Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Kvēps: Indrašim pasaules čempionāts ies secen, gandrīz droši

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Kvēps: Indrašim pasaules čempionāts ies secen, gandrīz droši
Miks Indrašis pamet spēli
Foto: Gints Ivuškāns

Latvijas hokeja izlases vakar aizvadīja pārbaudes spēli pret Francijas valstsvienību (0:1). Diemžēl traumu guva mūsu uzbrucējs Miks Indrašis un nonāca slimnīcā. Sarunā ar "Latvijas Radio" mūsu izlases ārsts Jānis Kvēps atzīst, ka ārstēšanās varētu ilgt apmēram mēnesi, līdz ar to, gandrīz droši var teikt, ka pasaules čempionātā viņš nevarēs palīdzēt. Galīgais slēdziens gan būs zināms tikai pirmdien.

Otrajā trešdaļā uzbrucējs Miks Indrašis pēc sadursmes ar pretinieku pleca traumas dēļ devās uz ģērbtuvēm un vēlāk arī uz slimnīcu. Trešajā trešdaļā ripa sāpīgi trāpīja aizsargam Aleksandra Jerofejeva roku, un arī viņš devās uz ģērbtuvēm.

Latvijas hokeja ilggadējais doks Jānis Kvēps (74) atzīst, ka Indraša savainojums visai droši liegs viņam spēlēt pasaules čempionātā, savukārt Jerofejevam ar veselību viss ir kārtībā.

Aizvadītajā sezonā uzbrucējs Miks Indrašis (24) bija KHL klubā Rīgas "Dinamo" ceturtais rezultatīvākais spēlētājs - 59 mačos viņš sakrāja 31 (16+15) punktu. Latvijas galvaspilsētas dinamiešu aizsargs Aleksandrs Jerofejevs (30) klubā aizvadīja 38 spēles un savāca 7 (1+6) punktus.

2015. gada pasaules čempionāts risināsies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā (1.-17.maijs). Prāgas grupā mūsu pretinieces būs Kanāda, Zviedrija, Čehija, Šveice, Francija, Vācija un Austrija. Pasaules čempionātā pirmā spēle Latvijas hokejistiem būs 1. maijā pret Kanādas valstsvienību.

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaĻida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēna Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēna Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģijā)
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģijā)
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēna Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēna Rīga

Izmantotie resursi:
"Latvijas Radio"

Slēpts komentārs: PēterisP
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-11 12:12, pirms 10 gadiem
pat bailes iedomaaties kas buus PC.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2015-04-11 12:22, pirms 10 gadiem
Zel! Viens labs uzbrucejs minusa...
Bet no otras puses- nav launuma bez labuma, jo automatiski paveras iespeja kadam no jaunajiem. Labu iespaidu atstaja Abols, Bajaruns un vakar ari E. Kulda.
Starp citu, vai ir kada nopietnaka informacija par Girgensonu? Ja neskaita, to ko teica Belavskis, ka it ka atsacis treneties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-04-11 12:28, pirms 10 gadiem
Par Girgensonu viss skaidrs, trenēties nav atsācis un tas ko Beļavskis saka ir pilnīgas muļķības Buffalo ne uz ledus ne sausajā treniņā nepiedalā, visticamāk jau ka Lipmans pats kautko teicis Beļavskim un viņš doma ka bū, kautgan iespēja - nekāda

     [+] [-]

, 2015-04-11 12:29, pirms 10 gadiem
*Atvainojos par kļūdam iepriekšējā komentāra

  -1 [+] [-]

, 2015-04-11 12:29, pirms 10 gadiem
Hokeja fans32 rakstīja: Kuldam jau obligāti jāspēlē. Cik tad mums ir to Memoriāla kausa ieguvēju? Viņš jau junioru vecumā ar ir.
Kulda nav juniors.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-11 12:30, pirms 10 gadiem
Veselību Mikam, lai veseļojas

     [+] [-]

, 2015-04-11 12:35, pirms 10 gadiem
Mēs ceram uz to labāko! Negribas zaudēt ļoti labu uzbrucēju. Turies!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-11 12:45, pirms 10 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Zel! Viens labs uzbrucejs minusa...
Bet no otras puses- nav launuma bez labuma, jo automatiski paveras iespeja kadam no jaunajiem. Labu iespaidu atstaja Abols, Bajaruns un vakar ari E. Kulda.
Starp citu, vai ir kada nopietnaka informacija par Girgensonu? Ja neskaita, to ko teica Belavskis, ka it ka atsacis treneties.
Pagaidām trenē tikai ķermeņa augšdaļu jo kājas trauma vēl esot jūtama. Ticamība maza, ka būšot..

  -1 [+] [-]

, 2015-04-11 12:49, pirms 10 gadiem
Interesanti, ko Jevpalovs parādīs nometnē, ja palaidīs no Sharks sistēmas. Pie (ļoti) optimistiska varianta viņš varētu tieši Indraša lomu aizpildīt.

Kopumā, ja nāk klāt arī Karsums, tad nepavisam nebūtu tik traģisks tas uzbrukums. Ābols ir parādījis, ka mierīgi var 4. maiņu centrēt. Kulda ļoti centīgi kapājās.

Runā, ka mums centru neesot. Sprukts/Daugaviņš/Džeriņš/Ābols - kāda vaina? Te jau pat bez Bērziņa var iztikt.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-11 12:51, pirms 10 gadiem
Njaa... Tas tik noziimee ka Jevpalovam noteikti jaaspeelee chempii.Indrasis or viens no retajiem las var iemest, Lv izlasee daudz taadu nav...zheel.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-11 13:02, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Interesanti, ko Jevpalovs parādīs nometnē, ja palaidīs no Sharks sistēmas. Pie (ļoti) optimistiska varianta viņš varētu tieši Indraša lomu aizpildīt.

Kopumā, ja nāk klāt arī Karsums, tad nepavisam nebūtu tik traģisks tas uzbrukums. Ābols ir parādījis, ka mierīgi var 4. maiņu centrēt. Kulda ļoti centīgi kapājās.

Runā, ka mums centru neesot. Sprukts/Daugaviņš/Džeriņš/Ābols - kāda vaina? Te jau pat bez Bērziņa var iztikt.
Kas tad Daugaviņš par centru ?

     [+] [-]

, 2015-04-11 13:44, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kas tad Daugaviņš par centru ?
Nolans viņu iespēlēja centrā un noteikti, ka viņš ir labāks variants par Džeriņu vai Meiju 2. maiņas centrā.

Karsums-Daugaviņš-Jevpalovs varētu būt kaut kas interesants. Šaubos gan, ka Beļavskis riskēs likt uz jaunajiem tik lielas likmes. Starp citu, Jevpalovs sezonas beigās centrā arī drusku ir uzspēlējis, cik var saprast.

     [+] [-]

, 2015-04-11 13:46, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Interesanti, ko Jevpalovs parādīs nometnē, ja palaidīs no Sharks sistēmas. Pie (ļoti) optimistiska varianta viņš varētu tieši Indraša lomu aizpildīt.

Kopumā, ja nāk klāt arī Karsums, tad nepavisam nebūtu tik traģisks tas uzbrukums. Ābols ir parādījis, ka mierīgi var 4. maiņu centrēt. Kulda ļoti centīgi kapājās.

Runā, ka mums centru neesot. Sprukts/Daugaviņš/Džeriņš/Ābols - kāda vaina? Te jau pat bez Bērziņa var iztikt.
Daugaviņš nav centrs un Karsuma nebūs.

Līdz šim visi mēģinājumi ielikt centrā malējos (Daugaviņu, Indraši, Ķēniņu, utt.) ir beigušies ne ar ko. Arī Meija tagad centrā spēlējot nav savā vietā.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-11 13:55, pirms 10 gadiem
Vajag vasarā uz zālīti staigāt nevis aliņus ļurkāt. 25 gadīgs profesionāls sportists ar tīneidžera ķermeņa struktūru

     [+] [-]

, 2015-04-11 13:59, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Daugaviņš nav centrs un Karsuma nebūs.

Līdz šim visi mēģinājumi ielikt centrā malējos (Daugaviņu, Indraši, Ķēniņu, utt.) ir beigušies ne ar ko. Arī Meija tagad centrā spēlējot nav savā vietā.
Par Karsumu nesen tika ziņots, ka ieradīšoties pirmdien. No kurienes info, ka nebūs?

Par Daugaviņu nepiekrītu. Viņš noteikti centrā ir labāka alternatīva par Džeriņu, kam PČ 30 spēlēs ir 0 vārti. Nemaz nerunājot par Bērziņu vai Štālu.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-11 14:02, pirms 10 gadiem
Žēl! Savus golus vai pasus čempī jau atdotu un iespējams tieši Mika vārtu gūšanas un spēles veidošanas māka viņa maiņai var arī pietrūkt. Par Meiju runājot... kā malējais kaplis nav slikts, bet arī nekas vairāk.... par centru laikam tikai lielos murgos un absolūts nejēga var viņu ielikt, jo neviens, atkārtoju NEVIENS iepriekšējais koučs vai tas būtu Znaroks vai Nolans vai tas pats Šuplers (arī Ābols) pat lielākajos $ūdos nelika Meiju pa centru par cik redzēja, ka no viņa ir tāds pats centrs kā no āža dārznieks, bet te Beļa laikam ir izdomājis "jaunu riteni" atklāt?! Pagaidām viņam ar to spēles, saspēles, maiņu "atklāšanu" arī galīgi nesekmējas.... ka tik šogad mums nesanāk visu laiku sūdīgākais čempis Elitē un arī treneris...

  -3 [+] [-]

, 2015-04-11 14:21, pirms 10 gadiem
Labāk būtu otrādi ,Indrašis nekas nopietns,bet Jerofejevam PČ secen.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-11 14:36, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Daugaviņš nav centrs un Karsuma nebūs.

Līdz šim visi mēģinājumi ielikt centrā malējos (Daugaviņu, Indraši, Ķēniņu, utt.) ir beigušies ne ar ko. Arī Meija tagad centrā spēlējot nav savā vietā.
Beļavskis teica, ka plānojot Daugaviņu pa centru...un Karsums būšot pirmdien, tā teica Baldonieks.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-11 14:37, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Labāk būtu otrādi ,Indrašis nekas nopietns,bet Jerofejevam PČ secen.
vislabāk būtu, abi veseli...
p.s. katru gadu, kāds izkrīt stabils kandidāts nometnes laikā savainojuma dēļ...

  +4 [+] [-]

, 2015-04-11 14:41, pirms 10 gadiem
Žēl gan, ka Mikam tā sanāca... It kā jau uzbrukumā mums šogad pagaidām kadru netrūkst, bet nu Miks bija viens no tiem, kas varētu ņemt spēli uz sevi un lauzt, ja rastos tāda vajadzība. Cerams, ka Saša atradīs viņam cienīgu aizstājēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-11 14:48, pirms 10 gadiem
Piekrītu, ka Meija centram neder. Tad tik tiešam labāk Daugava... visādi citādi, žel par Miku. Būtu palīgs, bet nekā. Jācer, ka Karsiks, Daugava un Jevpalovs pievienosies. Pēdējam novēlu debiju kopā ar Ābolu jaunāko PČ. Turās, būs labi!

     [+] [-]

, 2015-04-11 14:59, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kas pērn izkrita?
Ševčenko...domāju stabils būtu braucējs , ja ne savainojums. Merzļikins ar atsvaidzināja savainojumu un neaizbrauca...Pujacs īsti neatceros, bet man liekas ar savainojumu startēja. vai pirms nometnes bija savainots vai nometnes laikā neatceros.

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:01, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: vislabāk būtu, abi veseli...
p.s. katru gadu, kāds izkrīt stabils kandidāts nometnes laikā savainojuma dēļ...
Daļēji piekrītu ,bet vienkārši Jerofejevs man nepatīk Latvijas izlasē,atceros kā Znaroks PČ laikā viņu nosēdināja malā,jo viņš zaudēja pretinieku uzbrucējiem visas divcīņas ,ātruma un spēka.

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:02, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Ševčenko...domāju stabils būtu braucējs , ja ne savainojums. Merzļikins ar atsvaidzināja savainojumu un neaizbrauca...Pujacs īsti neatceros, bet man liekas ar savainojumu startēja. vai pirms nometnes bija savainots vai nometnes laikā neatceros.
Pujacs traumu guva PČ pirmajās spēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-11 15:04, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Daļēji piekrītu ,bet vienkārši Jerofejevs man nepatīk Latvijas izlasē,atceros kā Znaroks PČ laikā viņu nosēdināja malā,jo viņš zaudēja pretinieku uzbrucējiem visas divcīņas ,ātruma un spēka.
Demiteru tagad liela, bet vakar norāva baigo grūbu...nesaku, ka Jerofejevs nenorautu kaut ko līdzīgu čempī, bet nu ko Beļavskis izlems ņemt, tas būs...
katrā ziņā mēs vienmēr atradīsim kuram krāgā krist

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:07, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Pujacs traumu guva PČ pirmajās spēlēs.
katrā ziņā neviens hokejists no tā nav pasargāts...un tādas likstas vairāk vai mazāk gadās visiem...atceros kaut kad pasen atpakaļ īsts nelaimes putns bija M.Bogdanovs kurš būdams diezgan stabils braucējs, divus gadus pēc kārtas lauza roku man liekas nometnes laikā.

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:08, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Demiteru tagad liela, bet vakar norāva baigo grūbu...
Ne tikai vakar, bet arī aizvakar.

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:10, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: katrā ziņā neviens hokejists no tā nav pasargāts...un tādas likstas vairāk vai mazāk gadās visiem...atceros kaut kad pasen atpakaļ īsts nelaimes putns bija M.Bogdanovs kurš būdams diezgan stabils braucējs, divus gadus pēc kārtas lauza roku man liekas nometnes laikā.
Uz vienu PČ jau viņš tomēr aizbrauca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:15, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Par ko lielīt Demiteru??? Nav viņam PČ ko darīt...
Pujacs, Kulda nav, Bārtulis ar nez vai būs...ja izkristu Jerofejevs...tad jau diži vairs nebūtu ko ņemt un aizbrauktu kā rezervists vismaz...nav jau diži daudz to aizsargu, katrā ziņā Porejs vēl trakāk krīt arā...vienīgi, ka tagad Ševčenko ir ieradies uz nometni.

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:17, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Žēl! Savus golus vai pasus čempī jau atdotu un iespējams tieši Mika vārtu gūšanas un spēles veidošanas māka viņa maiņai var arī pietrūkt. Par Meiju runājot... kā malējais kaplis nav slikts, bet arī nekas vairāk.... par centru laikam tikai lielos murgos un absolūts nejēga var viņu ielikt, jo neviens, atkārtoju NEVIENS iepriekšējais koučs vai tas būtu Znaroks vai Nolans vai tas pats Šuplers (arī Ābols) pat lielākajos $ūdos nelika Meiju pa centru par cik redzēja, ka no viņa ir tāds pats centrs kā no āža dārznieks, bet te Beļa laikam ir izdomājis "jaunu riteni" atklāt?! Pagaidām viņam ar to spēles, saspēles, maiņu "atklāšanu" arī galīgi nesekmējas.... ka tik šogad mums nesanāk visu laiku sūdīgākais čempis Elitē un arī treneris...
Var piekrist par treneri. Es jau gara acīm redzu Kalniņu vārtos un Meiju 2. maiņas centrā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-11 15:19, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: katrā ziņā neviens hokejists no tā nav pasargāts...un tādas likstas vairāk vai mazāk gadās visiem...atceros kaut kad pasen atpakaļ īsts nelaimes putns bija M.Bogdanovs kurš būdams diezgan stabils braucējs, divus gadus pēc kārtas lauza roku man liekas nometnes laikā.
Šitās nelaimes 90.-ajos vairākus gadus pēc kārtas bija arī Šiškovičam.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-11 15:24, pirms 10 gadiem
Nu gribu gan redzēt kā Meijam ies par centru spēlējot-interesanti,cik viņš līdz šim vinnēja iemetienus-to jau tā uz sitienu nevar tā nemaz apgūt.Slikti,ka Miks izkrīt-bija normāls pirmo 2 maiņu uzbrucējs ,kurš kaut ko varēja izveidot.Arvien vājāks tas sastāvs sāk izskatīties.Un,ja vēl nebūs Girgensons un Ķēniņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-11 15:28, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Cibuļskis, Rēdlihs, Sotnieks, Galvinš, M. Jass, Jerofejevs, Ševčenko, Bārtulis (?), M. Širokovs, Andersons - kaut kā neredzu vietu Demiteram sastāvā.
Viduvējš aizsargs ar 172 cm augumu, kā viņš var palīdzēt pie saviem vārtiem divcīņās???
izņem no sastāva Jerofejevu un Bārtuli(nav apstiprinats, ka būs)...es taču rakstīju, ja Jerofejevs izkristu traumas dēļ, ne jau, ka Demiters izkonkurētu Jerofejevu.
p.s. tik pat , labi Beļavskis var paņem Čuksti, kas tagad gatavojas U18 čempim...

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:40, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: p.s. tik pat , labi Beļavskis var paņem Čuksti, kas tagad gatavojas U18 čempim...
Tad viņš būs tikai trešais izlases vēsturē, kas vienā sezonā spēlējis U18, U20 un pieaugušo izlasē PČ - pēc Sprukta un Daugaviņa.

Arī Bārtulis 2005. gadā tika izlasē uz PČ 18 gados, bet viņš tajā sezonā nespēlēja U18.

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:50, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tad viņš būs tikai trešais izlases vēsturē, kas vienā sezonā spēlējis U18, U20 un pieaugušo izlasē PČ - pēc Sprukta un Daugaviņa.

Arī Bārtulis 2005. gadā tika izlasē uz PČ 18 gados, bet viņš tajā sezonā nespēlēja U18.
gan jau būtu arī U-18 , tik nepalaida Monktona play-off laikā...viņš jau uz PČ arī aizbrauca , tik man liekas, kad PČ gāja pilnā sparā.

     [+] [-]

, 2015-04-11 15:57, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau būtu arī U-18 , tik nepalaida Monktona play-off laikā...viņš jau uz PČ arī aizbrauca , tik man liekas, kad PČ gāja pilnā sparā.

Jā, tā bija.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-11 16:14, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Šitās nelaimes 90.-ajos vairākus gadus pēc kārtas bija arī Šiškovičam.
Arī Ignatjevs vairākas reizes neizbrauca, dabūjis traumu sagatavošanās laikā.

Par Indraši tiešām žēl - sadursme bija pamatīga. Man jau likās, ka bez sekām nepaliks.
Neredzu nevienu apspriežam LHV varoni Zabi.

     [+] [-]

, 2015-04-11 16:20, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Neredzu nevienu apspriežam LHV varoni Zabi.
Kādā ziņā , viņš ir varonis? ka zaudēja sēriju Kurbadam kopā ar Bukartu, Skvorcovu, Gipteru un Poreju?
citus no LHV es neredzu izlases nometnē...
pagaidām tur redzu tikai lūzerkomandas pārstāvjus
jeb apspriest tur nav ko...

     [+] [-]

, 2015-04-11 16:31, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu gribu gan redzēt kā Meijam ies par centru spēlējot-interesanti,cik viņš līdz šim vinnēja iemetienus-to jau tā uz sitienu nevar tā nemaz apgūt.Slikti,ka Miks izkrīt-bija normāls pirmo 2 maiņu uzbrucējs ,kurš kaut ko varēja izveidot.Arvien vājāks tas sastāvs sāk izskatīties.Un,ja vēl nebūs Girgensons un Ķēniņš.
Girgensons pa 99,99% nebūs (0,01 procentu dodu tik tam gadijumam, ja nu pēķšņi atlido citpanētieši un ar savām tehnoloģijām fiksi "sačinī" čalim kāju + vēl arī ar tām pašām tehnoloģijām atjauno viņam 1,5 menesi veco sportisko formu)! Ar Ķēniņu ir "cita opera", viņa tikšana netikšana ir atkarīga no Canucks sekmēm (neveiksmēm) gan arī farma sekmēm un neveiksmēm, jo arī tas būs PO un ja gadienā Canuks izkrīt, bet Comets turina kapāties tālāk AHL plovos, tad Ronalds vidrsīzākais tiks nosūtīts šiem palīgā.... = izlasē mēs viņu šogad varam redzēt tikai tādā gadijumā, ja gan Comets, gan Canucks izlido jau pirmajā kārtā!

     [+] [-]

, 2015-04-11 16:32, pirms 10 gadiem
TVNET žurnālists triperī laiž, ka nākošnedēļ būs pāris atteikumi izlasei, bez konkrētikas un jāgaida Baldonieka paziņojums dzeltenā prese...
https://twitter.com/EdgarsGaross/st...

     [+] [-]

, 2015-04-11 16:36, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: TVNET žurnālists triperī laiž, ka nākošnedēļ būs pāris atteikumi izlasei, bez konkrētikas un jāgaida Baldonieka paziņojums dzeltenā prese...
https://twitter.com/EdgarsGaross/status/586876461916774401
Volx ‏@Volx2 18m18 minutes ago
@Latvijas_hokejs @EdgarsGaross Jāatlaiž ir visi!


Mūs pašu vecbiedrs Volx spridzina!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-11 16:38, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Volx ‏@Volx2 18m18 minutes ago
@Latvijas_hokejs @EdgarsGaross Jāatlaiž ir visi!

Mūs pašu vecbiedrs Volx spridzina!!!
nu Volx vismaz šo paāzē...jēga sestdien tādu huiņu rakstīt, Garosam nagi niez tipa zinu , bet neteikšu...baigais noslēpums
ko ta Baldonieks nākošnedēļ tur var pateikt jaunu? tāpat jau daudziem skaidrs apmēram..
Girgensons, Bārtulis, Pujacs nebūs, varbūt Karsums vēl pārdomājis...

     [+] [-]

, 2015-04-11 16:44, pirms 10 gadiem
Mjā,galvenais,ka pārbaudes spēle. Neizskatās jau pārāk cerīgi.

     [+] [-]

, 2015-04-11 16:52, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu Volx vismaz šo paāzē...jēga sestdien tādu huiņu rakstīt, Garosam nagi niez tipa zinu , bet neteikšu...baigais noslēpums
ko ta Baldonieks nākošnedēļ tur var pateikt jaunu? tāpat jau daudziem skaidrs apmēram..
Girgensons, Bārtulis, Pujacs nebūs, varbūt Karsums vēl pārdomājis...
Par to jau arī smeju, ka to jefiņu abi paārzē! Daudz jau kam tur "atteikt" nav vairs....Girgis, Pujacs, Bārtulis pa 100% jau visdrīzākais nebūs, Karsums arī, domāju, drīzāk nebūs nekā būs! Protams Mārča mums šogad galīgi nepamaisītu (tas tā maigi vēl teikts), ja vēl arī Indrašis tagad nebūs... tāda galīgi "pašķidra" mums tā izlase būs.... + vēl Beļa tur kaut kādus brīnumus ar pozīcijas maiņām izdomā.... moš vēl beigās Masalu par centru pārtaisīs?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-11 17:34, pirms 10 gadiem
ja nopietni neuzlabosim sniegumu speles pret Norvegiju, iebrauksim loti lielas auzas. Nu nevaresim mes tureties PC tuvak nullei un metot vienus vartus ieksa uzvaret speles. Pat ar Haseku vartos. Pamazam impotence uzbrukuma sak tracinat un uztraukt.

     [+] [-]

, 2015-04-11 17:58, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: katrā ziņā neviens hokejists no tā nav pasargāts...un tādas likstas vairāk vai mazāk gadās visiem...atceros kaut kad pasen atpakaļ īsts nelaimes putns bija M.Bogdanovs kurš būdams diezgan stabils braucējs, divus gadus pēc kārtas lauza roku man liekas nometnes laikā.
Tas nelaimes putns nebij aizsargs Bondarevs?

     [+] [-]

, 2015-04-11 18:30, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: 2001. un 2002.gads Bogdanovs...Bondarevs man liekas vēlāk bija tik vienu gadu nevis divus pēc kārtas.
varbūt.
Es tik atceros, ka +/- tajā laika periodā viens nelaimes putns (Bondarevs?) pārbaudes spēlē Vācijā esot gūlies ripas ceļā un tika pie lauzta žokļa...

     [+] [-]

, 2015-04-11 18:32, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: varbūt.
Es tik atceros, ka +/- tajā laika periodā viens nelaimes putns (Bondarevs?) pārbaudes spēlē Vācijā esot gūlies ripas ceļā un tika pie lauzta žokļa...
Vai tas nevarēja būt Šiškovičs? Es kaut kā pa miglu atceros, ka tieši viņš tika pie lauzta (vaiga vai žokļa) kaula pārbaudes spēlē Vācījā.

     [+] [-]

, 2015-04-11 18:48, pirms 10 gadiem
OK, "Sarauj, Latvija!" rakstā par 1998. gada čempi teikts:
"Vācijas turnejā izlase atkal pazaudē aizsargu Šiškoviču - jau otro gadu pēc kārtas Aleksandrs tieši šajā zemē gūst savainojumu, kas viņam liedz pielaikot valstsvienības kreklu.

Starp citu, turpat ir pieminēts Fanduļs:
"Fanduļs jau otro gadu pēc kārtas savu izvēli nemaina, šoreiz viņš savu atteikumu izlasei pat nemotivē ar savainojumu, vienkārši - negribu un viss.?"

     [+] [-]

, 2015-04-11 21:00, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Kadas ta Bartulim problemas?
Viena tante teica, ka mugura un celis.

     [+] [-]

, 2015-04-11 22:30, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Vai tas nevarēja būt Šiškovičs? Es kaut kā pa miglu atceros, ka tieši viņš tika pie lauzta (vaiga vai žokļa) kaula pārbaudes spēlē Vācījā.
jā!! Tev taisnība - Šiškovičs!