Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

OHL sezona: ar tikai četrām Latvijas komandām, bez Kauņas

Rolands Eliņš

OHL sezona: ar tikai četrām Latvijas komandām, bez Kauņas
Kauņa pret "Prizmu" 24. februāra spēlē. Foto: Kaunas City

"Optibet" hokeja līgas 2024./25. gada sezona tiks izspēlēta septiņu komandu konkurencē, portālam Sportacentrs.com apliecināja LHF ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs. Salīdzinot ar iepriekšējās sezonas dalībnieku sastāvu, nebūs "Kurbada" un "Kaunas City".

"Kurbads" par to, ka nākamsezon spēlēs 1. līgā, nevis OHL, paziņoja jau pirms vairākām nedēļām. LHF ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs tagad intervijā pastāstīja, ka OHL nespēlēs arī Kauņas klubs. Iemesls līdzīgs - nepietiekamais finansējums.

Kauņas klubs bija viens no trim Lietuvas klubiem, kas pirms diviem gadiem pievienojās OHL, kad līga kļuva starptautiska. Kauņas klubs abās sezonas bija sportiski labākais no Lietuvas komandām - 2023. gadā iegūta sestā vieta, bet šogad 7. vieta, turklāt punktu izteiksmē esot daudz tuvāk priekšā esošajai HS "Rīga", nevis tabulas apakšgalā esošajiem Viļņas un Elektrēnu klubiem.

Aizvadītajā sezonā "Kaunas" 32 spēlēs guva 25 punktus, izcīnot 12 uzvaras (piecas no tām bija pret Latvijas komandām) un iekrājot vārtu statistiku 113:147, kas bija nesalīdzināmi labāka nekā "Energija" (69:190) un "Hockey Punks" (59:212), kuras abas bieži cieta ļoti smagas sagrāves pret Latvijas klubiem.

"Piekrītu, ka Kauņas komanda bija konkurētspējīgākā starp Lietuvas komandām," teica Pļāvējs. "Tāpat piekrītu, ka četras Latvijas komandas mūsu augstākajā līgā ir ļoti maz. Bet nu tāda ir ekonomiskā situācija Latvijas hokejā."

"Attiecīgi šosezon tiks spēlēts ar septiņām komandām - četrām no Latvijas ("Mogo/LSPA", "Zemgale/LBTU", "Prizma" un HS "Rīga", divām no Lietuvas ("Energija" un "Hockey Punks") un Igaunijas "Panter"," norādīja LHF ģenerālsekretārs. "Tas šobrīd ir skaidrs, taču kopsapulce par tādām lietām kā sezonas kalendārs, izspēles sistēma un sākuma datums vēl tikai būs, tāpēc par to vēl neizteikšos."

Pļāvējs norādīja, ka LHF cer uz līgas atgriešanos vismaz iepriekšējā dalībnieku skaita līmenī 2025./26. gada sezonā - ir cerība, ka tad atgrieztos "Kurbads" un Kauņa, kā arī, ka pēc ilgāka izlaista laika OHL ģeogrāfijā atgrieztos Daugavpils un Liepāja. "Pirmais pussolis šajā virzienā ir sperts," sacīja Pļāvējs.

"Protams, ka vēlamies, lai vietējais čempionāts būtu plašāk pārstāvēts, nevis ar tikai četriem klubiem," sacīja LHF ģenerālsekretārs. "Uzskatu, ka LHF ir izdarījusi savu darbu, lai klubiem būtu augsne, kur veidoties un kur konkurēt. Taču tam ir nepieciešams budžets, ko ne katrs klubs var savākt. Galu galā, iespējas korelē ar finansēm. Šeit var vilkt paralēles starp Latvijas klubiem un Latvijas izlasēm. Latvijas izlasēm saņemtais finansējums palicis labākajā gadījumā nemainīgs jau dažus gadus, kamēr izdevumi turpina pieaugt. Arī klubiem iespējas palielināt budžetu netiek līdzi izdevumu pieaugumam."

"Tāpēc ļoti labi saprotam klubus, kuri izvēlas domāt ilgtermiņā," sacīja Pļāvējs, norādot uz komandu vēlmi izlaist OHL sezonu vai divas. "Jātiecas uz to, lai komandas sagatavotos atgriezties OHL ilgtermiņā, nevis tagad par katru cenu savāktos startam vienai sezonai. Tas viss ir procesā. Bet šobrīd jāspēlē tā, kā ir."

1 2 58 komentāri
Slēpts komentārs: Madzigais

  +5 [+] [-]

, 2024-07-01 16:40, pirms 5 mēnešiem
Vienīgais teksts, ka cer. Nekas tāpat vien nemainīsies uz labo pusi.

  +7 [+] [-]

, 2024-07-01 16:41, pirms 5 mēnešiem
Madzigais rakstīja: Bankrots..Liepājas krievi kas pārņēma komandu joprojām nejēdz kur naudu dabūt..
Cik atceros, tad Liepājas komanda ir UPB sentēva Oskara Mora rokās, ko grūti nosaukt par krievu.

  +9 [+] [-]

, 2024-07-01 16:41, pirms 5 mēnešiem
Paldies kaimiņiem! Bez viņiem būtu čempionāts ar četru klubu piedalīšanos. Kas savā starpā spēlētu 10 reizes. Te taču daži piedāvāja padzīt Lietuvas klubus.

  +6 [+] [-]

, 2024-07-01 16:42, pirms 5 mēnešiem
Reāli vienīgais duelis, ko būs interesanti skatīties ne tikai spēlētāju radiem un draugiem, būs Mogo pret Zemgali... ar klusu cerību, ka varbūt igauņiem izdosies savākt puslīdz konkurētspējīgu sastāvu, kas no tiem abiem pa retam varbūt aizķers kādu punktu.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-01 16:48, pirms 5 mēnešiem
Latvija - hokeja lielvalsts, kurā sezonas laikā nenotiks un neviena nopietna līmeņa spēle....???
Vietējais čepionāts. Aprīlī būs kāda izlases pārbaudes spēle..atslēgas vārds - pārbaudes. Ko Latvijā sezonas laikā apmeklēt hokeja fanam? Vēros kā Ankipāns ar Ābolu spēkosies.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-01 16:49, pirms 5 mēnešiem
Latvijas hokeja čempionātam jāiet Dānijas kādreizējo modeli. Daļa komandas ir studenti, kas par spēlēšanu neko nesaņem, tikai budžeta vietu vietējā Universitātē (tātad hokejs lielākajās pilsētās), savukārt daļa spēlētāju (pirmā maiņa) ir relatīvi jaudīgi džeki, kas ceļ līgas līmeni un par hokeja spēlēšanu kaut ko arī nopelna.
Latvijā nekad nebūs Pro līga, kas sastāv tikai no komandām, kas maksā par hokeja spēlēšanu. Studentu čempionāts būtu opcija, kura varētu būt interesanta arī ārzemniekiem. Stradiņos medicīnu studē arī Rietumeiropas studenti - vācieši, slovāki u.c.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-01 16:51, pirms 5 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Latvija - hokeja lielvalsts, kurā sezonas laikā nenotiks un neviena nopietna līmeņa spēle....???
Vietējais čepionāts. Aprīlī būs kāda izlases pārbaudes spēle..atslēgas vārds - pārbaudes. Ko Latvijā sezonas laikā apmeklēt hokeja fanam? Vēros kā Ankipāns ar Ābolu spēkosies.
Lai spēlētu pasaules elitē, vajag vietējo čempionātu?
Būsim godīgi, Latvijas izlase sastāv no +/- spējīgiem talantiem, kas ir novērtēti hokeja lielvalstīs. Tie, kas 16 gados aizbrauc uz ASV, Kanādu, Somiju vai Zviedriju, tie nākotnē pārstāvēs Latvijas izlasi.
Principā Latvijas čempionāts varētu vispār nenotikt, izlases rezultātos tas nekādi neatspoguļotos.

  +8 [+] [-]

, 2024-07-01 16:58, pirms 5 mēnešiem
playthegame rakstīja: Latvijas hokeja čempionātam jāiet Dānijas kādreizējo modeli. Daļa komandas ir studenti, kas par spēlēšanu neko nesaņem, tikai budžeta vietu vietējā Universitātē (tātad hokejs lielākajās pilsētās), savukārt daļa spēlētāju (pirmā maiņa) ir relatīvi jaudīgi džeki, kas ceļ līgas līmeni un par hokeja spēlēšanu kaut ko arī nopelna.
Latvijā nekad nebūs Pro līga, kas sastāv tikai no komandām, kas maksā par hokeja spēlēšanu. Studentu čempionāts būtu opcija, kura varētu būt interesanta arī ārzemniekiem. Stradiņos medicīnu studē arī Rietumeiropas studenti - vācieši, slovāki u.c.
Tā jau arī tagad ir. Nu, gandrīz.
Gan Zemgalē, gan Mogo viena daļa ir jauni čaļi, kas saņem galīgas kapeikas vai neko, un viņiem ir iespēja mācīties vienā vai otrā augstskolā.
Prizmā arī gandrīz neko nemaksā, tik dažiem ir iespēja savienot hokeju ar darbu hokeja skolā vai transporta kompānijā.
HS Rīga vispār skolnieki.

Tas, kas pietrūkst - vēl dažu lielo augstskolu piesaiste.
LU, RTU, RSU arī varētu būt sadarbības ar kādām komandām.
Tāpat arī Daugavpils un Liepājas augstskolām. Varbūt arī Valmieras un Rēzeknes.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-01 16:59, pirms 5 mēnešiem
Tā jau bija bēdīgs skats uz Lat čempionātu , tad tagad vispār esam nolaidušies pagrabā njā Hokeja lielvalsts

  +6 [+] [-]

, 2024-07-01 17:00, pirms 5 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienīgais teksts, ka cer. Nekas tāpat vien nemainīsies uz labo pusi.
Tas gan īsti nav LHF darbs - savākt naudu klubiem. To ir jādara pašiem klubiem. Tas, ko LHF jāizdara - jāizdara no savas puses maksimums, lai OHL ir maksimāli "pārdodams" - normāls nolikums, mājas lapa, reklāma līgai kopumā, kaut cik kvalitatīvi tiesneši, loģisks kalendārs utt. Katra kluba atsevišķā reklāma un budžets jau ir kluba darbiņš. Cita lieta vai LHF savu daļu ir izdarījusi līdz galam. Ja ir - neko citu izņemot cerēt tiešām nevar.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-01 17:03, pirms 5 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Latvija - hokeja lielvalsts, kurā sezonas laikā nenotiks un neviena nopietna līmeņa spēle....???
Vietējais čepionāts. Aprīlī būs kāda izlases pārbaudes spēle..atslēgas vārds - pārbaudes. Ko Latvijā sezonas laikā apmeklēt hokeja fanam? Vēros kā Ankipāns ar Ābolu spēkosies.
Nu smird pēc tevis pēc tā krievu Dinamo. Pats tak gribēji "starptautisku līgu" - tā kaifoji, ka nebūs tikai Mogo, Liepāja, Zemgale un skolnieki, bet būs leiši, kad pirmo gadu bija 3 leišu komandas. Tagad čīksti atkal. Sameklē budžetu, lai ir kāds spēcīgs klubs, kas var vismaz tikt ČL - būs tev vismaz 3 jaudīgas spēles sezonā. Jeb varbūt piedāvāsi vēl kādu utopiju par plašaku starptautisko līgu? Tad atkal - sameklē naudu un būvē.

     [+] [-]

, 2024-07-01 17:04, pirms 5 mēnešiem
Lai tie, kuri sež LHF valdē pa komandai sagatavo, nosponsorē ? Kalvītis, Kozjols primāri, citādi tikai valsts un sponsoru naudu dala, bet valsts meistarība plitusu līmenis. Mūsu hokejs balstās tikai uz vecāku pleciem, par visu maksā vecāki.Pat HS Rīga, kas kādreiz bija domāta kā LV jauniešu hokeja piramīdas spice...ir nokritusi savā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 17:06, pirms 5 mēnešiem
zzk rakstīja: Tā jau arī tagad ir. Nu, gandrīz.
Gan Zemgalē, gan Mogo viena daļa ir jauni čaļi, kas saņem galīgas kapeikas vai neko, un viņiem ir iespēja mācīties vienā vai otrā augstskolā.
Prizmā arī gandrīz neko nemaksā, tik dažiem ir iespēja savienot hokeju ar darbu hokeja skolā vai transporta kompānijā.
HS Rīga vispār skolnieki.

Tas, kas pietrūkst - vēl dažu lielo augstskolu piesaiste.
LU, RTU, RSU arī varētu būt sadarbības ar kādām komandām.
Tāpat arī Daugavpils un Liepājas augstskolām. Varbūt arī Valmieras un Rēzeknes.
Loģiskākais būtu tieši Liepāja, Daugavpils un Rēzekne - Rīga ir pārsātināta. Kamēr reģionos ir iespēja savākt tribīni, ja pastrādā. Arī ar studentiem. Valmiera tai paša basketā to pierāda - komanda misene, bet tribīne ir. Liepājā baskets viduvējs, futene mirst - pat šāds studentu hokeja variants nebūtu slikts projekts. Tas pats par D-pili - tradīcijas, tomēr, ir pietiekami senas. Rēzeknē tieši pretēji - halle neslikta ir, bet tradīciju nav - placis, kur būvēties.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 17:26, pirms 5 mēnešiem
vai tas ir bankrots (c)

  +3 [+] [-]

, 2024-07-01 17:31, pirms 5 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Tas gan īsti nav LHF darbs - savākt naudu klubiem. To ir jādara pašiem klubiem. Tas, ko LHF jāizdara - jāizdara no savas puses maksimums, lai OHL ir maksimāli "pārdodams" - normāls nolikums, mājas lapa, reklāma līgai kopumā, kaut cik kvalitatīvi tiesneši, loģisks kalendārs utt. Katra kluba atsevišķā reklāma un budžets jau ir kluba darbiņš. Cita lieta vai LHF savu daļu ir izdarījusi līdz galam. Ja ir - neko citu izņemot cerēt tiešām nevar.
Tur jau tas stāsts, ka LHF imitē kaut kādu darbību šajā sakarā.

     [+] [-]

, 2024-07-01 17:35, pirms 5 mēnešiem
Hokejs ir nacionālais sports tikai tad, kad tas ir ietīts skaistā "papīrītī" un ir modīgi tam sekot. Pilnīgi nekāda lokālpatriotisma, vajag tikai selfijus Dinamo spēlēs un pārdzerties lētos bāros gaidot medaļas PČ.

     [+] [-]

, 2024-07-01 18:09, pirms 5 mēnešiem
Negribās tēlot baigo ekspertu, bet man personiski šķiet, ka visas Latvijas hokeja, un ne tikai hokeja, problēmas slēpjas tajā, ka mums trūkst augstas raudzes hokeja marketinga speciālisti. Tas ir kā mūzikā, jo labāks grupas menedžeris, jo lielākas izredzes grupai izsisties.
Nezinu kāpēc mums hokejā, un ne tikai hokejā, ir pieņemts, ka komandu uztur viens liels sponsors. Kad automātiski arī nozīmē, ka šim sponsoriem rodoties finanšu problēmām, tad tās sākas arī viņu uzturētām komandām. Lai strādātu ar daudz maziem sponsoriem, kā tas ir, piemēram, Šveicē, kur spēlētāju formas no vienas vietas nošūtas ar dažādu sponsoru reklāmu vairodziņiem, ir nepieciešami labi komandu marketinga specialisti ar lieliem apgriezieniem. Ar mīlestību pret kādu sportu, man šķiet, ir krietni par maz, jo jāsaprot kā kaut ko arī attīstīt.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-01 18:15, pirms 5 mēnešiem
Neredzu nekādu īpašu izmaiņu..tas ka nebūs Kauņa, vispār sīkums..hokejisti pāries un pastiprinās pārējās divas Lietuvas komandas..nebūs Kurbads,nu arī pirms tam viņa nebija..neko būtisku tas nemaina..tad jau Panteras pat ir vairāk vajadzīgas nekā Kurbads..Latvijā nekad nebūs profesionālas līgas..un diez vai vajag..sētas čempionāts izlasi neietekmē,tā ir tāda vietējo hokejistu brīvā laika izklaide..ar to pietiek..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 18:22, pirms 5 mēnešiem
Nav jēgas tērēt naudu vietējām čempionātam..patreizējais hobija līmenis ir pilnīgi pietiekams..iet tauta skatīties.. es eju arī ar prieku..cilvēks skatoties OHL līgas spēles nejutās vīlies,kā tas bija ar Dinamo.. jaunie puikas ar var uzspēlēt.. nav ideāli bet labi..žēl ka Liepājā nav klubs ..tas tāds mīnuss..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 18:37, pirms 5 mēnešiem
Jēziņ... trūks Kurbads, un žēl ka no visām leišu komandām aizgāja vienīgā (kaut cik) konkurētspējīgā. Tiešām ceru uz citu LV pilsētu atgriešanos. Prieks vismaz ka Pantēras palika - man patika viņu sniegums

  -2 [+] [-]

, 2024-07-01 18:42, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Nav jēgas tērēt naudu vietējām čempionātam..patreizējais hobija līmenis ir pilnīgi pietiekams..iet tauta skatīties.. es eju arī ar prieku..cilvēks skatoties OHL līgas spēles nejutās vīlies,kā tas bija ar Dinamo.. jaunie puikas ar var uzspēlēt.. nav ideāli bet labi..žēl ka Liepājā nav klubs ..tas tāds mīnuss..
Uz kuras komandas spēlēm tā tauta iet? Kurā ledus hallē var novērot pilnas tribīnes?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-01 18:48, pirms 5 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Uz kuras komandas spēlēm tā tauta iet? Kurā ledus hallē var novērot pilnas tribīnes?
Jelgava? Tribīnes bija pārpildītas ne tikai playofos, bet arī sezonas spēlēs. Pat kriptoindieši bija redzami tribīnēs, kuri ledu mūžā nav redzējuši. Pats braucu bieži no Rīgas speciāli skatīties. Kurbada halle arī gandrīz vienmēr bija pilna. Mogo sētas halli nevaru komentēt, neesmu tur bijis un negribu būt. Viņu lielais sponsors varētu iedot ātro kredītu, lai uztaisītu normālu būdu

  +3 [+] [-]

, 2024-07-01 18:53, pirms 5 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Nu smird pēc tevis pēc tā krievu Dinamo. Pats tak gribēji "starptautisku līgu" - tā kaifoji, ka nebūs tikai Mogo, Liepāja, Zemgale un skolnieki, bet būs leiši, kad pirmo gadu bija 3 leišu komandas. Tagad čīksti atkal. Sameklē budžetu, lai ir kāds spēcīgs klubs, kas var vismaz tikt ČL - būs tev vismaz 3 jaudīgas spēles sezonā. Jeb varbūt piedāvāsi vēl kādu utopiju par plašaku starptautisko līgu? Tad atkal - sameklē naudu un būvē.
Esi ieciklējies uz Dinamo. Man der jebkura kaut cik nopietna līga - Mestis, Polijaa līga, Slovākija utt. Priecājos kz būs vismaz 3 ārzemju komandas OHL. Vēlos apmeklēt hpkeja spēles. Sekot līdzi Latvijas klubien pret citu valstu klubiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-01 18:56, pirms 5 mēnešiem
Uz to pašu volvo halli iet..nav jau jābūt pilnai..iet tie kuriem tas patīk..ne jau skaitā ir tā sāls..atpūtā..

  -3 [+] [-]

, 2024-07-01 18:56, pirms 5 mēnešiem
Misters Spirts rakstīja: Jelgava? Tribīnes bija pārpildītas ne tikai playofos, bet arī sezonas spēlēs. Pat kriptoindieši bija redzami tribīnēs, kuri ledu mūžā nav redzējuši. Pats braucu bieži no Rīgas speciāli skatīties. Kurbada halle arī gandrīz vienmēr bija pilna. Mogo sētas halli nevaru komentēt, neesmu tur bijis un negribu būt. Viņu lielais sponsors varētu iedot ātro kredītu, lai uztaisītu normālu būdu
Lai jau būtu! Tiešām nezinu, bet cik pērn paskatījos Zemgales spēles, kad šī komanda spēlēja Mestis līgā, pat tad Jelgavas halle nebija pilnībā piepildīta. Tāpat šai OHL sezonā, skatoties spēles TV, neradās iespaids, ka kādas komandas spēles ir labi apmeklētas.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-01 19:08, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Uz to pašu volvo halli iet..nav jau jābūt pilnai..iet tie kuriem tas patīk..ne jau skaitā ir tā sāls..atpūtā..
Vai tiešām domā, ka uz hokeju jāiet tikai tiem, kuriem šis sporta veids patīk?
Nē, tas tā nestrādā, jo komandu menedžmentam jāprot ledus arēnās iemānīt arī sievas/vīrus un bērnus, kuriem hokejs tā īsti neinteresē, bet gribās labi pavadīt brīvo laiku kopā ar savu otro pusīti. Jābūt brīvi pieejamām uzkodām un dzērieniem, lai līdzjutējiem nav jāstāv garās rindās. Fanu atribūtikas plašs klāsts, karsējmeitenes un aizraujošas atrakcijas spēļu pārtraukumos. Viss tas, kas arēnās ievilinātu neitrālos līdzjutējus, kuri vēlas ne tikai skatīties hokeju, bet vienkārši labi pavadīt laiku.
Un, galvenais, ka principā nekas īpaši jauns nav jāizdomā, jo viss jau sen ir izdomāts, bet tikai vajag cilvēkus, kuri to visu organizē un ievieš reālā dzīvē.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-01 19:10, pirms 5 mēnešiem
Veidot klubu dalībai kādas citas valsts līgā, ir diezgan absurda ideja..pirmkārt, nevienam mēs neesam vajadzīgi..pat ja mēs visas spēles spēlēsim izbraukumā..otrkārt,naudas tērēšanai var būt tikai viens mērķis..izlase..tātad tam ir jābūt izlases bāzes klubam..tas ir nereāls sapnis..labākie spēlē citur un tā būs arī turpmāk.. dinamo ir piemērs,ka tādam bāzes klubam nav nekāda jēga.. tur vismaz par utaino naudu spēlēja, ne savu..ko deva dinamo izlasei, redzēja visi..tik pat kā neko..tādā realitāte..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 19:15, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Veidot klubu dalībai kādas citas valsts līgā, ir diezgan absurda ideja..pirmkārt, nevienam mēs neesam vajadzīgi..pat ja mēs visas spēles spēlēsim izbraukumā..otrkārt,naudas tērēšanai var būt tikai viens mērķis..izlase..tātad tam ir jābūt izlases bāzes klubam..tas ir nereāls sapnis..labākie spēlē citur un tā būs arī turpmāk.. dinamo ir piemērs,ka tādam bāzes klubam nav nekāda jēga.. tur vismaz par utaino naudu spēlēja, ne savu..ko deva dinamo izlasei, redzēja visi..tik pat kā neko..tādā realitāte..
Rīgas Dinamo sportiskā ziņā tiešām neko nedeva Latvijas hokejam, bet viņi deva kaut ko citu u.t.i., tas ko es rakstīju iepriekš-sporta marketinga paraug mācību, kuru brauca mācīties pat vatņiku klubu menedžments. Diemžēl, bet OHL klubu vadītāji no tā neko neiemācījās, un kā šķiet, līdz galam arī nesaprata tā visa nozīmi hokeja attīstībā.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 19:23, pirms 5 mēnešiem
Pateikšu godīgi..censties ievilināt skatītājus Latvijas hokeja čempionāta spēlēs, ar atrakcijām,dzērieniem,uzkodām..utt..ir diezgan smieklīgi..ņemot vērā cir lielas ir halles,cik tam papildus iztērēs līdzekļus..biļešu nauda ir tik maza ka tā neko pa lielam nemaina..par to naudu var algu samaksāt biļešu tirgotājiem,kontrolieriem,ledus mašīnas šoferim..nu vel varbūt kādam.. tas arī viss..te nav ASV..kur burgeri,alus,utt nes peļņu..

     [+] [-]

, 2024-07-01 19:35, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Pateikšu godīgi..censties ievilināt skatītājus Latvijas hokeja čempionāta spēlēs, ar atrakcijām,dzērieniem,uzkodām..utt..ir diezgan smieklīgi..ņemot vērā cir lielas ir halles,cik tam papildus iztērēs līdzekļus..biļešu nauda ir tik maza ka tā neko pa lielam nemaina..par to naudu var algu samaksāt biļešu tirgotājiem,kontrolieriem,ledus mašīnas šoferim..nu vel varbūt kādam.. tas arī viss..te nav ASV..kur burgeri,alus,utt nes peļņu..
Redzi, tā laikam domā vairums OHL klubu īpašnieki, un tāpēc mums ir tas kas ir.
Nav svarīgi cik mums halles un arēnas ir ietilpīgas, bet ir svarīgi, lai tās regulāri maksimāli piepildītu, un maksimāli patukšotu līdzjutēju maciņus ar dažādām aktivitātēm. Un tas ka līdzjutēju maciņi tiek patukšoti ir normāli, jo izklaide visā plašā pasaulē nav tas lētākais prieks.
Protams, ka OHL klubi neapgrozīs baigos simtus tūkstošu uz līdzjutēju rēķina, bet pat tie daži desmiti tūkstoši jau būtu ieguvums kaut vai tādējādi, ka varētu nolīgt kādu labākas raudzes hokejistu, kas celtu OHL sportisko līmeni.

  -4 [+] [-]

, 2024-07-01 19:47, pirms 5 mēnešiem
Es kā skatītājs negribu,ka man pie vieniem sāniem grauž čipsus, pie otriem popkornu, un spriež cikos iesim gulēt. Vai jeb ko tamlīdzīgu..lai ir mazāk skatītāju bet viņi skatās hokeju..

     [+] [-]

, 2024-07-01 19:54, pirms 5 mēnešiem
Nu pieņemsim,prizma atrod naudu,nolīgst teiksim Panarinu..ar visu Znaroku..ko tas dos OHL?un Prizmai? Viņi būs čempioni? Nē..viens Panarins par īsu..praktiski izmesta nauda..tikai ķeksis,pie mums spēlēja Panarins..

     [+] [-]

, 2024-07-01 19:57, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Es kā skatītājs negribu,ka man pie vieniem sāniem grauž čipsus, pie otriem popkornu, un spriež cikos iesim gulēt. Vai jeb ko tamlīdzīgu..lai ir mazāk skatītāju bet viņi skatās hokeju..
Nu, ko lai te saka/raksta? Labāk neko neteikšu/nerakstīšu.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-01 19:59, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Nu pieņemsim,prizma atrod naudu,nolīgst teiksim Panarinu..ar visu Znaroku..ko tas dos OHL?un Prizmai? Viņi būs čempioni? Nē..viens Panarins par īsu..praktiski izmesta nauda..tikai ķeksis,pie mums spēlēja Panarins..
Nav šis stāsts par kaut kādiem ārzemju leģionāriem, bet gan mūsu pašu bāleliņiem, kuri spēlē kaut kur ārzemēs, un kuri labprāt spēlētu pašu mājās, bet grib arī pelnīt ar savu spēlēšanu. Un tas ir tikai normāli un saprotami.
1 2 58 komentāri