Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Baldonieks: Sprukts vispirms grib redzēt polisi

Andris Liepa
Andris Liepa
Latvijas hokeja izlase šodien uzsākusi oficiālo sagatavošanās ciklu pirms pasaules čempionāta, kas maija sākumā risināsies Stokholmā. Daži hokejisti jau griež ledu, citi darbina trenažierus, bet vēl virkne turpina klubu sezonu.
Vērtējums: +53
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 17:10, pirms 13 gadiem
2:17 labs

 +41 [+] [-]

, 2012-04-02 17:12, pirms 13 gadiem
Kamēr Spruktam nav līgums, protams, ka viņš gribēs apdrošināšanu, jo dabūt izlase traumu un tā dēļ nedabūt, iespējams, labāko līgumu mūža būtu muļķīgi. Manuprāt, federācijai būtu jānodrošina apdrošināšana mūsu līderiem. Kaut kā jānāk pretī nedaudz. Tas būtu tikai cilvēcīgi.

  +7 [+] [-]

, 2012-04-02 17:13, pirms 13 gadiem
Baldonieks "Nu Sprukts, [gara nopūta...]..."

 +69 [+] [-]

, 2012-04-02 17:13, pirms 13 gadiem
Šķiet, Sprukts neko ūberkrutu neprasa - tikai elementāras lietas.
Slēpts komentārs: laurenss9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-02 17:15, pirms 13 gadiem
Katru gadu bijušas vienas un tās pašas problēmas - apdrošināšanas ir, bet ne jau par hokejistu līgumu summu...

  -4 [+] [-]

, 2012-04-02 17:16, pirms 13 gadiem
kam tad dod iespeeju?;wtf, ja sanaak knapi tie 25 speeleetaaji kurus drikst pieteikt. Baldonieks kaa parasti muld muldeshanas peec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Girts Strikauskis

 +15 [+] [-]

, 2012-04-02 17:21, pirms 13 gadiem
Tas ir tikai normāli,ka prasa apdrošināšanu,jo problēmas izlasē ar to ir bijušas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2012-04-02 17:30, pirms 13 gadiem
NU tad, Baldoniek, parādi viņam apdrošināšanu, ja jau Sprukts prasa!!! Kur problēma, ja jau viss ir nokārtots??? Nevis kaut ko Spruktam pārmest.....

 +11 [+] [-]

, 2012-04-02 17:36, pirms 13 gadiem
Pilniibaa priekriitu Janim, izmest savu karjeru un labaaku dziivi sev un savai gimenei tas nav taa veerts....
Sargaa pats sevi un tad arii Dievs tevi sargaas....
Un tiem kas stumj patriotisma teemu gribeetu redzeet kaa pashi riikotos Jaanja situaacijaa, viena lieta ir gudri runaat pie klavieratuuras maajaas cita Buut vinja vietaa un pienjemt leemumu kas vinjam jaapienjem....

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 17:38, pirms 13 gadiem
It kā pirmo reizi Baldonieku redzētu... Skaidrs, ka viņš dejo pēc Kiras stabules. Ne velti Ozo NAV GM. Un tik gvelž ūsainis, cik iespaidīgas summas! Katru gadu Kira stiepj un stiepj ar naudām. Jau nedēļu pirms pirmā treniņa apdrošināšanām jābūt kārtībā! LHF kā tirgus, vēl brīnijas dažus gadus atpakaļ, ka atmosfēra komandā ir slikta. Kādai tad jābūt, ja 100 reiz jāprasa elementāro.

  +7 [+] [-]

, 2012-04-02 17:40, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Liekas, ka Sprukts ir pamatīgs mīkstais, iztēlojies sevi par NHL zvaigzni un vairākkārtēju Stenlija kausa ieguvēju, apdrošināšana šim vajadzīga, smieklīgi.
Vairāk, gan smieklīgs esi tu! Jau kuro gadu čempis notiek un vēl aizvien šādas kasīšanās notiek katru gadu, vienīgais pagājušogad Ozo visu nokārtoja... Spruktam šajā gadījumā ir lieki kaut ko pārmest, ja Kira un pārējie LHF auni nevar laicīgi nokārtot apdrošināšanas jautājumus, tas taču ir zināms jau padsmit gadus, ka spēlētāji negrib spēlēt bez apdrošināšanas

     [+] [-]

, 2012-04-02 17:42, pirms 13 gadiem
Pareizi, kas ta Baldoņam dod ēst, hokejisti?
It's all about #23 rakstīja: Būtu, Ozo, problēma sen būtu atrisināta. Baldonieks lupata, dejo pēc Kiras svilpes! Liekas, ka Baldonieks ir savējais Kiram, nevis hokejistiem, kā bija ar Ozo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 17:55, pirms 13 gadiem
Es gan pieņemu, ka LHF TĀDAS naudas, lai visus apdrošinātu, vienkārši NAV! Bet tad jau arī tā vajag pateikt - MUMS tik lielas naudas NAV vai arī ej un parādi to polisi, ja viņa ir! Kāpēc jāpūš miglu acīs!?

  +5 [+] [-]

, 2012-04-02 17:58, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Visvairāk mani izbrīna, kādus nosacījumus, pat ultimātus uzstāda šī viduvējība - Sprukts, ja negrib spēlēt, lai nespēlē, izlasē atradīsies viņam aizstājēji, iemest jau tāpat Sprukts nevar.
1. Viduvējība salīdzinot pret ko? Faktiski šosezon trīs viduvējību maiņa ieveda RD play-offos, tāpat pagājušogad viduvējības Sprukta diezgan liels nopelns ir play-off otrā kārta...
2. Vācu pensionāru līgas viduvējība – pensionārs Herr Vasiļjevs ar Vācijas pilsoņa pasi nebūs izlasē. pastāsti man, kurš no mūsu viduvējībām ir labāks centrs par viduvējību Spruktu?

     [+] [-]

, 2012-04-02 17:58, pirms 13 gadiem
Kāpēc Karsums piedalas treniņos ja ir trauma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 18:11, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: Karsums tagad cenšās faniem dibenā līst,''vot redziet fani,es spēju slidot"
Tev laikam paaraak daudzi dibenaa liidushi, ja jau taa teema tik tuva.
Tak tika skaidriun gaishi pateikts, ka Karsums darbojaas zaalee un zaalee var dariit daudz ko, ko atljauj meniska trauma. Tas jau nenoziimee, ka Karsums ar krukjiem tagad paarvietojas, tas noziimee tikai to, ka Karsumam vajag savest veseliibu kaartiibaa un tas jaadara tagad, lai buutu gatavs uz naakamo sezonu. Atceramies, ka pag. gad vinjsh ljoti ilgi atlaba peec operaacijas.
Lai puisis dara kas vinjam darams un saved kaartiibaa veseliibu un neta tukshpljuutiitaaji lai iet un ieskrienaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-02 18:24, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Var protams saprast Spruktu, bet tam pašam Miķelim arī nav līgums, bet kapēc viņš var iet uz ledus un kapēc Sprukts nevar?


ja Sprukts negrib spēlēt izlasē lai tak tin nafig, bet tad tā lai arī pasaka.. jo te jau smird pēc tā ka viņš ieraudzīs to apdrošināšanu un tāpat viņam kā princesei kkas nepatiks!!
Tev nenāk prātā, ka varbūt Sprukts ir uzņēmies šo lietu nokārtot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 18:31, pirms 13 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Kamēr Spruktam nav līgums, protams, ka viņš gribēs apdrošināšanu, jo dabūt izlase traumu un tā dēļ nedabūt, iespējams, labāko līgumu mūža būtu muļķīgi. Manuprāt, federācijai būtu jānodrošina apdrošināšana mūsu līderiem. Kaut kā jānāk pretī nedaudz. Tas būtu tikai cilvēcīgi.
ķipa ,ja viņš dabūs apdrošināšanu , pie traumas netiks ?

ja bus trauma būs ,tas nav atkarigs no apdrošināšanas ...

     [+] [-]

, 2012-04-02 18:49, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: aizpis mutīti :*
ljoti izteikts intelekta liimenis tev. Laikam jau neko vairaak kaa govju pakaljas kuutis tiirot neesi redzeejis savaa dziivee. Dziivo taalaak savu nozeelojamo dziivi. Un necenties sasprindzinaat savas smadzenju krokas, lai man kautko atbildeetu. Tu esi nozeelojams, tikai zeel, ka pats to nesaproti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 19:03, pirms 13 gadiem
ko var nemties negrib spelet lai nespele.tapat no dinamo latviesi muk prom naudu pelnit lielu bet izlase un dinamo izaudzina lai paldies nepateiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-02 19:08, pirms 13 gadiem
pagaiso gad uzmeta lupu un nespeleja sogad atkal kas nav ka vajag zvaigznu slimiba klat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 19:16, pirms 13 gadiem
mums vis ir aktuals tikai meklet problemas ja ta prasa polisi tad nakoso sezonu speles cita komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 19:18, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pat es, kad eju iestāties darbā, prasu apdrošināšanas polisi. Kas te dīvains, ka Sprukts Jānis to prasa? Padomājiet paši, pirms aprejiet, cik no jums būtu gatavi strādāt savā darbā bez apdrošināšanas polises?
Tagad liela daļa neapdrošinās ,jo taupa naudu un tieši riskanto profesiju pārstāvji.Bet kas attiecas uz izlasi ,tad katru gadu visi ir apdrošināti,bet tā dziesma kā nebeidzas ,tā nebeidzas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-02 19:22, pirms 13 gadiem
masalskis darzins nav patrioti ka citur spele.janka patriots pagajuso gadu nebija patriots ka nespeleja.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 19:23, pirms 13 gadiem
Kā Baldonieks sāk runāt, tā "ūdens līst" redz kā izrādās ar apdrošināšanām LHF nekad nav bijušas problēmas, viss vienmēr bijis 100% kārtībā un pat par baigajām naudām šos esot apdrošinājuši Un tad vēl Baldonieks demonstratīvi mēģina atcerēties un saukt spēlētājus cik tik var, kas vēl nav izlasē un spēlē ārpus LV

  -1 [+] [-]

, 2012-04-02 19:28, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: mazais trolli,beidz man uzmākties,zb jau esi Nepatīk nelasi,kurš tev spiež izvēlēties opciju ignorēt? Un nerunā par cilvēku lietas,par kurām neko nezini
es vienkaarshi konstateeju faktu, diemzheel tas neglaimo tev. Par mazu mani noteikti nevar saukt, ne vecuma zinjaa, ne "izmeeru". Nekad netrolljoju, bet kaa redzu, tavs pseidoniks tam tieshi ir uztaisiits. Normaals cilveeks saprot, kas ir veseliibas probleemas sportistam un kas ir juridiska rakstura probleemas kamdeelj Janis neveelas speeleet, pirms jautaajums tiek atrisinaats, bet taadi kaa tu, kuriem laikam pashiem dziivee nav paveicies, kautko tukshi pljuutii par sliktajiem Martiniem un piekusushajiem Spruktiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 19:33, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Izlasi, ko Docents raksta. Šī problēma ir aktuāla tieši mūsu valstī. Kamēr Sprukts spēlēs par LV izlasi, tikmēr federācija nepirks viņam apdrošināšanu. Ja aizies spēlēt uz citu valsti, tur polisi izrakstīs pirmajā dienā!
Protams, tas tikai teorētiski, Janka ir Liels Patriots, viņš neies uz citām izlasēm, NEKAD!

     [+] [-]

, 2012-04-02 19:34, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pat es, kad eju iestāties darbā, prasu apdrošināšanas polisi. Kas te dīvains, ka Sprukts Jānis to prasa? Padomājiet paši, pirms aprejiet, cik no jums būtu gatavi strādāt savā darbā bez apdrošināšanas polises?
kur tad patrioti spele citur tie kas nav ar zvaigznu slimibu slimi spele latvija.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-02 19:56, pirms 13 gadiem
Sprukstēns tad noguris,tad polise,tad kad būs tas papīrs ,....vēl kaut kas traucēs......... nu kā dāmīte uzvedās.

  +6 [+] [-]

, 2012-04-02 20:44, pirms 13 gadiem
pareizi Sprukts dara - 80%, nē, pat 90% tā saucamo Latvijas izlases fanu ir totāli liekuļi, kas pieprasa sportistu lojalitāti valstij, vāvuļo par patriotismu, bet paši nevilcinoties izmanto pirmo iespēju apčakarēt karsti mīlēto Latviju vai uzrakstīt kādu jēlību par tiem pašiem hokejistiem - vai tādu dēļ ir vērts riskēt ar savu veselību, savu un ģimenes labklājību? tās pāris Sprukta intervijās, kuras esmu lasījis/dzirdējis, man radījušas ļoti pozitīvu iespaidu - viņš ir gana pašpietiekams, viņā ir gribasspēks, inteliģence un, pats galvenais, pašcieņa... komentāru nīkuļu riešana un gānīšanās neiespaidos viņa nostāju...
P.s. Tad jau Irbe arī nav patriots, jo kādreiz līdzīgi pieprasīja Kirovam sakārtot elementāras lietas izlases sakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:01, pirms 13 gadiem
Runčuks rakstīja: pareizi Sprukts dara - 80%, nē, pat 90% tā saucamo Latvijas izlases fanu ir totāli liekuļi, kas pieprasa sportistu lojalitāti valstij, vāvuļo par patriotismu, bet paši nevilcinoties izmanto pirmo iespēju apčakarēt karsti mīlēto Latviju vai uzrakstīt kādu jēlību par tiem pašiem hokejistiem - vai tādu dēļ ir vērts riskēt ar savu veselību, savu un ģimenes labklājību? tās pāris Sprukta intervijās, kuras esmu lasījis/dzirdējis, man radījušas ļoti pozitīvu iespaidu - viņš ir gana pašpietiekams, viņā ir gribasspēks, inteliģence un, pats galvenais, pašcieņa... komentāru nīkuļu riešana un gānīšanās neiespaidos viņa nostāju...
P.s. Tad jau Irbe arī nav patriots, jo kādreiz līdzīgi pieprasīja Kirovam sakārtot elementāras lietas izlases sakarā?
redzes ka aizmuks ar visu polisi jo zvaigzne jutas ne patriots.

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:04, pirms 13 gadiem
Katru gadu federācija sola, sola... nu beigās jau nokārto, bet visticamāk, ka hokejistu spiediena rezultātā. Zinot Lipmani, viņa norādījumi ir stiept to lietu garumā, jo katra diena konkrēti maksā.

Atceraties, ka Sprukts pastāv par visu hokejistu interesēm. Ja visi aizstāvētu savas tiesības, kā Sprukts, tad Lipmanis un Baldonnieks būtu spiests laicīgi visu sakārtot.

Par patriotismu piekrītu Runčukam, maksāt nodokļus, tas ir patriotisms.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:08, pirms 13 gadiem
LEdgars rakstīja: Katru gadu federācija sola, sola... nu beigās jau nokārto, bet visticamāk, ka hokejistu spiediena rezultātā. Zinot Lipmani, viņa norādījumi ir stiept to lietu garumā, jo katra diena konkrēti maksā.

Atceraties, ka Sprukts pastāv par visu hokejistu interesēm. Ja visi aizstāvētu savas tiesības, kā Sprukts, tad Lipmanis un Baldonnieks būtu spiests laicīgi visu sakārtot.

Par patriotismu piekrītu Runčukam, maksāt nodokļus, tas ir patriotisms.
lipmanu sen vajag atmest nost bet kas to daris neviens.bet par spruktu runajot kas pagajuso gadu bija ja nespeleja esot noguris si sezona isaka un vieglaka ka tagad speles ja polisi nokartos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:21, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Kāpēc vienmēr problēmas ir tikai mīkstulim Spruktelim un nevienam citam? Pietiekami aizdomīgi, lai pateiktu, ka Sprukts ir durnis.
piekritu tev nevienam citam ka vinam.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:44, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Kāpēc vienmēr problēmas ir tikai mīkstulim Spruktelim un nevienam citam? Pietiekami aizdomīgi, lai pateiktu, ka Sprukts ir durnis.
Bet varbūt tieši Sprukts nav mīkstulis, bet tādi raudātāji internetā kā tu, kuri savam bosam kurpes laizīt gatavi.

     [+] [-]

, 2012-04-02 22:22, pirms 13 gadiem
Stāsts tikpat vecs, cik ilgi Kira ir frderācijā,katru gadu atkārtojas viens un tas pats,kā nu kuru reizi,citreiz skaļāk citreiz netik.Un Sprukts ir malacis,jo kārtībai jābūt.Kādreis Irbe par to pašu cīnijās.Ir 2 gadijumi ar junioriem,kam karjera ar to ir beigusies,treniņnometne bez apdrošināšanas ...

     [+] [-]

, 2012-04-02 22:38, pirms 13 gadiem
Kaut kā liekas, ka Sprukts caur puķēm mēģina uzmest. Nebūs brīnums, ja polise izrādīsies ne tāda

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:53, pirms 13 gadiem
Problēma ir tikai viena. LHF darbība vai pareizāk LHF bezdarbība. Tā ir apnikusi visiem. Protams Baldonieks pūš Kirova stabulē, savādāk viņš nemaz tur nebūtu. Tagad visu iepriekšējo gadu ne konsekvence viņiem nāk atpakaļ. Žēl, ka čaļi nesaprot, ka ir arī līdzjutēji, kau gan viņus var saprast, jo Kirovs un co arī tā domā, ka šie parakstīsies pie jebkuriem noteikumiem līdzjutēju ietekmē. Riebīgi....

     [+] [-]

, 2012-04-02 23:13, pirms 13 gadiem
Cik var, no gada uz gadu problēmas ar apdrošināšanu!!!
Nevar nokārtot formalitātes un pashi tad brēc, neviens negrib spēlēt izlasē!!!
Baldonieks ir par mīkstu, un locās KIROVA priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 23:14, pirms 13 gadiem
Runčuks rakstīja: pareizi Sprukts dara - 80%, nē, pat 90% tā saucamo Latvijas izlases fanu ir totāli liekuļi, kas pieprasa sportistu lojalitāti valstij, vāvuļo par patriotismu, bet paši nevilcinoties izmanto pirmo iespēju apčakarēt karsti mīlēto Latviju vai uzrakstīt kādu jēlību par tiem pašiem hokejistiem - vai tādu dēļ ir vērts riskēt ar savu veselību, savu un ģimenes labklājību? tās pāris Sprukta intervijās, kuras esmu lasījis/dzirdējis, man radījušas ļoti pozitīvu iespaidu - viņš ir gana pašpietiekams, viņā ir gribasspēks, inteliģence un, pats galvenais, pašcieņa... komentāru nīkuļu riešana un gānīšanās neiespaidos viņa nostāju...
P.s. Tad jau Irbe arī nav patriots, jo kādreiz līdzīgi pieprasīja Kirovam sakārtot elementāras lietas izlases sakarā?
Tev liela taisnība! Tikai atceries, ka te liels daudzums ir bērnu un studentu, kas paši naudu nepelna... un dzīvo uz vecāku rēķina (daļa no kuriem tad arī šmauc to valsti cik var). Jaunieši vēl nesaprot dzīvi, tēlo patriotus. Sprukts ir lielāks patriots par viņiem visiem kopā ņemot.

Naids pret viņu tautā tāpēc, ka viņš šādi cīnās pret n-tos gadus ilgušajām nekārtībām LHF. Bet cīnīties pie mums nav populāri... pie mums labāk paklusēt un iet ar noliektu galvu un darīt. Tie kas tā dara gadu no gada... Jāni tagad "aplej ar mēsliem".

P.S. Bet neiespringsti uz viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 23:41, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Varbūt tā ir tikai tavā darba vietā un tādi ir tikai tavi paradumi
Dīvaini, man šķita, ka tu nevis es viņu nosodi par vēlmi nokārtot šo lietu.

     [+] [-]

, 2012-04-03 00:12, pirms 13 gadiem
PEkkKa spiego, tumšā stūrī nolīdis un kaut ko prāto

  -1 [+] [-]

, 2012-04-03 00:40, pirms 13 gadiem
interesanti ka tiesi labakajiem tas olas trauce, sprukts, karsums, darzins. mikelis gan malacis un parejie brali ari. tevs ir izaudzinajis kartigus delus

  +1 [+] [-]

, 2012-04-03 00:56, pirms 13 gadiem
es1ns rakstīja: ķipa ,ja viņš dabūs apdrošināšanu , pie traumas netiks ?

ja bus trauma būs ,tas nav atkarigs no apdrošināšanas ...
Bet ar apdrošināšanu viņš traumas gadījumā iegūs atlīdzību.. bez apdrošināšanas zaudēs gan naudu, gan līgumu. ar apdrošināšanu tikai līgumu.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-03 01:43, pirms 13 gadiem
Da kur probleema, lai nespeelee. Jau pagajusho gad visaadas atmazkas izdomaaja, lai tik nespeeleetu. Lai speelee citi, taapat taalaak nekur par 1/4 ar visu sprukteenu netiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-03 04:51, pirms 13 gadiem
trupac rakstīja: Da kur probleema, lai nespeelee. Jau pagajusho gad visaadas atmazkas izdomaaja, lai tik nespeeleetu. Lai speelee citi, taapat taalaak nekur par 1/4 ar visu sprukteenu netiks.
piekritu lai nespele lai sez un gaida citu ligumu un gatavojas sezonai cita komanda.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-03 08:07, pirms 13 gadiem
Pretīgi skatīties un klausīties Baldonnieka smīnēšanu par pavisam elementāru jautājumu stāstot, ka viens no Latvijas labākajiem spēlētājiem jautā pēc polises. Un ja jau jautā, ka grib redzēt, tārtad tam IR iemesls, acīmredzot pirms tam ir teikts, ka ir, un nebija, vai arī bija ne tāda, kādu solīja. Un vienalga, ievērojamas, vai neievērojamas summas, ko var žvadzēt - izpildi kaut 1% no pienākumiem, kas izlases ģenerālmenedžeriem jādara, un tad vispār atļaujies pārgudri smīnēt, cerot, ka tauta ar līdzi pavilksie. Kiras pakalpiņš..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-03 09:43, pirms 13 gadiem
laurenss9999 rakstīja: kauns par Jāni Sprukstu,citi trenejas,vins varonis gaida lapas kkadas!! Ja nevelies spelet,tad saki,nevis taisi teatri!!!!
Apdrošināšana ir elementāra un neizņemama sastāvdaļa.
Tādam Bērziņam jau pie vienas vietas. Spēlē savā dirs* ellē, tāpat jau tālāk netiks, atšķirībā no Sprukta. Tas gadījumā, ja dabūs traumu.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-03 13:15, pirms 13 gadiem
Bērziņš - garām. Baldonieks - jau sen rakstīju - 0 vērtība.
Spruktam, lai arī taisnība un elementārām lietām jau jābūt sakārtotām pirms pirmā treniņa, bet mēnešreizes regulāras((
Nevajag tādu izlasē, ko jāpiespiež ar varu. Lai puikam veicās KHLā.
Bet vislielākā kļūda bija Značoka atbrīvošana no amata -KIRAS KĻŪDA. Jo pie šāda turnīra izkārtojuma, labāku treneri nevar atrast(( Tas gan ir skumji((

  -1 [+] [-]

, 2012-04-03 15:01, pirms 13 gadiem
Nu kādas ievērojamas summas!Apdrosināšanas summa nav adekvāta apdrošināšanas prēmijai.Bet nu var taču trennēties un apdrošināšanas polisi sagaidīt vēlāk.Kaut kā žēni par daudz "zvaigžņoti",sāku domāt vai Stokholmā maz vilkt izlases fana kreklu,varbūt sēdēt krogā un vērot citas komandas par TV,jo man nav apdrošināšana,ja nu ar ripu trāpa skatītājos?

     [+] [-]

, 2012-04-06 16:54, pirms 13 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Kamēr Spruktam nav līgums, protams, ka viņš gribēs apdrošināšanu, jo dabūt izlase traumu un tā dēļ nedabūt, iespējams, labāko līgumu mūža būtu muļķīgi. Manuprāt, federācijai būtu jānodrošina apdrošināšana mūsu līderiem. Kaut kā jānāk pretī nedaudz. Tas būtu tikai cilvēcīgi.
Protams - apdrošināšana jau ir viena no standart lietām, tāpat kā, piemēram, ekipējuma iegāde. Tai vienkārši ir jābūt jau laicīgi nokārtotai un ja par to ir jārunā, tad tas ir liels akmens menedžmenta dārzā.

     [+] [-]

, 2012-04-06 16:56, pirms 13 gadiem
laurenss9999 rakstīja: kauns par Jāni Sprukstu,citi trenejas,vins varonis gaida lapas kkadas!! Ja nevelies spelet,tad saki,nevis taisi teatri!!!!
Kauns varētu būt vienīgi par tādiem kā tu - komentārus rakstīt ir iemācījušies, bet domāšana sliktākā līmenī kā bērnudārzā.

     [+] [-]

, 2012-04-06 16:59, pirms 13 gadiem
Melbārdis rakstīja: Nu kādas ievērojamas summas!Apdrosināšanas summa nav adekvāta apdrošināšanas prēmijai.Bet nu var taču trennēties un apdrošināšanas polisi sagaidīt vēlāk.Kaut kā žēni par daudz "zvaigžņoti",sāku domāt vai Stokholmā maz vilkt izlases fana kreklu,varbūt sēdēt krogā un vērot citas komandas par TV,jo man nav apdrošināšana,ja nu ar ripu trāpa skatītājos?
Un pareizi darīsi - lai fani iet fanot un atbalstīt mūsējos, bet tādi kā tu var sēdēt mājās un skatīties ziepenes!