Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Sprukts un Cipulis pievienojas Latvijas izlasei

Krišs Upenieks

Sprukts un Cipulis pievienojas Latvijas izlasei
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Boba Hārtlija vadītajai Latvijas izlasei pievienojušies pieredzējušie uzbrucēji Jānis Sprukts un Mārtiņš Cipulis, kuri abi sezonas otro pusi aizvadīja Alpu Hokeja līgā.

Jau sestdien rakstījām, ka šīs nedēļas ievadā izlases treniņiem pievienosies Ziemeļamerikā spēlējošie Zemgus Girgensons un Rodrigo Ābols, bet pirmdienas rītā izlasi papildinājuši vēl divi hokejisti - pieredzējušie uzbrucēji Jānis Sprukts un Mārtiņš Cipulis.

35 gadus vecais Sprukts šosezon ''Ritten/Renon'' sastāvā Alpu Hokeja līgā 17 regulārās sezonas spēlēs guva piecus vārtus un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles. Izslēgšanas turnīrā Spruktam 12 spēlēs 5+7. Jāņa pārstāvētā komanda kļuva gan par Alpu līgas čempioniem, gan Itālijas čempioniem.

36 gadus vecais Cipulis ''EHC Lustenau'' sastāvā 18 spēlēs guva sešus vārtus un atdeva divas rezultatīvas piespēles, bet četros ''play-off'' mačos izcēlās ar vieniem vārtiem. Abi pieredzējušie uzbrucēji pēdējo reizi pasaules čempionātā spēlē 2015. gadā.

Pēc Latvijas un Francijas pārbaudes spēlēm ar valstsvienību vairs nav Koba Jass, Roberts Lipsbergs, Oskars Batņa, Kirils Galoha un Kirils Tambijevs.

Pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta Latvijai paredzētas izbraukumā, 30.aprīlī un 1.maijā tiekoties ar Vāciju.

Pasaules čempionāta grupā Ķelnē Latvijas izlasei pirmā pretim stāsies Dānija (6. maijā), kam sekos Slovākija (7. maijā) un Itālija (9.maijā). Vēlāk būs spēles arī pret Zviedriju (11. maijā), ASV (13.maijā) un Krieviju (15.maijā), bet apakšgrupu turnīrs 16. maijā noslēgsies ar spēli pret mājinieci Vāciju

 +18 [+] [-]

, 2017-04-24 09:52, pirms 8 gadiem
Forši , cerams džekiem parādīsies otra elpa !

  +8 [+] [-]

, 2017-04-24 09:54, pirms 8 gadiem
LOL

Mazliet par vēlu tomēr, ne? Tagad jau jāiespēlē pamatsastāvs nevis jāeksperimentē...

 +11 [+] [-]

, 2017-04-24 09:54, pirms 8 gadiem
Niziviju vel maina un bus ok

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 09:55, pirms 8 gadiem
Jančuku jau gan vēl gribētos redzēt izlasē

  +7 [+] [-]

, 2017-04-24 09:55, pirms 8 gadiem
atvadu spēli jau nokavēja
..bet ja bez jokiem, tad jau redzēs, vrb vārtu garšu saglabājuši sevī

  +8 [+] [-]

, 2017-04-24 09:56, pirms 8 gadiem
Tas arī būs pamastastāvs. Sprukts ar Karsumu un Cipuli, Girgensons ar Balderi un Repu... Pārbaudes spēlēs bija tikai trešās un ceturtās maiņas spēlētāji!

 +10 [+] [-]

, 2017-04-24 09:57, pirms 8 gadiem
Viņiem sezona beidzās jau kādu laiciņu atpakaļ, kādēļ tad uzreiz nepaņēma?

Domāju, ka Cipam vilciens aizgājis, bet Sprukts var izkonkurēt Pavlovu.
Dzierkals nebūs?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 09:58, pirms 8 gadiem
Izskatās pēc panikas, izmisuma un pilnīga bardaka plānošanā.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-24 09:58, pirms 8 gadiem
bobiits rakstīja: atvadu spēli jau nokavēja
..bet ja bez jokiem, tad jau redzēs, vrb vārtu garšu saglabājuši sevī
Cipulis točna viņu kaut kur ir saglabājis un nevienam nedod, pat sev

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 09:58, pirms 8 gadiem
NU CIPULI VAR SŪTĪT MĀJĀ!!! SPRUKTS? Teikšu,ka nebūtu bijis tik traki ,bet Jānim vienmēr bijušas problēmas ar fizisko kondīciju,neticu,ka ir labāks par Pavlovu,lai gan nesaskatu loģiku ņemt 'vēlvienu centru,ja nav pārliecības par kādu no tiem kas jau ir!? "Džeriņš brauks,Girgensons brauks,Bičevskis arī brauks! Atliek konkurence uz 4.maiņas centru Batņa,Pavlovs un tagad arī Ābols un Sprukts!!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-24 09:59, pirms 8 gadiem
Vēl vajag izsaukt Guņu Pasti un viņa draugu ar astoto numuru! Lai būtu vārtus gūtspējīgs vairākums.
Slēpts komentārs: cobham

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:00, pirms 8 gadiem
Intervijās minētais Hārtlija hokeja stils - aktīva spēle abās zonās, atņemot ripu pretiniekam, manuprāt nav priekš veterāniem!
Slēpts komentārs: airgix24

 +10 [+] [-]

, 2017-04-24 10:00, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Izskatās pēc panikas, izmisuma un pilnīga bardaka plānošanā.
Kāpēc? Manuprāt, ļoti interesanti! Paskatīsimies viņus uz pārējo fona, ka tik abi vēl neielaužas pamatsastāvā!

  +5 [+] [-]

, 2017-04-24 10:00, pirms 8 gadiem
Nu tad beidzot! Sprukts 100% tiks sastāvā. Prozit!

 +15 [+] [-]

, 2017-04-24 10:01, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Arī enkuri klāt
Cipulis jebkuru no 4. maiņas var izkonkurēt. Sprukts gan ir jautājums, bet visi zina, kāds mazākuma superspecs viņš ir.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:02, pirms 8 gadiem
Piegādās dāņiem divas ierakstītās... bez uzdzeramā

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:03, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc? Manuprāt, ļoti interesanti! Paskatīsimies viņus uz pārējo fona, ka tik abi vēl neielaužas pamatsastāvā!
Cik sen Cipulis bija brīvs? Tagad!? Nopietni?
Spruks tar vismaz nedēļu brīvs. Ja šādi mesagatavoti kadri tiek aicināti un nedo dies, vēl izkonkurē esošos, tad ar LV hokeju ir pamatīgā tirsā.
Cē grupa, cē grupa!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:04, pirms 8 gadiem
airgix24 rakstīja: Tas tiešām izskatās pēc panikas uz kuģa. Ņemot vērā rezultātus spēlēs ar Franciju mēģina ķerties pie kā vien var.
2 pārbaudes spēles vēl priekšā, vesela nedēļa. Cerams, ka vēl Karsumu dabūs uz ledus, varbūt Dzierkalu? Interesanti, ka nav nekādu ziņu vairs par Bārtuli. Viņš tak izteica interesi. Katrā ziņā, daudz pārsteigumu un pavērsienu. Ļoti koši un kaislīgi, kā jau mūsu hoķim pierasts.
Slēpts komentārs: gaida vinoga

 +14 [+] [-]

, 2017-04-24 10:05, pirms 8 gadiem
Spurkts noteikti labaaks par Pavlovu!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:05, pirms 8 gadiem
Tas nav slikti, jo abi pieredzējuši veči, nezin jau kas ar Karsumu un vai pēc operācijas vajag viņu mocīt, no Zemgusa nekas nebūs, viņam visa sezona bija nekāda. Ābols lai saliek pa maiņām, nav jau mums to variantu.

  +9 [+] [-]

, 2017-04-24 10:05, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: 2 pārbaudes spēles vēl priekšā, vesela nedēļa. Cerams, ka vēl Karsumu dabūs uz ledus, varbūt Dzierkalu? Interesanti, ka nav nekādu ziņu vairs par Bārtuli. Viņš tak izteica interesi. Katrā ziņā, daudz pārsteigumu un pavērsienu. Ļoti koši un kaislīgi, kā jau mūsu hoķim pierasts.
Labi ka Volvo ir 3 laukumi. Ja saliks visus pārbaudāmos, vietas vajadzētu pietikt

  +5 [+] [-]

, 2017-04-24 10:06, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Cik sen Cipulis bija brīvs? Tagad!? Nopietni?
Spruks tar vismaz nedēļu brīvs. Ja šādi mesagatavoti kadri tiek aicināti un nedo dies, vēl izkonkurē esošos, tad ar LV hokeju ir pamatīgā tirsā.
Cē grupa, cē grupa!
Nesmejies. Kā reiz fizuha vienmēr Cipulim bijusi labā līmenī. Manuprāt, viņš der šim hokejam.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:06, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Cipulis jebkuru no 4. maiņas var izkonkurēt. Sprukts gan ir jautājums, bet visi zina, kāds mazākuma superspecs viņš ir.
Bija...

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:06, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Labi ka Volvo ir 3 laukumi. Ja saliks visus pārbaudāmos, vietas vajadzētu pietikt
Labāk vairāk, un skaties, Kobas un Pavlovi vēl izkritīs no sastāva

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:07, pirms 8 gadiem
sjamba rakstīja: Bija...
Jā, Abrags auro, ka nekam nederot vairāk. Paskatīsimies.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:07, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nesmejies. Kā reiz fizuha vienmēr Cipulim bijusi labā līmenī. Manuprāt, viņš der šim hokejam.
Un kāpēc kāds ir pamodies sagartavošanās posma pēdējā fāzē?

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 10:07, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Cipulis jebkuru no 4. maiņas var izkonkurēt. Sprukts gan ir jautājums, bet visi zina, kāds mazākuma superspecs viņš ir.
Par Spruktu piekrītu-Mazākumā tiešām būtu labāks par Pavlovu! Pie nosacījuma ja ir fiziskajā formā!!! Par Pavlovu toč 'būtu labāks arī uzbrukumā,jo tik iespējas cik pa visām pārbaudes spēlēm neizmantoja Pavlovs,sen vajadzēja pateikt paldies,bet tu neesi pasaules čempionāta līmenis!!!!!

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:07, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jā, Abrags auro, ka nekam nederot vairāk. Paskatīsimies.
Abrags par Spruktu auroja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 10:09, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Un kāpēc kāds ir pamodies sagartavošanās posma pēdējā fāzē?
Nezinu, 2 spēles ir gana, lai saprastu. Kāpēc mēs kādu no junioru līgas varam gaidīt, bet 2 pieredzējušus večus nevaram pārbaudīt?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:10, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Labāk vairāk, un skaties, Kobas un Pavlovi vēl izkritīs no sastāva
Man likās ka pienāks Girgis ar Ābolu, daži atbirs un principā pēdējā fāzē vien daži liekie būs. Bet ja šī ir taisnība, tad normāla māžošanās sanāk. Pat pie Kirova pēdējās nedēlās piebrauca tiešam nopietni kandidāti, kam sezonas klubos beidzās, nevis kaut kādi "šo ar var pārbaudīt"

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 10:10, pirms 8 gadiem
Pilnīgs cirks!!! Ja jau Spruktu un Cipuli tā vajadzēja, tad viņus jau varēja izsaukt krietni iepriekš! Tādi brīnumi pat pie Kirova nebija.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 10:11, pirms 8 gadiem
Hārtlijs pieber vēl piparus katlā!

  +6 [+] [-]

, 2017-04-24 10:11, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Pilnīgs cirks!!! Ja jau Spruktu un Cipuli tā vajadzēja, tad viņus jau varēja izsaukt krietni iepriekš! Tādi brīnumi pat pie Kirova nebija.
Kas zina, varbūt risks, kas atmaksāsies. Kas neriskē, tas nedzer šampanieti pēc iekļūšanas ceturtdaļfinālā.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:11, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Cipulis jebkuru no 4. maiņas var izkonkurēt. Sprukts gan ir jautājums, bet visi zina, kāds mazākuma superspecs viņš ir.
Cipulis ātrs vēl šosezon bija, Sprukts gan tur mazākumā neko tādu nerādīja - vismaz spēļu apskatos neizcēlās uz kopējā fona

  -4 [+] [-]

, 2017-04-24 10:12, pirms 8 gadiem
Par maz, vajag vairāk pārbaudīt - Zuševicu, Ozoliņu, Bluku

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:12, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas zina, varbūt risks, kas atmaksāsies. Kas neriskē, tas nedzer šampanieti pēc iekļūšanas ceturtdaļfinālā.
nav tur nekāda riska. Risks būtu, ja bez pārbaudes spēlēm uz PČ paņemtu. Tagad veči paslidos un dosies atvaļinājumā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:12, pirms 8 gadiem
Ja godīgi - bardaks izlasē. Pilnīgs bardaks.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-24 10:12, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nezinu, 2 spēles ir gana, lai saprastu. Kāpēc mēs kādu no junioru līgas varam gaidīt, bet 2 pieredzējušus večus nevaram pārbaudīt?
Tā atvaļināto veču pēkšņā pārbaudīšana pēdējā brīdī, liecina ka nometnē esošajiem nepavisam neuzticas. Cipulis jau kādu mēnesi brīvs, atšķirībā no juniora.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:12, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Par maz, vajag vairāk pārbaudīt - Zuševicu, Ozoliņu, Bluku
kuru no Ozoliņiem? Visus?

 +15 [+] [-]

, 2017-04-24 10:13, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Cipulis ātrs vēl šosezon bija, Sprukts gan tur mazākumā neko tādu nerādīja - vismaz spēļu apskatos neizcēlās uz kopējā fona
Manuprāt, Hārtlijs ir ļoti vīlies par pāris kadriem, kuri reāli nevelk līmeni. Varbūt tas bija viņa rīkojums piegādāt "svaigu gaļu".

  +8 [+] [-]

, 2017-04-24 10:13, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Cipulis jebkuru no 4. maiņas var izkonkurēt. Sprukts gan ir jautājums, bet visi zina, kāds mazākuma superspecs viņš ir.

Pilnīgi piekrītu! Es turklāt Janku ņemtu Pavlova vietā, kuram izņemot gabarītus nav nekā, pilnīgi. Sprukts, var un prot arī vārtus gūt. Domāju, ka Hārtliju neapmierina mūsu jaunatnes fiziskā kondīcija par kuru viņš jau ir izteicies, tāpēc arī skatīsies, cik labi ir vecie. Plus tiem ir neatsverama pieredze. Tur moš jau arī Ābols iesaka, jo redz reālo lietu. Jaunie ir laba lieta, bet ja par daudz, tad tomēr...jo zaļš gurķis tomēr ir zaļš gurķis.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:13, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Vēl vajag vārtsargus 3 laukumiem
Varianti? Masaļskis, Naumovs, Klodāns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 10:14, pirms 8 gadiem
Pirmā doma - 30.aprīlis, atkārtotā joku diena, taču ir 24.Izlase jau nav no gumijas un nav vairs laika šiem nenoliedzami kādreizējiem līderiem borēt jauno taktiku.Ja nu vienīgi Hārtlijs ir vīlies jaunajos censoņos un steidz glābt to, kas vēl glābjams.Gribētos ticēt Edžum par to pusfinālu, taču būs pamatīgs kaplis par palikšanu.Nav nekādu citu iemeslu kā vienīgi gribēšana, meistarības pietrūkst kam vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:14, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kuru no Ozoliņiem? Visus?
VHL spēlējošais

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:15, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tu teici, ka šogad jau nu nav par ko sūdzēties, izņemot excel tabulas.
sūdzēties nav ko par izlases gatavošanu, tur uztraukumam nav pamata - toties nometnes apgāde ar spēlētājiem ir jau līdzinās lētām amerikāņu komēdijām...

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:15, pirms 8 gadiem
Nah*ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:16, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: VHL spēlējošais
Volx Tev iebilstu, ka labāk vienu no LHV spēlējošajiem. Vai pat abus

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:16, pirms 8 gadiem
| Volx rakstīja-Vēl vajag vārtsargus 3 laukumiem
Ņemot vērā mūsu uzbrucēju un aizsargu metienu precizitāti trešajā laukumā var spēlēt arī bez vārtsargiem.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:16, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: To Hardis prasa Ābolam. Es nezinu ko Ābols var ieteikt, moš Jučeru atcerēsies.
Muštuku ar

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:17, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: To Hardis prasa Ābolam. Es nezinu ko Ābols var ieteikt, moš Jučeru atcerēsies.
Lūsiņu.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:17, pirms 8 gadiem
Tas jau vairs nav smieklīgi – varbūt vēl Ciprusu, Semjonovu, Tambijevu un Kerču jāpasauc?
Tā jau provizoriski visas uzbrucēju maiņas daudzmaz skaidras Dārziņš-Džerinš– Daugaviņš, Indrašis–Bičevskis–Bukarts, tad redzēs ar ko Girgensonu saliks, bet piemēram Ķēninš-Girgensons-Ri. Bukarts (Karsums?) un 4. maiņa Skvorcovs-Pavlovs-Meija+ vēl Ābols, E. Kulda, u.c kadri. Tad kāda mārrutka pēc vēl vajadzīgs lēnais Sprukts un iemest nespējīgais Cipulis?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:18, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tā atvaļināto veču pēkšņā pārbaudīšana pēdējā brīdī, liecina ka nometnē esošajiem nepavisam neuzticas. Cipulis jau kādu mēnesi brīvs, atšķirībā no juniora.
Hārtlijs tak par tādu Cipuli nezināja. Viņš paprasīja, ko vēl var uzaicināt pec spēles ar FRA. Kāds pačukstēja Cipuļa un Sprukta uzvārdus.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:19, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Domāju, ka Cipam vilciens aizgājis, bet Sprukts var izkonkurēt Pavlovu.
Pavlovu izkonkurēs Ābols juniors. Sprukta un Cipuļa izsaukšana gan ir mīkla. Iespējams, tikai kā sparinga partneri treniņos, bet arī tas izklausās neloģiski. Karsums tiekot vēl gaidīts... Izoperēts un mēnesi netrenējies... Kaut kas dīvains notiek.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:19, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Tas jau vairs nav smieklīgi – varbūt vēl Ciprusu, Semjonovu, Tambijevu un Kerču jāpasauc?
Tā jau provizoriski visas uzbrucēju maiņas daudzmaz skaidras Dārziņš-Džerinš– Daugaviņš, Indrašis–Bičevskis–Bukarts, tad redzēs ar ko Girgensonu saliks, bet piemēram Ķēninš-Girgensons-Ri. Bukarts (Karsums?) un visiem 4. maiņa Skvorcovs-Pavlovs-Meija+ vēl Ābols, E. Kulda, u.c kadri. Tad kāda mārrutka pēc vēl vajadzīgs lēnais Sprukts un iemest nespējīgais Cipulis?
Paskaties, ko tu pats esi sarakstījis 4. maiņā. Vēl pateiksi, ka tur nederētu Cipulis?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:19, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Varianti? Masaļskis, Naumovs, Klodāns?
Silavnieks, Legzda, Zabotinskis!
Samsungligas zvaigznes!

  +5 [+] [-]

, 2017-04-24 10:20, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Pavlovu izkonkurēs Ābols juniors. Sprukta un Cipuļa izsaukšana gan ir mīkla. Iespējams, tikai kā sparinga partneri treniņos, bet arī tas izklausās neloģiski. Karsums tiekot vēl gaidīts... Izoperēts un mēnesi netrenējies... Kaut kas dīvains notiek.
Netrenējies Karsums vienalga ir Karsums.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:21, pirms 8 gadiem
Vot te na!!! Tas ir kas, pirmā aprīļa joks? Ne laba, ne slikta, bet gan šokējoša ziņa no paša pirmdienas rīta

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:22, pirms 8 gadiem
Kā saka - pieredzi nenodzersi!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 10:22, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Hārtlijs tak par tādu Cipuli nezināja. Viņš paprasīja, ko vēl var uzaicināt pec spēles ar FRA. Kāds pačukstēja Cipuļa un Sprukta uzvārdus.
Mums amatieros ar tā gadās - vairāki savējie netiek, tad sākas "Kāds nezin normālus čaļus kuri var uzspēlēt", tad caur paziņām sadabū džekus un pucē vaļā!
tas ir tas bardaks, par kuru runāju. Tu tak saproti ka tas Tavs "pačukstēja" izklausījās pēc kolhoza. Bet ko gan no kolhozniekiem daudz var gribēt.

  +9 [+] [-]

, 2017-04-24 10:22, pirms 8 gadiem
Pēc pēdējām divām spēlēm reāli izskatās, ka Skvorcovs uz čempi varētu arī netikt. Šo kadru Cipulis toč varētu izkonkurēt. Par Spruktu - pat, ja izkonkurēs Pavlovu, uz pirmām četrām maiņām ir Džeriņš, Girgensons, Ābols, Bičevskis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:23, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Mums amatieros ar tā gadās - vairāki savējie netiek, tad sākas "Kāds nezin normālus čaļus kuri var uzspēlēt", tad caur paziņām sadabū džekus un pucē vaļā!
tas ir tas bardaks, par kuru runāju. Tu tak saproti ka tas Tavs "pačukstēja" izklausījās pēc kolhoza. Bet ko gan no kolhozniekiem daudz var gribēt.
Nu, vai tad tu nezini, ka mūsu hokejs vienmēr bijis meksikāņu ziepene?

 +16 [+] [-]

, 2017-04-24 10:24, pirms 8 gadiem
Ja izlase savas leģendas atvadu spēlē var pamest viņu zem tanka un pilnīgi mīksti nonākt pie 0-5 otrajā periodā, tad nav nekas neloģisks, ka tiek meklēti veidi, kā tiem pašapmierinātajiem mūdžiem likt par kaut ko cīnīties. Par vēlu Hārtlijs var saprast, ka siltumnīcas spēlētāji visas sezonas garumā nav pieraduši cīnīties par vietu sastāvā un pa lielam arī tagad nav gatavi cīņai.
Spēlētāju apmierinātās sējas pēc 4-6 zāģa pret Franciju daudz ko izteica. Kauns skatīties bija.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:25, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Žabotinskis trenē leišus, bet kur ir Silavnieks ar Legzdu? Bija tīri interesanti varotčiki.
Nezinu, gan jau pa kaut kadiem NAHLiem vai EHLiem speleejas
Nezinaju ka Zabotinskis beidzis, tad vina vietaa liekam Lusinu!

  +5 [+] [-]

, 2017-04-24 10:25, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Tas jau vairs nav smieklīgi – varbūt vēl Ciprusu, Semjonovu, Tambijevu un Kerču jāpasauc?
Tā jau provizoriski visas uzbrucēju maiņas daudzmaz skaidras Dārziņš-Džerinš– Daugaviņš, Indrašis–Bičevskis–Bukarts, tad redzēs ar ko Girgensonu saliks, bet piemēram Ķēninš-Girgensons-Ri. Bukarts (Karsums?) un 4. maiņa Skvorcovs-Pavlovs-Meija+ vēl Ābols, E. Kulda, u.c kadri. Tad kāda mārrutka pēc vēl vajadzīgs lēnais Sprukts un iemest nespējīgais Cipulis?
tavi 4. maiņas talanti kopā sezonā ir iemetuši 9 golus no tiem 7 ir Meijas.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:26, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, vai tad tu nezini, ka mūsu hokejs vienmēr bijis meksikāņu ziepene?
Je neskaita pēdējo OS kvali, tad šajā fāzē tomēr jau bija kaut kāda nopietnība. Nekad aprīļa beigās, netika nometnei piesaistīti kadri no ž līgām, kam sezona mēnesi atpakaļ beigusies. Neatceros ko tādu.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:27, pirms 8 gadiem
Tā kā man šogad nav sanācis īsti pasekot līdzi izlases gaitām līdz šim, tad kāds man varētu, lūdzu, pateikt kāpēc sakarā ar izlasi nekur nefigurē Deivids Sarkanis? Vai arī es esmu kaut ko palaidis garām?

  +7 [+] [-]

, 2017-04-24 10:27, pirms 8 gadiem
RobertsK rakstīja: Pēc pēdējām divām spēlēm reāli izskatās, ka Skvorcovs uz čempi varētu arī netikt. Šo kadru Cipulis toč varētu izkonkurēt. Par Spruktu - pat, ja izkonkurēs Pavlovu, uz pirmām četrām maiņām ir Džeriņš, Girgensons, Ābols, Bičevskis.
Par to es arī runāju. Cipulis Skvorcova vietā. Es par. Sprukta izredzes arī nav zemē metamas. Džera un Zemgus ir vienīgie stabilie. Rodrigo varētu iepatikties Hārtlijam, čujs tāds.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-24 10:28, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Par to es arī runāju. Cipulis Skvorcova vietā. Es par. Sprukta izredzes arī nav zemē metamas. Džera un Zemgus ir vienīgie stabilie. Rodrigo varētu iepatikties Hārtlijam, čujs tāds.
Bičevskis arī stabils braucējs.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:28, pirms 8 gadiem
Kas tur ar Rubinu un Dzierkalu? Tos neparbaudis? Dzierkalam trauma laikam bija.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:30, pirms 8 gadiem
Deportivo rakstīja: Tā kā man šogad nav sanācis īsti pasekot līdzi izlases gaitām līdz šim, tad kāds man varētu, lūdzu, pateikt kāpēc sakarā ar izlasi nekur nefigurē Deivids Sarkanis? Vai arī es esmu kaut ko palaidis garām?
Drīzāk jājautā, kāpēc izlases kontekstā nefigurē Zuševics, kas spēlē Austrijas čempī, bet figurē Sprukts, Cipulis, Batņa, Gricinskis - visi spēlē Austrijas 2.līgā?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 10:30, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka kādam pamatīgi svilst pakaļa. Un pamatoti - rezultāta kā nav, tā nav, čempis tuvojas - sākas panika. Tiek veidota "visu vai neko" izlase.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-24 10:30, pirms 8 gadiem
RobertsK rakstīja: Pēc pēdējām divām spēlēm reāli izskatās, ka Skvorcovs uz čempi varētu arī netikt. Šo kadru Cipulis toč varētu izkonkurēt. Par Spruktu - pat, ja izkonkurēs Pavlovu, uz pirmām četrām maiņām ir Džeriņš, Girgensons, Ābols, Bičevskis.
Par Bičevski nebūtu tik drošs, viņš šajā ciklā neko nav parādījis - 0 punktu, -4 un 27 soda minūtes.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:31, pirms 8 gadiem
karliss rakstīja: Kas tur ar Rubinu un Dzierkalu? Tos neparbaudis? Dzierkalam trauma laikam bija.
Pēc šodienas ziņas ir skaidrs ka nekad neko nevar zināt. Bāzē ir 3 treniņlaukumi, ja komandai ir divi autobusi, tad droši jāsauc un jāparbauda - vietas pietiks visiem!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:31, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Paskaties, ko tu pats esi sarakstījis 4. maiņā. Vēl pateiksi, ka tur nederētu Cipulis?
Protams ka nederētu, gandrīz 2 mēnešus maiņa ir iespēlēta un gatavota konkrētiem mērķiem, tagad visu jaukt ārā un mest tur iekšā Cipuli būtu vienkārši glupi.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:32, pirms 8 gadiem
l_b_c rakstīja: Par Bičevski nebūtu tik drošs, viņš šajā ciklā neko nav parādījis - 0 punktu, -4 un 27 soda minūtes.
Iespējams...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:32, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Drīzāk jājautā, kāpēc izlases kontekstā nefigurē Zuševics, kas spēlē Austrijas čempī, bet figurē Sprukts, Cipulis, Batņa, Gricinskis - visi spēlē Austrijas 2.līgā?
Vai arī A. Ozoliņš, kuram bija ļoti laba sezona VHL.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:33, pirms 8 gadiem
Starp citu, kurš šajā jaunajā LHF modelī atbild par kandidātu saraksta sastādīšanu?

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:35, pirms 8 gadiem
Deportivo rakstīja: Starp citu, kurš šajā jaunajā LHF modelī atbild par kandidātu saraksta sastādīšanu?
Kozjols! Vai tad nevar just?

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:35, pirms 8 gadiem
Deportivo rakstīja: Starp citu, kurš šajā jaunajā LHF modelī atbild par kandidātu saraksta sastādīšanu?
visi un neviens. tāpēc jau ir tāds bardaks.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:36, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Pilnīgs cirks!!! Ja jau Spruktu un Cipuli tā vajadzēja, tad viņus jau varēja izsaukt krietni iepriekš! Tādi brīnumi pat pie Kirova nebija.
bet būs pie Kalvīša & Koziola ...
un Bobs ar satraucies

  +8 [+] [-]

, 2017-04-24 10:38, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Pilnīgs cirks!!! Ja jau Spruktu un Cipuli tā vajadzēja, tad viņus jau varēja izsaukt krietni iepriekš! Tādi brīnumi pat pie Kirova nebija.
Cirks esi Tu. Tūlīt redzēsi, ka Sprukts eleganti izpenderēs Pavlovu no sastāva. Ja uzskati, ka Sprukts neko nevar, ej pats viņa vietā. Prozit!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 10:38, pirms 8 gadiem
Pavlovs esot Hārtlija favorīts 4.maiņai,bet cerams,ka pēc visām šīm pārbaudes spēlēm taču būtu jāredz,ka viņu jāmet ārā.Vāji izskatījās arī Skvorcovs un Bičevskis,vēl jau 2 pārbaudes spēles-lai taču vēl pasijā sastāvu,Sprukts ar savu pieredzi mazākumā būtu noderīgs un vismaz iemetienus var vinnēt atšķirībā no Pavlova.No jaunajiem Rihards Bukarts patika kā spēlēja!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:40, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Pavlovs esot Hārtlija favorīts 4.maiņai,bet cerams,ka pēc visām šīm pārbaudes spēlēm taču būtu jāredz,ka viņu jāmet ārā.Vāji izskatījās arī Skvorcovs un Bičevskis,vēl jau 2 pārbaudes spēles-lai taču vēl pasijā sastāvu,Sprukts ar savu pieredzi mazākumā būtu noderīgs un vismaz iemetienus var vinnēt atšķirībā no Pavlova.No jaunajiem Rihards Bukarts patika kā spēlēja!
Bičevska maiņa guvusi pārbaudes spēlēs visvairāk vārtus, kapēc tu gribi jaukt ārā maiņu, kas reāli strādā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-04-24 10:41, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Cirks esi Tu. Tūlīt redzēsi, ka Sprukts eleganti izpenderēs Pavlovu no sastāva. Ja uzskati, ka Sprukts neko nevar, ej pats viņa vietā. Prozit!
– Sprukts var podā iepederēt, nevis kādu izpederēt no sastāva.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:42, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Protams ka nederētu, gandrīz 2 mēnešus maiņa ir iespēlēta un gatavota konkrētiem mērķiem, tagad visu jaukt ārā un mest tur iekšā Cipuli būtu vienkārši glupi.
Nu beidz, maiņa, kura nestrādā - būtu pat ieteicams to izjaukt!

  -3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:43, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: Izskatās, ka kādam pamatīgi svilst pakaļa. Un pamatoti - rezultāta kā nav, tā nav, čempis tuvojas - sākas panika. Tiek veidota "visu vai neko" izlase.
Kā nav rezultāta – sagatavošanas periodam rezultāts ir pilnīgi adekvāts, par ko lai sviltu pakaļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:43, pirms 8 gadiem
l_b_c rakstīja: Par Bičevski nebūtu tik drošs, viņš šajā ciklā neko nav parādījis - 0 punktu, -4 un 27 soda minūtes.
Aha! Es saku, ka jaunais Ābols šo maiņu padarītu interesantāku.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 10:44, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Kā nav rezultāta – sagatavošanas periodam rezultāts ir pilnīgi adekvāts, par ko lai sviltu pakaļa.
Beidz. Kāda starpība gatavošanās ilgumam, ja nav piena govij, tad nav. To, kas nestrādā vajag izmest mistkastē un atlikušajā laikā radīt ko jaunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:45, pirms 8 gadiem
l_b_c rakstīja: Vai arī A. Ozoliņš, kuram bija ļoti laba sezona VHL.
Nejauc ar Tambijevu? Tam bija spilgta sezona. Ozoliņam bija ok sezona.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:46, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Ja izlase savas leģendas atvadu spēlē var pamest viņu zem tanka un pilnīgi mīksti nonākt pie 0-5 otrajā periodā, tad nav nekas neloģisks, ka tiek meklēti veidi, kā tiem pašapmierinātajiem mūdžiem likt par kaut ko cīnīties. Par vēlu Hārtlijs var saprast, ka siltumnīcas spēlētāji visas sezonas garumā nav pieraduši cīnīties par vietu sastāvā un pa lielam arī
tagad nav gatavi cīņai.Spēlētāju apmierinātās sējas pēc 4-6 zāģa pret Franciju daudz ko izteica. Kauns skatīties bija.
Precīzi!!!
Tur jau daudzi no sastāva sevi redz PČ, bet tagad varbūt aizdomāsies.
Par 99% esmu pārliecināts, ka Karsuma nebūs.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:47, pirms 8 gadiem
Cipulis cik zinu baigi ātrumu nav zaudējis un varētu būt viens no veiklākajiem čaļiem. Priekš čekinglaina es domāju, ka viņš ir ļoti labs. Par Janku gan es šaubos

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:51, pirms 8 gadiem
PēterisP rakstīja: Cipulis cik zinu baigi ātrumu nav zaudējis un varētu būt viens no veiklākajiem čaļiem. Priekš čekinglaina es domāju, ka viņš ir ļoti labs. Par Janku gan es šaubos
Tieši tā, Cipulim fizuha un čekings vienmēr bijis ok līmenī. Cita lieta punktu gūšana, bet arī tur neredzu, ar ko sliktāks par Skvorcovu, teiksim.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:51, pirms 8 gadiem
Gaidu kadas mainjas bus saliktas. Girgensons bus starp Daugavinju un Darzinju? Dzerins bus treshajaa vai Bicevska vietaa?!
Domaju, ka Abols bus sameraa augstu. Varetu but stabils treshas mainjas uzbrucejs pie Boba.
Vins grib fiziski specigus chaljus, tapec ari meklee Cipuli un Spruktu. Nebrinishos, ja kads no vinjiem ari aizbrauks uz PC.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-24 10:52, pirms 8 gadiem
Var jau teikt bardaks, bet redzot, kā daži uzbrucēji spēlēja aizsardzībā un mazākumā... nebrīnos, ka veterāni ir uzaicināti. Kā jau teicu Sprukts mierīgi varbūt 13. uzbrucējs mazākumiem

  -2 [+] [-]

, 2017-04-24 10:52, pirms 8 gadiem
Panika gan!😂

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:52, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Kā nav rezultāta – sagatavošanas periodam rezultāts ir pilnīgi adekvāts, par ko lai sviltu pakaļa.
rezultāts ir rezultāts, spēles kvalitāte ir spēles kvalitāte. nav ne viena, ne otra. Edžas atvadu spēle bija spļāviens sejā ne tikai Edžam.

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:53, pirms 8 gadiem
es jau domāju, ka 1. aprīļa joks

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:55, pirms 8 gadiem
Dāņiem nav variantu pret Latviju!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 10:58, pirms 8 gadiem
badijs4 rakstīja: Dāņiem nav variantu pret Latviju!!!
6. maijā Cipulis ar betona seju iemetis 2 ripuļus vikingiem.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-24 10:58, pirms 8 gadiem
Nav nekāda bardaka. Vnk atnāca treneru korpusā Ābols-vecākais un Hārtiljam ieteica tos spēlētājus, kuri nebija pārbaudīti. Piemēram, parādījās Ševčenko. Tas ir normāli. Nedomāju, ka viņi ir reāli kandidāti. Drīzāk pirms pēdējām spēlēm pārbaudīt visus, kurus var, ja nu tomēr...

     [+] [-]

, 2017-04-24 10:59, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nav nekāda bardaka. Vnk atnāca treneru korpusā Ābols-vecākais un Hārtiljam ieteica tos spēlētājus, kuri nebija pārbaudīti. Piemēram, parādījās Ševčenko. Tas ir normāli. Nedomāju, ka viņi ir reāli kandidāti. Drīzāk pirms pēdējām spēlēm pārbaudīt visus, kurus var, ja nu tomēr...
Piekrītu, Hārtlijs vienkārši nezināja par šamo eksistenci.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 10:59, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nav nekāda bardaka. Vnk atnāca treneru korpusā Ābols-vecākais un Hārtiljam ieteica tos spēlētājus, kuri nebija pārbaudīti. Piemēram, parādījās Ševčenko. Tas ir normāli. Nedomāju, ka viņi ir reāli kandidāti. Drīzāk pirms pēdējām spēlēm pārbaudīt visus, kurus var, ja nu tomēr...
Gaidām Zirni! Gan tam ar būs ko ieteikt!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 10:59, pirms 8 gadiem
vispār, kur tad pavasara nogurums....

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 11:00, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: rezultāts ir rezultāts, spēles kvalitāte ir spēles kvalitāte. nav ne viena, ne otra. Edžas atvadu spēle bija spļāviens sejā ne tikai Edžam.
pēdējā spēle bija ļoti emocionāla Edgaram. Tas nebija nekāds spļāviens sejā nevienam, jo Edgars pats neķēra neko. Iemesls - emocijas.

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:00, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Piekrītu, Hārtlijs vienkārši nezināja par šamo eksistenci.
Kas liecina par bardaku

  -2 [+] [-]

, 2017-04-24 11:03, pirms 8 gadiem
Es jau jums kad teicu, ka būs 3.maińa Gurgensons-Sprukts- Jekimovs visi błàva un neticèja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 11:04, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kas liecina par bardaku
tas nav bardaks. tas ir normāls darba process.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 11:05, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: tas nav bardaks. tas ir normāls darba process.
Normāls darba process ir kandidātu laicīga apzināšana un piesaistīšana treniņnometnei. Šādu herņu neatceros pie Kirova

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 11:06, pirms 8 gadiem
Bomba, par šo neesmu sajūsmā..

Tātad Bobs tiešām smagi vīlies jaunajos, sācis satraukties par rezultātu un ilgtermiņa plāns atcelts...

  +8 [+] [-]

, 2017-04-24 11:07, pirms 8 gadiem
Pilnīgi un bez ironijas - tā tiešām ir ļoti laba ziņa, ar nosacījumu, ka Jānis un Mārtiņš ir labā formā... Sprukts sen nav vispār redzēts spēlējam (nesekoju speciāli līdzi). Tieši centri pietrūkst. Cipulis gan jau kādam jaunajam pogas izgriezīs, lai nav tāda paslidināšanās, bet konkurence. Tiešām ļoti labas ziņas!!!

  +7 [+] [-]

, 2017-04-24 11:07, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Normāls darba process ir kandidātu laicīga apzināšana un piesaistīšana treniņnometnei
normāls darba process ir arī tad, ka atbrauc otrs treneris (Ābols) un ar galveno pārrunā spēlētājus, kurus varētu paskatīties. Hārtlijs ieklausās Ābolā un tas ir tikai nomrāli. Tā ir divu treneru normāla sadarbība. Ja Ābols būtu agrāk, domāju, ka šie abi sen tiktu pārbaudīti

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:09, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Bomba, par šo neesmu sajūsmā..

Tātad Bobs tiešām smagi vīlies jaunajos, sācis satraukties par rezultātu un ilgtermiņa plāns atcelts...
Kāds ilgtermiņa plāns ar šo materiālu? Pie nosacījuma, ja jaunatne talantīga, tad jā. Ja talanti nav dabūjami, jo spēlē ZA, tad jārada pēc iespējas labāks pieredzes un jaunības apvienojums.

 +19 [+] [-]

, 2017-04-24 11:10, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tieši tā, Cipulim fizuha un čekings vienmēr bijis ok līmenī. Cita lieta punktu gūšana, bet arī tur neredzu, ar ko sliktāks par Skvorcovu, teiksim.
Starp citu, Cipulis ir viens no visu laiku rezultatīvākajiem spēlētājiem LV izlases vēsturē.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 11:11, pirms 8 gadiem
Ja vēl būs Karsums un Bartulis tad izskatamies spēcīga izlase

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:13, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: normāls darba process ir arī tad, ka atbrauc otrs treneris (Ābols) un ar galveno pārrunā spēlētājus, kurus varētu paskatīties. Hārtlijs ieklausās Ābolā un tas ir tikai nomrāli. Tā ir divu treneru normāla sadarbība. Ja Ābols būtu agrāk, domāju, ka šie abi sen tiktu pārbaudīti
Par skaipu, watsapu nekas nav dzirdēts? Cipuli jau mēnesi varēja ne tikai skatīties, bet plānveidīgi gatavot čempim - tas būtu normāls process.

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:14, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Ja vēl būs Karsums un Bartulis tad izskatamies spēcīga izlase
Dzierkals arī var uzpeldēt

  +6 [+] [-]

, 2017-04-24 11:20, pirms 8 gadiem
Līdzīgi kā Nolans Herbertu Vasiļjevu uz Sočiem un pēc tam uz PČ paņēma, kaut karjeru izlasē viņš jau bija beidzis un sezonā tikai 11 spēles bija aizvadījis.

Īsā turnīrā pieredze atsver jaunību.

Kluba sezonā ir citādi - organisms tādā vecumā vairs nespēj stabili visu sezonu turēties augstā līmenī. Īsā turnīrā (OS, PČ), ja laukumā ir 10-15 minūtes spēlē, droši var dot pienesumu gan laukumā (sevišķi vairākumā, kā Vasiļjeva gadījumā, vai mazākumā, kā Sprukta gadījumā), gan uz soliņa un ģērbtuvē (pēdējie divi nebūt nav mazsvarīgi).

Vismaz apskatīt šos kadrus ir vērts. Cipulim, protams, būs grūtāk tikt sastāvā, jo malējo pozīcijā ir lielāka konkurence. Spruktu ieliekot centrā starp diviem jaunajiem kaut kas var arī sanākt.

P.S.
Nav izslēgts, ka Girgensonu Nolans plāno iespēlēt pa malu, tad uz centra pozīciju nav tik liela konkurence.

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:21, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: normāls darba process ir arī tad, ka atbrauc otrs treneris (Ābols) un ar galveno pārrunā spēlētājus, kurus varētu paskatīties. Hārtlijs ieklausās Ābolā un tas ir tikai nomrāli. Tā ir divu treneru normāla sadarbība. Ja Ābols būtu agrāk, domāju, ka šie abi sen tiktu pārbaudīti
kāpēc domā, ka tieši Ābols šamos ieteicis? ir inside info?

  -4 [+] [-]

, 2017-04-24 11:22, pirms 8 gadiem
Kā jau pie jebkādas ziņas, vienmēr būs tie, kuri saskata tikai negatīvu. Manuprāt nav par ko cepties. Un jaunie nelika vilties Bobam, kā dažiem pesimistiem patīk pasniegt šo ziņu. Ar visiem jaunajiem mēs labi izskatījāmies otrajā spēlē pret Krieviju un pārējās spēlēs. Pagājušā spēle pret Franciju nevar tikt vērtēts kā negatīvs piemērs, jo tā bija atvadu spēle Masaļskim. Zināmu apstākļu dēļ, Edgars neķēra neko. Turpretī laukuma spēlētāji (ar visiem jaunajiem) parādīja cīņas sparu, iemetot 4 vārtus ne tai vājākai komandai, ja kas. Pēc spēles un skaitļiem Latvijai bija pārliecinošs pārsvars. Atšķirība _ viņu vārtsargs glāba, reizēm monetos, kur cits būtu ielaidis, Edža - nē. Ar Punnenovu, ja kas, mēs uzvarējām frančus. Man, piemēram, patik gan Balinskis, gan Batņa, gan jaunākais Bukarts. Drīzāk pieredzējušie ir tie, kuri šobrīd dod izlasei mazāku sniegumu nekā vajadzētu. Tas pats Dārziņš, manuprāt, ir atkabināms no izlases. Viņam nav fiziskā spēka, viņš nemet vārtus. Jā, pret Franciju otrajā spēlē viņš radīja otros vārtus, taču manuprāt ar to ir par maz. Viņam bija gana momentu, kur bija jāmet iekšā. Atgriežoties pie Sprukat un Cipuļa jautājuma, domāju, ka viņi nebūs sastāvā. Bobam pietiek dažu treniņu, lai novērtētu spēlētājus. Kaut gan, varētu būt, ka tas pats Dārziņš tiek atkabināts viena no šiem dēļ. Iespējams, viņi tika pasaukti tāpēc, ka viņiem ir labi parametri (augums, svars). Bobam kā Kanādas hokeja skolas pārstāvim, šādi spēlētāji simpatizē. Paskatamies uz Kanādas izlasi: tur pamatā spēlē reāli skapji.

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:22, pirms 8 gadiem
Jau februārī Bobs esot uzrunājis Spruktu.
Avots: Diena.lv

  +9 [+] [-]

, 2017-04-24 11:27, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kā jau pie jebkādas ziņas, vienmēr būs tie, kuri saskata tikai negatīvu. Manuprāt nav par ko cepties. Un jaunie nelika vilties Bobam, kā dažiem pesimistiem patīk pasniegt šo ziņu. Ar visiem jaunajiem mēs labi izskatījāmies otrajā spēlē pret Krieviju un pārējās spēlēs. Pagājušā spēle pret Franciju nevar tikt vērtēts kā negatīvs piemērs, jo tā bija atvadu spēle Masaļskim. Zināmu apstākļu dēļ, Edgars neķēra neko. Turpretī laukuma spēlētāji (ar visiem jaunajiem) parādīja cīņas sparu, iemetot 4 vārtus ne tai vājākai komandai, ja kas. Pēc spēles un skaitļiem Latvijai bija pārliecinošs pārsvars. Atšķirība _ viņu vārtsargs glāba, reizēm monetos, kur cits būtu ielaidis, Edža - nē. Ar Punnenovu, ja kas, mēs uzvarējām frančus. Man, piemēram, patik gan Balinskis, gan Batņa, gan jaunākais Bukarts. Drīzāk pieredzējušie ir tie, kuri šobrīd dod izlasei mazāku sniegumu nekā vajadzētu. Tas pats Dārziņš, manuprāt, ir atkabināms no izlases. Viņam nav fiziskā spēka, viņš nemet vārtus. Jā, pret Franciju otrajā spēlē viņš radīja otros vārtus, taču manuprāt ar to ir par maz. Viņam bija gana momentu, kur bija jāmet iekšā. Atgriežoties pie Sprukat un Cipuļa jautājuma, domāju, ka viņi nebūs sastāvā. Bobam pietiek dažu treniņu, lai novērtētu spēlētājus. Kaut gan, varētu būt, ka tas pats Dārziņš tiek atkabināts viena no šiem dēļ. Iespējams, viņi tika pasaukti tāpēc, ka viņiem ir labi parametri (augums, svars). Bobam kā Kanādas hokeja skolas pārstāvim, šādi spēlētāji simpatizē. Paskatamies uz Kanādas izlasi: tur pamatā spēlē reāli skapji.
Darzinju atkabinat Vins ir viens no retajiem, kursh veido momentus un ir parliecinoshi viens no lideriem. Varbut tad atkabinam ari Duagavinju un Indrashi, un lai visi skrien bez galvam.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 11:27, pirms 8 gadiem
el.vē rakstīja: Jau februārī Bobs esot uzrunājis Spruktu.
Avots: Diena.lv
Nelasi visādas dienas! Te tak speciālisti stāsta - Atbrauca Ābols un ieteica!

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:30, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Nelasi visādas dienas! Te tak speciālisti stāsta - Atbrauca Ābols un ieteica!
Porziņģa preses konferenci skatīsies?

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 11:32, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Porziņģa preses konferenci skatīsies?
Nē, es neskatos nekādus "lieliskos gadsimtus", "porziķus" un citu tuftu

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 11:40, pirms 8 gadiem
Nav ko brīnīties, ja tiek meklēts pastiprinājums uzbrukumā. Visās pāarbaudes spēlēs uzbrucēji mocījās. Četri vārti pret Franciju? Tas nav nopietni, kad franči bija vadībā 5-0, protams, ka viņi piebremzēja!
Un Dinamo čaļi visu sezonu neko nevarēja iemest! No Dinamo Indrašis vēl velk, visus pārējos uzbrucējus var mierīgi atlaist bez sāpēm! Nu kurš tur ir neaizvietojams, labs metējs? Zem jautājuma vēl varētu būt Meija. . .Dārziņš? Var jau gadīties ,ka atmodīsies, bet visu sezonu neko dižu nerādīja.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-24 11:40, pirms 8 gadiem
5 spēlētāji ir atskaitīti, no LHF mājas lapas:
Pēc Latvijas un Francijas pārbaudes spēlēm ar valstsvienību vairs nav Koba Jass, Roberts Lipsbergs, Oskars Batņa, Kirils Galoha un Kirils Tambijevs.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 11:41, pirms 8 gadiem
Pēc Latvijas un Francijas pārbaudes spēlēm ar valstsvienību vairs nav Koba Jass, Roberts Lipsbergs, Oskars Batņa, Kirils Galoha un Kirils Tambijevs. Paldies dievam to Noraidījumu enkuru čavēnu pasūtīja uz čebureku ēstuvi......

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:44, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāds ilgtermiņa plāns ar šo materiālu? Pie nosacījuma, ja jaunatne talantīga, tad jā. Ja talanti nav dabūjami, jo spēlē ZA, tad jārada pēc iespējas labāks pieredzes un jaunības apvienojums.
tad jāpatin atpakaļ ko dziedāja jaunā LHF vadība un treneris.

bet ir tāpat kā agrāk - izturēt šo vienu gadu..
(nekritizēju, tikai konstatēju)

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:52, pirms 8 gadiem
Garrulus rakstīja: Līdzīgi kā Nolans Herbertu Vasiļjevu uz Sočiem un pēc tam uz PČ paņēma, kaut karjeru izlasē viņš jau bija beidzis un sezonā tikai 11 spēles bija aizvadījis.

Īsā turnīrā pieredze atsver jaunību.

Kluba sezonā ir citādi - organisms tādā vecumā vairs nespēj stabili visu sezonu turēties augstā līmenī. Īsā turnīrā (OS, PČ), ja laukumā ir 10-15 minūtes spēlē, droši var dot pienesumu gan laukumā (sevišķi vairākumā, kā Vasiļjeva gadījumā, vai mazākumā, kā Sprukta gadījumā), gan uz soliņa un ģērbtuvē (pēdējie divi nebūt nav mazsvarīgi).

Vismaz apskatīt šos kadrus ir vērts. Cipulim, protams, būs grūtāk tikt sastāvā, jo malējo pozīcijā ir lielāka konkurence. Spruktu ieliekot centrā starp diviem jaunajiem kaut kas var arī sanākt.

P.S.
Nav izslēgts, ka Girgensonu Nolans plāno iespēlēt pa malu, tad uz centra pozīciju nav tik liela konkurence.
Nolans? Plāno Grigensonu?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 11:53, pirms 8 gadiem
Paste esot nakamais kandidats, driz pievienosies izlasei!

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 11:54, pirms 8 gadiem
emilian3 rakstīja: Pēc Latvijas un Francijas pārbaudes spēlēm ar valstsvienību vairs nav Koba Jass, Roberts Lipsbergs, Oskars Batņa, Kirils Galoha un Kirils Tambijevs. Paldies dievam to Noraidījumu enkuru čavēnu pasūtīja uz čebureku ēstuvi......
bez cieņu aizskarošiem izteikumiem nevari dzīvot? Tad nemoci sevi un citus....

  -4 [+] [-]

, 2017-04-24 11:54, pirms 8 gadiem
A Kerčs ar Panteļejevu nē ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-04-24 11:55, pirms 8 gadiem
Kur un kad te ciena redzeta! Ha ha

     [+] [-]

, 2017-04-24 11:58, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nolans? Plāno Grigensonu?
Biju domājis Hārtliju. Rakstot tekstu galvā bija paralēles par abu NHL treneru pieeju un to kādēļ viņi varbūt aicina "vecos" spēlētājus.

  +8 [+] [-]

, 2017-04-24 12:04, pirms 8 gadiem
Laikraksts "Diena" norāda, ka neapmierinātību ar Latvijas izlases kapteiņa Kaspara Daugaviņa atgriešanos laukumā paudis viņa pārstāvētā kluba Ņižņijnovgorodas "Torpedo" galvenais treneris Pēteris Skudra. Daugaviņš laukumā atgriezās pēc rokas traumas sadziedēšanas, bet Skudra vēloties, lai hokejists nesasteigtu un būtu pilnībā vesels uz "Torpedo" treniņnometni vasarā. Tāpēc Daugaviņš pirmdien došoties pie operāciju veikušā ārsta Minhenē, kuram arī jādod slēdziens, ka roka ir pilnībā sadzijusi un "Torpedo" treneriem nevajag bažīties. - no: Latvijas izlases treniņiem pievienojas arī... .

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 12:05, pirms 8 gadiem
ARNIS K. rakstīja: A Kerčs ar Panteļejevu nē ?
Tev tiešām liekas, ka 35 gadi tas ir nopietns vecums? Tie ir spēka un brieduma gadi, kas īstermiņā (PČ) dot vērtīgāku ieguldījumu nekā jaunietis savos 20 gados..

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:07, pirms 8 gadiem
Cik to uzbrucēju tagad ir? 4 ir klāt, 5 prom.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 12:08, pirms 8 gadiem
Uz čempionātu brauc stiprākie, jo vairāk no kā izvēlēties, labāk mums visiem, ta arī sen bija jābūt, ka izlasē grib spēlēt visi, man prieks

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 12:10, pirms 8 gadiem
Cik tad reāli ir uzbrukuma droši kandidāti? Pavisam brauks drošvien 13, vēl kādu laikam var vēlāk pieteikt. 3 Dinamo veči -Indrašis, Meija, Dārziņš. . . tālāk Daugaviņš, Girgensons, Bukarts, Džeriņš. . .7, vēl sešas vietas Ābols, kas vēl? jaunais Bukarts? Protams, ja Karsums būs atlabis, tad jautājumu nav! Bet jebkurā gadījumā vairākas brīvas vakances uz kurām pat nav daudz nopietnu kandidātu! Tātad, ja Sprukts un Cipulis būs kaut cik formā viņiem ir nesliktas izredzes.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:11, pirms 8 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Uz čempionātu brauc stiprākie, jo vairāk no kā izvēlēties, labāk mums visiem, ta arī sen bija jābūt, ka izlasē grib spēlēt visi, man prieks
nevis individuāli stiprākie, bet gan komanda ar tādu sastāvu, kas potenciāli var sasniegt augstākos mērķus.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:12, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Cik tad reāli ir uzbrukuma droši kandidāti? Pavisam brauks drošvien 13, vēl kādu laikam var vēlāk pieteikt. 3 Dinamo veči -Indrašis, Meija, Dārziņš. . . tālāk Daugaviņš, Girgensons, Bukarts, Džeriņš. . .7, vēl sešas vietas Ābols, kas vēl? jaunais Bukarts? Protams, ja Karsums būs atlabis, tad jautājumu nav! Bet jebkurā gadījumā vairākas brīvas vakances uz kurām pat nav daudz nopietnu kandidātu! Tātad, ja Sprukts un Cipulis būs kaut cik formā viņiem ir nesliktas izredzes.
pieteikt var 22 laukuma spēlētājus. Vai nu 8+14 vai arī 9+13

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:12, pirms 8 gadiem
Atvainojos, pavisam aizmirsu Ķēniņu. . . tas gan neko labu par viņu neliecina. Bet viņu Hartlijs paņems, cīnītājs Ķeizars ir!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:16, pirms 8 gadiem
Vai kaads grib teikt, ka Sprikts nevar izkonkureet Pavlovu un ir vaajaaks par vinnu uzbrukuma?Mazaakumaa Sprukts var un nedomaajiet ka vinsh nevar arii kaadu golu iemest.Neta palaista piile bija par to ka vinsh vecs Vinam tikai 35!!! Par Cipuli cits stasts 38gadi un arii Alpu liigaa ne paaraak rezultativs!Taa luuk!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:18, pirms 8 gadiem
Rūpe par Kaspara roku ir apsveicama, taču Muravejs jau nelaidīs garām nevienu iespēju iekakāt Latvijas izlasē.Kaut vai ar izteikuma noskaņu.Par ko viņš tā necieš savu etnisko izcelsmi, šis PSRS pilsonis.Par viņa epopeju sakarā ar spēlēšanu Latvijas valstsvienībā jaunieši iespējams nemaz nezin.Izcils melis un demagogs.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:19, pirms 8 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Vai kaads grib teikt, ka Sprikts nevar izkonkureet Pavlovu un ir vaajaaks par vinnu uzbrukuma?Mazaakumaa Sprukts var un nedomaajiet ka vinsh nevar arii kaadu golu iemest.Neta palaista piile bija par to ka vinsh vecs Vinam tikai 35!!! Par Cipuli cits stasts 38gadi un arii Alpu liigaa ne paaraak rezultativs!Taa luuk!
kad Tu pēdējo reizi redzēji Spruktu laukumā un kādu lomu Tu viņam šajā izlases modelī atvēlētu?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:20, pirms 8 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Vai kaads grib teikt, ka Sprikts nevar izkonkureet Pavlovu un ir vaajaaks par vinnu uzbrukuma?Mazaakumaa Sprukts var un nedomaajiet ka vinsh nevar arii kaadu golu iemest.Neta palaista piile bija par to ka vinsh vecs Vinam tikai 35!!! Par Cipuli cits stasts 38gadi un arii Alpu liigaa ne paaraak rezultativs!Taa luuk!
nevajag pašam laist pīles, Cipam tikai novembrī būs 37.
Eliteprospects.com - Martins Cipulis

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:24, pirms 8 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Vai kaads grib teikt, ka Sprikts nevar izkonkureet Pavlovu un ir vaajaaks par vinnu uzbrukuma?Mazaakumaa Sprukts var un nedomaajiet ka vinsh nevar arii kaadu golu iemest.Neta palaista piile bija par to ka vinsh vecs Vinam tikai 35!!! Par Cipuli cits stasts 38gadi un arii Alpu liigaa ne paaraak rezultativs!Taa luuk!
p.s. kā reizi Cipulis Alpu līgā bija reāls līderis laukumā un pat dominēja uz tā fona. Atšķirībā no lēnā divplākšņa Sprukta viņš arī ātrajos pretuzbrukumos bieži izskrēja

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 12:24, pirms 8 gadiem
Interesanti, ka Gricinskis ir atstāts pagaidām.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 12:26, pirms 8 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Vai kaads grib teikt, ka Sprikts nevar izkonkureet Pavlovu un ir vaajaaks par vinnu uzbrukuma?Mazaakumaa Sprukts var un nedomaajiet ka vinsh nevar arii kaadu golu iemest.Neta palaista piile bija par to ka vinsh vecs Vinam tikai 35!!! Par Cipuli cits stasts 38gadi un arii Alpu liigaa ne paaraak rezultativs!Taa luuk!
Kad vienreiz kādam pieleks, ka Pavlova uzdevumi laukumā ir pavisam citi, nevis vārtu gūšana? Un, ja nevar iemest līderi, tad kakova h#ja gaidīt to no Pavlova? Un ko dos Sprukta ielikšana grūstītāju un bakstītāju maiņā, vēl ņemot vērā viņa neātrumu? Vai varbūt Sprukts pēkšņi ir kļuvis žilbinoši ātrs un rezultatīvs un ir labāks gan par Džeriņu, gan par Girgensonu?

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:26, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: Interesanti, ka Gricinskis ir atstāts pagaidām.
Atskaitīto piecinieku es iekšēji tādu +/-prognozēju, vienīgais jautājums bija - Batņa vai Gricinskis

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:27, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: Interesanti, ka Gricinskis ir atstāts pagaidām.
pēc tā ko redzēju, mūsējos, kas Alpu līgā spēlēja, es rindotu šādi: 1. Cipulis, 2. Gricinskis, 3. Sprukts

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:28, pirms 8 gadiem
Ja Pavlovs aizbrauks taa buus fantastika, vinam pievienojushies 2 vina pozicijas konkurenti Sprukts un Abols.

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:29, pirms 8 gadiem
Sestdien Gricinskis spēlēja?

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:32, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Sestdien Gricinskis spēlēja?

  +5 [+] [-]

, 2017-04-24 12:33, pirms 8 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Ja Pavlovs aizbrauks taa buus fantastika, vinam pievienojushies 2 vina pozicijas konkurenti Sprukts un Abols.
Bobs Hārtlijs: "Jā, tā arī ir, ka gatavojam šos(Pavlovu un Skvorcovu) hokejistus spēlei mazākumā. Abi ir liela auguma, turklāt Vitālijs Pavlovs prasmīgi cīnās iemetienos, kas mazākumā ir īpaši svarīgi. Arī spēles gaitā var izveidoties dažādas situācijas. Piemēram, ja būsim vadībā, tad pēdējās minūtēs mums uz laukuma nevajadzēs vārtu guvējus, bet gan hokejistus, kuri spēj nospēlēt atbildīgi."
no: https://www.diena.lv/raksts/sports/... .

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:34, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: jā
Un ir ko pateikt vai bija nemanāms, ka nav par ko slavēt vai lama't?

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:35, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Bobs Hārtlijs: "Jā, tā arī ir, ka gatavojam šos(Pavlovu un Skvorcovu) hokejistus spēlei mazākumā. Abi ir liela auguma, turklāt Vitālijs Pavlovs prasmīgi cīnās iemetienos, kas mazākumā ir īpaši svarīgi. Arī spēles gaitā var izveidoties dažādas situācijas. Piemēram, ja būsim vadībā, tad pēdējās minūtēs mums uz laukuma nevajadzēs vārtu guvējus, bet gan hokejistus, kuri spēj nospēlēt atbildīgi."
no: https://www.diena.lv/raksts/sports/... .
Pēdējie 2 mači diezgan liecināja par pretējo - Skvorcovu pāris reizes franči apspēlēja vai nogāza kā dēlu, par Pavlova prasmi iemetienos arī nekāda pārliecība nebija...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:36, pirms 8 gadiem
RobertsK rakstīja: Pēdējie 2 mači diezgan liecināja par pretējo - Skvorcovu pāris reizes franči apspēlēja vai nogāza kā dēlu, par Pavlova prasmi iemetienos arī nekāda pārliecība nebija...
To rakstu lasīju pag ned. un tad pabrīnījos, ka Pavlovs par iemetieniem tiek slavēts, kaut kā likās ka viņam tie ne visai padodas.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 12:37, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Bobs Hārtlijs: "Jā, tā arī ir, ka gatavojam šos(Pavlovu un Skvorcovu) hokejistus spēlei mazākumā. Abi ir liela auguma, turklāt Vitālijs Pavlovs prasmīgi cīnās iemetienos, kas mazākumā ir īpaši svarīgi. Arī spēles gaitā var izveidoties dažādas situācijas. Piemēram, ja būsim vadībā, tad pēdējās minūtēs mums uz laukuma nevajadzēs vārtu guvējus, bet gan hokejistus, kuri spēj nospēlēt atbildīgi."
no: https://www.diena.lv/raksts/sports/... .
Te jau var vai Hārtlijs vai Boumens argumentēt, vienalga būs vaimanātāji par nevieniem vārtiem Dinamo sezonā.

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:37, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Un ir ko pateikt vai bija nemanāms, ka nav par ko slavēt vai lama't?
ar neko īpašu neizcēlās

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 12:40, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kad vienreiz kādam pieleks, ka Pavlova uzdevumi laukumā ir pavisam citi, nevis vārtu gūšana? Un, ja nevar iemest līderi, tad kakova h#ja gaidīt to no Pavlova?
Pavlovam pret Franciju -3 no iespējamā -5. Tā nav atbildīgā spēle, ko gaida no Pavlova un Skvorcova aizsardzībā. Problēma, ka ir spēlētāji, kuri nevar iemest un arī "melno darbu" dara salīdzinoši pašvaki. Neattiecas tikai uz dinamisko duo, bet arī uz dažiem citiem, kas cīnās par 4.maiņu, bet Pavlovam un Skvorcovam tiek piedēvēta aizsardzības speciālistu un mazākumu spēlētāju bez maz vai garantētā vieta sastāvā, kas liekas nesaprotama pie esošajiem rezultātiem. Tā teikt turpinās siltumnīcas efekts...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:41, pirms 8 gadiem
Nedadz jau tomeer parsteidz lielais kandidatu loks pirms pedeejaam 2. draudzibas speeleem.
Ja var teikt "droshie" no kopeejajiem.14 uzbrucejiem ir...
Daugavins Dzerins Darzins Ro Bukarts Indrasis Kenins Girgensons Meija(8)
Ticamaak ka brauks Bicevskis,Rih.Bukarts(2),
Un tad paareejie ciinaas par atlikushajaam 4.vai 3. vietaam atkariibaa vai ieradiisies Karsums.Tas ir Pavlovs,Sprukts,Abols,Skvorcovs,E.Kulda(pedeja speelee sataisija "suudus"),Cipulis(kaut neticu).Paareejos uzbruceejus neskaitu par reaaliem kandidaatiem...

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:42, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kad Tu pēdējo reizi redzēji Spruktu laukumā un kādu lomu Tu viņam šajā izlases modelī atvēlētu?
Pavlova vietu, Pavlova

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:43, pirms 8 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Vai kaads grib teikt, ka Sprikts nevar izkonkureet Pavlovu un ir vaajaaks par vinnu uzbrukuma?Mazaakumaa Sprukts var un nedomaajiet ka vinsh nevar arii kaadu golu iemest.Neta palaista piile bija par to ka vinsh vecs Vinam tikai 35!!! Par Cipuli cits stasts 38gadi un arii Alpu liigaa ne paaraak rezultativs!Taa luuk!
cipulim 36 "pīle" Tu

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 12:43, pirms 8 gadiem
Katrā ziņā, pabļauts ir, sirds mierīga atkal. Būs interesanti pavērot kā tas attīstīsies, bet ja alpu džeki no sastāva sitīs ārā pavlovus, tas būs pamatīgs trieciens tiem "otrā labākā līga" bļāvējiem

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:44, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: p.s. kā reizi Cipulis Alpu līgā bija reāls līderis laukumā un pat dominēja uz tā fona. Atšķirībā no lēnā divplākšņa Sprukta viņš arī ātrajos pretuzbrukumos bieži izskrēja
Statistika par to neliecina.
Pavlovs jau arii vissur liideris... tikai ne statistikaa

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:46, pirms 8 gadiem
Pavlovs ir īsts līderis - biežāk pieminētais uzvārds sc komentāros.

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:47, pirms 8 gadiem
Ja visi ierindā uzbrukumā, tad- Daugaviņš, Karsums, Girgensons, Bukarts, Džeriņš, Ķēniņš, Indrašis, Meija, Dārziņš. . .manuprāt šie ir 9 diezgan stabili braucēji. Tātad vēl 4-5 brīvas vakances, tātad vēl pat ir uzbrucēju deficits, ja piedevām nebūs vesels Karsums, tad pat 6 vietas. Kas tās aizpildīs? Pirmais nāk prātā Ābols. . .tālāk jau jālauza galva? man patika jaunais Bukarts, kas tur vēl palikuši? Skvorcovs, Pavlovs, Kulda, Gricinskis, Sprukts, Cipulis, Bičevskis, vai Frenks vēl ir? Kām no šiem ir labākas izredzes?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:47, pirms 8 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Pavlova vietu, Pavlova
Tu esi redzējis, kā Sprukts šogad spēlē, jeb pļūtī joprojām pa tukšo?
Tev atgādināt kā Sprukts nospēlēja savā pēdējā PČ 2015.g. un kāda šļura šeit komantāros gāzās pār viņa galvu?
Jeb Tu esi iedomājies, ka Sprukts pēc 2 nepilnvērtīgām sezonām (Slovākijā un Itālijā) tagad ir baigi progresējis??

  -3 [+] [-]

, 2017-04-24 12:49, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Katrā ziņā, pabļauts ir, sirds mierīga atkal. Būs interesanti pavērot kā tas attīstīsies, bet ja alpu džeki no sastāva sitīs ārā pavlovus, tas būs pamatīgs trieciens tiem "otrā labākā līga" bļāvējiem
Pašam Hārtlijam arī - džeks gatavo spēlētājus 2 mēnešus no vietas, te pēkšņi atbrauc kaut kāds "nelikvīds" no 3. šķiras līgas un izkonkurē viņa 2 mēnešu darbu

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:49, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Katrā ziņā, pabļauts ir, sirds mierīga atkal. Būs interesanti pavērot kā tas attīstīsies, bet ja alpu džeki no sastāva sitīs ārā pavlovus, tas būs pamatīgs trieciens tiem "otrā labākā līga" bļāvējiem
Spēlēt līgas vājākajā klubā un būt 3-4 maiņā- neko nepasaka līgas spēku

Tas tikai pierāda, ka līgā var tikt hokejisti, kuriem tur nebūtu jābūt, bet ne līgas spēku!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 12:50, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: sūdzēties nav ko par izlases gatavošanu, tur uztraukumam nav pamata - toties nometnes apgāde ar spēlētājiem ir jau līdzinās lētām amerikāņu komēdijām...
LHF kad komplektē izlasi, nekonsultējas ar tevi? Kāda tev ir kategorija?
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:53, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Katrā ziņā, pabļauts ir, sirds mierīga atkal. Būs interesanti pavērot kā tas attīstīsies, bet ja alpu džeki no sastāva sitīs ārā pavlovus, tas būs pamatīgs trieciens tiem "otrā labākā līga" bļāvējiem
Spēlēt līgas vājākajā klubā un būt 3-4 maiņā- neko nepasaka par līgas spēku

Tas tikai pierāda, ka līgā var tikt hokejisti, kuriem tur nebūtu jābūt, bet ne līgas spēku!

Tāda gan ir katra līga: No ČL, Anglijas Premjerlīgai līdz Indonēzijas basketbola līgai!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-24 12:55, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Spēlēt līgas vājākajā klubā un būt 3-4 maiņā- neko nepasaka līgas spēku

Tas tikai pierāda, ka līgā var tikt hokejisti, kuriem tur nebūtu jābūt, bet ne līgas spēku!
Kas tad to līgas spēku veido, ja ne hokejisti?
Un es negrasos līdzina't līgas, vienkārši te ir kontingents, kuriem RD pieraksts automātiski kādu padara par baigo hokejistu un ir nievājoša attieksme pret citās līgās spēlējošajiem.
Līgas meŗīt ir tavs darbs, ne mans.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:56, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: To rakstu lasīju pag ned. un tad pabrīnījos, ka Pavlovs par iemetieniem tiek slavēts, kaut kā likās ka viņam tie ne visai padodas.
Pavlovam iemetieni- nu tā, biški zem 50%, nekas dižs, bet arī nevar teikt, ka galīgi garām. Bet kaut kādus īpašus sūdus aizsardzībā netaisa ( atšķirībā no mūsu zvaigznēm Indraša un Ķēniņa).

     [+] [-]

, 2017-04-24 12:56, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Spēlēt līgas vājākajā klubā un būt 3-4 maiņā- neko nepasaka par līgas spēku

Tas tikai pierāda, ka līgā var tikt hokejisti, kuriem tur nebūtu jābūt, bet ne līgas spēku!

Tāda gan ir katra līga: No ČL, Anglijas Premjerlīgai līdz Indonēzijas basketbola līgai!
Tavs apgalvojums būtu pareizs, ja Tu to teiktu par LĪGAS izlasi nevis par "viena kluba" izlasi.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-24 12:56, pirms 8 gadiem
Nedomāju, ka šis ir bardaks, drīzāk šis izskatās pēc izmisuma gājiena. PČ tuvojas, bet Hārtlijs nav apmierināts ar resursu, kas ir viņa rīcībā, lai nokomplektētu izlasi. No azotes tiek vilkti ārā pēdējie profesionālie hokejisti, kas Latvijai pieejami

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 12:58, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Pavlovs ir īsts līderis - biežāk pieminētais uzvārds sc komentāros.
Tā galvenais iemesls pat nav Pavlova paša spēle, cik vairāku faktoru sakritības, kuras noved vidējo sc komentētāju pie neapmierinātības ar izlases komplektācijas procesu un LHF puses izteikumiem, un Pavlovs ir pirmais, kurš der par negatīvo emociju novadīšanas.
Piemēram, ja Hārtlijam patīk liela izmēra spēlētāji 4.maiņās, tad kāpēc neizskatīja Zuševicu un Locānu, kuri spēlēja līgās, kas ir labākas par Alpu līgu? Uzreiz liekas, ka Pavlovam ir avanss un dēļ sezonas snieguma liekas, ka nepamatots. Tad atkal ir runas, ka visi brīvie jau sen ir uzaicināti un pārbaudīti, izrādās nē, izvelk Batņu. Seko publiksi izteikumi, par to, kas kam padodas, kādas lomas būs spēlētājiem, un seko pārbaudes spēle ar drausmīgu aizsardzības spēli. Pēkšņi tiek izvilkti kandidāti ar ļoti populāriem uzvārdiem, kas pazīstami visiem pavasara hokeja faniem. Tas ir gājiens, lai uzlabotu komandu, vai lai tikai liktu cilvēkiem domāt, ka "tiek veiktas darbības uzlabošanai". Pavlovs visam pa vidu ir iemests, kā var tā kuļas cauri.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:01, pirms 8 gadiem
Nesaprotu kāpēc daudzi brīnās , ka uzaicināti Sprukts ar Cipuli?
Vajag 13-14 uzbrucējus! Stabili kandidāti ir 8-10, kurus jau uzskaitīju. Vai uz čempi braukt ar nepilnu komandu?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:02, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kas tad to līgas spēku veido, ja ne hokejisti?
Un es negrasos līdzina't līgas, vienkārši te ir kontingents, kuriem RD pieraksts automātiski kādu padara par baigo hokejistu un ir nievājoša attieksme pret citās līgās spēlējošajiem.
Līgas meŗīt ir tavs darbs, ne mans.
Līgas spēku veido hokejisti, kas ir vadošie vietējie un leģionāri!
Tas, ka no RSL izveido KHL un pievelk vēl 6-7 Krievijas komandas klāt jau neveicina to līgas spēku!
To paši savās fantāzijās izdomājuši, ka nu būs spēks!

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:03, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nesaprotu kāpēc daudzi brīnās , ka uzaicināti Sprukts ar Cipuli?
Vajag 13-14 uzbrucējus! Stabili kandidāti ir 8-10, kurus jau uzskaitīju. Vai uz čempi braukt ar nepilnu komandu?
Ja par Cipuli, tad jautājums vairāk ir - kāpēc tagad, ja to varēja jau sen izdarīt.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:04, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Līgas spēku veido hokejisti, kas ir vadošie vietējie un leģionāri!
Tas, ka no RSL izveido KHL un pievelk vēl 6-7 Krievijas komandas klāt jau neveicina to līgas spēku!
Nemurgo

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:04, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: papagaili, atver acis! (ja vēl joprojām neesi pamanījis haosu izlases komplektācijā šogad)
Tas ko tu sauc par haosu, tracē izlasei gatavoties?
Tu neatbildēji uz jautājumu! Kāda tev pieredze hokejā?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 13:04, pirms 8 gadiem
Es par Daugavas spēlēšanu PČ vairs neesmu pārliecināts.Glumais Muravejs iebāzīs arī rupjāku sprunguli izlases riteņos.Protams ir variants, ka ārsts atzīst traumu par sadziedētu vai Kaspars pasūta savus darba devējus atpakaļ bedrē, no kuras šie nākuši.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:06, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Līgas spēku veido hokejisti, kas ir vadošie vietējie un leģionāri!
Tas, ka no RSL izveido KHL un pievelk vēl 6-7 Krievijas komandas klāt jau neveicina to līgas spēku!
bet kā tas ietekmē līgas spēku, ja kādā līgas lejasgala klubā 3./4. maiņā spēlē hokejists no valsts, kura nav starp Pasaules TOP izlasēm?
Tas uzreiz kaut kā izmaina līgas spēku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:07, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Es par Daugavas spēlēšanu PČ vairs neesmu pārliecināts.Glumais Muravejs iebāzīs arī rupjāku sprunguli izlases riteņos.Protams ir variants, ka ārsts atzīst traumu par sadziedētu vai Kaspars pasūta savus darba devējus atpakaļ bedrē, no kuras šie nākuši.
Varbūt tāpēc arī abi uzaicināti, ka varbūt PČ nebūs ne Karsums, ne Daugaviņš

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:08, pirms 8 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Tas ko tu sauc par haosu, tracē izlasei gatavoties?
Tu neatbildēji uz jautājumu! Kāda tev pieredze hokejā?
Pirmkārt, man Tev nav jāatskaitās!
Otrkārt, ja Tu neredzi haosu LHF darbībās, tad tās jau ir tikai un vienīgi Tavas problēmas.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:08, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Ja par Cipuli, tad jautājums vairāk ir - kāpēc tagad, ja to varēja jau sen izdarīt.

Gan jau, ka vairāk tika gaidīts no uzaicinātajiem kadriem, bet, tā kā kaujas apstākļos sāka izskatīties, ka pusei nav jausmas, kur skriet, kur ne, tad sākas kaut kādi izmisuma soļi veterānu virzienā.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:08, pirms 8 gadiem
vai tad juanie bija shvakaaki par spruktu???? latvijas chempii kapaataaju vai tad nav??? visiem jau tikai vaardus vajag. saak domaaties, ka komandu pavisam ne haartlijs novaac.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:09, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: bet kā tas ietekmē līgas spēku, ja kādā līgas lejasgala klubā 3./4. maiņā spēlē hokejists no valsts, kura nav starp Pasaules TOP izlasēm?
Tas uzreiz kaut kā izmaina līgas spēku?
Tas tikai liecina, ka ar sportu te nekāda sakara nav!

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:10, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Un Gricim?
Grūti salīdzināt. Pavlovam KHL sezonā.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:10, pirms 8 gadiem
agraak ja pasauktu, vinjs jau buutu beigts. chempis garsh. sprukts veel gadus 5atpakalj knapi vilka. diez vai tagad speeciigaaks palicis
Banss rakstīja: Ja par Cipuli, tad jautājums vairāk ir - kāpēc tagad, ja to varēja jau sen izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:10, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Gan jau, ka vairāk tika gaidīts no uzaicinātajiem kadriem, bet, tā kā kaujas apstākļos sāka izskatīties, ka pusei nav jausmas, kur skriet, kur ne, tad sākas kaut kādi izmisuma soļi veterānu virzienā.
Un tas kaut kādā mērā sāk biedēt.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:11, pirms 8 gadiem
bembists rakstīja: Varbūt tāpēc arī abi uzaicināti, ka varbūt PČ nebūs ne Karsums, ne Daugaviņš
Arī variants, bet Hārtlijs teica, ka gaidīs Karsumu arī vēlāk nekā uz 6.maiju.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:13, pirms 8 gadiem
vinam trauma. nespeelees.
dobrecovs rakstīja: 2 pārbaudes spēles vēl priekšā, vesela nedēļa. Cerams, ka vēl Karsumu dabūs uz ledus, varbūt Dzierkalu? Interesanti, ka nav nekādu ziņu vairs par Bārtuli. Viņš tak izteica interesi. Katrā ziņā, daudz pārsteigumu un pavērsienu. Ļoti koši un kaislīgi, kā jau mūsu hoķim pierasts.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:15, pirms 8 gadiem
Savā ziņā ZA ir pavisam savādāk! AHL, ECHL algas ir zemākas par VHL, bet līmenis augstāks!

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:16, pirms 8 gadiem
1.aprīlis? Pats ar Cipu vēl 2 nedēļas atpakaļ runāju par šo, konkrēti pateica, ka nav ne uzrunāts ne kas, kas pēkšņi ir mainijies pa šo laiku? Ja katru weekendu tusē un sezona sen jau cauri, tad par kādu fizisko bāzi uz PČ var runāt? Murgs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:16, pirms 8 gadiem
Var jau te nemties un smieties,bet es domaju ka Sprukts un Cipulis panemti tpc ka vajag pieredzi,kads cits slikta forma utt,un nekad neko nevar zinat,varbut pashaus valja un mes vel brinisimies,par labu vai sliktu sniegumu-to mes redzesim pavisam driz.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:17, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Savā ziņā ZA ir pavisam savādāk! AHL, ECHL algas ir zemākas par VHL, bet līmenis augstāks!
Tieši ar algām jau KHL ideju sadir.. pašā saknē, sagribēja zvaigznes pārvilināt no NHL, bet par sekām pat nepadomāja.Tipiska sovjetu domāšana"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 13:23, pirms 8 gadiem
nesaprotu šito cepienu, man gribās ticēt, ka gan jau Hārtlijs & Co zina, ko dara. Izsauca čaļus, paskatīsies, kas ir ar viņiem, ja nekas tur prātīgs nebūs, tad uz čempi viņus līdzi neviens nevilks. Kur tur ir bardaks? Pieraduši esam, ka nekur nevienā pozīcijā nav konkurence - varbūt šie tika izsaukti lai tur dažu labu pašapmierināto dinamieti pabaidītu ar iespējamu mājās palikšanu un kaunu par vietas zaudēšanu pusprofesionālam veterānam?Katrā ziņā, lai vīri darbojās, rezultāti parādīs, kam bija taisnība

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:26, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Kā Hartlijs var komandu vākt, ja viņš tikai zina vienu Ķēniņu?
Ozoliņu ar.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:38, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Pirmkārt, man Tev nav jāatskaitās!
Otrkārt, ja Tu neredzi haosu LHF darbībās, tad tās jau ir tikai un vienīgi Tavas problēmas.
Man nav nekāda sakara ar izlasi un loģiski ka neatļaujos spriest par kaut kādu haosu. Iespējams atbilde ir LHF lapā, kur rakstīts, Ābols un Zemgus pievienojās izlases treniņnometnei, bet par mūsu veterāniem rakstīts pievienojās izlasei!!! Kāpēc pievienojās, mēs neviens nezinām. Iespējams Hārtlijs izdomāja sarīkot papildus pārbaudes spēli, ķipa sarkanie pret baltajiem, bet spēlētāju par maz.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-24 13:38, pirms 8 gadiem
Kad Kerčs pievienosies?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:39, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Pirmkārt, man Tev nav jāatskaitās!
Otrkārt, ja Tu neredzi haosu LHF darbībās, tad tās jau ir tikai un vienīgi Tavas problēmas.
Man nav nekāda sakara ar izlasi un loģiski ka neatļaujos spriest par kaut kādu haosu. Iespējams atbilde ir LHF lapā, kur rakstīts, Ābols un Zemgus pievienojās izlases treniņnometnei, bet par mūsu veterāniem rakstīts, pievienojās izlasei!!! Kāpēc pievienojās, mēs neviens nezinām. Iespējams Hārtlijs izdomāja sarīkot papildus pārbaudes spēli, ķipa sarkanie pret baltajiem, bet spēlētāju par maz.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:43, pirms 8 gadiem
york89 rakstīja: Kad Kerčs pievienosies?
Ja neaicināšot Beļavski un Fanduļu, tad šogad izlaidīšot PČ.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 13:44, pirms 8 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Kāpēc pievienojās, mēs neviens nezinām. Iespējams Hārtlijs izdomāja sarīkot papildus pārbaudes spēli, ķipa sarkanie pret baltajiem, bet spēlētāju par maz.
5 spēlētājus atlaida, 2 izsauca no atvaļinājuma, lai sarīkotu treniņspēli

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 13:52, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: 5 spēlētājus atlaida, 2 izsauca no atvaļinājuma, lai sarīkotu treniņspēli
Es neko neapgalvoju, tikai izteicu versiju, kas iespējams ir kļūdaina.

     [+] [-]

, 2017-04-24 13:54, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Te jau var vai Hārtlijs vai Boumens argumentēt, vienalga būs vaimanātāji par nevieniem vārtiem Dinamo sezonā.
Laikam jau Pavlovam sezonā arī ir citi uzdevumi..apmēram kā
galvenais nav uzvarēt, bet piedalīties..vajag tādus? nevajag!

     [+] [-]

, 2017-04-24 14:12, pirms 8 gadiem
po4a rakstīja: Laikam jau Pavlovam sezonā arī ir citi uzdevumi..apmēram kā
galvenais nav uzvarēt, bet piedalīties..vajag tādus? nevajag!
Tā īsi, Pavlovam uzdevums, traucēt pretiniekam spēlēt.

     [+] [-]

, 2017-04-24 14:38, pirms 8 gadiem
Gnj pēc 2 dienām teiks paldies

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 14:49, pirms 8 gadiem
Bullīšus Spruktam gan nevar ļaut mest. Ka neizdur acis pats sev vai nenodurās ar nūju, un Cipulim atnesiet futbola vārtus

     [+] [-]

, 2017-04-24 15:10, pirms 8 gadiem
Atgriezoties pie Masalska pavadisanas , tas bija netaisnigi pret Ozolinju ,Irbi un parejiem , kas bija pelnijusi tadu pompu neka Masalskis , kurs nekadus kalnus nav gazis , pats bija pat apstulbis no ta visa!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 15:15, pirms 8 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Atgriezoties pie Masalska pavadisanas , tas bija netaisnigi pret Ozolinju ,Irbi un parejiem , kas bija pelnijusi tadu pompu neka Masalskis , kurs nekadus kalnus nav gazis , pats bija pat apstulbis no ta visa!
Kā nav gāzis, un kurš bija varonis uzvarās pret Šveici, Zviedriju, Somiju?

     [+] [-]

, 2017-04-24 15:48, pirms 8 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Atgriezoties pie Masalska pavadisanas , tas bija netaisnigi pret Ozolinju ,Irbi un parejiem , kas bija pelnijusi tadu pompu neka Masalskis , kurs nekadus kalnus nav gazis , pats bija pat apstulbis no ta visa!
Ozoliņš un Irbe aizgāja Lipmaņa laikos, Masaļskis - Koziola laikā.. te arī tā visa atšķirība. Atgriežoties pie tēmas, iespējams, ka Sprukts pats uzprasījās uz izlasi - galu galā nespēlēja jau viņš Lipmaņa dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 16:32, pirms 8 gadiem
Pavlovam jauna iesauka.. Misters Preparats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:19, pirms 8 gadiem
Delfos jau ap pusdienas laiku bija rakstīts, ka atskaitīti Jass, Lipsbergs, Batņa, Tambijevs un Galoha!
Šodien treniņā neesot bijuši arī Ķēniņš un Gricinskis...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 18:01, pirms 8 gadiem
marksis rakstīja: Ozoliņš un Irbe aizgāja Lipmaņa laikos, Masaļskis - Koziola laikā.. te arī tā visa atšķirība. Atgriežoties pie tēmas, iespējams, ka Sprukts pats uzprasījās uz izlasi - galu galā nespēlēja jau viņš Lipmaņa dēļ.
vispār jau Masaļskis arī atvadījās no izlases Kirova laikā. Tas tā ja gribam būt precīzi.

bet kopumā sakot, kāda starpība, kurš kurā laikā bija LHF prezidents, ja izlase viena un LHF arī viena?

     [+] [-]

, 2017-04-24 18:23, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: pfu, kāds šeit sakars ar khl? Es domaju, ka tu skaties pārbaudes spēles
Sakars ir tāds, ka tā ir kaut kāda vērā ņemama statistika, nevis haotisku piecu spēļu pret dažāda stila, līmeņa un sportiskās formas izlasēm vērtēšana.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 18:56, pirms 8 gadiem
gājiens ar zirdziņu- solis perspektīvā, lai nākamgad svinētu potenciālas uzvaras pār britiem, poļiem, varbūt u.c., var izveidot 2. Alpu 1/2 pro līgas tiecienmaiņu J. Sprukts- Cipulis- Gricinskis. Būtu droši, ja vēl Vācijā pārbaudītu, piem., Opuļski, Arm.Bērziņu, Rēķi u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-24 19:40, pirms 8 gadiem
Vai tad Janka nav noguris?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 19:47, pirms 8 gadiem
Alpu līgas videoapskatu ekspertam Abragam šoks.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 19:50, pirms 8 gadiem
breksis rakstīja: Vai tad Janka nav noguris?
Vienreiz padsmit gadu laikā atteica izlasei un viss, tagad aizkavējušies igauņi turpina savus jokus bliezt.

     [+] [-]

, 2017-04-24 20:13, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Pilnīgs cirks!!! Ja jau Spruktu un Cipuli tā vajadzēja, tad viņus jau varēja izsaukt krietni iepriekš! Tādi brīnumi pat pie Kirova nebija.
swh tiko bija intervija ar Zembergu. Cik nu varēja noprast, Hārtlijs gribēja apskatīties Spruktu un pie viena, pasaukuši arī Cipuli.
Tu gribēji, lai Koziols iejaucas treneru darbā?

     [+] [-]

, 2017-04-24 20:16, pirms 8 gadiem
izlasot virsrakstu, sākumā nodomāju, ka labs aprīļa joks. Bet tā kopumā viss ir OK, es pievienojos SC, KP6- LV, ar ko sliktāki Mārcis un Janka. Secinājums: puiši malači atnākoši ciemos pabaudīt izlases jauno atmosfēru vai arī Bobam, kurs dabiski nevar pārzināt latviešu hokeja virtuvi, ir ĻOTI TŪDĪGI PADOMDEVĒJI

     [+] [-]

, 2017-04-24 20:19, pirms 8 gadiem
he. nebuutu paarsteigts ja Zemgus buutu wingers un tapeec vajadziigs 5tais centrs. mums ir vairaaki centri kas var kapaat pa malaam. Hartlijs kaa jau kanaadietis. Tiem taa patiik.. ja nemaldos tad pasaules kausaa kanaadai uzbrukumaa visi savos klubos kapaaja kaa centri. katraa zinja Zemgus malaa ir Zveers

     [+] [-]

, 2017-04-24 21:15, pirms 8 gadiem
Nesaprotu,ko te vēl var pieminēt Karsumu un Bārtuli-nu 100% ,ka viņi nebūs izlasē-tas taču ir skaidrāks par skaidru-nav jau Daugaviņa tipa cilvēki-tikai pūderē lētticīgākiem līdzjutējiem prātu-būtu vismaz godīgi pateikuši,ka nav vēlēšanās!

     [+] [-]

, 2017-04-24 21:21, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nesaprotu,ko te vēl var pieminēt Karsumu un Bārtuli-nu 100% ,ka viņi nebūs izlasē-tas taču ir skaidrāks par skaidru-nav jau Daugaviņa tipa cilvēki-tikai pūderē lētticīgākiem līdzjutējiem prātu-būtu vismaz godīgi pateikuši,ka nav vēlēšanās!
Karsumam bijušas 8(!) operācijas. Izturies ar cieņu!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 23:09, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Pavlovam pret Franciju -3 no iespējamā -5. Tā nav atbildīgā spēle, ko gaida no Pavlova un Skvorcova aizsardzībā. Problēma, ka ir spēlētāji, kuri nevar iemest un arī "melno darbu" dara salīdzinoši pašvaki. Neattiecas tikai uz dinamisko duo, bet arī uz dažiem citiem, kas cīnās par 4.maiņu, bet Pavlovam un Skvorcovam tiek piedēvēta aizsardzības speciālistu un mazākumu spēlētāju bez maz vai garantētā vieta sastāvā, kas liekas nesaprotama pie esošajiem rezultātiem. Tā teikt turpinās siltumnīcas efekts...
un ko tad Pavlovs viens pats bija laukuma ??? es redzeju tribines Kuldu, Sotnieku , Cibulski .....ja Pavlovam butu citi aizsargi, tad ari razultats ari butu cits ??????? ka zb sitie trulie diletanti..........