Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF noraida "Amur" pieprasījumu Kalniņa pārejai

Rolands Eliņš

LHF noraida "Amur" pieprasījumu Kalniņa pārejai
Jānis Kalniņš. Foto: Växjö Lakers

Latvijas Hokeja federācija (LHF) centrālajā transfēru sistēmā saņēma pieprasījumu apstiprināt Jāņa Kalniņa pāreju uz Krievijas komandu Habarovskas "Amur" un uzreiz šo pieprasījumu noraidīja, portālam Sportacentrs.com šodien apstiprināja LHF ģenerālsekretārs. Pēc IIHF noteikumiem LHF gan nav tiesīga to darīt, tāpēc jārēķinās ar to, ka IIHF pati apstiprina Kalniņa pievienošanos "Amur", taču tiek cerēts, ka IIHF izpratīs LHF situāciju un neuzliks sankcijas.

Jānis Kalniņš un "Amur" noslēgto līgumu izziņoja sestajā jūlijā, pirms vairāk nekā divām nedēļām. Taču IIHF transfēru sistēmā viņa pāreja vēl nebija apstiprināta, jo, saskaņā ar IIHF reglamentu, pēc "Amur" pārstāvētās Krievijas puses pieprasījuma tas jāizdara viņa mājas asociācijai, proti, LHF. LHF jau iepriekš Mika Indraša lietā bija mūsu portālam uzsvērusi, ka šādas pārejas nevar apstiprināt un negatavojas to darīt.

"Kalniņa pārejas pieteikums tagad tika saņemts, un uzreiz arī to noraidījām," sacīja LHF ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs, norādot, ka situācija jau mēneša laikā nav mainījusies – Latvijas sporta likums aizliedz Latvijas sportistiem spēlēt Krievijas līgās, un attiecīgi LHF nevar apstiprināt pāreju, kas neatbilst Latvijas likumdošanai.

Pļāvējs norādīja, ka LHF apzinās, ka teorētiski ir veikusi IIHF reglamenta pārkāpumu, taču sagaida, ka starptautiskā federācija izpratīs situāciju un pret LHF ar sankcijām nevērsīsies: "Esam sagatavojuši dokumentāciju ar saviem argumentiem un Izglītības un zinātnes ministrijas iesūtīto viedokli, ko mēs paši viņiem lūdzām, Tas kalpo kā viens no iemesliem, lai mēs šādu pāreju vispār varētu atteikt."

Tas gan nenozīmē to, ka Kalniņš "Amur" sastāvā nespēlēs un no sava līguma būs spiests atteikties, jo tagad situācijā būs jāiesaistās starptautiskajai federācijai, turklāt KHL vadībai ir iespējas izteikt savas pretenzijas, jo IIHF reglamentā nav paredzēts atteikt pāreju šāda iemesla dēļ.

"Pirms transfēra noraidījuma sazinājāmies ar IIHF, un tur mūs nenosoda par to, attiecīgi gribētos cerēt, ka neviens mums nekādas sankcijas neuzliks," teica Pļāvējs. "Taču šo juridisko jezgu tagad nāksies pārņemt IIHF. Un jā, starptautiskā federācija jau darbojas uz citas juridiskās bāzes. Mums situācija ir skaidra, mēs nevaram pārkāpt Latvijas likumu, kamēr uz IIHF tas īsti neattiecas, un viņiem jāskatās savs reglaments."

Situācijai gan nav precedenta, tādēļ iespējami dažādi scenāriji, taču IIHF būs iespējas apstiprināt Kalniņa līgumu agresorvalsts Krievijas klubā "Amur" un ļaut viņam tur spēlēt, tāpat kā tas tiek ļauts citu valstu hokejistiem, kuri šovasar pieņēmuši līdzīgu lēmumu.

Līgumu ar KHL klubu noslēdzis arī Nikolajs Jelisejevs, taču viņa pārejas pieprasījums LHF vēl nav sasniedzis. Pļāvējs gan norādīja, ka tas izskatās tikai laika jautājums un ka šajā ziņā tiek sagaidīts līdzīga notikumu attīstība kā ar Kalniņa pāreju.

Jāatgādina, ka pavasarī pieņemtais Latvijas sporta likums paredz aizliegumu pārstāvēt valstsvienību tiem spēlētājiem, kuri piedalās Krievijas un Baltkrievijas sporta līgās.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:38, pirms 2 gadiem
Man šķiet, ka IIHF pati apstiprinās pāreju un neuzliks sodu LHF, jo izklausās, ka LHF ir pietiekami centušies komunicēt un paust savu pozīciju jau no situācijas ar Indraši.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:44, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tu sēdi mazā burbulī un neredzi kopbildi. Hokejs grimst. Neizteiksmīgi čempji un OS, tagad LHFa mīkstumu un hokejistu aprobežotības hokeja prestižs šķobās. Kā tas savulaik cēlās dēļ Ozo, Irbes, uzvarētām TOP valstīm un "skaistajiem zaudējumiem" PČ. Baskets jau ir garām, futbols ar ielikteni sāk dauzīt pundurus + čakli strādā žurnālisti, arī drīz būs garām. Hokejā runā tik par šiem nodevējiem un bik par mestis. Ansons dabū MK MVP un tas nevienam neinteresē. Bet tu ne suda nesapratīsi ko es te runāju.
šādi savulaik tusētāju paaudze iedzina zemē basketu
Citiem gadiem tauta šajā laikā cepās par pelavu sastāva komplektāciju
Varbūt u20 čempis atgriezīs paša hokeja kā spēles tematiku
Par lhf
Vai tur nebija kā fūzī, kad situācijā, ja valsts institūcijas iejaucas pederācijas darbā, seko dsq

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:46, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tu sēdi mazā burbulī un neredzi kopbildi. Hokejs grimst. Neizteiksmīgi čempji un OS, tagad LHFa mīkstumu un hokejistu aprobežotības hokeja prestižs šķobās. Kā tas savulaik cēlās dēļ Ozo, Irbes, uzvarētām TOP valstīm un "skaistajiem zaudējumiem" PČ. Baskets jau ir garām, futbols ar ielikteni sāk dauzīt pundurus + čakli strādā žurnālisti, arī drīz būs garām. Hokejā runā tik par šiem nodevējiem un bik par mestis. Ansons dabū MK MVP un tas nevienam neinteresē. Bet tu ne suda nesapratīsi ko es te runāju.
šādi savulaik tusētāju paaudze iedzina zemē basketu
Kā tad
vIsās sporta studijās,SC,Valtera katra otrā intervija ir par hokeju

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 14:48, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kā tad
vIsās sporta studijās,SC,Valtera katra otrā intervija ir par hokeju
Ne gluži par hokeju
Bet par lietām ap hokeju
Tas tagad izdevīgi
Vēl tikai kaimiņu ņura nav izteikusies

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 14:49, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: Jānis kalniņš
Grūti iedomāties latviskāku vārdu un uzvārdu
Ja nu vienīgi pēteris lejiņš

Man reiz bija padotais Jānis Bērziņš, kurš latviski neprata un nesaprata pat viss elementārākās lietas.

  +3 [+] [-]

, 2022-07-22 14:56, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kā tad
vIsās sporta studijās,SC,Valtera katra otrā intervija ir par hokeju
un?

  -2 [+] [-]

, 2022-07-22 14:59, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: šādi var izfiltrēt vatņikus, ja nekur netiks, tad pārējie kam piedāvās atteiks, nevis tāpēc ka ir pret rusņu, bet tāpec ka zin ka tāpat neteiks. labāk zināt
Zināmā mērā piekrītu tevis rakstītam, jo patreiz notiekošais globālā pasaulē parāda kas ir kas.
Neesmu ļauns cilvēks, tomēr gribu, lai katrs saņem pēc nopelniem, un šai situācijā uzskatu, ka Kalniņš ir pelnījis kādu nopietnu sodu. Tāpēc LHF rīcību šai konkrētā situācijā uzskatu par adekvātu, un, pats galvenais, LV likumdošanai atbilstošu. Un, ja godīgi, tad es par 75% esmu pārliecināts, ka arī IIHF var šādu transfēra pāreju neatbalstīt. Viņi šādas globālās situācijas gadījumā diez vai ir ieinteresēti iet pret nacionālo federāciju nolemtajam, un konkrētas valsts likumdošanai.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 15:07, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Zināmā mērā piekrītu tevis rakstītam, jo patreiz notiekošais globālā pasaulē parāda kas ir kas.
Neesmu ļauns cilvēks, tomēr gribu, lai katrs saņem pēc nopelniem, un šai situācijā uzskatu, ka Kalniņš ir pelnījis kādu nopietnu sodu. Tāpēc LHF rīcību šai konkrētā situācijā uzskatu par adekvātu, un, pats galvenais, LV likumdošanai atbilstošu. Un, ja godīgi, tad es par 75% esmu pārliecināts, ka arī IIHF var šādu transfēra pāreju neatbalstīt. Viņi šādas globālās situācijas gadījumā diez vai ir ieinteresēti iet pret nacionālo federāciju nolemtajam, un konkrētas valsts likumdošanai.
Par šo vienalga, es LHFam vairāk pārmetu ļenganumu izteikumos, jau kopš 24. februāra. Un te publicētā Vītoliņa muldēšana "nu ja neizies laukumā, tad skatīsimies" vnk ir vāks. Par to kalniņu man vienalga, ja grib spēlēt lai spēlē, bet negribētu viņu redzēt nekādā statusā LV hokejā arī pēc karjeras beigām

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 15:11, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: un?
Nu ja kkas grimst,tad tam pēc loģikas vajadzētu pievērst mazāku uzmanību....

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 15:12, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Par šo vienalga, es LHFam vairāk pārmetu ļenganumu izteikumos, jau kopš 24. februāra. Un te publicētā Vītoliņa muldēšana "nu ja neizies laukumā, tad skatīsimies" vnk ir vāks. Par to kalniņu man vienalga, ja grib spēlēt lai spēlē, bet negribētu viņu redzēt nekādā statusā LV hokejā arī pēc karjeras beigām
Mani personiski absolūti neizbrīna LHF ļenganums, jo es rēķinos ar to, kas stāv šīs federācijas galvgalī. Drīzāk būtu izbrīnīts, ja šī reakcija būtu bijusi asa un ātra no cilvēk(iem)a, kur(i)š tik ilgi ir ēdis no Putlera&Co rokas.

  +4 [+] [-]

, 2022-07-22 15:13, pirms 2 gadiem
A nafigam? Ja jau pats čalis gribēja beigt spēlēt izlašē, tad arī vajadzēja viņam to ļaut darīt! Nevienam nav jālūdzas spēlēt izlasē. Šitas kadrs nekad nav baigi rāvies uz izlasi. Pieduršos, ja tagad Amur iesniegs apelāciju IIHF un izsitīs vēl no pederācijas tagad kādu kompencāciju! Vot tas būs cirks.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 15:16, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: Nu ja kkas grimst,tad tam pēc loģikas vajadzētu pievērst mazāku uzmanību....
tu lasīt māki?

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 15:17, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Mani personiski absolūti neizbrīna LHF ļenganums, jo es rēķinos ar to, kas stāv šīs federācijas galvgalī. Drīzāk būtu izbrīnīts, ja šī reakcija būtu bijusi asa un ātra no cilvēk(iem)a, kur(i)š tik ilgi ir ēdis no Putlera&Co rokas.
mani vispār vairs nekas neizbrīna

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 15:18, pirms 2 gadiem
pārāk daudz uzmanības šitiem pa virsu peldošajiem

     [+] [-]

, 2022-07-22 15:30, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Kā tā neslavina. Admiral lapā zem katra hokejista uzraksts svoih nebrasajem un Z
tas ir vāks
https://hcadmiral.ru/?_ga=2.4335286...
';

     [+] [-]

, 2022-07-22 15:57, pirms 2 gadiem
HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA ...

APLAUZIENS UN SAČAKARĒTA REPUTĀCIJA! Malacis.. nav, ko vairāk piebilst! Kaut šī pāreja nerealizētos.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 16:22, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kā tad
vIsās sporta studijās,SC,Valtera katra otrā intervija ir par hokeju
skatās visādu huiņu un bezdē , ka tur nav par šļūkāšanu
varbūt paklausies kādus šļūkāšanas podkāstus vai vismaz to cilvēku, kas ar šļūkāšanu saistīti, tad varbūt būs par sļūkāšanu.
kaut gan arī var aplauzties, jo spirtacentra šefs , kas sevi pozicionē par volejbolistu, par to neko neraksta, bet tikai par kolhozu un šaibas dauzīšanu
un paskaties viņa podkāstus - ir kāds bijis volejbolists? parasti - futbols, basketbols un hokejs tiek pārstāvēts.

     [+] [-]

, 2022-07-22 17:21, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: skatās visādu huiņu un bezdē , ka tur nav par šļūkāšanu
varbūt paklausies kādus šļūkāšanas podkāstus vai vismaz to cilvēku, kas ar šļūkāšanu saistīti, tad varbūt būs par sļūkāšanu.
kaut gan arī var aplauzties, jo spirtacentra šefs , kas sevi pozicionē par volejbolistu, par to neko neraksta, bet tikai par kolhozu un šaibas dauzīšanu
un paskaties viņa podkāstus - ir kāds bijis volejbolists? parasti - futbols, basketbols un hokejs tiek pārstāvēts.
Pirms vairākiem gadiem taisīja retas intervijas ar volejbola cilvēkiem, tagad jau gadiem nav par klasisko volejbolu no viņa.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-22 17:26, pirms 2 gadiem
relax81 rakstīja: aka - Ivan Gorkin
IVAN GORKIN ir JĀNIS KALNS
IVAN HOLM ir JĀNIS PAUGURS
IVAN GOROČKIN ir JĀNIS KALNIŅŠ

     [+] [-]

, 2022-07-22 17:26, pirms 2 gadiem
#22924 rakstīja: Nodevēji jau kara laikā savai armijai arī neprasa oficiālu atļauju pāriet pretinieku pusē?! Žēl vienīgi, ka Ivans Gorkins aplauzīsies, jo neticu, ka saņems savus 700 tūkstošus eiro. Jaunu un baltu luxury klases Ladu un 700 rubļus gan...
Cerams, ka viņš saņems pelnītu vietu Krievijas filtrācijas nometnē.

     [+] [-]

, 2022-07-22 17:51, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: skatās visādu huiņu un bezdē , ka tur nav par šļūkāšanu
varbūt paklausies kādus šļūkāšanas podkāstus vai vismaz to cilvēku, kas ar šļūkāšanu saistīti, tad varbūt būs par sļūkāšanu.
kaut gan arī var aplauzties, jo spirtacentra šefs , kas sevi pozicionē par volejbolistu, par to neko neraksta, bet tikai par kolhozu un šaibas dauzīšanu
un paskaties viņa podkāstus - ir kāds bijis volejbolists? parasti - futbols, basketbols un hokejs tiek pārstāvēts.
bīčisti pilnībā tiek ignorēti- no pirmā lielā Jūrmalas turnīra un PČ- 0 kontenta
pat prevjū rakstus nevar uzskribelēt,kad meitenes cīnās par medāļiem..

  +3 [+] [-]

, 2022-07-22 17:57, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: bīčisti pilnībā tiek ignorēti- no pirmā lielā Jūrmalas turnīra un PČ- 0 kontenta
pat prevjū rakstus nevar uzskribelēt,kad meitenes cīnās par medāļiem..
Nav laika - diennaktī ir tikai 24 stundas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 18:43, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tak beidz tupīt
viš tak visam tam sūdam, ko pats te izspiež tic. lai tupī, vismaz cilvēkiem ir iespēja redzēt kā tupums izskatās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 18:54, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: viš tak visam tam sūdam, ko pats te izspiež tic. lai tupī, vismaz cilvēkiem ir iespēja redzēt kā tupums izskatās
neviena pederācija rosijas izlases no turnīriem nav izslēgušas, ka viņi ir agresori, izvarotāji un okupanti, bet tikai un vienīgi drošības dēļ...
rosijas pederācija paliek pilntiesīgs čļens IIHF ar visām no izrietošajām sekām, tāpēc nav nekāda pamata neapstiprināt transfēru uz kolhozu, ja jau tur kāds grib dauzīt šaibu.
manā uzskatā tā ir pilnīga huiņa, ko te LHF dara un tēlo no sevis kā viņi ir pret spēlēšanu kolhozā un taisa reklāmu sev.
pavasarī tie paši darboņi tirsīs visādu huiņu , ja kāds izlasē gribēs spēlēt, kā jau bija gadījumā ar bartuļisu. tas tik neaizbrauca uz PČ, jo Bobis viņu izmeta uzreiz kā ieradās.
georga lentes kavalieris haris neko tādu nedarīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:03, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Pērtiķbolisti nograbēja U-20 Bē grupā, pret klibajiem Serbiem, kuriem pērtiķbolā arī ir dziļa krīze Paskatījos tagad fragmentus youtube, tas ir PIPEC, ja šitā pretinieki spēlētu pret mums Hokejā, mēs jau sen būtu pie medāļiem tikuši Taču pērtiķbolā kvantitāte nerada kvalitāti Vecā VEFiņa laikā divi pēc kārtas nerealiztēti sodi tas būtu ārkārtas gadījums Tagad Serbi knapi trāpa 1 no 6 Ne tikai Serbi, praktiski visi LV pretinieki visās vecuma grupās Pateicoties pretinieku lažām pērtķbolisti brēc, ka mēs esam zirgā
Redz, tikai serbi var izkrist uz B divīziju. Turpini vien muldēt par basketbola zemo konkurenci.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 19:04, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Tu jau pats ar tiem pajoļiem solidarizējies, ne vārda neteikdams, ka šie ar nēģeru bildēm profilos, Hokeja tēmā smirdinās
visi bimbambolisti man iemesti miskastē, kas smird hokeja sadaļā. es nemaz nezinu ko viņi raksta, ja nu vienīgi kāds tups čurbans neizceļ no miskastes tāpat , kā vates paurus , kas gadiem ilgi te smird

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:06, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: neviena pederācija rosijas izlases no turnīriem nav izslēgušas, ka viņi ir agresori, izvarotāji un okupanti, bet tikai un vienīgi drošības dēļ...
rosijas pederācija paliek pilntiesīgs čļens IIHF ar visām no izrietošajām sekām, tāpēc nav nekāda pamata neapstiprināt transfēru uz kolhozu, ja jau tur kāds grib dauzīt šaibu.
manā uzskatā tā ir pilnīga huiņa, ko te LHF dara un tēlo no sevis kā viņi ir pret spēlēšanu kolhozā un taisa reklāmu sev.
pavasarī tie paši darboņi tirsīs visādu huiņu , ja kāds izlasē gribēs spēlēt, kā jau bija gadījumā ar bartuļisu. tas tik neaizbrauca uz PČ, jo Bobis viņu izmeta uzreiz kā ieradās.
georga lentes kavalieris haris neko tādu nedarīs.
par indraši nezinu, bet pārējiem diviem durvis uz ilzasi esot slēgtas uz visiem laikiem, tēvēnetā rakstīts. Manuprāt, bans uz jebko LV hokejā visiem trim uz mūžu. Bet nav ko spriedelēt kā būs, kad būs reāli fakti, tad komentēs. Es par kolorado lenti Vītoliņa gadījumā vienmēr esmu klusējis, bet pēdējais raksts ar pieļāvumu ka šos vēl vērtēs, ja neuzslidos, manās acīs ir vēl ielāka izgāšanās.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:08, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: par indraši nezinu, bet pārējiem diviem durvis uz ilzasi esot slēgtas uz visiem laikiem, tēvēnetā rakstīts. Manuprāt, bans uz jebko LV hokejā visiem trim uz mūžu. Bet nav ko spriedelēt kā būs, kad būs reāli fakti, tad komentēs. Es par kolorado lenti Vītoliņa gadījumā vienmēr esmu klusējis, bet pēdējais raksts ar pieļāvumu ka šos vēl vērtēs, ja neuzslidos, manās acīs ir vēl ielāka izgāšanās.
Bārtulim izlases durvis slēgtas uz visiem laikiem
Latviešu aizsargam Oskaram Bārtulim nebūs iespēja atgriezties Latvijas hokeja valstsvienībā, sarunā ar aģentūru LETA pauda Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

https://www.diena.lv/raksts/sports/...

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:08, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Bārtulim izlases durvis slēgtas uz visiem laikiem
Latviešu aizsargam Oskaram Bārtulim nebūs iespēja atgriezties Latvijas hokeja valstsvienībā, sarunā ar aģentūru LETA pauda Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

https://www.diena.lv/raksts/sports/hokejs/bartulim-izlases-durvis-slegtas-uz-visiem-laikiem-14215058
es par bārtuli visu jau esmu pateicis, neredzu jēgu cilāt

  +2 [+] [-]

, 2022-07-22 19:10, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Po barabanu man tie Serbi, galvenais lai Latvijā pērtiķbols netiek celts debesīs, absolūti bez jabkāda pamata Nekādu konkurenci es tur nesaskatu, ja mērītu pēc Hokeja mērauklas, tad ceļā uz PK Latvijas izlasei stātos pretī 15 Prizmas, 12 Olimpi un 13 Kurbadi, apmēram tā Kā jau rakstīju iepriekš, mūsdienu pērtiķbolā ir kvantitāte bez kvalitātes
Galvenais, lai belašā nebūtu sīpoli!

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:11, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es par bārtuli visu jau esmu pateicis, neredzu jēgu cilāt
es tik atgādinu, ka tādiem paziņojumiem 0 vērtība no pederācijas, kas tādus un līdzīgus paziņojumus, par nekad vairs jau sen pārkāpušas un ne reizi vien...