Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF atlaiž visus izlases darbiniekus

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

LHF atlaiž visus izlases darbiniekus
Kirovs Lipmans un Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valdes sēdē, vērtējot izlases startu pasaules čempionātā, nolemts pieņemt bargus mērus – darbs uzteikts visam izlases personālam.

„Uzdevums netika izpildīts, tāpēc arī tika pieņemts tāds lēmums,” situāciju Sportacentrs.com pavisam īsi komentēja LHF prezidents Kirovs Lipmans, norādot, ka atlaisti visi – gan treneri, gan menedžeri, gan arī maznozīmīgākus amatus ieņēmušie.

Lipmans gan norādīja, ka līdz 1. novembrim, kad jāsāk gatavoties jaunajai izlases sezonai, vecajos amatos varētu atgriezties daļa no atlaistajiem. Vai tas varētu būt arī galvenais treneris Oļegs Znaroks, Lipmans izvairījās atbildēt.

Atskaitoties par paveikto pasaules čempionātā Slovākijā, kur mūsējie ieņēma 13. vietu, nu jau bijušais valstsvienības treneris Oļegs Znaroks norādīja, ka mūsējie bijuši pelnījuši būt augstākā vietā. „Mūsu apakšgrupa bija stiprākā, labi spēlējām pret visām komandām. Ar Dāniju bija grūti, trešajā periodā „nomētājām” viņus, beigās nepaveicās. Spēle ar Slovēniju bija slikta, jo spēlējām nākamajā dienā pēc spēles ar Dāniju. Mums nebija tiesību pamest augstāko divīziju. Kopumā uzskatu, ka komanda parādīja labu sniegumu. Visi strādāja par 100 procentiem,” tā Znaroks.

Kā atzina Latvijas izlases ģenerālmenedžeris Sandis Ozoliņš, no LHF puses tika izdarīts viss maksimālais, lai sagatavotos un startētu pasaules čempionātā, savukārt LHF prezidents Kirovs Lipmans un LHF valdes locekļi pateicās Oļegam Znarokam par darbu piecu gadu garumā.

LHF valdes sēdē tika novērtēts arī mūsu jauniešu izlašu varējums pasaules meistarsacīkstēs. Gan U-18, gan U-20 vecuma grupu puišu starts pasaules čempionāts atzīts par labu, bet sieviešu izlases starts pasaules čempionāta 1. divīzijā novērtēts kā nospēlēšana savu iespēju robežās.

+131 [+] [-]

, 2011-05-23 15:28, pirms 14 gadiem
Kira pie viena varēja arī pats sevi atlaist...
Slēpts komentārs: zura2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +40 [+] [-]

, 2011-05-23 15:28, pirms 14 gadiem
Neliels šoks!

 +14 [+] [-]

, 2011-05-23 15:29, pirms 14 gadiem
oho!

 +71 [+] [-]

, 2011-05-23 15:29, pirms 14 gadiem
labi, ka sēdēju, savādāk apsēstos

  -3 [+] [-]

, 2011-05-23 15:29, pirms 14 gadiem
Pirmais pazinoju, pirmais ierakstiijos, gan lemumu pienemu!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-05-23 15:29, pirms 14 gadiem
skarbi, skarbi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-23 15:29, pirms 14 gadiem
am.. bez komentāriem!

 +41 [+] [-]

, 2011-05-23 15:29, pirms 14 gadiem
Pff,nu un kas tad vietā nāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-05-23 15:29, pirms 14 gadiem
nu jebal!!!!!!!
tur federācijā vajag visus atlaist

 +18 [+] [-]

, 2011-05-23 15:30, pirms 14 gadiem
Lipmanam cepiens,ka kāds uzdrošinās no viņa ko prasīt.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 15:30, pirms 14 gadiem
smiekliigi

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 15:30, pirms 14 gadiem
Es naudu taupu liidz 1 novembrim!!!

 +19 [+] [-]

, 2011-05-23 15:30, pirms 14 gadiem
a kaads prikols peec tam njemt atpakalj? Un vai vispaar atlaistie gribees, lai vinjus kaa maukas meetaa shurpu turpu? idiotsisms

  +5 [+] [-]

, 2011-05-23 15:31, pirms 14 gadiem
Kira uz vecumu dulls paliek.

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:31, pirms 14 gadiem
Ķira, vispār jau uzdevums tika izpildīts...

 +20 [+] [-]

, 2011-05-23 15:31, pirms 14 gadiem
Kira vakar ņēmis

  +4 [+] [-]

, 2011-05-23 15:31, pirms 14 gadiem
Nu, tas jau bija nojaushams no Kiras izteikumiem ari par Ozo, laikam bus uzkapis uz varzhacim vecajam "izredzetas tautas" parstavim. Kgan mosh ietaupa naudu - rudeni pienems atpakal cilvekus?

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:31, pirms 14 gadiem
Znaroks neturpinās darbu ar Latvijas izlasi
raksts jau tvnetā!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2011-05-23 15:33, pirms 14 gadiem
Kiram melnie uznakuši vienkarši! :/

 +61 [+] [-]

, 2011-05-23 15:33, pirms 14 gadiem
Ozo arī atlaists? Arī Doku atlaida? nu smieklīgi

 +11 [+] [-]

, 2011-05-23 15:33, pirms 14 gadiem
njaa... pie ne visai veikmīgā starta, visvairāk ir vainojams ārst: Kvēps, vai ekipejuma menedžeris.... SVIESTS!!!!! KIRAA!!!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +21 [+] [-]

, 2011-05-23 15:34, pirms 14 gadiem
njā... ar ko šī gada neizpildītais uzdevums bija trakāks par cita gada neizpildītajiem uzdevumiem ... nepatīk vecajam kraķim, ka tur apgrozās tik spēcīgas personības kā Ozo un Znaroks ... un tie maznozīmīgākie cilvēki ... kas tad nu ekipējuma menedžeris nebija pareizās skruves kaskās saskrūvējis, tāpēc zaudējām ... ja tikai nav jālūdzās kādreiz lai Ozo nāk atpakaļ ... ar pasaules čempionātu un savu grindeks reklāmu uz kaskas tālu netiksi ... piekrītu tiem, kas saka, ka pašam sevi arī tad vajadzēja atlaist ... mērķis taču netika izpildīts tik pat cik tā nabaga ekipējuma menedžera dēļ tik cik paša Kiras dēļ, kurš attiecīgam spēlētāju skaitam jau ir līdz kaklam, tik līdz kāds grib kaut ko mainīt, pareizāk sakot, sakārtot, nevar malā stāvēt, krēsls jāsaudzē ...

dusma uznāca, patiešām ...

  +7 [+] [-]

, 2011-05-23 15:35, pirms 14 gadiem
Diezgan liels šoks! Lai nu ko, bet atlaist visus!!?? Cerams, ka Lipmans zina, ko dara...

  +9 [+] [-]

, 2011-05-23 15:35, pirms 14 gadiem
Jurim nepatiks, kad sezonas laikā Kirovs ar Sandi runās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2011-05-23 15:35, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,netika.
LHF minimālais uzdevums bija 12. vieta, bet maksimālais uzdevums vieta 1/4 finālā.
Ozo tikai kaut ko purkšķināja par vietas saglabāšanu A grupā.
kas ir max uzdevums? tas nozīmē, ka tālāk par ceturtdaļfinālu Kira aizliedzis tikt?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 15:35, pirms 14 gadiem
Cik reižu jau tie treneri izlasei nav mainījušies un vienmēr ar jebkuru treneri sniegums bijis kā pa viļņiem - vienu gadu ceturtdaļ fināls, otru - kāda 10.v., trešo - jācīnās par palikšanu.

 +23 [+] [-]

, 2011-05-23 15:35, pirms 14 gadiem
Kira arī pārkarsa vakardienas maratonā!!!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 15:36, pirms 14 gadiem
pirmām kārtām ko vajag atlaist ir pats Lipmanis...

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:37, pirms 14 gadiem
Vai var vispār atlaist cilvēku, kuram līguma termiņš ir beidzies? Nonsenss, Kira vienkarsi grib savu vareniibu atkal paraadiit.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:37, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: kas ir max uzdevums? tas nozīmē, ka tālāk par ceturtdaļfinālu Kira aizliedzis tikt?
Nē,Kira vienkārši zin uz ko LV izlase ir spējīga.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 15:37, pirms 14 gadiem
ansis123 rakstīja: Kaada jeega atlaist, un novembrii saukt atpakalj?
hm, ja viņiem tiek maksāta mēnešalga- ietaupās algas, soc. nod., IIN...

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:37, pirms 14 gadiem
visnotaļ loģiski - zemākā vieta pēdējajos 4 gados... pie kam, viena un tā paša galvenā trenera vadībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kur šeit jabrīnās?
Viņš tika ņemts ar mērķi lai tiktu piesaistīti RD spēlētāji. Vai visi vajadzīgietika piesaistīti.
Un izlases sniegumu nevar nošķirt no izlases GM darbības rezultāta.
nu bet cilvēk... paņem Ozo...OZO... paņem treneri, kaut ne Znaroku, "Abolu kaut vai un iedod čaļiem 3-5 gadus laika ... lai strādā, bet viņš taču nevar atturēties pagozīties saulītē un kontrolēt visu pa savam ... da iedod to Krēslu Ozo, viņš tur pa gadu sakārtos vairāk nekā Lipmanis ...

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:38, pirms 14 gadiem
brīvību! rakstīja: Cik reižu jau tie treneri izlasei nav mainījušies un vienmēr ar jebkuru treneri sniegums bijis kā pa viļņiem - vienu gadu ceturtdaļ fināls, otru - kāda 10.v., trešo - jācīnās par palikšanu.
Un cik LV treneriem ir bijis tas gods nostrādātvismaz 3 gadus?
Tikai trijiem.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-23 15:39, pirms 14 gadiem
Tad jau vajadzētu atlaist arī visus izlases spēlētājus, jo viņi jau bija galvenie! Ne jau treneri, menedžeri un pārējie iet uz ledus. Un jau cik reižu runāts, ka čempis bija labs, ja neskaita spēli pret slovēņiem un neveiksmi pret dāņiem. Būtu uzvarējuši, visi citu dziesmu dziedātu.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:39, pirms 14 gadiem
Kas tā par atlaišanu, ja jau abiem treneriem līgumi ir beigušies. Tas ir tāds žests medijiem, ka tiek kautkas darīts. Par šo atlaišanu ne Znaroks, ne Vītoliņš neiebilstu.

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:40, pirms 14 gadiem
Kira skalda un valda!!!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-23 15:40, pirms 14 gadiem
9ball rakstīja: ...
P.s.
Iemesli kaadeel dabuujaam 13 vietu nav personaala vaina, vienkaarshi nepaveicaas, jo nebija daudzu vadosho speeleetaaju un daudzi kapaaja ar traumaam, tas arii viss.
Znaroka un Vītoliņa vadībā izlase spēlēja 5 pēdējajos PČ - 4 no tiem LHF dotais uzvedums nav izpildīts... pie kam, šogad uzdevums bija zemāks kā citus gadus - lai izpildītu uzdevumu pietika iekļūt 12niekā...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 15:42, pirms 14 gadiem
mekto rakstīja: nu bet cilvēk... paņem Ozo...OZO... paņem treneri, kaut ne Znaroku, "Abolu kaut vai un iedod čaļiem 3-5 gadus laika ... lai strādā, bet viņš taču nevar atturēties pagozīties saulītē un kontrolēt visu pa savam ... da iedod to Krēslu Ozo, viņš tur pa gadu sakārtos vairāk nekā Lipmanis ...
Kad LV izlases treneru izvēle ir bijusi izlases GM kompetence?
Znarokam bija iespēja 5 gadus sevi pierādīt. Kāds visam tam ir rezultāts ir acīm redzams.

 +14 [+] [-]

, 2011-05-23 15:43, pirms 14 gadiem
Jānis Kvēps arī izrādās vainīgs

  +8 [+] [-]

, 2011-05-23 15:43, pirms 14 gadiem
ansis123 rakstīja: Kaada jeega atlaist, un novembrii saukt atpakalj?
kira nav mulkis, lidz novembrim nevienam nebus jamaksa alga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-05-23 15:44, pirms 14 gadiem
Par treneriem būtu saprotams, bet viss personāls tad tur kādā sakarā? Doks Kvēps slikti kādu ārstēja varbūt? Kāds slikti slidas asināja?

Un novembrī daļu varbūt ņemšot atpakaļ... diez, cik tad būs to gribētāju tā lēkāt turp un atpakaļ?

Ar Ozoliņu bija (ir?) līgums līdz 2014. gadam - interesanti, vai tur ir kāds punkts arī par šādu gājienu?

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:44, pirms 14 gadiem
līdz novembrim nebūs algas jāmaksā

  +4 [+] [-]

, 2011-05-23 15:45, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Jānis Kvēps arī izrādās vainīgs
Zināmā mērā-jā.
Jo tā arī neviens netika skaidrībā par Dārziņa traumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:46, pirms 14 gadiem
ansis123 rakstīja: Kaada jeega atlaist, un novembrii saukt atpakalj?
Tas tā kruta no malas izskatās!

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:46, pirms 14 gadiem
Sviests kaut kāds !!!!!!!!!!! Un Kas tagad vadīs izlasi ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:47, pirms 14 gadiem
LHF nemaacaas no LBS kljuudaam.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-23 15:47, pirms 14 gadiem
Skat, ko Ozo saka: twitter.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 15:49, pirms 14 gadiem
ansis123 rakstīja: Kaada jeega atlaist, un novembrii saukt atpakalj?
kamēr esi atlaists - alga nav jāmaksā
Kira santīmus skaitīt prot.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:51, pirms 14 gadiem
lvars77 rakstīja: neviens? esi sertificeets aarsts, ka taa saki? neteica publiski, nevis netika skaidriibaa
Noskaties A.Pučes interviju ar Znaroku SA+.

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:51, pirms 14 gadiem
Ozo arī?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 15:51, pirms 14 gadiem
aldis_p rakstīja: kamēr esi atlaists - alga nav jāmaksā
Kira santīmus skaitīt prot.
Vai tad nav tā, ka Izlases darbiniekiem maksā algu tikai tad, kad reāli notiek tās darbība? Nedomāju, ka piemēram Značokam LHF algu maksāja arī jūlijā un augustā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 15:52, pirms 14 gadiem
Pilnīgi pareizi! Šogad bija tāds bardaks kā nekad!Kira malacs, sevi arī pie reizes varēja atlaist!

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:53, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: teicams brīdis ieņemt viņu vietu, tātad gatavojamies, Pēdējais_vācietis un viņa sc komanda.
maucam iekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:53, pirms 14 gadiem
ir ok, nav ko zaudet kkadai Danijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:54, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Vai tad nav tā, ka Izlases darbiniekiem maksā algu tikai tad, kad reāli notiek tās darbība? Nedomāju, ka piemēram Značokam LHF algu maksāja arī jūlijā un augustā...
Jā, tā viņš ir pēc līguma, bet Lipmans savā intervijā apgalvo,ka katru mēnesi Znaroka bankas kontā ieskaitijis noteiktu summiņu.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-23 15:55, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kur šeit jabrīnās?
Viņš tika ņemts ar mērķi lai tiktu piesaistīti RD spēlētāji. Vai visi vajadzīgie tika piesaistīti.
Un izlases sniegumu nevar nošķirt no izlases GM darbības rezultāta.
Manuprāt ģenerālmenedžerim nav jāatbild par rezultātu. Spēlētāju sekciju izvēlas treneri, GM ir uzdevums viņus savākt. No spēlētājiem par Ozo esmu dzirdējis tikai labus vārdus, viss esot ticis organizēts ļoti labā kvalitātē, nūjas bijušas, šņores arī u.t.t. Tāpēc uzskatu, ka atlaist Ozoliņu bija kļūda. Labāku neatradīs.

 +20 [+] [-]

, 2011-05-23 15:55, pirms 14 gadiem
SC komentētāji arī tiek atlaisti...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:55, pirms 14 gadiem
lvars77 rakstīja: taa intervija ir taads pats publisks izteikums kaa jebkura cita zinja vai intervija, neteiks neviens par netiiro velju publiski, vai tas buutu Puche, kas jautaa, vai kaads cits, starpiibas jau nav nekaadas, jo peec tam to vienalga skataas visi
Tajā intervijā Znaroks pasaka pietiekoši daudz.

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:55, pirms 14 gadiem
Pag, aiziešu uzlikt brilli, redze tik švaka palikusi uz vecumu

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:56, pirms 14 gadiem
Tātad precizējiet mani, bet es saprotu tā- atlaisti visi? Arī doks?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:56, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Skat, ko Ozo saka: http://twitter.com/LETAsports/status/72644601680379904
Vari "pārtulkot" - twitter nelietāju

     [+] [-]

, 2011-05-23 15:57, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Vari "pārtulkot" - twitter nelietāju
LETA saka: Ģenerālmenedžeris Sandis Ozoliņš pēc šāda notikumu pavērsiena jau noraidījis iespēju, ka atkārtoti varētu ieņemt šo amatu.

Kas tev pret twitter?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:58, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Manuprāt ģenerālmenedžerim nav jāatbild par rezultātu. Spēlētāju sekciju izvēlas treneri, GM ir uzdevums viņus savākt. No spēlētājiem par Ozo esmu dzirdējis tikai labus vārdus, viss esot ticis organizēts ļoti labā kvalitātē, nūjas bijušas, šņores arī u.t.t. Tāpēc uzskatu, ka atlaist Ozoliņu bija kļūda. Labāku neatradīs.
no GM darba ir atkarīga komandas komplektācija. Vai komandā bija visi labākie tobrīd pieejamie? nebija. Tas noteikti nav pluss GM darba vērtējumā...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 15:58, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Manuprāt ģenerālmenedžerim nav jāatbild par rezultātu. Spēlētāju sekciju izvēlas treneri, GM ir uzdevums viņus savākt. No spēlētājiem par Ozo esmu dzirdējis tikai labus vārdus, viss esot ticis organizēts ļoti labā kvalitātē, nūjas bijušas, šņores arī u.t.t. Tāpēc uzskatu, ka atlaist Ozoliņu bija kļūda. Labāku neatradīs.
Tur jau tā lieta, ka izlases GM nav jadomā par izlases inventāru, jo par to jadomā ekipejuma menedžerim.
Izlases GM jadomā par izlases personālijām.
Viens jau pareizi teica/rakstija, ka tik daudz vadošo izlases spēlētāju atteikuši spēlēt izlasē kā šajā PČ nebija vel nekad.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:58, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: ir ok, nav ko zaudet kkadai Danijai
Kaut kādai Dānijai? Puikiņ pabeidz pamatskolu, tad parunāsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 15:59, pirms 14 gadiem
arī kvēps un klucis?! tas gan būtu absurds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:59, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: no GM darba ir atkarīga komandas komplektācija. Vai komandā bija visi labākie tobrīd pieejamie? nebija. Tas noteikti nav pluss GM darba vērtējumā...
Sprukts un Skrastiņš, tas kaut ko radikāli mainītu- nē!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:59, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ļoti pareizs lēmums. Priecē,ka Lipmans&Co ir spējīgi uz radikāliem soļiem.
Lai nāk jauns treneris, un veido visu no nulles.
Tiešām malacis, atlaida cilvēkus kam vairs nav nekādas darba attiecības ar LHF. Vienkārši varonis.
Kira labi saprot ja šobrīd ka Znarokam arī piedāvātu darbu, viņš tāpat nedotu atbildi, gaidītu vai nepiedāvās amatu Krievijas izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 15:59, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kaut kādai Dānijai? Puikiņ pabeidz pamatskolu, tad parunāsim.
skates, ka neapljuuties lielais ekspert =]

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 15:59, pirms 14 gadiem
Man jav no sākta gala ir riebies tas Lipmans!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 15:59, pirms 14 gadiem
Kiram tak naudu vajag, labak atbrivot visus iznemot vinju pashu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:00, pirms 14 gadiem
pikolo rakstīja: labi, ka sēdēju, savādāk apsēstos
Labi, ka tikko biju točiņā, savādāk aptaisītos...

  -3 [+] [-]

, 2011-05-23 16:00, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: LETA saka: Ģenerālmenedžeris Sandis Ozoliņš pēc šāda notikumu pavērsiena jau noraidījis iespēju, ka atkārtoti varētu ieņemt šo amatu.

Kas tev pret twitter?
Vnk nelietoju - tāpat jau par daudz pie kompja sēžu

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:00, pirms 14 gadiem
kira naudu viienkaarshi ekonomee))))))))))))
Slēpts komentārs: Ovienr8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:01, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tātad precizējiet mani, bet es saprotu tā- atlaisti visi? Arī doks?
bez doka jau vēl bija arī fizioterapeits un ekipējuma menedžeris

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:01, pirms 14 gadiem
Hokejisti pashi varteikt znaroku atlaida, antipatijas notiekti bija

  +6 [+] [-]

, 2011-05-23 16:01, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Sprukts un Skrastiņš, tas kaut ko radikāli mainītu- nē!
radikāli jau neko nevajadzēja mainīt, tik vienu bullīti iemest un visi būtu priecīgi

  +5 [+] [-]

, 2011-05-23 16:01, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: no GM darba ir atkarīga komandas komplektācija. Vai komandā bija visi labākie tobrīd pieejamie? nebija. Tas noteikti nav pluss GM darba vērtējumā...
A' ko ta' viņam vajadzēja Spruktu ar nūju bik pamotivēt?!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:02, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tiešām malacis, atlaida cilvēkus kam vairs nav nekādas darba attiecības ar LHF. Vienkārši varonis.
Kira labi saprot ja šobrīd ka Znarokam arī piedāvātu darbu, viņš tāpat nedotu atbildi, gaidītu vai nepiedāvās amatu Krievijas izlasē.
Nezinu,kas un ko domāja, bet gala rezultāts ir normāls.
Katras pārmaiņas nes ko pozitīvu.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:02, pirms 14 gadiem
Ivar un Abrag,kuri tad bija tie labākie, kas ''atteica''? Sprukts, Skrastiņš, Galviņš. Skrastiņš ļoti bieži atsaka izlasei, kāpēc tad Baldonieku visu laiku atstāja amatā? Bez Galviņa varējām mierīgi iztikt (par viņu esmu dzirdējis, ka bija kaut kādas traumas...)

Bārtulis vēl nebija, bet viņam trauma. Un tāpat viņš netiktu, būtu aizņemts play-off. Daugavam tas pats.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:02, pirms 14 gadiem
LAIKS rakstīja: radikāli jau neko nevajadzēja mainīt, tik vienu bullīti iemest un visi būtu priecīgi
Nozeljami ari ka Daniju nevar vinnet pamatlaika

  +9 [+] [-]

, 2011-05-23 16:02, pirms 14 gadiem
ozoliņu jau nevajadzeja atlaist bus tāpat kā ka viņš spēleja kad vinu noraka pēc slikta starta pasaules čempī vai OS kad atteicas spēlet izlasē tagad atteiksies vispar ar izlasi kontaktēties!!

  +9 [+] [-]

, 2011-05-23 16:02, pirms 14 gadiem
Ovienr8 rakstīja: 100% skaidrs no malas, ka pec Maskavas Dinamo Znaroka spelem, izlases hokejisti vairs negribeja spelet pie znaroka!

Lai ka ari to noliedz bet no malas ta ir
Nē nu man vairs nav spēka cīnīties ar šādiem *@*^*@, lai dabiskā atlase veic savu darbu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:03, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: A' ko ta' viņam vajadzēja Spruktu ar nūju bik pamotivēt?!
Šeit jau parādās tā Ozo (ne)autoritāte RD spēlētāju vidū?
Lipmans jau arī ļoti cerēja uz šo Ozo autoritāti, kas beigās izrādijās tāds pats mīts kā daudz kas cits LV hokejā.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 16:04, pirms 14 gadiem
Saša vai Ļoņa būtu ideālas kandidatūras "vakantajam" postenim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:05, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ivar un Abrag,kuri tad bija tie labākie, kas ''atteica''? Sprukts, Skrastiņš, Galviņš. Skrastiņš ļoti bieži atsaka izlasei, kāpēc tad Baldonieku visu laiku atstāja amatā? Bez Galviņa varējām mierīgi iztikt (par viņu esmu dzirdējis, ka bija kaut kādas traumas...)

Bārtulis vēl nebija, bet viņam trauma. Un tāpat viņš netiktu, būtu aizņemts play-off. Daugavam tas pats.
Jā,Sprukts un Skrastinš ir LV izlases atslēgas spēlētāji.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-23 16:05, pirms 14 gadiem
pag, nav nedaudz padumi?
kada jega atlaist, ja pieļauj iespeju ņemt atpakaļ darbā?
Piemēram, Ozo? Spēlētāji bija sajūsmā par viņa darbu!
Ok, iespējams, ka treneri vajag mainīt, bet nu cmon, šis lēmums šķiet tāds kā tīņa dusmu izvirdums.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:06, pirms 14 gadiem
Tad atlaid sevi ari...ja jau visi tad visi?nebus jadoma ko nakoma likt vieta

  +6 [+] [-]

, 2011-05-23 16:07, pirms 14 gadiem
kalnins2009 rakstīja: ozoliņu jau nevajadzeja atlaist bus tāpat kā ka viņš spēleja kad vinu noraka pēc slikta starta pasaules čempī vai OS kad atteicas spēlet izlasē tagad atteiksies vispar ar izlasi kontaktēties!!
točna, par to neiedomājos ... paņems un pateiks, ka šī štelle nav nopietna un izlasei būs zudis

 +10 [+] [-]

, 2011-05-23 16:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,Sprukts un Skrastinš ir LV izlases atslēgas spēlētāji.
Piedod atvaino, bet šogad Džeriņš nenospēlēja sliktāk, kā Sprukts visus iepriekšējos gadus.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-23 16:09, pirms 14 gadiem
Nidicker rakstīja: Sviests kaut kāds !!!!!!!!!!! Un Kas tagad vadīs izlasi ???
Priekš kam vēl kaut kāda izlase, ja Latvijai ir Dinamo?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:10, pirms 14 gadiem
jēga?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +10 [+] [-]

, 2011-05-23 16:11, pirms 14 gadiem
Trenerus varbūt. Znaroks tomēr diezgan ilgi jau ir izlases vadībā un varbūt vajag kaut ko mainīt, bet nu nezinu vai labāku GM par Ozoliņu var dabūt. Tomēr atpazīstams un respektējams cilvēks hokeja sabiedrībā un tam var būt liela nozīme, ja jāgūst kāds Latvijas izlasei labvēlīgs lēmums.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-23 16:12, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Piedod atvaino, bet šogad Džeriņš nenospēlēja sliktāk, kā Sprukts visus iepriekšējos gadus.
Jā, nospēlēja.
Diez kā tad izlasei trāpijās tā 13 vieta?

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:15, pirms 14 gadiem
Latvijas hokejs ir bagāts ar dažnedažādiem večiem-spečiem, hokejistiem un funkcionāriem! Kira aizvietotājus atrada pažobelēs, tik pat bārdainus un ūsainus!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-23 16:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, nospēlēja.
Diez kā tad izlasei trāpijās tā 13 vieta?
Nu tač nepaveicās, tāpat kā Mitišķos pirms 4 gadiem, tāpat kā pērn tāpat kā 1999.gadā... Kamēr daži kadri nesapratīs kur ir Latvijas vieta hokeja kartē tikmēr būs baigie sūdi.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas arī nebūtu dīvaini, bet tajās reizēs,kad Ozo bija kāda darīšana ar LV izlasi, tad šai izlasei galīgi negāja.
Varbūt viņam tomēr vajag turēties no izlases pa gabalu??
es personīgi norakstu šo čempi uz to , ka vairāki līderi nespēlēja un kārtējo reizi slikti nospēlēja pret komandu, kuru bija iespējams uzvarēt.
Katrā ziņā, esmu šokā nedaudz.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:16, pirms 14 gadiem
Liekas nepareizi attiecībā uz Ozo arī dakteri.
Ozo beidzot kaut ko darīja lietas labā, kā Ernštreits teica - beidzot izlasei ir menedžeris vairāk kā tikai nosaukuma pēc. Iespējams, Kira nebija pieradis, ka ir spēcīga personība un nolēma atbrīvoties, kā ieganstu minot slikto izlases startu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:20, pirms 14 gadiem
hydra rakstīja: Trenerus varbūt. Znaroks tomēr diezgan ilgi jau ir izlases vadībā un varbūt vajag kaut ko mainīt, bet nu nezinu vai labāku GM par Ozoliņu var dabūt. Tomēr atpazīstams un respektējams cilvēks hokeja sabiedrībā un tam var būt liela nozīme, ja jāgūst kāds Latvijas izlasei labvēlīgs lēmums.
Tieši tā. Tiklīdz parādās kāda spēcīga personība, to vajag nobīdīt, lai vietā ieceltu pelēcīgu viduvējību.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-23 16:20, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas arī nebūtu dīvaini, bet tajās reizēs,kad Ozo bija kāda darīšana ar LV izlasi, tad šai izlasei galīgi negāja.
Varbūt viņam tomēr vajag turēties no izlases pa gabalu??
Tāpat kā Tev no komentāru rakstīšanas par lietām, kuras neizproti saknē!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 16:23, pirms 14 gadiem
Сколько времени этот гребаный Липман будет гробить наш хоккей! Почему непрофессионал ставит задачи, делает выводы и принимает решения!!? Вали к своим таблеткам нахер! Хватит тебе отмытых денег на рекламных контрактах. И Береснева своего забери, недотренера!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 16:24, pirms 14 gadiem
kaut kas liidziigs basketbolam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:36, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: no GM darba ir atkarīga komandas komplektācija. Vai komandā bija visi labākie tobrīd pieejamie? nebija. Tas noteikti nav pluss GM darba vērtējumā...
Ja atcerās situāciju mēnesi pirms čempja, kad gaisā virmoja runas par diezgan daudzu spēlētāju iespējamu nespēlēšanu, tad tas ka atteicās spēlēt tikai Sprukts var uzskatīt arī par Ozoliņa nopelnu. Ja Ozoliņš nebūtu šogad GM, atteikumu spēlēt izlasē būtu vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:39, pirms 14 gadiem
Lipmanam nepatika kārtība, aks biaj ar Ozo? ūsaini jau sen vajadzēja patriekt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:39, pirms 14 gadiem
bremzuks rakstīja: atteikumu spēlēt izlasē būtu vairāk
Tieši tā. No RD vien bija vismaz 5, kuri negribēja spēlēt.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:40, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: skates, ka neapljuuties lielais ekspert =]
Paklusē sen jau norvēģija, vācija, dānija apskrējusi mūs, sen

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:40, pirms 14 gadiem
Kira parak daudz uz sevi uzņema, ta nedrikst darit, viņam tas viss atgriezisies. Znaroks un kodarija visu kas bija iespejams, pietruka veiksmes un speletajus.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:41, pirms 14 gadiem
Yang Kanglong rakstīja: Kira parak daudz uz sevi uzņema, ta nedrikst darit, viņam tas viss atgriezisies. Znaroks un kodarija visu kas bija iespejams, pietruka veiksmes un speletajus.
pietrūka meistarība

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:42, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Paklusē sen jau norvēģija, vācija, dānija apskrējusi mūs, sen
Bet nez kāpēc daudzi to ignorē un izliekas neredzam.

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:44, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit jau parādās tā Ozo (ne)autoritāte RD spēlētāju vidū?
Lipmans jau arī ļoti cerēja uz šo Ozo autoritāti, kas beigās izrādijās tāds pats mīts kā daudz kas cits LV hokejā.
Ozoliņš, Baldonieks vai vienalga kurš cits, skaidrs, ka GM funkcijas Latvijas izlasē aprobežojas ar formalitātēm, vēl jo vairāk tādas muļķibas, kā Ozoliņa piesaistīšana, lai savāktu DR spēlētājus jau saknē ir aplama, ja Sprukts, Skrastiņš piekristu spēlēt dēļ GM nozīmētu pavisam ačgārnu kārtību un iemeslus kādēļ jāspēlē izlasē.

Cita lieta, ka ieliks kādu lielāku draugu Lipmanam un spēlētāji atkal sūdzēsies par apstākļiem un dienas naudām. Katrā ziņā LHF strādā pēc padomju parauga, tāpat arī nepareiza uztvere par izlases darba organizēšanu ir Baltkrievijā un Krievijā, redzam, ka ta nedarbojas

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:44, pirms 14 gadiem
Cerams no Lv nebuus neviens treners izlasei,jo es neredzu Lv nevienu kandidatu uz so amatu.Vainu treners no Canadas vai skandinavu valstim.Ja ta buus kads no lv treners LV izlase ta arii sitiisies 9-13 vietai.

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:44, pirms 14 gadiem
Nu Kirovam vienkārši Ozo ir kā traucēklis, jo to kā grib Ozo, Kirovs nevar atļauties!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 16:46, pirms 14 gadiem
Ja par Znaroku un co viss jau apmēram bija skaidrs līdz šai sēdei (ka diez vai paliks), tad es tā arī nesapratu kāda mārrutka pēc Ozo vajadzēja atlaist?? Cik no spēlētājiem ir dzirdēts, tad tieši menedžēšanas ziņā (visādas šņores, ūdeņi, lentes u.c. lietas) ar Ozo piesaisti viss ir bijis vislabākajā kārtībā! Tād kāda mārrutka pēc arī Ozo vajadzēja tagad atlaist? Te es galīgi Kiru un co nesaprotu....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:46, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Paklusē sen jau norvēģija, vācija, dānija apskrējusi mūs, sen
Hmmm, es gan atceros, ka visas pēdējās spēles pret norvēģiem mēs uzvarējām pietiekami pārliecinoši

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:46, pirms 14 gadiem
Ilmarse rakstīja: Cerams no Lv nebuus neviens treners izlasei,jo es neredzu Lv nevienu kandidatu uz so amatu.Vainu treners no Canadas vai skandinavu valstim.Ja ta buus kads no lv treners LV izlase ta arii sitiisies 9-13 vietai.
Labam ārzemniekam vienkārši trūkst naudas, pat Znaroks, grozies kā gribi, šobrīd ir augstas raudzes treneris kurš trenēja zem tirgus cenas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:47, pirms 14 gadiem
WTF!?

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:47, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Hmmm, es gan atceros, ka visas pēdējās spēles pret norvēģiem mēs uzvarējām pietiekami pārliecinoši
Pārbaudes spēles un oficiālās PČ spēles ir divi dažādi termini, man liekas, ka man nav jāatgādina kurā vietā palika Norvēģija un kurā- Latvija.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-23 16:48, pirms 14 gadiem
Nepatīkama ziņa, gan par Znaroku, bet sevišķi Ozo.

Nopietni cilvēki tā nerīkojās (neatgriezeniski sabojā attiecības). Ozoliņš, kā GM manuprāt bija līmenī.

Znaroks, Vītoliņš un Ozo ir pārāk spēcīgi raksturi, lai pēc šāda Kirova izgājiena atgrieztos. Kas ir liels zaudējums LV hokejam. Saprotu, ka Kirovs ir privatizējis LHF kantori, bet visam ir savas robežas...

Cerams, ka nebūs tādi hokejisti, kas atteiksies spēlēt dēļ šāda lēmuma, solidarizējoties ar atlaistajiem. Jau tā ir kadru trūkums.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:51, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nepatīkama ziņa, gan par Znaroku, bet sevišķi Ozo.

Nopietni cilvēki tā nerīkojās (neatgriezeniski sabojā attiecības). Ozoliņš, kā GM manuprāt bija līmenī.

Znaroks, Vītoliņš un Ozo ir pārāk spēcīgi raksturi, lai pēc šāda Kirova izgājiena atgrieztos. Kas ir liels zaudējums LV hokejam. Saprotu, ka Kirovs ir privatizējis LHF kantori, bet visam ir savas robežas...

Cerams, ka nebūs tādi hokejisti, kas atteiksies spēlēt dēļ šāda lēmuma, solidarizējoties ar atlaistajiem. Jau tā ir kadru trūkums.
mja, bez sakarīga paskaidrojuma no LHF puses man nebūs saprotams šis lēmums. Ceru, ka šis gājiens nesabojās hokeja vidi LV.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 16:51, pirms 14 gadiem
Nu atlaist OZO no GM amata bija kļūda tas toč, par treneriem vēl var piekrist, tomēr neizpildīja uzdevumu, bet visus? Nu nez nez...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pārbaudes spēles un oficiālās PČ spēles ir divi dažādi termini, man liekas, ka man nav jāatgādina kurā vietā palika Norvēģija un kurā- Latvija.
Nu, vēl pirms gada kājas norvēģos notīrījām...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:51, pirms 14 gadiem
kazhyx rakstīja: mja, bez sakarīga paskaidrojuma no LHF puses man nebūs saprotams šis lēmums. Ceru, ka šis gājiens nesabojās hokeja vidi LV.
Latvijā ir hokeja vide?

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:52, pirms 14 gadiem
man gan šķiet, ka sen ir laiks atlaist Lipmanu, nevis Sandis kurš gāja un darīja...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:52, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, vēl pirms gada kājas norvēģos notīrījām...
Re ka vairs nesanāk būt krutākiem kā troļļu zemes pārstāvjiem .

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:52, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Latvijā ir hokeja vide?
Nesaprotu, ko tu ar to gribi teikt gena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:54, pirms 14 gadiem
kazhyx rakstīja: Nesaprotu, ko tu ar to gribi teikt gena
Respektīvi pēc šāda izgājiena tā vide vairs neeksistē , patiesībā viņa nekad nav eksistējusi, ir bijis tikai rezervāts un tā saimnieks Kirovs. Ja patrieks Kirovu, tad Latvijas hokeja rezervāts ir lemts iznīcībai.

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:54, pirms 14 gadiem
Pipec,man nav ko teikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mīīīīīī šokāāāāāāāā

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:55, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Re ka vairs nesanāk būt krutākiem kā troļļu zemes pārstāvjiem .
Kā krutākiem??? Vai tu spēcīgāks vai švakāks - rādi laukumā! Pagājušo gad, nemaz nerunājot par ntajām pārbaudenēm, troļļus klapējām diezgan braši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-23 16:56, pirms 14 gadiem
Sevišķa necieņa tā ir pret Doku, cilvēku, kurš sevi veltījis hokejam. Varēja ļaut viņam aiziet ar godu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:56, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Paklusē sen jau norvēģija, vācija, dānija apskrējusi mūs, sen
Vācīja vienmēr mums ir bijusi priekšā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:56, pirms 14 gadiem
Sprukta teiktais par aizkulisēm, tikko parādīja savu īsto sejiņu, un viņa šī gada rīcība attaisnojās par 1000%... un arī dzen Znaroka teiktais...

KLAJA PĻAUKA visiem sportistiem un mums par patriotismu, par darbu, par sportu, par mīlestību uz Latvijas izlases un goda aiztāvēšanu. bla bla bla. Patriotiskās jūtas un to aizstāvēšana nevar būt vienu reizi gadā! Tam ir jābūt katru dienu ik uz soļa domās un attieksmē gan pret mums, gan no mums. Un ja ikdienā ir zaņķis, ordeņa vietā par nolikto galvu, tev tā vai tā uzspļaus. Kas arī pierādās!

Da, Latvijā jau 20 gadus vērtību skala apmetusi kūleni!!! Ne cieņas, ne goda, tikai vienvirziena nauda.

     [+] [-]

, 2011-05-23 16:56, pirms 14 gadiem
ansis123 rakstīja: Kaada jeega atlaist, un novembrii saukt atpakalj?
Alga nav jāmaksā

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 16:57, pirms 14 gadiem
Un uzvedieties labi, citādi Kirovonkulis atlaidīs ari Saeimu, valdību, Baraku Obamu un Bilu Geitsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 16:59, pirms 14 gadiem
Sandim bija ilgs darba laiks 2 menesi
Slēpts komentārs: kasagrande

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:00, pirms 14 gadiem
Esmu šokā! Kira šodien ar nepareizo kāju no gultas izkāpis! Sandis jau nu noteikti nebija pelnījis pamest šo posteni, laikam Lipmanam Ozo apgrieza rokas, jo Ozoliņš visu sakārtoja un visi spēlētāji atzina, ka šogad šis lauciņs bija vislabākais, jo, kad bija Baldonieks spēlētāji varēja vien lūgties par jaunu ekipējumu un dienas naudu. Lipmanam laikam nepatika, kā tiek pareizā virzienā novirzīta valsts naudiņa. Gaidu no Lipmana paskaidrojumus, arī par piesolītajām prēmijām pēc spēles ar Slovēniju!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:00, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Respektīvi pēc šāda izgājiena tā vide vairs neeksistē , patiesībā viņa nekad nav eksistējusi, ir bijis tikai rezervāts un tā saimnieks Kirovs. Ja patrieks Kirovu, tad Latvijas hokeja rezervāts ir lemts iznīcībai.
heh, no tāda ironiska viedokļa skatoties piekrītu, lai gan nopietni runājot, es uzskatu, ka mums ir labas hokeja tradīcijas, vēsture, spēlētāji, līdzjutēji un līdz ar to arī vide.
Kurš žurnālists pirmais izsitīs saturīgu atbildi no LHF par šo izgājienu, tam ŽETONS.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:00, pirms 14 gadiem
AlexUSA rakstīja: No LHF puses pareizs lémums. Jásák veidot jaunu, perspektíváku sistému, lai péc 5 gadiem més bútu lídzígos spékos ar Germany un Switzerland.
Sys ir jāveido. Taču veidošanu parasti sāk no saknēm, nevis brutāli nocērtot galotni!
Bez tam, kkā tiešām nav skaidrs, pie kā būtu vainojami Ozo, Kvēps, fizioterapeiti un tehniskie darbinieki. Par slaveno apkopēju gan viss skaidrs - uzslaucīja putekļus uz kiras itāļu kurpes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:00, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: ar Kirovu tieši vajadzētu sākt jo pēc viņa atlaišanas visvairāk prasās
Es par hokeja rezervātu tev jau paskaidroju. Hokejs Latvijā ir apdraudēto sugu sarakstā, tāpēc ir jābūt uzmanīgam ar to kuru kaimiņu stučīt un kuru nē.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:01, pirms 14 gadiem
kazhyx rakstīja: heh, no tāda ironiska viedokļa skatoties piekrītu, lai gan nopietni runājot, es uzskatu, ka mums ir labas hokeja tradīcijas, vēsture, spēlētāji, līdzjutēji un līdz ar to arī vide.
Kurš žurnālists pirmais izsitīs saturīgu atbildi no LHF par šo izgājienu, tam ŽETONS.
Neviens jau nesaka, ka nav tradīcijas , lieliski treneri utt. Nav naudas, un ja nav naudas, tad nav nekā cita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:02, pirms 14 gadiem
Hm....Var padomāt,ka ar bračkiem aizsardzībā kāds cits dos labāku rezultātu!!...))

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:04, pirms 14 gadiem
nav jau liela atšķirība 12.vieta vai 13.vieta. spēle pret spēcīgajiem somiem, čehiem un baltkrieviem priecēja.
drīzāk Kirovam Znaroks vairs nav pa kabatai.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:04, pirms 14 gadiem
Mickey Mouse rakstīja: Vācīja vienmēr mums ir bijusi priekšā.
tikai kādus pēdējos 10 gadus, pirms tam arī viņus mazgājām diezgan braši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:05, pirms 14 gadiem
Šķiet, ka atliek gaidīt paziņojumu no LHF
Šoreiz šķiet aplami

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 17:05, pirms 14 gadiem
šis Kirova žests (jeb akcentēta ''pakazuha''), ka - ''mēs strādājam nopietni'' nebija nopietns.....

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:06, pirms 14 gadiem
bowskis rakstīja: nav jau liela atšķirība 12.vieta vai 13.vieta. spēle pret spēcīgajiem somiem, čehiem un baltkrieviem priecēja.
drīzāk Kirovam Znaroks vairs nav pa kabatai.
Znaroks varbūt, bet Kvēps? Un tas nabaga apkopējs, kas tāpat noteikti vergo par minimālo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:07, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: šis Kirova žests (jeb akcentēta ''pakazuha''), ka - ''mēs strādājam nopietni'' nebija nopietns.....
Precīzi!
Nopietnāk nebūtu bijis, izvērtēt katru un atlaist tos, kuri prasītos uz nomainīšanu?

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:10, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: pārbaudes spēļu rezultāti neko nenozīmē, paskaties kurā vietā bija norvēģi šajā čempī un kurā pozīcijā IIHF rangā!
Es taču saku - pag. gadu 5:0 PČ. Diez vai pēc tā var apgalvot, ka norvēģi mums hokejā priekšā.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:11, pirms 14 gadiem
kazhyx rakstīja: Precīzi!
Nopietnāk nebūtu bijis, izvērtēt katru un atlaist tos, kuri prasītos uz nomainīšanu?
Viņiem tak tur tā apspriede tikai stundu bijusi - nebija tak laika katru izvērēt! Noteiki bija jāpaspēj uz pusdienām - tapēc arī tik nikni paziņojumi. Kad cilvēks ir izsalcis, dažs mēdz kļūt sevišķi ķildīgs.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:14, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Viņiem tak tur tā apspriede tikai stundu bijusi - nebija tak laika katru izvērēt! Noteiki bija jāpaspēj uz pusdienām - tapēc arī tik nikni paziņojumi. Kad cilvēks ir izsalcis, dažs mēdz kļūt sevišķi ķildīgs.
no sērijas : "Kira davaj visus nafig, atrak bus, mus tak gulaš gaida, a?"

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:14, pirms 14 gadiem
kazhyx rakstīja: Precīzi!
Nopietnāk nebūtu bijis, izvērtēt katru un atlaist tos, kuri prasītos uz nomainīšanu?
Precīzi.
Jo, kurš tagad garantēs, ka nākamais GM būs labāks par Ozo?

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:17, pirms 14 gadiem
arī dokam??? :O
tas nu gan nevar būt!

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:17, pirms 14 gadiem
Par treneriem viss saprotams. Dēļ šitām antipātijām daudzi izlasei vajadzīgi hokejisti atsakās spēlēt, vai nemaz netiek iekļauti sarakstā pie tiem, ko gribētu redzēt. (Ivanāns tajā skaitā) Ozo vajag palikt obligāti!!!!! Varētu padomāt, ka Kira savu darbu izdarīja labāk par Doku, Ozo vai varbūt pat par slidu asinātāju.. Nav man nekas pret Kiru, bet šitas gājiens ir maigi izsakoties stulbs. ;/

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:17, pirms 14 gadiem
Ja Kirovs ir galvenais, kurš viņu var atlaist! kkads monarhs!
Kautkāds Kadafi!

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:20, pirms 14 gadiem
Ja pēc visa šitā džeki nākamgad atteiksies spēlēt izlasē-es sapratīšu,ai kā sapratīšu!!!

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:22, pirms 14 gadiem
sansid rakstīja: Ja pēc visa šitā džeki nākamgad atteiksies spēlēt izlasē-es sapratīšu,ai kā sapratīšu!!!
ES gan joprojām nesaprotu tevi un tev līdzīgos.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:22, pirms 14 gadiem
lipmans nu kartigs auns, lai vacas prom no lhf. N.a.h.u.j.a.m Ozo atlaida?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:23, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: ES gan joprojām nesaprotu tevi un tev līdzīgos.
Ko Tu nesaproti?

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:24, pirms 14 gadiem
racha rakstīja: Par treneriem viss saprotams. Dēļ šitām antipātijām daudzi izlasei vajadzīgi hokejisti atsakās spēlēt, vai nemaz netiek iekļauti sarakstā pie tiem, ko gribētu redzēt. (Ivanāns tajā skaitā) Ozo vajag palikt obligāti!!!!! Varētu padomāt, ka Kira savu darbu izdarīja labāk par Doku, Ozo vai varbūt pat par slidu asinātāju.. Nav man nekas pret Kiru, bet šitas gājiens ir maigi izsakoties stulbs. ;/
man tāda sajūta, ka Tu tikai vakar par hokeju sāki interesēties.
Ivanāns, ja kas, izlaidis ir visu sezonu savainojuma dēļ, un fiziski nespētu piedalīties PČ, pat ja ļoti gribētu. (gan Raiča, gan mēs)

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:24, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pārbaudes spēles un oficiālās PČ spēles ir divi dažādi termini, man liekas, ka man nav jāatgādina kurā vietā palika Norvēģija un kurā- Latvija.
Un kā jau pāris reizes dabūjam pa muguru.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 17:25, pirms 14 gadiem
sansid rakstīja: Ko Tu nesaproti?
To, ka tu domā ka visi profesionāli sportisti apvainojas kā mazas meitenes sīkumu dēļ.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-23 17:25, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Un kā jau pāris reizes dabūjam pa muguru.
Jā, pie tam tā sulīgi.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:26, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: nu nezinu... pārbaudes spēles ar to pašu NOR kaut kā neliecināja ka viņi būtu mums baigi priekšā. ar dāņiem arī tika nospēlēts neslikti, Dānijai žutka veicās
nu pietiks griezt vienu un to pašu
NHL Players Born in Denmark | Hockey-Reference.com
lūdzu, izglītojies. 6 spēlētāji spēlē NHL!!!
4 patstāvīgi, 1 bišķi un 1 knapi.
Sen dāņi mums ir garām.

4 NHL veči, mūsu Lauris nobāl uz viņu fona

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:28, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, pie tam tā sulīgi.
Pēdējos gadus braucam troļļiem paŗi kā smērēts. Paskaties kaut vai 5:0 pagājušo gadu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:30, pirms 14 gadiem
sansid rakstīja: Tu esi pilnīgs c....s!!!OZO tik uzmests primitīvā veidā,paņēma kā GM,uztaisija Kira sev piāru un pēc tam tā vnk.izmeta!!!Tas nav sīkums un nav runa par OZO,bet gan par attieksmi ko demonstrē Lipmans...tik šaubos vai Tu spēj ko tādu saprast!!!
Nu uztaisīja Pīāru, bet kāds sakars tam, ka spēlētāji tagad negribēs spēlēt izlasē? Tu filtrē ko tu raksti?

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:31, pirms 14 gadiem
PSDC kkaads... kad Znachiks katru gadu neizpildiija uzdevumu un ienjeema zemaakas vietas, viss bija okz lai Oljegs ciinaas.. un tagad nu jau vaaks.... da buutu to Znaroku jau peec 1 gada atlaidis... panjeemsi kaadu latvieti labaak lai trenee...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:31, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu uztaisīja Pīāru, bet kāds sakars tam, ka spēlētāji tagad negribēs spēlēt izlasē? Tu filtrē ko tu raksti?
...tik šaubos vai Tu spēj ko tādu saprast!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:32, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: nu pietiks griezt vienu un to pašu
NHL Players Born in Denmark | Hockey-Reference.com
lūdzu, izglītojies. 6 spēlētāji spēlē NHL!!!
4 patstāvīgi, 1 bišķi un 1 knapi.
Sen dāņi mums ir garām.

4 NHL veči, mūsu Lauris nobāl uz viņu fona
Puse no tiem 6 nav aizvadījuši pilnu sezonu. Tie labākie ir vien otrās, trešās šķiras spēlētāji, ieroču pienesēji, tā teikt.

Un ja reiz NHL spēlētāju skaitu mini... tad cik ir norvēģiem nhlistu? Divi?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:33, pirms 14 gadiem
sansid rakstīja: ...tik šaubos vai Tu spēj ko tādu saprast!!!
Piedod, bet mans domu lidojums un IQ krietni pārsniedz tavējo, tāpēc es ļoti šaubos vai tu ko tādu spēj saprast.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:34, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Puse no tiem 6 nav aizvadījuši pilnu sezonu. Tie labākie ir vien otrās, trešās šķiras spēlētāji, ieroču pienesēji, tā teikt.

Un ja reiz NHL spēlētāju skaitu mini... tad cik ir norvēģiem nhlistu? Divi?
Un cik ieroču pienesēju NHL ir Latvijai? Norvēģiem ir 2 - Cukarello un Holos.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:35, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Puse no tiem 6 nav aizvadījuši pilnu sezonu. Tie labākie ir vien otrās, trešās šķiras spēlētāji, ieroču pienesēji, tā teikt.

Un ja reiz NHL spēlētāju skaitu mini... tad cik ir norvēģiem nhlistu? Divi?
Redzi norvēģiem ir bijuši 4 nhl. Bet šeit jāmin faktors, ka ne visi nhl spēki dodas palīgā, no tā izriet tas, ka vidējo spēlētāju meistarība norvēģiem elites līgās ir daudz augstāk noslīpētā nekā RD stāriem.
Tikpat labi salīdzini šveici, viņiem 3 spēlētāji šobrīd spēlē, bet uzvaru pār Šveici mēs jau varam likt vienā plauktiņā ar haļavām pret Krieviju un Zviedriju

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:39, pirms 14 gadiem
Un neaizmirsti, ka visi vecie buki vītoliņš, ignatjevs utt visi apostīja nhl, bet mūsu jaunie čaļi nespēlē pat somijas 1 līgā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:39, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Redzi norvēģiem ir bijuši 4 nhl. Bet šeit jāmin faktors, ka ne visi nhl spēki dodas palīgā, no tā izriet tas, ka vidējo spēlētāju meistarība norvēģiem elites līgās ir daudz augstāk noslīpētā nekā RD stāriem.
Tikpat labi salīdzini šveici, viņiem 3 spēlētāji šobrīd spēlē, bet uzvaru pār Šveici mēs jau varam likt vienā plauktiņā ar haļavām pret Krieviju un Zviedriju
Šveiciešiem starp citu izskatās, ka būs draudīgs 94-95.gada izlaidums. Bet nu viņiem ar sistēmu viss sen kā kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:40, pirms 14 gadiem
Atlaist Ozoliņu? Piedodiet, bet cik stulbam ir jābut????
Gribas redzēt labāku par Znaroku.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:41, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Šveiciešiem starp citu izskatās, ka būs draudīgs 94-95.gada izlaidums. Bet nu viņiem ar sistēmu viss sen kā kārtībā.
Par tā saukto "vidējo" slāni vispār Latviaj varētu sapņot, kāda līga ir šveicē, oi, oi. Pazīstamais padzīvoja, teica, ka esot super.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:43, pirms 14 gadiem
Normāli. Atlaida, lai naudu ietaupītu 100%. Kā Begemots iepriekš teica - maksājot jau viņiem cauru gadu, ne tikai uz čempi. Ja jau runā, ka kādu ņemšot atpakaļ, tad tas skaidrs, kāpēc atlaiž. Debīli.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:46, pirms 14 gadiem
[quote namejs_9999]
Lai cik tas arī nebūtu dīvaini, bet tajās reizēs,kad Ozo bija kāda darīšana ar LV izlasi, tad šai izlasei galīgi negāja.
Varbūt viņam tomēr vajag turēties no izlases pa gabalu??
[/quot
Es pievienojos tiem kuri atzīst ka RD nīšana jau Tev ir smaga slimība. Loģikas vairs nekādas. Ozo nav autoritāte spēlētājiem-laikam no hokeja vairs vispār neko nesaproti. Tā turpinot vari nojūgties(jeb arī jau uz to pusi iet). Galvenais ir rezultāts-tie ir Tavi vārdi. Rezultāts nebija labs, bet spēle liecināja ka viss ir kārtībā ar spēles kvalitāti.
Sāc rakstīt memuārus ar virsrakstu-,,Lielākā DR nīdēja prieki un murgi,,.

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:49, pirms 14 gadiem
Sveika Gauja ! Ko tad Ozoliņš noziedzies ? Piff paff medved !

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:53, pirms 14 gadiem
Tas nu skaidrs,ka lielu daļu viņš gribēs redzēt atpakaļ....vot tā būs kohma,ja daudzi pēc šitā cirka pateiks - nē!

     [+] [-]

, 2011-05-23 17:57, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: Kira pie viena varēja arī pats sevi atlaist...
Kira tak tūlīt pēc čempja kko īdēja, ka varot aizvākties, ja ļaudīm nepatīkot. Tad nu lūk, manuprāt, nupat, pēc šī sviesta,tad nu būtu laiks doties!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 17:59, pirms 14 gadiem
Erikovič rakstīja: Tas nu skaidrs,ka lielu daļu viņš gribēs redzēt atpakaļ....vot tā būs kohma,ja daudzi pēc šitā cirka pateiks - nē!
Tikko Puche radio 101 teica, ka Ozo neieshot atpakal... vot Kira tagad buus sataisiijis suudus....

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:00, pirms 14 gadiem
Zivs bojājas no GALVAS! Jāatlaiž galvenais ŽĪDS lai turpina tirgot Grindexa tabletes, un visus šos Rumpīšus,Kalvēnus, Zorgevicus. Tādiem NAV vietas Latvijas hokejā!

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:03, pirms 14 gadiem
Paldies Znarokam par darbu un pārmaiņas izlasē bija nepieciešamas ja gribam palikt tomēr augstākajā divīzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:11, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Jums ar Domu Lasītāju nevajadzētu uz pāris naktīm noīrēt kopēju viesnīcas numuriņu?
Es atvainojos cienītais, bet, tad, kad aptrūkstas argumentu nevajag vērsties personīgi.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:15, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Tāpat kā Tev no komentāru rakstīšanas par lietām, kuras neizproti saknē!

Jā,protams.
Acīmredzot esi gatavs man izskaidrot šīs lietas būtības sakni?

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:15, pirms 14 gadiem
Tas ka atlaizh trenerus(jeb pareizaak teikt nepagarina liigumus) nav nekaads briinums, bet man liekas:

Kira teica ja tauta veelas lai vinsh atkaapjeas, vinsh to dariis, varbuut ir kaads uznjeemiigs hokeja liidzjuteejs kas sho jautaajumu vareetu saorganizeet????
Mums ir lieliski hokeja speciaalisti kas domaaju ka labpraat paarnjems LHF vadiibu, kaa Ozo, Irbe, u.c. un veel vesela greeda ar beernu treneriem kas par pusvelti sevi velta hokejam Latvijaa, Kira sistemaatiski ir izniideejis visu beernu un jaunatnes hokeju, jo Kiru mieriigaa celjaa no LHF vadiibas aaraa nedabuus, vinsh man atgaadina PSRS vadiibas viirus kuru amatu atstaaja tikai ar kaajaam pa priekshu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 18:17, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: [quote namejs_9999]
Lai cik tas arī nebūtu dīvaini, bet tajās reizēs,kad Ozo bija kāda darīšana ar LV izlasi, tad šai izlasei galīgi negāja.
Varbūt viņam tomēr vajag turēties no izlases pa gabalu??
[/quot
Es pievienojos tiem kuri atzīst ka RD nīšana jau Tev ir smaga slimība. Loģikas vairs nekādas. Ozo nav autoritāte spēlētājiem-laikam no hokeja vairs vispār neko nesaproti. Tā turpinot vari nojūgties(jeb arī jau uz to pusi iet). Galvenais ir rezultāts-tie ir Tavi vārdi. Rezultāts nebija labs, bet spēle liecināja ka viss ir kārtībā ar spēles kvalitāti.
Sāc rakstīt memuārus ar virsrakstu-,,Lielākā DR nīdēja prieki un murgi,,.
Nedzen tukšas frāzes,ambāli.
Sprukta atteikums ir reāls fakts, ka Ozo autoritāte ir mīts.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:20, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas nav jāatgādina, jo ieņemto vietu starpības iemesls ir viena realizēts un otra nerealizēts soda metiens- respektīvi tīra veiksme
Atkārtošu velreiz (nez kuro reizi jau)-ne jau lietas būtība ir jameklē nerealizētā bullītī, bet tajā kāpēc izlase tajā spēlē nonāca līdz bullīšiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:22, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ja par Znaroku un co viss jau apmēram bija skaidrs līdz šai sēdei (ka diez vai paliks), tad es tā arī nesapratu kāda mārrutka pēc Ozo vajadzēja atlaist?? Cik no spēlētājiem ir dzirdēts, tad tieši menedžēšanas ziņā (visādas šņores, ūdeņi, lentes u.c. lietas) ar Ozo piesaisti viss ir bijis vislabākajā kārtībā! Tād kāda mārrutka pēc arī Ozo vajadzēja tagad atlaist? Te es galīgi Kiru un co nesaprotu....
Izskatās,ka Tu arī nesaproti GM lomu komandā.
Viņam nav ne jagādā, ne arī jadomā par šņorēm,slidām u.t.t.`

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:25, pirms 14 gadiem
Nu, vispār ņemot vērā, ka diezgan reti pēdējo 10 gadu laikā ir izdevies izpildīt uzdevumu, jāsāk nevis ar vidusposmu (treneri, menedžeri), bet gan tad jāsāk skatīties uz tiem pašiem galvenajiem! Vai viņi ir īstajā vietā??!!

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:25, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Redzi norvēģiem ir bijuši 4 nhl. Bet šeit jāmin faktors, ka ne visi nhl spēki dodas palīgā, no tā izriet tas, ka vidējo spēlētāju meistarība norvēģiem elites līgās ir daudz augstāk noslīpētā nekā RD stāriem.
Tikpat labi salīdzini šveici, viņiem 3 spēlētāji šobrīd spēlē, bet uzvaru pār Šveici mēs jau varam likt vienā plauktiņā ar haļavām pret Krieviju un Zviedriju
Bijuši? Tad jau skatamies mēs arī, kas mums NHL bijuši. Vasiļjevs, Karsums, Sprukts... Tomēr nesaprotu tavu komentu. Norvēģiem ir ducis spēlētāju zviedros, turklāt ar pelēkām statistikām... kā var apgalvot, ka viņu meistarības līmenis ir augstāks, kas jau parādās mūsu savstarpējās spēlēs, kur norvēģi pagrūž manāmi. Ne jau velti vēl pagājušo gadu 5:0.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:28, pirms 14 gadiem
ha ha ha ha ah
vai lipman...ja tauta grib lai es eju prom,es iesu...es esmu tauta,es gribu lai tu ej prom no hokeja...

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:34, pirms 14 gadiem
Es tiešām ceru,ka daļa tiks pieņemti atpakaļ,bet tas ir smieklīgi-atlaist,pēc tam atkal pieņemt

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:36, pirms 14 gadiem
Gurkis_86 rakstīja: Nu, vispār ņemot vērā, ka diezgan reti pēdējo 10 gadu laikā ir izdevies izpildīt uzdevumu, jāsāk nevis ar vidusposmu (treneri, menedžeri), bet gan tad jāsāk skatīties uz tiem pašiem galvenajiem! Vai viņi ir īstajā vietā??!!
Un Tu esi pārliecināts,ka jaunais iespējamais LHF prezidents un valde nepadzītu Zančoku un Ozo??
Ja tāds būtu bijis, tad Značoks jau agrāk būtu patriekts no izlases, un Ozo nekad nebūtu kļuvis par izlases GM.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 18:36, pirms 14 gadiem
Lohs kira!

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:38, pirms 14 gadiem
Formāli LHF taisnība ,jo uzdevums netika izpildīts. Tagad tikai intresanti ko likt vietā,noteikti nevajag ne rietumu treneri,ne vecos Dinamiešus tipa Vorobjovs un visi Jurzinovi un Tihanovi. Vislabāk būtu mūsu jaunie teneri,domāju atpakaļ jāsauc H.Vītoliņs un klāt jāpaņem Beļavskis un Ābols .

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:39, pirms 14 gadiem
Izvirzītais mērķis bija palikt A grupā. To tad arī izpildīja. Ko vēl tas āpsis grib?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:40, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: Izvirzītais mērķis bija palikt A grupā. To tad arī izpildīja. Ko vēl tas āpsis grib?
LHF uzdevums bija tikt ārā no grupas.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:41, pirms 14 gadiem
Znaroks aizgaja jo nervi netureja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 18:41, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedzen tukšas frāzes,ambāli.
Sprukta atteikums ir reāls fakts, ka Ozo autoritāte ir mīts.
Jā Tev jau ir iestājies prāta aptumsums. Ja tu viena hokejista atteikumu uzskati par autoritātes neesamību. es iedomājos ka kāds cilvēks kaut ko izlemj un viņa lielākā autoritāte cenšas pierunāt darīt savādāk. Nu un tad cilvēks pats pieņem lēmumu ko un kā darīt-protams var runāt bet tas nenozīmē ka lēmumu mainīs.
Pēc gada varbūt 5 atteiksies spēlēt izlasē, bet tas būt katra konkrēta sportista lēmums-jā faniem nepatiks, man arī ļoti nepatiks bet ir jāciena otra cilvēka lēmums.
Tad jau DR faniem būtu jādusmojas uz Skrastiņu, Dārziņu, Spruktu ka viņi negrib spēlēt DR-jā man tas ļoti nepatīk, uztveru sāpīgi katru pāreju uz citu komandu, ļoti cerēju uz Skrastiņu, bet tā ir viņu izvēle un viņiem ir tiesības spēlēt citur un uzskatu ka mums nav tiesības nosodīt viņus par to, jā nepatīk, bet mēs nedzīvojam viņu dzīvi un cilvēks var lemt kur spēlēt- neviens nav piesiets DR vai Latvijas izlasei.
Bet Tavi izteikumi kopumā kļūst arvien bērnišķīgāki-laikam jau saka ka uz vecumu atgriežas bērna prātā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:44, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Formāli LHF taisnība ,jo uzdevums netika izpildīts. Tagad tikai intresanti ko likt vietā,noteikti nevajag ne rietumu treneri,ne vecos Dinamiešus tipa Vorobjovs un visi Jurzinovi un Tihanovi. Vislabāk būtu mūsu jaunie teneri,domāju atpakaļ jāsauc H.Vītoliņs un klāt jāpaņem Beļavskis un Ābols .
Domu gājiens labs.
Turpinām eksperimentēt ar izlasi uz velna paraušanu.
Kur var ienākt doma prātā domāt par to,ka izlasi jatrenē treneriem,kas pat klubu patstāvīgi nav īsti trenējuši, un par kādu izlasi pat nerunājot,kas ir ļoti specifiska lieta.

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:45, pirms 14 gadiem
Mulkigs lemums

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:46, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bijuši? Tad jau skatamies mēs arī, kas mums NHL bijuši. Vasiļjevs, Karsums, Sprukts... Tomēr nesaprotu tavu komentu. Norvēģiem ir ducis spēlētāju zviedros, turklāt ar pelēkām statistikām... kā var apgalvot, ka viņu meistarības līmenis ir augstāks, kas jau parādās mūsu savstarpējās spēlēs, kur norvēģi pagrūž manāmi. Ne jau velti vēl pagājušo gadu 5:0.
Lūdzu beidz malt tukšus salmus un iepazīsties ar tabulu World Ranking
es ceru, ka spēj atrast ailīti ar Latviju, un sapratīsi, ka visi, kas augstāk ir rakstīti ir augstāk rangā

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 18:47, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: tikai kādus pēdējos 10 gadus, pirms tam arī viņus mazgājām diezgan braši.

Vācīja:
1993 - Finished in 5th place
1994 - Finished in 9th place
1995 - Finished in 9th place
1996 - Finished in 8th place
1997 - Finished in 11th place
1998 - Finished in 11th place
1999 - Finished in 20th place (4th in the "Pool B")
2000 - Finished in 17th place (Won the "Pool B")
2001 - Finished in 8th place
2002 - Finished in 8th place
2003 - Finished in 7th place
2004 - Finished in 9th place
2005 - Finished in 15th place
2006 - Finished in 17th place (Won Division I, Group A)
2007 - Finished in 9th place
2008 - Finished in 10th place
2009 - Finished in 15th place
2010 - Finished in 4th place
2011 - Finished in 7th place

Latvija:
1993 - Finished in the 21st place (Won "Pool C")
1994 - Finished in the 14th place (2nd in "Pool B")
1995 - Finished in the 14th place (2nd in "Pool B")
1996 - Finished in the 13th place (Won "Pool B")
1997 - Finished in the 7th place
1998 - Finished in the 9th place
1999 - Finished in the 11th place
2000 - Finished in the 8th place
2001 - Finished in the 13th place
2002 - Finished in the 11th place
2003 - Finished in the 9th place
2004 - Finished in the 7th place
2005 - Finished in the 9th place
2006 - Finished in the 10th place
2007 - Finished in the 13th place
2008 - Finished in the 11th place
2009 - Finished in the 7th place
2010 - Finished in the 11th place
2011 - Finished in 13th place

  -4 [+] [-]

, 2011-05-23 18:48, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Jā Tev jau ir iestājies prāta aptumsums. Ja tu viena hokejista atteikumu uzskati par autoritātes neesamību. es iedomājos ka kāds cilvēks kaut ko izlemj un viņa lielākā autoritāte cenšas pierunāt darīt savādāk. Nu un tad cilvēks pats pieņem lēmumu ko un kā darīt-protams var runāt bet tas nenozīmē ka lēmumu mainīs.
Pēc gada varbūt 5 atteiksies spēlēt izlasē, bet tas būt katra konkrēta sportista lēmums-jā faniem nepatiks, man arī ļoti nepatiks bet ir jāciena otra cilvēka lēmums.
Tad jau DR faniem būtu jādusmojas uz Skrastiņu, Dārziņu, Spruktu ka viņi negrib spēlēt DR-jā man tas ļoti nepatīk, uztveru sāpīgi katru pāreju uz citu komandu, ļoti cerēju uz Skrastiņu, bet tā ir viņu izvēle un viņiem ir tiesības spēlēt citur un uzskatu ka mums nav tiesības nosodīt viņus par to, jā nepatīk, bet mēs nedzīvojam viņu dzīvi un cilvēks var lemt kur spēlēt- neviens nav piesiets DR vai Latvijas izlasei.
Bet Tavi izteikumi kopumā kļūst arvien bērnišķīgāki-laikam jau saka ka uz vecumu atgriežas bērna prātā.
Es velreiz atkārtoju-Ozo izlasei tika piesaistīts ar konkrētu mērķi u.t.i. piesaistīt izlasei vajadzīgos spēlētājus.
Tas Ozo neizdevās. Tātad mērķis kā dēļ viņš tika piesaistīts izlasei netika izpildīts.
Kādi vel šeit var būt jautājumi?

     [+] [-]

, 2011-05-23 18:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domu gājiens labs.
Turpinām eksperimentēt ar izlasi uz velna paraušanu.
Kur var ienākt doma prātā domāt par to,ka izlasi jatrenē treneriem,kas pat klubu patstāvīgi nav īsti trenējuši, un par kādu izlasi pat nerunājot,kas ir ļoti specifiska lieta.
Jau tagad gan izlasē,gan Maskavas Dinamo spēles taktiku izstrādā Haris ,bet Znaroks ir labs motivātors,tā kā Haris jau nu galīgi neapjuktu ,ja kļutu par galveno treneri,kā nekā treneris jau trešajā paaudzē.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 19:04, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Jau tagad gan izlasē,gan Maskavas Dinamo spēles taktiku izstrādā Haris ,bet Znaroks ir labs motivātors,tā kā Haris jau nu galīgi neapjuktu ,ja kļutu par galveno treneri,kā nekā treneris jau trešajā paaudzē.
Vai Tu turot roku uz sirds vari apgalvot,ka LV izlasei vienmēr bija laba spēles taktika?
Viena lieta,ja komandā/izlasē nodarbojies ar kādu konkrētu (bet šauru) jomu, bet pavisam cits,ja jauzņemās atbildību par visu komandu kopumā.
Man personiski nekas nav pret Hari, bet tomēr domāju, ka viņam vismaz pāris sezonas ir japastrādā par kāda kluba galveno treneri, un tad var pretendēt uz ko vairāk izlases izskatā.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-23 19:05, pirms 14 gadiem
Uzdevums tika izpildīts! Uzdevums bija saglabāt vietu elitē. Kauns.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 19:08, pirms 14 gadiem
shtanga rakstīja: Uzdevums tika izpildīts! Uzdevums bija saglabāt vietu elitē. Kauns.
World Ranking

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 19:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Tu turot roku uz sirds vari apgalvot,ka LV izlasei vienmēr bija laba spēles taktika?
Viena lieta,ja komandā/izlasē nodarbojies ar kādu konkrētu (bet šauru) jomu, bet pavisam cits,ja jauzņemās atbildību par visu komandu kopumā.
Man personiski nekas nav pret Hari, bet tomēr domāju, ka viņam vismaz pāris sezonas ir japastrādā par kāda kluba galveno treneri, un tad var pretendēt uz ko vairāk izlases izskatā.
Kamēr Vītoliņš vai Ābols nav pastrādājuši par galvenajiem klubos, tikmēr par izlases galvenajiem viņus likt nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-23 19:39, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Un? ...
Lasīt iemācīt es nevarēšu.

     [+] [-]

, 2011-05-23 19:42, pirms 14 gadiem
kas ta kirovs lkm galvu durvis saspiedis duraks taads, kapec tad iepriekšējos čempjos par neizpildītu uzdevumu šitā te neizdarīja?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 19:45, pirms 14 gadiem
žēl Kvēpa

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 19:50, pirms 14 gadiem
Kirov! Vai pašam nevajag kādu Grindex zāli jau sākt lietot un iet pezijā?
Laid pie šprices jaunus darboņus. Nēesi taču "Latvijas hokeja" dievs un tas tētis. Pietiek savas padomju glupības tur bīdīt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 19:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es velreiz atkārtoju-Ozo izlasei tika piesaistīts ar konkrētu mērķi u.t.i. piesaistīt izlasei vajadzīgos spēlētājus.
Tas Ozo neizdevās. Tātad mērķis kā dēļ viņš tika piesaistīts izlasei netika izpildīts.
Kādi vel šeit var būt jautājumi?
No kurienes info par to kapec Ozo tika piesaistits izlasei?? Tas nav LM kur pie vecajiem aizej parunaties un visu izstasta!!! Taka iisto iemeslu nezini ne Tu ne ari kads cits no SC! Tapec kategoriskus spriedelejumus nevajag izteikt.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 20:02, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: No kurienes info par to kapec Ozo tika piesaistits izlasei?? Tas nav LM kur pie vecajiem aizej parunaties un visu izstasta!!! Taka iisto iemeslu nezini ne Tu ne ari kads cits no SC! Tapec kategoriskus spriedelejumus nevajag izteikt.
Lipmans: Ozoliņu izlases ģenerālmenedžera amatā...

Vai būtu pamats K.Lipamanam neticēt?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 20:03, pirms 14 gadiem
Pag OZO arī atlaists štoļi..????? Viņš pat nepaspēja tā lāgā sākt strādāt, ja atlaists tad Lipmans pilnīgs lohs

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 20:06, pirms 14 gadiem
Nu es Kiras vietā būtu vel skarbāks.
Aizliektu RD piedalīties KHL. Jo no turienes nevarības slimība un nevēlēšanās spēlēt arī nāca. Tā teikt paņemtu aiz pa*tiem tās Ma*kas
Jau pirms čempja jutu ka nebūs labi, tik lielu nevēlēšanos spēlēt izlasē neatminos.
Protams zinu ka šeit ir daudz RD faneļi kuriem hokejs sākas un biedzas ar RD.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 20:08, pirms 14 gadiem
Pats stulbākais visā ir tas, ka VIENS BULLĪTS VAIRĀK, un VISS būtu svadāk. Sniegumu rādījām ĻOTI nesliktu.

     [+] [-]

, 2011-05-23 20:09, pirms 14 gadiem
Jautājums, a ar kādu procedūru var atlaist Lipmanu??????? Mums jāvāc paraksti vai kā..?!?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 20:13, pirms 14 gadiem
da Ozo resnais resnis negrib paturēt, jo laikam nācās iztērēt 1000 liekus latus, kad Ozo gribēja k/ko sagādāt komandai!
žīdam vnk patīk visu kontrolēt.....Lindstrēms, kad vadīja izlasi - katru gadu rezultāts gāju uz augšu un kas notika?....deguns viņu patrieca, jo viņš visu laiku k/ko pieprasīja un nācās tērēt naudu.......žīds

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 20:14, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Jautājums, a ar kādu procedūru var atlaist Lipmanu??????? Mums jāvāc paraksti vai kā..?!?
tagad notiek referendums.....ej nobalso par latviešu valodu tikai valsts finansētajās skolās un pie viena par kirova atlaišanu!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 20:20, pirms 14 gadiem
Situaacija Latvijas hokejaa man stipri atgaadina celju staavokli valstii, lipina ciet bedriites bezjeegaa, ja kaut kur ieraugi jaunu, nepamatoti lepnu celju, tad skaidrs, ka tas aizvediis pie kaada lielzaglja. Tie, kuriem iznaak pa to braukt, nebeidz slavinaat labdarus, ka beidzot tak arii mums ir viens labs celjsh, tas fignjaa, ka viss paareejais gruust kopaa.

     [+] [-]

, 2011-05-23 20:21, pirms 14 gadiem
WTF-?!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 20:22, pirms 14 gadiem
OlegsZnaroks rakstīja: pilniba piekritu!!! Nakamgad noteikti izlasi vadis Baldonieks vai tas, bljin, aizmirsu uzvardu, ari izlase kapaja, te atrak kko Kira muldeja ka interesants kandidats. Isteniba man jau liekas kad vajadzeja paturet, paskatities aks bus nakamgad, jo formats mainas, un kas zin ka tur butu, jo Znaroks gribeja ar punktiem ieiet 8ieka, nevis spelet uz vienu speli, lai nu ka ari tas diemzel beigas izvertas :/ ta ka itka saprotu kapec Znaroku palaida, bet Ozo ? cik bija intervijas ar hokejistie, visi priecigi par Ozo, jo viss bija ka pienakas, ta ka... nez nez... vajadzetu Lipmani nomainit, bet tad no otras puses, nebus vairs sponsors(Grindex) jo pieder/ kkadas akcijas tur vins, ta ka, hvz ka bus talak.. ps. acerejos , Belavskis bus nakamais treneris!
viss ok rakstitajam!!!
BET KA VAR BELAUSKI NEATCERETIES????????

  -2 [+] [-]

, 2011-05-23 20:26, pirms 14 gadiem
un ar pantu! lai nav saistības jāpilda, bet atlaistie vēl piemaksā par morālo kaitējumu valdei, valstij un tautai

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 20:34, pirms 14 gadiem
Lipmanam pilniga taisniba,vienalga vai paveicas vai ne pret Daniju,vajadzeja jau pamatlaika vinnet!!!Cik var uzkapt uz viena un ta pasa grabekla.Un tagad nenoslaukiet lidz ar zemi Lipmanu,ka atlaida ari Ozolinu,uzdevums netika izpildits un mani piemeram neinterese,ka mes labi nospelejam,jo palikam 13........

     [+] [-]

, 2011-05-23 20:35, pirms 14 gadiem
Pareiz lemums sito vajadzeja darit jau pec maskavas.
Cerams atradis labu treneri,
Belavski supleru uc. nedrikst, jabut kadam nesaistitam trenerim ar Latviju!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-23 20:40, pirms 14 gadiem
Kāda jēga tgd ir atlaist, ja novembrī daļu ņems atpakaļ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 20:45, pirms 14 gadiem
Tauta ir kaut kas jādara ar to Žīddeguni. Pacietības mērs ir pilns. Katru gadu vienas problēmas, mūsu hokejisti atsakās spēlēt izlasē, cik esmu dzirdējis, pārsvarā tikai dēļ tur valdošās nekārtības un neziņas. To ka viņš ļoti sūdzējās par to ka nava finansējuma un tā tālāk, ja nemaldos tas bija pirms kādām divām nedēļām Sporta Studijā 19:30 LTV7, tas nav iemesls lai tagad atlaistu cilvēkus kas Latvijas hokejā ir daudz vairāk darījuši nekā viņš. Ir jātiek galā ar DIKTATORA valdīšanu LHF un tad arī radīsies iespējas un cilvēki. Ja viņš neparko neinteresējas tikai saņem naudiņu katru gadu no valdības 100 000 lvl aptuvenā summa, bet šī ir mazākā summa no tām ko viņi saņem. Jā lielākais sponsors ir Kiras uzņēmums, bet kāpēc tā, tāpēc ka viņam ir neviena nekontrolēta iespēja atmazgāt naudiņu, ļoooooti likumīgā veidā. No viņa ir jātiek vaļā, vajadzīgas svaigas asinis.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 20:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es velreiz atkārtoju-Ozo izlasei tika piesaistīts ar konkrētu mērķi u.t.i. piesaistīt izlasei vajadzīgos spēlētājus.
Tas Ozo neizdevās. Tātad mērķis kā dēļ viņš tika piesaistīts izlasei netika izpildīts.
Kādi vel šeit var būt jautājumi?
Ozo tika paņemts ar mērķi lai piesaistītu DR spēlētājus. Mērķis šķiet jocīgs , jo ja cilvēks negrib tad neviens nepiespiedīs kaut ko mainīt. Bet kas tad no DR atteica viens Sprukts un viss-Karsumam trauma-pārējie bija. Un tas nu gan nevar būt autoritātes rādītājs -vai visi spēlēs izlasē.
Bet es arī priecājos ka Tu par galveno uzskati rezultātu tad jau Tu atzīsti dizreiz pēc kārtas mums 8 vieta pēc Gagarina kausa izcīņas 24 un 23 komandu konkurencē-pie tam ar sliktu spēlētāju komplektāciju un sliktu leģionāru atlasi-tie ir Tavi vārdi. Tavus izteikumus neaizmirstu jo pats viņus piemirsti. Tad atceries ka mums pirms gada bija izlasei 7 vieta-tad jau būtu jābļauj ka Dr ,,vainīga,, arī pie 7 vietas-kaut kā neaceros ka pie 7 vietas Tu minēji DR, bet pie 13 vietas uzreiz-kaut kā trūkst Tev konsekvences.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 20:58, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ozo tika paņemts ar mērķi lai piesaistītu DR spēlētājus. Mērķis šķiet jocīgs , jo ja cilvēks negrib tad neviens nepiespiedīs kaut ko mainīt. Bet kas tad no DR atteica viens Sprukts un viss-Karsumam trauma-pārējie bija. Un tas nu gan nevar būt autoritātes rādītājs -vai visi spēlēs izlasē.
Bet es arī priecājos ka Tu par galveno uzskati rezultātu tad jau Tu atzīsti dizreiz pēc kārtas mums 8 vieta pēc Gagarina kausa izcīņas 24 un 23 komandu konkurencē-pie tam ar sliktu spēlētāju komplektāciju un sliktu leģionāru atlasi-tie ir Tavi vārdi. Tavus izteikumus neaizmirstu jo pats viņus piemirsti. Tad atceries ka mums pirms gada bija izlasei 7 vieta-tad jau būtu jābļauj ka Dr ,,vainīga,, arī pie 7 vietas-kaut kā neaceros ka pie 7 vietas Tu minēji DR, bet pie 13 vietas uzreiz-kaut kā trūkst Tev konsekvences.
Pirms gada mums bija 11. vieta.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 21:01, pirms 14 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: tagad notiek referendums.....ej nobalso par latviešu valodu tikai valsts finansētajās skolās un pie viena par kirova atlaišanu!
Nu bezmaz vai.. A kā tikt no viņa vaļā beidzot.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 21:27, pirms 14 gadiem
ansis123 rakstīja: Kaada jeega atlaist, un novembrii saukt atpakalj?
...nu, līdz novembrim alga nav jāmaksā

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 21:29, pirms 14 gadiem
kira pats trenēs ārstēs un nu jau laikam arī pats taisās spēlēt

     [+] [-]

, 2011-05-23 21:29, pirms 14 gadiem
pareizi dara, tagad varbūt meklēs jaunus trenerus un būs labāk.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-23 22:02, pirms 14 gadiem
Ozo atlaida ,jo bija pārāk profesionāls- tāds neder,labāk kaut kādi diletanti- Kiras čomi.))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 22:17, pirms 14 gadiem
Nu vairs nav neviena - menedžera nav, trenera nav, komandas nav, kapteiņa nav...kas tālāk...

     [+] [-]

, 2011-05-23 22:35, pirms 14 gadiem
cody rakstīja: ...nu, līdz novembrim alga nav jāmaksā
prātīgi

     [+] [-]

, 2011-05-23 22:41, pirms 14 gadiem
Pats lipmani arī varēji atkāpties.

     [+] [-]

, 2011-05-23 22:41, pirms 14 gadiem
nu shitas bija muljkjiigs solis, bet nu gan jau vinjam sava argumentaacija tam visam ir, visticamaak varas neizlaishana no rokaam!

     [+] [-]

, 2011-05-23 22:41, pirms 14 gadiem
sviests....

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 22:45, pirms 14 gadiem
lipwomans atkal visus piejāj

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 22:58, pirms 14 gadiem
tomraider rakstīja: Nu vairs nav neviena - menedžera nav, trenera nav, komandas nav, kapteiņa nav...kas tālāk...
adenoma, impotence, operācija

     [+] [-]

, 2011-05-23 23:00, pirms 14 gadiem
tas nozīmē ko? atlaižam, izmaksājam līgumos paredzētās kompensācijas un atkal pieņemam darbā?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-23 23:06, pirms 14 gadiem
ja kāds gribēja, lai Kira nebūtu LHF, tad viņš tos visus nafig atlaida! Ja reiz veic tāāāādu revīzija, tad vajadzēja arī pašam sevi izrevidēt. Zivs pūst no galvas tomēr.
bet vainīgie pie trūkumiem sistēmā ir atrasti - MASIERI!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-23 23:21, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka starp Znaroku un Lipmanu būs izskrējuši pāris duču melnu kaķu!!! Noslēdzoties PČ nekas neliecināja par tik kategoriskiem mēriem! Vai tiešām Kirovu būs aizkaitinājusi Znaroka izteikumi, ka VIŅŠ vēl padomās vai turpināt darbu ar izlasi, nevis stāvēs Raunas ielā uz paklāja un klausīsies Kiras prātuļojumos par Latvijas izlases startu šajā pasaules čempionātā!

Lai vai kā, ar šo gājienu Lipmans ir nogriezis no Latvijas hokeja trīs cilvēkus: Ozo, Znaroku un Vītoliņu! Šie cilvēki ir pietiekoši profesionāli un ambiciozi, lai pēc šitādiem Kirova gājieniem atgrieztos pie Latvijas izlases, vienīgi, ja nu vienīgi pats Kirovs aiziet no LHF un kardināli mainās pārvaldniecība Latvijas hokejā! Jebkurā gadījumā Kiram kaut kas nelabs ir aiz ādas, un to mēs drīz uzzināsim!

Tik tiešām žēl ir Doka! Par visiem šiem gadiem, kurus viņš aizvadījis ir pie izlases, beigās tapt izsviestam kā tādam vecam sunim! Spļāviens dvēselē! Nokaunies Kirov!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-23 23:30, pirms 14 gadiem
Ja visa izlase strādāja par 100 procentiem, tad kādēļ neuzvarēja Dāņus??????????????????????????
Tā ir psiholoģija un trenera spēja motivēt, ar ko uzbrucējs (lasīt Znaroks) nespēja tikt galā...................
Sen jau rakstīju, ka spēlētājs bez atbilstošas kvalifikācijas un sagatavošanās nevar uzreiz būt par izlases treneri....jāpaiet laikam.................murgs kaut kāds....krievu pielaida pie teikšanas.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-23 23:40, pirms 14 gadiem
nu Ozo pateicis, ka otrā iespēja Kiram nebūs! Tā kā var nemaz neaicināt!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-23 23:42, pirms 14 gadiem
Iespeejams, visu LV hokeju gatavo pilniigi jaunam paveersienam. Saakumaa atlaizh visus trenerus un personaalu, un tad aiziet pashi, taa teikt iztiira pilniigi tiiru visu. Naaks jaunaa LHF valde un tad lai buuvee visu no jauna. Pie shaada scenaarija man shis solis liekas pat tiiri sakariigs.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-23 23:54, pirms 14 gadiem
Znarokam jutami pofigs Lv izlase, vinam tikai pikjis galvenais!

LV

  -3 [+] [-]

, 2011-05-23 23:55, pirms 14 gadiem
Znaroks LV izlasi izmantoja savai reklamai, bez LV izlases vinsh Maskavas ligumu nedabutu

Aizsega tapat normali LV hokeju nodir.... bet delj nauda svar pakluset

  +1 [+] [-]

, 2011-05-24 00:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lipmans: Ozoliņu izlases ģenerālmenedžera amatā...

Vai būtu pamats K.Lipamanam neticēt?
Nākamgad viņam RD spēlētājus vairs nevajadzēs izlasē? Vai arī "dzīvojam vienai dienai" un "ir labi tā kā ir uz šo brīdi"...? Ja Kira tā attieksies pret izlasi, tad baidos, ka nākamgad uz PČ varēs Tavi LM "jaunie talanti" braukt.... un ta beigās arī varēs izlidot uz 1. divīziju!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-24 00:57, pirms 14 gadiem
man ir tikai viens jautājums: Lipmans ir muļkis, nelietis vai abi kopā?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-24 01:18, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: Kira pie viena varēja arī pats sevi atlaist...
Kas tu galīgi stulbs esi? Bez Kiras 70% Latvijas izlases jauniņo nebūtu spējuši tikt tālāk par parasto vietējo klubi. Kira tak savu naudu vienmēr ir licis iekšā un attīstījis Latvijas izlasi, tā kā apdomā teikto.

     [+] [-]

, 2011-05-24 01:28, pirms 14 gadiem
Ovienr8 rakstīja: Znaroks LV izlasi izmantoja savai reklamai, bez LV izlases vinsh Maskavas ligumu nedabutu

Aizsega tapat normali LV hokeju nodir.... bet delj nauda svar pakluset
Kādā valodā tu pokemoniņ raksti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-24 03:03, pirms 14 gadiem
Kiram marasma lēkme....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-24 07:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirms gada mums bija 11. vieta.
Man liekas, ka Lipmana loģikā ir robi, viņš faktiski vienpersoniski iedeva līguma Znarokam & Vītoliņam, 5 gadus par viņiem iestājās, viņš izdomāja mistisku un pat naivu veidu kā atvilināt RD spēlētājus, Ozoliņa "autoritātes" formā, viņš faktiski veda komandu uz Bratislavu un blakus bija katru brīdi, viņš ir reāli veidojies šīs izlases stratēģiju un bijis iekšā procesos.

Jautājums, vai Lipmans tomēr nepieder pie izlases personāla un vai viņš nav tikpat līdzvainīgs par 13.vietu kā Znaroks utt.? Ja tā, tātad viņam jāatkāpjas, jo ne jau Znaroks nav izpildījis mērķi, bet gan Lipmana stratēģija ir piedzīvojusi fiasko

     [+] [-]

, 2011-05-24 08:12, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kur šeit jabrīnās?
Viņš tika ņemts ar mērķi lai tiktu piesaistīti RD spēlētāji. Vai visi vajadzīgie tika piesaistīti.
Un izlases sniegumu nevar nošķirt no izlases GM darbības rezultāta.
"Iespējams, arī [līdzšinējo valstsvienības ģenerālmenedžeri Sandi] Ozoliņu aicināsim," piebilda LHF prezidents.

laikam jāsāk ticēt Pučem, ka Lipmans atradis veidu kā ietaupīt, nevis reāli veidos jaunu stratēģiju no pašiem pamatiem

Lipmans cer uz pilna laika trenera...

     [+] [-]

, 2011-05-24 08:35, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ja par Znaroku un co viss jau apmēram bija skaidrs līdz šai sēdei (ka diez vai paliks), tad es tā arī nesapratu kāda mārrutka pēc Ozo vajadzēja atlaist?? Cik no spēlētājiem ir dzirdēts, tad tieši menedžēšanas ziņā (visādas šņores, ūdeņi, lentes u.c. lietas) ar Ozo piesaisti viss ir bijis vislabākajā kārtībā! Tād kāda mārrutka pēc arī Ozo vajadzēja tagad atlaist? Te es galīgi Kiru un co nesaprotu....
Izskatās, ka, Ozo, lai šo visu noorganizētu, ir attiecīgi prasījis no federācijas. Kiram tagad akmens nost no kakla, nākamgad nebūs vairs nepieciešamas ne šņores, ne ūdeņi, ne lentas

     [+] [-]

, 2011-05-24 08:50, pirms 14 gadiem
sen to idiotu znaroku vajadzēja patriekt vajag normālu treneri

     [+] [-]

, 2011-05-24 08:52, pirms 14 gadiem
OMG,vinjam viss kaartiibaa? :O
Saprastu atlaist dazhus,bet nu visus un pietam veel tos pieredzeejoshaakos kas hokejam atdevushi gandriiz visu dziivi! Naw gudri dariits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-24 10:58, pirms 14 gadiem
KIROVAM vienkārši apnika!

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:20, pirms 14 gadiem
vajadzētu visus kohejistus izdzenāt, bet attīstīt riteņbraukšanu!

     [+] [-]

, 2011-05-24 12:23, pirms 14 gadiem
Kā var atlaist Znaroku, ja viņam darba līgums beidzies? Darba likumdošanu vispār pārziniet?

     [+] [-]

, 2011-05-24 14:30, pirms 14 gadiem
Stulbais Kirovs. Ja par Znaroka atlaišanu vēl varētu padiskutēt,tad kāda velna pēc Ozo bija jāatlaiž.Beidzot izlasē bija sakārtotas daudzas lietas un viņš patiešām savu darbu darīja ļoti labi. Patiešām parādījās kāds saules stariņš,ka ar Ozo atnākšanu izlase kļūtu labāka,ka tik spēcīgs cilvēks to vada. Bet Kirovs dara pa savam. Viņam nepatīk redzēt sakārtotu izlasi. Ar to Kira uz visiem laikiem līdzjūtēju acīs būs cilvēks,kurš visu sabojā. Pēdējā laikā man pret Kiru nekas nebija,tad tagad...oj,oj,oj.

     [+] [-]

, 2011-05-24 15:16, pirms 14 gadiem
Lab tur atlaida trenerus u.t.t., bet man galīgi nepielec ko tādu izdarīja Ozoliņš, lai viņu arī atlaistu ?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-24 15:53, pirms 14 gadiem
A ko OZO tadu izdarija lai vinu neatlaistu?
Bonbongs, Ferrari, Nr.1 in my heart,

  +1 [+] [-]

, 2011-05-24 20:51, pirms 14 gadiem
Man patīk tā bilde, Kira un Ozoliņš. te varētu pielikt komentāru: jaunajiem un spēhjīgajiem laiks nomainīt vecos un stulbos!

Kiru NOST, OZO pie teikšanas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja