Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Pret Franciju par pirmo uzvaru Izaicinājuma kausā

Jānis Pārums

Pret Franciju par pirmo uzvaru Izaicinājuma kausā
Roberts Jekimovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar plkst. 21:30 Lionā (Francija) Eiropas Izaicinājuma kausa turnīrā otro spēli aizvadīs Teda Nolana vadītā Latvijas hokeja izlase, kas mērosies spēkiem ar Francijas valstsvienību.

Vakar turnīru abas komandas uzsāka ar atšķirīgām sekmēm – latvieši pēcspēles metienus sērijā ar 2:3 (vārtus guva Roberts Jekimovs un Vitālijs Pavlovs) atzina Dānijas pārākumu, savukārt Francija neatstāja nekādas cerības Slovēnijas izlasei, sakaujot to ar 6:1.

Pēc vakardienas spēles Teds Nolans atzina, ka šīsdienas mačā būs nelielas izmaiņas gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, proti, klāt nāks viens uzbrucējs un viens aizsargs, no tiem, kas vakar nespēlēja.

"Motivācija nav nekur jāmeklē. Visi zina, kāda ir cena, visi grib spēlēt izlasē," uzbrucējs Andris Džeriņš norādīja, ka komanda ir apņēmības pilna cīnīties katrā epizodē. "Visi cenšas tikt sastāvā uz galvenajiem startiem. Protams, pēc zaudējuma spēlētāji ir nedaudz bēdīgāki, bet kopumā atmosfēra ir laba."

Viegli pret mājiniekiem francūžiem šovakar nesolās būt. Būs jātiek galā ar Francijas uzbrukumu, kas pirmajā spēlē pret Slovēniju bija gana iespaidīgs. Pa trīs punktiem guva Latvijas līdzjutējiem zināmie Damiens Flerī (2+1), Entonijs Gutigs (1+2) un Saša Treils (1+2), pa diviem – Lorēns Menjē (1+1) un Žuliens Derosjē (0+2). Ko pretī likt spēs latvieši, un vai punktus krāt turpinās Roberts Jekimovs (1+1)?

Rīt plkst. 16:00 latvieši aizvadīs trešo un noslēdzošo Izaicinājuma kausa spēli pret Slovēniju, kam šovakar plkst. 16:00 jācīnās ar dāņiem.

Latvijas hokeja izlases sastāvs EIHC turnīrā Francijā:

Vārtsargi: Māris Jučers (Dinamo Rīga), Mārtiņš Raitums (Beibarys, Kazahstāna);
Aizsargi: Kristaps Sotnieks (Dinamo Rīga), Mārtiņš Porejs (Dinamo Rīga), Māris Jass (Scorpions, DEL), Mārtiņš Jakovļevs (Jokipojat, Somija), Oskars Bārtulis (Donbass, Doņecka), Aleksandrs Jerofejevs (Kubaņ, VHL), Agris Saviels (Kampanion, Ukraina);
Uzbrucēji: Miks Indrašis (Dinamo Rīga), Andris Džeriņš (Dinamo Rīga), Gints Meija (Dinamo Rīga), Māris Bičevskis (Dinamo Rīga), Vitālijs Pavlovs (Dinamo Rīga), Roberts Jekimovs (SaiPa, Somija), Ronalds Ķēniņš (ZSC Lions, Šveice), Armands Bērziņš (Kompanion, Ukraina), Juris Štāls (Kompanion, Ukraina), Gunārs Skvorcovs (Liepājas Metalurgs/ Dinamo Rīga), Artūrs Ozoliņš (Arlan, Kazahstāna), Lauris Bajarūns (Liepājas Metalurgs).

Latvijas izlases turnīra kalendārs:

DatumsLaiksSpēleRez.
13.12.2012.16:00Latvija – Dānija2:3PM
14.12.2012.21:30Latvija – Francija
15.12.2012.16:00Latvija - Slovēnija

Turnīra tabula:

VietaIzlaseSp.U-UP-ZP-ZVAP
1.Francija11 - 0 - 0 - 06:13
2.Dānija10 - 1 - 0 - 03:22
3.Latvija10 - 0 - 1 - 02:31
4.Slovēnija10 - 0 - 0 - 11:60
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-12-14 10:54, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 10:55, pirms 12 gadiem
Obanā, 6:1 vakar pret slovēņiem?

  +9 [+] [-]

, 2012-12-14 10:57, pirms 12 gadiem
šinī spēlē galvenais nav rezultāts - franči ir spēcīgākajā sastāvā. Pret šo sastāvu nāksies spēlēt OS kvalifikācijā Rīgā. Svarīgāk ir detalizēti izpētīt franču spēles manieri... Varbūt pat zaudēt ir izdevīgāk - lai franči domā, ka Rīgā varēs spēlēt tāpat

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 10:59, pirms 12 gadiem
kādreiz tādas valstis kā dānija, francija un slovēnija, mums nesagādāja lielas problēmas. laiki ir mainījušies. visi iet uz priekšu, mēs stāvam uz vietas

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 11:00, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: Tas nebija prāts pirms pēdējā sagatavošanas posma braukt ar otro sastāvu. Mums ir jātrenē kaujas sastāvs. Var sanākt baigā izgāšanās un Latvija var netikt uz Sočiem. Aizbrauksim uz olimpisko kvalifikāciju ar neiespēlētu sastāvu. Briest FIASKO!
Beidz ķērkt kā bada dzeguze.

Manā uztverē tas ir gudrākais, ko varēja izdarīt - nafig mums sevi pilnā krāšņumā būtu jātrāda frančiem pirms laika.

Kaujas sastāvs mums jau uzspēlēja novembrī pret Krieviju. Tā kā OS kvalifikācija ir tikai februārī, tad nav liela starpība, vai izlase kaujas sastāvā kopā novembrī vai decmebrī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-12-14 11:01, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Obanā, 6:1 vakar pret slovēņiem?
ņemot vērā, ka slovēņiem bija 2. sastāvs (+Kopitars), bet frančiem, izņemot Uē, spēlēja visi labākie, drīzāk jābrīnās, ka viņi tik maz iemeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-12-14 11:03, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ņemot vērā, ka slovēņiem bija 2. sastāvs (+Kopitars), bet frančiem, izņemot Uē, spēlēja visi labākie, drīzāk jābrīnās, ka viņi tik maz iemeta.
Nu jā, iespējams, ka tad franči varētu paņemt turnīru, man vienīgi nesaprotams kāpēc franči nepābauda rezerves, nav jau tā ka no League Magnus nebūtu ko ņemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-12-14 11:04, pirms 12 gadiem
Ja jau autors pieminēja, ka Jekimovam ir 1+1, tad varēja arī pieminēt, ka Jerofejevam ir 0+2: EIHC Championships | Home Page .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 11:06, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: tas vairs nebūtu īsti sportiski....ir jācīnās par uzvaru katrā spēlē.
mūsu spēles būs februārī OS kvalifikācijā. Starp citu, kazahi vakar tikai papildlaikā uzvarēja poļus. Kazahi uz turnīru arī atbraukuši ar 2. sastāvu.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-14 11:08, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: maz
Sagrāva un viss...Slovēņiem bija pirmais sastāvs.
Slovēņiem pirmais sastāvs??? Ha, ha, ha - viņiem sastāvā nav NEVIENA no EBEL un DEL līgām (viņu izlases "bāzes klubs" Lubļanas Olimpija spēlē EBEL).

  +5 [+] [-]

, 2012-12-14 11:08, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: šinī spēlē galvenais nav rezultāts - franči ir spēcīgākajā sastāvā. Pret šo sastāvu nāksies spēlēt OS kvalifikācijā Rīgā. Svarīgāk ir detalizēti izpētīt franču spēles manieri... Varbūt pat zaudēt ir izdevīgāk - lai franči domā, ka Rīgā varēs spēlēt tāpat
Hm,un Tu domā ka Francijas izlasi trenē pilnīgi cirvji, kas absolūti nedomā par to,ka viņiem februārī būs jaspēlē pret Latviju?
Gan jau ka arī viņiem ir kāda stratēģija.
Gan jau franči zin, ka Latvijas izlases sastāvs OS radikāli neatšķirsies no tā,kas spēlēja PČ,un tāpēc viņiem materiāla priekš analīzes ir atliku likām.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 11:09, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu jā, iespējams, ka tad franči varētu paņemt turnīru, man vienīgi nesaprotams kāpēc franči nepābauda rezerves, nav jau tā ka no League Magnus nebūtu ko ņemt.
Nu tās jau nav mūsu mūsu problēmas Lai viņi dara kā grib. Mums jau no tā tikai labāk.

P.S. pieļauju, ka tas tāpēc, ka viņi spēlē savās mājās

  +3 [+] [-]

, 2012-12-14 11:15, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Nu tās jau nav mūsu mūsu problēmas Lai viņi dara kā grib. Mums jau no tā tikai labāk.

P.S. pieļauju, ka tas tāpēc, ka viņi spēlē savās mājās
Man ar bija tāda doma, pacelt morāli pirms kvalifikācijas turnīra. Jebkurā gadījumā franči ir ļoti bīstami, par to jau varēja pārliecināties PČ kad slovāki par mata tiesu izglābās. Būs interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 11:17, pirms 12 gadiem
Mums tak ar ir kur pielikt februari salidzinajuma ar pasaules cempionatu ..klat varetu nakt Karsums,Darzins Kulda..kas noteikti bus starp lideriem.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 11:17, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: Tas pats variants ,kas baltkrieviem ar BAČ
Un kāds ir tas variants?

     [+] [-]

, 2012-12-14 11:19, pirms 12 gadiem

  +6 [+] [-]

, 2012-12-14 11:26, pirms 12 gadiem
Šodien droši vien vārtos būs Raitums. Cerams, ka Mārtiņš pierādīs, ka ir nemaz nav sliktāks, bet pat labāks vārtsargs par Jučeru, kurš tikai tāpēc, ka spēlē RD, pag. PČ bija LR otrais numurs.
Šīs sezonas vājā spēle ir sašūpojusi Jučera otrā numura pozīciju, un, manuprāt, Raitums ar Muštukovu var mierīgi Māri izkonkurēt, protams, ja vien viņiem izlases vadība dos šādas iespējas.

  +8 [+] [-]

, 2012-12-14 11:28, pirms 12 gadiem
luisnani rakstīja: kādreiz tādas valstis kā dānija, francija un slovēnija, mums nesagādāja lielas problēmas. laiki ir mainījušies. visi iet uz priekšu, mēs stāvam uz vietas
Tas "kādreiz" arī tāds pūkains stereotips, ko veido mūsu vēlme atcerēties to patīkamāko un pievērt acis uz to, kas traucē ilūzijai.

Bija arī tādas spēles:
1994.g. 6. nov. 1:3 pret Franciju
2000.g. 11. nov. 1:2 pret Franciju
2002.g. 8. nov. 2:3 pret Dāniju
2003.g. 9. nov. 0:1 pret Dāniju
(par visjaunākajiem gadiem nerunājot)

Tiesa, uzvaru bijis manāmi vairāk...

  +3 [+] [-]

, 2012-12-14 11:30, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Tas "kādreiz" arī tāds pūkains stereotips, ko veido mūsu vēlme atcerēties to patīkamāko un pievērt acis uz to, kas traucē ilūzijai.

Bija arī tādas spēles:
1994.g. 6. nov. 1:3 pret Franciju
2000.g. 11. nov. 1:2 pret Franciju
2002.g. 8. nov. 2:3 pret Dāniju
2003.g. 9. nov. 0:1 pret Dāniju
(par visjaunākajiem gadiem nerunājot)

Tiesa, uzvaru bijis manāmi vairāk...
Nu nu nevar noliegt, ka šo valstu progress ir bijis milzīgs, par to pašu Latvijas hokeju runājot, cik ir palikuši spēlētaji pasaules hokeja mekā? Ir viela pārdomām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-12-14 11:37, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Šodien droši vien vārtos būs Raitums. Cerams, ka Mārtiņš pierādīs, ka ir nemaz nav sliktāks, bet pat labāks vārtsargs par Jučeru, kurš tikai tāpēc, ka spēlē RD, pag. PČ bija LR otrais numurs.
Šīs sezonas vājā spēle ir sašūpojusi Jučera otrā numura pozīciju, un, manuprāt, Raitums ar Muštukovu var mierīgi Māri izkonkurēt, protams, ja vien viņiem izlases vadība dos šādas iespējas.
Es ceru, ka Mārtiņš ierīs kādas 5 ripas un visiem reiz būs skaidrs, ka šīs diskusijas ir jābeidz un, ka viņš nav labs vārtsargs.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 11:38, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nu nevar noliegt, ka šo valstu progress ir bijis milzīgs, par to pašu Latvijas hokeju runājot, cik ir palikuši spēlētaji pasaules hokeja mekā? Ir viela pārdomām.
Latvijā ir 2 milj. iedzīvotāju
Francijā 55milj.

domāju, ka viņiem vienkārši pat sagadīšanās pēc viens Žaks tur atradīsies, kas pratīs spēlēt. :/

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 11:48, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Šodien droši vien vārtos būs Raitums. Cerams, ka Mārtiņš pierādīs, ka ir nemaz nav sliktāks, bet pat labāks vārtsargs par Jučeru, kurš tikai tāpēc, ka spēlē RD, pag. PČ bija LR otrais numurs.
Šīs sezonas vājā spēle ir sašūpojusi Jučera otrā numura pozīciju, un, manuprāt, Raitums ar Muštukovu var mierīgi Māri izkonkurēt, protams, ja vien viņiem izlases vadība dos šādas iespējas.
Un kuram RD spēlētājam šīs pozīcijas RD nav sašūpojušās?
Cik no n-tajaiem RD zaudējumiem šosezon ir tīri uz Jučera sirdsapziņas?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 11:50, pirms 12 gadiem
aizsargiem gan laba konkurence uz 7 vietām, 5 jau itkā būtu skaidras Kulda,Pujacs,Bārtulis,Galviņš,K.Rēdlihs ,bet uz pārējām divām vēl kādi 10 pretendenti (Sotnieks J Rēdlihs Cibuļskis Reķis Jass Jerofejevs Andersons Saviels Porejs Jakovļevs)

  +3 [+] [-]

, 2012-12-14 11:55, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Latvijā ir 2 milj. iedzīvotāju
Francijā 55milj.

domāju, ka viņiem vienkārši pat sagadīšanās pēc viens Žaks tur atradīsies, kas pratīs spēlēt. :/
65.. bet jā, tev taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 11:56, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nu nevar noliegt, ka šo valstu progress ir bijis milzīgs, par to pašu Latvijas hokeju runājot, cik ir palikuši spēlētaji pasaules hokeja mekā? Ir viela pārdomām.
Manuprāt, zvaigžņu (vai arī NHL spēlētāju, vismaz labu spēlētāju) skaits, būtībā, nenosaka reālo valstsvienību spēku. Piemēram, ko dižu nacionālo izlašu līmenī ir sasniegusi Slovēnija ar stāru Anži Kopitaru sastāvā? Vai Francija ar Kristobalu Uē?
Iespējams, vairāki LV hokejisti paliktu Z-Amerikā un censtos iekļūt un nostiprināties NHL, ja nebūtu KHL, un it sevišķi RD, piemēram, Sprukts, Karsums un Bārtulis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 12:23, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Latvijā ir 2 milj. iedzīvotāju
Francijā 55milj.

domāju, ka viņiem vienkārši pat sagadīšanās pēc viens Žaks tur atradīsies, kas pratīs spēlēt. :/
ak dievs, ku Tu esi naivs...

ne jau iedzīvotāju skaits valstī nosaka spēku samērus! Piemēram, Ķīna un Japāna hokejā ir stipri aiz mums... Savukārt, Somija ar ~2x vairāk iedzīvotājiem kā Latvijā ir stabili priekšā lielvalstij Vācijai...

Tava loģika ir pilnīgi ačgārna, student.

     [+] [-]

, 2012-12-14 12:25, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Jā, agrāk uz šīm un vēl citām dažām valstīm bija tāds nenopietns skats! Bijām pārāki. Kas tagad noticis? Viņi vairāk pielikuši vai mēs vājāki palikuši? Vai pat abi kopā! Vai tiešām tas KHL pie vainas, nezinu...
hokejs visā pasaulē nestāv uz vietas. Tas attīstās, gan Kanādā, ASV, Krievijā, Zviedrijā u.t.t., gan arī hokeja mērogos mazākās valstīs. Tikko kādam tā attīstība nav pietiekoši strauja, tā seko kritums - kā, piemēram, Polijā, Ukrainā, Kazahstānā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 12:30, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Tātad Somijai, Čehijai u.c. nelielām valstīm ir sava panākumu atslēga! Kāpēc mums nav?
Tapēc, ka viņiem jau sen pastāv spēcīgs vietējais čempionāts

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 12:33, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Tātad Somijai, Čehijai u.c. nelielām valstīm ir sava panākumu atslēga! Kāpēc mums nav?
tāpēc, ka viņiem ir resursi:
- daudz halles => daudz bērni/jaunieši nodarbojas ar hokeju => liela izvēle + kvalificēti treneri + nopietni klubi + skatītāju interese (+sponsori) = KVANTITATĪVA un KVALITATĪVA HOKEJA SISTĒMA VALSTĪ

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 12:35, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Tātad Somijai, Čehijai u.c. nelielām valstīm ir sava panākumu atslēga! Kāpēc mums nav?
Lai arī kā tur nebūtu, bet cilvēku resursu daudzums tomēr ir diezgan noteicošs faktors. Protams, nevajag aizmirst manis tik bieži pieminēto LV hokeja stratēģijas trūkumu tuvākā perspektīvā (par tālāko pat nerunājot).
Nevajag aizmirst, ka FIN,CZ u.t.t. hokejs +/- vienmēr vairāk vai mazāk ir bijis attīstīts visā valstī, bet LV vel gadus 14 atpakaļ viss hokejs pamatā koncentrējās ap Rīgu (vel nedaudz Talsos). Plus hokejs nav tas lētākais sporta veids, un mums nav tā bagātākā valsts. Bieži hokejā trenējās nevis talantīgākie, bet gan bagātāku vecāku bērni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 12:38, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ...Plus hokejs nav tas lētākais sporta veids, un mums nav tā bagātākā valsts. Bieži hokejā trenējās nevis talantīgākie, bet gan bagātāku vecāku bērni.
sevišķi jau tas attiecas uz tiem, kas spēj savu bērnus sūtīt uz ārzemēm... Piemēram, Šveicē tas izmaksā >10.000 Ls gadā. Protams, ja spēlētājs vēlāk izsitās kā Ķēniņš - tad jau pats sāk saņemt kādu naudu, taču pirmajos gados tās ir milzīgas izmaksas.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 12:40, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tāpēc, ka bērnu un jaunatnes hokejam ir jābūt pieejamam masveidā, nevis izredzētajiem, kā pie mums !!!
Venstpilī, piemēram, tas ir pieejams masveidā - taču, pateicoties Latvijas hokeja "bezsistēmai" tālāk nav kur attīstīties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 12:43, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tāpēc, ka bērnu un jaunatnes hokejam ir jābūt pieejamam masveidā, nevis izredzētajiem, kā pie mums !!!
Rīgā vispār nav kur trenēties , Pinķi ir ellē ratā, un tad laikam arī tas ir viss. Arēna ir domāta arī citām sacensībam. Loģiski domājot, ja galvaspilsētā ir tikai viena normāla halle kur trenēties hokejā, tad bēdīgi.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 12:44, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Ja par bagātību, tad piem.Slovākija no mums īpaši neatšķiras, ja nu vienīgi tur kkāda rūpniecība ir.
Par blatu padarīšanu, tas gan..
Slovākijā algas ir lielākas kā Latvijā, savukārt, cenas stabili zemākas. Tas radikāli maina iespējas. Plus vēl lielāks atbalsts hokejam no pašvaldībām un sponsoriem.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 12:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ... Bieži hokejā trenējās nevis talantīgākie, bet gan bagātāku vecāku bērni.
Turklāt pēc tam tiek mākslīgi stutēti par megazvaigznēm.Visā valstī trūkst profesionālas sagatavotības visos vecumos,diemžēl.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 12:46, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Rīgā vispār nav kur trenēties , Pinķi ir ellē ratā, un tad laikam arī tas ir viss. Arēna ir domāta arī citām sacensībam. Loģiski domājot, ja galvaspilsētā ir tikai viena normāla halle kur trenēties hokejā, tad bēdīgi.
ar treniņiem jau nav tik traki - Pārdaugavā ir Volvo halle ar 2 laukumiem, ir LSPA, ir 55. vidusskola, ir Daugava...

  +3 [+] [-]

, 2012-12-14 12:46, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Rīgā vispār nav kur trenēties , Pinķi ir ellē ratā, un tad laikam arī tas ir viss. Arēna ir domāta arī citām sacensībam. Loģiski domājot, ja galvaspilsētā ir tikai viena normāla halle kur trenēties hokejā, tad bēdīgi.
Error! – Volvo halle - 2 laukumi, LSPA halle, Daugavas stadions, 55. viduskolas ledus halle...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 12:51, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Ja par bagātību, tad piem.Slovākija no mums īpaši neatšķiras, ja nu vienīgi tur kkāda rūpniecība ir.
Par blatu padarīšanu, tas gan..
Atšķiras jau gan, viņiem rūpniecība ir stabili augstāk attīstīta – blakus Austrija, Vācija, tāpat pateicoties tatru kalniem attīstīts tūrisms...
Un kādā sakārā blatu padarīšana?

  +6 [+] [-]

, 2012-12-14 12:51, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Latvijā ir 2 milj. iedzīvotāju
Francijā 55milj.
Paņem vēl citus skaitļus:
Ķīnā dzīvo ap 1,4 mld
Somijā - ap 5,4 mlj.
Un?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 12:52, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ar treniņiem jau nav tik traki - Pārdaugavā ir Volvo halle ar 2 laukumiem, ir LSPA, ir 55. vidusskola, ir Daugava...
A bet kā ar pieejamību? Teiksim es māku slidot, eju pa ielu , ir brīvs laiks, sagribu slidot, sameklēju tuvāko slidotavu ieeju , paņemu slidas un slidoju. Respektīvi runa par pieejamību jebkuram mirstīgajam, kā tad sporta veids tiks popularizēts tautā ja parastajam mirstīgajam praktiski nav nekādas pieejamības infrastruktūrai arī ne-ziemas mēnešos?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 12:53, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Ja jau autors pieminēja, ka Jekimovam ir 1+1, tad varēja arī pieminēt, ka Jerofejevam ir 0+2: EIHC Championships | Home Page .
Diemžēl Jerofejevs ar Jasu abus golus arī ielaida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 12:57, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A bet kā ar pieejamību? Teiksim es māku slidot, eju pa ielu , ir brīvs laiks, sagribu slidot, sameklēju tuvāko slidotavu ieeju , paņemu slidas un slidoju. Respektīvi runa par pieejamību jebkuram mirstīgajam, kā tad sporta veids tiks popularizēts tautā ja parastajam mirstīgajam praktiski nav nekādas pieejamības infrastruktūrai arī ne-ziemas mēnešos?
un kādas problēmas? Ej un slido: :::V O L V O  S P O R T... - arī citās hallēs ir tāpat

     [+] [-]

, 2012-12-14 12:59, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: Cik daudz vecāku pelna 10 000 latu gadā? Vidējā slāņa cilvēkiem tas nav pa kabatai....bagātnieku dēliņi tik var tā atļauties...
tur jau tā lieta... viena daļa no potenciāli labākajiem finansiālu iemeslu dēļ jau atbirst bērnībā un par viņiem mēs vispār neuzzinām...

  -2 [+] [-]

, 2012-12-14 13:01, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: un kādas problēmas? Ej un slido: :::V O L V O  S P O R T... - arī citās hallēs ir tāpat
A tu zini kur pēc ģeogrāfiskā novietojuma atrodas tā čuhņa? Nu nebur drāmu, kratīties uz otru pilsētas galu, atvaino, bet tad es labak basi uzkapāju tepat pie mājas.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 13:03, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: un bagātnieku dēliņiem tā cīņaspara nav ne kripatas..tādiem,kuriem visu dzīvē pasniedz uz paplātes- tie nav cīnītāji.
Tas ir atkarīgs no cilvēka un ģimenes, nevis maka biezuma – paskaties uz to pašu Bļugeru – 3. augstākais NHL drafts latviešiem – fāteris par naudas trūkumu absolūti nevarētu sūdzēties....
Ja gribēs, izsitīsies gan no parastas ģimenes, gan no bagātas...

     [+] [-]

, 2012-12-14 13:06, pirms 12 gadiem
no Twitter:

@JanisCelmins

Izlases vārtos šovakar Raitums; malā paliks Bārtulis un Skvorcovs. Maiņu virknējumos daudz izmaiņu...

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 13:07, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A tu zini kur pēc ģeogrāfiskā novietojuma atrodas tā čuhņa? Nu nebur drāmu, kratīties uz otru pilsētas galu, atvaino, bet tad es labak basi uzkapāju tepat pie mājas.
ir jau vēl 55. vsk., LSPA un Daugava.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 13:10, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Manuprāt, zvaigžņu (vai arī NHL spēlētāju, vismaz labu spēlētāju) skaits, būtībā, nenosaka reālo valstsvienību spēku. Piemēram, ko dižu nacionālo izlašu līmenī ir sasniegusi Slovēnija ar stāru Anži Kopitaru sastāvā? Vai Francija ar Kristobalu Uē?
Iespējams, vairāki LV hokejisti paliktu Z-Amerikā un censtos iekļūt un nostiprināties NHL, ja nebūtu KHL, un it sevišķi RD, piemēram, Sprukts, Karsums un Bārtulis.
Bet tur jau tā lieta, ka Francijai un Slovēnijai nav šīs te NHL kvantitātes. Ja runājam par KHL, tad tā pilnīgi nekādā ziņā nav mainījusi musu spēlētāju centienus iekļūt NHL. Visi tevis pieminētie plus Kulda ir centušies nostiprināties NHL, un visi jau KHL laikā, un viņiem tas nav izdevies. Un KHL nav mainījis faktu, ka Pelšs, Girgensons un Bļugers, un arī citi mūsu jaunie dodas pāri dīkim ar domu par NHL. Tas, kas ir interesanti, ir tas, ka agrāk pirms gadiem desmit mums bija pa 5 stabiliem NHL večiem. Vienu gadu pat veseli 7 spēlēja NHL. Daži protams epizodiski. Šobrīd situācija nav tik patīkama. No otras puses tajā laikā liela daļa izlases kodola spēlēja visādās Dānijās, Slovākijās un otrajās līgās vadošajās valstīs.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 13:13, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ak dievs, ku Tu esi naivs...

ne jau iedzīvotāju skaits valstī nosaka spēku samērus! Piemēram, Ķīna un Japāna hokejā ir stipri aiz mums... Savukārt, Somija ar ~2x vairāk iedzīvotājiem kā Latvijā ir stabili priekšā lielvalstij Vācijai...

Tava loģika ir pilnīgi ačgārna, student.
Ķīna un Japāna nekopj šos sportus.
Tu arī salīdzini pilnīgi bez plaknes. Varēji vēl Butānu celt kā piemēru, ka skaitam nav nozīmes.

Francija un Latvija ir salīdzinoši vienā līmenī hokeja attīstībā (izsviežot mazākus faktorus, tas rupji tulkojas kā "cik daudz $ valsts var iesviest attiecīgajā sportā uz 1 iedzīvotāju") un viņu pārsvars attīstības tempā šobrīd ir tieši dēļ cilvēku skaita.
Ķīnā, starp citu, es domāju hokeja attīstības temps ir daudz lielāks kā Latvijā.
Teiksim Ķīna ar katru gadu kļūst par 10% kompetentāka un labāka hokejā, kamēr Latvijā, šķiet, šobrīd ir stagnācija vai par nedaudz mīnusos iet.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 13:19, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Ķīna un Japāna nekopj šos sportus.
Tu arī salīdzini pilnīgi bez plaknes. Varēji vēl Butānu celt kā piemēru, ka skaitam nav nozīmes.

Francija un Latvija ir salīdzinoši vienā līmenī hokeja attīstībā (izsviežot mazākus faktorus, tas rupji tulkojas kā "cik daudz $ valsts var iesviest attiecīgajā sportā uz 1 iedzīvotāju") un viņu pārsvars attīstības tempā šobrīd ir tieši dēļ cilvēku skaita.
Ķīnā, starp citu, es domāju hokeja attīstības temps ir daudz lielāks kā Latvijā.
Teiksim Ķīna ar katru gadu kļūst par 10% kompetentāka un labāka hokejā, kamēr Latvijā, šķiet, šobrīd ir stagnācija vai par nedaudz mīnusos iet.
domāšana nav Tava stiprā puse... veltīgi Tu ignorēji Somiju vs. Vāciju, tāpat arī varētu likt Slovēniju vs. Poliju...

Tajā pašā Ķīnā Tevis pieminētājā Ķīnā nekas no hokeja neattīstās - kā ir auzas, tā ir auzas... drīzāk regresē... atceros, 80-jos Ķīna bija +/- vienā līmenī ar Ungāriju, Lielbritāniju, priekšā Korejai... tagad viss ir stipri bēdīgāk šiem

     [+] [-]

, 2012-12-14 13:24, pirms 12 gadiem
Es Esmu Leģenda ^ ^ rakstīja: Francija sagrāva Slovēniju. Man jau liekas, ka Latvijai vairāk jāgatavojas spēlei ar slovēniju.
iespējams, bet vajadzētu kārtīgi sagavoties soču atlasei, lai tomēr parādītu cienīgu sniegumu, kaut aŗī var nekvalificēsies olimpiādei.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 13:25, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Ķīna un Japāna nekopj šos sportus.
Tu arī salīdzini pilnīgi bez plaknes. Varēji vēl Butānu celt kā piemēru, ka skaitam nav nozīmes.

Francija un Latvija ir salīdzinoši vienā līmenī hokeja attīstībā (izsviežot mazākus faktorus, tas rupji tulkojas kā "cik daudz $ valsts var iesviest attiecīgajā sportā uz 1 iedzīvotāju") un viņu pārsvars attīstības tempā šobrīd ir tieši dēļ cilvēku skaita.
Ķīnā, starp citu, es domāju hokeja attīstības temps ir daudz lielāks kā Latvijā.
Teiksim Ķīna ar katru gadu kļūst par 10% kompetentāka un labāka hokejā, kamēr Latvijā, šķiet, šobrīd ir stagnācija vai par nedaudz mīnusos iet.
Kapēc stagnācija? Tieši jauniešu ziņā viss sāk notikt – Eiropā spēcīgās līgās jaunieši sāk parādīties – Kļaviņš SWE Elite, Zuševics AUT Ebel, Znadovskis SUI NLA, arī vasaras 2 NHL drafti + junioru desants uz CHL, MHL komanda+3 MHL B komandas, arī krievu junioru komandās spēlējošie, Liepājā ir perspektīvi juniori/jaunieši, Kuzmenkovs plosās pa BAČ, Dašutins MVD dod cerības, ka nākotnē būs labs spēlētājs, HK Rīga Bukarts un Jeļisejevs, Begovs... 2 varočiki Šveices junioros, Gudļevskis, Auziņš, Kalniņš...
Situācija izskatās daudz rožaināka, nekā bija kādus 5 gadus atpakaļ.

     [+] [-]

, 2012-12-14 13:25, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: šinī spēlē galvenais nav rezultāts - franči ir spēcīgākajā sastāvā. Pret šo sastāvu nāksies spēlēt OS kvalifikācijā Rīgā. Svarīgāk ir detalizēti izpētīt franču spēles manieri... Varbūt pat zaudēt ir izdevīgāk - lai franči domā, ka Rīgā varēs spēlēt tāpat
Es domāju franči labi zin, ka apspēlēt LV nemaz nav tik nereāli pat Arēna Rīga.

     [+] [-]

, 2012-12-14 13:56, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Mums tak ar ir kur pielikt februari salidzinajuma ar pasaules cempionatu ..klat varetu nakt Karsums,Darzins Kulda..kas noteikti bus starp lideriem.
Sprukts, Mikelis, Cipulis, vel dazi aizsargi, Bukarts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 14:22, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bieži hokejā trenējās nevis talantīgākie, bet gan bagātāku vecāku bērni.
Tad tu varbūt vari pastāstīt, kā ir Liepājā, kur vecāki maksā 10 Ls mēnesī, ledus par brīvu, autobusi uz izbraukumiem par brīvu (plus dod kaut kādu dienas naudu, pavisam nelielu), ekipējums ir par brīvu daļēji.
Nedomāju, ka tas ir kas nepaceļams.

Nu, jā, Rīgā esot citādi... 70 Ls mēnesī, par izbraukumiem jāmaksā atsevišķi, utt.

     [+] [-]

, 2012-12-14 14:26, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tad tu varbūt vari pastāstīt, kā ir Liepājā, kur vecāki maksā 10 Ls mēnesī, ledus par brīvu, autobusi uz izbraukumiem par brīvu (plus dod kaut kādu dienas naudu, pavisam nelielu), ekipējums ir par brīvu daļēji.
Nedomāju, ka tas ir kas nepaceļams.

Nu, jā, Rīgā esot citādi... 70 Ls mēnesī, par izbraukumiem jāmaksā atsevišķi, utt.
kā stāsta paziņas, kam bērņuks trenējās hokejā, Rīgā vismaz izmaksas esot vidēji ap 150 Ls mēneši + vēl papildus, ja brauc uz ārzemju turnīriem. Tas nav maz.
Basī, florbolā, futenē izmaksas ir krietni mazākas...

  -3 [+] [-]

, 2012-12-14 14:29, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kā stāsta paziņas, kam bērņuks trenējās hokejā, Rīgā vismaz izmaksas esot vidēji ap 150 Ls mēneši + vēl papildus, ja brauc uz ārzemju turnīriem. Tas nav maz.
Basī, florbolā, futenē izmaksas ir krietni mazākas...
florbola treneties redzu jegu tikai tad, ja gribi but veseligs... ja gribi ne tikai but veseligs, bet kaut ko ari sporta sasniegt, tad tada kaktu sporta nav ko darit

     [+] [-]

, 2012-12-14 14:31, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Venstpilī, piemēram, tas ir pieejams masveidā - taču, pateicoties Latvijas hokeja "bezsistēmai" tālāk nav kur attīstīties...
neatceros, ka Ventspils jauniesu komandas ar ko butu izcelusas, pedejos gados gan paradas talantiga jaunatne, bet tie ir U14 un tadi vecumi...
Un ja, man nekas nebutu pret jaunam komandam LAC, bet nesaprotu kapec par Lipmana nerazberihu jakrauj vaina uz RD, ka tas piedava MHL modeli jaunatnes audzinasanai....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 14:39, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: florbola treneties redzu jegu tikai tad, ja gribi but veseligs... ja gribi ne tikai but veseligs, bet kaut ko ari sporta sasniegt, tad tada kaktu sporta nav ko darit
ak mans dievs! Cik Tu esi ... jocīgs... (maigi sakot)

Kāpēc, Tavuprāt, bērnus ved nodarboties ar sportu? Dēļ tā, lai viņi kaut ko sasniegtu sportā vai arī lai viņus nodarbinātu un uzlabotu fizisko sagatavotību? >90% gadījumos ir 2. variants.

Man lielais puika kādreiz trenējās basketbolā, pēc tam pārgāja uz florbolu. Tagad jau pieaugušā vecumā spēlē florbolu vēl joprojām. Manuprāt, normāla izvēle, ja pašu tas aizrauj.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 14:41, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: neatceros, ka Ventspils jauniesu komandas ar ko butu izcelusas, pedejos gados gan paradas talantiga jaunatne, bet tie ir U14 un tadi vecumi...
Un ja, man nekas nebutu pret jaunam komandam LAC, bet nesaprotu kapec par Lipmana nerazberihu jakrauj vaina uz RD, ka tas piedava MHL modeli jaunatnes audzinasanai....
nav jau svarīgi, ar ko izcēlušās Venstspils komandas - būtiskāk ir tas, ka hokejs puikām Ventspilī ir pieejams.

     [+] [-]

, 2012-12-14 14:47, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nav jau svarīgi, ar ko izcēlušās Venstspils komandas - būtiskāk ir tas, ka hokejs puikām Ventspilī ir pieejams.
ir loti svarigi, viniem ir iespejas , bet rezultats nulle...............

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 14:53, pirms 12 gadiem
krahs rakstīja: ir loti svarigi, viniem ir iespejas , bet rezultats nulle...............
kāpēc nulle? bērni ir apmierināti - var nodarboties ar to, kas viņiem patīk; vecāki ir apmierināti - bērns nodarbināts un nevazājas pa ielām tāpat, pie kam, tas neko daudz nemaksā

     [+] [-]

, 2012-12-14 14:55, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kā stāsta paziņas, kam bērņuks trenējās hokejā, Rīgā vismaz izmaksas esot vidēji ap 150 Ls mēneši + vēl papildus, ja brauc uz ārzemju turnīriem. Tas nav maz.
Basī, florbolā, futenē izmaksas ir krietni mazākas...
Dēls trenējas Jelgavā Zemgale/JLSS U-12. Izmaksas mēnesī - degviela, lai aizvestu uz treniņu no 25km attāla miesta + 20lvl mēnešmaksa.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 14:58, pirms 12 gadiem
Bonkajs rakstīja: Dēls trenējas Jelgavā Zemgale/JLSS U-12. Izmaksas mēnesī - degviela, lai aizvestu uz treniņu no 25km attāla miesta + 20lvl mēnešmaksa.
un kā ar ekipējumu? Un kā ar izbraukumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 15:05, pirms 12 gadiem
kad šodien ir U-20 izlases pārbaudes spēle

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 15:06, pirms 12 gadiem
slidotājs13 rakstīja: kad šodien ir U-20 izlases pārbaudes spēle
Bija paredzēta otrdien 18. dec. Brocēnos un trešdien 19. dec. Piņķos.
Vai tad ir kaut kas mainīts?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 15:07, pirms 12 gadiem
Ganjau Cēzers no "Ugunsgrēka" ari ies uz spēli viņš taču aizlidoja atpakal uz Franciju

     [+] [-]

, 2012-12-14 15:14, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Bija paredzēta otrdien 18. dec. Brocēnos un trešdien 19. dec. Piņķos.
Vai tad ir kaut kas mainīts?
pret ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 15:19, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pret ko?
SKA Pikjer jaunatne

     [+] [-]

, 2012-12-14 15:21, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ak mans dievs! Cik Tu esi ... jocīgs... (maigi sakot)

Kāpēc, Tavuprāt, bērnus ved nodarboties ar sportu? Dēļ tā, lai viņi kaut ko sasniegtu sportā vai arī lai viņus nodarbinātu un uzlabotu fizisko sagatavotību? >90% gadījumos ir 2. variants.
ne nu protams, bet var jau savienot lietderigo ar patikamo + iespejams nakotne dzekam nopelnit kadu naudinu ar valasprieku. Ja tiesam mazajam patik florbols, tad protams, ka uz florbolu, bet ja vienkarsi patik sports, tad es padomatu vispirms par basi, fuci vai hokeju un tikai pec tam florbolu (protams no finansem ar atkarigs)

Manuprat ari dzivee, ja ir divas +/- vienadas vietas, tad izvelesies to, kur IESPEJAMS karjeras izaugsme nakotne var but lielaka. Protams hokis vecakus atbaida ar naudu un traumam un krievu treneriem, tiesi tapec daudzi izvelas florbolu IMHO

     [+] [-]

, 2012-12-14 15:24, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ne nu protams, bet var jau savienot lietderigo ar patikamo + iespejams nakotne dzekam nopelnit kadu naudinu ar valasprieku. Ja tiesam mazajam patik florbols, tad protams, ka uz florbolu, bet ja vienkarsi patik sports, tad es padomatu vispirms par basi, fuci vai hokeju un tikai pec tam florbolu (protams no finansem ar atkarigs)
paskatīsimies, kā Tu runāsi, kad Tev būs bērni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 15:30, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: paskatīsimies, kā Tu runāsi, kad Tev būs bērni...
tas gan tiesa, pagaidam par to visu man ir visai miglains prieksstats... Nevaretu ari teikt, ka par ko citu man butu baigais prieksstats, es vienkarsi komenteju

     [+] [-]

, 2012-12-14 15:34, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Abrag, ko nozīmē, ja parādās slēpti komenti, kas nav apzināti ignorēti? Vai tie nav t.s. kloni?
tie ir vai nu no Tevis paša ignorēta lietotāja vai arī no administrācijas nobanota lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 15:46, pirms 12 gadiem
Jekimovam 2 varti bus!

     [+] [-]

, 2012-12-14 16:27, pirms 12 gadiem
Ko var čīkstēt,ja zaudēs.Tāpat febrālī no šī sastāva puse nespēlēs izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 16:35, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tad tu varbūt vari pastāstīt, kā ir Liepājā, kur vecāki maksā 10 Ls mēnesī, ledus par brīvu, autobusi uz izbraukumiem par brīvu (plus dod kaut kādu dienas naudu, pavisam nelielu), ekipējums ir par brīvu daļēji.
Nedomāju, ka tas ir kas nepaceļams.

Nu, jā, Rīgā esot citādi... 70 Ls mēnesī, par izbraukumiem jāmaksā atsevišķi, utt.
Tevis minētās izmaksas attiecās uz tiem, kas jau puslīdz nostiprinājušies kādā no bērnu komandām, bet iesācējiem par daudz ko jāmaksā pašiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 16:58, pirms 12 gadiem
oilersbest rakstīja: hahahahhahahahahahha neradis jusu iemiljoto lohoshanos hahahaha sportacentrs apdrisās hahaha
kāds sakars sportacentram ar spranču stulbumu?

     [+] [-]

, 2012-12-14 17:04, pirms 12 gadiem
Stulbie franči , tiešraides nebūs

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 17:07, pirms 12 gadiem
oilersbest rakstīja: hahahahhahahahahahha neradis jusu iemiljoto lohoshanos hahahaha sportacentrs apdrisās hahaha
un ar ko Tu smejies?? Nekā priecīga tur nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 17:16, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: un ar ko Tu smejies?? Nekā priecīga tur nav...
priecīga nē, bet smieklīga gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-12-14 17:25, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Stulbie franči , tiešraides nebūs
Kāpēc stulbie? Tiešraide būs pa franču Canal+. Es, piemēram, redzēšu.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 17:33, pirms 12 gadiem
Mord rakstīja: Kāpēc stulbie? Tiešraide būs pa franču Canal+. Es, piemēram, redzēšu.
Tāpēc, ka no Latvijas ir aizbraukuši SC filmētāji lai nodrošinātu tiešraidi Latvijā, bet franči aizliedz rādīt. Un ko Francijā rāda man pie kājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 19:08, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pret ko?
SKA-1946

     [+] [-]

, 2012-12-14 19:10, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: SKA Pikjer jaunatne
Viss jau pareizi, bet, starp citu, SKA un Piter ir divas dažādas klubu sistēmas:}
Piemēram: Турнирное положение - Федерация Хоккея...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 19:52, pirms 12 gadiem
Bolieties laimīgi frombar.tv

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 19:55, pirms 12 gadiem
Zaudējums 2-6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 20:37, pirms 12 gadiem
ZauDēsim viennozīmīgi!
Bet Galvenais Ir Jautājums: Cik kautiņu tix fixets šai darudzības spēlei?...
Cik mans atmiņš viļ/neviļ - Rīgā vienmēr bija kautiņi ar frančiem.......
Ar to tās pārbaudes spēles pret Franciju, Rīgā, izraisīja Maxxximus pievilcību!

     [+] [-]

, 2012-12-14 20:38, pirms 12 gadiem
hockeyarena.net rakstīja: Bolieties laimīgi http://www.frombar.tv/v-4/8/164/v-496583.html
ej maja, zaldat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 20:48, pirms 12 gadiem
==="Motivācija nav nekur jāmeklē. Visi zina, kāda ir cena, visi grib spēlēt izlasē," uzbrucējs Andris Džeriņš norādīja, ka komanda ir apņēmības pilna cīnīties katrā epizodē....===
...Tikai aizmirsa par norādījumiem no algu maksājušajiem klubiem........

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 20:53, pirms 12 gadiem
Atvainojos, bet mani te atkal sitīs ar sarūsējošām beisbola draugu nūjām....Tapēc dodos labāk hokeju vērot!

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:33, pirms 12 gadiem
tad var kaut kur redzēt vai nevar to hokji?

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:33, pirms 12 gadiem
tiesraide?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 21:34, pirms 12 gadiem
Roberts Jekimovs...jau uz ceļiem...
Nu lieliska bilde pirms spēles!
Paldies!

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:43, pirms 12 gadiem
Izskatās ka šovakar bez hoķa frančiem ar nekā nav...

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:43, pirms 12 gadiem
Nevienā linkā nerādā spēli, gruzījas un viss!!! Kas notiek??? Rādiet Lūdzu hokeju, hokeja Tauta gaida!!!

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:44, pirms 12 gadiem
jā kāds iedotu linku būtu ļoti pateicīgs!!

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:44, pirms 12 gadiem
[quote erred]
Roberts Jekimovs...jau uz ceļiem...
Nu lieliska bilde pirms spēles!
Paldies!
[/quote
tu pa sataliitu???

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 21:44, pirms 12 gadiem
Latvia - Gints Meija (Martins Porejs, Ronalds Kenins) 3:21

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:45, pirms 12 gadiem
tiešām nav neviena linka?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 21:46, pirms 12 gadiem
Biezais Elvijs (Vitalijs Pavlovs, Roberts Jekimovs) 3:43

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:47, pirms 12 gadiem
frombar.tv bet vienalga nerāda, lādējas un viss !!!

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:47, pirms 12 gadiem
Atradu kur var sekot līdzi rezultātam Hockey Livescore - Ice Hockey, Live Ice Hockey...

ir 1:0 mūsējie vadībā!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:48, pirms 12 gadiem
2:0 jau

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:48, pirms 12 gadiem
jau 2-0,sakums labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:50, pirms 12 gadiem
heheh, Man jau patika kad bukiji izlika tik saldu liniju, jo pec vakardienas spelem tie nodomaja kad Francija faforiti panemu +0.5 pa 1.87.

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:51, pirms 12 gadiem
kurs otros iemeta?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 21:54, pirms 12 gadiem
Neloģiskie fraņči!!! Ienīstu viņus!!! Nevar internetu sagādāt valstī, kas ir Eiropas Savienības viena no pamatvalstīm!!! Gerevņa pēdējā !!! Sarauj Latvija!!! Saraujiet tos mūdžus gabalos!!! Dievs Svētī, Latviju!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 21:55, pirms 12 gadiem
2:1

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:55, pirms 12 gadiem
Vai 2-0 mums par labu,un kas iemeta?

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:55, pirms 12 gadiem
Meija G. (Poreys M. + Kenins R.) = 03:21
Biezais E. (Pavlovs V. + Jekimovs R.) = 03:43

Ritz N. = 08:55

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 21:55, pirms 12 gadiem
2:1

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 21:55, pirms 12 gadiem
uzliku par lv uzvaru pamatlaikā ar koefu 2,83. pagaidām labi izskatās...

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:55, pirms 12 gadiem
suriks77 rakstīja: Vai 2-0 mums par labu,un kas iemeta?
Meija un Biezais

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 21:56, pirms 12 gadiem
Kur to visu var redzēt, kādā kanālā?Kur?

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:56, pirms 12 gadiem
KURŠ PERIODS?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 21:57, pirms 12 gadiem
glentoran99 rakstīja: Neloģiskie fraņči!!! Ienīstu viņus!!! Nevar internetu sagādāt valstī, kas ir Eiropas Savienības viena no pamatvalstīm!!! Gerevņa pēdējā !!! Sarauj Latvija!!! Saraujiet tos mūdžus gabalos!!! Dievs Svētī, Latviju!!!
ja nebūtu tā pēdējā teikuma, ieliktu tev -. :d

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:58, pirms 12 gadiem
suriks77 rakstīja: KURŠ PERIODS?
1 per. 15 minūte

     [+] [-]

, 2012-12-14 21:58, pirms 12 gadiem
Shenker rakstīja: Meija un Biezais
Paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 21:58, pirms 12 gadiem
gatisvb rakstīja: Kur to visu var redzēt, kādā kanālā?Kur?
Redzēt gan nevar Hockey Livescore - Ice Hockey, Live Ice Hockey...

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 21:59, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Es ceru, ka Mārtiņš ierīs kādas 5 ripas un visiem reiz būs skaidrs, ka šīs diskusijas ir jābeidz un, ka viņš nav labs vārtsargs.
Tev kkads personisks naids pret vinu? Lai jau cilveks spelee! Pie ta ka musu Latvijas hokejs nenoliedzami grimst, katrs speletajs mums ir no svara! Mums to hokeistu ir tik cik ir! Tada ka Kanada varet bez problemam savakt 10 tadas izlases ka mums uz PC brauc!

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:01, pirms 12 gadiem
Gizis rakstīja: Ceturtais ibio!Nez kurš vēl periods var būt,ja spēle sākas 21:30.Palieto smadzeni mazliet.
Nenervozē,iedzer balderjāņus..

  -2 [+] [-]

, 2012-12-14 22:02, pirms 12 gadiem
glentoran99 rakstīja: Neloģiskie fraņči!!! Ienīstu viņus!!! Nevar internetu sagādāt valstī, kas ir Eiropas Savienības viena no pamatvalstīm!!! Gerevņa pēdējā !!! Sarauj Latvija!!! Saraujiet tos mūdžus gabalos!!! Dievs Svētī, Latviju!!!
Gaidu jevrikus Latvijā!...ne to vien neredzēsi!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:02, pirms 12 gadiem
suriks77 rakstīja: Nenervozē,iedzer balderjāņus..
nospideji

  +3 [+] [-]

, 2012-12-14 22:03, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Gaidu jevrikus Latvijā!...ne to vien neredzēsi!
Saistības starp abiem tik nekādas, bet nu nekas - loģika ne visiem dota!

  -2 [+] [-]

, 2012-12-14 22:05, pirms 12 gadiem
Labi, eju gulēt!
Bet paldies par cienīgo zudējumu!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:07, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: nospideji
Nē...Vienkārši riebjās tādi idioti,kā tu,kuri neprot pieklājīgi komunicēt internetā!!!!!

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:07, pirms 12 gadiem
Pirmais periods beidzās, rezultāts paliek 2-1 mūsu labā.

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:08, pirms 12 gadiem
Metieni:
Latvija 15
Francija 7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-12-14 22:15, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Saistības starp abiem tik nekādas, bet nu nekas - loģika ne visiem dota!
Nebūs Tev vairs internets pieejams! Tu TO saproti?...ja vien nēesi viens no Tautas Kalpu ārlaulības bērniem.....

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:15, pirms 12 gadiem
kāds linku var iemest?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:16, pirms 12 gadiem
Es tikai vienu nesaprotu - labi strīmot ir aizliegts jo Francija acīmredzami ir manāmi atpalikusi valsts un tur neko nepadarīsi, bet ja Sportacentra veči ir tur uz vietas vai nevarētu vismaz uztaisīt play-by-play spēles aprakstu kā tas parasti ir Dinamo spēlēm (lai gan Dinamo aprakstus neviens tāpat nelasa, jo ir iespējas skatīties)? Vai esat tā sadusmojuši francūžus ka šie visas interneta privilēģijas atņēmušī?

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 22:17, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Nebūs Tev vairs internets pieejams! Tu TO saproti?...ja vien nēesi viens no Tautas Kalpu ārlaulības bērniem.....
Nu Jā, igauņiem uzreiz pēc eiro ieviešanas atslēdza visu internetu! Vo trollis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 22:21, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nav jau futbols!
kāds tur sakars ar futbolu? vienkārši viņi tāpat sēž tajā arēnā (visticamāk) un neko lietderīgu interneta liegums neļauj darīt, varbūt vismaz varētu ielikt kādu komentāru laiku pa laikam.

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:25, pirms 12 gadiem
2. periods sācies.

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:25, pirms 12 gadiem
klau kur var redzeet speeli ????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:27, pirms 12 gadiem
super_cucurs rakstīja: klau kur var redzeet speeli ????
Lionā, vai franču Canal+

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:28, pirms 12 gadiem
2:2

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:34, pirms 12 gadiem
orlando rakstīja: Es tikai vienu nesaprotu - labi strīmot ir aizliegts jo Francija acīmredzami ir manāmi atpalikusi valsts un tur neko nepadarīsi, bet ja Sportacentra veči ir tur uz vietas vai nevarētu vismaz uztaisīt play-by-play spēles aprakstu kā tas parasti ir Dinamo spēlēm (lai gan Dinamo aprakstus neviens tāpat nelasa, jo ir iespējas skatīties)? Vai esat tā sadusmojuši francūžus ka šie visas interneta privilēģijas atņēmušī?
Laikam atkal kāds Francijā atkal streiko.....

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:37, pirms 12 gadiem
2:3

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:38, pirms 12 gadiem
Sakas nu ka ta var...blin-atkal viss uz zaga pusi iet...no 2-0,2-2...nu kas pa huj..???Si spele jauzvar un 3p-un kopa mums tik pat cik Daniem pa 4p.

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:39, pirms 12 gadiem
jebal 2:3 ... Latvija nemaak tomeer spelet to hokeju !

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:40, pirms 12 gadiem
2:4 ;(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:40, pirms 12 gadiem
nu ja lieki dzeset muti-nu jau jasak domat...ko tad mes varam vispar uzvaret???

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:40, pirms 12 gadiem
jau kāšam -3-2 ((

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 22:41, pirms 12 gadiem
2:5................................ Kas vinji vispaar Ahu..je..... ??????????????

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:42, pirms 12 gadiem
14.min divi goli franchiem..... jebakj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:43, pirms 12 gadiem
ok ! bet man no franchiem raada tikai zinju kanaalu ... var kaads pateikt ku krievu vai i-neta var redzeet ?

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:43, pirms 12 gadiem
cik isti ir???

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:43, pirms 12 gadiem
Solis23 rakstīja: nu ja lieki dzeset muti-nu jau jasak domat...ko tad mes varam vispar uzvaret???
Ar otro sastāvu(tāds arī šovakar atrodas uz ledus) leišus un poļus gan jau ka uzvilktu

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:44, pirms 12 gadiem
Es caur flashscore.com skatos... viens gols vai nu netika ieskaitits vai ari vnk ieskaitija divus viena gola vietaa !

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:44, pirms 12 gadiem
2-3 vai 2-5???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:44, pirms 12 gadiem
Nu tagad raada 5:2 ... atkal atcela , bet tomer ieskaitija...

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:44, pirms 12 gadiem
kaads 2:3 .. ir 5:2 mums pa sliktu tuu aaksts !

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:45, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:45, pirms 12 gadiem
5-2 tāds ir īstais rezultāts Bl..j ko , lai vēl saka((

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:45, pirms 12 gadiem
eu camon nu cik tad iisti ir

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:46, pirms 12 gadiem
tiešām 5-2? mēs raujam bez vārtsarga?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 22:46, pirms 12 gadiem
nu izskatāš ka aizsardzība mums līmenī - 4 ielaisti goli 10 minūtēs, ej galīgi. Labi vien ir ka što nerāda, jo liekas ka baigais pazors. Šitā nevar spēlet par ar šādu sastāvu....

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:46, pirms 12 gadiem
2:5

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:47, pirms 12 gadiem
es veel totalizatoru uzliku Latvijai uz nulliti
Ta nepaveicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:48, pirms 12 gadiem
5-2 aaaaaaaaaaaaaaaa, izskatas ka tomer ta nav treneru vaina ne RD, ne izlase, vienkarsi aitu bars nemak spelet

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 22:48, pirms 12 gadiem
5-2 mēs kāšam,ideāli....

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:48, pirms 12 gadiem
tuliit bus 6:2.. gan jau.. es vnk to juutu

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:49, pirms 12 gadiem
Raitums caurums. Aizsardziba - caurstaigājamā sēta((
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:50, pirms 12 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 22:52, pirms 12 gadiem
Laikam jāmet miers hokejam...

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:53, pirms 12 gadiem
kauns,kauns,kauns...jezin...es pi..,no 2-0,2-5Izskatas ka ari Nolans ilgi nebuspazors pa visu pasauli...nu ka ta var???Nu huliss sutit 2 sastavu???Pazemoties???sis ir norakstams gads bijis musu hokeja-un tagad ticesu ka skaitlis 12 nav laimigs...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:54, pirms 12 gadiem
Dinamo infekcija

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:54, pirms 12 gadiem
Solis23 rakstīja: kauns,kauns,kauns...jezin...es pi..,no 2-0,2-5Izskatas ka ari Nolans ilgi nebuspazors pa visu pasauli...nu ka ta var???Nu huliss sutit 2 sastavu???Pazemoties???sis ir norakstams gads bijis musu hokeja-un tagad ticesu ka skaitlis 12 nav laimigs...
Dinamo zaudē - treneri vainīgi, izlase zaudē - treneri vainīgi, jauniešu izlase zaudē - treneri vainīgi. Kad beidzot pienāks spēlētāju laiks? 3 vārti 2 minūšu laikā - noteikti treneri vainīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:57, pirms 12 gadiem
Es jau sen rakstīju,ka viņus visus vajag pie kādas babkas vest........

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 22:58, pirms 12 gadiem
par ko stress ?
tās ir pārbaudes spēles ar izlases kandidātiem, tiek pārbaudītas viņu spējas, Teds redz, kādi kuram defekti un nespējas

šodienas vārtsargs arī nav ''ekstraklases mūris''.
Kad būs Olimpiskais atlases turnīrs, tad arī redzēs, kas ir kas!

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:59, pirms 12 gadiem
CSAT pakā, kanāls Sport+ rāda, tagad pārtraukums.
Mēģināšu skatīties ja klienti netraucēs.

     [+] [-]

, 2012-12-14 22:59, pirms 12 gadiem
Nu cali???Nav jau pirma reize kad treneri stav blakus un vero speli-ne???Te tev bij geroju komanda...viss ko es varu pateikt ir tas...ka cali aizbraukusi ekskursija uz Franciju...te jau velk pat ar Rumaniju un Poliju uz nicu,ja ne pat zagi bullisos

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:00, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Dinamo zaudē - treneri vainīgi, izlase zaudē - treneri vainīgi, jauniešu izlase zaudē - treneri vainīgi. Kad beidzot pienāks spēlētāju laiks? 3 vārti 2 minūšu laikā - noteikti treneri vainīgi!
piekriitu.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:01, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: CSAT pakā, kanāls Sport+ rāda, tagad pārtraukums.
Mēģināšu skatīties ja klienti netraucēs.
Ja izdodas, tad atmet te kādu informāciju...

  +3 [+] [-]

, 2012-12-14 23:01, pirms 12 gadiem
Izskatas ka te vienam baram būtu laiks beigt mocīties un vnk nošauties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-12-14 23:02, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Ja izdodas, tad atmet te kādu informāciju...
googlee pats arii speeles video vari atrast... tikai pirkstus pakustini.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:04, pirms 12 gadiem
RAGNARS rakstīja: googlee pats arii speeles video vari atrast... tikai pirkstus pakustini.
Nu jā, internetā ir 62 video linki, bet visi sēž pie livescore, vo lohi! F.ck ur logic.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:05, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ja paskatās kāds sastāvs mums tur aizbraucis un,kād sastāvs francūžiem, un kā daži no viņu vīriem nospēlēja iepriekšēja PČ, tad rezultāts nav pārsteidzošs.
no mūsējiem arī daži nospēlēja PČ, bet to jau visi aizmirst. Ja paskatās tad TIK šausmīgi slikta izlase nemaz nav aizbraukusi un arī ir praktiski visi tuvākie rezervisti. 1 1/2 maiņa no tām kas šobrīd kāš Francijai spēlēs atlases ciklā, ja ne veselas 2 maiņas...

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:08, pirms 12 gadiem
pilnigi piekritu-kas tad pienaks-Daugavins

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:09, pirms 12 gadiem
Ko var dirs**, tas ir pārbaudes turnīrs, kura galvenais mērķis ir pārbaudīt sastāvu. Par mūsu (ne)spēku varēsim pārliecināties atlases turnīrā.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:10, pirms 12 gadiem
GirtissimoX rakstīja: uzliku par lv uzvaru pamatlaikā ar koefu 2,83. pagaidām labi izskatās...

  -3 [+] [-]

, 2012-12-14 23:12, pirms 12 gadiem
Ja reāli paskatās tad no uzbrucējiem nav paņemti vien Spruks, Miķelis, Karsums, Daugava un Lauris. Kā arī, nav jau teikts ka visi 5 viņi arī piedalīsies atlases ciklā...Nesanāk pat 2 maiņas ...

  -2 [+] [-]

, 2012-12-14 23:13, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Nu jā, internetā ir 62 video linki, bet visi sēž pie livescore, vo lohi! F.ck ur logic.
Tu to par mani ? Es tagd dzeru un speleju novusu. nav laika skatities hokeju. vnk totalizatoru uz lv uzliku un thats so.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:14, pirms 12 gadiem
orlando rakstīja: Ja reāli paskatās tad no uzbrucējiem nav paņemti vien Spruks, Miķelis, Karsums, Daugava un Lauris. Kā arī, nav jau teikts ka visi 5 viņi arī piedalīsies atlases ciklā...Nesanāk pat 2 maiņas ...
Cipulis, Daugaviņš, Ivanāns, Girgensons, Pelšs

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:14, pirms 12 gadiem
2:5

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:15, pirms 12 gadiem
RAGNARS rakstīja: Tu to par mani ? Es tagd dzeru un speleju novusu. nav laika skatities hokeju. vnk totalizatoru uz lv uzliku un thats so.
Jā, es par tevi. Tu reāli domā, ka visi vnk for fun sēž uz livescore nevis skatās? Come on... Veiksmi novusā.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:17, pirms 12 gadiem
6-2

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:18, pirms 12 gadiem
labi, ka franči nedeva internetu..

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:19, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka A grupa mums max vēl spīd gadu vai divus, bet tas ir max((
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:19, pirms 12 gadiem
Sotnieks ar Poreju rullē.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-14 23:19, pirms 12 gadiem
Ir 6-2!!!!!

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:20, pirms 12 gadiem
Krishins rakstīja: Cipulis, Daugaviņš, Ivanās, Girgensons, Pelšs
Ivanāns Dinamo nevar konsekventi 4. maiņā noturēties un ir guvis 1 rezultivitātes punktu pa visu sezonu - kādu pienesumu viņš dos izlasei?
Cipuli bij plānots pārbaudīt uz šo turnīru tapēc nevar viņu skaitīt pie tiem kas jau atlasīti sastāvam. tā tik sanāca Lev dēļ. Tomēr te tev piekritīšu uun domāju ka Cipu paņems un viņš lieti noderēs.
Ir naivi cerēt ka Girgensons un Pelšs būs kautkādu pārmaiņu nesēji izlasē, it īpašī ja nevienu reizi nav trennējušies un spēlējuši kopā ar izlases vīrie...Stūlbi viņus pieskaitīt pie pamatsastāva. maksimums 3/4 maiņā ar Bičevski rambās....plus nemaz nelolotu tik lielas cerības ka viņus palaidīs, amīši jau var būt cik laini vien var, bet viņiem nav ne mazākās vēlmes sūtīt viņus sisties uz kautkādu sūda atlases turnīreli...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:21, pirms 12 gadiem
Mēs pret Zviedriem kapājam?

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:21, pirms 12 gadiem
6:2 .... lohi

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:22, pirms 12 gadiem
Jeb.l - eju gulēt, tas nav nopietni(
Visiem ar labu nakti.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:23, pirms 12 gadiem
Ja viss skaidrs...nakamo macu ari var nestities...Un grupas lidere ari ir zinama 1 Francija 2 Danija 3 Slovenija 4 Latvija lai vai ka negribetos ticetUn visi ieprieks minetie Darzini,Karsumi,Ivanani aiz kauna atteiksies kur piedalities

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:24, pirms 12 gadiem
orlando rakstīja: Ivanāns Dinamo nevar konsekventi 4. maiņā noturēties un ir guvis 1 rezultivitātes punktu pa visu sezonu - kādu pienesumu viņš dos izlasei?
Cipuli bij plānots pārbaudīt uz šo turnīru tapēc nevar viņu skaitīt pie tiem kas jau atlasīti sastāvam. tā tik sanāca Lev dēļ. Tomēr te tev piekritīšu uun domāju ka Cipu paņems un viņš lieti noderēs.
Ir naivi cerēt ka Girgensons un Pelšs būs kautkādu pārmaiņu nesēji izlasē, it īpašī ja nevienu reizi nav trennējušies un spēlējuši kopā ar izlases vīrie...Stūlbi viņus pieskaitīt pie pamatsastāva. maksimums 3/4 maiņā ar Bičevski rambās....plus nemaz nelolotu tik lielas cerības ka viņus palaidīs, amīši jau var būt cik laini vien var, bet viņiem nav ne mazākās vēlmes sūtīt viņus sisties uz kautkādu sūda atlases turnīreli...
Ja Ivanānu pacelt kādu maiņu augstāk Dinamo, domāju ka punktu raža arī būtu krietni lielāka.
Domāju ka Nolans dabūs abus uz atlasi.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:24, pirms 12 gadiem
davaj franchi.. sitat iekshaa... vakag kkadu 10:2 lai par to uzzina visa lv ne tikai sporta fani !

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:24, pirms 12 gadiem
nu Francijai rezultivitāte - 2 spēlēs ju 12 goli... Mūsējie savā līmenī pa 2 goliem spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:24, pirms 12 gadiem
Sory - Kiram vajag video atsūtīt, lai reizes 10 noskatas nonstopā. Tad varbūt sapratīs ko Znaroks domāja sakot - ka viņu nemācīs biznesmeņi hoķi spēlēt.
Tagad gan - čau.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:25, pirms 12 gadiem
Tiešām ir 2:6 mums par sliktu?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:26, pirms 12 gadiem
orlando rakstīja: Ivanāns Dinamo nevar konsekventi 4. maiņā noturēties un ir guvis 1 rezultivitātes punktu pa visu sezonu - kādu pienesumu viņš dos izlasei?
Cipuli bij plānots pārbaudīt uz šo turnīru tapēc nevar viņu skaitīt pie tiem kas jau atlasīti sastāvam. tā tik sanāca Lev dēļ. Tomēr te tev piekritīšu uun domāju ka Cipu paņems un viņš lieti noderēs.
Ir naivi cerēt ka Girgensons un Pelšs būs kautkādu pārmaiņu nesēji izlasē, it īpašī ja nevienu reizi nav trennējušies un spēlējuši kopā ar izlases vīrie...Stūlbi viņus pieskaitīt pie pamatsastāva. maksimums 3/4 maiņā ar Bičevski rambās....plus nemaz nelolotu tik lielas cerības ka viņus palaidīs, amīši jau var būt cik laini vien var, bet viņiem nav ne mazākās vēlmes sūtīt viņus sisties uz kautkādu sūda atlases turnīreli...
Ko tu čīksti!
Nejau tikai rezultivitātes punkti dod pienesumu izlasi pāķi! Tas ka Cipulis sezonas laikā iemet pus golu nenozīmē ka ar viņu Ankipānu un Ņiživiju laukumā pret frančiem 3 min laikā 3 golus zaudētu. Mazohistisks piegājiens tev un nav tie pretīgie varžēdāji arī nekāda Rumānija hokejā...

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:26, pirms 12 gadiem
Vajadzētu ar kādiem filipīniešim uzraut hoķi....

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:27, pirms 12 gadiem
Krishins rakstīja: Ja Ivanānu pacelt kādu maiņu augstāk Dinamo, domāju ka punktu raža arī būtu krietni lielāka.
Domāju ka Nolans dabūs abus uz atlasi.
Par ivanānu nepiekritīšu, jo skatoties viņa spēli no reālām hokeja prasmēm un spēles izpratnes tur maz...
Par P un G ceru ka tev taisnība, bet nu nebūs divi jauni džeki nekādi tur līderi, ja viņi pat jauniešu čempjos ar īpašū rezultivitāti neizcēlās. Nav jēgas gaidīt to kā vienkārši nav. Tieši tapēc ir bēdīgi ka šie vīri no kuriem kādi 6-8 spēlēs izlasē uz turnīru ir pilnīgi bezspēcīgi pret sūda franciju...

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:27, pirms 12 gadiem
Lx rakstīja: Ko tu čīksti!
Nejau tikai rezultivitātes punkti dod pienesumu izlasi pāķi! Tas ka Cipulis sezonas laikā iemet pus golu nenozīmē ka ar viņu Ankipānu un Ņiživiju laukumā pret frančiem 3 min laikā 3 golus zaudētu. Mazohistisks piegājiens tev un nav tie pretīgie varžēdāji arī nekāda Rumānija hokejā...
Eu eu, tu nezaimo rumāņus šitā.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:29, pirms 12 gadiem
Latvija ir un paliek aukšgala komanda.........un latviešu fani ir tie labākie.....

lab,lab jokoju

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:29, pirms 12 gadiem
Nevar būt,mēs iemetām 3.............

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:31, pirms 12 gadiem
6:3 .. jaiet iedzert pa to.. kkas neticams

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:32, pirms 12 gadiem
Joptvai kurs tad iebakstija 3 goluvel tik pat un bus nicaBet jaatceras par aizsardzibu

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:32, pirms 12 gadiem
orlando rakstīja: Par ivanānu nepiekritīšu, jo skatoties viņa spēli no reālām hokeja prasmēm un spēles izpratnes tur maz...
Par P un G ceru ka tev taisnība, bet nu nebūs divi jauni džeki nekādi tur līderi, ja viņi pat jauniešu čempjos ar īpašū rezultivitāti neizcēlās. Nav jēgas gaidīt to kā vienkārši nav. Tieši tapēc ir bēdīgi ka šie vīri no kuriem kādi 6-8 spēlēs izlasē uz turnīru ir pilnīgi bezspēcīgi pret sūda franciju...
Tāpat vien Bufalo nebūtu Girgensonu tik augstu draftējuši. Ar pareizajiem partneriem kāds jaunais var izšaut.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:33, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Eu eu, tu nezaimo rumāņus šitā.
Nu pat ja arī tā ir, ka tikai rumāņi ir par mums nabagāki eurosajūzā tad labāk tomēr aplikt viņus nevis kā tādam mazoham aplikt tikai savējos un pašam sev uz galvas ķēzīt kā te lielam vairumam labpatīk

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:34, pirms 12 gadiem
Lx rakstīja: Ko tu čīksti!
Nejau tikai rezultivitātes punkti dod pienesumu izlasi pāķi! Tas ka Cipulis sezonas laikā iemet pus golu nenozīmē ka ar viņu Ankipānu un Ņiživiju laukumā pret frančiem 3 min laikā 3 golus zaudētu. Mazohistisks piegājiens tev un nav tie pretīgie varžēdāji arī nekāda Rumānija hokejā...
es izteicu savu viedokli, ja tev nepatīk tad pats vainīgs. Izskatās ka neko īpašī sakarīgu tāpet neesi spējīgs uzrakstīt tapēc atļaušos tevi ignorēt.
Ņiživijs jau sen pateica izlasei čau un stipri šaubos ka Ģirts spēlēs, tapēc pirms skrien bļaudams padomā nedaudz.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:35, pirms 12 gadiem
Krishins rakstīja: Tāpat vien Bufalo nebūtu Girgensonu tik augstu draftējuši. Ar pareizajiem partneriem kāds jaunais var izšaut.
Girgensona gadījums ir 1 pet 1 no filmas Moneyball, tur čalim arī bija izvēle, iet mācīties NCAA vai spēlēt profesionāļos, izvēlējās otro variantu un sadega. Ar to es gribu teikt, ka varianti ir dažādi.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:37, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Girgensona gadījums ir 1 pet 1 no filmas Moneyball, tur čalim arī bija izvēle, iet mācīties NCAA vai spēlēt profesionāļos, izvēlējās pirmo variantu un sadega. Ar to es gribu teikt, ka varianti ir dažādi.
Spoiler alert mle!!

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:39, pirms 12 gadiem
tempijs rakstīja: Spoiler alert mle!!
Neesi redzējis vai?

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:40, pirms 12 gadiem
nu un kura minute iet jau-jeb cik ir palicis lidz murgu beigam???

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:40, pirms 12 gadiem
Kas iemeta?

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:41, pirms 12 gadiem
Solis23 rakstīja: nu un kura minute iet jau-jeb cik ir palicis lidz murgu beigam???
18'

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:41, pirms 12 gadiem
Krishins rakstīja: Kas iemeta?
Soča (Bajarūns, Štāls)

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:43, pirms 12 gadiem
kāds šots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:44, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: 7:3 !!!
Nav slikti.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:44, pirms 12 gadiem
zaudejam?

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:44, pirms 12 gadiem
moš vārtusargu bijām noņēmuši (es naivi ceru), jo ielaida pēdējā minūtē...

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:45, pirms 12 gadiem
bomzji. 7:3.. nu kur var ielaist 7 ripas ?

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:45, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: zaudejam?
nee tak

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:45, pirms 12 gadiem
Aplausi jums,aplausi mumsJebak...Franci sagrava ari Latviju-ne tikkai Slovenus

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:46, pirms 12 gadiem
RAGNARS rakstīja: bomzji. 7:3.. nu kur var ielaist 7 ripas ?
Francijas izlase = Salavat Yulajev ????

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:46, pirms 12 gadiem
Nja, labi vien ir ka nerādīja strīmu

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:47, pirms 12 gadiem
7:4..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:48, pirms 12 gadiem
orlando rakstīja: Francijas izlase = Salavat Yulajev ????
kads sakars tur francijai uz ufai ?

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:48, pirms 12 gadiem
nu ka ir antiņi? Labas summas pakasat ar super puper labo koefu???

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:50, pirms 12 gadiem
Joriks ibio:-)

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:50, pirms 12 gadiem
RAGNARS rakstīja: kads sakars tur francijai uz ufai ?
joks, attiecinu uz neseno Dinamo kāsienu Ufai 7-3

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:52, pirms 12 gadiem
orlando rakstīja: es izteicu savu viedokli, ja tev nepatīk tad pats vainīgs. Izskatās ka neko īpašī sakarīgu tāpet neesi spējīgs uzrakstīt tapēc atļaušos tevi ignorēt.
Ņiživijs jau sen pateica izlasei čau un stipri šaubos ka Ģirts spēlēs, tapēc pirms skrien bļaudams padomā nedaudz.
Vai cik kāds te jūtīgs, ja viņa viedoklis nepatīk kādam ko VIŅŠ noignorēs Par pāķi varbūt arī atvainošos, bet neesmu pārliecināts
Palasi ko pats raksti un arī padomā vai nevajag noignorēt Nosauci 5 līderus+ Cipu kas ir divi pilni uzbrucēju trijnieki. Lionā spēlē Džeriņš Meija un Indrašis arī ceturto maiņu atlasīs pirmajai izlasei mūsu iespējām pietiekami konkurētspējīgu, bet pats apgalvo ka tā izlase kas pašlaik kāš Sprančiem nemaz tik slikta neesot! Jau gadiem ir skaidrs ka uzbrucēju atlase pirms PČ uz izlasi mums tik vien ir cik 12-13kadri no tiem kas pieejami, bet tas nav iemesls gāzt pašam sev mēslus uz galvas!

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:52, pirms 12 gadiem
a ragnaram pietiek dzert labak!

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:53, pirms 12 gadiem
ta kāds rezultāts beigās, spēle jau beidzās??

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:55, pirms 12 gadiem
Kauns,kauns un vēlreiz kauns.Drīz spēlēsim divīziju zemāk.Un vēlāk vēl zemāk ar igauņiem un lietuviešiem

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:57, pirms 12 gadiem
fall in love rakstīja: ta kāds rezultāts beigās, spēle jau beidzās??
Beidzās 4:7... Jass iemeta 19:59