Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam Covid-19, neskaidra dalība OS kvalifikācijas turnīrā

Jānis Celmiņš

Daugaviņam Covid-19, neskaidra dalība OS kvalifikācijas turnīrā
Kaspars Daugaviņš. Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas izlases uzbrucējam Kasparam Daugaviņam konstatēts Covid-19 vīruss, portālam Sportacentrs.com pastāstīja pats hokejists. Tādejādi nav skaidrs, vai viņš varēs palīdzēt izlasei Pekinas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā, kas no 26. līdz 29. augustam norisināsies Rīgā.

Jau vēstīts, ka īsi pēc pasaules čempionāta Rīgā Latvijas izlases kapteinis parakstīja līgumu ar Šveices klubu "Bern" un pēc atvaļinājuma pievienojās komandai. Daugaviņš bija viens no retajiem Latvijas izlases hokejistiem, kurš nebija izslimojis Covid-19, bet nu Šveicē viņam veiktais tests izrādījies pozitīvs. “Šodien jau jūtos labāk. Garša un oža vairs nav, citādi ir krietni labāk,” savu veselības stāvokli svētdien sarunā ar portālu Sportacentrs.com komentēja hokejists.

Latvijas izlase aizvadītajā nedēļā Kurbads ledus hallē uzsāka gatavošanos Pekinas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīram, pirms kura 20. un 21. augustā aizvadīs divas pārbaudes spēles ar Norvēģijas valstsvienību.

Par ceļazīmi uz Pekinas olimpiskajām spēlēm E apakšgrupā spēkosies Latvija, Francija, Itālija un Ungārija. Šis turnīrs “Arēna Rīga” norisināsies no 26. līdz 29. augustam. Latvijas komanda turnīru sāks 26. augustā ar cīņu pret Itāliju. Dienu vēlāk mūsu hokejistiem paredzēts mačs pret Ungāriju, bet 29. augustā Latvija turnīru noslēgs duelī pret Franciju. Iespēju spēlēt 2022. gada Ziemas Olimpiskajās spēlēs iegūs komanda, kas izcīnīs pirmo vietu E grupā.

Atgādinām, ka aizvadītajā sezonā KHL klubā Podoļskas "Vityaz" kanādietis Džastins Denforts un latvietis Kaspars Daugaviņš bija izteikti uzbrukuma līderi, sakrājot attiecīgi 55 (23+32) un 49 (17+32) rezultativitātes punktus 58 mačos. Latviešu uzbrucējs aizvadīja savu individuāli labāko sezonu līdzšinējā karjerā, taču Piemaskavas komandai pietrūka dažu punktu, lai kvalificētos Gagarina kausa izcīņai.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:17, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tiešām? tipa ejot veikalā saliks skanerus ,lai to kodu skanētu?
veialos tiks - tajos kuriem ieeja no ielas, pa tirdzniecības centriem laikam nevarēs vazāties. Un sabiedriakajā nevarēs braukt. Es sīki neesmu pētījis, tā garamskrienot kko manīju. Plāno no septembra vidus. Es enzinu vai tas notiks un kas/kā izkontrolēs.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:18, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā viņi Daugavā tika tribīnēs?
Varu kļūdīties, bet man izskatījās, ka tur lielākās daļas nemaz nebija, piemēram, Dināra un co. Bija tur dažas dāmas Rigas fanu sektorā. Tā man vismaz izskatījās, ka TV šos parādīja.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:19, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ā, nu es nezinu, baigi nesekoju vietējām aktualitātēm līdz, tik kkur pa ausu galam dzirdēju. laikam dānijā jau šitas esot, bet varu kļūdīties.
nav jau nekāfs brīnums ka mums arī iebliezīs. Atskatoties uz pagājušo ziemu un pavasari, man tīkamāks liekas Igaunijas ceļš

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: eu, tev tak kaut kāda brūtele bija ko uz hoķi vedi
Kāda brūtele? Manas māsīcas meita, viņai ir 12 gadi Viņa šoreiz laikam atkrīt, viņai ar vakcīnu vajagot, nepaspēs, nav ko arī spiest, par agru vēl

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: veialos tiks - tajos kuriem ieeja no ielas, pa tirdzniecības centriem laikam nevarēs vazāties. Un sabiedriakajā nevarēs braukt. Es sīki neesmu pētījis, tā garamskrienot kko manīju. Plāno no septembra vidus. Es enzinu vai tas notiks un kas/kā izkontrolēs.
man tāda sajūta, ka vēl viena ziema tiks pavadīta dzīvoklī mācoties

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:19, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tiešām? tipa ejot veikalā saliks skanerus ,lai to kodu skanētu?
es šito laikam preses klubā dzirdēju, tip ir valstis, kur šis jau esot (laikam dānija?), pie lielveikalu ieejas telts uzcelta, kur jāiet uzrādīt savs sertifikāts un tad vari doties iekšā, ja nav, tad nekā. man kā čipotai, šitā liekas vnk lieliska ideja, pat varētu aizbraukt iepirkties beidzot

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:21, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: veialos tiks - tajos kuriem ieeja no ielas, pa tirdzniecības centriem laikam nevarēs vazāties. Un sabiedriakajā nevarēs braukt. Es sīki neesmu pētījis, tā garamskrienot kko manīju. Plāno no septembra vidus. Es enzinu vai tas notiks un kas/kā izkontrolēs.
Cik mums tagad čīpotie? 43%? Pie 50% varbūt tiks, vairāk šaubos.. Veikalīpašņieki un asociācijas/biedrības neoponēs, neprotestēs? Apgrozījumi atkal būs švaki.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es šito laikam preses klubā dzirdēju, tip ir valstis, kur šis jau esot (laikam dānija?), pie lielveikalu ieejas telts uzcelta, kur jāiet uzrādīt savs sertifikāts un tad vari doties iekšā, ja nav, tad nekā. man kā čipotai, šitā liekas vnk lieliska ideja, pat varētu aizbraukt iepirkties beidzot
man personīgi pofig tie veikali. galvenais lai skolas strādātu un nevajadzētu ar bērniem tupēt mājās

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:22, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: man tāda sajūta, ka vēl viena ziema tiks pavadīta dzīvoklī mācoties
Galvenais lai pro sports neaiziet uz pauzes. Toreiz, ka apstājās viss izņemot belaru ekstralīgas, tad gan bija garlaicīgi..

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:24, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nav jau nekāfs brīnums ka mums arī iebliezīs. Atskatoties uz pagājušo ziemu un pavasari, man tīkamāks liekas Igaunijas ceļš
man galīgi vienalga, bet reāli neredzu ilgtermiņā, kā dabūt to potēto procentu augšā citādi, kā ar pātagu šobrīd. kļavulapas tikai tā piespiedīs un tie kas ir galēji sazombēti, kā hulis, nu tur nekas nepalīdzēs, uz tiem arī nav vērts koncentrēties.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:24, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es šito laikam preses klubā dzirdēju, tip ir valstis, kur šis jau esot (laikam dānija?), pie lielveikalu ieejas telts uzcelta, kur jāiet uzrādīt savs sertifikāts un tad vari doties iekšā, ja nav, tad nekā. man kā čipotai, šitā liekas vnk lieliska ideja, pat varētu aizbraukt iepirkties beidzot
Tev patīk, kā Aivis Ceriņš vada Preses klubu?

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:24, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: man personīgi pofig tie veikali. galvenais lai skolas strādātu un nevajadzētu ar bērniem tupēt mājās
Tagad saprotu tavu sāpi, nevar brīvi terviseksot, kad sagribas

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 16:25, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Galvenais lai pro sports neaiziet uz pauzes. Toreiz, ka apstājās viss izņemot belaru ekstralīgas, tad gan bija garlaicīgi..
pajāt man uz pro sportu, ja bērni nevar mācīties un trenēties

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:27, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pajāt man uz pro sportu, ja bērni nevar mācīties un trenēties
Kāpēc nevar? Jo Dumpis teica Pavļutam, ka var iesnas noķert skolā? Nost ar idiotiskajiem ierobežojumiem un marš bērnus atpakaļ skolā!

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:28, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es šito laikam preses klubā dzirdēju, tip ir valstis, kur šis jau esot (laikam dānija?), pie lielveikalu ieejas telts uzcelta, kur jāiet uzrādīt savs sertifikāts un tad vari doties iekšā, ja nav, tad nekā. man kā čipotai, šitā liekas vnk lieliska ideja, pat varētu aizbraukt iepirkties beidzot
Kas tur lielisks? Turpinam graut ekonomiku, jo mazākums var iet iepirkties? Un pašam arī ir čipmagnēts. Turklāt, šis arī ierobežo tos, kam a)nav tehnoloģiju, kā moderns telefons vai opcija izprintēt sertifikātu b)notiek šaize un truba negaidīti nomirst - ticu, ka Dānijā ko tādu pārdomātu - pie mums - i don't think so. Respektīvi - pensionāriem vai vienkārši sabiedrības nabadzīgākajai daļai (tātad arī tiem, kam piemaksāt, lai wolti un bolti atved nebūs pa kabatai) pat ja ir cips var rasties problēmas izmantot pakalpojumu.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:29, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: man galīgi vienalga, bet reāli neredzu ilgtermiņā, kā dabūt to potēto procentu augšā citādi, kā ar pātagu šobrīd. kļavulapas tikai tā piespiedīs un tie kas ir galēji sazombēti, kā hulis, nu tur nekas nepalīdzēs, uz tiem arī nav vērts koncentrēties.
Te nevis par dažām kļavulapām vai hulijiem iet runa, bet gan skaidru LV iedzīvotāju vairākumu

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:29, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pajāt man uz pro sportu, ja bērni nevar mācīties un trenēties
Tiesībsargs arī par šo savā vēstulē Saeimai runā. Ka to ir jānodrošina iespēju klātienes mācībām. Tiesa viņš neaizstāv obligāto vakcināciju bērniem.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:30, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kāda brūtele? Manas māsīcas meita, viņai ir 12 gadi Viņa šoreiz laikam atkrīt, viņai ar vakcīnu vajagot, nepaspēs, nav ko arī spiest, par agru vēl
pieaugusī krievene ko vedi uz ģinamu

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:30, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc nevar? Jo Dumpis teica Pavļutam, ka var iesnas noķert skolā? Nost ar idiotiskajiem ierobežojumiem un marš bērnus atpakaļ skolā!
es tak nezinu. man nav ne jausmas, kā tas strādās septembrī, kad vajadzēs iet uz skolu.
un ko darīs, ja skolotāji, darbinieki un skolēni nav čipoti.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 16:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: man personīgi pofig tie veikali. galvenais lai skolas strādātu un nevajadzētu ar bērniem tupēt mājās
tad mēģini pierunāt visus sev zināmos, lai potējas, jo sāksies rudens, sīkie aizies pa skolām un būs tas trešais vilnis neizbēgams, pasaulē jau tagad viņš ir sākuma stadijā un nekur nu viņš tā pekšņi nepazudīs. man tikko paziņas savu 12gadnieku bija uz pirmo poti aizveduši, sapotētu visus sīkos, nebūtu nekādas mājmācības vairs.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:31, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Cik mums tagad čīpotie? 43%? Pie 50% varbūt tiks, vairāk šaubos.. Veikalīpašņieki un asociācijas/biedrības neoponēs, neprotestēs? Apgrozījumi atkal būs švaki.
tirgos internetā

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:31, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kas tur lielisks? Turpinam graut ekonomiku, jo mazākums var iet iepirkties? Un pašam arī ir čipmagnēts. Turklāt, šis arī ierobežo tos, kam a)nav tehnoloģiju, kā moderns telefons vai opcija izprintēt sertifikātu b)notiek šaize un truba negaidīti nomirst - ticu, ka Dānijā ko tādu pārdomātu - pie mums - i don't think so. Respektīvi - pensionāriem vai vienkārši sabiedrības nabadzīgākajai daļai (tātad arī tiem, kam piemaksāt, lai wolti un bolti atved nebūs pa kabatai) pat ja ir cips var rasties problēmas izmantot pakalpojumu.
Par trubām piekrītu, bet vai ta grūti un dārgi ir sertifikātu izprintēt? Tak aizej blakus Otpibet bāram, pie Brīvības pieminekļa, tur kur man bija ar IPSi strelka, tur ir printētava, par 2 vai 3 kapeikām tev izprintēs visu, ko vajag

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:31, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev patīk, kā Aivis Ceriņš vada Preses klubu?
jā, Semjonovs ar ir ok, preses klubs vispār ir laikam vienīgais tāds ziņu/viedokļu raidījums, ko reizēm paskatos. ļoti veiksmīgi izveidots.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:32, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jā, Semjonovs ar ir ok, preses klubs vispār ir laikam vienīgais tāds ziņu/viedokļu raidījums, ko reizēm paskatos. ļoti veiksmīgi izveidots.
Klintsons gan, manuprāt, bija pilnīgi garām.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:32, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tirgos internetā
Ar to nepietiks, lai ietu apgrozījumi atkal tajos apmēros kādos gāja pirms covida. No bankrota gan internets laikam jau paglābs..

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:32, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: pieaugusī krievene ko vedi uz ģinamu
Paga, paga, paga... tas jau bija sen, ja nemaldos, 2016. gadā

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:33, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kas tur lielisks? Turpinam graut ekonomiku, jo mazākums var iet iepirkties? Un pašam arī ir čipmagnēts. Turklāt, šis arī ierobežo tos, kam a)nav tehnoloģiju, kā moderns telefons vai opcija izprintēt sertifikātu b)notiek šaize un truba negaidīti nomirst - ticu, ka Dānijā ko tādu pārdomātu - pie mums - i don't think so. Respektīvi - pensionāriem vai vienkārši sabiedrības nabadzīgākajai daļai (tātad arī tiem, kam piemaksāt, lai wolti un bolti atved nebūs pa kabatai) pat ja ir cips var rasties problēmas izmantot pakalpojumu.
kur problēma to kodu izprintēt? es savai māmuļai to arī izdarīšu, viņai telefonā ar ir, bet nu, tā ir tā paaudze, kurai tas papīrs lielāku drošības sajūtu dot.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:34, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ar to nepietiks, lai ietu apgrozījumi atkal tajos apmēros kādos gāja pirms covida. No bankrota gan internets laikam jau paglābs..
gan jau izkauks kādu subsīdiju.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:34, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Par trubām piekrītu, bet vai ta grūti un dārgi ir sertifikātu izprintēt? Tak aizej blakus Otpibet bāram, pie Brīvības pieminekļa, tur kur man bija ar IPSi strelka, tur ir printētava, par 2 vai 3 kapeikām tev izprintēs visu, ko vajag
Pirmām, kārtām - vai tas, kam katrs cents dārgs - to gribēs? Otram kārtām - vai tāds vidējais pensis, kam nav bērnu/mazbērnu, kam palūgt palīdzību to maz mācēs, zinās, kur meklēt? Nemaz nerunājot par "lauķīgākiem" rajoniem.
Man sen ir tas sertifikāts lejupielādēts un izprintēts Es vairāk domāju par riskiem, kas, visticamāk nav apdomāti, ja nu tiešām ievieš situāciju, par kādu te neputne sapņo. Pierādījums tam ir kaut vai situācija ar sīčiem zem 12 gadiem - tos nemaz nevar potēt, bet tāpēc daudz kur pasākumos nelaiž. Un tikai nesen valdībā sāka "diskutēt", ka aplauzušies.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:35, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: situāciju, par kādu te neputne sapņo.
tu tak esi viena betongalva

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kur problēma to kodu izprintēt? es savai māmuļai to arī izdarīšu, viņai telefonā ar ir, bet nu, tā ir tā paaudze, kurai tas papīrs lielāku drošības sajūtu dot.
Katram printeris mājās? Un uz katra stūra ir copy pro? Paņem vidējo pensi bez gados jaunākiem radiniekiem - cik no viņiem ir ar printeri, prasmēm printēt vai zināšanām kur printēt?

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:35, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: gan jau izkauks kādu subsīdiju.
Nevar taču bezgalīgi to naudu valsts aizņemties.. Es domāju, agri vai vēlu pienāks brīdis kad pateiks, viss: čipoties varēja ikviens, tagad dzīvojam visi tālāk kā jau mākam..

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:37, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu tak esi viena betongalva
man kā čipotai, šitā liekas vnk lieliska ideja, pat varētu aizbraukt iepirkties beidzot
Nu es nezinu, man liekas abām rokām par šādu, manuprāt, kārtējo reizi nepārdomātu un šķeļošu ideju. Kāpēc - skaidroju jau iepriekš.

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:37, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kur problēma to kodu izprintēt? es savai māmuļai to arī izdarīšu, viņai telefonā ar ir, bet nu, tā ir tā paaudze, kurai tas papīrs lielāku drošības sajūtu dot.
Pareizi, pareizi, kā teica Mirttante slavenajā Latvju kinošedevrā, tagad jau pats galvenais ir tie papīri

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:38, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nevar taču bezgalīgi to naudu valsts aizņemties.. Es domāju, agri vai vēlu pienāks brīdis kad pateiks, viss: čipoties varēja ikviens, tagad dzīvojam visi tālāk kā jau mākam..
nu leiši jau uz to vēlk. izsludinās tagad, dos mēnesi laika nočipoties, pēc tam pokuj, nebšu tev ne tramvaja ne lielveikala ja nečiposies