Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase pārbaudes spēlē piekāpjas Rīgas ''Dinamo''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Latvijas izlase pārbaudes spēlē piekāpjas Rīgas ''Dinamo''
Ronalds Ķēniņš. Foto: LHF

LETA. Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komanda Rīgas "Dinamo" piektdien pārbaudes spēlē pārspēja Latvijas izlases kandidātu komandu ar pārliecinošu rezultātu 5:1 (3:0, 1:0, 1:1). Latvijai vārtus sargāja Artūrs Šilovs un Mareks Mitens, bet vienīgos vārtus guva Ronalds Ķēniņš.

"Inbox" ledus hallē Piņķos notikušajā pārbaudes spēlē "Dinamo" uzvarēja ar 5:1 (3:0, 1:0, 1:1). Pirmajā periodā laukumā dominēja "Dinamo" hokejisti, kas atspoguļojās arī rezultātā: 7.minūtē pret Hantera Šinkaraka metienu Latvijas izlases vārtos bezspēcīgs bija Artūrs Šilovs, bet 14.minūtē aizsargs Frenks Korado panāca jau divu vārtu pārsvaru. Trīs ar pusi minūtes pirms trešdaļas beigām vairākumu izmantoja Rudolfs Červenijs pēc Korado piespēles.

Otrā perioda sākumā Latvijas izlasei bija iespēja spēlēt vairākumā. Lai gan vārtus gūt neizdevās, izlase pēc šī vairākuma aktivizējās. Tomēr nepilnas piecas minūtes pēc perioda sākuma Šinkaraks izmantoja pretinieku kļūdu un ar māņu kustību apspēlēja Šilovu, gūstot savus otros vārtus spēlē. Spēles vidū Latvijas izlases vārtos stājās Mitens, kurš spēlēja pārliecinoši un cita starpā Šinkarukam liedza gūt "hat-trick".

Pēdējā trešdaļa sākās ar aktīvu spēli abu komandu izpildījumā. Trešdaļas vidū aizturētā soda laikā, slidojot uz rezervistu soliņu, spēlē aktīvi iesaistījās vārtsargs Mitens, pārtverot ripu un piespēlējot komandas biedram, tomēr izlases spēlētājiem formātu seši pret pieciem neizdevās realizēt. Tam sekojošo vairākumu ātri realizēja Rolands Ķēniņš, atslēdzot Matsona vārtus. Divas ar pusi minūtes pirms spēles beigām Nerijus Ališausks ripu raidīja arī Mitena sargātajos vārtos.

Pārbaudes spēle noslēdzās ar pēcspēles metienu sēriju, kas beidzās ar rezultātu 2:2. Latvijas izlasē Rihards Bukarts ar tehnisku metienu virs kājsarga pārspēja Matsonu, kuru tehniski apspēlēja arī Rolands Ķēniņš, savukārt Andris Džeriņš, Ralfs Freibergs un Mārtiņš Dzierkals savas iespējas neizmantoja.

"Dinamo" rindās lielisku spēli aizvadījušais Korado ar māņu kustību trāpīja tukšos vārtos un Kristaps Zīle precīzi ripu raidīja vārtu augšējā stūrī, savukārt Ališausks, Kārlis Čukste un Rīss Skārlets Mitenu pārspēt nevarēja.

"Dinamo" gatavojas jaunajai KHL sezonai, bet Latvijas valstsvienība gatavojas Olimpiskajā kvalifikācijas turnīram, kad no 26. līdz 29. augustam Rīgā par vienīgo ceļazīmi uz Pekinas ziemas olimpiskajām spēlēm būs jācīnās ar Itālijas, Ungārijas un Francijas izlasēm. Tas būs pirmais turnīrs Latvijas hokeja izlasei jaunā trenera Harija Vītoliņa vadībā.

Rīgas "Dinamo" sastāvs pārbaudes spēlē

vārtsargi:Juhans Matsons, Ēriks Vītols;
aizsargi: Kārlis Čukste, Frenks Korado, Oskars Cibuļskis, Frenks Korado, Nerijus Ališausks, Kristaps Zīle, Rīss Skārlets;
uzbrucēji: Lauris Dārziņš, Rudolfs Červenijs, Lukāšs Radils, Jere Karjalainens, Peters Tīvola, Sebastians Venstrems, Hanters Šinkaraks, Emīls Puarjē, Mārtiņš Karsums, Nikolajs Jeļisejevs, Aleksandrs Protapovičs, Gunārs Skvorcovs, Filips Buncis, Patriks Zabusovs.

Latvijas izlases kandidāti

vārtsargi: Artūrs Šilovs, Mareks Mitens;
aizsargi: Ralfs Freibergs, Kristaps Sotnieks, Kristiāns Rubīns, Patriks Ozols, Kristofers Bindulis, Miks Tumānovs, Gustavs Ozoliņš , Artjoms Lapiks;
uzbrucēji: Rihards Bukarts, Andris Džeriņš, Ronalds Ķēniņš, Haralds Egle, Oskars Batņa, Eduards Tralmaks, Emīls Ģēģeris, Jānis Švanenbergs, Mārtiņš Dzierkals, Edgars Kulda, Daniels Bērziņš, Jānis Vizbelis.

Izmantotie resursi:
LETA

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 14:53, pirms 4 gadiem
Izlases dzekiem saspēle klibo un kājas nekustās
Ar tādu spēli franciju neuzvarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2021-08-13 14:57, pirms 4 gadiem
Dinamo fantastiski spēlē!!! Izlasei nav ko darīt OS kvalifikācijā!!!!

  -3 [+] [-]

, 2021-08-13 14:57, pirms 4 gadiem
Draudu mākoņi savelkas virs Olimpiskā sapņa! Harij, saņemies!

 +16 [+] [-]

, 2021-08-13 14:57, pirms 4 gadiem
DR maiņas;
V. Matsons
1. Dārziņš - Červenijs - Radils
A. Čukste - Korado
2. Karelainens - Tivola - Vanstorms
A. Cibuļskis- Skarlets
3. Karsums - Porjē - Šinkaruks
A. Zīle - Ališausks
4. Skvorcovs - Protapovičs - Jeļisejevs
R. Zabusovs/Buncis

LV izlases maiņas:
V. Artūrs Šilovs / Mareks Mitens
1. R. Bukarts - Džeriņš - Ķēniņš
A. Freibergs - Ozols
2. Egle - Batņa - Tralmarks
A. Rubīns - Ozoliņš
3. Dzierkals - Šavenbergs - Ģēģeris
A. Sotnieks - Tumānovs
4. Kulda - Bērziņš - Jānis Vizbelis
A. Bindulis

Vārtu guvēji DR:
Šikaruks (Porjē); Korado (Radls,Karsums); Čevernijs (Korado,Karsums); Šikaruks (Porjē); Ališausks (Projē,Šinkaruks).

Vārtu guvējs LV:
Ķēniņš (Dzierkals, Bukarts)

Kā, vienmēr, to kas faniem interesē - sportacentrs neatspoguļo

  +3 [+] [-]

, 2021-08-13 14:58, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: DR maiņas;
V. Matsons
1. Dārziņš - Červenijs - Radils
A. Čukste - Korado
2. Karelainens - Tivola - Vanstorms
A. Cibuļskis- Skarlets
3. Karsums - Porjē - Šinkaruks
A. Zīle - Ališausks
4. Skvorcovs - Protapovičs - Jeļisejevs
R. Zabusovs/Buncis

LV izlases maiņas:
V. Artūrs Šilovs / Mareks Mitens
1. R. Bukarts - Džeriņš - Ķēniņš
A. Freibergs - Ozols
2. Egle - Batņa - Tralmarks
A. Rubīns - Ozoliņš
3. Dzierkals - Šavenbergs - Ģēģeris
A. Sotnieks - Tumānovs
4. Kulda - Bērziņš - Jānis Vizbelis
A. Bindulis

Vārtu guvēji DR:
Šikaruks (Porjē); Korado (Radls,Karsums); Čevernijs (Korado,Karsums); Šikaruks (Porjē); Ališausks (Projē,Šinkaruks).

Vārtu guvējs LV:
Ķēniņš (Dzierkals, Bukarts)

Kā, vienmēr, to kas faniem interesē - sportacentrs neatspoguļo
Ieliku plusu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2021-08-13 14:58, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Gan jau Bobs spele paslepes kaa parasti un istajos machos visua uz desas spraudisim
Bobs Vītoliņš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2021-08-13 15:00, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Man skiet tur dalai bija jaspele abas izlases vienlaicigi
Uz nakamo pc sutam Bazes klubu
A tur iespējams dažiem bija personības dubultošanās, Te Rīga, Te Latvija ... kuros vārtos jāmet?

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 15:01, pirms 4 gadiem
Klau, tAS BIJA vajprats, kāda spēle izlases izpildiijumā...Darzins, Karsums, Skvorcovs un vel daži vai tad izlasē nespēlēs?

  -3 [+] [-]

, 2021-08-13 15:03, pirms 4 gadiem
Čaļi molodčiki! Nav šaubu, ka triumfs turnīrā garantēts! Piebrauks papildspēki un Harkas padotie demonstrēs vajadzīgo sniegumu! Labi, ka laicīgi atkratījāmies no enkura Bobja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:04, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Klau, tAS BIJA vajprats, kāda spēle izlases izpildiijumā...Darzins, Karsums, Skvorcovs un vel daži vai tad izlasē nespēlēs?
Nē, nespēlēs. Šis ir LV izlases gala sastāvs. Vēl 2 nedēļas laiks sagatavoties..

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:05, pirms 4 gadiem
Ozoliņu ģērbtuvē
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-13 15:10, pirms 4 gadiem
spēlē galīgi pazuda tralmaks un egle
zināmā mērā negaidīti
kulda un batņa centās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-08-13 15:12, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Churbans kur?
Viens čurbāns jau šeit ir - Tu. Pietiek ar vienu, lai gaisu bezjēdzīgi smirdinātu šeit

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 15:12, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Nē, nespēlēs. Šis ir LV izlases gala sastāvs. Vēl 2 nedēļas laiks sagatavoties..
Ko mānies? Kā var DāRZINS UN Karsums nespēleeet tik svariiga turnīra?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:13, pirms 4 gadiem
serbs rakstīja: Ozoliņu ģērbtuvē
Kuru no visiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:14, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Ko mānies? Kā var DāRZINS UN Karsums nespēleeet tik svariiga turnīra?
viņiem tūre pa seišelu salām
ar ģimenēm

  +2 [+] [-]

, 2021-08-13 15:15, pirms 4 gadiem
Par spēli.
Izlases pusē lielākās vilšanās:
Egle - slidinājās pa laukumu;
Šilovs - mazākumā, savu stūri nepiesegt. AHL vārstsargam..

Izlases pusē lielākie plusi:
Tralmaks - aktīvs, cīnās;
Ozols - Ļoti laba ripas kontrole;
Mitens - vilka. arī ripas, kurām bija jābūt kastē.

DR pusē.
Pozitīvie:
Šinkaruks - aktīvs hokejists, ar labu ripas pieturēšanu. Meta pa kasti, kas pārsvarā ir viena no lielākajām problēmām DR.
Korado - laba ripas kontrole;
Matsons - drošs kastē, lai gan baigi jau tā darba nebija;
Mazs plus arī Zabusovam - aktīvs, met pa kasti.

Mīnusi:
Uz šīs spēles fona, īsti nevienam nebija baigi ievērojamu mīnusu, jo kopumā komanda izskatījās daudz labāk.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:16, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Gan jau Bobs spele paslepes kaa parasti un istajos machos visua uz desas spraudisim
Biroj, kāds vēl Bobs?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:16, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: spēlē galīgi pazuda tralmaks un egle
zināmā mērā negaidīti
kulda un batņa centās
Nepiekritīšu, Tralmaks bija redzams. Vismaz pie bortiem un aktivitāte arī kaut kāda bija. Egle gan - jā. Ja varētu, ieķertos ar nūjas lāpstiņu kādam vēderā un vilktos līdz.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-13 15:17, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Ko mānies? Kā var DāRZINS UN Karsums nespēleeet tik svariiga turnīra?
Tad ko Tu prasi? Un ja jau raksti, ka spēle bija vājš prāts, tad būsi spēli skatījies.. un tur teica, par papildinājumiem, gan no NHL, gan Dinamo, gan citur Eiropā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Maikl

  -3 [+] [-]

, 2021-08-13 15:22, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Nepiekritīšu, Tralmaks bija redzams. Vismaz pie bortiem un aktivitāte arī kaut kāda bija. Egle gan - jā. Ja varētu, ieķertos ar nūjas lāpstiņu kādam vēderā un vilktos līdz.
divi lielākie slaisti laukumā
egle un radils
egli nesapratu
ar radilu rd būs iegrābusies
pilnīgi un galīgi garastāvokļa spēlētājs
var kapāt un mest golus, ja ir noskaņojums
var slaistīties, ja nav

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:23, pirms 4 gadiem
Dinamo labs sniegums,bija bilde vismaz! Ko nevarēja teikt par izlasi! Skaidrs,ka Pastem prieks par Dinami spēli un iznākumu,bet varēja vairāk pēc protokola pastāstīt ,kas par čaĺiem laukumā ir tieši izlasei!!! Bukarts-Džeriņš-Dzierkals pie viņiem atvēlētā vairākuma un spēles laika vienādos neko neiemeta un vēl pamanījās ielaist! Pirmais gols izlases vārtos uz Šilovu!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:24, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: divi lielākie slaisti laukumā
egle un radils
egli nesapratu
ar radilu rd būs iegrābusies
pilnīgi un galīgi garastāvokļa spēlētājs
var kapāt un mest golus, ja ir noskaņojums
var slaistīties, ja nav
Radlu tā neievēroju, runājot par slaistīšanos. Bet ja jau Tu tā saki..

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:24, pirms 4 gadiem
Slikti spēleja lv izlase

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 15:25, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Ko saki par scenariju ka nedelu pirms kvala visi kopistiski ar savam shlircem norauj koronku? Kada jega no tas shlirces shini gadijuma jo tapat visiem jasezh pie tv un jadzer alus skatoties kaa luusinsh kaste salaizh 10 ripas pret frankiem
Koronkas noraušana ir tikai un vienīgi iepriekš izplānots kāda scenārijs Tieši tāpat, kā uzpurņu nēsāšana un ierobežojumi
Nedomāju viss, ka konkrēti šajā gadījumā, kaut kas tāds tiek apzināti plānots Pa lielam, nevienam tas izdevīgi nav, tak čto, ar Koronku neviens LV izlases kadrs nesasirgs!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:25, pirms 4 gadiem
Ja nebūs pieredzējuši spēlētāji tad olimpiskas spēles otro reizi pēc kārtas neredzēt

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 15:25, pirms 4 gadiem
Dinamo varētu uzvarēt visas spēles, lai ir augsti koeficienti regulārā sezonā!
Savukārt izlasei šis zāģis noderēs, lai nav pirksti gaisā pirms turnīra!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:27, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Dinamo varētu uzvarēt visas spēles, lai ir augsti koeficienti regulārā sezonā!
Savukārt izlasei šis zāģis noderēs, lai nav pirksti gaisā pirms turnīra!
nu a cik tur izlasē būs no šiem
viena, pusotras maiņas
interesanti, ka nebija ābola izlasē un meijas ne tur, ne tur

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:29, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: nu a cik tur izlasē būs no šiem
viena, pusotras maiņas
interesanti, ka nebija ābola izlasē un meijas ne tur, ne tur
Tieši tā, tur pat Dzierkalam galīgi nav garantēta vieta sastāva..

  -3 [+] [-]

, 2021-08-13 15:29, pirms 4 gadiem
Vītoliņš nepaspēja čaļus nomotivēt, dabūja kārtīgi pa mizu!

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 15:30, pirms 4 gadiem
kristaps30 rakstīja: Slikti spēleja lv izlase
Slikti bija tas, ka arī Dinamo rindās vārtus guva leģi, nevis izlases veči Toties puslīdz labi bija pēcspēles buļļi, vismaz tas kaut nedaudz priecē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:32, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Tieši tā, tur pat Dzierkalam galīgi nav garantēta vieta sastāva..
dzierkalam jātiek galā ar galvu
pagājušgad likās, ka jau ok

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:35, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Es domaju kkadu ekshenu vajag, kaa tajas filmas kir izskrien suns vai izslido pertikis pedeja uzbrukuma un iemet golu
Hokis ir tik borings izlashu limeni,vienus tos pashus mordus jaskatas katru gadu
Borings ir klubu Futbols Eiropas top līgu līmenī Visi klubi vienādi, faktiski ar vienādiem feisiem Četri - pieci Baltie, visi pārējie nēģeri, muhamedi, latinosi un, pats galvenais, NEVIENA vietējā!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:36, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: dzierkalam jātiek galā ar galvu
pagājušgad likās, ka jau ok
Šis topiks mani ļoti interesē. Vairākkārt fani t.i. sportacentrs lietotāji ir izmetuši šādu, vai līdzīgu frāzi "Dzierkalam jātiek galā ar galvu".

Pēc kā Jūs visi to spriežat?

Tikai dēļ tā, ka čalis nepaņem pirmās kapeikas, kuras DINAMO atmet un vērtē sevi augstāk? Vai ir kāds cits iemesls, proti, intervijas? Vai varbūt pazīstat visi personīgi un/vai satiekat klubos?

Ļoti skaļš apgalvojums, patiesībā. Jātiek galā ar galvu. Redz, tad kad ikdienas latvietis ir piezemēts, saka ka ir jau labi tāpat - man jau neko nevajag, visi saka/raksta, ka pietrūkst pašpārliecinātības, pietrūkst niknuma pietrūkst olu u.t.t. Kad sportists ir īpašībām, kurās vērtē sevi augstāk, tiecās pēc kaut kā, tad viņam redz jāsakārto galva. Dīvaini..

  -3 [+] [-]

, 2021-08-13 15:36, pirms 4 gadiem
Ar tādu spēli ceļazīme uz Olimpiādi nespīd !!!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:40, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Šis topiks mani ļoti interesē. Vairākkārt fani t.i. sportacentrs lietotāji ir izmetuši šādu, vai līdzīgu frāzi "Dzierkalam jātiek galā ar galvu".

Pēc kā Jūs visi to spriežat?

Tikai dēļ tā, ka čalis nepaņem pirmās kapeikas, kuras DINAMO atmet un vērtē sevi augstāk? Vai ir kāds cits iemesls, proti, intervijas? Vai varbūt pazīstat visi personīgi un/vai satiekat klubos?

Ļoti skaļš apgalvojums, patiesībā. Jātiek galā ar galvu. Redz, tad kad ikdienas latvietis ir piezemēts, saka ka ir jau labi tāpat - man jau neko nevajag, visi saka/raksta, ka pietrūkst pašpārliecinātības, pietrūkst niknuma pietrūkst olu u.t.t. Kad sportists ir īpašībām, kurās vērtē sevi augstāk, tiecās pēc kaut kā, tad viņam redz jāsakārto galva. Dīvaini..
Piekrītu, dīvaini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:43, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Piekrītu, dīvaini.
Protams, ka dīvaini, ja atsakoties no kapeikām, galarezultātā seņems vēl mazākas kapeikas un strādās mazāk prestižākajā vietā, to var tikai dīvaiņi pieļaut

     [+] [-]

, 2021-08-13 15:46, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Es par rezultatiem, tur nevar zinat kas panems turzu,hoki medalas dala 5-6 komes, u20 vsp 4. Katry gadu tas pats- viena izskirosha spele
Kāda šķirba, kurš klubu Futenē paņems to turzu, ja tie klubi savstarpēji ne ar ko neatšķiras viens no otra? Pa lielam, šķirba ir tikai nosaukumos, logo un krāsās, par kuriem fuņot vispār nav nekādas jēgas Hoķī ar izlasēm tomēr ir krietni savādāk

     [+] [-]

, 2021-08-13 15:47, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Es par rezultatiem, tur nevar zinat kas panems turzu,hoki medalas dala 5-6 komes, u20 vsp 4. Katry gadu tas pats- viena izskirosha spele
tur skaidrs ka latvijci nograbēs saā žē līgā ar negodu, kaunu un izmieklu
šaibiniekiem tomēr ir intriga - labs čempis 9. vieta, slikts - 12tā.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:49, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Protams, ka dīvaini, ja atsakoties no kapeikām, galarezultātā seņems vēl mazākas kapeikas un strādās mazāk prestižākajā vietā, to var tikai dīvaiņi pieļaut
katrs spēlē tur kur grib, ja viņu ņem. tāpat kā tu rāpo uz to krustojumu, no kurienes citi čurbani tevi nepatriec

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 15:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: katrs spēlē tur kur grib, ja viņu ņem. tāpat kā tu rāpo uz to krustojumu, no kurienes citi čurbani tevi nepatriec
Labāku Krustojumu par manējiem vienkarši nav, to toč zinu, vismaz Frankos noteikti
Salīdzinājums nevietā!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 15:58, pirms 4 gadiem
ej dillēs rakstīja: Ar tādu spēli ceļazīme uz Olimpiādi nespīd !!!
ej dillēs!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 16:02, pirms 4 gadiem
Sajā izlasē labi ja 20-25% no tiem kas spēlēs ofic.turnīrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 16:08, pirms 4 gadiem
Autor! Vai Dinamo komandā spēlē divi cilvēki Frenki Korado (spriežot pēc ievietotā sastāva)?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 16:08, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: vai to spēli rīta agrimā vispār kautkur rādīja
jūķubā

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 16:08, pirms 4 gadiem
Papluuts rakstīja: Skaidrs ka pret frankiem izskirosha spele un ar 1 golu nograbes
čurbans saka ka grabēšot no itāļiem

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 16:27, pirms 4 gadiem
Kautiņš ar bija kāds?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 16:49, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Klau, tAS BIJA vajprats, kāda spēle izlases izpildiijumā...Darzins, Karsums, Skvorcovs un vel daži vai tad izlasē nespēlēs?
Regbists laikam nekad zboros nav bijis...
Pašlaik fizuhu mačā.. pamēģīni pēc svaru zāles paskriet!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 16:51, pirms 4 gadiem
neredzu kalniņu kandidātu sarakstos
trauma vai vēl kas jauns?

https://lhf.lv/lv/article/6893/latv...

  +2 [+] [-]

, 2021-08-13 16:54, pirms 4 gadiem
Harijs pilnīgi bez bungām, bez Znaroka nesaprot no kura gala nūja jātur

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 16:57, pirms 4 gadiem
karsuma arī nav...

  +2 [+] [-]

, 2021-08-13 16:58, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: neredzu kalniņu kandidātu sarakstos
trauma vai vēl kas jauns?
traumēts nav. tikko uz 0 nospēlēja pārbaudeni :
https://twitter.com/CarlssonPk/stat...

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 17:01, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: karsuma arī nav...
iespējams LHF skribents nav uzrakstījis vai ne to ekseli paņēmis no Koziola
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-13 18:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: čurbans saka ka grabēšot no itāļiem
Itāļiem šodien pārbaudes spēle pret Augsburgas Panterām (DEL).

  -1 [+] [-]

, 2021-08-13 19:28, pirms 4 gadiem
Domāju, ka Dinamo uzvarēs kvalifikācijā.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-13 23:56, pirms 4 gadiem
Tik atbildīgā turnīrā, šobrīd neesmu informēts par vārtsargu uzrunāšanu uz šo turnīru, ok eliteprospectos redzu (Punnenovu, Mitenu, Silovu, Lagzdinu), nju cmon saprotu, ka nākotnei vārtsargi ir jāiespēlē, bet noteikti Gudļevskis vai Jānis Kalniņš ir jāņem uz turnīru. Ivars nepavilks bez pieredzes, it sevišķi spēli pret Franciju, kurai tiešām būs ļoti labs sastāvs, kurš varēs iemest. Pieredzes bagātu vārtsargu jāliek pret Franciju. Vispār kā ir ar Jāņa Kalniņa uzrunāšanu? Varbūt čalim škrobe par pavasari, kad čalim tā līdz galam arī neiedeva pirmā vārtsarga lomu?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-14 00:05, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Tik atbildīgā turnīrā, šobrīd neesmu informēts par vārtsargu uzrunāšanu uz šo turnīru, ok eliteprospectos redzu (Punnenovu, Mitenu, Silovu, Lagzdinu), nju cmon saprotu, ka nākotnei vārtsargi ir jāiespēlē, bet noteikti Gudļevskis vai Jānis Kalniņš ir jāņem uz turnīru. Ivars nepavilks bez pieredzes, it sevišķi spēli pret Franciju, kurai tiešām būs ļoti labs sastāvs, kurš varēs iemest. Pieredzes bagātu vārtsargu jāliek pret Franciju. Vispār kā ir ar Jāņa Kalniņa uzrunāšanu? Varbūt čalim škrobe par pavasari, kad čalim tā līdz galam arī neiedeva pirmā vārtsarga lomu?
Par varotčikiem ir jādomā pēdējokārt, galvenais ir spēja pašiem gūt vārtus, kura klibo
Impotence uzbrukumos, pie tā ir kārtīgi jāpiestrādā, kāmēr vēl nav par vēlu!

     [+] [-]

, 2021-08-14 09:17, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Tik atbildīgā turnīrā, šobrīd neesmu informēts par vārtsargu uzrunāšanu uz šo turnīru, ok eliteprospectos redzu (Punnenovu, Mitenu, Silovu, Lagzdinu), nju cmon saprotu, ka nākotnei vārtsargi ir jāiespēlē, bet noteikti Gudļevskis vai Jānis Kalniņš ir jāņem uz turnīru. Ivars nepavilks bez pieredzes, it sevišķi spēli pret Franciju, kurai tiešām būs ļoti labs sastāvs, kurš varēs iemest. Pieredzes bagātu vārtsargu jāliek pret Franciju. Vispār kā ir ar Jāņa Kalniņa uzrunāšanu? Varbūt čalim škrobe par pavasari, kad čalim tā līdz galam arī neiedeva pirmā vārtsarga lomu?
protams, ka tas ir vozā, kas pilnīgu turftu te laiž!!! Punnenovs vārtsargs bez pieredzes??? Vecīt, ko Tu pīpē!!! Punnenovs jau bija NLA komandas pamatvārtsargs, kamēr Kalniņš vēl pa Ungārijas līgu mīcījās!! Ja paņemam izlasi, ta Kalniņam ir LV izlasē ir 15 spēles (3 no tām Pasaules čempionātos), kamēr Punnenovam LV izlasē arī ir 15 spēles (2 no tām Pasaules čempionātos) - uz kāda panata Tu apgalvo, ka Kalniņš pieredzējušāks??? Es teikšu, ka piereze abiem stipri līdzīga - Ivaram pat lielāka TOP līmenī.

     [+] [-]

, 2021-08-14 10:04, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Tik atbildīgā turnīrā, šobrīd neesmu informēts par vārtsargu uzrunāšanu uz šo turnīru, ok eliteprospectos redzu (Punnenovu, Mitenu, Silovu, Lagzdinu), nju cmon saprotu, ka nākotnei vārtsargi ir jāiespēlē, bet noteikti Gudļevskis vai Jānis Kalniņš ir jāņem uz turnīru. Ivars nepavilks bez pieredzes, it sevišķi spēli pret Franciju, kurai tiešām būs ļoti labs sastāvs, kurš varēs iemest. Pieredzes bagātu vārtsargu jāliek pret Franciju. Vispār kā ir ar Jāņa Kalniņa uzrunāšanu? Varbūt čalim škrobe par pavasari, kad čalim tā līdz galam arī neiedeva pirmā vārtsarga lomu?
Šilovs kurš pussezonu trenējās ar NHL komandu un Mitens kurš pēc NCAA sezonas aizvadīja ļoti labu nogriezni AHL - tie tev nekādi vietējā čempionāta puikas, bet vīri, kas spēlē un trenējas augstā līmenī.
Punenovs ir pieredzējis vārtsargs un tiks galā.

     [+] [-]

, 2021-08-14 10:05, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: protams, ka tas ir vozā, kas pilnīgu turftu te laiž!!! Punnenovs vārtsargs bez pieredzes??? Vecīt, ko Tu pīpē!!! Punnenovs jau bija NLA komandas pamatvārtsargs, kamēr Kalniņš vēl pa Ungārijas līgu mīcījās!! Ja paņemam izlasi, ta Kalniņam ir LV izlasē ir 15 spēles (3 no tām Pasaules čempionātos), kamēr Punnenovam LV izlasē arī ir 15 spēles (2 no tām Pasaules čempionātos) - uz kāda panata Tu apgalvo, ka Kalniņš pieredzējušāks??? Es teikšu, ka piereze abiem stipri līdzīga - Ivaram pat lielāka TOP līmenī.
Vai ne?
Man liekas, ka liela daļa komentētāju uzskata, ka hokeju spēlē tikai NHL un KHL.

     [+] [-]

, 2021-08-14 10:56, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Klau, tAS BIJA vajprats, kāda spēle izlases izpildiijumā...Darzins, Karsums, Skvorcovs un vel daži vai tad izlasē nespēlēs?
Tak jāgatavojas sezonai kā te vēl izlase?