Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

IIHF ģenerālsekretārs kritizē Latvijas valdības nostāju: "Neļausim mūs šantažēt"

Agris Suveizda

IIHF ģenerālsekretārs kritizē Latvijas valdības nostāju: "Neļausim mūs šantažēt"
Horsts Lihtners (trešais no labās) preses konferencē Rīgā. Foto: LHF/IIHF

Starptautiskās Ledus hokeja federācijas (IIHF) ģenerālsekretārs Horsts Lihtners sarunā ar Deutschlandfunk kritizējis Latvijas valdības un premjerministra Krišjāņa Kariņa aicinājumu atņemt Baltkrievijai pasaules čempionāta rīkošanas tiesības.

"Politiķiem, kuri paši nespēj atrisināt situāciju, vienkārši nav nekādu juridisku tiesību no mums pieprasīt politisku signālu. Neļausim mūs šantažēt," Kariņam netieši atbildēja Lihtners. "Pirms četriem gadiem noslēgta līguma laušana nevar būt sporta organizācijas lēmums. No mums to neviens nevar pieprasīt. Mēs negrasāmies lauzt līgumu. Mēs esam pasaules organizācija un nemuksim prom, sakot – piedodiet, mēs pieļāvām kļūdu un tagad dosimies citā virzienā."

IIHF ģenerālsekretārs gan uzsvēra, ka tik drastiska lēmuma pieņemšana šobrīd – pusgada laikā līdz pasaules čempionātam vēl daudz kas var mainīties - būtu pārsteidzīga, tomēr atzina, ka notikumi Baltkrievijā ir pamats, lai situāciju izvērtētu – kas arī tiek darīts, sasaucot ekspertu grupu. "Mēs nebrauksim uz valsti, kurā valda haoss un revolūcija," teica Lihtners, norādot gan, ka medijos uzburtā aina bieži vien atšķiras no patiesās, un ka Baltkrievija uzņems čempionātu, ja situācija valstī būs pilnīgi normāla.

Lihtners vēlreiz uzsvēra, ka IIHF nav politiska organizācija: "Mēs nedrīkstam pārkāpt savus statūtus. Esmu pārliecināts, ka, ja valsts atgriezīsies pie normāla dzīvas ritma, tas Rīgā, Latvijā, un Minskā, Baltkrievijā, būs lielisks pasaules čempionāts."

Izmantotie resursi:
https://www.deutschlandfunk.de/streit-um-eishockey-wm-in-belarus-wir-werden-uns-nicht.1346.de.html?dram:article_id=486375

  +4 [+] [-]

, 2020-10-26 14:30, pirms 4 gadiem
Lihtners - sūds, ne cilvēks.

  +9 [+] [-]

, 2020-10-26 14:40, pirms 4 gadiem
IIHF-sūds ,kas domā ka ir zelts.

 +23 [+] [-]

, 2020-10-26 14:51, pirms 4 gadiem
Var tikai pabrīnīties kādās siltumnīcās auguši tie dārzeņi rietumu sabiedrībā. Valstī revolūcija, pazūd cilvēki, bet kungiem po... .Šķiet ka zobārsts padalījies ar Puķina rubļiem, lai šie arī padzied līdzi diktatoriem.
Slēpts komentārs: alexkli

 +17 [+] [-]

, 2020-10-26 15:13, pirms 4 gadiem
alexkli rakstīja: Starptautiskās Ledus hokeja federācijas (IIHF) ģenerālsekretārs Horsts Lihtners sarunā ar Deutschlandfunk kritizējis Latvijas valdības un premjerministra Krišjāņa Kariņa aicinājumu atņemt Baltkrievijai pasaules čempionāta rīkošanas tiesības.
Pilnīgi pamatota kritika! Respect! Diemžēl to mūsu liberastiem un sazombētām vergu dvēselēm nesaprast.
Klausies, sūda gabal, pirms latviešus saukt par vergu dvēselēm- gadījumā, šajā jautājumā nav jāskatās baltkrievu virzienā? Bļauj uz tiem, kas saceļas pret Lukašesku vergturību? Cerams, ka virkne valstu atsauks savu dalību PČ. Koziolam arī ieteiktu pārskatīt prioritātes.

  +7 [+] [-]

, 2020-10-26 15:25, pirms 4 gadiem
"Slīpais fricis" - Horsts ,tā izskatās, vēlas mūs par logiem uzskatīt. Nepietiek, ka 2006.gads pēc Turīnas bija tukšais, tagad vēl uz šito sērgas krīzi grib, lai nabagi uzsauc pilnus galdus treknajiem viepļiem...

  +4 [+] [-]

, 2020-10-26 15:33, pirms 4 gadiem
alexkli rakstīja: Starptautiskās Ledus hokeja federācijas (IIHF) ģenerālsekretārs Horsts Lihtners sarunā ar Deutschlandfunk kritizējis Latvijas valdības un premjerministra Krišjāņa Kariņa aicinājumu atņemt Baltkrievijai pasaules čempionāta rīkošanas tiesības.
Pilnīgi pamatota kritika! Respect! Diemžēl to mūsu liberastiem un sazombētām vergu dvēselēm nesaprast.
dodies uz baltkrieviju, tur tādus tv kastes nozombetos mīl un gaida. pat krievu tv teksti līst no mēslu bedres.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-26 15:36, pirms 4 gadiem
lai lihtners aizbrauc uz minsku un pastaigā pa centru svētdienā. labākajā gadījumā viņu tikai piekaus, nedaudz sliktāk- izvaros ar "dubinku", nu ja pavisam nepaveiksies, tad atradīs mežā beigtu. diez cik lukašesku ir samaksājis, ka šie tā satraucas?

 +11 [+] [-]

, 2020-10-26 15:58, pirms 4 gadiem
Diemžēl rietumos ir daudz tādu lihtneru,kuri fano par diktatoriem ka lukasenko,vai putinu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 16:21, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Diemžēl rietumos ir daudz tādu lihtneru,kuri fano par diktatoriem ka lukasenko,vai putinu.
Man kau izklausās ka viš vairāk runā ka viņi paši lems vai spēlēt, nevis valdības to piespiedīšot, tak rakstā minēts ka šādā Baltkrievijā čempis nenotiks....

     [+] [-]

, 2020-10-26 16:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Man kau izklausās ka viš vairāk runā ka viņi paši lems vai spēlēt, nevis valdības to piespiedīšot, tak rakstā minēts ka šādā Baltkrievijā čempis nenotiks....
It kā jā, bet tomēr nē. Tieši tā - rakstā minēts, ka šādā Baltkrievijā čempis nenotiks. Bet, ja batjka tos gaisa jaucējus sarok tuvējos mežos un Balkrievijas iedzīvotāju skaits samazinās par pārsimts tūkstošiem, tad čempis notiks, jo viss mierīgi un klusi.

  -4 [+] [-]

, 2020-10-26 17:22, pirms 4 gadiem
Pilnīgi pamatota kritika! Respect! Diemžēl to mūsu liberastiem un sazombētām vergu dvēselēm nesaprast.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-26 17:23, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: It kā jā, bet tomēr nē. Tieši tā - rakstā minēts, ka šādā Baltkrievijā čempis nenotiks. Bet, ja batjka tos gaisa jaucējus sarok tuvējos mežos un Balkrievijas iedzīvotāju skaits samazinās par pārsimts tūkstošiem, tad čempis notiks, jo viss mierīgi un klusi.
Tici šādam scenārijam?

  -3 [+] [-]

, 2020-10-26 17:23, pirms 4 gadiem
pikolo rakstīja: lai lihtners aizbrauc uz minsku un pastaigā pa centru svētdienā. labākajā gadījumā viņu tikai piekaus, nedaudz sliktāk- izvaros ar "dubinku", nu ja pavisam nepaveiksies, tad atradīs mežā beigtu. diez cik lukašesku ir samaksājis, ka šie tā satraucas?
Ko tu murgo!?

  -2 [+] [-]

, 2020-10-26 18:05, pirms 4 gadiem
Jā,es arī nevaru ciest,ka latviešiem jābūt pirmajiem kas jau gadu iepriekš "funktierē"kā izcelties rietumu priekšā,kaut pašiem uz Baltkrieviju nav jābrauc. Tad jau rīt arī ir bīstami uz Minsku braukt Rīgas Dinamo. Ja jau mūsu un citu valstu hokejisti brauc spēlēt uz Minsku un atgriežas dzīvi,tad jau tai Minskas hallē tos maskās,ar beizbola nūjam neielaiž. Skatīsimies kā mūsējiem 28.okt.veiksies pārpildītajā Minskas hallē.Lai veicas!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 18:06, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Klausies, sūda gabal, pirms latviešus saukt par vergu dvēselēm- gadījumā, šajā jautājumā nav jāskatās baltkrievu virzienā? Bļauj uz tiem, kas saceļas pret Lukašesku vergturību? Cerams, ka virkne valstu atsauks savu dalību PČ. Koziolam arī ieteiktu pārskatīt prioritātes.
Neviena valsts no pČ neatteiksies dēļ Lukašenko. Drīzāk jau kovida dēļ čempis nenotiks, līdz pavasarim jau nekas nebūs beidzies.

     [+] [-]

, 2020-10-26 18:14, pirms 4 gadiem
fenster rakstīja: Pilnīgi pamatota kritika! Respect! Diemžēl to mūsu liberastiem un sazombētām vergu dvēselēm nesaprast.
vot, tādiem sazombētiem @#$rastiem kā Tu to tiešām nesaprast

  -1 [+] [-]

, 2020-10-26 18:15, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Neviena valsts no pČ neatteiksies dēļ Lukašenko. Drīzāk jau kovida dēļ čempis nenotiks, līdz pavasarim jau nekas nebūs beidzies.
kā tad, kā tad - visi sajūsmā jau šobrīd sit plaukstas par iespēju braukt uz Minsku

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 18:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tici šādam scenārijam?
Es ticu, ka uz pavasari tā dumpošanās Baltkrievijā būs beigusies ar neko - resp., batkja kā sēdēs savā tronī tā sēdēs. Ok, varbūt ne 200k, bet tikai 20k bezvēsts pazudušie + nomainītas vadības lielākajos uzņēmumos, kas dumpiniekiem iespiedīs zīmogu un neviens viņus citur darbā neņems - nu kā jau tas šādos gadījumos ir pieņemts. Un iihf ar dažiem citiem "čempi par katru cenu" varēs līksmot, jo lielākā gada dzeršana netiks atcelta/pārcelta.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-26 18:24, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Es ticu, ka uz pavasari tā dumpošanās Baltkrievijā būs beigusies ar neko - resp., batkja kā sēdēs savā tronī tā sēdēs. Ok, varbūt ne 200k, bet tikai 20k bezvēsts pazudušie + nomainītas vadības lielākajos uzņēmumos, kas dumpiniekiem iespiedīs zīmogu un neviens viņus citur darbā neņems - nu kā jau tas šādos gadījumos ir pieņemts. Un iihf ar dažiem citiem "čempi par katru cenu" varēs līksmot, jo lielākā gada dzeršana netiks atcelta/pārcelta.
pat ja šāds mazticams scenārijs - Tu tiešām tici, ka VISAS valstis (piemēram, ASV, Lielbritānija, Vācija u.t.t.) to akceptēs un šo valstu izlases brauks uz Minsku it kā nekas nebūtu bijis?

     [+] [-]

, 2020-10-26 18:28, pirms 4 gadiem
PČ hokejā 2021.gadā jebkur uz šīs planētas ... aizver actiņas pirms sapņo! Šis nav tas gadījums, kad viss haoss, kas valda un valdīs tik ātri arī norims, jo tas ir dažiem sasodīti izdevīgi!

  -3 [+] [-]

, 2020-10-26 18:33, pirms 4 gadiem
Mums uz Baltkrieviju nav jābrauc PČ hokejā un nevajadzētu izcelties jau gadu iepriekš ar savām gudrībām,uz pasaules fona tas izskatās muļķīgi.
Slēpts komentārs: andromons2

  +7 [+] [-]

, 2020-10-26 18:46, pirms 4 gadiem
andromons2 rakstīja: Cepums Tev par drosmi!
kopš kura laika vārgs, anononīms pirdiens netā tiek saukts par drosmi?

  -4 [+] [-]

, 2020-10-26 18:48, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: vot, tādiem sazombētiem @#$rastiem kā Tu to tiešām nesaprast
Lūk tādi kā tu,arī ir sazombētie m-ēsli! Tev viena rieva smadzenēs!

  +4 [+] [-]

, 2020-10-26 18:59, pirms 4 gadiem
uldis2014 rakstīja: Mums uz Baltkrieviju nav jābrauc PČ hokejā un nevajadzētu izcelties jau gadu iepriekš ar savām gudrībām,uz pasaules fona tas izskatās muļķīgi.
Pasaules fons
80% eiropiešu pat nezin kad sākas pasaules čempionāts
Par Āziju, Āfriku, DA vispār nerunāšu

  +3 [+] [-]

, 2020-10-26 19:02, pirms 4 gadiem
andromons2 rakstīja: Lūk tādi kā tu,arī ir sazombētie m-ēsli! Tev viena rieva smadzenēs!
Izskatās, ka Tu tikko ieskatījies spogulī un precīzi raksturoji to, ko Tu tur ieraudzīji

     [+] [-]

, 2020-10-26 19:05, pirms 4 gadiem
Tas Lihtners runā akurāt kā ūsainais prusaks, tas arī negrib, ka viņu šantažē.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 19:13, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: pat ja šāds mazticams scenārijs - Tu tiešām tici, ka VISAS valstis (piemēram, ASV, Lielbritānija, Vācija u.t.t.) to akceptēs un šo valstu izlases brauks uz Minsku it kā nekas nebūtu bijis?
Jā, domāju, ka visas valstis to akceptēs un neboikotēs šo čempi. Tak lielākajai daļai ir vienalga, kas tajā Baltkrievijā notiek.

     [+] [-]

, 2020-10-26 19:16, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Jā, domāju, ka visas valstis to akceptēs un neboikotēs šo čempi. Tak lielākajai daļai ir vienalga, kas tajā Baltkrievijā notiek.
ja jau būtu tik vienalga, tad ES nebūtu noteikusi sankcijas attiecībā uz Baltkrieviju.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 19:18, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: pat ja šāds mazticams scenārijs - Tu tiešām tici, ka VISAS valstis (piemēram, ASV, Lielbritānija, Vācija u.t.t.) to akceptēs un šo valstu izlases brauks uz Minsku it kā nekas nebūtu bijis?
Es esmu pilnīgi pārliecināts, ka visas brauks, protams ja vispār PČ notiks.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-26 19:18, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: ja jau būtu tik vienalga, tad ES nebūtu noteikusi sankcijas attiecībā uz Baltkrieviju.
Sankcijas arī pret Krieviju ir noteiktas un nekas, visi uz turieni brauc.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 19:20, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Sankcijas arī pret Krieviju ir noteiktas un nekas, visi uz turieni brauc.
Krievija ir cita svara kategorija - to nevar kā Serbiju tā vienkārši ar aviobumbām nomētāt...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 19:28, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Krievija ir cita svara kategorija - to nevar kā Serbiju tā vienkārši ar aviobumbām nomētāt...
Ne tikai tas, bet arī nauda federācijām! Futbolā visām izlasēm bija nauda no FIFA! IIHF tādas naudas nav!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-26 19:32, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Sankcijas arī pret Krieviju ir noteiktas un nekas, visi uz turieni brauc.
Sankcijas ir dažādas, attiecībā uz Krieviju tur vairāk uz personām un uzņēmumiem.

     [+] [-]

, 2020-10-26 19:33, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: ja jau būtu tik vienalga, tad ES nebūtu noteikusi sankcijas attiecībā uz Baltkrieviju.
Un ko tās sankcijas dod? Ja nemaldos, tad 2010. gadā ES vienreiz jau kaut kādam baltkrievu baram noteica sankcijas (kā reiz par protestētāju piekaušanu un nozūmēšanu , kuras atcēla tikai 2016. gadā - resp., 1,5 gadus pēc pasaules čempionāta sarīkošanas. Tas, ka kādam ir sankcijas ES neko baigi daudz nenozīmē - hokejs notiks tāpat.

     [+] [-]

, 2020-10-26 19:35, pirms 4 gadiem
Minskā un Baltkrievijā jau viss vēl tikai sākumstadijā. Diez vai kaut kāda stabila politiskā situācija pavasarī iestāsies un ja nu notiks brīnums, un Lukašenko līdz tam laikam vēl tronī sēdēs,tad redzēsim,redzēsim kādas valstis uz to čempi brauks

  +2 [+] [-]

, 2020-10-26 19:40, pirms 4 gadiem
IIHF: pofig baltkrievi, galvenais lai muusu bizness turpinaas!

     [+] [-]

, 2020-10-26 19:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ne tikai tas, bet arī nauda federācijām! Futbolā visām izlasēm bija nauda no FIFA! IIHF tādas naudas nav!
tas nu gan ir melots, IIHF kā reizi šo to maksā nacionālajām federācijām (vismaz iepriekš maksāja). Cita lieta, ka pats IIHF krietni barojas no Krievijas sponsoru naudas...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 19:50, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Un ko tās sankcijas dod? Ja nemaldos, tad 2010. gadā ES vienreiz jau kaut kādam baltkrievu baram noteica sankcijas (kā reiz par protestētāju piekaušanu un nozūmēšanu , kuras atcēla tikai 2016. gadā - resp., 1,5 gadus pēc pasaules čempionāta sarīkošanas. Tas, ka kādam ir sankcijas ES neko baigi daudz nenozīmē - hokejs notiks tāpat.
Jautājums kādas sankcijas. Šobrīd Baltkrievija ir valsts, kurā atļaut rīkot da jebkādu starptausku turnīru būtu neprāts. Un nav absolūti NEKĀDU garantiju, kas pēc pusgada tur viss būs kārtībā.

     [+] [-]

, 2020-10-26 19:51, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: tas nu gan ir melots, IIHF kā reizi šo to maksā nacionālajām federācijām (vismaz iepriekš maksāja). Cita lieta, ka pats IIHF krietni barojas no Krievijas sponsoru naudas...
Šitas gan smieklīgi!
Horvātija par PK finālu saņēma vairāk, kā IIHF ir gadā samaksājusi visām valstīm, kas piedalās Pč.

     [+] [-]

, 2020-10-26 19:54, pirms 4 gadiem
IIHF varēs vēl pateikties, ka viņi laicīgi tikuši brīdināti

     [+] [-]

, 2020-10-26 19:58, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Šitas gan smieklīgi!
Horvātija par PK finālu saņēma vairāk, kā IIHF ir gadā samaksājusi visām valstīm, kas piedalās Pč.
Latvijas gadījumā IIHF piķis ir (bija) diezgan nozīmīga LHF gada budžeta daļa. Pričom tur Horvātija???
Slēpts komentārs: hokejafaaans

     [+] [-]

, 2020-10-26 20:11, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Latvijas gadījumā IIHF piķis ir (bija) diezgan nozīmīga LHF gada budžeta daļa. Pričom tur Horvātija???
Latvijas izlases hokejisti un fani nav nozīmīga daļa?

  +2 [+] [-]

, 2020-10-26 20:15, pirms 4 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Malacis vācietis, vismaz kādam ir mugurkauls, var pateikt ko domā un iedot pretsparu mūsu nekur nederīgajiem politikāņiem, kuri iedomājas ka ir pasaules nabas.
To mugurkaulu veido krievu gāzes nauda un kas viņš tāds ir?

     [+] [-]

, 2020-10-26 20:16, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: To mugurkaulu veido krievu gāzes nauda un kas viņš tāds ir?
Pierādi

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 20:17, pirms 4 gadiem
Pirms četriem gadiem noslēgta līguma laušana nevar būt sporta organizācijas lēmums. No mums to neviens nevar pieprasīt. Mēs negrasāmies lauzt līgumu.

Interesanti ko viņi izdarīs, ja teiksim Kanāda pateiks, ka uz čempionātu nebrauks?

     [+] [-]

, 2020-10-26 20:18, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Jautājums kādas sankcijas. Šobrīd Baltkrievija ir valsts, kurā atļaut rīkot da jebkādu starptausku turnīru būtu neprāts. Un nav absolūti NEKĀDU garantiju, kas pēc pusgada tur viss būs kārtībā.
Tik sīki es protams vairs neatceros, bet gan jau kaut kas līdzīgs kā šobrīd - aizliegums iebraukt un veikt darījumus. Neko jaunu jau sankciju jomā nevar piedāvāt..
Katrā ziņā es Tev piekrītu, ka būtu jāatturas no jebkādu pasākumu rīkošanas Baltkrievijā, kamēr tur batjka ir pie varas, taču šaubos, ka mūsdienu pasaulē ko tādu var realizēt.
Tas pats ar Krieviju. Nu okupēja Krimu. Pirmo gadu vēl sankcijas pieminēja, bet tagad jau par to sāk aizmirst. Un vēl pēc gada būs kopīgi pasākumi utmldz

  +1 [+] [-]

, 2020-10-26 20:20, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Tik sīki es protams vairs neatceros, bet gan jau kaut kas līdzīgs kā šobrīd - aizliegums iebraukt un veikt darījumus. Neko jaunu jau sankciju jomā nevar piedāvāt..
Katrā ziņā es Tev piekrītu, ka būtu jāatturas no jebkādu pasākumu rīkošanas Baltkrievijā, kamēr tur batjka ir pie varas, taču šaubos, ka mūsdienu pasaulē ko tādu var realizēt.
Tas pats ar Krieviju. Nu okupēja Krimu. Pirmo gadu vēl sankcijas pieminēja, bet tagad jau par to sāk aizmirst. Un vēl pēc gada būs kopīgi pasākumi utmldz
Neizskatās, ka rubļa kurss to aizmirstu!
Slēpts komentārs: suncity_3336361623

  +3 [+] [-]

, 2020-10-27 02:01, pirms 4 gadiem
suncity_3336361623 rakstīja: Apbrīnojami. Nekad nebūtu ticējis ,ka var būt tik daudz aprobežotu-naivu-lētticīgu cilvēku labākajā gadījumā vai angažētu troļļu - sliktākajā. Kā var nesaprast to ,ka baltkrievijā noris ne vairāk , ne mazāk kā kārtējā ģeopolitiskā spēle. Nekāda sakara ar demokrātiju ,cilvēktiesībām ,morāli utt. Ne šādas Latvijas dēļ es 1991.g.janvārī biju uz barikādēm.Mums bija ideāli ,līdzīgi ,kā baltkrieviem šodien. Nacionāla, neatkarīga ,brīva ,tiesiska ,ekonomiski attīstīta valsts ,bez meliem ,bez korupcijas, vienota ,ar līdzcietīgu ,dāsnu ,atbalstošu sabiedrību. Jebkurš polittehnologs pateiks ,ka ir nepieciešams kāds kritiskās masas apjoms ,"noderīgo idiotu" daudzums ielās ,lai varētu notikt varas un finansu piederības pārbīdes. Pamēģiniet sacelties pret sistēmu jebkurā"demokrātijā" - nobaudīsiet steku ,asaru gāzi ,ūdensmetējus ,gumijas lodes,piekaušanu ,šantāžu ,izsistus dzīvokļa logus vai pārdurtas riepas. Tāpat ,kā atmodas simbols Dainis Īvāns - cilvēks ar principiem un ideāliem ,vēlāk tika nokancelēts no dalības reālā pārvaldē ,tāpat arī baltkrievu Tihanovska nu jau vairs ir tikai "protestu laika līderis" ,liekot saprast ,ka "jānāk kādam saimnieciskam cilvēkam" ,kurš nu tagad vadīs visu tālāk. Ja baltkrievi neatjēgsies - tad laipni lūdzam Latvijas ceļā! Un ja Kariņam būtu kaut mazliet drosmes un valstsvīra pašcieņas , tad viņš neatļautos nolaisties līdz nožēlojamai retorikai par kāda sporta veida čempionāta rīkošanu vai nerīkošanu ,kopā vai atsevišķi utt. Uzcel labāk vispirms savu valsti ,Karin , un tad lien polemizēt starptautiskā arēnā. Citādi tā nožēlojami - pat Makronu lielie puikas atsūtīja pamācīt ,ka "ar Krieviju jādraudzējas" , un rezultātā nekādas sarunas par ekonomisko sadarbību ar Franciju utt. Tā ,ka Ķina ,Krievija ,ASV lai spēlē savas spēles ,bet Karīc lai domā , kā izveidot pelnošu valsti ,pie tā ,ka mūsu demokrātija esot jau 12 miljardus parādā. Citādi viņš vairāk pēc tāda pajoliņa ar stabulīti ,pastaliņās ,ar tarbīnu kaklā un ganiņa micīti . Jopcik ar ārā.
Un kur tad tu savu pašcieņu pazaudēji? Arī pēc barikādēm, kopā ar čekistiem sazagto dalot? Tāda sajūta, ka tev pat nav nojausma kas ir premjera pienākumi, viņš Latvijā nav nekāds diktators vai valsts tēla veidotājs (tam ir prezidents). Lai vai kā tev nepatiktu, bet labi, ka mums nav prezidentāla valsts, būtu tajos pašos sūdos, kur slāvu kaimiņi. Cik tev viss vienkārši, galvenais ir ekonomika, cilvēks tajā tikai ''noderīgs idiots''. Pilnīgi redzu tevi, nauda dvēseles vietā.

     [+] [-]

, 2020-10-27 07:30, pirms 4 gadiem
norcha 172 rakstīja: Un kur tad tu savu pašcieņu pazaudēji? Arī pēc barikādēm, kopā ar čekistiem sazagto dalot? Tāda sajūta, ka tev pat nav nojausma kas ir premjera pienākumi, viņš Latvijā nav nekāds diktators vai valsts tēla veidotājs (tam ir prezidents). Lai vai kā tev nepatiktu, bet labi, ka mums nav prezidentāla valsts, būtu tajos pašos sūdos, kur slāvu kaimiņi. Cik tev viss vienkārši, galvenais ir ekonomika, cilvēks tajā tikai ''noderīgs idiots''. Pilnīgi redzu tevi, nauda dvēseles vietā.
Ko tu tādam atbili tagad pilns internets ar tiem palagu rakstītājiem,cik slikti rietumi un cik labi viss krievija Baltkrievijā un citās trešās pasaules valstīs.Un tā murgošana ,ka viņš Barikādēs bijis jo labākajā gadījumā varbūt tolaik piedzimis tikai bija.Jo šie palagu drukātāji pārsvarā ir jauni cilvēki,kuri salasījušies visādas melu teorijas.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-27 08:15, pirms 4 gadiem
Jā, varbūt, hokeju nevajadzētu jaukt ar politiku ... jo tā nav politika, bet tikai BIZNESS. Čempi uzrīkos, neskatoties uz to, ka organizatorvalsts iet pāri piekautiem, pazemotiem cilvēkiem, lai tikai noturētu savu padomju laika diktatoru pie varas, piķi noslauks un uz redzēšanos.
Žēl!

     [+] [-]

, 2020-10-27 08:51, pirms 4 gadiem
šādos brīžos atklājas cilvēku īstās sejas, ir labi zināt, ka pie iihf ir kārtīgi komuņakas

  +2 [+] [-]

, 2020-10-27 09:09, pirms 4 gadiem
sporta federācijas pārsvarā ir tieši tādas pat autoritatīvas un korumpētas organizācijas kuru vadībā turas pa 20-30 gadiem un demokrātija ir tikai uz papīra kā visās tādās valstiņās, kā belaros. tāpēc viņiem ļoti labi saskan un atbalsta viens otru.
sporta organizacijā lai notiktu pārmaiņas tieši tāpat jātaisa revolūcijas vai apvērsumi.
tāpēc nevajag brīnīties ka sporta federācijas sadarbojas ar tādiem režīmiem labprāt, jo tās ir finanses kas nāk Krievijas, Ķīnas , Baltkrievijas u.t.t. autokrāti spodrina savu tēlu caur sportu .
Un sports ir politika. pietiek tak vienreiz dzīt tādu tuftu. vienmēr ir bijusi politika.

     [+] [-]

, 2020-10-27 09:50, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu tādam atbili tagad pilns internets ar tiem palagu rakstītājiem,cik slikti rietumi un cik labi viss krievija Baltkrievijā un citās trešās pasaules valstīs.Un tā murgošana ,ka viņš Barikādēs bijis jo labākajā gadījumā varbūt tolaik piedzimis tikai bija.Jo šie palagu drukātāji pārsvarā ir jauni cilvēki,kuri salasījušies visādas melu teorijas.
Meli ir tas ka Latvijā ir slikti , meli ir tas ka Latvijā ir labi. Praktiski viss dzīvē ir meli . Tas ka mēs savu subjektīvo viedokli nez kāpēc saucam par taisnību ir mūsu problēma

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:01, pirms 4 gadiem
norcha 172 rakstīja: Un kur tad tu savu pašcieņu pazaudēji? Arī pēc barikādēm, kopā ar čekistiem sazagto dalot? Tāda sajūta, ka tev pat nav nojausma kas ir premjera pienākumi, viņš Latvijā nav nekāds diktators vai valsts tēla veidotājs (tam ir prezidents). Lai vai kā tev nepatiktu, bet labi, ka mums nav prezidentāla valsts, būtu tajos pašos sūdos, kur slāvu kaimiņi. Cik tev viss vienkārši, galvenais ir ekonomika, cilvēks tajā tikai ''noderīgs idiots''. Pilnīgi redzu tevi, nauda dvēseles vietā.
Visā tajā sāpē pamatdoma ir "kādi stulbi cilvēki apkārt, tik es radzu to īsto patiesību". Viens nerealizējies zābaks šādi mēģina uzstutēt savu pašapziņu, tas ir viss kas jāzin par to palagu. Es pat līdz galam netiku

  -2 [+] [-]

, 2020-10-27 10:01, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Minskā un Baltkrievijā jau viss vēl tikai sākumstadijā. Diez vai kaut kāda stabila politiskā situācija pavasarī iestāsies un ja nu notiks brīnums, un Lukašenko līdz tam laikam vēl tronī sēdēs,tad redzēsim,redzēsim kādas valstis uz to čempi brauks
Brauks visas valstis (jo tur cilvēki nav kā barani pielipuši pie TV ekrāniem, vērojot Baltkrieviju 24/7 režīmā), izņemot Kariņa nozombēto Latviju, kura pie šāda te scenārija varētu pat izstāties no IIHF, piespiedu kārtā Ne jau LHF to gribēs, bet "progresīvā" valdība, nahrenizējot pašu Hokeja federāciju, kā "pretvalstisku" organizāciju (par to, ka negrib atteikties no plānotā čempionāta rīkošanas Rīgā)
Es nemaz nebrīnītos par šādu pavērsienu, jo pārāk daudz Hokeja interešu nodevēju Latvijā ir savairojušies pēdējo mēnešu laikā

  +1 [+] [-]

, 2020-10-27 10:10, pirms 4 gadiem
A Burta jaunā Maslova piramīda: 3 augšējie stāvi-PČ hokejs Rīgā, nākamais-darbs (t.i.franču mazpilsētas krustojums), nākamais-Export0.33l megapaka. Piramīdas beigas, tālāk faraonu pagrabs! (ar mūmijotiem hokejistu priekštečiem)
Rīt Tavējie Ģinamaffci brauks atbalstīt Minskas mentus.

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:13, pirms 4 gadiem
Vispār interesanti ko IIHF var darīt?
Aizsūtīt Latvijas izlasi uz vājāku diviziju, ja negrib braukt?

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:16, pirms 4 gadiem
Būba rakstīja: Lihtners - sūds, ne cilvēks.
Friču zilais pau.ts.. kā zināms un kā vēsture rādījusi, nevar uzticēties ne fricim, ne krievam, tikai paši sev!!!

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:18, pirms 4 gadiem
Jāizglīto Burts! Lūk, šī ir meistarība un Elite division sniegums: https://www.youtube.com/watch?v=_Ni...
Čempionāta laikā Minskā ir 2 varianti: visus uz 101.km. vai nemitīgas izķeršanas, skat.youtube.
Menti-Minskas meitēns 0:5

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:19, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār interesanti ko IIHF var darīt?
Aizsūtīt Latvijas izlasi uz vājāku diviziju, ja negrib braukt?
Latvijas izlasei nekur tak nav jābrauc (vismaz turnīra sākuma stadijā), galvenais lai ļauj Rīgā spēlēt!
IIFH dos dobro, LHF arī, valdība gan var iekurvoties pret, par to arī ir vislielākais cepiens

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:20, pirms 4 gadiem
Tak tas fricis ar zobārstu sen jau ir izshēmojuši plānu B.

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:25, pirms 4 gadiem
Zviedru treneris https://sport.tut.by/news/hockey/705552.html#ua:news_bytime~2

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:32, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Latvijas izlasei nekur tak nav jābrauc (vismaz turnīra sākuma stadijā), galvenais lai ļauj Rīgā spēlēt!
IIFH dos dobro, LHF arī, valdība gan var iekurvoties pret, par to arī ir vislielākais cepiens
rāpo atpakaļ uz krustojumu

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:52, pirms 4 gadiem
Kā baķkam-prusakam nauda beigsies tā arī beigsies viņa režīms! A naudas ūsainajam tarakānam paliek ar vien mazāk un mazāk ko maksāt saviem asisnsuņiem un tagad streiks to visu tikai paātrinās. Vova arī vairs viņam nepalīdzēs, ja tarakāns "netiks galā ar situāciju" līdz novemra sākuma datumiem, jo arī vovam tur diži labi tās lietas vairs neiet un jau pasen....

     [+] [-]

, 2020-10-27 10:58, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār interesanti ko IIHF var darīt?
Aizsūtīt Latvijas izlasi uz vājāku diviziju, ja negrib braukt?
Faktiski var kozjolu kalvīti nolikt neapskauskaužamā situācijā, jo čempi rīko IIHF sadarbībā ar LHF, kamēr valdība tikai garantē kaut kādu naudiņu Ja šo garantiju atsauc, tas nenozīmē, ka LHF nevar sarīkot čempi. Vienkārši LHF, ja viņi vēlas, ir citur jāatrod šāda naudiņas garantija. Viņi, piemēram, var pajautāt īstiem hokeja faniem "samesties". Es saprotu, ka tas franču ubags ir gatavs krustojumā sēdēt 2x ilgāk, lai tikai neietilptu kategorijā "Hokeja interešu nodevējs" un dalīties ar LHF

     [+] [-]

, 2020-10-27 11:02, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Faktiski var kozjolu kalvīti nolikt neapskauskaužamā situācijā, jo čempi rīko IIHF sadarbībā ar LHF, kamēr valdība tikai garantē kaut kādu naudiņu Ja šo garantiju atsauc, tas nenozīmē, ka LHF nevar sarīkot čempi. Vienkārši LHF, ja viņi vēlas, ir citur jāatrod šāda naudiņas garantija. Viņi, piemēram, var pajautāt īstiem hokeja faniem "samesties". Es saprotu, ka tas franču ubags ir gatavs krustojumā sēdēt 2x ilgāk, lai tikai neietilptu kategorijā "Hokeja interešu nodevējs" un dalīties ar LHF
krustojuma diedelnieks ir liels runātājs un varonis kad tas neskar viņa intereses. ja dēļ hokeja celtos čurūdens export33 cena, tad šim hokejs būtu pie kājas