Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlasei pievienojas Džeriņš, treneru korpusu papildina Ābols

Andrejs Siliņš

Izlasei pievienojas Džeriņš, treneru korpusu papildina Ābols
Andris Džeriņš
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas hokeja izlasei, kas turpina gatavošanās procesu pasaules čempionātam, šonedēļ pievienojies Čehijā sezonu aizvadījušais uzbrucējs Andris Džeriņš, bet treneru korpusu papildinājis Toljati "Lada" galvenais treneris Artis Ābols.

29 gadus vecais Andris Džeriņš pēc septiņām pavadītām sezonām Rīgas "Dinamo" pagājušā gada rudenī pievienojās Hradeckrālovas "Mountfield" klubam Čehijā. Vietējā čempionātā Andris 35 regulārās sezonas spēlēs guva 14 vārtus un atdeva astoņas rezultatīvas piespēles, kā arī pozitīvs lietderības rādītājs (+15), bet astoņos izslēgšanas turnīra mačos trīs vārti un viena piespēle, kā arī pozitīvs +/- rādītājs (+3).

Artis Ābols otro sezonu pēc kārtas strādāja Toljati "Lada" vienībā, aizvedot to līdz 21 uzvarai un 65 punktiem 60 spēlēs, kad deva priekšpēdējo 14. pozīciju Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Austrumu konferencē.

Latvijas izlases treniņos piedalās arī ilggadējais valstsvienības vārtsargs Edgars Masaļskis, kuram sestdienas spēle pret Franciju būs pēdējā izlases rindās. Viņš sezonu aizvadīja Ābola vadītajā "Lada" komandā, piedaloties 15 mačos un atvairot 88,5% pretinieku metienu.

Treniņus ar komandu neturpinās aizsargs Aleksandrs Jerofejevs.

Pēdējās pārbaudes spēles savu skatītāju priekšā Latvija aizvadīs 21. un 22. aprīlī Arēnā Rīga, tiekoties ar Francijas valstsvienību. Savukārt pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta Latvijai paredzētas izbraukumā, 30.aprīlī un 1.maijā tiekoties ar Vāciju.

Pasaules čempionāta grupā Ķelnē Latvijas izlasei pirmā pretim stāsies Dānija (6. maijā), kam sekos Slovākija (7. maijā) un Itālija (9.maijā). Vēlāk būs spēles arī pret Zviedriju (11. maijā), ASV (13.maijā) un Krieviju (15.maijā), bet apakšgrupu turnīrs 16. maijā noslēgsies ar spēli pret mājinieci Vāciju

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 11:50, pirms 8 gadiem
Interesanti! Teica jau, ka pēc spēlēm ar Zviedriju notiks padziļināta sastāva tīrīšana, jo taču jāsāk jau iespēlēt optimālais sastāvs!

Šobrīd, vārdos neminot, ko tur dara daži labi indivīdi, ir liels jautājums..

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 11:50, pirms 8 gadiem
Lai izdodaas!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 12:01, pirms 8 gadiem
Es toč vakar redzēju lielo auto treileri ar kàdàm desmit uzkrāmētàm ladām...nodomāju, ka ,redz, Àbols atgriežas Rīgà no Toljati ! ...un pēc Lieldienàm jau treniņā!
p.s.
Tās Ladas pirms pārdošanas vajadzētu nomazgāt!

  -3 [+] [-]

, 2017-04-18 12:04, pirms 8 gadiem
Kāpēc nepievienojas Sprukts? Viens no retajiem, kurš var uzvarēt iemetienus, iedot piespēli, nospēlēt mazākumā un arī vairākumā. Prozit!

  +7 [+] [-]

, 2017-04-18 12:05, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Kāpēc nepievienojas Sprukts? Viens no retajiem, kurš var uzvarēt iemetienus, iedot piespēli, nospēlēt mazākumā un arī vairākumā. Prozit!
tas viss bija pagātnes formā. Šobrīd tās vairs ir tikai atmiņas...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 12:05, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Interesanti! Teica jau, ka pēc spēlēm ar Zviedriju notiks padziļināta sastāva tīrīšana, jo taču jāsāk jau iespēlēt optimālais sastāvs!

Šobrīd, vārdos neminot, ko tur dara daži labi indivīdi, ir liels jautājums..
Padziļināta sastāva tīrīšana = atskaitīts viens Jerofejevs

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 12:08, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Padziļināta sastāva tīrīšana = atskaitīts viens Jerofejevs
Tas nozīmē, ka bijis universāls spēlētājs

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:08, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Padziļināta sastāva tīrīšana = atskaitīts viens Jerofejevs
Kā Tev pašam liekas? Nav pa ilgu jau noturēti, skatoties uz sastāva perspektīvām?
Katrā pozīcijā mums ir stabilie braucēji, par tām pārējām, vai tiešām ir nepieciešams tāds bars ar kandidātiem 2.5 nedēļas pirms PČ?

  +4 [+] [-]

, 2017-04-18 12:12, pirms 8 gadiem
Ko tur tiris, ka pagaidam pievienojas tikai Džeriņš. Atskaitit jau var vienmer, kamer nav papildinajums nav ko atskaitit, nedod dievs vel kads traumu pagus dabut.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-18 12:14, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Kā Tev pašam liekas? Nav pa ilgu jau noturēti, skatoties uz sastāva perspektīvām?
Katrā pozīcijā mums ir stabilie braucēji, par tām pārējām, vai tiešām ir nepieciešams tāds bars ar kandidātiem 2.5 nedēļas pirms PČ?
nezinu, ne man par to spriest. Varbūt, lai liktu vairāk iespringt dažam labam "stabilajam braucējam"

  -4 [+] [-]

, 2017-04-18 12:17, pirms 8 gadiem
Masaļskis ies laukumā? kāda ideja, jo 3 kandidātiem katra minūte būtu vērtīga gatavojoties. ok ja simboliski uz 1 atvairīto metienu..

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 12:18, pirms 8 gadiem
Naktī uz rītdienu Rubīnam, Ābolam un Dzierkalam 7.spēles. Visi trīs spēlēja pēdējos mačos. Izlasei gan jau visvairāk noderētu Ābols, bet nu tad jau manīs, kā viņu klubiem ies.

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:19, pirms 8 gadiem
Runā, ka Džeriņš pagarināšot līgumu ar čehu klubu..

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 12:20, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Naktī uz rītdienu Rubīnam, Ābolam un Dzierkalam 7.spēles. Visi trīs spēlēja pēdējos mačos. Izlasei gan jau visvairāk noderētu Ābols, bet nu tad jau manīs, kā viņu klubiem ies.
Dzierkals arī sevi izlasē ir labi parādījis

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:23, pirms 8 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Runā, ka Džeriņš pagarināšot līgumu ar čehu klubu..
piedāvāts ir, bet atbildes no Džeriņa vēl nav

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:24, pirms 8 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Dzierkals arī sevi izlasē ir labi parādījis
Dzierkala klubs 6.sērijas spēli vinnēja 9-2, Dzierkals tikko no traumas un Maple Leafs AHL klubs arī ir play off. Saliekot šos faktus kopā, Dzierkala pievienošanās liekas maz ticama.

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:24, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Naktī uz rītdienu Rubīnam, Ābolam un Dzierkalam 7.spēles. Visi trīs spēlēja pēdējos mačos. Izlasei gan jau visvairāk noderētu Ābols, bet nu tad jau manīs, kā viņu klubiem ies.
jautājums tik vai kādu no viņiem arī uzaicinās, ja viņu klubi zaudēs...

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:25, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Kā Tev pašam liekas? Nav pa ilgu jau noturēti, skatoties uz sastāva perspektīvām?
Katrā pozīcijā mums ir stabilie braucēji, par tām pārējām, vai tiešām ir nepieciešams tāds bars ar kandidātiem 2.5 nedēļas pirms PČ?
Vai tad tas bars ir tik liels?

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:26, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Dzierkala klubs 6.sērijas spēli vinnēja 9-2, Dzierkals tikko no traumas un Maple Leafs AHL klubs arī ir play off. Saliekot šos faktus kopā, Dzierkala pievienošanās liekas maz ticama.
Sanhosē Barracuda arī play-offos, taču Balcers vēl joprojām nav uzaicināts...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 12:27, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Dzierkala klubs 6.sērijas spēli vinnēja 9-2, Dzierkals tikko no traumas un Maple Leafs AHL klubs arī ir play off. Saliekot šos faktus kopā, Dzierkala pievienošanās liekas maz ticama.
Ja jau tikai periodu spēlēja, domāju, ka trauma vēl nav sadziedēta.

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:31, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tas viss bija pagātnes formā. Šobrīd tās vairs ir tikai atmiņas...
Meistarību nevar nodzert. Prozit!

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:32, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: piedāvāts ir, bet atbildes no Džeriņa vēl nav
mountfieldhk.cz

Tieši tā, bet es domāju, ka viņš visticamāk pagarinās līgumu, nav ko skriet uz RD, ja spēle Čehijā aizgājusi.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-18 12:33, pirms 8 gadiem
Balcers čammājas, izlasē viņš vajdzīgs kā ēst, bet Barakudas vēl tiepjas.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 12:34, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Meistarību nevar nodzert. Prozit!
toties sportisko formu gan...

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:35, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Meistarību nevar nodzert. Prozit!
Ar meistarību nepietiek. Prozit!

  +5 [+] [-]

, 2017-04-18 12:35, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Meistarību nevar nodzert. Prozit!
Beidziet vienreiz par Spruktu sapņot. Augstu novērtēju viņa padarīto, bet cik gan ilgi var dzīvot pagātnē ?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 13:13, pirms 8 gadiem
Tie, kas Hartlija vieta kadu vai kadus grib dikti atskaitit, nu nevajag baigi steigties! Pa lielam kas tad kums ir? Klat nacis Dzerins, gaidam vel Girgensonu. Pa lielam tas ari viss, ja neskaita Daugavinu un Karsumu, kuriem klat sobrid ir trekna jautajuma zime. Ta ka pa lielam to atskaitamo nemaz tik daudz nav un nevar but. Ok, varbut vel kads no Ziemelamerikas atbrauc, bet nu maz ticams. Ta ka laujiet Hartlijam stradat!

  +5 [+] [-]

, 2017-04-18 13:14, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Vai tad tas bars ir tik liels?
Man uzskatāms, ka jā-
Tie, kas brauks 100% no uzbrucējiem ir - Indrašis, Bukarts.Ro, Meija, Džeriņš, Ķēniņš, Dārziņš un Bičevskis. Izskatās, ka 4. maiņai tiek gatavoti Pavlovs ar Skvorcovu. Tie ir 9! spēlētāji no 12 uzbrucēju vietām. Viss velk uz to, ka Daugaviņš arī būs ierindā, tātad 10/12 jau ir aizsistas. Ceturtdien būs Zemgus - 11/12. Tātad šobrīd reāla cīņa notiek par 1 pozīciju uz laukuma un 2 rezervē (pieņemot, ka pieteiks pēc shēmas 14+8+3), jo ja pareizi atceros, tad 25 spēlētājus var pieteikt, nevis 23, kā agrāk. Ja, tomēr, 23, tad vēl par vienu pozīciju mazāk. Un tad atbildiet lūdzu, vai Batņas, Ri.Bukarta, Galohas, Gricinska, Razgala, Tambijeva, Lipsberga, Kuldas un Jasa kandidatūra ir obligāti nepieciešama 2.5 nedēļas pirms čempja, ja reāli notiek cīņa par 1-3 vietām sastāvā, paturot prātā to, ka arī Karsums vēl nav izslēgts, ka nespēlēs, vai, tomēr, no šiem 9 atstāt reālākos kandidātus?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 13:20, pirms 8 gadiem
Vismaz no aizsargiem sāk izkristalizēties braucēji.
Uz tām 8 vietām šobrīd pretendē vairs tikai 10 hokejisti.
Balinskis
Kulda(Neaizskaramais)
Sotnieks(Neaizskaramais)
Galviņš(Neaizskaramais)
Cibuļskis(arī jau, laikam)
Freibergs
Zīle
Bindulis
Jaks
un Pujacs, kurš ir zem liela trekna jautājuma.

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:23, pirms 8 gadiem
Vēl jau šonakt izšķirošā spēle Ābolam, ņemot vērā fātera esamību izlasē, gan jau ka būs klāt, ja komanda zaudēs PO spēli.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 13:23, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Man uzskatāms, ka jā-
Tie, kas brauks 100% no uzbrucējiem ir - Indrašis, Bukarts.Ro, Meija, Džeriņš, Ķēniņš, Dārziņš un Bičevskis. Izskatās, ka 4. maiņai tiek gatavoti Pavlovs ar Skvorcovu. Tie ir 9! spēlētāji no 12 uzbrucēju vietām. Viss velk uz to, ka Daugaviņš arī būs ierindā, tātad 10/12 jau ir aizsistas. Ceturtdien būs Zemgus - 11/12. Tātad šobrīd reāla cīņa notiek par 1 pozīciju uz laukuma un 2 rezervē (pieņemot, ka pieteiks pēc shēmas 14+8+3), jo ja pareizi atceros, tad 25 spēlētājus var pieteikt, nevis 23, kā agrāk. Ja, tomēr, 23, tad vēl par vienu pozīciju mazāk. Un tad atbildiet lūdzu, vai Batņas, Ri.Bukarta, Galohas, Gricinska, Razgala, Tambijeva, Lipsberga, Kuldas un Jasa kandidatūra ir obligāti nepieciešama 2.5 nedēļas pirms čempja, ja reāli notiek cīņa par 1-3 vietām sastāvā, paturot prātā to, ka arī Karsums vēl nav izslēgts, ka nespēlēs, vai, tomēr, no šiem 9 atstāt reālākos kandidātus?
Pirmkārt, brauks jau vairāk, kā 12 uzbrucēji. Un vēl starp itkā stabilajiem, ir šaubīgie. Domāju dēl tā tur rezervi. Jo turēt aptverē ir drošāk, kā atskaitīt un tad saukt atkal. Pēdēja laikā jau t;a bija - kāds pienāk, cits prom. Tik šodien bija nestandarta rokāde kad pienākot uzbrucējam, aiziet aizsargs. Domaju Hartlijam ir savs treniņplāns noteiktam sēle'tāju skaitam un pie tā arī turas.

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:27, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Pirmkārt, brauks jau vairāk, kā 12 uzbrucēji. Un vēl starp itkā stabilajiem, ir šaubīgie. Domāju dēl tā tur rezervi. Jo turēt aptverē ir drošāk, kā atskaitīt un tad saukt atkal. Pēdēja laikā jau t;a bija - kāds pienāk, cits prom. Tik šodien bija nestandarta rokāde kad pienākot uzbrucējam, aiziet aizsargs. Domaju Hartlijam ir savs treniņplāns noteiktam sēle'tāju skaitam un pie tā arī turas.
Ļoti iespējams, Banss, ļoti iespējams. Es jau minēju, ka brauks 14. Un kuri tad ir šaubīgie?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 13:31, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Ļoti iespējams, Banss, ļoti iespējams. Es jau minēju, ka brauks 14. Un kuri tad ir šaubīgie?
Pavlovs, Skvorcovs, Bičevskis. Kas tur Dārzam ar veselību? Daugava ar vēl nav 100%
p.s.s Jā, to ka minēji par 14 es palaidu garām, ātrumā lasīju.

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:32, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Man uzskatāms, ka jā-
Tie, kas brauks 100% no uzbrucējiem ir - Indrašis, Bukarts.Ro, Meija, Džeriņš, Ķēniņš, Dārziņš un Bičevskis. Izskatās, ka 4. maiņai tiek gatavoti Pavlovs ar Skvorcovu. Tie ir 9! spēlētāji no 12 uzbrucēju vietām. Viss velk uz to, ka Daugaviņš arī būs ierindā, tātad 10/12 jau ir aizsistas. Ceturtdien būs Zemgus - 11/12. Tātad šobrīd reāla cīņa notiek par 1 pozīciju uz laukuma un 2 rezervē (pieņemot, ka pieteiks pēc shēmas 14+8+3), jo ja pareizi atceros, tad 25 spēlētājus var pieteikt, nevis 23, kā agrāk. Ja, tomēr, 23, tad vēl par vienu pozīciju mazāk. Un tad atbildiet lūdzu, vai Batņas, Ri.Bukarta, Galohas, Gricinska, Razgala, Tambijeva, Lipsberga, Kuldas un Jasa kandidatūra ir obligāti nepieciešama 2.5 nedēļas pirms čempja, ja reāli notiek cīņa par 1-3 vietām sastāvā, paturot prātā to, ka arī Karsums vēl nav izslēgts, ka nespēlēs, vai, tomēr, no šiem 9 atstāt reālākos kandidātus?
Ceturtajā maiņā var spēlēt arī Meija un Džeriņš. Vai tāpēc aiz ausīm ir jāvelk Pavlovs un Skvorcovs? Vairāk būtu jāuztraucas par aizsardzību. Lai ko es domāju par Bārtuli, viņš būtu nepieciešams kā ēst tieši šogad.
Un jau atkal atkārtošos, ka tāds Sprukts būtu daudz lielāks pienesums kā te lielākā daļa iedomājas. Neviens nav tik labs iemetienos kā viņš, un par viņa spēles izpratni varētu pasapņot 90% Latvijas izlases. Fiziski viņš vairs nav un nebūs tādā kondīcijā kā pirms 10 gadiem, bet mazākumā un vairākumā viņš ļoti lieti noderētu. Prozit!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 13:33, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Pavlovs, Skvorcovs, Bičevskis. Kas tur Dārzam ar veselību? Daugava ar vēl nav 100%
p.s.s Jā, to ka minēji par 14 es palaidu garām, ātrumā lasīju.
Cik rakstīts, tad Daugava ar Dārzu jau uz ledus slido!
Kā ar Karsumu un Bārtuli? Cik lasīts, Karsums pa trenažieru zāli ņemoties!?

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:35, pirms 8 gadiem
mairis111 rakstīja: Cik rakstīts, tad Daugava ar Dārzu jau uz ledus slido!
Kā ar Karsumu un Bārtuli? Cik lasīts, Karsums pa trenažieru zāli ņemoties!?
Es zinu ka slido. Ja tuvākajaš spēlēs piedalīsies, tad būs labi. Līdz tam tomēr es lieku pie šaubīgajiem.

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:38, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Pirmkārt, brauks jau vairāk, kā 12 uzbrucēji. Un vēl starp itkā stabilajiem, ir šaubīgie. Domāju dēl tā tur rezervi. Jo turēt aptverē ir drošāk, kā atskaitīt un tad saukt atkal. Pēdēja laikā jau t;a bija - kāds pienāk, cits prom. Tik šodien bija nestandarta rokāde kad pienākot uzbrucējam, aiziet aizsargs. Domaju Hartlijam ir savs treniņplāns noteiktam sēle'tāju skaitam un pie tā arī turas.
Visticamak, ka ta - gan jau Hartlijs zina, ko dara. Bez tam, nekur nav teikts, ka pa pozicijam nepieteiks 3 vartsargus (ja cer uz Gudija pievienosanos, tad 2), 7 aizsargus un 13 uzbrucejus. Nevis 3+8+12. Kas kopa ir 23. Nu un jau ritot PC, pieteiks vel tos atlikusos 2. Nu kaut ka ta. Bet nu kas un ka, pielauju, ka pagaidam zina tikai pats Hartlijs.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 13:44, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Man uzskatāms, ka jā-
Tie, kas brauks 100% no uzbrucējiem ir - Indrašis, Bukarts.Ro, Meija, Džeriņš, Ķēniņš, Dārziņš un Bičevskis. Izskatās, ka 4. maiņai tiek gatavoti Pavlovs ar Skvorcovu. Tie ir 9! spēlētāji no 12 uzbrucēju vietām. Viss velk uz to, ka Daugaviņš arī būs ierindā, tātad 10/12 jau ir aizsistas. Ceturtdien būs Zemgus - 11/12. Tātad šobrīd reāla cīņa notiek par 1 pozīciju uz laukuma un 2 rezervē (pieņemot, ka pieteiks pēc shēmas 14+8+3), jo ja pareizi atceros, tad 25 spēlētājus var pieteikt, nevis 23, kā agrāk. Ja, tomēr, 23, tad vēl par vienu pozīciju mazāk. Un tad atbildiet lūdzu, vai Batņas, Ri.Bukarta, Galohas, Gricinska, Razgala, Tambijeva, Lipsberga, Kuldas un Jasa kandidatūra ir obligāti nepieciešama 2.5 nedēļas pirms čempja, ja reāli notiek cīņa par 1-3 vietām sastāvā, paturot prātā to, ka arī Karsums vēl nav izslēgts, ka nespēlēs, vai, tomēr, no šiem 9 atstāt reālākos kandidātus?
uz PČ izlasēs jau vairākus gadus (kopš 2 x 8 grupu turnīra formāta ieviešanas) var pieteikt 25 (no tiem 22 laukuma spēlētājus). un parasti tie ir 14 uzbruc. + 8 azsargi.

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:45, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Un jau atkal atkārtošos, ka tāds Sprukts būtu daudz lielāks pienesums kā te lielākā daļa iedomājas. Neviens nav tik labs iemetienos kā viņš, un par viņa spēles izpratni varētu pasapņot 90% Latvijas izlases. Fiziski viņš vairs nav un nebūs tādā kondīcijā kā pirms 10 gadiem, bet mazākumā un vairākumā viņš ļoti lieti noderētu. Prozit!
nu pilnīgi slimīgi Tu esi ieciklējies uz Spruktu!!!
Kad Tu pēdējo reizi redzēji kā Sprukts spēlē? Vai Austrijas 2. līgas komandā šogad bija tas "daudz lielākais pienesums" no Sprukta? Es daudz skatījos Rittenas kluba "hailaitus" - piedod, nekā tāda Sprukta izpildījumā neredzēju. Lēns spēlētājs, kas maz izcēlās uz kopējā fona. Jā, uzmest viņš var, bet cik PČ viņam pretinieki dotu iespēju brīvi nostāties, lai varētu uzmest? Nedotu. Viņš tur būtu vienkārši enkurs...

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:48, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Pavlovs, Skvorcovs, Bičevskis. Kas tur Dārzam ar veselību? Daugava ar vēl nav 100%
p.s.s Jā, to ka minēji par 14 es palaidu garām, ātrumā lasīju.
Dārziņam viss esot OK, tā runājot. Viss pagaidām iet uz to, ka Daugava spēlēs.
Lai cik ļoti man, Tev, cietiem nepatiktu DR lobēšana, tad izskatās, ka arī Hārtlijs iespēlē Pavlovu, Skvorcovu tieši mazākumam.

Par Bičevski - piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:49, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: uz PČ izlasēs jau vairākus gadus (kopš 2 x 8 grupu turnīra formāta ieviešanas) var pieteikt 25 (no tiem 22 laukuma spēlētājus). un parasti tie ir 14 uzbruc. + 8 azsargi.
Paldies!

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:50, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Viņš tur būtu vienkārši enkurs...
Dažreiz tāds enkurs pretinieka vārtu priekšā lieti noder. Sprukts bija viens no retajiem, ko tik viegli nevarēja dabūt no turienes prom. Bet viņa laiks izlasē jau pagājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-18 14:03, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tas viss bija pagātnes formā. Šobrīd tās vairs ir tikai atmiņas...
Domā, ka Janka ir sliktāks par Pavlovu? Neesmu Spruktu redzējis kopš viņa pēdējā čempionāta, bet Pavlovs, manuprāt, ir traģēdija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:05, pirms 8 gadiem
Prieks, ka kāds jaunais izkonkurējis Jerofejevu!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:16, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Domā, ka Janka ir sliktāks par Pavlovu? Neesmu Spruktu redzējis kopš viņa pēdējā čempionāta, bet Pavlovs, manuprāt, ir traģēdija...
kādā ziņā traģēdija? Slikti spēlē mazākumā?
Šobrīd Sprukts noteikti ir lēnāks par Pavlovu...

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:17, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Dārziņam viss esot OK, tā runājot. Viss pagaidām iet uz to, ka Daugava spēlēs.
Lai cik ļoti man, Tev, cietiem nepatiktu DR lobēšana, tad izskatās, ka arī Hārtlijs iespēlē Pavlovu, Skvorcovu tieši mazākumam.

Par Bičevski - piekrītu.
Spēlēs ar Zviedriju, kad mums bija mazākums, džeks, kuram Pavlovs bija turpat blakus, reizes trīs no 4-5m attāluma pretim vārtiem dabūja normāli uzmest pa vārtiem (protams, ne jau vienā mazākumā). Nekāds baigais mazākuma speciālists manuprāt viņš nav, Skvorcovs arī.
Čempī pilnīgi pietiktu ar:
1. Girgensons-Ķēniņš
2. Džeriņš-Meija

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:19, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Dārziņam viss esot OK, tā runājot. Viss pagaidām iet uz to, ka Daugava spēlēs.
Lai cik ļoti man, Tev, cietiem nepatiktu DR lobēšana, tad izskatās, ka arī Hārtlijs iespēlē Pavlovu, Skvorcovu tieši mazākumam.

Par Bičevski - piekrītu.
Viens ir kā mums izskatās, otrs kā ir patiesībā. Es to nezinu, man ir savs subjektīvais "šaubīgo" saraksts, un te nav nekāda sakara ar RD. Nav jau teikts, ka beigās kāds drosais nepaliek aiz borta, mēs nezinām Hartliju.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:32, pirms 8 gadiem
Daugava Džeriņs Dārziņš
Ķēniņš Girgensons Meija
Ro Bukarts Bičevskis RiBukarts/Tambijevs
Mazais Kulda /Lipsbergs Batņa/Pavlovs Skorcovs

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:34, pirms 8 gadiem
Indulis vēl kkur pa vidu

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:35, pirms 8 gadiem
Ka te dazi spriedele par "drosajiem braucejiem" , tad kada jega vispar citus aicinat un nebreksim ka katru gadu, nemakam gut vartus. Ta jau mums katru gadu vieni un tie pasi "drosie" uzbruceji, ja 2 nomainas tad tas jau daudz.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:39, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kādā ziņā traģēdija? Slikti spēlē mazākumā?
Šobrīd Sprukts noteikti ir lēnāks par Pavlovu...
Mazākumā ir normāls, bet tieši Sprukts ir mazākuma eksperts. Ne viņš iemetienos ir labs, ne piespēli var atdot, par gada sauso sēriju nemaz nerunāsim. To lēnumu var aizvietot ar pieredzi un galvu, pie tam, mazākumā mums ir, kas spēlē.

Ja esi redzējis Spruktu šosezon, tad man īsti nav par ko diskutēt, jo es viņu pēdējo reizi redzēju viņa pēdējā čempī. Godīgi sakot, vienalga, kas tur spēlē, kaut vai Pāvels no Mazpisāņiem, lai tik džeki spēlē no sirds.

Žēl, ka pie tāda trenera nebūs mums tas pats labākais sastāvs, kas varētu būt, jo diezgan liela iespējamība, ka Bobs nākamgad nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-18 14:42, pirms 8 gadiem
Zombijs rakstīja: Ka te dazi spriedele par "drosajiem braucejiem" , tad kada jega vispar citus aicinat un nebreksim ka katru gadu, nemakam gut vartus. Ta jau mums katru gadu vieni un tie pasi "drosie" uzbruceji, ja 2 nomainas tad tas jau daudz.
Komentāru sadaļa ir spriedelēšanai paredzēta.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:42, pirms 8 gadiem
Sprukts ir nometnē, ka te tāda ņemšanās?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:43, pirms 8 gadiem
Kas ar Ozo? LHF tak solīja, ka paziņošot tuvākājā laikā... bet tas jau bija pirms kāda mēneša

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:44, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Viens ir kā mums izskatās, otrs kā ir patiesībā. Es to nezinu, man ir savs subjektīvais "šaubīgo" saraksts, un te nav nekāda sakara ar RD. Nav jau teikts, ka beigās kāds drosais nepaliek aiz borta, mēs nezinām Hartliju.
tieši tā.
Ne viens viens iepriekš pie drošajiem pieskaitīja arī Jerofejevu, bet re, šamo jau diezgan ātri atskaitīja...

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:49, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Kas ar Ozo? LHF tak solīja, ka paziņošot tuvākājā laikā... bet tas jau bija pirms kāda mēneša
Secinājumus izdari pats

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:50, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Kas ar Ozo? LHF tak solīja, ka paziņošot tuvākājā laikā... bet tas jau bija pirms kāda mēneša
Koziols savā "slavenajā" intervijā netieši lika manīt, ka GM pakalpojumi nav nepieciešami, jo viņam pietiekot ar Excel tabuliņu.

Tagad padomā pats, ko tieši Ozo varētu darīt izlases vadībā šobrīd?

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:50, pirms 8 gadiem
Cik mūsējo ir nometnē? 33?

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:52, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Koziols savā "slavenajā" intervijā netieši lika manīt, ka GM pakalpojumi nav nepieciešami, jo viņam pietiekot ar Excel tabuliņu.

Tagad padomā pats, ko tieši Ozo varētu darīt izlases vadībā šobrīd?
Batņam pazvanīja Baldonieks. Tā ka nav viss no exceļa

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:52, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Koziols savā "slavenajā" intervijā netieši lika manīt, ka GM pakalpojumi nav nepieciešami, jo viņam pietiekot ar Excel tabuliņu.

Tagad padomā pats, ko tieši Ozo varētu darīt izlases vadībā šobrīd?
Atjaunināt Excel tabuliņu

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:52, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Batņam pazvanīja Baldonieks. Tā ka nav viss no exceļa
Otrādāk, Batņa pazvanīja Baldoniekam.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:54, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Kas ar Ozo? LHF tak solīja, ka paziņošot tuvākājā laikā... bet tas jau bija pirms kāda mēneša
nebūs

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:54, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Otrādāk, Batņa pazvanīja Baldoniekam.
Viņš TV parraidē sacīja savādāk.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Sprukts ir nometnē, ka te tāda ņemšanās?
nē, nav.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:55, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Viņš TV parraidē sacīja savādāk.
Nezināju, ka Baldonieks telefonā māk izmantot ''Call'' funkciju.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:56, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Batņam pazvanīja Baldonieks. Tā ka nav viss no exceļa
UN?
Jautājums jau bija par Ozo...

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:58, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: UN?
Jautājums jau bija par Ozo...
Atbilde bija, ka ne viss notiek pēc Viestura ekseļa.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:58, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Nezināju, ka Baldonieks telefonā māk izmantot ''Call'' funkciju.
Tagad zini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-18 15:10, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Atbilde bija, ka ne viss notiek pēc Viestura ekseļa.
Ozo bija Viestura Excelī?

     [+] [-]

, 2017-04-18 15:13, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Ozo bija Viestura Excelī?
Tu jaut;aji ko Ozo darītu, jo ir tak tas excel, saku ka ne viss notiek pēc excel, ja vienotos, būtu ko darīt

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:23, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: nu pilnīgi slimīgi Tu esi ieciklējies uz Spruktu!!!
Kad Tu pēdējo reizi redzēji kā Sprukts spēlē? Vai Austrijas 2. līgas komandā šogad bija tas "daudz lielākais pienesums" no Sprukta? Es daudz skatījos Rittenas kluba "hailaitus" - piedod, nekā tāda Sprukta izpildījumā neredzēju. Lēns spēlētājs, kas maz izcēlās uz kopējā fona. Jā, uzmest viņš var, bet cik PČ viņam pretinieki dotu iespēju brīvi nostāties, lai varētu uzmest? Nedotu. Viņš tur būtu vienkārši enkurs...
Enkurs ir domāt šādās kategorijās. Ja Tu nespēj analizēt un izdarīt secinājumus, Tev nepalīdzēs nekādi hailaiti. Tādos rāda kā samet golus, bet melno darbu neviens hailaites nekad nerādīs, ja nu vienīgi tas būs kāds efektīvs elements.
Vai esi kaut ko dzirdējis par tādu terminu kā +/- koeficients? Mācies, student! Prozit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:25, pirms 8 gadiem
Treniņus ar komandu neturpinās aizsargs Aleksandrs Jerofejevs. TIEŠĀM TIK ŠVAKS??? NU NEZINU,ZĪLI ZVIEDRS IZĢĒRBA KĀ STABU,Jerofējevam pieredze lielāka un ja nemaldos,kad Kūlda pielaboja pret Krieviem tieši Jerfofējevs meta pa vārtiem! Jūsu domas?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 15:31, pirms 8 gadiem
emilian3 rakstīja: Treniņus ar komandu neturpinās aizsargs Aleksandrs Jerofejevs. TIEŠĀM TIK ŠVAKS??? NU NEZINU,ZĪLI ZVIEDRS IZĢĒRBA KĀ STABU,Jerofējevam pieredze lielāka un ja nemaldos,kad Kūlda pielaboja pret Krieviem tieši Jerfofējevs meta pa vārtiem! Jūsu domas?
Vecīt, Jerofejevs spēlēs priet Zviedrija laida luni!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:32, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Enkurs ir domāt šādās kategorijās. Ja Tu nespēj analizēt un izdarīt secinājumus, Tev nepalīdzēs nekādi hailaiti. Tādos rāda kā samet golus, bet melno darbu neviens hailaites nekad nerādīs, ja nu vienīgi tas būs kāds efektīvs elements.
Vai esi kaut ko dzirdējis par tādu terminu kā +/- koeficients? Mācies, student! Prozit!
Enkurs ir spriest par lietām, kuras neesi redzējis.
Itāļu klubam katrai spēlei ir ~5-7 minūšu apskati, kur nav tikai goli un metieni pa vārtiem. Noskatoties daudzus šo spēļu apskatus, var gūt diezgan precīzu priekšstatu.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:36, pirms 8 gadiem
Laikam uz K.Rēdliha palīdzību var necerēt, ja?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:37, pirms 8 gadiem
Ehh kā laiks iet. Džeram visticamāk šis būs 8 čempis pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:39, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laikam uz K.Rēdliha palīdzību var necerēt, ja?
ja viņš nekur netiek minēts, tad jau doši vien, ka ar viņu nerēķinās...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:41, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ja viņš nekur netiek minēts, tad jau doši vien, ka ar viņu nerēķinās...
Min jau tikai tos, kuri kāpj (ir tam pietiekami veseli) uz ledus - kā Pujacu piem. Ja Krišs vēl nekāpj, tad visticamāk, ka nu jau var droši teikt ka nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:41, pirms 8 gadiem
Pilnīgi pamatoti Jerofejevu atskaitīja

     [+] [-]

, 2017-04-18 15:42, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Min jau tikai tos, kuri kāpj (ir tam pietiekami veseli) uz ledus - kā Pujacu piem. Ja Krišs vēl nekāpj, tad visticamāk, ka nu jau var droši teikt ka nebūs.
nu, Karsums un Bārtulis arī pietiekami ir locīti medijos...

     [+] [-]

, 2017-04-18 15:48, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: nu, Karsums un Bārtulis arī pietiekami ir locīti medijos...
Tāpēc, ka abi izteicās ka mēģinās. Bet nu jau klusums, domāju tas pats kas ar Krišu, par cik uz ledus vēl nekāpj, tad var uzskat'ti ka nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-04-18 16:00, pirms 8 gadiem
3 vārtsargu ņemšana ir marazms. Tas 1x simts gados gadījums ir tipiska kļūda, ko pieļauj mūsējie jau 20 gadus. Nu nah? Nah raustīt vārtsargus?
Lai turnīrā 90% izspēlē viens, un otrs dabū sloppy seconds 1 spēli + 1-2 periodus.

labāk lai ņem lieku uzbrucēju, jo tie mums vienmēr lažas taisa un nogurst.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-18 16:04, pirms 8 gadiem
Reaktors2 rakstīja: 3 vārtsargu ņemšana ir marazms. Tas 1x simts gados gadījums ir tipiska kļūda, ko pieļauj mūsējie jau 20 gadus. Nu nah? Nah raustīt vārtsargus?
Lai turnīrā 90% izspēlē viens, un otrs dabū sloppy seconds 1 spēli + 1-2 periodus.

labāk lai ņem lieku uzbrucēju, jo tie mums vienmēr lažas taisa un nogurst.
IIHF reglamentā ir skaidri un gaiši noteikts: 3 vārtsargi un 22 laukuma spēlētāji.
Pilnīgs marazms ir ir kaut ko irst ne pa tēmu, nemaz nepārzinot faktus...

     [+] [-]

, 2017-04-18 16:14, pirms 8 gadiem
LV izlases optimālais sastāvs:

3 vārtsargi
21 uzbrucējs
un Koba.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-18 16:28, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Enkurs ir spriest par lietām, kuras neesi redzējis.
Itāļu klubam katrai spēlei ir ~5-7 minūšu apskati, kur nav tikai goli un metieni pa vārtiem. Noskatoties daudzus šo spēļu apskatus, var gūt diezgan precīzu priekšstatu.
Pieraksties par NHL skautu!

     [+] [-]

, 2017-04-18 16:55, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Pieraksties par NHL skautu!
pieraksties par Sprukta aģentu!

     [+] [-]

, 2017-04-18 17:03, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Cik mūsējo ir nometnē? 33?
Man sanāca 30, bet varbūt kļūdos.

     [+] [-]

, 2017-04-18 17:19, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Masaļskis ies laukumā? kāda ideja, jo 3 kandidātiem katra minūte būtu vērtīga gatavojoties. ok ja simboliski uz 1 atvairīto metienu..
bēdīgi, ja to nesaprot

     [+] [-]

, 2017-04-18 17:42, pirms 8 gadiem
Konitis rakstīja: Daugava Džeriņs Dārziņš
Ķēniņš Girgensons Meija
Ro Bukarts Bičevskis RiBukarts/Tambijevs
Mazais Kulda /Lipsbergs Batņa/Pavlovs Skorcovs
Brāļus Bukartus pirmajās divās maņās, Girgensonu ar Ķēniņu trešajā

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 18:23, pirms 8 gadiem
Pagaidām izskatās bēdīgi

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 18:26, pirms 8 gadiem
Darbs jau nebus gruts - jauzvar itali.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-18 18:51, pirms 8 gadiem
Psihoterapeits3 rakstīja: Darbs jau nebus gruts - jauzvar itali.
Dāņus, vāciešus, slovākus arī jāuzvar...

  -2 [+] [-]

, 2017-04-18 19:21, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Dāņus, vāciešus, slovākus arī jāuzvar...
Kā tad, ja vienus no tiem trim paņems, būs izcili.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 20:00, pirms 8 gadiem
Kāpēc nevar ielikt visu, kas vēl palikuši ar izlasi !?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 20:02, pirms 8 gadiem
Reaktors2 rakstīja: 3 vārtsargu ņemšana ir marazms. Tas 1x simts gados gadījums ir tipiska kļūda, ko pieļauj mūsējie jau 20 gadus. Nu nah? Nah raustīt vārtsargus?
Lai turnīrā 90% izspēlē viens, un otrs dabū sloppy seconds 1 spēli + 1-2 periodus.

labāk lai ņem lieku uzbrucēju, jo tie mums vienmēr lažas taisa un nogurst.
7 spēles vienam vārtsargam nospēlēt pēc kārtas, sevišķi, ja jāspēlē 2 dienas pēc kārtas, nav prāta darbs nevienai izlasei! Tātad reāli spēlē 2 vārtsargi, bet, ja viens traumējas vai spēle neaiziet, spēlē arī trešais, un tā notiek samērā bieži, ieskaitot Latvijas izlasi 2013. gadā (Jučers, Masaļskis, Gudļevskis)!