Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lieliskā Auziņa spēle ļauj latviešiem no Minskas aizbraukt neuzvarētiem

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Lieliskā Auziņa spēle ļauj latviešiem no Minskas aizbraukt neuzvarētiem
Latvijas izlase priecājas par uzvaru Minskā. Foto: LHF

Latvijas hokeja izlase Boba Hārtlija, Edgara Masaļska un Arta Ābola vadībā noslēgusi pārbaudes turnīru Baltkrievijā. Pēdējā spēlē, kurā izšķīrās turnīra uzvarētāju liktenis, pēcspēles metienu sērijā ar 2:1 uzvarēja Latvijas izlase, sarūgtinot mājiniekus baltkrievus. Latviešu vārtos teicams sniegums Jānim Auziņam, kurš atvairīja visus pēcspēles metienus.

Latvijas izlasei padevās teicams spēles sākums - ar nelielas veiksmes palīdzību viesi jau pirmajā minūtē izvirzījās vadībā. Edgars Kulda izpildīja metienu no asa leņķa, baltkrievu vārtsargs Dmitrijs Miļčakovs aizgulējās, un ripa virs vārtsarga pleca ielidoja vārtos (1:0). Mājinieki uzreiz metās atspēlēties, taču Jāņa Auziņa sargātajiem vārtiem lielu apdraudējumu neradīja. Perioda vidū pie pirmā vairākuma tika Latvija. Laba iespēja gūt vārtus bija Mārtiņam Dzierkalam, taču uzbrucējs tukša vārtu stūra priekšā nespēja ripu apvaldīt. Aktīvs bija arī Kulda, kurš vienatnē izlauzās līdz Miļčakova vārtiem, bet vārtsargs glāba savu komandu pēc Kuldas metiena no neērtā satvēriena.

Vēlāk atkal rupju kļūdu pieļāva Miļčakovs, kas gan šoreiz nepārvērtās Latvijas izlases vārtu guvumā. Vārtsargs aiz vārtiem centās atspēlēt ripu aizsargam, tomēr ripu nogādāja uz vārtu priekšu, kur jau pēc tās pie tukšiem vārtiem traucās Juris Upītis, tiesa, baltkrievu aizsargi spēja briesmas novērst. Perioda pašā izskaņā baltkrieviem padevās vairāki ļoti bīstami uzbrukumi, bet pārliecinoši vārtos darbojās Auziņš.

Arī otrā trešdaļa sākās augstā tempā, taču iniciatīva bija pārgājusi mājinieku pusē. Ar vairākiem labiem uzbrukumiem gan izdevās atbildēt arī Latvijai. Precīzi vārtos gan darbojās abu komandu vārtsargi. Pēc latviešu pozicionālās kļūdas divatā pret vienu Kristapu Jākobsonu izrāvās divi Baltkrievijas uzbrucēji, bet aizsargs nospēlēja teicami, kritienā izsitot pretiniekam ripu. Soļigorskas ''Shakhter'' uzbrucējs Viktors Turkins centās gūt vārtus ar individuālu spēli, veicot skaistu māņkustību un no aizvārtes tiekot vārtu priekšā, bet Auziņš joprojām neļāva sevi pārspēt.

Baltkrievu spiediens pieauga, un pēc Artjoma Kislija metiena Latvijas izlasi no vārtu zaudējuma glāba vārtu stabs. Pretinieku ofensīvu trešdaļas izskaņā izdevās pārtraukt ar ilgstošu uzbrukumu, Miļčakovam atvairot bīstamus Paula Svara un Edgara Homjakova metienus. Vairākumā lieliskā metiena pozīcijā nonāca Vladislavs Adeļsons, tomēr uzbrucējam no tuvas distances neizdevās dubultot pārsvaru. Trīs minūtes pirms otrā perioda beigām baltkrievi beidzot panāca savu. Viduszonā viesi aizrāvās ar ripas atņemšanu, pēc tās dodoties veseliem četriem hokejistiem, bet ripu ieguva mājinieki, un trijatā ar piespēlēm izraustīja gan aizsargu Hugo Jansonu, kurš vienīgais bija palicis aizsardzībā, gan Auziņu, un Vladimiram Deņisovam atlika raidīt ripu tukšos vārtos (1:1).

Sākoties trešajam periodam, laukumā joprojām dominēja mājinieki, iegūstot lielu pārsvaru ripas kontrolē. Latviešiem nācās spēlēt arī mazākumā, tomēr četratā pret pieciem izdevās nosargāt vārtus neskartus. Brīdi vēlāk viesi tika arī pie vairākuma. Rūdolfs Maslovskis teicami vārtu priekšā atrada Bruno Zabi, bet ''Liepājas'' uzbrucējam Miļčakovu pārspēt neizdevās. Latvijas izlases treneru korpuss pamainīja arī komandas uzbrucēju virknējumu sastāvus. Pēdējās pamatlaika minūtēs labas iespējas bija abām komandām, bet 20 sekundes pirms pamatlaika beigām Dzierkals nopelnīja vairākumu savai komandai.

Pagarinājumu līdz ar to latviešiem bija iespēja sākt četratā pret trijiem pretinieku hokejistiem. Vairākumā bīstami metieni padevās Robertam Mamčicam un Artūram Salijam, bet vietā bija Miļčakovs. Arī vienādos sastāvos krietni aktīvāka bija Latvijas izlase, tomēr nepilnu minūti līdz papildlaika beigām noraidījumu nopelnīja Oskars Batņa. Mazākumā latvieši spēlēja ļoti pašaizliedzīgi, viena uzbrukuma laikā trīs metienus bloķējot Artūram Salijam un Rihardam Marenim.

Uzvarētāja noskaidrošanai bija nepieciešama pēcspēles metienu sērija. Precīzi savos mēģinājumos bija Egils Kalns un Rūdolfs Maslovskis, bet vārtsargs Jānis Auziņš atvairīja visus pretinieku soda metienus, uzvaru ar 2:1 izcīnot Latvijas izlasei, kas triumfēja arī visā turnīrā.

Baltkrievija - Latvija 1:2 PM (0:1;1:0;0:0)

Vārti: 0:51 Kulda (Homjakovs, Svars) 0:1, 36:58 Deņisovs (Gavruss, Feoktistovs) 1:1, 65:00 Kalns (p.m.) 1:2.
Soda minūtes: 8:8
Vārtsargi: Dmitrijs Miļčakovs - Jānis Auziņš

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Latvija3210010:38
2.Baltkrievija3201010:47
3.Francija301026:112
4.Slovēnija300124:111

Latvijas izlases sastāvs EIHC turnīram Minskā:

Vārtsargi: Jānis Auziņš (HK “Prizma”), Rihards Cimermanis (HK “Zemgale/LLU”)
Aizsargi: Ralfs Freibergs (HC “Zlin”, Čehija), Artūrs Salija (HK “Poprad”, Slovākija), Eduards Hugo Jansons (“Neftyanik”, Krievija), Roberts Mamčics (Rīgas “Dinamo”), Roberts Kaļķis (HK “Rīga”), Pauls Svars (HK “Rīga”) un Kristaps Jākobsons (“Zemgale/LLU”), Rihards Ķuzis (HK "Prizma").
Uzbrucēji: Edgars Kulda (HC “Zlin”, Čehija), Oskars Batņa, Mārtiņš Dzierkals, Frenks Razgals, Rihards Marenis, Roberts Lipsbergs (visi Rīgas “Dinamo”), Vladislavs Adeļsons (“Zemgale/LLU”), Bruno Zabis (HK “Liepāja), Juris Upītis, Edgars Homjakovs, Lauris Rancevs (visi HK “Kurbads”), Rūdolfs Maslovskis (HK “Mogo”), Egils Kalns (HK “Liepāja”).

Euro Ice Hockey Challenge: (Baltkrievija, Minska)

DatumsLaiksSpēleRez.
08.11.2018.13:15Latvija – Slovēnija4:1
09.11.201814:30Latvija – Francija4:1
10.11.201818:30Latvija – Baltkrievija2:1 (PM)

 +17 [+] [-]

, 2018-11-10 21:15, pirms 6 gadiem
Malači!!!

 +15 [+] [-]

, 2018-11-10 21:16, pirms 6 gadiem
Bobs zvērs!

 +17 [+] [-]

, 2018-11-10 21:17, pirms 6 gadiem
Ļoti labi izskatījās mūsējie, negaidīti!

 +16 [+] [-]

, 2018-11-10 21:18, pirms 6 gadiem
Hārtlijs ir brīnumdaris. OHL - 2/3, DR 1/3 un tie vājākie, bet uzvara Minskas turnīrā ar šo sastāvu. Hārtlijs!!!

 +13 [+] [-]

, 2018-11-10 21:18, pirms 6 gadiem
Interesanti, ko Matulis atkal izdomās, lai ieknābtu Bobam?

 +16 [+] [-]

, 2018-11-10 21:22, pirms 6 gadiem
Uzvarai ir tikai viena atslēga - Hārtlijs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2018-11-10 21:23, pirms 6 gadiem
Tikmēr Matulis turpina domāt..?!

 +18 [+] [-]

, 2018-11-10 21:23, pirms 6 gadiem
labas spēles ,vismaz Hārtlijam palika skaidrs ,kurus ir vērts aicināt turpmāk uz izlases spēlēm ,man personīgi patika vārtsargu spēl,ja godīgi patīkams pārsteigums,savā līmenī nospēlēja aizsargi,patika Salija ,Mamčičs,runājot par uzbrucējiem ,ja nezinātu kur katrs spēlē ,nemaz neatšķirtu OHL vīrus no KHL kadriem,tas protams runā par labu pirmajiem,Razgals,Batņa,Dzierkals nu ne par matu labāki par Kalnu,Zabi ,Maslovski un pārējiem..skaidri redzams ,ka nekādu jūtamu artavu RD no šiem kadriem negaidīt..

     [+] [-]

, 2018-11-10 21:24, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesanti, ko Matulis atkal izdomās, lai ieknābtu Bobam?
Interesanti , ko izdomās Namejs lai ieknābtu Hārtlijam. Matulis tomēr ar loģiku draudzējās un ar laiku varbūt atzīs ka Hārtlijs ir labs.

  +6 [+] [-]

, 2018-11-10 21:26, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: labas spēles ,vismaz Hārtlijam palika skaidrs ,kurus ir vērts aicināt turpmāk uz izlases spēlēm ,man personīgi patika vārtsargu spēl,ja godīgi patīkams pārsteigums,savā līmenī nospēlēja aizsargi,patika Salija ,Mamčičs,runājot par uzbrucējiem ,ja nezinātu kur katrs spēlē ,nemaz neatšķirtu OHL vīrus no KHL kadriem,tas protams runā par labu pirmajiem,Razgals,Batņa,Dzierkals nu ne par matu labāki par Kalnu,Zabi ,Maslovski un pārējiem..skaidri redzams ,ka nekādu jūtamu artavu RD no šiem kadriem negaidīt..
No taviem 6 nosaukatajiem Dzierkals , Kalns tomēr izdalījās kā labākie. Zabis, Razgals kā vājākie.

 +14 [+] [-]

, 2018-11-10 21:30, pirms 6 gadiem
Apsveicu ar uzvaru! Sīkums protams, bet ļoti patīkami. Čaļiem novēlu pozitīvo ņemt uz klubiem un tur kārtīgi noplosīties...

  +9 [+] [-]

, 2018-11-10 21:30, pirms 6 gadiem
Es uzskatu ka joprojām tie Latvijas hokeja līgas spēlētāji nav profesionāļi, bet amatieru līmeni spēlē , bet labi Hartlijs motivējis viņus.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-10 21:32, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: No taviem 6 nosaukatajiem Dzierkals , Kalns tomēr izdalījās kā labākie. Zabis, Razgals kā vājākie.
es vienkārši gribēju uzsvērt,ka RD kadri nospēlēja vāji,noskatijos speciāli šo spēli uzmanīgi,jo interesēja vai Dzierkals ir vismaz apguvis ieejot zonā piespēlēt,pāris reizes mēģināja,bet neveiksmīgi..es nezinu ar ko viņš izdalijās paŗējo vidū? ar ātro slidojumu? jā tas viņam ok ,bet tas arī viss,ne metiena ,ne piespēļu..

  +7 [+] [-]

, 2018-11-10 21:34, pirms 6 gadiem
Malači. Prieks.
Hmmm lika aizdomāties Kalnam statistika ļoti laba, bobs slavē ( intervija minēja ka viena soļa attāluma pagaišgad bija no PČ). Razgals, Lipsbergs, Batna, Dzierkals regulāri spēle RD( neteiksim tas labākais sniegums) Bet Kalnam nav iespējas. Interesanti.

  +9 [+] [-]

, 2018-11-10 21:38, pirms 6 gadiem
Kalns un Auziņš būs pavasarī kandidātu sarakstā tas ir noteikti

  +9 [+] [-]

, 2018-11-10 21:38, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Uzvarai ir tikai viena atslēga - Hārtlijs!
uzvarai ir viena atslēga - mūsu čaļu pašatdeve visas spēles garumā.

  -4 [+] [-]

, 2018-11-10 21:39, pirms 6 gadiem
Uh molodčiki!
Ko šovakar?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-10 21:39, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Kalns un Auziņš būs pavasarī kandidātu sarakstā tas ir noteikti
piekrītu ,pozitīvs turnīrs abiem,Auziņš malacis..oi atvainojos- molodčiks

  +8 [+] [-]

, 2018-11-10 21:40, pirms 6 gadiem
Es domāju Kalns ir jāsauc arī uz Dinamo

  +9 [+] [-]

, 2018-11-10 21:40, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Kalns un Auziņš būs pavasarī kandidātu sarakstā tas ir noteikti
runājot par Auziņu - mums ir arī Merzļikins, Punnenovs, Kalniņš, Kivlenieks, Gudļevskis, vēl arī Mitēns, Grigals...
Kalns šajā pavasarī bija ne tika sarakstā, bet arī gandrīz līdz pēdējam brīdim cerēja uz braucienu uz PČ...

  +5 [+] [-]

, 2018-11-10 21:40, pirms 6 gadiem
Par lielu Ivaru!

  +5 [+] [-]

, 2018-11-10 21:43, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Par lielu Ivaru!
Punnenovu?

  +8 [+] [-]

, 2018-11-10 21:46, pirms 6 gadiem
Patīkami skatīties uz šīs komandas rādīto sniegumu! Malači! Pirms turnīra biju pesimistiskāk noskaņots par mūsu izredzēm, bet redz, ka mums ir pavisam nesliktas rezerves, nu vismaz šim līmenim.
Izskatās, ka Hārtlijs visiem spēlētājiem ir milzīga autoritāte, ka visi spēlē uz maksimumu. Neviens negrib viņa acīs izskatīties nevarīgs un vārgs.

  +9 [+] [-]

, 2018-11-10 21:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti , ko izdomās Namejs lai ieknābtu Hārtlijam. Matulis tomēr ar loģiku draudzējās un ar laiku varbūt atzīs ka Hārtlijs ir labs.
Matulis teica ka Hartliju nevajag glorificēt, ka arī citi treneri ir sasniegusi labus rezultātus ar izlasi, viņš Latvijas izlases konetkstā neredz īpašo Hartlija pārākumu, atkārtoju - izlases kontekstā. Bet viņs nekad nav teicis, ka Hartlijs būtu slikts treneris, tā ka īsti nesaprotu, kas viņam ar laiku būtu jāatzīst.

  +8 [+] [-]

, 2018-11-10 21:48, pirms 6 gadiem
Pārsteidzoši labs sniegums
malači

  +4 [+] [-]

, 2018-11-10 21:48, pirms 6 gadiem
Interesanti ka RD spēlētāji sēž uz bankas ....

  +4 [+] [-]

, 2018-11-10 21:50, pirms 6 gadiem
Kungi un dāmas, iepazīstaties - Bobs Hārtlijs!

     [+] [-]

, 2018-11-10 21:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Matulis teica ka Hartliju nevajag glorificēt, ka arī citi treneri ir sasniegusi labus rezultātus ar izlasi, viņš Latvijas izlases konetkstā neredz īpašo Hartlija pārākumu, atkārtoju - izlases kontekstā. Bet viņs nekad nav teicis, ka Hartlijs būtu slikts treneris, tā ka īsti nesaprotu, kas viņam ar laiku būtu jāatzīst.
da Funārins jau kā vienmēr demagoģiju dzen, bezjēgā tukšu irst ir viņa jājamzirdziņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-11-10 22:27, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kuru tad? Liepājas Bocmani?
Viņš jau tāpat ir liels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-11-10 22:31, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Interesanti zināt, vai Profesors Abrags LPSR laikos bija tikpat aktīvs DR heiteris kā tagad?
Neticu, ka viņš atzīsies

  +1 [+] [-]

, 2018-11-10 22:38, pirms 6 gadiem
hokejs varbūt ne tik meistarīgs, bet noteikti azartisks un ātrs, man godīgi sakot ļoti patika šis turnīrs, garlaicīgi nebija. Varbūt dažubrīd izskatījās, ka daži kadri cenšās mazlietiņ individuāli nospēlēt, it kā var saprast, katram gribās sevi iecelt gaismā. Atbildot uz Matuļa spriedelējumu par to, kas šajā nomināli 3. LV izlases sastāvā ir ko pārbaudīt? Gluži vienkārši - pirmā sastāva gatavību strādāt un spēju sajust, ka konkurence kož pēcpusē

  +3 [+] [-]

, 2018-11-10 22:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Matulis teica ka Hartliju nevajag glorificēt, ka arī citi treneri ir sasniegusi labus rezultātus ar izlasi, viņš Latvijas izlases konetkstā neredz īpašo Hartlija pārākumu, atkārtoju - izlases kontekstā. Bet viņs nekad nav teicis, ka Hartlijs būtu slikts treneris, tā ka īsti nesaprotu, kas viņam ar laiku būtu jāatzīst.
Štrunts par Matuli, Bobu un Funi, galvenais, ka džeki var trāpīt mērķī!

  -3 [+] [-]

, 2018-11-10 22:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Matulis teica ka Hartliju nevajag glorificēt, ka arī citi treneri ir sasniegusi labus rezultātus ar izlasi, viņš Latvijas izlases konetkstā neredz īpašo Hartlija pārākumu, atkārtoju - izlases kontekstā. Bet viņs nekad nav teicis, ka Hartlijs būtu slikts treneris, tā ka īsti nesaprotu, kas viņam ar laiku būtu jāatzīst.
To es zinu. Matulis ik pa brīdim intervijās cenšas atrast kaut kādu sīkumu kur Hārtlijam nedaudz piekasīties un Matulis nestāda Hārtliju augstāk par citiem izlases treneriem.

     [+] [-]

, 2018-11-10 22:56, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: da Funārins jau kā vienmēr demagoģiju dzen, bezjēgā tukšu irst ir viņa jājamzirdziņš
Par Matuli kurš Hārtliju ne īpaši slavē nav mans izdomājums. Tā kā tavs iebildums nav domāts man bet vairākiem citiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-10 22:57, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Štrunts par Matuli, Bobu un Funi, galvenais, ka džeki var trāpīt mērķī!
Štrunts par funi
Ja izlase nedzenā luni.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-10 22:59, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Štrunts par Matuli, Bobu un Funi, galvenais, ka džeki var trāpīt mērķī!
Tur jau vinam par godu ieskaņotsarī tas Hitlera video

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: To es zinu. Matulis ik pa brīdim intervijās cenšas atrast kaut kādu sīkumu kur Hārtlijam nedaudz piekasīties un Matulis nestāda Hārtliju augstāk par citiem izlases treneriem.
Bet viņs raksta Latvijas izlases kontekstā, nekad nav teicis ka Hartlijs nebūtu labs treneris. Lai gan izlases jautājumā arī es Matulim nepiekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-10 23:09, pirms 6 gadiem
Abrags tagad tēlo ka neko nezina par Matuli un Hārtliju, ka citi komentētāji arī raksta ka Matulim ne īpaši patīk Hārtlijs, bet Abragm gribas aizrādīt tieši funam.
Lūk argonauta komentārs par Matuli pirms gada.
"Matulim nepatīk Hārtlijs kā LR valstsvienības treneris- tas lien kā āža kāja ārā no vairākiem Matuļa textiem medijos kopš Boba nolīgšanas pag sezonā- un šīs antipātijas jūtamas arī šajā TVNETa blogā."

Lūk Matuļa raksts.
https://www.tvnet.lv/4603384/kas-ja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-11-10 23:11, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu esi lietas kursā, ka Birojs ar Koivu tevi vakar atšifrēja? Mans tur ņe pričom, ja kas
Es zinu, brīnos ka tik ilgi tas bija. tur gan jasaka ka Koiva vienkārši pateica, jo vinam bija gana daudz info, nevis abi atšifrēja.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-10 23:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Štrunts par funi
Ja izlase nedzenā luni.
Tu brīvajā laikā raksti dzeju vai feļetonus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-11-10 23:15, pirms 6 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Tu brīvajā laikā raksti dzeju vai feļetonus?
Dzeju

  +1 [+] [-]

, 2018-11-10 23:21, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Man personiski ļoti gribētos atšifrēt Funi, Volku, ko vēl? Heiterus es neaiztieku pagaidām, no puslīdz normāl kontingenta.. ah, jā, Hendžu vēl varētu!
Man gan pa lielam vienalga. Jā kāds grib alu iedzert, lai saka. Visādi citādi meklēt, šifrēt nav intereses, un arī tos ko zinu neatklāju, man tas principa jautājums. Baltajam vīrietim nepiedien klačot un stučīt

  +1 [+] [-]

, 2018-11-10 23:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti , ko izdomās Namejs lai ieknābtu Hārtlijam. Matulis tomēr ar loģiku draudzējās un ar laiku varbūt atzīs ka Hārtlijs ir labs.
Tev, pamuļķi, kaut ko skaidrot ir sevi necienīt!
Takā atslābsti, un labāk iestrēb zupeli no alumīnija bļodeles ar Rīgas ''Aklo zarnu'' simboliku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:28, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Priekš kam zupeli, vai tad Vilkābele nav gardāka?
Problēmas ar sirdi vai alkoholismu?

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:29, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev, pamuļķi, kaut ko skaidrot ir sevi necienīt!
Takā atslābsti, un labāk iestrēb zupeli no alumīnija bļodeles ar Rīgas ''Aklo zarnu'' simboliku.
Kāpēc tu ienīsti Latvijas izlasi un visu kas ap to saistīts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:36, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es nesaprotu, par ko un kādēļ savstarpēji strīdās Funis ar Ivaru?
Abiem ir tik daudz kopīga Vecums apmēram vienāds, viens ir vēstures učuks, otrs bocmanis, bijušais prapors, abi ir bijušie komjaunieši, var gadīties arī Partijas Biedri, abiem vienādi interesē sports, visvairāk, protams, Rīgas Dinamo, kāda hrena pēc nevar draudzēties?
Funs nelieto alkoholu vispār, namejs 7% alu no plastmasas dvuļām izmanto maizes vietā...tur jau ir tas strīdus ābols

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:37, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es nesaprotu, par ko un kādēļ savstarpēji strīdās Funis ar Ivaru?
Abiem ir tik daudz kopīga Vecums apmēram vienāds, viens ir vēstures učuks, otrs bocmanis, bijušais prapors, abi ir bijušie komjaunieši, var gadīties arī Partijas Biedri, abiem vienādi interesē sports, visvairāk, protams, Rīgas Dinamo, kāda hrena pēc nevar draudzēties?
Ivaram grūti draudzēties, jo viņš vienmēr grib būt opozīcijā.

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:38, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tak vienreiz Ivars kapitāli izgāzās Aiz finasiālā bada gribēja pārdot veco LM kreklu, ielika foķeni ar to, fonā uz tumbočkas rēgojās mazie buteļuki ar Vilkābeli Kādām vajadzībām vai arī kādu problēmu risināšanai, to prasi Ivaram, taču man domāt, ka vienkārši kapeiku nepietiek labam dzērienam, bet Vilkābelīte tāpat, gan sit pa bezsmadzeņaino pauri gan arī lāpa nākošajā rītā
.
es tev pm nosūtīju vēstuli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:39, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Ivaram grūti draudzēties, jo viņš vienmēr grib būt opozīcijā.
Nez vai viņam vispār ir kaut viens draugs reālajā dzīvē. Vai vilkābelītes vientulībā sūc?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-11-10 23:43, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vēl pie tam, abi balsoja par Attīstībai PAR, tobiš, par liberastiem
Vajdzētu izveidot Sporta centra partiju - Premjers - funis, prezidents- Namejs, Hulijs - kultūras ministrs, ārlietu ministrs - bimbis, aizsardzības - abrags, iekšlietu - pernambucano, labklājības- zutis, zemkopības - ķirbju vecene, veselības - redneks, tieslietu - banss, satiksmes - biskaps, izglītības - abrams ...tā tik būtu sapņu komanda 2018

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:44, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pēc tam izlasīšu, man dators nežēlīgi gļuko, tas pats ir attiecināms arī uz Bīskapu FB, nevaru atbildēt, rīt būs cits dators
Kāds tev dators? Portatīvais vai stacionārais?

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev, pamuļķi, kaut ko skaidrot ir sevi necienīt!
Takā atslābsti, un labāk iestrēb zupeli no alumīnija bļodeles ar Rīgas ''Aklo zarnu'' simboliku.
Lai ieknābtu funam Namejam vienmēr ir pamatteksts, bet kā lai tagad ieknābj Hārtlijam. Tur Namejam izdoma par īsu.

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:47, pirms 6 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Vajdzētu izveidot Sporta centra partiju - Premjers - funis, prezidents- Namejs, Hulijs - kultūras ministrs, ārlietu ministrs - bimbis, aizsardzības - abrags, iekšlietu - pernambucano, labklājības- zutis, zemkopības - ķirbju vecene, veselības - redneks, tieslietu - banss, satiksmes - biskaps, izglītības - abrams ...tā tik būtu sapņu komanda 2018
Laba doma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-11-10 23:49, pirms 6 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kāpēc tu ienīsti Latvijas izlasi un visu kas ap to saistīts?
Nejūtos vainīgs, ja savā dumjā galvā esi kaut ko izperinājis.
Pilnīgi vienalga ko kāds domā.

     [+] [-]

, 2018-11-10 23:50, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Bīskapu par satiksmes ministru? Nezinu kā tagad, agrāk viņu nekādi nevarēja no Jelgavas ārā dabūt, kāda tur satiksme, pastavīgam mājas budzim?
Jau kādu laiku nedzīvoju Jelgavā un politika šādā ziņā nesaista

  +1 [+] [-]

, 2018-11-10 23:53, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nejūtos vainīgs, ja savā dumjā galvā esi kaut ko izperinājis.
Pilnīgi vienalga ko kāds domā.
Domāju ka tev nepatīk viss kas saistās ar mūsu izlasi. Varu mierīgi to teikt, jo tev tas ir vienalga ko citi domā.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-11 00:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Domāju ka tev nepatīk viss kas saistās ar mūsu izlasi. Varu mierīgi to teikt, jo tev tas ir vienalga ko citi domā.
Mierīgi tā vari domāt, jo kas man no tā.
Liepājas puikas ideāli nostartēja šai turnīrā, atšķirībā no Rīgas ''Aklo zarnu'' pelavmaisiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-11 00:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mierīgi tā vari domāt, jo kas man no tā.
Liepājas puikas ideāli nostartēja šai turnīrā, atšķirībā no Rīgas ''Aklo zarnu'' pelavmaisiem.
Tieši tā. Latvijas izlase nospēlēja lieliski šajā turnīrā . OHL un DR skola pierādīja sevi.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-11 00:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā. Latvijas izlase nospēlēja lieliski šajā turnīrā . OHL un DR skola pierādīja sevi.
Kas ir RD skola? Cik spēlētājus tā ir izaudzinājusi?

     [+] [-]

, 2018-11-11 00:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir RD skola? Cik spēlētājus tā ir izaudzinājusi?
es zinu divus - funs un perņa

  -1 [+] [-]

, 2018-11-11 00:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es zinu divus - funs un perņa
labs!

  -1 [+] [-]

, 2018-11-11 00:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es zinu divus - funs un perņa
Ja viņš bija domājis RD suņu skolu, tad Tev ir taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-11 00:32, pirms 6 gadiem
Patīkams pārsteigums

  -1 [+] [-]

, 2018-11-11 00:35, pirms 6 gadiem
Malači ,labi cīnījās,kā arī izlasē jābūt!Bet nu pč protams būs pavisam cits sastāvs,labi ja daži tiks,tāpēc nesaprotu tos,kuri te baigi kaifo..Baltkieviem arī tikai daži bija no īstās izlases..un tas tikai pārbaudes turnīrs.šķiet,ka viņi arī iespringa mazāk nekā lv..

     [+] [-]

, 2018-11-11 00:43, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesanti, ko Matulis atkal izdomās, lai ieknābtu Bobam?
Matulis sen jau ir neobjektīvs, vāji zinošs hokejs pseidoeksperts, kurs regulāri sēzās uz pudeles

     [+] [-]

, 2018-11-11 10:31, pirms 6 gadiem
kafijas pauze rakstīja: Patīkami skatīties uz šīs komandas rādīto sniegumu! Malači! Pirms turnīra biju pesimistiskāk noskaņots par mūsu izredzēm, bet redz, ka mums ir pavisam nesliktas rezerves, nu vismaz šim līmenim.
Izskatās, ka Hārtlijs visiem spēlētājiem ir milzīga autoritāte, ka visi spēlē uz maksimumu. Neviens negrib viņa acīs izskatīties nevarīgs un vārgs.
Lieta tāda, ka pie Boba nav "blatu" vai "mīluļu" kā tas varbūt būtu pie kādiem beresņeviem, vasiļjeviem un čaļi saprot, ka labi nokapājot šie var iekrist acīs Bobam arī uz pavasari. Jo pavasarī atkal visādi var būt. Vadošajiem var būt traumas, var būt kādi atteikumi vai "ģimenes stāvokļi" un tad arī kādi mūsu "average joe" kā ta pats Kalns u.t.t var pie labas nometnes un spēles arī aizbraukt uz PČ. Bobs protams ir autoritāte čaļiem, bet domāju ka tieši šie manis nosauktie iemesli ir tam, ka kopumā ar šiem kadriem tika parādīta ļoti laba spēlē ar ļoooti viduvēju sastavu.

     [+] [-]

, 2018-11-11 10:33, pirms 6 gadiem
bobes rakstīja: Interesanti ka RD spēlētāji sēž uz bankas ....
Tev tas ir pārsteigums? Ko šie RD spēlētāji ir iespējuši TRTD pa sezonu?

     [+] [-]

, 2018-11-11 10:48, pirms 6 gadiem
Nevelti Miļuns teica ,ka Auziņš ir Kalniņa līmeņa vārtsargs un tas ir ieguvums OHL,ka šajā sezonā viņš palicis Latvijā.