Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ločmelim divi efektīgi goli, ASV rieksts latviešiem izrādās daudz par cietu

Emils Ozerinskis

Ločmelim divi efektīgi goli, ASV rieksts latviešiem izrādās daudz par cietu
Dans Ločmelis. Foto: IIHF

Pasaules junioru čempionātu hokejā ar sagrāvi 2:7 pret turnīra favorītiem amerikāņiem ceturtdaļfināla fāzē noslēgusi Arta Ābola trenētā Latvijas U20 izlase. Abus vienīgos vārtus efektīgā manierē latviešiem guva komandas kapteinis Dans Ločmelis.

Mazu cerību stariņu māņticīgajiem Latvijas izlases līdzjutējiem deva apstāklis, ka šodienas pirmo divu ceturtdaļfinālu uzvaras izrāvušās komandas spēlēja gaišajos formas tērpos. Arī Arta Ābola komanda pret amerikāņiem uz ledus devās baltajās formās.

Mērķi pēc iespējas ilgāk turēt savus vārtus neieņemtus un likt pretiniekiem nervozēt neizdevās realizēt. Jau pēc pusotras nospēlētas minūtes Dru Forteskjū meta ripu pāri Deiva Rolova kājsargam, atverot amerikāņu vārtu rēķinu. Trešdaļas vidū Latvijas cietokšņa sargam otro reizi nācās zvejot ripu savā vārtu tīklā, jo pēc Geiba Pero metiena latvieši nonāca divu vārtu deficītā.

Prieka mirkli spēles 14. minūtē Latvijas komandai deva kapteiņa Dana Ločmeļa lieliskais reids pāri visam laukumam. Ločmelis nolēma ar piespēli nemeklēt spēles pirmajā desmitminūtē savu iespēju nerealizējušo Sandi Vilmani, kurš bija aizskrējis Ločmelim līdzi uzbrukumā. Kapteinis pats izdarīja metienu tuvajā stūrī, samazinot starpību līdz vieniem vārtiem - 1:2. Prieks gan bija pavisam īss, jo 13 sekundes pēc Ločmeļa vārtiem Šeimuss Keisijs atjaunoja ASV komandas divu vārtu pārsvaru.

Otrā perioda piektajā minūtē Latvijas hokejistiem nācās spēlēt skaitliskajā mazākumā Ar lielām acīm latvieši savā aizsardzības zonā vēroja kā ASV hokejisti ar asām piespēlēm izmētā ripu un izspēlē to līdz brīvam metienam no pašas vārtu priekšas. Ceturto ripu Rolova vārtos meta Ratgers Makgroartijs. Tuvojoties otrās trešdaļas izskaņai, amerikāņu pārsvars pieauga nepieklājīgi liels, ar rezultatīviem metieniem atzīmējoties arī Vilam Smitam un otroreiz Geibam Pero. Pirms Latvijas junioru pēdējām 20 minūtēm Gēteborgā rezultāts bija 1:6.

Noslēdzošajā trešdaļā ASV komandas vāru guvējiem ar rezultatīvu metienu pievienojās Olivers Mūrs. Latvijas izlasei izdevās izmantot savu otro spēles skaitlisko vairākumu. Kapteinis Ločmelis, slīdot atmuguriski, izdarīja metienu no uzbrukuma zonas vidus, otro reizi pārspējot ASV cietokšņa sargu Džeikobu Flouersu - rezultāts 2:7. Neilgi pēc saviem otrajiem vārtiem Ločmelis rupji pārkāpa noteikumus pret Raienu Lenardu, tiekot otro reizi pie iespējas atsēdēt divu minūšu sodu. Sagaidot beigu sirēnu, latvieši noskatījās ASV komandas došanos uz pusfinālu, bet paši devās atpakaļ uz saviem ikdienā pārstāvētajiem klubiem.

Latvijas junioru izlases turnīra simboliskajā trīs spēlētāju sastāvā tika iekļauts kapteinis Dans Ločmelis kā arī viņa asistenti Sandis Vilmanis un Niks Feņenko.

ASV - Latvija 7:2 (3:1, 3:0, 1:1)
Vārti: 1:31 Forteskjū (Mūrs) 1:0, 11:42 Pero (Keisijs) 2:0, 13:50 Ločmelis 2:1, 14:03 Keisijs (Snagerads, Finlijs) 3:1 25:22 Makgroartijs (Hovards, Hjūstons vair.) 4:1, 36:00 Smits (Pero, Lenards) 5:1, 39:39 Pero (Smits, Keisijs) 6:1, 46:34 Murs (Gotjē) 7:1, 52:48 Ločmelis (Feņeko, Vilmanis vair.) 7:2
Metieni: 28 - 12
Soda minūtes: 4 - 8
Vārtsargi: Džeikobs Flouerss - Deivs Rolovs

Pasaules U20 meistarsacīkšu ceturtdaļfināls

LaiksSpēleRezultāts
13.00Slovākija – Somija3:4 pag. (1:0; 0:1; 2:2; 0:1)
15.30Kanāda – Čehija2:3 (0:2; 2:0; 0:1)
18.00ASV – Latvija7:2 (3:1; 3:0; 1:1)
20.30Zviedrija – Šveice

     [+] [-]

, 2024-01-02 21:34, pirms 11 mēnešiem
Tā no malas skatoties tie milimetri kur atpaliekam no ASV un citām top komandām ir lēmumu pieņemšanas ātrums, ja būtu ātrāka (bet saglabājot precizitāti) ripas kustība saspēle būtu viss šyokos. Un vārtsargi šai izlasei sūdīgi vilka.

     [+] [-]

, 2024-01-02 21:39, pirms 11 mēnešiem
Bet kopumā izlasei 4nieks, 5 ballu skalā un vārtsargi ar lai nenokar degunus.

  +2 [+] [-]

, 2024-01-02 21:41, pirms 11 mēnešiem
Nav izcila vārtsarga - nav aršanas.

  -2 [+] [-]

, 2024-01-02 21:50, pirms 11 mēnešiem
heh rakstīja: Nav izcila vārtsarga - nav aršanas.
kad tāds ir bijis?

  +2 [+] [-]

, 2024-01-02 21:56, pirms 11 mēnešiem
otins rakstīja: Komanda nesalūza un cīnījās līdz galam, paldies. Piekrītu, ka vajadzēja spēlēt vienkāršāk un pie pirmas izdevības mest pa vārtiem. Stipri jāpiestrādā pie iziešanas no savas zonas un pārejas uzbrukumā - bija daudz bezadresāta piespēļu vai ripa vienkārši tika izmesta no zonas.
Jāspēlē ikdienā kopā ar tiem amīšu, zviedru, kanādiešu puikām, cita ceļa nav. Pieņemu, ka treniņos viss izskatās ok, jo savā tempā visu saprotam viss sanāk. Kad iznāk pretinieks, kurš ieslēdz nākošajā robā, tad viss sāk irt pa vīlēm un pie tā pierast var tikai ikdienā tā bloežot.

  +1 [+] [-]

, 2024-01-02 21:57, pirms 11 mēnešiem
Bukarts no brāļiem ir paņēmis to, ka turpināja paaudžu paaudzēs apdauzīt visus bortus un stiklus pie metienu iespējas.

     [+] [-]

, 2024-01-02 22:02, pirms 11 mēnešiem
fantomas rakstīja: Tā no malas skatoties tie milimetri kur atpaliekam no ASV un citām top komandām ir lēmumu pieņemšanas ātrums, ja būtu ātrāka (bet saglabājot precizitāti) ripas kustība saspēle būtu viss šyokos. Un vārtsargi šai izlasei sūdīgi vilka.
Es, mazliet gribu papildināt, ASV, Kanādas komandas stipri vienmēr izceļas, ar augstas klases slidojumu. Man jautājumus, vaitad tiešām šo faktoru, nevaram uzlabot, reti kad esmu redzējis augstas klases slidojumu izlasē, šķiet vienmēt Dzierkals un Ri.Bukarts lielajā izlasē slido, labā ātrumā. Jāapdomā kārtīgāk vaitad tiešām nevaram to uzlabot, mūs vienkārši apslido. Tehniski neteiktu, ka vājāki daži brīdi, Ločmelis uz turnīra beigām, bija tāds pats kā lielajā izlasē un iemestie goli šodien bija ļoti labi.

     [+] [-]

, 2024-01-02 22:05, pirms 11 mēnešiem
Neko sliktu par puikām. Astotniekā esam un tas ir sasniegums. Vienīgo sūdiņu gribas iemest acīs Latvijas hokeja "ekspertiem", kuri pirms čempionāta bauroja par mūsu super uzbrukumu u.t.t.
Bija vajadzīgi trīs smagi zāģi lai puikas saprastu kas viņi ir un kur viņi ir. Bet viss beidzās vēl labāk nekā iepriekšējā čempī. Malači.

     [+] [-]

, 2024-01-02 22:05, pirms 11 mēnešiem
heh rakstīja: Nav izcila vārtsarga - nav aršanas.
Vārtsargs var norakt, bet nevar izvilkt!
Savādāk vācieši, šveicieši, slovāki, čehi būtu atraduši savas brīnumnūjiņas, kas palīdzētu tikt pie medaļām!

     [+] [-]

, 2024-01-02 22:23, pirms 11 mēnešiem
Ar pusi maiņas nevar uzvarēt, vārtsargs arī ļoti švaks, kad varētu iekosties pie 1:2 tas nākamajā uzbrukumā ielaiž taurenīti no stūra.

  -2 [+] [-]

, 2024-01-02 22:28, pirms 11 mēnešiem
otins rakstīja: Komanda nesalūza un cīnījās līdz galam, paldies. Piekrītu, ka vajadzēja spēlēt vienkāršāk un pie pirmas izdevības mest pa vārtiem. Stipri jāpiestrādā pie iziešanas no savas zonas un pārejas uzbrukumā - bija daudz bezadresāta piespēļu vai ripa vienkārši tika izmesta no zonas.
VAI TIEŠĀM NESALŪZA....ja pēc 2/3 bija 1:6

  -2 [+] [-]

, 2024-01-02 22:34, pirms 11 mēnešiem
sausais atlikums 8-29

     [+] [-]

, 2024-01-02 22:37, pirms 11 mēnešiem
Vai ir sajūta, ka varējām izcīnīt augstāku vietu? Nav.
Vai ir sajūta, ka varējām 8.vietu izcīnīt savādākā veidā? Ir.

     [+] [-]

, 2024-01-02 22:44, pirms 11 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Ar pusi maiņas nevar uzvarēt, vārtsargs arī ļoti švaks, kad varētu iekosties pie 1:2 tas nākamajā uzbrukumā ielaiž taurenīti no stūra.
Tas nebija taurenītis, tur bija rikošets pret spēlētāja kāju pie pašiem vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-01-02 22:45, pirms 11 mēnešiem
BELAZ rakstīja: VAI TIEŠĀM NESALŪZA....ja pēc 2/3 bija 1:6
Pēdējā trešdaļa 1:1
Slēpts komentārs: beicha

  +2 [+] [-]

, 2024-01-02 22:57, pirms 11 mēnešiem
zviedru- sieru mačā arkādijs ievieš jaunu terminu- spēriens ar nūju
laikam bija domāts dūriens

     [+] [-]

, 2024-01-02 22:58, pirms 11 mēnešiem
otins rakstīja: Pēdējā trešdaļa 1:1

  +1 [+] [-]

, 2024-01-02 23:08, pirms 11 mēnešiem
heh rakstīja: Nav izcila vārtsarga - nav aršanas.
Tā ir. Ar roloviem lielas uzvaras neizcīnīt.

     [+] [-]

, 2024-01-02 23:11, pirms 11 mēnešiem
overā tādus nedod

  +1 [+] [-]

, 2024-01-02 23:13, pirms 11 mēnešiem
Uviss rakstīja: kad tāds ir bijis?
Nu junioru līmenī patiesi baigais brīnumdaris vārtos nav bijis, Kivlinieks pie Ankipāna izlases varbūt beidzamais. Pieaugušo izlasē gan Šilovs kārtīgi pavilka vezumu pēc bronzas

  -3 [+] [-]

, 2024-01-02 23:14, pirms 11 mēnešiem
Vienīgā intriga bija vai iemetīs 10 vai nē, diezgan bezcerīgi jau no paša sākuma.

     [+] [-]

, 2024-01-02 23:16, pirms 11 mēnešiem
yourbro rakstīja: Bukarts no brāļiem ir paņēmis to, ka turpināja paaudžu paaudzēs apdauzīt visus bortus un stiklus pie metienu iespējas.
Izņēmi vārfus no mutes,spēles laikā teicu to pašu...

     [+] [-]

, 2024-01-02 23:17, pirms 11 mēnešiem
beiziiters rakstīja: Nu junioru līmenī patiesi baigais brīnumdaris vārtos nav bijis, Kivlinieks pie Ankipāna izlases varbūt beidzamais. Pieaugušo izlasē gan Šilovs kārtīgi pavilka vezumu pēc bronzas
Kivlenieks nav spēlējis elitē, bet ja ņem Merzlikinu vai Gudļevski, tad abiem švakāks rādītājs kā šogad vārtsargam. Ne par velti tā ir tikai otrā reize 1/4

     [+] [-]

, 2024-01-02 23:17, pirms 11 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Ar pusi maiņas nevar uzvarēt, vārtsargs arī ļoti švaks, kad varētu iekosties pie 1:2 tas nākamajā uzbrukumā ielaiž taurenīti no stūra.
Visa turnīra gaitā daudz ielaistie goli, kuri būtu jāķer vārtsargam
Bet no līdz paņemtajiem Rolovs tomēr labākais ( kaut arī kopumā pašvaks)

  +2 [+] [-]

, 2024-01-02 23:18, pirms 11 mēnešiem
Nu šim sastāvam visvajākā vieta bija aizsardziba.
Bet tā , daži džeki nākotnē būs noderīgi

     [+] [-]

, 2024-01-02 23:19, pirms 11 mēnešiem
Uviss rakstīja: Kivlenieks nav spēlējis elitē, bet ja ņem Merzlikinu vai Gudļevski, tad abiem švakāks rādītājs kā šogad vārtsargam. Ne par velti tā ir tikai otrā reize 1/4
Tev taisnība, Kivi bija B grupā
Tāpēc arī īsti neatceros, kad kāds no vārtsargiem būtu spīdējis junioru čempī

  +1 [+] [-]

, 2024-01-02 23:21, pirms 11 mēnešiem
beiziiters rakstīja: Visa turnīra gaitā daudz ielaistie goli, kuri būtu jāķer vārtsargam
Bet no līdz paņemtajiem Rolovs tomēr labākais ( kaut arī kopumā pašvaks)
Kanādiešu vārtsargs neielaida daudz ņemamus golus?

Tak nav pasaulē tieši u20 līmenī tādus vārtsargu, kas varētu šo Latvijas izlasi aizvilkt līdz uzvarai pret ASV!

  +1 [+] [-]

, 2024-01-02 23:25, pirms 11 mēnešiem
beicha rakstīja: Nu te arī redzams, kādēļ basis LV kotējas kā augstāks sporta veids, jo nu hokejs LV ir ļoti nabadzīgs visos līmeņos, kamēr basī ir divas laba līmeņa līgas un ļoti daudz amatieru līmeņi kuros spēlēt. Hoķī vienreiz paveicās un dabujām bronzu, bet nu katru gadu tā nebūs.
Visgudrākais pērtiķbola dīvānpirdējs

     [+] [-]

, 2024-01-02 23:30, pirms 11 mēnešiem
Heinz Majonēze rakstīja: Čehija uzvarēs pusfināla Zviedriju?
Jaaa jo knapi vinnēja Šveici pagarinājumā 3-2

  +1 [+] [-]

, 2024-01-02 23:33, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Kanādiešu vārtsargs neielaida daudz ņemamus golus?

Tak nav pasaulē tieši u20 līmenī tādus vārtsargu, kas varētu šo Latvijas izlasi aizvilkt līdz uzvarai pret ASV!
Ja godīgi, tad tieši Kanādas pilno spēli vienīgo redzēju pret LV, kad neielaida nevienu, bet droši vien Tev taisnība. Tādu superspēli šajā čempī no tām ko redzēju, neviena vārtsarga izpildījumā neatceros. Vācietis bija teicams pret somiem, bet pēc tam pašvaks. Zviedrs varētu būt bijis labs , jo sāka ar trīs sausajām pēc kārtas, bet tās spēles (atskaitot pret Latviju) neredzēju

     [+] [-]

, 2024-01-02 23:44, pirms 11 mēnešiem
beiziiters rakstīja: Ja godīgi, tad tieši Kanādas pilno spēli vienīgo redzēju pret LV, kad neielaida nevienu, bet droši vien Tev taisnība. Tādu superspēli šajā čempī no tām ko redzēju, neviena vārtsarga izpildījumā neatceros. Vācietis bija teicams pret somiem, bet pēc tam pašvaks. Zviedrs varētu būt bijis labs , jo sāka ar trīs sausajām pēc kārtas, bet tās spēles (atskaitot pret Latviju) neredzēju
Zviedram jau 20 gadi šogad palika
Viņš vairs nav u20!

Vidējais vecums šajā čempionātā ir stipri zem 19 gadiem!

     [+] [-]

, 2024-01-02 23:49, pirms 11 mēnešiem
beicha rakstīja: Nu te arī redzams, kādēļ basis LV kotējas kā augstāks sporta veids, jo nu hokejs LV ir ļoti nabadzīgs visos līmeņos, kamēr basī ir divas laba līmeņa līgas un ļoti daudz amatieru līmeņi kuros spēlēt. Hoķī vienreiz paveicās un dabujām bronzu, bet nu katru gadu tā nebūs.
būtu jau gājis savu daiļslidošanu skatīties...basketbols un vēl jo vairāk hokejs ir vīru spēle...un popularitātes ziņā šī vasara parādīja, jo visa pasaule redzēja kā tiek sagaidīti mūsu bronzas veči

     [+] [-]

, 2024-01-03 00:01, pirms 11 mēnešiem
2022, 2023 gadu- drafta pirmajā roundā nenodraftēja nevienu vārtsargu, jo vārtsargi šajos vecumos ir lielais nezināmais!

  +2 [+] [-]

, 2024-01-03 08:11, pirms 11 mēnešiem
Latvieši aizbrauca no turnīra reizē ar kanādiešiem.Vieni piektie,otrie astotie.Nekādas vainas.