Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U20 izlasei jāpieveic laukuma saimnieki

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

U20 izlasei jāpieveic laukuma saimnieki
Kārlis Zirnis
Foto: Tanya Longgarro

Pasaules čempionāta pirmajā divīzijā Latvijas U20 izlase hokejā šovakar pulksten 20:00 spēkosies ar laukuma saimnieci Franciju, kas pēc divām uzvarām vakar piedzīvoja sauso zaudējumu.

Neskatoties uz zaudējumu pret Kazahstānu, trīs mačos septiņus punktus sakrājusī Latvijas izlase atrodas kopvērtējuma pirmajā vietā. Vakar izdevās pārliecinošā spēlē ar 5:1 pieveikt vienaudžus no Austrijas, kuri Gustavam Grigalam sauso spēli atņēma nepilnas trīs minūtes līdz beigām. Pie trīs rezultativitātes punktiem tika trīs spēlētāji – uzbrucējam Denisam Smirnovam un aizsargam Renāram Kārklam 1+2, kamēr Pauls Svars izdarīja trīs rezultatīvas piespēles.

Ja austrieši zaudējuši visos mačos, tad Francijas hokejistiem veicies labāk – viņi sāka ar divām uzvarām. Taču vakar sausā tika zaudēts Vācijas U20 izlasei – 0:4. Laukuma saimnieki izredzes cīnīties par uzvaru zaudēja pašā cīņas ievadā, pirmajās septiņās minūtēs ielaižot trīs vārtus. Pēc vārtsargu maiņas izdevās sakārtot spēli, tomēr ar 28 metieniem nepietika, lai dabūtu ripu sāncenšu cietoksnī. Tādējādi francūži ieņem ceturto vietu sešu komandu konkurencē.

"Izdevās spēli sākt pārliecinoši, iemetot divus ātrus vārtus. Jāuzteic arī vairākums, kuru realizējām četras reizes. Treniņos pie tā ļoti nopietni strādājām," pēc austriešu pieveikšanas teica komandas kapteinis Tomass Zeile. "Neatļāvām austriešiem elpot, izdarījām pamatīgu spiedienu vārtiem. Nedaudz žēl, ka izskaņā ielaidām vārtus. Taču uzvara ir lielisks pamats, uz kura būvēt panākumus divās atlikušajās spēlēs."

Francija atklāšanas spēlē ar 6:1 pārspēja Austriju, savukārt otrajā mačā izdevās ar 4:3 pagarinājumā pieveikt ungārus, izlīdzinājumu panākot četras minūtes pirms pamatlaika beigām. Laukuma saimnieku rezultatīvākie spēlētāji ir uzbrucēji – gan Luijs Petī, gan Aleksandrs Teksjē izdarījuši četras rezultatīvas piespēles. Pirmais spēlē Zviedrijas junioros, kamēr Teksjē ir pēdējo gadu talantīgākais Francijas hokejists.

18 gadus veco uzbrucēju šovasar ar 45. numuru draftā izvēlējās Kolumbusas "Blue Jackets". Kopā ar Francijas pieaugušo izlasi aizvadot pārbaudes spēles Rīgā, Teksjē vērot bija ieradušies vairāku Nacionālās hokeja līgas komandu skauti. Viņš spēlē Somijas spēcīgākajā līgā, pārstāvot "KalPa" un 30 spēlēs savācot 12 punktus – astoņi vārti un četras piespēles. Visticamāk, nākamajā sezonā Teksjē dosies uz Ziemeļameriku.

Rīt Latvijas U20 izlasei brīvdiena, bet sestdien ļoti svarīgs duelis ar vāciešiem, kuri šodien tiksies ar Ungārijas izlasi. Tāpat paralēli jāseko līdzi Kazahstānas valstsvienības sniegumam.

U20 PČ hokejā, 1. divīzija, A grupa

VKomandaSUUPZPZVAP
1.Latvija3201011:57
2.Kazahstāna3120011:77
3.Vācija320109:47
4.Francija3110110:75
5.Ungārija300127:131
6.Austrija300033:150

  +4 [+] [-]

, 2017-12-14 10:43, pirms 7 gadiem
Viss šobrīd ir kazahu rokās (ja viņi paši nezaudē vairs punktus) !!!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 10:47, pirms 7 gadiem
Ulvis Bože nesko līdzi notikumiem, pēc spēles ar Kazahiem nekas vairs nav LV rokās, Kazahstānais atliek uzvarēt grupas pastarīšus lai ieņemtu pirmo vietu un iegūtu ceļazīmi uz A grupu.

  +4 [+] [-]

, 2017-12-14 10:51, pirms 7 gadiem
Ko ņem vērā ja vienāds punktu skaits. Savstarpējās spēles vai uzvaras pamatlaikā?

     [+] [-]

, 2017-12-14 10:56, pirms 7 gadiem
airgix24 rakstīja: Ulvis Bože nesko līdzi notikumiem, pēc spēles ar Kazahiem nekas vairs nav LV rokās, Kazahstānais atliek uzvarēt grupas pastarīšus lai ieņemtu pirmo vietu un iegūtu ceļazīmi uz A grupu.
Toties viņš perfekti zin, cik Ģinamkai punktu līdz PO zonai

     [+] [-]

, 2017-12-14 11:04, pirms 7 gadiem
Drīzāk jau viss ir franču rokās, vai viņiem būs iedvesma cīnīties sestdien vai nē, jo kā redzam atskaitot austriešus, pārējās 5 komandas ir spēkos diez gan līdzvērtīgas.

  -4 [+] [-]

, 2017-12-14 11:26, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Drīzāk jau viss ir franču rokās, vai viņiem būs iedvesma cīnīties sestdien vai nē, jo kā redzam atskaitot austriešus, pārējās 5 komandas ir spēkos diez gan līdzvērtīgas.
Kazahi jau tagad ir pirmie!!!! Atliek nezaudēt un LV aiz borta!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 11:31, pirms 7 gadiem
No loģikas viedokļa pareizs ir apgalvojums, ka tikai Kazahstāna var izcīnīt pirmo vietu neatkarīgi no citu spēļu rezultātiem. Izredzes uzvarēt turnīrā saglabā arī Latvija, Vācija un Francija. Nepiekrītu tam, kurš pieskaita Franciju pie pastarīšiem, tāpēc pēdējais mačs kazahiem noteikti nebūs viegls (apmēram 50/50 spēle realitāte, bet, protams, bukmeikeri var favorītiem dos kazahus). Šodien arī mačs tuvāk 50/50, varbūt nelieli favorīti ir mūsējie (bukmeikeri gan domā 70/30 par labu Latvijai).
Slēpts komentārs: pernambucano

  +9 [+] [-]

, 2017-12-14 11:37, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Kazahi jau tagad ir pirmie!!!! Atliek nezaudēt un LV aiz borta!!!
Nepiekrītu, kazahi var vinnēt papildlaikā vai bullīšos, zaudēt 1 punktu un palikt aiz borta!!!

  +7 [+] [-]

, 2017-12-14 11:49, pirms 7 gadiem
Kazahiem atliek kādu spēi neuzvarēt pamatlaikā un tad gan viņiem ir "" čau" un netiks uz A divīziju

  +2 [+] [-]

, 2017-12-14 11:56, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Kazahiem atliek kādu spēi neuzvarēt pamatlaikā un tad gan viņiem ir "" čau" un netiks uz A divīziju
a kas teica, ka letiņi tagad visus uzvilks.... atliek mums kaut kur paklupt un tā pat ir čau

     [+] [-]

, 2017-12-14 12:43, pirms 7 gadiem
airgix24 rakstīja: Ulvis Bože nesko līdzi notikumiem, pēc spēles ar Kazahiem nekas vairs nav LV rokās, Kazahstānais atliek uzvarēt grupas pastarīšus lai ieņemtu pirmo vietu un iegūtu ceļazīmi uz A grupu.
Francija - pastarītis?

     [+] [-]

, 2017-12-14 14:58, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Kazahi jau tagad ir pirmie!!!! Atliek nezaudēt un LV aiz borta!!!
un tagad paskaties, ar ko franči spēlē sestdien 😉

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 15:36, pirms 7 gadiem
KO jūs te rēķinat būs liels brīnums ja LV tiks uz eliti.
Un būs tik pat liels, ja kazahi pamanīsies netikt.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 16:40, pirms 7 gadiem
kurš šodien būs tas labais cilvēks ,kas izručīs ar linku uz tiešraidi ?

     [+] [-]

, 2017-12-14 17:16, pirms 7 gadiem
akmenc rakstīja: Francija - pastarītis?
Nebūs variantu Francijai spēle ar Kazahstānu, ne ar Latviju. Francijai ir jāazivada superspēle lai pieveiktu Kazahus. Ņem vērā FRA rezultātu ar GER 0 : 4.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 17:27, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: kurš šodien būs tas labais cilvēks ,kas izručīs ar linku uz tiešraidi ?
Watch Hockey Online - FromHot.com - FromHot -...

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 17:30, pirms 7 gadiem
Skatoties ''android'' ierīcēs mēdz nebūt skaņa, par ''appliem'' nezinu, bet uz stacionārā vai portatīvā ideāla lapa, redzēt var gandrīz visu. Pats kādus gadus 5 jau izmantoju.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-14 19:02, pirms 7 gadiem
Digars rakstīja: http://www.sportcategory.com/c-3.html
100% no tā linka tiešraide pazudīs , tā jau bija spēle pret Kazahiem

     [+] [-]

, 2017-12-14 19:02, pirms 7 gadiem
airgix24 rakstīja: Nebūs variantu Francijai spēle ar Kazahstānu, ne ar Latviju. Francijai ir jāazivada superspēle lai pieveiktu Kazahus. Ņem vērā FRA rezultātu ar GER 0 : 4.
Franči izgāza pirmās 7 min tajā mačā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:05, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:12, pirms 7 gadiem
skuns1 rakstīja: http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=NDg5MTc%E2%84%96f&c=lv&i=eWl1bHNmZGlkaQ%E2%84%96f%E2%84%96f
neiet

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:15, pirms 7 gadiem
Referee(s) WEBER Michael (SUI)
Linesmen MONNAIE Frederic (BEL) , PARK Jun Soo (KOR)
- neforši, 2 no 3 tiesnešiem ir no Francijas kaimiņvalstīm, kurās starp oficiālajām valsts valodām ir arī franču...

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:20, pirms 7 gadiem
kādam iet kāds links? onhockey.ru arī neiet

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:21, pirms 7 gadiem
laikam nekur neiet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:22, pirms 7 gadiem
Visi ierastie saiti bano. Nekur neiet. Vismaz man uz telefona

  +3 [+] [-]

, 2017-12-14 20:22, pirms 7 gadiem
Kaut kādā bomžu valstī čempis notiek...
Ne par velti aburts izvēlējās tur dzīvot...

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 20:23, pirms 7 gadiem
Bet nu tas ir p*zģec, ka nevar live stream noorganizēt, amatieru spēles pat rāda

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 20:24, pirms 7 gadiem
Būs vien jāskatās Strēlnieks. Tad jau kaut ko manīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 20:27, pirms 7 gadiem
;14 minūte uzkārusies-sakāvās vai?

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:38, pirms 7 gadiem
pirmais periods cauri - metienu attiecība 12:4 par labu mūsējiem, 4 vairākumi, kuri nav izmantoti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:43, pirms 7 gadiem
Beidzot kaut ko sāk rādīt!

     [+] [-]

, 2017-12-14 20:43, pirms 7 gadiem
Nez kur visi "fuņi" palikuši, kas vakar Abragu pēc spēles tirsināja
spēles laikā visi alā salīduši bauda abonementa priekšrocības...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 20:49, pirms 7 gadiem
Kāds var iedot kādu linku lūdzu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 20:50, pirms 7 gadiem
iemetiet linku ,lūdzu,kāds.Es nekur nevaru atrast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 20:55, pirms 7 gadiem
Tiešām nav neviens links bez nekādam reģistrācijām? Onhockey.tv ar nerāda.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-12-14 21:01, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-12-14 21:02, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: http://onlinehockey.win/event/14364/14-12-2017-mchm20a-Franciya-VS-Latviya.html
Paldies tev!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 21:04, pirms 7 gadiem
Onhockey ar sāka rādīt

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 21:15, pirms 7 gadiem
tik redzēt tur pagaidām nav ko
tā kā vairākums būtu jārealizē

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 21:18, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: tik redzēt tur pagaidām nav ko
tā kā vairākums būtu jārealizē
jau piektais nerealizētais šai spēlē...

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 21:25, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: tik redzēt tur pagaidām nav ko
tā kā vairākums būtu jārealizē
Kāda realizācija? 75% piespēļu slidās. Slidošanas prasmes - atbaidošas. Šādu sagatavotību U20 izlasei redzu pirmo reizi pēdējo 10 gadu laikā.

     [+] [-]

, 2017-12-14 21:30, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: jau piektais nerealizētais šai spēlē...
mjā

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 21:37, pirms 7 gadiem
Būtu patīkami, ja hokeju sāktu spēlēt daudz tumšādainie. Interesanti ko tad šeit viens rasists un basketbola nīdējs teiktu.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 21:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Būtu patīkami, ja hokeju sāktu spēlēt daudz tumšādainie. Interesanti ko tad šeit viens rasists un basketbola nīdējs teiktu.
Būtu patīkami, ja funs atkal pārstātu komentēt sc...

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 21:44, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kāda realizācija? 75% piespēļu slidās. Slidošanas prasmes - atbaidošas. Šādu sagatavotību U20 izlasei redzu pirmo reizi pēdējo 10 gadu laikā.
Oho. Pārspīlēt jau daudziem ļoti patīk. 3 no 4 piespēlēm slidās. Nu paskaitīsim vai patiešām ir tik šausmīgs procents vai arī kādam ļoti patīk pārspīlējumi.

     [+] [-]

, 2017-12-14 21:45, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Būtu patīkami, ja hokeju sāktu spēlēt daudz tumšādainie. Interesanti ko tad šeit viens rasists un basketbola nīdējs teiktu.
gribi ar viņu tupumā sacensties? Pieļauju, ka cīņa jums varētu izvērsties sīva...

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 21:45, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Nez kur visi "fuņi" palikuši, kas vakar Abragu pēc spēles tirsināja
spēles laikā visi alā salīduši bauda abonementa priekšrocības...
Arī tev sāk fuņi pietrūkt. Ka tie tādi ir? Kaut kāda jaunu suņu suga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-14 21:46, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: gribi ar viņu tupumā sacensties? Pieļauju, ka cīņa jums varētu izvērsties sīva...
Tev par sacensību ieejas biļete būtu jāpērk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-14 21:49, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Vakar Subans no centra ielika un šobrīd tieši notiek Āzijas kauss, Malaizija ar 12-4 uzveica Indiju. Nedomāju, ka tur daudz spēlēja baltādainie http://www.iihf.com/competition/682/
Kā Subans iemeta redzēju.

     [+] [-]

, 2017-12-14 21:50, pirms 7 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-14 21:54, pirms 7 gadiem
nu i cik ilgi viņi domā tur isties kā princeses uz zirņa?

     [+] [-]

, 2017-12-14 21:57, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Oho. Pārspīlēt jau daudziem ļoti patīk. 3 no 4 piespēlēm slidās. Nu paskaitīsim vai patiešām ir tik šausmīgs procents vai arī kādam ļoti patīk pārspīlējumi.
Par piespēlēm es runāju vairākuma kontekstā. Metienu nav, jo piespēle nav precīzi uz nūju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:01, pirms 7 gadiem
HMB - JURIJS!!! rakstīja: vel 10min, TAGAD VAI NEKAD
šī paaudze - NEKAD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:05, pirms 7 gadiem
48:47 10 min LAT 24. GEGERIS Emils Unsportsmanlike Conduct

Kas tur bija? Par ko īsti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:07, pirms 7 gadiem
Jā,Krastenbergu komentētāji piemin vislaik.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 22:07, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Gaidam!
volxa lielākais talants - komunicēt ar visiem SC.com dārzeņiem!

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:08, pirms 7 gadiem
richard_jencs_1230228187028866 rakstīja: Jā,Krastenbergu komentētāji piemin vislaik.
Un? Kur gūtie vārti? Pieminēt var arī mironi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:13, pirms 7 gadiem
HMB - JURIJS!!! rakstīja: par mironiem runaasim beeres, tas nemaina faktu ka vinsh izcelas uz parejo fona
Skatoties šodienas spēli skaidri redzams LV špīleru vajā fiziskā sagatavotība. Tas bija pirmais ko Hārtlijs minēja par latvju hokejistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-12-14 22:14, pirms 7 gadiem
Tur viss skaidrs. Šī izlase paliek šajā divīzijā. Salašņu bars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-14 22:15, pirms 7 gadiem
krasavci
taisnības labad, 98 bija sūnains gads, pat komandu no tā novākt nevarēja, ir jaunāki, kuri varētu nākamgad sisties pa eliti, tagad atkal gads ānusā

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:16, pirms 7 gadiem
11 numurs labs par pārējiem paklusēšu.

     [+] [-]

, 2017-12-14 22:16, pirms 7 gadiem
pamatlaiks 0-0...mjā...

     [+] [-]

, 2017-12-14 22:17, pirms 7 gadiem
Vai maz jāuzdod jautājums, ko ar šādu spēli darīt Elites grupā?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:17, pirms 7 gadiem
HMB - JURIJS!!! rakstīja: taa ir LV sporta specifika, pacani domaa ka pietiek ar 1,5h treninu, arpus taa nestrada individuaali un tas ir VISOS sportos gandriz
Daudz kas ir atkarīgs no treneriem un ģimenes, ne tikai paša bērna vēlmēm. Tāpēc jau tie ir bērni, ka sajēgas maz, viss jāliek ar karoti mutē.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:17, pirms 7 gadiem
pamatlaikā jau nevarēja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:18, pirms 7 gadiem
pa, ko viņi tā priecājas? ir vēl varianti???

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 22:18, pirms 7 gadiem
uzvaras prieki par turnīra zaudējumu, būtu labāk nokaunējušies!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:18, pirms 7 gadiem
dažas sekundes un 1-0. ...nr.11
Slēpts komentārs: FUNS

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Labi nokapāts aizsardzībā. MHL rūdījums. 2 punkti paņemti.
tiešām tā domā jebšu tas bija sarkasms?

  -4 [+] [-]

, 2017-12-14 22:19, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: uzvaras prieki par turnīra zaudējumu, būtu labāk nokaunējušies!
Čīkstuļiem vienmēr būs slikti.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 22:20, pirms 7 gadiem
Turnīrs nav zaudēts ja komanda ir 2 vai 3 vietā. Jā gribam elitē, bet 2.vieta turnīrā nav zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:20, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tur viss skaidrs. Šī izlase paliek šajā divīzijā. Salašņu bars.
kāpēc uzreiz salašņu bars??? U20 jau mums nemaz tik bieži uz Eliti nav tikuši... otrkārt, tīri objektīvi - šogad mums nav ne Balcera, ne Dzierkala, ne Čukstes, u.t.t. sastāvs jau pēc būtības klasi zemāks kā pirms gada.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:21, pirms 7 gadiem
Kā rāda sosccerstand vārti gūti pamatlaika 6 sekundē.

     [+] [-]

, 2017-12-14 22:21, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Turnīrs nav zaudēts ja komanda ir 2 vai 3 vietā. Jā gribam elitē, bet 2.vieta turnīrā nav zaudējums.
Tikai 1. vieta ir uzvara, pārējās zaudējums!

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 22:22, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: tiešām tā domā jebšu tas bija sarkasms?
Par aizsardzību malači. 4 spēlēs 5 ielaisti vārti. Patiešām tas ir MHL rūdījums.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 22:23, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tikai 1. vieta ir uzvara, pārējās zaudējums!
Pilnīgas muļķības. Tad sanāk viena izlase tikai uzvar 5 zaudē. Pēc tāda principa NHL 30 komandas zaudē un tikai 1 uzvar. Man ir svarīgs jebkurš punkts jebkura vieta.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-14 22:23, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Labi nokapāts aizsardzībā. MHL rūdījums. 2 punkti paņemti.
Pareizi pateici!!!
tas MHL rūdījums ir kā enkurs, kas visu velk uz leju... tās piespēles (slidās), ko te minēja kādu brīdi iepriekš arī ir MHL rūdījums...

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:23, pirms 7 gadiem
HMB - JURIJS!!! rakstīja: tieshi taa!!! ne velti visos lielajos sportos elitei sports ir religija un dzivesveids

konkurence parak lielak lai izdarot A un B noklutu punktaa C jeb elitee!!! ja nav uubertalants, tad nekas nebus!!!
Ūbertalanta pamatā ir mežonīgas darbaspējas. Kā šodien teica Aļona O., ka katru dienu trenējas 5 stundas, 3 kortā un 2 fizuha.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 22:24, pirms 7 gadiem
Uz visu jaskatas no gaisas puses, Latvijas himmna skanejusi biezak ka pag. gan Kanada.
Cepuri nos puisiem, cinas, bet nevar no viniem prasit visu, nav jau Latvijas hokeja lielvalsts, tas ka pieauguso limeni micamies par augstako diviziju ir apsveicams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:24, pirms 7 gadiem
Ja kāds domā tikai 1.vieta , pārējais ir zaudējums , tas ir taisnākais ceļš uz motivācijas zaudēšanu. Tikko nav iespējas izcīnīt 1.vieta tā vairs nevēlas spēlēt. Sportistam vienmēr jācīnās PAR KATRU PUNKTU PAR KATRU VIETU.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 22:25, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgas muļķības. Tad sanāk viena izlase tikai uzvar 5 zaudē. Pēc tāda principa NHL 30 komandas zaudē un tikai 1 uzvar. Man ir svarīgs jebkurš punkts jebkura vieta.
LHF Zirnim deva uzdevumu - 1. vieta.
Jebkura vieta, kas ir zemāk par 1. vietu, ir neizpildīts uzdevums.

     [+] [-]

, 2017-12-14 22:26, pirms 7 gadiem
HMB - JURIJS!!! rakstīja: hokeja un futbolaa, ja esi koka klucis no kura bumba atlec kaa staba vai shaiba neturas pie ripas, tad nu neuzkachasi neko! paskaties Daarzu uzreiz var redzet maigas rokas un tehnika
Ir izņēmumi, piemēram mettas Kalniņš, garš un neveikls, bet rezultātu taisa. Principā, tādiem ir jāmeklē cits sporta veids.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:27, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: LHF Zirnim deva uzdevumu - 1. vieta.
Jebkura vieta, kas ir zemāk par 1. vietu, ir neizpildīts uzdevums.
Sportā vienmēr stāda ļoti augstus uzdevumus un pēc šāda principa vairāk par 50% komandas neizpilda uzdvevumus, tādēļ ka tas nav iespējams. Nevar visas komandas iekļūt Stenlija vai Gagarina kausā, nevar trešdaļa komandas izcīnīt kausu, čempiona titulu.

     [+] [-]

, 2017-12-14 22:29, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja kāds domā tikai 1.vieta , pārējais ir zaudējums , tas ir taisnākais ceļš uz motivācijas zaudēšanu. Tikko nav iespējas izcīnīt 1.vieta tā vairs nevēlas spēlēt. Sportistam vienmēr jācīnās PAR KATRU PUNKTU PAR KATRU VIETU.
Tāpēc arī visas LV izlases zaudē visu ko var zaudēt. Nav cīnītāju rakstura.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:34, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgas muļķības. Tad sanāk viena izlase tikai uzvar 5 zaudē. Pēc tāda principa NHL 30 komandas zaudē un tikai 1 uzvar. Man ir svarīgs jebkurš punkts jebkura vieta.
dalbajobs, NHL ir tikai viens Stenlija kauss...paprasi jebkuram spēlētājam. Irbe , Bārtulis un Daugaviņš finālā spēlēja pat, bet ir zaudētāji un to atzinuši...jo nav galvenās balvas. Pārējais ir tufta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 22:38, pirms 7 gadiem
HMB - JURIJS!!! rakstīja: Lepajas Bomzis sak ka top3 ir uzvaretaji, parejie luuzeri! tu saki tikai Bundzas ieguvejs ir vecis???
es to nesaku, to saka spēlētāji. Ka visas savas medaļas un individuālās balvas iemainītu pret stenlija bundžu...lūk tā huļiban.
p.s. starptautiskais hokejs eiropā pieradinājis lūzeriem dod medaļas...krievi pat bija izdomājuši nadeždu