Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U20 izlase pēc favorītu pieveikšanas tiksies ar soli augšup spērušajiem slovēņiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

U20 izlase pēc favorītu pieveikšanas tiksies ar soli augšup spērušajiem slovēņiem
Deniss Fjodorovs. Foto: hockey.by

Latvijas U20 hokeja izlase veiksmīgi sākusi pasaules čempionātu pirmās divīzijas A grupā, tiekot galā ar dāņiem un baltkrieviem. Divas šķietami spēcīgākās komandas pieveiktas, bet piederība elites divīzijai vēl jāapliecina trīs mačos. Šodien pulksten 11:30 pretī stāsies Slovēnija. Tiešraide Latvijas Hokeja federācijas mājaslapā.

Latvijai un arī pārējām komandām vakar bija brīvdiena, ņemot vērā pirms tam divās dienās aizvadītās divas spēles. Mūsējie ir vienīgie, kuri turnīru sākuši ar diviem panākumiem. Atklāšanas mačā izdevās atstāt sausā Dānijas izlasi (3:0), kas iepriekšējos piecus gadus pavadīja, spēlējot elites divīzijā. Jānis Voris atvairīja 19 metienus. Neskatoties uz dāņu pēdējos gados piedzīvoto augšupeju, pirms turnīra par galveno favorīti tika uzskatīta mājiniece Baltkrievija.

Duelis pret laukuma saimniekiem izvērtās ļoti dramatisks. Gļebam Prohorenkovam un Patrikam Zabusovam gūstot vārtus ar 74 sekunžu intervālu, izdevās noslēdzošajā trešdaļā pārņemt vadības grožus. Pretinieki divas minūtes līdz beigām rezultātu izlīdzināja. Uzvarētājs tika noskaidrots pagarinājumā, un Latvijai bija nepieciešamas tikai 13 sekundes – Ernests Ošenieks ar tālu piespēli vienatnē pret vārtsargu izvirzīja Jāni Švanenbergu, un snaiperis nepievīla (3:2).

Lai gan galvenie konkurenti ir apspēlēti, cīņa par pirmo vietu nebūt nav galā. Ja baltkrievi nākamajās spēlēs nezaudēs punktus, tad Latvijas valstsvienība var atļauties trīs mačos pazaudēt tikai vienu punktu. Tad abas komandas atradīsies līdzās, bet Latvija būs augstāk, pateicoties uzvarai savstarpējā spēlē. Tiesa, laukumā parādītais sniegums ļauj uz atlikušajām trīs spēlēm raudzīties ar optimismu, nevis ar piesardzību.

Slovēnijas izlase pērn bija labākā pirmās divīzijas B grupā, nopelnot ceļazīmi augšup. Mačos pret Poliju, Ungāriju, Itāliju, Ukrainu un Japānu tika izcīnītas piecas uzvaras, tiesa, galvenie pretinieki tika uzvarēti smagās cīņās – pret Poliju 4:3 pagarinājumā, pret Ungāriju 5:4 bullīšos. Tādējādi slovēņi A grupā aizstāja Francijas komandu.

No pagājušā gada līderiem ierindā ir uzbrucējs Aljažs Predans, kurš pērn piecās spēlēs guva četrus vārtus un sakrāja sešus punktus. Ikdienā viņš skolojas Zalcburgas "Red Bull" sistēmā, bet pie teikšanas lielajā komandā vēl nav ticis – jāsamierinās ar spēles laiku Alpu Hokeja līgā. Slovēņiem ir divi spēlētāji no Šveices U20 līgas un divi no Somijas otrās U20 līgas, bet lielākā daļa spēlē mājās.

Slovēnija turnīru sākusi ar diviem zaudējumiem. Pirmajā spēlē ar 2:6 tika atzīts Norvēģijas valstsvienības pārākums, visus vārtus ielaižot pirmo divu trešdaļu laikā. Savukārt dienu vēlāk izdevās paņemt punktu – 1:2 pagarinājumā pret Dāniju.

IA divīzija U20 izlasēm

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Latvija211006:25
2.Baltkrievija210106:64
3.Austrija210018:63
4.Norvēģija210018:73
5.Dānija201012:42
6.Slovēnija100113:81

Latvijas U20 izlase

SpēlētājsGadsPozīcijaKlubsStatistika
Bruno Brūveris2002VārtsargsHK "Rīga"12; 90.7%
Jānis Voris2000VārtsargsHK "Rīga"27; 92.0%
Harijs Brants2002Aizsargs"Acadie-Bathurst Titan" (QMJHL)17; 2+5
Artūrs Brikmanis2001AizsargsHK "Rīga"35; 1+5
Ernests Ošenieks2001AizsargsHK "Rīga"34; 4+8
Patriks Ozols2001Aizsargs"Lone Star Brahmas" (NAHL)25; 2+5
Rūdolfs Spilva2001AizsargsHK "Rīga"25; 1+1
Miks Tumānovs2001AizsargsHK "Rīga"35; 2+2
Ņikita Mateiko2001AizsargsHK "Rīga"33; 3+4
Raivis Ansons2002Uzbrucējs"Baie-Comeau Drakkar" (QMJHL)29; 5+12
Deniss Fjodorovs2000UzbrucējsHK "Rīga"35; 6+24
Ričards Fomins2000UzbrucējsHK "Liepāja"19; 1+5
Ričards Grīnbergs2000UzbrucējsHK "Rīga"27; 6+8
Viktors Jašunovs2000Uzbrucējs"Södertälje SK J20" (Zviedrija)21; 6+11
Rūdolfs Polcs2001Uzbrucējs"Val-d'Or Foreurs" (QMJHL)29; 3+7
Gļebs Prohorenkovs2001UzbrucējsHS "Rīga"16; 3+3
Antons Siņegubovs2000UzbrucējsHK "Rīga"32; 6+13
Kristaps Skrastiņš2001UzbrucējsHK "Rīga"30; 6+6
Jānis Švanenbergs2001UzbrucējsHK "Rīga"35; 17+11
Patriks Zabusovs2001UzbrucējsHK "Rīga"23; 6+7
Ralfs Jevdokimovs2001UzbrucējsDaugavpils "Dinaburga"19; 4+2
Kārlis Bucenieks2001UzbrucējsHK "Rīga"35; 7+13

Latvijas U20 izlases kalendārs

DatumsLaiksPretinieceRez
9. decembris15:00Dānija3:0
10. decembris18:30Baltkrievija3:2 P
12. decembris11:30Slovēnija
13. decembris11:30Austrija
15. decembris15:00Norvēģija

     [+] [-]

, 2019-12-12 09:01, pirms 5 gadiem
Spēle ļoti agri, cerams mūsējie būs pamodušies.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 09:38, pirms 5 gadiem
Tagad tikai treneriem sakārtot puiku galvas,lai neiedomājās,ka viss jau padarīts.Komandas tik līdzīgas,ka punktus var pazaudēt ik pret vienu.Katrā ziņā komanda patīkami pārsteidza,tagad viss pašu rokās.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 09:39, pirms 5 gadiem
No datora nevar redzēt LHF mājas lapā, rāda kļūdu.

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:00, pirms 5 gadiem
mob apps arī normāli nestrādā , bardaks !
SLO nospēlētas 2 spēles .

  +3 [+] [-]

, 2019-12-12 10:02, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Tagad tikai treneriem sakārtot puiku galvas,lai neiedomājās,ka viss jau padarīts.Komandas tik līdzīgas,ka punktus var pazaudēt ik pret vienu.Katrā ziņā komanda patīkami pārsteidza,tagad viss pašu rokās.
Tieši tā, šajā spēlē viss ir pašu galvās!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:07, pirms 5 gadiem
Nepiekrītu autoram, ka nav jāskatās ar piesardzību uz nākamajām spēlēm.

Slovēnija ir autsaideri un šodien mums bez variantiem ir jāņem 3 punkti, turklāt pārliecinoši.

Taču gan Austrija, gan Norvēģija ir nopietni pretinieki, pret kuriem 2 spēļu ietvaros mums ir pietiekami liela iespēja (virs 50%) zaudēt vismaz 1 punktu.

Austrijas 1. maiņa ir labākā šajā turnīrā. Baumgartners varētu mierīgi spēlēt Latvijas pieaugušo izlasē. Tā kā mentāli sev ierakstīt uzvaru turnīrā būtu vislielākā muļķība un ceru, ka nevienam spēlētājam tādas domas šobrīd prātā nav. Diemžēl lielās svinības pēc Baltkrievijas spēles par kaut ko citu liecina.

Te ir darbs treneriem salikt galvas pareizajās vietās.
Slēpts komentārs: FUNS

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:12, pirms 5 gadiem
Baigi agri šodien jāliek liela pudule uz lielā galda un jāiekārtojās uz lielā dīvāna pie lielā TV

  +2 [+] [-]

, 2019-12-12 10:16, pirms 5 gadiem
maģiskais rakstīja: No datora nevar redzēt LHF mājas lapā, rāda kļūdu.
Datorā skaties-livetv.-tur var labi redzēt baltkrievu kanālu krievu val.

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:18, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Baigi agri šodien jāliek liela pudule uz lielā galda un jāiekārtojās uz lielā dīvāna pie lielā TV
Šodien vēl nē , bet rīt gan no rīta gandrīz vai svarīgākā spēle ,
vispār beigās var sanākt skaitīt vārtu attiecību .

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:18, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Baigi agri šodien jāliek liela pudule uz lielā galda un jāiekārtojās uz lielā dīvāna pie lielā TV
zvani leonīdam, lai nav vienam jākož

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:22, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Taču gan Austrija, gan Norvēģija ir nopietni pretinieki, pret kuriem 2 spēļu ietvaros mums ir pietiekami liela iespēja (virs 50%) zaudēt vismaz 1 punktu.

Austrijas 1. maiņa ir labākā šajā turnīrā. Baumgartners varētu mierīgi spēlēt Latvijas pieaugušo izlasē. Tā kā mentāli sev ierakstīt uzvaru turnīrā būtu vislielākā muļķība un ceru, ka nevienam spēlētājam tādas domas šobrīd prātā nav. Diemžēl lielās svinības pēc Baltkrievijas spēles par kaut ko citu liecina.

Te ir darbs treneriem salikt galvas pareizajās vietās.
Nevaru nepiekrist, es pats neesmu tik daudz redzējis, lai gudri spriedelētu, bet arī palasot arī baltkrievus kuri pamatīgāk seko turnīram un no tiem atsijājot vaimanalogus un citus lohus, hokeju saprotošā daļa raksta, ka austrieši un norges vēl pačakarēt turnīra tabulu, nekur tālu viņi neatpaliek.

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:22, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Nepiekrītu autoram, ka nav jāskatās ar piesardzību uz nākamajām spēlēm.

Slovēnija ir autsaideri un šodien mums bez variantiem ir jāņem 3 punkti, turklāt pārliecinoši.

Taču gan Austrija, gan Norvēģija ir nopietni pretinieki, pret kuriem 2 spēļu ietvaros mums ir pietiekami liela iespēja (virs 50%) zaudēt vismaz 1 punktu.

Austrijas 1. maiņa ir labākā šajā turnīrā. Baumgartners varētu mierīgi spēlēt Latvijas pieaugušo izlasē. Tā kā mentāli sev ierakstīt uzvaru turnīrā būtu vislielākā muļķība un ceru, ka nevienam spēlētājam tādas domas šobrīd prātā nav. Diemžēl lielās svinības pēc Baltkrievijas spēles par kaut ko citu liecina.

Te ir darbs treneriem salikt galvas pareizajās vietās.
Austrijai ir viens džeks, mums ir 4 vienlīdzīgas ļoti labas maiņas...pēc loģikas mums visi pārējie būtu jāuzvar bez lielām grūtībām...
bet nu protams viskkas var gadīties...jānovēl džekiem veiksme un viss jātur īkšķi!

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:23, pirms 5 gadiem
OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,... - šeit var redzēt, vairāki BY kanāli piedāvā

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:31, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Nepiekrītu autoram, ka nav jāskatās ar piesardzību uz nākamajām spēlēm.

Slovēnija ir autsaideri un šodien mums bez variantiem ir jāņem 3 punkti, turklāt pārliecinoši.

Taču gan Austrija, gan Norvēģija ir nopietni pretinieki, pret kuriem 2 spēļu ietvaros mums ir pietiekami liela iespēja (virs 50%) zaudēt vismaz 1 punktu.

Austrijas 1. maiņa ir labākā šajā turnīrā. Baumgartners varētu mierīgi spēlēt Latvijas pieaugušo izlasē. Tā kā mentāli sev ierakstīt uzvaru turnīrā būtu vislielākā muļķība un ceru, ka nevienam spēlētājam tādas domas šobrīd prātā nav. Diemžēl lielās svinības pēc Baltkrievijas spēles par kaut ko citu liecina.

Te ir darbs treneriem salikt galvas pareizajās vietās.
No kurienes taada statistiska informaacija par tiem virs 50 %? Kaads ekspertu birojs ir analiizi paveicis vai taa ir vienkaarsha drochimoloshana?

  -2 [+] [-]

, 2019-12-12 10:32, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Nepiekrītu autoram, ka nav jāskatās ar piesardzību uz nākamajām spēlēm.

Slovēnija ir autsaideri un šodien mums bez variantiem ir jāņem 3 punkti, turklāt pārliecinoši.

Taču gan Austrija, gan Norvēģija ir nopietni pretinieki, pret kuriem 2 spēļu ietvaros mums ir pietiekami liela iespēja (virs 50%) zaudēt vismaz 1 punktu.

Austrijas 1. maiņa ir labākā šajā turnīrā. Baumgartners varētu mierīgi spēlēt Latvijas pieaugušo izlasē. Tā kā mentāli sev ierakstīt uzvaru turnīrā būtu vislielākā muļķība un ceru, ka nevienam spēlētājam tādas domas šobrīd prātā nav. Diemžēl lielās svinības pēc Baltkrievijas spēles par kaut ko citu liecina.

Te ir darbs treneriem salikt galvas pareizajās vietās.
Par kaadaam lielaam sviniibaam tu te runaa?

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:34, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Par kaadaam lielaam sviniibaam tu te runaa?
Lielais galds jau klāts?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:35, pirms 5 gadiem
uldis2014 rakstīja: Datorā skaties-livetv.-tur var labi redzēt baltkrievu kanālu krievu val.
Iemet linku tai translaacijai uz LIVETV Man ir taads dators, kursh ver valiaa tikai tad, ja ir gatavs links uz kuru noklikshkinaat Ja mekleeju pats ar visaadaam tur gugleem, ni hrena nesanaak

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:36, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: Austrijai ir viens džeks, mums ir 4 vienlīdzīgas ļoti labas maiņas...pēc loģikas mums visi pārējie būtu jāuzvar bez lielām grūtībām...
bet nu protams viskkas var gadīties...jānovēl džekiem veiksme un viss jātur īkšķi!
Tur nav tikai 1 džeks. Tas 1 džeks ir galvastiesu pārāks PAR VISIEM. Pētersam QMJHL ir labāki stati par mūsu CHL čalīšiem, Nikls būtu labākais aizsargs mūsu komandā. Ir aizsargs, kas otro gadu NLA spēlē, vēl viens CHL kadrs, PPG čalis Alpu līgā, SuperElit prospekts.

Tā nav bomžu komanda. Ja sapelnam noraidījumus, izlaižam izgājienos, mums line matcho pret 4. maiņu, iespiež mūs zonā, tad mēs mierīgi varam ierīt 3, 4 golus. Saproti?

Tikai rādot savu labāko spēli un ar disciplīnu un gudriem treneru lēmumiem mēs viņus varam uzvarēt.

Jā, mums ir lielāks sastāva dziļums un citi plusi, taču austriešiem ir talantīga komanda. Ja vēl būtu Hohegers un Rossi, tad es šo sauktu par 50:50 spēli.

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:40, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Lielais galds jau klāts?
Veel ir laiks, gandriiz vesela stunda, veel shis tas ir jaapadara, shur tur jaaaiziet un tad buus gan galds, gan dzeramie Hokeja laikaa neeedu, taa nav laba maniere Shkidro gan var lietot, bet zhlembaat pie ekraana nav manaa gaumee

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:45, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: No kurienes taada statistiska informaacija par tiem virs 50 %? Kaads ekspertu birojs ir analiizi paveicis vai taa ir vienkaarsha drochimoloshana?
Te loģika ir ļoti vienkārša. Pat tad, ja uzvarētu 7 no 10 spēlēm pret Austriju un 7 no 10 pret Norvēģiju pamatlaikā, varbūtība kādā no 2 spēlēm neuzvarēt pamatlaikā ir virs 50%.

Tie spēku samēri nav tik nevienlīdzīgi. Visdrīzāk tas koeficients ari kaut kur ap 1.40+ svārstīsies. Baltkrievijai pret norvēģiem ir 1.36, bet tas ir drusku par zemu.

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:46, pirms 5 gadiem
Starp citu, liela vērtība šobrīd ir likmei uz Austriju pret dāņiem, ja te kāds ar to nodarbojas.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:51, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Te loģika ir ļoti vienkārša. Pat tad, ja uzvarētu 7 no 10 spēlēm pret Austriju un 7 no 10 pret Norvēģiju pamatlaikā, varbūtība kādā no 2 spēlēm neuzvarēt pamatlaikā ir virs 50%.

Tie spēku samēri nav tik nevienlīdzīgi. Visdrīzāk tas koeficients ari kaut kur ap 1.40+ svārstīsies. Baltkrievijai pret norvēģiem ir 1.36, bet tas ir drusku par zemu.
Tu man atgaadini vienu matemaatikas uchuku, kursh seergoja ar maanijaam uz liidzenas vietas izgudrot visaadas nereaalas formulas Piemeeram, ja skolotaaju skaitu skolaa sareizina ar direktora algu, piepluso tam skaitlim maaciibu dienu skaitu gadaa un sadala to ar skolnieku videejo atziimi, tad galarezultaataa sanaak vinia maajas telefona numurs

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:52, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tu man atgaadini vienu matemaatikas uchuku, kursh seergoja ar maanijaam uz liidzenas vietas izgudrot visaadas nereaalas formulas Piemeeram, ja skolotaaju skaitu skolaa sareizina ar direktora algu, piepluso tam skaitlim maaciibu dienu skaitu gadaa un sadala to ar skolnieku videejo atziimi, tad galarezultaataa sanaak vinia maajas telefona numurs
skatos, jau esi sācis lakt

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:53, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tu man atgaadini vienu matemaatikas uchuku, kursh seergoja ar maanijaam uz liidzenas vietas izgudrot visaadas nereaalas formulas Piemeeram, ja skolotaaju skaitu skolaa sareizina ar direktora algu, piepluso tam skaitlim maaciibu dienu skaitu gadaa un sadala to ar skolnieku videejo atziimi, tad galarezultaataa sanaak vinia maajas telefona numurs
Tā iet, ja ciparus nemācās skolā - viss pēc Ķīnas ābeces izskatās.

     [+] [-]

, 2019-12-12 10:58, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Starp citu, liela vērtība šobrīd ir likmei uz Austriju pret dāņiem, ja te kāds ar to nodarbojas.
Jā tā tas ir, Dāņi nāk no A līgas un ir pārvērtēti, pat neskatoties uz pirmām neveiksmīgām spēlēm. Latvijas koefs ar Austriju būs vismaz 1.50.
Un ja par to zvaigzni, tad jābīstas ir gan, jo tāda līmeņa spēlētājs spēli var uztaisīt arī vienatnē, ko jau parādīja ar NOR 2+2.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 10:59, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: skatos, jau esi sācis lakt
Pareizi dara, drīzumā gaidu lonju iznirstot...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:13, pirms 5 gadiem
Yop tvai, tam Baumgārtneram NLA statistika ir labāka, nekā mūsu Denisam Smirnovam!

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:17, pirms 5 gadiem
archy0 rakstīja: Yop tvai, tam Baumgārtneram NLA statistika ir labāka, nekā mūsu Denisam Smirnovam!
Un veselai rindai labi zināmu Eiropas izlašnieku.

Kas vēl svarīgāk - viņš viens var ieiet uzbrukuma zonā un nostāties, uziet 2 pretinieki virsū un uzreiz ir pusbīstami momenti, noraidījumu risks, utt.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:19, pirms 5 gadiem
archy0 rakstīja: Yop tvai, tam Baumgārtneram NLA statistika ir labāka, nekā mūsu Denisam Smirnovam!
Kaut kāds pasīks tas austrietis, 75 kilo,
tikai gadu jaunāks par Smirnovu, starpība punktos arī nav liela. Nezinu, bailēm pamatu baigi neredzu!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:25, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kaut kāds pasīks tas austrietis, 75 kilo,
tikai gadu jaunāks par Smirnovu, starpība punktos arī nav liela. Nezinu, bailēm pamatu baigi neredzu!


Es abas austriešu spēles esmu redzējis un tev varu droši teikt, ka viens top čalītis šāda līmeņa turnīrā var dot krietni lielāku ieguldījumu kā Makdeivids pret Latvijas pieaugušo izlasi.

Nav mums čekeru-kapļu 4. maiņas ar platām mugurām, ko uzlikt pretī. Mums augumā arī nav sevišķi padevusies komanda šogad. Tie 75 kilo vispār ne pa ķeksi.

Un neviens jau nebaidās, vienkārši ir risks pasēt punktus.

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:27, pirms 5 gadiem
archy0 rakstīja: Yop tvai, tam Baumgārtneram NLA statistika ir labāka, nekā mūsu Denisam Smirnovam!
Lai uztaisītu statistiku, ir jābūt labam visam pieciniekam. Nedomāju, ka viens esi karotājs. Nav jau basketbols, kur var nospēlēt visu spēli uz laukuma. Un nevajag aizmirst, ka pirms čempja mūsējie sarāva austriešus lupatās 9:2.

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:27, pirms 5 gadiem
Es nezinu ko katru reizi visi mokas ar skatīšanos. Viss strādā ideāli. Ejam uz hockey.by uzspiež uz spēles linka. Palaižam strimu un baudām hokeju ar belaru komentatoru. Strims iet uz visām ierīcēm, ieskaitot ar cast kubu var likt uz tv. Ne gluko, ne kā.

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:27, pirms 5 gadiem
ir kaut kur highlighti pieejami no iepriekšējām spēlēm?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:28, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kaut kāds pasīks tas austrietis, 75 kilo,
tikai gadu jaunāks par Smirnovu, starpība punktos arī nav liela. Nezinu, bailēm pamatu baigi neredzu!
Beidziet pārspīlēt ar viņu, mūsējie ir 3x spēcīgāki, atkal saraus viņus!!!

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:28, pirms 5 gadiem
echus rakstīja: ir kaut kur highlighti pieejami no iepriekšējām spēlēm?
Hockey.by jutube kanālā

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:29, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Te loģika ir ļoti vienkārša. Pat tad, ja uzvarētu 7 no 10 spēlēm pret Austriju un 7 no 10 pret Norvēģiju pamatlaikā, varbūtība kādā no 2 spēlēm neuzvarēt pamatlaikā ir virs 50%.

Tie spēku samēri nav tik nevienlīdzīgi. Visdrīzāk tas koeficients ari kaut kur ap 1.40+ svārstīsies. Baltkrievijai pret norvēģiem ir 1.36, bet tas ir drusku par zemu.
Laba analīze. Un arī par vērtību uz Austriju šodien pret Dāniju.

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:32, pirms 5 gadiem
1-0

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Es nezinu ko katru reizi visi mokas ar skatīšanos. Viss strādā ideāli. Ejam uz hockey.by uzspiež uz spēles linka. Palaižam strimu un baudām hokeju ar belaru komentatoru. Strims iet uz visām ierīcēm, ieskaitot ar cast kubu var likt uz tv. Ne gluko, ne kā.
Pret belariem ik pa laikam ķērās, gan LHFs, gab belaru lapā. Gan datorā, gan telefonā. beigās caur onhokeju atradu jūķuba linku, baltkrievs strīmoja, tur sliktāka kvalitāte, bet vismaz neķērās un uz lielā ekrāna bija ok visu redzēt.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:36, pirms 5 gadiem
iemetat lūdzu kāds linku

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:37, pirms 5 gadiem
2:0 vieni vārti vairākumā..pagājušas 3min...
Ko tgd Zaipis teiks slikti skatītāji sabraukuši? vai joprojām Voris slikti stāv?

MHL džeki labi mauc!

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:37, pirms 5 gadiem
lavish66 rakstīja: iemetat lūdzu kāds linku
lhf.lv

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:37, pirms 5 gadiem
2-0

  +2 [+] [-]

, 2019-12-12 11:38, pirms 5 gadiem
lavish66 rakstīja: iemetat lūdzu kāds linku
OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,...

cik reizes var atkārtot?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:40, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: 2:0 vieni vārti vairākumā..pagājušas 3min...
Ko tgd Zaipis teiks slikti skatītāji sabraukuši? vai joprojām Voris slikti stāv?

MHL džeki labi mauc!
Klau tev darīt nav ko? Kur es par vori esmu ko teicis un citiem? Jeb tev kaa lonja shirmis aizkritis?

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Hockey.by jutube kanālā
paldies

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Klau tev darīt nav ko? Kur es par vori esmu ko teicis un citiem? Jeb tev kaa lonja shirmis aizkritis?
paskaties iepriekšējās dienas ko rakstīji...
gan pa vairākumu,gan vori..

tgd jau 3:0 un divi goli vairākumā

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:46, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: paskaties iepriekšējās dienas ko rakstīji...
gan pa vairākumu,gan vori..

tgd jau 3:0 un divi goli vairākumā
Un ko es rakstīju? Ka nav neviena gola vairākumā un Jānis spēlē bieži diezgan riskanti? Jeb tā nebija?

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:47, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: paskaties iepriekšējās dienas ko rakstīji...
gan pa vairākumu,gan vori..

tgd jau 3:0 un divi goli vairākumā
Tas, ka šodien, pret turnīra vājāko komandu, iemesti 2 goli PP, nenozīmē, ka pēc pirmajām 2 mačiem izlases PP bija jāslavē.

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:48, pirms 5 gadiem
Nezinu vai lielā konkurence vai šiem vecākiem ir lieli mērķi, lai bērni ko sasniegtu, bet galīgi nevar salīdzināt ar to, kas bija 10 gadus atpakaļ.

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:48, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: tgd jau 3:0 un divi goli vairākumā
Un kāds sakars tam ar iepriekšējam divām spēlēm?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:49, pirms 5 gadiem
Var redzēt, ka hokejā ir nākotne!

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:50, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas, ka šodien, pret turnīra vājāko komandu, iemesti 2 goli PP, nenozīmē, ka pēc pirmajām 2 mačiem izlases PP bija jāslavē.
tas ka bija momenti,vnk nekrita iekšā nav arī jāpeļ..PP bija ļoti labs, ne vienmēr var iemest

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:50, pirms 5 gadiem
Slovēņi ar nemaz tik slikti neizskatās.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:52, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: tas ka bija momenti,vnk nekrita iekšā nav arī jāpeļ..PP bija ļoti labs, ne vienmēr var iemest
Skaistie momenti un labās izspēles ir brīnišķīgi, bet rezultāts hokejā tiek rēķināts pēc gūtajiem vārtiem. Vai arī es kaut ko esmu palaidis garām?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 11:53, pirms 5 gadiem
5:0 nospēlētas 12 minūtes

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:54, pirms 5 gadiem
Dzīvespriecīgs rakstīja: Te smuki uzvārīties var!Domāju būs kādi 13 vārtu starpība.Liekam tik toto
Esi no toto kantorA?

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:55, pirms 5 gadiem
Te smuki uzvārīties var!Domāju būs kādi 13 vārtu starpība.Liekam tik toto

  +2 [+] [-]

, 2019-12-12 11:56, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Es saku, ka tā MHL līga ir labākais, kas radīts jauniešu hokejā.
Protams aiz CHL un NCAA
Ncaa nav jauniešu līga

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:57, pirms 5 gadiem
Kādi tur 13, ja rīt ir spēle...

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Ncaa nav jauniešu līga
Jaunieši ir līdz 30

     [+] [-]

, 2019-12-12 11:59, pirms 5 gadiem
LHF lapā ir ar mūsu komentētājiem?

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:02, pirms 5 gadiem
maģiskais rakstīja: LHF lapā ir ar mūsu komentētājiem?

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:05, pirms 5 gadiem
Šito jau bija jārāda pēc 23:00. 18+ saturs.

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:09, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Nē
Nu tad vienalga, šodien vismaz citi linki negļuko, spēlē ar belariem nebija normāla linka.Bet tāpat uz priekšdienām- varbūt kāds zina, kā no Manifest load error tikt vaļā? Man gandrīz visu citu rāda, bet to LHF mājaslapā nē, tas kaut kāds speciāls pleijeris tikai apple datoriem vai kas tamlīdzīgi?

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:11, pirms 5 gadiem
maģiskais rakstīja: Nu tad vienalga, šodien vismaz citi linki negļuko, spēlē ar belariem nebija normāla linka.Bet tāpat uz priekšdienām- varbūt kāds zina, kā no Manifest load error tikt vaļā? Man gandrīz visu citu rāda, bet to LHF mājaslapā nē, tas kaut kāds speciāls pleijeris tikai apple datoriem vai kas tamlīdzīgi?
Nezinu. Es skatos hockey.by

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 12:13, pirms 5 gadiem
Šodien vismaz bez nervu stress,puikas var uzlabot statistiku.Nākošās divas spēles gan nebūs pastaiga.

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:15, pirms 5 gadiem
maģiskais rakstīja: Nu tad vienalga, šodien vismaz citi linki negļuko, spēlē ar belariem nebija normāla linka.Bet tāpat uz priekšdienām- varbūt kāds zina, kā no Manifest load error tikt vaļā? Man gandrīz visu citu rāda, bet to LHF mājaslapā nē, tas kaut kāds speciāls pleijeris tikai apple datoriem vai kas tamlīdzīgi?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 12:15, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Es nezinu ko katru reizi visi mokas ar skatīšanos. Viss strādā ideāli. Ejam uz hockey.by uzspiež uz spēles linka. Palaižam strimu un baudām hokeju ar belaru komentatoru. Strims iet uz visām ierīcēm, ieskaitot ar cast kubu var likt uz tv. Ne gluko, ne kā.
Ko melo, tur nav linka uz tieshraidi, tur ir tikai fragmenti no vecajaam speeleem
Iemet konkreetu linku!!!

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:16, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ko melo, tur nav linka uz tieshraidi, tur ir tikai fragmenti no vecajaam speeleem
Iemet konkreetu linku!!!

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:16, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ko melo, tur nav linka uz tieshraidi, tur ir tikai fragmenti no vecajaam speeleem
Iemet konkreetu linku!!!
nu jopc, tu tak esi

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:17, pirms 5 gadiem
Ieej hockey.by uzspied uz laika un uzspied skatīties!
Tiešām grūti

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:18, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja:
Ko nirdz, nesapotu?!! Atver to Hockey.by, ko tur ieraudziisi? Latvia-Sloveenija 3:2 kura tur gada, vairaak neko

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:19, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ieej hockey.by uzspied uz laika un uzspied skatīties!
Tiešām grūti
Tak taa arii vajag pateikt, ibio, kaa es varu zinaat, ka kaut kaadi tur laiki ir jaaspiezh? Ikdienaa tak neseezhu datoraa 24/7

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 12:23, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tak taa arii vajag pateikt, ibio, kaa es varu zinaat, ka kaut kaadi tur laiki ir jaaspiezh? Ikdienaa tak neseezhu datoraa 24/7
Tevi ar karotīti joprojām baro?

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:25, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tevi ar karotīti joprojām baro?
Nospiedu to laiku, taapat ni hrena nav!!! Labaak buutu paliidzeejis, kur konkreti kas ir jaaspiezh?

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:25, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ko melo, tur nav linka uz tieshraidi, tur ir tikai fragmenti no vecajaam speeleem
Iemet konkreetu linku!!!
Redz, kur links, tikai jēgas nekādas, jo vaļā neveras
7. SLO - LAT

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:26, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tak taa arii vajag pateikt, ibio, kaa es varu zinaat, ka kaut kaadi tur laiki ir jaaspiezh? Ikdienaa tak neseezhu datoraa 24/7
Nav brīnums, ka babaji tevi izkonkurē darba tirgū

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tevi ar karotīti joprojām baro?
Teorētiski jau burtam taisnība. Agrāk pa tiešo nevarēja tikt!
Vismaz šitajā saitā ne!

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:28, pirms 5 gadiem
maģiskais rakstīja: Redz, kur links, tikai jēgas nekādas, jo vaļā neveras
http://hockey.by/online/federatsiya/7-slo-lat/
Ar telefonu pamēģini, ja dators gluko.

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:28, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nav brīnums, ka babaji tevi izkonkurē darba tirgū
Kaads te sakars ar darba tirgu? Neesmu vienkaarshi pietiekami erudiits datora lietaas, tas ir kaut kas nosodaams un apkaunojoshs? Tu proti sintezaatoru prograameet, nee? Znachit esi lohs un dalbajobs!!!

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Ar telefonu pamēģini, ja dators gluko.
Dažos telefonos vajadzēs mikroskopu

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Ar telefonu pamēģini, ja dators gluko.
Nav man tykalkas, ir stacionaarais dators Pokui, pa ONHOCKEY skatos, kvalitaate nav taa labaakaa, tachu vismaz neraustaas

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 12:30, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kaads te sakars ar darba tirgu? Neesmu vienkaarshi pietiekami erudiits datora lietaas, tas ir kaut kas nosodaams un apkaunojoshs? Tu proti sintezaatoru prograameet, nee? Znachit esi lohs un dalbajobs!!!
Te jau tauta raksta, ka tev 100x tiek liets mutē, un tu nesajēdz, tā jau babajs nocels darbu un ne tikai to!

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:31, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Dažos telefonos vajadzēs mikroskopu
Nu tad planšeti paņem

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:34, pirms 5 gadiem
Tak tajā pašā onhokejā caur AceStream ir 720p buļbašu strīms, visu normāli var redzēt.

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:38, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Tak tajā pašā onhokejā caur AceStream ir 720p buļbašu strīms, visu normāli var redzēt.
Paskatījos onhocjey.tv tur ir arī tas pats strims no belaru hokeja mājas lapas. Izvēle liela. Tik nu daudz jau hokeja faniem to resursu vajadzētu zināt. Ne pirmo gadu viņš ir...

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:39, pirms 5 gadiem
Gandrīz biļeti uz maču nopirku
Ar Lv cenām nesalīdzināt! no 1,25-3,50( jau VIP)

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:41, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Gandrīz biļeti uz maču nopirku
Ar Lv cenām nesalīdzināt! no 1,25-3,50( jau VIP)
Tāpēc jau belaru komentētājs pirmajā spēlē sevi palaboja, teica tribīnēs ir latviešu līdzjutēji, un tad precizējums, viņi nav tribīnēs, viņi ir vip zonā

  -1 [+] [-]

, 2019-12-12 12:41, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Te jau tauta raksta, ka tev 100x tiek liets mutē, un tu nesajēdz, tā jau babajs nocels darbu un ne tikai to!
Tev debiilikim nedalec, ka stacionaarais dators nav tas pats, kas aifons vai smartfons, jo tur ir dazhaadas funkcijas un iespeejas!? Es taadus ekraana baksteklius nelietoju vispaar!!! Prieksh Latvijas tas ir nenormaali? Tad kaapeec Latvija Emiraatus nepaarsit labklaajiibas ziniaa?

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:41, pirms 5 gadiem
Kolēgas, šodien varena hokeja diena! 1A div.U20, 1B div.U20 sāksies Kijevā, Olimpiskā kvalifikācija Rumānijā (rumānis, islandietis, izraēlis un kirgīzs) un vakarpusē hokejā bez slidām stiprās slānīs vājākas (florbols)

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:43, pirms 5 gadiem
Vajadzeetu veel kaadu ripuli iebakstiit shajaa treshdaliaa!

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:44, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tev debiilikim nedalec, ka stacionaarais dators nav tas pats, kas aifons vai smartfons, jo tur ir dazhaadas funkcijas un iespeejas!? Es taadus ekraana baksteklius nelietoju vispaar!!! Prieksh Latvijas tas ir nenormaali? Tad kaapeec Latvija Emiraatus nepaarsit labklaajiibas ziniaa?
Smartphone ir labs biznesam, bet to lieto bērni spēlēm, bet tēvs tikmēr baksta podziņtelefonu
Lv realitāte! Tas telefons vēl paņemts uz kredīta

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:46, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Kolēgas, šodien varena hokeja diena! 1A div.U20, 1B div.U20 sāksies Kijevā, Olimpiskā kvalifikācija Rumānijā (rumānis, islandietis, izraēlis un kirgīzs) un vakarpusē hokejā bez slidām stiprās slānīs vājākas (florbols)
Tad jau būsi nost uz vakarpusi

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:47, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Smartphone ir labs biznesam, bet to lieto bērni spēlēm, bet tēvs tikmēr baksta podziņtelefonu
Lv realitāte! Tas telefons vēl paņemts uz kredīta
Tu par sevi?

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:51, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tad jau būsi nost uz vakarpusi
Stingra diēta un gribu pārspēt Funi statistikā! Visas šaibas, hitus, lamāšanos, vārtsargus-dirkas, peķorku rokādes utt. fiksēju pamatīgā Ice Hockey Gada grāmatā. Nav laika uz veikalu aiziet, kur nu vēl pa barčikiem vazāties.

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:51, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu par sevi?
Kredītā neko neņemu, bērns vairs neesmu, ir samsungs(2011g), bet bieži lietoju arī podziņtelefonu!

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:53, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Smartphone ir labs biznesam, bet to lieto bērni spēlēm, bet tēvs tikmēr baksta podziņtelefonu
Lv realitāte! Tas telefons vēl paņemts uz kredīta
Pret shaadaam sthtelleem kaa taadaam pretenziju nav, iznemot vienu buutisku faktoru, proti, ir jaaspaida ekraans un plus veel tas ekraans ir miniatuuraa Viss tas lielas neeertiibas rada tiiri fiziski shaadu verkiu apguushanai Gruuti ir sevishki taadiem, kaa man, kuriem ir lielas rokas un lieli, plati pirksti Plus veel ja ir tiiri mediciiniskas probleemas ar pashiem pirksta galiem, proti, kopsh beerniibas ir slikts rokrasts, neprashana ziimeet, liimeet, lipinaat un t.t. Tieshi taapeec ir vajadziigas pogas un klaviatuura, tikai jaunaas tehnologijaas tas nav paredzeets Bail pat iedomaaies, kas muus gaida nakontee
Droshi vien prieksh ikdienas lietaam bez mikroskopa un adatas buus neiztikt

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:53, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Stingra diēta un gribu pārspēt Funi statistikā! Visas šaibas, hitus, lamāšanos, vārtsargus-dirkas, peķorku rokādes utt. fiksēju pamatīgā Ice Hockey Gada grāmatā. Nav laika uz veikalu aiziet, kur nu vēl pa barčikiem vazāties.
Mūsdienās visu pieved uz mājām, ja nav laika aiziet

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:55, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vajadzeetu veel kaadu ripuli iebakstiit shajaa treshdaliaa!
Uvažuha! Ja trešajā būs 2gb.summā, tad kofs 1.65 darbosies.

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:56, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pret shaadaam sthtelelem kaa taadaam pretenziju nav, iznemot vienu buutisku faktoru, proti, ir jaaspaida ekraans un plus veel tas ekraans ir miniatuuraa Viss tas lielas neeertiibas rada tiiri fiziski shaadu verkiu apguushanai Gruuti ir sevishki taadiem, kaa man, kuriem ir lielas rokas un lieli, plati pirksti Plus veel ja ir tiiri mediciiniskas probleemas ar pashiem pirksta galiem, proti, kopsh beerniibas ir slikts rokrasts, neprashana ziimeet, liimeet, lipinaat un t.t. Tieshi taapeec ir vajadziigas pogas un klaviatuura, tikai jaunaas tehnologijaas tas nav paredzeets Bail pat iedomaaies, kas muus gaida nakontee Droshi vien prieksh ikdienas lietaam bez mikroskopa un adatas buus neiztikt
Nopērc ar lielu ekrānu. Ir visādi modeļi. Iespējams pat ar lielākiem ekrāniem nekā tavam lielajam datoram uz lielā galda.

     [+] [-]

, 2019-12-12 12:57, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Nopērc ar lielu ekrānu. Ir visādi modeļi. Iespējams pat ar lielākiem ekrāniem nekā tavam lielajam datoram uz lielā galda.
60 collu planšeti.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 12:58, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pret shaadaam sthtelleem kaa taadaam pretenziju nav, iznemot vienu buutisku faktoru, proti, ir jaaspaida ekraans un plus veel tas ekraans ir miniatuuraa Viss tas lielas neeertiibas rada tiiri fiziski shaadu verkiu apguushanai Gruuti ir sevishki taadiem, kaa man, kuriem ir lielas rokas un lieli, plati pirksti Plus veel ja ir tiiri mediciiniskas probleemas ar pashiem pirksta galiem, proti, kopsh beerniibas ir slikts rokrasts, neprashana ziimeet, liimeet, lipinaat un t.t. Tieshi taapeec ir vajadziigas pogas un klaviatuura, tikai jaunaas tehnologijaas tas nav paredzeets Bail pat iedomaaies, kas muus gaida nakontee
Droshi vien prieksh ikdienas lietaam bez mikroskopa un adatas buus neiztikt
Izklausies pēc orangutana Pērtiķbols jāspēlē

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:00, pirms 5 gadiem
7. SLO - LAT

translācija, kuri nevar atrast linkus.

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:03, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Izklausies pēc orangutana Pērtiķbols jāspēlē
Vai tad šiem ir problēmas?
https://www.youtube.com/watch?v=iBR...

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:04, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Nopērc ar lielu ekrānu. Ir visādi modeļi. Iespējams pat ar lielākiem ekrāniem nekā tavam lielajam datoram uz lielā galda.
Taapat ir gruutiibas bez pogaam, neatkariigi no ekraana izmeera
Bez nervu bendeeshanas neiztikt
Man ir jaudiigs Abolu Maks ar klaviatuuru, kuru izmantoju skaniu ierakstiem, pietiks ar to, taalaak nemaz negribas "progreseet"

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:06, pirms 5 gadiem
Edison rakstīja: 7. SLO - LAT

translācija, kuri nevar atrast linkus.
Translaacija ir nepieejama Francijaa

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:07, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Taapat ir gruutiibas bez pogaam, neatkariigi no ekraana izmeera
Bez nervu bendeeshanas neiztikt
Man ir jaudiigs Abolu Maks ar klaviatuuru, kuru izmantoju skaniu ierakstiem, pietiks ar to, taalaak nemaz negribas "progreseet"
Kādu DAW izmanto?

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:08, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kādu DAW izmanto?
Kas ir DAW, programma tu domaa?

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:09, pirms 5 gadiem
Nu, Logic Pro, Cubase...

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:11, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Translaacija ir nepieejama Francijaa
Francija kaut kāda bomzu zeme...

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:11, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, Logic Pro, Cubase...
Jautaaju veelreeiz, tu par skaniu ierakstu programmaam?

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:17, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Francija kaut kāda bomzu zeme...
Daudziem te ir pavism citas prioritaates nekaa Latvijaa Kas ir labaak, staigaat ar peedeejaas modes dreebeem, ar peedeejiem smartfonu modeliem, braukaat ar krutaakajaam tachkaam, uz krediita nemtajaam, vai dziivot bez paraadiem, krediitiem ar pilnu naudasmaku un ledusskapi?

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:18, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Jautaaju veelreeiz, tu par skaniu ierakstu programmaam?
Nu laikam jau...

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:20, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu laikam jau...
Ableton un Garageband man ir To pirmo ir pagruuti apguut, mocos, ar otro ir vienkaarshaak

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:21, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu laikam jau...
Agraak vispaar tik uz lentaam rakstiiju

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:23, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ableton un Garageband man ir To pirmo ir pagruuti apguut, mocos, ar otro ir vienkaarshaak
Ableton ir tīri dīdžeju verķis, domāts priekš live . Priekš ierakstiem super ir Reaper.

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:26, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Daudziem te ir pavism citas prioritaates nekaa Latvijaa Kas ir labaak, staigaat ar peedeejaas modes dreebeem, ar peedeejiem smartfonu modeliem, braukaat ar krutaakajaam tachkaam, uz krediita nemtajaam, vai dziivot bez paraadiem, krediitiem ar pilnu naudasmaku un ledusskapi?
Kāpēc domā, Latvijā ir savādāk daudziem. Es vispār teicu par tehnoloģijām. Labi, ja šogad Francijā nekāds cempis nenotiek. Belari pat pārspēj bomzus no franču zemes.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-12 13:26, pirms 5 gadiem
Šito maču vajag svilpt nost! Lai puikas iet atpūšās!

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:29, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ableton ir tīri dīdžeju verķis, domāts priekš live . Priekš ierakstiem super ir Reaper.
Es gan teiktu, ka vinsh ir elektronikai domaats un labiem skaniu efektiem Ja boshka, gaume un fantaazija labi straadaa, var burviigus aranzheemus taisiit, prastajiem diidzhejiem k taa tiiri muzikalitaates pietruukst Ne vini zin kas ir tonalitaaate, harmonijas, polifonija, pat arii ne minori un mazhori

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:34, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc domā, Latvijā ir savādāk daudziem. Es vispār teicu par tehnoloģijām. Labi, ja šogad Francijā nekāds cempis nenotiek. Belari pat pārspēj bomzus no franču zemes.
Te gan piekriitu, interneta ziniaa A-Eiropa ieliek Frankiem vienos vaartos

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:36, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc domā, Latvijā ir savādāk daudziem. Es vispār teicu par tehnoloģijām. Labi, ja šogad Francijā nekāds cempis nenotiek. Belari pat pārspēj bomzus no franču zemes.
Tu tak no laukiem esi, cik saprotu? Protams, ka laukos nav tik daudz pizhonisma, kaa Riigaa

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:37, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Es gan teiktu, ka vinsh ir elektronikai domaats un labiem skaniu efektiem Ja boshka, gaume un fantaazija labi straadaa, var burviigus aranzheemus taisiit, prastajiem diidzhejiem k taa tiiri muzikalitaates pietruukst Ne vini zin kas ir tonalitaaate, harmonijas, polifonija, pat arii ne minori un mazhori
Aranžējumus var ar jebkuru DAW taisīt. Abletons ir ekstremāli tizls priekš ģitār un citas dzīvās mūzikas ierakstīšanas. Nu, un arī cik kas maksā. Ja pērc, protams.

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:38, pirms 5 gadiem
Muusu izlase atgaadina CSKA labaakajos gados

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:41, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Aranžējumus var ar jebkuru DAW taisīt. Abletons ir ekstremāli tizls priekš ģitār un citas dzīvās mūzikas ierakstīšanas. Nu, un arī cik kas maksā. Ja pērc, protams.
Abletonu nepirku, vinu man "uzdaavinaaja" viens Riigas producents Par gitaaru piekriitu, tachu to nav obligaati liinijaa jaaraksta, var tak caur skaniu karti un tur jau pofig uz programmu

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:44, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Muusu izlase atgaadina CSKA labaakajos gados
Tu man atgādini padomju āmuru

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:45, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Abletonu nepirku, vinu man "uzdaavinaaja" viens Riigas producents Par gitaaru piekriitu, tachu to nav obligaati liinijaa jaaraksta, var tak caur skaniu karti un tur jau pofig uz programmu
Runa ir par ērtumu, ātrumu un cik ko var sev pielāgot. Es jau 3 gadus Reaperu "izmēģinu". Viņiem tā politika tāda elastīga.

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:49, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Runa ir par ērtumu, ātrumu un cik ko var sev pielāgot. Es jau 3 gadus Reaperu "izmēģinu". Viņiem tā politika tāda elastīga.
Kaa nu kuram, personiski man joprojam eertaak buutu ar lentaam, kad, atceros, bungu un basa partijas pa taisno ar taustiniem dzinu iekshaa lentee dziivajaa rezhiimaa, bez jebkaadas pielaboshanas

     [+] [-]

, 2019-12-12 13:52, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kaa nu kuram, personiski man joprojam eertaak buutu ar lentaam, kad, atceros, bungu un basa partijas pa taisno ar taustiniem dzinu iekshaa lentee dziivajaa rezhiimaa, bez jebkaadas pielaboshanas
Katram savs.