Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlase pārbaudīs spēkus pret frančiem

Jānis Celmiņš

Hokeja izlase pārbaudīs spēkus pret frančiem
Latvijas izlases vārtos šovakar stāsies Elvis Merzļikins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlase turpina gatavoties maijā gaidāmajam pasaules čempionātam (PČ), kas šogad risināsies Prāgā. Gatavošanās ietvaros mūsu valstsvienība šovakar „Arēnā Rīga” aizvadīs pirmo no divām „Euro Hockey Challenge” spēlēm ar Francijas izlasi. Mača sākums plkst. 19.30.

Aizvadītajā nedēļas nogalē Latvijas izlase aizvadīja pirmās divas pārbaudes spēles pret Baltkrievijas izlasi. Pirmajā mūsējie piedzīvoja zaudējumu ar 1:2, bet otrajā svinēja panākumu ar 1:0. Pirmajā spēlē vārtus mūsu izlases labā guva Andris Džeriņš, bet otrajā ar rezultatīvu metienu izcēlās Maksims Širokovs.

Pēc atgriešanās no Baltkrievijas izlases treneri pateica paldies sešiem izlases kandidātiem. Kopā ar Aleksandra Beļavska treniņu grupu vairs nav Kristers Freibergs, Edmunds Augstkalns, Ričards Kondrāts, Nikolajs Jeļisejevs, Kirils Galoha un Toms Andersons, tikmēr klāt nākuši Edgars Masaļskis, Kaspars Daugaviņš, Edgars Kulda un Bruno Zabis. Pirmos divus gan laukumā pret Franciju vēl neredzēsim, bet otros gan Beļavskis varētu pārbaudīt. Treneris neslēpj, ka divās spēlēs ar Franciju laukumā noteikti redzēsim vairākus potenciālos līderus – Lauri Dārziņu, Jāni Spruktu, Kristapu Sotnieku, kā arī brāļus Miķeli un Krišjāni Rēdlihus. „Šobrīd svarīgāk, lai potenciālie līderi varētu ieiet spēļu ritmā. Paskatīsimies, kuri hokejisti dosies laukumā pret Franciju. Galvenais, lai viņi sāktu spēlēt nevis pret saviem treniņu biedriem, bet reāliem pretiniekiem,” atklāj izlases galvenais treneris. Viņš gan vienlaikus piebilst, ka vēl viena iespēja tiks dota vairākiem tiem hokejistiem, kuri pabija arī Baltkrievija.

Sarežģīts šajā pavasarī varētu būt vārtsargu jautājums. Pirmajā mačā ar frančiem mūsu izlases vārtos stāsies Elvis Merzļikins, kamēr otrajā vārtu drošība tiks uzticēta kādam citam, atklāj mūsu izlases treneris, kurš vakar palika bez viena no saviem palīgiem – Toma Kūlena. Īsti gan viņš nemaz pie tāda nebija ticis. Kirovs Lipmans ilgi svārstījās, taču vakar paziņoja, ka smaidīgais kanādietis Latvijas izlases treneru korpusu nepapildinās. „Protams, mums nekas nav pret viņu, taču tomēr viņš ierastos Latvijā par vēlu, mēs jau gandrīz mēnesi trenējamies. Nebūtu pareizi, ka Kūlens atbrauktu desmit dienas pirms čempionāta,” savu lēmumu pamatoja Hokeja federācijas prezidents.

Latvijas izlasē šodienas spēlei plānotas šādas maiņas: Sotnieks - K. Rēdlihs, M. Rēdlihs - Sprukts - Dārziņš, Galviņš - Gipters, Skvorcovs - Bērziņš - Bukarts, M. Širokovs - Porejs, Jekimovs - Džeriņš - Brahmanis, M. Jass - Demiters, Bajaruns - Ābols - K. Jass.

Francijas izlase tikmēr uz Rīgu atbraukusi visai spēcīgā sastāvā. Izlasē ir 12 spēlētāji, kas pagājušajā gadā Minskā parūpējās par sensāciju, uzvarot Kanādu, un vēlāk iekļuva ceturtdaļfinālā. Francijai vēl nav pievienojušies vairāki potenciālie līderi, kā, piemēram, Maskavas CSKA uzbrucējs Stefans Da Kosta, Dalasas "Stars" uzbrucējs Antuāns Rusels un Pjērs Eduards Belemārs no "Flyers". CSKA jau izstājusies no savas līgas "play-off", bet Dalasas un Filadelfijas komandas zaudējušas iespēju tajos iekļūt. Arī bez šiem vīriem franču sastāvs izskatās solīds, un paredzams, ka 85 – 90 procenti no šiem spēlētājiem maijā varētu doties arī uz Čehiju.

Latvijas un Francijas izlases cīņu uz „Arēnas Rīga” ledus sāks plkst. 19.30, tiešraide LTV7 kanālā.

Latvijas hokeja izlases sastāvs spēlei ar Franciju (09.04.2015.)

Vārtsargi: #1 Ervīns Muštukovs, #30 Elvis Merzļikins;
Aizsargi: #8 Maksims Širokovs, #9 Krišjānis Rēdlihs, #11 Kristaps Sotnieks, #13 Guntis Galviņš, #22 Māris Jass, #41 Mārtiņš Gipters, #52 Renārs Demiters, #77 Mārtiņš Porejs;
Uzbrucēji: #Jānis Sprukts, #10 Lauris Dārziņš, #17 Edijs Brahmanis, #20 Rodrigo Ābols, #21 Armands Bērziņš, #24 Miķelis Rēdlihs, #25 Andris Džeriņš, #51 Koba Jass, #59 Lauris Bajaruns, #71 Roberts Bukarts, #73 Gunārs Skvorcovs, #91 Roberts Jekimovs.

Francijas izlases sastāvs pārbaudes spēlēm pret Latviju

HokejistsPoz.Klubs
Anrī BijssVārtsargsDijon
Kristobāls IēVārtsargsLausanne (Šveice)
Antonēns ManavjansAizsargsRouen
Leo GijmēnsAizsargsRouen
Joans OvitūAizsargsIFK Helsinki (Somija)
Nikolā BešsAizsargsTichy (Polija)
Rafaels ForsAizsargsRouen
Tedijs TrabišēAizsargsGap
Žonatans ŽanilsAizsargsRouen
Floriāns ŠakjašviliAizsargsBriancon
Joriks TrejsUzbrucējsGrenoble
Damjēns FlerīUzbrucējsDjugarden (Zviedrija)
Valentēns KleroUzbrucējsLeki Hockey (Somija)
Žiljēns DerosjēUzbrucējsRouen
Nikolā RicsUzbrucējsGap
Loiks LamperjēUzbrucējsRouen
Damjēns RoUzbrucējsBriancon
Robēns GaborīUzbrucējsAngers
Žordans PerrēUzbrucējsGrenoble
Saša TrejsUzbrucējsStraubing Tigers (Vācija)
Tedijs Da KostaUzbrucējsPelicans (Somija)
Antonijs RešsUzbrucējsDijon
Šarls BertrānsUzbrucējsVassa Sport (Somija)
Matjē BriānsUzbrucējsDijon

Galvenais treneris: Deivs Hendersons

  +5 [+] [-]

, 2015-04-09 09:18, pirms 10 gadiem
"Dienā"ir nosaukts sastāvs pa maiņām, kādas varētu būt šovakar:

Plānotas ir šādas maiņas: Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs, Miķelis Rēdlihs - Jānis Sprukts - Lauris Dārziņš, Guntis Galviņš - Mārtiņš Gipters, Gunārs Skvorcovs - Armands Bērziņš - Roberts Bukarts, Maksims Širokovs - Mārtiņš Porejs, Roberts Jekimovs - Andris Džeriņš - Edijs Brahmanis, Māris Jass - Renārs Demiters, Lauris Bajarūns - Rodrigo Ābols - Koba Jass.

no: Pret Franciju ar līderiem ierindā :: Diena.lv .

 +12 [+] [-]

, 2015-04-09 09:28, pirms 10 gadiem
par to lai Beļavskim piemestos pozitīvas galvas sāpes ko ņemt uz Prāgu.
Lai Jānis Sprukts pierāda savu vietu ar savu spēli nevis iepriekšējiem nopelniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-04-09 09:31, pirms 10 gadiem
PraporšiksPingvīns rakstīja: Vai man vienam liekas ka briest sūdi? kautkā nepārliecina komanda.. labi varbūt ne viss sastāvs bet tik un tā..
Tev vienam. (nu labi, vēl dažām tantēm Čiekurkalna tirgū arī)

  +3 [+] [-]

, 2015-04-09 09:32, pirms 10 gadiem
pēc BLR spēlēm klāt vēl pienāca Mārtiņš Gipters.
un kāpēc sarežģīts ir vārtsargu jautājums? vārtsargu ir un ripas ķert māk. viss ir kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 09:33, pirms 10 gadiem
PraporšiksPingvīns rakstīja: Vai man vienam liekas ka briest sūdi? kautkā nepārliecina komanda.. labi varbūt ne viss sastāvs bet tik un tā..
Dinamo sezona jau sen kā beigusies, šeit par izlasi ir runa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-09 09:35, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Pastnieku ar sūdainu mietu padzīt no komandas.
vai tad nav jāatpūšās?
Ko tad tagad atlīda uz izlasi, kad izmests no visām līgām!!
izlases 1. maiņas centru?? par ko? Ir Tev labāki centri padomā?
Slēpts komentārs: Banu kings

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 09:38, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: izlases 1. maiņas centru?? par ko? Ir Tev labāki centri padomā?
ceru ka attaisnos 1.maiņas centru, bet ja nē, tad pats vainīgs.

  +8 [+] [-]

, 2015-04-09 09:41, pirms 10 gadiem
Banu kings rakstīja: Par attieksmi Abraga kung, par attieksmi. Izskatās ka jānītis uz izlasi ir atlīdis, jo jūt ka briest sū.. paša karjerai.
kādu attieksmi? par to, ka 1x pēc 10 gadiem izlasei atteica?? Tad jau mums ir vēl citi 10, kuri ir vairāk šajā jomā grēkojuši...

 +16 [+] [-]

, 2015-04-09 09:54, pirms 10 gadiem
Kāpēc regulāri aiztiek Spruktu,kurš vienreiz atteica izlasei godīgi pasakot , ka vēlas atpūsties. Vai mums patiešām ir izceidojusies sabiedrība ,kurai meli patīk labāk par patiesību? Sprukts ir desmitais rezultatīvākais Latvijas izlases spēlētājs (visu laiku), 10 reizes piedalījies PČ. Ja šogad piedalīsies PČ, tad pēc aizvdītām spēlēm izlasē būs aptuveni 8.-10. vietā (aptuveni būs 160 spēles).
Pieļauju iespēju , ka Sprukts ir ļoti sliktā formā šosezon. Tāpēc ir pārbaudes spēles, lai redzētu kas ir kas.
Jau esmu rakstījis ka Sprukts pēc sava spēles stila izlasē patīk vislabāk.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-09 09:57, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc regulāri aiztiek Spruktu,kurš vienreiz atteica izlasei godīgi pasakot , ka vēlas atpūsties. Vai mums patiešām ir izceidojusies sabiedrība ,kurai meli patīk labāk par patiesību? Sprukts ir desmitais rezultatīvākais Latvijas izlases spēlētājs (visu laiku), 10 reizes piedalījies PČ. Ja šogad piedalīsies PČ, tad pēc aizvdītām spēlēm izlasē būs aptuveni 8.-10. vietā (aptuveni būs 160 spēles).
Pieļauju iespēju , ka Sprukts ir ļoti sliktā formā šosezon. Tāpēc ir pārbaudes spēles, lai redzētu kas ir kas.
Jau esmu rakstījis ka Sprukts pēc sava spēles stila izlasē patīk vislabāk.
līdzjutēji ir ļaunatminīgi un neobjektīvi sāc pierast

  +5 [+] [-]

, 2015-04-09 09:58, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: līdzjutēji ir ļaunatminīgi un neobjektīvi sāc pierast
cilvēki kā tādi ir ļaunatminīgi un neobjektīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-04-09 10:05, pirms 10 gadiem
Labāk ka atzìstas ka grib atpūsties, nevis blauj ka ceļi sāp.

  +7 [+] [-]

, 2015-04-09 10:10, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc regulāri aiztiek Spruktu,kurš vienreiz atteica izlasei godīgi pasakot , ka vēlas atpūsties. Vai mums patiešām ir izceidojusies sabiedrība ,kurai meli patīk labāk par patiesību? Sprukts ir desmitais rezultatīvākais Latvijas izlases spēlētājs (visu laiku), 10 reizes piedalījies PČ. Ja šogad piedalīsies PČ, tad pēc aizvdītām spēlēm izlasē būs aptuveni 8.-10. vietā (aptuveni būs 160 spēles).
Pieļauju iespēju , ka Sprukts ir ļoti sliktā formā šosezon. Tāpēc ir pārbaudes spēles, lai redzētu kas ir kas.
Jau esmu rakstījis ka Sprukts pēc sava spēles stila izlasē patīk vislabāk.
Piekrītu.
Daudzi ir aizmirsuši Sprukta spēli Soču OS kvalifikācijas turnīrā, bet atceras tik to, ka godīgi pateica, ka ir noguris un nespēlēs PČ.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 10:12, pirms 10 gadiem
jordans99 rakstīja: Šodien labs sastāvs.
ļoti eksperimentāls... 1. maiņa standarta, pārējās jaunradītas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-09 10:14, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc regulāri aiztiek Spruktu,kurš vienreiz atteica izlasei godīgi pasakot , ka vēlas atpūsties. Vai mums patiešām ir izceidojusies sabiedrība ,kurai meli patīk labāk par patiesību? Sprukts ir desmitais rezultatīvākais Latvijas izlases spēlētājs (visu laiku), 10 reizes piedalījies PČ. Ja šogad piedalīsies PČ, tad pēc aizvdītām spēlēm izlasē būs aptuveni 8.-10. vietā (aptuveni būs 160 spēles).
Pieļauju iespēju , ka Sprukts ir ļoti sliktā formā šosezon. Tāpēc ir pārbaudes spēles, lai redzētu kas ir kas.
Jau esmu rakstījis ka Sprukts pēc sava spēles stila izlasē patīk vislabāk.
Melīgi skolotāji, izaudzina melīgu sabiedrību, fuj Funi!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 10:17, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Melīgi skolotāji, izaudzina melīgu sabiedrību, fuj Funi!
nevietā. par Spruktu pareizi uzrakstīja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 10:18, pirms 10 gadiem
PraporšiksPingvīns rakstīja: Labi uzrakstīšu un saglabāšu .. special for abrags.. un dinamo neskatijos jurixx vecais āzi.. garlaicīgs hokejs šosezon sanāca.. bet ko te ar troļļucentru runāt xD
uzraksti un saglabā, vēlams, 5 dažādās slepenās vietās!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 10:20, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: nevietā. par Spruktu pareizi uzrakstīja
Nevietā. Es neko par Spruktu neteicu, bet par melīgu sabiedrību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-04-09 10:34, pirms 10 gadiem
Loti gribas redzet uz ko( uz doto bridi) ir spejigs Merzlikins. Interesanti kuram bus ta otra iespeja piekdien?? Ja nav paredzets ka speles Masalskis. Kalnins vai tomer Mustukovs??
Un aizveriet vienu reizi muti par Spruktu. Labak butu uzprasijusi kur tagad Karsiks ar Bartuli vizinas? Joprojam nav infas. Speles, nespeles? Traumeti vai ne? Vai Sprukta sindroms? (bail pateikt lidjutejiem un pavasara faniem, ka ir nogurusi un lai vinus pec tam veselus 5 gadus par to ar paganu slotu ganitu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 10:42, pirms 10 gadiem
Ja,tagad visi vel saks domat ka Arturs Kulda atteica jo grib pavadit laiku ar savu meiteni...Bulshits...Nu ja ir trauma ok,bet ja kas cits,tad sorry...tad ir jaspele...

Intresanti,a kapec Rekis nav izlase,trauma???

     [+] [-]

, 2015-04-09 10:43, pirms 10 gadiem
vairogss rakstīja: Loti gribas redzet uz ko( uz doto bridi) ir spejigs Merzlikins. Interesanti kuram bus ta otra iespeja piekdien?? Ja nav paredzets ka speles Masalskis. Kalnins vai tomer Mustukovs??
Un aizveriet vienu reizi muti par Spruktu. Labak butu uzprasijusi kur tagad Karsiks ar Bartuli vizinas? Joprojam nav infas. Speles, nespeles? Traumeti vai ne? Vai Sprukta sindroms? (bail pateikt lidjutejiem un pavasara faniem, ka ir nogurusi un lai vinus pec tam veselus 5 gadus par to ar paganu slotu ganitu).
Runā ka Kalniņš

  -4 [+] [-]

, 2015-04-09 10:54, pirms 10 gadiem
Nav nekādu franču, ir francūži....
SC, šķiet, latviešu valoda nerūp. Esmu te redzējis visādus "golus", "bortus", "handikapus" utl latviešu vārdus....

  +6 [+] [-]

, 2015-04-09 10:54, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Ja,tagad visi vel saks domat ka Arturs Kulda atteica jo grib pavadit laiku ar savu meiteni...Bulshits...Nu ja ir trauma ok,bet ja kas cits,tad sorry...tad ir jaspele...

Intresanti,a kapec Rekis nav izlase,trauma???
KĀPĒC? KĀPĒC visiem obligāti ir jāspēlē izlasē? Vot es šito nostāju nekādīgi nesaprotu.
Izlase nav armija, kur no dienēšanas atbrīvo pēc kkādām ārstu izmeklēšanām utt. Izlase ir absolūti BRĪVPRĀTĪGS pasākums, kur spēlē tie, kuri GRIB, bet treneru uzdevums no visiem gribētājiem ir atlasīt tos, kuri VAR.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 10:58, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Nav nekādu franču, ir francūži....
SC, šķiet, latviešu valoda nerūp. Esmu te redzējis visādus "golus", "bortus", "handikapus" utl latviešu vārdus....
Muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:03, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: KĀPĒC? KĀPĒC visiem obligāti ir jāspēlē izlasē? Vot es šito nostāju nekādīgi nesaprotu.
Izlase nav armija, kur no dienēšanas atbrīvo pēc kkādām ārstu izmeklēšanām utt. Izlase ir absolūti BRĪVPRĀTĪGS pasākums, kur spēlē tie, kuri GRIB, bet treneru uzdevums no visiem gribētājiem ir atlasīt tos, kuri VAR.
Juri, obligāti nav jāspēlē. Bet ir tāda lieta kā GODS un LEPNUMS. Vairs nav tā, ka PČ ir jāatrādās, lai nākamajā sezonā tiktu pie jauna līguma. Ja Kuldam ir savainojums - tad pretenziju nav. Ja nav - tad tāds Rudņevs vien ir (Latvijas nīdējs).

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:03, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Nav nekādu franču, ir francūži....
Aši pameklējot viszinīgajā internetā:
Joprojām nav vienota viedokļa par šo vārdu lietojuma pareizību, taču izplatīts šo vārdu skaidrojums ir šāds: franči ir romāņu tauta, Francijas pamatiedzīvotāji – gan vīrieši, gan sievietes.
Turpretim francūzis (vienskaitlī) ir šīs tautas pārstāvis vīrietis, savukārt sieviete ir francūziete (vienskaitlī).

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:04, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Runā ka Kalniņš
Atklāti sakot, nav skaidrs, kādēļ būtu jāpārbauda 4. vārtsargs šobrīd.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-09 11:06, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Juri, obligāti nav jāspēlē. Bet ir tāda lieta kā GODS un LEPNUMS. Vairs nav tā, ka PČ ir jāatrādās, lai nākamajā sezonā tiktu pie jauna līguma. Ja Kuldam ir savainojums - tad pretenziju nav. Ja nav - tad tāds Rudņevs vien ir (Latvijas nīdējs).
Zinu pāris džekus no dzīves, kuri lamā Spruktu par "nogurumu" piemin godu u.t.t. bet paši kaut kur ap 1997. gadu mierīgi nosimulēja, lai izvairītos no obligātā dienesta

  -3 [+] [-]

, 2015-04-09 11:06, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Muļķības.
Aizej, dēliņ, pie savas latviešu valodas skolotājas...bet vēl labāk pie vēsturniekiem, kuri tev izskaidros kāpēc nav franči, latvji vai vāči.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-09 11:07, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Atklāti sakot, nav skaidrs, kādēļ būtu jāpārbauda 4. vārtsargs šobrīd.
Pēdējā iespēja tapt par trešo

  -2 [+] [-]

, 2015-04-09 11:08, pirms 10 gadiem
vairogss rakstīja: Loti gribas redzet uz ko( uz doto bridi) ir spejigs Merzlikins. Interesanti kuram bus ta otra iespeja piekdien?? Ja nav paredzets ka speles Masalskis. Kalnins vai tomer Mustukovs??
Un aizveriet vienu reizi muti par Spruktu. Labak butu uzprasijusi kur tagad Karsiks ar Bartuli vizinas? Joprojam nav infas. Speles, nespeles? Traumeti vai ne? Vai Sprukta sindroms? (bail pateikt lidjutejiem un pavasara faniem, ka ir nogurusi un lai vinus pec tam veselus 5 gadus par to ar paganu slotu ganitu).
varu iepriecināt tevi ,girgersonu un pārējos heiterus:Karsums un Bārtulis nespēlēs.Nu jus varat sākt sacensties,kurš izgāzīs vairāk žulti uz šiem spēlētājiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:11, pirms 10 gadiem
Mani vairāk interesē, kas notiek ar Bļugeru? Viņu neviens neaicina vai vienkārši viņš pats negrib vai ir aizņemts? Kāds zinošāks varētu paskaidrot?

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:11, pirms 10 gadiem
le zāģis

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:11, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Atklāti sakot, nav skaidrs, kādēļ būtu jāpārbauda 4. vārtsargs šobrīd.
interesanti kāpēc nedod iespēju Kalniņam vēlreiz, ja džeks sausā nostāvēja pret belariem? Merzļikins starp citu , lai šodien pierāda, ka rudenī salaistās ripas, bija nejaušība...vai kā tad būtu jāstāv tavuprāt Kalniņam bija pret belariem, lai dotu vēlreiz iespēju, ja uzskati, ka viņš jau ir ceturtais un jāatskaita?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 11:12, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Juri, obligāti nav jāspēlē. Bet ir tāda lieta kā GODS un LEPNUMS. Vairs nav tā, ka PČ ir jāatrādās, lai nākamajā sezonā tiktu pie jauna līguma. Ja Kuldam ir savainojums - tad pretenziju nav. Ja nav - tad tāds Rudņevs vien ir (Latvijas nīdējs).
Piesējies Kuldam, kas nekad neatsaka . Daudziem no Artūra būtu jāpamācās. Ja nav tātad nopietni.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:13, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Zinu pāris džekus no dzīves, kuri lamā Spruktu par "nogurumu" piemin godu u.t.t. bet paši kaut kur ap 1997. gadu mierīgi nosimulēja, lai izvairītos no obligātā dienesta
Es armijā biju 96/98. Nekādu pretenziju nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Par lielu Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:19, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Nepiesienos nevienam. Un nevis ArtŪrs, bet ArtUrs. Krievs.
nu un?

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:20, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Nepiesienos nevienam. Un nevis ArtŪrs, bet ArtUrs. Krievs.
Atradis baigo mīnusu. Samoilovs, Rastijs, Pahars arī nav latvieši. Un???

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:21, pirms 10 gadiem
Garpeters rakstīja: varu iepriecināt tevi ,girgersonu un pārējos heiterus:Karsums un Bārtulis nespēlēs.Nu jus varat sākt sacensties,kurš izgāzīs vairāk žulti uz šiem spēlētājiem!
Vel vienam ir problemas ar teksta saprasanu Kur esmu teicis , ka man ir heitera nostaja pret Karsiku un Bartuli?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:21, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Pret Belariem varēja likt jebkuru kaut cik normālu vārtsargu, tāpat sausā būtu – tik impotents Belariem otrajā spēlē bija uzbrukums, it sevišķi vairākumā, ka sausā spēle vairāk ir belaru un LV spēles aizsardzībā nopelns, nekā Kalniņa nopelns.
tāpēc rakstu, kapēc nedod vēlreiz iespēju pret frančiem? un pārbaudīt vēlreiz, tā bija nejaušība vai nē? frančiem sastāvs nopietnāks nekā belariem...

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:22, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Runā ka Kalniņš
Es ceru ka Baldonieks ar Belavski?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:24, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Pret Belariem varēja likt jebkuru kaut cik normālu vārtsargu, tāpat sausā būtu – tik impotents Belariem otrajā spēlē bija uzbrukums, it sevišķi vairākumā, ka sausā spēle vairāk ir belaru un LV spēles aizsardzībā nopelns, nekā Kalniņa nopelns.
O, nopelnu mērītājs!

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:25, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: O, nopelnu mērītājs!
jauna mērvienība

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:25, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Atklāti sakot, nav skaidrs, kādēļ būtu jāpārbauda 4. vārtsargs šobrīd.
Pec vina snieguma pagaidam pretende pat uz Nr2 vartsarga vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:28, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: O, mērītāju mērītājs
Drizāk mērītāju klasificētājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 11:30, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Nepiesienos nevienam. Un nevis ArtŪrs, bet ArtUrs. Krievs.
esi pārliecināts, ka viņam pasē nav Artūrs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:31, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kur es rakstīju, ka nevajag viņam dot iespēju???
Es vienkārši rakstīju, ka nevajag pārfanoties par Kalniņu, jo īpaši daudz tajā spēlē darba viņam nebija.
jā un kur es pārfanojies? uzrakstot atbildi Mačimolam, kāpēc vēleiz nepārbaudīt vārtsargu pret frančiem, ja viņš sausā nostāvēja pret belariem? tu bezjēdzīgi troļļo un taisi no sevis baigo ekspertu visu laiku...

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:36, pirms 10 gadiem
man patīk, ka jāmaksā 1.50 biļešu servisam par to, ka es pati izprintēju biļeti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:36, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: mērītājs, līdz klasificētājam tev vēl augt
Lai nu ko, bet ar mērīšanu es naizraujos, ja nu vienīgi tev problēmas ar vārdu nozīmi izpratni

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 11:37, pirms 10 gadiem
Es ļoti gribu lai karsums un bārtulis brauc uz čempi. Neesmu nekāds heiteris neko sliktu par viniem neesmu teicis.

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:38, pirms 10 gadiem
Bet šitais pa 80% ir čempionāta sastāvs, cik saprotu. Ja vēl gaida Karsumu un Bārtuli, bet citādi laikam viss.

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:39, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Juri, obligāti nav jāspēlē. Bet ir tāda lieta kā GODS un LEPNUMS. Vairs nav tā, ka PČ ir jāatrādās, lai nākamajā sezonā tiktu pie jauna līguma. Ja Kuldam ir savainojums - tad pretenziju nav. Ja nav - tad tāds Rudņevs vien ir (Latvijas nīdējs).
Rudņevs nav Latvijas nīdejs, viņš vienkārši nav Latvijas patriots. Starp vārdiem nav patriots vai valsts nīdējs ir diezgan liela atšķirība.

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:39, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kur es rakstīju, ka nevajag viņam dot iespēju???
Es vienkārši rakstīju, ka nevajag pārfanoties par Kalniņu, jo īpaši daudz tajā spēlē darba viņam nebija.
Nu tad bus vairak Franci ir gandriz optimalaja sastava. Darba visiem pietiks. Gan Merzlikinam, gan Mustukovam/Kalninam. Varetu but pat variants ka piekdien pusi no speles dos nospeles Kalninam un otro pusi Mustukovam.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-09 11:41, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: man patīk, ka jāmaksā 1.50 biļešu servisam par to, ka es pati izprintēju biļeti
Kādreiz bija lats. BS nav godīgs eiro ieviesējs.

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:42, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Komentāri ir tapēc domāti, lai katrs izteiktu savu viedokli, kāds tur sakars ar ekspertu taisīšanu no sevis un troļļošanu? Tad jau tieši to pašu var pateikt par tevi, ka tu arī bezjēdzīgi troļļo un taisi no sevis baigo ekspertu visu laiku
par nopelniem Tu sāki rakstīt, ka Kalniņam nav nekādu nopelnu, tikai mūsu aizsargu un belaru uzbrucēju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 11:45, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: KĀPĒC? KĀPĒC visiem obligāti ir jāspēlē izlasē? Vot es šito nostāju nekādīgi nesaprotu.
Izlase nav armija, kur no dienēšanas atbrīvo pēc kkādām ārstu izmeklēšanām utt. Izlase ir absolūti BRĪVPRĀTĪGS pasākums, kur spēlē tie, kuri GRIB, bet treneru uzdevums no visiem gribētājiem ir atlasīt tos, kuri VAR.
Tas saucās nacionālais gods. Protams, ka tas ir brīvprātīgi, bet cilvēkiem vienkārši nepatīk attieksme. Nezinu, vai tu spēj tādu lietu saprast, bet cilvēki Latvijā nemaz neskatītos hokeju, ja izlase nebūtu tur, kur tā ir. Man muļķīgā "skatīšanās uz skaistu sportu" šķiet pilnīgi neinteresanta. Man neinteresē kā spēlē spēlētāji, kas izlasēs nestartē.
Tur jau ir tā lieta - vai tu gribi uzspēlēt 2 miljoniem līdzjutēju vai nē?

Tas ir tāds padomju laika - jē, kura nācija spēcīgāka - tipa krāniņa mērīšanās. Krieviem tas arī iesēdies vairāk - tur uzvar izlase, visiem prieks.
Kas gan var būt labāks kā lieta, kas sagādā prieku veselai nācijai?

Kam piemēram, interesē tāds NHL vai dinamo? Tupi skatīties kā pieauguši vīrieši slido un dauza pa gumijas pankūku ar koka gabaliem? Ja nav sacensība, nav interesanti. Tāpēc jau eksistē pasaules čempionāti un sacensības un olimpiskās spēles. Cilvēki grib redzēt sacensību un justies ar to saistīti.

Bet cilvēkiem nepatīk attieksme (dažiem), ka nav darba - tad putām uz lūpām raujas uz izlasi, bet kad ir labs darbs - tad sūta visus 3 mājas tālāk. Uz olimpiskajām spēlēm gan visi veseli un atpūtušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 11:47, pirms 10 gadiem
vairogss rakstīja: Nu tad bus vairak Franci ir gandriz optimalaja sastava. Darba visiem pietiks. Gan Merzlikinam, gan Mustukovam/Kalninam. Varetu but pat variants ka piekdien pusi no speles dos nospeles Kalninam un otro pusi Mustukovam.
nav gan franči vēl optimālajā sastāvā - nav abu no NHL, nav da Kostas, nav Gutiga no Somijas, nav vēl viena no Šveices, nav tā džeka, kas AHL u.t.t.

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:51, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Kādreiz bija lats. BS nav godīgs eiro ieviesējs.
nelieši! bet tas smieklīgums ir tajā, ka man kādam jāmaksā par to, ka es pati veicu darbu.. nu, ja es, piem., pērku biļeti pa 5 eiro, tad tas 1.50 sastāda gandrīz trešo daļu no biļetes cenas un tas jau ir nedaudz absurdi

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:52, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Arī tev ir problēmas ar uzrakstītā uztveršanu?
NEKĀDU, tas nav tas pats, kas : "... sausā spēle vairāk ir belaru un LV spēles aizsardzībā nopelns, nekā Kalniņa nopelns..."
nu tad Beļavskis tāpēc liks Kalņiņu rīt, lai pārbaudītu tavu un Mačimola teoriju par nopelniem...katrā ziņā būtu dīvaini, ja atskatītu Kalniņu un atstātu Muštukovu, jo abas spēles pēc scenārija bija līdzigas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:53, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: nelieši! bet tas smieklīgums ir tajā, ka man kādam jāmaksā par to, ka es pati veicu darbu.. nu, ja es, piem., pērku biļeti pa 5 eiro, tad tas 1.50 sastāda gandrīz trešo daļu no biļetes cenas un tas jau ir nedaudz absurdi
nopērc kasē pirms spēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:57, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nopērc kasē pirms spēles...
bija jau tāda doma, bet šoreiz gribējās, lai biļete jau kabatā, lai vakarā pēkšņi neuznāk kkāds nepārvaramais slinkums līdz Arēnai aizvilkties

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:58, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Nu forši, ka liks – vienalga, kas brauc uz PČ, Kalniņš vai Muštukovs, kurš labāks, tas lai brauc.
ja nu abi aizbrauc? jeb Tev kā mačimolam Merzļikins jau nonstopā jeb nestāvējis kastē ir labāks par abiem?
pie tam kaut kur mačimols rakstīja, ka uzskata Merzļikinu par Nr.1 uz doto brīdi.

     [+] [-]

, 2015-04-09 11:58, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Pagaidām izskatās, ka tev ir problēmas ar izlasītā izpratni – kur es savā komentārā kaut ko mērīju? Es uzrakstīju savu viedokli, kapēc Kalniņam bija sausā spēle – tu uzreiz sāc murgot par kaut kādām mērīšanām...
sausā spēle vairāk ir belaru un LV spēles aizsardzībā nopelns, nekā Kalniņa nopelns.
Te viss pateikts

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:01, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: bija jau tāda doma, bet šoreiz gribējās, lai biļete jau kabatā, lai vakarā pēkšņi neuznāk kkāds nepārvaramais slinkums līdz Arēnai aizvilkties
Ja neatnāc laicīgi, var gadīties, ka pie kases jāstāv 20-30 minūtes. Vai tas ir to vērts? Es parasti atmetu ar roku un samaksāju to nodevu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 12:01, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nav gan franči vēl optimālajā sastāvā - nav abu no NHL, nav da Kostas, nav Gutiga no Somijas, nav vēl viena no Šveices, nav tā džeka, kas AHL u.t.t.
Atkal atslegu vards "gandriz"
Un nav teikts, ka Ciskas viran un NHL veciem nebus kartejais noguruma-atteikuma pavasaris

  +3 [+] [-]

, 2015-04-09 12:02, pirms 10 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Aizej, dēliņ, pie savas latviešu valodas skolotājas...bet vēl labāk pie vēsturniekiem, kuri tev izskaidros kāpēc nav franči, latvji vai vāči.
Ja tu esi padomju atrauga, tad ir saprotams, kādēļ tev ir šāds viedoklis.

Latviski ir franči, krieviski ir francuzi. Domāsim latviešu valodā.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:02, pirms 10 gadiem
vairogss rakstīja: Atkal atslegu vards "gandriz"
hmm.... 25% ir gandrīz??

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:02, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Pēdējā iespēja tapt par trešo
Tad pirmajiem vārtsargiem pirms PČ sanāk pa 1-2 spēlītēm. Stulbi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:04, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: hmm.... 25% ir gandrīz??
Izlaboju savejo ieprieksejo komentaru. Sorry))) Ja, gandriz

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:04, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: interesanti kāpēc nedod iespēju Kalniņam vēlreiz, ja džeks sausā nostāvēja pret belariem? Merzļikins starp citu , lai šodien pierāda, ka rudenī salaistās ripas, bija nejaušība...vai kā tad būtu jāstāv tavuprāt Kalniņam bija pret belariem, lai dotu vēlreiz iespēju, ja uzskati, ka viņš jau ir ceturtais un jāatskaita?
Mēs jau par šo esam runājuši. Tā viena spēle ir tualetes papīra vērtībā un no tā nav jāveido viedoklis par spēlētāju.

Ir jādod spēlēt Merzļikinam/Masaļskim šobrīd.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:05, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Ja neatnāc laicīgi, var gadīties, ka pie kases jāstāv 20-30 minūtes. Vai tas ir to vērts? Es parasti atmetu ar roku un samaksāju to nodevu.
starpcitu, pie Arēnas ir normāli kur ričuku pieslēgt?

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:05, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad pirmajiem vārtsargiem pirms PČ sanāk pa 1-2 spēlītēm. Stulbi.
kāpēc tikai 1-2? Nospēlēs šodien Merzļikins, tad pret Norvēģiju Masaļskis - un tad jau skatīsies. Iedos nomināli pirmajam vārtsargam vēl 2 spēles.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:06, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Tur ir tikai pateikts mans viedoklis – Kalniņam bija maz darba tajā spēlē, lai varētu izdarīt kaut kādus secinājumus par viņa meistarību.
nu bet vai tad tieši tāpēc nebūtu jāpārbauda vēlreiz, lai varētu izdarīt kādus secinājumus?

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:06, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Mēs jau par šo esam runājuši. Tā viena spēle ir tualetes papīra vērtībā un no tā nav jāveido viedoklis par spēlētāju.

Ir jādod spēlēt Merzļikinam/Masaļskim šobrīd.
Merzļikinam šodien dos...Masala varbūt Beļavskim jau braucējos un dos pirms čempja tikai stāvēt...līdz čempim vēl patālu.
p.s. kamēr šodien neredzēšu Merzļikinu darbībā, tikmēr uzskatu viņu par nebraucēju...lai pierāda, ka rudenī bija nejaušība salaisti taureņi.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:06, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kāpēc frančiem tik daudz spēlētāju Liiga ? Laikam populāra prece tur.
Pasaules čempionātos spēlējot iepatikās somiem.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:07, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: starpcitu, pie Arēnas ir normāli kur ričuku pieslēgt?
labāk kājām ej...nav nemaz no tevis tālu.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:08, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad pirmajiem vārtsargiem pirms PČ sanāk pa 1-2 spēlītēm. Stulbi.
Nezinu kā ir pareizi, lai treneri domā.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:09, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc tikai 1-2? Nospēlēs šodien Merzļikins, tad pret Norvēģiju Masaļskis - un tad jau skatīsies. Iedos nomināli pirmajam vārtsargam vēl 2 spēles.
Nu, tur jau tā sāpe, ka pirmo vārtsargu noteiks pēc, iespējams, 1 aizvadītas spēles. Merzļikins šodien ielaiž kādus 2-3 golus un tas tagad nozīmēs, ka Kalniņš ir labāks?

Nezinu, kāpēc te kaut kas baigi ir jātaupa, ja gan Merzļikinam, gan Masaļskim nebija nekādas noslogotās sezonas.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:09, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: labāk kājām ej...nav nemaz no tevis tālu.
Pie pretinieku vārtu štangas - velo visu laiku būs Tavā redzeslokā

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:09, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: esi pārliecināts, ka viņam pasē nav Artūrs?
Jā , es vakar skatījos.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:12, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: starpcitu, pie Arēnas ir normāli kur ričuku pieslēgt?
Ko nezinu, to nezinu. Parasti ar auto braucu. Bet vispār tas drīz varētu būt aktuāli.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:12, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Pie pretinieku vārtu štangas - velo visu laiku būs Tavā redzeslokā
ar velo vēl neesmu braucis uz hokeju arēnā Rīga, būtu diezgna jautrs pasākums, īpaši pēc spēles, kad ar mašīnu pat nevar normāli izbraukt, domāju stumtu velo līdz Barona ielas savam dzīvoklim rokās atpakaļ noteikti, ja protams būtu ko stumt atpakaļ un nebūtu aizbraucis prom spēles laikā

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 12:14, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Ko nezinu, to nezinu. Parasti ar auto braucu. Bet vispār tas drīz varētu būt aktuāli.
Nolikt man domājams ir kur, cits stāsts - cik tas droši

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:14, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: labāk kājām ej...nav nemaz no tevis tālu.
nu nav jau, bet uz ričuka vēl tuvāk

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:15, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Tur ir tikai pateikts mans viedoklis – Kalniņam bija maz darba tajā spēlē, lai varētu izdarīt kaut kādus secinājumus par viņa meistarību.
Es ij neteici ka tas nav Tavs viedoklis

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:16, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: nu nav jau, bet uz ričuka vēl tuvāk
Tu uz šodienas spēli?

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:16, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nezinu kā ir pareizi, lai treneri domā.
Ja man būtu jāmin, es teiktu, ka Beļavskis jau Masaļski ir prātā ieskaitījis kā 1. numuru. T.i., es neesmu pārliecināts, ka par to vispār tiek domāts.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:17, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, tur jau tā sāpe, ka pirmo vārtsargu noteiks pēc, iespējams, 1 aizvadītas spēles. Merzļikins šodien ielaiž kādus 2-3 golus un tas tagad nozīmēs, ka Kalniņš ir labāks?

Nezinu, kāpēc te kaut kas baigi ir jātaupa, ja gan Merzļikinam, gan Masaļskim nebija nekādas noslogotās sezonas.
Tikai mieru Parbaudis visus. Un Belavskis ar vartsrargu treneri (kurs tur mums bija, ja nemaldos Klodans) labak redz un saprot kurs , uz ko un kad ir spejigs. Abiem ir gan liela piredze, gan nav vini nekadi deletanti. Nebrinisos ja vartsargi kuri pretende uz pirmaja, divam vietam aizvadis pa trim spelem katrs. Vienigi satrauc, ka Masalam ir tada ipasiba, ka vinam ir jaiespelejas. Vai ar trim spelem pietiks? Kaut gan laikam sis bus tas gads kad vins vairs nebus Nr1 izlase. Uzreiz saku subjektivs un loti neobjektivs mans viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:18, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Tad mērīšana vai viedoklis?
viedoklis ar mērvienību

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 12:19, pirms 10 gadiem
Kurā periodā sāksies par tradīciju kļuvušais masu kautiņš?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 12:19, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Tad mērīšana vai viedoklis?
Tavā viedoklī tika mērīti nopelni

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:20, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja man būtu jāmin, es teiktu, ka Beļavskis jau Masaļski ir prātā ieskaitījis kā 1. numuru. T.i., es neesmu pārliecināts, ka par to vispār tiek domāts.
Zin kā sādās reizēs - ja būs labi, tad būs labi, ja nebūs, tad kritizēs visu - gan spēli, gan sagatavošanos

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:20, pirms 10 gadiem
vairogss rakstīja: Tikai mieru Parbaudis visus. Un Belavskis ar vartsrargu treneri (kurs tur mums bija, ja nemaldos Klodans) labak redz un saprot kurs , uz ko un kad ir spejigs. Abiem ir gan liela piredze, gan nav vini nekadi deletanti. Nebrinisos ja vartsargi kuri pretende uz pirmaja, divam vietam aizvadis pa trim spelem katrs. Vienigi satrauc, ka Masalam ir tada ipasiba, ka vinam ir jaiespelejas. Vai ar trim spelem pietiks? Kaut gan laikam sis bus tas gads kad vins vairs nebus Nr1 izlase. Uzreiz saku subjektivs un loti neobjektivs mans viedoklis
No tavas mutes Klodāna ausī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:25, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ar velo vēl neesmu braucis uz hokeju arēnā Rīga, būtu diezgna jautrs pasākums, īpaši pēc spēles, kad ar mašīnu pat nevar normāli izbraukt, domāju stumtu velo līdz Barona ielas savam dzīvoklim rokās atpakaļ noteikti, ja protams būtu ko stumt atpakaļ un nebūtu aizbraucis prom spēles laikā
nu ar velo var visur izbraukt, kur ar auto nevar tas ir gandrīz tā pat, kā uz kājām, tikai daudz ātrāk. galvenā doma jau bija par to drošo pieslēgšanu, to, ka tur kkādas dzelži ir, kam pieslēgt, par to nešaubos, bet, ja viņi ir kkur kādā stūrī, kur viņus neviens neredz, tad nav diezko droši, bet ja pie ieejas visu acu priekšā, tad jau tas ir diezgan droši.. protams, prasmīgs zaglis nospers arī zem kameras tā, ka neko nevarēs izdarīt, bet nu, no tā jau neviens nav pasargāts - ja tā sāks domāt, tad vispār no mājas ārā vairs iet nevar

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:27, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tu uz šodienas spēli?
jā. rīt visticamāk arī pa TV neredzēšu, tā ka jāaiziet šodien klātienē pavērot.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:29, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: "Širokovs šodien spēra platu soli prom no izlases, pilnīga katastrofa," – tavs MĒRĪŠANAS komentārs – tā ka neizlocies, esi vien tāds pats mērītājs, kā visi citi
Es gan Širokovu nevienam nepretnostatīju, viņš vāji nospēlēja, kā vēlāk izrādījās - dēļ traumas. Tav koments bija savādāk strukturēts. Un es nesaku ka nekad neko neesmu mērījis - ņem googli un sāc meklēt veiksmīgāku piemēru, apsolu - atradīsi.

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:30, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: jā. rīt visticamāk arī pa TV neredzēšu, tā ka jāaiziet šodien klātienē pavērot.
Man otrādi, šodienas spēli ierakstā paskatīšos, rīt doma klātienē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 12:33, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Kapēc man būtu kaut kas jāmeklē – pēc tavas klasifikācijas esi vien tāds pats SC mērītājs parastais – vienīgi, ka tu to pārmet citiem...
Pārmetu? Cilvēk, nedramatizē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 12:42, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Labi, viss – mieriņš, pārējam uz hokeju, kuru vēl vajag nomērīt? Gipters varētu būt laba kandidatūra – speciāli šodien sekošu viņā katrai kustībai.
Teļukā būs grūti, ja būsi Arēna - būtu labi! Liepājā viņš bija stabils līderis, droši varēja uzņemties iniciatīvu, vairākumā izspēles gāja caur viņu, daudz spēlēja ar ripu, pieslēdzās uzbrukumam, ar tiesībām kļūdīties, tāds vietējā mēroga Ozo. Te citas likmes, var ātri tikt uz beņķa un labi jānospēlē primāri aizsardzībā un šaubos vai tiks piedotas avantūras. No šeit minētajiem visvairāk interesē Gipters un Demiters, plus Galviņš sen neredzēts. Bet ar Galviņu bijis tā - var spēlēt top klubā un izlasē taisīt sūdus, var atbraukt no Ungārijas un būt labs, kā viņam tur katru reizi saslēdzas.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-09 12:45, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Man otrādi, šodienas spēli ierakstā paskatīšos, rīt doma klātienē
nu vot, tad jau pa abiem būsim Francijas spēles Arēnā nokaverojuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 12:49, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Es prātā nevaru pieņemt Demiteru, kā nopietnu kandidātu, viņa auguma dēļ – 172 cm aizsargam PČ pret tiem zirgiem kaut kā nešķiet nopietni.
Freibergs ir diži garāks? Es jau nesaku ka viņu jāliek izlasē, vnk gribas redzēt "pamērīt līmeni"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 13:00, pirms 10 gadiem
Smiltenes Vanagi rakstīja: Freibergam 185 cm. Tas tā, šodiem varēs izmērīt līmeņus visiem uz heijā.
Kaut kā uz aci mazs izskatās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 13:14, pirms 10 gadiem
Nez kur šodien Bukartlove pazudis ?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 13:16, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Tas saucās nacionālais gods. Protams, ka tas ir brīvprātīgi, bet cilvēkiem vienkārši nepatīk attieksme. Nezinu, vai tu spēj tādu lietu saprast, bet cilvēki Latvijā nemaz neskatītos hokeju, ja izlase nebūtu tur, kur tā ir. Man muļķīgā "skatīšanās uz skaistu sportu" šķiet pilnīgi neinteresanta. Man neinteresē kā spēlē spēlētāji, kas izlasēs nestartē.
Tur jau ir tā lieta - vai tu gribi uzspēlēt 2 miljoniem līdzjutēju vai nē?

Tas ir tāds padomju laika - jē, kura nācija spēcīgāka - tipa krāniņa mērīšanās. Krieviem tas arī iesēdies vairāk - tur uzvar izlase, visiem prieks.
Kas gan var būt labāks kā lieta, kas sagādā prieku veselai nācijai?

Kam piemēram, interesē tāds NHL vai dinamo? Tupi skatīties kā pieauguši vīrieši slido un dauza pa gumijas pankūku ar koka gabaliem? Ja nav sacensība, nav interesanti. Tāpēc jau eksistē pasaules čempionāti un sacensības un olimpiskās spēles. Cilvēki grib redzēt sacensību un justies ar to saistīti.

Bet cilvēkiem nepatīk attieksme (dažiem), ka nav darba - tad putām uz lūpām raujas uz izlasi, bet kad ir labs darbs - tad sūta visus 3 mājas tālāk. Uz olimpiskajām spēlēm gan visi veseli un atpūtušies.
Zini par ko tas stāsts ir (pats tu to ļoti asi iezīmēji)? Vispārējais cepiens šādos gadījumos (kad kāds pasaka, ka nebūs palīgs) ir par to, ka kāds atsakās viņus izklaidēt. Un tad iestājas tas moments, ka - kā, šitais suņa bērns negrib spēlēt, negrib, lai man būtu par ko pakliegt, papriecāties utt.

Bet es gribētu atgādināt, ka vergturība ir beigusies un arī gladiatoru laiki tāpat. Sportisti ir brīvi savos lēmumos.

Es teikšu pat daudz kategoriskāk - vispār skatīties sportu, t.i., to kā lieli vīri ar nūjām kā mazi bērni dzenā ripu (vai bumbu, pilnīgi nav nekādas nozīmes šoreiz), vispār ir diezgan dīvaina izklaide. Tikai tāpēc, ka vieni ir apzīmēti kā "mūsējie", bet citi kā "ļaunie pretinieki"... . Tāpēc tas viss arī tiek saukts par sporta SPĒLI. Savukārt spēlei galvenais uzdevums ir viens - izklaidēt.

Un te mēs atkal atgriežamies turpat kur sākām... .

Ja kāds muzikants atsakās piedalīties Eirovīzijas atlasē, tad kāpēc viņš netiek tā nozākāts (nevienā brīdī nesaku, ka tā būtu jādara)? Pēc būtības tas ir tieši tā pat - viņš, izklaidējot visus mūs, pārstāv valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 13:43, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Jāienāk man ar izlamāties Vai tad jāmācās, jāstrādā nevienam vairs nav?! Jau otro dienu pēc kārtas nemitīgi rakstat komentārus
Vai ne?!

Un tad brīnās, ka valsts ir dziļā dē (nu, samērā dziļā - nav tā, ka nebūtu dziļākas).
Es tik tikko pagūstu izlasīt visus, kurus neesmu noignorējis, pa starpām ražīgi celdams IKP.

     [+] [-]

, 2015-04-09 13:45, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Kurā periodā sāksies par tradīciju kļuvušais masu kautiņš?
Jā-ar frančiem vienmēr ir bijuši asumi,jo viņi spēlē asu,kanādiešu spēka hokeju-atceros vienreiz vēl senos laikos Sporta Pilī sākās kautiņš 5:5,pēc kā kādu francūzi vairāk noraidīja un viņi aizgāja visa komanda uz ģērbtuvēm atsakoties turpināt spēli viņuprāt neobjektīvās tiesāšanas dēļ.Bija kādu 15 minūšu pauze kamēr viņus pierunāja atgriezties un turpināt spēli.Bet šodien izskatās,ka viegli neies-to jau olimpiskajā kvalifikācijā varēja redzēt,ka nav nekādi peramie zēni vairāk Francija.Bet varbūt tas arī vajadzīgs,lai redz-kas ir kas!

     [+] [-]

, 2015-04-09 13:47, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Jāienāk man ar izlamāties Vai tad jāmācās, jāstrādā nevienam vairs nav?! Jau otro dienu pēc kārtas nemitīgi rakstat komentārus
Kur teikts ka par komentāru rakstīšanu nemaksā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 14:00, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Jāienāk man ar izlamāties Vai tad jāmācās, jāstrādā nevienam vairs nav?! Jau otro dienu pēc kārtas nemitīgi rakstat komentārus
nu es, piem., tikko biju pusdienu pārtraukumā, tad nu man toč nebija laika neko rakstīt, bet tā kā tagad esmu atpakaļ pie darba galda, tad atkal varu drukāt.. mūsdienās jau gandrīz jebkurā darbā var atrast tās 5-10min, lai ieietu sev interesējošā soc. tīklā, paskatītos, kas citiem sakām un izteiktos pats, tas nav nekas ārkārtējs.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 14:12, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Tas saucās nacionālais gods. Protams, ka tas ir brīvprātīgi, bet cilvēkiem vienkārši nepatīk attieksme. Nezinu, vai tu spēj tādu lietu saprast, bet cilvēki Latvijā nemaz neskatītos hokeju, ja izlase nebūtu tur, kur tā ir. Man muļķīgā "skatīšanās uz skaistu sportu" šķiet pilnīgi neinteresanta. Man neinteresē kā spēlē spēlētāji, kas izlasēs nestartē.
Tur jau ir tā lieta - vai tu gribi uzspēlēt 2 miljoniem līdzjutēju vai nē?

Tas ir tāds padomju laika - jē, kura nācija spēcīgāka - tipa krāniņa mērīšanās. Krieviem tas arī iesēdies vairāk - tur uzvar izlase, visiem prieks.
Kas gan var būt labāks kā lieta, kas sagādā prieku veselai nācijai?

Kam piemēram, interesē tāds NHL vai dinamo? Tupi skatīties kā pieauguši vīrieši slido un dauza pa gumijas pankūku ar koka gabaliem? Ja nav sacensība, nav interesanti. Tāpēc jau eksistē pasaules čempionāti un sacensības un olimpiskās spēles. Cilvēki grib redzēt sacensību un justies ar to saistīti.

Bet cilvēkiem nepatīk attieksme (dažiem), ka nav darba - tad putām uz lūpām raujas uz izlasi, bet kad ir labs darbs - tad sūta visus 3 mājas tālāk. Uz olimpiskajām spēlēm gan visi veseli un atpūtušies.
Ja tev šāda attieksme, tad neesi sporta fans vai sporta pārraižu īsts skatītājs. tad tā arī saki ka sports nepatīk , interesē tikai kā tiek pārstāvēta kāda valsts, kā aizstāv valsts godu. Pieminēji NHL, kas šķiet nesaprotami. tad vēl jo mazāk sapratīsi ka var skatīties Anglijas premjerlīgu futbolā vai vēl jo vairāk kādas valsts (ne Latvijas nacionālo čempionātu biatlonā vaui kalnu slēpošanā), kā var skatīties parastu kērlinga spēli vai Spānijas basketbola līgu.
Ir cilvēki kam patīk teātris, kam opera, kam sports, kam kino. Katram savs. Vienkārši tev neinteresē sports kā tāds. Tāpat kā man piemēram neinteresē opera vai balets. Tikai es neeju rakstos pie operas un baletu un to nerakstu. Cienu cilvēkus kam tas patīk.
Arīo piekrītui viedoklim , ka izlase ir brīvprātīga izvēle. Jā gribu ļoti lai spēlē visi , bet to gribu es..bet man nav tiesības regulēt citu cilvēku dzīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 15:01, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc regulāri aiztiek Spruktu,kurš vienreiz atteica izlasei godīgi pasakot , ka vēlas atpūsties.
Tā viena reize bija viņa līguma gads, kurā viņš neko citu bez "ģimenes iemesliem" neminēja.

     [+] [-]

, 2015-04-09 15:02, pirms 10 gadiem
jordans99 rakstīja: Diez vai Pujacs ir TOP aizsargs.
nejauc izlasi ar Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 15:10, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: nejauc izlasi ar Dinamo
Ja gāž regulāri podus klubā tad kaut kas nav kārtībā. Protams ka klubā bez sportiskās formas ir pašsajūta, atmosfēra, mikroklimats komandā utt. Pujacs protams ir labs aizsargs kopumā bet pēc šīs sezonas uz viņu skatās ar zināmu piesardzību.
Nevar arī pilnīgi ndalīt klubu un izlasi. Ja visu gadu slikti spēlē klubā , tad nez vai notiks brīnumaina pārvērtība izlasē (izslēgts tas nav). Pujacs ilgi (ne visu sezonu ) spēlēja slikti vienā klubā, bet kaut kādas bažas viņa spēle radīja.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-09 15:28, pirms 10 gadiem
Pēc komentāriem- pavasaris ir klāt😁
2milj hokeja ekspertu modušies no miega...

     [+] [-]

, 2015-04-09 16:03, pirms 10 gadiem
m apollo tvnet lv zinas jauna latvijas haizivs riga varetu ierasties nakamnedel 688166

Kārums un Bārtulis būs ! Iespējams arī Jevpalovs!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-09 16:41, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: m apollo tvnet lv zinas jauna latvijas haizivs riga varetu ierasties nakamnedel 688166

Kārums un Bārtulis būs ! Iespējams arī Jevpalovs!
Kārums

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 16:45, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ja gāž regulāri podus klubā tad kaut kas nav kārtībā. Protams ka klubā bez sportiskās formas ir pašsajūta, atmosfēra, mikroklimats komandā utt. Pujacs protams ir labs aizsargs kopumā bet pēc šīs sezonas uz viņu skatās ar zināmu piesardzību.
Nevar arī pilnīgi ndalīt klubu un izlasi. Ja visu gadu slikti spēlē klubā , tad nez vai notiks brīnumaina pārvērtība izlasē (izslēgts tas nav). Pujacs ilgi (ne visu sezonu ) spēlēja slikti vienā klubā, bet kaut kādas bažas viņa spēle radīja.
Taču sezonas beigās par Pujacu Ņižņekamskā bija ļoti labas atsauksmes. Varbūt, ka tomēr nav tik slikti, kā Tu te mālē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 16:52, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Taču sezonas beigās par Pujacu Ņižņekamskā bija ļoti labas atsauksmes. Varbūt, ka tomēr nav tik slikti, kā Tu te mālē?
Pujacam vispār vissliktāk ir klājies tieši RD. Un bija melns posms Avangardā

     [+] [-]

, 2015-04-09 16:58, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Pats tu melīgs esi, vakar teici, ka tuvākājās dienās nebūšot laika FUNi paknābāt
Es teicu ka "izskatās ka tā būs", tev dzērumā laikam atšķirības nekādas

     [+] [-]

, 2015-04-09 16:58, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Pujacam vispār vissliktāk ir klājies tieši RD. Un bija melns posms Avangardā
Pujacam man liekas bija trauma sezonas beigās, tāpēc laikam vēl nevar izšķirties vai piedalīties treniņnometnē...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 17:03, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Pujacam man liekas bija trauma sezonas beigās, tāpēc laikam vēl nevar izšķirties vai piedalīties treniņnometnē...
Trauma jau bija arī pagājušgad, bet pielauza uz izlasi, par to saņēma mēslus uz galvas no fuņiem. Tas ir viens no iespējamajiem iemesliem, kāpēc šī sezona sākumā bija nekāda

     [+] [-]

, 2015-04-09 17:04, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Trauma jau bija arī pagājušgad, bet pielauza uz izlasi, par to saņēma mēslus uz galvas no fuņiem. Tas ir viens no iespējamajiem iemesliem, kāpēc šī sezona sākumā bija nekāda
nav nekas neparasts, Masala divus gadus atpakaļ tieši tādā pašā vīzē dabūja mēslu kaudzi virsū...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 17:32, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc regulāri aiztiek Spruktu,kurš vienreiz atteica izlasei godīgi pasakot , ka vēlas atpūsties. Vai mums patiešām ir izceidojusies sabiedrība ,kurai meli patīk labāk par patiesību? Sprukts ir desmitais rezultatīvākais Latvijas izlases spēlētājs (visu laiku), 10 reizes piedalījies PČ. Ja šogad piedalīsies PČ, tad pēc aizvdītām spēlēm izlasē būs aptuveni 8.-10. vietā (aptuveni būs 160 spēles).
Pieļauju iespēju , ka Sprukts ir ļoti sliktā formā šosezon. Tāpēc ir pārbaudes spēles, lai redzētu kas ir kas.
Jau esmu rakstījis ka Sprukts pēc sava spēles stila izlasē patīk vislabāk.
'
Kāpēc vajag izdarīt kkādus muļķīgus secinājumus par sabiedrību? SC ir pilns ar bērniem-troļļiem un idiotiem, tāpēc komentārus nekad nevajag uztvert nopietni, vēl jo vairāk tādēļ, ka tie nevar paust un arī nepauž sporta līdzjutēju viedokli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 17:39, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: m apollo tvnet lv zinas jauna latvijas haizivs riga varetu ierasties nakamnedel 688166

Kārums un Bārtulis būs ! Iespējams arī Jevpalovs!
Skats kļūst cerīgāks

     [+] [-]

, 2015-04-09 17:59, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Es teicu ka "izskatās ka tā būs", tev dzērumā laikam atšķirības nekādas
tik daudz laika taču vienmēr var izbrīvēt

     [+] [-]

, 2015-04-09 18:04, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Taču sezonas beigās par Pujacu Ņižņekamskā bija ļoti labas atsauksmes. Varbūt, ka tomēr nav tik slikti, kā Tu te mālē?
Es arī ceru, ka nav tik slikti kā bija DR (nevis kā es te mālēju). Par atsauksmēm pēc DR zinu. Arī tāpat kā Tu ceru ka nav tik slikti.

     [+] [-]

, 2015-04-09 18:09, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Trauma jau bija arī pagājušgad, bet pielauza uz izlasi, par to saņēma mēslus uz galvas no fuņiem. Tas ir viens no iespējamajiem iemesliem, kāpēc šī sezona sākumā bija nekāda
Ja hokejists vismaz trešdaļu sezonas komandā taisa tādas ziepes aizsardzībā, kļudas kuras pārvēršas vārtos katrā spēlē, kļūdas daudz. tad Pujacs varēja nespēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 18:27, pirms 10 gadiem
Varēs arī iečekot kāds ir Francijas līgas spēks uz Ģinamskas fona .

     [+] [-]

, 2015-04-09 18:46, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ja hokejists vismaz trešdaļu sezonas komandā taisa tādas ziepes aizsardzībā, kļudas kuras pārvēršas vārtos katrā spēlē, kļūdas daudz. tad Pujacs varēja nespēlēt.
Kā viņš varēja nespēlēt? Darba devējs liek, darba ņēmējs dara.

     [+] [-]

, 2015-04-09 18:48, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Komentētāju rakstītāji malači. Dienas vidū spēj aktīvi un pat neierasti daudz rakstīt par ğelu nevis Putinu.

Par spēli runājot....rezultāts ir galīgi pofig...galvenais ir gatavoties PČ.

Žēl, ka laikam Karsums atkal nozudis, bet lielāka škrobe par Kuldu/ Pujacu/ Bārtuli- 3 top aizsargi visticamāk izkrīt ..aizsargu līnija dara nedaudz bažīgu.
Batulis pievienosies 5dien, Karsums 1dien.

     [+] [-]

, 2015-04-09 18:56, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Batulis pievienosies 5dien, Karsums 1dien.
Jā, izlasiju pa dienas vidu to.
Nu ja tā būs, tad "gudrais" muldoņa Andrejs, būs aizšāvis galīgi greizi, jo šis tak pilnīgi droši teica, ka Karsums nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-09 18:59, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Varēs arī iečekot kāds ir Francijas līgas spēks uz Ģinamskas fona .
No Dinamo pat ieskaitot Poreju un Ābolu ir tikai 9 spēlētāji, kas nav pat puse no komandas, tāpēc no tevis teiktā ir 0 jēga.

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:00, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, izlasiju pa dienas vidu to.
Nu ja tā būs, tad "gudrais" muldoņa Andrejs, būs aizšāvis galīgi greizi, jo šis tak pilnīgi droši teica, ka Karsums nebūs.
Oi, man prieks, ka sis aplauzisies. Bet nu sagaidisim 1dienu, pirms var priecaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:05, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Nelasīju pilnībā to Andreju,tik mazliet šo to pašķirstīju, cik sapratu, runa gāja par paukošanu ar slotaskātiem starp Karsiku,Kiru un Baldonieku Sporta pils havajā ?
Jaja, par to pašu.
Nu tik gudrs čalis, iemaisija tādu sūdu, bet pats beigās iespējams paliks pilnīga muļķa lomā.

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:06, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Oi, man prieks, ka sis aplauzisies. Bet nu sagaidisim 1dienu, pirms var priecaties.
Un ja tas apstiprinās, tad labprāt gribētu dzirdēt Andreja skaidrojumu, par to, kāpēc Karsums tomēr spēlēs.

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:15, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Nelasīju pilnībā to Andreju,tik mazliet šo to pašķirstīju, cik sapratu, runa gāja par paukošanu ar slotaskātiem starp Karsiku,Kiru un Baldonieku Sporta pils havajā ?
Runa gan neiet, bet ideja kaut kāda tāda bij Cik sapratu 2000. gadā, Karsikam tad bija kādi 13-14 gadi

  -2 [+] [-]

, 2015-04-09 19:20, pirms 10 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:26, pirms 10 gadiem
Tribīnes gan baisi tukšas

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:26, pirms 10 gadiem
Oj saplēsīs Latvijas izlasi...

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:26, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Kā viņš varēja nespēlēt? Darba devējs liek, darba ņēmējs dara.
Secinājums - vainīgs darba devējs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:28, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tribīnes gan baisi tukšas
Ārā dievīgs laiks, lai iet skatīties spēli ar nenokomplektētu komandu un spli kura neko neizšķir, es noteikti neietu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:28, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: http://www.diena.lv/sports/hokejs/edgars-kulda-nakamsezon-temes-uz-spelesanu-ahl-14094034
jau šosezon vajadzēja tēmēt...nākošsezon ja tur netiks, var palikt bez ELC ar koijotiem.

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:29, pirms 10 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Ārā dievīgs laiks, lai iet skatīties spēli ar nenokomplektētu komandu un spli kura neko neizšķir, es noteikti neietu.
bet tu jau netusē pa āru, bet sēdi SC

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:31, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: bet tu jau netusē pa āru, bet sēdi SC
Braukt turp un atpakaļ arī aizņem laiku, gandrīz puse no dienas vējā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:31, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: '
Kāpēc vajag izdarīt kkādus muļķīgus secinājumus par sabiedrību? SC ir pilns ar bērniem-troļļiem un idiotiem, tāpēc komentārus nekad nevajag uztvert nopietni, vēl jo vairāk tādēļ, ka tie nevar paust un arī nepauž sporta līdzjutēju viedokli.
Neizdarīju secinājumu. Manā komentārā bija jautājums (ar jautājuma zīmi galā). Es arī uzskatu ka interneta komentētāji (ne tikai SC) ir pamatā cilvēki kuriem ir destruktīvais , depresīvais domāšanas veids (atvainojos visiem tiem ,kuri tādi nav). Atver kuru lapu gribi, kuru tematu-pamatā lamāsānās, nozākāšana, negācijas. Satiecies reālā dzīvē - pamatā pozitīvais, interesantais. Reālā dzīve un komentāri ir krasi atšķirīgi.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:32, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Zinot slikto situāciju ar centriem tad visticamāk Jevpalovs aizbrauks uz Prāgu
Ja Jevpalovs pārbaudes spēlēs labi nospēlēs, tad ir visai reāli, ka tiks paņemts uz Prāgu, jo PČ var pieteikt 22 laukuma spēlētājus, tātad 13 vai 14 uzbrucējus.
Tomēr vispirms jāpagaida, vai Sanhosē Jevpalovu neizsauks uz AHL fārmu Worcester Sharks , kurš visticamākais iekļūs PO.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:34, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tribīnes gan baisi tukšas
Bail jau izdarīt salīdzinājumus ar citas komandas spēli(uzreiz nolamās), bet jautājums kāpēc tā. Jautājums visiem tiem kuri izlasi ļoti slavina un to otru klubu (kuru nevar pieminēt) noliek, saka ka tas ir miris un nevienam neinteresē utt. Uz mirušo neinteresējošo klubu daudz, uz izlasi maz. Jautājums nopietns.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:41, pirms 10 gadiem
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ĀBOLS ĀBOLA DĒLS !

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:41, pirms 10 gadiem
Ābols jaunākais. !!

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:42, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Bail jau izdarīt salīdzinājumus ar citas komandas spēli(uzreiz nolamās), bet jautājums kāpēc tā. Jautājums visiem tiem kuri izlasi ļoti slavina un to otru klubu (kuru nevar pieminēt) noliek, saka ka tas ir miris un nevienam neinteresē utt. Uz mirušo neinteresējošo klubu daudz, uz izlasi maz. Jautājums nopietns.
nu Vilhelms jau pareizi teica. Šī spēle ir diezgan nesvarīga, nav 5dienā/6dienā, kā arī pretinieks nav pats interesantākais.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-09 19:42, pirms 10 gadiem
Ābols tālu nekrīt no Ābola

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:42, pirms 10 gadiem
Ābols šitā var izkonkurēt piemēram Bukartu

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:43, pirms 10 gadiem
Cik tad biļetīte maksā par šo prieku?

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:44, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Ja Jevpalovs pārbaudes spēlēs labi nospēlēs, tad ir visai reāli, ka tiks paņemts uz Prāgu, jo PČ var pieteikt 22 laukuma spēlētājus, tātad 13 vai 14 uzbrucējus.
Tomēr vispirms jāpagaida, vai Sanhosē Jevpalovu neizsauks uz AHL fārmu Worcester Sharks , kurš visticamākais iekļūs PO.
nesauks, viņš jau ieradies Rīgā...bija kaut kur intervija ar viņu.

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:49, pirms 10 gadiem
Kur skatamies ?

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:50, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Cik tad biļetīte maksā par šo prieku?
Ja pirkt pa 5.EUR un sēdēt pretī zilajai līnijai (brīvas vietas ir), cena ir daudz maz normāla.

Latvija - Francija. Eiropas izaicinājuma...

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:51, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nesauks, viņš jau ieradies Rīgā...bija kaut kur intervija ar viņu.
kur ir tā intervija? neesmu tādu lasījis

Apollo, kas gan nav diez ko ticams portāls, atsaucoties uz drukāto Dienu, raksta, ka Jevpalovs Rīgā ieradīsies nākošnedēļ, bet....

"...Latvijas valstsvienības ģenerālmenedžeris jau esot sazinājies ar Jevpalova aģentu un sācis formēt spēlētāja apdrošināšanu.
Tomēr tuvākajās dienās jāsagaida atbilde no NHL kluba Sanhosē «Sharks», jo Jevpalovs janvārī parakstīja vienošanos ar haizivīm."
Jaunā Latvijas «haizivs» Rīgā varētu ierasties...

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:52, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ābols šitā var izkonkurēt piemēram Bukartu
Nu ja būs labaks tad man nav pretenziju

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 19:53, pirms 10 gadiem
kas pirmie iemeta?

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:54, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: kas pirmie iemeta?
Ābols

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:57, pirms 10 gadiem
Abos golos laba saspēle

     [+] [-]

, 2015-04-09 19:58, pirms 10 gadiem
Jaunais Ābols uzbrukumā tiešām ir ļoti labs, bet viņa maiņa arī pienācīgi nenostrādāja aizsardzībā 1. gola zaudējumā.

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:01, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: kur ir tā intervija? neesmu tādu lasījis

Apollo, kas gan nav diez ko ticams portāls, atsaucoties uz drukāto Dienu, raksta, ka Jevpalovs Rīgā ieradīsies nākošnedēļ, bet....
sajaucu ar Kuldu, to uz AHL neizsauca un palaida uz Rīgu...tiešām par Jevpalovu vēl nekas nav skaidrs, kļūdījos.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-09 20:02, pirms 10 gadiem
Mani stipri izbrina SC logika... RD spelem ir teksta tiesraide bet LV izlases spelej nav, kaut ari parbaudes spelei...
Ta vien liekas ka RD ir maksajis SC atbiram par rakstu veidosanu...
Man nav nekas pret RD bet nu par LV izlasi tak ir lielaka interese...

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:04, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: sajaucu ar Kuldu, to uz AHL neizsauca un palaida uz Rīgu...tiešām par Jevpalovu vēl nekas nav skaidrs, kļūdījos.
kam negadās.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 20:04, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: Mani stipri izbrina SC logika... RD spelem ir teksta tiesraide bet LV izlases spelej nav, kaut ari parbaudes spelei...
Ta vien liekas ka RD ir maksajis SC atbiram par rakstu veidosanu...
Man nav nekas pret RD bet nu par LV izlasi tak ir lielaka interese...
par izlasi interese ir, bet vai par izlases pārbaudes spēlēm 3 nedēļas pirms čempionātam, pret samērā "neinteresanto" Franciju....šaubos.

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:06, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: par izlasi interese ir, bet vai par izlases pārbaudes spēlēm 3 nedēļas pirms čempionātam, pret samērā "neinteresanto" Franciju....šaubos.
nu ja un LV esot labakie fani... pasiem kauns nav?

  -3 [+] [-]

, 2015-04-09 20:18, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: par izlasi interese ir, bet vai par izlases pārbaudes spēlēm 3 nedēļas pirms čempionātam, pret samērā "neinteresanto" Franciju....šaubos.
Nu ja, LV fani laikam ir "pārēdušies hokeju", Dinamo zāģētāju spēles apmeklējot.
Ja Latvijas valstsvienība mājās savu [pasaulē labāko hokeja] fanu priekšā spēlē tikai 4 spēles gadā, tad vajadzētu gan būt daudz labākai apmeklētībai.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-09 20:31, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: Mani stipri izbrina SC logika... RD spelem ir teksta tiesraide bet LV izlases spelej nav, kaut ari parbaudes spelei...
Ta vien liekas ka RD ir maksajis SC atbiram par rakstu veidosanu...
Man nav nekas pret RD bet nu par LV izlasi tak ir lielaka interese...
Es arī vēlos teksta tiešridi , bet pārbaudes spēles un oficiālās spēles ir divas dažādas lietas.

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:31, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Nu ja, LV fani laikam ir "pārēdušies hokeju", Dinamo zāģētāju spēles apmeklējot.
Ja Latvijas valstsvienība mājās savu [pasaulē labāko hokeja] fanu priekšā spēlē tikai 4 spēles gadā, tad vajadzētu gan būt daudz labākai apmeklētībai.
Tomēr Dinamo un Latvijas izlases fani ir ne tikai no Rīgas un šodien ir cetrutdiena... Rīt, droši vien, būs 3x vairāk skatītāji.

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:34, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Nu ja, LV fani laikam ir "pārēdušies hokeju", Dinamo zāģētāju spēles apmeklējot.
Ja Latvijas valstsvienība mājās savu [pasaulē labāko hokeja] fanu priekšā spēlē tikai 4 spēles gadā, tad vajadzētu gan būt daudz labākai apmeklētībai.
DR mājas spēlēs no 30 spēlēm 15 uzvaras 11 zauedējumi, 4 beidzās neizšķirti (2 no tām uzvarēja , 2 zaudēja) . Nevar teikt ka zāģētāju komanda mājās. Vārtu attiecība Rīgā +11 un 13. vieta mājas spēlēs no 28.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 20:42, pirms 10 gadiem
Eh...žēl ka Ābolam nesanāca....vot tā būtu bomba...

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:42, pirms 10 gadiem
Šādi turpinot Ābols debitēs jau šajā čempī....

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:44, pirms 10 gadiem
Ābolam tādi gari mati, pēc huligāna izskatās.

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:45, pirms 10 gadiem
R.Blake rakstīja: Tomēr Dinamo un Latvijas izlases fani ir ne tikai no Rīgas un šodien ir cetrutdiena... Rīt, droši vien, būs 3x vairāk skatītāji.
Es arī dzīvoju patālu no Rīgas, tāpēc būšu tikai uz abām spēlēm pret Slovākiju.
Taču ja ņem vērā, ka Rīgā dzīvo 1/3 no Latvijas iedzīvotājiem, un rīdzinieki defoltā ir maksātspējīgāki par provinces pilsētu un lauku iedzīvotājiem, tad tomēr mans iepriekšējais teksts nav bez pamata.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:52, pirms 10 gadiem
Vai tad Bukarts vispār kādam ir konkurents?
FUNS rakstīja: Ābols šitā var izkonkurēt piemēram Bukartu

     [+] [-]

, 2015-04-09 20:58, pirms 10 gadiem
rob ray rakstīja: Vai tad Bukarts vispār kādam ir konkurents?
Bukarts nav nekāds centrs...diezgan patizli pateikt, ka Ābols izkonkurēs Bukartu

     [+] [-]

, 2015-04-09 21:00, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Bukarts nav nekāds centrs...diezgan patizli pateikt, ka Ābols izkonkurēs Bukartu
Bukarts ne Bukarts,,,bet redzot darbību laikumā un šo to dzirdot Liekas ka Ābola debija čempī ir ļoti ticama...

  -2 [+] [-]

, 2015-04-09 21:01, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Bukarts nav nekāds centrs...diezgan patizli pateikt, ka Ābols izkonkurēs Bukartu
Vismaz atradi kur var piekasīties. Malacis. Labi tad teikšu lai varētu vēl vairāk piekasīties Ābols izkonkurēs Poreju.

     [+] [-]

, 2015-04-09 21:02, pirms 10 gadiem
jurkoo rakstīja: Bukarts ne Bukarts,,,bet redzot darbību laikumā un šo to dzirdot Liekas ka Ābola debija čempī ir ļoti ticama...
kāpēc ne? Bērziņš un Džeriņš centrā šodien noteikti izskatās sliktāk...Girgensons visdrīzāk nebūs. vēl jau paliek varbūt Jevpalovs ierodas...tas arī viss itkā. vēl jau Daugaviņu centrā var ielikt...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 21:09, pirms 10 gadiem
Kas par situāciju, neiemeta, bet vienalga prieks

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 21:15, pirms 10 gadiem
karsumu centra var likt vins jau ar riga ir

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 21:15, pirms 10 gadiem
Godīgi sakot, spēle ir nožēlojama. Saprotu, ka nav svarīga, bet nu izskatās, ka vienkārši aizgājuši paslidināties.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 21:21, pirms 10 gadiem
Kāpēc Kristobalam Dinamo ķivere?

     [+] [-]

, 2015-04-09 21:22, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Godīgi sakot, spēle ir nožēlojama. Saprotu, ka nav svarīga, bet nu izskatās, ka vienkārši aizgājuši paslidināties.
1. maiņa un Ābols ir vienīgie, kuri uzbrukuma zonā ir redzami. Bet nu no Koba Jasa vai Bajarūna neviens arī neko daudz negaida. Uz PČ tie neredzamie spoki liela daļa nebrauks!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-09 21:24, pirms 10 gadiem
kas ir Kristobals ?

     [+] [-]

, 2015-04-09 21:26, pirms 10 gadiem
Kenins41 rakstīja: kas ir Kristobals ?
Huet

     [+] [-]

, 2015-04-09 21:26, pirms 10 gadiem
Kenins41 rakstīja: kas ir Kristobals ?
franču vārtsargs

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 21:36, pirms 10 gadiem
Kenins41 rakstīja: karsumu centra var likt vins jau ar riga ir
Masaļski arī var likt centrā, viņš jau šodien ir Arēnā.
Karsums pēdējo 10 gadu laikā nekad nav spēlējis kā centra uzbrucējs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-09 21:39, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Masaļski arī var likt centrā, viņš jau šodien ir Arēnā.
Karsums pēdējo 10 gadu laikā nekad nav spēlējis kā centra uzbrucējs.
Karsums, Daugava pa malām un Jevpalovs centrā ja atbrauc, nez kā izskatītos...man liekas neslikti?
Katrā ziņā viņiem bāzt klāt Džerinu vai Bērziņu neiedomājos

     [+] [-]

, 2015-04-09 22:02, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Secinājums - vainīgs darba devējs.
Nezinu kas vainīgs, bet spēlētāji paši sevi sastāvā netiek, ja nu vienīgi Jāgrs