Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Karsumam ceļgala tīrīšana, pasaules čempionāts, visticamāk, jāizlaiž

Karsumam ceļgala tīrīšana, pasaules čempionāts, visticamāk, jāizlaiž
Mārtiņš Karsums
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Latvijas hokeja uzbrucējam Mārtiņam Karsumam tiks veikta ceļgala tīrīšanas procedūra, kuras dēļ, visticamāk, nāksies izlaist pasaules čempionātu, nacionālajai informācijas aģentūrai LETA šodien atklāja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preses sekretārs Māris Gorbunovs.

Līdzīga operācija uzbrucējam Mārtiņam Karsumam bijusi nepieciešama arī pēc iepriekšējām sezonām – pēdējo reizi pasaules čempionātā Karsums spēlēja 2010. gadā. Viņa rēķinā ir arī 2008. un 2009. gada pasaules čempionāti un ziemas olimpisko spēļu finālturnīri 2010. un 2014. gadā.

Pēdējās divās sezonās Karsums pārstāvēja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubu Maskavas "Dynamo". 2014./15. gada sezonā latviešu uzbrucējs piedalījās 56 spēlēs un guva 25 (11+14) punktus. Karsuma līgums ar "Dynamo" noslēdzas pēc šīs sezonas.

2015. gada pasaules čempionāts risināsies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā (1. - 17. maijs). Prāgas grupā Latvijas pretinieces būs Kanāda, Zviedrija, Čehija, Šveice, Francija, Vācija un Austrija. Pasaules čempionātā pirmā spēle Latvijas hokejistiem būs 1. maijā pret Kanādas valstsvienību.

Izmantotie resursi:
Nacionālā informācijas aģentūra LETA
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...
ХК «Динамо» Москва — официальный сайт

 +15 [+] [-]

, 2015-04-15 16:25, pirms 10 gadiem
Pēc PČ, protams, nav iespējams veikt operāciju. Nu labi- ja negrib, negrib spēlēt izlasē Pasaules čempī, lai spēlē tie kas grib.

 +18 [+] [-]

, 2015-04-15 16:26, pirms 10 gadiem
Žēl jau, protams, tā ir veselība, bet gribētos, lai šim spēlētājam būtu arī vairāk patriotisma..

 +18 [+] [-]

, 2015-04-15 16:27, pirms 10 gadiem
Vaig likumu, ka olimpiskajās spēlē tie, kuri vismazs 2 PČ piedalījušies ciklā.

 +31 [+] [-]

, 2015-04-15 16:28, pirms 10 gadiem
Kamēr interneta plānprātiņi zākā Spruktu par vienu izlaistu čempionātu, tikmēr Karsums mierīgi izlaiž piekto pēc kārtas.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-15 16:29, pirms 10 gadiem
Vel joprojām turpina raudāt par to ka Karsums nepiedalīsies... Cilvēki jūs esat sautīgi un egoistiski! Negribat iekusties to cilvēku lomā...

  -4 [+] [-]

, 2015-04-15 16:29, pirms 10 gadiem
Izskataas, ka pat varam izkrist no A diviizijas. Sastāvs līdzīgs 2006 gadam, kad vecie atteicās un spēlēja jaunie un nesliktāk, kā vecie, protams par tālāk tikšanu gan aizmirstam.

     [+] [-]

, 2015-04-15 16:29, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Pēc PČ, protams, nav iespējams veikt operāciju. Nu labi- ja negrib, negrib spēlēt izlasē Pasaules čempī, lai spēlē tie kas grib.
Protams, ka nevar.
PČ jāspēlē līdz maija vidum, bet viņam jābūt spējīgam izturēt MD Pinskas elli jūlijā.
Kā Tu iedomājies normālu rehabilitāciju pēc operācijas 2 mēnešu laikā?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 16:30, pirms 10 gadiem
Nja pārmest viņam neko nevar diezvai tā trauma ir pie vainas, jo tomēr ģimenes pieaugums ir un Mārtiņš grib dzīvot nevis visu laiku spēlēt hokeju.

 +16 [+] [-]

, 2015-04-15 16:31, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: diezvai tā trauma ir pie vainas
Tā trauma viņam ir hroniska un pat nav iespējams prognozēt, cik ilgi viņš vēl varēs turpināt spēlētāja karjeru.

 +12 [+] [-]

, 2015-04-15 16:32, pirms 10 gadiem
Nav ko ņemties ap tiem kas nespēlē, jākoncentrējas uz tiem, kuri spēlēs!

 +10 [+] [-]

, 2015-04-15 16:33, pirms 10 gadiem
Lai veselība gan pašam, gan bērniņam!👍🙏

  +2 [+] [-]

, 2015-04-15 16:33, pirms 10 gadiem
Skumīgi, ka tāds kaplis kā Karsums nevar palīdzēt izlasei. Lieku likmes, ka arī vairāk nepalīdzēs LV izlasei PČ nevienā, visticamāk, ja Latvija tiks uz nākamām ziemas OS, tad tas būs pēdējais lielais turnīrs viņa karjerā.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-15 16:34, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Protams, ka nevar.
PČ jāspēlē līdz maija vidum, bet viņam jābūt spējīgam izturēt MD Pinskas elli jūlijā.
Kā Tu iedomājies normālu rehabilitāciju pēc operācijas 2 mēnešu laikā?
cik saprotu, ar MD viņam līguma nav uz nākamo gadu
nu tas tā, lai veseļojas
tikai vai nevarēja to agrāk pateikt, savādāk kā margrietiņa - būs, nebūs

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 16:34, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Protams, ka nevar.
PČ jāspēlē līdz maija vidum, bet viņam jābūt spējīgam izturēt MD Pinskas elli jūlijā.
Kā Tu iedomājies normālu rehabilitāciju pēc operācijas 2 mēnešu laikā?
A, kas būtu, ja tiktu līdz Gagarina finālam? Sezonas sākumu izlaistu?
Savulaik čaļi no karjeras Z-Amerikā atteicās, lai tiktu izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 16:34, pirms 10 gadiem
Jau sen zināms ka Karsumam bija konflikts ar Kirovu sporta pilī un tāpēc viņu izlasē var negaidīt.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-15 16:36, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: A, kas būtu, ja tiktu līdz Gagarina finālam? Sezonas sākumu izlaistu?
Savulaik čaļi no karjeras Z-Amerikā atteicās, lai tiktu izlasē.
Gagarins vienmēr beidzas pirms PČ, ja nezināji.
Visu cieņu čaļiem, bet nevajag salīdzināt ECHL karjeru ar iespēju zaudēt karjeru pavisam.

 +12 [+] [-]

, 2015-04-15 16:37, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Gagarins vienmēr beidzas pirms PČ, ja nezināji.
Gagarins beidzas nevis pirms PČ, bet gan ar milzīgu, grandiozu, neaprakstāmu kodienu

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 16:39, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Izskataas, ka pat varam izkrist no A diviizijas. Sastāvs līdzīgs 2006 gadam, kad vecie atteicās un spēlēja jaunie un nesliktāk, kā vecie, protams par tālāk tikšanu gan aizmirstam.
kuri vecie tad 2006.g. atteicās? No vecajiem vienīgi Irbe un Ignatjevs...
Tambijevs, Semjonovs, Panteļejevs jau bija ierindā...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 16:42, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Gagarins vienmēr beidzas pirms PČ, ja nezināji.
Visu cieņu čaļiem, bet nevajag salīdzināt ECHL karjeru ar iespēju zaudēt karjeru pavisam.
Nezināju gan.. Nopietni?
Kapēc Tu domā, ka viss aprobežotos tikai ar ECHL?
Ne jau tas, ka nespēlē, bet tas, ka jau 5. gadu līdz pēdējam nomarinē ar ziņošanu un tad pēkšņi uztaisa operāciju. Ja negrib spēlēt, tad nevajag līdzjūtējus kacināt ar veltām cerībām.

     [+] [-]

, 2015-04-15 16:43, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kuri vecie tad 2006.g. atteicās? No vecajiem vienīgi Irbe un Ignatjevs...
Tambijevs, Semjonovs, Panteļejevs jau bija ierindā...
Laviņš, Sorokins, Ankipāns - tiesa, toreiz viņi vēl nebija tik ļoti "vecie"

  +5 [+] [-]

, 2015-04-15 16:44, pirms 10 gadiem
nu cik tad var?? idioti esat?? vinjam ar celjiem probleemas visu laiku,un par celja tiiriishanu bija skaidrs jau peec jaunaa gada.ne visiem ir dzelzs veseliiba,un beidzat zaakaat cilveeku!!!veselojies Karsik!!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-04-15 16:46, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Ne jau tas, ka nespēlē, bet tas, ka jau 5. gadu līdz pēdējam nomarinē ar ziņošanu un tad pēkšņi uztaisa operāciju. Ja negrib spēlēt, tad nevajag līdzjūtējus kacināt ar veltām cerībām.
Kas tie "līdzjutēji" tādi par princesēm, ka viņiem būtu jāatskaitas par katru darbību?

Neesmu pārliecināts, vai ievērojama daļa no tiem "līdzjutējiem", kas ar alu nolējušies steberēs apkārt Prāgā, vispār zinās mūsu izlases sastāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-15 16:49, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Kas tie "līdzjutēji" tādi par princesēm, ka viņiem būtu jāatskaitas par katru darbību?

Neesmu pārliecināts, vai ievērojama daļa no tiem "līdzjutējiem", kas ar alu nolējušies steberēs apkārt Prāgā, vispār zinās mūsu izlases sastāvu.
Sports ir priekš līdzjutējiem.
Domāju, ka liela daļa jau zinās noteikti, nevajag pārspīlēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 16:50, pirms 10 gadiem
Golden-Boy rakstīja: Vaig likumu, ka olimpiskajās spēlē tie, kuri vismazs 2 PČ piedalījušies ciklā.
tas būtu pilnīgs murgs, reāli pasaules labākie spēlētāji kuri PČ laikā klapējas NHL playoffos nevarētu aizbraukt uz OS.
Slēpts komentārs: airbe

  +2 [+] [-]

, 2015-04-15 16:52, pirms 10 gadiem
Nu nav prestižs tas PČ vairs spēlētāju vidū. Agrāk to varēja novērot starp top 6 valstu spēlētājiem, tagad jau tas ir arī līdz mūsu izlasei nonācis. Un te nav nekāda sakara ar patriotismu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 16:53, pirms 10 gadiem
Vnkši sc nav sezonas laikā jāraksta par tiem, kuri nespēlē izlasē...rakstot par MD var gari un plaši rakstīt kà veicas Daugavai, bet Karsums ir vienā rindà ar citiem šà kluba spēlētàjiem...klusums un punkts !
Bet es arī atbalstu Karsumu, vienīgi par viņu neko nevajag rakstīt - nav tāda spēlētāja un viss...ja piedalàs PČ, tad nàkošo sezonu lasām kā viņam veicas..

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 16:56, pirms 10 gadiem
Golden-Boy rakstīja: Vaig likumu, ka olimpiskajās spēlē tie, kuri vismazs 2 PČ piedalījušies ciklā.
un vasarās rok grāvjus, cērt krūmus gar ceļu malām...nevis atpūšas siltajās zemēs un bāros skatās futeni

     [+] [-]

, 2015-04-15 16:56, pirms 10 gadiem
Veselību, cerams, ka tiks uz nākamo čempionātu. Mazais vienmēr bijis vērtīgs palīgs.

     [+] [-]

, 2015-04-15 16:56, pirms 10 gadiem
Ja kādreiz likās baigais kaplis Karsums, ta tgd vispār nekādu emocijas neizraisa, tāpat kā Sprukts, spēlē kad tik dibends deg, nebūtu līguma un neziņa kā ciitem Dinamo spēlētājiem, pirmais gribētu būt laukamā...
šie divkosīgie albuma meklētāji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 16:59, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nav ko ņemties ap tiem kas nespēlē, jākoncentrējas uz tiem, kuri spēlēs!
uz tiem kas spēlēs, koncentrācija būs Prāgā

  +7 [+] [-]

, 2015-04-15 16:59, pirms 10 gadiem
Varēja jau to operāciju veikt uzreiz pēc pēdējās Dinamo spēles un pašlasik jau varētu pamazām uzsākt treniņus.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:00, pirms 10 gadiem
Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:05, pirms 10 gadiem
Jānovēl veselība.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-15 17:06, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Varbūt ,bet tad paskaidro kāpēc man kā hokeja līdzjutējam par viņu jāfano ,ja es jau pāris gadus zinu ,ka viņš PČ nespēlēs ,jo viņa spēle MD man pilnīgi vienaldzīga ,jo neesmu Dinamo fans.Praktiski jebkura Latvijas hokejista klubu sezona intresē tikai tāpēc ,lai saprastu cik labā formā spēlētājs priekš izlases.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:12, pirms 10 gadiem
Golden-Boy rakstīja: Vaig likumu, ka olimpiskajās spēlē tie, kuri vismazs 2 PČ piedalījušies ciklā.
Absurds!

Bez šiem spēlētājiem mums OS neredzēt kā savas ausis jo mums visticamāk ka būs jāspēlē arī Korejas OS kvalifikācijas turnīrā un bez labākajiem spēkiem ierindā tur netiksim!

Par Karsumu jautājumu nav, viņam tā trauma ir sena un pārmest neko nevajag, lūk par Bārtuli gan ir jautājumi - kā jāspēlē klubā tā traumas nav un nekas nesāp, bet kā nāk izlases laiks tā Oskaram vienmēr kkas sāp!

Eliterospects var saskaitīt cik spēles Latvijas izlasē ir nospēlējis Bārtulis kuram jau ir 28 gadi - bez OS Vankuvērā un Sočos sanāk ka izlasē viņš ir nospēlējis aptuveni 20 spēles - visu laiku kkas sāp! Traki, gan jau ka rudenī sākot no septembra lidz 2016 gada aprīlim viss būs kārtībā jo būs jāspēlē klubā, bet kā nāks PČ Maskavā 2016 gadā tā atkal sāpēs kkas un nespēlēs!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-15 17:14, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Rastorgujeva ģimenē dienu pirms došanās uz PČ pasaulē nāca meita un tas Andrejam neļāva palikt pie ģimenes jo atšķirībā no hokejistiem kuriem ir labas algas Andrejam jāskrien uz PČ atšancēt LOVa nauda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:18, pirms 10 gadiem
Jautājums vai ātrāk nezināja. Sūds ar visu operāciju, bet vai tad vakar no rīta piecēlās un izdomāja ka jātaisa? Ātrāk nevarēja pateikt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:22, pirms 10 gadiem
Vienkārši aizmirstam par Karsumu.
Lai spele sava MD un viss.
Es viņu Korejas speles redzet nevelos (pienemu, ka tur tiksim).

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:26, pirms 10 gadiem
Grūti tā spriest, bet ja mēs tiešām novāktu labāko sastāvu, iespējams varbūt sanāktu atkārtot Šveices brīnumu. Lai arī kā, spēlēt izlasē ir gods, ja negribi, tad pats vainīgs.

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:27, pirms 10 gadiem
Ja būtu jāspēlē Maskavas dinamo,tad netaisītu nekādu tīrīšanu un kapātu kaut līdz maija beigām, bet izlasē redz nevar,sākas visādas problēmas jau kuro gadu

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:27, pirms 10 gadiem
Redz, Indrašis jau gatavs ar traumu rauties uz izlasi.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 17:28, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Redz, Indrašis jau gatavs ar traumu rauties uz izlasi.
cita lieta, ka Indrašim nav sieva un tikko dzimis bērns!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:29, pirms 10 gadiem
pilnīgi piekrītu ,novēlam viņam labu veselību,bet lūgums sporta žurnālistiem neizgaismot vairāk ar info par Karsuma sezonas gaitām,kam to zināt

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:32, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: cita lieta, ka Indrašim nav sieva un tikko dzimis bērns!
Domaju, ka dela piedzimsana saja lemuma nespeleja lielu lomu.
Karsums atsaka 5. Reizi pec kartas. Par kadu delu te var iet runa?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:36, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Varēja jau to operāciju veikt uzreiz pēc pēdējās Dinamo spēles un pašlasik jau varētu pamazām uzsākt treniņus.
Tak skaidri redzams ka dzeks negrib braukt un viss!

  -3 [+] [-]

, 2015-04-15 17:37, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Nezināju gan.. Nopietni?
Kapēc Tu domā, ka viss aprobežotos tikai ar ECHL?
Ne jau tas, ka nespēlē, bet tas, ka jau 5. gadu līdz pēdējam nomarinē ar ziņošanu un tad pēkšņi uztaisa operāciju. Ja negrib spēlēt, tad nevajag līdzjūtējus kacināt ar veltām cerībām.
Un kā tāds variants, ka visu šo laiku, iespējams, ārsti čekoja, taisīja analīzes utt., vēlāk saskaņoja operācijas laiku (ne jau parastas slimnīcas dežūrārsts viņam ceļgalu griezīs), izplānoja iespējamo rehabiliāciju utt. Tas viss prasa laiku.

Ja ĻOTI vajadzētu, domāju, ka Karsums spēlētu, taču, tā godīgi, kārtējais PČ ir tas notikums, kurā Karsuma dalība ir NU ĻOTI nepieciešama?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 17:37, pirms 10 gadiem
kresnais rakstīja: Jānovēl veselība.
Janovel vinam bara pa rikli atrauties!
Slimnieks Ibio!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:38, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Domaju, ka dela piedzimsana saja lemuma nespeleja lielu lomu.
Karsums atsaka 5. Reizi pec kartas. Par kadu delu te var iet runa?
nu tas gan...Ceļi ir viens, bet vai tiešām 5 gadi pēc kārtas...

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:39, pirms 10 gadiem
Ja izlasē maksātu, ar ceļgaliem viss būtu vislabākajā kārtībā!

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:39, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Ko tu te murgo,ja MD spēletu gagarina finālā, tad tāpat viņš ar bērnu nebūtu,ta ka bērns ir tikai atrunāšanās, piekrītu,aizmirstam par viņu,lai spēle tie kas grib

  +2 [+] [-]

, 2015-04-15 17:43, pirms 10 gadiem
Varbūt žurnālistiem vajadzētu tikties ar katru no izlasē atteikušiem spēlētājiem ,paņemt interviju ,uztaisīt video,kur līdzjutēji varētu uzklausīt hokejistu viedokļus un tad varbūt mums te nebūtu jāšūmējās.Citādi tagad, cik mums pamet to info,kā suņiem kaula gabalu,tad arī sākās lielā riešana.

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:43, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: nu tas gan...Ceļi ir viens, bet vai tiešām 5 gadi pēc kārtas...
Vienkarsi te runa ir par prioritatem.
Celus vins vareja iztirit uzreiz pec MD zaudes.
Tad tagad jau varetu treneties.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:44, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kā tāds variants, ka visu šo laiku, iespējams, ārsti čekoja, taisīja analīzes utt., vēlāk saskaņoja operācijas laiku (ne jau parastas slimnīcas dežūrārsts viņam ceļgalu griezīs), izplānoja iespējamo rehabiliāciju utt. Tas viss prasa laiku.

Ja ĻOTI vajadzētu, domāju, ka Karsums spēlētu, taču, tā godīgi, kārtējais PČ ir tas notikums, kurā Karsuma dalība ir NU ĻOTI nepieciešama?
Šis nav "kārtējais" pč kuram var uzlikt mīksto, pēc šī pč noteikt tās izlases kas brauks uz Korejas OS bez kvalifikācijas un noteiks arī tās izlases kurām jāspēlē būs kvalifikācijā, jā izredzes nav lielas mums lai tiktu pa taisno uz Koreju bet tāda iespēja vismaz pastāvētu (protams šāda iespēja pastāv joprojām) ja sastāvs būtu pēc iespējas! spēcīgākais!

Un mēs esam tik bagāta valsts ar augstas klases sportistiem ka varam sākt te šķirot - svarīgs vai nesvarīgs čempionāts vai sacensība??

Ar šo tekstu nu tu pilnīgi garām esi aizšāvis, labāk būtu paklusējis!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:56, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja ĻOTI vajadzētu, domāju, ka Karsums spēlētu, taču, tā godīgi, kārtējais PČ ir tas notikums, kurā Karsuma dalība ir NU ĻOTI nepieciešama?
Protams, mūsu daudzkārtējiem Pasaules un olimpiskajiem čempioniem, tas pasaules čempis tāds štrunts vien ir, viena medaļa vairāk vai mazāk, kāda starpība.

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:06, pirms 10 gadiem
A kapec pec gagarina vins uzreiz operaciju netaisija,rindas pie arstiem jagaida? Es jau domaju ka viss ir gimenes pieauguma pujacs ari nespeles 100%dodu

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 18:08, pirms 10 gadiem
Nu žeel, biju labākās domās par viņu ,pec pč jau to vareja mierigi izdariiit ,ja negrib nevajag ariiii,tādi izlase nav vajadziigi .....!!!!!!
!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 18:17, pirms 10 gadiem
Tu esi hokejists tāpēc, ka Latvijā bija un ir hokeja infrastruktūra (lai arī nepārāk laba) un hokeja tradīcijas. Kļuvi par hokejistu, jo vecāki Tevi aizsūtīja trenēties un tas viņiem bija iespējams, jo šeit bija un ir tam atbilstoši apstākļi radīti. Treneri audzina mazos par grašiem, kapeikām. Tev bija radīti apstākļi, lai kļūtu par hokejistu.

Saprotu, tie ceļi var sagandēt karjeru. Kāpēc neviens neuztraucās par viņiem sezonas laikā, kad spēļu un treniņu vairāk kā PČ?
Piedzima bērns - saliekot šos faktorus kopā pat varē'tu šķist atbalstāms lēmums, bet, ja tas jau ir 5 PČ pēc kārtas, nu tad piedod, atvaino!

Krieuvs gan var apbrīnoti par to kā to zvaigznes (piemēram Ovečkins) pēc 82 NHL spēlēm, 6 play-off spēlēm vēl raujas uz to PČ!

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:29, pirms 10 gadiem
Interesanti rezultāti Dienas aptaujā

Vai sekosi līdzi pasaules čempionātām hokejā? 22
2015. gada 7. aprīlis 00:00
Jā, skatīšos pēc iespējas vairāk spēļu 2.8%
Skatīšos visas Latvijas izlases spēles 2.0%
Skatīšos Latvijas izlases spēles, bet ne visas 1.5%
Jutīšu līdzi citas valsts izlasei - tās spēles arī skatīšos 0.2%
Man PČ hokejā neinteresē 53.7%
Aplūkošu tikai rezultātus 39.7%

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:30, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Protams, mūsu daudzkārtējiem Pasaules un olimpiskajiem čempioniem, tas pasaules čempis tāds štrunts vien ir, viena medaļa vairāk vai mazāk, kāda starpība.
Vai tad par tikšanu izslēgšanas spēlēs dod medaļas? (nerunājot par 9 -12. vietu)

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:31, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Protams, mūsu daudzkārtējiem Pasaules un olimpiskajiem čempioniem, tas pasaules čempis tāds štrunts vien ir, viena medaļa vairāk vai mazāk, kāda starpība.
Protams!! un vēl sabeigs savas superstāru karjeras un pazaudēs dzudzmiljonu līgumus.
Dažam labam te toč vajadzētu atcerēties, ka šajā čempī ir pēdējā iespēja automātiski kvalificēties tik ļoti debesīs celtajām OS. Bet LV izlase jau kvalī visiem parasti mierīgi pārbrauc pāri, tā ka nav ko iespringt.

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:32, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Vai tad par tikšanu izslēgšanas spēlēs dod medaļas? (nerunājot par 9 -12. vietu)
Man liekas tur bija jālasa starp rindām

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:32, pirms 10 gadiem
Patriks99 rakstīja: Interesanti rezultāti Dienas aptaujā

Vai sekosi līdzi pasaules čempionātām hokejā? 22
2015. gada 7. aprīlis 00:00
Jā, skatīšos pēc iespējas vairāk spēļu 2.8%
Skatīšos visas Latvijas izlases spēles 2.0%
Skatīšos Latvijas izlases spēles, bet ne visas 1.5%
Jutīšu līdzi citas valsts izlasei - tās spēles arī skatīšos 0.2%
Man PČ hokejā neinteresē 53.7%
Aplūkošu tikai rezultātus 39.7%
Tas pēc noskaņojuma. Pēc divām nedēļām spīdēs saulīte, būsim ko pārbaudes spēlēs jau vinnējuši, tad būs citi rezultāti.

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:39, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Vai tad par tikšanu izslēgšanas spēlēs dod medaļas? (nerunājot par 9 -12. vietu)
Nedod. Tāpēc būtu jāaturas no PČ nonievāšanas "kārtējais", "nav prestižs" un tādā garā, jo mūsejie nekad neko nav tur sasnieguši, lai varētu izturēties vīzdegunīgi.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 18:41, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nedod. Tāpēc būtu jāaturas no PČ nonievāšanas "kārtējais", "nav prestižs" un tādā garā, jo mūsejie nekad neko nav tur sasnieguši, lai varētu izturēties vīzdegunīgi.
nonievāšana notiek no dažādiem ekspertiem, īpaši viņi savairojušies pēc TRTD dibināšanas un spēlēšanas krievu čempī...

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:45, pirms 10 gadiem
Patriks99 rakstīja: Interesanti rezultāti Dienas aptaujā
interesanti rezultāti būtu arī lauksaimnieku portālā saimnieks.lv...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 18:49, pirms 10 gadiem
Cik paredzami!!!! Ko ta karsums ar jaliek melnajā sarakstā, blakus Biedriņam un parējiem Valsts patriotiem!! ???

     [+] [-]

, 2015-04-15 19:13, pirms 10 gadiem
Mežonim laikam itkā beidzies līgums ar dynamo moscow, vai nevajag sevi pierādīt/ vai arī Haris tpt paturēs

     [+] [-]

, 2015-04-15 19:26, pirms 10 gadiem
Viss jau ir saprotams, protams, ka veselība ir svarīgāka par visu, nemaz nerunājot par ģimenes pieaugumu, tomer, manuprāt tikai pieklājīgi butu paziņot oficiāli pašam savu situāciju un nostāju pret izlasi, tīri no līdzjutēju puses, pašam jāsaprot, ka līdzjutēji tevi izlase gaida katru gadu un cer uz palīdzību. Tomer gribas kkadu skaidrību no paša hokejista gaidīt butu tikai normāli, taču parasti jau spēlētāji vairāk tiecas uz spēlēšanu izlase pec līguma beigām ar klubu, šoreiz tātad, laikam ir kāds cits iemesls. Neko negribas pārmest, tikai skaidrību, Martin! Bet protams veselību un sveiciens ar ģimenes pieaugumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-15 19:54, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Protams, mūsu daudzkārtējiem Pasaules un olimpiskajiem čempioniem, tas pasaules čempis tāds štrunts vien ir, viena medaļa vairāk vai mazāk, kāda starpība.
Protams, Latvijas izlase ir tāda līmeņa komanda, kura cīnās katru gadu par medaļām un Karsuma būšana/nebūšana tai ir ļoti traumējoša.

     [+] [-]

, 2015-04-15 20:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, Latvijas izlase ir tāda līmeņa komanda, kura cīnās katru gadu par medaļām un Karsuma būšana/nebūšana tai ir ļoti traumējoša.
Katra mūsu hokejista nebūšana var būt traumējoša, nevis cīņā par medaļām, bet gan cīņā par punktiem.

     [+] [-]

, 2015-04-15 20:07, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Gagarins beidzas nevis pirms PČ, bet gan ar milzīgu, grandiozu, neaprakstāmu kodienu
esi piedalījies?
šķiet ka nē, ja reiz vēl esi.

     [+] [-]

, 2015-04-15 20:09, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, Latvijas izlase ir tāda līmeņa komanda, kura cīnās katru gadu par medaļām un Karsuma būšana/nebūšana tai ir ļoti traumējoša.
negribas tomēr Mārtiņu ielikt nākamo aiz Pjotra Muravjova

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 20:45, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Viss jau ok, bet tas puika ne jau no koka viņam nokrita vai pavasara vēji viņu atpūta, bet tika plānots un taisīts! Vai tiešām nevarēja visu "saplānot" uz kādiem 2 mēnešiem vēlāk? Gan jau arī pašam puikam būtu patīkamāk dzimeni svinēt vasarā jūnijā/jūlijā nevis pavasara dubļos! Tā sīko "taisīšana" kā reiz uz pavasarī arī izskatās pēc tādas labas papildus "atmazkas" spēlētājiem kas ne visai raujass uz izlasi... tā teikt, ja ne gluži trauma, tad vismaz būs "gimenes pieauguma" atmazka, kur neviens neko piesiet nevarēs! Protams, ceru, ka tā tomēr nav un tās ir tikai manas fantāzijas....

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 20:49, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: .Praktiski jebkura Latvijas hokejista klubu sezona intresē tikai tāpēc ,lai saprastu cik labā formā spēlētājs priekš izlases.
Un katrs hokejists kopš bērnības mostas un iet gulēt tikai ar vienu domu- ''Izaugšu un tad katru gadu uzspēlēšu pasaules čempionātā 6 spēles. Pārējais man hokejā po&uj.''

Ak, jā, un pa naktīm viņi visi sapņo par to, kā līdzjutēji plīkšķina ar pātagām, bet viņi lec cauri degošām stīpām. Un ir lepni par to.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 20:56, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, Latvijas izlase ir tāda līmeņa komanda, kura cīnās katru gadu par medaļām un Karsuma būšana/nebūšana tai ir ļoti traumējoša.
Atgadināsim īpaši Tev ka Karsumam šis ir 5 PČ pēc kārtas kurā viņš nespēlē!

Un jā, tādai mazai valstij kā Latvija ar diezgan ierobežotiem resursiem ir diezgan sāpīga katra potenciālā līdera atteikšanās!

Vienīgais jautājums ir šāds - ja Mārtiņš spēlētu NHL un būtu jāspēlē play off arī atteiktos spēlēt un gultos uz operācijas galda vai tomēr atliktu operāciju?

Runa ir par attieksmi!

Un te es joprojām runāju par Oskaru Bārtuli, es saku vēlreiz - viņam ir 28 gadi un izlasē viņš ir nospēlējis apmēram 20 spēles, bet klubā spēlē vienmēr un tur viņš nesaka Nazarovam ka viņš nespēlēs jo kkas sāp!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 21:04, pirms 10 gadiem
Lai pirms OS ari opere celjus!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 21:17, pirms 10 gadiem
varēja jau uzreiz to pateikt, cik saprotu problēma ar kāju ne ar smadzenēm,tomēr no reklamēja Kaspars,Mārtiņš pievienosies treniņiem,bet tā neglīti,cerēsim uz puišiem kas grib sevi pierādīt un vēlam ar veiksmi,līdz ar to mums būs prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-15 21:23, pirms 10 gadiem
kasha rakstīja: Lai pirms OS ari opere celjus!
Aha. Februārī. Ģēnij.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 21:32, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kapēc - OS ir svarīgākais turnīrs uz kuru jābūt visiem labākajiem - PČ notiek katru gadu...
Uz OS būs vēl jātiek, šogad PČ (pie dažādām labvēlīgām apstākļu sakritībām, kad paši nospēlējam labi šveicieši vai slovāki ne tik labi) var tikt pa taisno uz Korejas OS, bet bez optimāli labākā sastāva šaubos vai tas būs iespējams! Čaļiem baigi patīk kvalifikāciju spēlēt? Ne jau vienmēr "caur adatas aci" varēs izlīst! Ne franči, ne dāņi ne citas Top 16 izlases pasen jau vairs nav nekādi "peramie zēni"....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-15 21:59, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Tu tak to nedomāji nopietni, vai ne?
Godīgi sakot nezinu ko domāt.... ja spēlētājs vienreiz netiek uz čempi traumas dēļ... ok gadās! Otreiz netiek traumas dēļ... sh#t happens arī gadās, trešo reizi netiek... laikam fatāli neveicās, gadās... bet ja čalis piekto reizi pēc kārtas netiek uz čempi traumas dēļ... nu tad moš jābeidz sevi mocīt un līdzjutējus čakarēt un jābeidz karjera, ja ne gluži pa visam, tad vismaz izlasē un tas arī tad godīgi jāpasaka! Tad viss ok, nekādu pretenziju! Izlase nav spiesta lieta, bet goda jautājums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-15 22:15, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Gan Mārtiņam, gan Oskaram algu maksā klubs, nevis izlase, tapēc viss viņiem ir jāpakārto kluba interesēm.
Netērē laiku, tie kas to tā arī līdz šim nav sapratuši, arī turpmāk diez vai sapratīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-15 22:44, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Ja Tevi tik ļoti nomoka šis jautājums, tad vai nebūtu laiks apmeklēt kādu speciālistu?
Tak vai tad tas diezgan sen jau nav aprunāts gan intervijās gan citur par to Karsuma hronisko kaiti, ka viņam tie ceļgali "jātaisa" vāļa katru sezonu? un Gan jau uz vecumu diez vai paliek labāk.

     [+] [-]

, 2015-04-15 22:54, pirms 10 gadiem
SC autora x raksts ar statistiku un detalizētu analīzi, kā Rudņeva gadījumā,cik reizes Karsums atteicis izlasei, nesekos?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 23:49, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Godīgi sakot nezinu ko domāt.... ja spēlētājs vienreiz netiek uz čempi traumas dēļ... ok gadās! Otreiz netiek traumas dēļ... sh#t happens arī gadās, trešo reizi netiek... laikam fatāli neveicās, gadās... bet ja čalis piekto reizi pēc kārtas netiek uz čempi traumas dēļ... nu tad moš jābeidz sevi mocīt un līdzjutējus čakarēt un jābeidz karjera, ja ne gluži pa visam, tad vismaz izlasē un tas arī tad godīgi jāpasaka! Tad viss ok, nekādu pretenziju! Izlase nav spiesta lieta, bet goda jautājums!
Absoluti piekriitu!

     [+] [-]

, 2015-04-16 00:01, pirms 10 gadiem
var jau but ka bus kada intervija, kapec tieshi tagad un ka tiesham fatali neveicas, ka visas sezonas ir knapi uz shpricem izvilktas un tadam gagarina kausam izturetu lidz finalam un tas vareja prasit 14 speles vairak, bet 8 spelem Latvijas izlase veseliba vairs neljauj.
Nav runa par Karsumu, bet par ikvienu profesionalu hokejistu , futbolistu, sportistu.... JA vinsh (vinja) spele kadaa vietejaa klubaa tad tas ir vinja darbs un shis sportists ir tik pat interesants ka Dailes teatra aktieris, ja speles arzemju klubaa tad, ka tautietis, kas Irija strada zivju fabrika un tml. UN JA vinsh ir valsts limenja speletajs bet priekshroku dod privatajam biznesam, tad jau mes no tadiem labak novershamies!

     [+] [-]

, 2015-04-16 08:37, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Gan Mārtiņam, gan Oskaram algu maksā klubs, nevis izlase, tapēc viss viņiem ir jāpakārto kluba interesēm.
Ja ir tāda attieksme kā raksti tu tad arī jāpasaka - es Latvijas izlasē savas profesionālās karjeras laikā vairs nespēlēšu!

Lai tad nav nekādi jautājumi!

Ja jau šeit aiziet runa ka sportists spēlēs tur kur maksā naudu tad arī lai saņemas drosmi un pasaka to ko es augstāk rakstīju!

     [+] [-]

, 2015-04-16 08:42, pirms 10 gadiem
xvalchax rakstīja: Netērē laiku, tie kas to tā arī līdz šim nav sapratuši, arī turpmāk diez vai sapratīs.
Kāpēc piemēram 43 gadus vecajam Jāgram ir cita attieksme? Viņš savā karjerā ir visu sasniedzis, bet joprojām brauc palīgā Čehijas izlasei!

Runa ir par attieksmi pret valsti un pret lidzjutējiem!

Nevajag arī te stāstīt ka hokejists ir noguris no garās sezonas, bla bla bla!

Vēlreiz atgādināšu ka Jāgram ir 43 gadi, bet viņš brauc palīgā savai izlasei!!!!! 43!!!!