Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Baldonieks: Sprukts vispirms grib redzēt polisi

Andris Liepa
Andris Liepa
Latvijas hokeja izlase šodien uzsākusi oficiālo sagatavošanās ciklu pirms pasaules čempionāta, kas maija sākumā risināsies Stokholmā. Daži hokejisti jau griež ledu, citi darbina trenažierus, bet vēl virkne turpina klubu sezonu.
Vērtējums: +53
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 19:03, pirms 13 gadiem
ko var nemties negrib spelet lai nespele.tapat no dinamo latviesi muk prom naudu pelnit lielu bet izlase un dinamo izaudzina lai paldies nepateiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-02 19:08, pirms 13 gadiem
pagaiso gad uzmeta lupu un nespeleja sogad atkal kas nav ka vajag zvaigznu slimiba klat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 19:16, pirms 13 gadiem
mums vis ir aktuals tikai meklet problemas ja ta prasa polisi tad nakoso sezonu speles cita komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 19:18, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pat es, kad eju iestāties darbā, prasu apdrošināšanas polisi. Kas te dīvains, ka Sprukts Jānis to prasa? Padomājiet paši, pirms aprejiet, cik no jums būtu gatavi strādāt savā darbā bez apdrošināšanas polises?
Tagad liela daļa neapdrošinās ,jo taupa naudu un tieši riskanto profesiju pārstāvji.Bet kas attiecas uz izlasi ,tad katru gadu visi ir apdrošināti,bet tā dziesma kā nebeidzas ,tā nebeidzas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-02 19:22, pirms 13 gadiem
masalskis darzins nav patrioti ka citur spele.janka patriots pagajuso gadu nebija patriots ka nespeleja.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 19:23, pirms 13 gadiem
Kā Baldonieks sāk runāt, tā "ūdens līst" redz kā izrādās ar apdrošināšanām LHF nekad nav bijušas problēmas, viss vienmēr bijis 100% kārtībā un pat par baigajām naudām šos esot apdrošinājuši Un tad vēl Baldonieks demonstratīvi mēģina atcerēties un saukt spēlētājus cik tik var, kas vēl nav izlasē un spēlē ārpus LV

  -1 [+] [-]

, 2012-04-02 19:28, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: mazais trolli,beidz man uzmākties,zb jau esi Nepatīk nelasi,kurš tev spiež izvēlēties opciju ignorēt? Un nerunā par cilvēku lietas,par kurām neko nezini
es vienkaarshi konstateeju faktu, diemzheel tas neglaimo tev. Par mazu mani noteikti nevar saukt, ne vecuma zinjaa, ne "izmeeru". Nekad netrolljoju, bet kaa redzu, tavs pseidoniks tam tieshi ir uztaisiits. Normaals cilveeks saprot, kas ir veseliibas probleemas sportistam un kas ir juridiska rakstura probleemas kamdeelj Janis neveelas speeleet, pirms jautaajums tiek atrisinaats, bet taadi kaa tu, kuriem laikam pashiem dziivee nav paveicies, kautko tukshi pljuutii par sliktajiem Martiniem un piekusushajiem Spruktiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 19:33, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Izlasi, ko Docents raksta. Šī problēma ir aktuāla tieši mūsu valstī. Kamēr Sprukts spēlēs par LV izlasi, tikmēr federācija nepirks viņam apdrošināšanu. Ja aizies spēlēt uz citu valsti, tur polisi izrakstīs pirmajā dienā!
Protams, tas tikai teorētiski, Janka ir Liels Patriots, viņš neies uz citām izlasēm, NEKAD!

     [+] [-]

, 2012-04-02 19:34, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pat es, kad eju iestāties darbā, prasu apdrošināšanas polisi. Kas te dīvains, ka Sprukts Jānis to prasa? Padomājiet paši, pirms aprejiet, cik no jums būtu gatavi strādāt savā darbā bez apdrošināšanas polises?
kur tad patrioti spele citur tie kas nav ar zvaigznu slimibu slimi spele latvija.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-02 19:56, pirms 13 gadiem
Sprukstēns tad noguris,tad polise,tad kad būs tas papīrs ,....vēl kaut kas traucēs......... nu kā dāmīte uzvedās.

  +6 [+] [-]

, 2012-04-02 20:44, pirms 13 gadiem
pareizi Sprukts dara - 80%, nē, pat 90% tā saucamo Latvijas izlases fanu ir totāli liekuļi, kas pieprasa sportistu lojalitāti valstij, vāvuļo par patriotismu, bet paši nevilcinoties izmanto pirmo iespēju apčakarēt karsti mīlēto Latviju vai uzrakstīt kādu jēlību par tiem pašiem hokejistiem - vai tādu dēļ ir vērts riskēt ar savu veselību, savu un ģimenes labklājību? tās pāris Sprukta intervijās, kuras esmu lasījis/dzirdējis, man radījušas ļoti pozitīvu iespaidu - viņš ir gana pašpietiekams, viņā ir gribasspēks, inteliģence un, pats galvenais, pašcieņa... komentāru nīkuļu riešana un gānīšanās neiespaidos viņa nostāju...
P.s. Tad jau Irbe arī nav patriots, jo kādreiz līdzīgi pieprasīja Kirovam sakārtot elementāras lietas izlases sakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:01, pirms 13 gadiem
Runčuks rakstīja: pareizi Sprukts dara - 80%, nē, pat 90% tā saucamo Latvijas izlases fanu ir totāli liekuļi, kas pieprasa sportistu lojalitāti valstij, vāvuļo par patriotismu, bet paši nevilcinoties izmanto pirmo iespēju apčakarēt karsti mīlēto Latviju vai uzrakstīt kādu jēlību par tiem pašiem hokejistiem - vai tādu dēļ ir vērts riskēt ar savu veselību, savu un ģimenes labklājību? tās pāris Sprukta intervijās, kuras esmu lasījis/dzirdējis, man radījušas ļoti pozitīvu iespaidu - viņš ir gana pašpietiekams, viņā ir gribasspēks, inteliģence un, pats galvenais, pašcieņa... komentāru nīkuļu riešana un gānīšanās neiespaidos viņa nostāju...
P.s. Tad jau Irbe arī nav patriots, jo kādreiz līdzīgi pieprasīja Kirovam sakārtot elementāras lietas izlases sakarā?
redzes ka aizmuks ar visu polisi jo zvaigzne jutas ne patriots.

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:04, pirms 13 gadiem
Katru gadu federācija sola, sola... nu beigās jau nokārto, bet visticamāk, ka hokejistu spiediena rezultātā. Zinot Lipmani, viņa norādījumi ir stiept to lietu garumā, jo katra diena konkrēti maksā.

Atceraties, ka Sprukts pastāv par visu hokejistu interesēm. Ja visi aizstāvētu savas tiesības, kā Sprukts, tad Lipmanis un Baldonnieks būtu spiests laicīgi visu sakārtot.

Par patriotismu piekrītu Runčukam, maksāt nodokļus, tas ir patriotisms.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:08, pirms 13 gadiem
LEdgars rakstīja: Katru gadu federācija sola, sola... nu beigās jau nokārto, bet visticamāk, ka hokejistu spiediena rezultātā. Zinot Lipmani, viņa norādījumi ir stiept to lietu garumā, jo katra diena konkrēti maksā.

Atceraties, ka Sprukts pastāv par visu hokejistu interesēm. Ja visi aizstāvētu savas tiesības, kā Sprukts, tad Lipmanis un Baldonnieks būtu spiests laicīgi visu sakārtot.

Par patriotismu piekrītu Runčukam, maksāt nodokļus, tas ir patriotisms.
lipmanu sen vajag atmest nost bet kas to daris neviens.bet par spruktu runajot kas pagajuso gadu bija ja nespeleja esot noguris si sezona isaka un vieglaka ka tagad speles ja polisi nokartos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:21, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Kāpēc vienmēr problēmas ir tikai mīkstulim Spruktelim un nevienam citam? Pietiekami aizdomīgi, lai pateiktu, ka Sprukts ir durnis.
piekritu tev nevienam citam ka vinam.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:44, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Kāpēc vienmēr problēmas ir tikai mīkstulim Spruktelim un nevienam citam? Pietiekami aizdomīgi, lai pateiktu, ka Sprukts ir durnis.
Bet varbūt tieši Sprukts nav mīkstulis, bet tādi raudātāji internetā kā tu, kuri savam bosam kurpes laizīt gatavi.

     [+] [-]

, 2012-04-02 22:22, pirms 13 gadiem
Stāsts tikpat vecs, cik ilgi Kira ir frderācijā,katru gadu atkārtojas viens un tas pats,kā nu kuru reizi,citreiz skaļāk citreiz netik.Un Sprukts ir malacis,jo kārtībai jābūt.Kādreis Irbe par to pašu cīnijās.Ir 2 gadijumi ar junioriem,kam karjera ar to ir beigusies,treniņnometne bez apdrošināšanas ...

     [+] [-]

, 2012-04-02 22:38, pirms 13 gadiem
Kaut kā liekas, ka Sprukts caur puķēm mēģina uzmest. Nebūs brīnums, ja polise izrādīsies ne tāda

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:53, pirms 13 gadiem
Problēma ir tikai viena. LHF darbība vai pareizāk LHF bezdarbība. Tā ir apnikusi visiem. Protams Baldonieks pūš Kirova stabulē, savādāk viņš nemaz tur nebūtu. Tagad visu iepriekšējo gadu ne konsekvence viņiem nāk atpakaļ. Žēl, ka čaļi nesaprot, ka ir arī līdzjutēji, kau gan viņus var saprast, jo Kirovs un co arī tā domā, ka šie parakstīsies pie jebkuriem noteikumiem līdzjutēju ietekmē. Riebīgi....

     [+] [-]

, 2012-04-02 23:13, pirms 13 gadiem
Cik var, no gada uz gadu problēmas ar apdrošināšanu!!!
Nevar nokārtot formalitātes un pashi tad brēc, neviens negrib spēlēt izlasē!!!
Baldonieks ir par mīkstu, un locās KIROVA priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 23:14, pirms 13 gadiem
Runčuks rakstīja: pareizi Sprukts dara - 80%, nē, pat 90% tā saucamo Latvijas izlases fanu ir totāli liekuļi, kas pieprasa sportistu lojalitāti valstij, vāvuļo par patriotismu, bet paši nevilcinoties izmanto pirmo iespēju apčakarēt karsti mīlēto Latviju vai uzrakstīt kādu jēlību par tiem pašiem hokejistiem - vai tādu dēļ ir vērts riskēt ar savu veselību, savu un ģimenes labklājību? tās pāris Sprukta intervijās, kuras esmu lasījis/dzirdējis, man radījušas ļoti pozitīvu iespaidu - viņš ir gana pašpietiekams, viņā ir gribasspēks, inteliģence un, pats galvenais, pašcieņa... komentāru nīkuļu riešana un gānīšanās neiespaidos viņa nostāju...
P.s. Tad jau Irbe arī nav patriots, jo kādreiz līdzīgi pieprasīja Kirovam sakārtot elementāras lietas izlases sakarā?
Tev liela taisnība! Tikai atceries, ka te liels daudzums ir bērnu un studentu, kas paši naudu nepelna... un dzīvo uz vecāku rēķina (daļa no kuriem tad arī šmauc to valsti cik var). Jaunieši vēl nesaprot dzīvi, tēlo patriotus. Sprukts ir lielāks patriots par viņiem visiem kopā ņemot.

Naids pret viņu tautā tāpēc, ka viņš šādi cīnās pret n-tos gadus ilgušajām nekārtībām LHF. Bet cīnīties pie mums nav populāri... pie mums labāk paklusēt un iet ar noliektu galvu un darīt. Tie kas tā dara gadu no gada... Jāni tagad "aplej ar mēsliem".

P.S. Bet neiespringsti uz viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 23:41, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Varbūt tā ir tikai tavā darba vietā un tādi ir tikai tavi paradumi
Dīvaini, man šķita, ka tu nevis es viņu nosodi par vēlmi nokārtot šo lietu.

     [+] [-]

, 2012-04-03 00:12, pirms 13 gadiem
PEkkKa spiego, tumšā stūrī nolīdis un kaut ko prāto