Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bukarts: "Zemapziņā nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu"

Jānis Celmiņš

Bukarts: "Zemapziņā nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu"
Mačā pret ASV vienaudžiem Rihards Bukarts tika atzīts par labāko Latvijas izlases rindās
Foto: iihf.com

Latvijas U-18 hokeja izlase vakar Sočos aizvadīja pēdējo apakšgrupas spēli pasaules čempionāta jauniešiem ietvaros, un ceturtdien uzsāks cīņu par izdzīvošanu - vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Pēc pēdējā apakšgrupas mača portāls Sportacentrs.com sazinājās ar vienu no mūsu izlases pirmās maiņas uzbrucējiem Rihardu Bukartu, lai uzzinātu, kāds noskaņojums mūsējo nometnē pēc četriem smagiem zaudējumiem, un pirms cīņas par palikšanu elitē.

Jau vēstīts, ka visās četrās A apakšgrupas cīņās Latvijas hokeja jaunā maiņa cieta smagus zaudējumus. Mačos ar somiem un čehiem tika zaudēts ar 0:7, bet pret ASV un Krieviju attiecīgi ar 1:7 un 2:10. „Turnīru kopumā un maču pret somiem sākām labi. Pirmās mača minūtes aizvadījām pietiekami labi, taču, iespējams, uzbrukumā dažbrīd arī nepaveicās. Spēles turpinājumā salūzām… Pagāja kaut kāds laiks, lai pierastu pie šī līmeņa. Lai gan rezultāti ciparos izskatās traģiski, ar katru spēli sniegumu uzlabojam. Visi, kuri redzējuši mūsu spēles pret ASV un Krieviju, domāju varēs apliecināt, ka laukumā bija komanda ar raksturu. Ja šādi būtu spēlējuši pret somiem vai čehiem, tad rezultāts varētu būt pavisam cits,” uzskata Rihards Bukarts, visas komandas vārdā paužot apņēmību cīnīties par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā.

Latvijas Hokeja federācija šai komandai čempionātā izvirzījusi mērķi saglabāt vietu elitē. Latvijas puišu pretinieki šajās spēlēs būs slovāku vienaudži. „Domāju, ka smagās spēles un zaudējumi mums būs palīdzējušas sagatavoties cīņai par palikšanu spēcīgāko komandu vidū. Esmu drošs, ka Hokeja federācijas mērķi izpildīsim un laimīgi atbrauksim mājās,” pārliecināts ir hokejists. Cīņa ritēs sērijā līdz vienas komandas divām uzvarām. „Domāju, ka tas ir daudz interesantāk. Ja pirmajā spēlē paklūpi, tad tev vēl tiek dota iespēja atspēlēties. Vienā spēlē noteikt komandu, kas paliks A grupā nebūtu nopietni,” uzskata Bukarts.

Hokejists neslēpj, ka jau pirms čempionāta sākuma zemapziņā puiši bijuši gatavi cīnīties par palikšanu. „Jā, zinājām, ka mūsu apakšgrupa ir ļoti spēcīga. Zemapziņā, protams, nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu. Čaļi gan katrā spēlē laukumā devās ar domu par uzvaru un iekļūšanu ceturtdaļfinālā. Šoreiz neizdevās,” teic U-18 hokeja izlases spēlētājs.

Rihardam čempionāta laika gadījusies nepatīkama situācija ar vienu no krievu žurnālistēm, kura atreferējot interviju visu interpretējusi pa savam, un šī intervija, kurā hokejists it kā slikti izsākās par izlases galveno treneri Vjačeslavu Nazarovu, nonākusi arī Latvijas medijos. „Lasīju interviju Sportacentrā, un biju šokēts. Lielākā daļa intervijas bija pārveidota. Viss bija pagriezts tā it kā es necienītu trenerus. Mums kopā vēl jāpaveic liels darbs. Gribētu atvainoties visiem, kurus aizskāru, jo patiesībā neko tādu nemaz neesmu teicis,” pauž Bukarts. (augstāk minētās intervijas atreferējums šeit - U-18 izlase tiksies ar pasaules čempioniem )

Līdz ar apakšgrupas turnīra noslēgšanos, Latvijai priekšā ir divas brīvdienas. Cīņu pret slovākiem par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā jaunie hokejisti sāks ceturtdien, pulksten 11:00.

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:02, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nē, nekāda vaina Deļnovam nav vnk tas, ka kāds ir kaut kur draftēts nenozīmē, ka automātiski labāks par to, kas nav draftēts... Lipsbergu neviens pagājušogad nedraftēja, lai gan man ne tikai kā latvietim, bet vispār šķita, ka viņš bija drafta cienīgs... ko viņš šogad droš vien arī pierādīja
katru gadu jau gadās pa dažiem, kurus nenodraftē, bet vēlāk tāpat izsitās līdz NHL...

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:03, pirms 12 gadiem
adrenalin8 rakstīja: Jā piekrītu par zemapziņu,tur jau domas sākās un motivācija arī.Bet mūsu sastāvs ir vājš uz fona salīdzinot ar kādiem spēlē U-18Krievijas,Somijas,Zviedrijas izlases. Taču komandai ir jāvar un jācinās līdz galam. Piemērs ir pagājušā gada pasaules čempināta Slovākijas izlase.Viss slēpjās komandas vienotībā,spēkā un ātrumā.
cīnās jau kā māk un spēj. Tik ar to "vienotību" un "garu" vēl ir par maz...

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:07, pirms 12 gadiem
Skatoties vakardienas spēli biju šokā no krievu hokejistiem, lidz tādam limeniem musu puikām augt un augt vel. Visu cieņu musejiem, lai veicas pret Slovākiem.

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:10, pirms 12 gadiem
smiks rakstīja: Skatoties vakardienas spēli biju šokā no krievu hokejistiem, lidz tādam limeniem musu puikām augt un augt vel. Visu cieņu musejiem, lai veicas pret Slovākiem.
lidz tādam limeniem musu puikām augt un augt vel - apmēram 2 gadi Kā rāda Žoltoka kausa spēles - mūsu U20 izlase ir +/- vienādā līmenī ar Krievijas U18 izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 15:13, pirms 12 gadiem
adrenalin8 rakstīja: Jā piekrītu par zemapziņu,tur jau domas sākās un motivācija arī.Bet mūsu sastāvs ir vājš uz fona salīdzinot ar kādiem spēlē U-18Krievijas,Somijas,Zviedrijas izlases. Taču komandai ir jāvar un jācinās līdz galam. Piemērs ir pagājušā gada pasaules čempināta Slovākijas izlase.Viss slēpjās komandas vienotībā,spēkā un ātrumā.
Tu par pieaugušo čempi runā? Ja tā, tad nav tomēr korekti salīdzināt slovāku izlasi, kurā bija spēlētāji no tām pašām līgām no kurām pretinieki (NHL, KHL, Elitserien, čehu čempis) ar LV hokeja U18 izlase, kur mums ir 4 hokejisti no MHL un pārējie no zemāka ranga līgām (salīdzinājumam krieviem 2 spēlē jau KHL, vēl pāris ir no CHL līgām savu klubu vieni no līderiem un pārējie visi no MHL, vieni no savu komandu līderiem)

Krieviem izlasē tikai nedaudziem MHL uzbrucējiem ir švakāka statistika līgā kā Bukartam un principā visiem tā ir labāka par Golovkovu, kuri divi ir šīs komandas līderi. Par ASV junioru līmeni neizteikšos- visi viņi spēlē USHL līmenī, pie tam visu sezonu vienā komandā, saspēle ir izcila. Somu junioru līga ir līdzvērtīga MHL, plus daži jau debitējuši SM Liiga... čehiem visi ir superšpīleri viņu U20 čempī, kas mož ir mazliet zem MHL, bet nu viņu veikums tur ir arī ir lielisks.

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:19, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tu par pieaugušo čempi runā? Ja tā, tad nav tomēr korekti salīdzināt slovāku izlasi, kurā bija spēlētāji no tām pašām līgām no kurām pretinieki (NHL, KHL, Elitserien, čehu čempis) ar LV hokeja U18 izlase, kur mums ir 4 hokejisti no MHL un pārējie no zemāka ranga līgām (salīdzinājumam krieviem 2 spēlē jau KHL, vēl pāris ir no CHL līgām savu klubu vieni no līderiem un pārējie visi no MHL, vieni no savu komandu līderiem)

Krieviem izlasē tikai nedaudziem MHL uzbrucējiem ir švakāka statistika līgā kā Bukartam un principā visiem tā ir labāka par Golovkovu, kuri divi ir šīs komandas līderi. Par ASV junioru līmeni neizteikšos- visi viņi spēlē USHL līmenī, pie tam visu sezonu vienā komandā, saspēle ir izcila. Somu junioru līga ir līdzvērtīga MHL, plus daži jau debitējuši SM Liiga... čehiem visi ir superšpīleri viņu U20 čempī, kas mož ir mazliet zem MHL, bet nu viņu veikums tur ir arī ir lielisks.
Nē par U18 izlasi.Slovākiju paņēmu piemēru tikai motivācijas pēc psiholoģiskā un komandas spēka,ka tika līdz finālām.Tas ir arii viss.Mums jau zems finansiālais un nav daudz hokeju zāļu kur trenēties.Tapēc jaunatne pamazām aug meistarībā

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 15:20, pirms 12 gadiem
Resp. ja mūsu visa izlase kapātu MHL un būtu tajā līmenī pat ne līderi, bet vispār kaut kā kapātu, tāpat kā krievi, tad varbūt mēs arī sīksti cīnītos, bet aizsargiem nav ne tas ātrums, ne arī lielai daļai uzbrucēju varēšana, nerunājot jau par vārtsargiem. Viens pats Gudļevskis šajā izlasē (U21) gan jau noturētu ielaistās ripas zem 5 šajās 4 spēlēs tikai pateicoties līmenim....

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:29, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Bet loģiski, ka tāda doma bija. Jo sevišķi, ka treneris komandu uz to gatavo. Ņemot vērā, ka viņi savu vietu zaudēt negrib, tad galvenais treneriem ir saglabāt vietu Elitē. Jo tāds ir LHF uzstādījums. Jautājums ir tikai, vai tam pietiks resursu.
Interesanti zināt, vai Tambijevs pagājušogad noskaņoja U-18 izlasi ar līdzīgiem uzstādījumiem ??? Domāju, ka ar pilnīgi pretējiem !!! Nevis lai nezaudētu , bet lai uzvarētu , neskatoties uz saviem resursiem un pretinieku pārspēku !!!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 15:34, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tu par pieaugušo čempi runā? Ja tā, tad nav tomēr korekti salīdzināt slovāku izlasi, kurā bija spēlētāji no tām pašām līgām no kurām pretinieki (NHL, KHL, Elitserien, čehu čempis) ar LV hokeja U18 izlase, kur mums ir 4 hokejisti no MHL un pārējie no zemāka ranga līgām (salīdzinājumam krieviem 2 spēlē jau KHL, vēl pāris ir no CHL līgām savu klubu vieni no līderiem un pārējie visi no MHL, vieni no savu komandu līderiem)

Krieviem izlasē tikai nedaudziem MHL uzbrucējiem ir švakāka statistika līgā kā Bukartam un principā visiem tā ir labāka par Golovkovu, kuri divi ir šīs komandas līderi. Par ASV junioru līmeni neizteikšos- visi viņi spēlē USHL līmenī, pie tam visu sezonu vienā komandā, saspēle ir izcila. Somu junioru līga ir līdzvērtīga MHL, plus daži jau debitējuši SM Liiga... čehiem visi ir superšpīleri viņu U20 čempī, kas mož ir mazliet zem MHL, bet nu viņu veikums tur ir arī ir lielisks.
...Par ASV junioru līmeni neizteikšos- visi viņi spēlē USHL līmenī, pie tam visu sezonu vienā komandā, - nu Tu stāsti tādas pašas muļķības kā krievu komentētāji

NEVIENS spēlētājs USNTDP neaizvada pilnu sezonu, neviens! Tā ir ASV hokeja attīstības programma, kuras ietvaros spēlētāji tiek rotēti uz laiku uzspēlēt USNTDP. Sezonas laikā tai USHL komandā apgrozās >60 spēlētāji. Pie kam, visvairāk pie spēlēšanas tiek U17 spēlētāji. No šī brīža ASV izlases neviens tur nav nospēlējis vairāk kā 40% no USHL sezonas spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 15:35, pirms 12 gadiem
semerjaks rakstīja: Interesanti zināt, vai Tambijevs pagājušogad noskaņoja U-18 izlasi ar līdzīgiem uzstādījumiem ??? Domāju, ka ar pilnīgi pretējiem !!! Nevis lai nezaudētu , bet lai uzvarētu , neskatoties uz saviem resursiem un pretinieku pārspēku !!!
pirms gada bija PILNĪGI cita situācija. Gan pretinieki vieglāki, gan turnīra formāts cits.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 15:37, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ...Par ASV junioru līmeni neizteikšos- visi viņi spēlē USHL līmenī, pie tam visu sezonu vienā komandā, - nu Tu stāsti tādas pašas muļķības kā krievu komentētāji

NEVIENS spēlētājs USNTDP neaizvada pilnu sezonu, neviens! Tā ir ASV hokeja attīstības programma, kuras ietvaros spēlētāji tiek rotēti uz laiku uzspēlēt USNTDP. Sezonas laikā tai USHL komandā apgrozās >60 spēlētāji. Pie kam, visvairāk pie spēlēšanas tiek U17 spēlētāji. No šī brīža ASV izlases neviens tur nav nospēlējis vairāk kā 40% no USHL sezonas spēlēm.
1) neteicu, ka viņi spēlē USHL (tikai USHL līmenī)
2) un ok, mazliet pārspīlēju... droši vien ietekmējies no tiem pašiem komentētājiem un vēloties sabiezināt krāsas

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 15:43, pirms 12 gadiem
Žēl, ka nākamgad nespēlēsim U20 elitē. Uzbrukumā varētu būt neslikta komanda, ja izdotos Girgensonu dabūt

Girgensons, Bļugers, Lipsbergs, Jevpalovs, Kulda, Bukarts, Golovkovs, Egle, Jeļisējevs... Tālāk jau varētu domāt ko 4. maiņā likt. (Ozoliņš no LM, Ševčenko no HK Rīgas, mož kāds Homjakovs no 95, Zuševics no EBEL u.t.t.) Pa trim gadiem vienu kārtīgu uzbrukumu varētu salasīt, ar pietiekami labām perspektīvām, ka visi šie kādreiz debitēs LV lielajā izlasē.

No otras puses, ja savāktu šo sastāvu un dabūtu Girgensonu + čempi pie sevis arēnā, tad varētu savu skatītāju priekšā labi noārdīties 1. divīzijā, kas ar nebūtu slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 15:49, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Žēl, ka nākamgad nespēlēsim U20 elitē. Uzbrukumā varētu būt neslikta komanda, ja izdotos Girgensonu dabūt

Girgensons, Bļugers, Lipsbergs, Jevpalovs, Kulda, Bukarts, Golovkovs, Egle, Jeļisējevs... Tālāk jau varētu domāt ko 4. maiņā likt. (Ozoliņš no LM, Ševčenko no HK Rīgas, mož kāds Homjakovs no 95, Zuševics no EBEL u.t.t.) Pa trim gadiem vienu kārtīgu uzbrukumu varētu salasīt, ar pietiekami labām perspektīvām, ka visi šie kādreiz debitēs LV lielajā izlasē.

No otras puses, ja savāktu šo sastāvu un dabūtu Girgensonu + čempi pie sevis arēnā, tad varētu savu skatītāju priekšā labi noārdīties 1. divīzijā, kas ar nebūtu slikti.
Nu nezinu - no tā ko redzēju, Egle jau vēl nebūtu nekāds papildinājums U20 izlasei... Par Girgensonu gan vari aizmirst.

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:55, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nezinu - no tā ko redzēju, Egle jau vēl nebūtu nekāds papildinājums U20 izlasei... Par Girgensonu gan vari aizmirst.
Ņemot vērā, ka uzbrucēju izvēle U20 izlasei ir samērā laba, tad varbūt arī tā. Bet nu viss atkarīgs arī no tā kur viņš spēlēs nākamgad un kā. Vēl priekšā vasara, kurā pastrādāt un pussezona, kuru līdz decembrim nolauzt. Ja viņš tiek USHL vai viņu izvēlas kāda CHL komanda un viņš tur rezultatīvi spēlē, tad domāju, ka iespējas ir...

Re ku čalis gadu iepriekš ar viņu vienā līgā spēlēja jau kā underager's bliež USA U18 sastāvā
Eliteprospects.com - Jack Eichel

Var jau teikt, ka čalim bija daudz labāka statistika EmJHL, bet tajā gadā tāpat viņš EJHL spēlēt daudz netika.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-23 15:58, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Ņemot vērā, ka uzbrucēju izvēle U20 izlasei ir samērā laba, tad varbūt arī tā. Bet nu viss atkarīgs arī no tā kur viņš spēlēs nākamgad un kā. Vēl priekšā vasara, kurā pastrādāt un pussezona, kuru līdz decembrim nolauzt. Ja viņš tiek USHL vai viņu izvēlas kāda CHL komanda un viņš tur rezultatīvi spēlē, tad domāju, ka iespējas ir...

Re ku čalis gadu iepriekš ar viņu vienā līgā spēlēja jau kā underager's bliež USA U18 sastāvā
Eliteprospects.com - Jack Eichel

Var jau teikt, ka čalim bija daudz labāka statistika EmJHL, bet tajā gadā tāpat viņš EJHL spēlēt daudz netika.
Tu pārāk daudz koncentrējies uz plikiem statistikas cipariem...

     [+] [-]

, 2013-04-23 16:04, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Tu pārāk daudz koncentrējies uz plikiem statistikas cipariem...
statistika reti kad melo, cipari rāda, ka ja tev ir normāls augums, normāli cipari, tad tu arī nonāksi kādā izlasē un draftā. Un pēc tam arī labi spēlēsi tālāk. No NHL šobrīd top 10 rez. uzbrucējiem tikai Kunics junioru gados varbūt bija ''nasing spešal''... 1/10 cilvēkiem. Tāpat arī tālāk.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 16:08, pirms 12 gadiem
Pat izejot cauri KHL ''rejectiem'' atklājas tas pats... var smieties par tādu Lehteru, bet 20 gados viņš spēlēja SM Liiga rezultatīvi un var smieties par Toresenu, ka nespēja noturēties NHL, bet 20 gados viņam bija 108 punkti QMJHL un viņš pat nav draftēts.....

Secinājums: ļoti reti tu kaut kas būsi, ja tev juniora vecumā nebūs ''ciparu''

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 16:09, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: statistika reti kad melo, cipari rāda, ka ja tev ir normāls augums, normāli cipari, tad tu arī nonāksi kādā izlasē un draftā. Un pēc tam arī labi spēlēsi tālāk. No NHL šobrīd top 10 rez. uzbrucējiem tikai Kunics junioru gados varbūt bija ''nasing spešal''... 1/10 cilvēkiem. Tāpat arī tālāk.
statistika nemelo - tikai bieži statistikas ciparu vācēji stipri haltūrē (cilvēciskais faktors), tāpat pārāk bieži mēs tajos ciparos saskatām vēlamo nevis esošo, kā arī šie pieejamie cipari bieži vien ir nepilnīgi, lai iegūtu tiešām patiesu viedokli.

Tāpēc jau skautiem ir pilnīgi cits faktu (statistikas) materiāls nekā mums pieejamais (viņiem ir daudz detalizētāks!).

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 16:10, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Pat izejot cauri KHL ''rejectiem'' atklājas tas pats... var smieties par tādu Lehteru, bet 20 gados viņš spēlēja SM Liiga rezultatīvi un var smieties par Toresenu, ka nespēja noturēties NHL, bet 20 gados viņam bija 108 punkti QMJHL un viņš pat nav draftēts.....

Secinājums: ļoti reti tu kaut kas būsi, ja tev juniora vecumā nebūs ''ciparu''
....tāpat var atrast daudz džekus "ar cipariem", kas vienkārši "pazuduši tulkojumā"...

     [+] [-]

, 2013-04-23 17:51, pirms 12 gadiem
8 komandas var cīnīties viena ar otru, pēdējās 2 ir redzams, ka krīt ārā no kopējā fona kā jau citos gados.

     [+] [-]

, 2013-04-23 18:43, pirms 12 gadiem
kā var nojaust zemapziņa? tad viņiem tur izlasē ir šamanis, kas spēj palīdzēt pieslēgties zemapziņai? es arī gribu! iedodiet kontaktus! ir daudzas lietas, kuras gribu mainīt zemapziņas līmenī, bet tālāk par apziņas robežām cilvēkam nav iespējams tikt. tur tā problēma!

     [+] [-]

, 2013-04-23 20:17, pirms 12 gadiem
Krizhanek rakstīja: 8 komandas var cīnīties viena ar otru, pēdējās 2 ir redzams, ka krīt ārā no kopējā fona kā jau citos gados.
nu nezinu vai Slovākija "krīt ārā no kopējā fona", salīdzinot ar Vāciju un Šveici...

     [+] [-]

, 2013-04-23 20:31, pirms 12 gadiem
Somu vārtsargs šodien nodemonstrēja kā jāspēlē, kad tev pa vārtiem 50 metienus dod... Protams, šodienas spēle bija izcila viņa izpildījumā, bet nedomāju tāpat, ka vidēji 8 vārti spēlē ar būtu jālaiž kā mūsējiem...

     [+] [-]

, 2013-04-23 20:43, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Somu vārtsargs šodien nodemonstrēja kā jāspēlē, kad tev pa vārtiem 50 metienus dod... Protams, šodienas spēle bija izcila viņa izpildījumā, bet nedomāju tāpat, ka vidēji 8 vārti spēlē ar būtu jālaiž kā mūsējiem...
jautājums - kādi tie metieni.

kā piemēru ļoti labi vēl joprojām atceros šo spēli 2007.g.: iihf.com - pēc metienu attiecības varētu spriest, ka līdzīga spēle, bet tikai ukraiņiem vārtsargs nolažojies - bet absolūti tā nebija. Lai arī metienu attiecība ir līdzīga, Ukrainai toreiz nebija NEVIENA bīstama momenta pie mūsu vārtiem - visi praktiski metieni bija no zilās līnijas vai pat neitrālās zonas, no kuriem neviens nebija bīstams. Savukārt, mūsējie būtu varē'juši iemest vēl vairāk, ja ukraiņu vorotčiks nebūtu tik labi stāvējis.

P.S. a Tu stāsti "ka statistika nemelo". Ja dziļāk paskatās - šādus precedentus var atrast ļoti daudz.
īstenībā jau statistika nemelo - vienkārši bieži tā ir ļoti, ļoti nepilnīga.

     [+] [-]

, 2013-04-24 23:09, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums - kādi tie metieni.

kā piemēru ļoti labi vēl joprojām atceros šo spēli 2007.g.: iihf.com - pēc metienu attiecības varētu spriest, ka līdzīga spēle, bet tikai ukraiņiem vārtsargs nolažojies - bet absolūti tā nebija. Lai arī metienu attiecība ir līdzīga, Ukrainai toreiz nebija NEVIENA bīstama momenta pie mūsu vārtiem - visi praktiski metieni bija no zilās līnijas vai pat neitrālās zonas, no kuriem neviens nebija bīstams. Savukārt, mūsējie būtu varē'juši iemest vēl vairāk, ja ukraiņu vorotčiks nebūtu tik labi stāvējis.

P.S. a Tu stāsti "ka statistika nemelo". Ja dziļāk paskatās - šādus precedentus var atrast ļoti daudz.
īstenībā jau statistika nemelo - vienkārši bieži tā ir ļoti, ļoti nepilnīga.
Pie 50 metieniem pa vārtiem bīstamu metienu IR daudz. Es te nerunāju par 20 metieniem, bet par spēli, kuru pretinieks faktiski tikai aizvada tavā zonā. Ne velti tas vārtsargs Eiropas rangā ir nr.1 pie goalijiem....