Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlasei pievienojas Džeriņš, treneru korpusu papildina Ābols

Andrejs Siliņš

Izlasei pievienojas Džeriņš, treneru korpusu papildina Ābols
Andris Džeriņš
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas hokeja izlasei, kas turpina gatavošanās procesu pasaules čempionātam, šonedēļ pievienojies Čehijā sezonu aizvadījušais uzbrucējs Andris Džeriņš, bet treneru korpusu papildinājis Toljati "Lada" galvenais treneris Artis Ābols.

29 gadus vecais Andris Džeriņš pēc septiņām pavadītām sezonām Rīgas "Dinamo" pagājušā gada rudenī pievienojās Hradeckrālovas "Mountfield" klubam Čehijā. Vietējā čempionātā Andris 35 regulārās sezonas spēlēs guva 14 vārtus un atdeva astoņas rezultatīvas piespēles, kā arī pozitīvs lietderības rādītājs (+15), bet astoņos izslēgšanas turnīra mačos trīs vārti un viena piespēle, kā arī pozitīvs +/- rādītājs (+3).

Artis Ābols otro sezonu pēc kārtas strādāja Toljati "Lada" vienībā, aizvedot to līdz 21 uzvarai un 65 punktiem 60 spēlēs, kad deva priekšpēdējo 14. pozīciju Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Austrumu konferencē.

Latvijas izlases treniņos piedalās arī ilggadējais valstsvienības vārtsargs Edgars Masaļskis, kuram sestdienas spēle pret Franciju būs pēdējā izlases rindās. Viņš sezonu aizvadīja Ābola vadītajā "Lada" komandā, piedaloties 15 mačos un atvairot 88,5% pretinieku metienu.

Treniņus ar komandu neturpinās aizsargs Aleksandrs Jerofejevs.

Pēdējās pārbaudes spēles savu skatītāju priekšā Latvija aizvadīs 21. un 22. aprīlī Arēnā Rīga, tiekoties ar Francijas valstsvienību. Savukārt pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta Latvijai paredzētas izbraukumā, 30.aprīlī un 1.maijā tiekoties ar Vāciju.

Pasaules čempionāta grupā Ķelnē Latvijas izlasei pirmā pretim stāsies Dānija (6. maijā), kam sekos Slovākija (7. maijā) un Itālija (9.maijā). Vēlāk būs spēles arī pret Zviedriju (11. maijā), ASV (13.maijā) un Krieviju (15.maijā), bet apakšgrupu turnīrs 16. maijā noslēgsies ar spēli pret mājinieci Vāciju

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:35, pirms 8 gadiem
mairis111 rakstīja: Cik rakstīts, tad Daugava ar Dārzu jau uz ledus slido!
Kā ar Karsumu un Bārtuli? Cik lasīts, Karsums pa trenažieru zāli ņemoties!?
Es zinu ka slido. Ja tuvākajaš spēlēs piedalīsies, tad būs labi. Līdz tam tomēr es lieku pie šaubīgajiem.

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:38, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Pirmkārt, brauks jau vairāk, kā 12 uzbrucēji. Un vēl starp itkā stabilajiem, ir šaubīgie. Domāju dēl tā tur rezervi. Jo turēt aptverē ir drošāk, kā atskaitīt un tad saukt atkal. Pēdēja laikā jau t;a bija - kāds pienāk, cits prom. Tik šodien bija nestandarta rokāde kad pienākot uzbrucējam, aiziet aizsargs. Domaju Hartlijam ir savs treniņplāns noteiktam sēle'tāju skaitam un pie tā arī turas.
Visticamak, ka ta - gan jau Hartlijs zina, ko dara. Bez tam, nekur nav teikts, ka pa pozicijam nepieteiks 3 vartsargus (ja cer uz Gudija pievienosanos, tad 2), 7 aizsargus un 13 uzbrucejus. Nevis 3+8+12. Kas kopa ir 23. Nu un jau ritot PC, pieteiks vel tos atlikusos 2. Nu kaut ka ta. Bet nu kas un ka, pielauju, ka pagaidam zina tikai pats Hartlijs.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 13:44, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Man uzskatāms, ka jā-
Tie, kas brauks 100% no uzbrucējiem ir - Indrašis, Bukarts.Ro, Meija, Džeriņš, Ķēniņš, Dārziņš un Bičevskis. Izskatās, ka 4. maiņai tiek gatavoti Pavlovs ar Skvorcovu. Tie ir 9! spēlētāji no 12 uzbrucēju vietām. Viss velk uz to, ka Daugaviņš arī būs ierindā, tātad 10/12 jau ir aizsistas. Ceturtdien būs Zemgus - 11/12. Tātad šobrīd reāla cīņa notiek par 1 pozīciju uz laukuma un 2 rezervē (pieņemot, ka pieteiks pēc shēmas 14+8+3), jo ja pareizi atceros, tad 25 spēlētājus var pieteikt, nevis 23, kā agrāk. Ja, tomēr, 23, tad vēl par vienu pozīciju mazāk. Un tad atbildiet lūdzu, vai Batņas, Ri.Bukarta, Galohas, Gricinska, Razgala, Tambijeva, Lipsberga, Kuldas un Jasa kandidatūra ir obligāti nepieciešama 2.5 nedēļas pirms čempja, ja reāli notiek cīņa par 1-3 vietām sastāvā, paturot prātā to, ka arī Karsums vēl nav izslēgts, ka nespēlēs, vai, tomēr, no šiem 9 atstāt reālākos kandidātus?
uz PČ izlasēs jau vairākus gadus (kopš 2 x 8 grupu turnīra formāta ieviešanas) var pieteikt 25 (no tiem 22 laukuma spēlētājus). un parasti tie ir 14 uzbruc. + 8 azsargi.

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:45, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Un jau atkal atkārtošos, ka tāds Sprukts būtu daudz lielāks pienesums kā te lielākā daļa iedomājas. Neviens nav tik labs iemetienos kā viņš, un par viņa spēles izpratni varētu pasapņot 90% Latvijas izlases. Fiziski viņš vairs nav un nebūs tādā kondīcijā kā pirms 10 gadiem, bet mazākumā un vairākumā viņš ļoti lieti noderētu. Prozit!
nu pilnīgi slimīgi Tu esi ieciklējies uz Spruktu!!!
Kad Tu pēdējo reizi redzēji kā Sprukts spēlē? Vai Austrijas 2. līgas komandā šogad bija tas "daudz lielākais pienesums" no Sprukta? Es daudz skatījos Rittenas kluba "hailaitus" - piedod, nekā tāda Sprukta izpildījumā neredzēju. Lēns spēlētājs, kas maz izcēlās uz kopējā fona. Jā, uzmest viņš var, bet cik PČ viņam pretinieki dotu iespēju brīvi nostāties, lai varētu uzmest? Nedotu. Viņš tur būtu vienkārši enkurs...

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:48, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Pavlovs, Skvorcovs, Bičevskis. Kas tur Dārzam ar veselību? Daugava ar vēl nav 100%
p.s.s Jā, to ka minēji par 14 es palaidu garām, ātrumā lasīju.
Dārziņam viss esot OK, tā runājot. Viss pagaidām iet uz to, ka Daugava spēlēs.
Lai cik ļoti man, Tev, cietiem nepatiktu DR lobēšana, tad izskatās, ka arī Hārtlijs iespēlē Pavlovu, Skvorcovu tieši mazākumam.

Par Bičevski - piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:49, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: uz PČ izlasēs jau vairākus gadus (kopš 2 x 8 grupu turnīra formāta ieviešanas) var pieteikt 25 (no tiem 22 laukuma spēlētājus). un parasti tie ir 14 uzbruc. + 8 azsargi.
Paldies!

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:50, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Viņš tur būtu vienkārši enkurs...
Dažreiz tāds enkurs pretinieka vārtu priekšā lieti noder. Sprukts bija viens no retajiem, ko tik viegli nevarēja dabūt no turienes prom. Bet viņa laiks izlasē jau pagājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-18 14:03, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tas viss bija pagātnes formā. Šobrīd tās vairs ir tikai atmiņas...
Domā, ka Janka ir sliktāks par Pavlovu? Neesmu Spruktu redzējis kopš viņa pēdējā čempionāta, bet Pavlovs, manuprāt, ir traģēdija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:05, pirms 8 gadiem
Prieks, ka kāds jaunais izkonkurējis Jerofejevu!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:16, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Domā, ka Janka ir sliktāks par Pavlovu? Neesmu Spruktu redzējis kopš viņa pēdējā čempionāta, bet Pavlovs, manuprāt, ir traģēdija...
kādā ziņā traģēdija? Slikti spēlē mazākumā?
Šobrīd Sprukts noteikti ir lēnāks par Pavlovu...

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:17, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Dārziņam viss esot OK, tā runājot. Viss pagaidām iet uz to, ka Daugava spēlēs.
Lai cik ļoti man, Tev, cietiem nepatiktu DR lobēšana, tad izskatās, ka arī Hārtlijs iespēlē Pavlovu, Skvorcovu tieši mazākumam.

Par Bičevski - piekrītu.
Spēlēs ar Zviedriju, kad mums bija mazākums, džeks, kuram Pavlovs bija turpat blakus, reizes trīs no 4-5m attāluma pretim vārtiem dabūja normāli uzmest pa vārtiem (protams, ne jau vienā mazākumā). Nekāds baigais mazākuma speciālists manuprāt viņš nav, Skvorcovs arī.
Čempī pilnīgi pietiktu ar:
1. Girgensons-Ķēniņš
2. Džeriņš-Meija

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:19, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Dārziņam viss esot OK, tā runājot. Viss pagaidām iet uz to, ka Daugava spēlēs.
Lai cik ļoti man, Tev, cietiem nepatiktu DR lobēšana, tad izskatās, ka arī Hārtlijs iespēlē Pavlovu, Skvorcovu tieši mazākumam.

Par Bičevski - piekrītu.
Viens ir kā mums izskatās, otrs kā ir patiesībā. Es to nezinu, man ir savs subjektīvais "šaubīgo" saraksts, un te nav nekāda sakara ar RD. Nav jau teikts, ka beigās kāds drosais nepaliek aiz borta, mēs nezinām Hartliju.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:32, pirms 8 gadiem
Daugava Džeriņs Dārziņš
Ķēniņš Girgensons Meija
Ro Bukarts Bičevskis RiBukarts/Tambijevs
Mazais Kulda /Lipsbergs Batņa/Pavlovs Skorcovs

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:34, pirms 8 gadiem
Indulis vēl kkur pa vidu

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:35, pirms 8 gadiem
Ka te dazi spriedele par "drosajiem braucejiem" , tad kada jega vispar citus aicinat un nebreksim ka katru gadu, nemakam gut vartus. Ta jau mums katru gadu vieni un tie pasi "drosie" uzbruceji, ja 2 nomainas tad tas jau daudz.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:39, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kādā ziņā traģēdija? Slikti spēlē mazākumā?
Šobrīd Sprukts noteikti ir lēnāks par Pavlovu...
Mazākumā ir normāls, bet tieši Sprukts ir mazākuma eksperts. Ne viņš iemetienos ir labs, ne piespēli var atdot, par gada sauso sēriju nemaz nerunāsim. To lēnumu var aizvietot ar pieredzi un galvu, pie tam, mazākumā mums ir, kas spēlē.

Ja esi redzējis Spruktu šosezon, tad man īsti nav par ko diskutēt, jo es viņu pēdējo reizi redzēju viņa pēdējā čempī. Godīgi sakot, vienalga, kas tur spēlē, kaut vai Pāvels no Mazpisāņiem, lai tik džeki spēlē no sirds.

Žēl, ka pie tāda trenera nebūs mums tas pats labākais sastāvs, kas varētu būt, jo diezgan liela iespējamība, ka Bobs nākamgad nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-18 14:42, pirms 8 gadiem
Zombijs rakstīja: Ka te dazi spriedele par "drosajiem braucejiem" , tad kada jega vispar citus aicinat un nebreksim ka katru gadu, nemakam gut vartus. Ta jau mums katru gadu vieni un tie pasi "drosie" uzbruceji, ja 2 nomainas tad tas jau daudz.
Komentāru sadaļa ir spriedelēšanai paredzēta.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:42, pirms 8 gadiem
Sprukts ir nometnē, ka te tāda ņemšanās?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 14:43, pirms 8 gadiem
Kas ar Ozo? LHF tak solīja, ka paziņošot tuvākājā laikā... bet tas jau bija pirms kāda mēneša

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:44, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Viens ir kā mums izskatās, otrs kā ir patiesībā. Es to nezinu, man ir savs subjektīvais "šaubīgo" saraksts, un te nav nekāda sakara ar RD. Nav jau teikts, ka beigās kāds drosais nepaliek aiz borta, mēs nezinām Hartliju.
tieši tā.
Ne viens viens iepriekš pie drošajiem pieskaitīja arī Jerofejevu, bet re, šamo jau diezgan ātri atskaitīja...

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:49, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Kas ar Ozo? LHF tak solīja, ka paziņošot tuvākājā laikā... bet tas jau bija pirms kāda mēneša
Secinājumus izdari pats

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:50, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Kas ar Ozo? LHF tak solīja, ka paziņošot tuvākājā laikā... bet tas jau bija pirms kāda mēneša
Koziols savā "slavenajā" intervijā netieši lika manīt, ka GM pakalpojumi nav nepieciešami, jo viņam pietiekot ar Excel tabuliņu.

Tagad padomā pats, ko tieši Ozo varētu darīt izlases vadībā šobrīd?

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:50, pirms 8 gadiem
Cik mūsējo ir nometnē? 33?

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:52, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Koziols savā "slavenajā" intervijā netieši lika manīt, ka GM pakalpojumi nav nepieciešami, jo viņam pietiekot ar Excel tabuliņu.

Tagad padomā pats, ko tieši Ozo varētu darīt izlases vadībā šobrīd?
Batņam pazvanīja Baldonieks. Tā ka nav viss no exceļa

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:52, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Koziols savā "slavenajā" intervijā netieši lika manīt, ka GM pakalpojumi nav nepieciešami, jo viņam pietiekot ar Excel tabuliņu.

Tagad padomā pats, ko tieši Ozo varētu darīt izlases vadībā šobrīd?
Atjaunināt Excel tabuliņu

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:52, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Batņam pazvanīja Baldonieks. Tā ka nav viss no exceļa
Otrādāk, Batņa pazvanīja Baldoniekam.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:54, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Kas ar Ozo? LHF tak solīja, ka paziņošot tuvākājā laikā... bet tas jau bija pirms kāda mēneša
nebūs

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:54, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Otrādāk, Batņa pazvanīja Baldoniekam.
Viņš TV parraidē sacīja savādāk.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Sprukts ir nometnē, ka te tāda ņemšanās?
nē, nav.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:55, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Viņš TV parraidē sacīja savādāk.
Nezināju, ka Baldonieks telefonā māk izmantot ''Call'' funkciju.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:56, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Batņam pazvanīja Baldonieks. Tā ka nav viss no exceļa
UN?
Jautājums jau bija par Ozo...

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:58, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: UN?
Jautājums jau bija par Ozo...
Atbilde bija, ka ne viss notiek pēc Viestura ekseļa.