Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Arī Ņiživijs, visticamāk, nespēlēs pasaules čempionātā

Agris Suveizda

Arī Ņiživijs, visticamāk, nespēlēs pasaules čempionātā
Aleksandrs Ņiživijs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kā vēsta laikraksts Latvijas Avīze, šā gada pasaules hokeja čempionātā, visticamāk, nepiedalīsies arī Aleksandrs Ņiživijs. Pieredzējušais uzbrucējs ir iekļauts paplašinātajā kandidātu sarakstā un vēl nav pateicis galavārdu, tomēr viņš acīmredzot izlasei nevarēs palīdzēt.

"Te nav jautājums – gribu vai negribu, man ir savi iemesli. Sezona beidzās 25. februārī. Mēnesis pagājis. Manā vecumā vajadzētu turpināt gatavoties un uzturēt formu, nevar kā 18 gados – paņemt nūju un iet spēlēt. Pēc sezonas atpūtos, piekārtoju veselību, bija sakrājušās personiskās lietas, kuras vajadzēja izdarīt. It kā jau gribētos spēlēt, bet...," Aleksandrs Ņiživijs sacīja laikrakstam Latvijas Avīze. Ņiživijs rīt ieradīsies uz izlases pirmo treniņu, kas notiks Ozolniekos - tomēr nevis sportiskos nolūkos, bet gan tādēļ, lai satiktu komandu un izlases vadību.

Ņiživijs, kuram šobrīd ir 36 gadi, sezonu iesāka Kontinentālās hokeja līgas klubā Rīgas "Dinamo", kā labā 33 spēlēs guva vienus vārtus atdeva 14 rezultatīvas piespēles un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -10. Neilgi pirms regulārās sezonas beigām Ņiživijs pārgāja uz Prāgas "Lev", kur septiņos mačos guva vienus vārtus un tika pie negatīva lietderības koeficienta -1. Gagarina kausa izcīņas pirmajā kārtā "Lev" četrās spēlēs zaudēja Maskavas CSKA, bet Ņiživijs, laukumā ejot trīs mačos, pie punktiem netika un nopelnīja lietderības koeficientu -2.

Ņiživijs pēc 2011.gada pasaules čempionāta paziņoja par karjeras beigšanu izlasē, taču šogad tajā atgriezās. Starp 1999. un 2011.gadu Aleksandrs bija izlaidis tikai vienu pasaules čempionātu, un 2011.gadā viņš ar pieciem punktiem (1+4) sešās spēlēs bija starp rezultatīvākajiem izlasē. Atgādinām, ka ceļgala operācijas dēļ pasaules čempionātā nespēlēs Jaroslavļas "Lokomotiv" uzbrucējs Miķelis Rēdlihs, taču operāciju dēļ neskaidrība ir arī par Oskaru Bārtuli, Mārtiņu Karsumu un Gunti Galviņu. Tikmēr Edgars Masaļskis atkopjas pēc meniska operācijas.

Šogad pasaules čempionāts atkal notiks Zviedrijā un Somijā. Latvija spēlēs Helsinku apakšgrupā, kurā tiksies ar Krieviju, Somiju, Slovākiju, ASV, Vāciju, Franciju un Austriju. Pirmā spēle Latvijai paredzēta ceturtajā maijā pret Krieviju

Izmantotie resursi:
LA.lv

Slēpts komentārs: Vilis15
Slēpts komentārs: aaarchijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-03-26 16:25, pirms 12 gadiem
Ok, viss skaidrs, neviens nespēlēs PČ...
Slēpts komentārs: rihardilio

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:26, pirms 12 gadiem
riichy rakstīja: Ar tādu sastāvu, augstāk par 13 vietu necerēt!
ar kādu sastāvu? Vai tad sastāvs kaut kur jau bija publicēts?
Cik zinu - tikai un vienīgi kandidātu saraksts.

 +48 [+] [-]

, 2013-03-26 16:26, pirms 12 gadiem
Būs labi.. paldies Sašam par ieguldīto izlasē! Visu cieņu!

 +14 [+] [-]

, 2013-03-26 16:27, pirms 12 gadiem
rihardilio rakstīja: Jājautā - kas tad spēlēs? LAČ pabiras?
sākās ņuņņu salidojums... pagaidām viss ir kā parasti. Nav ne labāk ne sliktāk - tā arī nesaprotu, par ko panika?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:27, pirms 12 gadiem
Kas vispār tur spēles ??

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:27, pirms 12 gadiem
rihardilio rakstīja: Jājautā - kas tad spēlēs? LAČ pabiras?
Nu nevar jau arī par mūsu zemāko līgu džekiem šitā teikt Nebūs tik traki

 +22 [+] [-]

, 2013-03-26 16:27, pirms 12 gadiem
Pašsaprotami. Vecums nenāk viens. Aizbraukt jau varētu, bet nav grūti iedomāties, ko komentētu speci pēc tam, kad Ņiživiju kāds jaunais apskrietu uz vienas slidas....
Atbalstu šo lēmumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2013-03-26 16:28, pirms 12 gadiem
lai jaunie skrien un cīnās. reku jaunie izkapāja Nadežģu, izkapās arī čempi.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:28, pirms 12 gadiem
woodoo1989 rakstīja: Nu nevar jau arī par mūsu zemāko līgu džekiem šitā teikt Nebūs tik traki
par kādiem zemāko līgu džekiem???

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 16:28, pirms 12 gadiem
Tik žēl, ja būtu visi labākie, šis gads būtu varējis būt patiešām super, jo grupa nav tik sarežģīta, lai netiktu 1/4 finālā, bet izskatās, ka sapņi par 8nieku bus jāatliek... No Ņiživija saprotams lēmums, bet ja nebūs Karsums, Masala un Dārzs, Bārtulis, tad gan tā bailīgi paliek...

P.s zinu, ka pirms laika ņaudēt nevajadzētu, bet tomēr mums katra spēlētāja atteikums ir nozīmīgs sastāva izvēles ziņā un līdz ar to sniegumā...

 +11 [+] [-]

, 2013-03-26 16:28, pirms 12 gadiem
Sašam lai dot iespeeju jaunajiem,vins ir pietiekosi paliidzeejis izlasei.Paldies tev!!!!

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:29, pirms 12 gadiem
Tāpat kā citus gadus spēlēsim par vietas saglabāšanu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 16:29, pirms 12 gadiem
Varbūt labāk uz PČ sūtīt SMScredit.lv, jo izskatās ka uz PČ brauks Juniors sastāvs!

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 16:30, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Tik žēl, ja būtu visi labākie, šis gads būtu varējis būt patiešām super, jo grupa nav tik sarežģīta, lai netiktu 1/4 finālā, bet izskatās, ka sapņi par 8nieku bus jāatliek...

P.s zinu, ka pirms laika ņaudēt nevajadzētu, bet tomēr mums katra spēlētāja atteikums ir nozīmīgs sastāva izvēles ziņā un līdz ar to sniegumā...
nekad jau nebūs 100% labākais sastāvs - tāpt kādām trauma, kāds klubā aizņemts, kādam vēl kaut kas. tas ir tikai normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 16:30, pirms 12 gadiem
Krizhanek rakstīja: Tāpat kā citus gadus spēlēsim par vietas saglabāšanu.
Nu jā - nav mums >20 spēlētāju NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:32, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Tik žēl, ja būtu visi labākie, šis gads būtu varējis būt patiešām super, jo grupa nav tik sarežģīta, lai netiktu 1/4 finālā, bet izskatās, ka sapņi par 8nieku bus jāatliek... No Ņiživija saprotams lēmums, bet ja nebūs Karsums, Masala un Dārzs, Bārtulis, tad gan tā bailīgi paliek...

P.s zinu, ka pirms laika ņaudēt nevajadzētu, bet tomēr mums katra spēlētāja atteikums ir nozīmīgs sastāva izvēles ziņā un līdz ar to sniegumā...
Neticu, ka tāpat mūsējie tiktu 1/4 finālā, līmenis cēlies tiem pašiem norvēģiem, tie Latvijai vairs nav pa zobam. Nē!

  +6 [+] [-]

, 2013-03-26 16:32, pirms 12 gadiem
Atpūties, vecmeistar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:33, pirms 12 gadiem
Miks Indrašis (Rīgas Dinamo), Mārtiņš Karsums (Rīgas Dinamo), Gints Meija (Rīgas Dinamo), Vitālijs Pavlovs (Rīgas Dinamo), Andris Džeriņš (Rīgas Dinamo), Gunārs Skvorcovs (Rīgas Dinamo), Māris Bičevskis (Rīgas Dinamo), Roberts Bukarts (Rīgas Dinamo), Elvijs Biezais (Rīgas Dinamo), Juris Upītis (Rīgas Dinamo), Mārtiņš Cipulis (Lev, KHL), Lauris Dārziņš (AkBars, KHL), Jānis Sprukts (CSKA, KHL), Roberts Jekimovs (SaiPa, Somija), Ronalds Ķēniņš (ZSC Lions, Šveice), Aleksejs Širokovs (Red Ice, Šveice), Juris Štāls (SKP Poprad, Slovākija), Koba Jass (HC Kladno, Čehija), Kaspars Saulietis (Yunost, Baltktrievija), Armands Bērziņš (Kompanion, Ukraina), Kristiāns Pelšs (Oklahomas City Barons, AHL), Zemgus Girgensons (Ročesteras Americans, AHL).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:34, pirms 12 gadiem
vot viņam jau nu nav ko pārmest, solīds vecums un daudz kapājis izlasē, bet ja jaunie kaut ko kunkst un nevar normali skaidri un gaishi dot atbildi, kas liecina, ka izlase viniem nav tik svarīga, lai gan ir divaini, ja LV labu hokejistu ir mazak ka RUS, bet nevelas spelet izlasē, tad man nav ko teikt.....

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:35, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: Karsums, Pelše,Girgensons nebūs.
M.Rēdlihs un Bārtulis moš ar.

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:35, pirms 12 gadiem
Visi baigi uztraucas par to, kas spēlēs. Tak atslābstiet. Tas ka nebūs 3 spēlētāji, nenozīmē, ka nebūs kas spēlē. Nav teikts, ka jābūt 3 maiņām ar pieredzējušiem spēlētājiem. Tad jau labāk lai vairākumā ir tie jaunie, kuriem sevi jāpierāda, lai tiktu uz Sočiem, jo notikt var vsikautkas pa nākamo sezonu!

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:35, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nekad jau nebūs 100% labākais sastāvs - tāpt kādām trauma, kāds klubā aizņemts, kādam vēl kaut kas. tas ir tikai normāli.
Piekrītu, bet gribās tomēr maximāli labāko sastāvu, bēdīgi ja daudzi no mūsu top večiem netiks, jo paļauties uz vēl nepieredzējušiem spēlētājiem ir kā ar bitēm - nekad neko nevar zināt - var nospēlēt ļoti labi, var salaist visu dēlī pret ņemamiem pretiniekiem (lai gan to dara arī mūsu paši labākie spēlētāji ...)
Un gribās, lai beidzot LV tā kārtīgi liek par sevi runāt PČ pozitīvā zinā, jo kopš pēdēja labā čempja (manā uztverē 2009. gada) ir labs laiciņš pagājis...

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:35, pirms 12 gadiem
jj09014 rakstīja: vot viņam jau nu nav ko pārmest, solīds vecums un daudz kapājis izlasē, bet ja jaunie kaut ko kunkst un nevar normali skaidri un gaishi dot atbildi, kas liecina, ka izlase viniem nav tik svarīga, lai gan ir divaini, ja LV labu hokejistu ir mazak ka RUS, bet nevelas spelet izlasē, tad man nav ko teikt.....
Taisnība!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:35, pirms 12 gadiem
Viss ok, PČ tas ir kur jaunajiem pasisties. Varbūt noturēsimies elitē arī šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 16:37, pirms 12 gadiem
Krizhanek rakstīja: Neticu, ka tāpat mūsējie tiktu 1/4 finālā, līmenis cēlies tiem pašiem norvēģiem, tie Latvijai vairs nav pa zobam. Nē!
Līmenis cēlies, bet norvēģi ir mums pa zobam. Uzskatu, ka pēdējais zaudējums bija vienīgi kārtējā nenoskaņošānas, kas LV ir visai raksturīgi, tālakie zaudējumi bija vnk ķēdes reakcija...

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:37, pirms 12 gadiem
vēl tik pasakiet, ka nespēlēs arī Ļoņa Tambījevs,Griša Panteļejevs, Saša Beļavskis... šitā jau mēs izlidosim uz b grupu

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 16:38, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: Karsums, Pelše,Girgensons nebūs.
Ne no viena nav bijis oficiāls atteikums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:40, pirms 12 gadiem
best new today so far
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:41, pirms 12 gadiem
malacis nizevijs, nav ko sevi mocit tani setars turnira, lai spele lc miskastnieki. khl pari visam

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:42, pirms 12 gadiem
Es jau sen uzskatu, ka nav ko rīkot to čempionātu katru gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:44, pirms 12 gadiem
riichy rakstīja: Ar tādu sastāvu, augstāk par 13 vietu necerēt!
nebūs tik traki
pagājušo PČ Slovāki nebūt ar to labāko sastāvu aizbrauca.un āreče Sudrabs

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:44, pirms 12 gadiem
Pareizi, labāk lai pataupās Olimpiskajām spēlēm, tur būs noderīgāks...

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:45, pirms 12 gadiem
Man liekas, ka pēc Ozoliņa intervijas visi sajutušies par vecu un grib PČ nenormālo iespēju jaunajiem dot... ka tik nesanāk šmuce beigās.. :/

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:46, pirms 12 gadiem
DARZINS112 rakstīja: nebūs tik traki
pagājušo PČ Slovāki nebūt ar to labāko sastāvu aizbrauca.un āreče Sudrabs
Jo slovākiem visu čempi bija tas, kas Lv izlasei bija tikai uz pirmajām trīs spēlēm - pareiza attieksme, noskaņošanās, sišanās līdz pēdējam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:47, pirms 12 gadiem
Lai gan varbūt nenāktu tas pa ļaunu vēl kādu kadru izcelt gaismiņā lai šis noslēdz labu līgumu, tiek pie spēļu prakses un uz Olimpiādi ir gatavs kaujai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:49, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: pietrūka tikai Meszaros,Gaborik,Hossa,Halak
hmmm kāda diez šogad būs ASV izlase sakarā ar to kā NHL regulārā sezona beidzas 27.aprīlī?

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:50, pirms 12 gadiem
Sliktās sastāvs par pagājušo gadu domājams ka nebūs un spēlei vajadzētu būt labākai par cik visi jau aprīvējušies ar Nolana metodēm. Skaidrs ka uz 1/4 finālu cerēt būtu naivi, bet domāju ka labāk kā pagājušo gadu būs un kaunā nepaliks (kā pēdējās 3 spēles iepriekšējā čempī). Būtu forši ja labākie spēki būtu ierindā uz Sočiem un tad tur gaisu pajauktu!

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:50, pirms 12 gadiem
Nolans būs?

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:51, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Piekrītu, bet gribās tomēr maximāli labāko sastāvu, bēdīgi ja daudzi no mūsu top večiem netiks, jo paļauties uz vēl nepieredzējušiem spēlētājiem ir kā ar bitēm - nekad neko nevar zināt - var nospēlēt ļoti labi, var salaist visu dēlī pret ņemamiem pretiniekiem (lai gan to dara arī mūsu paši labākie spēlētāji ...)
Un gribās, lai beidzot LV tā kārtīgi liek par sevi runāt PČ pozitīvā zinā, jo kopš pēdēja labā čempja (manā uztverē 2009. gada) ir labs laiciņš pagājis...
a šogad mums būs max labākais sastāvs uz doto brīdi. Neredzu par ko raudāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:51, pirms 12 gadiem
Ibra rakstīja: Es jau sen uzskatu, ka nav ko rīkot to čempionātu katru gadu.
Fāzels kaut kur uz šādu repliku esot atbildējis ka tad IIHF nebūšot naudas, sponsoru.
Visi jau saprot ka situācija kad izlases (jebkurā sporta veidā) sāka sacensties savā starpā ir stipri mainijusies, tad tiešām sacentās amatieri, tagad profesionālais sports diktē savus noteikumus.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 16:53, pirms 12 gadiem
Ko te kunkstēt ,jaunajiem jaspēlē PČ vai pašmāju hokejistiem ,kas nav augstā limenī spēlējuši... tvaitā katru gadu merķē uz 8 nieku bet paliekm 11-12, domāju ,kad ar labu jauno komandu kurai ir raksturs 11-12 vieta ir reāla ,tad lai spēlē jaunie

  -4 [+] [-]

, 2013-03-26 16:53, pirms 12 gadiem
NODEVĒJS

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:54, pirms 12 gadiem
par Ņiživiju nav pārsteigums.
Viņš jau pateica, ka aiziet prom pēc 2011. vai 2012. PČ. Viņu uz OS kvalifikāciju pierunāja.
Sak, ja Ozo brauc, tad es jau ar varētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:56, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Fāzels kaut kur uz šādu repliku esot atbildējis ka tad IIHF nebūšot naudas, sponsoru.
Visi jau saprot ka situācija kad izlases (jebkurā sporta veidā) sāka sacensties savā starpā ir stipri mainijusies, tad tiešām sacentās amatieri, tagad profesionālais sports diktē savus noteikumus.
kur ir PRO sports, tur vienmēr ir konflikti star klubiem, līgām un federācijām.
Katrā ziņā, ja IIHF pārstās rīkot PČ katru gadu, tad tas jau būs IIHF beigu sākums... un Latvija no tā ieguvēji točno nebūs..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:57, pirms 12 gadiem
Dzirdēju, ka šogad arī Kerčs, Znaroks un Balderis nespēlēs izlasē... Vai, vai, vai, kas tagad būs???

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:59, pirms 12 gadiem
Sašam gan nevajadzētu braukt virsū par to, ka nespēlēs PČ. Tur iespēja spēlēt jādod jaunajiem, lai tie gūtu pieredzi. Nespēlēs Ņiživijs, paņems kaut kādu Upīti, lai tas sevi pierāda un aug jaunā maiņa, uz Sočiem gan Ņiživiju gribētu redzēt izlases kreklā.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 17:00, pirms 12 gadiem
Domāju, ka Ozoliņš ar Ņiživiju pievienojās olimpiskajam atlases ciklam, lai izcīnītu ceļazīmi uz sočiem un visticamākais, ka abi ar to turnīru noslēgs savas karjeras, pasaules čempionāts šajā gadījumā nav tas punkts ar ko noslēgt. Cerību kauss labi parādīja, ka arī jaunie labi kapā, tāpēc nav īpašas nepieciešamības pēc Sašas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 9999999999

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 17:02, pirms 12 gadiem
Induss rakstīja: Dzirdēju, ka šogad arī Kerčs, Znaroks un Balderis nespēlēs izlasē... Vai, vai, vai, kas tagad būs???
jā, diemžēl
Vakar Lipmanam pazvanīju, viņš to apstiprināja
žēl...

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 17:07, pirms 12 gadiem
Nu vecums liek par sevi manīt,nav jau viņam vairs tie gadi,kad bija veiklāks. Tik un tā,jāsaka Paldies par ieguldīto darbu izlasē Ir mums kas spēlē,nav jau nekāda katastrofa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 17:10, pirms 12 gadiem
da vienalga kurš spēlēs, tāpat reāli cīņa par 12-16.vietu!

Tā kā nekas īpaši nemainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 17:11, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: maz kam interese ta latvijas izlase, neiens tur negrib spelet. piemeram krievijas izlase gan visi gribs pelete. iesakuu fanot par krievijas izlasi, ja negribas redzet ka miskasnieki izlidos no elites
Iesaku tev trolli pārcelties uz Krieviju, tas būtu vispareizākais risinājums

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:16, pirms 12 gadiem
Protams jacinas ar tiem kas ir..bet par to musu jauno speku esmu diezgan skeptisks..ceribu kauss ir viena lieta,bet speles kuras sitas abas komandas pavisam cita lieta..

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:19, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: maz kam interese ta latvijas izlase, neiens tur negrib spelet. piemeram krievijas izlase gan visi gribs pelete. iesakuu fanot par krievijas izlasi, ja negribas redzet ka miskasnieki izlidos no elites
Dalbajobs...(facepalm)

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 17:26, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Iesaku tev trolli pārcelties uz Krieviju, tas būtu vispareizākais risinājums
es tikai iesaku. vari ari par kanadiesiem, bet tie ir luzeri, labak par krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 17:32, pirms 12 gadiem
Da nu tad kkāds Darniks Žiguļņuks spēlēs ja šitiem bail?

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 17:33, pirms 12 gadiem
mīnus Ozo,sasha,mikelis,ivanans,girgensons,podziņš, drošvien karsums. Uz ? zīmes masaļskis,kulda,pelšs,daugaviņš(pēdējie 3 pašlaik pārstāv ASV un Can), bārtulis- nu jau puskomanda. Galvenais, ka būs Maris un Elvijs- paliek žēl Indiāņa- viss kā parasti

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 17:34, pirms 12 gadiem
Viss normāli. Janka taču būs atpūties un skries pa deviņiem mēmiem

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:50, pirms 12 gadiem
Par ko visi raud un čīkst? Katram savs laiks. Ja cilvēks nevar un negrib, nav viņam jāspiež.
Kādam traumas, kādam kas cits, visiem tak ir savas problēmas un neba jau katrs hokejists jūsu dēļ pametīs savu ģimeni, riskēs ar savu veselību (ar kuru viņš ģimenei liek maizi galdā) un skries spēlēt uz čempi, ja nav tam gatavs.
Kur b ļ a ir problēma saprast viņus?!?!
Neviens no viņiem nekad nav teicis, ka negrib spēlēt izlasē, bet jūs kaut ko te pīkstat.

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:59, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kur ir PRO sports, tur vienmēr ir konflikti star klubiem, līgām un federācijām.
Katrā ziņā, ja IIHF pārstās rīkot PČ katru gadu, tad tas jau būs IIHF beigu sākums... un Latvija no tā ieguvēji točno nebūs..
Vajadzīga ideja ko darīt, bet viņas nav.
Futbolā liels pasākums notiek ik pēc diviem gadiem (PČ, EČ), neviens neatsakās tur spēlēt, tagad arī basī tā būs, redzēs kā šiem ies.

Reizēm paskatos basketbola, handbola, volejbola, futbola čempionātus, diemžēl bet ja nespēlē mājnieki, tad laikam uz hokeju nāk vismazāk skatītāju.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 18:03, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Par ko visi raud un čīkst? Katram savs laiks. Ja cilvēks nevar un negrib, nav viņam jāspiež.
Kādam traumas, kādam kas cits, visiem tak ir savas problēmas un neba jau katrs hokejists jūsu dēļ pametīs savu ģimeni.
vini negrib spelet nadzezdas kausa, vini negrib spelet pc, ko vini vispar grib? pasakiet ka jus par tadiem varat fanot?

     [+] [-]

, 2013-03-26 18:07, pirms 12 gadiem
nuja drīz arī Meija,Džeriņš,Jurčers un vel kāds un tad nebūs kas spelē !

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 18:11, pirms 12 gadiem
Njā,nauda tik svarīga,nav piķis-nav kas spēlē! Laikam sāk izskatīties,ka izlasē šogad PČ spēlēs tas pats sastāvs,kas spēlēja Ģjinamo naģeždas kausā :/ Pff,vienīgais,ko ar tādu sastāvu var vinnēt,ir Austrija,varbūt pat Austriju nē....Nu tad draud izkrišana no elites
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 18:27, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: aizej tak vienreiz pie kaada aarsta! jeegas nekaadas, aaksts.
no lempjiem basketbolistiem jegas vispar nekadas. smiekligi ka latviesu bumbtaji sevi sauc par basketbolistiem, vini pat driblet neprot

     [+] [-]

, 2013-03-26 18:28, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Līmenis cēlies, bet norvēģi ir mums pa zobam. Uzskatu, ka pēdējais zaudējums bija vienīgi kārtējā nenoskaņošānas, kas LV ir visai raksturīgi, tālakie zaudējumi bija vnk ķēdes reakcija...
Pilnīgas muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 18:29, pirms 12 gadiem
Nu nekas lai jaunie pieredzi uzkrāj!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 18:32, pirms 12 gadiem
Paldies Sašam par šiem gadiem izlasē!

Atceros vēl tgd. kā Saša realizēja pēdējo bullīti pret Zviedru vārtsargu,kurš gan vairs nav starp mums..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 18:39, pirms 12 gadiem
Nākamais raksts: Kulda Bārtulis Pujacs Daugaviņš Karsums Dārziņš Sprukts Indrašis Džeriņš Meija Cipulis Masaļskis Jučers Ķēniņš un Jekimovs nespēlēs PČ

Nolans nosauc sastāvu:

Vārtsargi: Ervīns Muštukovs,Kristers Gudļevskis,Jānis Kalniņš
Aizsargi: Laviņš Reķis Cibuļskis Sotnieks K Rēdlihs Galviņš J Rēdlihs Jass
Uzbrucēji: Bērziņš Pavlovs Štāls Bičevskis Skvorcovs Upītis Biezais Koba Jass,Bukarts,Ivanāns,Ankipāns,Straupe

Rezervē: Jerofejevs,Tribuncovs,Bajaruns,Mickēvičš

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 18:46, pirms 12 gadiem
Saška izlasē nouguņoja, bet Lev gan neko nevarēja.
Nav jau pulveris vairs.

Labāk lai atpūšas un vēl nospēlē 1 sezonu klubā. Pietiekami daudz jau devis LV.

     [+] [-]

, 2013-03-26 19:08, pirms 12 gadiem
Spēlēs tie, kas varēs!

     [+] [-]

, 2013-03-26 19:12, pirms 12 gadiem
Žēl protams, saškas nūjas tehnika būtu noderējusi.
Ar cerību jāskatās no gaišās puses - viņa vietā paņems citu, kurš varbūt būs vēl produktīvāks.

     [+] [-]

, 2013-03-26 19:15, pirms 12 gadiem
es ceru, ka tad arī neviens no šiem nožēlojamiem lohiem kuri atsakas spēlēt PČ, nespēlēs arī Sočos..

     [+] [-]

, 2013-03-26 19:17, pirms 12 gadiem
mavaans rakstīja: Njā,nauda tik svarīga,nav piķis-nav kas spēlē! Laikam sāk izskatīties,ka izlasē šogad PČ spēlēs tas pats sastāvs,kas spēlēja Ģjinamo naģeždas kausā :/ Pff,vienīgais,ko ar tādu sastāvu var vinnēt,ir Austrija,varbūt pat Austriju nē....Nu tad draud izkrišana no elites
beidz stresot kā tirgus bāba zivju paviljonā, kad PVD ierodas.

Tas, kas 3-4 spēlētāji atbirst traumu dēļ - tas nav nekas ārkārtas, bieži tā ir. Ja runā par Ņiživiju, tad viņš jau principā pat bija atvadījies no izlases - pat ja ne, tad attiecībā uz PČ tas ir nebūtisks zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 19:41, pirms 12 gadiem
Ta lai tak nespele tie kas negrib. nav tak spiesta lieta un domajat ka nemotiveta izlase kko sasniegtu. jagaida sprukta un darzina atbildes...

Musejie ir palikusi tik kruti, ka izlase paliek otrskiriga, izlidos no saviem krievijas klubiem un vares brekt ka spele izlase jo vajagot sevi paradit un ligumu izcinat kkur.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 20:03, pirms 12 gadiem
Jaaspeelee tiem, kas ir gatavi!!! Sashkam nav ko paarmest, vinja devums izlasei ir milziigs - ir tikai normaali, ka hokejists 36 gados veelas atpuusties peec sezonas. Taapat nav jeegas no sliktaa formaa esosha Mikjelja, Karsuma utt. Mums ir gana pieklaajiigas rezerves, tie arii sitiisies... Sarauj!!!

     [+] [-]

, 2013-03-26 20:39, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Nu jā - nav mums >20 spēlētāju NHL
kapec viss atkal ir javerte attcieciba uz dalibu jeb nedalibu NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 20:45, pirms 12 gadiem
nomierinās ļaudis, jaunie kam ir ko pierādit rādis daudz lielāku gribu spēlet izlasē kur nemaksā nekā tie kas spēlējuši jau desmitiem gadu. nespēlēs Ņižvijs mūžīgi.
Paaudzei ir jāmainās!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 20:52, pirms 12 gadiem
[quote abrags]
a šogad mums būs max labākais sastāvs uz doto brīdi. Neredzu par ko raudāt.
[/quot
LABAKAIS SASTAVS un DOTAIS BRIDIS Latvijas hokeja gadijuma ir NESAPASTAVAMI jedzieni! sadu te frazu salikumu var pielietot attieciba uz hokeja lielvalstim,bet nevis uz Latviju Latvijas gadijuma LABAKAIS SASTAVS var but tikai un vienigi ARPUS dota briza ierobezojuma,proti,ja visas zvaigznes sakrit,un visi labakie ir IERINDA,nevis lazarete vai kurorta

     [+] [-]

, 2013-03-26 21:01, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: no lempjiem basketbolistiem jegas vispar nekadas. smiekligi ka latviesu bumbtaji sevi sauc par basketbolistiem, vini pat driblet neprot
Izskatās,ka Tu gan visu proti,it sevišķi kepku nēsāt.
Kas attiecās uz Sašu,tad visu cieņu.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 21:06, pirms 12 gadiem
mavaans rakstīja: Njā,nauda tik svarīga,nav piķis-nav kas spēlē! Laikam sāk izskatīties,ka izlasē šogad PČ spēlēs tas pats sastāvs,kas spēlēja Ģjinamo naģeždas kausā :/ Pff,vienīgais,ko ar tādu sastāvu var vinnēt,ir Austrija,varbūt pat Austriju nē....Nu tad draud izkrišana no elites
ar sadu Abola DR Nadezdas modeli var uzkapt augstak,neka ar Nolana OS kvalifikacijas izlases variantu!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 21:13, pirms 12 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Jaaspeelee tiem, kas ir gatavi!!! Sashkam nav ko paarmest, vinja devums izlasei ir milziigs - ir tikai normaali, ka hokejists 36 gados veelas atpuusties peec sezonas. Taapat nav jeegas no sliktaa formaa esosha Mikjelja, Karsuma utt. Mums ir gana pieklaajiigas rezerves, tie arii sitiisies... Sarauj!!!
uz doto bridi vislabak gatavi ir tiesi Nadezdas kausa izcinitaji! ceru,ka Nolans to sapratis,un pienems pareizo lemumu!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 21:27, pirms 12 gadiem
Sašam visu cieņu! Tak večiem kam pamatīgas traumas,nav sevi jānobeidz līdz galam.Jaunajiem tā ir lieliska iespēja sevi parādīt,un ticiet man uz jaunības deksmi var visādi kroņi notikt!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 21:36, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: ar sadu Abola DR Nadezdas modeli var uzkapt augstak,neka ar Nolana OS kvalifikacijas izlases variantu!!!
ar Ābola Naģeždas modeli!

draugs, mums nav jāspēlē VHL vai BAČā, bet gan PČ

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 21:49, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ar Ābola Naģeždas modeli!

draugs, mums nav jāspēlē VHL vai BAČā, bet gan PČ
ka tu vari spriest par Nadezdas kausa limeni,ja vel ilgu laiku atpakalj publiski pazinioji,ka PRINCIPIALI NESKATIES DR SPELES? vai tu tik kveli uzticies Pu4es rakstiem un izteikumiem Overtaima? es joprojam uzskatu,ka Nadezdas kausa limenis nebut nav zemaks par P4,vismaz konteksta ar tadu komandu,ka Francija,Austrija,Slovenija dalibam

     [+] [-]

, 2013-03-26 22:52, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: ka tu vari spriest par Nadezdas kausa limeni,ja vel ilgu laiku atpakalj publiski pazinioji,ka PRINCIPIALI NESKATIES DR SPELES? vai tu tik kveli uzticies Pu4es rakstiem un izteikumiem Overtaima? es joprojam uzskatu,ka Nadezdas kausa limenis nebut nav zemaks par P4,vismaz konteksta ar tadu komandu,ka Francija,Austrija,Slovenija dalibam
ko Tu centies visu laiku mani ar Puči kopā siet??? Man ir pašam savs viedoklis.

Par Naģeždu - uzskatīt Tu vari kā gribi, tikai, baidos, Tu esi patālu no patiesības. Novājināts Amur - tas pat vairs nav KHL līmenis... Un VHL līmenī jau Francija, Austrija, Slovēnija stabili spēlē.

     [+] [-]

, 2013-03-26 23:23, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: vini negrib spelet nadzezdas kausa, vini negrib spelet pc, ko vini vispar grib? pasakiet ka jus par tadiem varat fanot?
Tu tachu esi viens mazs urla un piedevaam veel trollis diivaanaa pirdeejs...
Man Tevi tieshaam ir no sirds zheel...

     [+] [-]

, 2013-03-26 23:34, pirms 12 gadiem
Robelzssss rakstīja: Tu tachu esi viens mazs urla un piedevaam veel trollis diivaanaa pirdeejs...
Man Tevi tieshaam ir no sirds zheel...
takš uzliec viņam 'ignorēt'! lai viņš turpina stūrī smirdēt vienatnē

     [+] [-]

, 2013-03-26 23:53, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: takš uzliec viņam 'ignorēt'! lai viņš turpina stūrī smirdēt vienatnē
Taa arii buus jaadara....

     [+] [-]

, 2013-03-27 08:13, pirms 12 gadiem
Mums ir Cipulis nevienu citu mums nevajag.

     [+] [-]

, 2013-03-27 09:02, pirms 12 gadiem
Arī Jēkabs Rēdlihs zem jautājuma zīmes, vēsta Latvijas avīze...

Tūlīt mēs uzzināsim daudz jauna par Rēdlihu ģimeni

     [+] [-]

, 2013-03-27 09:44, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Arī Jēkabs Rēdlihs zem jautājuma zīmes, vēsta Latvijas avīze...

Tūlīt mēs uzzināsim daudz jauna par Rēdlihu ģimeni
Diena, savukārt, raksta par Reķi un Bārtuli... Pasaules čempionātā bez Reķa un Bārtuļa;... .