Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Cīņu par vietu izlasē neturpinās T. Andersons un Birziņš

Andrejs Siliņš

Cīņu par vietu izlasē neturpinās T. Andersons un Birziņš
Toms Andersons
Foto: Gints Ivuškāns/f64

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Leonīds Beresņevs nolēmis turpināt gatavošanos pasaules čempionātam bez Toma Andersona un Ričarda Birziņa, vēstīts Latvijas Hokeja federācijas (LHF) "Twitter" kontā.

Vakar izlases kandidātiem uz ledus pievienojās Slovākijas kluba HKM "Zvolen" aizsargi Jānis Andersons un Renārs Demiters, bet paredzēts, ka rītdien izlases treniņnometnei pievienosies Šveices vicečempions "Lugano" sastāvā vārtsargs Elvis Merzļikins.

Savukārt kandidātu lokā vairs nebūs uzbrucējs Toms Andersons un aizsargs Ričards Birziņš. Andersons piedalījās divās pārbaudes spēlēs pret Dāniju un Baltkrieviju, abos mačos nopelnot negatīvu lietderības koeficientu (-1). Birziņam viena spēle pret Dāniju un negatīvs lietderības koeficients (-2).

22 gadus vecais Andersons aizvadīja sezonu "Thurgau" vienībā Šveices B līgā, 44 regulārā turnīra mačos tiekot pie 21 (6+15) rezultativitātes punkta, bet septiņās izslēgšanas spēlēs Tomam četras piespēles. 26 gadus vecais Birziņš sezonu sāka "Prizmā", bet lielāko sezonas daļu pavadīja Mančestras "Storm" komandā, Britu Elites līgā 41 spēlē gūstot astoņus vārtus un atdodot 17 piespēles.

Nākamās "Euro Hockey Challenge" tūres spēles Latvijas izlasei paredzētas 22. un 23. aprīlī Arēnā Rīga pret Vācijas izlasi. Pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta tiks aizvadītas izbraukumā 29. un 30. aprīlī ar Šveices vienību.

     [+] [-]

, 2016-04-19 18:55, pirms 9 gadiem
Vai tad nevar ņemt 9 aizsargus? Spēlei pieteikt 8 un 9tais paliek rezervē, ja nu kāds notraumējas.
Pašlaik ir 11, ieskaitot Jerofejevu. Cik un kādi mums viņi ir tik ir.

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:00, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Teikšu, ka nē! Skatoties pārbaudenes, Rubīns objektīvi bija labāks, nosvertāks nekā Siksna. Kad abi bija vienā pārī, divas reizes aizlaida pretinieku 1pret1 ar mūsu varotčiku, bet šīs kļūdas dalāmas uz pusēm. Viena tīri uz Rubīnu, otra tīri uz Siksnu. Kopskatā, atmiņā no SIksnas palika tikai efektīvie spēka paņēmieni, bet pārējais... Savukārt Rubīns ir ~5 gadus jaunāks un izskatās jau daudz nobriedušāks, pieredzējušāks.. Manuprāt Siksna šobrīd vienkārši sastāda konkurenci. Bet - tas ir manuprāt!
Vēl jau 4 spēles priekšā. Pa manam malā paliek Jerofejevs dēļ traumas un Demiters, ņemti tiek 9, jo uzsvars taču tiks likts uz aizasrdzību. Kaut gan tas nebūtu godīgi, jo Demiters spēlē nav redzēts. Tā rādās, ka šogad treneriem būs diezgan viegla izvēle, kurus atstāt, jo izvēle nav viegla.
Vai Klucis domā pievienoties, jebšu jau par vēlu?

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:00, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: nu un? vācieši lai dara kā grib...viens par vāciešiem uztraucas, cits par krieviem. Lai viņi gatavojas pēc sava plāna...
babajs arī apskatot Kanādas izlases nosauktos, neatrada tur Krosbiju un secināja, ka šitos LV izlase uzvilktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:09, pirms 9 gadiem
(O_O) rakstīja: Vai tad nevar ņemt 9 aizsargus? Spēlei pieteikt 8 un 9tais paliek rezervē, ja nu kāds notraumējas.
Pašlaik ir 11, ieskaitot Jerofejevu. Cik un kādi mums viņi ir tik ir.
kā redzējām, Beresņevs spēlei piesaka 7 aizsargus, tad jau, visticamāk, uz čempi rezervē tiks ņemti 1 aizsargs un 1 uzbrucējs, respektīvi, 14 uzbrucēji un 8 aizsargi

bez tam, vēl jau ir Jēkabs, par kuru arī izlases vadība domāšot

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 19:12, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Izbrīna, kāpēc Čukste neatrodas treniņnometnē. Tomēr, labi auguma parametri, salīdzinoši rezultatīvs, (labākais aizsargs U20 D1A čempī, šogad), rezultatīvs U-18 pagājušogad. Diez personiski iemesli, vai nav uzaicinājuma. Pēc mana aprēķina sanāk, pieņemot ka Krišs neatveseļosies un arī ja atveseļosies, ilgi bez hokeja un ar pašvaku potīti(vai kas tur viņam) nebūs glābējs, tāpat arī, ja Jerofejevam ribas un netiek normāli ierindā uz čempi, kā arī ja Pujacs tiešām ir atteicis, tad sanāk, ka uz izlasi jābrauc Rubīnam! Citu aizsargu nav, jāgaida ko teiks Jēkabs. Uz izlasi tak ņem 8 aizsargus? Ja tā, tad pēc manām domām, liekie šobrīd ir Siksna, Zīle , Demiters, kā arī traumētie (Krišs, Jerofejevs)
Kas Tev pret Rubīnu? Man, piemēram, likās, ka liekais ir Cibuļskis - šausmīgi lēns... Un domā, ka Čukste būtu labāks par Rubīnu?

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:12, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kā redzējām, Beresņevs spēlei piesaka 7 aizsargus, tad jau, visticamāk, uz čempi rezervē tiks ņemti 1 aizsargs un 1 uzbrucējs, respektīvi, 14 uzbrucēji un 8 aizsargi

bez tam, vēl jau ir Jēkabs, par kuru arī izlases vadība domāšot
kas par Jēkabu ir teicis, ka domāšot?

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:13, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ar ko J.Andersons ir labaaks par Ren.Demiteru?
labāks, ne labāks - taču Demiters Zvolenā bij 1. aizsargu pārī, Andersons - otrajā.

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:14, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: kas par Jēkabu ir teicis, ka domāšot?
ja nejaucu, Štāls.

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:15, pirms 9 gadiem
(O_O) rakstīja: Vēl jau 4 spēles priekšā. Pa manam malā paliek Jerofejevs dēļ traumas un Demiters, ņemti tiek 9, jo uzsvars taču tiks likts uz aizasrdzību. Kaut gan tas nebūtu godīgi, jo Demiters spēlē nav redzēts. Tā rādās, ka šogad treneriem būs diezgan viegla izvēle, kurus atstāt, jo izvēle nav viegla.
Vai Klucis domā pievienoties, jebšu jau par vēlu?
Jā, Abrags jau pareizi minēja. Arī prakse rāda, ka šis 25 vietas aizpilda šādā shēmā - 14+8+3. Vēl jau ir iespēja, ka kāds tiks paņemts līdzi kā "tūrists" (Jevpalovs) pag. sez., proti, ka paņemti vairāki, bet sākumā visi netiek pieteikti, tad tur uz vietas skatās, kurš posms ir iztrūkstošais. Bet zinot kas un kā notiek mūsu hokeja saeimā, šaubos, ka tā tiks darīts, jo katrs spēlētājs uz vietas prasa uzturlīdzekļus, līdz ar to, neizdevīgi tūristus vedāt..
Par Kluci, itkā informācija, ka šis netiekot prom no Ladas, vēl, bet hokejisti strādājot pēc viņa plāna. Būs vai nebūs, to tikai Dievs un Klucis zin..

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 19:15, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: labāks, ne labāks - taču Demiters Zvolenā bij 1. aizsargu pārī, Andersons - otrajā.
Abrag, muļķības! varbūt ar izņemumiem, jā, bet pārsvarā, kā jau rakstīju Demiters atradās trešajā aizsargu pārī..

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:16, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Piekrītu, bet Ponomarenko ir zaļš, sērijā ir 2:2, ātrakais, kad tā varētu noslēgties ir 22. aprilis, ja nu ir 7. spēle, tad 24. aprilis. Tas būs jau pēc pārbaudes spēlēm ar Vāciju, līdz ar to, 2 nedēļas pirms čempja, šaubos vai ņems 18/19 gadīgu aizsargu uz pārbaudi, bet nu kapēc ne..
smieklīgi jūsu spriedelējumi
Ponomarenko, kurš spēlē gana respektablā līgā, vienā no spēcīgākajiem klubiem - par zaļu, kamēr vienaudzis Čukste no junioru līgas būtu īstais lietas koks Un Jaks, kurš spēlē līmenī zemākā junioru līgā par Čuksti ar

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:17, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Abrag, muļķības! varbūt ar izņemumiem, jā, bet pārsvarā, kā jau rakstīju Demiters atradās trešajā aizsargu pārī..
play-offos pusfināla spēlēs Demiters bij 1. pārī, Andersons - otrajā.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 19:17, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Kas Tev pret Rubīnu? Man, piemēram, likās, ka liekais ir Cibuļskis - šausmīgi lēns... Un domā, ka Čukste būtu labāks par Rubīnu?
Laikam pārprati, jo tieši gribēju ar to visu sacīt, ka Rubīns točna izlasē ir jāņem! Cibuļskis ir un paliek Cibuļskis uz kuru mēs skatāmies visu sezonu, Dinamo kreklā.. Kāds viņš ir, tāds ir, taču šobrīd uz 3/4 pāri, konkurentu viņam maz. Nu nesaki, ka Širokovs Tev liekas ātrāks/labāks

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:20, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: smieklīgi jūsu spriedelējumi
Ponomarenko, kurš spēlē gana respektablā līgā, vienā no spēcīgākajiem klubiem - par zaļu, kamēr vienaudzis Čukste no junioru līgas būtu īstais lietas koks Un Jaks, kurš spēlē līmenī zemākā junioru līgā par Čuksti ar
Par Jaku es vispār neminēju. Par Čuksti, viņam sezona beidzās gana laicīgi, lai tiktu uzaicināts uz pārbaudi. Nevienā brīdi neteicu, ka viņš ir jāņem uzreiz sastāvā, vai būs 100% lietaskoks. Teicu, ka ņemot vērā to, ka bijis līderis gan U-20, gan U-18 (savukārt, Ponomarenko nebija), varēja čali uzaicināt uz nometni un tad jau skatīties! Ponomarenko teicu, ka visdrīzāk netiks saukts, JO viņam turpinās vēl sezona, šķiet, ka krietni pa vēlu priekš konkruences sastādīšanas beigsies viņam sezona un nedomāju, ka Beresņevs baigi liek uz viņu cerības.

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:23, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Laikam pārprati, jo tieši gribēju ar to visu sacīt, ka Rubīns točna izlasē ir jāņem! Cibuļskis ir un paliek Cibuļskis uz kuru mēs skatāmies visu sezonu, Dinamo kreklā.. Kāds viņš ir, tāds ir, taču šobrīd uz 3/4 pāri, konkurentu viņam maz. Nu nesaki, ka Širokovs Tev liekas ātrāks/labāks
pēc redzētā pret Baltkrieviju, esošajā formā Cibuļskis bija vājākais no aizsargiem.
Šobrīd vienīgais pāris, ko Berja nejauc, ir Freibergs un Širokovs. Jānotiek kam ārkārtējam, lai šads pāris nespēlētu PČ.

p.s. nesaki "mēs" - es jo projām neesmu pilnībā redzējis NEVIENU KHL ( tai skaitā Dinamo) spēli. (tikai atsevišķus, mazus fragmentus).

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:25, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Par Jaku es vispār neminēju. Par Čuksti, viņam sezona beidzās gana laicīgi, lai tiktu uzaicināts uz pārbaudi. Nevienā brīdi neteicu, ka viņš ir jāņem uzreiz sastāvā, vai būs 100% lietaskoks. Teicu, ka ņemot vērā to, ka bijis līderis gan U-20, gan U-18 (savukārt, Ponomarenko nebija), varēja čali uzaicināt uz nometni un tad jau skatīties! Ponomarenko teicu, ka visdrīzāk netiks saukts, JO viņam turpinās vēl sezona, šķiet, ka krietni pa vēlu priekš konkruences sastādīšanas beigsies viņam sezona un nedomāju, ka Beresņevs baigi liek uz viņu cerības.
a nafig uz nometni saukt "lieko bagāžu"?
Beresņevs nometnē strādā pēc stingras sistēmas - ar 5 maiņām, lai atbrīvotu vietu Čukstem, kāds būtu jāatskaita. Bez tam, Čukstem nemaz tik ātri sezona nebeidzās - pārāk vēlu, lai eksperimentētu ar zaļu gurķi.

p.s. tekstā bija vārds "jūsu" - ar to biju domājis Tevi UN Tavu sarunu biedru tajā brīdi, kad diskutējāt par aizsargiem - tai skaitā, Jaku

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:27, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: play-offos pusfināla spēlēs Demiters bij 1. pārī, Andersons - otrajā.
Abrag, Tev ir taisnība. Sākot ar ceturto pusfināla maču, Demiters bija pirmajā pārī! Bet 3. mačā Demiters bija ceturtajā aizsargu pārī, savukārt pirmās divas spēles viņš pusfinālā nespēlēja, tāpat, kā 1/4 finālā, pirmos divus mačus bija 3. pārī, 3. un 4. maču sēdēja malā. Tātad sezonā konstanti viņš spēlēja 3. pārī, playofus iesāka 3. pārī, tad 4 spēles sēdēja malā, vienu nospēlēja 4. pārī un pēdējās 3/4 spēlēja pirmajā, lūk statistika!

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:32, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: pēc redzētā pret Baltkrieviju, esošajā formā Cibuļskis bija vājākais no aizsargiem.
Šobrīd vienīgais pāris, ko Berja nejauc, ir Freibergs un Širokovs. Jānotiek kam ārkārtējam, lai šads pāris nespēlētu PČ.

p.s. nesaki "mēs" - es jo projām neesmu pilnībā redzējis NEVIENU KHL ( tai skaitā Dinamo) spēli. (tikai atsevišķus, mazus fragmentus).
Nu tad acīmredzami Berja redz to, ko neredzu es, un tas ir saprotami! Manās acīs arī Širokovs ir lēns, pa kasti uzlikt nevar un piespēles dala/nedala. Bet par Cibuļski piekrītu. Man domāt, ka divi pāri, praktiski ir skaidri - (ja jau tu saki - Širokovs/Freibergs un Galviņš/Rubīns). Atradīs vēl ko likts Sočam klāt un septīto, ko turēt aiz borta (Jēkabs, Siksna, Zīle, Cibuļskis, Andersons, Demiters)

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:36, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: a nafig uz nometni saukt "lieko bagāžu"?
Beresņevs nometnē strādā pēc stingras sistēmas - ar 5 maiņām, lai atbrīvotu vietu Čukstem, kāds būtu jāatskaita. Bez tam, Čukstem nemaz tik ātri sezona nebeidzās - pārāk vēlu, lai eksperimentētu ar zaļu gurķi.

p.s. tekstā bija vārds "jūsu" - ar to biju domājis Tevi UN Tavu sarunu biedru tajā brīdi, kad diskutējāt par aizsargiem - tai skaitā, Jaku
10. aprilī beidzas sezona Čusktem. Paskatoties uz Čusktes iespēto līdzšim, liekas, ka viņš varēja būt tāds pats kandidāts, ko apskatīt, tāpat kā Zīle, Rubīns. Par cik, Berja zin Čuksti no U-20, tad, iespējams, Zīlem un Rubīnam ir kādas priekšrocības. Bet velns tu zin to īsto stāstu, kapēc Čukste nav nometnē.

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:37, pirms 9 gadiem
Tie aizsargu pāri baigi slideni izskatās, baigi slikti , ka nebūs Pujacs būtu vēl viens pirmo divu pāru aizsargs...
J.Rēdlihs noderētu šijā situācijā, jo tomēr ir kārtīgs stay at home aizsargs un 3 pārī tādu tieši vajag!
Galvenais kopā nelikt Cibuļski, Širokovu, kuriem pagaišgad -5 un -6.
2015 PČ:
Galviņš-Sotnieks
K.Rēdlihs-Jerofejevs
Cibuļskis-Širokovs
M.Jass-Andersons

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:41, pirms 9 gadiem
Easton77 rakstīja: Tie aizsargu pāri baigi slideni izskatās, baigi slikti , ka nebūs Pujacs būtu vēl viens pirmo divu pāru aizsargs...
J.Rēdlihs noderētu šijā situācijā, jo tomēr ir kārtīgs stay at home aizsargs un 3 pārī tādu tieši vajag!
Galvenais kopā nelikt Cibuļski, Širokovu, kuriem pagaišgad -5 un -6.
2015 PČ:
Galviņš-Sotnieks
K.Rēdlihs-Jerofejevs
Cibuļskis-Širokovs
M.Jass-Andersons
Viena lieta, ka mums nebūs šogad 4 aizsargu pāri. Kā jau Abrags minēja, tad berja spēlē pēc 13+7 nevis 12+8 shēmas.

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:42, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: 10. aprilī beidzas sezona Čusktem. Paskatoties uz Čusktes iespēto līdzšim, liekas, ka viņš varēja būt tāds pats kandidāts, ko apskatīt, tāpat kā Zīle, Rubīns. Par cik, Berja zin Čuksti no U-20, tad, iespējams, Zīlem un Rubīnam ir kādas priekšrocības. Bet velns tu zin to īsto stāstu, kapēc Čukste nav nometnē.
tur jau tā lieta, ka 10. aprīlī. Rīgā viņš būtu vien dažas dienas pirms spēles pret Baltkrieviju. Pārāk vēlu priekš spēlētāja, kurš nav tuvākais kandidāts.

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:43, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Viena lieta, ka mums nebūs šogad 4 aizsargu pāri. Kā jau Abrags minēja, tad berja spēlē pēc 13+7 nevis 12+8 shēmas.
Arī pagaišgad spēlēja ar 3 pāriem un spēlei pieteica 7, tas ka uz PČ brauks 14+8 tas jau par 99 % skaidrs! Rotācija, rezerve pamatā jau tie 5-6 būs tie balsti..

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:44, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: tur jau tā lieta, ka 10. aprīlī. Rīgā viņš būtu vien dažas dienas pirms spēles pret Baltkrieviju. Pārāk vēlu priekš spēlētāja, kurš nav tuvākais kandidāts.
Taisnība. Vien liekas, vai tas tiešām ir iemesls, jo aizsargs, ar labiem parimetriem, statistiku, + zināms un vēl iepriekš novērtēts, pie šī aizsargu trūkuma, tiešām nav lietaskoks!?

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:46, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Taisnība. Vien liekas, vai tas tiešām ir iemesls, jo aizsargs, ar labiem parimetriem, statistiku, + zināms un vēl iepriekš novērtēts, pie šī aizsargu trūkuma, tiešām nav lietaskoks!?
kāpēc aizsargu trūkuma?? Čukstes līmeņa aizsargu jau gan mums netrūkst - ne visi pat tikai izsaukti uz nometni. Un tiešām domā, ka Čukste būtu reāls pastiprinājums šobrīd?

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:47, pirms 9 gadiem
Čukste uz izlasi negribēja braukt pats, jo jāapskata un jāizvēlas NCAA piedāvājumi

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:48, pirms 9 gadiem
Ulvis Brože rakstīja: Čukste uz izlasi negribēja braukt pats, jo jāapskata un jāizvēlas NCAA piedāvājumi
arī taisnība, kā reiz svaiga ziņa:
San Jose Sharks prospect commits to Quinnipiac

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:49, pirms 9 gadiem
Ulvis Brože rakstīja: Čukste uz izlasi negribēja braukt pats, jo jāapskata un jāizvēlas NCAA piedāvājumi
a kā tur ir - viņš ir spēlējis MHL (par to saņēmis algu!), vai tad viņš drīkst vispār NCAA spēlēt??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:50, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: a kā tur ir - viņš ir spēlējis MHL (par to saņēmis algu!), vai tad viņš drīkst vispār NCAA spēlēt??
MHL jau neskaitās šiem profi , atšķirībā no Kanādas junioru līgām...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 19:55, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc aizsargu trūkuma?? Čukstes līmeņa aizsargu jau gan mums netrūkst - ne visi pat tikai izsaukti uz nometni. Un tiešām domā, ka Čukste būtu reāls pastiprinājums šobrīd?
Drošivien jau ka nē, bet neizslēdzu iespēju, ka varbūt, ka jā.
Bet nu paldies Dievam Ulvis atviegloja šo neziņas sajūtu

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:56, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: MHL jau neskaitās šiem profi , atšķirībā no Kanādas junioru līgām...
a kurā sezonā Čukstem ir paredzēts sākt spēlēt NCAA? Jau nākamsezon, jeb vēl pēc sezonas?

     [+] [-]

, 2016-04-19 19:59, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: a kurā sezonā Čukstem ir paredzēts sākt spēlēt NCAA? Jau nākamsezon, jeb vēl pēc sezonas?
domāju, ka jau nākošsezon...

     [+] [-]

, 2016-04-19 20:00, pirms 9 gadiem
Bet kā tur ir? Izlasot tekstu netika skaidrs, viņš spēlēs NCAA nākamgad, vai vēlāk?
Interesanti, ka potenciāli nākamosezon NCAA varētu spēlēt 4 (Egle, Bindulis, Smits, Tralmaks), ja vēl, tomēr, Čukste, tad pat 5. Plus vēl, aiznākamsezon viņiem varētu pievienoties Mitens un Bļūgers, līdz ar to, nebūs rekords latviešu hokejistiem iekš NCAA?
Gan jau ka arī Buncis tēmē uz kādu NCAA komandu