Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Miļuns nosauc U20 izlases sastāvu startam pasaules čempionātā

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Miļuns nosauc U20 izlases sastāvu startam pasaules čempionātā
U20 izlases galvenais treneris Ēriks Miļuns
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas U20 hokeja izlases galvenais treneris Ēriks Miļuns nosaucis tos 23 spēlētājus, kuri pārstāvēs Latvijas izlases krāsas gaidāmajā U20 pasaules čempionātā. Pirmā spēle jau pirmdien, kad mūsu puišiem pretī stāsies vienaudži no ASV.

Par pēdējiem spēlētājiem, kuri netika izlases sastāvā kļuva aizsargi – Pauls Svars, Eduards Fjodorovs un Artūrs Apfelbaums, uzbrucēji – Aleksandrs Visockis, Mārtiņš Lejnieks, Haralds Štrombergs un Niks Kalnbērziņš.

Latvijas U20 hokeja izlases kapteinis pasaules čempionātā būs HK „Rīga” aizsargs Kristaps Zīle. Treneru kolektīvs nolēma, ka kapteiņa asistenta pienākumus pa maiņām pildīs trīs hokejisti - Filips Buncis, Mārtiņš Dzierkals un Kārlis Čukste.

Latvijas hokejisti apakšgrupas spēles aizvadīs Toronto, tiekoties ar Kanādas, ASV, Krievijas un Slovākijas vienaudžiem. Savukārt otrā apakšgrupā tiksies Čehija, Dānija, Somija, Zviedrija un Šveice. Pirmo spēli Latvijas izlase aizvadīs jau pirmdien, pulksten 22:30 pēc Latvijas laika tiekoties ar Amerikas Savienoto Valstu izlasi.

Latvijas U20 hokeja izlases sastāvs Pasaules čempionātā Toronto

Nr.SpēlētājsDz.g.Poz.Klubs
1.Mareks Egils Mitens1998VAston Rebels (NAHL)
2.Gustavs Dāvis Grigals1998VHK Rīga (MHL)
3.Denijs Romanovskis1997VHS Rīga
4.Kristiāns Rubīns1997AMedicine Hat Tigers (WHL)
5.Kārlis Čukste1997AQuinnipiac Univ. (NCAA)
6.Gvido Jansons1997AAston Rebels (NAHL)
7.Tomass Zeile1998AShreveport Mudbugs (NAHL)
8.Kristaps Zīle1997AHK Rīga (MHL)
9.Rimants Zeilis1997AHK Rīga (MHL)
10.Eduards Hugo Jansons1997AHK Zemgale/LLU
11.Maksims Ponomarenko1997ALørenskog (Norvēģija)
12.Mārtiņš Dzierkals1997URouyn-Noranda Huskies (QMJHL)
13.Rūdolfs Balcers1997UKamloops Blazers (WHL)
14.Filips Buncis1997UJohnstown Tomahawks (NAHL)
15.Renārs Krastenbergs1998UOshawa Generals (OHL)
16.Ričards Bernhards1997USpringfield Jr. Blues (NAHL)
17.Eduards Tralmaks1997UChicago Steel (USHL)
18.Roberts Bļugers1998UFairbanks Ice Dogs (NAHL)
19.Erlends Kļaviņš1998UOmaha Lancers (USHL)
20.Deniss Smirnovs1999UGenève-Servette U20 (Šveice)
21.Rihards Puide1997UGCK Lions (Šveice)
22.Roberts Baranovskis1997UHK Rīga (MHL)
23.Valters Apfelbaums1998UHK Prizma

Kanāda, Toronto, Latvijas U20 hokeja izlases spēļu grafiks, B grupa

DatumsLaiks*Spēle
26.12.2016.22:30ASV - Latvija
27.12.2016.23:00Latvija - Krievija
30.12.2016.03:00Latvija - Kanāda
31.12.2016.02:30Slovākija - Latvija

*Pēc Latvijas laika

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv

Slēpts komentārs: Alens

  +4 [+] [-]

, 2016-12-24 23:08, pirms 8 gadiem
Priecīgus Ziemassvētkus Sportacentra komentētāji!

  +7 [+] [-]

, 2016-12-24 23:10, pirms 8 gadiem
Junioru Latviešu sastāvs ir labs! Tikai šiem pusaudžiem vajadzētu šajā īsajā sagatavošanas laikā ielikt psiholoģiju galvā, tas ir vienīgais kas vienmer traucē mums! Psiholoģiski noticēt sev, ka Nāciajs lielumam nav nozīmes, galvenais ir komandas gars!
Slēpts komentārs: kristaps30

  -2 [+] [-]

, 2016-12-24 23:20, pirms 8 gadiem
Grupa spēcīga, cerības pret Slovākiju.
Ko Miļūns tik daudziem vietējiem puišiem deva cerību, ja zināja, ka komplektēs no ZA spēlējošajiem

  +7 [+] [-]

, 2016-12-24 23:22, pirms 8 gadiem
Novēlēsim,lai nevienā spēlē nav 0 pretinieka vārtos.

     [+] [-]

, 2016-12-24 23:34, pirms 8 gadiem
ufxw74 rakstīja: Novēlēsim,lai nevienā spēlē nav 0 pretinieka vārtos.
Pret kanādu būs grūti, tie jutīsies kā Zivis Ūdenī! Mājas savi līdzjutēji, savā laika joslā, mazie laukumi, lieli ātrumi!
Savā ziņā katra spēle sākas no nules, un visa spēle atkarīga no spēlētāju koncentrācijas un veiksmes!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-24 23:40, pirms 8 gadiem
ļoti daudz no ārzemju līgām, nemaz nedomāju, ka tik daudz...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-24 23:44, pirms 8 gadiem
Man sēž atmiņā 0-16 pret Can.Ja tā nav bijis,palabojiet.

     [+] [-]

, 2016-12-24 23:47, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Priecīgus Ziemassvētkus Sportacentra komentētāji!
Paldies,priecīgus arī Tev,Sportacentra komentāru mazais lasītāj

     [+] [-]

, 2016-12-24 23:54, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Paldies,priecīgus arī Tev,Sportacentra komentāru mazais lasītāj
Nu principā, nesauktu sevi par mazo!
Dažreiz neielaižos komentāros, jo laika pietrūst, bet kad garlaicīgi, var mazliet papriecāties rakstot un lasot komentārus!

  +8 [+] [-]

, 2016-12-25 00:00, pirms 8 gadiem
Priekš mums patiešām spēcīga, sabalansēta blice. Sevišķi prieks par to, ka ir vairāki aizsargi ar lielās izlases potenciālu. Drīz būs mūsu veterāniem pieklājīga maiņa.

Uzbrukumā arī ir daži spīdekļi. Dzierkalam vispār varētu būt mīkstākās rokas Latvijas hokejā un čalim ir vēl lielāka izdoma par Daugaviņu uz ledus.

Iesaku visiem skatīties čempi, būsiet patīkami pārsteigti.

     [+] [-]

, 2016-12-25 00:12, pirms 8 gadiem
Pret ASV jāuzmanas no ši Čaļa (ALEXA DEBRINCATA)- čalis ir labais malējais, ļoti neērti, ja attiecīgi met kreisajā tālajā stūrī no labās puses, mums ir standarta vārtsargi, kuri ker ar kreiso ķepu!
Savukārt papētot Citu izlašu vārtu vīrus, redzēju ka slovākiem ir vārtsargs, kurš ķer ar labo ķepu!

     [+] [-]

, 2016-12-25 00:14, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Priekš mums patiešām spēcīga, sabalansēta blice. Sevišķi prieks par to, ka ir vairāki aizsargi ar lielās izlases potenciālu. Drīz būs mūsu veterāniem pieklājīga maiņa.

Uzbrukumā arī ir daži spīdekļi. Dzierkalam vispār varētu būt mīkstākās rokas Latvijas hokejā un čalim ir vēl lielāka izdoma par Daugaviņu uz ledus.

Iesaku visiem skatīties čempi, būsiet patīkami pārsteigti.
Savā ziņā piekrītu, tev ka tehniski Dierkals ir labāks pat par Zemgu, bet Dzierkalam pietrūkst Auguma lai NHL tiktu, bet ja Eiropas līgās jā vaŗetu būt NLA labs šļīpers nākotnē!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-25 00:19, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Junioru Latviešu sastāvs ir labs! Tikai šiem pusaudžiem vajadzētu šajā īsajā sagatavošanas laikā ielikt psiholoģiju galvā, tas ir vienīgais kas vienmer traucē mums! Psiholoģiski noticēt sev, ka Nāciajs lielumam nav nozīmes, galvenais ir komandas gars!
Psiholoģiju galvā ielikt neviens nevar, vai nu Tev ir tā uzvarētāja vai cīnītāja vai kāda cita psiholoģija tad ar to dzīvo, jā pie tā var strādāt, bet 3 nedēļās vai kur nu vel 3 dienās to galvā ielikt nevar!

     [+] [-]

, 2016-12-25 00:20, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Savā ziņā piekrītu, tev ka tehniski Dierkals ir labāks pat par Zemgu, bet Dzierkalam pietrūkst Auguma lai NHL tiktu, bet ja Eiropas līgās jā vaŗetu būt NLA labs šļīpers nākotnē!
NHL trūkst hokejisti kas ir TOP līmenī un nav nekādi goliāti?

Ja Tev ir tas ko vajag priekš NHL tad Tu tur būsi, ja nav, tad nāk Tavā vietā cits!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 00:23, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Savā ziņā piekrītu, tev ka tehniski Dierkals ir labāks pat par Zemgu, bet Dzierkalam pietrūkst Auguma lai NHL tiktu, bet ja Eiropas līgās jā vaŗetu būt NLA labs šļīpers nākotnē!
Čali, nopietni? Augums? NHL kādu reizi ieslēdz paskatīties, tā trulā pasaku stāstīšana, ka bez auguma NHL nav ko darīt ir galīgi ''kreizī, novecojusi.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-25 00:31, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Savā ziņā piekrītu, tev ka tehniski Dierkals ir labāks pat par Zemgu, bet Dzierkalam pietrūkst Auguma lai NHL tiktu, bet ja Eiropas līgās jā vaŗetu būt NLA labs šļīpers nākotnē!
Par Zemgu ir daudzi tehniski labāki.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 00:32, pirms 8 gadiem
Dobrinketa štatiem nemaz nav sastāvā, tas bija zināms jau 22.datumā.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 00:33, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Pret ASV jāuzmanas no ši Čaļa (ALEXA DEBRINCATA)- čalis ir labais malējais, ļoti neērti, ja attiecīgi met kreisajā tālajā stūrī no labās puses, mums ir standarta vārtsargi, kuri ker ar kreiso ķepu!
Savukārt papētot Citu izlašu vārtu vīrus, redzēju ka slovākiem ir vārtsargs, kurš ķer ar labo ķepu!


Debrinkatu jau atskaitīja, vecīt.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 00:41, pirms 8 gadiem
acmee23 rakstīja: Čali, nopietni? Augums? NHL kādu reizi ieslēdz paskatīties, tā trulā pasaku stāstīšana, ka bez auguma NHL nav ko darīt ir galīgi ''kreizī, novecojusi.
Tev taisnība, bet vienīgi tas auguma trūkums arī ir jākompensē ar kaut ko citu, lai varētu rādīt tādus pašus brīnumus pieaugušo hokejā vispār, ne tikai NHL.

Tāpēc man, godīgi sakot, nepatīk tā pēdējo gadu tendence, ka mūsu talantīgie čaļi aizsēžas Ziemeļamerikas junioros un pēc tam ir konkrēts kritums un vienas nullītes statistikas ailītēs, kamēr pierod pie citiem ātrumiem un pielāgo savu spēli.
Slēpts komentārs: pernambucano

     [+] [-]

, 2016-12-25 00:49, pirms 8 gadiem
ufxw74 rakstīja: Man sēž atmiņā 0-16 pret Can.Ja tā nav bijis,palabojiet.
Jā, bet paskaties, kas no tā sastāva ir iznācis un kuri uz to brīdi spēlēja puslīdz normālos čempionātos stats.iihf.com
tās ir divas nesalīdzināmas U-20 izlases

     [+] [-]

, 2016-12-25 01:15, pirms 8 gadiem
šeit uzskatāmāks salīdzinājums https://en.wikipedia.org/wiki/2010_...

     [+] [-]

, 2016-12-25 01:20, pirms 8 gadiem
Veiksmi jauniešiem iekš PČ!
Visiem "Sportacentrs" lietotājiem novēlu priecīgus Ziemassvētkus!

     [+] [-]

, 2016-12-25 01:22, pirms 8 gadiem
Katrā ziņā veiksmi čaliem,ar to varbūt var aizkert arī kadu lielo valsti!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 01:22, pirms 8 gadiem
+ ar labāku sastavu 0:14 krievijai https://en.wikipedia.org/wiki/2012_...

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 01:43, pirms 8 gadiem
pleesonja rakstīja: + ar labāku sastavu 0:14 krievijai https://en.wikipedia.org/wiki/2012_World_Junior_Ice_Hockey_Championships_rosters
Pamatīgās auzās iebrauci tikko. 12. gadā mums bija sūdīgāks sastāvs. Ieraudzīji Girgensonu un izdomāji, ka labāks sastāvs?

     [+] [-]

, 2016-12-25 02:08, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Pamatīgās auzās iebrauci tikko. 12. gadā mums bija sūdīgāks sastāvs. Ieraudzīji Girgensonu un izdomāji, ka labāks sastāvs?
Ar labaku neka 2010, nevis sogad
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

     [+] [-]

, 2016-12-25 11:13, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Runājot par šo te gaidāmo čempionātu, vislielākās bažas izraisa sastādītais kalendārs, kā parasti, ne par labu mums, jo izšķirošā (visticamāk) spēle pret Slovākiem, nāks uzreiz nākamajā dienā (naktī) pēc Kanādas, savukārt mūsu pretiniekiem būs papildus laiks atpūsties, sagatavoties un koncentrēties
Tad jau scenārijs skaidrs.Smuki zaudēs Kanādai un nesmuki Slovākijai.
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 11:28, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Savā ziņā piekrītu, tev ka tehniski Dierkals ir labāks pat par Zemgu, bet Dzierkalam pietrūkst Auguma lai NHL tiktu, bet ja Eiropas līgās jā vaŗetu būt NLA labs šļīpers nākotnē!
Tad kada suda pec Toronto izniekoja piku, ja jau vins NHL nespeles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 12:13, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Viss skaidrs, daudzprofilu Zutis ir klāt!
par zuti neko nezinu, bet viens no masaļska plusiem ir no manis

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 12:13, pirms 8 gadiem
Zuti, tu takš esi riktīgs lošara, kas, tu nesaproti, ka paļī sevi tādā veidā?

     [+] [-]

, 2016-12-25 12:15, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: par zuti neko nezinu, bet viens no masaļska plusiem ir no manis
Masaļskis= Zutis= pērtiķbolistu brandža Hokeja tēmās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-25 12:20, pirms 8 gadiem
masalskis321 rakstīja: Luuk ko "cilveekiem" nodara alkohols. Tu tieshaam esi primaats.
Kā tad, divciparu plusi un mīnusi dažu minūšu laikā Ziemassvētku rītā, tiešām to tik primāti var izdarīt + piebalsotāja Neputne

     [+] [-]

, 2016-12-25 12:20, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Masaļskis= Zutis= pērtiķbolistu brandža Hokeja tēmās
man tak vienalga, kas viņš tāds, bet konkrētais koments tāds trāpīgs padevies, tāpēc plusiņš bija jāieliek

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 12:21, pirms 8 gadiem
Dariet ko gribiet, man po barabanu, es ej uz tirgu dzert karstvīn!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 12:23, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kā tad, divciparu plusi un mīnusi dažu minūšu laikā Ziemassvētku rītā, tiešām to tik primāti var izdarīt + piebalsotāja Neputne
lai nu kurš ņaudētu par +/-, spama laikā mazais burtiņš, kad iedarbinajā visus savus entos profilus, tad man sabira vairāk kā 20 mīnusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-25 13:08, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: No tā sastāva gan ir daudz kas iznācis vēlāk, bez jau minētā Bukarta vēl ir Kalniņš, Freibergs, Ķēniņš, Indrašis, Skvorcovs... šobrīd viņi visi ir lielās izlases reālie kandidāti
Kalniņš pēc Masaļska karjeras beigām manā skatījumā ir ceturtais izlases vārtsargs. Par labām karjerām no tevis minētājiem var saukt Ķēniņu, Bukartu un varbūt arī Indraši.
2012 bija krietni labāki vārtsargi kā 2010. bija Girgensons, Pelšs, Bļugers un Jevpalovs.
Šogad ir viena no labākajām ja ne pati labākā U20 izlase, kas mums bijusi kopš tiem laikiem kad Dogmens un Ko pīpēja cigārus uz ledus

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 13:12, pirms 8 gadiem
masalskis321 rakstīja: Aizpls muti akmenjlasi. Cik reizes jau tev piedaavaaju tikties bet tu mizal tik seedi pie sava svensona.
Inteliģence strāvo no komentāra! Var uzreiz redzēt, ka pašpietiekams un veiksmīgs cilvēks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 13:21, pirms 8 gadiem
masalskis321 rakstīja: Ej pie sava fakinga primaat!
Primāts---ļoti labi raksturo Tevi...Priecīgus Tev arī!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 13:57, pirms 8 gadiem
pleesonja rakstīja: Kalniņš pēc Masaļska karjeras beigām manā skatījumā ir ceturtais izlases vārtsargs. Par labām karjerām no tevis minētājiem var saukt Ķēniņu, Bukartu un varbūt arī Indraši.
2012 bija krietni labāki vārtsargi kā 2010. bija Girgensons, Pelšs, Bļugers un Jevpalovs.
Šogad ir viena no labākajām ja ne pati labākā U20 izlase, kas mums bijusi kopš tiem laikiem kad Dogmens un Ko pīpēja cigārus uz ledus
Ceru, ka šoreiz tu nekļūdies, cigārus gan dūmot nevajag, tas ir kaitīgi, būtu kaut ko šķidrāku labāk iekšā lējuši, bet labi, tas tā Kā jau iepriekš rakstīju, mani māc pamatotas bažas, saistībā ar neparocīgu kalendāru attiecībā uz potenciāli izšķirošo spēli
Ja būtu vienai komei divas dienas, bet otrai trīs pa starpu, šķirba nebūtu tik liela, kā situācijā, kad abām ir jāspēlē otrajā dienā, tikai ar dažu stundu starpību, kad katra lieka stundiņa ir zelta vērtē

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 14:01, pirms 8 gadiem
pleesonja rakstīja: Kalniņš pēc Masaļska karjeras beigām manā skatījumā ir ceturtais izlases vārtsargs. Par labām karjerām no tevis minētājiem var saukt Ķēniņu, Bukartu un varbūt arī Indraši.
2012 bija krietni labāki vārtsargi kā 2010. bija Girgensons, Pelšs, Bļugers un Jevpalovs.
Šogad ir viena no labākajām ja ne pati labākā U20 izlase, kas mums bijusi kopš tiem laikiem kad Dogmens un Ko pīpēja cigārus uz ledus
Par karjerām runājot, Kalniņš būtu otrais vai trešais, nevis ceturtais vārstargs, kā tu minēji un Ķēniņu arī es neliktu pirms Bukarta un Indraša

  +1 [+] [-]

, 2016-12-25 14:16, pirms 8 gadiem
Offtopic, bet vēlējos atgādināt, ka šodien ir iemesls iedzert(nosvinēt)! Šodien aprit 25 gadi kopš pasaule ir atbrīvojusies no lielākās 20.gs nelaimes.

     [+] [-]

, 2016-12-25 14:34, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Offtopic, bet vēlējos atgādināt, ka šodien ir iemesls iedzert(nosvinēt)! Šodien aprit 25 gadi kopš pasaule ir atbrīvojusies no lielākās 20.gs nelaimes.
Lielākā gadsimta nelaime pasaulē ir afromuhamedāņu masveida iepludināšana Eiropā, sekas kurai būs tūkstotreiz destruktīvākas, nekā nieka 70 gadu PSRS pastāvēšana

     [+] [-]

, 2016-12-25 14:39, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Offtopic, bet vēlējos atgādināt, ka šodien ir iemesls iedzert(nosvinēt)! Šodien aprit 25 gadi kopš pasaule ir atbrīvojusies no lielākās 20.gs nelaimes.
Kas tādu PSRS atcerēsies pēc 200 gadiem? Savukārt Eiropas afroislamizācijai sekas var sanākt neatgriezeniskas...

     [+] [-]

, 2016-12-25 14:41, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kas tādu PSRS atcerēsies pēc 200 gadiem? Savukārt Eiropas afroislamizācijai sekas var sanākt neatgriezeniskas...
Nav jēgas šiem to stāstīt...nozombēti tīņi, kas tic delfiem un tvnetam

     [+] [-]

, 2016-12-25 14:43, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Offtopic, bet vēlējos atgādināt, ka šodien ir iemesls iedzert(nosvinēt)! Šodien aprit 25 gadi kopš pasaule ir atbrīvojusies no lielākās 20.gs nelaimes.
20.gs lielakākā nelaime bija Staļins un žīdu politika.....

  +1 [+] [-]

, 2016-12-25 14:45, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Nav jēgas šiem to stāstīt...nozombēti tīņi, kas tic delfiem un tvnetam
Bīskaps, piemēram, nav nekāds tīnis, taču skatās uz lietām lokālajā, nevis globālajā aspektā Viņš uzskata, ja reiz PSRS pastāvēšana nesa zināmu ļaunumu Latvijai, značit tas automātiski ir lielākais ļaunums visā visumā, un ja Latvijā PAGAIDĀM vēl nav mošeju, minarešu, un mello kvartālu, značit muhamedāņi nenes ļaunumu un ar viņiem drīkst draudzēties, galvenais lai tie būtu pret Krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-25 14:59, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Bīskaps, piemēram, nav nekāds tīnis, taču skatās uz lietām lokālajā, nevis globālajā aspektā Viņš uzskata, ja reiz PSRS pastāvēšana nesa zināmu ļaunumu Latvijai, značit tas automātiski ir lielākais ļaunums visā visumā, un ja Latvijā PAGAIDĀM vēl nav mošeju, minarešu, un mello kvartālu, značit muhamedāņi nenes ļaunumu un ar viņiem drīkst draudzēties, galvenais lai tie būtu pret Krieviem
Angela zin ko dara...savu misiju izpildīja, Pa*auza....Un tagad lepna, ka vācieši saprotši uztverot..aha----man ex dzīvõ Minhenē--ļoti saprotoši tur nav....Tik Delfi par to neraksta....

     [+] [-]

, 2016-12-25 15:41, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Angela zin ko dara...savu misiju izpildīja, Pa*auza....Un tagad lepna, ka vācieši saprotši uztverot..aha----man ex dzīvõ Minhenē--ļoti saprotoši tur nav....Tik Delfi par to neraksta....
Mani vēl uztrauc, ka tik tie tolerasti- liberasti- velkomisti savā politiskajā agonijā uz atvadām vēl kādu bīstamu numuru neatstrādā, kāmēr vēl tie ir oficiāli pie varas, līdz gaidāmam labējo partiju un spēku triumfam Rietumeiropā nākamajās vēlēšanās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-25 16:17, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Mani vēl uztrauc, ka tik tie tolerasti- liberasti- velkomisti savā politiskajā agonijā uz atvadām vēl kādu bīstamu numuru neatstrādā, kāmēr vēl tie ir oficiāli pie varas, līdz gaidāmam labējo partiju un spēku triumfam Rietumeiropā nākamajās vēlēšanās
Nu,cerams, ka a bumbu nevilks ārā...Un FBR arī---plāns šiem ir,vvz, kāds....negribētos piedzīvot--ātomkaru vai genocīdu.....Tādu genocīdu, ko vēl pasaule nav pieredzējusi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-12-25 16:52, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Ka ta ? Neviena zena no KHL..... sitaja vecuma jau tadam vajadzeja but!
Ko pats esi dzīvē izdarījis, bez smirdēšanas šeit?

     [+] [-]

, 2016-12-25 16:54, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Visnotaļ. ko tu? Nav kāds eksotisks hoķis šovakar?
Ķīnas dragons no rīta bija plosījies

  +1 [+] [-]

, 2016-12-25 16:57, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Nu,cerams, ka a bumbu nevilks ārā...Un FBR arī---plāns šiem ir,vvz, kāds....negribētos piedzīvot--ātomkaru vai genocīdu.....Tādu genocīdu, ko vēl pasaule nav pieredzējusi...
Tu ar pakaļu, vai kuru vietu domā? Vispār saproti vārda "tolerants" jēgu? Kā tas vispār iet kopā ar genocīdu, atombumbu?
Jums te krievi tā saskalojuši smadzenes, ka vispār nefiltrējat līdzi, vai vispār kaut kāds sakars jūsu pateiktajā ir. Tikai truli bļaujat kaut kādus saukļus pret kaut ko.
Civilizētā rietumeiropa būs tie īstie un pirmie, kas vilks atombumbu ārā, prātiņ nāc mājās.

  -4 [+] [-]

, 2016-12-25 17:04, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Tu ar pakaļu, vai kuru vietu domā? Vispār saproti vārda "tolerants" jēgu? Kā tas vispār iet kopā ar genocīdu, atombumbu?
Jums te krievi tā saskalojuši smadzenes, ka vispār nefiltrējat līdzi, vai vispār kaut kāds sakars jūsu pateiktajā ir. Tikai truli bļaujat kaut kādus saukļus pret kaut ko.
Civilizētā rietumeiropa būs tie īstie un pirmie, kas vilks atombumbu ārā, prātiņ nāc mājās.
Pēc tāda texta--pats velc, ko ārā..Cilivizēta Eiropa????Kur tāda ir???Pamosties!

     [+] [-]

, 2016-12-25 17:11, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Vai tev liekas, ka visi ko drafte spēle NHL? Tiem klubiem jau lielākā cerība uz tiem, kas pirmaja kārtā draftēti. 1.karta - 80%, 2.kārta - 50%, 3.kārta 25% un uz leju. Tas, protams, aptuveni.
Visiem tiek dota iespeja sevi pieradit. Un Dzierkaka augums nav skerslis, lai nespeletu NHL.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-25 17:19, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Pēc tāda texta--pats velc, ko ārā..Cilivizēta Eiropa????Kur tāda ir???Pamosties!
emmm... kas tieši nav skaidrs? nu varbūt tāda, kur katrai otrajai amtpersonai nav jādod kukulis, lai viņš darītu savu darbu? Kur maksā normālas algas arī sētniekam (nē, es neesmu sētnieks)?
Tāda, kur pašas par sevi saprotamas ir pieklājības normas, sākot no gājēju pārejas līdz attieksmei poliklīnikā un 100 un vienā citā iestādē? Tāda, kas esošo naudu izmanto cilvēku vajadzībām, nevis oligarhiem? Es šobrīd tādā civilizētā valstī dzīvoju, ja kas.

Nezinu, kādas pīlītes tev tavā sādžā tava vietējā valdība ir sastāstījusi, bet tieši tāda izskatās civilizēta eiropa. Vienīgā problēma ir pārāk daudz ievazājušos parazītu no NE-civilizētām valstīm. Un viņi var Eiropu sabojāt.
Bet pēc tava slimā, saskalotā lētticīgā prāta sanāk, ka atombumbu vilkšot ārā paši civilizētie eiropieši.

Labāk aizej pie savas sādžas priekšnieka un pajautā, kāpēc viņš bāž kabatā naudu, kas pienākas tev un tavas sādžas labiekārtošanai. Un mazāk tici muļķīgām pasakām, kuras tie zaglēni izplata.

     [+] [-]

, 2016-12-25 17:28, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Zviedri arī atkabina 3 spēlētājus aftonbladet.se
Mums tādi speletu pirmajā maiņā
Eliteprospects.com - Jonathan Davidsson
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=212530
Dalstrēms visdrīzāk būtu 2. maiņā - ne ar ko nav labāks par Balceru un Dzierkalu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 17:31, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: emmm... kas tieši nav skaidrs? nu varbūt tāda, kur katrai otrajai amtpersonai nav jādod kukulis, lai viņš darītu savu darbu? Kur maksā normālas algas arī sētniekam (nē, es neesmu sētnieks)?
Tāda, kur pašas par sevi saprotamas ir pieklājības normas, sākot no gājēju pārejas līdz attieksmei poliklīnikā un 100 un vienā citā iestādē? Tāda, kas esošo naudu izmanto cilvēku vajadzībām, nevis oligarhiem? Es šobrīd tādā civilizētā valstī dzīvoju, ja kas.

Nezinu, kādas pīlītes tev tavā sādžā tava vietējā valdība ir sastāstījusi, bet tieši tāda izskatās civilizēta eiropa. Vienīgā problēma ir pārāk daudz ievazājušos parazītu no NE-civilizētām valstīm. Un viņi var Eiropu sabojāt.
Bet pēc tava slimā, saskalotā lētticīgā prāta sanāk, ka atombumbu vilkšot ārā paši civilizētie eiropieši.

Labāk aizej pie savas sādžas priekšnieka un pajautā, kāpēc viņš bāž kabatā naudu, kas pienākas tev un tavas sādžas labiekārtošanai. Un mazāk tici muļķīgām pasakām, kuras tie zaglēni izplata.
super aprakstīji valsti, kāda nav Latvija, diemžēl....

     [+] [-]

, 2016-12-25 17:38, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: super aprakstīji valsti, kāda nav Latvija, diemžēl....
Tieši tā, Latvijā vēl daudz, kas pēc padomju standartiem. Bet tici man, viss nosauktais ir DAUDZ labāk, nekā Krievijā, Ukrainā, Moldovā un tamlīdzīgās valstīs. Tā, ka cerība uz vēl lielāku uzlabošanos arī ir.

     [+] [-]

, 2016-12-25 17:40, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tādiem nesekoju. Citreiz no rīta(reti) uzmetu acis Sahalīnas haizivīm ar Pečuru.
Eksotiskās līgas pēc aktualitātes
1)SHL
2)DEL, Liiga
3)NHL, KHL, BAČ
Pārējāms līgām atliek vien ļoti epizodisks laiks. Frančus gan varētu rādīt vairāk.
protams, ārpus kārtas visi pasaules čempionāti un Čempionu līga
Kāpēc somi no Tavas puses tiek apbižoti?

     [+] [-]

, 2016-12-25 17:42, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Tieši tā, Latvijā vēl daudz, kas pēc padomju standartiem. Bet tici man, viss nosauktais ir DAUDZ labāk, nekā Krievijā, Ukrainā, Moldovā un tamlīdzīgās valstīs. Tā, ka cerība uz vēl lielāku uzlabošanos arī ir.
Skaidrs ar Tevi viss..Aizbrauc uz Minheni...vai Berlīni...Maskavā esi bijis???Cerība???Jo???Zags mazāk???? Kur ir Esti un kur mēs.....Paldies, NA un V ielasmeitām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-25 17:51, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Skaidrs ar Tevi viss..Aizbrauc uz Minheni...vai Berlīni...Maskavā esi bijis???Cerība???Jo???Zags mazāk???? Kur ir Esti un kur mēs.....Paldies, NA un V ielasmeitām...
Tu sakarīgāk savu sakāmo nevari noformulēt, grūti saprast, ko vispār gribi pateikt. Izskatās, ka vienkārši gribi kaut kādus iemācītus saukļus bļaut un runāt ar argumentiem tev sagādā pamatīgas problēmas

Maskava un Sanktpēterburga ir vienīgās pilsētas, kur viss ir puslīdz normāli. Bet par visām pārējām pilsētām un miestiem kaut ko esi dzirdējis?

Tiešām neko neesi dzirdējis par sadzīvi tur? No kuras planētas Tu esi nokritis?
Un kas tad ir tāds Minhenē vai Berlīnē? Protams, ka esmu bijis.

Saki "skaidrs viss ar tevi" bet pats tikmēr iedod vēl vienu argumenu tam, ko es jau teicu Protams, ka igauņi ir priekšā, jo viņiem ir daudz mazāk padomju kultūras.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-25 18:03, pirms 8 gadiem
vnk novēlu Tev aizbraukt uz kādu vidēju Krievijas, Ukrainas, Moldovas un kas nu tur vēl ir pilsētu, vai, nedod dievs, miestu un palūkot to sadzīvi Tici man, es ĻOTI labi zinu, kāda tur sadzīve (konkrēti Krievija un Ukraina, bet nav ne mazāko šaubu, ka apkārtējās valstīt tapat), kādos apmēros naudas izzagšana (teiksim, noasfaltēts 100km ceļš, tikai metru šaurāks, nekā paredzēts, bet nauda samaksāta pa pilno ), kāda kultūra uz ielas tur ir, cik šaura domāšana.

Un ja kas nav skaidrs - salīdzini Latviju ar Igauniju.
Tālāk salīdzini Igauniju ar Somiju.

Diskusija tālāk lieka. Kur ir Mazāk padomju smakas, tur ir civilizētāka dzīve.

Nav jau brīnums, ka pilna Eiropa arī ar krieviem.

Argumentu Tev nav, tikai murmini saklausītas frāzes, kurām jēgu nesaproti. Tālak te runāt nav ko.

  -3 [+] [-]

, 2016-12-25 18:13, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: vnk novēlu Tev aizbraukt uz kādu vidēju Krievijas, Ukrainas, Moldovas un kas nu tur vēl ir pilsētu, vai, nedod dievs, miestu un palūkot to sadzīvi Tici man, es ĻOTI labi zinu, kāda tur sadzīve (konkrēti Krievija un Ukraina, bet nav ne mazāko šaubu, ka apkārtējās valstīt tapat), kādos apmēros naudas izzagšana (teiksim, noasfaltēts 100km ceļš, tikai metru šaurāks, nekā paredzēts, bet nauda samaksāta pa pilno ), kāda kultūra uz ielas tur ir, cik šaura domāšana.

Un ja kas nav skaidrs - salīdzini Latviju ar Igauniju.
Tālāk salīdzini Igauniju ar Somiju.

Diskusija tālāk lieka. Kur ir Mazāk padomju smakas, tur ir civilizētāka dzīve.

Nav jau brīnums, ka pilna Eiropa arī ar krieviem.

Argumentu Tev nav, tikai murmini saklausītas frāzes, kurām jēgu nesaproti. Tālak te runāt nav ko.
Daudzās Āfrikas, Āzijas, Tuvo Austrumu, Latīņamērikas valstīs arī nav Padomju smakas, bet vai līdz ar to tur dzīve ir labāka un civilizētāka, nekā postpadomijas teritorijā? Kāpēc ir jāakcentē tikai un vienīgi uz Padomju mantojumu, kā absolūtā un vienīgā ļaunuma nesēju ik visur pasaulē? Islams, piemēram, ir krietni vecāks un krietni ļaunumu nesošāks civilizācijai kopumā, nekā Padomju sistēma, kura ir jau beigusi savu neilgo pēc globālas mērauklas pastāvēšanu

  -2 [+] [-]

, 2016-12-25 18:26, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Tu sakarīgāk savu sakāmo nevari noformulēt, grūti saprast, ko vispār gribi pateikt. Izskatās, ka vienkārši gribi kaut kādus iemācītus saukļus bļaut un runāt ar argumentiem tev sagādā pamatīgas problēmas

Maskava un Sanktpēterburga ir vienīgās pilsētas, kur viss ir puslīdz normāli. Bet par visām pārējām pilsētām un miestiem kaut ko esi dzirdējis?

Tiešām neko neesi dzirdējis par sadzīvi tur? No kuras planētas Tu esi nokritis?
Un kas tad ir tāds Minhenē vai Berlīnē? Protams, ka esmu bijis.

Saki "skaidrs viss ar tevi" bet pats tikmēr iedod vēl vienu argumenu tam, ko es jau teicu Protams, ka igauņi ir priekšā, jo viņiem ir daudz mazāk padomju kultūras.
Rietumeiropas pašreizējās labklājības galvenais iemesls ir nevis mūsdienu politkorektisma, liberastijas un tolerastijas politikas rezultāts, bet gan agrāk vairāku gadsimtu gaitā ielikti pamati, kad Eiropa bija monorasistiska, monokulturāla, mazapdzīvota (tas arī ir svarīgi, jo Baltais cilvēks nav radīts pūlim, troksnim un citiem sadzīviskiem diskomfortiem, kuri rodas iedzīvotāju, pārsvarā afomuhamedu imigrantu, pārsātinātības dēļ) un tradicionāli konservatīva Tagad tas viss pamazām iet uz grunti Rietumeiropa kā tāda pastāvēs ne vairāk kā pusgadsimtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-25 18:50, pirms 8 gadiem
Pa kurur kanālu translēs šīs spēles ?

     [+] [-]

, 2016-12-25 18:50, pirms 8 gadiem
snoweris26 rakstīja: Pa kurur kanālu translēs šīs spēles ?
VSB

     [+] [-]

, 2016-12-25 19:14, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Zviedri arī atkabina 3 spēlētājus aftonbladet.se
Mums tādi speletu pirmajā maiņā
Eliteprospects.com - Jonathan Davidsson
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=212530
vai kads no abiem uzskatams labaks par Balceru vai Dzierkalu? Vismaz NHL drats to nerada un statistika tam calim no Kanadas ligas ari... otrs sogad ir biski normali zviedru liga puktus dabujis, bet ar nav skaidrs ar kadiem partneriem un kada veida... un draftets nav

Lidz ar to otraja maina jaa, pirmaja nez vai...

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 19:24, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Rietumeiropas pašreizējās labklājības galvenais iemesls ir nevis mūsdienu politkorektisma, liberastijas un tolerastijas politikas rezultāts, bet gan agrāk vairāku gadsimtu gaitā ielikti pamati, kad Eiropa bija monorasistiska, monokulturāla, mazapdzīvota (tas arī ir svarīgi, jo Baltais cilvēks nav radīts pūlim, troksnim un citiem sadzīviskiem diskomfortiem, kuri rodas iedzīvotāju, pārsvarā afomuhamedu imigrantu, pārsātinātības dēļ) un tradicionāli konservatīva
Ko tu tur di&&? Kad zviedri ir bijusi konservativi? Tad kad citur konservativi skaitijas dzimtbusana slanit zemniekus ar patagam un kungiem bija visas tiesibas, Zviedrija karalis nostajas koalicija ar zemniekiem pret muizkungiem un ta vins ieguva varu un zviedru zemnieki tiesibas. Konservativismam NAV NEKADA SAKARA ar progresu. Konservativisms ir meslu filosofija, kas tikai noved pie mesliem. Rietumeiropa ir tur, kur ta ir dazadu vestures liklocu del, bet galvenais iemesls ir tas, ka tur tika cienita objektivu tiesu vara, institucijas, izversta cina pret korupciju u.t.t. Tur jau no mazotnes berniem to skola maca (ne tikai par gejiem) un berni ari izaug normali gimenes, nevis skatas ka vecaki baz naudaszimes arstiem kabatas vai baz naudu kaut kadam tur piena vedejam soferim laukos, lai viniem tur par labaku cenu pienu pienem...
Tam nav nekada sakara ar baltiem vai melniem cilvekiem, bet to kada vide vini ir izaugusi. Dabiski, ka iebrauceju paaudze nebus tada ka vini, bet vinu berni, ar noteikumu ka iet tajas pasas skolas, lielaka dala bus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-25 20:01, pirms 8 gadiem
Atkal tas uzstādījums, itkā pasaulē būtu tika islams un vates. Nevajag te ne vienus, ne otrus.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 20:27, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Ko tu tur di&&? Kad zviedri ir bijusi konservativi? Tad kad citur konservativi skaitijas dzimtbusana slanit zemniekus ar patagam un kungiem bija visas tiesibas, Zviedrija karalis nostajas koalicija ar zemniekiem pret muizkungiem un ta vins ieguva varu un zviedru zemnieki tiesibas. Konservativismam NAV NEKADA SAKARA ar progresu. Konservativisms ir meslu filosofija, kas tikai noved pie mesliem. Rietumeiropa ir tur, kur ta ir dazadu vestures liklocu del, bet galvenais iemesls ir tas, ka tur tika cienita objektivu tiesu vara, institucijas, izversta cina pret korupciju u.t.t. Tur jau no mazotnes berniem to skola maca (ne tikai par gejiem) un berni ari izaug normali gimenes, nevis skatas ka vecaki baz naudaszimes arstiem kabatas vai baz naudu kaut kadam tur piena vedejam soferim laukos, lai viniem tur par labaku cenu pienu pienem...
Tam nav nekada sakara ar baltiem vai melniem cilvekiem, bet to kada vide vini ir izaugusi. Dabiski, ka iebrauceju paaudze nebus tada ka vini, bet vinu berni, ar noteikumu ka iet tajas pasas skolas, lielaka dala bus.
Kā tad, mellie nugan būs tie, kas integrēsies un izaugs par Eiropiešiem, pašam tev smiekli nenāk? Viņi jau IET tanīs skolās, pareizāk sakot, IT KĀ iet ( ja vispār neies, tad ģimenei nogriezīs pabalstus ), bet tolka pa lielam no tā nav nekāda, it kā izmācās, neko savā neandertāliešu paurī iekšā nedabūdami, turpina masveidā sēdēt uz pabalstiem un tirgo narkotikas, tas vēl ir pašā labākajā gadījumā

  -1 [+] [-]

, 2016-12-25 20:36, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Atkal tas uzstādījums, itkā pasaulē būtu tika islams un vates. Nevajag te ne vienus, ne otrus.
Latviskai Latvijai, lai tā būtu bez Krieviem un čurbāniem, ir nepieciešama pienācīga dzimstība kā arī dzimstības stimulēšana Bet redz kas notiek realitātē, ļoti daudzi, tādi kā Neputne, piemēram, ir kategoriski PRET gan "nevajadzīgo" dzemdēšanu gan arī "parazītu" pabalstu izmaksāšanu, kas reāli uzlabotu sabiedriskās labklājības situāciju valstī Nav jau runa par to, ka uz doto brīdi pabalstu sistēma Latvijā būtu neiespējama, bet gan par to, ka tā ir daudzu nevēlama ne pie kādiem apstākļiem, jo pamatideja daudzu gudrinieku pauros ir tāda, GROZIES PA DZĪVI PATS, KĀ PROTI, un ar tādu pieeju sabiedrībā nevar izveidoties nedz spēcīga valsts, nedz arī Latviska Latvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja