Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U-20 hokejistiem uzvara pār Dānijas vienaudžiem

Jānis Pārums

U-20 hokejistiem uzvara pār Dānijas vienaudžiem
Ēriks Miļuns ar komandu
Foto: Mārtiņš Aiše

Šodien Lidas kausa izcīņas otrajā spēlē Ērika Miļūna vadītā Latvijas U-20 hokeja izlase ar 5:3 apspēlēja Dānijas vienaudžus, izcīnot pirmo panākumu. Spēles gaitā latviešiem gan bija pat četru vārtu pārsvars.

Jau ziņots, ka vakar mūsējie papildlaikā ar 2:3 atzina Baltkrievijas pārākumu, savukārt dāņi piedzīvoja zaudējumu ar 3:4 pret Austrijas U-20 izlasi.

Šīsdienas spēlē Latvijas jaunajiem hokejistiem ātri izdevās izvirzīties vadībā – jau mača ceturtajā minūtē, spēlējot vairākumā, mūsējos vadībā izvirzīja Pauls Zvirbulis, bet tikai 24 sekundes vēlāk pārsvaru dubultoja Ņikita Jevpalovs – 2:0. Tāpat veiksmīgs bija arī otrā perioda sākums, kad īsā brīdī atkal tika gūti divi vārti (Pauls Hodzko un Toms Andersons), panākot jau graujošo 4:0. Tiesa, nedaudz vairāk kā pusminūti vēlāk dāņi vienus vārtus atguva, bet perioda otrajā pusē Elvi Merzļikinu pārspēja otro reizi – 4:2.

Trešā perioda sestajā minūtē dāņi vēlreiz apliecināja, ka padoties negrasās, gūstot vēl vienu vārtus un samazinot rezultātu līdz minimumam – 4:3. Īstajā brīdī gan latvieši spēja saņemties un Kristaps Nīmanis nepilnas trīs minūtes vēlāk atjaunoja krietni komfortablāko divu vārtu pārsvaru – 5:3. Šo pārsvaru mūsējiem izdevās nosargāt līdz spēles beigām, izcīnot pirmo uzvaru turnīrā. Vārti un divas piespēles Ņikitas Jevpalova rēķinā.

Latvija U-20 – Dānija U-20 5:3 (2:0, 2:2, 1:1)

Vārti: 3:12 1:0 Zvirbulis (Nīmanis, Andersons, vair.), 3:36 2:0 Jevpalovs, 23:32 3:0 Hodzko (Ozoliņš, Jevpalovs), 24:40 4:0 Andersons (Dudins), 25:16 4:1 Kisums (Šēls), 32:27 4:2 Spelings (Berkstrands), 45:37 4:3 Ellers (Bauss), 48:17 5:3 Nīmanis (Jevpalovs)
Vārtsargi: Merzļikins – Feuks
Soda minūtes: 10-8

1 2 3 85 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2011-11-11 16:38, pirms 13 gadiem
baltkrieviem šodien jāzaudē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-11 16:39, pirms 13 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +2 [+] [-]

, 2011-11-11 16:49, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tikai vadoties pēc statistikas, nez vai Kļaviņam spīd kaut kur brauk, to pašu laikam jāsaka par Hvorostiņinu un aizsargu Kalniņu, kas sapelnījis visvairāk sodu, bet nu redzēsim..... aizsargus jau sevišķi grūti vērtēt neredzot spēli un, ja vēl tev +/- statistiku dod tikai tiem, kam tā ir plusā...
tas jau būtu tops ja Kļaviņu no zviedru Superelites nepaņemtu... par kādu Kļaviņa statistiku Tu runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-11 16:55, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Varētu nedaudz precīzāku kopbildi? Vai spēlēja dāņi no viņu U-20 čempja, spēlētāji no Al-bank ligaen. Citādi šī uzvara nenozīmē ne nieka zinot to, ka Latvijas izlasē spēlēja visi labākie.
dāņiem izlasē ir 7 no zviedru U20 Superelites, pārējie no Al-bank ligaen

  +1 [+] [-]

, 2011-11-11 16:58, pirms 13 gadiem
nevar jau isti zināt kurw ar ko spēlē,sastāvā tika veiktas izmainas.Mugursomas arī kadam jāvelk lidzi

  +1 [+] [-]

, 2011-11-11 17:01, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Zvirbulis vs pinta jeb pundurzaķis strikes back

Paulam Zvirbulim, pēdējā brīdī līdzi paņemtajam aizsargam, 1.72m garajam ''pundurzaķim'' 2 spēlēs 2 gūti vārti....

Redzēsim kā lietas attīstīsies tālāk.
HK riga facebook profila gan ir rakstits, ka Zvirbula augums ir 1,65

  +7 [+] [-]

, 2011-11-11 17:04, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Varētu nedaudz precīzāku kopbildi? Vai spēlēja dāņi no viņu U-20 čempja, spēlētāji no Al-bank ligaen. Citādi šī uzvara nenozīmē ne nieka zinot to, ka Latvijas izlasē spēlēja visi labākie.
Visi labākie? Tu laikam joko Kas tad ir Pelšs, Bļugers, Girgensons

  +2 [+] [-]

, 2011-11-11 17:05, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: HK riga facebook profila gan ir rakstits, ka Zvirbula augums ir 1,65
1,65???? Maz vitamīnus ēdis?

  -4 [+] [-]

, 2011-11-11 17:05, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Visi labākie? Tu laikam joko Kas tad ir Pelšs, Bļugers, Girgensons
Un tu domā ka dāņiem vesela kaudze nespēlē pāri dīķim?

  +4 [+] [-]

, 2011-11-11 17:08, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Varētu nedaudz precīzāku kopbildi? Vai spēlēja dāņi no viņu U-20 čempja, spēlētāji no Al-bank ligaen. Citādi šī uzvara nenozīmē ne nieka zinot to, ka Latvijas izlasē spēlēja visi labākie.
sedies, divi...
mums visi labakie, ko tu esi sapipejies?
Kolesnikovs, Pelss, Girgensons, Blugers, Kuzmenkovs, Lispbergs, Jelisejevs, Dilevka. Truka 8(!!!) stabili izlases potencialie lideri.
Tava Latvijas nomelnosanas kampana nekad laikam nebeigsies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-11 17:11, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: 1,65???? Maz vitamīnus ēdis?
nezinu, vai tiesam tik maz, bet katra gadijuma tas HK Riga facebook profils ir ticamaks avots par eliteprospects.com kur zino, ka vins ir 1,72 cm gars.
bet jasaka, ka puika tiesam loti strauji progrese. butu par kadiem centimietriem 20 garaks, butu loti interesants prospects. laigan tad visticamak ari tik strauji neprogresetu.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-11 17:12, pirms 13 gadiem
Ē, mums ir arī vēl kads Ozoliņš ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-11 17:13, pirms 13 gadiem
Pinta šodien dzer

  +3 [+] [-]

, 2011-11-11 17:13, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: sedies, divi...
mums visi labakie, ko tu esi sapipejies?
Kolesnikovs, Pelss, Girgensons, Blugers, Kuzmenkovs, Lispbergs, Jelisejevs, Dilevka. Truka 8(!!!) stabili izlases potencialie lideri.
Tava Latvijas nomelnosanas kampana nekad laikam nebeigsies...
biški esi aizrāvis ar tie līderiem - kādi gan līderi ir Diļevka, Jeļisejevs, Lipsbergs, Kuzmenkovs!
Arī Bļugers - spēlēt jau droši vien spēlēs U20 izlasē, bet ne jau nu būs līderis.
Par Pelšu, Girgensonu un Koļesņikovu gan piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2011-11-11 17:15, pirms 13 gadiem
Modžohēds rakstīja: Ē, mums ir arī vēl kads Ozoliņš ???
kaudzēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-11 17:17, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Un tu domā ka dāņiem vesela kaudze nespēlē pāri dīķim?
Tu laikam nekad nemainīsies, ka tik nomelnot mūsu izlasi, lai kāds sporta veids būtu

     [+] [-]

, 2011-11-11 17:17, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Kuri ta visi labākie Latvijai spēlēja...
manuprāt, Pelšs, Girgensons, Bļugers, Koļesņikovs, Diļevka, Siksna, R. Lipsbergs un Kuzmenkovs jau toč ir izlases materiāls, varbūt arī Jeļisejevs no HK Rīga, kas pēdējā laikā maiņā ar Robi un Jevpalovu dod... un tad tur jāskatās par pārējiem

Bjorkstandam vecākajam dāņu augst. līgā šogad 18 sp. 18 pts un viņš te spēlēja
Bjorkstandam jaunākajam dāņu augst. līgā 18 sp. 11 pts un viņš te arī spēlēja
Spelingam dāņu līgā 18 sp. 21 pts un viņš te ar spēlēja

Šēls- Superelit 18 sp. 26 pts te ar spēlēja
Ēlers- Superelit 16 sp. 10 pts
Mejers - Superelit 16 sp. 16pts

Feuks no Superelit bija vārtos...

Tā, ka neteikšu, ka te diži trešās šķiras dāņu sabrauciens bija... un kā pēc rezultāta redzam, dižā Superelite tur ''ūber alles'' nevaldīja....
Protams ka nekāds ūber alles īsti nevarēja būt. Bet līmenis lēnām izlīdzinās. Kādreiz, pirms 4-5 gadiem dāņi tika sisti un zvetēti šajā vecuma līmenī. Tagad dāņi, austrieši un slovēņi ir piebraukuši klāt latviešiem un sābriem, un lūko kā tikt garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-11 17:18, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Jensens (pagājušā gada 1. kārta NHL), protams, būs milzīgs drauds.... Citādi CHL līgās viņiem nekas nav, izņemot Sorensenu "Ramparts", bet tas laikam zviedrs skaitās, lai gan dzimis dāņos, jo jau spēlējis zviedru U17 izlasē... k-kāds Pogas variants...

USHL nez vai kas viņiem ir...
USHL ir: Eliteprospects.com - Anders Schultz .

     [+] [-]

, 2011-11-11 17:19, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nu, līderi varbūt nebūs bet par Hvorostiņinu, Kaļinovski, Ozoliņu to pašu Hodzko, Legzdiņu, iespējams arī par tādu Straupi vai Tambijevu, kas te spēlē labāki būs.....
Pēc kā Tu to spried??? atkal sagrābstījies kaut kādu statistiku?

     [+] [-]

, 2011-11-11 17:19, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Jensens (pagājušā gada 1. kārta NHL), protams, būs milzīgs drauds.... Citādi CHL līgās viņiem nekas nav, izņemot Sorensenu "Ramparts", bet tas laikam zviedrs skaitās, lai gan dzimis dāņos, jo jau spēlējis zviedru U17 izlasē... k-kāds Pogas variants...

USHL nez vai kas viņiem ir...
Bet kāda jēga viņiem ir braukt prom, ja Dānijā ir sava u-20 līga, Al bank līga un 1. līga. Turklāt pāri tiltam ir Zviedrija ar savām n-tajām līgām.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-11 17:20, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Zvirbulis vs pinta jeb pundurzaķis strikes back

Paulam Zvirbulim, pēdējā brīdī līdzi paņemtajam aizsargam, 1.72m garajam ''pundurzaķim'' 2 spēlēs 2 gūti vārti....

Redzēsim kā lietas attīstīsies tālāk.
ja tik pat iegūs pret Sveici,Kanādu vai ASVi,radikāli mainīšu savu viedokli

  +1 [+] [-]

, 2011-11-11 17:21, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nu, līderi varbūt nebūs bet par Hvorostiņinu, Kaļinovski, Ozoliņu to pašu Hodzko, Legzdiņu, iespējams arī par tādu Straupi vai Tambijevu, kas te spēlē labāki būs.....
Tu tik gudri visus noliec varbūt vari ielikt šīs dienas sastāvu kas reāli spelēja,un pa maiņām.

     [+] [-]

, 2011-11-11 17:21, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: biški esi aizrāvis ar tie līderiem - kādi gan līderi ir Diļevka, Jeļisejevs, Lipsbergs, Kuzmenkovs!
Arī Bļugers - spēlēt jau droši vien spēlēs U20 izlasē, bet ne jau nu būs līderis.
Par Pelšu, Girgensonu un Koļesņikovu gan piekrītu
nu labi, nosauc tad tos kuri vinus izkonkures no si pasa sastava? redzam, sodienas spele Jevpalovam 1+2. iepriekseja spele ari bija rezultativs. vins ir viens no si HKR 94 gadu trio, un reali skatoties HKR speles neskiet, ka Lipsbergs vai Jelisejevs butu kaut pa mata tiesu sliktaki par Jevpalovu.
varbut var piekrist par Dilevku, tada samocita sezona vinam sogad un nebrinisos, ja vins nemaz netiks izlase.
ja, izlases bazes gadam butu jabut 92, bet reali mes redzam, ka uzbrukuma tur vienkarsi nav ko panemt no ta gada. ko nems? mazo straupi? tie pasi 94 gadi gan auguma gan statistika ir paraki par 92 gada straupi.
butu jau jauki, ja mums butu 92 gadi kas izkonkure sos 94 gadus, bet vinu vienkarsi nav, tuksums taja gada. viens Pelss, Tambijevs un pusklibs Dilevka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-11 17:25, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: nu labi, nosauc tad tos kuri vinus izkonkures no si pasa sastava? redzam, sodienas spele Jevpalovam 1+2. iepriekseja spele ari bija rezultativs. vins ir viens no si HKR 94 gadu trio, un reali skatoties HKR speles neskiet, ka Lipsbergs vai Jelisejevs butu kaut pa mata tiesu sliktaki par Jevpalovu.
varbut var piekrist par Dilevku, tada samocita sezona vinam sogad un nebrinisos, ja vins nemaz netiks izlase.
ja, izlases bazes gadam butu jabut 92, bet reali mes redzam, ka uzbrukuma tur vienkarsi nav ko panemt no ta gada. ko nems? mazo straupi? tie pasi 94 gadi gan auguma gan statistika ir paraki par 92 gada straupi.
butu jau jauki, ja mums butu 92 gadi kas izkonkure sos 94 gadus, bet vinu vienkarsi nav, tuksums taja gada. viens Pelss, Tambijevs un pusklibs Dilevka.
Njā 92. gads ir totāls caurums, tomēr 93.,94. gads to kompensē. Šogad ar interesi vērošu U-18 čempi, tur varam arī noturēties, it īpaši ja būs Girgensons.
1 2 3 85 komentāri