Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Cik miljoni nepieciešami, lai Latvijas hokeja klubs varētu spēlēt Somijas čempionātā?

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Cik miljoni nepieciešami, lai Latvijas hokeja klubs varētu spēlēt Somijas čempionātā?
Foto: Tappara official

Ar 3,2 līdz 3,5 miljoniem eiro vajadzētu būt gana, lai Latvijas hokeja klubs būtu konkurētspējīgs Somijas čempionātā, kas ir viens no vadošajiem Eiropā, intervijā podkāstā "Devītnieks" vērtēja Latvijas Hokeja federācijas sporta direktors un Rīgas "Dinamo" pēdējais ģenerālmenedžeris Edgars Buncis.

"Somijas otrā līga īsti nav galamērķis, uz kuru mums vajadzētu iet. Tas būtu labs risinājums tam, kas bija plānots "Zemgales" gadījumā – U20 bāzes komanda, kas tiek apaudzēta ar nedaudz vecākiem spēlētājiem, radot attīstības stadiju. Ja runājam par izteikti profesionālu komandu, tad mērķis ir Somijas augstākā līga. Ja runājam par budžetiem, tad esmu rēķinājis – gan kontekstā ar arēnu, gan mūsu spēlētāju algām. Ja domājam par 70-80% izlases kandidātu, tad budžets vajadzīgs no 3,2 līdz 3,5 miljoniem gadā," pauda Edgars Buncis.

"Mēs nerunājam par NHL vai Šveicē spēlējošajiem. Visdrīzāk arī par Zviedrijā spēlējošajiem ne. Ja par Čehijā spēlējošajiem, tad Somija ir alternatīva. Hokeja līmenis ir salīdzināms. Ja runājam par atalgojumu, tad mūsu rīcībā esošā informācija ir tāda, ka Somijā katrā komandā vidēji ir tikai divi spēlētāji, kuri saņem ap 200 tūkstošiem eiro," skaidroja Buncis. Par iespējamā Latvijas kluba vidējām algām viņš nespekulēja, bet norādīja, ka budžets ļautu parakstīt arī spēlētājus, kuri sezonā pelnītu 100-120 tūkstošus eiro.

"Somijā ir privāti klubi, lēmums izriet no viņu pašu interesēm un vajadzībām. Pusotru gadu pārrunājam šādu iespējamību dažādos līmeņos. Ne velti saku, ka 6. februārī viņiem būs pirmā sanāksme, un tas viss turpināsies līdz rudenim. Viņiem ir vēlme līdz 2027., 2028. gadam nonākt līdz jaunajam modelim," atklāja Buncis.

Latvijas Hokeja federācijas sporta direktors un valdes loceklis Edgars Buncis bija Rīgas "Dinamo" pēdējais ģenerālmenedžeris, identisku amatu ieņemot arī laikā, kad "Zemgale"/LBTU startēja Somijas pēc spēka otrajā līgā jeb "Mestis".

1 2 46 komentāri

  +1 [+] [-]

, 12:05, pirms 6 stundām
Ja nav iesaistīta publiskā, bet tikai privātā nauda droši, kau NHL komanda.

  +1 [+] [-]

, 12:21, pirms 6 stundām
Tai vietā, lai veidotu laba līmeņa pašmāju čempionātu, atkal grib kādam uzlēkt uz kakla.😁

  +4 [+] [-]

, 12:23, pirms 6 stundām
Piekrītu rrrafam. Bet citā rakstā par šo tēmu jau bija vēl prātīgāks komentārs, ka Buncis būtu labāk dalījies pārdomās un savos plānos, kā pavairot OHL konkurētspējīgas komandas.

  +3 [+] [-]

, 12:27, pirms 6 stundām
guntis86 rakstīja: Piekrītu rrrafam. Bet citā rakstā par šo tēmu jau bija vēl prātīgāks komentārs, ka Buncis būtu labāk dalījies pārdomās un savos plānos, kā pavairot OHL konkurētspējīgas komandas.
Tāda plāna nemaz nav.

  +2 [+] [-]

, 12:44, pirms 5 stundām
Būtu jau lieliski , ja somi ielaistu savā slēgtā klubiņā Somijas SM Liiga . Šaubos ,drīzāk savējos paņems Helsinku Jokerit tak vēlējās, tos vai kādus citus paņems . Neticu ka spēs savākt 3.5 mio, Zemgalei bij problēmas savākt naudu priekšs Mestis .

  -1 [+] [-]

, 12:49, pirms 5 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tai vietā, lai veidotu laba līmeņa pašmāju čempionātu, atkal grib kādam uzlēkt uz kakla.😁
Nav tak reģionos naudas , ne Daugavpilī , ne Valmierā , ne Ventspilī . Kā tu to labo pašmāju čempi izveidosi

  +6 [+] [-]

, 12:59, pirms 5 stundām
ko var ņemties ar to Somiju... Kā vārdā? Pirmkārt, Latvijas komanda tur tāpat būtu svešķermenis, kuru jebkurā brīdī var izmest. Ar domu par LV hokeja attīstību? Bet vai tad, speļējot kā leģionāri, SWE, FIN, vai, piemēram, Tramalks Slovākijā, mūsu spēlētāji neattīstās konkurences apstākļos? Labāk atkal uztaisīt siltumnīcu, kur par to pašu naudu var slidināties un spēlēt "kā sanāk"? Mums jau bija tāda siltumnīca krievijā. Pareizi te saka - uztaisam beidzot kārtīgu LV čempi, kur var atļauties piedalīties arī reģioni, Valmiera griežās ar Ventspili, uz halli nāk vietējie just līdzi, nevis HS Rīga 13x spēlē ar nevienam neko neizsakošo veidojumu Mogo, un tribinēs 17 cilvēki. Tagad sīkos vazā pa Somiju, u15 vecums, vecākiem iestāstīts, ka būs baigā izaugsme un skauti vēros visās Somijas lauku ciemu halles LV jaunos talantus. Realitātē tiek iztērēts vecāku piķis, jaunieši nobraukājušies visas brīvdienas pa visādām Ogres izmēra hallītēm, atbaruc mājās - ne brīvdienas izjutuši, ne izmācījušies nākamajai skolas dienai. Somiem jau nekas nav pretī, lai brauc. Viņu puikas paēd brokastis, atnāk uz hall, nospēlē, iet mājās. Mūsējie sēžās autobusā un mauc uz nākamo spēli. Baigā izaugsme un jēga

  -2 [+] [-]

, 13:13, pirms 5 stundām
RuncisPuncis rakstīja: ko var ņemties ar to Somiju... Kā vārdā? Pirmkārt, Latvijas komanda tur tāpat būtu svešķermenis, kuru jebkurā brīdī var izmest. Ar domu par LV hokeja attīstību? Bet vai tad, speļējot kā leģionāri, SWE, FIN, vai, piemēram, Tramalks Slovākijā, mūsu spēlētāji neattīstās konkurences apstākļos? Labāk atkal uztaisīt siltumnīcu, kur par to pašu naudu var slidināties un spēlēt "kā sanāk"? Mums jau bija tāda siltumnīca krievijā. Pareizi te saka - uztaisam beidzot kārtīgu LV čempi, kur var atļauties piedalīties arī reģioni, Valmiera griežās ar Ventspili, uz halli nāk vietējie just līdzi, nevis HS Rīga 13x spēlē ar nevienam neko neizsakošo veidojumu Mogo, un tribinēs 17 cilvēki. Tagad sīkos vazā pa Somiju, u15 vecums, vecākiem iestāstīts, ka būs baigā izaugsme un skauti vēros visās Somijas lauku ciemu halles LV jaunos talantus. Realitātē tiek iztērēts vecāku piķis, jaunieši nobraukājušies visas brīvdienas pa visādām Ogres izmēra hallītēm, atbaruc mājās - ne brīvdienas izjutuši, ne izmācījušies nākamajai skolas dienai. Somiem jau nekas nav pretī, lai brauc. Viņu puikas paēd brokastis, atnāk uz hall, nospēlē, iet mājās. Mūsējie sēžās autobusā un mauc uz nākamo spēli. Baigā izaugsme un jēga
Neaizmirsti , ka Rīgas Dinamo un KHL ir kremļa maigās varas projekts , SM Liiga nekāda saistība ar politiku NAV ! Piekrītu bija siltumnīcas apstākļi , bet pret savējiem apskaties jebkurā valstī ir viena attieksme un leģionāriem cita tas ne tikai pie mums bija !
Velreiz atkārtoju kamēr nebūs mūsu čempī vismaz viena komanda no Latgales, tas ir Daugavpils , vismaz viena no Vidzemes, tas ir Valmieras Ventspils , Jūrmalas, Ogres vai vēl no kādas citas vietas nav ko sapņot par labu pašmāju čempi . Realitāte reģionos pat pašu minimālāko summu komandas izveidei nevar savākt kur vēl par kaut ko citu sapņot ! neatbalstu puiku vazāšanu pa Somiju vai vēl kaut kur citur .

     [+] [-]

, 13:15, pirms 5 stundām
juings rakstīja: Nav tak reģionos naudas , ne Daugavpilī , ne Valmierā , ne Ventspilī . Kā tu to labo pašmāju čempi izveidosi
Priekš tam jau ir Latvijas Hokeja federācijas sporta direktors Edgars Buncis, un citi LHF funkcionāri, kuriem par to ir jādomā. Par ko tad viņi algas saņem?
Lai brauc uz reģioniem, un palīdz klubiem uzrunāt uzņēmējus. Utt.

  -2 [+] [-]

, 13:17, pirms 5 stundām
RuncisPuncis rakstīja: ko var ņemties ar to Somiju... Kā vārdā? Pirmkārt, Latvijas komanda tur tāpat būtu svešķermenis, kuru jebkurā brīdī var izmest. Ar domu par LV hokeja attīstību? Bet vai tad, speļējot kā leģionāri, SWE, FIN, vai, piemēram, Tramalks Slovākijā, mūsu spēlētāji neattīstās konkurences apstākļos? Labāk atkal uztaisīt siltumnīcu, kur par to pašu naudu var slidināties un spēlēt "kā sanāk"? Mums jau bija tāda siltumnīca krievijā. Pareizi te saka - uztaisam beidzot kārtīgu LV čempi, kur var atļauties piedalīties arī reģioni, Valmiera griežās ar Ventspili, uz halli nāk vietējie just līdzi, nevis HS Rīga 13x spēlē ar nevienam neko neizsakošo veidojumu Mogo, un tribinēs 17 cilvēki. Tagad sīkos vazā pa Somiju, u15 vecums, vecākiem iestāstīts, ka būs baigā izaugsme un skauti vēros visās Somijas lauku ciemu halles LV jaunos talantus. Realitātē tiek iztērēts vecāku piķis, jaunieši nobraukājušies visas brīvdienas pa visādām Ogres izmēra hallītēm, atbaruc mājās - ne brīvdienas izjutuši, ne izmācījušies nākamajai skolas dienai. Somiem jau nekas nav pretī, lai brauc. Viņu puikas paēd brokastis, atnāk uz hall, nospēlē, iet mājās. Mūsējie sēžās autobusā un mauc uz nākamo spēli. Baigā izaugsme un jēga
Ogres izmēra hallītēm?
Cik vietējās halles, neskaitot Arēnu ir diži lielākas par Ogres halli?
Ja tu gribi, lai spēlē "lielās hallēs", tad spēlēt var tikai Liepājā, Arēnā, Piņķos...

     [+] [-]

, 13:21, pirms 5 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Priekš tam jau ir Latvijas Hokeja federācijas sporta direktors Edgars Buncis, un citi LHF funkcionāri, kuriem par to ir jādomā. Par ko tad viņi algas saņem?
Lai brauc uz reģioniem, un palīdz klubiem uzrunāt uzņēmējus. Utt.
LHF funkcionāri skries pa zs vai vietējām firmām un uzrunās to īpašniekus ? No rīta kafiju ar kādu jumtiņu tu dzēri ? Ne tikai hokejam , bet visiem citiem sporta veidiem iegūt kādu sponsoru ir ārkārtīgi grūti !!! Tapēc vēlreiz jautāju kā mēs uztaisīsim labu vietējo čempi ?

  +1 [+] [-]

, 13:23, pirms 5 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Priekš tam jau ir Latvijas Hokeja federācijas sporta direktors Edgars Buncis, un citi LHF funkcionāri, kuriem par to ir jādomā. Par ko tad viņi algas saņem?
Lai brauc uz reģioniem, un palīdz klubiem uzrunāt uzņēmējus. Utt.
Tu sistemātiski raksti visstulbākos viedokļus šajā portālā. Es patiesi nezinu, kā tev tas izdodas. Lai pie kura raksta es nenonāktu, tu esi iedrukājis pilnīgu sūdu.

Latvijai kā valstij nav un nekad nebūs kapacitātes uz pilnībā profesionālu vietējo čempionātu. N e b ū s.

Kāpēc? Lai izaudzinātu profesionālu spēlētāju, ir jābūt simts citiem, no kuru vidus viens būs spīdeklis. Latvijā nav pilsētu, kas būtu spējīgas nodrošināt šāda veida bāzi un masveidīgumu.

Tas tuvāko 30 gadu laikā nemainīsies.

Nav spēlētāju, nav bērnu, nav jauniešu, nav naudas. Bet, redz, Zvirgzdiņam dīvānā pirdēja kungam, vajag profesionālu čempi.

Funkcionāri, strādājiet! Ivars teica, ka vajag, značit vajag.

     [+] [-]

, 13:26, pirms 5 stundām
Teorētiskais maksimums ir pāris knapi pro klubi Rīgā, pāris pus-pro un pa dažiem pus-pro klubiem kaut kādās liepājās un citās mazpilsētās. Un ko mēs no tā iegūsim?

Neviens NHL līmeņa talants pusamatieru līgā neizaug. Visi talantīgie brauks projām tieši tāpat kā šobrīd un nevienu tas čempis neinteresēs.

  +2 [+] [-]

, 13:45, pirms 4 stundām
juings rakstīja: Nav tak reģionos naudas , ne Daugavpilī , ne Valmierā , ne Ventspilī . Kā tu to labo pašmāju čempi izveidosi
Izmētā tos pašus 3,5 miljonus vietējiem klubiem(Dpils,Valmiera)un būs tev arī vietējais čempis.
Neredzu šobrid nekadu jēgu šādam superklubam Somijā.
Bet Zemgales variants ,kads bija Mestis,gan ir atbalstām.esmu runājis arī ar Zemgales treneri-starpība izaugsmē spēlejot Mestis un OHL ir milzīga.par labu Mestisam.

  +1 [+] [-]

, 13:46, pirms 4 stundām
"Ja par Čehijā spēlējošajiem, tad Somija ir alternatīva. Hokeja līmenis ir salīdzināms."

Hokeja līmenis ir salīdzināms,bet klimats nav salīdzināms. Un cenas...

     [+] [-]

, 13:48, pirms 4 stundām
nez kāpēc futbolā nauda pamazām atrodas un jau jutām tās augļus kā RFS panākumus, bet hokejā sasniegumi daudz augstāki un joprojām jakasa pa kabatām sīknauda.
Par hallēm runājot: atceramies ka 90 gadu vidū bija tikai pusotra halle kurā varēja spēlēt. tagad jau ir salīdzinoši normāli un vai ir rentabli vēl kādu halli būvēt, jo pirmkārt komandu, kam vienlaikus vajadzētu nav tik daudz un otrkārt skatītāji sēž mājās pie strīmiem un nevelkas uz spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 13:49, pirms 4 stundām
RuncisPuncis rakstīja: ko var ņemties ar to Somiju... Kā vārdā? Pirmkārt, Latvijas komanda tur tāpat būtu svešķermenis, kuru jebkurā brīdī var izmest. Ar domu par LV hokeja attīstību? Bet vai tad, speļējot kā leģionāri, SWE, FIN, vai, piemēram, Tramalks Slovākijā, mūsu spēlētāji neattīstās konkurences apstākļos? Labāk atkal uztaisīt siltumnīcu, kur par to pašu naudu var slidināties un spēlēt "kā sanāk"? Mums jau bija tāda siltumnīca krievijā. Pareizi te saka - uztaisam beidzot kārtīgu LV čempi, kur var atļauties piedalīties arī reģioni, Valmiera griežās ar Ventspili, uz halli nāk vietējie just līdzi, nevis HS Rīga 13x spēlē ar nevienam neko neizsakošo veidojumu Mogo, un tribinēs 17 cilvēki. Tagad sīkos vazā pa Somiju, u15 vecums, vecākiem iestāstīts, ka būs baigā izaugsme un skauti vēros visās Somijas lauku ciemu halles LV jaunos talantus. Realitātē tiek iztērēts vecāku piķis, jaunieši nobraukājušies visas brīvdienas pa visādām Ogres izmēra hallītēm, atbaruc mājās - ne brīvdienas izjutuši, ne izmācījušies nākamajai skolas dienai. Somiem jau nekas nav pretī, lai brauc. Viņu puikas paēd brokastis, atnāk uz hall, nospēlē, iet mājās. Mūsējie sēžās autobusā un mauc uz nākamo spēli. Baigā izaugsme un jēga
No Tava komenta var spriest divas lietas:
1.Tavu dēlu nepaņēma kādā komandā kas braukā uz Somiju.
2.visi parējie bērni visās ve uma grupas kas braukā uz Somiju tiek ar varu piespiesti to darīt..
A es Tev pateikšu-somijas čempis ir iespēja bērniem spēlēt daudz spēļu ar spēcīgiem pretiniekie.treneriem iespēja salīdzinat un veidot izaugsmi.

     [+] [-]

, 13:51, pirms 4 stundām
55555555 rakstīja: Izmētā tos pašus 3,5 miljonus vietējiem klubiem(Dpils,Valmiera)un būs tev arī vietējais čempis.
Neredzu šobrid nekadu jēgu šādam superklubam Somijā.
Bet Zemgales variants ,kads bija Mestis,gan ir atbalstām.esmu runājis arī ar Zemgales treneri-starpība izaugsmē spēlejot Mestis un OHL ir milzīga.par labu Mestisam.
nav mums medžments kam tas patiesi interesētu. Atkal iet runa par vienu klubu ap ko būvēt izlasi, bet diez vai tiem kandidātiem šis klubs spēs maksāt normālas algas. Un kā pirādījās mūsu vienīgā medaļa nāca, kad RD bija sen kā nosprādzis

  -3 [+] [-]

, 13:51, pirms 4 stundām
juings rakstīja: LHF funkcionāri skries pa zs vai vietējām firmām un uzrunās to īpašniekus ? No rīta kafiju ar kādu jumtiņu tu dzēri ? Ne tikai hokejam , bet visiem citiem sporta veidiem iegūt kādu sponsoru ir ārkārtīgi grūti !!! Tapēc vēlreiz jautāju kā mēs uztaisīsim labu vietējo čempi ?
Vēlreiz rakstu, ka priekš tā ir LHF funkcionāri, un nevis hokeja līdzjutējiem par to jādomā.
Vai esi redzējis, piemēram, Šveices hokeja čempionāta spēlētāju formas, kuras ir no vienas vietas apšūtas ar sponsoru logo? Un ne tuvu visi tie sponsori klubiem dod baigos miljonus. varbūt arī mūsu hokeja klubiem savus budžetus jāsāk veidot no mazumiņa, un nevis jāgrib atrast 1-2 naudas maisus?

     [+] [-]

, 13:52, pirms 4 stundām
55555555 rakstīja: Izmētā tos pašus 3,5 miljonus vietējiem klubiem(Dpils,Valmiera)un būs tev arī vietējais čempis.
Neredzu šobrid nekadu jēgu šādam superklubam Somijā.
Bet Zemgales variants ,kads bija Mestis,gan ir atbalstām.esmu runājis arī ar Zemgales treneri-starpība izaugsmē spēlejot Mestis un OHL ir milzīga.par labu Mestisam.
Kad vēl Rīgas Dinamo pastāvēja , bija tādi paši utopiski priekšslikumi sadalīsim Dinamo naudu pa vietējiem klubiem un būs mums spēcīgs vietējais čempis . Ir ? Sanāca ? Dalībai Somijas SM Liiga sponsori būtu ieintersēti vēl piekristu naudiņu iedot , prestižs turnīrs !

     [+] [-]

, 13:55, pirms 4 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vēlreiz rakstu, ka priekš tā ir LHF funkcionāri, un nevis hokeja līdzjutējiem par to jādomā.
Vai esi redzējis, piemēram, Šveices hokeja čempionāta spēlētāju formas, kuras ir no vienas vietas apšūtas ar sponsoru logo? Un ne tuvu visi tie sponsori klubiem dod baigos miljonus. varbūt arī mūsu hokeja klubiem savus budžetus jāsāk veidot no mazumiņa, un nevis jāgrib atrast 1-2 naudas maisus?
Tas ir jādara vietējo klubu menedžeriem/īpašniekiem !!! Apskaties basketbola klubu formas nav raibas ?!

  +1 [+] [-]

, 14:00, pirms 4 stundām
juings rakstīja: Tas ir jādara vietējo klubu menedžeriem/īpašniekiem !!! Apskaties basketbola klubu formas nav raibas ?!
Un kas jādara LHF funkcionāriem? Jāapsaimnieko valsts un sponsoru piešķirto naudu LHF, un LHF aizsegā jābīda savas lietas?
Nenoliedzami, ka arī klubu funkcionāriem ir jāstrādā klubu finanšu interesēs, bet to var darīt daudz veiksmīgāk pieslēdzot LHF.

  +1 [+] [-]

, 14:18, pirms 4 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vēlreiz rakstu, ka priekš tā ir LHF funkcionāri, un nevis hokeja līdzjutējiem par to jādomā.
Vai esi redzējis, piemēram, Šveices hokeja čempionāta spēlētāju formas, kuras ir no vienas vietas apšūtas ar sponsoru logo? Un ne tuvu visi tie sponsori klubiem dod baigos miljonus. varbūt arī mūsu hokeja klubiem savus budžetus jāsāk veidot no mazumiņa, un nevis jāgrib atrast 1-2 naudas maisus?
LHF nav jāmeklē klubu sponsori. To ir jādara pašiem klubiem. LhF virslīgai ir jāatrod dalībnieki, ir jānodrošina reglaments, kalendārs utt., bet jau nauda dalībniekiem.

  +2 [+] [-]

, 14:23, pirms 4 stundām
Gudri runāt,nav malku cirst.Tas domāts tiem,kuri fantazē par laba līmeņa vietējo čempionātu.Es jau arī varu parunāt gudri.Kādi sponsori un kāda nauda vienā no dārgākajiem sporta veidiem?Varbūt valstī vispirms jāpaceļ ekonomika "labā līmenī",nodokļu sistēma jāpārskata un tad varbūt būtu mums debesmanna ar pienuŠī brīža hokeja sistēma Latvijā joprojām strādā,lai gan bija runas,beigs spēlēt PSRS sistēmā audzinātie hokejisti,būs mums hokejā krahs.Nākošā opera,beigs Dinamo spēlēt KHL,būs mums vakars uz ezera.Vakara vietā atskrēja medaļas PČ Protams,gudrie teiks,ka tur jau Dinamo sagatavotie spēlētāji spēlēja.Kaut kur jau viņi jāgatavo.Šobrīd mūsu spēlētājus gatavo ārzemju klubos,kā tas bija arī pirms Rīgas Dinamo.Un visu šo runu plūdā Latvijas izlase kopš 1997.gada regulāri spēlē pasaules čempionāta elitē,uz ko nebija spējīgi neviena cita bijušā padomju republika,izņemot Krieviju,kura sevi noraka citādā veidā.Bet ne par to ir stāsts.Nav jau slikti tie centieni dabūt mūs labā čempionātā,lai skatītaji varētu visu sezonu vērot laba profesionāla līmeņa hokeju Rīgā uz vietas.Tikai jautājums,vai somiem tas liksies interesanti.Citādi,protams Latviju varētu ierakstīt Ginesa grāmatā par sasniegumiem hokejā,jo nekā mums nav,kā tikai vecāku,treneru entuazisms,neatlaidīgs darbs un spēja atbalstīt mazos censoņus lielam mērķim.Kā redzams,joprojām izdodās.

     [+] [-]

, 14:24, pirms 4 stundām
Geralt of Rivia rakstīja: LHF nav jāmeklē klubu sponsori. To ir jādara pašiem klubiem. LhF virslīgai ir jāatrod dalībnieki, ir jānodrošina reglaments, kalendārs utt., bet jau nauda dalībniekiem.
Te jau viens rakstīja, ja LHF funkcionārs bīdot lietas par Latvijas kluba spēlēšanu Somijas augstākā līmenī, tad, acīmredzot, viņš zin kur un kā šo naudu šim klubam piesaistīt. Tad jautājums-kāpēc viņš nezin kā palīdzēt naudu piesaistīt naudu vietējam čempionātam un tā klubiem?

  +3 [+] [-]

, 14:28, pirms 4 stundām
Klau, nu galīgas muļķības tomēr nevajadzētu rakstīt...

Nav tādu "3,5 miljonu", kurus federācija vai kāds cits varētu tā vienkārši "izmētāt" pa lokālajiem klubiem.
Tas ir teorētisks cipars, kurš būtu jāsavāc rakstā pieminētajam mērķim. Tie, kas to ciparu teorētiski varētu pa visiem samesties, šo naudu sametīs tieši šim mērķim, ja tas viņiem kādu iemeslu dēļ būs interesants. Nevis vienkārši iedos federācijai. Tāpēc šāds formulējums "izmētāt" ir pilnīgi nejēdzīgs.

Vietējiem klubiem pašiem ir jāstrādā, lai kāds gribētu jebkādu naudu "izmētāt" tieši pie viņiem. Neviens to nevar izdarīt viņu vietā. Tas, ko var izdarīt federācija, ir labāk organizēt vietējo līgu - un tur viņiem ir, kur pielikt. Bet nekad nebūs tā, ka federācija ies meklēt sponsorus klubiem.

Un diezgan loģiski, ka spēlēšanai Somijas līgā līdzekļus piesaistīt varētu būt vieglāk, nekā tikai LČ. Ar saviem 1,8 miljoniem esam pārāk mazs tirgus lielām kompānijām.

     [+] [-]

, 14:33, pirms 3 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Te jau viens rakstīja, ja LHF funkcionārs bīdot lietas par Latvijas kluba spēlēšanu Somijas augstākā līmenī, tad, acīmredzot, viņš zin kur un kā šo naudu šim klubam piesaistīt. Tad jautājums-kāpēc viņš nezin kā palīdzēt naudu piesaistīt naudu vietējam čempionātam un tā klubiem?
Tev nepielec , ka sponsors gatavs dot naudu startam Latvijas komandai SM Liiga, bet nav gatavs OHL . Tas tapat kā agrāk gazprom bij gatavs sponsorēt Dinamo startu KHL bet nebij gatavs sponsorēt Dinamo startu Latvijas čempī viņu tas neinteresēja ! Aizej pārliecini ! Tas tirgus Somija un prestižs turnīrs, auditorija lielāka . Spēj ''uzrunāt'' sponsorus !!!!

     [+] [-]

, 14:34, pirms 3 stundām
alguns rakstīja: Gudri runāt,nav malku cirst.Tas domāts tiem,kuri fantazē par laba līmeņa vietējo čempionātu.Es jau arī varu parunāt gudri.Kādi sponsori un kāda nauda vienā no dārgākajiem sporta veidiem?Varbūt valstī vispirms jāpaceļ ekonomika "labā līmenī",nodokļu sistēma jāpārskata un tad varbūt būtu mums debesmanna ar pienuŠī brīža hokeja sistēma Latvijā joprojām strādā,lai gan bija runas,beigs spēlēt PSRS sistēmā audzinātie hokejisti,būs mums hokejā krahs.Nākošā opera,beigs Dinamo spēlēt KHL,būs mums vakars uz ezera.Vakara vietā atskrēja medaļas PČ Protams,gudrie teiks,ka tur jau Dinamo sagatavotie spēlētāji spēlēja.Kaut kur jau viņi jāgatavo.Šobrīd mūsu spēlētājus gatavo ārzemju klubos,kā tas bija arī pirms Rīgas Dinamo.Un visu šo runu plūdā Latvijas izlase kopš 1997.gada regulāri spēlē pasaules čempionāta elitē,uz ko nebija spējīgi neviena cita bijušā padomju republika,izņemot Krieviju,kura sevi noraka citādā veidā.Bet ne par to ir stāsts.Nav jau slikti tie centieni dabūt mūs labā čempionātā,lai skatītaji varētu visu sezonu vērot laba profesionāla līmeņa hokeju Rīgā uz vietas.Tikai jautājums,vai somiem tas liksies interesanti.Citādi,protams Latviju varētu ierakstīt Ginesa grāmatā par sasniegumiem hokejā,jo nekā mums nav,kā tikai vecāku,treneru entuazisms,neatlaidīgs darbs un spēja atbalstīt mazos censoņus lielam mērķim.Kā redzams,joprojām izdodās.
Njā, es vel saprastu, ja mums vispār nebūtu nacionālais hokeja čempionāts, bet viņš mums ir. Un pie tam ar klubiem, kuri var spēlēt priekš nacionālā čempionāta gana labā līmenī. Jā, protams, var diskutēt cik tas viss profesionālā līmenī, bet ir.
Kas, piemēram, ir liedzis V-pilī izveidot nacionālā čempionāta hokeja klubu? Es varu atbildēt! Tas ka Lembis&Co visus iespējamos sponsorus centās novirzīt basketbola klubam. Kamēr dzīvs bija Jurijs Bespalovs, tikmēr kaut kas atlēca arī futbola klubam.
Bija pat projekts V-pilī izveidot savu Virslīgas hokeja klubu, un tur lietas bīdija Oļegs Sorokins&Co. Tomēr arī tas izbeidzās pat īsti nesācies.

     [+] [-]

, 14:42, pirms 3 stundām
juings rakstīja: Tev nepielec , ka sponsors gatavs dot naudu startam Latvijas komandai SM Liiga, bet nav gatavs OHL . Tas tapat kā agrāk gazprom bij gatavs sponsorēt Dinamo startu KHL bet nebij gatavs sponsorēt Dinamo startu Latvijas čempī viņu tas neinteresēja ! Aizej pārliecini ! Tas tirgus Somija un prestižs turnīrs, auditorija lielāka . Spēj ''uzrunāt'' sponsorus !!!!
Ok, es saprotu to, jo Somijas cilvēku resurss un reklāmas tirgus ir stipri lielāks nekā Latvijas, bet tas nozīmē tikai to, ka LHF atkal grib orientēties uz vienu sponsoru X, un nevis izveidot zem kluba stabilu finanšu pamatu no 3-4 vienlīdzīgiem sponsoriem. Ja vienam sponsoram rodas finanšu problēmas, tad pārējie notur klubu peldus stāvoklī.
Kādus gadus 10-15 atpakaļ, neatceros tieši kuras federācijas, sporta funkcionāri sūdzējās, ka vietējie uzņēmēji nevēlas atbalstīt sportu, tad tās pašas mežistrādes firmas, ne LVM, pārstāvji rakstīja, ka viņus neviens nav uzrunājis.
Man ir pamatotas aizdomas, ka taisnība ir kaut kur pa vidu. Kā vienmēr!

     [+] [-]

, 14:52, pirms 3 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Njā, es vel saprastu, ja mums vispār nebūtu nacionālais hokeja čempionāts, bet viņš mums ir. Un pie tam ar klubiem, kuri var spēlēt priekš nacionālā čempionāta gana labā līmenī. Jā, protams, var diskutēt cik tas viss profesionālā līmenī, bet ir.
Kas, piemēram, ir liedzis V-pilī izveidot nacionālā čempionāta hokeja klubu? Es varu atbildēt! Tas ka Lembis&Co visus iespējamos sponsorus centās novirzīt basketbola klubam. Kamēr dzīvs bija Jurijs Bespalovs, tikmēr kaut kas atlēca arī futbola klubam.
Bija pat projekts V-pilī izveidot savu Virslīgas hokeja klubu, un tur lietas bīdija Oļegs Sorokins&Co. Tomēr arī tas izbeidzās pat īsti nesācies.
Es vispār diskutēt netaisījos,tik izteicu savu viedokli par šo tēmu.Viss,ko raksti par Ventspili ir taisnība un to pat apstrīdēt netaisos.Kas attiecās uz Latvijas čempionātu,es arī visu pateicu skaidri un gaiši.Atkārtošos stūrakmens ir finanses un tas ir visos sporta veidos.Lai būtu finanses izpriecām,kāds arī ir sports,ir jābūt spēcīgai ekonomikai valstī un mieram reģionā.Šobrīd nav ne viens,ne otrs.Tad ko mēs te dzesējam muti?Šobrīd Ventspilī problēmas pat ir ar aivariņa un & mīļoto bimbambolu,kāda nauda citiem sporta veidiem.

  +3 [+] [-]

, 15:02, pirms 3 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Te jau viens rakstīja, ja LHF funkcionārs bīdot lietas par Latvijas kluba spēlēšanu Somijas augstākā līmenī, tad, acīmredzot, viņš zin kur un kā šo naudu šim klubam piesaistīt. Tad jautājums-kāpēc viņš nezin kā palīdzēt naudu piesaistīt naudu vietējam čempionātam un tā klubiem?
1. Ir vieglāk piesaistīt naudu 1 klubam nevis 4,5,6
2. Somija, kā tāda uzņēmējam ir potenciāli interesants kumoss - opcijas tikt pie reklāmas ārpus lv.
3. Ja LHF meklē investīcijas klubiem vietējā līgā, rodas interešu konflikts, jo, piemēram, atradīs D-pilij, kādu Latgales uzņēmumu, kas gatavs investēt, bet Rīgas bandām neatradīš - sanāks - lobē 1 klubu.
4. Līgas/funkcionaru uzdevums nav nodrošināt finanses klubiem, kas līgā grib piedalīties. Varam ņemt par piemēru to pašu futbolu. Pēc šādas analoģijas LFF būtu bijis nevis VFC jāatņem licenci, bet jāpalīdz atrast sponsoru nosegt visus parādus.

  +1 [+] [-]

, 15:03, pirms 3 stundām
zzk rakstīja: Klau, nu galīgas muļķības tomēr nevajadzētu rakstīt...

Nav tādu "3,5 miljonu", kurus federācija vai kāds cits varētu tā vienkārši "izmētāt" pa lokālajiem klubiem.
Tas ir teorētisks cipars, kurš būtu jāsavāc rakstā pieminētajam mērķim. Tie, kas to ciparu teorētiski varētu pa visiem samesties, šo naudu sametīs tieši šim mērķim, ja tas viņiem kādu iemeslu dēļ būs interesants. Nevis vienkārši iedos federācijai. Tāpēc šāds formulējums "izmētāt" ir pilnīgi nejēdzīgs.

Vietējiem klubiem pašiem ir jāstrādā, lai kāds gribētu jebkādu naudu "izmētāt" tieši pie viņiem. Neviens to nevar izdarīt viņu vietā. Tas, ko var izdarīt federācija, ir labāk organizēt vietējo līgu - un tur viņiem ir, kur pielikt. Bet nekad nebūs tā, ka federācija ies meklēt sponsorus klubiem.

Un diezgan loģiski, ka spēlēšanai Somijas līgā līdzekļus piesaistīt varētu būt vieglāk, nekā tikai LČ. Ar saviem 1,8 miljoniem esam pārāk mazs tirgus lielām kompānijām.
Tas ir no tās pašas sērijas, ko citi bļāva - DInamo budžets labajos laikos bija 10 miljoni sezonā, labāk atdotu to LHV klubiem. Tas nekas, ka Savickim un Kremlim tādu variantu nebūtu.

     [+] [-]

, 15:03, pirms 3 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ok, es saprotu to, jo Somijas cilvēku resurss un reklāmas tirgus ir stipri lielāks nekā Latvijas, bet tas nozīmē tikai to, ka LHF atkal grib orientēties uz vienu sponsoru X, un nevis izveidot zem kluba stabilu finanšu pamatu no 3-4 vienlīdzīgiem sponsoriem. Ja vienam sponsoram rodas finanšu problēmas, tad pārējie notur klubu peldus stāvoklī.
Kādus gadus 10-15 atpakaļ, neatceros tieši kuras federācijas, sporta funkcionāri sūdzējās, ka vietējie uzņēmēji nevēlas atbalstīt sportu, tad tās pašas mežistrādes firmas, ne LVM, pārstāvji rakstīja, ka viņus neviens nav uzrunājis.
Man ir pamatotas aizdomas, ka taisnība ir kaut kur pa vidu. Kā vienmēr!
Latvijā , es domāju nav tāda viena sponsora , kas būtu gatavs 3-3,5 mio ziedot klubam, acīmredzot būs vairāki lieli nu nosacīti lieli

     [+] [-]

, 15:04, pirms 3 stundām
55555555 rakstīja: No Tava komenta var spriest divas lietas:
1.Tavu dēlu nepaņēma kādā komandā kas braukā uz Somiju.
2.visi parējie bērni visās ve uma grupas kas braukā uz Somiju tiek ar varu piespiesti to darīt..
A es Tev pateikšu-somijas čempis ir iespēja bērniem spēlēt daudz spēļu ar spēcīgiem pretiniekie.treneriem iespēja salīdzinat un veidot izaugsmi.
no mana komenta tu spried pēc sava izpratnes līmeņa
kā reiz mans puika pabraukāja pa Somiju, tāpēc man ur tika laba izpratne par tur iegūstamo "izaugsmi". Spēlējot 3 spēles dienā tu nekādu izaugsmi neiegūsti, pat viena spēle dienā nav saistāma ar izaugsmi! Tāpat kā visādos tryoutos un atrādīšanās turnīros! Tas viss ir domāts, lai treneriem un organizatoriem būtu iespēja mazliet nopelnīt. Izaugsmi puikas iegūst trenējoties - komandas treniņos, individuāli mājās vai paņemot papildus ledu. Un kvalitatīvi atpūšoties. Spēlējot neiegūsi papildus izaugsmi, tur tu tikai "materializē" to, ko esi ieguvis trennējoties. Tāpat mīts ir par "izaugsmi", spēlējot pie vecāka vecuma grupām. Īslaicīgi, varbūt, bet long-run tur tiek tikai iegūtas traumas (bieži, hroniskas), zaudēta pašpārliecinātība, zaudēti potenciālie līderi utt Par šo visu runāja Harijs Vītoliņš jauno hokeja talantu nometnes vecāku sapulcē. Tu domā, ka esi gudrāks par Latvijas izlases treneri, kurš ntos gadus strādājis Šveices jauniešu hokeja sistēmā? sapņo vien tālāk par izaugsmi

     [+] [-]

, 15:14, pirms 3 stundām
Geralt of Rivia rakstīja: Tas ir no tās pašas sērijas, ko citi bļāva - DInamo budžets labajos laikos bija 10 miljoni sezonā, labāk atdotu to LHV klubiem. Tas nekas, ka Savickim un Kremlim tādu variantu nebūtu.
Tas bija skaidrs, ka Dinamo esot vienam no kremļa ''maigās varas'' projekta sastāvdaļām, paredzēto finansējumu Latvijas hokeja līgas vajadzībā neviens neatdotu, bet šai konkrētā gadījumā situācija ir stipri savādāka.
Ja Buncis&Co vel tikai taisās runāt ar SM Liiga līgas vadību, tad ir saprotams, ka viņi vel varētu nezināt iespējamos šī kluba investorus, bet ja šīs sarunas jau notiek, tad jau šiem investoriem vajadzētu jau būt iezīmējušiem. No kurienes tie ir? No ārzemēm vai vietējie? Ja vietējie tad jautājums-vai viņi tikuši uzrunāti OHL sponsorēšanas sakarā?
Jautājumu vairāk nekā atbilžu.
1 2 46 komentāri