Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Pikāns: "Mareņa lieta parāda nerēķināšanos ar pārējiem, viss pakārtots "Dinamo""

Ints Megnis
Ints Megnis

Pikāns: "Mareņa lieta parāda nerēķināšanos ar pārējiem, viss pakārtots "Dinamo""
"Kurbada" īpašnieks Andis Pikāns, LHF prezidents Aigars Kalvītis un ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. Foto: Mārtiņš Zilgalvis/f64

Uzbrucēja Riharda Mareņa spēlēšana "Optibet" hokeja līgas (OHL) finālsērijā parāda nerēķināšanos ar pārējām komandām un viss mūsu valstī ir pakārtots tikai Rīgas "Dinamo" interesēm, sarunā ar Sportacentrs.com viedokli pauda hokeja kluba "Kurbads" īpašnieks Andis Pikāns.

Marenis sezonu sāka "Mogo" sastāvā, bet lielāko daļu sezonas pavadīja Rīgas "Dinamo" rindās, 33 spēlēs izceļoties ar četriem vārtiem un vienu rezultatīvu piespēli. Pirms izslēgšanas turnīra viņš atgriezās "Mogo" rindās un spēlē ļoti rezultatīvi, četros pusfināla sērijas mačos izceļoties ar četriem vārtiem un trim rezultatīvām piespēlēm. Visu sezonu Marenis atradās gan Rīgas "Dinamo" pieteikumā KHL turnīrā, gan arī "Mogo" sastāvā OHL, kas hokeja sabiedrībā izraisījis asas diskusijas. Līdz ar to ceturtdien Latvijas Hokeja federācijā (LHF) notika sēde, kurā klubiem tika skaidroti iemesli atļaut uzbrucējam atgriezties "Mogo" vienībā.

"Izskaidrojām LHF viedokli, kāpēc Mareņa spēlēšana ir leģitīma. Tika uzklausīts arī klubu viedoklis un vairums klubu mūsu pozīcijai redzēja pamatojumu," saka LHF sporta direktors Edgars Buncis. "No "Kurbada" puses bija ieradies arī jurists un uzklausījām arī viņu argumentus, kas vairāk ir emocionāli, bet bez juridiska pamatojuma. Marenis turpinās spēlēt."

Tomēr Buncis uzsver, ka tiks risināts, lai nākotnē šāda strīdīga situācija vairs nevarētu notikt. "Vienā dienā visu atrisināt nevaram. Rīgas "Dinamo" ir Latvijas hokeja saimniecības sastāvdaļa un nākotnē šis būs jāparedz nolikumā. Visus gadījumus nespēsim aprakstīt, bet šāda iespēja turpmāk būs jāparedz," sporta direktors nenoliedza, ka tiks izslēgta iespēja šādiem gadījumiem atkārtoties.

"Stāsts ir par interpretāciju - viena puse saprot tā, otra citādāk. Mūsu viedoklis diemžēl atšķirtas no LHF viedokļa. Vai nu gribam būt banānu līga, vai tāda, kur cilvēki rēķinās ar nolikumu. Visiem gadās kļūdīties, bet domāju, ka nav pareizi, ka Marenis pēc pāreju termiņa beigām 15. janvāra var spēlēt "Mogo" sastāvā, jo pāreja nav nokārtota korekti," uzsvēra "Mogo" galvenās konkurentes "Kurbada" īpašnieks Pikāns, kurš pauž, ka savus argumentus "Kurbads" ir aprakstījis uz divām lapām, nepiekrītot Bunča viedoklim, ka tie būtu emocionāli un bez juridiska pamatojuma. "Mūsu fakti ir uz punktiem balstīti. Tos izrunājām un federācija atzina, ka ir kļūdījusies. Mēs vēlamies, lai būtu ievēroti likumi. Ja likumi ir izdoti, tie ir jāpilda."

"Federācija atzīst, ka tā ir viņu kļūdu, vien saka, ka nevar mainīt valdes lēmumu. Tiesa, šis valdes lēmums nav publicēts un visiem pieejams. Arī LHF pārejas nolikums publisks ir vienīgi bērnu un jauniešu čempionātam, bet pieaugušajiem tas nav mainīts kopš 2014. gada, turklāt federācija mums nebija gatava to atsūtīt, bet ļāva vienīgi iepazīties uz vietas," atklāj Pikāns, kurš arī Sportacentrs.com parādīja "Kurbada" argumentus pret Mareņa spēlēšanu.

"Kurbads" savā argumentācijā norāda uz OHL nolikuma punktu, ka, ja spēlētājs startē citas valsts čempionātā, paralēli OHL viņš drīkst spēlēt vien gadījumā, ja dzimis laikā starp 1998. un 2001. gadu, tomēr Marenis ir vecāks. Vienība uzsver, ka KHL vienlaicīgi ir Krievijas čempionāts un izslēgšanas turnīra uzvarētāja kļūst par Krievijas čempioni, pie nosacījuma, ja tā ir Krievijas komanda. "Kurbads" pauž, ka OHL pāreju nolikums ļauj veikt "ierobežotās pārejas" jeb īri, bet šādā gadījumā spēlētājs tiek svītrots no iepriekšējā kluba sastāva.

"Nolikumā ir īpaši uzsvērts, ka tas attiecas uz klubiem un spēlētājiem, kas ir LHF jurisdikcijā, bet uz klubiem IIHF jurisdikcijā attiecas IIHF noteikumi," vēsta "Kurbads", paužot, ka Rīgas "Dinamo" ir Latvijas jurisdikcijā. "Zināms, ka "Mogo" vadība Riharda Mareņa pāreju pirms tam skaņoja ar LHF. Jau tas apstāklis vien, ka šāda saskaņošana bija nepieciešama, liecina, ka šis jautājums ir pakļauts dažādām interpretācijām. Diemžēl, pieņemot lēmumu par atbalstu šai pārejai, netika ievēroti tie principi uz kuru ievērošanu tik ļoti cerējām pēc LHF valdes nomaiņas - atklātība, demokrātija, korektums."

"Viņi atzina vainu un piekrita, ka kļūda ir," sarunā ar Sportacentrs.com saka Pikāns. "Šobrīd situācija ir kāda ir. Lai sabiedrība vērtē, bet godīgi tas nav. Šī ir nerēķināšanās ar citiem - "Dinamo" komandai tiek pakārtots viss pārējais."

Latvijas čempionāta finālsērija starp "Mogo" un "Kurbada" komandām ilgs līdz četrām uzvarām. Tā sāksies nākamajā ceturtdienā "Mogo" ledus hallē un spēles ritēs ik pēc dienas pauzes. "Ļoti ceru, ka puišiem tas iedos papildus motivāciju. Mūs mēģina izsist visiem veidiem, arī šādiem - negodīgiem," pauž "Kurbada" īpašnieks.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-15 00:01, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pieklājīga līmeņa komanda būs tikai tad, kad uzvarēs joberlīgu KK!!!
Par halli neiedziļināšos, maz informācijas par to
Ko teikt par Doņecku, kas pat kā KHL komanda patirsa to KK? Donbas vēl pirms sākās viss hajs ar Ukrainu spēlēja Superfinālā un zaudēja Ruānai. Tajā pašā sezonā DOnbass PO izkoda Rīgu. Ko nu? KHL un RD arī ir joberi?

  -2 [+] [-]

, 2019-03-15 00:01, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kā būtu ar uzcēlis halli, kur spēlēt un trenēties hokejistiem? Izveidojis pieklājīga līmeņa komandu utt.
viņam vjetnamas mīzalas pavisam izēdušas pēdējās saprāta atliekas, tur pat nav ko komentēt un skaidrot, ja ir debīls, lai tāds staigā.

     [+] [-]

, 2019-03-15 00:03, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņs nevar būt uzreiz 2 komandu pieteikumos, tas ir skaidrs? Ja pēc 15.0 bija RD, tad vairs nekādi nevar būt MOGO. Tak tas āpsis buncis šai pat rakstā atzīst ka situācija ir nekorekta. Pāreju jautājums jau ir sakārtots, bet šajā gadījumā ar LHF akceptu pārkāpts. Nu jā, ja OHL ir dīķa turnīrs, kur var tā vienkārši vienoties, tad lai ir.
Ja viņs ir bijis īrēts un saglabājies, arī kā Mogo hokejists, tad tas apiet to noteikumu. Un par to, ka ne tieši šajā situācijā bet situācijā ar papildinājumu no RD Liepājai uz PO visu var apiet ar tikpat elementāru shēmu, kādu lieto NHL/AHL. tad jau NHL arī ir dīķa turnīrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-15 00:06, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja viņs ir bijis īrēts un saglabājies, arī kā Mogo hokejists, tad tas apiet to noteikumu. Un par to, ka ne tieši šajā situācijā bet situācijā ar papildinājumu no RD Liepājai uz PO visu var apiet ar tikpat elementāru shēmu, kādu lieto NHL/AHL. tad jau NHL arī ir dīķa turnīrs.
Vai tad pēdējos gados Liepājai PO spēlēja hokejisti, kuri nebija tās sastāvā pēc dedlaina beigām? īrē vai neīrē - cilvēks ir vienā komandā. ja viņš 16.01 ir ģinamo, tad Latvijas čempī vairs nespēlē, līdz atkal atļautas pārejas. Tā tas bija pēdējos gados, ja kļudos, palabo ar konkrētiem piemēriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-03-15 00:11, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Vai tad pēdējos gados Liepājai PO spēlēja hokejisti, kuri nebija tās sastāvā pēc dedlaina beigām? īrē vai neīrē - cilvēks ir vienā komandā. ja viņš 16.01 ir ģinamo, tad Latvijas čempī vairs nespēlē, līdz atkal atļautas pārejas. Tā tas bija pēdējos gados, ja kļudos, palabo ar konkrētiem piemēriem.
nav man statistikas par to + īres līgumiem ir biki citi noteikumi. Un es uz to skatos pēc NHL/AHL principa. Kā to pašu Balceru - Otava pirms dedlaina uz papīra nosūtīja uz Bingemptonu, lai ja tiek var spēlēt PO. Dedlains aiz muguras, bet kur ir Balcers - Otavā.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 00:12, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: nav man statistikas par to + īres līgumiem ir biki citi noteikumi. Un es uz to skatos pēc NHL/AHL principa. Kā to pašu Balceru - Otava pirms dedlaina uz papīra nosūtīja uz Bingemptonu, lai ja tiek var spēlēt PO. Dedlains aiz muguras, bet kur ir Balcers - Otavā.
Jopcik! Mēs par Latvijas čempi runajam!!!!!!!!!!!! Bļin, brīžam vienkārši jābrīnas. Tu ka tāds vatenis - tie ar visus savus mēslus attiasno ar kaut kādiem pendosu gājieniem

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 00:13, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par jaunatnes un bērnu Hokeja skolām un čempjiem es neko nerakstīju, bet gan par pieaugušo tā saucamo virslīgu, no kuras, pa lielam, nekādas jēgas nav, izlases kontekstā noteikti
Liela daļa tagadējo izlašnieku karjeru sāka LHV/Lač. Tā kā jēga ir gan. Laiku pa laikam no turienes iznāk pa kādam labam hokejistam, kas kā minimums var dot sparinga iespējas reālajiem izlases kandidātiem. Tāpat arī katru gadu starp kandidātiem ir arī pa, kādam OHL kadram. Ja jau OHL būtu tik sūdīgs diez vai Hārtlijs besītos par to, ka Cipulis un Sprukts pagājušajā sezonā negribēja braukt uz čempi. Turklāt, pastāsti, kā var veidot hokeja saimniecību bez savas līgas?

     [+] [-]

, 2019-03-15 00:14, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jopcik! Mēs par Latvijas čempi runajam!!!!!!!!!!!! Bļin, brīžam vienkārši jābrīnas. Tu ka tāds vatenis - tie ar visus savus mēslus attiasno ar kaut kādiem pendosu gājieniem
Es vienkārši ar to norādu to, ka jebkuru pašreizējo OHL noteikumu ja grib var apiet Man pašam Mareņa gadījums liekās neizprotams, bet uzskatu, ka ne jau RD tur galvenie vainīgie, bet gan K un K, kas atļāvuši.

     [+] [-]

, 2019-03-15 00:16, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es vienkārši ar to norādu to, ka jebkuru pašreizējo OHL noteikumu ja grib var apiet Man pašam Mareņa gadījums liekās neizprotams, bet uzskatu, ka ne jau RD tur galvenie vainīgie, bet gan K un K, kas atļāvuši.
Es vispār nepieminu RD. Sētas līgās visu var apiet, kazjols, ruksis un buncis ir OHL padarījuši par sētas līgu, tas ir viss ko saku.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 00:23, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es vispār nepieminu RD. Sētas līgās visu var apiet, kazjols, ruksis un buncis ir OHL padarījuši par sētas līgu, tas ir viss ko saku.
Ja nemaldos noteikumi nav diži mainījušies no Lipmana laikiem. Atceltais kauss un pārveidotā 1. līga par junioru čempi īsti nav OHL noteikumi. Komandu jaudas ziņā, gribētos domāt, ka līmenis ir pacēlies. Bet attīstībā +- turpat, kur to pārņema K un K

  -2 [+] [-]

, 2019-03-15 00:33, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja nemaldos noteikumi nav diži mainījušies no Lipmana laikiem. Atceltais kauss un pārveidotā 1. līga par junioru čempi īsti nav OHL noteikumi. Komandu jaudas ziņā, gribētos domāt, ka līmenis ir pacēlies. Bet attīstībā +- turpat, kur to pārņema K un K
Es arī domāju ka tīri spēles līmenis ir augstāks. Un tas ir tikai klubu nopelns. Bet organizatoriski - tikai kazjola tukšā pļūtīšana ka "nākotne ir stipros klubos", izmaiņas bērnu hokeja pārejās, es gan nezinu kā tas reāli darbojas, Latvijas hokejam pēdējos divus gadus ir tāds kā klusuma režīms. Vēl Tevis minētās lietas un mareņgeita liek secināt ka ir kļuvis sliktāk. Viņu spriestpēja ir piedzēruša Artjoma līmenī - pofig kārtība, uzspļaut citiem ja tas kādam pietuvinātajam ir izdevīgi. Cerēšu ka šmogo aptirsīsies finālā un tāds marenis šmarenis izlasē netiks, par spīti viesiem tiem punčiem, bunčiem un citiem pederācijas āžiem.
Esmu dusmīgs.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-15 00:38, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es arī domāju ka tīri spēles līmenis ir augstāks. Un tas ir tikai klubu nopelns. Bet organizatoriski - tikai kazjola tukšā pļūtīšana ka "nākotne ir stipros klubos", izmaiņas bērnu hokeja pārejās, es gan nezinu kā tas reāli darbojas, Latvijas hokejam pēdējos divus gadus ir tāds kā klusuma režīms. Vēl Tevis minētās lietas un mareņgeita liek secināt ka ir kļuvis sliktāk. Viņu spriestpēja ir piedzēruša Artjoma līmenī - pofig kārtība, uzspļaut citiem ja tas kādam pietuvinātajam ir izdevīgi. Cerēšu ka šmogo aptirsīsies finālā un tāds marenis šmarenis izlasē netiks, par spīti viesiem tiem punčiem, bunčiem un citiem pederācijas āžiem.
Esmu dusmīgs.
Marenis pats diez vai ir vainīgs pie šī visa, lai viņam novēlētu netikšanu izlasē, bet tīri cilvēcīgi saprotu nepatiku, kura šādu situāciju dēļ veidojas.
No dažiem citātiem spriežu, ka Artjoms diezgan pamatīgā sutā. Nedomāju, ka cilvēks pie skaidra saprāta varētu būt tik tups, lai rakstītu tādas stulbības kā šim nāk ārā šovakar.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 00:42, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es arī domāju ka tīri spēles līmenis ir augstāks. Un tas ir tikai klubu nopelns. Bet organizatoriski - tikai kazjola tukšā pļūtīšana ka "nākotne ir stipros klubos", izmaiņas bērnu hokeja pārejās, es gan nezinu kā tas reāli darbojas, Latvijas hokejam pēdējos divus gadus ir tāds kā klusuma režīms. Vēl Tevis minētās lietas un mareņgeita liek secināt ka ir kļuvis sliktāk. Viņu spriestpēja ir piedzēruša Artjoma līmenī - pofig kārtība, uzspļaut citiem ja tas kādam pietuvinātajam ir izdevīgi. Cerēšu ka šmogo aptirsīsies finālā un tāds marenis šmarenis izlasē netiks, par spīti viesiem tiem punčiem, bunčiem un citiem pederācijas āžiem.
Esmu dusmīgs.
Nu man tā vai tā simpātijas pieder tieši Kurbadam nevis Mogo, bet Mareņa atgadījums to tikai pastiprina. Par viņu spriestspēju grūti teikt. Manliekas, ka K un K šobrīd dara to, ko Kalvīša laika valdība. Ir sataisīti ļoti daudz plāni, no kuriem idejiski daži ir pat tīri ok, bet reti, kas tiek aizvests līdz galam. Pēdējos gados vienīgā halle, kur sanācis būt ir Kurbada halle, tv reti ir bijusi tāda situācija, bet vismaz 1 labo papildinajumu esmu pamanījis - halles ieviests tas, ko savā pirmajā LHV PO Koziols teica, ka darīs - hallēs ievieš opciju noskatīties atkārtojumu. Nezināsu gan vai tas ir pilnīgi visās. Arī klubu izlašu projekts manā izpratnē nav slikts - kaut vai tas, ka par Korejiešu naudu varēja notestēt spēlētajus, kas ir izlases tuvākās rezerves vai līderi OHL. Tiesa sākuma variants ar Baltijas turnīru patika labāk. Šis projekts gan nav tiešā veidā saistīts ar OHL.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 00:42, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Marenis pats diez vai ir vainīgs pie šī visa, lai viņam novēlētu netikšanu izlasē, bet tīri cilvēcīgi saprotu nepatiku, kura šādu situāciju dēļ veidojas.
No dažiem citātiem spriežu, ka Artjoms diezgan pamatīgā sutā. Nedomāju, ka cilvēks pie skaidra saprāta varētu būt tik tups, lai rakstītu tādas stulbības kā šim nāk ārā šovakar.
Zinot Tomu ne pirmā reize, kad ieņirdz par OHL. Nebūtu nekāds brīnums ja skaidrā teiktu to pašu

     [+] [-]

, 2019-03-15 00:47, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Zinot Tomu ne pirmā reize, kad ieņirdz par OHL. Nebūtu nekāds brīnums ja skaidrā teiktu to pašu
Un cik bieži viņš ir skaidrā?

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 00:50, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu man tā vai tā simpātijas pieder tieši Kurbadam nevis Mogo, bet Mareņa atgadījums to tikai pastiprina. Par viņu spriestspēju grūti teikt. Manliekas, ka K un K šobrīd dara to, ko Kalvīša laika valdība. Ir sataisīti ļoti daudz plāni, no kuriem idejiski daži ir pat tīri ok, bet reti, kas tiek aizvests līdz galam. Pēdējos gados vienīgā halle, kur sanācis būt ir Kurbada halle, tv reti ir bijusi tāda situācija, bet vismaz 1 labo papildinajumu esmu pamanījis - halles ieviests tas, ko savā pirmajā LHV PO Koziols teica, ka darīs - hallēs ievieš opciju noskatīties atkārtojumu. Nezināsu gan vai tas ir pilnīgi visās. Arī klubu izlašu projekts manā izpratnē nav slikts - kaut vai tas, ka par Korejiešu naudu varēja notestēt spēlētajus, kas ir izlases tuvākās rezerves vai līderi OHL. Tiesa sākuma variants ar Baltijas turnīru patika labāk. Šis projekts gan nav tiešā veidā saistīts ar OHL.
Mans komentārs bija par vietējiem čempionāties. LHF ņemas ap to kas spīd un kur var dabūt vieglu "pīāru", tāpēc ir akcents uz izlasēm un laizīšanās ap RD. Pārējais hokejs ir tikai lozungu līmenī. Ir tak daudz vieglāk salāsīt 20 džekus uz pāris turnīriem, kā melnu muti strādāt ikdienā pie saviem čempjiem, tāpēc jau nolikvidēja kausu.
Jā, atkārtojumi, un ja pareizi atceros arī striktāki noteikumi attiecībā uz formām, vizuālais ir pievilcīgāks. Tātad komandas tērē vairāk, bet tie mudaki pat nevar reglamentu sakārtot

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 00:54, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Un cik bieži viņš ir skaidrā?
Par to vēl zinātne strīdās

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 00:56, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mans komentārs bija par vietējiem čempionāties. LHF ņemas ap to kas spīd un kur var dabūt vieglu "pīāru", tāpēc ir akcents uz izlasēm un laizīšanās ap RD. Pārējais hokejs ir tikai lozungu līmenī. Ir tak daudz vieglāk salāsīt 20 džekus uz pāris turnīriem, kā melnu muti strādāt ikdienā pie saviem čempjiem, tāpēc jau nolikvidēja kausu.
Jā, atkārtojumi, un ja pareizi atceros arī striktāki noteikumi attiecībā uz formām, vizuālais ir pievilcīgāks. Tātad komandas tērē vairāk, bet tie mudaki pat nevar reglamentu sakārtot
Piekrītu. Vienīgi par to kausu - ņemot vērā to, ka 1. līga tagad pa lielam ir jaunieši un to, ka uz finālu apmeklējums nebija tik liels, kā varbūt LHF sapņoja - varbūt tā nebija sliktākā rīcība. Es gan būtu mēginājis mainīt formātu un saglabāt. Kā būtu pareizi hz. Vislabāko vietējā PR kārti gan viņi nav izmantojuši. Ja es gribētu uztaisīt labu PR pirms jaunas sezonas, es sarīkotu pārbaudes maču/turnīru, kurā uzspēlētu vai nu OHL pēdējās sezonas vai klubu izlase pret RD.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 01:05, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Piekrītu. Vienīgi par to kausu - ņemot vērā to, ka 1. līga tagad pa lielam ir jaunieši un to, ka uz finālu apmeklējums nebija tik liels, kā varbūt LHF sapņoja - varbūt tā nebija sliktākā rīcība. Es gan būtu mēginājis mainīt formātu un saglabāt. Kā būtu pareizi hz. Vislabāko vietējā PR kārti gan viņi nav izmantojuši. Ja es gribētu uztaisīt labu PR pirms jaunas sezonas, es sarīkotu pārbaudes maču/turnīru, kurā uzspēlētu vai nu OHL pēdējās sezonas vai klubu izlase pret RD.
Par formātu neizteikšos, ideāli nebūs. Nu par fināla apmeklējuma - dažreiz lietas rodas ilgtermiņā, veidojas tradīcijas, derbiji. Te tak gadiem cilvēkiem tiek dzīts par "sētas līmeni" un nevar vienā dienā likt saprast ka tas ir cienījams hokejs. Jā, nav pasaules TOP līga, bet tiešām cienījams un labs hokejs, priekš cilvēkiem kuriem hokejs patīk kā spēle nevis īstemiņa modes kliedziens. Tas būtu viens no virzieniem līdzjutēju piesaistē, bet viņiem ir pie kājas.
Cik tur pēdējo reizi bija? 2 štukas? Es pats biju, tāds pustukšs apakšejais stāvs Arēnā. Es teiktu tas pat ir labs rādītājs, liekas pirms gada bija vēl vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-15 01:12, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Par formātu neizteikšos, ideāli nebūs. Nu par fināla apmeklējuma - dažreiz lietas rodas ilgtermiņā, veidojas tradīcijas, derbiji. Te tak gadiem cilvēkiem tiek dzīts par "sētas līmeni" un nevar vienā dienā likt saprast ka tas ir cienījams hokejs. Jā, nav pasaules TOP līga, bet tiešām cienījams un labs hokejs, priekš cilvēkiem kuriem hokejs patīk kā spēle nevis īstemiņa modes kliedziens. Tas būtu viens no virzieniem līdzjutēju piesaistē, bet viņiem ir pie kājas.
Cik tur pēdējo reizi bija? 2 štukas? Es pats biju, tāds pustukšs apakšejais stāvs Arēnā. Es teiktu tas pat ir labs rādītājs, liekas pirms gada bija vēl vairāk.
Vislielākais apmeklējums man šķiet bija pašā pirmajā gadā ar K un K pie stūres - tad vai nebija pat 4 vai 5 tūkstoši. Vienīgais tad ielūgumus dalīja tikpat ktīvi, kā to dara RD. Man gan tas šķiet pat ļoti ok - labāk mazāka peļņa bet skaļaka tribīne - PR nākotnei. Pieminu ielūgumus, jo zinu ka par to tepat SC apņirdz RD. OHL hokejs ir pat ļoti ok līmenī priekš tāda, kas grib paskatīties hoķi kā tādu un neskrien tikai pēc modes. To labi apliecina tā pati klubu izlase, kas ar nelielu piešprici no citu līgu latviešiem spēj uzvarēt 2. šķiras izlases. Protams, Lido vai senāk HASC spēles nav īpaši skatāmas, bet tam pašam Kurbadam, Zemgalei, Mogo un sezonas sākumos Prizmai ir pat ļoti skatāmi mači. Ja kādreiz notiks neliels brīnums un OHL klubs uzvarēs KK, tad varēs redzēt, kā pēkšņi ne zno kurienes visiem liksies, ka nav sētas līmenis, jo redz uzvar krietni spēcīgāku līgu klubus.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 01:21, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vislielākais apmeklējums man šķiet bija pašā pirmajā gadā ar K un K pie stūres - tad vai nebija pat 4 vai 5 tūkstoši. Vienīgais tad ielūgumus dalīja tikpat ktīvi, kā to dara RD. Man gan tas šķiet pat ļoti ok - labāk mazāka peļņa bet skaļaka tribīne - PR nākotnei. Pieminu ielūgumus, jo zinu ka par to tepat SC apņirdz RD. OHL hokejs ir pat ļoti ok līmenī priekš tāda, kas grib paskatīties hoķi kā tādu un neskrien tikai pēc modes. To labi apliecina tā pati klubu izlase, kas ar nelielu piešprici no citu līgu latviešiem spēj uzvarēt 2. šķiras izlases. Protams, Lido vai senāk HASC spēles nav īpaši skatāmas, bet tam pašam Kurbadam, Zemgalei, Mogo un sezonas sākumos Prizmai ir pat ļoti skatāmi mači. Ja kādreiz notiks neliels brīnums un OHL klubs uzvarēs KK, tad varēs redzēt, kā pēkšņi ne zno kurienes visiem liksies, ka nav sētas līmenis, jo redz uzvar krietni spēcīgāku līgu klubus.
Par to finālu - tur arī jāpapēta kalandāri, kad bijis, nebijis ap to laiku, arī ietekmē, savā ziņā jātrāpa ar rīkošanas laiku.
Es pat esmu pārsteigts ka vietējās līgas izlase izskatatījās tik labi tais turnīros.
Hasci, Lido...nu kā varam tā maunam, šādi veidojumi vēl kādu laiku būs līgā, tīri skaita pēc.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 07:15, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev noderētu šis raksts. Tikai tos nelasa tie ,kuriem tas patiešām noderētu.
https://www.delfi.lv/vina/attiecibas/gimene-un-draugi/kritizesanas-pievilciba-un-posts-ta-uztrene-speju-but-nelaimigam.d?id=50906509
Tādus rakstus lasa tikai tādi pamuļķi kā tu, kuriem nav pašiem savs skats uz lietu būtību, un kuri gaida kad kāds tiem ieliks mutē viņu dzīves filozofiju un uztveri.
Turpini ko tādu lasīt, un pilnībā pilnveidosi savu stulbuma līmeni.

     [+] [-]

, 2019-03-15 07:16, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Šo virtuālo pasauli neuztveru nopietni. Te varu būt patriots, noriets suns, sporta fana vai āksts.
Neuztver nopietni, bet ar visām četrām tajā iekšā.
Tavs stulbuma līmenis jau ir kosmiskā līmenī.

     [+] [-]

, 2019-03-15 08:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es vispār nepieminu RD. Sētas līgās visu var apiet, kazjols, ruksis un buncis ir OHL padarījuši par sētas līgu, tas ir viss ko saku.
Diemžēl tā arī ir sētas līga kur tik drīz nekas nemainīsies

     [+] [-]

, 2019-03-15 09:09, pirms 6 gadiem
Skaidrs ir viens- čekists sa3,14sīs visu Latvijas hokeju ar savu ģinamo

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 09:16, pirms 6 gadiem
Ļoti caurspīdīgi...
Bunča, tjipa, uzbrauciens par emocionalitāti un nejuriskumu ir debīls. Tieši viņam nav juridiska pamatojuma, bet šie pasaule un cilvēki ir tik unikāli un dažādi, mums ir dažādas interpretācijas.

     [+] [-]

, 2019-03-15 09:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Hasci, Lido...nu kā varam tā maunam, šādi veidojumi vēl kādu laiku būs līgā, tīri skaita pēc.
Lido šeit nebija jāspēlē. Skaitu šoreiz neredzu kā argumentu.

     [+] [-]

, 2019-03-15 09:35, pirms 6 gadiem
M9 rakstīja: Lido šeit nebija jāspēlē. Skaitu šoreiz neredzu kā argumentu.
Savu asumu jau līgai dod Lido. Vienīgais žel, ka atšķirībā no Sāgas, kas pirms pāris sezonām vēl spēlēja LHV uz sezonas beigām nav pielikuši sniegumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-03-15 09:40, pirms 6 gadiem
M9 rakstīja: Lido šeit nebija jāspēlē. Skaitu šoreiz neredzu kā argumentu.
Mēs te kā reiz nesen par šo runājām - no ši brīža skatupunkta, tas projekts nav īsti saprotams, tikai Ķirsona viens teikums presē, par halles pabeigšanu 2021. g. var dot cerību ka tur ir kas vairāk. Ja tā ties''am ir, nākotnes vārdā var pieciest Bet kopumā piekrītu, viņiem bija jāspēlē tai attīstības līgā, ja pleijofs ir tādā formātā no viņiem nekādas jēgas nav.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-15 09:45, pirms 6 gadiem
M9 rakstīja: Ļoti caurspīdīgi...
Bunča, tjipa, uzbrauciens par emocionalitāti un nejuriskumu ir debīls. Tieši viņam nav juridiska pamatojuma, bet šie pasaule un cilvēki ir tik unikāli un dažādi, mums ir dažādas interpretācijas.
TVNETā tas šmuncis stāsta ka pamatojums ir tāds - Lai arī viņš bija Dinamo spēlētājs, šmogo nebija viņu izsvītrojuši no pieteikuma tāpēc var spēlēt Šādus mēslus lasot gribas skaļi bļaut - Kirov, glāb mūs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-15 09:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mēs te kā reiz nesen par šo runājām - no ši brīža skatupunkta, tas projekts nav īsti saprotams, tikai Ķirsona viens teikums presē, par halles pabeigšanu 2021. g. var dot cerību ka tur ir kas vairāk. Ja tā ties''am ir, nākotnes vārdā var pieciest Bet kopumā piekrītu, viņiem bija jāspēlē tai attīstības līgā, ja pleijofs ir tādā formātā no viņiem nekādas jēgas nav.
Ķirsons moš uzlicis "aci" uz to Daugavas slidotavu, ko uzcels par valsts naudu kā reiz uz 2021.gadu jābūt gatavai!