Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

papildināts Jablonskis diskvalificēts līdz sezonas beigām

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Jablonskis diskvalificēts līdz sezonas beigām
Džeremijs Jablonskis darbībā
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Šodien Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) vadības sēdē tika skatīts disciplinārās komisijas ierosinājums no līgas izslēgt Čehovas "Vityaz" vienību. Ierosinājums tika noraidīts, taču, tanī pašā laikā, atbalstīts komisijas pieprasījums līdz sezonas beigām diskvalificēt Džeremiju Jablonski, šodien paziņoja līgas prezidents Aleksandrs Medvedevs.

Tāpat līgas vadība lēmusi palielināt Kipa Brenana diskvalifikāciju no 12 uz 15 spēlēm, taču Čeļabinskas "Traktor" hokejista Aleksandra Sazonova viena mača diskvalifikācija atstāta nemainīga.

Līgas vadība arī domā par veidiem, kā ierobežot šādu spēlētāju dalību līgā. Izskanējuši vairāki ierosinājumi, starp kuriem viens pieļauj komandām uz spēli pieteikt tikai vienu spēlētāju ar "policista reputāciju", savukārt izskanējis arī ierosinājums, ka KHL drīkstētu spēlēt vien tie Ziemeļamerikas hokejisti, kas NHL aizvadījuši vismaz 80 spēles.

Atgādināsim, ka ierosinājums izslēgt Čehovas "Vityaz" no dalības līgā un diskvalificēt Džeremiju Jablonski radās pēc KHL disciplinārās komisijas sēdes, kas tika sasaukta pēc 26. novembra spēlē starp Čeļabinskas "Traktor" un Čehovas "Vityaz" notikušajām nekārtībām.

Atgādināsim arī, ka vēl šorīt "Vityaz" kluba padome izteica stingrus rājienus kluba direktoram, ģenerālmenedžerim, galvenajam trenerim Andrejam Nazarovam un kanādiešu hokejistiem Kipam Brenanam un Džeremijam Jablonskim.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

  -2 [+] [-]

, 2011-11-29 17:01, pirms 13 gadiem
Besī man tas Nazarovs. Gaiļi tie Vitjaz kaušļi

  -1 [+] [-]

, 2011-11-29 17:01, pirms 13 gadiem
Didzis Rudmanis rakstīja: Svitovs - Ufā, Gretons - Barys, Vero - CSKA, Saimons - kuzņa, vēl pāris pagājušās sezonas vitjazieši ar ir izklīduši pa KHL. Neuzskatu, ka būtu jāapmāca, tiešām pietiktu, ja komanda pie sevis paņemtu vienu īstu policistu, kas gluži nav ZA zemāko līgu un MMA kauslis. Un to klubi, šķiet, paši pamazām tomēr sāk saprast.
Šeit vari aplūkot, kāds "policists" ir Svitovs

     [+] [-]

, 2011-11-29 17:01, pirms 13 gadiem

  -3 [+] [-]

, 2011-11-29 17:07, pirms 13 gadiem
messibesii rakstīja: stulbinebūs vairs tik daudz jautrības
atbrauks Vitjaz uz Rīgu, noķer kādu viņu spēlētāju un iesper šim pendeli, tad Tu redzēsi jautrību. Vari pasaukt draugus, draudzenes lai šie pasmejās.

     [+] [-]

, 2011-11-29 17:10, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: bet nevienam jau pasē nav rakstīts - policists! policistus taču nevar identificēt kā, piemēram, Eiropiešus un neEiropiešus. uzliek tas pats Vitjazs laukumā 5 gigantiskus izsitējus - un?! varbūt tie ir vienkārši liela auguma pleimeikeri, kuri šad tad sporta pēc mēdz izkauties. un pierādiet pretējo!
Tu maz ko saproti vispār no hokeja? Policisti ir zināmi visās komandās. Jo,NHL visi policisti ir zināmi,AHL tas pats. Nejau uz labu laimi paņem smagsvara splēlētāju un pēc tam trenē viņu,lai izzārdītu visus.
Protams,ka žel Jablonski,bija patīkami skātīties,ka notiek kaut kas jauns uz hokeja ledus,bet tomēr arī mazliet pa traku tas viss jau aizgāja. Uzskatu,ka RD arī vajadzētu vienu policistu,kurš būtu stabils spēlētājs un spētu pacīnīties pie vārtiem,un ja nepieciešams,kādu nolikt uz lāpstiņām. Jo NEVIENS no RD pie vārtiem stāvot,nespēj izgrūzt pretinieku kurš ir uz 2cm garāks,5cm platāks...

     [+] [-]

, 2011-11-29 17:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: KHL jaunākā pērle: Александр Медведев: «Игроки из Канады и... .
Tas gan suudiigi. Varbuut Karija ieksh RD nav labaakais iemers, bet tomeer. Jaunu speeleetaaju aks veel var progreseet bet grib speeleet augstaaka aliimenii kaa AHL, tad vinjsh nevar speelet KHL. Slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-11-29 17:29, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tai pašā laikā, ja pēc pirmā rupjākā izlēciena viņš norausies pa galvu no oponentu policista, nākamajā reizē jau sāks domāt vajag viņam čekot pretinieku līderi vai tomēr sava veselība ir dārgāka.
Tava lielākā problēma ir tā, ka tu uz "Витязь" skaties kā uz normālu hokeja klubu, turklāt caur NHL tradīciju prizmu. Ja tu pilnā nopietnībā uzskati, ka šitā brigāde pati izdomā kad iet laukumā kauties un kad nē, tad es brīnos, kā tu esi kļuvis par "hokeja ekspertu". "Витязь" ir nogarlaikojušos piemaskavas bandītu naudas atmazgāšanas projekts, kuri prikola pēc ir uztaisījuši hokeja komandu, un, tā kā vienīgais viņiem pazīstamais izklaides veids ir sadot kādam pa muti, tad tā šai komandai arī ir jāspēlē. Un kad tiek dots rīkojums, ka tagad džekiem jāiet laukumā un jāsarīko kautiņš, jo saimniekiem ložā paliek garlaicīgi, tad tā arī notiek. Tieši par to viņiem tiek maksāts, un, spriežot pēc tā, ka brīžiem kautiņos raujas arī pat normāli un parasti spēlētāji, tad nauda un prēmijas tiek maksātas tieši par kaušanos, un, iespējams, pat par pēc iespējas netīrākiem paņēmieniem, lai sagādātu vairāk jautrības komandas īpašniekiem. Neizslēdzu iespēju, ka par parastu hokeja spēlēšanu un nekaušanos pat ir paredzētas sankcijas, it īpaši tafgajiem. Un tam nav nekāda sakara ar to cik, un vai vispār pretējā komandā ir kaušļi, masieri, hokejisti vai balerīnas. Un es piekrītu Abragam, ka šī problēma ir jārisina tieši līgas vadībai, izstrādājot normālus noteikumus, lai šādas situācijas neatkārtotos. Kā tev liekas kāpēc "Витязь" ir tieši hokeja komanda, nevis, piemēram basketbola, vai futbola? Tāpēc, ka tur par mēģinājumu speciāli sakropļot pretinieku spēlētāju momentāni saņemtu diskvalifikāciju līdz sezonas beigām (ja ne uz visu karjeru), naudas sodu un vēl krimināllietu kaklā. Es brīnos, ka tu esi uzmeties par aizstāvi bandītu baram (un es te nedomāju pašus kaušļus, jo tie jau tikai iet nopelnīt naudu par to, ko prot vislabāk - proti, kaušanos), pēc kuru pavēles nākamajā savstarpējā spēlē var sakropļot kādu no mūsu spēlētājiem. Nevajag jaukt normālu valstu hokeja līgu tradīcijas ar organizētās noziedzības mirkļa izklaides projektiem.

     [+] [-]

, 2011-11-29 17:34, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tad jau RD sastāvā gribi/negribi būs jāņem Guntars Paste!
A ko? Doma laba! Guņa kaut cik to hoķi māk spēlēt, pa muti arī var iedot! Lai Peka šo tur uz beņķa hokejista ekipējumā un pie kādiem briestošiem konfliktiem laiž ārā! Ta čalis vismaz vienkārši bezdarbībā līdzi nebraukās, bet dos arī komandai kādu labumu!

     [+] [-]

, 2011-11-29 17:38, pirms 13 gadiem
Kafija rakstīja: Iešu uz 11.12.11 spēli pret Vityaz. Cerēju, ka redzēšu Yablonski ;D Vismaz to kā viņš kaujas ;D
tu viņu droši vari satikt Čehovā, kaut gan pēc šis diskvalifikācijas viņš diez vai tur vēl paliks un brauks atpakaļ uz Kanādu

  -1 [+] [-]

, 2011-11-29 17:42, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Pieļauju, ka tāds Vitjaz vispār var drīz pazust no KHL kartes - galu galā viņi ar savu "suņubūdas izmēra" halli neietilpst līgas pasludinātajos standartos
Principā pie KHL vadoņu lielas vēlmes (ja tiešām tāda būs) tikt vaļā no Viķkām tieši šis punkts varētu būt tas dēļ kā viņi (KHL bosi) pilnīgi oficiāli varētu Viķkām pateikt paldies un uz neredzēšanos.... tikai jautājums paliek atklāts - vai bosiem tiešām ir tāda vēlme?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 17:44, pirms 13 gadiem
Didzis Rudmanis rakstīja: Svitovs - Ufā, Gretons - Barys, Vero - CSKA, Saimons - kuzņa, vēl pāris pagājušās sezonas vitjazieši ar ir izklīduši pa KHL. Neuzskatu, ka būtu jāapmāca, tiešām pietiktu, ja komanda pie sevis paņemtu vienu īstu policistu, kas gluži nav ZA zemāko līgu un MMA kauslis. Un to klubi, šķiet, paši pamazām tomēr sāk saprast.
un tu gribi teikt ka viņi tur uzvedas tāpat kā vitjazieši? viņi tur spēlē normālu hokeju, bet vitjazieši diemžēl to nespēj

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 17:46, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Ak dievs, tā pārsmējos par šīm kārtējām KHL vadības pērlēm, tiešām idejas kā mājas. ''spēlētājs ar policista reputāciju'' kritērijs par vismaz 80 spēlēm NHL arī labs
Nu tak pilnīgi āksti! Ne ar ko nav labāki par mūsu pašu Jurku, kas arī parasti vispirms runā (bieži vien bezjēgā) un pēc tam tik domā!

     [+] [-]

, 2011-11-29 17:51, pirms 13 gadiem
beidzot pareizi ari ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-29 17:57, pirms 13 gadiem
Bet Džeremijs savu darbu paveica lieliski, ažiotāžu ap klubu uztaisīja pamatīgu un tā īpašniekiem sniedza vairākas izrādes, kuru laikā tie varēja būt ļoti pašapmierināti.

     [+] [-]

, 2011-11-29 18:01, pirms 13 gadiem
placis rakstīja: un tu gribi teikt ka viņi tur uzvedas tāpat kā vitjazieši? viņi tur spēlē normālu hokeju, bet vitjazieši diemžēl to nespēj
Protams, ka nē. Ne jau par to es runāju. Es viņus uzskaitīju, lai Jurim parādītu, ka daudzi KHL klubi jau tagad ir "apgādājušies" ar policistu (vai ko tam līdzīgu) un ka nekas mākslīgi (caur KHL augšu) nav jādara, lai klubus piespiestu policistu nopirkt vai "izskolot".

Btw, aizmirsu pieskaitīt arī Artjuhinu.

     [+] [-]

, 2011-11-29 18:02, pirms 13 gadiem
hmmm, kad LV netiesaa, kka nav tiesneshi vainiiigi smirdiigie krievi @
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 18:05, pirms 13 gadiem
Eddy rakstīja: Tava lielākā problēma ir tā, ka tu uz "Витязь" skaties kā uz normālu hokeja klubu, turklāt caur NHL tradīciju prizmu. Ja tu pilnā nopietnībā uzskati, ka šitā brigāde pati izdomā kad iet laukumā kauties un kad nē, tad es brīnos, kā tu esi kļuvis par "hokeja ekspertu". "Витязь" ir nogarlaikojušos piemaskavas bandītu naudas atmazgāšanas projekts, kuri prikola pēc ir uztaisījuši hokeja komandu, un, tā kā vienīgais viņiem pazīstamais izklaides veids ir sadot kādam pa muti, tad tā šai komandai arī ir jāspēlē. Un kad tiek dots rīkojums, ka tagad džekiem jāiet laukumā un jāsarīko kautiņš, jo saimniekiem ložā paliek garlaicīgi, tad tā arī notiek. Tieši par to viņiem tiek maksāts, un, spriežot pēc tā, ka brīžiem kautiņos raujas arī pat normāli un parasti spēlētāji, tad nauda un prēmijas tiek maksātas tieši par kaušanos, un, iespējams, pat par pēc iespējas netīrākiem paņēmieniem, lai sagādātu vairāk jautrības komandas īpašniekiem. Neizslēdzu iespēju, ka par parastu hokeja spēlēšanu un nekaušanos pat ir paredzētas sankcijas, it īpaši tafgajiem. Un tam nav nekāda sakara ar to cik, un vai vispār pretējā komandā ir kaušļi, masieri, hokejisti vai balerīnas. Un es piekrītu Abragam, ka šī problēma ir jārisina tieši līgas vadībai, izstrādājot normālus noteikumus, lai šādas situācijas neatkārtotos. Kā tev liekas kāpēc "Витязь" ir tieši hokeja komanda, nevis, piemēram basketbola, vai futbola? Tāpēc, ka tur par mēģinājumu speciāli sakropļot pretinieku spēlētāju momentāni saņemtu diskvalifikāciju līdz sezonas beigām (ja ne uz visu karjeru), naudas sodu un vēl krimināllietu kaklā. Es brīnos, ka tu esi uzmeties par aizstāvi bandītu baram (un es te nedomāju pašus kaušļus, jo tie jau tikai iet nopelnīt naudu par to, ko prot vislabāk - proti, kaušanos), pēc kuru pavēles nākamajā savstarpējā spēlē var sakropļot kādu no mūsu spēlētājiem. Nevajag jaukt normālu valstu hokeja līgu tradīcijas ar organizētās noziedzības mirkļa izklaides projektiem.
Kopumā jau visu pareizi pateici un tā arī ir - Viķku šefiem patīk klopes (uz slidām) nevis hokejs, bet runājot par KHL bosu (līdz šim) lielo pasivitāti Viķjaz sakarā.... pieļauju ka arī Medveģevonka mazliet raustās no tādas perspektīvas, ka izslēdzot Viķjaz pa visam no līgas vienā jaukā dienā viņš zem savas mašīnas var atrast spridzekli (vai pareizāk to var atrast ie kas kasīs viņu nost no asvalta)..... domāju, zinot Viķku šefus tāda "perspektīva" KHL bosiem bieži vien pa galvu šaudās un viņi mazliet paši raustās no Vitjaz pilnīgas izslēgšanas no KHL.... jo ej un sazini, kas Viķku brataniem- īpašniekiem nākamajā dienā var galvā ienākt KHL bosu sakarā....

  +3 [+] [-]

, 2011-11-29 18:05, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu par to reputāciju gan ir visai un visai interesanti... .
Teiksim, ja kāda komanda izdomā iegādāties, piemēram, Milanu Lučiču vai Džeromu Iginlu vai Veinu Simondsu (un īstenībā jebkuru šāda tipa spēlētāju) un viņiem jau būs viens "policists-smagsvars", ko tad?

Btw, ir jāierobežo nevis viena komanda, bet jāstimulē pārējās komandas domāt par to kā aizsargāt savus spēlētājus, t.i., pārējām komandām ir jāiegādājas (vai "jāapmāca" kāds esošais hokejists) policists.

Nez kāpēc NHL neviena komanda "neraud" par to, ka kādi viņus sit (lai arī tur īstermiņā dažas komandas izvēlas tieši šādu spēles taktiku). Viņi to atrisina vienkārši - noliek pretī bokseri, kurš daudz maz prot nostāvēt uz slidām (jā, un ne vairāk). Un spēlē tāds kekss tikai atsevišķos mačos.
tas ir HOKEJS nevis kautiņi kaut kādi vai bokss !!!
tūlīt sāks pīkstēt, ka hokeju spēlē tikai īsti vīri, tas attiecās uz momentiem, kad jāpacieš sāpes no spēka paņēmiena vai ripas trāpījuma, nevis mukšana no MMA cīkstoņiem !!

kas tu par hokeja ekspertu, ka tā sācis oponēt par labu Vitjazam ?
vispār esi lasījis policistu ētikas kodeksu NHL ???
un tad atbildi, kaut viens kodeks sakrīt ar to, kas risinājās pēdējā spēlē ar kārtējo masu kautiņu ??
NHLā ir redzēts, ka spēlētājus vajā kāds policists ? vai sit kādu guļošu un tādu, kas negrib dūres vicināt ?
TAS IR HOKEJS, kur spēlē uz vārtu gūšanu nevis pretinieku iebiedēšanu ar gorillām !

agresīva un fiziska spēle ir ar spēka paņēmieniem un aktīvu spēli, nevis, ka mudaku bars apzināti traumē vārtsargus un spēlētajus no aizmugures sitot tiem !!!

grūti pat iedomāties, kas tevi iecēla par hokeja ekspertu, ja tu raksti tādus komentārus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 18:18, pirms 13 gadiem
fingaz rakstīja: Tu maz ko saproti vispār no hokeja? Policisti ir zināmi visās komandās. Jo,NHL visi policisti ir zināmi,AHL tas pats. Nejau uz labu laimi paņem smagsvara splēlētāju un pēc tam trenē viņu,lai izzārdītu visus.
Protams,ka žel Jablonski,bija patīkami skātīties,ka notiek kaut kas jauns uz hokeja ledus,bet tomēr arī mazliet pa traku tas viss jau aizgāja. Uzskatu,ka RD arī vajadzētu vienu policistu,kurš būtu stabils spēlētājs un spētu pacīnīties pie vārtiem,un ja nepieciešams,kādu nolikt uz lāpstiņām. Jo NEVIENS no RD pie vārtiem stāvot,nespēj izgrūzt pretinieku kurš ir uz 2cm garāks,5cm platāks...
kautko jau saprotu arī no hokeja! bet runa ir par to - ja jau kkādos KHL noteikumos būs rakstīts, ka kaušļi nedrīkst spēlēt, tad attiecīgi līgas vadībai būs jāpierāda, ka attiecīgais spēlētājs tāds ir un, ka spēlēt viņš nedrīkst! protams, ka visi zina, kurš ir policis un kurš nav, bet... tā jau ir kā saka, "skatīšānās pēc deguniem". piemēram - komanda paņem sastāvā 3 Jablonska veidīgos tipus - KHL saka - ne, ne - viņi nespēlēs, jo ir kaušļi. komanda saka - neko nezinām - mēs viņus ņemam komandā kā mazākuma spēles speciālistus, nevis kaušļus, ko tālāk? KHL saka - viņiem ir kaušļu biogrāfija! komanda saka - tas tāpēc, ka iepriekšējās komandas lika viņiem kauties. patiesībā viņi ir baigi meistarīgie veči. ko tad KHL darīs - nāks uz treniņiem un skatīsies kāda viņiem ripas kontrole un kā viņi māk izvietoties mazākuma spēlē? tas jau var aiziet līdz absurdam!
spēlētāju nevar sodīt(šajā gadījumā neļaut spēlēt) par to, ko viņš vēl nav izdarijis!

     [+] [-]

, 2011-11-29 18:42, pirms 13 gadiem
Baxter19 rakstīja: Vareeja izsleegt no liigas visu komandu!Ar taadu riiciibu KHL nekad nepietuvinaasies NHL liimenim!
Nu ja! itkā būtu maz komandu Eiropā un Krievijā, kuras varētu nākt Vityaz vietā...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 19:22, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nu tak pilnīgi āksti! Ne ar ko nav labāki par mūsu pašu Jurku, kas arī parasti vispirms runā (bieži vien bezjēgā) un pēc tam tik domā!
Tak mūsu Jurka, jau, ja nemaldos, arī šogad ir šo ākstu padomē iebalsots, nebrīnos, ja arī kāda no šīm pērlēm kā ''spēlētājs ar policista reputāciju'' nāk no paša Jurkas.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 19:25, pirms 13 gadiem
Tie priekšlikumi tika sagatavoti, jo kaut kas jau bija jādara. Opijs tautai kā saka. Tā arī pēc nedēļas tas viss noklusīs. Neticu, ka līga ir gatava upurēt savu līmeni (ko zināmā mērā uztur un arī paceļ Ziemeļamerikas spēlētāji), lai tikai pārmācītu viena kluba vadībā esošos atsaldeņus. Tas tikai nozīmē to, ka līgai turpmāk ietu secen tāda līmeņa spēlētāji kādi ir Elisons, Linglets, Veske, Plets, arī Holts, Lalande, Korso, Trotters (nevienam no viņiem nav 80 spēļu NHL). Lai tie Vitjazi ņem tos policistus cik viņi grib - par katru tādu masveida kautiņu diskvalificēt uz sezonu, uzlikt mega sodus un viss.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 19:37, pirms 13 gadiem
Jāatzīst tomēr, ka Jablonskis maigi sakot "pārcentās" ar savu bosu uzdevumu pildīšanu. Tik brutāli, kā Jablonskis nerīkojās iepriekšējās sezonās Vitjaz kaušļi.
Par Jablonski lēmums ir pareizs.

Taču tas sviests, ko KHL vadība ir izdomājusi, ka Z- merikānim ir jābūt ar vismaz 80 NHL spēļu pieredzi, tomēr ir kaut kāds murgs.

Tad jau KHLā nedrīkstētu spēlēt daudzi labi spēlētāji, piem mūsu Holts, Elisons un citi.

     [+] [-]

, 2011-11-29 19:41, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kā redzi - "rupjās spēles" periods arī Vitjazam nu ir beidzies - šobrīd viņiem sastāva vairs nav neviena tafgaja (kam diskvalifikācija, kam trauma)

arī bail diez ko vairs nevienam no viņiem nebūs - džeki "doigraļis".

Pieļauju, ka tāds Vitjaz vispār var drīz pazust no KHL kartes - galu galā viņi ar savu "suņubūdas izmēra" halli neietilpst līgas pasludinātajos standartos
Maldies, viņiem vēl paliek Tarnaskis, Timkins arī var iedot pa muti un no fārma esot izsaukts Larins, kurš prot kauties. Tā kā viss rullēs tālāk, kā bijis. Pieņemu, ka būs kādu laiku klusums, bet kautiņi būs.

Cita lieta, ka visticamāk vairs nebūs tādas cūcības, kādas darīja Jablonskis.

     [+] [-]

, 2011-11-29 19:46, pirms 13 gadiem
beidzot to losi aizsutija prom! vins vitjaziem tik boja speli! vel grennanu vajadzeetu doties atvaļinājumā.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-29 19:48, pirms 13 gadiem
žēl...skatītaju pulks atkal samazināsies!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-29 19:51, pirms 13 gadiem
uz Rīgas spēli atnāktu krietni vairāk HOKEJA LīDZJUTēJU , ja Jablonskis ierastos Ušakova Galvaspilsētā!
....
P.S. ...sods protams tix mīxtināts!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 20:00, pirms 13 gadiem
speletajs dara to ko treners vinam saka dariit.. kludos? bet nu tada ir un buus taa liiga

  +1 [+] [-]

, 2011-11-29 20:22, pirms 13 gadiem
CERAMS , ka redzēsim šo VīRIETI Dinamo Rīga Kreklā....protams pēc soda (un nosacītā soda) izciešanas....!
Lai nepiļautu Krieva Podziņā un latviešu jauniešu sišanu no krieviem un citiem slāviem!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-29 20:28, pirms 13 gadiem
OZO ar savu respektu, vienmēr nevar tak iesaistīties Latvijas jauniešu aizstāvībīā...