Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bārtulis nepiedalīsies pasaules čempionātā

Bārtulis nepiedalīsies pasaules čempionātā
Oskars Bārtulis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlasei gaidāmajā pasaules čempionātā nevarēs palīdzēt aizsargs Oskars Bārtulis, pats sportists šodien apstiprināja nacionālajai informācijas aģentūrai LETA.

Oskars Bārtulis pasaules čempionātā nestartēs veselības problēmu dēļ. Kā ziņo nacionālā informācijas aģentūra LETA, 28 gadus vecajam aizsargam jau vairākas sezonas ir problēmas ar cirkšņiem, kas turpinājās arī šogad.

"Pasaules čempionātā izlasei diemžēl palīdzēt nevarēšu. Tieši savainojuma dēļ šobrīd nedrīkstu pat slidot. Veselība pirmajā vietā," aģentūrai LETA norādīja Bārtulis. Viņa atveseļošanās periodam vajadzēja noslēgties 10. aprīlī, taču situācija nebija uzlabojusies, un ārsti ieteikuši Bārtulim izlaist pasaules čempionātu.

Šosezon aizsargs spēlēja Kontinentālās hokeja līgas kluba Astanas "Barys" rindās. 50 spēlēs Latvijas hokejists izcēlās ar septiņiem (1+6) punktiem. Savā karjerā Bārtulis ir piedalījies trīs pasaules čempionātos (2005, 2009, 2012) un divos olimpisko spēļu finālturnīros (2010 un 2014).

2015. gada pasaules čempionāts risināsies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā (1. - 17. maijs). Prāgas grupā Latvijas pretinieces būs Kanāda, Zviedrija, Čehija, Šveice, Francija, Vācija un Austrija. Pasaules čempionātā pirmā spēle Latvijas hokejistiem būs 1. maijā pret Kanādas valstsvienību.

Izmantotie resursi:
Nacionālā informācijas aģentūra LETA
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2015-04-14 18:44, pirms 10 gadiem
Nu ko lai saka - Sūdīgi.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 18:45, pirms 10 gadiem
Nja, ok.
Interesē, kas tad galu galā tomēr būs ar Karsumu. Pēc pēdējām ziņam izskatās, ka tomēr nebūs.
Slēpts komentārs: girgersons
Slēpts komentārs: girgersons

 +12 [+] [-]

, 2015-04-14 18:47, pirms 10 gadiem
Cipruss un H.Vītoliņs ar šādu traumu piedalījās nevienā vien PČ,bet tas tā neesmu jau ārsts,lai gan jau pusgadu strādāju fizisku darbu un plēstu menisku,jo nav finanšu operācijai.

 +23 [+] [-]

, 2015-04-14 18:47, pirms 10 gadiem
Man interesē kā mūsu hokejisti varētu izturēt pilnu AHL vai NHL sezonu?! Visi brūk virsū Spruktam, kad izlasē pēdējoreiz bija Karsums?! Katru pavasari ķibeles. Bet nu veselību puišim katrā ziņā.

 +14 [+] [-]

, 2015-04-14 18:48, pirms 10 gadiem
Matulis reiz teica, ka cirkšņa savainojumi ir populārākais iemesls negribēšanai braukt uz čempi, bet nu jātic vien ir. Oskaram ir līgums uz nākamo sezonu?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-14 18:48, pirms 10 gadiem
Kas ir Bārtulis?

     [+] [-]

, 2015-04-14 18:48, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nja, ok.
Interesē, kas tad galu galā tomēr būs ar Karsumu. Pēc pēdējām ziņam izskatās, ka tomēr nebūs.
Karsumam ir milzīgas problēmas ar ceļiem. Vorāčeks un Jāgrs ir veseli kā buļļi, salīdzinot ar Mārtiņu.

 +13 [+] [-]

, 2015-04-14 18:48, pirms 10 gadiem
Vēl pagajušonedēļ bija info, ka Bārtulis pievienošoties 5dien un Karsums 1dien( attiecīgi 10 un 13. aprīlis), bet beigās nebūs brīnums, ja arī Karsums nebūs.... čābīgi.

  +7 [+] [-]

, 2015-04-14 18:49, pirms 10 gadiem
Karsumam ir attaisnojums,piedzima sodiem dels,par godu Indrasim,nosauca par Miku Gaidam izlase

  +6 [+] [-]

, 2015-04-14 18:49, pirms 10 gadiem
Vitinka rakstīja: Man interesē kā mūsu hokejisti varētu izturēt pilnu AHL vai NHL sezonu?! Visi brūk virsū Spruktam, kad izlasē pēdējoreiz bija Karsums?! Katru pavasari ķibeles. Bet nu veselību puišim katrā ziņā.
Ja spēlē NHL visu sezonu, un ja komanda tālu tiek PO, tad sanāk gadrīz 100 spēles sezonā.
Normāla slodze, un vēl tādi pat atbrauc uz PČ palīgā savām izlasēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 18:50, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Karsumam ir milzīgas problēmas ar ceļiem. Vorāčeks un Jāgrs ir veseli kā buļļi, salīdzinot ar Mārtiņu.
Vispar jau vinam sodien piedzima dels...Neesmu so sezon neko dzirdejis...

  +8 [+] [-]

, 2015-04-14 18:50, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Cipruss un H.Vītoliņs ar šādu traumu piedalījās nevienā vien PČ,bet tas tā neesmu jau ārsts,lai gan jau pusgadu strādāju fizisku darbu un plēstu menisku,jo nav finanšu operācijai.
Neklupšu virsū nevienam no LV hokejistiem, kuri kādu iemeslu dēļ atsakās vai atteiksies no dalības PČ, jo ir panicis to darīt , bet jāsaka, ka uz Olimpiskajām spēlēm nav jāklausās ka tas sāp un šis sāp..
Ja vien kāds nav traumēts.
Protams, statusi dažādi, bet kautkā kādreiz tā zāle bija zaļāka.
Iespējams, ka laikiem mainoties, sportisti palikuši gudrāki un nebūdami 100% veseli, nevēlas riskēt un izlaiž PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 18:50, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Karsumam ir milzīgas problēmas ar ceļiem. Vorāčeks un Jāgrs ir veseli kā buļļi, salīdzinot ar Mārtiņu.
Vorāčeku un, it īpaši, Jagru pieminēju tāpēc, ka viņi sezonā spēlē vismaz 75 spēles un tāpat brauc uz PČ.
Bet Bārtulim sezona sen kā cauri, bet tāpat kkadas problēmas.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 18:51, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: Matulis reiz teica, ka cirkšņa savainojumi ir populārākais iemesls negribēšanai braukt uz čempi, bet nu jātic vien ir. Oskaram ir līgums uz nākamo sezonu?
par to cirksni saka ne tikai matulis. Atceros, ka kādu laiku atpakaļ, kad vel sekoju līdzi basketbolam, tur ar tas jautājums pacelts tika, ka reāli- cirkšņa trauma var būt reāli simulējama un nav tādu īsti efektīvu metožu pārbaudīt, cik tur tā nopietnība liela .

 +24 [+] [-]

, 2015-04-14 18:52, pirms 10 gadiem
Vēlreiz - visiem naivajiem karsummīļiem -

2011.
Karsums pasaules čempionātā, visticamāk,...

2012.
Pasaules čempionātā nespēlēs Karsums,...

2013
Karsums nav pārliecināts par piedalīšanos...

2014.
Izlase vairs nerēķinās ar Karsumu, nav...

2015.
Izlasē nav skaidrības par Karsumu un Bārtuli;...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 18:53, pirms 10 gadiem
Kalibri nebūs mūžam jauni, tāpēc vaimanas pie malas, draugi. Ir jādod beidzot iespēja jaunajiem - kā deviņpadsmitniekiem, tā arī 20+ gadniekiem. Ir labi turēties pie pieredzējušajiem, bet svaigam klimatam ir pakāpeniski jāmaina paaudzes.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-14 18:53, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: par to cirksni saka ne tikai matulis. Atceros, ka kādu laiku atpakaļ, kad vel sekoju līdzi basketbolam, tur ar tas jautājums pacelts tika, ka reāli- cirkšņa trauma var būt reāli simulējama un nav tādu īsti efektīvu metožu pārbaudīt, cik tur tā nopietnība liela .
Pareizi jau viens twitteri pateica - "Ja negribi spēlēt izlasē, tad tā arī pasaki, nevis velc garumā un visus maldini, tai skaitā arī trenerus"
Nu apmēram tā viens teica.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 18:53, pirms 10 gadiem
akmenc rakstīja: Vēlreiz - visiem naivajiem karsummīļiem -

2011.
Karsums pasaules čempionātā, visticamāk,...

2012.
Pasaules čempionātā nespēlēs Karsums,...

2013
Karsums nav pārliecināts par piedalīšanos...

2014.
Izlase vairs nerēķinās ar Karsumu, nav...

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/191149/izlase-nav-skaidribas-par-karsumu-un-bartuli-pujacs-nespeles
Un uz olimpiādi bija kā likts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 18:54, pirms 10 gadiem
duciits112 rakstīja: Un uz olimpiādi bija kā likts.
Jap, un kvalifikācijā jau ar bija.
Bet jāteic, ka OS bija ļoooti nemanāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 18:57, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jap, un kvalifikācijā jau ar bija.
Bet jāteic, ka OS bija ļoooti nemanāms.
Bet tomēr bija atbraucis palīgā un nebija kā ar PČ pēdējo gadu laikā, ka nav skaidras atbildes, it kā būs, it kā nē, bet beigās nav...

     [+] [-]

, 2015-04-14 18:57, pirms 10 gadiem
Bet kā īsti ir - izlasē atstās brīvu vietu Ķēniņam, ja nu Vankuvera ātri zaudē NHL PO??
Vai par to nemaz nav domāts?

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 18:57, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pareizi jau viens twitteri pateica - "Ja negribi spēlēt izlasē, tad tā arī pasaki, nevis velc garumā un visus maldini, tai skaitā arī trenerus"
Nu apmēram tā viens teica.
Tā jau laikam būtu jādara, bet vismaz kādam šāda ziņa varētu būt arī ar pozitīvu noskaņu, jo pavērsies iespēja uzspēlēt PČ, cerams, kādam no jaunajiem.

 +18 [+] [-]

, 2015-04-14 18:59, pirms 10 gadiem
Aicinu Gada balvai sporta izvirzīt nomināciju - Gada uzmetējs!

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 18:59, pirms 10 gadiem
Daawux222 rakstīja: Kalibri nebūs mūžam jauni, tāpēc vaimanas pie malas, draugi. Ir jādod beidzot iespēja jaunajiem - kā deviņpadsmitniekiem, tā arī 20+ gadniekiem. Ir labi turēties pie pieredzējušajiem, bet svaigam klimatam ir pakāpeniski jāmaina paaudzes.
Tu runā tā, it kā kāds 40-gadīgs Maticins vilktos pa laukumu šobrīd, ņemot nost vietas jaunajiem. Nu, nevajag muldēt. Bārtulis un Karsums ir pašos spēka gados šobrīd - 28 un 29 gadi.

Regulārajiem valstsvienības uzmetējiem vienkārši būtu jāliedz vieta arī OS sastāvā. Tas nav nopietni.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 19:00, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet kā īsti ir - izlasē atstās brīvu vietu Ķēniņam, ja nu Vankuvera ātri zaudē NHL PO??
Vai par to nemaz nav domāts?
Es domāju, ka trenei ir ieinteresēti uz to, bet iespēja pavisam maza, ka tiks, jo AHL un NHL tika play-off, sakritībai jābūt, ka abi izkrīt un tad, jā.

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:00, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Aicinu Gada balvai sporta izvirzīt nomināciju - Gada uzmetējs!
Ok, bet kuri var kandidēt uz to balvu?
Tikai tie, kuri atsakās kāda iemesla dēl no dalības PČ, vai arī tie, kuri tiek pieķerti dopingojam un ir DSQ no izlases spēlēm?

 +15 [+] [-]

, 2015-04-14 19:01, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Cipruss un H.Vītoliņs ar šādu traumu piedalījās nevienā vien PČ,bet tas tā neesmu jau ārsts,lai gan jau pusgadu strādāju fizisku darbu un plēstu menisku,jo nav finanšu operācijai.
Zinu cilvēku, kas ar bruku strādā fizisku darbu nu jau gadus trīs, četrus jo patreiz nevar nolikties "uz galda"! Izskatās, ka šitā paaudze ir krietni "mīkstāka" nekā tā, kas bija vecajā RD un arī izlasē! Ozo (un ne tikai viņš viens) ne ar tādām vien traumām kapāja!

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 19:01, pirms 10 gadiem
Kas tomēr interesanti - pie raksta, kurā Girgensons stāsta, ka nezin, vai būs PČ, papilnam uzmundrinošu komentu, tipa, "veselība pirmajā vietā, gan būs citi PČ," bet Osis, redz, ir simulants un fui, pē, kaka.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 19:01, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Regulārajiem valstsvienības uzmetējiem vienkārši būtu jāliedz vieta arī OS sastāvā. Tas nav nopietni.
Pilnīgi piekrītu, man pašam sen jau bija tāda nostāja par OS.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-14 19:03, pirms 10 gadiem
"B grupā nokļūt ir daudz vieglāk nekā no tās izkļūt"

Aristotelis

  +6 [+] [-]

, 2015-04-14 19:03, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Kas tomēr interesanti - pie raksta, kurā Girgensons stāsta, ka nezin, vai būs PČ, papilnam uzmundrinošu komentu, tipa, "veselība pirmajā vietā, gan būs citi PČ," bet Osis, redz, ir simulants un fui, pē, kaka.
Interesanti ir tas, ka visi zin, ka Girgensons ir traumēts un bažās bija jau no traumēšanās brīža kas būs, kamēr par Bārtuli uzzināja tik šodien un par karsumu joprojām nezin.
Vajadzētu kaut nedaudz nodalīt lietas . par A. Kuldu ar neviens nesaka, ka nodevējs, simulants utt. Bik tak vajag saņemties un padomāt.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-14 19:04, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: "Malacis" Osis!!
Mosh pusei izlases kandidaatu jamaina profesiju , ja jau visi tik nomociiti peec sezonas , ka nevar vel apmeeram 8 speeles pa 10 min. nospeeleet?
Lai spēlē tie kas grib un ir gatavi par 100% kapāt. Kāda jēga ņemt komandā kādu kas nevar vai nevēlas spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-04-14 19:05, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Lai spēlē tie kas grib un ir gatavi par 100% kapāt. Kāda jēga ņemt komandā kādu kas nevar vai nevēlas spēlēt?
Tad, lai tā arī pasaka nevis velk garumā visu procesu, visvairāk jau cilvēkiem te nepatīk tas, ka maldina, tad būs, tad nebūs un tā, lai saņemas un pasaka uzreiz...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:06, pirms 10 gadiem
Kāds pārsteigums!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 19:07, pirms 10 gadiem
Kas ir Jāgrs, tas ir cilvēks kurš bez hokeja nevar dzīvot, piedevām Dievs viņam devis apbrīnojamu veselību, tapēc arī viņš ir viens no visu laiku labākajiem hokejistiem, ar mūsu čaļiem to nevajadzētu salīdzināt

  +5 [+] [-]

, 2015-04-14 19:07, pirms 10 gadiem
Domāju, ka tā šumēšanās sportacentrā ļauj mums visiem nolaist tvaiku, bet realitātē, ja nebūs,tad nebūs un būs jāspēlē ar tiem, kuri var un ir gatavi. Kā nospēlēs un kādu hokeju rādīs, tas jau būs vēlāk zināms.
Ja, nedo dies, izlidos no grupas, tad atbildība būs uz treneriem un spēlējošo sastāvu, nevis uz tiem, kuri nevarēja spēlēt vai negribēja, vai arī netika ņemti.

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:08, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Cipruss un H.Vītoliņs ar šādu traumu piedalījās nevienā vien PČ,bet tas tā neesmu jau ārsts,lai gan jau pusgadu strādāju fizisku darbu un plēstu menisku,jo nav finanšu operācijai.
Es atvainojos, bet Tu esi idiots, ka runā par strādāšanu ar plēstu menisku, tādejādi izceļot savu vīrišķību. Par valsts līdzekļiem esmu 2x operējis menisku. Ja Tu būtu iestājies rindā, ļoti iespējams, jau sen operācija būtu veikta kopā par aptuveni 40eur (pati operācija pāris eiro, nakts slimnīcā ar ēšanu utt. sastāda pārējo summu).

  +9 [+] [-]

, 2015-04-14 19:10, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Kas tomēr interesanti - pie raksta, kurā Girgensons stāsta, ka nezin, vai būs PČ, papilnam uzmundrinošu komentu, tipa, "veselība pirmajā vietā, gan būs citi PČ," bet Osis, redz, ir simulants un fui, pē, kaka.
Girgensons ir traumēts ilgāk par mēnesi un visiem jau sen ir zināms, ka viņam visdrīzāk ir bijis potītes lūzums.

Neliekas absurdi salīdzināt ar spēlētājiem, kuri pēc sezonas pēkšņi izrādās savainoti jau 5 gadus pēc kārtas, lai gan nav nevienu spēli klubā izlaiduši?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 19:10, pirms 10 gadiem
Paskaitiet cik spēles un kad Bārulis ir nospēlējis Latvijas izlasē savas karjeras laikā!

Viņam katru gadu kkas sāp kad jāspēlē izlasē, protams izņemot tos gadus kad jāspēlē Olimpiādē vai kvalifikācijā kad atsaka tikai tie kam tiešām ir nopietna trauma!

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:10, pirms 10 gadiem
klemens rakstīja: Kas ir Jāgrs, tas ir cilvēks kurš bez hokeja nevar dzīvot, piedevām Dievs viņam devis apbrīnojamu veselību, tapēc arī viņš ir viens no visu laiku labākajiem hokejistiem, ar mūsu čaļiem to nevajadzētu salīdzināt
Ir mums vēl hokejisti, kas piedalījušies visos turnīros, ja neskaita tos gadus, kad bija jaspēlē playoff.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-14 19:11, pirms 10 gadiem
Saprotams ,ka Latvijas izlase un Latvijas fani vairākiem (kam līgums kabatā) ir pie kājas , līdz ar to - nevajadzētu presē rakstīt par viņu panākumiem vai neveiksmēm, jo ja viņiem pie kājas- kāpēc man par viņu stāta??!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:12, pirms 10 gadiem
jāspēlē ir tiem, kuri pirmkārt grib un var! un viss, punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:15, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Interesanti ir tas, ka visi zin, ka Girgensons ir traumēts un bažās bija jau no traumēšanās brīža kas būs, kamēr par Bārtuli uzzināja tik šodien un par karsumu joprojām nezin.
Vajadzētu kaut nedaudz nodalīt lietas . par A. Kuldu ar neviens nesaka, ka nodevējs, simulants utt. Bik tak vajag saņemties un padomāt.
Jā, protams, nav 100% vienāda situācija - tik vien tas, ka Bārtulis nepateica uzreiz skaidri un gaiši. Tikpat labi izlases aprindās tāpat zināja, ka nebūs, tikai "uz āru" nepateica. Tagad te šūmēties nav vērts.
Katru gadu atbirst vairāki spēlētāji. Kā jau te teikts, nav vērts, ka aizbrauc pusslimi un bez motivācijas. Tik vien tas, ka mums to labo spēlētāju nav daudz...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:21, pirms 10 gadiem
Kāds kādamj parādā? Kurš grib, tas savā atvaļinājumā spēlē izlasē...ja nav veselības, kà pelnīsi naudu ģimenei?
...a komentētāji ir atkarīgie no izlases spēlēm, kas ir izpriecas ar dzeršanu..
Vai Karsuma un Bārtuļa nolicēji maksās šiem algu nākošajā sezonā ?
...ārstējiet savas atkarības !

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:22, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jā, protams, nav 100% vienāda situācija - tik vien tas, ka Bārtulis nepateica uzreiz skaidri un gaiši. Tikpat labi izlases aprindās tāpat zināja, ka nebūs, tikai "uz āru" nepateica. Tagad te šūmēties nav vērts.
Katru gadu atbirst vairāki spēlētāji. Kā jau te teikts, nav vērts, ka aizbrauc pusslimi un bez motivācijas. Tik vien tas, ka mums to labo spēlētāju nav daudz...
Jā, ar tiem labajiem un līmeņi spēlējošajiem ir kā ir, bet, domāju, ka atceroties pirmo jankas gadījumu, kad komentāros pielipa palama- pastnieks, spēlētājiem derētu vismaz iemācīties laicīgi sniegt savas otmazkas vai samelot. var tak sarunāt ar klubu, ārstiem, lai padod pirmie ziņu, ka konkrētais spēlētājs X redz, diemžēl, šogad nu nekādi nevar spēlēt, jo baigā šaize ar veselību utt, pēc tam pašam ar nožēlu tik īss komentārs, ka jā, es jau baigi gribu, bet redz- neļauj dakteri.
īsi, skaidri un kodolīgi, lai līdzjutēji netiek pie iemesla izteikt savu neapmierinātību. tas, ka kavējās ar paziņošanu, beigās neveikli izteikumi, tras jau pēc pieredzes tiek uzņemts negatīvi.
ja nu spēlētājs tiešām zin tik 50uz50, tad, manuprāt, viņam ir starpsezonā jāsaved veselība kārtībā, lai uz nākamo , ja viss ok, varētu par 100% atdot spēkus arī izlasei, ne tikai klubam. bet, ja nav gribēšanas, tad nav , tur, lai darbojas pēc augstāk minētās shēmas .

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:22, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Aicinu Gada balvai sporta izvirzīt nomināciju - Gada uzmetējs!
Un ka rekordistu ar so balvu apsveikt Skudru ml.....

  -3 [+] [-]

, 2015-04-14 19:22, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Pirmais drosminieks ! Tas par varoni tik un tā nepadarīs. Mati sāp ibio !
Iepirdi un palika labāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:23, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet kā īsti ir - izlasē atstās brīvu vietu Ķēniņam, ja nu Vankuvera ātri zaudē NHL PO??
Vai par to nemaz nav domāts?
Tur ir jābūt lielai sakritībai, lai Ķēniņš tiktu uz PČ, jo gan NHL, gan AHL viņa pārstāvētajām komandām it PO un ja ātrāk izkrīt NHL PO Vankūvera nekā comets no AHL, tad viņu sūtīs spēlēt uz AHL, var teikt, ka pat domā nepavīdēs par Ķēniņa laišanu uz PČ.....Pat pēc sezonas beigām jāskatās, ko komandas vadība lems par viņa dalību PČ....Kas zin, varbūt komanda tieši palūgs uzkavēties Kanādā

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:24, pirms 10 gadiem
KUR REĶIS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 19:25, pirms 10 gadiem
Sitiens zem jostas vietas.Bartulis nav,Kulda nav ar aizsargiem galigi dimba.Abi divi uz doto bridi ir labakie musu aizsargi.Var teikt izlases pirmas mainas aizsarg paris.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:26, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Kāds kādamj parādā? Kurš grib, tas savā atvaļinājumā spēlē izlasē...ja nav veselības, kà pelnīsi naudu ģimenei?
...a komentētāji ir atkarīgie no izlases spēlēm, kas ir izpriecas ar dzeršanu..
Vai Karsuma un Bārtuļa nolicēji maksās šiem algu nākošajā sezonā ?
...ārstējiet savas atkarības !
var jau domāt tādās kategorijās, bet tas nedos nekādu rezultātu...
tev ir dīvaina pieeja tam visam. daudzi cilvēki arī idkienā strādājot savu darbu, nereti ņemas par dāzām labām darba darīšanām gan atvaļinājuma laikā, gan brīvdienās, jo tā vajag un citādi nevar. Var jau aiziet šādā veidā līdz absurdam, ja apaudzējam tavu komentāru ar visādiem iespējamiem variantiem .
Ja tā- tad variants viens un ļoti īss- arī OS un OS atlasē, šādi spēlētāji netiek aizināti uz izlasi, lai izmanto savu 2-3 nedēļu iespēju atpūsties, kamēr citi kapā OS. vai tad tā būtu labāk? nezinu, man jau liekas, ka ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:29, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Abas reizes Sprukts konkrēti pateica, ka nebūs, nevelkot garumā – Pastnieku izdomāja dažas naģenes, pateicoties RD reklāmai, kur Sprukts uz dzīvokli piegādāja RD abonementu.
Jā, tik tāds neveikls iemesls, ja nekļūdos, tika pateikts- Nogurums no sezonas. itkā jau normāla parādība, bet līdzjutējiem tas nepatika. Arī man, ja godīgi. tapēc, vajadzētu nedaudz patrenēties PR un izdomāt kādu dzelžāinu iemeslu, kurš neradīs līdzjutējos negatīvas emocijas .

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:29, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kāds sakars ar līgumiem???
Jā piekrītu tev kad ir cilvēki, kas uzskata, ka spēlēt izlasē ir gods un pienākums pret Latviešu cilvēkiem, kas ir sekojuši, pārdzīvojuši un priecājušies par viņa sniegumu. Bet pavasarī, kad mēs visi gribam beidzot to kopības sajūtu izjust ---- tiekam uzmesti---- nepatīkama sajūta

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:29, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Abas reizes Sprukts konkrēti pateica, ka nebūs, nevelkot garumā – Pastnieku izdomāja dažas naģenes, pateicoties RD reklāmai, kur Sprukts uz dzīvokli piegādāja RD abonementu.
Jā, Pastnieks pielipa reklāmas gājiena dēļ, nevis izlases.
Jankam vispār ar to runāšanu ir smagi - te stāsta, ka motivācijas nav, te noguris esot.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:29, pirms 10 gadiem
Hokejisti arī nav vēja suņi. Olimpiādē vai sēžot bez izredzēm uz līgumu skrietu....Es ko gribēju teikt? To, ka nav jēga komentēt savas domas par to kurš kur un cik cēls (kaut gan Sprukt iesprūda). Piekrītu, ka ikgadējās mūsu alus tūres dēļ potenciāli nedrīkst norakt karjeru. Viss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:31, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Cipruss un H.Vītoliņs ar šādu traumu piedalījās nevienā vien PČ,bet tas tā neesmu jau ārsts,lai gan jau pusgadu strādāju fizisku darbu un plēstu menisku,jo nav finanšu operācijai.
Tie bija citas paaudzes un cita kaluma vīri! Nav liela bēda, aizsargu mums pietiek!

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:32, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Jā, tik tāds neveikls iemesls, ja nekļūdos, tika pateikts- Nogurums no sezonas. itkā jau normāla parādība, bet līdzjutējiem tas nepatika. Arī man, ja godīgi. tapēc, vajadzētu nedaudz patrenēties PR un izdomāt kādu dzelžāinu iemeslu, kurš neradīs līdzjutējos negatīvas emocijas .
Tas ir saprotams, jo Spruktam vienmēr ātri ir uzkrājies tas nogurums, tajā sezonā viņš šķiet pusi izlaida savainojuma pēc iekš Loko, bet pēc tam arī neizskatījās, ka būtu labāko formu ieguvis

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:32, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Tie bija citas paaudzes un cita kaluma vīri! Nav liela bēda, aizsargu mums pietiek!
Tāda līmeņa nepietiek, it īpaši, kuri ir izgājuši ZA skolu, jo bez tās ir smagi spēlēt

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 19:33, pirms 10 gadiem
Karsumam kādreiz bija konflikts ar Lipmani sporta pilī un tāpēc nevajag viņu gaidīt.

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:34, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Bet viņš uzreiz skaidri un gaiši pateica, ka nebūs.
tas tas pats variants, kas aizejot uz CSKA , pārāk neveikli izsakās. Nav, protams, labi, ja mēs norādam kas spēlētājam jādara, it sevišķi, vadoties pēc mūsu vēlmēm, bet tas, ka dažiem labiem spēlētājiem būtu jāuzlabo sava runas māksla tas nu gan. lai nesanāk nesmuki . Un viss būs štokos.
Manuprāt, NHL, vismaz agrāk bija spēlētājiem speciāli jāapmeklē dažādi kursi, lai presē nepateiktu ko lieku vai pārāk divdomīgu.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-14 19:35, pirms 10 gadiem
Nezinu kaa turn it bet Jaagrs savos 43 gados domaa paliidzeet savai valstsvieniibai... Toch laikam tie challi zem tupeles sievaam. 90tajos, retais atteica speeleet izlasee.Tagat visit pie babkaam poh... .A tipa nee.P.S. Respect Jaagram!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 19:36, pirms 10 gadiem
Pavisam vienkārši:
Ir trauma, nebrauc, brauks, kuri nav traumēti
Ir trauma, nebrauc, ja nevari atdot sevi visu, lai brauc, kam ir 100% atdeve un metīsies zem katras ripas
Nav trauma, tu zaudē manu cieņu
Nav trauma, gribu tāpat, lai tu spēlē izlasē, tomēr skatīt iepriekšējo punktu.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:38, pirms 10 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Nezinu kaa turn it bet Jaagrs savos 43 gados domaa paliidzeet savai valstsvieniibai... Toch laikam tie challi zem tupeles sievaam. 90tajos, retais atteica speeleet izlasee.Tagat visit pie babkaam poh... .A tipa nee.P.S. Respect Jaagram!
Tad bija savādāki laiki + daudzi brauca līgumu pelnīt un lai paklusē tie, kuri saka, ka tā līgumu nevar nopelnīt....uz PČ dodas skauti utt., kuri vēros izlašu spēles, tāpēc tad daudzi sitās, kā parādījās RD tā pazuda daļēji tā cīņa, kas pirms tam bija, jo tā teikt bija jau garantēti līgumi un negribēja vairs sisties

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:39, pirms 10 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Nezinu kaa turn it bet Jaagrs savos 43 gados domaa paliidzeet savai valstsvieniibai... Toch laikam tie challi zem tupeles sievaam. 90tajos, retais atteica speeleet izlasee.Tagat visit pie babkaam poh... .A tipa nee.P.S. Respect Jaagram!
Jāgrs ir UNIKUMS pasaules hokejā. katra diena, kuru viņš pavada lielajā hokejā ir ieraksts vēstures lapaspusēs, ne katram tas dots. Dieva dāvana, ja tā var izteikties. Cik gan daudz bijuši ļoti augsta līmeņa spēlētāji, kuriem nav tā paveicies un tieši dēļ n-tajām traumām ir priekšlaicīgi jābeidz karjera, vai arī nespēj to pilnvērtīgi aizvadīt? Pirmais kas man nāk uzreiz prātā- bērnības simpātija- Ēriks Lindross...
Tapēc, personīgi man ne īpaši tīk, ja izceļ šo vienreizējo leģendu Jāgru kā mērāmo etalonu. Itkā efektīvi, bet tajā pat laikā, manuprāt ne pārāk godīgi .

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:39, pirms 10 gadiem
Cerams, ka tas kurš tiks Bārtuļa vietā, nopelnīs labu īgumu un stabilu vietu izlasē. Bet Oskars, lai veseļojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 19:42, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Tā jau laikam būtu jādara, bet vismaz kādam šāda ziņa varētu būt arī ar pozitīvu noskaņu, jo pavērsies iespēja uzspēlēt PČ, cerams, kādam no jaunajiem.
Jā, nebūtu jau slikti ja viena maiņa, piemēram, sastāvētu no jaunajiem.
Nu kaut kā tā līdzīgi.

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:45, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jap, un kvalifikācijā jau ar bija.
Bet jāteic, ka OS bija ļoooti nemanāms.
Tā jau saka, ka aizsargs ir labi nospēlējis, ja ir bijis spēles laikā nemanāms. Bet ar to visu Bārtulis OS kvalifikācijā gan vārtus iemeta, gan 4 soda minūtes nopelnīja...

  +5 [+] [-]

, 2015-04-14 19:50, pirms 10 gadiem
Es domāju, ka visiem mūsu "stāriem'' vajadzētu paskatīties- kā uzvedas pasaules labākie hokejisti CAN vai RUS un t.t. Es nesaprotu kāpēc Stemhos ,Ovečkins,Malkins vai Jagrs tomēr uzskata par pienākumu aizstāvēt savas Valsts godu. Bet mēs ????

  +3 [+] [-]

, 2015-04-14 19:51, pirms 10 gadiem
Buivols rakstīja: Hokejisti arī nav vēja suņi. Olimpiādē vai sēžot bez izredzēm uz līgumu skrietu....Es ko gribēju teikt? To, ka nav jēga komentēt savas domas par to kurš kur un cik cēls (kaut gan Sprukt iesprūda). Piekrītu, ka ikgadējās mūsu alus tūres dēļ potenciāli nedrīkst norakt karjeru. Viss!
Nu man PČ ir 2 nedēļu hokeja svētki, un nekādu alu nedzeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 19:51, pirms 10 gadiem
Interesanti, bet uz OS nekad nevienam nekas nesāp visi ir veselāki par veseliem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:51, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Tā jau saka, ka aizsargs ir labi nospēlējis, ja ir bijis spēles laikā nemanāms. Bet ar to visu Bārtulis OS kvalifikācijā gan vārtus iemeta, gan 4 soda minūtes nopelnīja...
Es par Karsumu biju domājis...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 19:53, pirms 10 gadiem
Ka man tracina shitie mikstie hokejisti!
Baigi visi saslimisi,piekusshi!

Hokejisti,dara to kas viniem patik un par to viniem maksa labu algu!

Spele vienu speli divas dienas,videjais pavaditais laiks uz laukuma ir 20-30 minutes! Sezona 50 + speles,tatad sanak apmeram 150-200 minutes sezona (gada)! + trenini,diena trenini parsvara notiek triss stundas! Intensivie trenini parsvara vienu stundu,parejais iesildishanas,kombinaciju atsradashana,vaiarakuma izspeles,metienu precizitate u.t.t.
Rupji reikinot,tad dzeki gada uz ledus apmeram 150-160 stundas!

Hokejisti,ja jus nevarat to pavilkt,tad varbut mainat savu nodarbi?

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:53, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: sidru?
itkā nē.
Kaut kā nemīlu īpaši dzert.
Nu vismaz skatoties hokeju neko nedzeru, jo koncentrējos tikai uz spēli.
Bet citā brīvā laikā kaut ko iedzeru biški.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:55, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Ka man tracina shitie mikstie hokejisti!
Baigi visi saslimisi,piekusshi!

Hokejisti,dara to kas viniem patik un par to viniem maksa labu algu!

Spele vienu speli divas dienas,videjais pavaditais laiks uz laukuma ir 20-30 minutes! Sezona 50 + speles,tatad sanak apmeram 150-200 minutes sezona (gada)! + trenini,diena trenini parsvara notiek triss stundas! Intensivie trenini parsvara vienu stundu,parejais iesildishanas,kombinaciju atsradashana,vaiarakuma izspeles,metienu precizitate u.t.t.
Rupji reikinot,tad dzeki gada uz ledus apmeram 150-160 stundas!

Hokejisti,ja jus nevarat to pavilkt,tad varbut mainat savu nodarbi?
Kāds laikam pamatskolā matemātikā uz četriniekiem mācijies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:55, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: nu OS hokejs ir prestižāks pasākums par PČ hokejā
Tā nu tas ir.
Kanādai arī ļoti daudzi atsaka.
Tas pats Benns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:56, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Ka man tracina shitie mikstie hokejisti!
Baigi visi saslimisi,piekusshi!

Hokejisti,dara to kas viniem patik un par to viniem maksa labu algu!

Spele vienu speli divas dienas,videjais pavaditais laiks uz laukuma ir 20-30 minutes! Sezona 50 + speles,tatad sanak apmeram 150-200 minutes sezona (gada)! + trenini,diena trenini parsvara notiek triss stundas! Intensivie trenini parsvara vienu stundu,parejais iesildishanas,kombinaciju atsradashana,vaiarakuma izspeles,metienu precizitate u.t.t.
Rupji reikinot,tad dzeki gada uz ledus apmeram 150-160 stundas!

Hokejisti,ja jus nevarat to pavilkt,tad varbut mainat savu nodarbi?
Ar ko tu nodarbojies pats? Kad tev atvaļinājums? Varbūt varēšu uzaicināt kaut pie manis mājās pastrādāt par velti.

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:56, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Ka man tracina shitie mikstie hokejisti!
Baigi visi saslimisi,piekusshi!

Hokejisti,dara to kas viniem patik un par to viniem maksa labu algu!

Spele vienu speli divas dienas,videjais pavaditais laiks uz laukuma ir 20-30 minutes! Sezona 50 + speles,tatad sanak apmeram 150-200 minutes sezona (gada)! + trenini,diena trenini parsvara notiek triss stundas! Intensivie trenini parsvara vienu stundu,parejais iesildishanas,kombinaciju atsradashana,vaiarakuma izspeles,metienu precizitate u.t.t.
Rupji reikinot,tad dzeki gada uz ledus apmeram 150-160 stundas!

Hokejisti,ja jus nevarat to pavilkt,tad varbut mainat savu nodarbi?
Man arī matemātika nav stiprā puse, bet nu Tev izskatās, ka viņa ir ļoti švaka.

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:57, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: Ozo jau arī bija tikai 30+ spēlēs ! Niživijs -95
Ozo bija cita rakstra problemas!

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:57, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: diezgan glups jaut
Kāpēc glups? Tāpēc, ka tev ir mazvērtības kompleks, ka tev liekas pašsaprotms LV neko nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:00, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Kāds laikam pamatskolā matemātikā uz četriniekiem mācijies
Es rekinaku kopa ari treninus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:01, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: pārstāvēt savu valsti vairs nav prestiži? labāk Kojotos pīles spaidīt?
Labāk koijotos pīles spaidīt, nekā pīli zem gultas turēt. Riskēt ar karjeru un veselību, spēlēt uz špricēm utt. nav īsti prātīgi. Un šiem pavasara čempionātiem tas statuss ir kāds ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:01, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: Ozo jau arī bija tikai 30+ spēlēs ! Niživijs -95
Tev Ozoliņš ir kaut kāda autoritāte, ka turpini šo pieminēt?

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:01, pirms 10 gadiem
es domaju ka karsums piedalisies, jo vins jau ir riga kops spelem ar franciju

  -2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:01, pirms 10 gadiem
Svaki mums tie hokejisti .
Tad lai met vsp mieru ja tik traki ar veselibu.tad jau nauda primara tomer,nevis valsts gods,lai jau veselojas 40gadigajs bartulis kam pa 100 spelem sezona:d smiekligi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:02, pirms 10 gadiem
Mikstie! Padomajiet cik speles uz ahuunaam pagiram Ozo ir maucis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:05, pirms 10 gadiem
Izklausās, ka Zigis regulāri plosto kopā ar hokejistiem. Zin, kur ko dzēruši, ko spaidījuši.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:07, pirms 10 gadiem
Ko ta pec sezonas uzreiz nepateica ka nespeles,liek vel faniem gaidit,,ja girgis uz cempi atbrauktu, tas butu ka splaviens seja bartulim:d

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:07, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Atkal zigfiiiids nekādi nevar nomierināties par sev tik tuvo tēmu. Nevajag visus sev pielīdzināt.
Kāpēc Tu aizstāvi tos, kuri uzskata, ka tas svarīgāks? Viņam ir daļa taisnības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:09, pirms 10 gadiem
Vispar ja. Citreiz baigi labi staav uz pagiram :-D

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:09, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kādas 100-150 NHL spēles
Pietiek, ka par 1996. gada OS kvalifikācijas turnīra spēli Rīgā pret Baltkrieviju klīst runas par to kāds Ozoliņš bija pirms šī mača un kas un kur viņu ir nesis.

Par Bārtuli - nu pasaka, ka nespēlēs. Un? Atkārtošos, ka izlase nav armija, kur spēlētājus iesauc. Pasaules sporta vēsture zina virkni ar gadījumiem, kad spēlētāji atsakās pārstāvēt savu valstu komandas pat bez kaut kādiem skaidrojumiem.
Savukārt hokejs jau nu noteikti nav tas sporta veids, kura pārstāvjiem nebūtu savainojumu.

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:09, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: interesanti,cik tālu varētu tikt ar Soču sastāvu !
Ar sastāvu vien nepietiks, vajag arī attieksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:10, pirms 10 gadiem
Cik var ņaudēt par to olimpiādi...''Kā uz olimpiādi, tā visi veseli'' Bļ..., vai tiešām NEVIENAM neienāk prātā doma, ka olimpiāde ir sezonas vidū, kas būtiski maina situāciju. Nemaz nerunājot par citiem iemesliem.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:11, pirms 10 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: Svaki mums tie hokejisti .
Tad lai met vsp mieru ja tik traki ar veselibu.tad jau nauda primara tomer,nevis valsts gods,lai jau veselojas 40gadigajs bartulis kam pa 100 spelem sezona:d smiekligi
Pastāsti man, lūdzu, tu ietu rakt grāvjus savās brīvdienās tikai par ideju un par to, lai bars alkohola reibumā esošu dīkdieņu pabļautu - ROC! ROC! ROC! ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:12, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es par Karsumu biju domājis...
Karsums arī savus 2 punktus (1+1) trīs spēlēs nopelnīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:13, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Cik var ņaudēt par to olimpiādi...''Kā uz olimpiādi, tā visi veseli'' Bļ..., vai tiešām NEVIENAM neienāk prātā doma, ka olimpiāde ir sezonas vidū, kas būtiski maina situāciju. Nemaz nerunājot par citiem iemesliem.
tieši to pašu gribēju teikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-04-14 20:16, pirms 10 gadiem
Tātad no Soču sastāva-vārtsargi-nebūs Gudļevskis aizsargi Ozoliņš Reķis Bārtulis Kulda Freibergs uzbrucēji Indrašis Pavlovs Vasiļjevs Štāls Girgensons Karsums un Ķēniņš zem jautājuma zīmes.Diezgan ievērojamas izmaiņas,pie kam-ja mēs paskatāmies aizsardzības līniju-tad nav 4 atslēgas spēlētāji.Vai tiešām var cerēt pasaules čempionātā uz kaut ko augstāku par vietas saglabāšanu elites grupā ?Kuras tad būtu tās uzvaramās komandas mūsu grupā -reāli tikai Austrija.Ja francūžiem vēl sastāvs pastiprinās-nezin vai viņi ar šo mūsu sastāvu ir ņemami.Neredzēju argumentus pārbaudes spēlēs Rīgā.Vācieši vienmēr pēdējos gados bijis ciets rieksts.Neesmu pesimists,bet reāli skatīsimies uz lietām.Ar vislabāko sastāvu būtu cerības par ceturtdaļfinālu.Otrā grupa tomēr neizskatās tik spēcīga kā mūsējā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:17, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Tātad no Soču sastāva-vārtsargi-nebūs Gudļevskis aizsargi Ozoliņš Reķis Bārtulis Kulda Freibergs uzbrucēji Indrašis Pavlovs Vasiļjevs Štāls Girgensons Karsums un Ķēniņš zem jautājuma zīmes.Diezgan ievērojamas izmaiņas,pie kam-ja mēs paskatāmies aizsardzības līniju-tad nav 4 atslēgas spēlētāji.Vai tiešām var cerēt pasaules čempionātā uz kaut ko augstāku par vietas saglabāšanu elites grupā ?Kuras tad būtu tās uzvaramās komandas mūsu grupā -reāli tikai Austrija.Ja francūžiem vēl sastāvs pastiprinās-nezin vai viņi ar šo mūsu sastāvu ir ņemami.Neredzēju argumentus pārbaudes spēlēs Rīgā.Vācieši vienmēr pēdējos gados bijis ciets rieksts.Neesmu pesimists,bet reāli skatīsimies uz lietām.Ar vislabāko sastāvu būtu cerības par ceturtdaļfinālu.Otrā grupa tomēr neizskatās tik spēcīga kā mūsējā.
Kāpēc Ķēniņš zem jautājuma zīmes? Lai viņš tiktu ir jābūt lielām sakritībām

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:18, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pastāsti man, lūdzu, tu ietu rakt grāvjus savās brīvdienās tikai par ideju un par to, lai bars alkohola reibumā esošu dīkdieņu pabļautu - ROC! ROC! ROC! ?
Ko tu vispār te raksti , ja tev nepatīk hokeja pavasaris , ej uz baletu vai operu divkosi

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:18, pirms 10 gadiem
Protams, nepatīkami, bet spēlētāja lēmums tomēr ir jārespektē.

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:18, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāpēc Ķēniņš zem jautājuma zīmes? Lai viņš tiktu ir jābūt lielām sakritībām
Tāpēc,ka viņš diezgan droši,ka netiks!

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:19, pirms 10 gadiem
džekiem psiholoģisks nogurums un prioritāte arī paskatīties spēli pa teļļuku kopā ar gimeni vai pabā kopā ar džeimsonu un užavnieku- viss ir vnk

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:20, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: Tu salīdzini spēlēšanu izlasē ar grāvju rakšanu?
Profesionālam hokejistam spēlēšana ir tāds pats darbs kā grāvracim rakšana. Darbs ir darbs. Nez kāpēc to daudzi nespēj saprast un uzskata, ka hokejistam savs darbs būtu obligāti jādara par brīvu un par spīti veselības problēmām tikai tāpēc, ka veselam baram tā gribas.

Profesionālais sports ir daļa no šovbiznesa. Tad jau arī Raimondam Paulam katru gadu varētu pārmest, ka nepiedalās Eirovīzijā, jo viņš taču ir krietni labāks par tiem, kas piedalās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:23, pirms 10 gadiem
Labi, ja jau visi, tad visi. Ar mani arī varat nerēķināties.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:24, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Profesionālam hokejistam spēlēšana ir tāds pats darbs kā grāvracim rakšana. Darbs ir darbs. Nez kāpēc to daudzi nespēj saprast un uzskata, ka hokejistam savs darbs būtu obligāti jādara par brīvu un par spīti veselības problēmām tikai tāpēc, ka veselam baram tā gribas.

Profesionālais sports ir daļa no šovbiznesa. Tad jau arī Raimondam Paulam katru gadu varētu pārmest, ka nepiedalās Eirovīzijā, jo viņš taču ir krietni labāks par tiem, kas piedalās.
Tad jau nonākam piet tā, ka starptautiskās sacensībās startē tikai amatieri.

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:25, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pastāsti man, lūdzu, tu ietu rakt grāvjus savās brīvdienās tikai par ideju un par to, lai bars alkohola reibumā esošu dīkdieņu pabļautu - ROC! ROC! ROC! ?
Vēl ar izceltiem burtiem te raksta "eksperts''!!!! . Lohs tu esi ne exsperts , ja nesaproti , ka cilvēki gaida kā svētkus hokeja pavasari
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:28, pirms 10 gadiem
Par Bārtuli nav liela skāde. Barys no viņa bija vairāk problēmu, nekā ieguvumu. Vairākkārt atveda tādus golus, ka prieks, arī plovos. Protams, pieļauju, ka viņš var arī saņemties. Nu būs iespēja Ševčenko uzspēlēt. Varbūt pat Demiters aizbrauks. Tik vien, ka Bārtulim lielāka pieredze šādos pasākumos, bet abi augšminētie būs debitanti. Karsums, protams, ir cits stāsts. Nesmuka rīcība.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:29, pirms 10 gadiem
Kāda jēga tik priecāties, ka ņem jaunos? Audzināsim jaunos un laidīsim projām un ik gadu spēlēs tikai jaunie?? Var jau kādu jauno paņemt, bet Pasaules čempionātā jāspēlē labākajiem izlases spēlētājiem, jo mums jau tā ir maza valsts un to hokejistu ir cik ir. Karsums totāls uzmetējs. Nebūs Dinamo, redzēsiet, visi akal skries uz izlasi sevi pierādit, jo vajadzes līgumus.

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:30, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Profesionālam hokejistam spēlēšana ir tāds pats darbs kā grāvracim rakšana. Darbs ir darbs. Nez kāpēc to daudzi nespēj saprast un uzskata, ka hokejistam savs darbs būtu obligāti jādara par brīvu un par spīti veselības problēmām tikai tāpēc, ka veselam baram tā gribas.

Profesionālais sports ir daļa no šovbiznesa. Tad jau arī Raimondam Paulam katru gadu varētu pārmest, ka nepiedalās Eirovīzijā, jo viņš taču ir krietni labāks par tiem, kas piedalās.
Daudzi uzskata, ka PRO hokejists ir kaut kas tāds pats kā alusvēderu amatieru, atvainojos, entuziastu līgas hokejists, kurš spēlē tikai nedaudz labāk, tāpēc arī saņem naudu.

Nemaz nesaprotot to, ka PRO sportistam visu laiku ir jābūt konkrētā formā, jāspēj veikt konkrētus uzdevumus. Nosacīti, pačakarējoties tagad izlasē vai atliekot kādu procedūru (tai skaitā operāciju), viņš nebūs gatavs savam pamatdarbam, kas viņam arī ir ne tikai vienīgais ienākumu avots, bet arī tā lielākoties vispār ir vienīgā lieta, ko šāds sportists prot.

Riskēt ar karjeru (un KHL vietā spēlēt kādā Dānijā, Itālijā, Kazahstānā), tikai tāpēc, lai jēgu pārdzērušajiem būtu lielāks prieks bļaušanai (un pareizi jau šeit minēja - TIKAI šis iemesls ir pamatā nepatikai, tas, ka izlase nosacīti būs sliktākā sastāvā un potenciāli var būt mazāk uzvaru, t.i., mazāk izklaides)... nu... to jūs paši kādreiz varat pamēģināt.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:30, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pietiek, ka par 1996. gada OS kvalifikācijas turnīra spēli Rīgā pret Baltkrieviju klīst runas par to kāds Ozoliņš bija pirms šī mača un kas un kur viņu ir nesis.

Par Bārtuli - nu pasaka, ka nespēlēs. Un? Atkārtošos, ka izlase nav armija, kur spēlētājus iesauc. Pasaules sporta vēsture zina virkni ar gadījumiem, kad spēlētāji atsakās pārstāvēt savu valstu komandas pat bez kaut kādiem skaidrojumiem.
Savukārt hokejs jau nu noteikti nav tas sporta veids, kura pārstāvjiem nebūtu savainojumu.
Redz lielajām(TOP) izlasēm tur pa lielam ir pajāt spēlēs tur kāds vai nē, jo vienmēr viņa vietā varēs paņemt un piemeklēt, ja ne gluži labāku, tad +/- tāda paša līmeņa spēlētāju teiksim no vietējās līgās (SHL, SM, KHL u.t.t.), kamēr mums ar tiem spēlētājiem ir kā ir.... kuri no "palicējiem" un "potenicālajiem", kas tagad pie Beļas ganās būtu tie, kas varētu adekvāti Kasrumu vai Bārtuli aizstāt nezūdot arī spēles kvalitātei? Par to jau ir stāsts!

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:31, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Tad jau nonākam piet tā, ka starptautiskās sacensībās startē tikai amatieri.
Kā kurā gadījumā.
Tas, ko es gribēju pateikt - profesionālam hokejistam tas nav pienākums.

  -4 [+] [-]

, 2015-04-14 20:31, pirms 10 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Vēl ar izceltiem burtiem te raksta "eksperts''!!!! . Lohs tu esi ne exsperts , ja nesaproti , ka cilvēki gaida kā svētkus hokeja pavasari
2 nedēļu plostošanu attaisnot ar hokeja skatīšanos... riktīga inteliģentu izklaide.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-04-14 20:33, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Riskēt ar karjeru (un KHL vietā spēlēt kādā Dānijā, Itālijā, Kazahstānā), tikai tāpēc, lai jēgu pārdzērušajiem būtu lielāks prieks bļaušanai (un pareizi jau šeit minēja - TIKAI šis iemesls ir pamatā nepatikai, tas, ka izlase nosacīti būs sliktākā sastāvā un potenciāli var būt mazāk uzvaru, t.i., mazāk izklaides)... nu... to jūs paši kādreiz varat pamēģināt.
Tu to nopietni par tiem pārdzērušajiem, kuru dēļ hokejisti, izrādās , spēlē valstsvienībā??? Nu, turēju Tevi par prātīgāku.

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:34, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: nekad nesalīdzini darba klasi ar sportistiem !
Sportisti ir dažādi. Ir fizkultūrieši un ir profesionāļi. Profesionāļiem tas ir darbs - un lielākoties krietni smagāks par daudzām citām profesijām. Tāpēc arī veselība sajāta daudz agrāk kā vairumam citu cilvēku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:35, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Daudzi uzskata, ka PRO hokejists ir kaut kas tāds pats kā alusvēderu amatieru, atvainojos, entuziastu līgas hokejists, kurš spēlē tikai nedaudz labāk, tāpēc arī saņem naudu.

Nemaz nesaprotot to, ka PRO sportistam visu laiku ir jābūt konkrētā formā, jāspēj veikt konkrētus uzdevumus. Nosacīti, pačakarējoties tagad izlasē vai atliekot kādu procedūru (tai skaitā operāciju), viņš nebūs gatavs savam pamatdarbam, kas viņam arī ir ne tikai vienīgais ienākumu avots, bet arī tā lielākoties vispār ir vienīgā lieta, ko šāds sportists prot.

Riskēt ar karjeru (un KHL vietā spēlēt kādā Dānijā, Itālijā, Kazahstānā), tikai tāpēc, lai jēgu pārdzērušajiem būtu lielāks prieks bļaušanai (un pareizi jau šeit minēja - TIKAI šis iemesls ir pamatā nepatikai, tas, ka izlase nosacīti būs sliktākā sastāvā un potenciāli var būt mazāk uzvaru, t.i., mazāk izklaides)... nu... to jūs paši kādreiz varat pamēģināt.
Bet kam tad PROFsports ir domāts? Vienkārši, lai kādam spēlētājam piestūķētu kabatas vai kā reiz priekš tiem pārdzērušajiem?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:36, pirms 10 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Kāda jēga tik priecāties, ka ņem jaunos? Audzināsim jaunos un laidīsim projām un ik gadu spēlēs tikai jaunie?? Var jau kādu jauno paņemt, bet Pasaules čempionātā jāspēlē labākajiem izlases spēlētājiem, jo mums jau tā ir maza valsts un to hokejistu ir cik ir. Karsums totāls uzmetējs. Nebūs Dinamo, redzēsiet, visi akal skries uz izlasi sevi pierādit, jo vajadzes līgumus.
KAS ŠOS JAUNOS AUDZINA?

Daudzi runā par hokejistiem tā, itkā viņi tiktu audzināti no valsts naudas, bet šitie, suņa bērni nepateicīgie, ņem un uzmet izlasi.

Tam pašam Bārtulim, lai viņš kļūtu par NHL drafta līmeņa spēlētāju, bija ne tikai par savu (vecāku, protams) naudu jātrenējas un jāspēlē iesākumā, bet vēlāk pat jābrauz uz Krieviju un Kanādu (ne jau valsts vai kāds privāts fonds to apmaksāja).

Tie laiki, kad bija "mūsu skola" un "mūsu izaudzinātie hokejisti" (kurus arī reāli nelaida nekur citur spēlēt un dalība izlasē bija bez maz vai obligāta) jau ir beigušies. Sen.

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:36, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: Matulis reiz teica, ka cirkšņa savainojumi ir populārākais iemesls negribēšanai braukt uz čempi, bet nu jātic vien ir. Oskaram ir līgums uz nākamo sezonu?
Man pašam ir bijis cirkšņa savainojums (aduktora plīsums). Baigi riebīga lieta, kura pēc tam mēdz regulāri atkārtoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -5 [+] [-]

, 2015-04-14 20:38, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Bet kam tad PROFsports ir domāts? Vienkārši, lai kādam spēlētājam piestūķētu kabatas vai kā reiz priekš tiem pārdzērušajiem?
Kad PRO sports ir PRO, tad tur kaut vai roņiem viņi var spēlēt, jo viss ir skaidrs - tu spēlē, saņem savu naudu, ja traumējies, tad pati komanda arī visu atbilstoši līgumam izdara utt.

Izlase nav PRO klubs.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:38, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2 nedēļu plostošanu attaisnot ar hokeja skatīšanos... riktīga inteliģentu izklaide.
Nevajag jau visus pēc vienas (savas) mērauklas mērīt! Es piem. PČ laikā divas nedēļas skatos hokeju un plostojis hokeja spēles skatīšanās laikā neesmu kopš varēnā AEHL un senajiem Spirta pils laikiem!

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:38, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Tu tiēšām auns esi?
25+ spēlētāji nepelna līgumus izlasē – viņiem līgumus meklē aģents +sezonas laikā parādītais.
18–22 gadīgie ļoti labi sevi parādot var cerēt uz kādu labāku līgumu, bet tādi Sprukti, Miķeļi, Dārziņ, Bērziņii, Cipuļi utt. sen jau visiem Eiropas aģentiem ir zināmi, kā raibi suņi...
Vispār tur visi pelna līgumus un apgalvot pretējo ir vienkārši aplami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:38, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: Paldies Juri,Tu pacēli mūsu pašnovērtējumus daudz augstāk ! LV hokeja izlases fans : Vīrietis vecumā no 12-60+,apmīzies ar kausu rokā
Es esmu bijis uz vairāk kā 10 PČ - ļoti ievērojama daļa mūsu "fanu" tieši tādi arī ir. Ne visi, bet daudzi. Daudzreiz ir bijis kauns, ka viņi ir formas kreklos pilsētā.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-14 20:39, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Tu to nopietni par tiem pārdzērušajiem, kuru dēļ hokejisti, izrādās , spēlē valstsvienībā??? Nu, turēju Tevi par prātīgāku.
Ja es saskaitītu cik reizes tu esi rakstījis šādu komentāru, tad es jau nez cik zemu tavā vērtību un cieņas skalā esmu kritis.
Atvainojos par sagādātajām neērtībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-04-14 20:40, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nevajag jau visus pēc vienas (savas) mērauklas mērīt! Es piem. PČ laikā divas nedēļas skatos hokeju un plostojis hokeja spēles skatīšanās laikā neesmu kopš varēnā AEHL un senajiem Spirta pils laikiem!
Ja es pēc savas auklas mērītu, tad Latvija būtu pirmā (nu viena no retajām, ja būsim precīzi) valsts, kur alkohols vispār netiktu lietots NEMAZ.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:40, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2 nedēļu plostošanu attaisnot ar hokeja skatīšanos... riktīga inteliģentu izklaide.
Ja tev ir tāda uztvere par Pasaules Čempionātu hokejā un tev tava uztvere liekas inteliģenta -- tad jau tiešām tu esi exsperts. Piezvani Jaromiram un iedod savu exspertīzi - lai tak nebrauc , jo tu tak zini kas ir kas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:41, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja es saskaitītu cik reizes tu esi rakstījis šādu komentāru, tad es jau nez cik zemu tavā vērtību un cieņas skalā esmu kritis.
Atvainojos par sagādātajām neērtībām.
saskaiti, par Tevi pagaidām neko tādu nebiju rakstījis. Būsi pārpūlējies pie maģistra darba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:42, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: a kas citu izlašu fani ir stipri labāki? somi arī staigā pusapmīzušies
Grūti ir pa pusei apmīzties. Kā saka, lampiņa ir vainu ieslēgta, vai izslēgta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:42, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: saskaiti, par Tevi pagaidām neko tādu nebiju rakstījis. Būsi pārpūlējies pie maģistra darba.
Nē, šodien tā pa mierīgo, bet paldies par uzmanību, ļoti novērtēju.

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:43, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Pilnīgas muļķības – tu domā, visi ĢM salien pie TV un skatās, ko tad šogad Sprukts vai Cipulis izdarīs Un ja iemet pāris bankas, tad hops, līgums gatavs .
Tu saproti, ka čempionātos parasti ir diezgan daudz pārstāvēti klubi un ja tas pats aģents ir runājis ar kādu konkrētu klubu, tad izlase ir tā vieta, kur viņu klātienē redz spēlējam utt. PČ ir tā vieta, kur salasās diezgan daudz kluba pārstāvju gan no eiropas, gan aizokeāna

nav obligāti tur GM jābūt arī

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:43, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, šodien tā pa mierīgo, bet paldies par uzmanību, ļoti novērtēju.
vienmēr laipni, tikai neraksti aplamības

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:44, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Bet cik viņi tādi ir – 1000-2000 – bet auditorija pie TV ekrāniem iet simtos tūkstošos – domā pie TV visi arī pilnīgā vafelē?
Tik traki Latvijā nav. Daudzi jau ir kodējušies.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:45, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Neklupšu virsū nevienam no LV hokejistiem, kuri kādu iemeslu dēļ atsakās vai atteiksies no dalības PČ, jo ir panicis to darīt , bet jāsaka, ka uz Olimpiskajām spēlēm nav jāklausās ka tas sāp un šis sāp..
Ja vien kāds nav traumēts.
Protams, statusi dažādi, bet kautkā kādreiz tā zāle bija zaļāka.
Iespējams, ka laikiem mainoties, sportisti palikuši gudrāki un nebūdami 100% veseli, nevēlas riskēt un izlaiž PČ.
OS laikā ir īsi pārtraukumi čempionātos un tad sportistam nav jēgas sākt ārstēšanās kursu. Dažādas traumas sportisti sāk ārstēt pēc sezonas beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:46, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja es pēc savas auklas mērītu, tad Latvija būtu pirmā (nu viena no retajām, ja būsim precīzi) valsts, kur alkohols vispār netiktu lietots NEMAZ.
Tu to (par to dzeršanu) tik vispārināti pateici, ka man jau sāka likties, ka esi eksperts arī šajā jomā!

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:46, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīīīds rakstīja: da kam interesē tavs skeletons jopt
lielai daļai Latvijas, reizēm pēc sacīkstēm ieejot tvitter ir sajūta, ka vis LV tvītotāji ir sacīkstes skatījušies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-04-14 20:48, pirms 10 gadiem
Vienkārši skumji! Sarokins jau arī radio ēterā teic, vai fani sametīs tiem hokejistiem kas riskēs ar veselību un gūs traumu spēlējot izlasē, bet vai kāds ir aizdomājies ka ir vienkārši līdzjutēji kas gaida katru hokeja pavasari, lai šajā sūrajā ikdienā uz brīdi nedomātu par to kā savilkt galus, sadzīvot ar savām veselības problēmām, bet vismaz gūt šo morālo prieku par Latvijas hokejistu cīņu hokeja laukumā... Un neviens jau mums nesametīs ja gadīsies kāda veselības problēma, un nevienam hokejistam jau nav ienācis prāta ka viens otrs no viņiem saņem mēnesī tik cik liela daļa līdzjutēju nopelna desmit gados.
P.S. Ceru ka Hokeja federācija spēs izcīnīt tiesības nākošgad tā saucamo B grupas čempionātu sarīkot Rīgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:49, pirms 10 gadiem
airbe rakstīja: Vienkārši skumji! Sarokins jau arī radio ēterā teic, vai fani sametīs tiem hokejistiem kas riskēs ar veselību un gūs traumu spēlējot izlasē, bet vai kāds ir aizdomājies ka ir vienkārši līdzjutēji kas gaida katru hokeja pavasari, lai šajā sūrajā ikdienā uz brīdi nedomātu par to kā savilkt galus, sadzīvot ar savām veselības problēmām, bet vismaz gūt šo morālo prieku par Latvijas hokejistu cīņu hokeja laukumā... Un neviens jau mums nesametīs ja gadīsies kāda veselības problēma, un nevienam hokejistam jau nav ienācis prāta ka viens otrs no viņiem saņem mēnesī tik cik liela daļa līdzjutēju nopelna desmit gados.
P.S. Ceru ka Hokeja federācija spēs izcīnīt tiesības nākošgad tā saucamo B grupas čempionātu sarīkot Rīgā
Spēlētājiem ir no federācijas puses nodrošinātas apdrošināšanas polises, tāpēc nekas nav jāsamet

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:50, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Sotnieks, Rēdlihs, Cibuļskis, Jerofejevs, Galviņš, M. Jass, Ševčenko (Andersons?), M.Širokovs – aizsargi sanāk
Miķelis, Sprukts, Dārzinš, Džeriņš, Daugaviņš, Meija, Cipulis, Saulietis, Skvorcovs, Brahmanis, Bērziņš, Jekimovs, Bajarūns + jaunie Jevpalovs, Ābols, Kulda

Mierīgi var uztaisīt sastāvu, galvenais, lai pareizi saliek kopā
Lai nu tā būtu,bet pagaidām nekādu Beļavska taktiku un stratēģiju arī neredz un slikti,ka Kūlenu Lipmans nepaņēma treneru sastāvā.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-14 20:52, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Tu to (par to dzeršanu) tik vispārināti pateici, ka man jau sāka likties, ka esi eksperts arī šajā jomā!
Drīzāk - neatkarīgais novērotājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 20:55, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Tu to (par to dzeršanu) tik vispārināti pateici, ka man jau sāka likties, ka esi eksperts arī šajā jomā!
Volx labākais alko eksperts....Miņins amatieris

     [+] [-]

, 2015-04-14 20:59, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Bet Eiropas klubu pārstāvji tāpat skatās tos PČ/OS katru gadu un viņi jau sen ir redzējuši 90% no mūsu izlases kadriem.
Domā, kaut kas tādam Cipulim, Miķelim, Dārziņam Spruktam utt. spēlē var mainīties, pēkšņi pacelties meistarība? +/- kādi viņi ir tādi arī būs.
Vienīgi PČ ir iespēja jaunajiem atrādities...
Tur tā lieta, ka viņi zin viņus jā, bet teiksim tas pats Cipulis pēkšņi PČ ar kaut ko ieinteresē NLA līgas klubu utt. PČ ir vieta, kur spēlētājs var palielināt interesi par sevi

  -3 [+] [-]

, 2015-04-14 20:59, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Volx labākais alko eksperts....Miņins amatieris
Nē, es šeit esmu skatītājs, ne amatieris. Un, zin kā, laikam jau šī nav tā joma, kur gribētos būt profesionālim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-14 21:06, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, es šeit esmu skatītājs, ne amatieris. Un, zin kā, laikam jau šī nav tā joma, kur gribētos būt profesionālim.
toties profesionāli pasniedz tēmu, ka hokeju skatās praktiski tikai alko mīloši cilvēki...gandrīz rodas sajūta, ka tikai Juris skaidrā skatās hokeju un vēro, ko dara pārējie
un tādu dēļ sportistiem nav jārauj tirsa, lai izklaidētu alkoholiķu baru...

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:07, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Es ticu, ka varētu uz tādu E.Kuldu, Jevpalovu, R. Ābolu vai piemēram Merzļikinu atbraukt klubu pārstāvji vai ieinteresētās pesonas un paskatīties, kā šiem iet, bet ne jau uzkadriem ap 30 un pāri.
Tur tā lieta, ka viņi tur var skatīties, kaut spēlētāju no pretinieku izlases, bet pēkšņi iekrīt kāds spēlētājs no LV izlases....

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:18, pirms 10 gadiem
Jankam šogad nav biļete uz Šarmelšeihu ? Moška šis pats veļ nezin nemaz, ka sievai jau kabatā.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-14 21:19, pirms 10 gadiem
Izskatās, ka bimbim būs bijusi taisnība- par PČ nozīmīgumu(handbola PČ, EČ līmenī).
https://www.google.lv/trends/explor...

Hokeja izlase gan ir vienīgā izlase, kas regulāri spēlē lielajos turnīros(komandu sporta veidos).

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:19, pirms 10 gadiem
un visi šitie nebraucēji būs lielisks pamatojums izkrišanai uz B divīziju

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 21:20, pirms 10 gadiem
PC nevajag salidzinat ar OS , jo OS notiek sezonas vidu 2 nedelas, kad izarstet neko nav iespejams, bet PC ir pec sezonas beigam , kad katra nedela ir no svara lai saktu veiksmigu arstesanos, jo ap juliju jau visas komandas sak gatavoties sezonai un ja tu uz to laiku nesi gatavs vari ari palikt bez komandas.
Tapec ari zud PC slava...
Gadiem ejo medicina iet uz prieksu , bet ar saviem lieliem trukumiem, Sezonas laika visiem gruz vis visadus medikamnetus , kas remde sapes un mazina traumas sekas, bet tas ir islaicigi, kadreiz ta nebija , bij trauma, tad ari kadu laiku kluba nespeleja, bet taga mauc visu sezonu uz saibam.
Normali domajos hokejists , tak negrib pec karjeras beigam uzreiz ierindoties starp invalidiem, tapec domajot ar veselibu nakas pienemt sadus faniem nepatikamus lemumus...
Veselibu Bartulim un citiem musu traumetajiem hokejistiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:22, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: toties profesionāli pasniedz tēmu, ka hokeju skatās praktiski tikai alko mīloši cilvēki...gandrīz rodas sajūta, ka tikai Juris skaidrā skatās hokeju un vēro, ko dara pārējie
un tādu dēļ sportistiem nav jārauj tirsa, lai izklaidētu alkoholiķu baru...
Var jau tagad bīdīt visādas teorijas, no sērijas "visi jau nedzer", taču, būsim godīgi pret sevi, ne jau konspektēt jaunumus hokeja spēlē vai vietējo kultūras pieminekļu apskatei uz turieni brauc tie bari. Brauc "atpūsties"... un, tur jūs varat mēģināt stāstīt ko gribat, bet Latvijā šī "atpūta" absolūtajā vairākumā gadījumu ir ar alkohola klātesamību (ja nu kas, Latvija ir 15. vietā pasaulē pēc tīrā alkohola patēriņa vecumā 15+, kas jau par kaut ko liecina).

Tas kas notiek vietējās "kulturālas pasēdēšanas iestādēs" hokeja laikā, šķiet, arī nav jāstāsta, jo gandrīz ikviens tur ir bijis.

Par tiem, kas ir skaidrā - nu malači (jautājums gan arī ir - cik no viņiem tā ir apzināta izvēle, cik apstākļu spiesta situācija)! Taču ja jūs cenšaties apgalvot, ka hokeja PČ nav arī alkohola "svētki"... piedodiet, nesanāca, mēģiniet vēlreiz.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:22, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Cipruss un H.Vītoliņs ar šādu traumu piedalījās nevienā vien PČ,bet tas tā neesmu jau ārsts,lai gan jau pusgadu strādāju fizisku darbu un plēstu menisku,jo nav finanšu operācijai.
Ned..rs, meniska operācija izmaksāja 20 Ls pirms 3 gadiem. Tagad moš biki vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-14 21:23, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Bimbis var iet uz poda ar saviem nozīmīgumiem, būtībā tu arī – cilvēki skatās, kas viņiem patīk – un kāda starpība vai meksikāņi vai zulusi neskatās hokeju – Latvijas sporta līdzjūtējiem tas ir svarīgs notikums un tas ir pats galvenais – pārējais pie pakaļas...
Tur tu smagi kļūdies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:28, pirms 10 gadiem
andzis rakstīja: Ned..rs, meniska operācija izmaksāja 20 Ls pirms 3 gadiem. Tagad moš biki vairāk.
Tur ir jāskatās kur un kā, jo, kā sapratu kad man graizīja, tur var tikt arī pie operācijas ar kaut kādu valsts naudu, tad tiešām tas viss maksā pārdesmit latus + par uzturēšanos slimnīcā (man tā bija 1 nakts).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:28, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tur tu smagi kļūdies
Cilvēks nesaprot vienkāršas lietas... Ja tikai Latvijai interesētu hokejs, tad PČ būtu amatieru līmenis!

Kā jau teicu, tad hokejs ir vienīgais- kur regulāri spēlējam.
Futbols- Pārāk augsts līmenis, Basketbols- arī latiņa ir augsta, handbolā, volejbolā- esam vājāki.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:29, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Var jau tagad bīdīt visādas teorijas, no sērijas "visi jau nedzer", taču, būsim godīgi pret sevi, ne jau konspektēt jaunumus hokeja spēlē vai vietējo kultūras pieminekļu apskatei uz turieni brauc tie bari. Brauc "atpūsties"... un, tur jūs varat mēģināt stāstīt ko gribat, bet Latvijā šī "atpūta" absolūtajā vairākumā gadījumu ir ar alkohola klātesamību (ja nu kas, Latvija ir 15. vietā pasaulē pēc tīrā alkohola patēriņa vecumā 15+, kas jau par kaut ko liecina).

Tas kas notiek vietējās "kulturālas pasēdēšanas iestādēs" hokeja laikā, šķiet, arī nav jāstāsta, jo gandrīz ikviens tur ir bijis.

Par tiem, kas ir skaidrā - nu malači (jautājums gan arī ir - cik no viņiem tā ir apzināta izvēle, cik apstākļu spiesta situācija)! Taču ja jūs cenšaties apgalvot, ka hokeja PČ nav arī alkohola "svētki"... piedodiet, nesanāca, mēģiniet vēlreiz.
Tu nepateici neko jaunu...
klubu sezonā skatītāji iet skaidrā un hallē ar neviens mīzalu nedzer?
p.s. gribēju pateikt, ka nevajag salīzināt klubu sezonu un PČ ar alko...alko tiek lietots visur...arī koncertos tiek tirgots alko... Operā, teātrī starbrīžos visi brāžas uz bufeti pēc alko devas...
tas tāds neveiksmīgs salīdzinājums, ka tikai PČ laikā dzer

  +6 [+] [-]

, 2015-04-14 21:30, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: (..)
Riskēt ar karjeru (un KHL vietā spēlēt kādā Dānijā, Itālijā, Kazahstānā), tikai tāpēc, lai jēgu pārdzērušajiem būtu lielāks prieks bļaušanai (un pareizi jau šeit minēja - TIKAI šis iemesls ir pamatā nepatikai, tas, ka izlase nosacīti būs sliktākā sastāvā un potenciāli var būt mazāk uzvaru, t.i., mazāk izklaides)... nu... to jūs paši kādreiz varat pamēģināt.
Vai nu Miņina kungam šī ir grūta diena, vai arī sava pareizuma aizrautībā, god. SC autors ir piemirsis (vai apzināti ignorē) pro sporta būtību:
ar savu spēli izklaidēt, iepriecināt un iedvesmot skatītājus, Tikai un vienīgi sporta spēļu skatītāju, līdzjutēju, fanu dēļ pro hokejisti u.c. sportisti saņem tik lielas algas, jo tukšās arēnās bez dažnedažādām reklāmām un TV pārraidēm spēlējot, viņi nesaņemtu vairāk kā alusvēderu, tfū, amatieru līgu spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:34, pirms 10 gadiem
visiem dir$ejiem par Karsumu, no 2:30 paskataties

https://www.youtube.com/watch?v=_0M...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:38, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tiem, kas ir skaidrā - nu malači (jautājums gan arī ir - cik no viņiem tā ir apzināta izvēle, cik apstākļu spiesta situācija)! Taču ja jūs cenšaties apgalvot, ka hokeja PČ nav arī alkohola "svētki"... piedodiet, nesanāca, mēģiniet vēlreiz.
Man viennozīmīgi tā ir apzināta izvēle, jo man nav jābūt zem grādiem, lai es justos labi, es tāpat tagad jūtos labi arī bez grādīgā! Kā reiz skaidrā pat ir interesantāk skatīties un līdzi just komandai (adrenalīns!) kamēr zem grādiem (ik pa laikam uzlejot atkal jaunu "dziras porciju" pa virsu) tev tās sajūtas pamazām notrulinās un beigās vairs pats nesaproti kur esi ko dari ko un kapēc tur bļauj....

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:40, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Man viennozīmīgi tā ir apzināta izvēle, jo man nav jābūt zem grādiem, lai es justos labi, es tāpat tagad jūtos labi arī bez grādīgā! Kā reiz skaidrā pat ir interesantāk skatīties un līdzi just (adrenalīns!) komandai kamēr zem grādiem (ik pa laikam uzlejot atkal jaunu "dziras porciju" pa virsu) tev tās sajūtas pamazām notrulinās....
Mazliet iejaukšos....

Tas daļai cilvēku ir tā, arī man (pats vispār nelietoju alkoholu, nekad), bet cik nav bijušas intervijas ar iereibušiem faniem, vai spēles translācijā parāda tādu....PČ laikā alus utt. iet uz urrā, tas ir fakts

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:43, pirms 10 gadiem
Interesanti, ar ko tas beigsies. ka nesasteidz un nesačakarē plecu pavisam
Neskatoties uz nopietno traumu, Indrašis varētu...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:43, pirms 10 gadiem
airbe rakstīja: Vienkārši skumji! Sarokins jau arī radio ēterā teic, vai fani sametīs tiem hokejistiem kas riskēs ar veselību un gūs traumu spēlējot izlasē, bet vai kāds ir aizdomājies ka ir vienkārši līdzjutēji kas gaida katru hokeja pavasari, lai šajā sūrajā ikdienā uz brīdi nedomātu par to kā savilkt galus, sadzīvot ar savām veselības problēmām, bet vismaz gūt šo morālo prieku par Latvijas hokejistu cīņu hokeja laukumā... Un neviens jau mums nesametīs ja gadīsies kāda veselības problēma, un nevienam hokejistam jau nav ienācis prāta ka viens otrs no viņiem saņem mēnesī tik cik liela daļa līdzjutēju nopelna desmit gados.
P.S. Ceru ka Hokeja federācija spēs izcīnīt tiesības nākošgad tā saucamo B grupas čempionātu sarīkot Rīgā
Lūk komentārs no egoistiska līdzjutēja viedokļa. Es gribu, lai tu spēlē izlasē un es gribu lai tev izlase ir svarīgāka par ģimeni, veselību, karjeru.
Es arī gribu, bet neviens nav devis MUMS TIESĪBAS REGULĒT OTRA CILVĒKA DZĪVI.

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:43, pirms 10 gadiem
Cik vēl bildes nomainīsim?

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:47, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Interesanti, ar ko tas beigsies. ka nesasteidz un nesačakarē plecu pavisam
http://apollo.tvnet.lv/zinas/neskatoties-uz-nopietno-traumu-indrasis-varetu-piedalities-pasaules-cempionata/688709
ja aizbrauks un nerādīs to hokeju, ko pieraduši redzēt...tad tiks noliets ar dubļiem, kā divus gadus atpakaļ Masala, pāgājušā Pujacs...ka tagad pat daži kadri lej virsū nepārtraukti

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:51, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ja aizbrauks un nerādīs to hokeju, ko pieraduši redzēt...tad tiks noliets ar dubļiem, kā divus gadus atpakaļ Masala, pāgājušā Pujacs...ka tagad pat daži kadri lej virsū nepārtraukti
aidioti vienmēr atradīsies, turklāt viņiem parasti dīvainā kārtā arī ir skaļākās rīkles un naskākie pirksti pie klaviatūras

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:53, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ja aizbrauks un nerādīs to hokeju, ko pieraduši redzēt...tad tiks noliets ar dubļiem, kā divus gadus atpakaļ Masala, pāgājušā Pujacs...ka tagad pat daži kadri lej virsū nepārtraukti
viņš arī nerādis, to uzreiz jau var pateikt

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 21:53, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Vai nu Miņina kungam šī ir grūta diena, vai arī sava pareizuma aizrautībā, god. SC autors ir piemirsis (vai apzināti ignorē) pro sporta būtību:
ar savu spēli izklaidēt, iepriecināt un iedvesmot skatītājus, Tikai un vienīgi sporta spēļu skatītāju, līdzjutēju, fanu dēļ pro hokejisti u.c. sportisti saņem tik lielas algas, jo tukšās arēnās bez dažnedažādām reklāmām un TV pārraidēm spēlējot, viņi nesaņemtu vairāk kā alusvēderu, tfū, amatieru līgu spēlētāji.
TIEŠI TĀ!
BET... par spēlēšanu izlasē hokejisti nesaņem neko (pie prēmijām tiek tikai tad, kad sasniedz kād 1/4finālu utml.).

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 21:55, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Tu nepateici neko jaunu...
klubu sezonā skatītāji iet skaidrā un hallē ar neviens mīzalu nedzer?
p.s. gribēju pateikt, ka nevajag salīzināt klubu sezonu un PČ ar alko...alko tiek lietots visur...arī koncertos tiek tirgots alko... Operā, teātrī starbrīžos visi brāžas uz bufeti pēc alko devas...
tas tāds neveiksmīgs salīdzinājums, ka tikai PČ laikā dzer
Tikai ir atšķirība, ka, piemēram, Operas skatītāji nebļauj, ka grib redzēt tur kkādu dziedātāju... jo viņi tā grib. A hokeja fani nez kāpēc uzskata, ka viņiem ir pilnas tiesības tā darīt.

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ja aizbrauks un nerādīs to hokeju, ko pieraduši redzēt...tad tiks noliets ar dubļiem, kā divus gadus atpakaļ Masala, pāgājušā Pujacs...ka tagad pat daži kadri lej virsū nepārtraukti
Nedomāju, ka kāds varētu tagad ko Indrašim pārmest, jo viņš traumu tiešām dabuja pārbaudes spēlē un tur no simulācijas vai "negribēšanas braukt" nav ne smakas! Būtiskākais ir, ka Svarīga ir vēlēšanās, un Miks grib spēlēt. Tas parāda čaļa attieksmi gan pret izlasi kā komandu, gan pret faniem! Respekt un uvažuha tādām spēlētājam!

     [+] [-]

, 2015-04-14 21:59, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nedomāju, ka kāds varētu tagad ko Indrašim pārmest, jo viņš traumu tiešām dabuja pārbaudes spēlē un tur no simulācijas vai "negribēšanas braukt" nav ne smakas! Būtiskākais ir, ka Svarīga ir vēlēšanās, un Miks grib spēlēt. Tas parāda čaļa attieksmi gan pret komandu, gan pret faniem! Respekt un uvažuha tādām spēlētājam!
Nez ko viņš domā nakamsezon darīt?
Brauks laimi meklēt AHL/NHL?
Bet prieks, ka viņš grib spelet.

     [+] [-]

, 2015-04-14 22:00, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai ir atšķirība, ka, piemēram, Operas skatītāji nebļauj, ka grib redzēt tur kkādu dziedātāju... jo viņi tā grib. A hokeja fani nez kāpēc uzskata, ka viņiem ir pilnas tiesības tā darīt.
vienkārši šeit ir tribīne no kā bļaut, rupors sc izskatā. Operas faniem tādus portālus LV neesmu sastapis. Bez tam, tās ir dažādas publikas tomēr, kas neizslēdz abvivalentus tipāžus, protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 22:00, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai ir atšķirība, ka, piemēram, Operas skatītāji nebļauj, ka grib redzēt tur kkādu dziedātāju... jo viņi tā grib. A hokeja fani nez kāpēc uzskata, ka viņiem ir pilnas tiesības tā darīt.
kāpēc nebļauj? operas skatītāji ar grib redzēt savus labākos operdziedoņus Latvijā...tieši tāpat notiek. Hokejs nav nekāds izņēmums...Skatītāji grib redzēt labākos, beidz demagoģēt. Tā tas bija un būs. Visās jomās...
p.s. aizej uz Operu un paklausies, kad nav ieradies uz izrādi galvenās lomās dziedātājs un viņu aizvieto dublieris

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 22:01, pirms 10 gadiem
Valsti starptautiska mēroga sacensībās pārstāvēt ir goda lieta, ko dara labākie, tāpēc to sauc par Valsts Izlasi. Ja, sportistam ir problēmas ar fizioloģisko stāvokli un ārsti (kas zin ko dara) nerekomendē doties uz šo PČ, tad tas ir attaisnojams.
Neattaisnojami ir aizbildināties ar kādu kuijņu vai nogurumu.

     [+] [-]

, 2015-04-14 22:01, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai ir atšķirība, ka, piemēram, Operas skatītāji nebļauj, ka grib redzēt tur kkādu dziedātāju... jo viņi tā grib. A hokeja fani nez kāpēc uzskata, ka viņiem ir pilnas tiesības tā darīt.
Bet mes jau neesam kkada Kanada, kur vienu speletaju lidzvertigi var aizstat 4-5.
Mums katrs speletajs ir loti svarigs.

     [+] [-]

, 2015-04-14 22:03, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nez ko viņš domā nakamsezon darīt?
Brauks laimi meklēt AHL/NHL?
Bet prieks, ka viņš grib spelet.
Neprasi man paprasi pašam Mikam! Kaut kādas bezdelīgas gaisā dungoja kaut ko par Kolorado interesi.... cik tas nopietni rādīs laiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 22:08, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc nebļauj? operas skatītāji ar grib redzēt savus labākos operdziedoņus Latvijā...tieši tāpat notiek. Hokejs nav nekāds izņēmums...Skatītāji grib redzēt labākos, beidz demagoģēt. Tā tas bija un būs. Visās jomās...
p.s. aizej uz Operu un paklausies, kad nav ieradies uz izrādi galvenās lomās dziedātājs un viņu aizvieto dublieris
Demagoģija ir no citas puses, bet nu labi.
Teiksim, ir izrāde X, kuru rāda LNO, bet pirms, teiksim, 2 gadiem uzvedums ar šādu pašu motīvu bija kādā, teiksim, Maskavas Lielajā teātrī... skatītāji nesāks bļaut - dodiet mums TO izrādi. Šeit ir tieši šāda situācija. Izlase ir tās optimālajā sastāvā uz šo brīdi, tie kas nevar, tie nevar (un pilnīgi po kādu iemeslu dēļ, jo pat ja kāds samelo, tad viņš vnk tagad NEGRIB spēlēt, bet ja negrib, tad ar varu dzīt uz ledus tādu... nez vai viņš, komanda un skatītāji būs priecīgi). Bet daži te no visiem pieprasa, lai varētu.... . Nu kaut kā tā.

Turklāt, šajā gadījumā - galvenās lomas izpildītājs LAICĪGI pasaka, ka nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 22:09, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet mes jau neesam kkada Kanada, kur vienu speletaju lidzvertigi var aizstat 4-5.
Mums katrs speletajs ir loti svarigs.
Tās ir Latvijas hokeja saimniecības problēmas, nevis Bārtuļa, Karsuma vai kāda cita spēlētāja. Viņi atbild tikai par sevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 22:14, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Demagoģija ir no citas puses, bet nu labi.
Teiksim, ir izrāde X, kuru rāda LNO, bet pirms, teiksim, 2 gadiem uzvedums ar šādu pašu motīvu bija kādā, teiksim, Maskavas Lielajā teātrī... skatītāji nesāks bļaut - dodiet mums TO izrādi. Šeit ir tieši šāda situācija. Izlase ir tās optimālajā sastāvā uz šo brīdi, tie kas nevar, tie nevar (un pilnīgi po kādu iemeslu dēļ, jo pat ja kāds samelo, tad viņš vnk tagad NEGRIB spēlēt, bet ja negrib, tad ar varu dzīt uz ledus tādu... nez vai viņš, komanda un skatītāji būs priecīgi). Bet daži te no visiem pieprasa, lai varētu.... . Nu kaut kā tā.

Turklāt, šajā gadījumā - galvenās lomas izpildītājs LAICĪGI pasaka, ka nebūs.
un kāds tam sakars ar alko lietošanu PČ laikā?

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 22:14, pirms 10 gadiem
Ir izaugusi vesela paaudze, kurai hokejs ir tikai pavasarī un ārpus tā viņi nekādi hokeja fani nav. Tie tad arī ir lielākie kliedzēji. Tad vēl ir suga, kurai liekas, ka jebkurš hokejists ir kā viņa personīgi izaudzināts cirka dzīvnieks. Nu ko, tādi tie cilvēki ir, patērētāji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 22:19, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: un kāds tam sakars ar alko lietošanu PČ laikā?
Un kā tev pašam liekas?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 22:30, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kā tev pašam liekas?
Tu jau uzsvēri to lietošanu,ka alko dēļ nav jāraujas uz PČ spēlētājiem. es saku ka visur lieto...ar ko atšķiras PČ skatītājs no cita veida izklaides un skatītājiem? alko tiek lietots visur. arī TRTD spēļu laikā, mīzals tiek tempts nepārtraukti.
Tu tā noniecini arī tos spēlētājus, kas dodas uz PČ jeb diži neko labāks neesi par tiem, kas nolej ar dubļiem tos , kas nedodas. vismaz es tā sapratu rakstot tavus skaidrojumus
tipa Cipulis alhašus var braukt izklaidēt, a Bārtulis normāls džeks nebrauks izklaidēt tos un viņam nav jāraujas to darīt...
p.s. hokejisti savās brīvdienas vasarā sēž bāros dzer alu un skatās futbolu - bieža parādība...ar ko sliktāki ir tie līdzjutēji, kas sava atvaļinājuma laikā maijā dodas skatīties mūsu hokejistus?

  +7 [+] [-]

, 2015-04-14 22:33, pirms 10 gadiem
Skumji, bet jāpiekrīt jau vairumam neviens jau nečīkst, ja kādu iemeslu dēļ nebūs Pujacs, Kulda un J.Rēdlihs , kas vienmēr , ja ir varējuši ir palīdzējuši izlasei, bet šie abi, piemēram, Bārtulis no 2006 gada piedalījies 2 čempionātos( ņemot vērā, ka viņš ir viens no vadošajiem izlases aizsargiem, parāda tikai viņa attieksmi!!) Bet kā OS tā vienmēr klāt, tas pats stāsts Karsumam nav bijis pēdējos 4 PČ, bet kamēr spēlēja ahl gan lauzās uz izlasi...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-14 23:36, pirms 10 gadiem
manuprāt tas ir garām, ka tas čempis notiek katru gadu. Tur arī galvenā problēma.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-14 23:52, pirms 10 gadiem
Es vispār brīnos, ka tik daudz spēlētāju regulāri piedalās. PČ hokejā tak katru gadu notiek. Okay, reizi 4 gados būtu dīvaini valsti nepārstāvēt, bet katru gadu riskēt ar savu veselību , karjeru, tikt notirstam..... Godīgi sakot es vairāk saprotu tādus Karsumus un Bārtuļus..... katru gadu nav jāpiedalās.
Par to alkoholu tas kā nu kuram, personīgi man ar sportu kopā neiet, ar dullu galvu tā nav nekāda sporta baudīšana, nu labi glāzi var izdzert, bet labāk ūdeni vai kafiju. Lai piemestos tur jau nav hokejs jāgaida, tie kam ikdienā garšo savus paradumus nemaina un speciāli hokeja PČ negaida.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-15 00:04, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ir izaugusi vesela paaudze, kurai hokejs ir tikai pavasarī un ārpus tā viņi nekādi hokeja fani nav. Tie tad arī ir lielākie kliedzēji. Tad vēl ir suga, kurai liekas, ka jebkurš hokejists ir kā viņa personīgi izaudzināts cirka dzīvnieks. Nu ko, tādi tie cilvēki ir, patērētāji...
Redzi man vienmēr pirmajā vietā būs L a t v i j a s izlese, bet kaut kādi AKBarsu vai Krievijas lokomotīvju panākumi man neinteresē,lai tad par mūsējiem leģionāriem fano tatāri, donbasieši u.c. kāpēc man jāpriecājas, ka kāds latviešu hokejists kaldina AKBars slavu vai labo imidžu. Cita lieta es noņemu cepuri to priekšā, kuri cīnās par Latviju.Tad jau nevajag arī būt lepniem par latviešu karavīriem, bet jūsmot par tiem,. kuri karoja otrā pusē u.t.t

     [+] [-]

, 2015-04-15 07:39, pirms 10 gadiem
nekas, būs Augstkalns

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 08:12, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: KAS ŠOS JAUNOS AUDZINA?

Daudzi runā par hokejistiem tā, itkā viņi tiktu audzināti no valsts naudas, bet šitie, suņa bērni nepateicīgie, ņem un uzmet izlasi.

Tam pašam Bārtulim, lai viņš kļūtu par NHL drafta līmeņa spēlētāju, bija ne tikai par savu (vecāku, protams) naudu jātrenējas un jāspēlē iesākumā, bet vēlāk pat jābrauz uz Krieviju un Kanādu (ne jau valsts vai kāds privāts fonds to apmaksāja).

Tie laiki, kad bija "mūsu skola" un "mūsu izaudzinātie hokejisti" (kurus arī reāli nelaida nekur citur spēlēt un dalība izlasē bija bez maz vai obligāta) jau ir beigušies. Sen.
Nepiekritu, jo izlase viniem deva celu uz klubiem, kur vini tagad spele. Bez izlases daudzi nebutu tikushi pie ligumiem. Es federacijas prezidenta vieta butu aizveris durvis Spruktam, piemeram. Nu nevar taa, ka tad, kad tev ir ligums, tu nebrauc uz izlasi, bet tikko kaa nav liguma - nu patriots, speles izlasee. Negribeju un joprojam negribu vinu redzet izlasee. Ja nespeleji, tad nespele talak. Bartulis? Nezinu, vai tiesham tur neka nevar spelet, bet pedejos gados ir iezimejusies tendence, ka dazhi museji KHL ir parak iedomigi palikushi.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 08:21, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tur ir jāskatās kur un kā, jo, kā sapratu kad man graizīja, tur var tikt arī pie operācijas ar kaut kādu valsts naudu, tad tiešām tas viss maksā pārdesmit latus + par uzturēšanos slimnīcā (man tā bija 1 nakts).
Kas tevi iecēla par hokeja ekspertu? Pats? Te lielaka dalja saprota no hokeja vismaz ne mazak.

     [+] [-]

, 2015-04-15 08:22, pirms 10 gadiem
kasukuli rakstīja: Arī es izlasē nespēlētu jo tur nemaksā un sānāk ka ir jāspēlē par velti un jāizklaidē publika deļ viņu iegribas. Turklāt latvāņu publika ir tupa un kertīniska. Tos pašus RD spēletājus visu sezonu noliek un pēc tam grib lai viņi spēle izlasē un izklaidē tādus kretinusus.
Nevajag jau par latviešiem spriest pēc savas tautas parstavju smadzenem un intelekta. Tas ka sovokiem ta intelekta nav, nenozime, ka citiem ari nav.

     [+] [-]

, 2015-04-15 08:23, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Es vispār brīnos, ka tik daudz spēlētāju regulāri piedalās. PČ hokejā tak katru gadu notiek. Okay, reizi 4 gados būtu dīvaini valsti nepārstāvēt, bet katru gadu riskēt ar savu veselību , karjeru, tikt notirstam..... Godīgi sakot es vairāk saprotu tādus Karsumus un Bārtuļus..... katru gadu nav jāpiedalās.
Par to alkoholu tas kā nu kuram, personīgi man ar sportu kopā neiet, ar dullu galvu tā nav nekāda sporta baudīšana, nu labi glāzi var izdzert, bet labāk ūdeni vai kafiju. Lai piemestos tur jau nav hokejs jāgaida, tie kam ikdienā garšo savus paradumus nemaina un speciāli hokeja PČ negaida.
tas ir divas nedelas. Baigi ilgi?

     [+] [-]

, 2015-04-15 09:16, pirms 10 gadiem
Vitinka rakstīja: Man interesē kā mūsu hokejisti varētu izturēt pilnu AHL vai NHL sezonu?! Visi brūk virsū Spruktam, kad izlasē pēdējoreiz bija Karsums?! Katru pavasari ķibeles. Bet nu veselību puišim katrā ziņā.
Nevar, tāpēc arī tur nespēlē.
Bet nevajag jau visus vērtēt pēc NHL večiem. Tur tomēr atlasīta atlētu elite - ne tikai tie, kas var ļoti labi paspēlēt, bet arī tie, kas var izturēt slodzi.
Bārtulim novērojams diezgan straujš kritiens karjerā, lai ko jūs teiktu. Viņš varbūt ir labs spēlētājs, bet viņš ir kā no stikla taisīts (ģenētiski nav tik izturīgs kā kāds spēcīgāks atlēts; ķermenis noveco ātrāk) un savos 28 gados jau ir pensionārs.
Daži cilvēki tiešām 30 gados jau dzīvo ar 50 gadīga veča ķermeni. un tur neko nepadarīsi.
Nav jau vienīgais tāds.
Kontrastam - Piemēram Jāgrs vai Ozoliņš ir piemēri, kad tava ķermeņa atjaunošanās saglabājas vēl ilgi, un arī 40 gados saites, muskuļaudi un kauli saaug gandrīz tikpat ātri kā 20 gados. Ne visiem tā ir.

     [+] [-]

, 2015-04-15 09:23, pirms 10 gadiem
klemens rakstīja: Kas ir Jāgrs, tas ir cilvēks kurš bez hokeja nevar dzīvot, piedevām Dievs viņam devis apbrīnojamu veselību, tapēc arī viņš ir viens no visu laiku labākajiem hokejistiem, ar mūsu čaļiem to nevajadzētu salīdzināt
Kas? dievs? Izdomātais pasaku varonis?
Vai tomēr pats Jāgrs ir to sasniedzis smagos treniņos?
Tavi murgi par dieviem ir spļāviens Jāgra darba sejā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 09:24, pirms 10 gadiem
Nezinu,kā nostādīts šis jautājums LHF,bet tikai izlases ārsti var teikt galavārdu spēlētāja veselības stāvoklim un jebkuram uz izlasi izsauktajam spēlētājam būtu jāierodās uz medicīnisko pārbaudi izlasē.Ja tas tā šobrīd nav,tad tā ir LHF nolaidība ,un tagad sākam plūkt šos augļus.Katru gadu ar vien vairāk.Latvijas gadījumā ,labāko spēlētāju atteikšanos pārstāvēt savu izlasi, ar vien lielākā ātrumā tuvina mūs 1 divīzijai.Vienreiz tas kamols iztīsies.Mēs diemžēl neesam hokeja lielvalsts,kuri var izlikt padsmito sastāvu un vienalga saglabās vietu elitē.Visiem hokeja klubiem ,kuri pārstāv IIHF ir savi spēlētāji jāatlaiž uz izlasi.Un tikai ,atkārtojos ,šeit var lemt par spēlētāja veselības stāvokli.Tālāk jau seko sankcijas diskvalifikācijas veidā uz visiem Starptautiskās hokeja federācijas sankcionētiem mačiem.Tādai ir jābūt LHF nostājai un tikai vienīgi Latvijas hokeja federāciju es apvainošu neveiksmes gadījumā Prāgā.Protams ar varu nevienu izlasē piespiest spēlēt nevar.Tad lūk! Lai arī šie "varoņi " to pasaka."Es nevēlos pārstāvēt savu valsti pasaules čempionātā".Izcieš savu godam nopelnīto diskābeli un mēs viņus vairs nepazīstam.Tādai manuprāt ir jābūt LHF vadības attieksmei.Arī lielākā daļa līdzjutēji turpmāk nicinās šos spēlētājus un ja viņi šo līdzjutēju attieksmi izjutīs,nudien domāju nebūs laimīgi.Šobrīd situācija tāda,ka nezinam kurš īsti traumēts ,kurš grib noslinkot.Vārdu sakot vainīgā nav ,kā jau mūsu valstī pieņemts.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 09:31, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tad bija savādāki laiki + daudzi brauca līgumu pelnīt un lai paklusē tie, kuri saka, ka tā līgumu nevar nopelnīt....uz PČ dodas skauti utt., kuri vēros izlašu spēles, tāpēc tad daudzi sitās, kā parādījās RD tā pazuda daļēji tā cīņa, kas pirms tam bija, jo tā teikt bija jau garantēti līgumi un negribēja vairs sisties
Tur jau tā problēma, ka Latvijas izlasē ir par daudz caurbiru, proti spēlētāju, kas reiz mēģinājuši, izkrituši no NHL un, kuriem nav absolūti nekādu cerību tur vairs tikt.
NHL ir gan nauda, gan elite.
Kam viņiem tie skauti, ja viņi labi saprot, ka nekad tur netiks?

No izlases kādu bez Daugaviņa un kāda vārtsarga vari nosaukt, kam pāri 25 gadiem, un, kas varētu tur ielauzties? Es nevaru.
Bārtulis, Karsums un citi nav tik labi un spēcīgi, lai jebkad atkal saņemtu uzaicinājumu. Tas nebūs stāsts kā ar dažiem, kad tik ļoti sevi pierāda ārvalstu līgās, ka atkal nonāk skautu redzeslokā.
Viņiem tur savs talantu baseins tik milzīgs, ka vairāk problēmas saprast, kuru jauno kanādieti virzīt tālāk, nekā kuru veco Eiropieti paņemt komandā.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-15 09:36, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Daudzi uzskata, ka PRO hokejists ir kaut kas tāds pats kā alusvēderu amatieru, atvainojos, entuziastu līgas hokejists, kurš spēlē tikai nedaudz labāk, tāpēc arī saņem naudu.

Nemaz nesaprotot to, ka PRO sportistam visu laiku ir jābūt konkrētā formā, jāspēj veikt konkrētus uzdevumus. Nosacīti, pačakarējoties tagad izlasē vai atliekot kādu procedūru (tai skaitā operāciju), viņš nebūs gatavs savam pamatdarbam, kas viņam arī ir ne tikai vienīgais ienākumu avots, bet arī tā lielākoties vispār ir vienīgā lieta, ko šāds sportists prot.

Riskēt ar karjeru (un KHL vietā spēlēt kādā Dānijā, Itālijā, Kazahstānā), tikai tāpēc, lai jēgu pārdzērušajiem būtu lielāks prieks bļaušanai (un pareizi jau šeit minēja - TIKAI šis iemesls ir pamatā nepatikai, tas, ka izlase nosacīti būs sliktākā sastāvā un potenciāli var būt mazāk uzvaru, t.i., mazāk izklaides)... nu... to jūs paši kādreiz varat pamēģināt.
Stulbie Amerikāņu un Kanādiešu un Krievu stāri, kas riskē ar savām karjerām hahaha
Latvieši gudrākie! Lai viņi sevi čakarē čempionātos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-15 10:00, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kādas muļķības tu te raksti? Pirmkārt, lielākā daļa izlases spēlētāji paši ar savu darbu un meistarību ir izkapājuši savus līgumus, nevis pateicoties izlasei.
Otrkārt, spēlētāji nav nekādi roboti un vergi, tas ir tikai loģiski, ka kādam sezonas beigās ir traumas vai personiskas problēmas un viņi atsaka izlasei.
Federācijai nav jāklapē nekādas durvis ciet, bet jārūpējas par to, lai traumu vai atteikumu gadījumā būtu ko likt vietā. Ir maksimāli jāpalīdz un jānodarbojas ar bērniem/jauniešiem, lai izaugtu kvalitatīvi spēlētāji un izlasē būtu veselīga konkurence uz spēlētāju pozīcijām, nevis kā tagad, ja izkrīt pieci seši spēlētāji, tā truba.
Interesanti, ka agrāk rāvās ar visām traumām, bet tagad paši spēlētāji nesaprot, kurā vietā viņiem sāp

Nu nav nevienam drosmes pateikt, ka PČ nav tik prestižs turnīrs un dēļ 10 vietas - viņi nespēlēs.

Ir protams vēl spēlētāji, kuri vēl cer tikt uz NHL vai vismaz dabūt ZA pierakstu, vai kādu līgumu Eiropā, vai grib uzvarēt kādu lielvalsti- tāpēc viņi tur spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 10:36, pirms 10 gadiem
>>>Slavens rokmuzīķis
Es savā komentā biju vairāk akcentējis uz to,ka ir valsts izlases jautājumā ir jābūt tomēr zināmai kārtībai,bet šobrīd no malas skatoties man izskatās,ka tur drīzāk valda anarhija.Kā gribu tā daru.Attieksme pret valsts izlasi vienai daļai šīs paaudzes hokejistu ir ļoti zemā līmenī un tādu vārdu kā patriotisms daudzi nemaz nepazīst.Pat netaisos diskutēt par šo jautājumu,jo tas ir bezjēdzīgi.Man jau noriebies lasīt komentus tu savā darbā par velti strādāsi? un tam līdzīgus vērtējumus.Gribu atgādināt,ka hokejisti pirmām kārtām spēlē saviem skatītājiem un valsts izlases hokejisti Latvijas valsts skatītājiem. Un nekad ,teiksim valsts izlases hokejists, nesaņems tādas prēmijas ,kādas viņš saņem savos biezajos klubos.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 10:48, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>Slavens rokmuzīķis
Es savā komentā biju vairāk akcentējis uz to,ka ir valsts izlases jautājumā ir jābūt tomēr zināmai kārtībai,bet šobrīd no malas skatoties man izskatās,ka tur drīzāk valda anarhija.Kā gribu tā daru.Attieksme pret valsts izlasi vienai daļai šīs paaudzes hokejistu ir ļoti zemā līmenī un tādu vārdu kā patriotisms daudzi nemaz nepazīst.Pat netaisos diskutēt par šo jautājumu,jo tas ir bezjēdzīgi.Man jau noriebies lasīt komentus tu savā darbā par velti strādāsi? un tam līdzīgus vērtējumus.Gribu atgādināt,ka hokejisti pirmām kārtām spēlē saviem skatītājiem un valsts izlases hokejisti Latvijas valsts skatītājiem. Un nekad ,teiksim valsts izlases hokejists, nesaņems tādas prēmijas ,kādas viņš saņem savos biezajos klubos.
par patriotu nevienu ar varu nepiespiedīsi būt.. spēlēšanai izlasē būtu jābūt pagodinājumam, bet ja tas nav un spēlētājam negribas un tas ir apgrūtinājums, tad būtu arī jāpadomā kāpēc tas tā ir, nevis pliki jālamājas, kā te daudziem to patīk darīt, neiedziļinoties lietas būtībā.

arī vērtību skalas cilvēkiem ir dažādas, pa tavam viņas var būt pareizas vai nepareizas, bet tas nemaina faktu, ka viņas ir dažādas, un savu vērtību skalu otram, tā pat kā patriotismu, ar varu neuzspiedīsi.

     [+] [-]

, 2015-04-15 10:49, pirms 10 gadiem
Ar šo virkni kas netiek - Bartulis, Kulda, Indrašis, Ķēniņš un varbūt Girgensons. Paliekam bez pirmās maiņas, domāju jāpamaina mērķis uz neizkrist no A grupas.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-15 11:21, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kādas muļķības tu te raksti? Pirmkārt, lielākā daļa izlases spēlētāji paši ar savu darbu un meistarību ir izkapājuši savus līgumus, nevis pateicoties izlasei.
Otrkārt, spēlētāji nav nekādi roboti un vergi, tas ir tikai loģiski, ka kādam sezonas beigās ir traumas vai personiskas problēmas un viņi atsaka izlasei.
Federācijai nav jāklapē nekādas durvis ciet, bet jārūpējas par to, lai traumu vai atteikumu gadījumā būtu ko likt vietā. Ir maksimāli jāpalīdz un jānodarbojas ar bērniem/jauniešiem, lai izaugtu kvalitatīvi spēlētāji un izlasē būtu veselīga konkurence uz spēlētāju pozīcijām, nevis kā tagad, ja izkrīt pieci seši spēlētāji, tā truba.
Nu tad galu galā filozofisks jautājums..
Nah valstij jāaudzina bērni, ja pēc tam viņi nepārstāv valsti?
Kāpēc mana nodokļu nauda aiziet spēlētāju audzēšanā, kas pēc tam nesniedz to gandarījumu???
Kā jau augstāk minēja kāds, sports ir lielām mērā šovbizness. Mēs nākam skatīties skaistus skatus.
Sanāk visa valsts maksā par jauniešu sportošanu un pēc tam, kad vajag tie pasaka "nē, nah".
Ja nav izlases, tad īsti zūd jēga valsts mērogā atbalstīt sportu.
Vai tur nabadziņš, kas neko citu neprot - nu pats vainīgs. Kādam par daudz enerģijas? Lai skrien pa apli. viss atrisināts.

Nav nekāds "pašam savs darbs un meistarība". Viņi ar to meistarību varētu līkumā saliekties, ja nebūtu pieprasījums uz viņiem skatīties. Bet ja viņi tik ļoti negrib, to pieprasījumu var ātri likvidēt un tad savu meistarību varēs viens otram rādīt un vakaros grāvjus rakt, lai pelnītu maizi.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-15 11:23, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kanādiešus un vel jo vairāk amerikāņus tu velti piesauc - vienīgais krievu stāri skrien uz izlasi.
ASV katrs otrai ir īsts stārs.
Mūsu 5. maiņas KHL aizsargi vienīgie domā, ka ir stāri.