Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Karsumam ceļgala tīrīšana, pasaules čempionāts, visticamāk, jāizlaiž

Karsumam ceļgala tīrīšana, pasaules čempionāts, visticamāk, jāizlaiž
Mārtiņš Karsums
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Latvijas hokeja uzbrucējam Mārtiņam Karsumam tiks veikta ceļgala tīrīšanas procedūra, kuras dēļ, visticamāk, nāksies izlaist pasaules čempionātu, nacionālajai informācijas aģentūrai LETA šodien atklāja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preses sekretārs Māris Gorbunovs.

Līdzīga operācija uzbrucējam Mārtiņam Karsumam bijusi nepieciešama arī pēc iepriekšējām sezonām – pēdējo reizi pasaules čempionātā Karsums spēlēja 2010. gadā. Viņa rēķinā ir arī 2008. un 2009. gada pasaules čempionāti un ziemas olimpisko spēļu finālturnīri 2010. un 2014. gadā.

Pēdējās divās sezonās Karsums pārstāvēja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubu Maskavas "Dynamo". 2014./15. gada sezonā latviešu uzbrucējs piedalījās 56 spēlēs un guva 25 (11+14) punktus. Karsuma līgums ar "Dynamo" noslēdzas pēc šīs sezonas.

2015. gada pasaules čempionāts risināsies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā (1. - 17. maijs). Prāgas grupā Latvijas pretinieces būs Kanāda, Zviedrija, Čehija, Šveice, Francija, Vācija un Austrija. Pasaules čempionātā pirmā spēle Latvijas hokejistiem būs 1. maijā pret Kanādas valstsvienību.

Izmantotie resursi:
Nacionālā informācijas aģentūra LETA
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...
ХК «Динамо» Москва — официальный сайт

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:00, pirms 10 gadiem
Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:05, pirms 10 gadiem
Jānovēl veselība.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-15 17:06, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Varbūt ,bet tad paskaidro kāpēc man kā hokeja līdzjutējam par viņu jāfano ,ja es jau pāris gadus zinu ,ka viņš PČ nespēlēs ,jo viņa spēle MD man pilnīgi vienaldzīga ,jo neesmu Dinamo fans.Praktiski jebkura Latvijas hokejista klubu sezona intresē tikai tāpēc ,lai saprastu cik labā formā spēlētājs priekš izlases.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:12, pirms 10 gadiem
Golden-Boy rakstīja: Vaig likumu, ka olimpiskajās spēlē tie, kuri vismazs 2 PČ piedalījušies ciklā.
Absurds!

Bez šiem spēlētājiem mums OS neredzēt kā savas ausis jo mums visticamāk ka būs jāspēlē arī Korejas OS kvalifikācijas turnīrā un bez labākajiem spēkiem ierindā tur netiksim!

Par Karsumu jautājumu nav, viņam tā trauma ir sena un pārmest neko nevajag, lūk par Bārtuli gan ir jautājumi - kā jāspēlē klubā tā traumas nav un nekas nesāp, bet kā nāk izlases laiks tā Oskaram vienmēr kkas sāp!

Eliterospects var saskaitīt cik spēles Latvijas izlasē ir nospēlējis Bārtulis kuram jau ir 28 gadi - bez OS Vankuvērā un Sočos sanāk ka izlasē viņš ir nospēlējis aptuveni 20 spēles - visu laiku kkas sāp! Traki, gan jau ka rudenī sākot no septembra lidz 2016 gada aprīlim viss būs kārtībā jo būs jāspēlē klubā, bet kā nāks PČ Maskavā 2016 gadā tā atkal sāpēs kkas un nespēlēs!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-15 17:14, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Rastorgujeva ģimenē dienu pirms došanās uz PČ pasaulē nāca meita un tas Andrejam neļāva palikt pie ģimenes jo atšķirībā no hokejistiem kuriem ir labas algas Andrejam jāskrien uz PČ atšancēt LOVa nauda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:18, pirms 10 gadiem
Jautājums vai ātrāk nezināja. Sūds ar visu operāciju, bet vai tad vakar no rīta piecēlās un izdomāja ka jātaisa? Ātrāk nevarēja pateikt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:22, pirms 10 gadiem
Vienkārši aizmirstam par Karsumu.
Lai spele sava MD un viss.
Es viņu Korejas speles redzet nevelos (pienemu, ka tur tiksim).

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:26, pirms 10 gadiem
Grūti tā spriest, bet ja mēs tiešām novāktu labāko sastāvu, iespējams varbūt sanāktu atkārtot Šveices brīnumu. Lai arī kā, spēlēt izlasē ir gods, ja negribi, tad pats vainīgs.

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:27, pirms 10 gadiem
Ja būtu jāspēlē Maskavas dinamo,tad netaisītu nekādu tīrīšanu un kapātu kaut līdz maija beigām, bet izlasē redz nevar,sākas visādas problēmas jau kuro gadu

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:27, pirms 10 gadiem
Redz, Indrašis jau gatavs ar traumu rauties uz izlasi.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 17:28, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Redz, Indrašis jau gatavs ar traumu rauties uz izlasi.
cita lieta, ka Indrašim nav sieva un tikko dzimis bērns!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:29, pirms 10 gadiem
pilnīgi piekrītu ,novēlam viņam labu veselību,bet lūgums sporta žurnālistiem neizgaismot vairāk ar info par Karsuma sezonas gaitām,kam to zināt

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:32, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: cita lieta, ka Indrašim nav sieva un tikko dzimis bērns!
Domaju, ka dela piedzimsana saja lemuma nespeleja lielu lomu.
Karsums atsaka 5. Reizi pec kartas. Par kadu delu te var iet runa?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:36, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Varēja jau to operāciju veikt uzreiz pēc pēdējās Dinamo spēles un pašlasik jau varētu pamazām uzsākt treniņus.
Tak skaidri redzams ka dzeks negrib braukt un viss!

  -3 [+] [-]

, 2015-04-15 17:37, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Nezināju gan.. Nopietni?
Kapēc Tu domā, ka viss aprobežotos tikai ar ECHL?
Ne jau tas, ka nespēlē, bet tas, ka jau 5. gadu līdz pēdējam nomarinē ar ziņošanu un tad pēkšņi uztaisa operāciju. Ja negrib spēlēt, tad nevajag līdzjūtējus kacināt ar veltām cerībām.
Un kā tāds variants, ka visu šo laiku, iespējams, ārsti čekoja, taisīja analīzes utt., vēlāk saskaņoja operācijas laiku (ne jau parastas slimnīcas dežūrārsts viņam ceļgalu griezīs), izplānoja iespējamo rehabiliāciju utt. Tas viss prasa laiku.

Ja ĻOTI vajadzētu, domāju, ka Karsums spēlētu, taču, tā godīgi, kārtējais PČ ir tas notikums, kurā Karsuma dalība ir NU ĻOTI nepieciešama?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-15 17:37, pirms 10 gadiem
kresnais rakstīja: Jānovēl veselība.
Janovel vinam bara pa rikli atrauties!
Slimnieks Ibio!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:38, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Domaju, ka dela piedzimsana saja lemuma nespeleja lielu lomu.
Karsums atsaka 5. Reizi pec kartas. Par kadu delu te var iet runa?
nu tas gan...Ceļi ir viens, bet vai tiešām 5 gadi pēc kārtas...

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:39, pirms 10 gadiem
Ja izlasē maksātu, ar ceļgaliem viss būtu vislabākajā kārtībā!

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:39, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Ģimenē arī tikko piedzimis puika. Jābūt lielam pamuļķim vai vienkārši tīnim, lai uzskatītu, ka pasaules čempionāts ir kas svarīgāks par to.
Ar patriotismu te nav nekāda sakara. Veselību Karsumam un ģimenei!
Ko tu te murgo,ja MD spēletu gagarina finālā, tad tāpat viņš ar bērnu nebūtu,ta ka bērns ir tikai atrunāšanās, piekrītu,aizmirstam par viņu,lai spēle tie kas grib

  +2 [+] [-]

, 2015-04-15 17:43, pirms 10 gadiem
Varbūt žurnālistiem vajadzētu tikties ar katru no izlasē atteikušiem spēlētājiem ,paņemt interviju ,uztaisīt video,kur līdzjutēji varētu uzklausīt hokejistu viedokļus un tad varbūt mums te nebūtu jāšūmējās.Citādi tagad, cik mums pamet to info,kā suņiem kaula gabalu,tad arī sākās lielā riešana.

     [+] [-]

, 2015-04-15 17:43, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: nu tas gan...Ceļi ir viens, bet vai tiešām 5 gadi pēc kārtas...
Vienkarsi te runa ir par prioritatem.
Celus vins vareja iztirit uzreiz pec MD zaudes.
Tad tagad jau varetu treneties.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:44, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kā tāds variants, ka visu šo laiku, iespējams, ārsti čekoja, taisīja analīzes utt., vēlāk saskaņoja operācijas laiku (ne jau parastas slimnīcas dežūrārsts viņam ceļgalu griezīs), izplānoja iespējamo rehabiliāciju utt. Tas viss prasa laiku.

Ja ĻOTI vajadzētu, domāju, ka Karsums spēlētu, taču, tā godīgi, kārtējais PČ ir tas notikums, kurā Karsuma dalība ir NU ĻOTI nepieciešama?
Šis nav "kārtējais" pč kuram var uzlikt mīksto, pēc šī pč noteikt tās izlases kas brauks uz Korejas OS bez kvalifikācijas un noteiks arī tās izlases kurām jāspēlē būs kvalifikācijā, jā izredzes nav lielas mums lai tiktu pa taisno uz Koreju bet tāda iespēja vismaz pastāvētu (protams šāda iespēja pastāv joprojām) ja sastāvs būtu pēc iespējas! spēcīgākais!

Un mēs esam tik bagāta valsts ar augstas klases sportistiem ka varam sākt te šķirot - svarīgs vai nesvarīgs čempionāts vai sacensība??

Ar šo tekstu nu tu pilnīgi garām esi aizšāvis, labāk būtu paklusējis!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 17:56, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja ĻOTI vajadzētu, domāju, ka Karsums spēlētu, taču, tā godīgi, kārtējais PČ ir tas notikums, kurā Karsuma dalība ir NU ĻOTI nepieciešama?
Protams, mūsu daudzkārtējiem Pasaules un olimpiskajiem čempioniem, tas pasaules čempis tāds štrunts vien ir, viena medaļa vairāk vai mazāk, kāda starpība.

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:06, pirms 10 gadiem
A kapec pec gagarina vins uzreiz operaciju netaisija,rindas pie arstiem jagaida? Es jau domaju ka viss ir gimenes pieauguma pujacs ari nespeles 100%dodu

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 18:08, pirms 10 gadiem
Nu žeel, biju labākās domās par viņu ,pec pč jau to vareja mierigi izdariiit ,ja negrib nevajag ariiii,tādi izlase nav vajadziigi .....!!!!!!
!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-15 18:17, pirms 10 gadiem
Tu esi hokejists tāpēc, ka Latvijā bija un ir hokeja infrastruktūra (lai arī nepārāk laba) un hokeja tradīcijas. Kļuvi par hokejistu, jo vecāki Tevi aizsūtīja trenēties un tas viņiem bija iespējams, jo šeit bija un ir tam atbilstoši apstākļi radīti. Treneri audzina mazos par grašiem, kapeikām. Tev bija radīti apstākļi, lai kļūtu par hokejistu.

Saprotu, tie ceļi var sagandēt karjeru. Kāpēc neviens neuztraucās par viņiem sezonas laikā, kad spēļu un treniņu vairāk kā PČ?
Piedzima bērns - saliekot šos faktorus kopā pat varē'tu šķist atbalstāms lēmums, bet, ja tas jau ir 5 PČ pēc kārtas, nu tad piedod, atvaino!

Krieuvs gan var apbrīnoti par to kā to zvaigznes (piemēram Ovečkins) pēc 82 NHL spēlēm, 6 play-off spēlēm vēl raujas uz to PČ!

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:29, pirms 10 gadiem
Interesanti rezultāti Dienas aptaujā

Vai sekosi līdzi pasaules čempionātām hokejā? 22
2015. gada 7. aprīlis 00:00
Jā, skatīšos pēc iespējas vairāk spēļu 2.8%
Skatīšos visas Latvijas izlases spēles 2.0%
Skatīšos Latvijas izlases spēles, bet ne visas 1.5%
Jutīšu līdzi citas valsts izlasei - tās spēles arī skatīšos 0.2%
Man PČ hokejā neinteresē 53.7%
Aplūkošu tikai rezultātus 39.7%

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:30, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Protams, mūsu daudzkārtējiem Pasaules un olimpiskajiem čempioniem, tas pasaules čempis tāds štrunts vien ir, viena medaļa vairāk vai mazāk, kāda starpība.
Vai tad par tikšanu izslēgšanas spēlēs dod medaļas? (nerunājot par 9 -12. vietu)

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:31, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Protams, mūsu daudzkārtējiem Pasaules un olimpiskajiem čempioniem, tas pasaules čempis tāds štrunts vien ir, viena medaļa vairāk vai mazāk, kāda starpība.
Protams!! un vēl sabeigs savas superstāru karjeras un pazaudēs dzudzmiljonu līgumus.
Dažam labam te toč vajadzētu atcerēties, ka šajā čempī ir pēdējā iespēja automātiski kvalificēties tik ļoti debesīs celtajām OS. Bet LV izlase jau kvalī visiem parasti mierīgi pārbrauc pāri, tā ka nav ko iespringt.

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:32, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Vai tad par tikšanu izslēgšanas spēlēs dod medaļas? (nerunājot par 9 -12. vietu)
Man liekas tur bija jālasa starp rindām

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:32, pirms 10 gadiem
Patriks99 rakstīja: Interesanti rezultāti Dienas aptaujā

Vai sekosi līdzi pasaules čempionātām hokejā? 22
2015. gada 7. aprīlis 00:00
Jā, skatīšos pēc iespējas vairāk spēļu 2.8%
Skatīšos visas Latvijas izlases spēles 2.0%
Skatīšos Latvijas izlases spēles, bet ne visas 1.5%
Jutīšu līdzi citas valsts izlasei - tās spēles arī skatīšos 0.2%
Man PČ hokejā neinteresē 53.7%
Aplūkošu tikai rezultātus 39.7%
Tas pēc noskaņojuma. Pēc divām nedēļām spīdēs saulīte, būsim ko pārbaudes spēlēs jau vinnējuši, tad būs citi rezultāti.

     [+] [-]

, 2015-04-15 18:39, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Vai tad par tikšanu izslēgšanas spēlēs dod medaļas? (nerunājot par 9 -12. vietu)
Nedod. Tāpēc būtu jāaturas no PČ nonievāšanas "kārtējais", "nav prestižs" un tādā garā, jo mūsejie nekad neko nav tur sasnieguši, lai varētu izturēties vīzdegunīgi.