Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Koziolu atstādina no "Dinamo" prezidenta amata

Andrejs Siliņš

Koziolu atstādina no "Dinamo" prezidenta amata
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Viesturs Koziols turpmāk vairs neveiks Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" prezidenta pienākumus, lemts otrdien notikušajā kluba valdes sēdē. "Dinamo" prezidenta amata vietas izpildītājs šobrīd būs ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs.

Kluba mājaslapā ievietotā informācija liecina, ka Koziols ir viens no kluba dibinātājiem un lielākais "Dinamo" akcionārs starp fiziskajām personām - nu jau bijušajam prezidentam pieder 12,18% kluba akciju. Skaidrs, ka prezidenta krēsls tukšs nepaliks - šobrīd par prezidenta vietas izpildītāju iecelts ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs. Iepriekš izskanējusi informācija, ka Koziolu varētu nomainīt bijušais Latvijas valsts premjerministrs Aigars Kalvītis, kurš nesen pārtrauca savu politiķa karjeru.

Neapmierinātība ar Koziola darbību parādījās sezonas izskaņā, kad kļuva skaidrs, ka par aptuveni vienu miljonu eiro pārtērēts kluba budžets. Tāpat visai neveiksmīgi tika mēģināts piesaistīt jaunus sponsorus.

Koziols apliecina, ka jau pārdevis sev piederošās "Dinamo" akcijas un pārtraucis jebkādas darba attiecības ar klubu (iepriekš bija arī valdē). Oficiāli līgums lauzts "pēc paša vēlēšanās". Tuvākajā laikā gaidāms "Dinamo" paziņojums par notikušajām pārmaiņam.

Slēpts komentārs: mtx03

+136 [+] [-]

, 2009-03-31 15:41, pirms 16 gadiem
nu i nafig.
Man nav ko teikt.
Nekādā gadījumā Kalvīti.

+128 [+] [-]

, 2009-03-31 15:41, pirms 16 gadiem
Kalvītis vietā? Ruk!

 +86 [+] [-]

, 2009-03-31 15:41, pirms 16 gadiem
Un kaadi ir iemesli??

 +15 [+] [-]

, 2009-03-31 15:41, pirms 16 gadiem
nez, atstādina vai pats aizgāja. kamēr nebūs pilns raksts, neko nevarēs saprast.

 +23 [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Kalvītis vietā? Ruk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
nu kuj viņ zin,kas pa funktieri?

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
ta jau taas baumas bija pamatotas par to ka Koziola vietaa naakshot Kalvitis jo pashlaik viss uz to arii iet!

+111 [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
sakas treknie gadi dinamo

 +15 [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
Suudiigi...

 +49 [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
tomeer labaak buutu ja KOzols paliktu!

  +9 [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
Nevajadzēja gan, kurš gan labāk par Koziolu, bet mu labi, varbūt...?

 +19 [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
fearangel rakstīja: nez, atstādina vai pats aizgāja. kamēr nebūs pilns raksts, neko nevarēs saprast.
Nu pats vinsh 99% ka neaizgaaja

 +76 [+] [-]

, 2009-03-31 15:42, pirms 16 gadiem
Kalvīt, nemaz nedomā tur ielīst

  +8 [+] [-]

, 2009-03-31 15:43, pirms 16 gadiem
gaidīti, gan... Sējējs nabags pagaidām iecelts, kamēr Kalvīts ar Koziolu razborkas taisa
Gan jau ka Kira arī savu pirkstu pielicis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2009-03-31 15:44, pirms 16 gadiem
tikai ne kalviti, lai ir kautvai kirovs, koziols un kirovs ir hokeja entuziasti kas butu ar mieru atdot pedejo kapeiku hokejam bet kalvitis ir tikai biznesmenis un kad vins redzes ka ar dinamo nevar nopelnit tad dinamo vienkarsi nogrims
Slēpts komentārs: bumbumbum

  +9 [+] [-]

, 2009-03-31 15:44, pirms 16 gadiem
Vai tad vins nebija galvenais ideologs visam Dinamo pasaakumam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-03-31 15:44, pirms 16 gadiem
Opaa, jau pārmaiņas , man likās, ka 10tā vieta ir ok pirmajai sezonai!?

  +6 [+] [-]

, 2009-03-31 15:44, pirms 16 gadiem
Pat gruuti iedomaaties,kurs vinju vareetu aizstaaveet!
Luudzu tikai ne Kalviiti!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 15:45, pirms 16 gadiem
Veči tagad ne vis spēlēs, bet rukās !

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 15:45, pirms 16 gadiem
Kalvisa politika karjera izgazas , tagad jamekle cita nodarbosanas

 +13 [+] [-]

, 2009-03-31 15:45, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: sakas treknie gadi dinamo
+

  +5 [+] [-]

, 2009-03-31 15:45, pirms 16 gadiem
sviests!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 15:46, pirms 16 gadiem
Nja, mums to lielo biznesu nesaprast...

 +26 [+] [-]

, 2009-03-31 15:46, pirms 16 gadiem
Man patika kā Koziols darīja savu darbu.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-31 15:46, pirms 16 gadiem
Nu redz,nebija tomēr dūmu bez uguns.Notika tas kam bija jānotiek.Kārtējo reizi Koziols cīņā ar Lipmanu paliek jaņos.Brauc ciemos NHL,varbūt dabūjam pasaules čempi organizēt,RD izrādās neslikts biznesa projekts,nav ko Kaziolam maisīties pa kājām.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-31 15:47, pirms 16 gadiem
mtx03 rakstīja: negaidiiti........
Par to jau bija rakstiits sen atpakalj.
un bija doma Kalvīti likt viņa amatā, cerams ka tā nebūs.
Tad lai Sējējs arī paliek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 15:48, pirms 16 gadiem
kas pie velna?
Eu nu tā tak nevar... Diez kādi iemesli tam? Šoreiz nevar izbraukt ar to, ka netika izpildīts uzdevums

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 15:49, pirms 16 gadiem
Lai liek Irbi,vismaz zin kas jādara,lai komanda tiktu finālā,kā ar Huriccans!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 15:51, pirms 16 gadiem
nezinu, man arī nepatika, ja kluba prezidents netīro veļu mazgā ārpus ģērbtuvēm, bieži sakot cik slikta ir komanda. Nav jau īpašnieks, bet prezidents
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 15:52, pirms 16 gadiem
pieļauju, ka bija arī ekonomisks pamatojums

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 15:52, pirms 16 gadiem
psc cilveeks censhas...
ciinaas par RD
izveido to, organizee tik daudz dazhaadas lietas, un jebal shitaa pret vinju...
galiigi garaam,shitaa tikai zaudeejam ietekmiiigus cilveekus Latvijas hokejaa..
cerams ka nebuus kaads Lipmanja rokas viirs vietaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 15:52, pirms 16 gadiem
Pareizi Kalvitis saeima vairs netiks, tadel jadabun vietu kur pelnit.Labak butu ielikusi ieksa Balderi vai Irbi

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:53, pirms 16 gadiem
žēl...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 15:53, pirms 16 gadiem
boards-11 rakstīja: Un kaadi ir iemesli??
Neapmierinātība ar Koziola darbību parādījās sezonas izskaņā, kad kļuva skaidrs, ka par aptuveni vienu miljonu eiro pārtērēts kluba budžets.

  +7 [+] [-]

, 2009-03-31 15:54, pirms 16 gadiem
Galvenais lai kalvītis nezog no Dinamo, bet gan priekš Dinamo !

 +20 [+] [-]

, 2009-03-31 15:54, pirms 16 gadiem
iemesls tads ka pedeja spele pret maskavas dinamo J.Savckis neiedeva balvu par maca labako speletaju maskavietim....
Koziols aizgaja izrava balvu no rokam Savickim un aizgaja uz maskaviesu gerptuvem atdot balvu...
Savickis par to uzedas uz Koziola
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-03-31 15:54, pirms 16 gadiem
Dinamo vadīs cūkdelfīns

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 15:55, pirms 16 gadiem
tad tomēr atstādināja.... ok Kalvis varbūt kā premjers bija ne visai, bet ja šis spēs RD piesaistīt naudu un sponsorus tāpat kā esot "pie siles", tad nedomāju ka tas RD būs slikti! Viņam jau arī būs jāatskaitās par paveikto Padomei tā kā šis vienmuļi sēdēt un tik rukšķēt nevarēs... Vajadzēs arī kaut ko darīt un kluba interesēs!

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:55, pirms 16 gadiem
Labs iestudējums..vienu sezonu nogaidīja, ieliekot Koziolu, lai nomierinās baumas par "gāzes kantori" un tagad, kad pūlis ir kā apmāts, tād bīdīs tālāk savas štelles

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 15:56, pirms 16 gadiem
Tomēr atbīdīja. Neticu, ka nākamajam, kas būš šajā amatā, veiksies labāk.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 15:56, pirms 16 gadiem
boards-11 rakstīja: Un kaadi ir iemesli??
nemaaki lasiit ? paarteereets 1 000 000 EUR

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:56, pirms 16 gadiem
Nu mljaaa, urk urk , sasit vienu sili, dodas pie nākamās!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:57, pirms 16 gadiem
ka tikai tas nav par to ka par daudz uzzīmējās un galvenais, savicki, nolika par to incidentu, pēc tam gan mēģināja labot

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 15:57, pirms 16 gadiem
BEZPRIĢELS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:00, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Tomēr atbīdīja. Neticu, ka nākamajam, kas būš šajā amatā, veiksies labāk.
Ja ne labāk, tad savādāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:01, pirms 16 gadiem
Nepareizi, domāju menedžments bija uz pareizā ceļa..
Sponsorus gan nepiesaistija un tas arī, domājams, īstais iemesls, jo ne Savickis, ne vēl kāds, tāpat Latvijā nav gatavs nolikt čemodānu ar piķi, kā Magņitagorskas vadība. Šeit banerīti mēģina notirgot..

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:02, pirms 16 gadiem
Lūdzu, lūdzu tikai ne Kalvīša kungu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 16:03, pirms 16 gadiem
Nu ja kalvītis būs RD prezidents, tad pēc 7 trekniem gadiem Dinamo varēs cīnīties NAHL par čempiona titulu!

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:04, pirms 16 gadiem
nobeidz valsti.. ar dinamo vēl ātrāk tiks galā.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:04, pirms 16 gadiem
Kalvīts jau droš nedaudz piķa sev un tā lēnām paliks arvien sliktāk! Manuprāt Koziols savu darbu darīja ļoti labi

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:04, pirms 16 gadiem
F1 FANS rakstīja: Kalvītim ir arī savi gali Krievijā, tātad varētu sponsorus piesaistīt no Krievijas. lai gan diez vai, viņiem jau arī ekonomiskā krīze!
Krīze ne krīze, bet "Vla Vla Pu" vakar "Ladai" (rūpnīcai) iedeva ne vairāk ne mazāk, bet savus ~900M $= 25 miljardus rubļu.... krīzes seku likvidēšanai un autoproma pacelšanai....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:05, pirms 16 gadiem
Suuds ar šito, bet tagad ir skaidrs ka Ivanans uz izlasi nebrauks!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:06, pirms 16 gadiem
Kapec vajag vel Dinamo sacakaret...
kaut Kalvitis lasitu sos komentarus...
Nuvismaz varbut vina delam tas interese un vins pastastis tetim..
Gan jau driz Kalvitis jaunakais debites Dinamo..

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:06, pirms 16 gadiem
Es gan oponeeshu un teikshu ka Kalviitis buutu labaakais variants, jo vinjsh paarzin hokeja virtuvi, kaa nekaa divi vinja deeli treneejas.. un domaaju ka buus okej ! ( esmu gatavs mega miinusiem )

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:06, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Nu redz,nebija tomēr dūmu bez uguns.Notika tas kam bija jānotiek.Kārtējo reizi Koziols cīņā ar Lipmanu paliek jaņos.Brauc ciemos NHL,varbūt dabūjam pasaules čempi organizēt,RD izrādās neslikts biznesa projekts,nav ko Kaziolam maisīties pa kājām.
ja dinamo vaditu tas pats lipmans tad ok, lai notiek. lai ari nevienu citu ka tikai lipmanu var vainot taja ka latvijas cempionats un bernu cempionati ir tik vaji, bet hokeja laba vins ir izdajis loti daudz un izdarijis pat neticamas lietas un ari dinamo vins noturetu un varbut pat labak par koziolu tacu kalvitis... nu sorry, vins sacakareja latvijas valsti un tagad sacakares ari vienigo musu sporta superklubu. to kalviti vaig izraidit no valsts.
esmu parliecinats ka pec koziola aiziesanas ari sovi un skatitaju piesaiste stipri noplaks
varam sakt likt likmes cik ilgi vel izvilks dinamo.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:08, pirms 16 gadiem
Imigrants rakstīja: Par to jau bija rakstiits sen atpakalj.
un bija doma Kalvīti likt viņa amatā, cerams ka tā nebūs.
Tad lai Sējējs arī paliek!
Sējēs ir pierādījis, ka ir lielisks ģenerālmenedžeris.
Nesaprotu, kādeļ visi tā nod*š to Kalvīti. Ja viņš arī kļūtu par kluba prezidentu, tad par to, kāds viņš ir varēsim vērtēt pēc nākamās sezonas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 16:09, pirms 16 gadiem
bumbumbum rakstīja: plātīzers, iztrenkāja, noniecināja spēlētājus, kas devuši ieguldījumi Dinamo šajā sezonā, pats dabūja ar kāju pa p....
Piekriitu:0 Lai klusee par hokeju un domaa ko un kaa paardot.Somijas gaajieni,(cik tas izmaksaaja?),speeleetaaju chakareeshana(tie kas pameta R-2000),Vasiljeva atlaishana(Ko var izdariit ar speeleetaajiem,kas veel jaapmaaca hokeja speele Rozkalns,Borovkovs,Grundmanis,Vilkoits...........Ankipaans pats strikhii jaavelk,Beerzinhsh ),vienmeer gribeejis buut N 1,bet nekad tur nebuus.Abi ar Kirovu vienaa maisaa baazhami.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-31 16:10, pirms 16 gadiem
Šodien, notikušajā A/S „Dinamo Rīga” padomes sēdē, pēc savstarpējās vienošanās, tika pārtrauktas darba attiecības ar A/S „Dinamo Rīga” valdes priekšsēdētāju Viesturu Koziolu.

avots: dinamoriga.eu

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:10, pirms 16 gadiem
Ļoti labi, joprojām neesmu aizmirsis viņa izteikumus par Hossu utt.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:11, pirms 16 gadiem
Liels paldies par informāciju, bet nu tomēr labāk nemaz nebūtu lasījis, jo tikai uz visu dienu un tuvāko laiku būšu sev sabojājis garastāvokli ! Vēlētos dzirdēt īstos iemeslus šim solim, jo nedomāju , ka mēs kadreiz īsti uzzināsim kas notika Liels paldies Koziolam par to ka atjaunoja komandu, paldies par lielisko sezonu, paldies par lieliskajām emocijām ko dāvaja DINAMO RĪGA, es nedomāju, ka bez šī cilvēka mēs būtu ko tadu redzējuši tuvākajā laikā un es nemaz nedomāju, ka pēc 1. sezonas būtu kāds jātlaiž, tā bija jauna pieredze un nekad nekas nenāks gludi un labi uzreiz. Atliek tik domāt to ka tādi cilvēki kā kalvītis un tamlīdzīgie vienkārši saprata to, ka ar DINAMO var labi nopelnīt un lūk rezultāts, tagad meklēs visādus mīnusus, lai tik tiktu pie stūres. Tas tik parāda to, ka šajā valstī tev neviens neļaus sevi pilnveidot, attīstīt savu biznesu, mēģinas visu atņemt.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 16:11, pirms 16 gadiem
es domaaju,ka liidz ar to sii komanda arii peec paaris gadiem vairs nebuus...

  +8 [+] [-]

, 2009-03-31 16:12, pirms 16 gadiem
Mos Sleseru ielikt!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:13, pirms 16 gadiem
Domāju, ka ir kas cits zem tā visa pamata!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:15, pirms 16 gadiem
Ja nu atradīsies kāds cilvēks un spēs DINAMO celt vēl augstāk, kā tagad, neaizmirstot to, ka ta ir izlasēs bāzes klubs, tad es būšu priecīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:17, pirms 16 gadiem
Kalvītis speciāli no politikas aizgāja, zinādams, ka šeit varēs nopelnīt. Un vsp kāds iemesls Koziola atlaišanai? man šķiet, ka strādāja godam, te atkal kkas ir nospēlēts netīri !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:19, pirms 16 gadiem
Nu ko var gribēt, kur 2 Latvieši tur 3 partijas...

Domāju, ka ar saviem pienākumiem viņš tika galā samērā veiksmīgi, bet nu Kalvītim laikam ir lielākas izredzes piesaistīt normālu kāpostu komandai, kas tagad krīzes laika nav mazsvarīgi. Žēl, bet es jūtu, ka komanda ies uz grunti, vismaz Viesturs bija tajā projektā iekšā ar sirdi un dvēseli, a tagad būs droši vien kaut kāds Savica čomaks no VDK laikiem, kam galvenais būs tikai piebāzt un saraut nāsīs sev kapusņiku

  +7 [+] [-]

, 2009-03-31 16:20, pirms 16 gadiem
trīs cūkas laivā ';

  +6 [+] [-]

, 2009-03-31 16:21, pirms 16 gadiem
Tad tas vairs nebūs tas Dinamo, jo visu jau vedoja Koziola cilvēki. Nebrīnīšos, ja arī viņi atstās savus amatus, vai būs spiesti atstāt tāpat kā Koziols. Diemžēl ar to manas simpātijas pret Dinamo stipri sarūk. Visur ir tikai netīra politika.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:21, pirms 16 gadiem
Kas te ko cepties? RD ir biznesa projekts, un to vajag atcerēties! Vienīgā "nelaime", ka ļoti liela Latvijas daļa seko līdzi, kas ar šo projektu notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:23, pirms 16 gadiem
Te ož pēc sēra!

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:23, pirms 16 gadiem
Gribiet iemeslu? Naudu vajag akcionāriem. Kalvītim esot sakari.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:23, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: sakas treknie gadi dinamo
RUK-RUK!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:24, pirms 16 gadiem
nometa vienu no man vistīkamākajām, mērķtiecīgākajām personām LV sportā! pagaidām neredzu nevienu kas varētu darboties ar tādu atdevi kā koziols!
būs ļoti apsveicami ja mans viedoklis izrādīsies kļūdīgs!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:25, pirms 16 gadiem
Pirmkārt, nevis Kalvītis valsti nogremdēja, bet gan mēs paši investējot 16miljardus, no zviedru pensionāriem aizņemtās naudas, lielformāta plazmas televizoros... Otrkārt, Kalvītis tomēr ir viens no Dinamo dibinātājiem. Treškārt, hokejs IR kalvīša sirdslieta, ne mazāk ka kozjolam, tā kā nevajag celt paniku pirms laika. Kalvītis varbūt nebija labākais premjers, bet viņš ir labs menedžeris ar labiem sakariem.

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:26, pirms 16 gadiem
kada jēga

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:26, pirms 16 gadiem
skābi, vismaz no malas izskatījās, ka tas džeks ir ar sirdu un dvēseli tajā projektā..... vienalga kuru, tikai ne kalvīti (kalvīti vienmēr rakstīšu ar mazo - k).....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 16:26, pirms 16 gadiem
Valdis25 rakstīja: Ienāc esamkaimini.lv un īre dzīvokli par puscenu – atrod kaimiņu! Publicē sludinājumu par dzīvokļu vai kaimiņu meklēšanu.
Es negribu, lai tu man būtu kaimiņš!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:27, pirms 16 gadiem
Jāaa........ Skumji
Nedaudz zinu tos cilvēciņus, kas darbojās šajā projektā. Varat ticēt vai nē, bet ar Koziolu priekšgalā viņi visi tur bija iekšā ar sirdi un dvēseli. Tie bija cilvēciņi, kas strādāja un radīja šo projektu līdz agrām rīta stundām, gulēja birojā, strādāja brīvdienās, jo viņi MĪLĒJA SAVU DARBU!!!
Tagad cik zinu, tad Koziols nav vienīgais atbrīvotais. Pirms viņa jau tika atlaisti visi pārējie darbinieki izņemot dažus

Nu ko - skatīsiemies kas notiks nākamgad. Domāju, ka komanda jau spēlēs, bet tādas sajūtas un svētkus kā radīja patreizējais menedžments vairs nebūs. Negribu viņus pārslavēt bet tādu cilvēku Latvijā nav. Ja paskatamies uz jeb kuru citu sportu - nekā nav - ir pliks sports bez šoviem bez nekā

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:28, pirms 16 gadiem
7 TREJNIE GADI. AR RUKSI PRIEKŠGALĀ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:30, pirms 16 gadiem
MumsIrStress rakstīja: Jāaa........ Skumji
Nedaudz zinu tos cilvēciņus, kas darbojās šajā projektā. Varat ticēt vai nē, bet ar Koziolu priekšgalā viņi visi tur bija iekšā ar sirdi un dvēseli. Tie bija cilvēciņi, kas strādāja un radīja šo projektu līdz agrām rīta stundām, gulēja birojā, strādāja brīvdienās, jo viņi MĪLĒJA SAVU DARBU!!!
Tagad cik zinu, tad Koziols nav vienīgais atbrīvotais. Pirms viņa jau tika atlaisti visi pārējie darbinieki izņemot dažus

Nu ko - skatīsiemies kas notiks nākamgad. Domāju, ka komanda jau spēlēs, bet tādas sajūtas un svētkus kā radīja patreizējais menedžments vairs nebūs. Negribu viņus pārslavēt bet tādu cilvēku Latvijā nav. Ja paskatamies uz jeb kuru citu sportu - nekā nav - ir pliks sports bez šoviem bez nekā
Pilnīgi piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:30, pirms 16 gadiem
Kalvīti par prezidentu!!! Nočakarē valdību tagat ķersies pie vīnīgā kas tautai vēl naw atņemts ''sports''

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 16:30, pirms 16 gadiem
Ko tad tie duriki gribēja? Pirmajā sezonā pa nullēm?? Ulmanis cūka, tomēr izbīdīja cauri savas tumšās lietas, nometa Viesturu

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:30, pirms 16 gadiem
Par a/s „Dinamo Rīga” valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāju padome iecēla Normundu Sējēju, kurš līdz ar to iecelts arī a/s „Dinamo Rīga” valdē Viestura Koziola vietā.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:32, pirms 16 gadiem
Fruktists rakstīja: Pirmkārt, nevis Kalvītis valsti nogremdēja, bet gan mēs paši investējot 16miljardus, no zviedru pensionāriem aizņemtās naudas, lielformāta plazmas televizoros... Otrkārt, Kalvītis tomēr ir viens no Dinamo dibinātājiem. Treškārt, hokejs IR kalvīša sirdslieta, ne mazāk ka kozjolam, tā kā nevajag celt paniku pirms laika. Kalvītis varbūt nebija labākais premjers, bet viņš ir labs menedžeris ar labiem sakariem.
Jā bet tas valstij bija jāregulē samazinot investīciju plūsmu privātajam patēriņam un palielinot to eksportspējīgai rūpniecībai par ko šis kungs tā arī nedomāja.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:32, pirms 16 gadiem
Žēl Natūrā nepatika drošvien cilvēks ar savu nostāju, kas visiem runāja pretīm drošvien negribēja Kalvītim un Kiram d..sā līst kā visi pārējie un še tev nav vajadzīgs nu nez kā būs tālāk domāju ka tikai sūdīgāk.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:33, pirms 16 gadiem
labi, labi, nebērsim sev pelnus uz galvas. Kozjols nav nekāds enģelis. Tomēr ar 12% akciju "lekt uz ecēšām" (lasi- uz Savicki) nav prāta darbs. Pie tam, Kozļikam nav lobiju starp parteigenossām. Kā zināms, šlosis strādā uz savu kabatu, lai arī vecs čoms, tomēr ar "zaļajiem prezidentiem" šķiras nelabprāt. Skaidrs, ka nākamā sezona varētu ienest kādu peļņas kapeiku (TV translāciju pārdošana, vairāk sponsoru ) , un šādā griezumā "liekas rīkles" pie katla nevienam nevajag. Pie tam, patiešām, - pārtērēt vienu "skābo" sezonas laikā- par to ir jāpatriec pēc visiem biznesa kanoniem, labi vēl, ka nelika atmaksāt...
Hoķis būs, un pie vienas vietas kurš pasūta mūziku- Kozjols vai Kalvītis. Vai tad tādēļ, ka krievu laikos Dinamo uzturēja menti, Latvijā negāja uz hoķi? Lai arī mentus necieta arī tad
Peace!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:33, pirms 16 gadiem
Nu ta jau drīz abi divi Kalvīša dēli spēlēs Dinamo!!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:33, pirms 16 gadiem
Vai tas RUKSIS nesaprot ka tauta jau sen pa vinu smejas!?!

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:33, pirms 16 gadiem
pilnīgi nepareizs lēmums. palasīju komentārus un sapratu - labi, varbūt kāds Kalvītis vai Kirovs varētu vairāk un lielākus sponsorus sameklēt. Iespējams, ka tā ir taisnība. Bet vai tad, lai tu drīkstētu meklēt sponsoru, tev ir obligāti jābūt kluba prezidentam?!
Visā pārējā (menedžments, skatītāju piesaiste, šovi, utt) Koziols ir, manuprāt, pats labākais Latvijā. Ļoti labi viņam sanāca.
pilnībā nepiekrītu.

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:34, pirms 16 gadiem
Kad Jūs beidzot sapratīsiet- ne šajā portālā ne citos portālos nevienam komentāri neintresē, kā gribēs tā izdarīs

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:35, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Jā bet tas valstij bija jāregulē samazinot investīciju plūsmu privātajam patēriņam un palielinot to eksportspējīgai rūpniecībai par ko šis kungs tā arī nedomāja.
Tāpēc ka šis kungs kļūdaini paļāvās uz tautas veselo saprātu...

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:36, pirms 16 gadiem
Koziols jūt, ka tur kaukas sāk Smirdēt un nopaardod akcijas kamēr vēl var...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:36, pirms 16 gadiem
karlo.e rakstīja: Kad Jūs beidzot sapratīsiet- ne šajā portālā ne citos portālos nevienam komentāri neintresē, kā gribēs tā izdarīs
un kad tu pac burkān nonāci pie tik apjomīgas domas?

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:37, pirms 16 gadiem
opaaaa.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:42, pirms 16 gadiem
Vieča varēja parādīt, ka ir goda vīrs un varēja neļaut nomirt R 2000 ko viņš izveidoja un arī beigās šogad praktiski izjauca!!! Par viņa "akciju daļu" R 2000 mierīgi arī nakamo sezonu varētu izvilkt un tīri neslikti + moš tad R 2000 varētu noslēgt ar RD apbpusēji izdevīgus līgumus par partnerību un sadarbību jau uz līdzvērttīgiem pamatiem kā tas ir starp NHL un AHL komandām... un nevis kā tas bija šogad, kad R 2000 praktiski tika iznīcināts un upurēts RD interesēm...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:42, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Vai tas RUKSIS nesaprot ka tauta jau sen pa vinu smejas!?!
Un tu nesaproti, ka RUKSIS jau sen par tautu smejas!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 16:43, pirms 16 gadiem
Viestur, Tev prāta un ambīciju pietiek ,lai sevi pierādītu ar jaunu projektu !
Bet Latvijas hokejs var tikai iegūt no šīs radušās situācijas ,jaunu halli un vēl vienu profesionālu hokeja komandu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:43, pirms 16 gadiem
Tukums rakstīja: Tie,kas te bleej par Kalviiti,par tiem viss ir skaidrs,tiem nav vairaak par 18 un nekaadas saprashanas vinjiem nav,visi gaana Kalviiti un juus nopakalj,man gan liekas,ja buus pie teikshanas Kalviitis,viss buus oki,nav ko Koziolam netiiro velju publiski mazgaat un nodirst speeleetaajus,jaa un baigi operatiivi paardevis visas akcijas,koroche,ja neesmu prezidents,tad man juus nah neesat vajadziigi,ja visi akcionaari gribeetu buut prezidenti ,suuds,kas tur sanaaktu.
Un kurš pēc tavām domām no akcionāriem, būtu bijis labāks prezidents. Savickis?

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:45, pirms 16 gadiem
Nu protams ,ka Sējējs pagaidām,jo Kalvītis taču ir Itālijā uz U-18 spēlēm.Kad atbrauks tad arī ieņems savu (svešu)vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:51, pirms 16 gadiem
ō bože Kalvīti
nu ka atpakaļ Koziolu.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 16:52, pirms 16 gadiem
Sivēnu studijā ! ! !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:52, pirms 16 gadiem
Personīgi man nekas nebija pret Koziolu,
bet lai vai kā...galvenais, lai Kalvītis neielien vēl dziļāk kā jau ir ielīdis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:54, pirms 16 gadiem
Tas, ka RD projekts ir ar zināmu piesmaku bija jūtams uzreiz. Nevar būt drošs nevienu brīdi par sevi, būdams tādā kompanijā ar keksiem " savickis @ Co". Domājams, ka VK zināja uz ko gāja, tādēļ arī šad tad sezonas laikā uzvedās neadekvāti. Protams bija nopietnas kļūdas mārketingā, kuras izglāba reti veiksmīgā RD beigu spēļu daļa pirms PO. Cerēsim, ka vīzija ar jauno VK aizvietotāju "Cūkas vīru" ir neizdevies PR joks, jo tas nekādā gadījumā nevairos prestižu RD...

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:55, pirms 16 gadiem
A juus sho teksta dalju neesat palaidushi garaam?

Koziols apliecina, ka jau pārdevis sev piederošās "Dinamo" akcijas un pārtraucis jebkādas darba attiecības ar klubu (iepriekš bija arī valdē). Oficiāli līgums lauzts "pēc paša vēlēšanās". Tuvākajā laikā gaidāms "Dinamo" paziņojums par notikušajām pārmaiņam.

nez kam ta Koziols paardevis savu dalju?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:56, pirms 16 gadiem
Es "nosapņoju", ka nākamais varētu lidot "Viečas cilvēks" - Šuplers.... Nu un ka sezona bija kopumā laba?! Savi gļuki Jūlim tāpat bija un gana daudz (galvenā- problēmas līdz galam motivēt spēlētājus uz atbildīgākajām spēlēm, "8 zāģu" sērija, predsezonkas ne visai labā formas uzkačāšana u.c.) un labu viņa līmeņa un pat labāku Eiropas līmeņa treneru Eiropā nav mazums, kas gribētu patrenēt tādu visusmēra KHL komandu kāds ir RD!

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:56, pirms 16 gadiem
Domāju, ka lielakā Koziola šīssezonas kļūda bija tās 2 spēles Somijā-tur arī diezgan pamatīgi finanšu mīnusi tika iekrāti...Un laikam tik spoži ar sponsoriem negāja,ko viņš pats atzina,ka sākumā prasījuši pārāk lielas summas un potenciālie sponsori nepiekrita-un,ja būtu sākuši ar mazākām,tad arī būtu varbūt pa nullēm sezonas noslēgumā.!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:58, pirms 16 gadiem
Nu ko, tāds prediction:

pēc kāda laika varēs apbērēt visu pasākumu. Kāds naivums te dažiem, ka Kalvītis piesaistīs jaunus sponsorus no Krievijas. gazproms caur Iteru jau ko varēja, to iekačāja. Krievijā kādi 4 - 5 kubi tāpat jau glābjami. Turklāt, Koziols atšķirībā no pigleta vismaz kaut ko saprot no menedžmenta.

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:59, pirms 16 gadiem
Es gan dzirdēju ka Kalvīts būs Lattelecom padomes priekšsēdētājs.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 17:01, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es "nosapņoju", ka nākamais varētu lidot "Viečas cilvēks" - Šuplers.... Nu un ka sezona bija kopumā laba?! Savi gļuki Jūlim tāpat bija un gana daudz (galvenā- problēmas līdz galam motivēt spēlētājus uz atbildīgākajām spēlēm, "8 zāģu" sērija, predsezonkas ne visai labā formas uzkačāšana u.c.) un labu viņa līmeņa un pat labāku Eiropas līmeņa treneru Eiropā nav mazums, kas gribētu patrenēt tādu visusmēra KHL komandu kāds ir RD!
Jaanem buus Beresnevs!?!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:02, pirms 16 gadiem
Ko jūs te cepaties par to sponsoru piesaisti - visiem kungiem - Kalvītim, Savickim, Ulmanim, ..... bija iespējas šos sponsorus piesaistīt, jo viņi tak ir apvienojušies akciju sabiedrībā, kur visiem ir interese nopelnīt.
Jā - varbūt tas arī bija Koziola un viņa komandas tiešais pienākums, bet tas neliedza arī pārējiem ietekmīgajiem čaļiem kādu naudas kušķīti atnest.
Ja viņi to nedarīja un neizdarīja pagājušajā gadā - tad kādas ceības ir, ka tas notiks šogad?????

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:04, pirms 16 gadiem
Runājot par tām Koziola pieļautajām menedžmenta kļudām, nu come on, tā taču bija tikai 1. sezona, tādā līgā un tāda vēriena projektā.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:05, pirms 16 gadiem
Šitas teksts kā interesants iegansts:
"Neapmierinātība ar Koziola darbību parādījās sezonas izskaņā, kad kļuva skaidrs, ka par aptuveni vienu miljonu eiro pārtērēts kluba budžets. Tāpat visai neveiksmīgi tika mēģināts piesaistīt jaunus sponsorus."

Neticu, ka VK vienpersoniski ir pieņēmis lēmumu par lieka mio tērēšanu. Man liekas, ka lieka mio pārtēriņš būtu saskaņojams ar Savicki. Tādā gadījumā atbildībai būtu jābūt solidārai. Bet es jau RD ķēķi nezinu. Un noteikti klubu finansiāli iegāza arī Masaļskis. Arvienvārdusakot-tumša bilde ar tīklveida struktūrām.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 17:11, pirms 16 gadiem
Vienkarši lativjā nekad nevar kaut ko izdarīt normāli. Tikko kāds kaut ko ir savedis kārtībā, tā atnāks kaut kāds idiots un visu sadirsīs!

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:11, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Jaanem buus Beresnevs!?!
Diez vai... Ja nu vienīgais dziļas fin. krīzes apstākļos!

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:13, pirms 16 gadiem
Nu jāgaida papildus info. Kalvīti gan tur nafig!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-31 17:15, pirms 16 gadiem
Lai kas arī nebūtu jaunais RD prezidents,tam ir jabūt vīram(sievai) ar ķērienu sporta menedžmentā! It sevišķi šajos grūtajos laikos! Ja ievēlēs cilvēku kam varbūt ir plaši politiskie,biznesa sakari, bet nebūs biznesa funktieris,tad es varu jau priekšlaicīgi pateikt,ka RD klubs ilgi neeksistēs!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:15, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Vienkarši lativjā nekad nevar kaut ko izdarīt normāli. Tikko kāds kaut ko ir savedis kārtībā, tā atnāks kaut kāds idiots un visu sadirsīs!
Bet kāpēc tā nedarīt. Tas tak ir daudz vienkāršāk nekā radīt kaut ko jaunu. Nedomāju, ka gadu atpakaļ bija daudz varoņu, kas būtu uzņēmušies šo misiju par nezināmu lietu. Neviens tak nezināja - sanāks vai nē. Neticētāju bija vairāk nekā ticētāju.
Un reku - eu tā ģēla iet, tur tak varēs paņemt normālu kāpostu un vēl kāda publicitāte.... ES AR GRIBU!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:16, pirms 16 gadiem
FK22 rakstīja: Lai liek Irbi,vismaz zin kas jādara,lai komanda tiktu finālā,kā ar Huriccans!!!
es Tev piekrītu par IRBI, jo arčijam ta hokeja virtuve labi zināma

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:17, pirms 16 gadiem
nez kapec taukmulis tur megina list ? mansvienigvariants- iepirks kadus paris speletajus ar "vardu", tad bazunes, ka TP nopelns tas un isatminigie.lv iedzivotaji atkal iebalsos tos lopus pasvaldibas un Saeima.

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:17, pirms 16 gadiem
nu ir pilniga dirssss aaaaa, tagad saksies sudi!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:18, pirms 16 gadiem
Kirovs ir atkal apspelējis Viesturu vienos vārtos , tā tas bija gadus atpakaļ ar apvērsuma mēģinājumu LHF, tā tas tagad ir noticis šeit.

Kiram ir iekšā!

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:18, pirms 16 gadiem
Interesanti,kurs tagad bus RD farmklubs? LM? No vienas puses labi,cerams,ka Riga2000 neizjuks!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:19, pirms 16 gadiem
un tas ir GALS...Koizols vnk +/- bija godigs, nešmauca tautu, valdību, KHL vadītājus, akcionārus(nu varbut mazliet tos), bet šie gribēja ar kādu netīro naudiņu....jaiet kkur streikot par šito , tas takš tagad aktuāli.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:20, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vieča varēja parādīt, ka ir goda vīrs un varēja neļaut nomirt R 2000 ko viņš izveidoja un arī beigās šogad praktiski izjauca!!! Par viņa "akciju daļu" R 2000 mierīgi arī nakamo sezonu varētu izvilkt un tīri neslikti + moš tad R 2000 varētu noslēgt ar RD apbpusēji izdevīgus līgumus par partnerību un sadarbību jau uz līdzvērttīgiem pamatiem kā tas ir starp NHL un AHL komandām... un nevis kā tas bija šogad, kad R 2000 praktiski tika iznīcināts un upurēts RD interesēm...
Pagaidām izskatās, ka Viesturs R2000 centīsies glābt - "No hokeja Koziols gan nedomā aiziet, turpinot darboties ar hokeja komandu "Rīga 2000", aģentūrai BNS apliecināja Koziols.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 17:21, pirms 16 gadiem
Njā,tautas sakāmvārds-nedari otram to ko negribētu lai tev dara- rullē, jo Kozils atšuva no šī projekta Balderi,un tagad no tā atšuva viņu pašu!

 +10 [+] [-]

, 2009-03-31 17:23, pirms 16 gadiem
Ar Kalvīša iecelsanu prezidenta amatā, visticamāk ka ari komandas talismans tiks nomainits ar slidojoši sivēnu...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:24, pirms 16 gadiem
Es tak visu sezonu rakstīju ka Koziols nav ģenerālis,kas prot komandēt.Sējēju ar nahren vajag,to miljonu jau viņš pārtērēja.Menedžeris?????????Vēl skolā jāiet skaitļus apgūt,tādu piķi savu mūžu nav redzējis ar ko viņam te jāsaskarās.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:24, pirms 16 gadiem
Ļoti latviska pieeja - tiklīdz ir kāds labs projekts vai ideja tā uzreiz parādās neskaitāmi varodņi un ēdelīgas mutes. Ruksītis valsti sekmīgi palīdzēja novest uz grunti kopā ar saviem drauģeļiem, gan jau arī komandu novedīs līdz dibenam kopā ar kompašku - ne jau komanda viņu interesē, bet ģēlas bīdīt ar krieviem. Tā arī būs Dinamo valde - valsts nodevēji un pārdodamās dvēseles.

Vēl viens piemērs lietu kārtošanai latviešu gaumē ir spēle ar NHL - no Koziola mutes info par to bija vairākas nedēļas atpakaļ, bet, te, pēkšņi uzrodas varonīgais Begemots, kurš kā Brežņevs atkal sev grib vēl vienu ordeni piekārt pie krūts...PRETĪGI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:26, pirms 16 gadiem
tikai ne to!žēl ka mums(līdzzjutējiem) tur nav teikšanas.es prognazēju dinamo nākošā sezona būs pēdējā khl!(es ceru ka ne)

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:26, pirms 16 gadiem
Rafa Nadal #1 rakstīja: Interesanti,kurs tagad bus RD farmklubs? LM? No vienas puses labi,cerams,ka Riga2000 neizjuks!
Ņemot vērā, ka Koziols no RD ir pavisam prom, un pat ja R2000 turpinās pastāvēt, tad šī komanda, visticamāk, RD farms vairs nebūs. Jāsāk būs vien ticēt runām, ka nākamajā sezonā RD farms būs LM.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 17:30, pirms 16 gadiem
Chikotilo rakstīja: Kalvīt, nemaz nedomā tur ielīst
domā ka viņš vispār var kkur ielīst?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:32, pirms 16 gadiem
Cien,RD līdzjutēji!
Neķeriet kreņķi, jo dzīvē tukša vieta nemēdz palikt! Ja neticiet,tad iebāziet pirkstu ūdenī, un pēc tā izvilkšanas no turienes paskatieties vai ūdenī palika caurums! Tāpat arī šajā gadijumā-nebūs Koziols,tad būs cits cilvēks, kas stutēs to komandas finansu būšanu! Varbūt ar ne tik grandioziem plāniem,bet normāliem,šī brīža ekonomiskai situācijai atbilstošiem!
Neliels piemērs no tā,ka dzīvē tukšu vietu nemēdz būt!
Kad 1982. gadā atsita pedāļus Brežņevs, tad visa tauta domāja,ka karš ar štatiem ir neizbēgams, bet kā zināms,tad ne karoja ne kā! Tieši otrādi, viss kļuva daudz optimistiskāk!

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lai kas arī nebūtu jaunais RD prezidents,tam ir jabūt vīram(sievai) ar ķērienu sporta menedžmentā! It sevišķi šajos grūtajos laikos! Ja ievēlēs cilvēku kam varbūt ir plaši politiskie,biznesa sakari, bet nebūs biznesa funktieris,tad es varu jau priekšlaicīgi pateikt,ka RD klubs ilgi neeksistēs!
Par ilglaicīgu neeksistēšanu tu jau ļoti, ļoti daudzos komentāros esi minēji!!! Patiesību nezin un nezināsim ne viens! Varam tik pieņēmumus minēt!!! Ja, ko vairāk presei sniegs, tas būs tik acis aizmālēšanai!!!
Laiks iet dzīve mainās! Kas notiek notiek tik uz labu!
Nebrīnīšos, ka ar trenneru korpusu ar kāds nebūs apmierināts, jo redzies - Šupleru kungu ieteca V.K! Ļoti ceru, ka tā nebūs!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 17:41, pirms 16 gadiem
varu pateikt vienu, ja buus kalviits principa peec neieshu

  -3 [+] [-]

, 2009-03-31 17:46, pirms 16 gadiem
hamuts rakstīja: Par ilglaicīgu neeksistēšanu tu jau ļoti, ļoti daudzos komentāros esi minēji!!! Patiesību nezin un nezināsim ne viens! Varam tik pieņēmumus minēt!!! Ja, ko vairāk presei sniegs, tas būs tik acis aizmālēšanai!!!
Laiks iet dzīve mainās! Kas notiek notiek tik uz labu!
Nebrīnīšos, ka ar trenneru korpusu ar kāds nebūs apmierināts, jo redzies - Šupleru kungu ieteca V.K! Ļoti ceru, ka tā nebūs!!!
Man personiski ļoti interesē,kam Koziols ir pārdevis savas akcijas!Ja tie ir jau esošie akcionāri, tad varam negaidīt nekādas pozitīvas izmaiņas šajā klubā, bet ja tas ir jauns spēlētājs šajā projektā, tad pagaidām nav nevienam iemesla nokārt degunus,jo varbūt šis kāds ienesīs jaunas vēsmas!

     [+] [-]

, 2009-03-31 17:54, pirms 16 gadiem
ej tu nah, skaidrs ka vinshsavu darbu vieca lieliski, tur ir zemudens akmenji!

tusnis savu roku pielika? jebshu kira?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:57, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Vienkarši lativjā nekad nevar kaut ko izdarīt normāli. Tikko kāds kaut ko ir savedis kārtībā, tā atnāks kaut kāds idiots un visu sadirsīs!
Lasu tādus komentārus kā Tavējos un smaidu!
Kā var teikt,ka Koziols ir savedis kārtība u.t.t.,ja RD budžetā ir 1.Mio.deficīts, kas sastāda 10% no kopējā komandas budžeta!??

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 17:59, pirms 16 gadiem
Buku Stjopa katru gadu pārtērē budžetu, sponsorus nekad nav meklējis, uz spēlēm nenāk, jo neinteresē tikai nez kapēc viņš ir Buku prezidents jau padsmit gadus..

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:05, pirms 16 gadiem
Kalvītis der visur- Lattelekom padomē, Dinamo vadības stūres= UNIVERSĀLS

RIEBJ!!! p*zdu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:08, pirms 16 gadiem
pimpji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:09, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: tikai ne kalviti, lai ir kautvai kirovs, koziols un kirovs ir hokeja entuziasti kas butu ar mieru atdot pedejo kapeiku hokejam bet kalvitis ir tikai biznesmenis un kad vins redzes ka ar dinamo nevar nopelnit tad dinamo vienkarsi nogrims
Kirovs hokejaa peedeejo kapeiku? Yeah Right... Nav jau Indriksons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 18:10, pirms 16 gadiem
Veči viss būs kedā vai nebūs nemaz!!!

Ivar, par to akciju pārdošanu runājot.. es esmu par 100% pārliecināts, ka Viestura akcijas sadalīs savā starpā tā ir normāla prakse biznesā, un visticamāk tas ir ietverts līgumā, ka pirkuma pirmtiesības ir jau esošiem akcionāriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:13, pirms 16 gadiem
nu ko var riet, viiri ir ielikushi konkreetas naudas, un domaa ka kaac gribees tos mio taa palaist pa veejam??? man domaat ka kokam ir 2 gali, un liekas ka iisteniibaa shitaadi klubu prezidenti ir tikai izkaartnes, pastiamies no otras puses, kluba prezidenc bijushais premjer(ilglaiciigaakais), taatad lieta nopietna, un kas zin, var arii kaadu lielu krievu sponsoru nograabt.
dziivosim redzeesim!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:18, pirms 16 gadiem
Vai nu Viesturs jūt ka paliek švakāk ar naudām, vai arī tas ir Kiras pirksts.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:18, pirms 16 gadiem
Šāds gājiens papildus fanus nepiesaistīs!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-31 18:20, pirms 16 gadiem
Kad Viesturs vislaik teica, ka Dinamo ir biznesa projekts, es neticēju, manuprāt tā bija acu aizmālēšana galvenajiem naudas dalītājiem, jo galvenais bija hokejs. Ok, cik saprotu Viesturam nesanāca piesaistīt sponsorus, pats atzina, prasīja pa daudz, vēl viena lieta trakais brauciens uz Somiju, viennozīmīgi lētāks prieks būtu bijuši piņķi. Manas domas, dinamo valde ir ieņēmusi galvā, ka nākamsezon izdosies piesaistīt sponsorus, kas dos kaut cik sakarīgu ieguldījumu kluba budžetā, un biļešu cenas tiks paceltas pa kādiem diviem trijiem latiem, viņu mērķis būs lai budžets būtu maksimāli tuvs nullītei. Protams Savicka izgājiens pēdējā spēlē, arī nospēlēja savu lomu, bet pasakiet man lūdzu ir kaut viens cilvēks, kas nostātos Savicka pusē? Un vispār nebūtu nekāds brīnums, ja izrādītos, ka Savickis pats ir izrādījis iniciatīvu kāpt uz ledus. Vispār ko es gribu teikt, es esmu tikai un vienīgi par hokeju, bet redz šitāds hokejs bez naudas nav iedomājams un kā zināms, kur nauda, tur morāles nav!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-31 18:23, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Cien,RD līdzjutēji!
Neķeriet kreņķi, jo dzīvē tukša vieta nemēdz palikt! Ja neticiet,tad iebāziet pirkstu ūdenī, un pēc tā izvilkšanas no turienes paskatieties vai ūdenī palika caurums! Tāpat arī šajā gadijumā-nebūs Koziols,tad būs cits cilvēks, kas stutēs to komandas finansu būšanu! Varbūt ar ne tik grandioziem plāniem,bet normāliem,šī brīža ekonomiskai situācijai atbilstošiem!
Neliels piemērs no tā,ka dzīvē tukšu vietu nemēdz būt!
Kad 1982. gadā atsita pedāļus Brežņevs, tad visa tauta domāja,ka karš ar štatiem ir neizbēgams, bet kā zināms,tad ne karoja ne kā! Tieši otrādi, viss kļuva daudz optimistiskāk!
Tu te nesmirdini gaisu liepājniek, skaiti labāk savus liepājniekus (nekādi nevari pareizi saskaitīt cik tad spēlē izlasēs) Gan bez tevis te Rīgā tiks galā

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:36, pirms 16 gadiem
a kas viņu atlaida?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:38, pirms 16 gadiem
Resnais Kalvītis noteikti pazeminās KHL prestižu... kaut kā nezin kā, bet pazeminās...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:42, pirms 16 gadiem
nu kota Koziols ir netā izdarijies ka šis nu ir patriekts ,tur jau vajadzēja to Savicki patriekt par viņa cūcisko rīcību pret Maskavas Dinamo spēlētāju pēdējā spēlē,Koziols vismaz atvainojās Maskavietim par tādu rīcību ,bet Savickis ir lox

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:44, pirms 16 gadiem
k44 rakstīja: Pagaidām izskatās, ka Viesturs R2000 centīsies glābt - "No hokeja Koziols gan nedomā aiziet, turpinot darboties ar hokeja komandu "Rīga 2000", aģentūrai BNS apliecināja Koziols.
Ja tā tad es tik par to būšu priecīgs (jo Vieča ta labos pats savu kļūdu - R 2000 izputināšanu) un, domāju, no tā iegūs arī LV hokejs kopumā!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-31 18:48, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Interesanti par kādiem grēkiem Viesturim būtu jāpamet savs amats? Par to ka klubs tik labi nostartēja? Ja sāksies dalīšana,ne pie kā laba tas neatvedīs! Būs vien Abragam taisnība par to ka mūsējie pat suņa kaulu nesadalītu,kur nu vēl kluba uzturēšana un atīstīšana!Kalvīti par viņa treknajiem gadiem vispar derētu patriekt no valsts ar vilka pasi!
Bet vai Tu saproti,ka šis projekts tika izveidots pretēji visiem biznesa jēdzieniem t.i. bez kādas tirgus izpētes,savlaicīgas sponsoru piesaistes, un citām lietām,kas saistītas ar labiem biznesa priekšnosacijumiem!
Sanāca daži džeki kopā un uzplika entuziasma pamata uzcirta klubu, kas tagad izrādās švirkst pa visām vīlēm!
Es šo RD projektu salīdzinātu ar teiksim tādu variantu,kad sanāk daži naudīgi veči un izdomā atjaunot RAF vai VEF! Neveicot nekādu izpēti vai šo rūpnicu produkciju kādam vajadzēs vai nē, tie rauj augšā vecos PSRS laika monstrus! Kad sāk izlaist gatavo produkciju,tad izrādās,ka LV tirgus priekš noieta par mazu,bet RU un Eiropas tirgum klāt nevar tikt, jo viņiem pašiem tādas produkcijas ir gana+aizsargā savus tirgus!
Secinājums-pirms kaut ko dari,tad izdomā kam tas būs vajadzīgs!

     [+] [-]

, 2009-03-31 18:51, pirms 16 gadiem
Nezinu Vai Tas Bija Pareizs Lemums!

     [+] [-]

, 2009-03-31 18:51, pirms 16 gadiem
ITERA nopirka vina akcijas...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 18:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bet vai Tu saproti,ka šis projekts tika izveidots pretēji visiem biznesa jēdzieniem t.i. bez kādas tirgus izpētes,savlaicīgas sponsoru piesaistes, un citām lietām,kas saistītas ar labiem biznesa priekšnosacijumiem!
Sanāca daži džeki kopā un uzplika entuziasma pamata uzcirta klubu, kas tagad izrādās švirkst pa visām vīlēm!
Es šo RD projektu salīdzinātu ar teiksim tādu variantu,kad sanāk daži naudīgi veči un izdomā atjaunot RAF vai VEF! Neveicot nekādu izpēti vai šo rūpnicu produkciju kādam vajadzēs vai nē, tie rauj augšā vecos PSRS laika monstrus! Kad sāk izlaist gatavo produkciju,tad izrādās,ka LV tirgus priekš noieta par mazu,bet RU un Eiropas tirgum klāt nevar tikt, jo viņiem pašiem tādas produkcijas ir gana+aizsargā savus tirgus!
Secinājums-pirms kaut ko dari,tad izdomā kam tas būs vajadzīgs!
Paveero kur ir vini un kur atrodies tu.

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:01, pirms 16 gadiem
Lipmans Čempions! Play offos uzvarēja!!!

O.Benders var viņam ūdeni pienest!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 19:01, pirms 16 gadiem
edijs7 rakstīja: Paveero kur ir vini un kur atrodies tu.
Kā Tu zini kur esmu es????

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 19:03, pirms 16 gadiem
ļoti nepatīkami, ka Koziols vispār vairs nebūs Dinamo projektā! Tas tiešām tā diezgan savādi!

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:06, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Nu vismaz labi, ka tas. Interesanti, kā RD risinās fārma jautājumu? Nu ar Koziolu tagad būs grūtāk, laikam būs tad LM. Nu ko, Latvijas cempionāts vēl nekad nebūs bijis tik principiāls hokeja attīstībai viss var sanākt tikai par labu
Nu ja! Teorētiski jau Vieča tagad var uzstutēt atpakaļ tīri labi R 2000 un tad vairs ne pa čomam vai "draugam", bet kā divām neatkarīgām vienībām noslēgt sadarbības līgumu ar RD!

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā Tu zini kur esmu es????
var jau sajust ka esi ieziepējies...

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:09, pirms 16 gadiem
O,tas jau izskatās pēc īsteniem latviešiem.Sakašķēties un sacūkot
kaut ko labu.Ir tik ļoti žēl.Dinamo bija vienīgais prieks šajā drūmajā laikā.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 19:10, pirms 16 gadiem
deam.. sakuma likas nu i vsjo, hokjis atkal bus tikai maija uz PČ. bet ja ta padoma, nav tas sliktakais varjants... visu nosaka naudinja + regularaja bijam 10 vieta... tatad sponsori naks... un ticiet man sponsoriem bus pie kajas, kas ir pie stures, ka tik naudinja ienaktu... taka, dzivosim, redzesim nedomaju, ka ir verts tag kko zagjet, vel pat nekas nav zinams, kas tad isti galu gala viesisha vieta sedes! Ja bus Kalvisha kungs un acimredzami laidis uz grunti RD, tad sho nekada apsardze nenosargas...

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:15, pirms 16 gadiem
Gan jau runa iet par nākošo sezonu un kāds bija piedāvajies variantu kur "izrakt" naudu, bet Viesturam sava varianta nebija, tikai iepriekšejie mīnusi.
tas kurš piedāvāja savus sponsorus arī būs prezidents

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 19:15, pirms 16 gadiem
mhartinsh rakstīja: Protams Savicka izgājiens pēdējā spēlē, arī nospēlēja savu lomu, bet pasakiet man lūdzu ir kaut viens cilvēks, kas nostātos Savicka pusē?
Pēc tā Jurkas izgājiena te pus eSports bija Savicka pusē.... hui..ja ka tā ir necieņa pret pretinieku komandas spēlētāju! Vajag taču pa pjanku "pazīmēties"!!! Tādā ziņā Viečam paldies, ka šis vismaz pēc tam aizgāja uz MD ģerbtuvēm un atvainojās un atdeva to balvu....

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:15, pirms 16 gadiem
Reksis rakstīja: O,tas jau izskatās pēc īsteniem latviešiem.Sakašķēties un sacūkot
kaut ko labu.Ir tik ļoti žēl.Dinamo bija vienīgais prieks šajā drūmajā laikā.
Nekas taču nav beidzies. Būs kāds cits valdes priekšsēdētājs un mazliet savādāks akcionāru saraksts, tas arī viss. Tagad ir sacelts tāds tracis, it kā te lielākajai daļai šīs izmaiņas būtu dzīvības un nāves jautājums veči izdomāja vairs nedalīties ar savu rotaļļietu un paprasīja Viesturu aiziet no savas smilšu kastes

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:16, pirms 16 gadiem
ja šitaa cuuka savu šņukuru iebaaziis dinamo nu tad pizdet.prot latvijaa izbojaat visu labo

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:19, pirms 16 gadiem
Viesturs bija laaga vecis...,gan jau vins zin ko darit?!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 19:21, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: ļoti nepatīkami, ka Koziols vispār vairs nebūs Dinamo projektā! Tas tiešām tā diezgan savādi!
Viņš arī vairs nav Dinamo projektā! Izlasi kārtīgi pēdējo raksta rindkopu!

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:23, pirms 16 gadiem
Kamdel tas bija vajadziigs, ATPAKAL Koziolu....!
Tikai ne Kalviiti , vinsh ir burtiski cuuka!!!

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:25, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Interesanti par kādiem grēkiem Viesturim būtu jāpamet savs amats? Par to ka klubs tik labi nostartēja? Ja sāksies dalīšana,ne pie kā laba tas neatvedīs! Būs vien Abragam taisnība par to ka mūsējie pat suņa kaulu nesadalītu,kur nu vēl kluba uzturēšana un atīstīšana!Kalvīti par viņa treknajiem gadiem vispar derētu patriekt no valsts ar vilka pasi!
bieži tas nenotiek, bet šoreiz es tev piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:31, pirms 16 gadiem
Koziols bija R2000 prezidents, RD prezidents, bet nekur nav pabeidzis iesākto, tas laikam arī ir cilvēka raksturojums...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 19:32, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tu latu par biļeti uz LM nevari atļauties, skaidrs, kur tu esi - dziļi d..sā.
secinajums vnk psc

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 19:33, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā Tu zini kur esmu es????
Nav jauzvar "extrasensu cinaas" lai izsecinaatu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:40, pirms 16 gadiem
edijs7 rakstīja: Nav jauzvar "extrasensu cinaas" lai izsecinaatu.
A,kapec Tu esi edijs7 ?

  -4 [+] [-]

, 2009-03-31 19:40, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tu latu par biļeti uz LM nevari atļauties, skaidrs, kur tu esi - dziļi d..sā.

Jā, es esmu dziļā pakaļā,jo man jaiet uz hokeju ar ielūgumiem!

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:41, pirms 16 gadiem
Tūlīt sāksies Rīgas Dinamo TREKNIE gadi, un, tad sāksies kas? -> KRĪZE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 19:43, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Nu nez, nez, izskatas, ka šķiršanās ir bijusi diezgan nemierīga, lai tagad tā jauki sadarbotos. Šitais vispār tagad ir ļoti interesanti - kā RD atrisinās fārma problēmu, vai tās nebūs RD pirmās grūtības tieši hokeja operāciju ziņā. Koziolam te ir savi trumpji - komanda, infrastruktūra, bāze. No jauna Rīgā komandu priekš RD fārma taisīt? Kurā hallē, uz kuras komandas bāzes? Vienīgā halle imho ir Volvo. Kur spēlēt? LAC? Par zemu līmenis. Uzreiz taisīt komandu priekš BAC? Nepajokam lēciens izmaksu un līmeņa ziņā. Bet varbūt tomēr par nelielu, bet taisnīgu samaksu vienosies ar R2000? bet tādā gadījumā lētāk būtu bijis nechakarēt attiecības ar Koziolu. LM? Izkatās visticamākais variants. Nu hvz, tad jau redzēs
Lai metas ar BEBRU Juri kopaa! Kaut gan Jurkam smags raksturins...

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 19:43, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Jā, es esmu dziļā pakaļā,jo man jaiet uz hokeju ar ielūgumiem!
no draugu ielugumiem ka shie izmaksa hokji?

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 19:44, pirms 16 gadiem
strops-e rakstīja: Tūlīt sāksies Rīgas Dinamo TREKNIE gadi, un, tad sāksies kas? -> KRĪZE
Nav vēl nekur teikts, ka resnais būs par prezidentu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 19:48, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Nu nez, nez, izskatas, ka šķiršanās ir bijusi diezgan nemierīga, lai tagad tā jauki sadarbotos. Šitais vispār tagad ir ļoti interesanti - kā RD atrisinās fārma problēmu, vai tās nebūs RD pirmās grūtības tieši hokeja operāciju ziņā. Koziolam te ir savi trumpji - komanda, infrastruktūra, bāze. No jauna Rīgā komandu priekš RD fārma taisīt? Kurā hallē, uz kuras komandas bāzes? Vienīgā halle imho ir Volvo. Kur spēlēt? LAC? Par zemu līmenis. Uzreiz taisīt komandu priekš BAC? Nepajokam lēciens izmaksu un līmeņa ziņā. Bet varbūt tomēr par nelielu, bet taisnīgu samaksu vienosies ar R2000? bet tādā gadījumā lētāk būtu bijis nechakarēt attiecības ar Koziolu. LM? Izkatās visticamākais variants. Nu hvz, tad jau redzēs
Vispār jau RD tagad ir pazaudējuši (atlaiduši) ne tikai prezidentu, biznesa partneri, bet arī komandas treniņbāzi!!! RD jau treniņhalle bija Piņkos! Šaubos vai tagad Vieča šos "pa draugam" tur laidīs! Iespējams, ka RD tagad lētāk būs trenēties Liepājā vai Ogrē...... Nu ok! Vēl Volvo ir, bet LSPA nav nopietna treniņbāze...vismaz ne priekš tādas komandas kā RD!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:50, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vispār jau RD tagad ir paaudējuši (atlaiduši) ne tikai prezidentu, biznesa partneri, bet arī komandas treniņbāzi!!! RD jau treniņhalle bija Piņkos! Šaubos vai tagad Vieča šos "pa draugam" tur laidīs! Iespējams, ka RD tagad lētāk būs trenēties Liepājā vai Ogrē......
Kā rīdzenieki pārdzīvos,ja tagad būs Liepājas Dinamo??

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 19:50, pirms 16 gadiem
Nezinu ko jūs lielākā daļa par to Kalvīti muldat, tikai dēļ politikas? Nevajag aizmirst viņa devumu sportā, īpaši hokejā, kur viņš principā skaitās cilvēks kurš izveidoja bērnu un jaunatnes hokeja līgu un daudz ko citu hokeja sakarā. Tieši Kalvītis bija realākais pretendents uz LHF prezidenta amatu! Bet beigās par prezidentu kļuva mums visu zinamais Lipmans. Liela daļa no jums, man liekas to nemaz nezin, jo gluži vnk vēl ratiņos braukajās. Es personīgi neņemtos spriest un salīdzināt Kalvīša politiskās darbības ar to kāds viņš varētu būt sporta funkcionārs! Ne jau katrs, kas ir labs vienā joma būs tik pat labs citā! Šinī gadijumā sportā kaut ko paveica, politikā salaida visu pi.p.ēs.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 19:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā rīdzenieki pārdzīvos,ja tagad būs Liepājas Dinamo??
Kad sapnjo aizver acis un liecies chuchet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 19:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā rīdzenieki pārdzīvos,ja tagad būs Liepājas Dinamo??
Sauks par Liepājas "čekistu kantori"!!! Būtu labi, ja tad vēl arī jūs visu RD vadību pie sevis ņemtu! + būtu jums fiksi vsmaz 5-6 K vietīga halle jāzubliež! Redz' KHL norma un atlaides šie reti kam dod!

     [+] [-]

, 2009-03-31 19:57, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: sakas treknie gadi dinamo
Man jau patīk,ka Koziols visu sezonu braucis RD līdzjutējiem pa ausīm,ka šis ir baigi krutais biznesa projekts,kur katrā spēlē skatītāji ieliek šiem kabatā n-tos tūkstošus, bet beigās izrādās ka sausais atlikums no biznesa ir caurums no barankas jeb 1.Mio. deficīts! Tomēr tas netraucē līdzjutējiem (vismaz eSportā) viņu aizstāvēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 20:00, pirms 16 gadiem
Jo tālāk, jo trakāk! Kalvīti??? Āzi par dārznieku... Salaida valsti grīstē, tagad ķersies pie pēdējā, kas mums vēl atlicis - hokeja

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:00, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Sauks par Liepājas "čekistu kantori"!!! Būtu labi, ja tad vēl arī jūs visu RD vadību pie sevis ņemtu! + būtu jums fiksi vsmaz 5-6 K vietīga halle jāzubliež! Redz' KHL norma!
Labāk jau nē,jo liepājnieki tāda pieticīga tauta,kas apmierināta ka viņu komanda ar savām budžeta iespējām spēlē tur kur tie patiešām var ko sasniegt!
Lai grandiozie Tomasa Manna utopijas plāni paliek rīdzeniekiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 20:02, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Ta padomājot, par treniņu bāzi un pārējo, RD bojāt attiecības ar Koziolu galīgi nebija prāta darbs. tur tomēr Koziols šo to pozitīvu Rīgā ir sastrādājis. Bet neticu, ka pārējie bonzas par šo nav padomājuši. Ja gadījumā patiešam nav ņēmuši vēra, tad arī RD ilgi neizvilks. Bet bez Koziola - vai tur ir palicis kāds, kas kaut ko reāli saprot no hokeja kluba darbības principiem?
Nu Viečas "brigāde"- Sejējs, Simsons un co jau vel ir palikuši (ceru arī, ka paliks)! Tie jau, manuprat, bija galvenie melnā darba darītāji! Jo ja vēl tos palaidīs, tad priekš RD tiešām varēs "atzvanīt bēru zvanus"....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 20:04, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: cilveeks jaaredz. neko vins taapat nedariis. gaaja. savu celju caur liikjiem. tas, ka naudas pa pilnam (velns vinj zin no kurienes? kaut gan var paspriest arii par to) nav jau jaabuut par prezidentu sporta veidaa, no kura maz ko saproti. to, ka es miilui hokeju, tas jau nenoziimee, ka man jaabuut prezidentam. tur ir NAUDAS (netiiras) lietas
Nu tad kad Kalvīts pirms tam ņēmās pa hokeju viņš jau vēl nebija politiķis, tas viss notika pēc tam! Gan naudas zagšana un valsts gremdēšana! Pirms tam parasts cilvēks kurš diezgan daudz paveica hokejā! Es personīgi gribetu redzēt, kādi būtu rezultāti ja Kalvītis kļūtu par RD prezidentu! Gribetu cerēt, ka ne tādi kā politikā!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 20:05, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu Viečas "brigāde"- Sejējs, Simsons un co jau vel ir palikuši (ceru arī, ka paliks)! Tie jau, manuprat, bija galvenie melnā darba darītāji! Jo ja vēl tos palaidīs, tad priekš RD tiešām varēs "atzvanīt bēru zvanus"....
Koziols atstājis ienaidnieku aizmugurē ,,piekto kolonu'', kas piebeigs Koziola neizdarīto!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 20:05, pirms 16 gadiem
Ja ieliksiet Kalviiti, es vairs uz Dinamo speeleem nenaakshu. Un taa domaa ne tikai es ... Viela paardomaam ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:08, pirms 16 gadiem
Latvijā normāliem cilvēkiem grūti noturēties amatos. Kalvītis it kā grasās aiziet no aktīvās politikas, tagad Dinamo pelnīs maizi. Nožēlojami katrā ziņā tas viss.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 20:10, pirms 16 gadiem
Teacher's rakstīja: Jo tālāk, jo trakāk! Kalvīti??? Āzi par dārznieku... Salaida valsti grīstē, tagad ķersies pie pēdējā, kas mums vēl atlicis - hokeja
Tu sajauci! Āzis-dārznieks no dārza jau prom,bet tagad nāks ruksis,kas arī velas parakņāties pa dārzu, cerībā atrast vismaz kaut ozolzīli!

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:12, pirms 16 gadiem
Cienu visus Rīgas Dinamo hokejistus, apkalpojošo personālu, menedžerus, trenerus u.t.t. No augstākās vadības cienīju Viesturu, diemžēl sakarīgi domājošiem cilvēkiem tur vietas nav. Domāju kopš šī brīža kluba līmenis ies uz leju. Ja Dinamo prezidents būs Kalvītis Dināmo spēles klātienē neskatīšos. Paldies Viesturam par paveikto, šī bija neaizmirstama sezona.

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:13, pirms 16 gadiem
buzz rakstīja: Ja ieliksiet Kalviiti, es vairs uz Dinamo speeleem nenaakshu. Un taa domaa ne tikai es ... Viela paardomaam ...
Te nu bija, domāju ka fanojat par hokeju- izrādās ka par RD prezidentu. Domādams neizdomāsi!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 20:15, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Koziols atstājis ienaidnieku aizmugurē ,,piekto kolonu'', kas piebeigs Koziola neizdarīto!
Izskatās, ka Tev te drīz būs pilns ar jauniem "draudziņiem".... kas un "cūkmena projektu" vairs neies! Fani ibio....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 20:17, pirms 16 gadiem
KNIFSS rakstīja: Te nu bija, domāju ka fanojat par hokeju- izrādās ka par RD prezidentu. Domādams neizdomāsi!!!
Ko Tu "pavasara faniem" padarīsi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 20:18, pirms 16 gadiem
Diez kas nav,nezinu visus sīkumus kas un kā,bet uzskatu,ka koziols bija īstais cilvēks prezidenta amatā..nu galvenai,lai neieceļ Kalvīti vai vēl kādu tamlīdzīgu,kuram 1ajā vietā būs iebāzt savā kabatā pēc iespējas vairāk naudu un par hokeju būs nospļauties :/

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 20:19, pirms 16 gadiem
jagaida nakama sezona, lai var visiem shitiem zagjetajiem teikt, ka esat pieaugushi cilveki ar berna domashanu, no serijas - viena tante teica... kada alle rata sta4rpiba, kas pie stures? ja komanda speles un nebus problemu,tad pie stures lai ir kau kaiminju anna, vai zimbabves bananu pardevejs, komanda nespeles un viss ies uz grunti, tad ari zagjesiet... neesu par kalviti un neesu pret... man po, lai jav zog, ka tik klubs iet uz augshu un attistas, ar savam tradicijam un vertibam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 20:22, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Izskatās, ka Tev te drīz būs pilns ar jauniem "draudziņiem".... kas un "cūkmena projektu" vairs neies! Fani ibio....
Man būs liels kauns par tādiem psiholoģiski nenoturīgiem draugiem!
Ja Ruksītis kļūdams par prezi izdarīs brīnumu,un ieraus to klubu atkal atpakaļ aprītē labā līmenī,tad tie draugi atkal apmetīs kažoķeli otrādi!
Kažoķeļa mētātāji netiek cienīti ne pie savējiem,ne pie pretiniekiem!

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man jau patīk,ka Koziols visu sezonu braucis RD līdzjutējiem pa ausīm,ka šis ir baigi krutais biznesa projekts,kur katrā spēlē skatītāji ieliek šiem kabatā n-tos tūkstošus, bet beigās izrādās ka sausais atlikums no biznesa ir caurums no barankas jeb 1.Mio. deficīts! Tomēr tas netraucē līdzjutējiem (vismaz eSportā) viņu aizstāvēt!
Koziols nekad nav blaavis ka 1maja gada strada ar pelnu, bet kam tas interese vaine? Ka tik kko sabraukt RD un izlikties pec iespejas gudrakam.

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:27, pirms 16 gadiem
tads jav ir tas tipiskais LV fans... pie RD stures Kalvitis, tatad uz spelem neishu! RD zaude, tatad komanda sudiga, nav verts na skatities, ne iet. ka RD saks vinnet un ies uz augshu, ta momenta bus ooo kalvitis labs, pacela RD un shi saka spelet un radit klasi, RD sak vinnet, ooo pi*data komanda RD the best!

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:27, pirms 16 gadiem
RUK RUK RUK, Rīgas Dinamo gaidāmi 7 "treknie" gadi?

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:27, pirms 16 gadiem
Kāda sakritība. Te tiko Lipmans pēkšņi parādās ar ziņu ka par 90% Rīgas Dinamo spēlēs ar Floridas Pantērām. un Koziols izlido no Dinamo kluba.

un tagad pie jebkurām negatīvām ziņām un lēmumiem, Kira stāstīs, ka atvedīs Floridas Panteras uz Rīgu.

Tas tikai apliecina, ka nekur vecas Kira nebija atgājis malā no Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:30, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Ko Tu "pavasara faniem" padarīsi...
Ne tur fani ne politiķi, palasa citu kom. apgrāpsta svarīgāko un izsaka ārkārtīgi gudras tjipa savas domas.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-31 20:32, pirms 16 gadiem
Tas jau bija gaidāms, ka pirms dažiem mēnešiem Savickis sāka ar Kirovu brāļoties, kaut arī vēl rudenī Savickis Kirovu nogānija presē, nosaucot to par meli un nabadzīgu pi pī. Bet tagad jau lielie draugi.
Nu jā. Un viss izskatās, ka Kalvīti tomēr bīda par Dinamo prezidentu. Vecajam čekistam Savickim Koziols sen jau nav paticis. Un tad vēl Viesturs palaida muti par to Savicka pretīgo gājienu Dinamo pēdējā spēlē, nepasniedzot balvu labākajam spēlētājam, bet gan tiesnešiem. Nu kā miežagrauds Savikcim acī bija lecīgais Koziols. Tāpēc labāk to nomainīt pret resnu, pakalpīgu cūku un Latvijas nodevēju, kurš saimniekam laizīs ne tikai roku, bet...
Ja Kalvītis kļūs par Dinamo prezidentu... Nu tad vairāk neiešu uz hoķji. Turklāt nebūs jau arī uz ko iet, jo Kalvītis nolaidīs šo komandu, tāpat kā nolaida uz grunti Latviju.
Koziols vismaz pats varēja uzspēlēt hokeju, bet ko var Kalvītis? Vai viņš kaut ko sajēdz? Izņemot to, ka dēli ārzemēs mācās un spēlē hokeju. Tā vietā lai atstātu naudu Latvijas izglītībai un Latvijas hokeja skolām, Kalvītis visu maksā ārzemēm. Laikam jau nevēlas, lai dēli redz, kas palicis pāri no Dzimtenes, kur viņa tēvs paplosījies, septiņus treknos gadus solīdams.
Un tad vēl tas paziņojums par aiziešanu no politikas. Gļēvulis! Īsts goda vīrs, sataisījis mēslus, tos arī izstrebj, bet Kalvītis, redz, visu pamet. Kauns un negods!
Ar Dievu, Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:33, pirms 16 gadiem
bet ja Normunds Sejejs paliks prezidenta amata tad tas nebus slikti. Vinsh tomer sajedz hokeja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 20:33, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja Ruksītis kļūdams par prezi izdarīs brīnumu,un ieraus to klubu atkal atpakaļ aprītē labā līmenī,tad tie draugi atkal apmetīs kažoķeli otrādi!
Kažoķeļa mētātāji netiek cienīti ne pie savējiem,ne pie pretiniekiem!
Es patiesībā neredzu kapēc, lai Ruksis būtu sliktāks prezis nekā Vieča?! Veiena lieta ir valsti dir..ā nolaist (reāli premjeram nekāda materiālā atbidība par to nav jānes... tikai politiskā), bet pavisam cita lieta ir nolaist "pa burbuli" biznesa projektu, kur naudu ir ielkuši nopietni onkuļi un kuri ir uzticējušies tev to projektu vadīt, organizēt,"kruķīt".... Tad tas pat var beigties stipri sliktāk nekā ar pliku vēlētāju balsu zaudēšanu.... Domāju ne man tev tas jāstāsta, bet to izskatās, ka liela daļa jauniešu vēl nesaprot! Domāju, tieši tagad Ruksis dabūs rauties (un rausies) vaiga sviedros, lai pierādītu kopīgā biznesa projekta korišiem, ka viņš nav "pērnais" un ir "īstā kandidatūra".....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 20:33, pirms 16 gadiem
es labprā kalvīti redzētu karājamies striķa galā, nevis RD prezidenta krēslā D:

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:34, pirms 16 gadiem
Nav jau tikai pavasara hokeja fani. Viesturs savu darbu darīja ar degsmi un rezultāts bija acīm redzams, tāpēc arī piķis netika žēlots. Viņš arī ir šī projekta īstais autors. Neko nepadarīsi ja nav ticības Gunčam, Kalvītim un Lipmanam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 20:37, pirms 16 gadiem
cherips rakstīja: iemesls tads ka pedeja spele pret maskavas dinamo J.Savckis neiedeva balvu par maca labako speletaju maskavietim....
Koziols aizgaja izrava balvu no rokam Savickim un aizgaja uz maskaviesu gerptuvem atdot balvu...
Savickis par to uzedas uz Koziola
Tā nu tas ir - kas maksā, tas pasūta mūziku. Tikai Savicka kungam būtu jāatceras, ka ar naudu vien mūzika var nesanākt. Sīks, ļaunatminīgs un kompleksains cilvēciņš ar zemu kultūras līmeni. Nedomāju, ka ikvienam, kurš nāks Viestura vietā būs viegli. Žēl, jo tā visa rezultātā cietīs vienkāršais RD līdzjutējs.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 20:38, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: kuraa, tad sezonaa rd nospeeleeja slikti?? : bijushi kritumi. tas nekas. bet, ja tu esi oranzais, tad priecaajies kaa tautu nolaida. es domaaju, ka vairaakumam ir riebums pret vinju. un negribeetos veel bojaat garastaavokli, kad vinju redzot buus valsts himna jaadzied
es par tam 8 spelem pec kartas. logjiski ka kritums. bet te jav katrs otrais bl*aaa, nemak spelet utt utjp... un es nav orandzais vsp politika nesaista tik liela mera,lai ietu un fanotu, vai vel trakak iestatos kada partija saprotu, ka riebums, ne tev vienigajam, neesu vinja aizstavis, bet kka besi, ka te katrs nak un zagje dzeku, pa pagatnes kljudam 1kart amata vinjsh nav ne stajies, ne apstiprinats, 2 kart, mok tik tiesham bus zajbis... ka bus talak, tad redzes un tad ari zagjes. nav ko te ekstrasencu cinjas sacelt kas bus, ja bus.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 20:47, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu, ka lai no sākuma paskatās un tad runā! A to te "īstie" fani savakušies un kaut ko rejās! Man vienalga kas būs prezidents, jo spēles laikā es skatos spēli, nevis domāju, kāds lo.s ir kluba prezidents, lai kā arī šitais beigsies, es ceru ka vismaz man Dinamo sagādās tādas pašas emocijas un prieku, ka iepriekšējā sezonā arī turpmāk. A tie kas dēļ viena draņķīga politiķa nenāks uz hokeju paši vainīgi- slimojiet tālāk!

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:48, pirms 16 gadiem
Es te tā padomāju...
Dažas nedēļas iepriekš Kirovs ar plašu žestu izteicās, ka LHF darīs visu, lai nepieļautu bankrotējušās Ogres ASK izjukšanu. Nu izskatās, ka plāns izdevies - Viesturs patriekts, Piņki vairs Dinamo nespīd, ko tad ņemt par fārmklubu? Protams, ka Ogri, ar visiem tiem krievu pensionāriem - hokeja kaušļiem un Kirova un Znaroka draugiem priekšgalā.
Priekškam vēl atļauties, ka ar Dinamo naudu tiek kaut kāds tur Rīga 200 sponsorēts. Tad jau labāk dot saviem čimiem, nevis tam blēdim Koziolam.
Nu tāds varētu būt jaunā Savicka drauga Kirova domu gājiens...

     [+] [-]

, 2009-03-31 20:59, pirms 16 gadiem
kaut kas līdzīgs bij arī ar Rīgu 2000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:06, pirms 16 gadiem
Viesturu izēda no Rīgas Dinamo, cilvēku kurš radīja ideju par kluba atdzimšanu un realizēja to!!! Ja viņa tur nav, tad visu gaišu, priekš manis vairs tāds klubs neeksistē, lai rukmārs viņu izrij, kā badīgs dzīvnieks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:10, pirms 16 gadiem
Ja nakamais prezidents buus kautkaads exchekists tad jums manu sezonas biletes naudu neredzet! Es saprotu ka dinamo varetu parverst par naudas izspiesanas no domes un valsts mashinu un kalvitis ka prezidents to loti labi varetu bidit!
Vienigi Irbe ka prezidents varetu mazliet reabilitet sho zaudejumu kads buus Latvijas hokejam Viesturs Koziols!
Interesanti kas bus RD farmklubs, redzesim vai R2000 ari nebeigs pastavet jo Koziolam shie suudi buus jau apriebushies!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:11, pirms 16 gadiem
snepsts rakstīja: Ja nakamais prezidents buus kautkaads exchekists tad jums manu sezonas biletes naudu neredzet! Es saprotu ka dinamo varetu parverst par naudas izspiesanas no domes un valsts mashinu un kalvitis ka prezidents to loti labi varetu bidit!
Vienigi Irbe ka prezidents varetu mazliet reabilitet sho zaudejumu kads buus Latvijas hokejam Viesturs Koziols!
Interesanti kas bus RD farmklubs, redzesim vai R2000 ari nebeigs pastavet jo Koziolam shie suudi buus jau apriebushies!
Gan jau farmā iebāzīs LM un sajās arī otru labāko Latvijas klubu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-31 21:13, pirms 16 gadiem
Varbut nakotne R2000 varetu sakt pamazam konkuret ar Dinamo ?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 21:14, pirms 16 gadiem
delpjero rakstīja: Varbut nakotne R2000 varetu sakt pamazam konkuret ar Dinamo ?
Ar šitādu attieksmi tikai Rīgas atklātajā čempionātā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 21:18, pirms 16 gadiem
rīgasdinamietis rakstīja: Viesturu izēda no Rīgas Dinamo, cilvēku kurš radīja ideju par kluba atdzimšanu un realizēja to!!! Ja viņa tur nav, tad visu gaišu, priekš manis vairs tāds klubs neeksistē, lai rukmārs viņu izrij, kā badīgs dzīvnieks!!!
Nu necepies, gan jau Koziols reanimēs "Pārdaugavu" un ar to sāks cīņu par Gagarina kausu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 21:24, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: irbe ilgi neizturees nelieshu baraa. vinsh ip ljoti godiigs un cieniijams cilveeks, kursh neliidiis shiis nekrietniibas
Jaa ,tev taisniba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 21:38, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: ja Tu zini cilveeku vai Tu vinjam iesi uzticeeties? diezeel taas pagaatnes kljuudas liidzshim turpinaas un nezin cik ilgi veel turpinaasies.
to mes daram katras veleshanas protams ka es vinjam neuzticos... bet ljaujiet vinjam paradit kas un ka... labak parbaudi un tad zagje, lai nav jabrauc auzas...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:39, pirms 16 gadiem
DINAMO PSC

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:39, pirms 16 gadiem
pipars2323 rakstīja: Da ko Jūs te cepjaties?Da Man piedrāzt,tāpat kā 99% Latvijas un RD fanu to cūkaspurnu-Kalvīti,bet tas ir pohuj ,kurš ir prezidents,jo no paša sākuma šim projektam var ielikt=naudas atmazgāšanas projekts!VK par daudz atmazgāja 1 miljonu par daudz vot i noņēma,bet Kalvītis vai H.U.J.ALVĪTIS IR PREZIDENTS ARĪ IR POH!
Vēlreiz atkārtoju,ka RD ir šajos gados sazagtās naudas atmazgāšanas perfekts projekts,un kamēr viss tas piķis netiks atmazgāts arī pastāvēs RD,bet tas resnais cūkaspurns ir tikai un vienīgi peška,jo ir stulbs kā zābaks,bet Koziols mācēja arī domāt!
Pa pēdējo rindkopu riktīgi ierēcos

     [+] [-]

, 2009-03-31 21:40, pirms 16 gadiem
pipars2323 rakstīja: Da ko Jūs te cepjaties?Da Man piedrāzt,tāpat kā 99% Latvijas un RD fanu to cūkaspurnu-Kalvīti,bet tas ir pohuj ,kurš ir prezidents,jo no paša sākuma šim projektam var ielikt=naudas atmazgāšanas projekts!VK par daudz atmazgāja 1 miljonu par daudz vot i noņēma,bet Kalvītis vai H.U.J.ALVĪTIS IR PREZIDENTS ARĪ IR POH!
Vēlreiz atkārtoju,ka RD ir šajos gados sazagtās naudas atmazgāšanas perfekts projekts,un kamēr viss tas piķis netiks atmazgāts arī pastāvēs RD,bet tas resnais cūkaspurns ir tikai un vienīgi peška,jo ir stulbs kā zābaks,bet Koziols mācēja arī domāt!
Nu Tu vecīt izliki žulti!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:56, pirms 16 gadiem
Prognozēta ziņa, bet skumji vienalga. Universālie trekno gadu treknie speciālisti tagad rullēs arī šeit. Vai tad k-kas (t.s. LV) jau pirms tam nav tā kā no ruk-ruku puses sačakarēts?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:02, pirms 16 gadiem
zanjux rakstīja: Diez kas nav,nezinu visus sīkumus kas un kā,bet uzskatu,ka koziols bija īstais cilvēks prezidenta amatā..nu galvenai,lai neieceļ Kalvīti vai vēl kādu tamlīdzīgu,kuram 1ajā vietā būs iebāzt savā kabatā pēc iespējas vairāk naudu un par hokeju būs nospļauties :/
Civ,riv zanjux
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:09, pirms 16 gadiem
Par A/S „Dinamo Rīga” valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāju padome iecēla Normundu Sējēju, kurš līdz ar to iecelts arī A/S „Dinamo Rīga” valdē Viestura Koziola vietā. Paralēli darbam A/S „Dinamo Rīga” valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāja amatā, Normunds Sējējs turpinās pildīt arī hokeja kluba Rīgas Dinamo ģenerālmenedžera amata pienākumus.

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:17, pirms 16 gadiem
Iemesls - Smags uzbrauciens sponsoriem, no privātiem avotiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:18, pirms 16 gadiem
esportam:

eu džeki, kad jūs iemācīsieties strādāt. Pirmkārt, šādu lēmumu pieņēma padome nevis valde, otrkārt, lēmums pieņemts pēc abpusējas vienošanās, nevis VK ir atstādināts, treškārt, pēdējā rindkopā teksts, ka bijsi arī valdē atkal ir sviests, jo valdes priekšsēdētājs ir arī prezidents!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:21, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Nu redz,nebija tomēr dūmu bez uguns.Notika tas kam bija jānotiek.Kārtējo reizi Koziols cīņā ar Lipmanu paliek jaņos.Brauc ciemos NHL,varbūt dabūjam pasaules čempi organizēt,RD izrādās neslikts biznesa projekts,nav ko Kaziolam maisīties pa kājām.
ja esi tik stulbs, tad nekomentē, lipmanam ar NHL nav nekāda sakara, tik cik cik ir sakars, ka viņa vergs ulmanis šim palīdzēja Koziolu no dinamo izēst. žīdus uz salaspili
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:24, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: bebri, ko tu domā par Ogri kā farmklubu? Ja tu saki dabro, tad varam sākt bīdīt štelli
palasi,BEBRIEM naudas nebuus - Aizsardzības ministrija pārtrauks sportistu atbalstīšanu

Publicēta: 21:07 31.03.2009.
Rīga, 31.marts, LETA. Aizsardzības ministrija (AM) pārtrauks sporta atbalstīšanu, paredz šodien valdībā pieņemtais lēmums.

Kā žurnālistiem sacīja AM valsts sekretārs Jānis Sārts, ministrija segs visas līdz 31.martam noslēgtās saistības, bet nākotnē atbalstu sportam vairs nesniegs.

Šāds lēmums saistīts ar izdevumu samazināšanu darbā pie budžeta grozījumiem. Pēc Sārta vārdiem, ministrijai nācies izvēlēties, vai nu turpināt atbalstīt sportu, vai arī saglabāt misiju Afganistānā.

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:26, pirms 16 gadiem
Nu nomierinājāties? Fani figova. Divas trešdaļas te tagad saka, ka vairs nejutīs par Dinamo, lai nu tā būtu. Rudenī pie pirmajām vinnēm visi korī atkal bļausiet "Dinamo, Dinamo" un slavēsiet Ruksīti, ka pacēlis komandu nebijušos augstumos un Kozi vairs neatcerēsities. Nu nebija no tā Koziola prezidents, nu nebija. Bizness ir bizness-nevari, nāks cits tavā vietā un izdarīs. Kaut kas jau bija jādara, mio iztrūkums ir mio iztrūkums+tā muldēšana vietā un nevietā+štelles apakšā, kurām Kozis maisīja. Neesmu ne par Kalvīti, ne par Kozi, ne par vienu, bet tomēr bizness ir bizness. Neko jau tādu viņš neieviesa, viss ir no NHL, kam arī tā būtu jābūt. Neviens jau mēs nezinam vai tās visas bija viņa idejas vai kāda cita. Novēlu Dinamo uzplaukumu, tikai uz šī uzplaukuma vajadzētu arī pārējo hoķi sakārtot, bet to jau laikam par daudz prasīt, jo tad būtu Leiputrija, bet tā nemēdz būt.

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:28, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: bebri, ko tu domā par Ogri kā farmklubu? Ja tu saki dabro, tad varam sākt bīdīt štelli
Jurka viens nepavilks,un cik ilgi var buut otrie?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:31, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: un cik ilgi var buut otrie?
Kamēr pastāvēs LM!

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:34, pirms 16 gadiem
Nu trakas lietas :hokejā Koziols atlaists, basketbola lideris Janups uz Rigas domes veleshanam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:41, pirms 16 gadiem
Viesturam līdzi aizgāja vēl vismaz 6 no komandas biroja. Tas tā - vnk precizējums. Dinamo ''dzims'' no jauna. Kas no tā iznāks, rādīs laiks.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:45, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tiēi tāpēc - ja R2000 nebūs farmklubs, tad var taisīt Ogrē nevis Liepājā, kur tāpat ir salīdzinosi stabils finansialais stāvoklis. Ogre tad saņemtu daļu finansējuma no RD, arī tuvāk un visādi citadi ērtāk.
kaapeec Ogree vai Liepaajaa, bet nevis Jelgavaa, Valmieraa vai Broceenos? Kaa reizi profesionaalais hokejs ienaaktu pilseetaa, kur taads patreiz veel nav.

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:45, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tiēi tāpēc - ja R2000 nebūs farmklubs, tad var taisīt Ogrē nevis Liepājā, kur tāpat ir salīdzinosi stabils finansialais stāvoklis. Ogre tad saņemtu daļu finansējuma no RD, arī tuvāk un visādi citadi ērtāk.
Vecīt,RD ir vajadzīgs tāds farms kurš var finansiāli patstāvīgi eksistēt,jo pretējā gadijumā viņi turpinātu sadarbību ar R2000! RD knapi var savu komandu uzturēt,un strādā ar mīnusiem,bet Tu domā,ka viņi vel stutēs farmu!
Nezinu,kā Latgalei ar finansēm,bet šķiet,ka iepriekšējā līmenī +/- budžetu šobrīd ir spējīgi saglabāt tikai LM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:54, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Neviens klubs Latvija nevar patstavīgi eksistēt Dinamo nepieciešamajā līmenī, ša vai tā kaut kas jāliek klāt. Ogrē nevis Jelgavā tapēc, ka Ogrē ir profesionāla hokeja kluba infrastruktūra un pieredze, tuvu Rīgai, var būt arī treniņu bāze
Hm,bet LM eksistē patstāvīgi un vel labākā nekā RD pagājušās sezonas farms R2000,un netikai hokeja klubs,bet arī futbola un sieviešu baskaetbola komanda,kas šobrīd cīnās par LSBL bronzas medaļām!
Tikai Dieva dēļ nepadomājat,ka es vēlos,lai LM būtu RD farms! Pasarg Dievs, liepājniekus no nelaimēm un RD!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:04, pirms 16 gadiem
Kalvīša dēls spēlēs tad noteikti Dināmo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:05, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Da labi, taiset to fārmklubu, kur gribiet. Veidojot fārmu ogre, tiktu saglabāts profesionāls hokejs visās chetrās esksitējošās BAC pilsētās. Interesanti, cik reizes RD galvenais treneris varētu redzēt farmu dzīvajā, ja tas būtu Liepājā
Bieži,jo ceļā ar autiņu uz Liepāju japavada trīs stundas,bet ja nenobruks lidojumi no Rīgas šajā sezonā,tad mazāk par stundu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:09, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: apsveicu ar sieviešu bbola panākumiem, bet fārmu līmenī uzturēt ir daudz grūtāk nekā neatkarīgu komandu ar skaidriem sezonas mērķiem. Ir liela kadru mainība, spēlētāju motivācijas svārstības utt. Gan jau ieraudzīsi ar laiku, ja paveiksies. Paskaties par ko Keramin belaros palika...
Ja būtu finansu stabilitāte valstī,tad es vel ticētu,ka RD varētu dot zināmu pienesumu LM hokeja sistēmai, bet pie patreizējās situācijas man tāda ticība nav!
It sevišķi tagad,kad RD komandas budžets pilnībā atkarīgs no GAZPROM labvēlības pret Itera un LV kopumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:14, pirms 16 gadiem
Biedri Savicki,paskaidro tautai savas tumšās darbības!!
Gribu dzirdēt īsto un pamatotu iemeslu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:15, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Trīs stundas? ar ko tu brauc?
Ar Mazdu!
Bet zinu cilvēkus,kas tos 200 km. nokapā 2-2,5,bet ir pat viens faķīrs,kas to iespēj 1,5 stundā!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:18, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tiem, kas domā, ka fārmklubs būs baigi forši, te var apmēram gūt priekštatu par sastāva mainību:
chicagowolves.com: Official Website of the Chicago Wolves...
KHL nav NHL, bet ideja ir stipri līdzīga. Kāpēc tad LM grib būt farmklubs? Viņiem baigi patīk, ka sastāvu rausta turp šurp? skaidrs, ka papildu finansējuma dēļ
Tieši tāpēc jau es un citi domājoši LM līdzjutēji negrib,ka LM ir RD farmklubs,jo negrib,lai atkārtotos R2000 liktenis,kas gan netraucēja R2000 vājajā sniegumā Koziolam vainot Vasiļjevu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 23:23, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Mans ātrākais ir 2h15
Es dzīvoju pēc principa-labāk 11:00 Rīgā, nekā 10:00 morgā! Itsevišķi pie mūsu ceļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:25, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kaapeec Ogree vai Liepaajaa, bet nevis Jelgavaa, Valmieraa vai Broceenos? Kaa reizi profesionaalais hokejs ienaaktu pilseetaa, kur taads patreiz veel nav.
Būtu jau labi, bet RD nebūs tie, kas rūpēsies par Latvijas profesionālo klubu skaita palielināšanu, drīzāk samazināšanu - šosezon mīnus R2000, nākamsezon - mīnus LM (vai bebri)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es dzīvoju pēc principa-labāk 11:00 Rīgā, nekā 10:00 morgā! Itsevišķi pie mūsu ceļiem!
veel nedomaa par morgu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:29, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: A es izbaudu BMW

Tad Tu arī no Boijevoj Mašini Varov mīlētāju sugas??
Labs auto,bet tagad ne sevišķi izdevīgs,jo baigā benzīna kapsēta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:32, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: veel nedomaa par morgu!
Ne tādā nozīmē,bet dzīves pieredze uz mūsu ceļiem liek būt piesardzīgiem!
Pērn salaužot stāvābolu ceļa Liepāja-Rīga bedrē nesoties uz 130 km/h. bojā aizgāja labs mans paziņa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 23:36, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: D burts un ciptunings. Pie mums tikai ir tādi slimi stereotipi
Par cik beidzot, kā visās normālās valstīs, arī pie mums dīzelis ir palicis lētāks nekā benzīns,tad jā!
Nezinu vai stereotips vai nē,bet tas ir fakts,ka pie mums BMW ir jauniešu auto,bet kā zināms,tad jauniešiem ātrumkārbā viens ātrums vienmēr par maz,kaut vai tur būtu 7 vai 8 ātrumi!

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:36, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Itsevišķi man nepatīk tā vieta kur gada laikā(puskilometra robežās) uzradās divi krusti
Vai pie Kaķeniekiem???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:40, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Man drīz 29. Jaunietis???
Tas jau ir tas pats normālākais vecums,kad gribās baudīt ātrumu!
Parasti gāzes pedālim ierobežojums iestājas apmēram ap gadiem 35!

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:41, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas jau ir tas pats normālākais vecums,kad gribās baudīt ātrumu!
Parasti gāzes pedālim ierobežojums iestājas apmēram ap gadiem 35!
cik tad Tev pasam? Gudri runaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:44, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas jau ir tas pats normālākais vecums,kad gribās baudīt ātrumu!
Parasti gāzes pedālim ierobežojums iestājas apmēram ap gadiem 35!
es pats ar Opeliti vanteeju un ir OK! Veel man BEBRS (talismans) vienmeer ir lidzi!

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:44, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Lidmašīna ,ja nemaldos, maksā ap čiriku
Lidmašīna uz Rīgu nav un nebūs. Čiriks bija tāpēc, ka tas viss tika dotēts, pašizmaksa ir daudz lielāka.
Vēl ir palicis tikai reiss uz Maskavu 3 x nedēļā.

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:44, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tieši tādēļ gribētos, lai LM paliek par patstavīgu klubu, ja ir iespēja. Cik saprotu, tad Ogrē klubs drīzāk, ka nebūs augstā līmenī nakošgad. Šādā situācijā kļūt par RD fārmklubu patiešām ir izeja un arī loģistiski ērtāk. Savāks labakos jaunos no dažādām komandām, atstās Kercu un Co par ģediem (tādi ir arī AHL, bez cerībām tikt uz NHL) un kapās pa belariem. Labi, tad jau redzēs kā būs, gan jau cilvēki tur domā kas un kā
Jā,priekš Ogres tā tiešām būtu sava veida iespēja izdzīvot, un Ker'ču&Co patiešām varētu atstāt lai dzenā jaunos, bet kā jau teicu,tad pēc pieejamā info spriežot,tad RD pagaidām pašiem sevi grūti pavilkt (1.Mio.parāds nerodas no labas dzīves), tad farmu izveidot viņiem rocība neļauj!

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:45, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: AAha
Kaut kur tur mans paziņa arī aizgāja bojā! Tieši Līgo dienā!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:45, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Kerča & co dziesma jau nodziedāta, lai ari cik labs bija vecajā RD. Cik viņiem atlicis kaut belaru līmenī 1-2g. maxsimums
Karcs un co ies pensijaa,kaada veel Baltkrievija!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:47, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: cik tad Tev pasam? Gudri runaa!
Neteikšu,bet man vel laiciņš līdz tam brīdim,kā saka reklāmā,kad sākās problēmas ar prostatu un naktī bieži jaiet uz WC!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:52, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Lidmašīna uz Rīgu nav un nebūs. Čiriks bija tāpēc, ka tas viss tika dotēts, pašizmaksa ir daudz lielāka.
Vēl ir palicis tikai reiss uz Maskavu 3 x nedēļā.
Oficiāli pateica,ka uz V-pili nebūs,bet par Liepāju vel nav dzirdēts! Kaut gan nebrīnos,ka arī uz Liepāju nebūs, jo izmaiņas Satiksmes ministrijas vadībā liek domāt,ka LV gaisa satiksme vairs nebūs galvenā prioritāte šai ministrijai!
Tad krievu Atlants varēs nodrošināt gaisa satiksmi ar Maskavu,un kā Liepājas ziņās teica,tad perpektīvā arī uz Kopenhāgenu un Hamburgu krievi nodrošinās reisus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:58, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Ivar, tu vari mēģināt uzmanīgāk apgūt ar hokeju saistīto informāciju un nesvaidīties nepārtraukti ar muļķīgiem tekstiem, tēlojot, ka esi baigi gudrs? 1 miljons nav parāds, bet summa, par kādu ir pārtērēts sākotnējais budžets. Zaudējumi ir vēl lielāki, jo neviens neplānoja bez zaudējumiem beigt pirmo gadu. Kopējie mīnusi varētu būt lielāki par 5 mil eiro
Lai arī mēs kā viņus nenosauktu (pārtērēta summa, budžeta deficīts vai vel kā savādāk) tā ir un paliek virs plānotā komandas budžeta izlietotā vai nepietiekošā summa, kas agrāk vai vēlāk ietekmēs jau tā plāno RD budžetu! Vistrakāk būs,ja vasaras vidū (kā pērn vasar bija ar bklubu ASK) izrādīsies,ka klubs nav izmaksājis algas spēlētājiem! Kaut gan Kozils Sporta studijā teica,ka ar algām problēmu nav, tomēr kas zin,jo viņš teica ka ar budžetu problēmas nav!

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:58, pirms 16 gadiem
Ha, ha... Irbi..
Diemzheeel shitaa lietinja atkal sabruks... BLAAAVIENS!!! kaadeelj gan taa vienmeer notiek??!!!?!?! Varbuut es nezinu visu ieksheejo virtuvi - bet, kur klaat ir Jurchix un Kirovs - tur notiek kapeik p.sh.na un INTRIGAS..
Kaa Latvijas izlasi hokii.. paskatamies atpakalj.. Kad nebija DINAMO - muuziigaas nemshanaas un bardaks... nekaadas stabilitaates.. Un, kad izveidojas DINAMO - kaada bija izlase!!! varu dereet, ka speeleetaajiem pashiem riebjas speeleet kaut kaada KIROVA un "aristokrāta" Savicka vadiibaa....

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:59, pirms 16 gadiem
Protams es arī esmu pārsteigts.Tur kur ož pēc lielās naudas vienmēr būs strīdi,intrīgas,mahinācijas.Man arī ir aizdomes par KIROVA roku.Man patika kā bija viss RD organizēts.Līdzjutējiem bija īstie svētki,visi bija eiforijā,gaidīja ar nepacietību katru spēli.Mani paziņas kuri bija aizbraukuši uz dažām spēlēm uz RĪGU bija sajusmā.Vai būs tik labi nākošajā sezonā,šaubos.

     [+] [-]

, 2009-04-01 00:02, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Daudz lielāki! Šie ir ļoti labi cipari pirmajam gadam vai salīdzinot ar krievu klubiem. Tur var būt viss budžets viens liels mīnuss, piemēram, mīnus 40 miljoni
Krieviem ir (bija) viens liels + hokeja saimniecībā,ka lielie onkas savām rotaļietām (komandām) vienmēr atmet (a) tik cik vajag, un nopirka tos spēlētājus ko gribēja, bet RD var atļauties tik cik var atļauties,jeb pareizāk sakot cik vietējais tirgus atļauj!

     [+] [-]

, 2009-04-01 00:02, pirms 16 gadiem
Pilniibaa piekriitu kanvit...

Manupraat ir taa - ja ar sirdi un dveeseli Tu nemies pa kaadu lietu - tad arii tas Tew nesiis auglus.. (un, manupraat, taa arii bija ar Koziolu)..
atnaks naakamie VADIITAAJI un pluksh vien buuus..
Buutu kruta, ja atrastos normaali vechi ar eiropeisku domaashanu un to prastjagu Savicki atbiidiitu malinaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-01 00:08, pirms 16 gadiem
Man jau skiet, ka Koziols ir cilveeks, kuram tieshaam interesee tas hokejs, bet ja vinja nebuus RD, tad RD buus CHAU. Ljoti ceru, ka kljuudos!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-01 00:13, pirms 16 gadiem
Savickis norādīja, ka Koziola atbrīvošanu nekādā veidā nevar saistīt ar izteikumiem masu medijos, kad viņš kritizēja Savicki par tā rīcību pēc sezonas pēdējās spēle, kad balvu, kas pienācās Maskavas "Dinamo" labākajam spēlētājam, "Dinamo" padomes loceklis pasniedza tiesnešiem. "Viņš [Koziols] vienā vietā izteicās, ka neatbalsta šādu rīcību, bet pēc kāda laika citā, ka to saprot, taču šādas lietas un izteikumi nevar ietekmēt šādu svarīgu lēmumu pieņemšanu," piebilda Savickis.

Viņš atzina, ka Koziolam līdz šim piederējušos 12,18% akciju iegādājusies "Itera Latvija", kam līdz ar to tagad pieder 51,20% a/s "Dinamo Rīga" akciju.

Otrdien a/s "Dinamo Rīga" padome arī skatījusi jautājumu par nākamās sezonas budžetu. "Izgājām cauri visām budžeta sadaļām, lai būtu skaidrība, cik tērēsim. Konkrētus lēmumus nepieņēmām, taču tagad ģenerālmenedžerim ir lielāka skaidrība, ar kādām summām varēs rēķināties spēlētāju iegādē, treneru atalgojumā un citās sadaļās," piebilda Savickis, sakot, ka nākamās sezonas "Dinamo" budžets būs apmēram līdzīgs šosezon tērētajām summām.

     [+] [-]

, 2009-04-01 00:15, pirms 16 gadiem
kur shitaada infa atradaas?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-01 00:21, pirms 16 gadiem
kaut kaads sviests..nee nu man ar kozjols ne visai..bet shitaa te izriikoties..hvz..izskataas peec krievu gaazes, krievu hokejas un to kam teevi juristi nacionaalitaates liidzdarboshanaas..kaut kaa nau smuki

  +1 [+] [-]

, 2009-04-01 01:57, pirms 16 gadiem
KOZIOL Otpuschenija.!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-01 05:08, pirms 16 gadiem
skatieties, Koziols ir prom un tad saaksies gaajieni, algas netiks maksatas laika un leģionari rotees kaa neeģeri ASK! Sakiet ko gribat , bet tie dzeki kas valde ir palikushi visi ir ar putniem!

     [+] [-]

, 2009-04-01 09:35, pirms 16 gadiem
Bez Viestura tas vairs nebūs tas entuziasma un izdomas pilnais Dinamo. Izskatās ka sāks buksēt. Vienīgais labums, ka to gimenes uzņēmumu ko sauc par fanu klubu izformēs.

     [+] [-]

, 2009-04-01 09:59, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Civ,riv zanjux
Chav, chav

     [+] [-]

, 2009-04-01 10:20, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Krieviem ir (bija) viens liels + hokeja saimniecībā,ka lielie onkas savām rotaļietām (komandām) vienmēr atmet (a) tik cik vajag, un nopirka tos spēlētājus ko gribēja, bet RD var atļauties tik cik var atļauties,jeb pareizāk sakot cik vietējais tirgus atļauj!
Pareizi vecīt, tā arī ir, ka Krievijas lielie onkas deva cik vajadzēja, kad gribēja padižoties ar saviem hokeja klubiem. Tipa savācās pulciņš "oligarhu"un mērījās ar čibrikiem, tipa hokeja klubiem - kurš stiprāks. Un tam naudu nežēloja, ja jau pat Jaromiru Jagru varēja atļauties no NHL pārpirkt. Bet ir viens "BET" - viss mainās, kad oligarhiem apnīk un arī brīžos, kad plānotās naudas straumes apraujas. No ietaupījumiem neviens oligarhs negrib šķirties. Tad nu notiek tas, kas tagadiņ notiek ar dažiem KHL klubiem - tiek skaitīti mīnusi.

Kas attiecas uz Viestura Koziola atlaišanu no Dinamo, tur jau viss iepriekš bija skaidrs - viņš bija vajadzīgs, lai šo projektu starētu. Pēc tam, kā jau Latvijas "elitē" pieņemts - moris savu izdarījis, moris tagad vairs nav vajadzīgs. Un vietā acīmredzot tiks kāds savējais "Hrjuns Moržovs"

     [+] [-]

, 2009-04-01 10:56, pirms 16 gadiem
tas par izrunāšanos TV par J.Savicka dāvanu mešanu, pēc pēdējās spēles ar DMaskava - ķipa Maskava sados Jurim, re kā sadeva pašam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-01 13:29, pirms 16 gadiem
da nu...

     [+] [-]

, 2009-04-01 23:34, pirms 16 gadiem
Krievijas cempja, krievu komandaa, par krievu gaazes naudu IR ARII KRIEVISKAS ATIECIIBAS .

     [+] [-]

, 2009-04-02 03:52, pirms 16 gadiem
nu ta, laikam vairak nevienam nav ko teikt shaja sakara!