Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijai nepatīkama sakāve pret Franciju

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Latvijai nepatīkama sakāve pret Franciju
Izlases vārtus šovakar sargāja Mārtiņš Raitums

Šovakar jau otro Francijas pilsētā Lionā notiekošā Izaicinājuma kausa izcīņas spēli aizvadīja Latvijas hokeja izlase, kas, tiekoties ar turnīra saimniekiem, ar 4:7 atzina Francijas izlases pārākumu. Latvijas izlases labā vārtus šovakar guva Gints Meija, Elvijs Biezais, Kristaps Sotnieks un Māris Jass, savukārt francūžu labā ar hat-trick atzīmējās Joriks Treijs.

Maču krietni veiksmīgāk iesāka Latvijas hokejisti, jau ceturtajā minūtē rezultātu atklājot Gintam Meijam. Vien 22 sekundes vēlāk savus pirmos vārtus Latvijas izlases labā guva arī Elvijs Biezais, panākot 2:0. Trešdaļas turpinājumā francūžiem gan vienus vārtus izdevās atgūt, pirmajām divdesmit minūtēm noslēdzoties ar 2:1 Latvijas labā.

Jau otrās trešdaļas pašā ievadā neizšķirtu mājinieku labā panāca Joriks Treijs, savukārt vien neilgu mirkli vēlāk francūžus jau vadībā izvirzīja Demiens Rū. Perioda turpinājumā francūžiem izdevās gūt vēl divus vārtus, otrajai trešdaļai noslēdzoties jau ar 5:2 francūžu labā.

Trešajā periodā Latvijas izlases vārtos stājās Māris Jučers, taču arī viņu jau perioda 37. sekundē pārspēja Žiljēns Derosjē. Perioda turpinājumā latviešiem piederēja izteikts pārsvars, vienus vārtus atgūstot Sotniekam. Tad uz Latvijas izlases vārtiem nozīmētu soda metienu atvairīja Jučers, bet jau mača galotnē hat-trick guva Joriks Treijs. Visbeidzot, sekundi pirms mača beigām izšķirošo 4:7 panāca Māris Jass.

Rītvakar, pulksten 16:00, Latvijas izlase aizvadīs turnīra pēdējo spēli, tajā mērojoties spēkiem ar Slovēnijas hokejistiem.

Izaicinājuma kauss Lionā, 14.decembris

Latvija – Francija 4:7 (2:1, 0:4, 2:2)
Vārti: 03:21 Meija (Porejs, Ķēniņš) 1:0, 03:43 Biezais (Pavlovs, Jekimovs) 2:0, 08:55 Rics 2:1, 23:35 J.Treijs (Rics, Menjē) 2:2, 29:03 Ro (Ekfeijs, Hendersons) 2:3, J.Treijs (Derosjē, Ovitū, vair.) 2:4, 30:52 Bašē (S.Treils, J.Treijs) 2:5, 40:37 Derosjē (J.Treijs, Menjē, vair.) 2:6, 48:58 Sotnieks (Bajarūns, Štāls) 3:6, 18:00 J.Treijs (Amārs, Menjē, vair.) 3:7, 19:59 Jass (Indrašis, Ķēniņš, vair.) 4:7
Soda minūtes: 24 - 12
Metieni: 48 - 26
Vārtsargi: Mārtiņš Raitums (40:00 Jučers) - Ronāns Kvemanē

Latvijas hokeja izlases sastāvs EIHC turnīrā Francijā:

Vārtsargi: Māris Jučers (Dinamo Rīga), Mārtiņš Raitums (Beibarys, Kazahstāna);
Aizsargi: Kristaps Sotnieks (Dinamo Rīga), Mārtiņš Porejs (Dinamo Rīga), Māris Jass (Scorpions, DEL), Mārtiņš Jakovļevs (Jokipojat, Somija), Oskars Bārtulis (Donbass, Doņecka), Aleksandrs Jerofejevs (Kubaņ, VHL), Agris Saviels (Kampanion, Ukraina);
Uzbrucēji: Miks Indrašis (Dinamo Rīga), Andris Džeriņš (Dinamo Rīga), Gints Meija (Dinamo Rīga), Māris Bičevskis (Dinamo Rīga), Vitālijs Pavlovs (Dinamo Rīga), Roberts Jekimovs (SaiPa, Somija), Ronalds Ķēniņš (ZSC Lions, Šveice), Armands Bērziņš (Kompanion, Ukraina), Juris Štāls (Kompanion, Ukraina), Gunārs Skvorcovs (Liepājas Metalurgs/ Dinamo Rīga), Artūrs Ozoliņš (Arlan, Kazahstāna), Lauris Bajarūns (Liepājas Metalurgs).

Latvijas izlases turnīra kalendārs:

DatumsLaiksSpēleRez.
13.12.2012.16:00Latvija – Dānija2:3 PM
14.12.2012.21:30Latvija – Francija4:7
15.12.2012.16:00Latvija - Slovēnija

Turnīra tabula:

VietaIzlaseSp.U-UP-ZP-ZVAP
1.Francija22 - 0 - 0 - 013:56
2.Dānija20 - 2 - 0 - 05:34
3.Latvija20 - 0 - 1 - 16:101
4.Slovēnija20 - 0 - 1 - 12:81
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: huy

 +38 [+] [-]

, 2012-12-14 23:51, pirms 12 gadiem
par ko Jūs te cepjaties? Tā ir pārbaudes spēle, kurā nepeidalījās neviens vadošais spēlētājs, kāmēr Francija 90% sastāva.

 +36 [+] [-]

, 2012-12-14 23:51, pirms 12 gadiem
šovakar topā bokss!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:52, pirms 12 gadiem
omg nu jau varžu rijējiem pakāš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Austrumu tanks

  +3 [+] [-]

, 2012-12-14 23:53, pirms 12 gadiem
Pie tam zinot, ka Francija natuarlizē kanādiešus tas nav nekāds brīnums

 +40 [+] [-]

, 2012-12-14 23:53, pirms 12 gadiem
Manis pēc pārbaudes spēlēs var zaudēt visu laiku, lai tikai nenākas ciest kaunpilnas sakāves OS, PČ un tagad OS kvalifikācijā
Slēpts komentārs: RAGNARS

  -3 [+] [-]

, 2012-12-14 23:54, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs: RAGNARS

 +16 [+] [-]

, 2012-12-14 23:55, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Vairs neskatīšos ''Dinamo'' un LV izlases spēles. Pašam kauns par izlasi, kas cieš sagrāvi pret kaut kādiem francūžiem. Un pat nevajag stāstīt tagad par to, ka daudzi jaunie ir sastāvā utt. Arī jaunajiem vajadzētu apspēlēt frančus, vai vismaz nospēlēt cienīgāk.
Kas ir labāk: Uzvarēt Franciju tagad vai OS kvalifikācijā, kad tam patiešām būs nozīme?? Padomā tak ar galvu...

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 23:55, pirms 12 gadiem
Es norakstītu šo zaudējumu uz Raitumu, tomēr pieredzes un meistarības pietrūkst. Bet visā visumā nav slikti, var teikt ar jaunatnes sastāvu 7:4 pret franču kaujas sastāvu, būtu Jučers vārtos tad jau redzētu kas būtu sanācis .

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 23:55, pirms 12 gadiem
šeit nav par ko cepties. Latvija nav hokeja lielvalsts un Dinamo nav nekāds superklubs. Ieteiktu daudziem nolaisties uz zemes!!! Mees esam kas mees esam..

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:56, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kaunpilnākais no vis šī ir autora virsraksts šim rakstam.
nja... biju par Didzi labākās domās...

 +11 [+] [-]

, 2012-12-14 23:56, pirms 12 gadiem
RAGNARS rakstīja: Pilniigi aaksti. Saprastu 1:2 ... bet nu 4:7 ? Kur pagadiijaas ielaist tik daudz ripas ? Es pat dzeerumaa nesaprotu kas tur uz laukuma notikaas. gaidu video no speeles @ esports un tad jau maniishu.
Zjeel ,ka jaunie nesaprot to ,ka jaacenshas uzvareet kgan tas nav svariigi.. sevi ir jaapieraada ja veelaak taisaas speeleet zem LV karoga Pasaules chempionatos !
Tā ir pārbaudes spēle, kur vārtos stāv Kazakstānas līgas vārtsargs. No ši sastāva uz Olimpisko atlasi būs 5, 6 spēlētāji

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:56, pirms 12 gadiem
kopš kura laika 4:7 ir kaunpilns zaudējums?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:56, pirms 12 gadiem
artuursm rakstīja: šovakar topā bokss!!!
bokss nekad nav topā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:56, pirms 12 gadiem
Gribētos jau ticēt,ka indiānis zin ko viņš dara,ka nepaņēma uz Franciju labāko iespējamo izlases sastāvu un ka OS kvalifikācijā viss būs OK.
Tikai nezin kāpēc tā ticība mazliet tāda niecīga?
Jālūdz Dievs,lai februārī nebūtu neviena traumētā izlases spēlētāja.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:56, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kaunpilnākais no vis šī ir autora virsraksts šim rakstam.
Pie tam viens no n-tajiem...

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:56, pirms 12 gadiem
Apsveicuaplausi jums,aplausi mums,visiem uzsitu pa plecu-teicami nospelejatVel tik rita atliek atlaut Kopitaram ielikt 3 bankas
Slēpts komentārs: RAGNARS

  +7 [+] [-]

, 2012-12-14 23:57, pirms 12 gadiem
Marquis rakstīja: Tā ir pārbaudes spēle, kur vārtos stāv Kazakstānas līgas vārtsargs. No ši sastāva uz Olimpisko atlasi būs 5, 6 spēlētāji
pretējai komandai vārtos bija Francijas līgas vārtsargs...

  +7 [+] [-]

, 2012-12-14 23:57, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: Kamer pastaves Dinamo, tikmer LV hokejam nav nakotnes! LIKVIDET!
Ja nevari neko lādzīgu pateikt,labāk vispār nesaki....

  +7 [+] [-]

, 2012-12-14 23:57, pirms 12 gadiem
artuursm rakstīja: kopš kura laika 4:7 ir kaunpilns zaudējums?
Tiešām, manuprāt, normāls rezultāts. 4 vārtus kā nekā guvām

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:57, pirms 12 gadiem
Ha, ha ha. Tūlīt eksperti savilksies un atrunas birdinās, bet šis turnīrs parāda vidējo hokeja līmeni Latvijā, un mēs grimstam ar Lipmanu kā kapteini pie stūres. Vācieši, norvēģi un dāņi ir mūs apgājuši un tūlīt to izdarīs franči, austrieši

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:58, pirms 12 gadiem
ko jus te cikstas tas ir jauno sastavs!!
Butu visi parejie butu citi rezultati!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-14 23:58, pirms 12 gadiem
ko visi te streso? Kadam te vispar sajega par hokeju? Tā tak trenina spele, kur mums otrais sastavs! Kaut kadi debili teksti-vairs neskatishos dinamo un latvijas izlases speles.... Skuķi Viss tak normali. Ar isto sastavu mes nolidzinatu to Franciju

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 23:58, pirms 12 gadiem
artuursm rakstīja: kopš kura laika 4:7 ir kaunpilns zaudējums?
Ja LV uzvaretu Krieviju ar rez 7:4 , tad krievijai tas nebutu kaunpilns ?

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:58, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Vairs neskatīšos ''Dinamo'' un LV izlases spēles. Pašam kauns par izlasi, kas cieš sagrāvi pret kaut kādiem francūžiem. Un pat nevajag stāstīt tagad par to, ka daudzi jaunie ir sastāvā utt. Arī jaunajiem vajadzētu apspēlēt frančus, vai vismaz nospēlēt cienīgāk.
Kapēc?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:58, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Kas ir labāk: Uzvarēt Franciju tagad vai OS kvalifikācijā, kad tam patiešām būs nozīme?? Padomā tak ar galvu...
Tad ir jauna tehnika!? Zaudēt, ciest sagrāves pārbaudes spēlēs visiem pēc kārtas un tad varbūt ar mokām dabūt labi ja 1-2 uzvaras kādā citā vietā!? Parasti cīnās visās spēlēs, bet varbūt tava taktika ir labāka. Kāpēc neesi LV izlases treneris?

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 23:58, pirms 12 gadiem
Marquis rakstīja: Tā ir pārbaudes spēle, kur vārtos stāv Kazakstānas līgas vārtsargs. No ši sastāva uz Olimpisko atlasi būs 5, 6 spēlētāji
Sūdīgas mums tās rezerves, ja pret Franciju ielaižam 7 vārtus

  +4 [+] [-]

, 2012-12-14 23:58, pirms 12 gadiem
OS kvalifikācjiā saliksim 7:1 tā kā pirms 3 gadiem, pieminiet manus vārdus.

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:59, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Kas ir labāk: Uzvarēt Franciju tagad vai OS kvalifikācijā, kad tam patiešām būs nozīme?? Padomā tak ar galvu...
Kā uzvara šodien mums traucētu izcīnīt uzvaru OS kvalifikācijā?

     [+] [-]

, 2012-12-14 23:59, pirms 12 gadiem
san4ito rakstīja: OS kvalifikācjiā saliksim 7:1 tā kā pirms 3 gadiem, pieminiet manus vārdus.
Ticu , bet vng.. jaunajiem arii ir jaaciinaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-14 23:59, pirms 12 gadiem
Nu zaudēja,kas notika-nekas,lai jaunie gūst paspēlēt izlasē.Uz OS kvalifikāciju puse no šodienas sastāva nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-15 00:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribētos jau ticēt,ka indiānis zin ko viņš dara,ka nepaņēma uz Franciju labāko iespējamo izlases sastāvu un ka OS kvalifikācijā viss būs OK.
Tikai nezin kāpēc tā ticība mazliet tāda niecīga?
Jālūdz Dievs,lai februārī nebūtu neviena traumētā izlases spēlētāja.
starp citu, iespējams, ka viņam (Tedim) nebija citas izvēles...
Tā kā novembrī LV izlasei bij spēles Rīgā, tad, lai kaut cik skatītāju atnāktu, bija jāspēlē stiprākajā sastāvā (pēc LHF rīkojuma), savukārt, decembrī LHF šādu vaļu neļāva...

Taču jebkurā gadījumā - manas domas nav mainījušās: labi vien, ka Francijā spēlē ar 2. sastāvu

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:00, pirms 12 gadiem
san4ito rakstīja: OS kvalifikācjiā saliksim 7:1 tā kā pirms 3 gadiem, pieminiet manus vārdus.
Moš tu savu Lego komplektu saliksi, citādi jautājums paliek atklāts.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:01, pirms 12 gadiem
Dinamo, tomēr ir privāts klubs ar privātiem līdzekļiem (lai arī no kaimiņzemes)... Izlase laikam būs LHF projekts, ar atsevišķiem treneriem un spelētājiem...un tikai treneru kompetencē ir savākt visus labākos un motivētākos spēlētājus, ja izlase zaudē, ir diezgan muļķīgi un stulbi, vilkt paralēles ar Dinamo....
Laikam jau mūsu hokeja līdzjutējs, vēl nav izaudzis....

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:01, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Vairs neskatīšos ''Dinamo'' un LV izlases spēles. Pašam kauns par izlasi, kas cieš sagrāvi pret kaut kādiem francūžiem. Un pat nevajag stāstīt tagad par to, ka daudzi jaunie ir sastāvā utt. Arī jaunajiem vajadzētu apspēlēt frančus, vai vismaz nospēlēt cienīgāk.
Cik tad ir to jauno šai izlases modelī? Kādi 3-4 sanāks,kas nekad nav apostījuši PČ gaisu izlases sastāvā.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:01, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, iespējams, ka viņam (Tedim) nebija citas izvēles...
Tā kā novembrī LV izlasei bij spēles Rīgā, tad, lai kaut cik skatītāju atnāktu, bija jāspēlē stiprākajā sastāvā (pēc LHF rīkojuma), savukārt, decembrī LHF šādu vaļu neļāva...

Taču jebkurā gadījumā - manas domas nav mainījušās: labi vien, ka Francijā spēlē ar 2. sastāvu
Otrais vai gandrīz pirmais, šķirba ir liela, ne?

  +6 [+] [-]

, 2012-12-15 00:01, pirms 12 gadiem
Didzi Rudmani, es speli speli neredzeju, bet aiziet studija argumentus, kas tiesi saja zaudejuma bija kaunpilna sakave ??? Pec koeficientiem redzu ka Francija bija 1.90 favorits, tapec vai nu pamato savu viedokli kaa saja gadijuma zaudejums ar 3 vartiem ir kaunpilna sakave, vai ari IZMAINI VIRSRAKSTU. Tava raksta paslaik informaciju neatrodu, ja to vispar var nosaukt par rakstu.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:02, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ha, ha ha. Tūlīt eksperti savilksies un atrunas birdinās, bet šis turnīrs parāda vidējo hokeja līmeni Latvijā, un mēs grimstam ar Lipmanu kā kapteini pie stūres. Vācieši, norvēģi un dāņi ir mūs apgājuši un tūlīt to izdarīs franči, austrieši
neko tas jaunu neparāda.
Toties Tavs koments parāda, ka Tu tāds krancītis vien esi.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:02, pirms 12 gadiem
xx666 rakstīja: Nu zaudēja,kas notika-nekas,lai jaunie gūst paspēlēt izlasē.Uz OS kvalifikāciju puse no šodienas sastāva nebūs.
Puse ? Paliks labi ja 5 spēlētāji, paskaiti pats kas nāks klāt Kulda, Pujacs, Dārziņš, 3 Rēdlihi, Galviņš, Daugava, Karsums, Cipulis + vel nevajadzētu aizmirst par Girgensonu un Pelšu kas uz PČ iespējams arī būs, sanāk 10-12 spēlētāji nāk klāt, iespējams vel kādu nenosaucu

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:02, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: bokss nekad nav topā....
Liepājas puisi, tak atpūties, vismaz kāds starptautiskā arēnā negrauj Latvijas vārdu.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:02, pirms 12 gadiem
Nu,ja jau Raitumu nomainīja-tad jau laikam īsti stabili viņš nestāvēja!Bet,ko te cepties-pārbaudes spēle,nesaspēlētas maiņas,aizsardzībā nebija kādu 5 stabilu izlases kadru!Uzbrukumā arī būs labi papildspēki!Spēlēsim savās mājās-te bija pretinieku laukums,franču tiesneši!Gribētos gan redzēt video!

  +7 [+] [-]

, 2012-12-15 00:02, pirms 12 gadiem
Raitums ar uzbrukumá gája?

  -2 [+] [-]

, 2012-12-15 00:03, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Otrais vai gandrīz pirmais, šķirba ir liela, ne?
Tev ir šķirba? Tu esi vecene????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:03, pirms 12 gadiem
Latvijā hokejs aizgājis tajā vietā, kur nekad saule neiespīd

  +7 [+] [-]

, 2012-12-15 00:03, pirms 12 gadiem
Un atkal sākas vecā dziesma, ka neskatīsies vairs Dinamo spēles, LV izlases spēles! Apnikuši šie neaptēstie idioti (piedodiet par izteicienu), kuri visu laiku kritizē latviešu hokeju un Dinamo! Mēs diemžēl esam tur kur esam un budžets un cilvēku resursi Latvijā ir tādi kādi ir! Vispār mums būtu jā priecājas, ka Latvijai ir sava hokeja izlase, neviss tā jānomelno, ka zaudējam Francijai! Nepatīk kaut kas, varat protams braukt un dzīvot citur!!!!! MAHALA!

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:03, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Liepājas puisi, tak atpūties, vismaz kāds starptautiskā arēnā negrauj Latvijas vārdu.
Vēl jau tas vilcienu iepirkuma konkurss, cik lasīju šodien Igauņi 30 vilcienus pavisam svaigus iepirka no Štadler par 100 stabiem

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:04, pirms 12 gadiem
artuursm rakstīja: kopš kura laika 4:7 ir kaunpilns zaudējums?
nu ja, izcila uzvara 4 gūti vārti

  -2 [+] [-]

, 2012-12-15 00:04, pirms 12 gadiem
Pag 4:7? Esam droši, ka tie bija letiņi, kas sameta 4 ripas? Neizklausās ticami

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:04, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Liepājas puisi, tak atpūties, vismaz kāds starptautiskā arēnā negrauj Latvijas vārdu.
es esmu Rīgas puisis Liepājā esmu bijis kādas 7 reizes savā dzīvē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:05, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Puisīt nerunā labāk par lietām, par kurām tev nav īsti sapratne...
Ej fanot par saviem vefeļiem, kas māk kaunpilni zaudēt Ventspilij...
Ar 2. sastāvu un zemas klases vārtsargu vārtos normāls rezultāts pret franču labāko sastāvu.
Un ne Norvēģija, ne Dānija nekur nav priekšā Latvijai...
Bet skaties, experti no sporta centra saka ka tas ir kaunpilns zaudejums, ko tad Tu parmet parastajiem lietotajiem ?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:06, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Moš tu savu Lego komplektu saliksi, citādi jautājums paliek atklāts.
Nu es vairs no šīs Dinamo pārmaksātās paaudzes nekādas Baltkrievijas tipa uzvaras negaidu, viss ies tikai uz leju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:06, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Tev ir šķirba? Tu esi vecene????
Man liekas, ka šitādi zaudējumi krietni iesper pa tavu mantību, nekas personīgs, bet jāmācās sadzīvot. Nākotnē gan jau būs vēl, visu laiku izlase nevar būt uz zaļā zara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:07, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Tad ir jauna tehnika!? Zaudēt, ciest sagrāves pārbaudes spēlēs visiem pēc kārtas un tad varbūt ar mokām dabūt labi ja 1-2 uzvaras kādā citā vietā!? Parasti cīnās visās spēlēs, bet varbūt tava taktika ir labāka. Kāpēc neesi LV izlases treneris?
Man, diemžēl, neviens amatu nav piedāvājis Vecīt, sportā ir bijuši simtiem gadījumu, ja pārbaudes spēlē tiekas 2 komandas, kurām vēlāk jāspēlē kādā turnīrā, tad parasti gudrākie savas kārtis neatklāj... 2009. gada pārbaudes spēlēs LV izlase arī pagrūda frančiem ar 3-5, bet PČ franči tika izvaroti ar 7-1...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:08, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: neko tas jaunu neparāda.
Toties Tavs koments parāda, ka Tu tāds krancītis vien esi.
Neņem pie sirds, patiesība ir skarba. Es nodzērušās basketa paaudzes paveikto ar nevarēju sagremot, bet tagad pavisam cits skats uz dzīves, vienīgi tai hokejā nav ko likt vietā...

  +3 [+] [-]

, 2012-12-15 00:08, pirms 12 gadiem
zaudējumi Dānijai, Norvēģijai, Slovēnijai un Francijai - ir sākusies jaunā Latvijas hokeja ēra: B gruppas ēra

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:08, pirms 12 gadiem
Neesmu laikam komentējis, bet nu šoreiz nenoturējos. Pie visa vainīgi šeit esošie "sporta eksperti". Cilvēki - mazliet apdomājiet, ja pelēkās šūnas un prāta spējas atļauj kaut mazliet no šīm pārdabiskajām spējām izmantot un mēģiniet saprast, ka gan Jūs, gan tas nabaga žurnālists (kauns par tādu saukt šī skribelējuma autoru) esat mazi, neaptēsti un diezgan "plakani" amatieri paskatities, kas spēlē "izlasē" un kapēc, un tad te sāciet sprēgāt un izteikt savus augsti argumentētos viedokļus.
Kāds sakars te ar Lipmanu un hokeja līmeni Latvijā, vēl jo vairāk ar Dinamo.. Mīļie clvēki - izvelciet savas galvas no aprobežotu mēslu mucas un paskatieties, kas notiek apkārt un par ko runā cilvēki, kas no hokeja saprot 100 reizes vairāk kā Jūs no dibena slaucīšanas. Nolans r aizvedis uz turnīru jaunus puikas, kas NEKAD nav normāli kopā uzspēlējuši. Treneris skatās un mēģina dažādus variantus lai labāk saprastu kādai pozīcijai konketais spēlētājs der un ko viņš vispār no hokeja saprot, bet Jūs - nožēlojamie krēslos pirdēji, izsakaties tā, it kā šī spēle būtu izsšķīrusi nez kādas godalgas utt. Mazliet nolaižamies uz zemes un paskatamies apkārt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:09, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Man, diemžēl, neviens amatu nav piedāvājis Vecīt, sportā ir bijuši simtiem gadījumu, ja pārbaudes spēlē tiekas 2 komandas, kurām vēlāk jāspēlē kādā turnīrā, tad parasti gudrākie savas kārtis neatklāj... 2009. gada pārbaudes spēlēs LV izlase arī pagrūda frančiem ar 3-5, bet PČ franči tika izvaroti ar 7-1...
Tad jāsaka, ka tas laikam bija viens no pirmajiem gadiem kad Francijas izlase atgreizās Elitē, pa trim gadiem nu nenormāls progress viņiem, es pat esmu pārsteigts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:09, pirms 12 gadiem
Bravo, virsraksts izlabots, kads tomer ari ieklausas lietotajos.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:09, pirms 12 gadiem
Nebūtu dzēruši pirms spēles būtu uzvarējusi.Kvēps teica,ka ar vienu alu nepietiek.Kāds tad var būt rezultāts?Nolans arī neko nevar pateikt,jo naudiņu saņem.Kaut kāds bardaks.Citi liela rezultātu,jo iebakstījām četras ripas,bet tā ir Francija.nevis Amerika vai citi grandi.utt.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:09, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Liepājas puisi, tak atpūties, vismaz kāds starptautiskā arēnā negrauj Latvijas vārdu.
Kāpēc tāds uzsvars uz Liepāju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:10, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ha, ha ha. Tūlīt eksperti savilksies un atrunas birdinās, bet šis turnīrs parāda vidējo hokeja līmeni Latvijā, un mēs grimstam ar Lipmanu kā kapteini pie stūres. Vācieši, norvēģi un dāņi ir mūs apgājuši un tūlīt to izdarīs franči, austrieši
Bet ko var gribēt,ja ir savākušies BAČ līmeņa spēlētāji ar atsevišķiem izņēmumiem ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:11, pirms 12 gadiem
zulus rakstīja: Neesmu laikam komentējis, bet nu šoreiz nenoturējos. Pie visa vainīgi šeit esošie "sporta eksperti". Cilvēki - mazliet apdomājiet, ja pelēkās šūnas un prāta spējas atļauj kaut mazliet no šīm pārdabiskajām spējām izmantot un mēģiniet saprast, ka gan Jūs, gan tas nabaga žurnālists (kauns par tādu saukt šī skribelējuma autoru) esat mazi, neaptēsti un diezgan "plakani" amatieri paskatities, kas spēlē "izlasē" un kapēc, un tad te sāciet sprēgāt un izteikt savus augsti argumentētos viedokļus.
Kāds sakars te ar Lipmanu un hokeja līmeni Latvijā, vēl jo vairāk ar Dinamo.. Mīļie clvēki - izvelciet savas galvas no aprobežotu mēslu mucas un paskatieties, kas notiek apkārt un par ko runā cilvēki, kas no hokeja saprot 100 reizes vairāk kā Jūs no dibena slaucīšanas. Nolans r aizvedis uz turnīru jaunus puikas, kas NEKAD nav normāli kopā uzspēlējuši. Treneris skatās un mēģina dažādus variantus lai labāk saprastu kādai pozīcijai konketais spēlētājs der un ko viņš vispār no hokeja saprot, bet Jūs - nožēlojamie krēslos pirdēji, izsakaties tā, it kā šī spēle būtu izsšķīrusi nez kādas godalgas utt. Mazliet nolaižamies uz zemes un paskatamies apkārt
Kurš mājsaimnieci palaida pie pults? Vismaz nedaudz informācijas varētu ievākt? Pirms šaut pēc piena? Nē nu tas jau paliek smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:11, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka šitādi zaudējumi krietni iesper pa tavu mantību, nekas personīgs, bet jāmācās sadzīvot. Nākotnē gan jau būs vēl, visu laiku izlase nevar būt uz zaļā zara.
Par mantību iespers tad, kad būs jāparaksta papīrs ar ciparu izdalītu ar 2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:12, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, iespējams, ka viņam (Tedim) nebija citas izvēles...
Tā kā novembrī LV izlasei bij spēles Rīgā, tad, lai kaut cik skatītāju atnāktu, bija jāspēlē stiprākajā sastāvā (pēc LHF rīkojuma), savukārt, decembrī LHF šādu vaļu neļāva...

Taču jebkurā gadījumā - manas domas nav mainījušās: labi vien, ka Francijā spēlē ar 2. sastāvu
Cik nu tas ir otrais sastāvs?
Lielākā daļa no šīs izlases modeļa spēlēs arī februārī, bet tikai tad maiņas nebūs iespēlētas jeb sadarbību atslīpēt vairs nebūs laika.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:13, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurš mājsaimnieci palaida pie pults? Vismaz nedaudz informācijas varētu ievākt? Pirms šaut pēc piena? Nē nu tas jau paliek smieklīgi.
Mazais, naivais cilvēk, ivelc pupu no mutes un paskaties reālajā dzīvē

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:13, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Par mantību iespers tad, kad būs jāparaksta papīrs ar ciparu izdalītu ar 2.
Man jāatzīst, ka pat Vefeļi spēlē cienīgāk par par nacionālo lepnumu, žēl ka translācija nebija, pie 2:6 bija jāsāk domāt ar ko tiek spēlēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:13, pirms 12 gadiem
zulus rakstīja: Mazais, naivais cilvēk, ivelc pupu no mutes un paskaties reālajā dzīvē
Tu ievāc faktus un statistiku pirms palaid muti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:14, pirms 12 gadiem
drizak jabrinas ka franci ar tadu sastavu ielaida 4 un iemeta tikai 7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:14, pirms 12 gadiem
Tu zutus paklausījies ko teica Kvēps,ka spēlētāji dzer un tad dirs vairāk

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:15, pirms 12 gadiem
sarkanskupats_3 rakstīja: Kāpēc tāds uzsvars uz Liepāju?
sajaucu, man likās viņš ar Jurīti no Liepājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:18, pirms 12 gadiem
Pag a kāds ir plāns? Februārī ierodas Janka un Lauris pārguruši un traumēti, tāpat arī Miķelis, taču tiek sakauti visi pretinieki un ceļazīme uz Sočiem nopelnīta. Pat Rokijā nebija tik dramatisks sižets.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-12-15 00:19, pirms 12 gadiem
Dinamo nav, izlases nav... hokejs pagaidām beidzies.

  +5 [+] [-]

, 2012-12-15 00:19, pirms 12 gadiem
spēli neredzējām, bet ir ko pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:20, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu ievāc faktus un statistiku pirms palaid muti.
Kādus faktus, kādu statistiku durik Tad varūt "savāc faktus" un prognozē kādus 5-10 turnrus vai PČ uz priekšu?

  -4 [+] [-]

, 2012-12-15 00:20, pirms 12 gadiem
pisies prom Nolan. Negodu tik Latvijas hokejam taisa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:21, pirms 12 gadiem
finn rakstīja: A ko 1 izlase ofigenna labaka butu ? Krosbija ta tur nav
haha, parādi man kādu franci, kas spēlē KHL.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:21, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Nolanam jāiet prom ar steigu, man jau viņu žēl paliek, iekūlies! Lai Ābols ir galvenais un viss būs čikiniekā! LV izlasē vairs tad nebūtu nekādu ārzemnieku, bet "keponiem" būtu grūti - ko tad vainot!!!
Tad vainotu Lipmanu, ka nav ārzemju treneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:22, pirms 12 gadiem
Labāk šādā spēlē zaudēt vienā periodā, nekā, ja pretinieka vārtsargam būtu vāja spēle, tagad uzvarēt ar 7:4, bet pēc tam Rīgā zaudēt! Žēl vienīgi Raitumu, vēl viena iespēja var arī nebūt, un, cik sapratu, arī Jučers patreiz nav glābējs. Ar Masaļski vārtos, savācot spēcīgākos un maksimāli saņemoties, mums vienalga februārī Rīgā ir jāvinnē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-15 00:23, pirms 12 gadiem
finn rakstīja: nu ja jau Francija iznes LV , tad pret normalam team bus 11-1
Tu neatbildēji. Neviens. Acīmredzot ne jau tāpēc, ka visi aizņemti NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:24, pirms 12 gadiem
lielie lietprateeji, Teds tak teica ka paarbaudiis rezerves, luuk, labs rezultaac, 2 labas speeles ar A gr komandaam, viss mieriigi, stresa nav

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:25, pirms 12 gadiem
Tas ka tagad zaudē savā ziņā mierinā, tad lielāka varbūtība ka OK vinnēsim! Lai nav kā ar RDinamo ka pārbaudes spēles visus "nobradā", bet kad sākas īstie mač, sākam skatīties kā citi spēlē, nevis paši spēlējam.... Bet tik un tā vēlu veiksmi rīta mačā!

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:25, pirms 12 gadiem
Kas notiek ar mūsu hokeju???
Protams ja novāktu visus labākos no labākajiem, no top līgām, tad izlase būtu stipra. Bet nu nemaz nepriecē šādi iznākumi pret Den, Fra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:29, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Nebija:
A:Kulda, Bārtulis, Pujacs, Galviņš, K. Rēdlihs, Reķis, kuru Nolans slavēja, varbūt vēl kāds aizsargs..
U: Dārziņs, Daugaviņs, Miķelis, Karsums, Sprukts, varbūt vēl kāds, +Masala - tā ka tikai kādi 20-30% spēlēs no šīs izlases...
Piemirsi Cipuli un Saulieti (izlasē tomēr spēlē labi),Jēkabu Rēdlihu,Cibuļski mos no ZA būs Pelšs,Girgensons atkā no šodienas spēles reali bus tik Džeriņš,Meija,Jekimovs,Soča,vrb vēl kāds

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:29, pirms 12 gadiem
Ja uz Soču turnīru nebūs Edgars, tad var pat biļetes uz spēlēm nepirkt, RD līgumu pelnītāji un pārmaksātie latviešu leģionāri KHL nebūs te nekādi motivētie glābēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:29, pirms 12 gadiem
venter rakstīja: pisies prom Nolan. Negodu tik Latvijas hokejam taisa.
Atkal jau treners vainīgs, varbūt jāpaskatās beidzot spēlētāju sniegumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:31, pirms 12 gadiem
Smagi smagi,bet nez kāpēc man savā ziņā patīk,jo piemēram pagājusogad bija turnīrs norvēģijā kur ar otro sastāvu nomasējām Norvēģu pirmo un pēc tam mūsu pirmais čempī smagi atrāvās...tākā jādomā pozitivi..vienigais nez kāpēc man liekas ,ka Nolans neprot motivēt kā to prata Znaroks, Vorobjovs,Lindstrēms,Beresņevs un arī tas pats Šuplers Rīgā 2000 un RD

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:31, pirms 12 gadiem
Vispār interesanta situācija, lielākie eksperti tagad tur muti un nebilst ne pušplēsta vārda, kā Abrags sapsihojās, šausmas.

Ir optimisti kuri domā ka šis bija kaut kāds trešais vai ceturtais izlases modelis.

Un tad ir visi pārējie kuriem vienalga.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:32, pirms 12 gadiem
un te kāds drukāja Francija= Japāna
1.kārt japāna ir krietni vājāka
2.kārt mēs esam sen apakaļ arī japānai zaudējuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:34, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: A nevajag ārzemju treneri, tie raduši pie citām kvalitātēm! Mums neaug profesionāļi, bet amatieri, diemžēl... Agrākie laiki ir pagājuši, ka pat ASV mums bija vairāk kā klienti, nemaz nerunājot par kkādu Franciju!
Pēc tavas loģikas nedz treneri, nedz izlasi nevajag.

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:36, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: A par ko cepties? Pēc sastāviem diezgan loģisks rezultāts... Uz OS kvalifikāciju būs pavisam cita komanda...
Turu pie vārda- visus sagraus un tiks uz Sočiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-15 00:36, pirms 12 gadiem
Francija - Latvija - YouTube

te var visus golus apskatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:37, pirms 12 gadiem
Melisa, parbaudes spēlēs arī agrāk ir zaudēts "kaut kādai francijai".

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:37, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: A nevajag ārzemju treneri, tie raduši pie citām kvalitātēm! Mums neaug profesionāļi, bet amatieri, diemžēl... Agrākie laiki ir pagājuši, ka pat ASV mums bija vairāk kā klienti, nemaz nerunājot par kkādu Franciju!
Kad mums ASV bija klienti? mēs pēdējās 2 vai 3 spēles esam zaudējuši ar 0;4,1;4 utt Lv ir uzvarējusi ASV 2 vai 3 reizes. Vienīgās no elites valstīm kuras agrak bija mūsu klienti ir Ukraina (cik nu šobrīd elites), Baltkrievija, Vācija ,Dānija (nerēķinot pēdējos 2 pč),Francija,Slovēnija,Austrija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:38, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Melisa, parbaudes spēlēs arī agrāk ir zaudēts "kaut kādai francijai".
+ plus tā kaut kāda francija pēdējā PČ bija virs mums
un Dānija arī 'kaut kāda" vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:39, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Ar ko latviešu leģionāri ir pārmaksāti - viņi dara savu darbu un atstrādā naudu. Ja kāds ir pārmaksāts, tad tas ir vienīgi Biedriņš NBA
Dārziņš ir vairāk lazeretē bijis nekā uz laukuma. Pastnieks pēc šīs sezonas būs atpakaļ RD, pat Puče rēc par viņa sniegumu, Miķelis drošvien izbauda pilsētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:39, pirms 12 gadiem
Kaut vai nav optimalais sastavs, bet ir janospele labak, 7 vartus ielaist par traku. Iemetam 4 vartus pretinieks sa vai ta iemet vairak, iemetam 1 ripu ta vaita zagis. Nekas saja situacija neatliek ka vien ceret ka svarigajos macos tomer spes iemest vairak neka pretinieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:41, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: A kapēc ne? Varam saderēt, ka izfukās frančus mierīgi Rīgā...
Turu pie vārda.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:41, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār interesanta situācija, lielākie eksperti tagad tur muti un nebilst ne pušplēsta vārda, kā Abrags sapsihojās, šausmas.

Ir optimisti kuri domā ka šis bija kaut kāds trešais vai ceturtais izlases modelis.

Un tad ir visi pārējie kuriem vienalga.
Te jau nav ko teikt. Šitam klāt nāks 2 maiņas un 2 aizsargu pāri un vārtusargs. Paliek aktuāls jautājums pelēkajai masai, kā Latvija viars nespēj apspēlēt ar šādu gandrīz otro izlasi franču un dāņu 2. sastāvu, māc šaubas, kas būs ar pirmajiem, labi zinot KHL efektu uz spēlētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:41, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Ar ko latviešu leģionāri ir pārmaksāti - viņi dara savu darbu un atstrādā naudu. Ja kāds ir pārmaksāts, tad tas ir vienīgi Biedriņš NBA
Spruktu savā ziņā var devet par pārmaksātu-to piķi ko viņš dabū 4 maiņā par pāris minūtēm daudz kur pelna līderi

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:41, pirms 12 gadiem
da kāds tur vairs hokejs, ja Briedis visai Eiropai pa ģīmi krauj!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:42, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Te jau nav ko teikt. Šitam klāt nāks 2 maiņas un 2 aizsargu pāri un vārtusargs. Paliek aktuāls jautājums pelēkajai masai, kā Latvija viars nespēj apspēlēt ar šādu gandrīz otro izlasi franču un dāņu 2. sastāvu, māc šaubas, kas būs ar pirmajiem, labi zinot KHL efektu uz spēlētājiem.
Dāņu 2.sastāvu,kad viņiem bija 70% no pč sastāva + NHL leģionāri kuriem šogad lokauts,kuram papisa lv 1.sastāvs.man tas galīgi neliekas Dāņu otrais sastavs

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:43, pirms 12 gadiem
kaunpilns rezultāts ir kad zviedri ar 1:5 piekāpjas krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:45, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā jau teicu, nav zināms, kas tur notika. Kepon, saki ko vēlies, bet vienīgais siets un caurums ir Jučers. Lai Jučers vispirms pierāda Kazahstānā, ka var kļūt par labāko vārtsargu un čempionu, tad parunāsim.
Aizstāvēšu āri...Pirms Jučeru sāka čakarēt Rd viņš spēlēja LM,Baltkrievijas līgā kā pirmais vārstsargs un baltkrievijas līga nav ne ar ko vājāka par kazahu līgu. Jučers un Raitums ir viena līmeņa vārtsargi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:46, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Pēc manas loģikas, mums vairs "Kandavas elles" nav! Visi luni laiž un neviens negrib sevi pārslogot individuālajos treniņos, vairāk lux dzīve iet pie sirds
Kandavas elle vrb deva fizuhu bet padarija spēlētājus par alkatroniem...Palasi intervijas ar to gadu spēlētajiem,kādas bij metodes lai aizmirstu lielās slodzes..un papēti cik labie spēlētāji aizgaja dēļ alko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:49, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: Kandavas elle vrb deva fizuhu bet padarija spēlētājus par alkatroniem...Palasi intervijas ar to gadu spēlētajiem,kādas bij metodes lai aizmirstu lielās slodzes..un papēti cik labie spēlētāji aizgaja dēļ alko...
Tikai pats cilvēks izvēlas, kļūt vai nekļūt par alkatronu, neviens Tevi nespiež dzert! Ko, treneri kā vitamīnus lika vodku lakt? Kāpēc tad A.Irbe un daudzi citi tādi nav? Nevajag visu novelt uz apstākļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:51, pirms 12 gadiem
Nu paskatamies vārtu guvumus, kur tad ir tas caurums? 4. gols? Nu var jau būt Raituma vaina, bet spēlētāji arī kā 3 suņi uz vienu varžu ēdāju...
5.? Kur 2 spēlētāji uziet virsū aiz vārtiem 1 pretiniekam, kurš mierīgi piespēlē uz lāpstiņas vārtu priekšā?
ok6. nepārvietojās, Jučeram raksturīgi...

Latviju apspēlēja kā puišeļus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 00:53, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Jučers kļuva par čampionu vai līgas labāko vārtsargu? Atbilde vienkārša, nē, tādēļ palieku pie sava, ka Raitums ir labāks. Arī spēles paskatoties ir redzams, ka Jučeram vēl ir patālu līdz Mārtiņa līmenim.
Zināji ka no vārtsarga stati ir atkarīgi arī no komandas? togad kad raitums vāca visas blavas kazahijā tur bija novākti ļoti labi leģionāri.Lm vienmēr ir bijis otrās šķiras klubs,tākā salidzināt varētu tikai vienādā komandā...un kāpēc tad Raitums izlasē laiž vairāk?+ esmu skatijies video kā stāv raitums,nestabils čalis,pietrukst miera..

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:53, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu paskatamies vārtu guvumus, kur tad ir tas caurums? 4. gols? Nu var jau būt Raituma vaina, bet spēlētāji arī kā 3 suņi uz vienu varžu ēdāju...
5.? Kur 2 spēlētāji uziet virsū aiz vārtiem 1 pretiniekam, kurš mierīgi piespēlē uz lāpstiņas vārtu priekšā?
ok6. nepārvietojās, Jučeram raksturīgi...

Latviju apspēlēja kā puišeļus...
Būtu Uē, būtu uz 0 , nu franči ir ļoti labi pēdējos gados, tikai muļķis to var izlikties neredzam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:54, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Par spēli: tas tiešām ir apkaunojums, kad hokeja lielvalsts Latvija zaudē kaut kādai Francijai un nav svarīgi vai spēlēja pirmais, otrais vai trešais sastāvs, varžēdāji jāņem vienmēr un visur ar acīm ciet.
ev devil expert-cik sen skaties hokeju.for your information nav pirmais zaudējums fraņčiem,un ši bija pārbaudes spēle,necel traci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 00:56, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Tu domā, kā Ventspils Vefu? Vai kā Bilbao un Valencia iznesīs jaunpupus bez variantiem?
Nejauc basi pie hoķa
varēji pateikt kā krievi izvēra zviedrus 5.1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 01:01, pirms 12 gadiem
Jautājums vai Lipmanam ir rezerves plāns, jo noderētu uzvarus garšu atgūt, ne RD, ne izlase ar šiem pretiniekiem to nevar iegūt, varbūt poļus vai Japāņus uzaicināt?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 01:01, pirms 12 gadiem
3. periodā vārtus sargāja Jučers ....

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:02, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jautājums vai Lipmanam ir rezerves plāns, jo noderētu uzvarus garšu atgūt, ne RD, ne izlase ar šiem pretiniekiem to nevar iegūt, varbūt poļus vai Japāņus uzaicināt?
Poļus jau Bikovs trenē, tur spēlē kloni tgd, a japāņi sarijušies fukušimas putekļus tagad ir palikuši par Godzillām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:05, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka Raitums ir nestabils, tam es piekrītu, bet kurš no musējiem vispār ir stabils? Lai dod vēl vienu iespēju un Mārtiņš parādīs, ka ir cienīgs būt par otro numuru.
cik var dot iespējas? nebija jau raitumam tā pirmā iespēja.tad moš dodam iespējas visādiem žabotinskiem utt kam laiks jau pagājis vai zimmermāņiem,avotiņiem utt kas zaļi un jauni-mos pekšņi piedzims jaunais irbe..Nākamajās spēlēs stāves Masala nav vairs laika pārbaudīt,nākams spēles jau ir OK

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:07, pirms 12 gadiem


nu, nu, nu, nu, nu ...
Es pirms tam teicu "Cerams, ka Raitums ierīs kādas 5 ripas ..."

Nu ko? Abrag? Pārējie?
Vēl kādi komentāri sekos? Ne? Jauki.

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:07, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Tā

nu, nu, nu, nu, nu ...
Es pirms tam teicu "Cerams, ka Raitums ierīs kādas 5 ripas ..."

Nu ko? Abrag? Pārējie?
Vēl kādi komentāri sekos? Ne? Jauki.
Tač neredzi kā čalis sāka stresot, es tikai nesaprotu par ko.

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:08, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka Raitums ir nestabils, tam es piekrītu, bet kurš no musējiem vispār ir stabils? Lai dod vēl vienu iespēju un Mārtiņš parādīs, ka ir cienīgs būt par otro numuru.
Masalskis ir ļoti stabils. Ilgtermiņā viņa stati ir vienlīdz labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:10, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Kas ir labāk: Uzvarēt Franciju tagad vai OS kvalifikācijā, kad tam patiešām būs nozīme?? Padomā tak ar galvu...
Stratēģija ir viens, bet morāle kas cits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-15 01:12, pirms 12 gadiem
Karo4 saucat mani par kepku kas no hokeja neko nejēdz,tas jau nekas ka hokeju skatos lielako mūža daļu,esmu gan pētijis,un interesējies arī par tā vesturi ,skatījies 60,70,80,90 gadu spēles,jo nav labāka sporta par hoķi,bet te ir mans visa šitā rezumē..
1.Nevajag cepties par zaudi pārbaudes spēlē,ka saka daudzi gudri treneri-no zaudējuma mācīties var vairak kā no uzvaras,tas palidz redzēt savas vājās vietas.
2.Uz OK un PČ tomēr būs lielākā daļa citādāks sastāvs,cik motivēts/nemotivēts nezinu,drīzākais jau pat pastnieks kas čīkst par nogurumu gribēs kapāt,jo aizbraukt uz olimpiādi tomēr kruta.
3.tagad kādam bij jēga baigi plēsties?zinot ka nosita tiks max 2 maiņas?neviens sezonas vidu traumas ar negrib.
4.Pirms teikt ka mums diiii ar vārtsargiem-lai labi stāvētu varotčiks jāpalidz laukumspēlētajiem...
5.visi hoķa nolicēji-veidojat savu portālu,pietiek liet indi.pamatota kritika ir pamatota bet vnk akli nolikt ir tizli.
6.nestresojam un skatāmies rītdienas spēli,pēc tam gaidam OK februārī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 01:16, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Jučers ar neko nav labāks par Mārtiņu. Ja Masalam, kas notiek, cerēsim, ka būs viss labi, bet ja notiek, tad ir auzas lielas, tādēļ vajag kārtīgu otro numuru. Raitums atbilst vairāk kā Jučers, kuram galīgi šosezon neiet spēle un spēļu prakse arī nekāda. Kā jau teicu, vajadzēja vēl Ervīnu.
Muštukovs ir sliktāks par šiem abiem,nerunājot par Masalu.Ervīns stāv zviedrijas otrajā līgā,tas ka viņu vienu mēnesi atzina par labāko varotčiku nepadara uzreiz par nezvēru.Tad jau rokam ārā lūsiņu,dodam iespēju Gudļevskim,kalniņam,meklējam kur Enkuzēns,Stiģis,Legzda,saucam Irbi no pensijas.Ja aizsargi saņemsies un netaisīs brīnumus vienalga kas būs otrais nummurs viss būs čilā.Galvenais lai izlasei ir normāls varotčiku treneris,kas spēs psiholoģiski nomierināt viņus,jo tam pašam Jučeram nav ta labākā sezona,Raitumam ta var sanākt baiga atbildība no kuras bikses pilnas...te svarīgaka būs psiholoģija nevis meistarība

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:18, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nav nekas spīdošs, bet jaiztiek ar to, kas ir.
Tas jau nekas ka viņš izkonkurējis birjukovu kas ir pēdējos pč ir RUS izlasē vai vismaz tuvakajos kandidātos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 01:20, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tikai pats cilvēks izvēlas, kļūt vai nekļūt par alkatronu, neviens Tevi nespiež dzert! Ko, treneri kā vitamīnus lika vodku lakt? Kāpēc tad A.Irbe un daudzi citi tādi nav? Nevajag visu novelt uz apstākļiem!
Irbes laikā vairs nebija Kandavas elle.aizkavējies par vairakiem gadiem...

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:20, pirms 12 gadiem
Cienīgs zaudējums, cienīgam pretiniekam! - pie tam vēl mājiniekiem....
Tā kā jau DINAMO mūs ir pieradinājusi pie zaudējumiem - tad ceru , ka arī šo zaudejumu mēs uzņemsim flegmas garā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:23, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Kepkas jau ir zutis un citi heiteri, tu kā reizi esi normāls līdzjūtējs...
paldies.bet par kepkām te sauc visus es,tu tadus kā zutis.un otrādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 01:29, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Par spēli: tas tiešām ir apkaunojums, kad hokeja lielvalsts Latvija zaudē kaut kādai Francijai un nav svarīgi vai spēlēja pirmais, otrais vai trešais sastāvs, varžēdāji jāņem vienmēr un visur ar acīm ciet.
Kadreiz tautās bija runa - nu zaudējām Spānijai futbolā - bet hokejā mēs gan parādīsim....nu apmēram par Franciju tas pats.....
Nu nevajag tak mums iedomāties , ka varam uzvaret visus ko savulaik uzvarēja ar vienu slidu slidojot PSRS HOKEJA IZLASE - Poļus *(vienreiz gan ar 4:6 aplauzās); Dāniju, NOR, VDR....
Mums tagad jāskatās kā cīnīties ar Otrā ešalona komandām - ungāri, bulgāri, rumāņi un korejiesi, par Japanu nerunājot....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:32, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Birjukovam bija trauma, tādēļ nekāds brīnums, ka izkonkurēja. Vairāk kā trīs ielaisti vārti spēlē nav nekas labs. Birjukovs vienīgais var būt tālos kandidātos, jo priekšā ir vairāki lielmeistari.
birjukovs ir bijis krievijas izlases sastava 2 vai 3 pč.Un masaļskis viņu katru gadu PO izkonkurē tikai nez kāpēc kluba īpašnieki nagla turpina lobēt savējo.Var redzēt ka tev hokejs interesē tikai tik daudz cik nolikt RD un LV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:34, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jautājums vai Lipmanam ir rezerves plāns, jo noderētu uzvarus garšu atgūt, ne RD, ne izlase ar šiem pretiniekiem to nevar iegūt, varbūt poļus vai Japāņus uzaicināt?
Var nopietnos pretiniekos no sākuma Jaunzēlandi pamēgināt , nu un labvēlīga iznākuma gadījumā - tad jau skaties - var pat Australiju izaicinat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 01:35, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Pat tie t.s. miljonāri nekam vairs neder PČ! Jādomā tak par saviem līgumiem bagātos KHL klubos, lai tik vēl nesatraumējas! Mentalitāte? Es hokeju no bērnības jau skatos... un nevaru samierināties, ka agrāk vārtus prata gūt "ar gaļu", individuālā meistarība, Čudinova "lielgabala šāviens"... Kurš to tagad prot un kuram ir patiesa interese? Tāds ir jautājums.. Un ko vsp tagad tajā hokeja skolā māca?!! Kādi ir treniņi? Katrā ziņā ne tādi, kādi tie ir te "izslavētajā" baletā un daiļslidošanā.. Tāds Bukarts tad vēl galus atdotu no pārsloddzes...!!!
Tur jau ir tā lieta nejau čikstam RD sachakarē visu,bet ir jāpēta kā tie bērni tiek treneti.kapec vienalga kur spēlejošs letiņš pados piespēli nevis metīs,pie borta ies uz pretinieku nevis ripu,dos piepsēli šķērsam pāri savai zonai utt.tas ir no ta ka Latvijā bērnu hokejlīmeni jo jaunāki laiki jo vairak tiek nevis kam talants bet kam nauda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 01:41, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Bijis un izbijis, vairs RUS sastāvā viņam vietu neredzu. Uz leģionāriem vārtsargiem attiecās limits, tādēļ Masala nevar raut visas spēles pēc kārtas un, protams, arī kā krievam, Birjukovam tiek dotas vairāk iespējas, tas tikai loģiski. Esmu Latvijas izlases atbalstītājs, kuram nepatīk Dinamo ietekme uz LV hokeju.
Ne jau tev redzēt bet Zenatulam..Protams viņam priekša tagad baruļa,Brizgy,Varlamovs utt bet Rādītājs Rus izlase Pč laikam tomēr ir līdzvērtīgs NHL,kur kopš Irbes un Skudras mūsu vārtsargi īpaši tuvumā nav bijusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 02:13, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Vairs neskatīšos ''Dinamo'' un LV izlases spēles. Pašam kauns par izlasi, kas cieš sagrāvi pret kaut kādiem francūžiem. Un pat nevajag stāstīt tagad par to, ka daudzi jaunie ir sastāvā utt. Arī jaunajiem vajadzētu apspēlēt frančus, vai vismaz nospēlēt cienīgāk.
Mjā.... tu hokeju 10+ gadus neesi laikam skatījies ja? Francūži jau pasen vairs nav nekādi peramie puikas, kurus jāsagrauj vienos vārtos vecīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 02:27, pirms 12 gadiem
Ledus hoķis grimst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 02:50, pirms 12 gadiem
ko var kaut ko kritizeet, uz os atlases turniru bus pavisam cits sastavs, Masaljskis, Juchers Kulda Pujacs K Redlihs Galvins Bartulis Cibulskis un varbut Sotnieks,Rekis,J,Redlihs,Dulevskis varbuut Porejs, Karsums M Redlihs Sprukts Darzins Daugavins Indrasis vai Ankipans,-Meija,Dzerins,Keninsh vai Indrasis, - UN paliek Cipulis Bicevskis Biezais Jekimovs Pavlovs Berzinsh Stals un varbut Girgensons vai Pelsh ,un cik no viniem shodien speleja pret 90% nokomplekteto franciju. a?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 02:56, pirms 12 gadiem
finn rakstīja: Un citam izlasem ari bus max Sastavs
Kuram ,ka jau teicu Francijai gandriiz max sastāvs šodien bij 90%,par Lielbritāniju un Kazakiem šaubos ka viņiem ir slēptas rezerves

     [+] [-]

, 2012-12-15 03:04, pirms 12 gadiem
finn rakstīja: Un citam izlasem ari bus max Sastavs


Kka neatceros ka Olimpiskas speles LV kadu vispar vinnetu, vot tev Max sastavs , un visi nespeles tapat, jo
Tu vispar sajēdz par ko iet runa ,kādas olimpiskas speles , atlases turnirs, ja nejedz no sporta tad ej atisties

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 03:31, pirms 12 gadiem
Marquis rakstīja: Tā ir pārbaudes spēle, kur vārtos stāv Kazakstānas līgas vārtsargs. No ši sastāva uz Olimpisko atlasi būs 5, 6 spēlētāji
Es teiktu, ka pat vel mazak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 06:32, pirms 12 gadiem
Ta ko stresojam???
Francūži iznāca ar kaujas sastāvu, mums rezerves variants!
Zaudējām, pat var teikt tikām sagrauti, bet,,,,k;ads bija sastāvs????
Teds izsijās pelavas un uz kvalifikāciju būs kaut kas cits (un mājas sienas tomēr)!

     [+] [-]

, 2012-12-15 08:13, pirms 12 gadiem
laikam LV ar japaniem viena limeni tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 08:24, pirms 12 gadiem
Viens bariņš pesimistu sataisījuši paniku pa veselām 7 lappusēm
Varētu domāt ,ka kaut kas Latvijas hokejā būtu mainījies.Vienīgais,kas manuprāt ir mainījies,tā ir spēlētāju attieksme pret nacionālo izlasi un lielākā Latvijas hokeja problēma tagad ir un būs - mūsu spēcīgāko spēlētāju iekļaušana izlasē.Nav un nekad arī nav bijis vienā laikā daudz augstas klases spēlētāju Latvijai un vienmēr svarīgi bija katrs spēlētājs.Agrāk ,gandrīz nekad,varbūt ar dažiem izņēmumiem, atteikumu nebija,tagad ar KHL piedzimšanu, tādu faktu netrūkst.Lūk ,kur manuprāt ir problēma.
Kas attiecās uz šīs komandas modeli,tad uz 1 izlasi kandidē ne vairāk kā 6-7 hokejisti ,bet pārējo spēlētāju meistarības līmenis atbilst pasaules čempionāta 1.divīzijai.Ar iespēju progresēt,piedaloties šādos turnīros.Varu vienīgi piebilst,ka pat sapulcējot izlasi spēcīgākajā sastāvā,mūsu vieta ir 9-12.Uzlecam kādreiz nedaudz augstāk,varam puišus uzslavēt,nokrītam zemāk,varam pakritizēt.Un tā gadu no gada un tas ir pareizs "rādītājs",jo nav tādu objektīvu argumentu,lai mēs būtu augstāk.(Pēdējo rindkopu rakstu gandrīz katru gadu pirms pasaules čempionātiem,vienalga daudzi nepiekrīt.
Protams,ka līdzjutēji sapņo par augstām vietām,tikai diemžēl ,katrai komandai ir savi "griesti")

     [+] [-]

, 2012-12-15 08:28, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Viens bariņš pesimistu sataisījuši paniku pa veselām 7 lappusēm
Varētu domāt ,ka kaut kas Latvijas hokejā būtu mainījies.Vienīgais,kas manuprāt ir mainījies,tā ir spēlētāju attieksme pret nacionālo izlasi un lielākā Latvijas hokeja problēma tagad ir un būs - mūsu spēcīgāko spēlētāju iekļaušana izlasē.Nav un nekad arī nav bijis vienā laikā daudz augstas klases spēlētāju Latvijai un vienmēr svarīgi bija katrs spēlētājs.Agrāk ,gandrīz nekad,varbūt ar dažiem izņēmumiem, atteikumu nebija,tagad ar KHL piedzimšanu, tādu faktu netrūkst.Lūk ,kur manuprāt ir problēma.
Kas attiecās uz šīs komandas modeli,tad uz 1 izlasi kandidē ne vairāk kā 6-7 hokejisti ,bet pārējo spēlētāju meistarības līmenis atbilst pasaules čempionāta 1.divīzijai.Ar iespēju progresēt,piedaloties šādos turnīros.Varu vienīgi piebilst,ka pat sapulcējot izlasi spēcīgākajā sastāvā,mūsu vieta ir 9-12.Uzlecam kādreiz nedaudz augstāk,varam puišus uzslavēt,nokrītam zemāk,varam pakritizēt.Un tā gadu no gada un tas ir pareizs "rādītājs",jo nav tādu objektīvu argumentu,lai mēs būtu augstāk.(Pēdējo rindkopu rakstu gandrīz katru gadu pirms pasaules čempionātiem,vienalga daudzi nepiekrīt.
Protams,ka līdzjutēji sapņo par augstām vietām,tikai diemžēl ,katrai komandai ir savi "griesti")
precīzi pateikts.
es tikai palabotu ciparus: nevis 9-12, bet 10-13 - bet tā jau ir sīka nianse...

  +2 [+] [-]

, 2012-12-15 08:32, pirms 12 gadiem
Labāk lai zaudē tagad nevis olimpiādes priekšsacīkstēs!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 08:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik nu tas ir otrais sastāvs?
Lielākā daļa no šīs izlases modeļa spēlēs arī februārī, bet tikai tad maiņas nebūs iespēlētas jeb sadarbību atslīpēt vairs nebūs laika.
Lielākā daļa?? Šaubos vai pat puse būs! Protams, ja būs n-tās traumas(kuras gan protams nenovēlu), tad iespējams lielākā daļa no šī sastāva arī dabūs spēlēt...

  +4 [+] [-]

, 2012-12-15 08:35, pirms 12 gadiem
Rudmaņa kungs ,
nu, gan ,,lej ūdeni ,, !
Maldinoši raksti, ka uz Jučera vārtiem tika piešķirts soda metiens !

Soda metienu 51 minutē nerealizēja Elvijs Biezais .
Raksta autoram iesaku turpmāk vairāk sagatavoties pirms sniegt publisku informāciju.

     [+] [-]

, 2012-12-15 08:42, pirms 12 gadiem
Atkal nevaram iemest(47 metieni -3 goli pret franchu vartsargiem un aizsardzibu) un aizsardziba izskatijas parak statiska un neparliecinosha, bet nu francuzhi pieredzejushaki un dazhi ari pietiekami labaas liigas spelee(Čehija, Somija). Ari maaju sienu faktors.

     [+] [-]

, 2012-12-15 08:48, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Lielākā daļa?? Šaubos vai pat puse būs! Protams, ja būs n-tās traumas(kuras gan protams nenovēlu), tad iespējams lielākā daļa no šī sastāva arī dabūs spēlēt...
kāda puse... ~1/3: no vārtsargiem - Jučers, no aizsargiem - Bārtulis, no uzburcējiem - Meija, Džeriņš, Jekimovs un vēl kādi 2 no šiem: Pavlovs, Bērziņš, Bičevskis, Štāls...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 09:05, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kāda puse... ~1/3: no vārtsargiem - Jučers, no aizsargiem - Bārtulis, no uzburcējiem - Meija, Džeriņš, Jekimovs un vēl kādi 2 no šiem: Pavlovs, Bērziņš, Bičevskis, Štāls...
Traumas var ienest kādas korekcijas un tad līdz tai pusei jau var arī pievilkt.... katrā ziņā es neredzu par ko te vajadzētu ņemt baigo kreņķi! Ok, protams, ja skatās no Kiras pozīcijām, ka mēs esam "hokeja lielvalsts", tad zaudēt frančiem pat ar šādu sastāvu nevajadzētu! Kaut reāli domāju tāpat gan Tu gan es saprotam, ka arī franči vairs nav ar cepurēm nomētājami pie kam vēl savās mājās...... Un, domāju, vakar vairāk viss čaļiem bija psiholoģiski diezgan smagi, jo sanāca diezgan fiksi izvirzīties vadībā ar 2:0, tad laikam šie nomierinājās, bet pēc tam sanāca visu labi iesākto vienā periodā "smuki" pasēt nākamajā..... tas arī domāju šos puikas psiholoģiski salauza. un ja visi mums tiešām būs ierindā no Top večiem tad domāju no šī sastāva tiešām sastāvā varētu tikt tikai kādi 6-7 čaļi.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-15 09:16, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tāda Francijas izlase mūsējiem bija jāņem arī ar 10. sastāvu !!!
kāds muļķības nu Tu te runā...
šis ir tas pats sastāvs, kas pagājušajā PČ spēlēja un gandrīz tika 8niekā - izšķirošajā spēlē ar 4:5 zaudējot vicečempioniem slovākiem...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 09:17, pirms 12 gadiem
>>>Trollis Viktorovičs.
Latvijas 10 izlase būtu jāsastāda no NAHL komandu spēlētājiem.Varbūt zini,kas tā par līgu?

  +4 [+] [-]

, 2012-12-15 09:48, pirms 12 gadiem
Noskatijos pēdējo trešdaļu.
Mūsējie uzbruka vairāk, franči labi aizsargājās, nosedza visas pēdējo piespēļu līnijas. Nezinu kas darijās otrajā trešdaļā, bet tas ko es redzēju, mūsējie bieži noguļ pretinieka ieslidošanu vārtu priekšā, izskatijās ka izspēle no aizvārtes ar kāda spēlēja ieslidošana vārtu tuvumā viņiem ir iespēlēta kombinācija, tas noteikti ir jāņem vērā.
Biezais varēja iemest bullīti, vārtsargs jau bija apspēlēts, bet nepacēla ripu. Varbūt frančiem vēl ir kāda kombinācija paslēpta, bet ja ne, tad īstajam sastāvam jāneitralizē jau minēto un problēmām OS atlasē nevajadzētu būt, nekādus brīnumus viņi nerādija.

     [+] [-]

, 2012-12-15 10:15, pirms 12 gadiem

Izsmiekls
B divīzija uz jūsu cienīga un varbīt tajā top 8 tiktu

     [+] [-]

, 2012-12-15 10:21, pirms 12 gadiem
Butu parejie butu 7:6 labakaja gadijuma

     [+] [-]

, 2012-12-15 10:25, pirms 12 gadiem
P....c - tas nav normāli, ka jau pat varžēdājiem tā kāšam((
CERU, KA KIRA lepojas ar treneri un viņu apmierina spēles gaita. Tā ir, ka domā, ka māk un zina visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 10:38, pirms 12 gadiem
Par hokeju rakstīt var tikai cilvēks kurš ,,dzīvo hokejā ,,. ne viss raksta , lai izdzīvotu !

     [+] [-]

, 2012-12-15 10:54, pirms 12 gadiem
nesaprotami ir viens, no kuras pakalas zurnalisti velk info par speli?
Jucers spele stajas jau 2 perioda vidu nevis 3 peridoa, kad tika nomainits pret Raitumu kuram nacas kapitulet 5 reizes.
tapat nekads soda metiens netika mest uz Jucera vartiem.

Kad beidziet zurnalisti savaksies

     [+] [-]

, 2012-12-15 10:57, pirms 12 gadiem
Varbūt pat labi,ka franči noticēja,ka ir riktīgi spēcīgi pret šo sastāvu,kaut gan jau tagad paredzu-viegli Rīgā neies-franči spēlē agresīvu spēka spēli,bet mums taču būs 6.spēlētājs-līdzjutēji!Nevajag nenovērtēt par zemu arī kazahus Krikunova vadībā!Katrā ziņā būs interesanti un varbūt kaut kas atšķirīgs salīdzinot ar murgaino Dinamo sezonu!Bet redzot franču spēli pagājušāgada pasaules čempī -jāsaka,ka viņu līmenis ir stipri audzis,bet agresīvi viņi spēlējuši vienmēr-atceros,ka pāris pārbaudes spēlēs mūsu izlase ir pamatīgi izvillojusies,vienreiz Sporta pilī bija gadījums,kad franči aizgāja uz ģērbtuvēm un negribēja turpināt spēlēt,jo uzskatīja ,ka viņus notiesā.Tā kā būs jautri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 11:23, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Vairs neskatīšos ''Dinamo'' un LV izlases spēles. Pašam kauns par izlasi, kas cieš sagrāvi pret kaut kādiem francūžiem. Un pat nevajag stāstīt tagad par to, ka daudzi jaunie ir sastāvā utt. Arī jaunajiem vajadzētu apspēlēt frančus, vai vismaz nospēlēt cienīgāk.
Būtu jauki ja visi šitie čīkstuļi neskatītos Dinamo un izlasi. Tā kā mazi zīdaiņi visu laiku čīkst

     [+] [-]

, 2012-12-15 11:52, pirms 12 gadiem
Kāda starpība cik spēlēs vai nespēlēs, šodien katram uz delnas redzams, ka nenospēlēja vārtsargi.... Un ar tādu vārtu sargāšanu pat augšāmcēlies Žotoks ar Skrastiņu un Znaroks pašos spēka gados neko nepadarīs OS kvalifikācijā... Nezinu vai no Liepājas jāņem vai ko, mož Jučers kā otrais vēl var nospēlēt, bet ja nav Masaļska, tad VAKARS UZ EZERA.

Divas spēles, kurās pēc spēles esam labāki, bet kāšam....

     [+] [-]

, 2012-12-15 11:53, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: Vēl ir jautājumi par Raituma kvalitātēm ? Cerams,ka viņam ceļš uz izlasi būs slēgts.
Raitums šogad kazahu čempī ir nožēlojams un tas jau bija gaidāms, nezinu vai izlases treneri neseko līdzi vai kas? Tad jau no LM vai Muštukovu varēja paņemt...

     [+] [-]

, 2012-12-15 12:15, pirms 12 gadiem
Un kas vēl šaubijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 12:32, pirms 12 gadiem
Ko cepaties. Francijā tomēr ir divas profesionālas līgas kur arī naudu maksā plus junioru čempionāti divās grupās līdz 22 g. kas Latvijā. Viens amatieru čempis kur 40.g. onkas izsmej jaunos puikiņas. Tad ko te līdzināt Franči jau mums ir garām un tālāk būs vispār d...ā

     [+] [-]

, 2012-12-15 12:43, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kāda puse... ~1/3: no vārtsargiem - Jučers, no aizsargiem - Bārtulis, no uzburcējiem - Meija, Džeriņš, Jekimovs un vēl kādi 2 no šiem: Pavlovs, Bērziņš, Bičevskis, Štāls...
Nu davai Indraši arī paņemam un Ķēniņš ņemot vērā pēdējo PČ arī būs

  -2 [+] [-]

, 2012-12-15 12:48, pirms 12 gadiem
Fracija 100% uzmauks mūs OK Rīgā jo pie viņiem viss ir sakārtots a te bardaks.

     [+] [-]

, 2012-12-15 12:55, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kāda puse... ~1/3: no vārtsargiem - Jučers, no aizsargiem - Bārtulis, no uzburcējiem - Meija, Džeriņš, Jekimovs un vēl kādi 2 no šiem: Pavlovs, Bērziņš, Bičevskis, Štāls...
Precizēsim. Vakar Bārtulis nespēlēja.
Manas spekulācijas par tēmu pret Franciju OS kvalifikācijā:
Masaļskis
Kulda, Bārtulis, Pujacs, Galviņš, Kr.Rēdlihs, Reķis, Sotnieks (OS - kā 7 aizsargs, netiks laukumā).
Sprukts, Dārziņš, M.Rēdlihs, Cipulis, Karsums, Girgensons, Džeriņš, Meija, Indrašis, Jekimovs, Ķēniņš (kā centrs,) Pelšs?!, Ivanāns (13 - uzbrucējs, netiks laukumā).
Daugava - ZA, Bukarts, Širokovs un citi netiek sastāvā.

Man sanāk 5 no 19. Vakar ~1/4 no sastāva spēlēja.

     [+] [-]

, 2012-12-15 13:06, pirms 12 gadiem
Marquis rakstīja: par ko Jūs te cepjaties? Tā ir pārbaudes spēle, kurā nepeidalījās neviens vadošais spēlētājs, kāmēr Francija 90% sastāva.
ko tas maina? gribi teikt, ja LV būtu pilns sastāvs, domā baigi sasistu Frančus? ha

     [+] [-]

, 2012-12-15 13:10, pirms 12 gadiem
Pret stenderi to Latviju!

     [+] [-]

, 2012-12-15 13:20, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad tas nebija Berziņs , nevis Biezais, kas meta bulli?
Varbūt bija vēl kāds bullītis, bet pēdējā trešdaļā Bērziņš noteikti nemeta. Ja online tā rakstīts, tad tur ir kļūda.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 14:01, pirms 12 gadiem
krištianu rakstīja: Manis pēc pārbaudes spēlēs var zaudēt visu laiku, lai tikai nenākas ciest kaunpilnas sakāves OS, PČ un tagad OS kvalifikācijā
Nu sorī, bet ja otrs labākais vārtusargs ielaiž 7 ripas pret frančīem..

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 15:00, pirms 12 gadiem
Drīz mūs drāzīs
Mexico vs. South Africa - IIHF Ice Hockey...

     [+] [-]

, 2012-12-15 17:14, pirms 12 gadiem
lūdzu,lūdzu beidzot aiztaisat mutes,u*obaki ,kuri te visu laiku heito !
Jūs varat labāk? Jūs pat uz slidām nostāvēt nevarat un kko gudri di*šat,protams,neienāk Jums mazajās galviņās doma un sapratne,ka tās ir pārbaudes spēles un tajās nepiedalās labākie!
ggbb, ceru,ka beidzot ar galvu sāksiet domāt!

     [+] [-]

, 2012-12-15 18:11, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag a kāds ir plāns? Februārī ierodas Janka un Lauris pārguruši un traumēti, tāpat arī Miķelis, taču tiek sakauti visi pretinieki un ceļazīme uz Sočiem nopelnīta. Pat Rokijā nebija tik dramatisks sižets.
Puika tak izej ārā izvēdini galvu. Aizbrauc uz laukiem svaigu gaisu uzelpo. Dažreiz tev izdodas uzrakstī kko prātīgu, bet pārsvarā liekas, ka tev tā galva, kā tāds pakaramais priekš cepures domāta. Vasarā jau dažreiz labāk to pauri izmantot kā pakaramo cepurei, savādāk saulē pārkarst un tad gribās visādas muļķības runāt. Bet tagad taču ziema, auksts.