Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Krikunovs - kandidāts uz Latvijas izlases galvenā trenera amatu?

Krikunovs - kandidāts uz Latvijas izlases galvenā trenera amatu?
Vladimirs Krikunovs
Foto: sport-express.ua

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Ņižņekamskas "Neftekhimik" galvenais treneris Vladimirs Krikunovs izdevumam "Sovetskij sport" atzinis, ka viņam šobrīd jāizdara izvēle, jo darbu piedāvā uzreiz divas valstsvienības - Latvijas un Baltkrievijas.

"Baltkrievi šobrīd meklē galveno treneri. Zinu, ka esmu viņu sarakstā viens no pirmajiem. Pats šobrīd atrodos Latvijā, jo arī šeit valstsvienībai meklē treneri. Apdomāju šos variantus," atzina Krikunovs. Jautāts, vai nav vēlēšanās atgriezties darbā Krievijas izlasē, Ņižņekamskas treneris saka: "Strādāt ar savu valstsvienību es vienmēr esmu gatavs. Taču ne esošajā treneru sastāvā."

Jāatgādina, ka šīs nedēļas sākumā Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valde nolēma atlaist visus izlases darbiniekus, tostarp arī trenerus Oļegu Znaroku, Hariju Vītoliņu, kā arī menedžeri Sandi Ozoliņu. Federācijas prezidents Kirovs Lipmans, kas varētu komentēt Krikunova kandidatūras nopietnību, patlaban neatrodas Latvijā.

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

 +12 [+] [-]

, 2011-05-25 18:12, pirms 14 gadiem
Krikunovs noteikti nav slikts variants, galu gala drizak savejais neka arzemnieks, bet man skiet, ka vins lidzigi ka Znaroks ir no tiem treneriem kas kautko no komandas spej dabut ara stradajot ar to ilgtermina. mums tomer vaig treneri kurs spej komandu pacelt uz tam divam nedelam.
Slēpts komentārs: pinta

 +41 [+] [-]

, 2011-05-25 18:40, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: viņš tāpat ķā vorobjovs spēj no nekādiem izveidot zvaigznes-viņa rokās slinkais un talantīgais indrašis vilkoits upītis meija andersons jakovļevs u.t.t. kļūtu par zvaigznēm,ja nenomirtu treniņos,tiktu atsijātineperspektīvie reķis laviņš masaļskis kā arī saules nogurdinātie un spēlēt izlasē beigušie-būtulabi
Kas tev pret Masaļski? Pasaki kādu labāku vārtsargu ar LV pasi par viņu!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-25 18:50, pirms 14 gadiem
Reķis, Masaļskis tomēr ir pamati un pieredze, pie tam Masaļski neviens cits nevar pilnvērtīgi aizvietot, tāda kalibra vārtsarga mums nav!
Andersons ir perspektīvs, bet tomēr mums ir labāki kalibri (skrasts, bārtulis, kulda, sotnieks, cibuļskis, galviņš utt.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-25 19:03, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kas tev pret Masaļski? Pasaki kādu labāku vārtsargu ar LV pasi par viņu!
Ja godīgi, tad tāds Raitums nav sliktāks par viņu... Vnk vajag dot spelēt. Nu nav viņš nekāds stabilais superstārs... Kļūdas un muļķīgi goli tādiem negadās.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-25 19:06, pirms 14 gadiem
pie viņa vispār neviens negribēs spēlēt.... jau pēc pagājušās olimpiādes daudzi izlases spēlētāji bija neapmierināt ar Krikunovu kā komandas konsultantu...
un viņš galu galā bija tas, kurš teica, ka Latvijas izlasē vajadzētu spēlēt naturalizētiem krieviem

 +10 [+] [-]

, 2011-05-25 19:09, pirms 14 gadiem
Tikai ne šito i diotu! Viņš drošvien nemaz nav dzirdējis vārda mikroklimats, jēgu...! Vecs alkāns ar novecojušām taktikām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-25 19:12, pirms 14 gadiem
Paga nākamo treneri, kas pievienosies izlasei pirms PČ?
Varbūt beidzot, Latviajs izlase varētu parādīt īstu hokeju, nevis to ripas iemešanu un spēlētāju nomaiņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-25 19:19, pirms 14 gadiem
Krikunovs neder, vajag citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 19:27, pirms 14 gadiem
Sakiet ko gribiet, es par panu Šupleru. Zin mūsējos, kā 5 pirkstus, būs atpūties un pavērojis no malas Dinamo. Savā ziņā - savs cilvēks.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-25 19:28, pirms 14 gadiem
Dod tak Značokam vel vienu iespēju - šogad tiešām spēles satur (īpaši pirmajās 2 spēlēs) priecēja - nebūtu neveiksme pret dāņiem visi tagad staigātu laimīgi
Slēpts komentārs: TROTTERlove

  -3 [+] [-]

, 2011-05-25 19:37, pirms 14 gadiem
Tikai ne šito Krikunovu....pie viņa tikai jauniņie vien spēlēs, jo ne katrs vecais spēs paciest šī veča disciplīnas prasības, pie tā ka mūsējiem daudziem, kas spēlē KHL ir pielipusi zvaigžņu slimība!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 19:39, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: viņš tāpat ķā vorobjovs spēj no nekādiem izveidot zvaigznes-viņa rokās slinkais un talantīgais indrašis vilkoits upītis meija andersons jakovļevs u.t.t. kļūtu par zvaigznēm,ja nenomirtu treniņos,tiktu atsijātineperspektīvie reķis laviņš masaļskis kā arī saules nogurdinātie un spēlēt izlasē beigušie-būtulabi
ja jau viss būtu tik skaisti kā gribētos, bet tā diemžēl pasaulē nenotiek. Ja nav 100% pareizas attieksmes pret to ko dari, par zvaigzni nekļūst.
Slēpts komentārs: Edgars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 19:47, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Ja vajag treneri bez līguma, tad manuprāt vienīgais variants ir Beļavskis, jo Pavlovam cik saprotu ir līgums ar šveiciešu NLA klubu. Vēl tauta varētu atgādināt, kā tur Irbem bija viņam gadījumā šogad nebeidzās līgums ar Caps?
Runāt ir viens bet dabūt labu treneri bez līguma ar klubu ir pagrūti.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 19:50, pirms 14 gadiem
Māris Ozoliņš rakstīja: Dod tak Značokam vel vienu iespēju - šogad tiešām spēles satur (īpaši pirmajās 2 spēlēs) priecēja - nebūtu neveiksme pret dāņiem visi tagad staigātu laimīgi
Itkā gribētos piekrist, bet ja nav rezultāta atkal un atkal...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 20:00, pirms 14 gadiem
Negribu.
Neko nav pierādījis. Izņemot tos laikus, kad spēlēja pats "RD".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-25 20:16, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Fakts, ka Krikunovs ir KHL kluba Neftekhimik galvenais treneris, nelīmējas kopā ar Lipmana teikto par pilna laika treneri.


Turklāt šajā sovetskij sport telefonintervijā Krikunovs konkrēti nepasaka, ka ir no LHF saņēmis piedāvājumu trenēt Latvijas izlasi.
kaut arī oriģinālā avota sovsport.ru autors ir uzlicis raksta virsrakstu Крикунова зовут в сборные Белоруссии и Латвии

- Белорусы сейчас ищут тренера для своей команды. И я знаю, что стою одним из первых в их списке, - сказал Владимир Крикунов в разговоре с корреспондентом «Советского спорта» Дмитрием ПОНОМАРЕНКО. – Но сам я сейчас нахожусь в Латвии. Здесь тоже ищут главного для сборной. Вот обдумываю варианты.

Крикунова зовут в сборные Белоруссии и Латвии -...

Fakts, ka Krikunovs pašlaik ir Latvijā, neko nenozīmē šajā kontekstā, jo viņam Jūrmalā ir dāča.
Man liekas, ka Kirovs tikai tagad sāk aptvert, ko pats ir savārijis! Tāpēc arī sāk parādīties visādas versijas, nebūšu pārsteigts arī par Šuplera kandidatūras uzpeldēšanu šajā sakarā! Domāju, ka nu vairs nav svarīgi, kas būs jaunais treneris, jo Kira jau tagad ir visu krietni pabojājis, plus vēl nav zināms kā paši hokejisti nākošgad reaģēs uz šo visu! Nebrīnīšos, ja viens otrs varētu arī aizbraukt sauļoties, nevis raut kreklu Latvijas izlases, un daļēji arī Lipmana, dēļ!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-05-25 20:17, pirms 14 gadiem
a ko tagat šupis teiktu ?

  +6 [+] [-]

, 2011-05-25 20:27, pirms 14 gadiem
duum rakstīja: a ko tagat šupis teiktu ?
ko viņam vajadzētu teikt?

     [+] [-]

, 2011-05-25 20:29, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: PAVLOVS butu par mikstu ka speletajs vins nebija slikts,speleja ar ZNAROKU un VITOLINIU viena mainia,bet ka treneris GALIGI NEKADS
Tu pie viņa esi trenējies, ka tā saki?
Gadījumā viņu vienu gadu neatzina par labāko treneri DEL līgā?
Tajā līgā, kuru pēdējais vācietis atzinis par otru labāko pasaulē, ja kas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-25 20:46, pirms 14 gadiem
Ja Lipmans nav Latvijā tātad nekādas sarunas nav notikušas.
Krikunovs vienkārši atpūšas savā mājā Jūrmalā,Kauguros.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-25 20:53, pirms 14 gadiem
Apnicis ,ka tos p[adomju laika krievu Dinamiešus uzskata par savējiem ,kuri pārzinot Latvijas hokeju,to labi varēja redzēt Vorobjova gadījumā ,vienīgais ar ko palika atmiņā ar savu riepu valkāšanu,kuru pēc komanda pirms PČ fiziski nosēdās un acu bolīšanu spēļu laikā. Krikunovs tāda pat tipa treneris ar klubu krievijā var kaut ko sasniegt ,ar izlasi diezvai,ja neskaita to haļavas uzvaru OS pret zviedriem.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-25 20:56, pirms 14 gadiem
kārtējais krievs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-25 21:02, pirms 14 gadiem
Priekš kam?? Priekš kam vajag kārtējo krievu ar padlaiku domāšanu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:10, pirms 14 gadiem
pag pag, vai tad šis būtu tas cikvēks, kuram nebūs saistības ar klubu (vienalga kādu), kurš varēs veltīt visus spēkus izasei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kā ar Kanādu tajā pāšā OS Arī haļava ? Kā spečuks viņš noteikti ir ļoti labs,bet jāpiekrīt,ne LV izlasei.
Kā es vēlētos lai kāds tavs favorīts no kļavu zemes stājas pie izlases stūres un parāda savu mākslu
Iemāca mūsu puikiem tā teikt progresīvo pareizo hokeju
Ļoti labs ZA spečuks uz Eiropu neraujas, bet visādi viduvējības kā Henlons neko nevar iemācīt[izgāza gan belarus ,gan slovākus. Arī rietumeiropiešiem grūti te iebraukt,nevelti Kūrem divus gadus tas prasīja. Es vismaz domāju nevajag ne rietumu,ne austrumu gudros,bet jāmeklē starp saviem jaunajiem treneriem ,tas pats Znaroks,Vītoliņs,Ābols, Beļavskis,Irbe,Pavlovs,Ozoliņš, gan jau no daļas te nosaukto var izveidot labu komandu izlases vadīšanai.

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:27, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Ļoti labs ZA spečuks uz Eiropu neraujas, bet visādi viduvējības kā Henlons neko nevar iemācīt[izgāza gan belarus ,gan slovākus. Arī rietumeiropiešiem grūti te iebraukt,nevelti Kūrem divus gadus tas prasīja. Es vismaz domāju nevajag ne rietumu,ne austrumu gudros,bet jāmeklē starp saviem jaunajiem treneriem ,tas pats Znaroks,Vītoliņs,Ābols, Beļavskis,Irbe,Pavlovs,Ozoliņš, gan jau no daļas te nosaukto var izveidot labu komandu izlases vadīšanai.
jā, bet visi Tevis nosauktie jau galvenā trenera amatam šobrīd neatbilst šadu vai tādu iemeslu dēļ:
Hari un Znaroku tikko atlaida, Ābols šobrīd neder, jo ir RD treneris, Beļavskis - manuprāt, jau šobrīd pārāk tālu no LV hokeja, Pavlovs - vēl tālāk (šobrīd viņu pat saukt par LV treneri vairs nevar), Ozoliņš - šobrīd vēl turpina aktīvās hokeja gaitas, da i laikam vēl kādreiz ar Kiru nez vai saistīsies...

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:28, pirms 14 gadiem
Pēc manām domām lipmanu ar ulmani likvidēt! kamēr tie apsmiekli būs tur nekas prātīgs nebūs! Treneriem nebija ne vainas, un lielākā kļūda kad ozo atstādina!

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:29, pirms 14 gadiem
nav komentāru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 21:36, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Liec kaut pašu Boumenu,tas neko būtiski nemainīs. Mūsu vieta ir 8 - 16
grozi kā gribi. Es galīgi neteiktu,ka šis PČ ir izgāšanās. Savu spēju robežās,pie veiksmes varēja uzlēkt augstāk,viss.

Un piekrītu tiem,kas runāja par Šupleru,bet tas vairs nav aktuāli,jo viņš ir prom no Rīgas.
Tieši tāpēc esmu par savējiem treneriem ,jo arī domāju,ka augtākais ko varam varbūt sestā vieta.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 21:36, pirms 14 gadiem
nu tak jau ir apnicis tas padomju hokejs

  -2 [+] [-]

, 2011-05-25 21:37, pirms 14 gadiem
Šupis čista neder.kāpēc?viņš nu jaunos čaļus nesaprot(pēc RD spriežu) un mūsu izlase vēl ir jauna kā celka, kuru ir jāuzlauž/jāatkož. Bet nu šis arī nebūtu slikts variants. Es būtu Kira(ceru, ka viņu kāds nometīs no siltā krēsla), liktu Ābolu, lai patestē, tomēr savs čalis un ticu, ka viņš prastu labi saprast kā izlasei jāspēlē, jo zin katru čaļa varēšanu un potenciālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-25 21:37, pirms 14 gadiem
newage rakstīja: Priekš kam?? Priekš kam vajag kārtējo krievu ar padlaiku domāšanu???
Priekš tam lai būtu kārtība un nevis kā šajos laikos visur valda anarhija un demokrātija kura iznīcina visu gan labo gan slikto kas tika radīts pirms tam.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 21:38, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: ir viena lieta par ko gribetos padiskutet.cik zinams,LHF ir sabiedriska organizacija.DR ir privatklubs tatad sanak,ka musu labakie LATVIJAS HOKEJISTI darbojas sabiedriskas un privatajas strukturas vai tas nav absurds un vajprats? KUR IR VALSTS? kur ir tas ieinteresetiba musu hokeja panakumos?vai tiesam nav mehanismu,ka nacionalizet gan to LIPMANA LHF gan to SAVICKA,MAKAROVA(godigi sakot par pedejo nezinu neko,kas tas par fruktu) un CO neparko negribosu pakliauties LATVIJAS interesem RIGAS DINAMO ? kapec BALTKRIEVIJA BATJKA visu spej panemt savos grozos,un personigi kontrolet gan izlasi,gan MINSKAS DINAMO,gan ieksejo 4empionatu? lai tik pamegina kads izrikoties ka SPRUKTS! runa nav par rezultatiem,runa ir par pasu hokeja sistemu.BALTKRIEVIJAS piemera ta neattaisnojas,ta4u ja LATVIJA butu kaut kas lidzigs ka musu kaiminiem,domaju ne tikai par 1/4finalu varetu cinities,nebutu talu no medaliam! es pat piekristu ka LATVIJA MAINITOS VALSTS IEKARTA UN IDEOLOGIJA,ja LATVIJAS IZLASE kaut vai ar PATAGU,SANTAZU un DRAUDU palidzibu spetu savakt VISUS specigakos speletajus nacionalaja izlase!!!un DINAMO vadiba uz pirkstgaliniem 4apotu aiz LHF ista lidera(kurs ir pakliauts VALSTS INSTITUCIJAM) pedam neka ka ir tagad:gribu,negribu,PLIURKSS
Galvu durvīs esi saspiedis??
Visu sporta veidu federācijas ir sabiedriskās organizācijas, ja, piemēram, valsts "nacionalizētu" Latvijas futbola federāciju, jau nākamajā dienā Latvija tiktu izslēgta no UEFA un FIFA!
Moš, Tu piedāvā nacionalizēt arī visu sporta veidu profesionālās komandas? Tur taču spēlē izlašu spēlētāji!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 21:40, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Galvu durvīs esi saspiedis??
Visu sporta veidu federācijas ir sabiedriskās organizācijas, ja, piemēram, valsts "nacionalizētu" Latvijas futbola federāciju, jau nākamajā dienā Latvija tiktu izslēgta no UEFA un FIFA!
Moš, Tu piedāvā nacionalizēt arī visu sporta veidu profesionālās komandas? Tur taču spēlē izlašu spēlētāji!
Viņš jau te nesen rakstīja ,ka pat NHL esot jāpiespiež laist spēlētājus uz PČ PLAY OFF laikā.

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:41, pirms 14 gadiem
Nemiroff rakstīja: Šupis čista neder.kāpēc?viņš nu jaunos čaļus nesaprot(pēc RD spriežu) un mūsu izlase vēl ir jauna kā celka, kuru ir jāuzlauž/jāatkož. Bet nu šis arī nebūtu slikts variants. Es būtu Kira(ceru, ka viņu kāds nometīs no siltā krēsla), liktu Ābolu, lai patestē, tomēr savs čalis un ticu, ka viņš prastu labi saprast kā izlasei jāspēlē, jo zin katru čaļa varēšanu un potenciālu.
par Šupleru nespried pēc RD, bet paskaties uz tiem laikiem, kad viņa vadībā R'2000 spēlēja. Tieši viņš saulītē izcēla jaunos gurķus - Daugaviņu, Saulieti, Meiju, Galviņu, Sotnieku, Krišu Grundmani...

P.S. kopumā arī es nebūtu sajūsmā, ja Šupis būtu LV izlases treneris...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 21:42, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Viņš jau te nesen rakstīja ,ka pat NHL esot jāpiespiež laist spēlētājus uz PČ PLAY OFF laikā.
nebūtu jau slikti - tikai kurš būs tas spiedējs? baidos, ka ar Fāzela dibenu komplektā ar vazelīnu būs par maz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 21:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Galvu durvīs esi saspiedis??
Visu sporta veidu federācijas ir sabiedriskās organizācijas, ja, piemēram, valsts "nacionalizētu" Latvijas futbola federāciju, jau nākamajā dienā Latvija tiktu izslēgta no UEFA un FIFA!
Moš, Tu piedāvā nacionalizēt arī visu sporta veidu profesionālās komandas? Tur taču spēlē izlašu spēlētāji!
Nedramatizē. Neko neizslēgtu jo tā ir katras valsts iekšējā darīšana un ir pietiekoši daudz valstu kur visu kūrē tieši valsts un nekādas sabiedriskās organizācijas nepiedalās tajos procesos.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 21:45, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: par Šupleru nespried pēc RD, bet paskaties uz tiem laikiem, kad viņa vadībā R'2000 spēlēja. Tieši viņš saulītē izcēla jaunos gurķus - Daugaviņu, Saulieti, Meiju, Galviņu, Sotnieku, Krišu Grundmani...

P.S. kopumā arī es nebūtu sajūsmā, ja Šupis būtu LV izlases treneris...
Tak LHF ir kadri ar pieredzi izlases vadīšanā H.Balderis un Grabovskis,ja vēl pats Lipmans piepalīdz ,tad citus nav ko meklēt.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-25 21:45, pirms 14 gadiem
Lūk, ko Kirovs saka:
"Вот что по этому поводу заявил сам президент Латвийской хоккейной федерации Киров Липман: «Крикунов? Кто ему предлагал этот пост? Это все ерунда. И откуда берутся все эти слухи. Сам я сейчас в Лондоне, и вопрос по главному тренеру не приоритет. Ближе к осени решим»."

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:46, pirms 14 gadiem
Un vēl interesants citāts:
"Будет ли Знарок проситься обратно в сборную Латвии или не будет — не могу прогнозировать. Знаю одно: он у меня получал приличную зарплату. Ситуация с генеральным менеджером Сандисом Озолиньшем несколько иная. Вы бы знали, сколько он попросил у меня за месяц работы в сборной. Это ужас..."

Телеграф.lv: Липман: «Кто это успел предложить...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:52, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Nedramatizē. Neko neizslēgtu jo tā ir katras valsts iekšējā darīšana un ir pietiekoši daudz valstu kur visu kūrē tieši valsts un nekādas sabiedriskās organizācijas nepiedalās tajos procesos.
nu, nu:
Starptautiskās Futbola federāciju asociācijas (FIFA) prezidents Zeps Blaters pirmdien, 18.febvuārī, apstiprināja, ka pret Spāniju var tikt pielietotas sankcijas, ja tās valdība iejauksies Spānijas Futbola federācijas vēlēšanu gaitā. FIFA draud pielietot sankcijas pret Spāniju
-...


Starptautiskā Futbola federāciju asociācija (FIFA) ir draudējusi ar Francijas izlases diskvalificēšanu, ja valsts valdība iejauksies nacionālās federācijas darbā. FIFA vēršas pret Francijas valdību, draudot ar...

Diskvalificēta Bosnijas un Hercegovinas futbola federācija Diskvalificēta Bosnijas un Hercegovinas futbola... .

nu, kā tad ir?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 21:54, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: labi,pienemsim esmu cietis avarija,un ar to galvu nav isti labi (es saku pienemsism)bet neviens man nav atbildejis uz jautajumu KA TAD IR BALTKRIEVIJA? un vel kas.kad sporta avize skatijos interviju ar OZO,nepatika vinia izteikums ka IZLASE IR JASPELE TIEM KAS GRIB,NEVIENU AR VARU NAV JASPIEZ.ja padoma vispareji tad varetu piekrist,bet LATVIJAS savdabigaja situacija tas nozime ka TIE KAS IR PACELUSIES KARJERA UN FINANSOS IZLASE VARETU TURPMAK NESPELET.un KIRA nav muilkis.tiesi sis izteiciens varetu but izskiross OZO atstumsanai.tur jau ta lieta ka IR JASTIMULE un JAMOTIVE VISUS SPECIGAKOS MUSEJOS SPELET IZLASE.kaiminiu BALTKRIEVIJA ar to nav nekadas problemas un tadas NEVAR BUT.vai kads man var izskaidrot KAPEC?man ir vienalga kas tur kam ir pakliauts,bet valsts autoritate tur ir NOTEICOSA gan uz speletajiem,gan uz federacijas prezidentu!
Baltkrievija īstais piemērs,ka tikai gada laikā visa viņu ekonomika un hokeja saimniecība nesabrūk kā kāršu namiņš,vismaz pašlaik viss uz to iet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 22:02, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: tam ka tur viss var sabrukt ir pavisam citi iemesli vel ko gribeju piebilst.ar OZO atstadinasanu KIRAM ir lioti specigas kartis pret DR saimniekiem un vadibu.vins var anulet licenzi DR piedalisanos KHL.VOT TAD TIK SAKSIES PATS INTERESANTAKAIS DR vadiba bus spiesta garantet DR speletaju piedalisanos starptautiskajos turniros LV izlases sastava.ka ari veicinat LATVIJAS HOKEJISTU PROFESSIONALO IZAUGSMI DR kluba.ja KIRA to izdaris,busu gatavs PASPIEST VINIAM ROKU!
Nu tādas tiesības viņam tiešām ir,bet tad viņu Dinamo fani bez sāls apēstu,bet kaut kāds kompromiss sen viņiem jāmeklē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 22:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Savtīgais Znars ar Ozo. Naudrauši
Neticu šiem Kiras stāstiem.

Par Krikunovu varēji arī nelikt,jo tas tāpat bija skaidrs. Un ne viņš pirmais,ne pēdējais mistiskais kandidāts.
Es tāpat domāju....neticu lipmana vārdiem!
Lai viņš liek galdā tad tos ciparus, savādāk tā ir tukša dir*ana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 22:14, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Un vēl interesants citāts:
"Будет ли Знарок проситься обратно в сборную Латвии или не будет — не могу прогнозировать. Знаю одно: он у меня получал приличную зарплату. Ситуация с генеральным менеджером Сандисом Озолиньшем несколько иная. Вы бы знали, сколько он попросил у меня за месяц работы в сборной. Это ужас..."

http://www.telegraf.lv/news/lipman-kto-eto-uspel-predlozhity-post-krikunovu
Tikai 2 latus )))))))))

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 22:16, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Savtīgais Znars ar Ozo. Naudrauši
Neticu šiem Kiras stāstiem.

Par Krikunovu varēji arī nelikt,jo tas tāpat bija skaidrs. Un ne viņš pirmais,ne pēdējais mistiskais kandidāts.
"Вы бы знали, сколько он попросил у меня за месяц работы в сборной. Это ужас..."
Viņš bija šokā cik viņš paprasīja par mēnesi darbu un noslēdza līgumu līdz 2014. gadam! haha lūk tas ir bizness
Kas viņš tiešām smejās te par visiem?!?!?

Tas ir tas pats, ka man kāds piedāvā nopirkt kartupeļus par 5ls kg un es esmu vnk šokā par piedāvājumu.....un nopērku 6 kg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 22:27, pirms 14 gadiem
Man liekas,. ka te vienkārši visiem vajag nedaudz nomierināties un atslābināties.Nav ko pārāk daudz salasīties visādu žurnaļugu saskrābājumus un sarunu fragmentus, kas izrauti no kontekstiem.
Rudenī redzēsim, tad arī runāsim.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 22:28, pirms 14 gadiem
Kas tie pa suudiem te notiek, b*e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tas lipmans cista ir izvedis puisi fanu no ramjiem, uz ielas 100 procenti gribetos pa ragiem sagriest vinam, nu pilnigs amuris!!!!!!!
ko tads var darit hokejaa!!!!!!! vel te krievu par treneri, nu fak kas pa sudiem, newar ka dr stradat uz rietumiem, ne , atkal rasha janem paliga, besi!!!!!! Tad labak Afrikani pa treneri neka krievu!!!!!
kaut kads to kiru patriektu no vadibas ta ka maz neliekas!!!!!!!!

Koziol, darik kaut ko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:28, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Man liekas,. ka te vienkārši visiem vajag nedaudz nomierināties un atslābināties.Nav ko pārāk daudz salasīties visādu žurnaļugu saskrābājumus un sarunu fragmentus, kas izrauti no kontekstiem.
Rudenī redzēsim, tad arī runāsim.
100% piekrītu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 22:29, pirms 14 gadiem
ĀBOLU PAR GALVENO!
Neatbalstu tālāku krievu hokeju valstsvienībā, ja nav tiešām laba varianta, tad lai vismaz ir savējais!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 22:29, pirms 14 gadiem
Ja būtu iemetuši vienu bullīti dāņiem. tad tagad Znarokam ar Vītoliņu būtu jau izmaksātas prēmijas par labi aizvadītu čempionātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:34, pirms 14 gadiem
Pastījos NHL pēdējās spēles fragmentus un sapratu, ka mīts par labāko pasaules fan latvieti ir izsapņots

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 22:35, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Pilnīgs buļļa sūds - ja Savickis un Kira (pārējie, kā Kalvītis, Ulmanis u.c. kā arī LHF kadri nav vērā ņemami) - turpinās plēsties - zaudetāji būs abi - klubam spēlētāji uz izlasi ir jālaiž - vot i kira uzprasīs vēl visus labākos uz februāra turnīru pirms svarīgajām cīņām par pleijofiem - džeki atraktīsies kā Sprukts - kritīs arī nežēlestībā RD - bet ir skaidrs, ka abi jūtas kā kingi - vienam ir vara LHF un pietiekoši babkas, otrs silda rokas pie krievu piķa un viņam ir spēcīga aizmugure - neviens negrib padoties un beigās RD spēlēs pie 2500-3000 skatītajiem tribīnēs un daudz zemākiem TV reitiengiem un uz izlasi arī visiem būs pajāt, kura varbūt spēlēs B grupā un sēdēs abi pie sasistas siles....
Ja Savickis un Kalvītis daudz spirināsies, tad Kira točna ņems un nobloķēs RD dalību KHL.
Šāda iespēja viņam ir.

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:37, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: ĀBOLU PAR GALVENO!
Neatbalstu tālāku krievu hokeju valstsvienībā, ja nav tiešām laba varianta, tad lai vismaz ir savējais!
tikai variantā, ja viņš izbeidz jebkādas līgumattiecības ar RD

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:43, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tikai variantā, ja viņš izbeidz jebkādas līgumattiecības ar RD
Un,bļin, kaut vai pat izbeidz šīs līgumattiecības nekādā gadijumā LV izlasi nevar uzticēt nepieredzējušam trenerim,kas pat klubā nav bijis par galveno.

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:44, pirms 14 gadiem
Federācija vēl nav sapratusi, ka ar vietējiem treneriem nekas labs nav gaidāms? Vajag taču kādu ārzemju speciālistu!

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:46, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Un,bļin, kaut vai pat izbeidz šīs līgumattiecības nekādā gadijumā LV izlasi nevar uzticēt nepieredzējušam trenerim,kas pat klubā nav bijis par galveno.
jā, tas ir otrs faktors

  -2 [+] [-]

, 2011-05-25 22:47, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja Savickis un Kalvītis daudz spirināsies, tad Kira točna ņems un nobloķēs RD dalību KHL.
Šāda iespēja viņam ir.
Nemānies, Kirovam nav tādas iespējas.
Šādus lēmumus pieņem LHF un kā jau demokrātiskā organizācijā notiek kolektīvs balsojums. Kāds būs rezultāts, pat Lipmans nekad nezin.

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:49, pirms 14 gadiem
Tikai ne Krikunovu... Lai darbojas citur!

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:53, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nemānies, Kirovam nav tādas iespējas.
Šādus lēmumus pieņem LHF un kā jau demokrātiskā organizācijā notiek kolektīvs balsojums. Kāds būs rezultāts, pat Lipmans nekad nezin.
Un kā vel ir.
Kā Tu domā,kas atbild par spēlētāju transfēru kartēm?
Palasi LHF un IIHF spēlētāju pārejas nolikumu.
Jebkuru spēlētāja (vecāka par 10 gadiem) pārejas un viss kas saistīts ar to apstiprina LHF.
Un LHF var uzlikt veto RD spēlēšanai KHL,jo RD ir LHF biedrs.
Tāpat kā savulaik uzlika veto LV komandu spēlēšanai BAČ.
Kā pierāda pēdējie notikumi, tad Lipmans šobrīd visu var. Vel jo vairāk, ka arī Balderim ir zobs uz RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 22:55, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: pie sada scenarija izlase micisies pa 10-14 vietu ELITE,bet DR vienkarsi BANKROTES un parstas pastavet
priekš LV izlases 9./10. v. PČ jau ir ļoti labs rādītājs jebkurā gadījumā. būsim objektīvi

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:56, pirms 14 gadiem
Nu ko viņi vāc visas tās viduvējības - Krikunovs, Vorobjovs... Kas pasaulē normālu treneru trūkst?

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:56, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Un kā vel ir.
Kā Tu domā,kas atbild par spēlētāju transfēru kartēm?
Palasi LHF un IIHF spēlētāju pārejas nolikumu.
Jebkuru spēlētāja (vecāka par 10 gadiem) pārejas un viss kas saistīts ar to apstiprina LHF.
Un LHF var uzlikt veto RD spēlēšanai KHL,jo RD ir LHF biedrs.
Tāpat kā savulaik uzlika veto LV komandu spēlēšanai BAČ.
un ko tad es rakstiju
Tas jau gan vairāk bija kā joks, piesējos pie vārdiem

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:57, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: viņš tāpat ķā vorobjovs spēj no nekādiem izveidot zvaigznes-viņa rokās slinkais un talantīgais indrašis vilkoits upītis meija andersons jakovļevs u.t.t. kļūtu par zvaigznēm,ja nenomirtu treniņos,tiktu atsijātineperspektīvie reķis laviņš masaļskis kā arī saules nogurdinātie un spēlēt izlasē beigušie-būtulabi
Īsi un kodolīgi!Pilnīgi piekrītu šai domai!Tikai strādājot tādu treneru kā Krikunovs vai Vorobjovs vadībā ir iespējama spēlētāju izaugsme!Un slodzes pie šiem treneriem neizturētu ne viens vien mūsu stārs!

     [+] [-]

, 2011-05-25 22:57, pirms 14 gadiem
Teacher's rakstīja: Nu ko viņi vāc visas tās viduvējības - Krikunovs, Vorobjovs... Kas pasaulē normālu treneru trūkst?
Krikunovs ir viduvējība? tad, kas, Tavuprāt, ir "normāls treneris"?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 23:02, pirms 14 gadiem
Starp citu, pēdējā ziņa ir tā, ka Bebkokam piedāvāts trenēt Latvijas izlasi.Advansētie, kas kko jēdz lasīt krievu valodā, var ar tiem tekstiem iepazīties.Lieta ļoti nopietna.
«Майк Бэбкок в России? Это...

Skaidrs, ka Krikunovs pret Bebkoku nobāl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-25 23:04, pirms 14 gadiem
Lipmans noliedz izlases trenera amata piedāvāšanu Krikunovam Apollo - Sports: Lipmans noliedz izlases...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 23:07, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Lipmans noliedz izlases trenera amata piedāvāšanu Krikunovam Apollo - Sports: Lipmans noliedz izlases...
Laikam būs sacies tas ko A.Puče nosauca par podu gāšanu jeb kampaņa Kiras nomelnošanai.

     [+] [-]

, 2011-05-25 23:10, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: ko viņam vajadzētu teikt?
doma viņš nebutu ar mieru vadit Izlasi ?!

     [+] [-]

, 2011-05-25 23:11, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Laikam būs sacies tas ko A.Puče nosauca par podu gāšanu jeb kampaņa Kiras nomelnošanai.
Ej nu saproti tos krievu žurnālistus, klusā sezonā, kaut kas jāraksta, nu tad ņem un skricelē, par to jau nekas nedraud. Šis cik saprotu nāca no Rašas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 23:13, pirms 14 gadiem
Puse veco krabju,slinko speeleetaaju nebuus!Tas ir labi!Buus jauniem laba iespeeja kaartiigi izaugt!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 23:13, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: labi,pienemsim esmu cietis avarija,un ar to galvu nav isti labi (es saku pienemsism)bet neviens man nav atbildejis uz jautajumu KA TAD IR BALTKRIEVIJA? un vel kas.kad sporta avize skatijos interviju ar OZO,nepatika vinia izteikums ka IZLASE IR JASPELE TIEM KAS GRIB,NEVIENU AR VARU NAV JASPIEZ.ja padoma vispareji tad varetu piekrist,bet LATVIJAS savdabigaja situacija tas nozime ka TIE KAS IR PACELUSIES KARJERA UN FINANSOS IZLASE VARETU TURPMAK NESPELET.un KIRA nav muilkis.tiesi sis izteiciens varetu but izskiross OZO atstumsanai.tur jau ta lieta ka IR JASTIMULE un JAMOTIVE VISUS SPECIGAKOS MUSEJOS SPELET IZLASE.kaiminiu BALTKRIEVIJA ar to nav nekadas problemas un tadas NEVAR BUT.vai kads man var izskaidrot KAPEC?man ir vienalga kas tur kam ir pakliauts,bet valsts autoritate tur ir NOTEICOSA gan uz speletajiem,gan uz federacijas prezidentu!
atradi ar ko salīdzināt-Baltkrievija-visa Eiropa liek viņiem sankcijas virsu, dzīves līmenis pat krīzes laikā ir divreiz ja ne pat trīsreiz zemāks par Latvijas un kur ta viņi ir,ķipa daudz augstāk par mums,6-3 un vienu vietu zemāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 23:21, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: atradi ar ko salīdzināt-Baltkrievija-visa Eiropa liek viņiem sankcijas virsu, dzīves līmenis pat krīzes laikā ir divreiz ja ne pat trīsreiz zemāks par Latvijas un kur ta viņi ir,ķipa daudz augstāk par mums,6-3 un vienu vietu zemāk
Esi bijis Baltkrievijā,ka par viņu dzīves līmeni spried?Jeb regulāri lasi Dienu?Tad jau arī šodien daudz jauna par hokeja trenēšanu uzzinājiBiežāk lasi Dienu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 23:24, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: atradi ar ko salīdzināt-Baltkrievija-visa Eiropa liek viņiem sankcijas virsu, dzīves līmenis pat krīzes laikā ir divreiz ja ne pat trīsreiz zemāks par Latvijas un kur ta viņi ir,ķipa daudz augstāk par mums,6-3 un vienu vietu zemāk
Nepārproti, neesmu BLR aizstāvis.
Belariem nav piemērotas nekādas sankcijas, ierobežojumi ir vienai kaudzei tiesnešu, politiķu, ierēdņu. Visi eiropas politiķi uzsver ka nekādā gadijumā nedrīkst piemērot tādas sankcijas kas varētu skart parastos cilvēkus. Būsim precīzi, viņiem tā jau šobrīd grūti.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 23:25, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: nav gan jebkura gadijuma!ja spetu savakt VISUS SPECIGAKOS LV HOKEJISTUS izlase,tad pie ta potenciala kas ir tagad,uz doto bridi,mes butu STABILA ASTOTNIEKA KOMANDA! nekadi dani,vaciesi,norvegi mums nebutu konkurenti.ja kads grib apstridet,LUDZU ARGUMENTEJIET,KAPEC TA NAV?
arguments vienkāršs - tāpēc, ka Cipulis ir tikai Cipulis, Sotnieks ir tikai Sotnieks u.t.t.

     [+] [-]

, 2011-05-25 23:28, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: nav gan jebkura gadijuma!ja spetu savakt VISUS SPECIGAKOS LV HOKEJISTUS izlase,tad pie ta potenciala kas ir tagad,uz doto bridi,mes butu STABILA ASTOTNIEKA KOMANDA! nekadi dani,vaciesi,norvegi mums nebutu konkurenti.ja kads grib apstridet,LUDZU ARGUMENTEJIET,KAPEC TA NAV?
tāpēc ka ir gandrīz neiespējami savākt to labāko sastāvu un tur ar Dinamo vadību nav nekāda sakara,ok viņi var neatlaist pāris spēlētājus uz pārbaudes turnīriem,bet tad atkal kad iespēlēt un pavērot jaunos,to pašu LM trijnieku,kas pārbaudes turnīrā izskatījās labi,vinmēr kādam būs trauma,kāds būs pārāk noguris.Spēlēt izlasē ir goda lieta,bet nevienam te ar pistoli pie galvas nestāv,negribi,nevari,nespēlē,kā jau Ozo teica

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 00:04, pirms 14 gadiem
ilwerz rakstīja: Ja godīgi, tad tāds Raitums nav sliktāks par viņu... Vnk vajag dot spelēt. Nu nav viņš nekāds stabilais superstārs... Kļūdas un muļķīgi goli tādiem negadās.
Klauns gatavais.Mums ir tikai Masaļskis pašreiz,Raitums var pretendēt tik uz 2.nummura vietu ar Muštukovu,bet tad jau labāk jaunos iespēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 00:37, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu:
Starptautiskās Futbola federāciju asociācijas (FIFA) prezidents Zeps Blaters pirmdien, 18.febvuārī, apstiprināja, ka pret Spāniju var tikt pielietotas sankcijas, ja tās valdība iejauksies Spānijas Futbola federācijas vēlēšanu gaitā. FIFA draud pielietot sankcijas pret Spāniju
-...


Starptautiskā Futbola federāciju asociācija (FIFA) ir draudējusi ar Francijas izlases diskvalificēšanu, ja valsts valdība iejauksies nacionālās federācijas darbā. FIFA vēršas pret Francijas valdību, draudot ar...

Diskvalificēta Bosnijas un Hercegovinas futbola federācija Diskvalificēta Bosnijas un Hercegovinas futbola... .

nu, kā tad ir?
Viss ir atkarīgs no attieksmes. Ja valsts ar likuma spēku kaut ko dara tad Zeps var iet ieskrieties ar savu diskvalifikāciju. Ir starptautiska tiesu sistēma kuru Zepam nav pa spēkam pacelt.
Vispār pārāk daudz viņiem ar Zepu priekšgalā vaļas ir dots.
Gandrīz kā SVF Latvijas gadījumā nosaka kad elpot un kad klanīties.
Protams ja iejaucas vēlēšanās utt tad Zepa rīcība ir saprotama.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 02:41, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: ja nakosgad izlases sastavs tikai uzbrukuma virknejumos bus APMERAM tads: 1.DARZINS-SPRUKTS-REDLIHS;2.KARSUMS-VASILJEVS -ANKIPANS;3.BUKARTS-DZERINS-MEIJA.par ceturto nevar neko teitk,jo vel varetu but DAUGAVINS,ko varetu likt ANKIPANA vieta,vel BERZINS ka centrs,gadijuma ja VASILJEVS nespeles.SAULIETIS ar STALU noteikti ari bus.ja pie sada varianta uzbrukuma mes tiekam,tad ir galigi pie di...s kas ir treneri,menedzeri un LHF prezidenti un daleji ari vienalga kas speles aizsardziba,jo ar to mums problemu ta ka mazak butu
piedod,bet tas ir no variantiem ja buutu,tikpat labi es vareetu pateikt ka Ozo paardomaas,sapnjot nevienam nav aizliegts

     [+] [-]

, 2011-05-26 02:43, pirms 14 gadiem
pigmejs rakstīja: Esi bijis Baltkrievijā,ka par viņu dzīves līmeni spried?Jeb regulāri lasi Dienu?Tad jau arī šodien daudz jauna par hokeja trenēšanu uzzinājiBiežāk lasi Dienu!!!
jaa esu bijis,man driizaak jaut vai esi bijis taalaak par galvaspilseetu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 07:45, pirms 14 gadiem
Pilnīgi un noteikti ka izlasei šis treneris nav vajadzīgs, LHF vajadzētu labāk padomāt par kanditātiem no Zviedrijas vai kanādas, vairāk gan gribētos redzēt ilgtermiņā kanādieti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 08:05, pirms 14 gadiem
Nēēēēēēēē! Tikai ne šito. Besī laukā tas aizsardzības hokeja piekritējs. Visas viņa sistēmas ir jau visiem zināmas un novecojušas.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 08:48, pirms 14 gadiem
Lai viņam veicas Baltkrievijā ! Domaju ka mums vajadzigs kads skandinavs !

     [+] [-]

, 2011-05-26 08:56, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: jaa esu bijis,man driizaak jaut vai esi bijis taalaak par galvaspilseetu?
Es lielāko daļu dzīves Tavā galvaspilsētā pat neesmu dzīvojis!!Un par Baltkrievu tautas #nabadzību#esmu savām acīm pārliecinājies!

     [+] [-]

, 2011-05-26 09:21, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kas tev pret Masaļski? Pasaki kādu labāku vārtsargu ar LV pasi par viņu!
nekas,viduvējs vārtsargs,domāju raitums,muštukovs un citi jaunie nebūtu sliktāki-arī vārtsargam tāpat kā aizsargiem nevajadzētu nākt no rūķu biedrības-sniegbal5tīte duļevska-rūķus saskaiti pats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 09:59, pirms 14 gadiem
Edison rakstīja: Nēēēēēēēē! Tikai ne šito. Besī laukā tas aizsardzības hokeja piekritējs. Visas viņa sistēmas ir jau visiem zināmas un novecojušas.
besī,bet dod rezultātu

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 10:04, pirms 14 gadiem
sanorin rakstīja: Reķis, Masaļskis tomēr ir pamati un pieredze, pie tam Masaļski neviens cits nevar pilnvērtīgi aizvietot, tāda kalibra vārtsarga mums nav!
Andersons ir perspektīvs, bet tomēr mums ir labāki kalibri (skrasts, bārtulis, kulda, sotnieks, cibuļskis, galviņš utt.)
ja pamati ielaiž taureņus,ja pamati pelna muļķigus noraidījumus un norok spēles,tad ar to fundamentu ir kā ir,

     [+] [-]

, 2011-05-26 10:07, pirms 14 gadiem
Māris Ozoliņš rakstīja: Dod tak Značokam vel vienu iespēju - šogad tiešām spēles satur (īpaši pirmajās 2 spēlēs) priecēja - nebūtu neveiksme pret dāņiem visi tagad staigātu laimīgi
iespējas bija 5 gadu garumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 11:01, pirms 14 gadiem
Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans noliedzis, ka Latvijas izlases galvenā trenera amats būtu piedāvāts Vladimiram Krikunovam, trešdien vēsta laikraksts "Telegraf".

"Krikunovs? Kas viņam piedāvājis šo amatu? Tās visas ir blēņas, pat nezinu, kur šādas baumas rodas," izbrīnīts par masu medijos iepriekš izskanējušo informāciju bija LHF vadītājs, kurš ir devies uz Londonu. Lipmans norādījis, ka izlases galvenā trenera jautājums pašlaik nav prioritāte un par to nopietnāk varēs domāt, tuvojoties rudenim.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 11:34, pirms 14 gadiem
Tikai ne Krikunovu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:01, pirms 14 gadiem
protams,mīnusu man būsdaudz,bet sniegbaltītei un viņas 7 rūķīšiem-reķim,masaļskim,laviam,zvirbulim, porejam,salejam,sotniekam nav vietas lv izlasē un rd un krikunova izlasē šiem pundurzaķiem vieta neatrastos,mēs aiz savas muļķu zemes sindroma fanojam par pilnīgām viduvējībam,lai arī pēdējais vācietis ar seksuālo minoritāšu fotogrāfijām netīk,tomēr viņam ir taisnība-neviens no šiem ŗūķiem pat del uz šodienu līgumu nedabūtu

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:50, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Nezinu kā ar to "pintu" un viņa argumentāciju (viņa nosauktie spēlētāji man slinki neliekas), bet jautājumā par Masaļski... Redz nevar jau salidzināt. Ja Raitums būtu aizvadījis tik pat daudz spēles un pret tām pašam komandām, kurām Edžus, tad varētu objektivi salīdzināt, tagad, protams, nē. Tomēr es personīgi uzskatu, ka Masaļskim šis bija sliktākais čempionāts karjerā (pirmā numura statusā) un ticu, ka Raitums nebūtu bijis sliktaks, ja viņam uzticētos un dotu pietiekami daudz spēļu "stāvēt kastē". Pārējiem gan vēl drusku jāpaaugas (he he - vakar sieva uzdāvināja hokeja uzlīmju komplektu un tur - Kristers Gudļevskis, tas tā, ja jau par vārtsargiem tērzējam (līdz šim neviens vartsargs (pērkot uz aklo) nebija gadījies)).

PS. Masaļskis tiešām paspīdeja bullīšos pret dāņiem (3-4 atvairīti bullīši, turklāt atvairīti, nevis pretinieks aizmet garām), bet diemžēl neviens mūsu uzbrucejs nepaspidēja... Bet citās spelēs - glāba, bet neko izcilu nerādīja
Par Edgaru... Masalam bija labas spēles pret somiem, austriešiem, dāņiem... viena slikta spēle bija, tas arī viss.

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:52, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: protams,mīnusu man būsdaudz,bet sniegbaltītei un viņas 7 rūķīšiem-reķim,masaļskim,laviam,zvirbulim, porejam,salejam,sotniekam nav vietas lv izlasē un rd un krikunova izlasē šiem pundurzaķiem vieta neatrastos,mēs aiz savas muļķu zemes sindroma fanojam par pilnīgām viduvējībam,lai arī pēdējais vācietis ar seksuālo minoritāšu fotogrāfijām netīk,tomēr viņam ir taisnība-neviens no šiem ŗūķiem pat del uz šodienu līgumu nedabūtu
Tu esi sadzēries. Daļa no taviem nosauktajiem nemaz nespēlēja PČ.

     [+] [-]

, 2011-05-26 19:04, pirms 14 gadiem
Labs treneris,bet ticamak ka vadis kadu citu izlasi