Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei sāpīgs zaudējums pret Šveici

Latvijas izlasei sāpīgs zaudējums pret Šveici
Rafaels Diazs un Oskars Cibuļskis
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas hokeja izlase, neskatoties uz daudzajiem noraidījumiem, prata atspēlēt trīs vārtu deficītu pret Šveici, taču mača izskaņā zaudēja vienus vārtus, ļaujot saviem pretiniekiem svinēt uzvaru 5:4.

Latvijas vārtos šodien stājās Edgars Masaļskis, kurš izlaida iepriekšējo maču pret Krieviju. Masaļskis spēles pirmajā trešdaļā bija būtisks faktors, lai mūsējie nenokļūtu iedzinējos, jo vairākas reizes lieliski glāba no vārtu zaudējuma. Latvijas sastāvā atgriezies Ronalds Ķēniņš, kurš diskvalifikācijas dēļ izlaida iepriekšējo maču un šodienas spēli uzsāka pirmajā maiņā.

Šveice maču uzsāka ļoti aktīvi, ātri nopelnot skaitlisko vairākumu, kad noteikumus pret Noā Šnēbergeru pārkāpa Andris Džeriņš, kurš izpelnījās 2+10 minūšu pārkāpumu. Spēlējot nevienādos sastāvos, Masaļskis vairākas reizes glāba komandu pēc bīstamiem šveiciešu metieniem. Latvijas izlase kādu brīdi bija iespiesta savā aizsardzības zonā, taču tad Šveice ātri vien palika trijatā, kad noteikumus pārkāpa Zamuels Valzers un Rafaels Diazs. Latvijas izlase nostājās pretinieku aizsardzības zonā un ilgāku laiku saspēlējās. Teicama iespēja bija Daugaviņam, taču viņš ripu meta nedaudz garām vārtiem. Lielo vairākumu mūsējie tā arī nerealizēja un pēc brīža atkal palika mazākumā, kad tiesnesis uz divām minūtēm noraidīja Edgaru Siksnu.

Vairākumā Šveices rindās ripu pret vārtu stabu raidīja viens no komandas līderiem Nino Nīderraiters, taču nedaudz vēlāk lieliski pa vārtiem no leņķa uzmeta Bukarts, ripai aizslīdot pavisam nedaudz gar vārtu līniju. Turpinājumā diskutablu noraidījumu izpelnījās Zemgus Girgensons, kurš veica spēka paņēmienu pret Nīderraiteru. Mazākumu mūsējie izturēja un devās vēl pēdējā uzbrukumā, taču līdz ar to pirmā trešdaļa noslēdzās.

Otrā trešdaļa iesākās identiski kā pirmā - jau ceturtais noraidījums, turklāt ļoti muļķīgs - Ralfs Freibergs padeva nūju Masaļskim, kurš to iepriekš pazaudēja. Četri mazākumi izrādījās pārāk daudz un Šveice mūsējos sodīja, kad pēc Svena Andrigeto metiena ripas lidojuma virzienu pielaboja Nīderraiters, tai lidojot vārtos - 0:1. Mūsējie joprojām kāpa uz tiem pašiem grābekļiem - šoreiz mazākumā Latviju atstāja Aleksejs Širokovs, kas atkal izrādījās liktenīgi. Šveice ātri nostājās pretinieku zonā, un pēc vairākām piespēlēm ripa nonāca pie Nīderraitera, kurš ar ātru metienu panāca 0:2, raidot ripu starp Masaļska kājsargiem. Pēc mirkļa vairākums jau mūsu komandai, taču to neizdevās realizēt.

Spēles otrā nogriežņa turpinājums kļuva vēl bēdīgāks - zaudēti vēl vieni vārti, kad pēc partnera piespēles ripa atsitās pret Gregorī Hofmana slidu un ielidoja vārtos - 0:3. Leonīda Beresņeva komanda gan prata saņemties un vienus vārtus atspēlēt, kad vairākumu realizēja Miķelis Rēdlihs, panākot 1:3. Latvijas izlase aktivizējās un kādā no epizodēm raidīja vel vienu ripu Šveices vārtos, kad pēc spēcīga Sotnieka metiena ripu atsita Reto Berra, taču pirmais pie tās piesteidzās Rēdlihs, kurš panāca - 2:3. Ar to vēl viss nebeidzās, jo intrigu atjaunoja Ķēniņa veiksmīgā spēle, kad uzbrucējs deva piespēli partnerim, taču tā pēc rikošeta veiksmīgi šķērsoja vārtu līniju. Mūsējie neticamā veidā atspēlēja trīs vārtus, kas ļāva trešdaļu noslēgt ar neizšķirtu 3:3.

Pēdējā trešdaļā turpinājās tas pats aktīvais hokejs, kas bija redzams iepriekš. Šveice izvirzījās vadībā, kad ar ļoti precīzu metienu izcēlās Andrigeto, panākot 3:4, tomēr Latvija atbilde nebija ilgi jāgaida - metienu no zilās līnijas izpildīja Guntis Galviņš un to pavisam minimāli pielaboja Aleksejs Širokovs, un ripa ielidoja vārtos - 4:4. Laikam ritot, kļuva skaidrs, ka spēles liktenis varētu izšķirties papildlaikā, tomēr tas nenotika un pusotru minūti pirms beigām Ēriks Blūms panāca 4:5, līdz ar to mūsējiem nācās ciest sāpīgu zaudējumu.

Latvijas izlases rindās visvairāk punktus savāca Miķelis Rēdlihs (2+0), Kristaps Sotnieks (0+2) un Oskars Cibuļskis (0+2), turklāt ļoti īsā laika sprīdī. Par labāko mūsējo rindās atzina Miķeli Rēdlihu, savukārt Šveices sastāvā Svenu Andrigeto.

Sportacentrs.com pirms mača veica aptauju, vai Latvijas izlases rindās ar vārtu guvumu izcelsies kāds no sākotnējiem pirmās maiņas uzbrucējiem (Daugaviņš, Girgensons, Ķēniņš) un no 518 atbilžu sniedzējiem 471 bija noskaņoti pozitīvi. Viņu prognoze izrādījās precīza, jo vārtus guva Ķēniņš, tiesa, tobrīd sākotnējie maiņu virknējumi jau bija izmainīti.

Pasaules čempionāts hokejā, 11. maijs

Latvija- Šveice 4:5 (0:0, 3:3, 1:2)
Vārti: 3:33 Nīderraiters (Andrigeto, Diazs) (vair.) 0:1, 26:06 Nīderraiters (Dibuā, Diazs) (vair.) 0:2, 28:30 Hofmans (Andrigeto, Šepi) 0:3, 33:24 Rēdlihs (Sotnieks, Cibuļskis) (vair.) 1:3, 37:23 Rēdlihs (Sotnieks, Cibuļskis) 2:3, 38:36 Ķēniņš 3:3 45:56 Andrigeto (Gērings) 3:4, 46:22 A. Širokovs (Galviņš, Daugaviņš) 4:4, 58:31 Blūms 4:5

Soda minūtes: 20:10
Metieni: 17:31
Vārtsargi: Edgars Masaļskis - Reto Berra

Latvija: Edgars Masaļskis (Elvis Merzļikins), Guntis Galviņš-Maksims Širokovs, Ronalds Ķēniņš-Zemgus Girgensons-Kaspars Daugaviņš; Kristaps Sotnieks-Edgars Siksna, Miķelis Rēdlihs -Andris Džeriņš-Roberts Bukarts; Oskars Cibuļskis-Aleksandrs Jerofejevs, Miks Indrašis -Gints Meija-Vitālijs Pavlovs, Aleksejs Širokovs -Māris Bičevskis-Rodrigo Ābols; Ralfs Freibergs, Edgars Kulda

A grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Čehija3210011:58
2.Šveice4112013:137
3.Krievija3200110:76
4.Zviedrija311019:75
5.Norvēģija311018:85
6.Dānija310107:84
7.Kazahstāna301029:122
8.Latvija400318:152

Pasaules čempionāta kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRez.
6. maijs16:15Zviedrija 1:2 P
7. maijs20:15Čehija3:4 PM
9. maijs16:15Krievija0:4
11. maijs16:15Šveice4:5
13. maijs20:15Dānija
14. maijs20:15Kazahstāna
17. maijs16:15Norvēģija

Latvijas izlases pēdējās tikšanās ar Šveici

GadsRezultāts
20152:1 P
20142:3
20101:3
20092:1 PM
20071:2
20164:5

  -1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:02, pirms 9 gadiem
tas pastalaam raksturiigi.
VilhelmsL rakstīja: Nu ja, ja komanda nespēj ne izmest ripu no zonas, ne nobloķēt metienus, ne traucēt uzbrucējam, ne nostumt aizsargus, pēc zaudējuma vislabāk atrast vainas Edgarā, Edgarā kurš izvilka mūs no zaudējuma iepriekšējās spēlēs, te pēkšņi viņš i nestabils ir, i vecs un Gudļevskis kurš nav spēlējis pēkšņi ir kļuvis labāks par Edgaru. PILNĪGS IDIOTISMS!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:02, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Paskaties ko pretinieki dara uzbrukumā, un ko mēs darām aizsardzībā. Mūs aizsardzībā brutāli izģērbj, un savā zonā nebūt neesam saimnieki. Tas pats nelaimīgais pēdējais gols. Jā, arī Masaļskis vainīgs, bet paskatieties ko dara mūsu aizsargi un uzbrucēji. Visi kā viens - stāv. Liela daļa bez tam vēl stāvēja priekšā Masaļskim.
Piekrītu ka aizsardzība iespējams ir visvājāka pēdējos cik tur gados, bet piekriti, Edgars ir laidis tauriņus arī ar mūsu max spēcīgāko defu

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:03, pirms 9 gadiem
kapec lv komandas parsvara zaude galotnes neka vinne......kad tas vienreiz beigsies.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:04, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Smiekli naak, ka visi noraksta Masalski peec vienas neveiksmiigas spelees, tas nekas, ka vins tikko aizvadiija savu labaako sezonu KHL
Un kā šis fakts iespaido šo turnīru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:04, pirms 9 gadiem
Ir cilvĒKi kuriem neparīk, ka es nekad nelamāju hokejistus. Es viņus kritizēju, gan DR , gan izlasi bet lamāt nekad. Skatos daudz hokeja spēles un redzu ko dara vārtsargi citās izlasēs un komandās. Vārtargi gandrīz visur spēlē ļoti labi, velk neticamo un uz tā fona mūsu vārtsargi ir normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:05, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Funis izlases sakarā vismaz ir objektīvs
objektīvs? nezinu kur redzi...man viņš atgādina tādu pašu mazohistu kā TRTD spēlēs! viss par ko viņš runā konkrēti par spēli ir viens vienā! protams, atmetot visu pārējo, kas neattiecas uz spēli...tad tā varētu varbūt teikt, bet man prasās pēc vārda - divkosis un liekulis!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:05, pirms 9 gadiem
Vispār spēle tika zaudēta jau 1.periodā un ja ne veiksimīgi sakritušās ripas 2.periodā beigās tad būtu sagrāve, un visa komanda ir pie tā vainīga, īpaši treneri, kuri nesavāca komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-05-11 19:05, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: kādā sakarā par belariem?

Jociņš!
Jūtu, ka mūsējiem SC komentētājiem šoreiz pat nav mierinājuma tajā ko sauc-pofig kā pašiem, bet galvenais ka kaimiņam govs nosprāgusi.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:06, pirms 9 gadiem
Eddzum tur nevajadzeja but. Ha 3 treneri katrs lobe savu speletaju. Smiekligi. Viens velk Abolu, otrs stumj Keninu tresais atbalsta Zemgu. Ka tai dzeja , katrs velk uz savu pusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:06, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju-tas mūsu izlasei jau tradicionāli cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu pret hokeja pasaules varenajiem, bet pret sev līdzīgiem sākt brīnumus rādīt. Vienalga kāds treneris pie izlases stūres.
Man tapāt, ka dažiem te vēl, neizpratni rada tas, ka Šveicei vakardien bija smaga spēle ar Dāniju, bet 3. perī mūs vazā. Par Masaļski -nevainoju viņu, bet lai arī spiediens Šveicei brīžiem bija liels un bija daudz mazākum, es pat teiktu bija maz labu vārtu gūšanas iespēju Šveicei. Izņemot vienu labu vairākuma izspēli Visi vārti diezgan ''pazili'. Bet nu LV varēja izlīst ar visu to, ka spēlē sūdīgi, jo SUI arī laida dauz ūdeņus.
Par to jāpiekrīt, ka šis jau sāk apriebties, labs čempja, sākums un tālāk atkal veicais labais stāsts.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-11 19:06, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kazahu 2.maiņas praktiski ir tikpat stipra cik mūsu pirmā , jo tur jau nāk KHL špīleri ar 25-35 punktiem sezonā, kas ir Indraša un Miķeļa līmenis. Viņiem ir divas ļoti labas maiņas. Kā izskatās viena laba maiņa - daudz ko var vērst par labu.
Miķelis labākajās sezonās ir metis 40 punktus sezonā, bet punkti nav jau viss, kas izsaka komandas spēku. Un Baris, uz kā balstās Kazahstānas izlase, šosezon ar visu šo spēku pat play-offos netika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:07, pirms 9 gadiem
Godīgi atzīsim, to "berīti" ar kuru mums atveda 5tos iejūdza Galviņš, kārtejo reizi nejēgdams ripu savaldīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-11 19:07, pirms 9 gadiem
Sveicei vajadzeja but panika pec lv kombeka,bet ne ka,tie bijam mes,kas turpinaja spelet haotiski,bardaks visas linijas

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:07, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir tikai mūsu ilūzija, ka visu laiku komandu var vilkt tikai vārtsargs. Ja aizsardzībā caurstaigājamā sēta, tad arī vārtsargs ne vienmēr var izvilkt visas spēles. Viņš arī ir tikai cilvēks.
Piekrītu Tev, bet arī saprotu, ka Latvija var uzvarēt tikai tad, ja vārtsarga spēle ir izcila, jo kļūdas būs vienmēr... Atceries Latvijas lielākās uzvaras bija, kad vārtos bija Irbe.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:08, pirms 9 gadiem
Deportivo rakstīja: Es personīgi domāju, ka Masaļskim tā ripa bija jātver. Jā, aizsargi palaida Plekaņecu, bet metiens nebija tik bīstams. Bet tāpēc man neceļās roka vainot Edgaru, jo visi agrāk vai vēlāk kļūdās. Un viņš ir daudz vilcis mūs, un, cerams, arī daudzas veiksmīgas spēles priekšā.
Ārī citus vārtus šodien labi vārtsargi neķertu. Šodien maigi sakot Masaļskis nebija formā. Jebkurā spēlē jebkurš vārtsargs glābj daudzas reizes. Jā k'ds vārtsargs neglābj tad viņš nespēlē izlasē vai komandā. Vārtsargs ir normāls ja viņš glābs daudzas reizes spēlē un ja viņš velk neticamos veidos tad viņš ir labs.
Nevajg iedomāties ka citās izlasēs vārtsargi laiž katru grūto metienu.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:08, pirms 9 gadiem
Ļoti labi Bukarts izmeta ripu no savas zonas!

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:08, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Būtu 4-4 ja nebūtu kļūda ... no vārtsarga, ļoti rupja kļūda. Brīvs, nepiesegts metiens, kā Masaļskis pats prasa. Ja ir tālais metiens, tad Edgars pats grib lai būtu viss metiens redzams. šoreiz bija tālais , viss redzams un pie tam nebija stiprs metiens.
Ja tantei būtu krāniņš, tad viņa būtu onkulītis.
Varbūt cilvēkam,kuram 50+, nevajag bīdīt varbūtības teorijas. Tas viss ir no sērijas kā būtu, ja būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:08, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Smiekli naak, ka visi noraksta Masalski peec vienas neveiksmiigas spelees, tas nekas, ka vins tikko aizvadiija savu labaako sezonu KHL
Pēc vienas neveiksmīgas spēles? Vienas? Kurā alā tu dzīvo pēdējos 15 gadus? Merzļikins ir cita kalibra vārtsargs, un tam nav nekāda sakara ar veiksmīgām vai neveiksmīgām spēlēm.

  +6 [+] [-]

, 2016-05-11 19:09, pirms 9 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Piekrītu ka aizsardzība iespējams ir visvājāka pēdējos cik tur gados, bet piekriti, Edgars ir laidis tauriņus arī ar mūsu max spēcīgāko defu
Ir gadījušies taureņi, ir. Bet nosauc vārtsargu, kuram taureņi nav ielidojuši? Tas pats Krievijas izlases bobrovskis ''vietējie SC eksperti'' šo jau sen bija norakstījuši, bet redz - spēlē pret Latviju nospēlēja izcili.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:09, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc nav neviena indīga komentāra par belariem?
Prognozees biji uzlicis uz vinju uzvaru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-05-11 19:10, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Pēc vienas neveiksmīgas spēles? Vienas? Kurā alā tu dzīvo pēdējos 15 gadus? Merzļikins ir cita kalibra vārtsargs, un tam nav nekāda sakara ar veiksmīgām vai neveiksmīgām spēlēm.
Nešaubos, ka tu būsi viens no tiem, kurš metīs kažoku atkal uz otru pusi, kad Latvijas vārtos būs Merzļikins, bet aizsardzībā turpinās darboties kā šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-11 19:10, pirms 9 gadiem
Liekat miera Pavlovu un Bicevski. 4.maina neatbild par rezultatu.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-11 19:11, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Var redzēt cik ļoti tu seko līdzi notiekošajam laukumā. Šogad esam elitē tikai un vienīgi pateicoties Masaļskim, Daugaviņam un Dārziņam!
Pilnīgs, 100% buļļa sūds. Tu tukši atkārto citu tukši skandinātas mantras bez nekāda pamata. Masaļskis bija vājš jau pagājušajā čempionātā. Šogad ir vēl vājāks. Bija vājš arī pirms 2 un 3 gadiem.

Ja pagājušajā čempī vārtos būtu Elvis, iespējams, ka nemaz nebūtu jākaplējas par izdzīvošanu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-11 19:11, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ārī citus vārtus šodien labi vārtsargi neķertu. Šodien maigi sakot Masaļskis nebija formā. Jebkurā spēlē jebkurš vārtsargs glābj daudzas reizes. Jā k'ds vārtsargs neglābj tad viņš nespēlē izlasē vai komandā. Vārtsargs ir normāls ja viņš glābs daudzas reizes spēlē un ja viņš velk neticamos veidos tad viņš ir labs.
Nevajg iedomāties ka citās izlasēs vārtsargi laiž katru grūto metienu.
Tas viss ir pašsaprotami, tāpēc nesaprotu, kāpēc Tu tikko uzrakstīji šito penteri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja