Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bārtulis: "Pie Nolana bija prieks spēlēt. Tagad izlasē nav tādas degsmes..."

Andrejs Siliņš

Bārtulis: "Pie Nolana bija prieks spēlēt. Tagad izlasē nav tādas degsmes..."
Oskars Bārtulis
Foto: spartak.ru

"Lai radītu mūsos motivāciju, viņš visu bija izveidojos tā, lai mēs uz izlasi nāktu ar prieku. Tagad nav tādas degsmes," skeptisks par spēlēšanu Latvijas hokeja valstsvienības sastāvā pavasarī gaidāmajā pasaules čempionātā raidījumā "Hattrick" bija latviešu aizsargs Oskars Bārtulis.

"Varbūt biju nedaudz izbrīnīts par Hārtlija pieeju treniņprocesam. Ziemeļamerikā visi treneri ir mazliet savādāki, treniņi īsāki un tamlīdzīgi. Izbrīnījos, ka Hārtlijam viss ir izstiepts garumā. Uz treniņu atnāc 8 no rīta, ir ilgas sapulces, tad ļoti ilgi ledus treniņi. Parasti Ziemeļamerikā ir tā, ka treniņš ir 40 minūtes, bet viss notiek ļoti intensīvi," negaidīto, nonākot Hārtlija vadībā, atcerējās Bārtulis.

"Kad atbrauc uz izlasi, visam jānotiek tā, lai tu priecātos. Pagājušogad nometne [pirms pasaules čempionāta], cik saprotu, esot bijusi pusotru mēnesi. Tu jau tā pēc sezonas esi noguris, atnāc uz izlasi un tur atkal gari treniņi. Protams, jaunajiem citādāk, bet pieredzējušajiem jāpievienojas vēlāk, nevis jātrenējas pusotru vai divus mēnešus," savu uzskatu klāstīja aizsargs.

"Ja salīdzina ar Nolanu, teikšu godīgi - pie Teda bija prieks spēlēt! Lai radītu mūsos motivāciju, viņš visu bija izveidojos tā, lai mēs uz izlasi nāktu ar prieku. Tagad nav tādas degsmes," Bārtulis lika noprast, ka skeptiski attiecas uz iespēju spēlēt pavasarī gaidāmajā pasaules čempionātā.

Šo sezonu Bārtulis sāka Vladivostokas "Admiral", kur 32 spēlēs izcēlās ar piecām rezultatīvām piespēlēm. Otrajos Ziemassvētkos Bārtulis oficiāli parakstīja līgumu ar Ufas "Salavat Yulaev", un savulaik 73 spēles NHL nospēlējušais hokejists līdz šim jaunās komandas rindās Krievijas čempionātā piedalījies astoņos mačos un izcēlies ar vienu piespēli.

Oskars Bārtulis raidījumā "Hattrick"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 21:53, pirms 7 gadiem
andzis rakstīja: Pieskaiti vēl klāt pašu turnīru un sanāk aptuveni 2 mēneš. tā ir 1/6 daļa no gada. Katru gadu 2 mānešus sisties un pisties par neko, tikai un vienīgi patērējot savus spēkus, ar ko tas pats cilvēciņš pelna sev dienišķo maizi, tajā pat laikā ziedojot savu veselību, utt...Nu Nah to čempi rīkot katru gadu, Nah. katru otro, tas ir kā maksimums. Nu gribas jau man katru pavasari to cempja atmosfēru, bet nu būsim reāli, gudri dir..st te par kaut kādu izlases uzmešanu, zinot ko tas prasa no šī sportista........
Nu pa medaļām viņi jau sitās. Otrkārt tūrnīrs ilgst 2 nedēļas.
Par PČ gan piekrītu ,ka ir bezjēdzīgi katru gadu rīkot.

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:54, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Ivar, Ivar... nu kāpēc Tev šodien tik aprobežoti komenti???
Ja Tu te mēģini apskaidrot, kā darbojas profesionālais sports, tad Tev tas ļoti s@dīgi sanāk.

Ja runā, par profesionāliem sportistiem, viņiem darba devējs (lai kas tas arī būtu!) maksā par spēlēšanu un līdz ar to prasa maksimālu atdevi.

Kā klubs menedže savus ienākumus, tā jau galīgi nav sportista daļa. Viņam maksā, viņam arī jāspēlē. Vienalga, vai kluba nauda nāk biļetēm vai klibā Vovas Čeļabinskā.
Nekad neesmu apstrīdējis to, ka spēlētājam savā KLUBĀ ir jāspēlē, un kluba vadībai jāmaksā.
Stipri savādāk jau ir izlases kontekstā, kur spēlēšana ne vienmēr tiek apmaksāta, un priekš spēlētāja tas ir vairāk tāds labdarības pasākums.. Labākā gadījumā spēlētājam ir veselības apdrošināšana, un kāda salīdzinoši neliela prēmija.

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:56, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Redzi, spēlēšana izlasē ir goda lieta. Savukārt, nespēlēšana...
Tas ir tāpat (princips tāds pats) kā dot vietu tantiņai trolejbusā - var arī nedot, neviens taču nemaksā par vietas došanu tantiņai, taču tādā gadījumā esi gatavs saņemt sabiedrības nosodījumu.
Spēlējot izlasē arī var dabūt vienas daļas sabiedrības nosodījumu.
Koks ar diviem galiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-07 21:59, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Nu pa medaļām viņi jau sitās. Otrkārt tūrnīrs ilgst 2 nedēļas.
Par PČ gan piekrītu ,ka ir bezjēdzīgi katru gadu rīkot.
un kas būtu labāk, ja katru gadu nerīkotu? Atšķirība būtu tikai tajā, ka tāds Bārtulis vidējo pirkstu 4 gadu laikā parādītu tikai 2 reizes nevis četras kā tagad, kad PČ notiek katru gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 22:04, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un kas būtu labāk, ja katru gadu nerīkotu? Atšķirība būtu tikai tajā, ka tāds Bārtulis vidējo pirkstu 4 gadu laikā parādītu tikai 2 reizes nevis četras kā tagad, kad PČ notiek katru gadu.
lielāka ažiotāža, iespējama līdzjutēju atgūšana utt. Pašlaik PČ ar katru gadu zaudē savu nozīmi

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:05, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un kas būtu labāk, ja katru gadu nerīkotu? Atšķirība būtu tikai tajā, ka tāds Bārtulis vidējo pirkstu 4 gadu laikā parādītu tikai 2 reizes nevis četras kā tagad, kad PČ notiek katru gadu.
nu daudziem hokejistiem vairāk spīdētu acis pārstāvēt izlasi Pasaules čempionātu(domāts globāli)

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 22:05, pirms 7 gadiem
melnu par baltu neuztaisīt, lai kāds to vēlētos

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 22:07, pirms 7 gadiem
Es lasu un brīnos - vai tiešām mēs tagad dzīvojam ideālā pasaulē, kur katrs ir gatavs otram pie pirmā palīdzības sauciena uzreiz sniegt palīdzīgu roku? Visi valsts iedzīvotāji ziedo katram trūkumcietējam? Kur katrs, neprasot nekādas kompensācijas, ir gatavs strādāt virsstundas? Kur lielās idejas vārdā visi ir gatavi likt savu veselību uz spēles, lai tikai citiem būtu labi?

Nē? Tad palūgšu nemuldēt neko par patriotismu un nodevībām.

Bārtulis nevienam no jums neko nav parādā, nebija arī Lipmanam un nav Kalvītim&Koziolam. Neviens viņu te nav audzinājis, jo viņam jau bērna vecumā (15-16 gados) bija jābrauc prom no Latvijas, lai varētu kļūt par to hokejistu, ko tagad jūs saucat par "labāku kā RD jaunie čaļi".
Savukārt tagad tie, kas deviņdesmitajos gados shēmoja un dalīja valsti, pieprasa, lai Oskars spēlē izlasē? Ejiet vienreiz cirst!

Tas attiecas arī uz Karsumu un jebkuru citu spēlētāju. Spēlēšana izlasē ir nevis pienākums, bet pašu hokejistu labās gribas žests, ko viņi var izrādīt.

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: lielāka ažiotāža, iespējama līdzjutēju atgūšana utt. Pašlaik PČ ar katru gadu zaudē savu nozīmi
cilvēki tā pat nāk lielā skaitā to PČ skatīties kaut vai viņš notiek katru gadu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 22:11, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nu daudziem hokejistiem vairāk spīdētu acis pārstāvēt izlasi Pasaules čempionātu(domāts globāli)
Pilnīgas aplamības jo hokejā tā ir bijis vienmēr un iestāsti kādam Šveices Vācijas hokeja fanam,ka čempis nav vajadzīgs un šajās valstīs arī atteikumu ir ļoti maz ja neskaita dažus NHL spēlētājus.Vienu laiku gados ,kad notika OS nenotika PČ un tie bija tukši pavasari un labi ka nolēma ,ka arī šajos gados PČ ir vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:12, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Un lai nu kurš , bet Osis ir top līmeņa aizsargs.. Kuram reāli sāp sirds par LV hokeju. Mūsu čaļi ir darījuši visu, lai līdzjutējiem būtu lepnums. Bet ar to bijis par maz kā izrādās ! tagad mums hokeju nāk mācīt spēlēt .. Kaut gan Latvijā hokejs ir tūkstots gadu senām tradīcijām !
Līderi kādi mums ir bijuši ! Tagad kas ? Mums izbrāķē labākos, un ciena visādus mutes bajārus, klavieru nesējus..
Neviens jau neprasa medaļas no Latvijas hokeja čempjos , bet gan pienācīgu sniegumu , kur atdod visus spēkus , nevis kā ir pēdējos čempjos, ja ir zaudētas iespējas spēlēt ceturdaļfinālā , tad tās spēles spēle ķeksīša pēc

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:16, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Pilnīgas aplamības jo hokejā tā ir bijis vienmēr un iestāsti kādam Šveices Vācijas hokeja fanam,ka čempis nav vajadzīgs un šajās valstīs arī atteikumu ir ļoti maz ja neskaita dažus NHL spēlētājus.Vienu laiku gados ,kad notika OS nenotika PČ un tie bija tukši pavasari un labi ka nolēma ,ka arī šajos gados PČ ir vajadzīgs.
nu tiem pašiem Amerikāņiem tas PČ ir pie tirsās , Kanādiešiem tā pati problēma bija gadus piecus atpakaļ

  -1 [+] [-]

, 2018-02-07 22:18, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Neviens jau neprasa medaļas no Latvijas hokeja čempjos , bet gan pienācīgu sniegumu , kur atdod visus spēkus , nevis kā ir pēdējos čempjos, ja ir zaudētas iespējas spēlēt ceturdaļfinālā , tad tās spēles spēle ķeksīša pēc
Tur tā lieta, ka pie tādām prasībām, Nolans labāks būtu...Nepārprotiet, Hārtlijs ir ļoti labs, bet viņš vairāk ir tīri uz tehniku, izspēlēm utt. Kamēr Nolans ir vairāk tendēts uz psiholoģiskā aspekta iesaistīšanu treniņu procesā. Tas ir svarīgi, jo tīri tas psiholoģiskais aspekts beigās nosaka to vēlmi sportistam sisties pat nenozīmīgās spēlēs utt.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-07 22:19, pirms 7 gadiem
tads mizals vins ir,riktigs vecene,cikstulis! tad vieta lai palidzetu izlasei,atkal huijnu dzen

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 22:19, pirms 7 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Es lasu un brīnos - vai tiešām mēs tagad dzīvojam ideālā pasaulē, kur katrs ir gatavs otram pie pirmā palīdzības sauciena uzreiz sniegt palīdzīgu roku? Visi valsts iedzīvotāji ziedo katram trūkumcietējam? Kur katrs, neprasot nekādas kompensācijas, ir gatavs strādāt virsstundas? Kur lielās idejas vārdā visi ir gatavi likt savu veselību uz spēles, lai tikai citiem būtu labi?

Nē? Tad palūgšu nemuldēt neko par patriotismu un nodevībām.

Bārtulis nevienam no jums neko nav parādā, nebija arī Lipmanam un nav Kalvītim&Koziolam. Neviens viņu te nav audzinājis, jo viņam jau bērna vecumā (15-16 gados) bija jābrauc prom no Latvijas, lai varētu kļūt par to hokejistu, ko tagad jūs saucat par "labāku kā RD jaunie čaļi".
Savukārt tagad tie, kas deviņdesmitajos gados shēmoja un dalīja valsti, pieprasa, lai Oskars spēlē izlasē? Ejiet vienreiz cirst!

Tas attiecas arī uz Karsumu un jebkuru citu spēlētāju. Spēlēšana izlasē ir nevis pienākums, bet pašu hokejistu labās gribas žests, ko viņi var izrādīt.
NU tev tādam sprogainam un nezināmā ceļā radītam, grūti saprast, kas ir patriotisms.

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:20, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Neviens jau neprasa medaļas no Latvijas hokeja čempjos , bet gan pienācīgu sniegumu , kur atdod visus spēkus , nevis kā ir pēdējos čempjos, ja ir zaudētas iespējas spēlēt ceturdaļfinālā , tad tās spēles spēle ķeksīša pēc
Kāpēc citē un baro trolli?!!!.....atbilde neprasās

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:21, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nu tiem pašiem Amerikāņiem tas PČ ir pie tirsās , Kanādiešiem tā pati problēma bija gadus piecus atpakaļ
Kas tad piecus gadus atpakaļ bija savādāks kā beidzamos divus.Jo uzvarēt tie kuri atbrauc grib vienmēr.Abām šīm valstīt ir ļoti daudz spēlētāju un atteikumi netraucē savākt labas izlases.Bet otrā ešelona izlases uztraucas par savu spēlētāju atteikumiem jo rezerves nav tik plašas.

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:23, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Kas tad piecus gadus atpakaļ bija savādāks kā beidzamos divus.Jo uzvarēt tie kuri atbrauc grib vienmēr.Abām šīm valstīt ir ļoti daudz spēlētāju un atteikumi netraucē savākt labas izlases.Bet otrā ešelona izlases uztraucas par savu spēlētāju atteikumiem jo rezerves nav tik plašas.
Ir starpība, ka Kanādai gandrīz vai jālūdzas, lai uz pč braukt...Vairs neatceros kurā pč bija Kanādas izlasē spēlētāji, kuri bija trešās izvēles un dažs pat ceturtā

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:28, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Kas tad piecus gadus atpakaļ bija savādāks kā beidzamos divus.Jo uzvarēt tie kuri atbrauc grib vienmēr.Abām šīm valstīt ir ļoti daudz spēlētāju un atteikumi netraucē savākt labas izlases.Bet otrā ešelona izlases uztraucas par savu spēlētāju atteikumiem jo rezerves nav tik plašas.
tie agrākie Kanādieši brauca uz čempi nemotivēti

  -1 [+] [-]

, 2018-02-07 22:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir starpība, ka Kanādai gandrīz vai jālūdzas, lai uz pč braukt...Vairs neatceros kurā pč bija Kanādas izlasē spēlētāji, kuri bija trešās izvēles un dažs pat ceturtā
un ja PČ notiktu 2x retāk, tad tā nebūtu?

Neticu! Manuprāt, tad PČ prestižs kirstos vēl vairāk, un kanādiešu federācija būtu spiesta savus studentus uz PČ sūtīt...

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:31, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tie agrākie Kanādieši brauca uz čempi nemotivēti
Es teiktu, ka pēdējos 3 gadus viņi ir saņēmušies un PČ pieiet nopietni.
Šogad lieku lielas cerības, ka būs spēcīgi sastāvi.

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:31, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tie agrākie Kanādieši brauca uz čempi nemotivēti
kas ir agrākie kanādieši un kas ir tagadējie???

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:32, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es teiktu, ka pēdējos 3 gadus viņi ir saņēmušies un PČ pieiet nopietni.
Šogad lieku lielas cerības, ka būs spēcīgi sastāvi.
ka tik šogad olimpiādes ēnā uz PČ visām izlasēm neatbrauc vājāki sastāvi kā, piemēram, pirms gada...

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:33, pirms 7 gadiem
Tie, kas mēģina pierādīt, kad un kam ir vai nav motivācija, lai painteresējas kā vispār ir veidojusies Kanādas (nu un arī ASV) attieksme pret nosacīto Eiropas/Starptautisko hokeju. Tad visi jautājumi atkritīs.

Tie, kas nevēlas interesēties, tb meklēt info - Ziemeļamerikāņiem nekad nav interesējuši starptautiskā hokeja notikumi, ko neorganizē viņi paši. Arī kopējā attieksme ir tāda, ka, ja uzvar, viss ir labi, t.i. pašsaprotami, ja zaudē, tad izrādās, ka neviens nekādas uzvaras nav gaidījis.

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:34, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tie, kas mēģina pierādīt, kad un kam ir vai nav motivācija, lai painteresējas kā vispār ir veidojusies Kanādas (nu un arī ASV) attieksme pret nosacīto Eiropas/Starptautisko hokeju. Tad visi jautājumi atkritīs.

Tie, kas nevēlas interesēties, tb meklēt info - Ziemeļamerikāņiem nekad nav interesējuši starptautiskā hokeja notikumi, ko neorganizē viņi paši. Arī kopējā attieksme ir tāda, ka, ja uzvar, viss ir labi, t.i. pašsaprotami, ja zaudē, tad izrādās, ka neviens nekādas uzvaras nav gaidījis.
tieši tā!
Tavs komentārs īsta vietā un laikā!

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:37, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Redzi, spēlēšana izlasē ir goda lieta. Savukārt, nespēlēšana...
Tas ir tāpat (princips tāds pats) kā dot vietu tantiņai trolejbusā - var arī nedot, neviens taču nemaksā par vietas došanu tantiņai, taču tādā gadījumā esi gatavs saņemt sabiedrības nosodījumu.
Tu negribi pieņemt, ka laiki mainās. Nesen kā neapšaubāms gods, bija armijā dienēt, tagad par tādu godu, neviens nevēlas dzirdēt.
Ja profesionāls sportists neredzēs tam jēgu, viņš nespēlēs. Neko tur nevar darīt, nav jau krievu laiki.

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:38, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es teiktu, ka pēdējos 3 gadus viņi ir saņēmušies un PČ pieiet nopietni.
Šogad lieku lielas cerības, ka būs spēcīgi sastāvi.
visām izlasēm būs spēcīgākie sastāvi , kas vien tajā brīdī varēs spēlēt

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:43, pirms 7 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu negribi pieņemt, ka laiki mainās. Nesen kā neapšaubāms gods, bija armijā dienēt, tagad par tādu godu, neviens nevēlas dzirdēt.
Ja profesionāls sportists neredzēs tam jēgu, viņš nespēlēs. Neko tur nevar darīt, nav jau krievu laiki.
Ja profesionāls sportists neredzēs tam jēgu, viņš nespēlēs. - tikai tad viņam jārēķinās ar sekām. Bijušas Dienvislāvijas valstīs, piemēram, ar sadurtām riepām, izsistiem logiem u.t.t. latvieši ir rāmāki, maz ticams, ka ko demolēs, taču ar pirkstiem gan rādīs... domā, Spruktam bija patīkami (pie kam, viņš to bij pelnījis daudz mazāk par Bārtuli...)

un kāds sakars ar krievu laikiem?? citās valstīs arī bija krievu laiki?

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:44, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: visām izlasēm būs spēcīgākie sastāvi , kas vien tajā brīdī varēs spēlēt
kas Tev par to liek domāt? starp NHL spēlētājiem ir sākusies masu ažiotāža par spēlēšanu PČ?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 22:47, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Ja profesionāls sportists neredzēs tam jēgu, viņš nespēlēs. - tikai tad viņam jārēķinās ar sekām. Bijušas Dienvislāvijas valstīs, piemēram, ar sadurtām riepām, izsistiem logiem u.t.t. latvieši ir rāmāki, maz ticams, ka ko demolēs, taču ar pirkstiem gan rādīs... domā, Spruktam bija patīkami (pie kam, viņš to bij pelnījis daudz mazāk par Bārtuli...)

un kāds sakars ar krievu laikiem?? citās valstīs arī bija krievu laiki?
Tai pašā Krievijā nezin tādu vārdu , kā atteikums , negribēšana pārstāvēt izlasi. Mozjakins tak DNF uz pāris spēlēm dabuja KHL , ka šis nepārstāvēja izlasi

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:51, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: kas Tev par to liek domāt? starp NHL spēlētājiem ir sākusies masu ažiotāža par spēlēšanu PČ?
Tāpēc ka šos nelaida uz OS. Bet nu vienkāršāk sagaidīt PČ pavasarī , kur varēs redzēt, kādas zvaigznes būs pārstāvētas. Tagad bezjēdzīgi diskutēt par šo tēmu

     [+] [-]

, 2018-02-07 22:58, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Tai pašā Krievijā nezin tādu vārdu , kā atteikums , negribēšana pārstāvēt izlasi. Mozjakins tak DNF uz pāris spēlēm dabuja KHL , ka šis nepārstāvēja izlasi
Krievija ir atsevišķs stāsts

     [+] [-]

, 2018-02-07 23:02, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Tāpēc ka šos nelaida uz OS. Bet nu vienkāršāk sagaidīt PČ pavasarī , kur varēs redzēt, kādas zvaigznes būs pārstāvētas. Tagad bezjēdzīgi diskutēt par šo tēmu
pienāks pavasaris, protams, redzēsim.
Atgādināšu, ka iepriekšējos gados viens no top iemesliem, kāpēc NHLieši iedeva kurvīti savām izlasēm, bija fakts, ka līgums ar klubu beidzas. Nedomāju, ka šajā plāksnē pa gadu ir kas mainījies un OS kaut kā to ietekmē...