Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Hokejistiem pārbaude pret Čehiju

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Hokejistiem pārbaude pret Čehiju
Teds Nolans un Latvijas izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Turpinot gatavoties pasaules čempionātam, Latvijas hokeja izlase šovakar plkst. 17:00 "Arēnā Rīga" aizvadīs pirmo no divām pārbaudes spēlēm pret Čehiju. Tiešraide LTV7.

Šis būs otrais pārbaudes spēļu posms jaunajam izlases galvenajam trenerim. 53 gadus vecais Teds Nolans pie Latvijas izlases stūres debitēja 9. februārī "Euro Ice Hockey Challenge" turnīrā Norvēģijā, kur četru komandu konkurencē tika izcīnīta 3. vieta.

Pirmajā mačā mūsējie ar 2:3 "bullīšos" piekāpās dāņiem, pēc tam ar 1:2 zaudēts Norvēģijai. Turnīra pēdējā mačā Latvijas hokejisti ar 2:1 uzvarēja Franciju.

Turnīrā Norvēģijā mūsu komandā rezultatīvākais ar 3 (1+2) punktiem bija Gints Meija, bet pa 2 punktiem savāca Roberts Bukarts, Andris Džeriņš un Jānis Andersons.

Šodien un rīt Latvijas izlase "Arēnā Rīga" pārbaudīsies pret Čehiju. Mačos pret allaž spēcīgajiem čehiem Latvijas izlases rīcībā vēl nebūs Jāņa Sprukta. "Dinamo" uzbrucējs tikai vakar beidzot sāka trenēties uz ledus, pirms tam gaidot apstiprinājumu par apdrošināšanu.

Tāpat šodien būs jāiztiek arī bez Kaspara Saulieša, kurš saaukstējies. Pret čehiem nespēlēs arī "Dinamo" trijotne Džeriņš, Jēkabs Rēdlihs un Rodrigo Laviņš.

Tikmēr Juris Upītis, Miks Indrašis un Kristers Gudļevskis šovakar izlases kreklu nomainīs pret "Dinamo" kreklu, Rīgas klubu Tallinā pārstāvot draudzības mačā ar Igaunijas izlasi.

Aleksandrs Macijevskis, Koba Jass, Gunārs Skvorcovs un Mārtiņš Porejs komandas treniņiem pievienojās tikai otrdien. Visi četri pieteikti šodienas spēlei.

Čehijas komandas galvenais treneris Aloīzs Hadamčiks uz Rīgu atvedis 23 hokejistus, kuru vidū ir mums vairāki ļoti labi zināmi hokejisti no "Dinamo" cīņām Krievijas čempionātā – Petrs Čāslava, Jakubs Petružāleks, Lukāšs Kašpars, Jirži Novotnijs, Miroslavs Blatjaks u.c.

"Euro Hockey Challenge" turnīra spēles pret Čehiju šodien un rīt plkst. 17:00 "Arēnā Rīga". Abus mačus tiešraidē rādīs LTV7.

Latvijas hokeja izlases sastāvs pret Čehiju 6. aprīlī

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Māris Jučers;
Aizsargi: Guntis Galviņš, Krišjānis Rēdlihs, Atvars Tribuncovs, Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks, Jānis Andersons, Mārtiņš Porejs
Uzbrucēji: Roberts Bukarts, Aleksandrs Macijevskis, Miķelis Rēdlihs, Ģirts Ankipāns, Aleksejs Širokovs, Mārtiņš Cipulis, Roberts Jekimovs, Armands Bērziņš, Gints Meija, Gunārs Skvorcovs, Juris Štāls, Koba Jass.

Čehijas izlases sastāvs EHC spēlēm Rīgā

Vārtsargi: Jakubs Kovars (HC "Mountfield"), Tomašs Poperle (Prāgas "Sparta").
Aizsargi: Petrs Časlava (Maskavas CSKA), Ondrejs Ņemecs (Čerepovecas "Severstaļ"), Miroslavs Blatjaks, Jakubs Nakladals (abi Ufas "Salavat Julajev"), Lukašs Krajičeks (Minskas "Dinamo"), Tomašs Moizišs (Turku TPS), Tomašs Kudelka (Vitkovices "Steel").
Uzbrucēji: Lukašs Kašpars, Jirži Novotnijs, Kamils Kreps (visi Astanas "Barys"), Jakubs Petružāleks (Habarovskas "Amur"), Mihals Birners (Turku TPS), Petrs Vampola (Ženēvas "Servette"), Petrs Tenkrats, Ivans Rahuneks (abi Prāgas "Sparta"), Pāvels Kašpariks (HC "Mountfield"), Petrs Holiks, Ondrejs Veselijs (abi "Žļin"), Martins Adamskis (Triņecas "Ocelari"), Lukašs Klimeks, Petrs Strapačs (abi Vitkovices "Steel").

Latvijas valstsvienības pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVieta
6. aprīlis17:00Latvija - ČehijaArēna Rīga
7. aprīlis17:00Latvija - ČehijaArēna Rīga
11. aprīlis20:30Dānija - LatvijaOdense
13. aprīlis21:45Dānija - LatvijaVojense
20. aprīlis19:30Latvija - KrievijaArēna Rīga
21. aprīlis17:00Latvija - KrievijaArēna Rīga
30. aprīlis17:00Latvija - FrancijaArēna Rīga
1. maijs17:00Latvija - FrancijaArēna Rīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-06 11:55, pirms 13 gadiem
Cipulis - Sprukts - Rēdlihs
Jekimovs - Bērziņš - Saulietis
Bukarts - Džeriņš - Meija
Ķēniņš - Ankipāns - Štāls

te es apt. uzmetu maiņas, kurām reāli jābūt. Ja pat nebūs Daugaviņš, Girgensons un Pelšs.... Pat ar šādu sastāvu dāņus un norvēģus var vinnēt, viņiem tur nekas diži nav. Dāņiem bez NHListiem Eiropā ir tikai Allsvenskāņi un norvēģim pāris Elitserien kapātāji un Toresens kurš hvz vai ar nebūs noguris...

Nevajag jau ar saredzēt tajās izlasē tā, kā tur nemaz nav. Tās ir labas komandas, bet tie paši dāņi mūs pagājušogad apspēlēja tikai uz goalija rēķina...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 11:55, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Somija- Zviedrija pirms gada 6-1, tas neko nenozīmē, Norvēģija ir stiprāka par Latviju, tikai retais to noliedz un Dānija tāpat
lai tā būtu, čempī redzēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-04-06 11:57, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: kur viņa ir garām, pēdējo reizi kad es iečekoju (2010. gada PČ) man k-kā norvēģi ar 0:5 nelikās garām... dāņi pagājušogad arī bija ''garām'' uz tā rēķina, ka buļļos Somiju nevinējām... nu vai kaut pašus dāņus.

Jā, ar dāņiem var būt grūti, ja šiem atbrauc tie pāris NHListi, bet reāli mums jācīnās i ar vāciem, i abiem skandināviem un itāļus vnk jāvinnē, jo tā ir zema līmeņa komanda...
Tu tās rozā brilles vari noņemt no acīm beidzot, spried objektīvi, diemžēl gan dāņi gan norvēģi jau ir garām, abas saimniecības ir ļoti veiksmīgi attīstījušās, turklāt pateicoties augstajam dzīves līmenim hokeja spēlētāju ir ļoti daudz. Kā man teica par Dānijas līgu- labāka par BAČ, nu spried pats kas un kā.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:01, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Cipulis - Sprukts - Rēdlihs
Jekimovs - Bērziņš - Saulietis
Bukarts - Džeriņš - Meija
Ķēniņš - Ankipāns - Štāls

te es apt. uzmetu maiņas, kurām reāli jābūt. Ja pat nebūs Daugaviņš, Girgensons un Pelšs.... Pat ar šādu sastāvu dāņus un norvēģus var vinnēt, viņiem tur nekas diži nav. Dāņiem bez NHListiem Eiropā ir tikai Allsvenskāņi un norvēģim pāris Elitserien kapātāji un Toresens kurš hvz vai ar nebūs noguris...

Nevajag jau ar saredzēt tajās izlasē tā, kā tur nemaz nav. Tās ir labas komandas, bet tie paši dāņi mūs pagājušogad apspēlēja tikai uz goalija rēķina...
Ja tev 13 SEL spēlētāji ir tikai pāris, tad man tevis žēl, dāņiem, jā, Allsvenskan spēlē daudz, bet ir arī meistarīgākie no Elitserien, tas pats Andersens, šaubos vai latvieši viņam kaut ko iebakstīs WC, no SM līgas arī divi dāņu goliji, perspektīvi prospekti, Hardts, lieliski sevi apliecinājis augstākajā līmenī, tā kā tā. Ar tevis nosauktajām maiņām itāļus būtu gan jāuzvar, pārējiem zaudēs bez variantiem.

     [+] [-]

, 2012-04-06 12:02, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Līdzīgas maiņas ar dažiem izņēmumiem bija Oslo turnīrā, bez variantiem Latvija zaudēja, knapi tik Franciju uzvarēja, vārtos pat Masaļskis bija.
aha, līdzīgas maiņas... 3. bija HK Rīga Indrašis ar Upīti un 4. jaunie liepājnieki Skvorcovs un co.... Es arī Spruktu ar Miķeli tur k-kā nemanīju... Un tas ''bez variantiem'' ir tāds dīvains jēdziens, jo dāņiem mēs pakāsām tieši tāpat kā pagājusogad PČ, spēles laikā uzbrūkot, bet neko nesasniedzot, tad zaudējām normālā spēlē bez piecām minūtēm top norvēģu sastāvam un beigās vinnējām franču kaujas blici

  +2 [+] [-]

, 2012-04-06 12:04, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Populārs diemžēl ir nevis hokejs ,bet dinamo.Ja tupmāk Dinamo nepastāvētu ,bet piemēram VEF sistos par labām vietām VTB un sekmīgi spēlētu Eirolīgā,tad modes fani pārmestos uz basketbolu .Bet teikt ,ka nav ko skatīt draudzības spēles,ka sastāvs švaks ir stulbi ,jo daudz stiprāks jau tas sastāvs vairs nepaliks.
sorry, bet kkādu basketbolu nemūžam neskatīšos, tad jau labāk skatos F1!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-06 12:06, pirms 13 gadiem
Ja ņem tikai no Eiropā spēlējošiem, tad Norvēģija ir labāka par Dāniju. Respektīvi, nedaudz, bet tomēr labāki.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:08, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja tev 13 SEL spēlētāji ir tikai pāris, tad man tevis žēl, dāņiem, jā, Allsvenskan spēlē daudz, bet ir arī meistarīgākie no Elitserien, tas pats Andersens, šaubos vai latvieši viņam kaut ko iebakstīs WC, no SM līgas arī divi dāņu goliji, perspektīvi prospekti, Hardts, lieliski sevi apliecinājis augstākajā līmenī, tā kā tā. Ar tevis nosauktajām maiņām itāļus būtu gan jāuzvar, pārējiem zaudēs bez variantiem.
Mums arī ir apmēram tikpat KHL spēlētāju. Par vārtsargiem piekrītu, kā jau teicu tas ir dāņu vienīgais pluss attiecībā pret mums.
Un viņiem jau ar bus atteikumi, būs, nekur nepaliks... dāņi visus savējos NHListus nedabūs, norvēģiem gan jau kāds ar būs ārā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-06 12:11, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Mums arī ir apmēram tikpat KHL spēlētāju. Par vārtsargiem piekrītu, kā jau teicu tas ir dāņu vienīgais pluss attiecībā pret mums.
Un viņiem jau ar bus atteikumi, būs, nekur nepaliks... dāņi visus savējos NHListus nedabūs, norvēģiem gan jau kāds ar būs ārā...
Kuru daļu no nav variantu tu nesaprati? Itāļus uzvarēs, par to tu vari jau tagad priecāties , lai gan pērn slovēņiem pamanījās pagrūst, bet nu viņi jau arī saimniecībā ir garām, tā kā tas laikam nav tik liels pārsteigums.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:16, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Vēl dāņiem ir tāds Mads Kristensens , kurš pirms gada viens pats apspēlēja Latviju - iemeta divas bankas un izšķirošo bullīti.
nu austrieši varbūt Saulieti tāpat apdziedāt var par pagājušo gadu... tas gan nenozīmē, ka tas ir k-kāds superšpilers neapturams Krosbijs ar visu savu DEL 3. maiņas līmeni....

Ir jāspēlē, jau Špenglera kauss parādīja, ka pat tādi Indraši un Upīši var spiest viņu zonā DEL superklubučus un visādus tādus izvrašencus un Bukarts var mest un dot piespēles, kopā ar Ankipānu un Cipuli. Man grūti noticēt, ka mēs nevaram uzveikt dāņus vai norvēģus, ja U20 vecumā Bukarti ar Jekimoviem to jau ir veiksmīgi darījuši... Šogad būs jauna formula, ja nemaldos spēle ar itāļiem jau būs otrā no septiņām... Komandai jābūt jaunai, skrienošai kā pagājušogad un pie jaunās izspēles domājams nespiedīs psiholoģiskais tik ļoti virsū un varbūt tie paši dāņi, norvēģi tagad sadomāsies par baigajiem favorītiem esam spēlē atšķirībā no citiem gadiem...

Par aizsardzību man šaubu nav nekādu, nu nebūs tiem mūsu pretiniekiem labākas (no tiem par ko es runāju), protams, problēma kas būs tas goleodors un kā Masaļskis 15 spēles spēlējot sezonā varēs nostāvēt....

  -1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:17, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Cipulis - Sprukts - Rēdlihs
Jekimovs - Bērziņš - Saulietis
Bukarts - Džeriņš - Meija
Ķēniņš - Ankipāns - Štāls

te es apt. uzmetu maiņas, kurām reāli jābūt. Ja pat nebūs Daugaviņš, Girgensons un Pelšs.... Pat ar šādu sastāvu dāņus un norvēģus var vinnēt, viņiem tur nekas diži nav. Dāņiem bez NHListiem Eiropā ir tikai Allsvenskāņi un norvēģim pāris Elitserien kapātāji un Toresens kurš hvz vai ar nebūs noguris...

Nevajag jau ar saredzēt tajās izlasē tā, kā tur nemaz nav. Tās ir labas komandas, bet tie paši dāņi mūs pagājušogad apspēlēja tikai uz goalija rēķina...
tas sastavs izskatas vnk nozelojams, paskataies ar kadu sastavu vini papis. daniem pagajusaja pc un tu doma ka ar sadu panems? vel ari sloveniem konkreti pagruda, labi ka brali belrusi izrucija un zaudeja, iespejams zelsirdibas pec.
stats.iihf.com

  -2 [+] [-]

, 2012-04-06 12:19, pirms 13 gadiem
Ja dāņiem un Norvēģiem atbrauc labākie spēki, tad spēlēšana par palikšanu garantēta. Pieminiet manus vārdus. Dānija un Norvēģija ir garām mums. Tagad esam itāļu, franču, austriešu līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:19, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kuru daļu no nav variantu tu nesaprati? Itāļus uzvarēs, par to tu vari jau tagad priecāties , lai gan pērn slovēņiem pamanījās pagrūst, bet nu viņi jau arī saimniecībā ir garām, tā kā tas laikam nav tik liels pārsteigums.
Zini man k-kā pof** par to vai mēs pagrūdīsim visiem vai nevienam, bet man nepatīk ne-objektīvas informācijas izplatīšana un troļļošana. Jā, mēs varam zaudēt arī itāļiem un visiem pārējiem, bet objektīvi nav nekāda iemesla uzskatīt, ka dāņi vai norvēģi kaut kur ir aizgājuši k-kur garām.... ja neskaita IIHF reitingu, to gan var pieminēt. Bet IIHF reitings mums arī saka, ka slovāki ir tajā vietā, kur viņi ir un amerikāņi arī... par ko man ar jāpasmejas

  -1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:21, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Zini man k-kā pof** par to vai mēs pagrūdīsim visiem vai nevienam, bet man nepatīk ne-objektīvas informācijas izplatīšana un troļļošana. Jā, mēs varam zaudēt arī itāļiem un visiem pārējiem, bet objektīvi nav nekāda iemesla uzskatīt, ka dāņi vai norvēģi kaut kur ir aizgājuši k-kur garām.... ja neskaita IIHF reitingu, to gan var pieminēt. Bet IIHF reitings mums arī saka, ka slovāki ir tajā vietā, kur viņi ir un amerikāņi arī... par ko man ar jāpasmejas
smiekli nenāks, kad būs trīcošām kājām jāskatās ita-lat par pirmo uzvaru.

     [+] [-]

, 2012-04-06 12:24, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Zini man k-kā pof** par to vai mēs pagrūdīsim visiem vai nevienam, bet man nepatīk ne-objektīvas informācijas izplatīšana un troļļošana. Jā, mēs varam zaudēt arī itāļiem un visiem pārējiem, bet objektīvi nav nekāda iemesla uzskatīt, ka dāņi vai norvēģi kaut kur ir aizgājuši k-kur garām.... ja neskaita IIHF reitingu, to gan var pieminēt. Bet IIHF reitings mums arī saka, ka slovāki ir tajā vietā, kur viņi ir un amerikāņi arī... par ko man ar jāpasmejas
Kurš tad te ir neojektīvs. Faktu ir daudz, es esmu starā par to, kā dāņi un norvēģi ir sakārtojuši savas hokeja sistēmas, turklāt viņi metas uz vienu roku ar zviedriem, zviedriem tas arī ir izdevīgi. Tas ir tikai laika jautājums līdz hokejs norvēģijā un dānijā būs zviedru, somu līmenī. Slovēņi ar malači, kopā ar austriešiem un horvātiem metušies uz vienu roku, visiem izdevīgi un ažiotāža par EBEL ir milzīga. Tikai mums tā stratēģija ir nepareiza, bet nu tur daļēji var vainot milzīgās ekonomiskās problēmas un to, ka hokejā trenēties nāk arvien mazāk bērnu. Arī demogrāfijas problēmas tātad. Bet šeit jāsaka paldies krieviem, kuri uztur Latvijas hokeju ar RD projektu. Nav RD=nav Latvijas izlases.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:25, pirms 13 gadiem
mvp2 rakstīja: tas sastavs izskatas vnk nozelojams, paskataies ar kadu sastavu vini papis. daniem pagajusaja pc un tu doma ka ar sadu panems?
nu bl** papi**, tas papi** tikpat labi varēja būt 4- 2 LV labā citā spēlē un aidā tālāk, vai vinne bullīšos vai kaut pret somiem varēja iemest bullīšu haļavu, dabūt 2 pts + 1 klāt dāņu spēlē un mēs tāpat tiktu tālāk... Tik daudz variantu tur bija....

Un kas ta tajā sastāvā bija vairāk... Šogad ir Sprukts Vasiļjeva vietā un tikai trūkst viens Ņiživijs, ko daļēji ar kapāšanos var kompensēt progresējošie Ķēniņš ar Jekimovu... Dārziņš tajā spēlē tāpat vai nespēlēja, tik maiņas jauca savas kājas dēļ......

Jā, sastāvs mož pa gramu var būt vājaks vēl kā pagājusogad, jo 4 potenciāli līderi ārā tomēr sit pa kabatu, bet nu ne jau tie dāņi pagājušogad ar mus 40-20 nomētāja....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-06 12:28, pirms 13 gadiem
Kur var šitādu bezpriģēlu laist..
Pagājušajā čempi, tika nospēlēts gan ar Somiju, gan ar Čehiju samērā cienijami.. spēlē pret Čehiju, noraka Masaļska kļūdas vārtos, pret Somiem, pietrūka individuālās meistarības bullīšos, pret Dāņiem viņiem vārtsargs manāmi tašija, pret Slovēņiem prosta rokas jau bija nolaidušās, bet kad čaļi jau bija sūdos līdz ausim, saņēmās..
Neredzu pamatu lielai brēkai un mūsējo čaļu priekšlaicīgai norakstīšanai..
Paņems gan dāņus, gan itāļus, gan norvēģus.

  -4 [+] [-]

, 2012-04-06 12:28, pirms 13 gadiem
Skatos RD kepkas uzvilkuši LV cepures un tagad ar putām uz lūpām sapņo par uzvarām pār Zviedriju, čehiju vāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-06 12:31, pirms 13 gadiem
Es ļoti atvainojos,bet man riebjās lasīt šos debīlos komentārus,nu ja jau nepatīk,tad neskaties un neizsaki savu debīlo viedokli,netērē tam laiku.
Katrs pasaules čempionāts un gatavošanās tiem man ir kā svētki un tā arī paliks,jo katru reizi ceru uz kādu kautvai nelielu,bet brīnumu.Būs vien jāpiekrīt tam,ka Khl un Rīgas Dinamo mūs mazliet ir pārbarojis ar hokeju tāpēc daudziem (sevišķi mazajiem pokemoniem) pasaules čempionāts neliekās īpaši svarīgs.
Man kā tas ir bijis visu laiku,pasaules čempionāts hokejā,ir un paliks kā lielākie sporta svētki.

     [+] [-]

, 2012-04-06 12:31, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nu bl** papi**, tas papi** tikpat labi varēja būt 4- 2 LV labā citā spēlē un aidā tālāk, vai vinne bullīšos vai kaut pret somiem varēja iemest bullīšu haļavu, dabūt 2 pts + 1 klāt dāņu spēlē un mēs tāpat tiktu tālāk... Tik daudz variantu tur bija....

Un kas ta tajā sastāvā bija vairāk... Šogad ir Sprukts Vasiļjeva vietā un tikai trūkst viens Ņiživijs, ko daļēji ar kapāšanos var kompensēt progresējošie Ķēniņš ar Jekimovu... Dārziņš tajā spēlē tāpat vai nespēlēja, tik maiņas jauca savas kājas dēļ......

Jā, sastāvs mož pa gramu var būt vājaks vēl kā pagājusogad, jo 4 potenciāli līderi ārā tomēr sit pa kabatu, bet nu ne jau tie dāņi pagājušogad ar mus 40-20 nomētāja....
ar 4 mainas sastaviem nebus uzvaru saku jau laikus lai nesapriecatos. ar spruktu un mikeli bus par maz un tie pasi vel negrib

  -3 [+] [-]

, 2012-04-06 12:32, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: ja Tu runā par Dānijas un Norvēģijas krutjām hokeja sistēmām, tad pasaki, kur ir šie abi U-20, U-18 izlašu līmenī, salīdzinājumā ar Latviju.
Jo ar sistēmu ir jāsaprot visa hokeja saimniecība, ne tikai lielā izlase.
Viss labais nāk ar gaidīšanu, dāņu un norvēģu jaunie tiek iepludināti daudzajās zviedru junioru līgās, turklāt pašiem ir ļoti laba piramīda, reāli dāņu saimniecība sāka dot augļus tikai ar Nīlsena spēlēšanu NHL 2007.gadā. Tagad viņiem izskatās būs spoža nākotne ar visiem Bjorkstrandiem utt, kas man vēl patīk , ka dāņiem sāk veidoties labas vārtsargu tradīcijas, jo jau ir 3 augsta līmeņa prospekti Somijā un Zviedrijā. Norvēģiem tas stāsts ir līdzīgs , progress būs, nenoliedzami.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-06 12:35, pirms 13 gadiem
pipars555 rakstīja: Es ļoti atvainojos,bet man riebjās lasīt šos debīlos komentārus,nu ja jau nepatīk,tad neskaties un neizsaki savu debīlo viedokli,netērē tam laiku.
Katrs pasaules čempionāts un gatavošanās tiem man ir kā svētki un tā arī paliks,jo katru reizi ceru uz kādu kautvai nelielu,bet brīnumu.Būs vien jāpiekrīt tam,ka Khl un Rīgas Dinamo mūs mazliet ir pārbarojis ar hokeju tāpēc daudziem (sevišķi mazajiem pokemoniem) pasaules čempionāts neliekās īpaši svarīgs.
Man kā tas ir bijis visu laiku,pasaules čempionāts hokejā,ir un paliks kā lielākie sporta svētki.
tie hokeja parbarotie,(seviski mazie pokemoni) kam pc neliekas nekas ipass ir karsums, spruktas darzins? piekritu, piekritu...

     [+] [-]

, 2012-04-06 12:38, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: smiekli nenāks, kad būs trīcošām kājām jāskatās ita-lat par pirmo uzvaru.
tā būs mūsu trešā spēle, nez vai tās rokas trīcēs... jo 4 vēl pēc tam būs priekšā

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:41, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Pēc Buffalo Sabres neiekļūšanas playoff, uz Vāciju teorētiski var braukt 3 NHListi - Hehts, Sulcers, Ehrhofs, ja izkrīt Florida tad vēl Sturms, Gocs
Dāņiem - Lars Ellers, Frans, Nielsens,Filips Larsens,ļoti iespējams arī Bedkers
jautājums arī cik no viniem nebūs noguruši vai vēl kādi, ne tikai mūsu izlasei ir tā problēma...
un belariem pagājuāogad ar divi no trim NHL "Žoltokiem'' bija, un tie tiesām ir labi NHListi... Daudz palīdzēja Kosticins ar Grabovski?

  -1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:41, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tā būs mūsu trešā spēle, nez vai tās rokas trīcēs... jo 4 vēl pēc tam būs priekšā
jauna sistema ir vienigais pluss kas musejiem nak par labu var ceret ka kautko sakasis pa punktiniem, butu veca sistema ar sadu sastavu varetu drosi mocit atkal par paliksanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 12:55, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Viss labais nāk ar gaidīšanu, dāņu un norvēģu jaunie tiek iepludināti daudzajās zviedru junioru līgās, turklāt pašiem ir ļoti laba piramīda, reāli dāņu saimniecība sāka dot augļus tikai ar Nīlsena spēlēšanu NHL 2007.gadā. Tagad viņiem izskatās būs spoža nākotne ar visiem Bjorkstrandiem utt, kas man vēl patīk , ka dāņiem sāk veidoties labas vārtsargu tradīcijas, jo jau ir 3 augsta līmeņa prospekti Somijā un Zviedrijā. Norvēģiem tas stāsts ir līdzīgs , progress būs, nenoliedzami.
Es piekritīšu, ka šur tur mums ir nogājis greizi, kaut vai palūkojoties kopš 88. gada Artūrs Ozoliņš, Gatis Gricinskis nav realizējuši potenciālu, Džeriņs nav tādā līmenī, kādā bija jābūt... tālāk uz priekšu var runāt par to pašu Jāni Straupi, Cinka karjerai svītru pāri pārvilka savainojums.... tad tur vēl ir bijuši daži kadri, bet nu tie jau vairāk 50/50 līmenī. Neviens jēdzīgs vārtsargs..... Ar aizsargiem gan vēl daudz maz.

Bet sausais atlikums no 88.-90. uzbrucēju ziņā ir... Jekimovs ar Bukartu, kas abi arī vēl hvz vai būs kādreiz tiešām labi. Objektīvu un mazāk objektīvu iemeslu pēc. Lai gan jāsaka, ka tā vairāk ir LV hokeja īpatnība- kamēr dāņiem vai norvēģiem katru gadu ir bijis kāds, kas izceļas uz pārējo fona, mums ir bijušas vidēji labākas varbūt, bet bez-zvaigžņu komandas (ko arī drafts parāda) un tāpēc nav jābrīnās, ka sausais atlikums izlasei ir viduvējības.

Tam pat nav nekāda sakara ar sistēmu kā tādu. Vnk tā tas ir bijis.... Un tas šobrīd mums mazliet iegriež, jo reāli tāda Cinka vai Gricinska attiecīgā līmenī mums pietrūkst.

Un par Bjorkstrandiem runājot, vecākais jau neko labāks par vidējo špīleri nav, jaunais gan jau būs labs, varbūt pat 1. drafta kārtas labs nākamgad, bet nu viņš ar nav par mazo Bukartu labāks... Aug viņiem tie talanti, bet mums arī beidzot atšķirībā no iepriekšējiem gadiem ir tiešām drafta talanti, ko likt pretī...

     [+] [-]

, 2012-04-06 12:58, pirms 13 gadiem
mvp2 rakstīja: jauna sistema ir vienigais pluss kas musejiem nak par labu var ceret ka kautko sakasis pa punktiniem, butu veca sistema ar sadu sastavu varetu drosi mocit atkal par paliksanu
Par PČ vispār grūti runāt kā par ļoti objektīvu turnīru, ne jau velti ir izdomāti play-offi regulārajos turnīros. Jo vairāk spēļu, jo mazākas iespējas nejaušībām un tas ir pareizi.