Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U20 izlase pasaules čempionātu sāks ar spēli pret ungāriem

Krišs Upenieks

U20 izlase pasaules čempionātu sāks ar spēli pret ungāriem
Latvijas U-20 izlases galvenais treneris Kārlis Zirnis
Foto: Guntis Lazdāns/LHF

Latvijas U20 izlase šodien Francijā uzsāks cīņu par atgriešanos pasaules čempionāta elitē. 1. divīzijas turnīra ievada spēlē Latvija spēkosies ar Ungārijas hokejistiem. Mača sākums paredzēts pulksten 19:00.

U-20 izlase gatavošanos pasaules čempionātam uzsāka 28.novembrī. Pirmajās dienās valstsvienība aizvadīja treniņus nepilnā sastāvā, bet piektdien un sestdien komandai pievienojās padsmit hokejisti. Pirms došanās uz Franciju Zirnis kandidātu pulku samazināja un nosauca tos hokejistus, kas treniņnomenti turpinās pasaules čempionāta mājvietā.

Gatavojoties pasaules čempionātam Francijā, Latvijas izlases spēlētāji šā gada maijā piedalījās Melnās jūras kausā Sočos, jūlijā aizvadīja treniņnometni Brocēnos un Rīgā, kā arī novembra beigās startēja turnīrā Ventspilī.

Tieši puse Latvijas U20 izlases spēlētāju ikdienā pārstāv ārzemju jauniešu komandas. Pa trim spēlē Ziemeļamerikas Hokeja līgā (NAHL) un Šveices U20 čempionātā, divi pārstāvji ir NCDC, bet pa vienam – Savienoto Valstu Hokeja līgā (USHL), Ontārio Hokeja līgā (OHL) un Norvēģijā. Tāpat desmit spēlētāji ir no HK "Rīga", kas spēlē Krievijas Jaunatnes hokeja līgā, kā arī viens Rīgas "Dinamo" pārstāvis – Emīls Ģēģeris.

Latvijas izlase pasaules čempionāta pirmajā divīzijā A grupā spēlēs kopā ar Kazahstānu, Vāciju, Austriju, Ungāriju un mājiniekiem Franciju.

Video tiešraides no Latvijas izlases pasaules čempionāta pirmās divīzijas A grupas spēlēm iespējams vērot portālā: go.fanseat.com. Pret Ungāriju šovakar spēles sākums paredzēts pulksten 19:00.

Latvijas U20 izlases sastāvs

Vārds un uzvārdsGadsPoz.Klubs
Gustavs Dāvis Grigals1998VShreveport Mudbugs (NAHL)
Jānis Voris2000VHK Rīga (MHL)
Renārs Kārkls1999AHK Rīga (MHL)
Sandis Smons1999AGeneve Servette U20 (Šveice)
Arvils Bergmanis1999AHK Rīga (MHL)
Aleksejs Popovs1998AHK Rīga (MHL)
Pauls Svars1998AHK Rīga (MHL)
Roberts Kaļķis1998AHK Rīga (MHL)
Markuss Komuls1998AKenai River Brown Bears (NAHL)
Tomass Zeile1998ANorthren Cyclones (NCDC)
Vladislavs Nazarovs1998UStavanger OilersU20 (Norvēģija)
Artūrs Homjakovs1998UHK Rīga (MHL)
Renārs Cipruss1999UHK Rīga (MHL)
Rihards Melnalksnis1999ULangnau U20 (Šveice)
Daniels Bērziņš1999UHK Rīga (MHL)
Deniss Smirnovs1999UGeneve-Servette U20 (Šveice)
Renārs Krastenbergs1998UOshawa Generals (OHL)
Verners Egle1999UMadison Capitols (USHL)
Roberts Bļugers1998UFairbanks Ice Dogs (NAHL)
Erlends Kļaviņš1998UBoston Jr.Bruins (NCDC)
Emīls Ģēģeris1999URīgas "Dinamo"
Deniss Fjodorovs1998.UHK Rīga (MHL)

Izmantotie resursi:
LHF | Sākums

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:02, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Piemēri apgalvojumam? Hārtliju parakstija Savicka interesēs? Čempi norīkos Savicka interesēs? Bērnu hoķī veiktās izmaiņas veica Savicka labā? WTF.
piemēra, paskaties uz to, kā tiek izlases komplektētas - piemēram, pagajušajā IIHF pauzē novembrī. Vemt gribās...
Hārtliju vienkārši Savickis apēst nevarēja... Un nav jau zināms , cik ilgi LHF spēs par to maksāt...
Bērnu hoķī vēl daudz darāms - peiemerām, tā HS Rīga bezjēdzīgā braukāšana uz Krieviju turpinās...

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:05, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: piemēra, paskaties uz to, kā tiek izlases komplektētas - piemēram, pagajušajā IIHF pauzē novembrī. Vemt gribās...
Hārtliju vienkārši Savickis apēst nevarēja... Un nav jau zināms , cik ilgi LHF spēs par to maksāt...
Bērnu hoķī vēl daudz darāms - peiemerām, tā HS Rīga bezjēdzīgā braukāšana uz Krieviju turpinās...
Par izlases komplektāciju nepiekrītu. A no kurienes tad mums ņemt? No kkadām vācu vai zviedru 3.kārtas joberlīgām tikai tapēc ka tas nav Dinamo? Tāpat lielāka daļa no tā sastāva netiks, pats zini.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:07, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai Zemgus Šveicē būtu tikpat nerezultatīvs kā Ķēniņš?
Šveicē augsts līmenis, visi tur nevar būt rezultatīvi. Girgensons gan labāks spēlētājs par Ķēniņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:08, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Par izlases komplektāciju nepiekrītu. A no kurienes tad mums ņemt? No kkadām vācu vai zviedru 3.kārtas joberlīgām tikai tapēc ka tas nav Dinamo? Tāpat lielāka daļa no tā sastāva netiks, pats zini.
krīti vai nekrīti, bet ja Tu Latvijas hokeja sakarā zini vien tikai Dinamo un "joberlīgas", tad mums vairāk nav ko diskutēt... piemēram, mums drusku vairāk jauniešu nekā tikai tie, kas spēle HK Rīga

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 20:10, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: krīti vai nekrīti, bet ja Tu Latvijas hokeja sakarā zini vien tikai Dinamo un "joberlīgas", tad mums vairāk nav ko diskutēt... piemēram, mums drusku vairāk jauniešu nekā tikai tie, kas spēle HK Rīga
Lūdzu studijā nosauc konkrētas līgas un spēlētājus no kurienes kādu nepaņēma, savādāk tev taisnība- diskusija ir lieka.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:12, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: tas redzams, jā. sausa statistika. bet zirnis mani nekad nav pārliecinājis. ceru, ka šoreiz viņam tas izdosies., bet īstas pārliecības nav.izskatās pēc mutesbraucēja vairāk.
mani vairāk nepatīka pārsteidza, cik vāji novembrī spēlēja U20 izlase, kur vairums sastāvā bija no HK Rīga - ja džeki līdz 18-19 gadu vecumama nav iemācīti piespēli iedot, tad Zirnis nedēļas laikā tur neko nevar mainīt...

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:14, pirms 7 gadiem
Tagad jau U18 kandidātos arī nav paņemti visi labākie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:17, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: HS Rīga bezjēdzīgā braukāšana uz Krieviju turpinās...
Nu, tā tagad ir demagoģija - tu pats lieliski zini, ka viņi brauks, kamēr vien vecāki to gribēs. Jo vecāki maksā naudu un pasūta mūziku. Nekāds Kirovs vai Aigars ar varu to nemainīs.
Tev no malas, dīvānā sēžot šķiet bezjēdzīga, viņiem esot tajā visā iekšā šķiet savādāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:17, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Tagad jau U18 kandidātos arī nav paņemti visi labākie.
protams, ka nav! Jo LHF pirmkārt strādā Skanstes ielas interesēs...

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:18, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: protams, ka nav! Jo LHF pirmkārt strādā Skanstes ielas interesēs...
Konkrēti, vārdus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:19, pirms 7 gadiem
ir kkur live stream?

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 20:19, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Nu, tā tagad ir demagoģija - tu pats lieliski zini, ka viņi brauks, kamēr vien vecāki to gribēs. Jo vecāki maksā naudu un pasūta mūziku. Nekāds Kirovs vai Aigars ar varu to nemainīs.
Tev no malas, dīvānā sēžot šķiet bezjēdzīga, viņiem esot tajā visā iekšā šķiet savādāk.
viņi brauks tik ilgi, kamēr LHF to atbalstīs un atļaus. Bez LHF atļaujas viņi vienkārši NEDRĪKSTĒTU to darīt.
Un tas nebūtu nekas jauns Eiropas hokeja vēsturē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 20:20, pirms 7 gadiem
fanotājs a rakstīja: Kalvītis Aigars
Es par spēlētājiem kurus itkā neizsauc runāju, lol.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 20:23, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: viņi brauks tik ilgi, kamēr LHF to atbalstīs un atļaus. Bez LHF atļaujas viņi vienkārši NEDRĪKSTĒTU to darīt.
Un tas nebūtu nekas jauns Eiropas hokeja vēsturē.
Jā - un lielākā daļa no viņiem vispār aizbrauks prom.
Liela daļa jau tikai tāpēc palika, ka ir iespēja spēlēt arī citur.
Tāpēc neviens neko neaizliegs.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:25, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Nu, tā tagad ir demagoģija - tu pats lieliski zini, ka viņi brauks, kamēr vien vecāki to gribēs. Jo vecāki maksā naudu un pasūta mūziku. Nekāds Kirovs vai Aigars ar varu to nemainīs.
Tev no malas, dīvānā sēžot šķiet bezjēdzīga, viņiem esot tajā visā iekšā šķiet savādāk.
Bija pirms laikam gada diskusija LTV7 kurā daži jaunatnes treneri kritizēja komandu braukāšanu uz Sanktpēterburgas čempionātu.Jo tā braukāšana atņem daudz laika treniņiem.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:25, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Jā - un lielākā daļa no viņiem vispār aizbrauks prom.
Liela daļa jau tikai tāpēc palika, ka ir iespēja spēlēt arī citur.
Tāpēc neviens neko neaizliegs.
neaizbrauks.
Un pat ja daļa aizbrauks, tas nebūtu tas sliktākais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:27, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: neaizbrauks.
Un pat ja daļa aizbrauks, tas nebūtu tas sliktākais...
Abrag, kapēc tu izvairies no jautājuma atbildēšanas? Kurus konkrēti spēlētājus nepamaņēma uz u18 izlasi, dinamo sistēmas vietā? Lūdzu, nosauc viņus.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:29, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Da labāk kaut uz Marsu regulāri lidot, ja tur ir aattiecīgs līmenis, nevis kūkot vistu kūtī, nekur neizbraucot un bezjēdzīgi gaiļoties no gada uz gadu savā starpā
Nē labāk ir vairākas līdzvērtīgas bērnu un jauniešu komandas visos vecumos bez dinamo centralizācijas.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:30, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Bija pirms laikam gada diskusija LTV7 kurā daži jaunatnes treneri kritizēja komandu braukāšanu uz Sanktpēterburgas čempionātu.Jo tā braukāšana atņem daudz laika treniņiem.
Iespējams, ka tā arī ir.
Bet - tā ir vecāku izvēle, kur un kā viņu bērns trenējas un spēlē.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:31, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Iespējams, ka tā arī ir.
Bet - tā ir vecāku izvēle, kur un kā viņu bērns trenējas un spēlē.
To diskusijā arī pieminēja.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:32, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Abrag, kapēc tu izvairies no jautājuma atbildēšanas? Kurus konkrēti spēlētājus nepamaņēma uz u18 izlasi, dinamo sistēmas vietā? Lūdzu, nosauc viņus.
es, piemēram, uzrakstīšu 30 uzvārdus, Tu apstrīdēsi. Ko tālāk? Man nav intereses diskutēt par atseviškiem uzvārdiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:33, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Nē labāk ir vairākas līdzvērtīgas bērnu un jauniešu komandas visos vecumos bez dinamo centralizācijas.
Jebkurā gadijumā Dinamo ilgi vairs nepastāves, tas ir skaidrs- Krievijā tagad ir diezgan nopietna ekonomiskā krīze un pietiek tik nokristies naftas cenām un tāds Dinamo aizies pa pieskari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:33, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Iespējams, ka tā arī ir.
Bet - tā ir vecāku izvēle, kur un kā viņu bērns trenējas un spēlē.
vecāku izvēle, kurā koamndā spēlē viņu atvase.
Kurā līgā (lasi, valstī!) spēle konkrēta komanda - tā jau ir LHF atbildība (nevis vecāku).

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:34, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: es, piemēram, uzrakstīšu 30 uzvārdus, Tu apstrīdēsi. Ko tālāk? Man nav intereses diskutēt par atseviškiem uzvārdiem.
Ja piemēri būs stulbi es apstrīdēšu, ja nē tad piekritīšu Tev. Bet bez konkrētiem uzvārdiem viss pārējais ir ļurināšana. Da bļin nosauc kaut VIENU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:37, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Ja piemēri būs stulbi es apstrīdēšu, ja nē tad piekritīšu Tev. Bet bez konkrētiem uzvārdiem viss pārējais ir ļurināšana.
stop!
Tad Tu izvērtēsi, cik stulbs vai nestulbs ir konkrētais uzvārds? Nu nē - es Tev neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja