Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bārtulis nepiedalīsies pasaules čempionātā

Bārtulis nepiedalīsies pasaules čempionātā
Oskars Bārtulis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlasei gaidāmajā pasaules čempionātā nevarēs palīdzēt aizsargs Oskars Bārtulis, pats sportists šodien apstiprināja nacionālajai informācijas aģentūrai LETA.

Oskars Bārtulis pasaules čempionātā nestartēs veselības problēmu dēļ. Kā ziņo nacionālā informācijas aģentūra LETA, 28 gadus vecajam aizsargam jau vairākas sezonas ir problēmas ar cirkšņiem, kas turpinājās arī šogad.

"Pasaules čempionātā izlasei diemžēl palīdzēt nevarēšu. Tieši savainojuma dēļ šobrīd nedrīkstu pat slidot. Veselība pirmajā vietā," aģentūrai LETA norādīja Bārtulis. Viņa atveseļošanās periodam vajadzēja noslēgties 10. aprīlī, taču situācija nebija uzlabojusies, un ārsti ieteikuši Bārtulim izlaist pasaules čempionātu.

Šosezon aizsargs spēlēja Kontinentālās hokeja līgas kluba Astanas "Barys" rindās. 50 spēlēs Latvijas hokejists izcēlās ar septiņiem (1+6) punktiem. Savā karjerā Bārtulis ir piedalījies trīs pasaules čempionātos (2005, 2009, 2012) un divos olimpisko spēļu finālturnīros (2010 un 2014).

2015. gada pasaules čempionāts risināsies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā (1. - 17. maijs). Prāgas grupā Latvijas pretinieces būs Kanāda, Zviedrija, Čehija, Šveice, Francija, Vācija un Austrija. Pasaules čempionātā pirmā spēle Latvijas hokejistiem būs 1. maijā pret Kanādas valstsvienību.

Izmantotie resursi:
Nacionālā informācijas aģentūra LETA
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 19:01, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Regulārajiem valstsvienības uzmetējiem vienkārši būtu jāliedz vieta arī OS sastāvā. Tas nav nopietni.
Pilnīgi piekrītu, man pašam sen jau bija tāda nostāja par OS.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-14 19:03, pirms 10 gadiem
"B grupā nokļūt ir daudz vieglāk nekā no tās izkļūt"

Aristotelis

  +6 [+] [-]

, 2015-04-14 19:03, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Kas tomēr interesanti - pie raksta, kurā Girgensons stāsta, ka nezin, vai būs PČ, papilnam uzmundrinošu komentu, tipa, "veselība pirmajā vietā, gan būs citi PČ," bet Osis, redz, ir simulants un fui, pē, kaka.
Interesanti ir tas, ka visi zin, ka Girgensons ir traumēts un bažās bija jau no traumēšanās brīža kas būs, kamēr par Bārtuli uzzināja tik šodien un par karsumu joprojām nezin.
Vajadzētu kaut nedaudz nodalīt lietas . par A. Kuldu ar neviens nesaka, ka nodevējs, simulants utt. Bik tak vajag saņemties un padomāt.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-14 19:04, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: "Malacis" Osis!!
Mosh pusei izlases kandidaatu jamaina profesiju , ja jau visi tik nomociiti peec sezonas , ka nevar vel apmeeram 8 speeles pa 10 min. nospeeleet?
Lai spēlē tie kas grib un ir gatavi par 100% kapāt. Kāda jēga ņemt komandā kādu kas nevar vai nevēlas spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-04-14 19:05, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Lai spēlē tie kas grib un ir gatavi par 100% kapāt. Kāda jēga ņemt komandā kādu kas nevar vai nevēlas spēlēt?
Tad, lai tā arī pasaka nevis velk garumā visu procesu, visvairāk jau cilvēkiem te nepatīk tas, ka maldina, tad būs, tad nebūs un tā, lai saņemas un pasaka uzreiz...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:06, pirms 10 gadiem
Kāds pārsteigums!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-14 19:07, pirms 10 gadiem
Kas ir Jāgrs, tas ir cilvēks kurš bez hokeja nevar dzīvot, piedevām Dievs viņam devis apbrīnojamu veselību, tapēc arī viņš ir viens no visu laiku labākajiem hokejistiem, ar mūsu čaļiem to nevajadzētu salīdzināt

  +5 [+] [-]

, 2015-04-14 19:07, pirms 10 gadiem
Domāju, ka tā šumēšanās sportacentrā ļauj mums visiem nolaist tvaiku, bet realitātē, ja nebūs,tad nebūs un būs jāspēlē ar tiem, kuri var un ir gatavi. Kā nospēlēs un kādu hokeju rādīs, tas jau būs vēlāk zināms.
Ja, nedo dies, izlidos no grupas, tad atbildība būs uz treneriem un spēlējošo sastāvu, nevis uz tiem, kuri nevarēja spēlēt vai negribēja, vai arī netika ņemti.

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:08, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Cipruss un H.Vītoliņs ar šādu traumu piedalījās nevienā vien PČ,bet tas tā neesmu jau ārsts,lai gan jau pusgadu strādāju fizisku darbu un plēstu menisku,jo nav finanšu operācijai.
Es atvainojos, bet Tu esi idiots, ka runā par strādāšanu ar plēstu menisku, tādejādi izceļot savu vīrišķību. Par valsts līdzekļiem esmu 2x operējis menisku. Ja Tu būtu iestājies rindā, ļoti iespējams, jau sen operācija būtu veikta kopā par aptuveni 40eur (pati operācija pāris eiro, nakts slimnīcā ar ēšanu utt. sastāda pārējo summu).

  +9 [+] [-]

, 2015-04-14 19:10, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Kas tomēr interesanti - pie raksta, kurā Girgensons stāsta, ka nezin, vai būs PČ, papilnam uzmundrinošu komentu, tipa, "veselība pirmajā vietā, gan būs citi PČ," bet Osis, redz, ir simulants un fui, pē, kaka.
Girgensons ir traumēts ilgāk par mēnesi un visiem jau sen ir zināms, ka viņam visdrīzāk ir bijis potītes lūzums.

Neliekas absurdi salīdzināt ar spēlētājiem, kuri pēc sezonas pēkšņi izrādās savainoti jau 5 gadus pēc kārtas, lai gan nav nevienu spēli klubā izlaiduši?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 19:10, pirms 10 gadiem
Paskaitiet cik spēles un kad Bārulis ir nospēlējis Latvijas izlasē savas karjeras laikā!

Viņam katru gadu kkas sāp kad jāspēlē izlasē, protams izņemot tos gadus kad jāspēlē Olimpiādē vai kvalifikācijā kad atsaka tikai tie kam tiešām ir nopietna trauma!

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:10, pirms 10 gadiem
klemens rakstīja: Kas ir Jāgrs, tas ir cilvēks kurš bez hokeja nevar dzīvot, piedevām Dievs viņam devis apbrīnojamu veselību, tapēc arī viņš ir viens no visu laiku labākajiem hokejistiem, ar mūsu čaļiem to nevajadzētu salīdzināt
Ir mums vēl hokejisti, kas piedalījušies visos turnīros, ja neskaita tos gadus, kad bija jaspēlē playoff.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-14 19:11, pirms 10 gadiem
Saprotams ,ka Latvijas izlase un Latvijas fani vairākiem (kam līgums kabatā) ir pie kājas , līdz ar to - nevajadzētu presē rakstīt par viņu panākumiem vai neveiksmēm, jo ja viņiem pie kājas- kāpēc man par viņu stāta??!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:12, pirms 10 gadiem
jāspēlē ir tiem, kuri pirmkārt grib un var! un viss, punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:15, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Interesanti ir tas, ka visi zin, ka Girgensons ir traumēts un bažās bija jau no traumēšanās brīža kas būs, kamēr par Bārtuli uzzināja tik šodien un par karsumu joprojām nezin.
Vajadzētu kaut nedaudz nodalīt lietas . par A. Kuldu ar neviens nesaka, ka nodevējs, simulants utt. Bik tak vajag saņemties un padomāt.
Jā, protams, nav 100% vienāda situācija - tik vien tas, ka Bārtulis nepateica uzreiz skaidri un gaiši. Tikpat labi izlases aprindās tāpat zināja, ka nebūs, tikai "uz āru" nepateica. Tagad te šūmēties nav vērts.
Katru gadu atbirst vairāki spēlētāji. Kā jau te teikts, nav vērts, ka aizbrauc pusslimi un bez motivācijas. Tik vien tas, ka mums to labo spēlētāju nav daudz...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:21, pirms 10 gadiem
Kāds kādamj parādā? Kurš grib, tas savā atvaļinājumā spēlē izlasē...ja nav veselības, kà pelnīsi naudu ģimenei?
...a komentētāji ir atkarīgie no izlases spēlēm, kas ir izpriecas ar dzeršanu..
Vai Karsuma un Bārtuļa nolicēji maksās šiem algu nākošajā sezonā ?
...ārstējiet savas atkarības !

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:22, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jā, protams, nav 100% vienāda situācija - tik vien tas, ka Bārtulis nepateica uzreiz skaidri un gaiši. Tikpat labi izlases aprindās tāpat zināja, ka nebūs, tikai "uz āru" nepateica. Tagad te šūmēties nav vērts.
Katru gadu atbirst vairāki spēlētāji. Kā jau te teikts, nav vērts, ka aizbrauc pusslimi un bez motivācijas. Tik vien tas, ka mums to labo spēlētāju nav daudz...
Jā, ar tiem labajiem un līmeņi spēlējošajiem ir kā ir, bet, domāju, ka atceroties pirmo jankas gadījumu, kad komentāros pielipa palama- pastnieks, spēlētājiem derētu vismaz iemācīties laicīgi sniegt savas otmazkas vai samelot. var tak sarunāt ar klubu, ārstiem, lai padod pirmie ziņu, ka konkrētais spēlētājs X redz, diemžēl, šogad nu nekādi nevar spēlēt, jo baigā šaize ar veselību utt, pēc tam pašam ar nožēlu tik īss komentārs, ka jā, es jau baigi gribu, bet redz- neļauj dakteri.
īsi, skaidri un kodolīgi, lai līdzjutēji netiek pie iemesla izteikt savu neapmierinātību. tas, ka kavējās ar paziņošanu, beigās neveikli izteikumi, tras jau pēc pieredzes tiek uzņemts negatīvi.
ja nu spēlētājs tiešām zin tik 50uz50, tad, manuprāt, viņam ir starpsezonā jāsaved veselība kārtībā, lai uz nākamo , ja viss ok, varētu par 100% atdot spēkus arī izlasei, ne tikai klubam. bet, ja nav gribēšanas, tad nav , tur, lai darbojas pēc augstāk minētās shēmas .

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:22, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Aicinu Gada balvai sporta izvirzīt nomināciju - Gada uzmetējs!
Un ka rekordistu ar so balvu apsveikt Skudru ml.....

  -3 [+] [-]

, 2015-04-14 19:22, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Pirmais drosminieks ! Tas par varoni tik un tā nepadarīs. Mati sāp ibio !
Iepirdi un palika labāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:23, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet kā īsti ir - izlasē atstās brīvu vietu Ķēniņam, ja nu Vankuvera ātri zaudē NHL PO??
Vai par to nemaz nav domāts?
Tur ir jābūt lielai sakritībai, lai Ķēniņš tiktu uz PČ, jo gan NHL, gan AHL viņa pārstāvētajām komandām it PO un ja ātrāk izkrīt NHL PO Vankūvera nekā comets no AHL, tad viņu sūtīs spēlēt uz AHL, var teikt, ka pat domā nepavīdēs par Ķēniņa laišanu uz PČ.....Pat pēc sezonas beigām jāskatās, ko komandas vadība lems par viņa dalību PČ....Kas zin, varbūt komanda tieši palūgs uzkavēties Kanādā

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:24, pirms 10 gadiem
KUR REĶIS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-04-14 19:25, pirms 10 gadiem
Sitiens zem jostas vietas.Bartulis nav,Kulda nav ar aizsargiem galigi dimba.Abi divi uz doto bridi ir labakie musu aizsargi.Var teikt izlases pirmas mainas aizsarg paris.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:26, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Kāds kādamj parādā? Kurš grib, tas savā atvaļinājumā spēlē izlasē...ja nav veselības, kà pelnīsi naudu ģimenei?
...a komentētāji ir atkarīgie no izlases spēlēm, kas ir izpriecas ar dzeršanu..
Vai Karsuma un Bārtuļa nolicēji maksās šiem algu nākošajā sezonā ?
...ārstējiet savas atkarības !
var jau domāt tādās kategorijās, bet tas nedos nekādu rezultātu...
tev ir dīvaina pieeja tam visam. daudzi cilvēki arī idkienā strādājot savu darbu, nereti ņemas par dāzām labām darba darīšanām gan atvaļinājuma laikā, gan brīvdienās, jo tā vajag un citādi nevar. Var jau aiziet šādā veidā līdz absurdam, ja apaudzējam tavu komentāru ar visādiem iespējamiem variantiem .
Ja tā- tad variants viens un ļoti īss- arī OS un OS atlasē, šādi spēlētāji netiek aizināti uz izlasi, lai izmanto savu 2-3 nedēļu iespēju atpūsties, kamēr citi kapā OS. vai tad tā būtu labāk? nezinu, man jau liekas, ka ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:29, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Abas reizes Sprukts konkrēti pateica, ka nebūs, nevelkot garumā – Pastnieku izdomāja dažas naģenes, pateicoties RD reklāmai, kur Sprukts uz dzīvokli piegādāja RD abonementu.
Jā, tik tāds neveikls iemesls, ja nekļūdos, tika pateikts- Nogurums no sezonas. itkā jau normāla parādība, bet līdzjutējiem tas nepatika. Arī man, ja godīgi. tapēc, vajadzētu nedaudz patrenēties PR un izdomāt kādu dzelžāinu iemeslu, kurš neradīs līdzjutējos negatīvas emocijas .

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:29, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kāds sakars ar līgumiem???
Jā piekrītu tev kad ir cilvēki, kas uzskata, ka spēlēt izlasē ir gods un pienākums pret Latviešu cilvēkiem, kas ir sekojuši, pārdzīvojuši un priecājušies par viņa sniegumu. Bet pavasarī, kad mēs visi gribam beidzot to kopības sajūtu izjust ---- tiekam uzmesti---- nepatīkama sajūta

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:29, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Abas reizes Sprukts konkrēti pateica, ka nebūs, nevelkot garumā – Pastnieku izdomāja dažas naģenes, pateicoties RD reklāmai, kur Sprukts uz dzīvokli piegādāja RD abonementu.
Jā, Pastnieks pielipa reklāmas gājiena dēļ, nevis izlases.
Jankam vispār ar to runāšanu ir smagi - te stāsta, ka motivācijas nav, te noguris esot.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-14 19:29, pirms 10 gadiem
Hokejisti arī nav vēja suņi. Olimpiādē vai sēžot bez izredzēm uz līgumu skrietu....Es ko gribēju teikt? To, ka nav jēga komentēt savas domas par to kurš kur un cik cēls (kaut gan Sprukt iesprūda). Piekrītu, ka ikgadējās mūsu alus tūres dēļ potenciāli nedrīkst norakt karjeru. Viss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:31, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Cipruss un H.Vītoliņs ar šādu traumu piedalījās nevienā vien PČ,bet tas tā neesmu jau ārsts,lai gan jau pusgadu strādāju fizisku darbu un plēstu menisku,jo nav finanšu operācijai.
Tie bija citas paaudzes un cita kaluma vīri! Nav liela bēda, aizsargu mums pietiek!

     [+] [-]

, 2015-04-14 19:32, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Jā, tik tāds neveikls iemesls, ja nekļūdos, tika pateikts- Nogurums no sezonas. itkā jau normāla parādība, bet līdzjutējiem tas nepatika. Arī man, ja godīgi. tapēc, vajadzētu nedaudz patrenēties PR un izdomāt kādu dzelžāinu iemeslu, kurš neradīs līdzjutējos negatīvas emocijas .
Tas ir saprotams, jo Spruktam vienmēr ātri ir uzkrājies tas nogurums, tajā sezonā viņš šķiet pusi izlaida savainojuma pēc iekš Loko, bet pēc tam arī neizskatījās, ka būtu labāko formu ieguvis