Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei sāpīgs zaudējums pret Šveici

Latvijas izlasei sāpīgs zaudējums pret Šveici
Rafaels Diazs un Oskars Cibuļskis
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas hokeja izlase, neskatoties uz daudzajiem noraidījumiem, prata atspēlēt trīs vārtu deficītu pret Šveici, taču mača izskaņā zaudēja vienus vārtus, ļaujot saviem pretiniekiem svinēt uzvaru 5:4.

Latvijas vārtos šodien stājās Edgars Masaļskis, kurš izlaida iepriekšējo maču pret Krieviju. Masaļskis spēles pirmajā trešdaļā bija būtisks faktors, lai mūsējie nenokļūtu iedzinējos, jo vairākas reizes lieliski glāba no vārtu zaudējuma. Latvijas sastāvā atgriezies Ronalds Ķēniņš, kurš diskvalifikācijas dēļ izlaida iepriekšējo maču un šodienas spēli uzsāka pirmajā maiņā.

Šveice maču uzsāka ļoti aktīvi, ātri nopelnot skaitlisko vairākumu, kad noteikumus pret Noā Šnēbergeru pārkāpa Andris Džeriņš, kurš izpelnījās 2+10 minūšu pārkāpumu. Spēlējot nevienādos sastāvos, Masaļskis vairākas reizes glāba komandu pēc bīstamiem šveiciešu metieniem. Latvijas izlase kādu brīdi bija iespiesta savā aizsardzības zonā, taču tad Šveice ātri vien palika trijatā, kad noteikumus pārkāpa Zamuels Valzers un Rafaels Diazs. Latvijas izlase nostājās pretinieku aizsardzības zonā un ilgāku laiku saspēlējās. Teicama iespēja bija Daugaviņam, taču viņš ripu meta nedaudz garām vārtiem. Lielo vairākumu mūsējie tā arī nerealizēja un pēc brīža atkal palika mazākumā, kad tiesnesis uz divām minūtēm noraidīja Edgaru Siksnu.

Vairākumā Šveices rindās ripu pret vārtu stabu raidīja viens no komandas līderiem Nino Nīderraiters, taču nedaudz vēlāk lieliski pa vārtiem no leņķa uzmeta Bukarts, ripai aizslīdot pavisam nedaudz gar vārtu līniju. Turpinājumā diskutablu noraidījumu izpelnījās Zemgus Girgensons, kurš veica spēka paņēmienu pret Nīderraiteru. Mazākumu mūsējie izturēja un devās vēl pēdējā uzbrukumā, taču līdz ar to pirmā trešdaļa noslēdzās.

Otrā trešdaļa iesākās identiski kā pirmā - jau ceturtais noraidījums, turklāt ļoti muļķīgs - Ralfs Freibergs padeva nūju Masaļskim, kurš to iepriekš pazaudēja. Četri mazākumi izrādījās pārāk daudz un Šveice mūsējos sodīja, kad pēc Svena Andrigeto metiena ripas lidojuma virzienu pielaboja Nīderraiters, tai lidojot vārtos - 0:1. Mūsējie joprojām kāpa uz tiem pašiem grābekļiem - šoreiz mazākumā Latviju atstāja Aleksejs Širokovs, kas atkal izrādījās liktenīgi. Šveice ātri nostājās pretinieku zonā, un pēc vairākām piespēlēm ripa nonāca pie Nīderraitera, kurš ar ātru metienu panāca 0:2, raidot ripu starp Masaļska kājsargiem. Pēc mirkļa vairākums jau mūsu komandai, taču to neizdevās realizēt.

Spēles otrā nogriežņa turpinājums kļuva vēl bēdīgāks - zaudēti vēl vieni vārti, kad pēc partnera piespēles ripa atsitās pret Gregorī Hofmana slidu un ielidoja vārtos - 0:3. Leonīda Beresņeva komanda gan prata saņemties un vienus vārtus atspēlēt, kad vairākumu realizēja Miķelis Rēdlihs, panākot 1:3. Latvijas izlase aktivizējās un kādā no epizodēm raidīja vel vienu ripu Šveices vārtos, kad pēc spēcīga Sotnieka metiena ripu atsita Reto Berra, taču pirmais pie tās piesteidzās Rēdlihs, kurš panāca - 2:3. Ar to vēl viss nebeidzās, jo intrigu atjaunoja Ķēniņa veiksmīgā spēle, kad uzbrucējs deva piespēli partnerim, taču tā pēc rikošeta veiksmīgi šķērsoja vārtu līniju. Mūsējie neticamā veidā atspēlēja trīs vārtus, kas ļāva trešdaļu noslēgt ar neizšķirtu 3:3.

Pēdējā trešdaļā turpinājās tas pats aktīvais hokejs, kas bija redzams iepriekš. Šveice izvirzījās vadībā, kad ar ļoti precīzu metienu izcēlās Andrigeto, panākot 3:4, tomēr Latvija atbilde nebija ilgi jāgaida - metienu no zilās līnijas izpildīja Guntis Galviņš un to pavisam minimāli pielaboja Aleksejs Širokovs, un ripa ielidoja vārtos - 4:4. Laikam ritot, kļuva skaidrs, ka spēles liktenis varētu izšķirties papildlaikā, tomēr tas nenotika un pusotru minūti pirms beigām Ēriks Blūms panāca 4:5, līdz ar to mūsējiem nācās ciest sāpīgu zaudējumu.

Latvijas izlases rindās visvairāk punktus savāca Miķelis Rēdlihs (2+0), Kristaps Sotnieks (0+2) un Oskars Cibuļskis (0+2), turklāt ļoti īsā laika sprīdī. Par labāko mūsējo rindās atzina Miķeli Rēdlihu, savukārt Šveices sastāvā Svenu Andrigeto.

Sportacentrs.com pirms mača veica aptauju, vai Latvijas izlases rindās ar vārtu guvumu izcelsies kāds no sākotnējiem pirmās maiņas uzbrucējiem (Daugaviņš, Girgensons, Ķēniņš) un no 518 atbilžu sniedzējiem 471 bija noskaņoti pozitīvi. Viņu prognoze izrādījās precīza, jo vārtus guva Ķēniņš, tiesa, tobrīd sākotnējie maiņu virknējumi jau bija izmainīti.

Pasaules čempionāts hokejā, 11. maijs

Latvija- Šveice 4:5 (0:0, 3:3, 1:2)
Vārti: 3:33 Nīderraiters (Andrigeto, Diazs) (vair.) 0:1, 26:06 Nīderraiters (Dibuā, Diazs) (vair.) 0:2, 28:30 Hofmans (Andrigeto, Šepi) 0:3, 33:24 Rēdlihs (Sotnieks, Cibuļskis) (vair.) 1:3, 37:23 Rēdlihs (Sotnieks, Cibuļskis) 2:3, 38:36 Ķēniņš 3:3 45:56 Andrigeto (Gērings) 3:4, 46:22 A. Širokovs (Galviņš, Daugaviņš) 4:4, 58:31 Blūms 4:5

Soda minūtes: 20:10
Metieni: 17:31
Vārtsargi: Edgars Masaļskis - Reto Berra

Latvija: Edgars Masaļskis (Elvis Merzļikins), Guntis Galviņš-Maksims Širokovs, Ronalds Ķēniņš-Zemgus Girgensons-Kaspars Daugaviņš; Kristaps Sotnieks-Edgars Siksna, Miķelis Rēdlihs -Andris Džeriņš-Roberts Bukarts; Oskars Cibuļskis-Aleksandrs Jerofejevs, Miks Indrašis -Gints Meija-Vitālijs Pavlovs, Aleksejs Širokovs -Māris Bičevskis-Rodrigo Ābols; Ralfs Freibergs, Edgars Kulda

A grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Čehija3210011:58
2.Šveice4112013:137
3.Krievija3200110:76
4.Zviedrija311019:75
5.Norvēģija311018:85
6.Dānija310107:84
7.Kazahstāna301029:122
8.Latvija400318:152

Pasaules čempionāta kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRez.
6. maijs16:15Zviedrija 1:2 P
7. maijs20:15Čehija3:4 PM
9. maijs16:15Krievija0:4
11. maijs16:15Šveice4:5
13. maijs20:15Dānija
14. maijs20:15Kazahstāna
17. maijs16:15Norvēģija

Latvijas izlases pēdējās tikšanās ar Šveici

GadsRezultāts
20152:1 P
20142:3
20101:3
20092:1 PM
20071:2
20164:5

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:22, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: nu SUI bija labaaki. Musu chekeriem sodien sakrita. Limits izsmelts, vairs taa nekritis!
Mums nekas neiekrita. Šveice šodien guva 7 (!!) vārtus. 2 no ''mūsu'' metieniem pielaboja Šveices spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:22, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, biju uzlicis uz 2:4.
Tā izdomāju pēc vakardienas spēles SUI-DEN, kur šveicieši perfekti novadīja spēles beigu nogriezni. Ja tas iepriekšējās spēlēs (izņemot pret RU) bija mūsu slepenais ierocis, tad man bija klusas aizdomas, ka šodien nekas mūsējiem nebūs ar šo ieroci.
Biju domaajis, vai uzliki uz belaru uzvaru?

  -2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:23, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi! Beigšu Tevi dzīt stūrī, jo Tu sāc jau aizvien stulbākas atbildes rakstīt.
Jauku Tev šo vakaru!
Ļoti daudzi mani oponenti ir iedzīti stūrī, jo ne tu ne citi oponenti nespēj loģiski man atbildēt un apgāzt manus apgalvojumus.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:23, pirms 9 gadiem
EriksVil rakstīja: Vājākas nekā izlases, pret kurām šobrīd jau esam nospēlējuši.
Vakardienas dāņu spēle pret SUI neliecināja, ka arī šie pretinieki mums būs apslidojami uz vienas slidas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:24, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti daudzi mani oponenti ir iedzīti stūrī, jo ne tu ne citi oponenti nespēj loģiski man atbildēt un apgāzt manus apgalvojumus.
Tu vispār ber tikai savus ''apgalvojumus'' bez jebkāda reāla pamatojuma. Izskatās, ka Djinamo degradē ne tikai spēlētājus, bet arī ''fanus''

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:25, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Biju domaajis, vai uzliki uz belaru uzvaru?
Pag! Tu man par belaru vai mūsējo spēli vaicāji?
Jā, uz belaru uzvaru arī uzliku. Uz viņiem es uzliku tāpēc, ka arī no slovākiem šogad nekas īpašs nav. Uzliku uz rezultātu 2:4 belaru labā.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:25, pirms 9 gadiem
Deportivo rakstīja: Pa lielam man personīgi nepatika tas, ka Šveice spēlēja tā it kā viņiem nevis mums vakar bija bijusi brīvdiena.
Šveice bija bezdibeņa malā - 4 punki un pēc Latvijas nāk trīs varenie pretī, jeb viņiem neizkrist gribējās vairāk kā mums 1/4 finālu

  +3 [+] [-]

, 2016-05-11 19:25, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Un to neizmantot jau bija laukuma spēlētāju nevarība...Šveice meta manuprat tos mēsliņus divreiz vairak par mums! Un tā apstāšanās katru reizi to darīt jeb mest pa vārtiem peč neizšķirta dabūšanas krita acīs...gan pie 3-3, gan pie 4-4! visi gaida overtaimu...
Šitam piekrītu par 100. Jo vairāk tuvojas spēles beigas, jo vairāk jāmudas pa savu zonu. Kā jau teicu galīgi neizskatījās, ka SUI vakar bija spēle un mums brīvs.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:26, pirms 9 gadiem
tāds hokejs mums nav vajadzīgs, atgādina 90tos gadus, visi vecie triki atpakaļ, bail mest pa vārtiem, vairākumā ripu dīda apkārt pa perimetru, pilnīgi pretīgi skatīties. Daugaviņš vienīgais mēģina izlīst uz vārtiem, ko dara pārējā komanda? Ieiešana zonā vispār cirks - viens skrien pakaļ ripai, pārējie kaut ko centra zonā meklē.. pilnīgs murgs, pilnīgs fufelis tāda spēle. Neredzu tādai taktikai vietu 21. gadsimtā.. šodien spēli pakāsa Beresņevs

  -2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:26, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti daudzi mani oponenti ir iedzīti stūrī, jo ne tu ne citi oponenti nespēj loģiski man atbildēt un apgāzt manus apgalvojumus.

Funi, vai tiešām Tu domā, ka mans mērķis ir katru Tavu stulbību atspēkot?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:27, pirms 9 gadiem
nebuutu Masala, tad rezultaats buutu 10-4 taurinjus ieskaitot. pirmaas 30 min muuseejie veel pastaigaajaas pa arbatu, tad pieleca, ka johaidii - speele iet. ja turpinaas kaa pirmaas triis speeles, tad triis uzvaras un 1/4 muusu. ja ne, tad Polijaa leetaak sanaaks liidzi just

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:27, pirms 9 gadiem
Labākais kas spēlē ir - rezultāts. Šveicei pelnīta uzvara mums, uzbrukums impotents, aizsardzība atkal ar kļūdām, vārtsargs šoreiz nebija superglābējs.

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:27, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Šoreiz komentēju, kā man māca Namejs-bez statistikas. Ja pēc statistikas skatāmies tad mūsu vārtsargi ir 9. vietā turnīrā un tas nebūt nav kaut kas super.
vienmēr tā komentē, beidz liekuļot, nevis Namejs vainīgs tagad

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:27, pirms 9 gadiem
Nesapratu, kas tur Bukijam pusotru minūti pirms spēles beigām arī breinfarts iestājās, ka ripu nevis izmeta no zonas, bet precīzi piespēlēja Blūmam..... Edža arī kaut ko tur uz ceļiem vēl bakstijās un rezultātā tagad 1 vai 2 punktu vietā ir "baranka".... Cerams ka Miķelim nav nopietna trauma! Šodien viņš pelnīti bija labākais un cerams čalim trama nav nopietna, jo bez viņa patreiz mēs izkatamies pašvaki...

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:28, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Šveice bija bezdibeņa malā - 4 punki un pēc Latvijas nāk trīs varenie pretī, jeb viņiem neizkrist gribējās vairāk kā mums 1/4 finālu
Muļķības. No plikas gribēšanas nekas nav atkarīgs.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:28, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Funi, vai tiešām Tu domā, ka mans mērķis ir katru Tavu stulbību atspēkot?
Tu nespēj nevienu domu atspēkot

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:28, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag! Tu man par belaru vai mūsējo spēli vaicāji?
Jā, uz belaru uzvaru arī uzliku. Uz viņiem es uzliku tāpēc, ka arī no slovākiem šogad nekas īpašs nav. Uzliku uz rezultātu 2:4 belaru labā.
Tad jau tu 3 punktus panjeemi, es tikai vienu, bet arii prognozeeju, ka belari panjems, slovaakiem ne taas labaakaas izredzes tagad, jo jaaspeelee pret CAN, FIN, USA. Pirms chempja bija raksts, kuraa tika mineets, ka belariem saakumaa jaaspelee pret visiem favoriitiem, un es jau tad noraadiiju, ka slovaaki nekaadaa gadiijumaa shogad nebuus favoriitu lomaa pret belariem.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:28, pirms 9 gadiem
Zirgs izglābs jo viņš ir Latvjas labākais hokejists.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:29, pirms 9 gadiem
Aizmirstam mazos sapnīšus par 1/4F un sākam reālo cīnu - noturēties A grupā. Kā plānoju - vajag 6 punktus. Tātad no palikušajiem 9 jāņem 4. Tāt pat tas viens punkts šodien īpaši nepalīdzētu .. Protams nepatīkami zaudēt pretiniekam ko uzvarēja gan KAZ, gan NOR..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:30, pirms 9 gadiem
gaisma2 rakstīja: nebuutu Masala, tad rezultaats buutu 10-4 taurinjus ieskaitot. pirmaas 30 min muuseejie veel pastaigaajaas pa arbatu, tad pieleca, ka johaidii - speele iet. ja turpinaas kaa pirmaas triis speeles, tad triis uzvaras un 1/4 muusu. ja ne, tad Polijaa leetaak sanaaks liidzi just
Polija neriikos 1.divizijas A grupas turniiru 3.gadu peec kaartas

  -2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:30, pirms 9 gadiem
Deportivo rakstīja: Pa lielam man personīgi nepatika tas, ka Šveice spēlēja tā it kā viņiem nevis mums vakar bija bijusi brīvdiena.
Daudzi treneri saka, ka labāk ir spēlēt katru dienu, nekā ar raustītu spēļu grafiku. Galva īsti nepaspējot atiet no iepriekšējās spēles, un spēlētāji uzreiz ir gatavi mesties cīņā. Takā priekš letiņiem,iespējams, daudz labāk būtu bijis,ja arī viņi vakar būtu spēlējuši.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:30, pirms 9 gadiem
Deportivo rakstīja: Muļķības. No plikas gribēšanas nekas nav atkarīgs.
Tad Šveice negribot pie neizšķirta rezultāta mūs pa zonu beigās vazāja?

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:30, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Šitam piekrītu par 100. Jo vairāk tuvojas spēles beigas, jo vairāk jāmudas pa savu zonu. Kā jau teicu galīgi neizskatījās, ka SUI vakar bija spēle un mums brīvs.
5 mēsliņam no mūsu puses vienkārši laika vairs nepietika jeb šoreiz Šveice apspēlēja taktiski mūs

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:31, pirms 9 gadiem
Un beidzot 1.maiņa pamodīsies vai nē? Daugaviņš cenšas, bet partneri nespēj palīdzēt - Girgensons pagaidām šo līmeni nevelk .. 2.maiņa vismaz kautko veido un iebalsta ..

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:31, pirms 9 gadiem
Kas bija tas, kas meta ripu ārā no zonas? Vot tas ir tas kas noraka spēli b*e.

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:32, pirms 9 gadiem
Vai līdz šim ir bijis kādreiz, kad LAT vārtsargus maina pēc kārtas? Protams forši, ka mums 2 labi goliji, bet viņiem tas nepalīdz, ja nav pārliecības par uzticēšanos kā pirmajam ..

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:32, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau tu 3 punktus panjeemi, es tikai vienu, bet arii prognozeeju, ka belari panjems, slovaakiem ne taas labaakaas izredzes tagad, jo jaaspeelee pret CAN, FIN, USA. Pirms chempja bija raksts, kuraa tika mineets, ka belariem saakumaa jaaspelee pret visiem favoriitiem, un es jau tad noraadiiju, ka slovaaki nekaadaa gadiijumaa shogad nebuus favoriitu lomaa pret belariem.
Piedod, samelojos, jo uzliku 3:4 belaru labā. Šodien pagaidām pa divām spēlēm 2 pkt. nopelnīju. Kopā 26 pkt. jau salekušies.

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:33, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Daudzi treneri saka, ka labāk ir spēlēt katru dienu, nekā ar raustītu spēļu grafiku. Galva īsti nepaspējot atiet no iepriekšējās spēles, un spēlētāji uzreiz ir gatavi mesties cīņā. Takā priekš letiņiem,iespējams, daudz labāk būtu bijis,ja arī viņi vakar būtu spēlējuši.
Tā varētu būt, bet tomēr Šveicei bija 65 minūšu cīniņš. Tāpēc cerēju, ka šādās tādās epizodēs svaigums varētu nospēlēt par labu.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:33, pirms 9 gadiem
Apbrīnojami labs čempionāts tomēr!!!
Man nav ko pārmest.

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:35, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: Vai līdz šim ir bijis kādreiz, kad LAT vārtsargus maina pēc kārtas? Protams forši, ka mums 2 labi goliji, bet viņiem tas nepalīdz, ja nav pārliecības par uzticēšanos kā pirmajam ..
Tač liec reiz vārtsargus mierā. Viņiem ar mūsu izlases katastrofālo spēli savā zonā nav nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:35, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedod, samelojos, jo uzliku 3:4 belaru labā. Šodien pagaidām pa divām spēlēm 2 pkt. nopelnīju. Kopā 26 pkt. jau salekušies.
Man tikpat summaa punktu

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:36, pirms 9 gadiem
Deportivo rakstīja: Tā varētu būt, bet tomēr Šveicei bija 65 minūšu cīniņš. Tāpēc cerēju, ka šādās tādās epizodēs svaigums varētu nospēlēt par labu.
It seviski 3.perioda 2.pusee...

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:37, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tad Šveice negribot pie neizšķirta rezultāta mūs pa zonu beigās vazāja?
Šveice mūs zonā vazāja, jo bija fiziski un/vai meistarīgi labāka uz doto momentu. Tā kā tas vienmēr hokejā ir bijis un būs. Kāda gribēšana? Tu gribi teikt, ka Kanāda uzvarēja Ungāriju, tikai tāpēc, ka gribēja vairāk uzvarēt?