Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Spēlē uzvar Jāgra komanda, Hosam divi vārti

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šodien Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā tika aizvadīta otrā Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Zvaigžņu spēle. Rezultatīvā spēlē ar 11:8 pārāki bija Jaromira Jāgra komandā spēlējošie leģionāri. Divus vārtus guva Rīgas ''Dinamo'' spēlējošais slovāks Marsels Hosa.

Šodien jau rakstījām, ka tika aizvadīti KHL pirmsspēles meistarības pārbaudījumi, kuros ar 5:3 pārāki izrādījās Alekseja Jašina komandā spēlējošie Krievijas hokejisti. Pārbaudījumā par veiksmīgāko soda metiena izpildītāju kļuva slovāks Marsels Hosa.

Pirmajās 20 minūtēs dominē leģionāri

Spēli labāk iesāka leģionāru izlase, taču pirmie vārtus guva Jašina komandā spēlējošie hokejisti. Omskas ''Avangard'' spēlējošo somu vārtsargu Kari Ramo ar metienu starp kājsargiem pārspēja uzbrucējs Daniss Zaripovs. Tiesa, arī turpmāk aktīvāki bija Jaromira Jāgra komandā spēlējošie leģionāri. Ja Minskas ''dinamietim'' Villem Peltonenam vārtus gūt neļāva aizsargi, tad Rīgas ''dinamieša'' Marsela Hosas priekšā bezspēcīgs bija pat Jaroslavļas ''Lokomotiv'' būrī stāvētājs Georgijs Gelašvili - slovāka plaukstas metiens no labās puses un ripa vārtos. Arī turpmāk leģionāri pozicionālo pārsvaru prata pārvērst praktiskā labumā, bet Jašina vadītie krievi izniekoja vairākas labas iespējas samazināt rezultāta starpību. Pēc pirmajām 20 minūtēm 4:1 Jaromira Jāgra komandas labā, lai gan pirmie vadībā izvirzījās Jašina komandas pārstāvji.

Pirms pēdējām 20 minūtēm vien 6:7

Otro trešdaļu acīmredzami aktīvāk uzsāka nominālie mājinieki Jašina komanda, pirmajā minūtē panākot 2:4. Aizsarga Sergeja Zubova piespēli no aizvārtes vārtu guvumā pārvērta komandas patrons Aleksejs Jašins. Jau šķita, ka Krievijas hokejistiem izdosies vēl vairāk sadeldēt starpību rezultātā, taču leģionāri guva divus bezatbildes vārtus, panākot 6:2. Īpaši eleganti bija jāgriešu piektie vārti - zviedrs Matiass Veinhandls caur kājām uz aizmuguri atspēlēja ripu Jirži Hudleram, kas ripu skaisti iecēla vārtu devītniekā. Jau šķita, ka vārti atkal ir plaši atvērti un leģionāri palielinās pārsvaru, taču Jašina komandas pārstāvji divas ripas atspēlēja. Vispirms pēc Aleksandra Radulova piespēles ar kāju vārtus guva Sergejs Fjodorovs, bet pēcāk izcēlās Maksims Sušinskis. Klusumu leģionāru nometnē pārtrauca Hosa, vārtus gūstot no sava punkta labajā iemetiena aplī. Līdz perioda beigām mājinieki atspēlēja vēl divas ripas, panākdami vien 6:7. Tiesa, izskatījās, ka Jāgra komandas hokejisti nespēlē ar pilnu atdevi, spēkus pietaupot pēdējām 20 pamatlaika minūtēm.

Ārzemnieki nepieļauj revanšu!

Trešo trešdaļu leģionāru komandas vārtos iesāka Balašihas MVD vārtuvīrs Maikls Gārnets, kamēr vārtsargu nomaiņa Jašina komandā notika jau otrā perioda vidū. Spēles pēdējās 20 minūtes veiksmīgāk sāka tieši Jaromira Jāgra komanda, pirmo piecu minūšu laikā gūstot trīs bezatbildes vārtus. Izcēlās Jozefs Vasičeks, Ville Peltonens un Patriks Turesens - 6:10. Mājiniekiem radās iespēja rezultāta starpību samazināt, taču soda metienu, kas tika piešķirts par Jirži Hudlera sodu, nerealizēja pirmo vārtu autors Zaripovs. Līdzīga iespēja bija arī Jaromiram Jāgram, taču viņš viens pret vārtiem izrāvās spēles gaitā, cerības neatstājot Andrejam Mezinam - 6:11. Pavisam drīz leģionāru komandai bija laba iespēja gūt jau 12. vārtus, t.i. divas reizes vairāk nekā izdevies mājiniekiem. taču slovāku hokejistu Štumpela, Radivojeviča un Hosas saspēle nevainagojās panākumiem. Pēcāk mājinieki divus vārtus atguva. Otros, realizējot soda metienu, guva uzbrucējs Aleksejs Morozovs, kurš ikdienā spēlē vienā klubā ar Danisu Zaripovu, kuram iepriekš šis šķērslis izrādījās nepārvarams. Spēles beigās Jašina komanda spēlēja ar sešiem laukuma spēlētājiem, taču tas rezultātu nedeva - ar 11:8 uzvaru svinēja Jaromira Jāgra komanda.

Jašina komanda - Jāgra komanda 8:11 (1:4, 5:3, 2:4)

Vārti: 02:05 Zaripovs (Babčuks) 1:0, 07:32 Hosa 1:1, 11:59 Turesens (Kukonens, Peltonens) 1:2, 13:32 Hudlers (Jāgrs, Veinhandls) 1:3, 14:52 Veinhandls (Jāgs, Hudlers) 1:4, 21:00 Jašins (Zubovs, Babčuks) 2:4, 26:14 Hudlers (Veinhandls) 2:5, 31:15 Štrbaks (Jāgrs) 2:6, 31:59 Fjodorovs (Radulovs, Kaļiņins) 3:6, 34:52 Sušinskis (Jašins, Zubovs) 4:6, 35:10 Hosa (Štumpels, Radivojevičs) 4:7, 38:33 Zubovs (Babčuks, Tereščenko) 5:7, 39:34 Sušinskis (Jašins) 6:7, 40:33 Vasičeks (Peltonens) 6:8, 44:27 Peltonens (Hosa, Kukonens) 6:9, 45:04 Turesens (Rahuneks) 6:10, 49:51 Jāgrs (Hudlers, Kukonens) 6:11, 51:47 Babčuks (Sušinskis) 7:11, 54:30 Morozovs (soda metiens) 8:11

Slēpts komentārs: Rank 1
Slēpts komentārs: artinho

 +66 [+] [-]

, 2010-01-30 17:35, pirms 15 gadiem
Jauki. Bet kas ar Ozo?

+110 [+] [-]

, 2010-01-30 17:36, pirms 15 gadiem
Andersons ar Kreipānu tak ir dīvaini.. Vēl spēles pēdējā minūtē nebija iebraukuši, ka spēlētājs bez numura ir Westcots.

 +16 [+] [-]

, 2010-01-30 17:36, pirms 15 gadiem
vienozīmīgi baudāms mačs

 +20 [+] [-]

, 2010-01-30 17:36, pirms 15 gadiem
ozo ir pleca trauma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2010-01-30 17:36, pirms 15 gadiem
Jaa, tas gan. Vestkotu gan pat es pazinu

 +34 [+] [-]

, 2010-01-30 17:36, pirms 15 gadiem
Ozolins nespeeleeja 2. un 3. treshdalaa.. kapec?

 +10 [+] [-]

, 2010-01-30 17:37, pirms 15 gadiem
Interesants hokejs
Prieks par Hossu

  +4 [+] [-]

, 2010-01-30 17:37, pirms 15 gadiem
Bet labaka ta spele un skatitaji bija neka Maskavaa.

 +33 [+] [-]

, 2010-01-30 17:37, pirms 15 gadiem
Pelnīta uzvara baltajiem!!!

Interesants, skatāms mačš, kādai ALL STAR spēlei arī ir jābūt! Hossa lieku reizi apliecina, ka pelnīti atrodas līgas TOP vārtu guvēju galvgalī - otrie Marsela vārti klasisks autora izpildījums! Vispār mūsu leģionārs viens no manāmākajiem Jāgra komandā - pamanāmākais noteikti pats Jaromīrs, tāpat Veinhandls, Torresens.

Lielākā atšķirība no NHL zvaigžņu spēlēm varētu būt, ka šeit tomēr tas hokejs bija mazāk ātrs, mazāk atklāts, vairāk kombinacionāls - manā skatījumā ne mazāk acij tīkams!

Minskas arēna izskatās lieliski - mums ir hyper dārgs tilts, būs gaismas pils no zelta un ir Arēna Rīga, ko uzblieza veikli censoņi un tagad no tā paša RD plēš 9 ādas par īri, kamēr tur, ja nekļūdos, sporta komplekss ir valsts objekts.

Minskā taurītes ir lielā cieņā - jūtu līdzi!

Komentētāju dēļ skatos translāciju pa NTV - tur visu laiku spēles gaitā komentētājs pieslēdzās spēlētājiem un treneriem uz soliņa, intervē - interesanti. Kā reizi Ržigam tiek jautāts par zaudējumiem komandā - jā, Ozo esot plecs traumēts, tāpēc viņš vairs laukumā neesot redzams! Cerams, nekas nopietns tas nav!

Un no mazāk nopietna turpinam jau ar pavisam nopietnu - nākamā spēle ar to pašu Minskas klubu Dinamo jau parīt arēnā!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:37, pirms 15 gadiem
heisaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-01-30 17:38, pirms 15 gadiem
''Jašinieši'' M.Andersons (c)
Slēpts komentārs: nevainigais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:39, pirms 15 gadiem
Harold rakstīja: Ozolins nespeeleeja 2. un 3. treshdalaa.. kapec?
Saguris Sandis.
Palūdza Ržigam atstāt viņu uz soliņa (tā Ržiga teica).

 +12 [+] [-]

, 2010-01-30 17:39, pirms 15 gadiem
Spēle, kā jau Zvaigžnu spēle. Tikai nākamgad vajga Latvijā, un uztaisīt viņu aizraujošu!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:39, pirms 15 gadiem
Rank 1 rakstīja: ozo gan luni laida,pirmaja paskreja 5 min un viss
Par Ozo komentētājs nez ko teica, ka nomokot kāda trauma, vai tik neminēja ko par plecu. īsti nesaklausīju, bet ko tam līdzīgu teica.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: geerra

     [+] [-]

, 2010-01-30 17:40, pirms 15 gadiem
Spēli neredzēju, tapēc prasu, kurš tika atzīts par spēles MVP? Paldies jau iepriekš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 17:41, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: KHL-TV trešjā trešdaļā teica ka pleca traumas dēļ .
Jā dzīrdēju, ka teica par taumu.. Cermas ka nekas nopietns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:43, pirms 15 gadiem
escud rakstīja: Jā dzīrdēju, ka teica par taumu.. Cermas ka nekas nopietns.
NTV komentētājs un pats Ržiga teica, ka tikai sagurums Ozo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-01-30 17:44, pirms 15 gadiem
pilnigi chau kreipans ar Andersonu.. skjiet pat taa ari nemanija, ka Ozo nespeleja 2. un 3. tresdaljaaa! ljooooti ceru, ka nebus nekas nopietns.mjaa zhell, gaidiju kadu smuku reidu no vinja! vai ir kaadam kaads info???????????/

     [+] [-]

, 2010-01-30 17:44, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Es vairākbēdāju ne pat ka šajā spēlē maz bija redzams, es uztraucos par pirmdienas spēli Rīgā !
Tieši tā. te jau tā izpriecei vien spēlēja. Bet tālāk jau ir atkal viss nopietnais, proti cīņa par 8 - nieku. Atkal būs nervu bendēšana, bet "ne privikatj"

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 17:44, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Par labāko ir jāatzīst Hosu !!!
atzina jau arii!

 +26 [+] [-]

, 2010-01-30 17:45, pirms 15 gadiem
Ņjā, komentētāji bij apbrīnojamā "formā" šodien.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 17:46, pirms 15 gadiem
Jagram vajadzēja balvu Peltonena vietā.
Slēpts komentārs: serkocins

 +16 [+] [-]

, 2010-01-30 17:46, pirms 15 gadiem
Jagrs kārumnieks.. Torte jau ar pirkstiem jābaksta Šodien viņi var visu!

     [+] [-]

, 2010-01-30 17:46, pirms 15 gadiem
Kur OZO nosvīda ? sākumā uz ledus bija redzams, pēcāk vispār nē!

  +7 [+] [-]

, 2010-01-30 17:46, pirms 15 gadiem
Tas spēlētājs bez numura Jāgra komandā šķiet, ka bija mums labi pazīstamais Vestkots.
Slēpts komentārs: racha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:47, pirms 15 gadiem
Pirmdien Hossa dabūs hat-trick!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:47, pirms 15 gadiem
Hossa 2 vieta komanda

 +15 [+] [-]

, 2010-01-30 17:47, pirms 15 gadiem
Cilvēks bez vārda bija Vestkots, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:48, pirms 15 gadiem
Izdevies pasākums,bija interesanti.Daži bija tik ļoti izsalķuši ,ka torti jau ar pirsktiem ēda

     [+] [-]

, 2010-01-30 17:48, pirms 15 gadiem
Loti izdevusies spele, jacer ka OZO trauma nav nopietna.

 +23 [+] [-]

, 2010-01-30 17:49, pirms 15 gadiem
anciitS rakstīja: Cilvēks bez vārda bija Vestkots, ne?
nē, Greckis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:49, pirms 15 gadiem
Vienkārši pozitīvs pasākums

  -4 [+] [-]

, 2010-01-30 17:50, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: nē, Greckis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Modritis

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:50, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: nē, Greckis.
Roberto Karloss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-01-30 17:50, pirms 15 gadiem
anciitS rakstīja: Cilvēks bez vārda bija Vestkots, ne?
Bet Vestkotam ir vārds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:51, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: nemuldi!! Westkotam nekas bija uz muguras, ne nummura ne uzvaarda!!
Nekas bija uz muguras

  +7 [+] [-]

, 2010-01-30 17:52, pirms 15 gadiem
Marquis rakstīja: Andersons ar Kreipānu tak ir dīvaini.. Vēl spēles pēdējā minūtē nebija iebraukuši, ka spēlētājs bez numura ir Westcots.
PIEKRĪTU!!! Es jau pēc slidošanas sapratu, ka tas ir DUVIJS!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-01-30 17:52, pirms 15 gadiem
DinamoRīga_FANS rakstīja: PIEKRĪTU!!! Es jau pēc slidošanas sapratu, ka tas ir DUVIJS!!!!!
Jā, protams. Ar aizvērtām acīm atpazītu

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:53, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tas ko es pamanīju šajā spēlē ir divus idiotus - M.A un A.K. !
Apskaties uz sevi spogulī, sparģelīt.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:53, pirms 15 gadiem
EUcerin rakstīja: Nekas bija uz muguras
NEpaspēja uztaisīt kreklu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-01-30 17:53, pirms 15 gadiem
tieshaam veesais hokejs; marsels - malacis, labaakais
liekat mieru OZO!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:53, pirms 15 gadiem
Nekas interesants

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:54, pirms 15 gadiem
Aizraujoša spēle!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:54, pirms 15 gadiem
laba tehniska spēle bet labāk tomēr vērot īstu spēli ar vairāk kontaktiem un spēka paņēmieniem

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:54, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Jā, protams. Ar aizvērtām acīm atpazītu
Ja tu fanotu par Dinamo arī pagājušajā sezonā, tad arī zinātu. Katram spēlētājam ir savs specifisks slidojums un stāja - arī Duvijam. Tev, meitenīt to laikam nesaprast. Nelien, ja nezini....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-01-30 17:55, pirms 15 gadiem
Iemidzināja labi. Gaāarlaicīgi Nezinu, neesmu nekāds zvaigžnu plezīru fans.
Slēpts komentārs: Sportamīlule
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 17:56, pirms 15 gadiem
Матч - реванш

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:57, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: pēc pautu sarga viņš bija vislabāk atpazīstams
Nevajag parādīt cik galvā tev tukšas vietas smadzenēm... Cik Dinamo Rīgas spēļu esi redzējis 08/09 sezonā?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:57, pirms 15 gadiem
Jauks pasaakums Prieks, ka Hossam 2 goli un arii labaakaa speeleetaaja balva (es gan klusiiba cereeju ka vinjam buus hattrick, bet ir labi)

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 17:57, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Brože seko liidz spelei!! Tracina tak jau!! Hossam bija 2+0 nevis 2+1!!
Vispār jau skatoties status Hossam bija gan 2+1 jo asistējis Peltonena vārtu guvumu viņi ēterā paši sajaukuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 17:58, pirms 15 gadiem
Mača 2. daļa noteikti bija labāka, sākums ne visai. Vispār šovs kā tāds izdevies, pāris atsevišķas lieliskas epizodes utt.

Hosa priecē
Slēpts komentārs: DinamoRīga_FANS
Slēpts komentārs: Sportamīlule

     [+] [-]

, 2010-01-30 17:59, pirms 15 gadiem
senscore rakstīja: Iemidzināja labi. Gaāarlaicīgi Nezinu, neesmu nekāds zvaigžnu plezīru fans.
Nu tad neskaties,tracina shadi,nepatik,neka laba,sviests,bet tai pasha laika speli no sakuma lidz beigam skatas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-01-30 17:59, pirms 15 gadiem
Mezina un Hossas valsis vienalga vislabākais

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:00, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: "Fanoju" arī pagājušajā sezonā, puisīt.
Ne jau šādā spēlē, kur vispār nekas nenotiek saspringti, visi viņi tur slidojumā vienādi bija.
Zinu vairāk gan jau kā Tu, tāpēc nepārsteidzies ar secinājumumiem, lielais fan.
Nu es sapratu cik "liela fane" esi, ja nevari atpazīt mūsu Duviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-01-30 18:01, pirms 15 gadiem
DinamoRīga_FANS rakstīja: Nu es sapratu cik "liela fane" esi, ja nevari atpazīt mūsu Duviju
Es neesmu konkrēti RD fane, drīzāk hokeja fane.
Es domāju, ka zināšanas un kaisle uz hokeju nebalstās uz to, vai es spēju atpazīt, ka tas ir Djūvijs, jo viņam mugura saliekta, vai Ņiživijs, jo mati gari. so what?

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:01, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tu tagad runā tā, it kā būtu superliels speciālists šajos hokejistu specifiskajos slidojumus un uzreiz uzmet skatienu un atpazīsti, ka tas ir Vestkots, Novāks, Morozovs utt.
Es atpazīstu Jagru, jo viņam mati no ķiveres lien ārā.
Nu es jau nelielos, ka pazīstu visus hokejistus pēc sejas. tas ir tikai normāli priekš FANA!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-01-30 18:01, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tu tagad runā tā, it kā būtu superliels speciālists šajos hokejistu specifiskajos slidojumus un uzreiz uzmet skatienu un atpazīsti, ka tas ir Vestkots, Novāks, Morozovs utt.
Es atpazīstu Jagru, jo viņam mati no ķiveres lien ārā.
Tu gribi teikt, ka neredzot numuru, tu neatšķir J.Rēdlihu no Ozoliņa?
Atpakaļ uz virtuvi, sieviete!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Sportamīlule

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:02, pirms 15 gadiem
19.19 rakstīja: Mezina un Hossas valsis vienalga vislabākais
+++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-01-30 18:02, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Viss atkarīgs, par kādām pazīmēm ir runa.
Slidojums, ķermeņa uzbūve, nūjas satvēriens...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:03, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu gribi teikt, ka neredzot numuru, tu neatšķir J.Rēdlihu no Ozoliņa?
Atpakaļ uz virtuvi, sieviete!
Vot tie ir īstie vārdi! Kā var neatpazīt DUVIJU?>

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:03, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Slidojums, ķermeņa uzbūve, nūjas satvēriens...
Nu ķermeņa uzbūve, protams. Tas būtu muļķīgi, ja es pēc ķermeņa uzbūves neatšķirtu Dārziņu no M.Rēdliha.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:04, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: bet Jagru tachu Tu pazisti tikai tapec ka vinjam mati gari un tie lien ara no kjiveres!!


pati tak taa rakstiji!! nu aita!
Tu vispār nesaprati, ko es ar to domāju.
Bet nekas, auniem gadās.

  +5 [+] [-]

, 2010-01-30 18:04, pirms 15 gadiem
Kas par sviestu? Protams, ka VAR atpazit speletaju pec slidojuma, balss vai vel kaa. Tracina taadas gudrites/isi, kas uzskata, ka zina vairak par visiem, bet patiesiba nezina neko un vel stridas.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 18:05, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: pestec, mūsu Duvijs nākamsezon būs arī mūsu Arnasons un mūsu Svets
Tā iezviedzu, ka pat "+" iebāzu, ko reti daru
Tev Duvijs varbūt nav "mūsējais", bet priekš manis vienmēr būs. Vienmēr bija atsaucīgs un bija jauki parunāt. Arī atvadu tusiņā, iepriekšējās sezonas beigās.
Slēpts komentārs: Sportamīlule
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:07, pirms 15 gadiem
Prieks ka Hosa ir no Dinamo!!!
Malacis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:07, pirms 15 gadiem
19.19 rakstīja: Mezina un Hossas valsis vienalga vislabākais
Man domāt jauko valsi izpildīja Toressens un Mezins!

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:08, pirms 15 gadiem
rēcīgi bija tas, kā Mezins apķēra kādu no Jāgra komandas. ;D
Kreipāns teica ka Hossu

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:08, pirms 15 gadiem
Nu, pec balss ari var atpazit mierigi. Ja nevari, nav mana problema Nekad neesmu centies pieradit, ka zinu vairak par visiem, atskiriba no dazam labam. Tapec saukt mani par gudriti, ir vairak neka mulkigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:09, pirms 15 gadiem
A kas bija tas calis ar tukso, balto formu?

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:09, pirms 15 gadiem
Marquis rakstīja: Andersons ar Kreipānu tak ir dīvaini.. Vēl spēles pēdējā minūtē nebija iebraukuši, ka spēlētājs bez numura ir Westcots.
Nu īstenībā bija gan, vēl vairākas reizes viņu pieminēja, un teica ka iekļauts pēdējā brīdī sastāvā!

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:09, pirms 15 gadiem
Nu ne jau laukuma pec balss, tas gan bet kada intervija, parraide, ja nav redzams speletajs un neviens nepasaka, kurs tas ir.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:10, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nu, pec balss ari var atpazit mierigi. Ja nevari, nav mana problema Nekad neesmu centies pieradit, ka zinu vairak par visiem, atskiriba no dazam labam. Tapec saukt mani par gudriti, ir vairak neka mulkigi.
Jā, kad hokeja spēles laikā viņi slido, Tu noteikti atpazīsti balsis, dzirdi tās .
Protams, interviju laikā es arī zinu pēc balss, kurš ir kurš. Bet te bija runa par spēli.
Un ne visus spēlētājus var uzreiz atpazīt pēc viņu specifiskā slidojuma.
Piedošanu, bet tāds Djūvijs man nebija iekritis prātā. Bet tā jau ir cita lieta.

Nē, es nezinu vairāk par visiem. Ar mašīnām un ķīmiju esmu uz jūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:10, pirms 15 gadiem
laurinaa rakstīja: A kas bija tas calis ar tukso, balto formu?
Labriit! Vestkots..

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:11, pirms 15 gadiem
JagrFan rakstīja: rēcīgi bija tas, kā Mezins apķēra kādu no Jāgra komandas. ;D
Kreipāns teica ka Hossu
Arī man likās ka Hossu, nu bet šodien Kreipāns nebija no precīzākajiem, tapēc varu kļūdīties. Kautgan varēja redzēt, pēc tā momenta Hossa pēdējais atgriezās savā zonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:11, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: atsaucīgs varbūt, labs spēlētājs ar, bet vai tāpēc katrs nēģeris, kas spēlējis kādā no mūsu bbolla kubiem jāsauc par savējiem? Visi vienmēr bijuši atsaucīgi, runāīgi utt, tie vnk ir ZAmerikāņi, kuriem tas ielikts jau šūpulī. Leģionāri nāk un iet - pēc 10 gadiem (Dies' dod nodzīvot DInamo tik ilgi!) būs atkal jauni, un arī viņi būs varoņi utt.
Nejauc te iekšā pagrimušo sporta veidu ar 10. šķiras melnajiem leģionāriem!

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:12, pirms 15 gadiem
Nu es vienkarsi nenoprecizeju, ka ne speles laikaa

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:12, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Es to pašu prasīju, bet neviens neatbild.

Varbūt tas bija Rietumu Kaķis.
Nu re ka saka ka Veskots!!!
Slēpts komentārs: Sportamīlule

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 18:13, pirms 15 gadiem
JagrFan rakstīja: rēcīgi bija tas, kā Mezins apķēra kādu no Jāgra komandas. ;D
Kreipāns teica ka Hossu
Vajag pašam skatīties, nevis klausīties ko saka Kreipāns!

  +8 [+] [-]

, 2010-01-30 18:13, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Vestkotam uz krekla nebija ne nummurs ne uzvaards!!
Vestkotam pat krekls nebija ! Kad skaties, paņem binokli !

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:13, pirms 15 gadiem
daRkwave rakstīja: ozo ir pleca trauma
cik nopietni tas ir??? varēs pirmdien spēlt???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:14, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: KHL.RU mājaslapas video nav nofilmēts tas brīdis kad komandas sasveicinās pēc spēles un kur varēja redzēt ka Vestkotam ir uz muguras vārds uzrakstīts . http://www.khl.ru/video/
Ja tu ierliec linku tad ieliec kur tas ir redzams,neviss ieliec linku kur spele Torpedo vs Neftihimik!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:18, pirms 15 gadiem
Zinot Barija Smita un Bikova neseno "domu apmaiņu" caur presi, domāju, Barijs šo spēli ņēma diezgan nopietni un droši vien negribēja šodien zaudēt Bikovam, lai arī it kā tikai Zvaigžņu spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:19, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Holdens, Četmens, bariņš ar leišiem (ok, nav nēģeri gan). Nezinu gan, vai otršķirīgie spēlētu Eiropas augstākajā līgā.
Vestkotam ir vairāku sezonu pieredze NHL, vai šiem spēlētājiem bija vairāku sezonu pieredze NBA? Nē.

Holdens, Četmens vēl kautkas ir, bet par pārējiem nepiekritīšu.

Šos divus tu atceries, dēļ līmeņa, pārējos nē. Vestkots ir tāda līmeņa, lai viņu atcerētos, atšķirībā no Fostera, Sperles vai nākotnē Sveta.
Slēpts komentārs: Sportamīlule
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 18:26, pirms 15 gadiem
Es tik nesaprotu vienu!Ja Masalskim ir briivs,kaada velna peec vinss jaavelk vel uz studiju un jaabojaa diena!Taa vietaa vinss var atpuusties.Ja vajadzeeja ekspertu,buutu pasaukussi Naumovu.
Stipri ssaubos ka vinnam speeciigi interesee zvaigzznnu speele.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 18:26, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Bija raksts,kur Berijs teica,ka All-star spēlē taisās izrunāties ar Bikovu. Tā kā,varētu būt,šis jautājums un nesaskaņas tiks slēgtas.
Mazliet ceru uz Bikova un Zubova izlīgšanu. Zubovs, tomēr varētu būt labāks par Grebeškovu. Bet diez vai

  +4 [+] [-]

, 2010-01-30 18:27, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Es tik nesaprotu vienu!Ja Masalskim ir briivs,kaada velna peec vinss jaavelk vel uz studiju un jaabojaa diena!Taa vietaa vinss var atpuusties.Ja vajadzeeja ekspertu,buutu pasaukussi Naumovu.
Stipri ssaubos ka vinnam speeciigi interesee zvaigzznnu speele.
Tipa runāšana un sava viedokļa paušana no viņa prasa nenormāli lielu spēku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:29, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tipa runāšana un sava viedokļa paušana no viņa prasa nenormāli lielu spēku.
Neko neprasa.Bet taa vietaa vinss vareeja laiku veltiit gimenei.Nevis atbildot uz stulbajiem Ernsstreita jautaajumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:30, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Neko neprasa.Bet taa vietaa vinss vareeja laiku veltiit gimenei.Nevis atbildot uz stulbajiem Ernsstreita jautaajumiem
Sportistiem bieži vien ir intervijas, tad, kāpēc vispār vajag sporta raidījumus, ja tajā laikā viņi var pavadīt laiku kopā ar ģimeni?
P.S. Ernštreits arī tajā laikā varēja pavadīt laiku ar ģimeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 18:30, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: es ieliku linku un preciizu laiku kur vissu var redzeet! noskataties, izmazagajat zobus un ejat guleet!!
Ko tu ar to gribeji pateikt?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:32, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Sportistiem bieži vien ir intervijas, tad, kāpēc vispār vajag sporta raidījumus, ja tajā laikā viņi var pavadīt laiku kopā ar ģimeni?
P.S. Ernštreits arī tajā laikā varēja pavadīt laiku ar ģimeni.
Un taapeec uz taadiem(am)egoistiskiem cilveekiem viss balstaas

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:34, pirms 15 gadiem
Tominho rakstīja: Ņjā, komentētāji bij apbrīnojamā "formā" šodien.
Principā tādi viņi ir vienmēr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:34, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Un taapeec uz taadiem(am)egoistiskiem cilveekiem viss balstaas
Kas viss balstās?
Tipa Ernštreits, kad grib, tad paņem studijas atslēgas un iet intervēt uz savu galvu, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:34, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Bija raksts,kur Berijs teica,ka All-star spēlē taisās izrunāties ar Bikovu. Tā kā,varētu būt,šis jautājums un nesaskaņas tiks slēgtas.
Ka vēl pie tā svētku galda runājoties beigās vēl nesadzeras un nesakaujas!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:36, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Domāju,ka Zubovs liels zaudētājs no tā nebūs, jo viņam jau ir Albervilas OS zelta medaļa.
Olimpiskās Spēles šā vai tā ir katra hokejista sapnis!
Nekas, pirmo, otro vai 22. reizi.
Tas tomēr ir sporta pasaules lielākais notikums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:39, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,protams,bet ja hokejists ir tik neskaidrā situācijā kā Zubovs,tad priekš kam nervus bojāt.
Nu tas gan, jā. Labāk neiespringt. ;D

  -4 [+] [-]

, 2010-01-30 18:39, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kas viss balstās?
Tipa Ernštreits, kad grib, tad paņem studijas atslēgas un iet intervēt uz savu galvu, ja?
Tu salidzinaaji Ernsstreitu ar Edzu.Nee,vinnss ir zzurnaalists.Vins vareeja panemt citu ekspertu,nevis cilveeku kas smagi straada,lai paplaapaatu par zvaigznnu speeli,ka calli prikolojaas.Un Daavids arii izlemj kas naaks uz studiju

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 18:40, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Tu salidzinaaji Ernsstreitu ar Edzu.Nee,vinnss ir zzurnaalists.Vins vareeja panemt citu ekspertu,nevis cilveeku kas smagi straada,lai paplaapaatu par zvaigznnu speeli,ka calli prikolojaas.Un Daavids arii izlemj kas naaks uz studiju
Ko tad viņam ņemt? Dzērāju no ielas?
Protams, ka viņš ņems cilvēku, kura viedokli vēlas dzirdēt visa Latvija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 18:41, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ko tad viņam ņemt? Dzērāju no ielas?
Protams, ka viņš ņems cilvēku, kura viedokli vēlas dzirdēt visa Latvija.
Lai nem Naumovu.Loti labs eksperts

  +4 [+] [-]

, 2010-01-30 18:42, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Lai nem Naumovu.Loti labs eksperts
Nu Naumovs pašlaik mazliet ir ārpus aktīvās hokeja puses, Edžu daudz vairāk cilvēki vēlas redzēt ēterā + ne jau tikai par Zvaigžņu spēli bija jautājumi.

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:42, pirms 15 gadiem
nez kur var redzēt atkārtojumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:44, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu Naumovs pašlaik mazliet ir ārpus aktīvās hokeja puses, Edžu daudz vairāk cilvēki vēlas redzēt ēterā + ne jau tikai par Zvaigžņu spēli bija jautājumi.
Nu Naumovs par hokeju varees pastaastiit ari 80!Gribeet ir viens un taa arii ir taa egoistiskaa puse,bet vai vajag.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:45, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Nu Naumovs par hokeju varees pastaastiit ari 80!Gribeet ir viens un taa arii ir taa egoistiskaa puse,bet vai vajag.
Viņš domā, lai skatītājus vairāk interesē, ne jau viņš to interviju taisa tikai sev vien.
+ Žurnālisti ir tādi cilvēki, kuri patiešām ir egoistiski, tas ir jāatzīst, tā vienkārši ir jābūt, bet šajā gadījumā nekādu egoismu no Dāvida puses nemanīju.

Un es runāju, nevis par vecumu, bet par to, ka Edža pašlaik ļoti aktīvi spēlē, palīdz komandai izcīnīt uzvaras, viņam daudz ir ko stāstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:52, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tev šodien kritiskās dienas !?
Nee,besii aaraa taadi pludinni kaa Daavits

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:52, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nedomāju,ka būs dzeršana sportistu vidū. Kā nekā,parīt spēle. Bikovs nav kašķigs tips,nedomāju,ka kas tāds būtu iespējams. Ja saruna būtu ar Ržihu,tad noticētu
Nu Smits un Bikovs jau nav sportisti, bet treneri! Sportistiem varbūt arī nebūs to grādīgo uz galdiem, bet tādiem treneriem, KHL prominencēm un augstajiem viesiem gan jau, ka būs arī kāds grādīgais uz galda.....

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:52, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Nee,besii aaraa taadi pludinni kaa Daavits
Vismaz cieņas dēļ viņa vārdu būtu pareizi uzrakstījis!
Un kas tad viņam vainas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:54, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tieši otrādi, Kad vel džeki kopā iekapās.Lielākai daļai zvaigžņu spēles dalībnieku komandas jau ir stabili PO, un viņi noteikti var atļauties kādu malku ko labāku par ISOSTAR ūdeni.
Tad jau Hossam šoreiz izpaliek ballīte.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:54, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Viņš domā, lai skatītājus vairāk interesē, ne jau viņš to interviju taisa tikai sev vien.
+ Žurnālisti ir tādi cilvēki, kuri patiešām ir egoistiski, tas ir jāatzīst, tā vienkārši ir jābūt, bet šajā gadījumā nekādu egoismu no Dāvida puses nemanīju.

Un es runāju, nevis par vecumu, bet par to, ka Edža pašlaik ļoti aktīvi spēlē, palīdz komandai izcīnīt uzvaras, viņam daudz ir ko stāstīt.
Un to arii nevarees maniit.Un tiessi taadeell vinam jaatpuussaas,nevis jaaseezz zakku salaa

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:56, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Un to arii nevarees maniit.Un tiessi taadeell vinam jaatpuussaas,nevis jaaseezz zakku salaa
Tad, kā Tu pamanīji, ja to nevar pamanīt?
Nu, domājams, ka krēsls viņam tur pietiekami ērts bija.
Kā jau minēju – tas neprasa lielu fizisko spēku.
Bet par laika pavadīšanu ar ģimeni - profesionālam sportistam ar to ir jārēķinās.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:57, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Vismaz cieņas dēļ viņa vārdu būtu pareizi uzrakstījis!
Un kas tad viņam vainas?
Man nav par ko vinnu cieniit!Kas tad man tagad buus jaaciena arii Andersons,par to ka vinu 90 gadu viduu aiztureeja par meeteliissa virinaasanu?Vai par to ka vinnss labi komentee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:59, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Man nav par ko vinnu cieniit!Kas tad man tagad buus jaaciena arii Andersons,par to ka vinu 90 gadu viduu aiztureeja par meeteliissa virinaasanu?Vai par to ka vinnss labi komentee
Kāds sakars ar Andersonu un kaut kādiem mētelīšiem?
Laikam tiešām Tev kritiskās dienas. Chill.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 18:59, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tad, kā Tu pamanīji, ja to nevar pamanīt?
Nu, domājams, ka krēsls viņam tur pietiekami ērts bija.
Kā jau minēju – tas neprasa lielu fizisko spēku.
Bet par laika pavadīšanu ar ģimeni - profesionālam sportistam ar to ir jārēķinās.
Viss kaartiibaa

     [+] [-]

, 2010-01-30 18:59, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tā varētu būt,jo viņam tiešām pirmdien jabūt uz strīpas možam.
Viņam vispār neiznāca nekād atpūta. lai arī All Star spēle nekādu piepūli neprasija, bet tomēr arī brīvdiena nesanāca. Un nākošā nedēļa viņam ir 4 spēles.
Nu rīt vēl, bet tas jau tāpat arī nosacīti tagad, bet Hossa jau pieradis kapāties pa divām maiņām utt, jācer, ka pirmdien ar viņu viss būs ok.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 19:01, pirms 15 gadiem
Redzot kādas bija kūkas , pieļauju, ka bankets arī būs ne pa jokam Minskā , Greckis ar Mesjē plostos šovakar .

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 19:02, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāds sakars ar Andersonu un kaut kādiem mētelīšiem?
Laikam tiešām Tev kritiskās dienas. Chill.
Tu teici,cienas peec.Par ko man buutu vinnss jaaciena?Andersons arii ir zurnaalists,man arii vinnss jaciena?Vieniigais ko cienu ir Matulis un Eriks Strauss

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 19:02, pirms 15 gadiem
tādam aunu baram kā esports lietotāji laikam d*ršanā brīvdienu nav
pat zvaigžņu spēlē jānod*rš kāds ja ne spēlētāji tad vismaz komentētāji
nožēlojami...

     [+] [-]

, 2010-01-30 19:03, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Tu teici,cienas peec.Par ko man buutu vinnss jaaciena?Andersons arii ir zurnaalists,man arii vinnss jaciena?Vieniigais ko cienu ir Matulis un Eriks Strauss
Vienkārši – savstarpējā cieņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 19:03, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Vienkārši – savstarpējā cieņa.
Nav un nebuus

     [+] [-]

, 2010-01-30 19:04, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ar Hossu ta viss ir kārtībā, bet ja Sandis šodien nevarēja spēlēt, tad arī pirmdien viņš nevarēs spēlēt ar 100% atdevi. Bet spēlē pirmdien ceru Sandis piedalīsies, mums ir vajadzīgs tāds Hokejists kuru paņem "All Stars" komandā !
Nu, varbūt viņš tieši nespēlēja vairāk, lai nepārpūlētos. Bet nu visādi var būt, jācer, ka būs ok pirmdien. Gara mājas spēļu sērija priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 19:04, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Nav un nebuus
Tad neprasi, lai Tevi ciena. ;]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 19:08, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tad neprasi, lai Tevi ciena. ;]
Neesmu nevienam luudzis.Tie kas ciena,arii zin par ko

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 19:09, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ja tu mājās pa TV vari redzēt KHL-TV, salīdzini mūsu komentētājus un krievijas komentātorus, mūsējie vairākas n-tās reizes nekompetentāki un spēles komentēšanas stils mūsējiem ir pret savu komandu gandrīz vienaldzīgs !
Gandrīz vienaldzīgs? Tāā nu ir lieta, par kuru 100% nepiekrītu.
A.K. ļoti izrāda savas emocijas, tiešam patīkami klausīties.
Tieši varu pretējo teikt par krievu komentētājiem, kuri dažreiz komentē, kā no malas vienkārši pienākuši.
Un par to kompetenci arī viedokļi varētu atšķirties. Kreipāna kungs tomēr ir Latvijā populārākais sporta žurnālists.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-30 19:10, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Gandrīz vienaldzīgs? Tāā nu ir lieta, par kuru 100% nepiekrītu.
A.K. ļoti izrāda savas emocijas, tiešam patīkami klausīties.
Tieši varu pretējo teikt par krievu komentētājiem, kuri dažreiz komentē, kā no malas vienkārši pienākuši.
Un par to kompetenci arī viedokļi varētu atšķirties. Kreipāna kungs tomēr ir Latvijā populārākais sporta žurnālists.
Jānis matulis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 19:12, pirms 15 gadiem
Capital rakstīja: Jānis matulis
Populārākais? NŪŪŪ.
Tas jau citiem ir gaumes jautājums.
Man, piemēram, ne īpaši interesē, ka viņam ar Novāku garšo rums ar kolu un ka alus vairs nav labs. :]
+ Viņš bieži izsaka diezgan tādas diezgan.. nu nekorektas piezīmes.

     [+] [-]

, 2010-01-30 19:13, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ļoti gribās cerēt ka tā ir, ka Sandis pateica lai viņu laukumā labāk nelaiž, tik un tā viņš šodien nav nekāds cīnītājs, ceru ka viņš mazliet nosimulēja lai pirmdien parādīt sevi spēlē Rīgā !
Nu tur jau neviens gluži necīnijās.
Gan jau būs labi

     [+] [-]

, 2010-01-30 19:13, pirms 15 gadiem
normāli man vispār patika. Ka Mincka nebūtu jaunās hales iespējams vis notiktu RĪGA.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 19:13, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Klau,tā arī neiebraucu kāpēc Hossam iedeva to labākā spēlētāja balvu Jagra komandā, jo pa divi goli bija vairākiem,bet piemēram tas pats Peltones bija daudz aktīvāks un pamanāmāks.
Abas balvas tak ir vienā vērtē! Labākie spēlētāji Jāgra komandā- Hossa, Ramo un Peltonens!

     [+] [-]

, 2010-01-30 19:15, pirms 15 gadiem
Capital rakstīja: nez kur var redzēt atkārtojumu
Rit 14-00 pa tv7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 19:17, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Krievu komentētāji emocionāli atsaucas par katriem, vienalga kurai komandai iemestajiem vārtiem un kompetence viņiem ir daudz, daudz reiz lielāka, par katru hokejistu spēles laikā viņiem laikam ir visa informācija kopš hokejists piedzima !
Nu, es esmu redzējusi ne īpaši daudz spēles ar krievu komentētaju piedalīšanos, tāpēc neko daudz nevaru teikt, bet tās, kuras esmu redzējusi - nebaudāmi.
Nu tas jau vairs nav īsti kompetences jautājums, bet gan prasme lietot internetu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 19:20, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Es biju domājis pr sporta komentētājiem kuri komentē tagad KHL-TV .
Ar to vajadzēja sākt. Šīs spēles diemžēl neesmu redzējusi.
Bet anyway, emociju trūkumu mūsu komentētājiem nevar pārmest. Un kompetenci ar ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-30 19:23, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Bieži nesapratu, kāpēc komentāri neatjaunojās, izrādās [atjaunot komentārus] un [Pasūti Čili picu par Ls 3.20] nav viens un tas pats !


P.S. Tas Čili picas links diezgan nepraktisks, patiesībā. Traucē orientēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-30 19:48, pirms 15 gadiem
Labvakar, Ivar jeb IIZ70, jeb kā Jūs tur sauc! Kur, Jūsu žultij, tik daudz vietas pret latviešu puišiem pašreizējā ""Dinamo" Rīga" projektā jeb (tieši "jeb", nevis "vai") Rīgas "Dinamo"? Vai tāpēc, ka Liepājas "Metalurgs" nav tur, kur Jūs vēlētos/gribētu redzēt? Vai V.Feldmanis? Jā, šī spēlētāja stils simpatizē. Spēlējis arī izlasē. Kāpēc neņem, jājautā treneriem. Šķiet, A.Kulda arī tur neiederas. Kur nu vēl tādi spēlētāji, kā A.Tribuncovs, A.Jerofejevs u.c.
Jā, man nesimpatizē tas, ka kluba īpašnieki paziņo, ka ""Dinamo" Rīga"" kļuvis gandrīz vai Latvijas vai Rīgas simbolu utt. Bet par to "slimoju", nevis par Liepājas "Metalurgu". Ko darīt? Neesmu, kā Jūs izteicāties pgājušo gadu, "pokemonu" vecumā. To, kā J.Repss (nevis J.Repsis), kā dažkārt vēl joprojām raksta, spēlēja Maskavas "Dinamo", atceros. ar
Un ko darīt L.Dārziņu, M.Rēdlihu, un visiem mūsu spēlētājiem, par OZO nemaz nerunājot?
Vai tikai, piem., J.Ozolam, kuram paredzēja karjeru NHL (ne viņam vien), vai E.Ivanovam, kurš, šķiet, neprot pat valsts valodu, lai arī ir pilsonis?
Priecājos, ka mums hokejā ir puiši, ne tikai Liepājā.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-30 19:57, pirms 15 gadiem
..
Slēpts komentārs: krahs

  -4 [+] [-]

, 2010-01-30 20:46, pirms 15 gadiem
tik tizla visa speele krievi nesaprot kas ir zvaigznhu speele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 20:56, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Jauki. Bet kas ar Ozo?
Varbū izlasti rakstu sākumā!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 22:09, pirms 15 gadiem
kurš tur rakstīja, ka necienot žurnāistu andersonu, bet cienot matuli. andersonas ir nulle, bet matulis??? tu esi savām acīm redzējis "hokeja raidijumu" ICEBOX??? kaut ko tik infantīlu un neprofesionālu neesmu pat no LTV7 gaidījis. nozēlojami.

     [+] [-]

, 2010-01-30 22:47, pirms 15 gadiem
Jā mūsu komentētāji, tādi puišeļi,kas par hokeju neko nezina,labi ka pārslēdzu uz khl kanālu, tur normāli komentēja...

     [+] [-]

, 2010-01-30 23:27, pirms 15 gadiem
Baiga interesanta spele, kaut ari komiska, bet ari jasaka PALDIES Batkai (Lukasenko) par forsu arenu un skaistu atklasanu! Dinamo fani boja redzami arii! Match izdevies!

     [+] [-]

, 2010-01-30 23:32, pirms 15 gadiem
tine, 22:47, pirms 16 minūtēm
Jā mūsu komentētāji, tādi puišeļi,kas par hokeju neko nezina,labi ka pārslēdzu uz khl kanālu, tur normāli komentēja...
________________________________________________

Jā, mūsu komentētāji ir "auni". M.Andersons un A.Kreipāns tomēr ir macījušies no Jura Robežnieka, hokeja spēļu tiešraides komentētāju leģendas. Diemžēl, bet Jākobsons komentē radio, bet Anatolija zināšanas liek arī man šo to atsaukt atmiņā.
KHL komentētāji? Lai tā būtu. Bet pieminot NHL Zvaigžņu spēles izcilākos spēlētājus "aizmirsa" piebilst, ka OZO piedalījies septiņās, bet iebalsots astoņās (lokauts) spēlēs, turklāt Stenlija kausa ieguvējs. Sīkums, bet tāds trekni "uzbužināts".
Turklāt, kamdēļ OZO labprāt komunicēja ar Smitu, nevis Ržigu, kas nomināli komandas pirmais treneris?
Tas tā, starp citu.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 23:47, pirms 15 gadiem
Skatāma spēle , bet tomēr likās vienmērīga... bez īpašas spriedzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-31 00:40, pirms 15 gadiem
Skaista spēle!
Teikšu tā, izskatījās, ka leģionāri spēlēja ar pusatdevi - nu tāds spēks Reālajam rezultātam vajadzēja būt krietni lielākam.
Gelašvili - caurums

     [+] [-]

, 2010-01-31 11:22, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: laikaam esi maz skatiijies speelees , kuras komentee rus komenteetaaji!!
Es, manuprāt, teicu, ka neesmu redzējusi. Vajag lasīt komentārus, bet tas tā.
Es neesmu redzējusi khl.tv spēles, bet spēles, kur komentē krievu komentētāji, tās es esmu redzējusi.

     [+] [-]

, 2010-01-31 11:22, pirms 15 gadiem
1xtc42 rakstīja: Skaista spēle!
Teikšu tā, izskatījās, ka leģionāri spēlēja ar pusatdevi - nu tāds spēks Reālajam rezultātam vajadzēja būt krietni lielākam.
Gelašvili - caurums
Tur visi spēlēja ar pusatdevi.

     [+] [-]

, 2010-01-31 16:09, pirms 15 gadiem
Šo spēli es nosauktu par "Izklaides hokeja maču". Visi tādi smaidīgi, draudzīgi ... Un vārtu guvumu daudz... Pietrūka vienīgi saspringuma elementa.
Ozoliņš pareizi darīja pietaupot sevi. Hossa toties apliecināja sevi, pārlieku nepārpūloties, un pirmdienas spēlē pret Minskas Dinamo varēs uzlabot savus reitingus
Nez, kā būtu spēlējuši, ja visiem zvaigžņu mača uzvarētāju komandas spēlētājiem būtu balva 1 000 000 $ (katram)