Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF noraida "Amur" pieprasījumu Kalniņa pārejai

Rolands Eliņš

LHF noraida "Amur" pieprasījumu Kalniņa pārejai
Jānis Kalniņš. Foto: Växjö Lakers

Latvijas Hokeja federācija (LHF) centrālajā transfēru sistēmā saņēma pieprasījumu apstiprināt Jāņa Kalniņa pāreju uz Krievijas komandu Habarovskas "Amur" un uzreiz šo pieprasījumu noraidīja, portālam Sportacentrs.com šodien apstiprināja LHF ģenerālsekretārs. Pēc IIHF noteikumiem LHF gan nav tiesīga to darīt, tāpēc jārēķinās ar to, ka IIHF pati apstiprina Kalniņa pievienošanos "Amur", taču tiek cerēts, ka IIHF izpratīs LHF situāciju un neuzliks sankcijas.

Jānis Kalniņš un "Amur" noslēgto līgumu izziņoja sestajā jūlijā, pirms vairāk nekā divām nedēļām. Taču IIHF transfēru sistēmā viņa pāreja vēl nebija apstiprināta, jo, saskaņā ar IIHF reglamentu, pēc "Amur" pārstāvētās Krievijas puses pieprasījuma tas jāizdara viņa mājas asociācijai, proti, LHF. LHF jau iepriekš Mika Indraša lietā bija mūsu portālam uzsvērusi, ka šādas pārejas nevar apstiprināt un negatavojas to darīt.

"Kalniņa pārejas pieteikums tagad tika saņemts, un uzreiz arī to noraidījām," sacīja LHF ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs, norādot, ka situācija jau mēneša laikā nav mainījusies – Latvijas sporta likums aizliedz Latvijas sportistiem spēlēt Krievijas līgās, un attiecīgi LHF nevar apstiprināt pāreju, kas neatbilst Latvijas likumdošanai.

Pļāvējs norādīja, ka LHF apzinās, ka teorētiski ir veikusi IIHF reglamenta pārkāpumu, taču sagaida, ka starptautiskā federācija izpratīs situāciju un pret LHF ar sankcijām nevērsīsies: "Esam sagatavojuši dokumentāciju ar saviem argumentiem un Izglītības un zinātnes ministrijas iesūtīto viedokli, ko mēs paši viņiem lūdzām, Tas kalpo kā viens no iemesliem, lai mēs šādu pāreju vispār varētu atteikt."

Tas gan nenozīmē to, ka Kalniņš "Amur" sastāvā nespēlēs un no sava līguma būs spiests atteikties, jo tagad situācijā būs jāiesaistās starptautiskajai federācijai, turklāt KHL vadībai ir iespējas izteikt savas pretenzijas, jo IIHF reglamentā nav paredzēts atteikt pāreju šāda iemesla dēļ.

"Pirms transfēra noraidījuma sazinājāmies ar IIHF, un tur mūs nenosoda par to, attiecīgi gribētos cerēt, ka neviens mums nekādas sankcijas neuzliks," teica Pļāvējs. "Taču šo juridisko jezgu tagad nāksies pārņemt IIHF. Un jā, starptautiskā federācija jau darbojas uz citas juridiskās bāzes. Mums situācija ir skaidra, mēs nevaram pārkāpt Latvijas likumu, kamēr uz IIHF tas īsti neattiecas, un viņiem jāskatās savs reglaments."

Situācijai gan nav precedenta, tādēļ iespējami dažādi scenāriji, taču IIHF būs iespējas apstiprināt Kalniņa līgumu agresorvalsts Krievijas klubā "Amur" un ļaut viņam tur spēlēt, tāpat kā tas tiek ļauts citu valstu hokejistiem, kuri šovasar pieņēmuši līdzīgu lēmumu.

Līgumu ar KHL klubu noslēdzis arī Nikolajs Jelisejevs, taču viņa pārejas pieprasījums LHF vēl nav sasniedzis. Pļāvējs gan norādīja, ka tas izskatās tikai laika jautājums un ka šajā ziņā tiek sagaidīts līdzīga notikumu attīstība kā ar Kalniņa pāreju.

Jāatgādina, ka pavasarī pieņemtais Latvijas sporta likums paredz aizliegumu pārstāvēt valstsvienību tiem spēlētājiem, kuri piedalās Krievijas un Baltkrievijas sporta līgās.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-07-22 19:14, pirms 2 gadiem
Ko mūsu sportisti meklē Krievijas klubos?!! Kauns ir?

  +3 [+] [-]

, 2022-07-22 19:15, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Par Hokeja izlasi runājot, man galvenais, lai būtu visi iespējamie labākie uz konkrēto brīdi, kaut vai piespiedu kārtā, morāle vispār ņe jebjot!
brauc uz vladivostoka un palīdzi tambijevam organizēt lpsr izlasi, kas piedalīsies psrs spartakiādē
Latvijas Republikas izlasē tādiem nav vietas...

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:17, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: es tik atgādinu, ka tādiem paziņojumiem 0 vērtība no pederācijas, kas tādus un līdzīgus paziņojumus, par nekad vairs jau sen pārkāpušas un ne reizi vien...
es visu to atceros un nekādu vērtību paziņojumiem nesaskatu. laiks rādīs, tirsēji viņi ir, es zinu. Bet sirtuācijas samērā atšķiras, gan pašas darbības, gan fons. un bartulis tomēr daudz darījis bērnu hokejā, ko varbūt saskatīja kā indulgenci.
pēdējie divi nav tik svarīgi, lai dēl viņiem smērētos, manuprāt nesauks šos vairs. indraša gadījumu padarīs kā nebijušu vai "spartaks melo"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:20, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: par indraši nezinu, bet pārējiem diviem durvis uz ilzasi esot slēgtas uz visiem laikiem, tēvēnetā rakstīts. Manuprāt, bans uz jebko LV hokejā visiem trim uz mūžu. Bet nav ko spriedelēt kā būs, kad būs reāli fakti, tad komentēs. Es par kolorado lenti Vītoliņa gadījumā vienmēr esmu klusējis, bet pēdējais raksts ar pieļāvumu ka šos vēl vērtēs, ja neuzslidos, manās acīs ir vēl ielāka izgāšanās.
Visus tādus ārā no izlases! Lai spēlē jaunie, kā nekā tāpat paaudze mainās. Un tas nekas, ka sākumā būs kā būs, iespēlēsies, nekur neliksies.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:26, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Ko mūsu jaunie puiki Treknajos Gados meklēja stroikās? Kauns ir? Šito frāzi biju dzirdējis no daudzu augstskolu pasniedzējiem, kuru studenti masveidā pameta mācību iestādes par 50 latikiem dienā strādājot melnstrādnieka darbu
Tādus laikus īsti neatceros, precīzāk neinteresējos, tas bija t.s. oligarhu laiks? Kāpēc arī viņiem nav piemērotas sankcijas? Pa Gazpromiem un tml. barotavām vien maisījās un guva labumu lielos apmēros, maigi sakot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:33, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Ko mūsu jaunie puiki Treknajos Gados meklēja stroikās? Kauns ir? Šito frāzi biju dzirdējis no daudzu augstskolu pasniedzējiem, kuru studenti masveidā pameta mācību iestādes par 50 latikiem dienā strādājot melnstrādnieka darbu
Tu esi Aburts? Vai gadījumā Tavi radi nav no Harkivas? Kko teici reiz. Mana vīramāte no turienes, tagad pie manas muteres dzīvo, bet vīra māsīca ar dēlu pie mums. Viņas vīrs karo leģionā. Sanāca gan offtopic.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 19:50, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Tieši tā, esmu gan tas pats A-Burts Viss ir pareizi, ne tikai mani radi no turienes ir, bet pats ar tur piedzimu Par šitām tēmām labāk PM raksti, atbildēšu, kad būs laiks
Kad būs laiks, lai gan PM man diez ko nepatīk. Tevi te vajā, ja tikai PM? Tu esi ukrainis vai krievs? Vīra māsīca ar vīru ir krievi un no Krievijas, tāpēc šis iestājās krievu leģionā pret..(to tur). A vīra māsa pārvācās uz Franko Ivanovsku, tur visai mierīgi. Bet Harkiva Maskavu vajag bombardēt

     [+] [-]

, 2022-07-22 19:54, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Redz, tikai serbi var izkrist uz B divīziju. Turpini vien muldēt par basketbola zemo konkurenci.
Lai tie serbi krīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:08, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Esmu pa pusei Lettiņš, pa pusei... no tiem krajiem Tīri etniski tur ir grūti saprast, jo tanī laikā, kad piedzimu, bija PSRS un mana dzimta bija vienā reģionā, proti, Harkovas, Kijevas, Doņeckas, Belgorodas un Kurskas apgabali Tanī laikā tajos krajos pasē pats varēji rakstīt, ko gribi, kas tu esi pēc tautības Mans fāters ierakstīja, ka ir Ukrainis, to pašu ierakstīja arī Kijevas radi, taču visi pārējie mani onkuļi, tantes, brālēni, māsīcas izvēlējās būt par Krieviem, jo viņi bija vai nu Krievijas Federācijā vai arī tuvu tai ģeogrāfiski vai mentāli Tātad, ja skatās pēc pasēm, tad esmu pus Lettiņš (pa mātes līniju) un pus Ukrainis (pa tēva līniju), kaut gan tā robeža starp Ukraini un Krievu, manas rodņas gadījumā, ir visai nosacīta, jo, pa lielam, šķirbas nav nekādas
tava fāter radu līnija ir ukraiņu un pārkrievojušos ukraiņu kokteilis. Vēsturiski tās visas ir ukraiņu zemes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:14, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Belgoroda un Kurska arī?
ja ne visas, tad daļa no tām jā. Bet jau ap 1900 gadu tur bija 50/50, kaut kur vairāk utainie, uz dienvidiem vairāk ukraiņu. Netā ir atrodamas impērijas laiko etnogrāfiskā karte, leikas jau pēc 1900 gada, tur viss redzams
tik ņem vērā, ka tad vēl krievi nebija izdomāti, tad utainos sauca par veļikarosiem

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:19, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ja ne visas, tad daļa no tām jā. Bet jau ap 1900 gadu tur bija 50/50, kaut kur vairāk utainie, uz dienvidiem vairāk ukraiņu. Netā ir atrodamas impērijas laiko etnogrāfiskā karte, leikas jau pēc 1900 gada, tur viss redzams
tik ņem vērā, ka tad vēl krievi nebija izdomāti, tad utainos sauca par veļikarosiem
lai iebrauc dziļāk vēsturē līdz moskovijai un moskaļiem, ordas vasaļvalsts! ne tur Kurskas , ne Belgorodas nebija.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:20, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: lai iebrauc dziļāk vēsturē līdz moskovijai un moskaļiem
dziļāk vēsturē ir atpalikuši "finougri" kuri sēdēja purvos pielūdza "carevnu žabu", kamēr citus pasaulē jau darbojās augstskolas

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:22, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: dziļāk vēsturē ir atpalikuši "finougri" kuri sēdēja purvos pielūdza "carevnu žabu", kamēr citus pasaulē jau darbojās augstskolas
tie jau bija vairāk uz ziemeļiem no moskovijas, ne vis Belgoroda un Kurska atrodas tagad .

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:23, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tie jau bija vairāk uz ziemeļiem no moskovijas, ne vis Belgoroda un Kurska atrodas tagad .
es zinu kur viņi bija

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:28, pirms 2 gadiem
Lasu tos burta ģeniālos tekstus par poh morāle visu izlasei. A ko burtels darīs, ja mūsu zeltenēm, kas saprecējušās ar pakijiem, čurbām un meļņiem sadzims melni, tumši brūni muhamedu mīloši hokeja superstāri? Kas būs svarīgāks? Hoķa izlases rezultāts vai "baltā cilvēka kodekss"?

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:29, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lasu tos burta ģeniālos tekstus par poh morāle visu izlasei. A ko burtels darīs, ja mūsu zeltenēm, kas saprecējušās ar pakijiem, čurbām un meļņiem sadzims melni, tumši brūni muhamedu mīloši hokeja superstāri? Kas būs svarīgāks? Hoķa izlases rezultāts vai "baltā cilvēka kodekss"?
galvenais lai to mazos mellos latviešus sūta hokejā nevis citos sportos

  -2 [+] [-]

, 2022-07-22 20:32, pirms 2 gadiem
Sapurgāt Jankam karjeru, tur daudz mākslas nevajag! Diez kā viņi plāno viņam atdot likumīgos 700 000€?

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:34, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: galvenais lai to mazos mellos latviešus sūta hokejā nevis citos sportos
Es gribu redzēt burta feisu, kad, piemēram, Ahmeds Bērziņš metīs pa vārtiem vai vārtos tupēs kaut kāds Hadžibs. Kas tad būs galvenais - visu hoķa izlasei vai poh izlase, galvenais viņā tupais kodekss, kuru pats neievēro.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:36, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es gribu redzēt burta feisu, kad, piemēram, Ahmeds Bērziņš metīs pa vārtiem vai vārtos tupēs kaut kāds Hadžibs. Kas tad būs galvenais - visu hoķa izlasei vai poh izlase, galvenais viņā tupais kodekss, kuru pats neievēro.
hokejs pāri visam

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:39, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es gribu redzēt burta feisu, kad, piemēram, Ahmeds Bērziņš metīs pa vārtiem vai vārtos tupēs kaut kāds Hadžibs. Kas tad būs galvenais - visu hoķa izlasei vai poh izlase, galvenais viņā tupais kodekss, kuru pats neievēro.
nu ja uzvārds Bērziņš, tad jau vecis ir drāzis mello. tas baltā cilvēka kodeksam ir pieņemami. baltās sievietes tik nedrīkst ar mellajiem drāzties.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:44, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja uzvārds Bērziņš, tad jau vecis ir drāzis mello. tas baltā cilvēka kodeksam ir pieņemami. baltās sievietes tik nedrīkst ar mellajiem drāzties.
hokejs pāri visam

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:47, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: hokejs pāri visam
jā, tas sauklis viņam ar pieder tāpēc Petja var neuztraukties

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:49, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: lai iebrauc dziļāk vēsturē līdz moskovijai un moskaļiem, ordas vasaļvalsts! ne tur Kurskas , ne Belgorodas nebija.
Kursa, Belgoroda, Brjanska piederēja Kijevas Russei, šķiet arī Voroņeža, Rostova un Krasnodara, tikai Soči piederēja Čerkasai. Vīra māsīca vairs neteisās braukt uz savu Krasnodaru, kamēr to Ukraina nepaņems atpakaļ un Krievijai vairs nebūs melnās jūras Arī krievi mēdz būt uz pareizā ceļa.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:52, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: hokejs pāri visam
Parasti tev piekrītu,bet šoreiz nē,jo man top sporta veidi patīk līdzvērtīgi.Pie tam 90 gados neskatoties uz Ozo Irbi un Zoltoku basitis bija topa sporta veids.

     [+] [-]

, 2022-07-22 20:54, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Parasti tev piekrītu,bet šoreiz nē,jo man top sporta veidi patīk līdzvērtīgi.Pie tam 90 gados neskatoties uz Ozo Irbi un Zoltoku basitis bija topa sporta veids.
pieļauju, ka šis sauklis bija ironija

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:56, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: pieļauju, ka šis sauklis bija ironija
tas ir čurbana sauklis, nevis bansa. kofijs un purva velns nedaudz iebremzēja izraujot vienu teikumu no visa konteksta!

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:58, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Parasti tev piekrītu,bet šoreiz nē,jo man top sporta veidi patīk līdzvērtīgi.Pie tam 90 gados neskatoties uz Ozo Irbi un Zoltoku basitis bija topa sporta veids.
tā bija Tjomas atbilde Pīčas jautājumam, tobiš citāts nevis mans viedoklis. Sena klasika, domāju ka vecajiem šis tāpat būs saprotams 90tajos es biju liels basketa fans, klātienē biju friču izpederēšanā Sporta pilī. No basketa mani atstūma tusētāju paaudze un lai arī viņi ir prom, es vairs veco smeķi atdabūt nevaru, man ir samērā liela vienaldzība. Ja par svarīgāko sportā - tad svarīgākie ir bērnu un tautas sporti. Un nevis kaut kādas puņķu staipīšanas un esporti, bet gan kustības, laikam pamats visam tomēr ir vieglatlētika jeb normāla vispārējā fiziskā sagatavotība ikvienam

  +1 [+] [-]

, 2022-07-22 20:59, pirms 2 gadiem
pareizāk sakot 90tajos es biju visa kā fans, kaut kas līdzīgs mūsdienu Hendžam. Par kretīnu kļuvu paliekot vecāks.