Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

No izlases atbrīvoti Vilkoits un Pelšs, nepalīdzēs arī Lūsiņš

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

No izlases atbrīvoti Vilkoits un Pelšs, nepalīdzēs arī Lūsiņš
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze.

Latvijas hokeja izlasei, gatavojoties pasaules čempionātam Slovākijā, ir sācies pēdējais sagatavošanās posms pirms spēlēm ar Norvēģijas valstsvienību. Ar pilnu jaudu pagaidām vēl nevar trenēties Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Mārtiņš Karsums, kuram otrdien gaidāmas atkārtotas veselības pārbaudes, bet no izlases atskaitīti uzbrucēji Raimonds Vilkoits un Kristiāns Pelšs.

Sakarā ar Latvijas valstsvienības gaidāmo papildinājumu, no izlases koptreniņiem tika atbrīvoti divi gados jaunie hokejisti – Raimonds Vilkoits un Kristiāns Pelšs. Šo trešdien no Ziemeļamerikas ielidos Artūrs Kulda, izlasei pievienosies arī Aleksandrs Ņiživijs, kurš ģimenes apstākļu dēļ bija devies uz Jaroslavļu. Tāpat komandai pievienojies Herberts Vasiļjevs, kurš pagaidām gan darbojas svaru zālē, jo aizkavējies hokeja inventārs.

Diemžēl izlasei nespēs palīdzēt Edgars Lūsiņš, kurš "Euro Hockey Challnege" otrajā spēlē pret Somijas izlasi savainoja cirksni. Pagājušajā nedēļā izlasei no Kazahstānas pievienojās vārtsargs Mārtiņš Raitums. Šobrīd vēl ar pilnu jaudu vēl nevar trenēties Mārtiņš Karsums, kuram rīt atkārtoti tiks veikta ceļa magnētiskā rezonanse. Ar pilnu jaudu trenējas uz Austriju neaizbraukušie Oskars Cibuļskis, Māris Jass un Lauris Dārziņš.

Pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta Latvijas valstsvienība aizvadīs 25. plkst. 17:00 un 26. aprīlī plkst. 19:30 „Arēnā Rīga” pret Norvēģijas hokejistiem.

Informāciju sagatavoja:
LHF

 +37 [+] [-]

, 2011-04-18 16:07, pirms 14 gadiem
Vēl jānobriest čaļiem !

 +57 [+] [-]

, 2011-04-18 16:09, pirms 14 gadiem
Daawux222 rakstīja: Vēl jānobriest čaļiem !
..bet Pelšs izskatijās pat ļoti labi!

 +42 [+] [-]

, 2011-04-18 16:10, pirms 14 gadiem
Kas jauns ar Skrastiņu?!

 +25 [+] [-]

, 2011-04-18 16:10, pirms 14 gadiem
Nepiekrītu..Pilnībā nepiekrītu..Vismaz par Pelšu noteikti..Viņam ir cits spēles stils-vairāk pārredz laukumu,kā nekā spēlē pāri Okeānam..Mums viņš 4 maiņā pavisam noteikti noderētu..
Slēpts komentārs: Sviks

 +40 [+] [-]

, 2011-04-18 16:14, pirms 14 gadiem
Sviks rakstīja: Dārziņš spēlēs izlasē ?
ja jau trenējās, tad jau ar domu par PČ

 +29 [+] [-]

, 2011-04-18 16:15, pirms 14 gadiem
Pelšs vēl jauns,nekas,pēc gada,diviem,trim

 +24 [+] [-]

, 2011-04-18 16:18, pirms 14 gadiem
archa111 rakstīja: Nepiekrītu..Pilnībā nepiekrītu..Vismaz par Pelšu noteikti..Viņam ir cits spēles stils-vairāk pārredz laukumu,kā nekā spēlē pāri Okeānam..Mums viņš 4 maiņā pavisam noteikti noderētu..
daudz to kandidātu uz 4. maiņu (malējie) - Bukarts, Meija, Štāls, Širokovs, Ķēninš, Jekimovs...

  +7 [+] [-]

, 2011-04-18 16:21, pirms 14 gadiem
Sviks rakstīja: Dārziņš spēlēs izlasē ?
Būs apdrošināšana - spēlēs, nebūs - nespēlēs!

 +35 [+] [-]

, 2011-04-18 16:22, pirms 14 gadiem
sa0509 rakstīja: Kas jauns ar Skrastiņu?!
Stars līgumu pagājušo nedēļu nepiedāvāja, tātad - nespēlēs!
Slēpts komentārs: huy

 +20 [+] [-]

, 2011-04-18 16:26, pirms 14 gadiem
Pirmo jau es būtu atskaitījis Širokovu.Tas vispār ne pēc kā neizskatās.Vnk totālākais regress iestājies.Ja Vilkoits vēl nekā, tad Pelšs, bija pamanāms.Nu bet treneris zina labāk.Un, kādā sakarā Karsuma bilde?Vi;nu arī atskaitīs, vai?

  +4 [+] [-]

, 2011-04-18 16:28, pirms 14 gadiem
Pelšs arī patika, pat labāk par Štālu, kuram pārbaudes spēles, totāls pravals Diemžēl... cik izdevību bija... nevienu neizmantoja!

 +33 [+] [-]

, 2011-04-18 16:31, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Pirmo jau es būtu atskaitījis Širokovu.Tas vispār ne pēc kā neizskatās.Vnk totālākais regress iestājies.Ja Vilkoits vēl nekā, tad Pelšs, bija pamanāms.Nu bet treneris zina labāk.Un, kādā sakarā Karsuma bilde?Vi;nu arī atskaitīs, vai?
Karums vnk ir neizpratnē - "Pelšu atskaitija?!"

  +3 [+] [-]

, 2011-04-18 16:31, pirms 14 gadiem
Atcerēsimies, ka pēdējās spēlēs Aļiks tiek iespēlēts pa centru, tā ka, varam sagaidīt vēl vienu neizteiksmīgu čempi no Širokova puses. Principā ar centriem viss ir skaidrs, ja tikai nenotiek brīnumaina Pečuras izveseļošanās. Herbis, Džera, Bērzs un Širokovs.

  +6 [+] [-]

, 2011-04-18 16:31, pirms 14 gadiem
Sportacentrs neko nesaka, tad kādam tas jāziņo: Igaunija 1. divīzijā tikko zaudēja Polijai ar 3:8. Sākumā vēl spurojās pretī, 2. trešdaļā pat panāca 1:1, bet tad viss nostājās savās vietās. (Polija tomēr kādreizējā A grupas spēlētāja, pie tam regulāra..)

 +18 [+] [-]

, 2011-04-18 16:33, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Es maz ko esmu redzējis un dzirdējis. Tas Ķēniņš normāli izskatās? Tad izlasē šo laiž pa malu?
ne ar ko īpaši neizcēlās, bet no kopējā ansambļa arī ārā nekrita. Taču, ja godīgi, Pelšs vairāk simpatizēja...

  -4 [+] [-]

, 2011-04-18 16:36, pirms 14 gadiem
archa111 rakstīja: Nepiekrītu..Pilnībā nepiekrītu..Vismaz par Pelšu noteikti..Viņam ir cits spēles stils-vairāk pārredz laukumu,kā nekā spēlē pāri Okeānam..Mums viņš 4 maiņā pavisam noteikti noderētu..
par zaļu viņš vēl

 +12 [+] [-]

, 2011-04-18 16:36, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Pirmo jau es būtu atskaitījis Širokovu.Tas vispār ne pēc kā neizskatās.Vnk totālākais regress iestājies.Ja Vilkoits vēl nekā, tad Pelšs, bija pamanāms.Nu bet treneris zina labāk.Un, kādā sakarā Karsuma bilde?Vi;nu arī atskaitīs, vai?
Karsums vienkārši ir uz jautājuma zīmes - veselības stāvokļa dēļ. Nezinu, vai vispār jēga Karsumu šobrīd mocīt - diez vai viņš būs par 100% gatavs uz PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-04-18 16:38, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kaut kā tomēr jau ilgus gadus Polijas izlase asociējas ar "B" grupu - neatceros, kad pēdējoreiz esmu viņus redzējis "A" grupā....
pēdējo reizi 2002. gadā. Pirms tam, 1992.g., 1989., 1986.... en.wikipedia.org .

  +5 [+] [-]

, 2011-04-18 16:39, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Karsums vienkārši ir uz jautājuma zīmes - veselības stāvokļa dēļ. Nezinu, vai vispār jēga Karsumu šobrīd mocīt - diez vai viņš būs par 100% gatavs uz PČ
Gan jau rit pec parbaudem pazinos kad tomer izlasē šogad nespēlēs!!!
Slēpts komentārs: Spiegs08

 +12 [+] [-]

, 2011-04-18 16:41, pirms 14 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Mums tās pārbaudes speles pa TV būs redzamas?
protams

  +4 [+] [-]

, 2011-04-18 16:44, pirms 14 gadiem
archa111 rakstīja: Nepiekrītu..Pilnībā nepiekrītu..Vismaz par Pelšu noteikti..Viņam ir cits spēles stils-vairāk pārredz laukumu,kā nekā spēlē pāri Okeānam..Mums viņš 4 maiņā pavisam noteikti noderētu..
tad saki uzreiz kuru spēlētāju vietā likt un kuru tad sūtīt mājās. Savadāk te par katru atradīsies 1000 līdzjūtēju, kas teiks ka šito vajagot atstāt.

Bet vietas sastāvā cik ir tik ir.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-18 16:46, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: protams
prasiju vnk jo tabulaa kas redzama pie si raksta labaja mala nav pie sim spelem klat LTV7 zime un domaju varbut neradis!!
Slēpts komentārs: megazvaigzne

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 17:05, pirms 14 gadiem
Nu ta beidzot uzzināju par Dārziņu. Iepriekš baigi daudz baumu par strīdiem ar LHF, apdrošināšanu utml.

Tik tagad interesē vai viņš spēlēs 1. maiņā? Domāju, ka spēlēs vienā maiņā ar Miķeli un Bērziņu. Bet Bērziņš nav gluži 1. maiņas spēlētājs.

Kaut gan laikam īsti nav nozīmes, vai spēlē 1. vai 3. maiņā, jo tās ir vairāk "nominālas".

     [+] [-]

, 2011-04-18 17:11, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: daudz to kandidātu uz 4. maiņu (malējie) - Bukarts, Meija, Štāls, Širokovs, Ķēninš, Jekimovs...
Kas tad pirmajās trīs maiņās spēlēs?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-18 17:14, pirms 14 gadiem
no malējiem - Dārziņš, M.Rēdlihs, Ņiživijs, Ankipāns, Cipulis, Karsums(?), Daugaviņš (?). Ideālā gadījumā - pat viens lieks

  -1 [+] [-]

, 2011-04-18 17:21, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: no malējiem - Dārziņš, M.Rēdlihs, Ņiživijs, Ankipāns, Cipulis, Karsums(?), Daugaviņš (?). Ideālā gadījumā - pat viens lieks
Kas centros bez Vasiļjeva?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 17:23, pirms 14 gadiem
Žēl gaidīju ka Vilkoits būs nopietns pretendents uz 4. maiņu, viņa vienaudzis Ķēniņš izskatās tomēr labāk. Par Karsumu gan nezinu vai ir jēga viņam spēlēt diezvai viņš varēs spēlēt ar 100% atdevi, labāk lai spēlē Bukarts viņam nosēdējušam RD 4. maiņā, vēlāk MHL, enerģijas būs pārpārēm.

  +7 [+] [-]

, 2011-04-18 17:24, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Kas centros bez Vasiļjeva?
Bērziņš, Širokovs, Džeriņš, iespējams arī Pečura, bet es domāju ka šogad diez vai viņu redzēsim PČ

  +4 [+] [-]

, 2011-04-18 17:24, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Kas centros bez Vasiļjeva?
Džera, Bērzs un Aļiks. Tā tas būs, neņems tak uz čempi kā centru Ķēniņu vai Pavlovu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 17:27, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Kas centros bez Vasiļjeva?
Džeriņš, Bērziņš - tālāk jau jautājuma zīme... ja Vilkoits atskaitīts, paliek Pavlovs, Širokovs un Ķēniņš, kurš arī var pa centru spēlēt. Iespējams - Pečura būs atveseļojies... katrā ziņā, vēl daudz jautājumu.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-18 17:27, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Žēl gaidīju ka Vilkoits būs nopietns pretendents uz 4. maiņu, viņa vienaudzis Ķēniņš izskatās tomēr labāk. Par Karsumu gan nezinu vai ir jēga viņam spēlēt diezvai viņš varēs spēlēt ar 100% atdevi, labāk lai spēlē Bukarts viņam nosēdējušam RD 4. maiņā, vēlāk MHL, enerģijas būs pārpārēm.
Kāpēc tieši Bukarts, neredzu iemeslu viņu īpaši izcelt

  +2 [+] [-]

, 2011-04-18 17:28, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Džeriņš, Bērziņš - tālāk jau jautājuma zīme... ja Vilkoits atskaitīts, paliek Pavlovs, Širokovs un Ķēniņš, kurš arī var pa centru spēlēt. Iespējams - Pečura būs atveseļojies... katrā ziņā, vēl daudz jautājumu.
Domāju ka Širokovu jau arī var pieskaitīt kā braucēju uz PČ

  +2 [+] [-]

, 2011-04-18 17:30, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Domāju ka Širokovu jau arī var pieskaitīt kā braucēju uz PČ
iespējams. Iespējams, ka viņu paņem arī kā malējo - arī pa malu viņš tika spēlēts

     [+] [-]

, 2011-04-18 17:35, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Džeriņš, Bērziņš - tālāk jau jautājuma zīme... ja Vilkoits atskaitīts, paliek Pavlovs, Širokovs un Ķēniņš, kurš arī var pa centru spēlēt. Iespējams - Pečura būs atveseļojies... katrā ziņā, vēl daudz jautājumu.
Traki.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-18 17:42, pirms 14 gadiem
āāāgh,nezinu,manuprāt Bērziņu nav vērts ņemt..Viņam ir tādi auguma parametri-svars,augums,rokas garas,bet parasti rodas tāds iespaids,ka čalis spēlē pa roku galam,necīnās vārtu priekšā ( kur manuprāt,ja viņš pamatīgi iesēstos neviens viņu ārā nedabūtu) Metiens ne pārāk,tehnikas arī praktiski nav,vai arī viņš vienkārši ļoti labi spēj to noslēpt..grr

  +5 [+] [-]

, 2011-04-18 17:45, pirms 14 gadiem
archa111 rakstīja: āāāgh,nezinu,manuprāt Bērziņu nav vērts ņemt..Viņam ir tādi auguma parametri-svars,augums,rokas garas,bet parasti rodas tāds iespaids,ka čalis spēlē pa roku galam,necīnās vārtu priekšā ( kur manuprāt,ja viņš pamatīgi iesēstos neviens viņu ārā nedabūtu) Metiens ne pārāk,tehnikas arī praktiski nav,vai arī viņš vienkārši ļoti labi spēj to noslēpt..grr
bet nav jau alternatīvu.
pirms gada, kad uz PČ nepaņēma Bērziņu, izlasē bija Sprukts un Pečura - tagad Sprukts nebūs un Pečura arī laikam nav vēl traumu sadziedējis... pats zini, kā Latvijā ar centriem...

     [+] [-]

, 2011-04-18 17:48, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: bet nav jau alternatīvu.
pirms gada, kad uz PČ nepaņēma Bērziņu, izlasē bija Sprukts un Pečura - tagad Sprukts nebūs un Pečura arī laikam nav vēl traumu sadziedējis... pats zini, kā Latvijā ar centriem...
Jā,bet nav viņs nekāds izteiktais centrs..Savu pamatdarbu-iemetienus,spēles sasaistīšanu un palīdzēšanu aizsargiem viņš dara švaki..Manuprāt ir kāds malējais jānaturalizē par centru..Tikai mans viedoklis

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 17:48, pirms 14 gadiem
archa111 rakstīja: Nepiekrītu..Pilnībā nepiekrītu..Vismaz par Pelšu noteikti..Viņam ir cits spēles stils-vairāk pārredz laukumu,kā nekā spēlē pāri Okeānam..Mums viņš 4 maiņā pavisam noteikti noderētu..
un kuru tad neņemsim, no pieredzējušiem

  -1 [+] [-]

, 2011-04-18 17:57, pirms 14 gadiem
juritis321 rakstīja: un kuru tad neņemsim, no pieredzējušiem
Varbūt Jekimova vietā viņš varbūt ir ātrs un daļēji tehnisks,bet masas viņam nav pilnīgi un galīgi un augums arī..Tie paši čehi viņu nostums un bortā viņš vien dzīvosies..

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 17:59, pirms 14 gadiem
archa111 rakstīja: Manuprāt ir kāds malējais jānaturalizē par centru..Tikai mans viedoklis
Domā tas jau sen nebūtu izdarīts ja būtu tā realizējams? teorētiski kādam no malējiem pašiem būtu jaraujas uz centru, tagad mazāka konkurence. Bet redz ka ir tā kā ir.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-18 18:02, pirms 14 gadiem
Kādā sakarā 25.04. spēle 17:00? tā taču pirmdiena, nevis 7diena...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-18 18:08, pirms 14 gadiem
Pelšs bij ok un patiesībā arī Vilkoitam nebija ne vaina, bet šiem puišiem viss vēl tikai priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 18:15, pirms 14 gadiem
25.04. ir brīvdiena, 2ās Lieldienas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 18:41, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: Kādā sakarā 25.04. spēle 17:00? tā taču pirmdiena, nevis 7diena...
Otrās Lieldienas.
No palikušajiem man arī liekas, ka Širokovu varētu paņemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-04-18 18:51, pirms 14 gadiem
Vai esmju ko pqlqidis garām vai kā, bet neatceros, kāpēc Muštukovs nav kandidātos iekļauts?

  +3 [+] [-]

, 2011-04-18 18:53, pirms 14 gadiem
Pelšam vajag paciesties mazliet! Drīz arī viņš spēlēs Latvijas izlasē! Es zinu viņa spēles stilu! Kad viņš gadus 2 atpakaļ spēlēja DHK Latgale rindās!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-18 18:54, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: B grupņiks sagaida mazo Latvijas izlasi ar partizānu Oļegu priekšgalā
Beidz murgot, tad jau drizaak pasaules gals, nekaa Latvija B grupaa.

     [+] [-]

, 2011-04-18 19:03, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Būs apdrošināšana - spēlēs, nebūs - nespēlēs!
ja nav līguma ko tad apdrošināt uin uz kādu summu

     [+] [-]

, 2011-04-18 19:07, pirms 14 gadiem
Par Lūsiņu pārsteiguma nav ,pat ja nebūtu trauma. Pirmais ir Masaļskis,otrais Raitums, bet kā rešo labāk kādu jaunāku ņemt un Jučers to ir pelnījis.Vilkoits ir centrs it kā labu centru trūkst, bet pašlaik viņš ir vājāks par Džeriņu,Bērziņu,Pečuru,Širokovu tā kā viss loģiski. Pelšs sevi labi parādīja nākotnei ,bet šogad nedaudz par agru spēlēt PČ. Protams nebūtu slikti ja vismaz divi no u-20 katru gadu izsistos uz pieaugušo izlasi, bet Latvijas spēlētāji vai nu nobriest vēlāk ,vai pietrūkst sportiskās nekaunības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-04-18 19:27, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Beidz murgot, tad jau drizaak pasaules gals, nekaa Latvija B grupaa.
Jā, visi baigi fano un seko līdzi. Dzirdēju, ka Čempionu līgas finālu futbolā atcelšot, jā Latvija nepaliks A grupā

  +3 [+] [-]

, 2011-04-18 19:32, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: ja nav līguma ko tad apdrošināt uin uz kādu summu
Dārziņam vēl joprojām spēkā ir līgums ar Rīgas Dinamo uz nākošo sezonu. Viss pārējais ir tikai runas. Pagaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 19:37, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Esmu pārsteigts, ka regresējušo Širokovu Znaroks atkal ņem izlasē par centru, tā vietā lai, piemēram, Ankipānu iespēlētu par centru.
Nu vēl jau mēs neesam redzējuši, kur Znaroks viņu iespēlē
Viņš, starp citu, epizodiski jau ir spēlējis centra pozīcijā. 2009./10. sezonas sākumā Jūlis brīžiem viņu tur lika 4. maiņā.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-18 19:38, pirms 14 gadiem
Ņiživijam ģimene dzīvo Jaroslavļā?

  -3 [+] [-]

, 2011-04-18 19:38, pirms 14 gadiem
To jau varēja gaidīt. Es vēl kompānijas pēc patrenktu Jekimovu. Varētu trijatā zoli uzsist. No Vilkoita arī gaidīju vairāk, Ķēniņš nezinu ar ko izpelnījies palikšanu, pagaidām galīgi neizteiksmīgs. Pārējie so so kā arī katru gadu.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-18 19:39, pirms 14 gadiem
placis rakstīja: Ņiživijam ģimene dzīvo Jaroslavļā?
Viņš apprecējās, kad spēlēja Lokomotīvē, visa rodņa pa sievas līniju tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 19:43, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Viņš apprecējās, kad spēlēja Lokomotīvē, visa rodņa pa sievas līniju tur.
lhf.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 20:44, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Esmu pārsteigts, ka regresējušo Širokovu Znaroks atkal ņem izlasē par centru, tā vietā lai, piemēram, Ankipānu iespēlētu par centru. Ģirts lieliski cīnās aizsardzībā, it sevišķi mazākumā, spēlē kā pretinieku uzbrukuma jaucējs viduszonā un dala ļoti labas piespēles. Savulaik, ņemot vērā centru trūkumu, šajā pozīcijā izlasē ar labiem panākumiem tika iespēlēts Herberts Vasiļjevs. Un šogad, kad izlasē ir centru totāls trūkums, ņem pelēko viduvējību Širokovu. Tad jau labāk Saulieti vai Štālu kārtīgi gatavot šai pozīcijai, jo arī no jaunajiem nākotnē ļoti labus centrus tik drīz nesagaidīsim.
diezgan absurds viedoklis... uzprasi JEBKURAM profesionālam hokeja trenerim, vai jebkuru malējo uzbrucēju var izmantot kā centru?
slinkums meklēt - taču Krikunovam iekš sports.ru bija kādreiz blogs, kur tieši šī tēma bija aprakstīta.
Jā, otrādi gan var - praktiski jebkurš centrs var spēlēt kā malējais uzbrucējs.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-18 20:46, pirms 14 gadiem
Par uzbrucējiem runājot, no līdz šim redzētā, tikai Bukarts uz doto brīdi rāda izlases cienīgu sniegumu, varbūt vēl Meija un Džeriņš, pārējie atklāti nevelk.
p.s. Miķelis ārpus konkurences, uz redzētās izlases fona izskatījās kā megazvaigzne.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-18 20:47, pirms 14 gadiem
Nu ko, beidzot arī visiem tā sauktajiem hokeja ekspertiem un faniem, kuri visai bieži atpūšas ar galvu, ir skaidrs, ka padomju milicijas kluba vārdā nosauktā komanda ir iznīcinājusi gan Latvijas hokeju, gan arī izlasi! Kur sajūsmas saucieni! Nedzirdu!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 20:48, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: Kādā sakarā 25.04. spēle 17:00? tā taču pirmdiena, nevis 7diena...
2. Lieldienas - tie Valsts svētki un brīvdiena

     [+] [-]

, 2011-04-18 20:49, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Nu vēl jau mēs neesam redzējuši, kur Znaroks viņu iespēlē
Viņš, starp citu, epizodiski jau ir spēlējis centra pozīcijā. 2009./10. sezonas sākumā Jūlis brīžiem viņu tur lika 4. maiņā.
toties šosezon klubos viņš visu laiku rotēja starp centru un malējo pozīciju... katrā ziņā - kā rezervists nav sliktākais variants, universāls hokejists

     [+] [-]

, 2011-04-18 20:54, pirms 14 gadiem
smilchs2 rakstīja: ..bet Pelšs izskatijās pat ļoti labi!
acīmredzot neizturēja konkurenci, bet noteikti nākamgad sevi atzīmēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 21:05, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: daudz to kandidātu uz 4. maiņu (malējie) - Bukarts, Meija, Štāls, Širokovs, Ķēninš, Jekimovs...
un džeki ar pieredzi veču hokejā

     [+] [-]

, 2011-04-18 21:14, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: toties šosezon klubos viņš visu laiku rotēja starp centru un malējo pozīciju... katrā ziņā - kā rezervists nav sliktākais variants, universāls hokejists
Tu par Širokovu?

Es vispār to par Ankipānu teicu

     [+] [-]

, 2011-04-18 21:16, pirms 14 gadiem
tik Abrags es nesaprotu tevi šad tad, vienreiz iesāku runāt par centriem tu piemini, ka vēl var pievienoties Daugaviņš, ka otrs saka, ka Daugaviņu varētu meiģināt pa centru padzenāt, tad tu saki, ka jau bija neveiksmīgs meiģinājums olIm pIm piskajās spēlēs....

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 21:24, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: ja nav līguma ko tad apdrošināt uin uz kādu summu
Kas Tev teica, ka nav?

     [+] [-]

, 2011-04-18 21:27, pirms 14 gadiem
K-rlo rakstīja: Nu ta beidzot uzzināju par Dārziņu. Iepriekš baigi daudz baumu par strīdiem ar LHF, apdrošināšanu utml.

Tik tagad interesē vai viņš spēlēs 1. maiņā? Domāju, ka spēlēs vienā maiņā ar Miķeli un Bērziņu. Bet Bērziņš nav gluži 1. maiņas spēlētājs.

Kaut gan laikam īsti nav nozīmes, vai spēlē 1. vai 3. maiņā, jo tās ir vairāk "nominālas".
Ko Tu uzzināji.... neko! Viņš pats vēl nezin....

     [+] [-]

, 2011-04-18 21:31, pirms 14 gadiem
neiks rakstīja: Nu ko, beidzot arī visiem tā sauktajiem hokeja ekspertiem un faniem, kuri visai bieži atpūšas ar galvu, ir skaidrs, ka padomju milicijas kluba vārdā nosauktā komanda ir iznīcinājusi gan Latvijas hokeju, gan arī izlasi! Kur sajūsmas saucieni! Nedzirdu!
Uzrakstiji abstraktu muļķību un gaidi atbildi? Dīvaini!
Pamato, kārtīgi līdz saknēm, lozungus atstāj pie sevis, tie nav argumenti.

     [+] [-]

, 2011-04-18 21:39, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Uzrakstiji abstraktu muļķību un gaidi atbildi? Dīvaini!
Pamato, kārtīgi līdz saknēm, lozungus atstāj pie sevis, tie nav argumenti.
liecies mierā, pūlim taču vajag kaut kādus vainīgos kas naudu atņēmuši virslīgai, spēlētājus sabojājuši, hokeju nogremdējuši un vispār pie visa vainīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 22:04, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: diezgan absurds viedoklis... uzprasi JEBKURAM profesionālam hokeja trenerim, vai jebkuru malējo uzbrucēju var izmantot kā centru?
slinkums meklēt - taču Krikunovam iekš sports.ru bija kādreiz blogs, kur tieši šī tēma bija aprakstīta.
Jā, otrādi gan var - praktiski jebkurš centrs var spēlēt kā malējais uzbrucējs.
njā, nez kapēc ļaudis iedomājas ka cilvēkam pietiek ar labu spēli aizsardzībā un centrs jau gandrīz gatavs.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-18 22:08, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: bet Karla vieta naks MVP pret ungaru metinatiem Kalvitis, pec ieklusanas B grupa atkal gimenes kopbildi taisis

ja ta padma nakoshgad B, aiznakoshgad C, un beigas alfabetu burtu pietruks
Var jau ironizēt par Kalvīti politiķi, bet kā tēvs kuram ir divi dēli, cepuri nost! Viena daļa politiķu-biznesmeņu bērni mācās prestižās skolās ārzemēs, Riekstiņš vispār neļaujot savam bērnam tikties ar ielu (svešajiem) bērniem, bet šis iemet savus dēlus riktīgi peklē, skarbā hokeja ikdienā, malacis.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-18 22:13, pirms 14 gadiem
Raitums labāks par Lūsiņu?! Es ir beigts!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-18 22:13, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Raitums labāks par Lūsiņu?! Es ir beigts!
Nemelo, tu i dzīvs!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-18 22:19, pirms 14 gadiem
sa0509 rakstīja: Kas jauns ar Skrastiņu?!
skrastins jau pateica ka nespeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 22:24, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: vecaja RIGAS DINAMO(un velak nedaudz ari LV izlase) bija tads SEMERJAKS.universals speletajs.speleja gan aizsardziba,gan uzbrukuma.gan centra,gan ari abas malas.bet parsvara vins tomer bija centrs.vins varbut nebija atrs,bet lioti tehnisks,izcili ar nuju darbojas.maceja ne tikai apvest pretinieku,bet ari veiksmigi atnemt ripu,neparkapjot noteikumus. tiesi TADU KADRU mums pasreiz pietrukst,diemzel
Semerjaku zinu ka tāds ir, viņa spēli protams ka ne. Tai laikā hoķi skatījos, bet biju pārāk sīks lai visu saprastu un vēl tagad atcerētos. Universāļi vienmēr ir bijuši retums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 22:32, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: vecaja RIGAS DINAMO(un velak nedaudz ari LV izlase) bija tads SEMERJAKS.universals speletajs.speleja gan aizsardziba,gan uzbrukuma.gan centra,gan ari abas malas.bet parsvara vins tomer bija centrs.vins varbut nebija atrs,bet lioti tehnisks,izcili ar nuju darbojas.maceja ne tikai apvest pretinieku,bet ari veiksmigi atnemt ripu,neparkapjot noteikumus. tiesi TADU KADRU mums pasreiz pietrukst,diemzel
nav jau tik viegli mūsdienu hokejā apvest, kā vienreiz Majorovs teica ja aizsargu var apspēlēt viens-pret viens, tad viņš "jānosēdina" lai apdomā dzīvi un trenerim jāpadomā vai viņam tāds aizsargs vajadzīgs

     [+] [-]

, 2011-04-18 22:35, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: 1988.gada DR sudraba sezonas pirma mainia FROLIKOVS-SEMERJAKS-SKOSYRJEVS atceros ka sodien
Froļikovu vislabāk no šiem atminu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 22:39, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: ja nemaldos,tad tiesi FROLIKOVS bija pirmais LV izlases kapteinis,pec tas atjaunosanas 1992.gada
Vai Grigorjevs?

     [+] [-]

, 2011-04-18 22:44, pirms 14 gadiem
Ne pa teemu, bet ungaari, tiko izglabas no kauna pret Koreju, 3min pirms beigaam bija 3:3, ungaari 3ripas iemeta 3min laikaa.
Bukmeikeriem shoks Domaaju, ka buus sauss konts, izradisies pilns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 22:54, pirms 14 gadiem
Vilkojts ir par lēnu un smagnēju, jānomet bišku svars, jeb vairāk un cītīgāk Fizuhu vajag trenēt...!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 22:54, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: grigorjevs bija olimpiskaja atlases turnira sefilda(anglija)1993.gada,kad musejie pakasa slovakiem 1:6 un ienema otro vietu.toreiz panemt slovakus bija nereali legendarie brali SCASTNYJE,BONDRA,PALFIJS un citas NHL zvaigznes bija viniu sastava ka vini sarunaja ar NHL vadibu,lai atlaistu visius tur spelejosos slovakus uz to turniru?lidz sim neviens nezin atbildi.bet mes spelejam gan bez IRBES gan bez OZO,un pakasam
Ni, liekas ka tomēr Grigorjevs bija pirmais kapteinis. Un Šefīlda bija kaut kad vasarā liekas, pakāsām 1:7, vārtos Irbe.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-18 22:54, pirms 14 gadiem
Nebūtu slikti Sorokinu dabūt izlasē, par kuru ir aizmirsts!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-18 22:55, pirms 14 gadiem
jefrey rakstīja: Pelšs arī patika, pat labāk par Štālu, kuram pārbaudes spēles, totāls pravals Diemžēl... cik izdevību bija... nevienu neizmantoja!
Kāpēc tad Štālam pravals-viņa maiņa starp citu ar vislabākajiem koeficientiem,jo visstabilāk nospēlēja un,droši vien,ka ceturtie arī būs Štāls-Širokovs-Saulietis,ja Pečura neatlabs,jo Pečura centrā izskatījās labāk par Širokovu,bet Pelšs vēl pazaļš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 23:14, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: irbe pirmo reizi tika pie spelesanas izlase tikai 1996.gada,kad izcinijam celiazimi uz A grupu.un tani spele pret slovakiju bija 1:6 to es atceros labi
Latvija - Slovākija 1:7 (1:2; 0:3; 0:2)
4.38 (0:1) Švehla (Kolniks), 12.15 (1:1) Kerčs (Skrastiņš, Bondarevs), 18.53 (1:2) Palfijs, 21.00 (1:3) P.Štjasnijs (A.Štjasnijs), 32.51 (1:4) Kolniks (Haščaks), 36.46 (1:5) Šatans (Štumpels), 50.29 (1:6) Štumpels, 58.11 (1:7) Palfijs (Janošs, Petrovickis).

vārtsargi gan nav norādīti, bet es saku ka bija Irbe. Kā redzi par rezi jau man ir taisnība

Alfs.Balticom.Lv ! © 2003-2007 Alfrēds Voroņko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 23:34, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: IRBE TUR NEBIJA.no musejo puses bija neizpratne,kapec slovaki vareja sarunat savus NHL ve4us,bet mums NHL paradija FIGU par to rezultatu 1:7 tev taisniba.vienkarsi,atceros,ka pie 1:6 izsledzu televizoru
Un kurš Tavuprāt bija? Spēle notika 2 septembrī, taka NHL večiem tur būt nebija problēmu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 23:41, pirms 14 gadiem
Irbe bija, vismaz taa ir rakstits Sarauj Latvija.

     [+] [-]

, 2011-04-18 23:43, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: IRBE TUR NEBIJA.no musejo puses bija neizpratne,kapec slovaki vareja sarunat savus NHL ve4us,bet mums NHL paradija FIGU par to rezultatu 1:7 tev taisniba.vienkarsi,atceros,ka pie 1:6 izsledzu televizoru
Palasi šo

1994 LILLEHAMMERE : Slovāku aizkulišu spēles
Par Čehoslovākijas mantinieci starptautiskajā hokeja apritē kļuva Čehija, bet slovāki pēdējā brīdī pirms olimpiskā kvalifikācijas turnīra Šefīldā aizkulišu spēlēs panāca savu iekļaušanu dalībnieku skaitā. 1993.gada pavasarī pasaules čempionāta C grupā uzvarējusī Latvija uz Šefīldu brauca ar pamatotām cerībām par pirmo vietu, kuras stiprināja slovāku neizšķirts mačā ar Ēvalda Grabovska trenēto Polijas komandu. Tomēr izšķirošajā spēlē Juliusa Šuplera vadītā Slovākijas izlase neatstāja Latvijai nekādas cerības (1:7). Pret slovāku uzbrukumiem bezspēcīgs bija pat Artūrs Irbe.

Latvijas hokejistu pretinieki zvaigžņu trūkumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-19 08:36, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: IRBE TUR NEBIJA.no musejo puses bija neizpratne,kapec slovaki vareja sarunat savus NHL ve4us,bet mums NHL paradija FIGU par to rezultatu 1:7 tev taisniba.vienkarsi,atceros,ka pie 1:6 izsledzu televizoru
Irbe tur bija. Tas turnīrs notika ārpus NHL sezonas laika - augusta beigās un septembra sākumā.
DELFI

  +1 [+] [-]

, 2011-04-19 10:06, pirms 14 gadiem
Jopis25 rakstīja: tik Abrags es nesaprotu tevi šad tad, vienreiz iesāku runāt par centriem tu piemini, ka vēl var pievienoties Daugaviņš, ka otrs saka, ka Daugaviņu varētu meiģināt pa centru padzenāt, tad tu saki, ka jau bija neveiksmīgs meiģinājums olIm pIm piskajās spēlēs....
Daugaviņam nesanāca spēlējot centrā starp Miķeli un Lauri - es nesaku, ka viņš izlasē kā centrs vispār neder... tiesa gan, sakarā ar AHL play-offiem šādu variantu (Daugaviņu kā centru) iespēlēt vienkārši vispār nesanāks laiks...

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:15, pirms 14 gadiem
Vēl nav Lūsiņa laiks. Potenciāls ir, bet tas ir viss uz šo brīdi.
Jocīgi, ,ka Raitumu tikai tagad izsauc.
Vēl ir Žabotinskis rindā pirms Lūsiņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-19 12:27, pirms 14 gadiem
Slieka Style rakstīja: Vēl nav Lūsiņa laiks. Potenciāls ir, bet tas ir viss uz šo brīdi.
Jocīgi, ,ka Raitumu tikai tagad izsauc.
Vēl ir Žabotinskis rindā pirms Lūsiņa.
kāpēc jocīgi, ka tikai tagad Raitumu izsauc??? iepriekš jau viņš bija aizņemts klubā - Kazahstānas līgas play-offos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-19 13:15, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: Kādā sakarā 25.04. spēle 17:00? tā taču pirmdiena, nevis 7diena...
Briivdiena taa apt ir.