Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF noraida "Amur" pieprasījumu Kalniņa pārejai

Rolands Eliņš

LHF noraida "Amur" pieprasījumu Kalniņa pārejai
Jānis Kalniņš. Foto: Växjö Lakers

Latvijas Hokeja federācija (LHF) centrālajā transfēru sistēmā saņēma pieprasījumu apstiprināt Jāņa Kalniņa pāreju uz Krievijas komandu Habarovskas "Amur" un uzreiz šo pieprasījumu noraidīja, portālam Sportacentrs.com šodien apstiprināja LHF ģenerālsekretārs. Pēc IIHF noteikumiem LHF gan nav tiesīga to darīt, tāpēc jārēķinās ar to, ka IIHF pati apstiprina Kalniņa pievienošanos "Amur", taču tiek cerēts, ka IIHF izpratīs LHF situāciju un neuzliks sankcijas.

Jānis Kalniņš un "Amur" noslēgto līgumu izziņoja sestajā jūlijā, pirms vairāk nekā divām nedēļām. Taču IIHF transfēru sistēmā viņa pāreja vēl nebija apstiprināta, jo, saskaņā ar IIHF reglamentu, pēc "Amur" pārstāvētās Krievijas puses pieprasījuma tas jāizdara viņa mājas asociācijai, proti, LHF. LHF jau iepriekš Mika Indraša lietā bija mūsu portālam uzsvērusi, ka šādas pārejas nevar apstiprināt un negatavojas to darīt.

"Kalniņa pārejas pieteikums tagad tika saņemts, un uzreiz arī to noraidījām," sacīja LHF ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs, norādot, ka situācija jau mēneša laikā nav mainījusies – Latvijas sporta likums aizliedz Latvijas sportistiem spēlēt Krievijas līgās, un attiecīgi LHF nevar apstiprināt pāreju, kas neatbilst Latvijas likumdošanai.

Pļāvējs norādīja, ka LHF apzinās, ka teorētiski ir veikusi IIHF reglamenta pārkāpumu, taču sagaida, ka starptautiskā federācija izpratīs situāciju un pret LHF ar sankcijām nevērsīsies: "Esam sagatavojuši dokumentāciju ar saviem argumentiem un Izglītības un zinātnes ministrijas iesūtīto viedokli, ko mēs paši viņiem lūdzām, Tas kalpo kā viens no iemesliem, lai mēs šādu pāreju vispār varētu atteikt."

Tas gan nenozīmē to, ka Kalniņš "Amur" sastāvā nespēlēs un no sava līguma būs spiests atteikties, jo tagad situācijā būs jāiesaistās starptautiskajai federācijai, turklāt KHL vadībai ir iespējas izteikt savas pretenzijas, jo IIHF reglamentā nav paredzēts atteikt pāreju šāda iemesla dēļ.

"Pirms transfēra noraidījuma sazinājāmies ar IIHF, un tur mūs nenosoda par to, attiecīgi gribētos cerēt, ka neviens mums nekādas sankcijas neuzliks," teica Pļāvējs. "Taču šo juridisko jezgu tagad nāksies pārņemt IIHF. Un jā, starptautiskā federācija jau darbojas uz citas juridiskās bāzes. Mums situācija ir skaidra, mēs nevaram pārkāpt Latvijas likumu, kamēr uz IIHF tas īsti neattiecas, un viņiem jāskatās savs reglaments."

Situācijai gan nav precedenta, tādēļ iespējami dažādi scenāriji, taču IIHF būs iespējas apstiprināt Kalniņa līgumu agresorvalsts Krievijas klubā "Amur" un ļaut viņam tur spēlēt, tāpat kā tas tiek ļauts citu valstu hokejistiem, kuri šovasar pieņēmuši līdzīgu lēmumu.

Līgumu ar KHL klubu noslēdzis arī Nikolajs Jelisejevs, taču viņa pārejas pieprasījums LHF vēl nav sasniedzis. Pļāvējs gan norādīja, ka tas izskatās tikai laika jautājums un ka šajā ziņā tiek sagaidīts līdzīga notikumu attīstība kā ar Kalniņa pāreju.

Jāatgādina, ka pavasarī pieņemtais Latvijas sporta likums paredz aizliegumu pārstāvēt valstsvienību tiem spēlētājiem, kuri piedalās Krievijas un Baltkrievijas sporta līgās.

  +7 [+] [-]

, 2022-07-22 12:20, pirms 2 gadiem
Jānis kalniņš
Grūti iedomāties latviskāku vārdu un uzvārdu
Ja nu vienīgi pēteris lejiņš

     [+] [-]

, 2022-07-22 12:21, pirms 2 gadiem
Kāda jēga no šī cirka? Ja nu vienīgi parādīt,ka transfēru sistēma ir ar robiem

 +10 [+] [-]

, 2022-07-22 12:24, pirms 2 gadiem
cerēsim ka IIHF dos atļauju, tādēju atverot durvis uz rusņu arī pārējiem okupantu, slepkavu un izvarotāju atbalstītājiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 12:33, pirms 2 gadiem
Es nesaprotu nedaudz LHF iemeslu bloķēt pāreju…
Mēs paši gribam lai šādu cilvēku kas slavina krievijas zvērības ir mazāk valstī, bet paši viņus nelaižam prom…
Lai iet visi kas grib…ignoret to vajag…ar varu nevienu nenoturesi… atcereties vinus, bet palaist un nelaist atpakal drizak vajadzetu pacinities
Ar varu vinus seit turet ir pilnigi absurdi

  +4 [+] [-]

, 2022-07-22 12:51, pirms 2 gadiem
matishL rakstīja: Es nesaprotu nedaudz LHF iemeslu bloķēt pāreju…
Mēs paši gribam lai šādu cilvēku kas slavina krievijas zvērības ir mazāk valstī, bet paši viņus nelaižam prom…
Lai iet visi kas grib…ignoret to vajag…ar varu nevienu nenoturesi… atcereties vinus, bet palaist un nelaist atpakal drizak vajadzetu pacinities
Ar varu vinus seit turet ir pilnigi absurdi
Nav jau viduslaiki, kad varēja izsviest uz vientuļas salas nosprāgt! Un domā šitie suņi paliks tur uz dzīvi? Aptaisīsies ar laiku un lidis atpakaļ. Viss ko var darīt, ir ignorēt, nerakstīt un nelikties ne zinis par viņiem. Kaut gan tā arī nevar, šitie rubļa varoņi ir jāliek ķešā, lai neaizmirstas.
Slēpts komentārs: zelts

  -3 [+] [-]

, 2022-07-22 13:00, pirms 2 gadiem
Pat ja notiks ne sevišķi ticamais un IIHF pāreju neapstiprinās, jautājums, kā uz to reaģēs Krievija? Vai krieviem šķitīs svarīgi ievērot IIHF lēmumus un nesačakarēt attiecības līdz galam?

  +8 [+] [-]

, 2022-07-22 13:00, pirms 2 gadiem
IVANS HOLMS

     [+] [-]

, 2022-07-22 13:01, pirms 2 gadiem
zelts rakstīja: Nnnnuuuuu super malači, kārtējo reizi pārliecinājos ka LV sporta federācijas ir apaļas nulles... Viņi kaut ko cer no IIHF... kā var tur vispār kāds algu saņemt, jau pirms šī dok saņemšanas bija jābūt oficiāla vēstule IIHF un LHF uz galda juristu atbilde, tas viss kopumā ir nožēlojami... tagad pīkst par kaut kādām sankcijām...īstenībā derētu dabūt bietē, lai beidzot sāktu strādāt nevis piesegt ņergas un tēlot varoņus pret citiem....grrrr dusmīgs
tak šis jaunais LHFa pļutītājs jau pirms laba laika kaut ko teica, ka sūtīs un prasīs. Izskatās ka IIHFs ir vnk uzlicis virsū ignoru, jo tagad jau grab ka "mēs ja pēc likuma, cerams ka nebūs sankciju"

  +5 [+] [-]

, 2022-07-22 13:07, pirms 2 gadiem
Nodevēji jau kara laikā savai armijai arī neprasa oficiālu atļauju pāriet pretinieku pusē?! Žēl vienīgi, ka Ivans Gorkins aplauzīsies, jo neticu, ka saņems savus 700 tūkstošus eiro. Jaunu un baltu luxury klases Ladu un 700 rubļus gan...

  +7 [+] [-]

, 2022-07-22 13:07, pirms 2 gadiem
tulks rakstīja: IVANS HOLMS
aka - Ivan Gorkin

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 13:08, pirms 2 gadiem
Zinot IIHF impotenci es būšu, nu ļoti ļoti) pārsteigs, ja viņi pāreju neatļaus ... Bet tā ir 0,001% varbūtība

  +5 [+] [-]

, 2022-07-22 13:09, pirms 2 gadiem
p.s. Varbīt mums, līdzīgi ka vatņikiem, vajadzēja šitos hokejistus, kas uz rusņu pošās, paņemt armijā piespiedu kārtā ?

  +5 [+] [-]

, 2022-07-22 13:10, pirms 2 gadiem
Mudaki. Tak lai spēlē, ja grib. Savu izvēli, ar ko būs jāsadzīvo, ir izdarījis.

  +5 [+] [-]

, 2022-07-22 13:11, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: cerēsim ka IIHF dos atļauju, tādēju atverot durvis uz rusņu arī pārējiem okupantu, slepkavu un izvarotāju atbalstītājiem.
Kāpēc tā? Labāk lai visos iespējamos veidos čakarē viņiem ikdienu un nelaiž

  +6 [+] [-]

, 2022-07-22 13:15, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kāpēc tā? Labāk lai visos iespējamos veidos čakarē viņiem ikdienu un nelaiž
šādi var izfiltrēt vatņikus, ja nekur netiks, tad pārējie kam piedāvās atteiks, nevis tāpēc ka ir pret rusņu, bet tāpec ka zin ka tāpat neteiks. labāk zināt

  -2 [+] [-]

, 2022-07-22 13:17, pirms 2 gadiem
Nu varoņdarbs. Pasmīdināja tautu

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 13:17, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kāpēc tā? Labāk lai visos iespējamos veidos čakarē viņiem ikdienu un nelaiž
IIHF dzīvo pēc saviem likumiem, tāpēc nevienam neko nečakarēs.
un LHF tagad ir tīri, mēs jau darījām kā likumā rakstīts, bet tā IIHF pie visa vainīga.
tāpēc to likuma punktu var izmest mēslainē par aizliegumu sportistiem spēlēt moskovijas klubos. viņš tomēr ir pret cilvēku brīvu pārvietošanos un darbu.
atstāt, tikai to punktu, ja kāds moskovijā turpina strādāt, tad liegt pārstāvēt Latvijas izlasi. ja tomēr izlasē tiek tādi paņemti, tad pederācija zaudē valsts finansējumu.
nebrīnīšos, ja pavasarī šitos izlasē ar sauks, tipa mēs neesam vainīgi , IIHF viņiem atļāva spēlēt, tāpēc arī izlasē var spēlēt, jo neko nav pārkāpuši no IIHF viedokļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2022-07-22 13:36, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Man gan ir cits viedoklis visa šī cirka sakarā Es visur un vienmēr izeju no izlases interesēm!
Značit, IIHF lai atsaka transfērā, bet LHF lai parūpējas, ka abi grēkāži piespiedu kārtā spēlē gan Zemgalē, gan izlasē!
Un tevi piespiedu kārtā nolikt ubagot Bauskas krustojumā

  +8 [+] [-]

, 2022-07-22 13:38, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Viņi neslavina Krievijas podvigus, viņi, pateicoties likumam, ir nokļuvuši neparocīgā situācijā ar ļoti maz variantiem priekš piepelnīšanas un izpatikšanas visiem
Kā tā neslavina. Admiral lapā zem katra hokejista uzraksts svoih nebrasajem un Z
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 13:39, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Man gan ir cits viedoklis visa šī cirka sakarā Es visur un vienmēr izeju no izlases interesēm!
Značit, IIHF lai atsaka transfērā, bet LHF lai parūpējas, ka abi grēkāži piespiedu kārtā spēlē gan Zemgalē, gan izlasē!
tu sēdi mazā burbulī un neredzi kopbildi. Hokejs grimst. Neizteiksmīgi čempji un OS, tagad LHFa mīkstumu un hokejistu aprobežotības hokeja prestižs šķobās. Kā tas savulaik cēlās dēļ Ozo, Irbes, uzvarētām TOP valstīm un "skaistajiem zaudējumiem" PČ. Baskets jau ir garām, futbols ar ielikteni sāk dauzīt pundurus + čakli strādā žurnālisti, arī drīz būs garām. Hokejā runā tik par šiem nodevējiem un bik par mestis. Ansons dabū MK MVP un tas nevienam neinteresē. Bet tu ne suda nesapratīsi ko es te runāju.
šādi savulaik tusētāju paaudze iedzina zemē basketu

  +4 [+] [-]

, 2022-07-22 13:44, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tu sēdi mazā burbulī un neredzi kopbildi. Hokejs grimst. Neizteiksmīgi čempji un OS, tagad LHFa mīkstumu un hokejistu aprobežotības hokeja prestižs šķobās. Kā tas savulaik cēlās dēļ Ozo, Irbes, uzvarētām TOP valstīm un "skaistajiem zaudējumiem" PČ. Baskets jau ir garām, futbols ar ielikteni sāk dauzīt pundurus + čakli strādā žurnālisti, arī drīz būs garām. Hokejā runā tik par šiem nodevējiem un bik par mestis. Ansons dabū MK MVP un tas nevienam neinteresē. Bet tu ne suda nesapratīsi ko es te runāju.
šādi savulaik tusētāju paaudze iedzina zemē basketu
Ansonam tikai MK. MVP bija mazais Kulda

     [+] [-]

, 2022-07-22 13:48, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Ansonam tikai MK. MVP bija mazais Kulda
ai, nu jā, bet ideja no tā nemainās

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 13:51, pirms 2 gadiem
Kalniņš tagad var stāties bezdarbniekos vai iet uz maximu strādāt

  +5 [+] [-]

, 2022-07-22 13:51, pirms 2 gadiem
Priekšs kam nedot atļauju lai iet , lai izbauda visus krievijas ''labumus '' , nav nevienam jālūdzas , jāpierunā jādraud ej , bet tikai pēc tam neraudi krokodila asaras kad esi uzmests , nebrīnies kad iespļaus tev sejā izvairīsies no tevis un negribēs ar tevi sveicināties

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 13:51, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Pērtiķbols ne sūda nav garām, aizies Fakinga - Bertānu paaudze, vietā ņi hrena jēdzīga nav! U-20 pa Bē grupu spirinās
Hokejs tiek no augšas gremdēts, no Saeimas, jo tas fakingais likums ir ANTIHOKEJISKS, kurš vēl projekta veidā tika radīts PIRMS Ukrainas kara, kaut kur starp KHL pauzi un Olimpiādi, to labi atceros un šī likuma mērķis bija nahrenizāet Rīgas Dinamo! Citu mērķu nebija, un kad sākās karš, likumprojekta autori pašapmerinātībā berzēja rokas
nu ja ka no augšas, hokeja augša Latvijā ir LHF, tie arī gremdē. pārējais ir tavi murgi

  +5 [+] [-]

, 2022-07-22 14:02, pirms 2 gadiem
Vajdzēja laist visus , kas grib uz Krieviju, būtu mēs atkoduši visus 5.kolonnas mīļotājus un atbalstītājus.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:16, pirms 2 gadiem
Pārejas laikā neiedot pāreju ir neprāta lēmums no LHF puses. Ja Jānis iesudzēs tiesā LHF, tad LHF varēs iet uz bankrotu. Lai Janka brauc un paliek tur.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:24, pirms 2 gadiem
Es domāju, ka LHF šito tiesu pagrūdīs kā mazi eži, nav neviena IIHF statūta punkti, kas viņiem būtu par labu.

  -4 [+] [-]

, 2022-07-22 14:25, pirms 2 gadiem
Visi te gadiem brēca un ņaudēja par LHF, tagad pēkšņi laiza tai pēdas.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 14:29, pirms 2 gadiem
Ok, bet pēc loģikas, valsts pilsonim subordinācija šajā jautājumā būtu:

Konkrētās valsts likums > sporta organizācijas noteikumi

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 14:31, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Man gan ir cits viedoklis visa šī cirka sakarā Es visur un vienmēr izeju no izlases interesēm!
Značit, IIHF lai atsaka transfērā, bet LHF lai parūpējas, ka abi grēkāži piespiedu kārtā spēlē gan Zemgalē, gan izlasē!
Varētu vispār Latvijas hokejistiem aizliegt izbraukt no valsts un likt spēlēt Latvijas čempionātā. Tas tik būtu derbijs - finālā kautkāds HS Rīga ar Bļugeru priekšgalā pret Balceru kas pārstāv Prizmu

     [+] [-]

, 2022-07-22 14:33, pirms 2 gadiem
LHF nav tiesības pāreju noraidīt. Tad kāda jēga vispār šim procedūras punktam?

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:38, pirms 2 gadiem
Man šķiet, ka IIHF pati apstiprinās pāreju un neuzliks sodu LHF, jo izklausās, ka LHF ir pietiekami centušies komunicēt un paust savu pozīciju jau no situācijas ar Indraši.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:44, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tu sēdi mazā burbulī un neredzi kopbildi. Hokejs grimst. Neizteiksmīgi čempji un OS, tagad LHFa mīkstumu un hokejistu aprobežotības hokeja prestižs šķobās. Kā tas savulaik cēlās dēļ Ozo, Irbes, uzvarētām TOP valstīm un "skaistajiem zaudējumiem" PČ. Baskets jau ir garām, futbols ar ielikteni sāk dauzīt pundurus + čakli strādā žurnālisti, arī drīz būs garām. Hokejā runā tik par šiem nodevējiem un bik par mestis. Ansons dabū MK MVP un tas nevienam neinteresē. Bet tu ne suda nesapratīsi ko es te runāju.
šādi savulaik tusētāju paaudze iedzina zemē basketu
Citiem gadiem tauta šajā laikā cepās par pelavu sastāva komplektāciju
Varbūt u20 čempis atgriezīs paša hokeja kā spēles tematiku
Par lhf
Vai tur nebija kā fūzī, kad situācijā, ja valsts institūcijas iejaucas pederācijas darbā, seko dsq

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:46, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tu sēdi mazā burbulī un neredzi kopbildi. Hokejs grimst. Neizteiksmīgi čempji un OS, tagad LHFa mīkstumu un hokejistu aprobežotības hokeja prestižs šķobās. Kā tas savulaik cēlās dēļ Ozo, Irbes, uzvarētām TOP valstīm un "skaistajiem zaudējumiem" PČ. Baskets jau ir garām, futbols ar ielikteni sāk dauzīt pundurus + čakli strādā žurnālisti, arī drīz būs garām. Hokejā runā tik par šiem nodevējiem un bik par mestis. Ansons dabū MK MVP un tas nevienam neinteresē. Bet tu ne suda nesapratīsi ko es te runāju.
šādi savulaik tusētāju paaudze iedzina zemē basketu
Kā tad
vIsās sporta studijās,SC,Valtera katra otrā intervija ir par hokeju

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 14:48, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kā tad
vIsās sporta studijās,SC,Valtera katra otrā intervija ir par hokeju
Ne gluži par hokeju
Bet par lietām ap hokeju
Tas tagad izdevīgi
Vēl tikai kaimiņu ņura nav izteikusies

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:49, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: Jānis kalniņš
Grūti iedomāties latviskāku vārdu un uzvārdu
Ja nu vienīgi pēteris lejiņš

Man reiz bija padotais Jānis Bērziņš, kurš latviski neprata un nesaprata pat viss elementārākās lietas.

  +3 [+] [-]

, 2022-07-22 14:56, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kā tad
vIsās sporta studijās,SC,Valtera katra otrā intervija ir par hokeju
un?

  -2 [+] [-]

, 2022-07-22 14:59, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: šādi var izfiltrēt vatņikus, ja nekur netiks, tad pārējie kam piedāvās atteiks, nevis tāpēc ka ir pret rusņu, bet tāpec ka zin ka tāpat neteiks. labāk zināt
Zināmā mērā piekrītu tevis rakstītam, jo patreiz notiekošais globālā pasaulē parāda kas ir kas.
Neesmu ļauns cilvēks, tomēr gribu, lai katrs saņem pēc nopelniem, un šai situācijā uzskatu, ka Kalniņš ir pelnījis kādu nopietnu sodu. Tāpēc LHF rīcību šai konkrētā situācijā uzskatu par adekvātu, un, pats galvenais, LV likumdošanai atbilstošu. Un, ja godīgi, tad es par 75% esmu pārliecināts, ka arī IIHF var šādu transfēra pāreju neatbalstīt. Viņi šādas globālās situācijas gadījumā diez vai ir ieinteresēti iet pret nacionālo federāciju nolemtajam, un konkrētas valsts likumdošanai.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 15:07, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Zināmā mērā piekrītu tevis rakstītam, jo patreiz notiekošais globālā pasaulē parāda kas ir kas.
Neesmu ļauns cilvēks, tomēr gribu, lai katrs saņem pēc nopelniem, un šai situācijā uzskatu, ka Kalniņš ir pelnījis kādu nopietnu sodu. Tāpēc LHF rīcību šai konkrētā situācijā uzskatu par adekvātu, un, pats galvenais, LV likumdošanai atbilstošu. Un, ja godīgi, tad es par 75% esmu pārliecināts, ka arī IIHF var šādu transfēra pāreju neatbalstīt. Viņi šādas globālās situācijas gadījumā diez vai ir ieinteresēti iet pret nacionālo federāciju nolemtajam, un konkrētas valsts likumdošanai.
Par šo vienalga, es LHFam vairāk pārmetu ļenganumu izteikumos, jau kopš 24. februāra. Un te publicētā Vītoliņa muldēšana "nu ja neizies laukumā, tad skatīsimies" vnk ir vāks. Par to kalniņu man vienalga, ja grib spēlēt lai spēlē, bet negribētu viņu redzēt nekādā statusā LV hokejā arī pēc karjeras beigām

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 15:11, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: un?
Nu ja kkas grimst,tad tam pēc loģikas vajadzētu pievērst mazāku uzmanību....

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 15:12, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Par šo vienalga, es LHFam vairāk pārmetu ļenganumu izteikumos, jau kopš 24. februāra. Un te publicētā Vītoliņa muldēšana "nu ja neizies laukumā, tad skatīsimies" vnk ir vāks. Par to kalniņu man vienalga, ja grib spēlēt lai spēlē, bet negribētu viņu redzēt nekādā statusā LV hokejā arī pēc karjeras beigām
Mani personiski absolūti neizbrīna LHF ļenganums, jo es rēķinos ar to, kas stāv šīs federācijas galvgalī. Drīzāk būtu izbrīnīts, ja šī reakcija būtu bijusi asa un ātra no cilvēk(iem)a, kur(i)š tik ilgi ir ēdis no Putlera&Co rokas.

  +4 [+] [-]

, 2022-07-22 15:13, pirms 2 gadiem
A nafigam? Ja jau pats čalis gribēja beigt spēlēt izlašē, tad arī vajadzēja viņam to ļaut darīt! Nevienam nav jālūdzas spēlēt izlasē. Šitas kadrs nekad nav baigi rāvies uz izlasi. Pieduršos, ja tagad Amur iesniegs apelāciju IIHF un izsitīs vēl no pederācijas tagad kādu kompencāciju! Vot tas būs cirks.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 15:16, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: Nu ja kkas grimst,tad tam pēc loģikas vajadzētu pievērst mazāku uzmanību....
tu lasīt māki?

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 15:17, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Mani personiski absolūti neizbrīna LHF ļenganums, jo es rēķinos ar to, kas stāv šīs federācijas galvgalī. Drīzāk būtu izbrīnīts, ja šī reakcija būtu bijusi asa un ātra no cilvēk(iem)a, kur(i)š tik ilgi ir ēdis no Putlera&Co rokas.
mani vispār vairs nekas neizbrīna

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 15:18, pirms 2 gadiem
pārāk daudz uzmanības šitiem pa virsu peldošajiem

     [+] [-]

, 2022-07-22 15:30, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Kā tā neslavina. Admiral lapā zem katra hokejista uzraksts svoih nebrasajem un Z
tas ir vāks
https://hcadmiral.ru/?_ga=2.4335286...
';

     [+] [-]

, 2022-07-22 15:57, pirms 2 gadiem
HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA ...

APLAUZIENS UN SAČAKARĒTA REPUTĀCIJA! Malacis.. nav, ko vairāk piebilst! Kaut šī pāreja nerealizētos.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 16:22, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kā tad
vIsās sporta studijās,SC,Valtera katra otrā intervija ir par hokeju
skatās visādu huiņu un bezdē , ka tur nav par šļūkāšanu
varbūt paklausies kādus šļūkāšanas podkāstus vai vismaz to cilvēku, kas ar šļūkāšanu saistīti, tad varbūt būs par sļūkāšanu.
kaut gan arī var aplauzties, jo spirtacentra šefs , kas sevi pozicionē par volejbolistu, par to neko neraksta, bet tikai par kolhozu un šaibas dauzīšanu
un paskaties viņa podkāstus - ir kāds bijis volejbolists? parasti - futbols, basketbols un hokejs tiek pārstāvēts.

     [+] [-]

, 2022-07-22 17:21, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: skatās visādu huiņu un bezdē , ka tur nav par šļūkāšanu
varbūt paklausies kādus šļūkāšanas podkāstus vai vismaz to cilvēku, kas ar šļūkāšanu saistīti, tad varbūt būs par sļūkāšanu.
kaut gan arī var aplauzties, jo spirtacentra šefs , kas sevi pozicionē par volejbolistu, par to neko neraksta, bet tikai par kolhozu un šaibas dauzīšanu
un paskaties viņa podkāstus - ir kāds bijis volejbolists? parasti - futbols, basketbols un hokejs tiek pārstāvēts.
Pirms vairākiem gadiem taisīja retas intervijas ar volejbola cilvēkiem, tagad jau gadiem nav par klasisko volejbolu no viņa.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 17:26, pirms 2 gadiem
relax81 rakstīja: aka - Ivan Gorkin
IVAN GORKIN ir JĀNIS KALNS
IVAN HOLM ir JĀNIS PAUGURS
IVAN GOROČKIN ir JĀNIS KALNIŅŠ

     [+] [-]

, 2022-07-22 17:26, pirms 2 gadiem
#22924 rakstīja: Nodevēji jau kara laikā savai armijai arī neprasa oficiālu atļauju pāriet pretinieku pusē?! Žēl vienīgi, ka Ivans Gorkins aplauzīsies, jo neticu, ka saņems savus 700 tūkstošus eiro. Jaunu un baltu luxury klases Ladu un 700 rubļus gan...
Cerams, ka viņš saņems pelnītu vietu Krievijas filtrācijas nometnē.

     [+] [-]

, 2022-07-22 17:51, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: skatās visādu huiņu un bezdē , ka tur nav par šļūkāšanu
varbūt paklausies kādus šļūkāšanas podkāstus vai vismaz to cilvēku, kas ar šļūkāšanu saistīti, tad varbūt būs par sļūkāšanu.
kaut gan arī var aplauzties, jo spirtacentra šefs , kas sevi pozicionē par volejbolistu, par to neko neraksta, bet tikai par kolhozu un šaibas dauzīšanu
un paskaties viņa podkāstus - ir kāds bijis volejbolists? parasti - futbols, basketbols un hokejs tiek pārstāvēts.
bīčisti pilnībā tiek ignorēti- no pirmā lielā Jūrmalas turnīra un PČ- 0 kontenta
pat prevjū rakstus nevar uzskribelēt,kad meitenes cīnās par medāļiem..

  +3 [+] [-]

, 2022-07-22 17:57, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: bīčisti pilnībā tiek ignorēti- no pirmā lielā Jūrmalas turnīra un PČ- 0 kontenta
pat prevjū rakstus nevar uzskribelēt,kad meitenes cīnās par medāļiem..
Nav laika - diennaktī ir tikai 24 stundas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 18:43, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tak beidz tupīt
viš tak visam tam sūdam, ko pats te izspiež tic. lai tupī, vismaz cilvēkiem ir iespēja redzēt kā tupums izskatās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 18:54, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: viš tak visam tam sūdam, ko pats te izspiež tic. lai tupī, vismaz cilvēkiem ir iespēja redzēt kā tupums izskatās
neviena pederācija rosijas izlases no turnīriem nav izslēgušas, ka viņi ir agresori, izvarotāji un okupanti, bet tikai un vienīgi drošības dēļ...
rosijas pederācija paliek pilntiesīgs čļens IIHF ar visām no izrietošajām sekām, tāpēc nav nekāda pamata neapstiprināt transfēru uz kolhozu, ja jau tur kāds grib dauzīt šaibu.
manā uzskatā tā ir pilnīga huiņa, ko te LHF dara un tēlo no sevis kā viņi ir pret spēlēšanu kolhozā un taisa reklāmu sev.
pavasarī tie paši darboņi tirsīs visādu huiņu , ja kāds izlasē gribēs spēlēt, kā jau bija gadījumā ar bartuļisu. tas tik neaizbrauca uz PČ, jo Bobis viņu izmeta uzreiz kā ieradās.
georga lentes kavalieris haris neko tādu nedarīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:03, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Pērtiķbolisti nograbēja U-20 Bē grupā, pret klibajiem Serbiem, kuriem pērtiķbolā arī ir dziļa krīze Paskatījos tagad fragmentus youtube, tas ir PIPEC, ja šitā pretinieki spēlētu pret mums Hokejā, mēs jau sen būtu pie medāļiem tikuši Taču pērtiķbolā kvantitāte nerada kvalitāti Vecā VEFiņa laikā divi pēc kārtas nerealiztēti sodi tas būtu ārkārtas gadījums Tagad Serbi knapi trāpa 1 no 6 Ne tikai Serbi, praktiski visi LV pretinieki visās vecuma grupās Pateicoties pretinieku lažām pērtķbolisti brēc, ka mēs esam zirgā
Redz, tikai serbi var izkrist uz B divīziju. Turpini vien muldēt par basketbola zemo konkurenci.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 19:04, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Tu jau pats ar tiem pajoļiem solidarizējies, ne vārda neteikdams, ka šie ar nēģeru bildēm profilos, Hokeja tēmā smirdinās
visi bimbambolisti man iemesti miskastē, kas smird hokeja sadaļā. es nemaz nezinu ko viņi raksta, ja nu vienīgi kāds tups čurbans neizceļ no miskastes tāpat , kā vates paurus , kas gadiem ilgi te smird

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:06, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: neviena pederācija rosijas izlases no turnīriem nav izslēgušas, ka viņi ir agresori, izvarotāji un okupanti, bet tikai un vienīgi drošības dēļ...
rosijas pederācija paliek pilntiesīgs čļens IIHF ar visām no izrietošajām sekām, tāpēc nav nekāda pamata neapstiprināt transfēru uz kolhozu, ja jau tur kāds grib dauzīt šaibu.
manā uzskatā tā ir pilnīga huiņa, ko te LHF dara un tēlo no sevis kā viņi ir pret spēlēšanu kolhozā un taisa reklāmu sev.
pavasarī tie paši darboņi tirsīs visādu huiņu , ja kāds izlasē gribēs spēlēt, kā jau bija gadījumā ar bartuļisu. tas tik neaizbrauca uz PČ, jo Bobis viņu izmeta uzreiz kā ieradās.
georga lentes kavalieris haris neko tādu nedarīs.
par indraši nezinu, bet pārējiem diviem durvis uz ilzasi esot slēgtas uz visiem laikiem, tēvēnetā rakstīts. Manuprāt, bans uz jebko LV hokejā visiem trim uz mūžu. Bet nav ko spriedelēt kā būs, kad būs reāli fakti, tad komentēs. Es par kolorado lenti Vītoliņa gadījumā vienmēr esmu klusējis, bet pēdējais raksts ar pieļāvumu ka šos vēl vērtēs, ja neuzslidos, manās acīs ir vēl ielāka izgāšanās.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:08, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: par indraši nezinu, bet pārējiem diviem durvis uz ilzasi esot slēgtas uz visiem laikiem, tēvēnetā rakstīts. Manuprāt, bans uz jebko LV hokejā visiem trim uz mūžu. Bet nav ko spriedelēt kā būs, kad būs reāli fakti, tad komentēs. Es par kolorado lenti Vītoliņa gadījumā vienmēr esmu klusējis, bet pēdējais raksts ar pieļāvumu ka šos vēl vērtēs, ja neuzslidos, manās acīs ir vēl ielāka izgāšanās.
Bārtulim izlases durvis slēgtas uz visiem laikiem
Latviešu aizsargam Oskaram Bārtulim nebūs iespēja atgriezties Latvijas hokeja valstsvienībā, sarunā ar aģentūru LETA pauda Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

https://www.diena.lv/raksts/sports/...

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:08, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Bārtulim izlases durvis slēgtas uz visiem laikiem
Latviešu aizsargam Oskaram Bārtulim nebūs iespēja atgriezties Latvijas hokeja valstsvienībā, sarunā ar aģentūru LETA pauda Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

https://www.diena.lv/raksts/sports/hokejs/bartulim-izlases-durvis-slegtas-uz-visiem-laikiem-14215058
es par bārtuli visu jau esmu pateicis, neredzu jēgu cilāt

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 19:10, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Po barabanu man tie Serbi, galvenais lai Latvijā pērtiķbols netiek celts debesīs, absolūti bez jabkāda pamata Nekādu konkurenci es tur nesaskatu, ja mērītu pēc Hokeja mērauklas, tad ceļā uz PK Latvijas izlasei stātos pretī 15 Prizmas, 12 Olimpi un 13 Kurbadi, apmēram tā Kā jau rakstīju iepriekš, mūsdienu pērtiķbolā ir kvantitāte bez kvalitātes
Galvenais, lai belašā nebūtu sīpoli!

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:11, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es par bārtuli visu jau esmu pateicis, neredzu jēgu cilāt
es tik atgādinu, ka tādiem paziņojumiem 0 vērtība no pederācijas, kas tādus un līdzīgus paziņojumus, par nekad vairs jau sen pārkāpušas un ne reizi vien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-07-22 19:14, pirms 2 gadiem
Ko mūsu sportisti meklē Krievijas klubos?!! Kauns ir?

  +3 [+] [-]

, 2022-07-22 19:15, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Par Hokeja izlasi runājot, man galvenais, lai būtu visi iespējamie labākie uz konkrēto brīdi, kaut vai piespiedu kārtā, morāle vispār ņe jebjot!
brauc uz vladivostoka un palīdzi tambijevam organizēt lpsr izlasi, kas piedalīsies psrs spartakiādē
Latvijas Republikas izlasē tādiem nav vietas...

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:17, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: es tik atgādinu, ka tādiem paziņojumiem 0 vērtība no pederācijas, kas tādus un līdzīgus paziņojumus, par nekad vairs jau sen pārkāpušas un ne reizi vien...
es visu to atceros un nekādu vērtību paziņojumiem nesaskatu. laiks rādīs, tirsēji viņi ir, es zinu. Bet sirtuācijas samērā atšķiras, gan pašas darbības, gan fons. un bartulis tomēr daudz darījis bērnu hokejā, ko varbūt saskatīja kā indulgenci.
pēdējie divi nav tik svarīgi, lai dēl viņiem smērētos, manuprāt nesauks šos vairs. indraša gadījumu padarīs kā nebijušu vai "spartaks melo"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:20, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: par indraši nezinu, bet pārējiem diviem durvis uz ilzasi esot slēgtas uz visiem laikiem, tēvēnetā rakstīts. Manuprāt, bans uz jebko LV hokejā visiem trim uz mūžu. Bet nav ko spriedelēt kā būs, kad būs reāli fakti, tad komentēs. Es par kolorado lenti Vītoliņa gadījumā vienmēr esmu klusējis, bet pēdējais raksts ar pieļāvumu ka šos vēl vērtēs, ja neuzslidos, manās acīs ir vēl ielāka izgāšanās.
Visus tādus ārā no izlases! Lai spēlē jaunie, kā nekā tāpat paaudze mainās. Un tas nekas, ka sākumā būs kā būs, iespēlēsies, nekur neliksies.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:26, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Ko mūsu jaunie puiki Treknajos Gados meklēja stroikās? Kauns ir? Šito frāzi biju dzirdējis no daudzu augstskolu pasniedzējiem, kuru studenti masveidā pameta mācību iestādes par 50 latikiem dienā strādājot melnstrādnieka darbu
Tādus laikus īsti neatceros, precīzāk neinteresējos, tas bija t.s. oligarhu laiks? Kāpēc arī viņiem nav piemērotas sankcijas? Pa Gazpromiem un tml. barotavām vien maisījās un guva labumu lielos apmēros, maigi sakot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:33, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Ko mūsu jaunie puiki Treknajos Gados meklēja stroikās? Kauns ir? Šito frāzi biju dzirdējis no daudzu augstskolu pasniedzējiem, kuru studenti masveidā pameta mācību iestādes par 50 latikiem dienā strādājot melnstrādnieka darbu
Tu esi Aburts? Vai gadījumā Tavi radi nav no Harkivas? Kko teici reiz. Mana vīramāte no turienes, tagad pie manas muteres dzīvo, bet vīra māsīca ar dēlu pie mums. Viņas vīrs karo leģionā. Sanāca gan offtopic.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:50, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Tieši tā, esmu gan tas pats A-Burts Viss ir pareizi, ne tikai mani radi no turienes ir, bet pats ar tur piedzimu Par šitām tēmām labāk PM raksti, atbildēšu, kad būs laiks
Kad būs laiks, lai gan PM man diez ko nepatīk. Tevi te vajā, ja tikai PM? Tu esi ukrainis vai krievs? Vīra māsīca ar vīru ir krievi un no Krievijas, tāpēc šis iestājās krievu leģionā pret..(to tur). A vīra māsa pārvācās uz Franko Ivanovsku, tur visai mierīgi. Bet Harkiva Maskavu vajag bombardēt

     [+] [-]

, 2022-07-22 19:54, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Redz, tikai serbi var izkrist uz B divīziju. Turpini vien muldēt par basketbola zemo konkurenci.
Lai tie serbi krīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:08, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Esmu pa pusei Lettiņš, pa pusei... no tiem krajiem Tīri etniski tur ir grūti saprast, jo tanī laikā, kad piedzimu, bija PSRS un mana dzimta bija vienā reģionā, proti, Harkovas, Kijevas, Doņeckas, Belgorodas un Kurskas apgabali Tanī laikā tajos krajos pasē pats varēji rakstīt, ko gribi, kas tu esi pēc tautības Mans fāters ierakstīja, ka ir Ukrainis, to pašu ierakstīja arī Kijevas radi, taču visi pārējie mani onkuļi, tantes, brālēni, māsīcas izvēlējās būt par Krieviem, jo viņi bija vai nu Krievijas Federācijā vai arī tuvu tai ģeogrāfiski vai mentāli Tātad, ja skatās pēc pasēm, tad esmu pus Lettiņš (pa mātes līniju) un pus Ukrainis (pa tēva līniju), kaut gan tā robeža starp Ukraini un Krievu, manas rodņas gadījumā, ir visai nosacīta, jo, pa lielam, šķirbas nav nekādas
tava fāter radu līnija ir ukraiņu un pārkrievojušos ukraiņu kokteilis. Vēsturiski tās visas ir ukraiņu zemes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:14, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Belgoroda un Kurska arī?
ja ne visas, tad daļa no tām jā. Bet jau ap 1900 gadu tur bija 50/50, kaut kur vairāk utainie, uz dienvidiem vairāk ukraiņu. Netā ir atrodamas impērijas laiko etnogrāfiskā karte, leikas jau pēc 1900 gada, tur viss redzams
tik ņem vērā, ka tad vēl krievi nebija izdomāti, tad utainos sauca par veļikarosiem

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:19, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ja ne visas, tad daļa no tām jā. Bet jau ap 1900 gadu tur bija 50/50, kaut kur vairāk utainie, uz dienvidiem vairāk ukraiņu. Netā ir atrodamas impērijas laiko etnogrāfiskā karte, leikas jau pēc 1900 gada, tur viss redzams
tik ņem vērā, ka tad vēl krievi nebija izdomāti, tad utainos sauca par veļikarosiem
lai iebrauc dziļāk vēsturē līdz moskovijai un moskaļiem, ordas vasaļvalsts! ne tur Kurskas , ne Belgorodas nebija.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:20, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: lai iebrauc dziļāk vēsturē līdz moskovijai un moskaļiem
dziļāk vēsturē ir atpalikuši "finougri" kuri sēdēja purvos pielūdza "carevnu žabu", kamēr citus pasaulē jau darbojās augstskolas

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:22, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: dziļāk vēsturē ir atpalikuši "finougri" kuri sēdēja purvos pielūdza "carevnu žabu", kamēr citus pasaulē jau darbojās augstskolas
tie jau bija vairāk uz ziemeļiem no moskovijas, ne vis Belgoroda un Kurska atrodas tagad .

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:23, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tie jau bija vairāk uz ziemeļiem no moskovijas, ne vis Belgoroda un Kurska atrodas tagad .
es zinu kur viņi bija

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:28, pirms 2 gadiem
Lasu tos burta ģeniālos tekstus par poh morāle visu izlasei. A ko burtels darīs, ja mūsu zeltenēm, kas saprecējušās ar pakijiem, čurbām un meļņiem sadzims melni, tumši brūni muhamedu mīloši hokeja superstāri? Kas būs svarīgāks? Hoķa izlases rezultāts vai "baltā cilvēka kodekss"?

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:29, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lasu tos burta ģeniālos tekstus par poh morāle visu izlasei. A ko burtels darīs, ja mūsu zeltenēm, kas saprecējušās ar pakijiem, čurbām un meļņiem sadzims melni, tumši brūni muhamedu mīloši hokeja superstāri? Kas būs svarīgāks? Hoķa izlases rezultāts vai "baltā cilvēka kodekss"?
galvenais lai to mazos mellos latviešus sūta hokejā nevis citos sportos

  -2 [+] [-]

, 2022-07-22 20:32, pirms 2 gadiem
Sapurgāt Jankam karjeru, tur daudz mākslas nevajag! Diez kā viņi plāno viņam atdot likumīgos 700 000€?

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:34, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: galvenais lai to mazos mellos latviešus sūta hokejā nevis citos sportos
Es gribu redzēt burta feisu, kad, piemēram, Ahmeds Bērziņš metīs pa vārtiem vai vārtos tupēs kaut kāds Hadžibs. Kas tad būs galvenais - visu hoķa izlasei vai poh izlase, galvenais viņā tupais kodekss, kuru pats neievēro.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:36, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es gribu redzēt burta feisu, kad, piemēram, Ahmeds Bērziņš metīs pa vārtiem vai vārtos tupēs kaut kāds Hadžibs. Kas tad būs galvenais - visu hoķa izlasei vai poh izlase, galvenais viņā tupais kodekss, kuru pats neievēro.
hokejs pāri visam

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:39, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es gribu redzēt burta feisu, kad, piemēram, Ahmeds Bērziņš metīs pa vārtiem vai vārtos tupēs kaut kāds Hadžibs. Kas tad būs galvenais - visu hoķa izlasei vai poh izlase, galvenais viņā tupais kodekss, kuru pats neievēro.
nu ja uzvārds Bērziņš, tad jau vecis ir drāzis mello. tas baltā cilvēka kodeksam ir pieņemami. baltās sievietes tik nedrīkst ar mellajiem drāzties.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:44, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja uzvārds Bērziņš, tad jau vecis ir drāzis mello. tas baltā cilvēka kodeksam ir pieņemami. baltās sievietes tik nedrīkst ar mellajiem drāzties.
hokejs pāri visam

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:47, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: hokejs pāri visam
jā, tas sauklis viņam ar pieder tāpēc Petja var neuztraukties

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:49, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: lai iebrauc dziļāk vēsturē līdz moskovijai un moskaļiem, ordas vasaļvalsts! ne tur Kurskas , ne Belgorodas nebija.
Kursa, Belgoroda, Brjanska piederēja Kijevas Russei, šķiet arī Voroņeža, Rostova un Krasnodara, tikai Soči piederēja Čerkasai. Vīra māsīca vairs neteisās braukt uz savu Krasnodaru, kamēr to Ukraina nepaņems atpakaļ un Krievijai vairs nebūs melnās jūras Arī krievi mēdz būt uz pareizā ceļa.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:52, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: hokejs pāri visam
Parasti tev piekrītu,bet šoreiz nē,jo man top sporta veidi patīk līdzvērtīgi.Pie tam 90 gados neskatoties uz Ozo Irbi un Zoltoku basitis bija topa sporta veids.

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:54, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Parasti tev piekrītu,bet šoreiz nē,jo man top sporta veidi patīk līdzvērtīgi.Pie tam 90 gados neskatoties uz Ozo Irbi un Zoltoku basitis bija topa sporta veids.
pieļauju, ka šis sauklis bija ironija

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:56, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: pieļauju, ka šis sauklis bija ironija
tas ir čurbana sauklis, nevis bansa. kofijs un purva velns nedaudz iebremzēja izraujot vienu teikumu no visa konteksta!

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:58, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Parasti tev piekrītu,bet šoreiz nē,jo man top sporta veidi patīk līdzvērtīgi.Pie tam 90 gados neskatoties uz Ozo Irbi un Zoltoku basitis bija topa sporta veids.
tā bija Tjomas atbilde Pīčas jautājumam, tobiš citāts nevis mans viedoklis. Sena klasika, domāju ka vecajiem šis tāpat būs saprotams 90tajos es biju liels basketa fans, klātienē biju friču izpederēšanā Sporta pilī. No basketa mani atstūma tusētāju paaudze un lai arī viņi ir prom, es vairs veco smeķi atdabūt nevaru, man ir samērā liela vienaldzība. Ja par svarīgāko sportā - tad svarīgākie ir bērnu un tautas sporti. Un nevis kaut kādas puņķu staipīšanas un esporti, bet gan kustības, laikam pamats visam tomēr ir vieglatlētika jeb normāla vispārējā fiziskā sagatavotība ikvienam

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:59, pirms 2 gadiem
pareizāk sakot 90tajos es biju visa kā fans, kaut kas līdzīgs mūsdienu Hendžam. Par kretīnu kļuvu paliekot vecāks.

     [+] [-]

, 2022-07-22 21:01, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lasu tos burta ģeniālos tekstus par poh morāle visu izlasei. A ko burtels darīs, ja mūsu zeltenēm, kas saprecējušās ar pakijiem, čurbām un meļņiem sadzims melni, tumši brūni muhamedu mīloši hokeja superstāri? Kas būs svarīgāks? Hoķa izlases rezultāts vai "baltā cilvēka kodekss"?
Ko gvelz! Spēlēs mūsu pašu jaunie hokeisti latvieši, bet no etniskām minioritātēm krievi, ukraiņi, baltkrievi, lietuvieši, poļi, kā arī tādi no viņiem, kas nāk no jauktām ģimenēm ar latviešiem. Kur redzi nebaltos?

     [+] [-]

, 2022-07-22 21:09, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Esmu pa pusei Lettiņš, pa pusei... no tiem krajiem Tīri etniski tur ir grūti saprast, jo tanī laikā, kad piedzimu, bija PSRS un mana dzimta bija vienā reģionā, proti, Harkovas, Kijevas, Doņeckas, Belgorodas un Kurskas apgabali Tanī laikā tajos krajos pasē pats varēji rakstīt, ko gribi, kas tu esi pēc tautības Mans fāters ierakstīja, ka ir Ukrainis, to pašu ierakstīja arī Kijevas radi, taču visi pārējie mani onkuļi, tantes, brālēni, māsīcas izvēlējās būt par Krieviem, jo viņi bija vai nu Krievijas Federācijā vai arī tuvu tai ģeogrāfiski vai mentāli Tātad, ja skatās pēc pasēm, tad esmu pus Lettiņš (pa mātes līniju) un pus Ukrainis (pa tēva līniju), kaut gan tā robeža starp Ukraini un Krievu, manas rodņas gadījumā, ir visai nosacīta, jo, pa lielam, šķirbas nav nekādas
Tad jau Tev līdzīga situācija kā manam dēlam, tikai viņs gan labi par sevi zinās, kad izaugs, māte latviete, tēvs pa pusei ukrainis pa pusei krievs. Tu šķiet saputrojies pa tēva līnijai, pats nezini kas esi

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:13, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tā bija Tjomas atbilde Pīčas jautājumam, tobiš citāts nevis mans viedoklis. Sena klasika, domāju ka vecajiem šis tāpat būs saprotams 90tajos es biju liels basketa fans, klātienē biju friču izpederēšanā Sporta pilī. No basketa mani atstūma tusētāju paaudze un lai arī viņi ir prom, es vairs veco smeķi atdabūt nevaru, man ir samērā liela vienaldzība. Ja par svarīgāko sportā - tad svarīgākie ir bērnu un tautas sporti. Un nevis kaut kādas puņķu staipīšanas un esporti, bet gan kustības, laikam pamats visam tomēr ir vieglatlētika jeb normāla vispārējā fiziskā sagatavotība ikvienam
Sapratu tavu domu pat pali.

     [+] [-]

, 2022-07-22 21:23, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: pareizāk sakot 90tajos es biju visa kā fans, kaut kas līdzīgs mūsdienu Hendžam. Par kretīnu kļuvu paliekot vecāks.
Vai tik jūs visi te neesat jau veči? Pārāk daudz par 90tiem runājat. Un jā, vai arī neesi pa ukraiņu līniju, kad sākās karš, es te palasīju un ievēroju, ka jūs abi ar Aburtu uztraukušies par notiekošo.
p.s. Par kretīnu nevajag palikt, viss būs labi

     [+] [-]

, 2022-07-22 21:24, pirms 2 gadiem
Gwen rakstīja: Ko gvelz! Spēlēs mūsu pašu jaunie hokeisti latvieši, bet no etniskām minioritātēm krievi, ukraiņi, baltkrievi, lietuvieši, poļi, kā arī tādi no viņiem, kas nāk no jauktām ģimenēm ar latviešiem. Kur redzi nebaltos?
Ja latvju zeltene sataisa mazo ar kādu pakistāni, sīrieti, indieti vai nigērieti - kāpēc atvase nevar spēlēt hokeju? Šobrīd nebaltos neredz (lai arī man nav info par katru latvju emigrantu atvasi). Vari garantēt, ka līdz izlasei nekad neaizies neviens nebaltais? Tā sāk likties, ka esi Ļoņka. Vai jebkurā gadījumā - īpaši gudrs neesi, ja nesaproti, ka tas bija retorisks jautājums, vērsts pret veselu 1 SC lietotāju, kurš to tik vien dara, kā muld. Gribējās redzēt reakciju no viņa.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:27, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: jā, tas sauklis viņam ar pieder tāpēc Petja var neuztraukties
Tici man, es neuztraucos, bet redzēt lielās mutes īpašnieka reakciju gan gribētos. Cīņa par balto tiesībām un hoķa izlase tak viņam ir 2 lielākās vērtības, izņemot pieliešanos. Ko viņš darītu, ja tās aizietu krustcelēs

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:28, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja latvju zeltene sataisa mazo ar kādu pakistāni, sīrieti, indieti vai nigērieti - kāpēc atvase nevar spēlēt hokeju? Šobrīd nebaltos neredz (lai arī man nav info par katru latvju emigrantu atvasi). Vari garantēt, ka līdz izlasei nekad neaizies neviens nebaltais? Tā sāk likties, ka esi Ļoņka. Vai jebkurā gadījumā - īpaši gudrs neesi, ja nesaproti, ka tas bija retorisks jautājums, vērsts pret veselu 1 SC lietotāju, kurš to tik vien dara, kā muld. Gribējās redzēt reakciju no viņa.
man šķiet, ka tas nav ļoņka
vēl vairāk, ka tik tā nav jaunkundze

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:31, pirms 2 gadiem
Gwen rakstīja: Vai tik jūs visi te neesat jau veči? Pārāk daudz par 90tiem runājat. Un jā, vai arī neesi pa ukraiņu līniju, kad sākās karš, es te palasīju un ievēroju, ka jūs abi ar Aburtu uztraukušies par notiekošo.
p.s. Par kretīnu nevajag palikt, viss būs labi
šeit ir no pusaudžiem līdz vīriem kuri apspriež 70tos un kāds pat 60tos. Deviņdesmitos te daudzi ķēruši, tik katram bij cits vecums tai laikā.

     [+] [-]

, 2022-07-22 21:35, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: man šķiet, ka tas nav ļoņka
vēl vairāk, ka tik tā nav jaunkundze
Palasot sadrukātos komentārus tur var būt jebkas...Daža laba frāze arī pamatīgi smīdina, piemēram, secinājums par to, ka ja sākoties karam Ukrainā par to satraucās, laikam ir ukraiņu saknes...

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:37, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Palasot sadrukātos komentārus tur var būt jebkas...Daža laba frāze arī pamatīgi smīdina, piemēram, secinājums par to, ka ja sākoties karam Ukrainā par to satraucās, laikam ir ukraiņu saknes...
tā ir, ka necērt zivi šitā dāmīte ir sen zināma

     [+] [-]

, 2022-07-22 21:38, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja latvju zeltene sataisa mazo ar kādu pakistāni, sīrieti, indieti vai nigērieti - kāpēc atvase nevar spēlēt hokeju? Šobrīd nebaltos neredz (lai arī man nav info par katru latvju emigrantu atvasi). Vari garantēt, ka līdz izlasei nekad neaizies neviens nebaltais? Tā sāk likties, ka esi Ļoņka. Vai jebkurā gadījumā - īpaši gudrs neesi, ja nesaproti, ka tas bija retorisks jautājums, vērsts pret veselu 1 SC lietotāju, kurš to tik vien dara, kā muld. Gribējās redzēt reakciju no viņa.
Kāds Ļoņka!? Es esmu viņa, nevis viņš, tas tā zināšanai. Un nesapratu, kurš te muld visu laiku, es? Nu vai zini, es vispār reti kad te esmu, ienācu parunāt par Kalniņu un Ukrainu, jo kopumā man ir daudz ko darīt ārpasaulē. Nezinu kā jums tur.

     [+] [-]

, 2022-07-22 21:39, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tā ir, ka necērt zivi šitā dāmīte ir sen zināma
pat tjomka savu Sirdspuķi vairs neatpazīst

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:40, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tā ir, ka necērt zivi šitā dāmīte ir sen zināma
bet reti uzpeld

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:41, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tā ir, ka necērt zivi šitā dāmīte ir sen zināma
Teikšu, kā ir. Dāmas SC man prātā nav palikušas. Vienīgās, kas prātā nāk ir nobanotā Neputne, Trotterlove, kas bija apsēsta ar trotterbroku un vēl bija kaut kāda pusķertā Melissa

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:42, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Teikšu, kā ir. Dāmas SC man prātā nav palikušas. Vienīgās, kas prātā nāk ir nobanotā Neputne, Trotterlove, kas bija apsēsta ar trotterbroku un vēl bija kaut kāda pusķertā Melissa
Laura tā nav. tev palika divi varianti

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 21:45, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Laura tā nav. tev palika divi varianti
Ja viņa ir kāda no tiem 2, es liktu uz Melissu Vai variantu nr4 - neviena no tiem.

     [+] [-]

, 2022-07-22 21:50, pirms 2 gadiem
Ļoņķa, ''pamatīgi smīdina frāze'', ''šitā dāmīte sen zināma''. Skaidrs, vecu veču saiets, kas ir nikns uz visu uz visiem un sevi, bet vainīgi citi. Nedraudzīga vide. Paaudzei jāmainās ne tikai hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-07-22 22:18, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Kopumā zinu gan, esmu Baltslāvs Runājot par starpībām, starpība starp tautām Baltās Rases ietvaros nav tik būtiska, kā starpība starp rasēm, it sevišķi Balto un visām pārējām
tu i čurbans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 22:27, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Sirdspuķe bija no Purčika un Hamburgas vienlaicīgi, pie tam vēl prokuratūrā strādāja, ķēra un pratināja noziedzniekus, arī vecums bija cits, manuprāt, galīgi garām
tev ir izcils talants izdomāt neesošu sūdu un neredzēt acīmredzamo

     [+] [-]

, 2022-07-22 22:50, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Sirdspuķe bija no Purčika un Hamburgas vienlaicīgi, pie tam vēl prokuratūrā strādāja, ķēra un pratināja noziedzniekus, arī vecums bija cits, manuprāt, galīgi garām
Tikai dīvainā kārtā es nevienu neatceros, nu varbūt arī bija siev.dzimums, tikai es neievēroju. Tas te ir svarīgs faktors, ja tāda jezga sarunās, vai gluži pretēji - nevēlamas peronas. Ja te tiešām dominē pavecāki konservatīvi noskaņoti kungi, tad ļoti iespējams. He, es pat jūs visus nezinu, Tevi ievēroju pēc daudziem smailiem, tāpat Tev un tam citam saistība ar Ukrainu. To te pamanīju februārī. Vēl reiz iekrita acīs kāds gudrītis ar izvērstiem, gariem teikumiem, bet tas bija pasen. Tas tā kā būtu viss.

     [+] [-]

, 2022-07-22 22:58, pirms 2 gadiem
Spriežot pēc visa, turpmāk, kad būs laiks, lasīšu tikai ziņas. Nožēloju, ka te ienācu.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 22:58, pirms 2 gadiem
Gwen rakstīja: Spriežot pēc visa, turpmāk, kad būs laiks, lasīšu tikai ziņas. Nožēloju, ka te ienācu.
Nečīksti

     [+] [-]

, 2022-07-22 23:12, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nečīksti
Es neesmu veca mēbele, lai čīkstētu, bet gan konstatēju faktu. Atnācu draudzīgi parunāt, bet man pretī intrigas, negaidīšu, kad vēl sāks nākt "draudzīgāki" vārdi.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 23:17, pirms 2 gadiem
Edža atkal dzēš

     [+] [-]

, 2022-07-22 23:24, pirms 2 gadiem
Kadel bremzet...ja grib suds lai ir...kur problema....tapat vins nav vairs piederigs musu valstij

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 23:30, pirms 2 gadiem
Gwen rakstīja: Es neesmu veca mēbele, lai čīkstētu, bet gan konstatēju faktu. Atnācu draudzīgi parunāt, bet man pretī intrigas, negaidīšu, kad vēl sāks nākt "draudzīgāki" vārdi.
ja gribas parunāt, tad parunā ar Edžu!
viņš vienkāršs lauku zēns, kas saprot ko tāda veca tantiņa jūt!
viņam drīz būs 30, tev jau 60...
bet izdzēsīs visus komentus un nobanos visus tos intrigantus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-07-22 23:40, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Te dominē nevis konservatīvi noskaņoti kungi, bet gan mūsdienu liberasti, kuri kādreiz bija par likumpaklausīgiem komjauniešiemVēl bez viņiem dominē gados jaunie antirasisti, reperi un pērtiķbolisti, kas praktiski ir viens un tas pats Esmu vairāk nekā pārliecināts, liela daļa ar nēģeru neģīmjiem savos avatāros ir SC autori ar papildus profiliem, taču to pierādīt nav iespējams, jo te dominē arī ANONIMITĀTE, gluži kā vienā vecā skandalozās popgrupas Laskovyj Maj tēmā, MŅE TEĻEFON GARANTIRUJET TAINU....
cik jau salēji savā kuņģī mīzala litrus?

     [+] [-]

, 2022-07-23 00:33, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Tu to uzskati par normālu procesu, kad Baltā bāba drāžas ar neBalto un dzemdē mutantus!? Personiski es lieku šo problēmu VISPASAULES aktualitāšu topā VIRS Ukrainas kara un savu viedokli šajā jautājumā nemainīšu NEKAD!!!!!
Ceru, Hokejdievs neko tādu nepieļaus, Latvijas Hokejisti paliks Balti par 100% un visas LV bābas, kuras dzemdēs etniskos kropļus, tikas nolādētas krietni vairāk par Kalņiņu ar Jelisejevu!
Nu bet ja hokejdievs to pieļaus, ko tad? Baltā cilvēka kodekss pāri hokejam, vai tomēr hokejs pāri visam?

     [+] [-]

, 2022-07-26 08:54, pirms 2 gadiem
tulks rakstīja: IVANS HOLMS
Labāk skan Vaņka Gorkins.