Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Jasa un Jerofejeva "Slovan" oficiāli piesakās dalībai KHL

Jasa un Jerofejeva "Slovan" oficiāli piesakās dalībai KHL
Māris Jass.
Foto: AFP/Scanpix.

Slovākijas klubs Bratislavas "Slovan", kuru šosezon pārstāv Māris Jass un Aleksandrs Jerofejevs, iesniedzis oficiālu pieteikumu dalībai Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL). Atbildi uz kluba iesniegtajiem dokumentiem līgas vadība sola jau tuvākajā laikā.

KHL vadība uzsākusi dokumentu pārbaudi, lai noskaidrotu,vai komanda atbilst visiem kritērijiem. Drīzumā KHL komisija dosies uz Bratislavu, lai varētu pārbaudīt ''Slovan'' infrastruktūru. Pēc tam tiks pieņemts lēmums par Bratislavas kluba spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā.

Iepriekš kluba vadība saņēmusi atļauju no Slovākijas Hokeja federācijas startēt KHL.

Tikmēr Čehijas Hokeja federācija devusi atļauju "Lev" klubam pārcelties uz Prāgu. Paredzēts, ka klubs savas mājas spēles aizvadīs "O2 Arēnā" ar vairāk nekā 17 tūkstošu skatītāju vietu.

Izmantotie resursi:
Хоккей на AllHockey.Ru - новости и статистика...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-29 19:51, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tu zini,kāda iecere bija par Ziemeļu līgu ?
Nezinu, bet minēšu- apvienot Somijas un Zviedrijas čempjus? Ja tā, tad labi, ka nesanāca, taču šis projekts maziem solīšiem bīdās uz priekšu un tam ir visas iespējas ķļūt par čempionlīgas ekvavilentu.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-29 19:54, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: Nezinu, bet minēšu- apvienot Somijas un Zviedrijas čempjus? Ja tā, tad labi, ka nesanāca, taču šis projekts maziem solīšiem bīdās uz priekšu un tam ir visas iespējas ķļūt par čempionlīgas ekvavilentu.
Ja tāda līga arī būtu, tad es būtu ar abām rokām par, lai Rīgas Dinamo pārvācas uz turieni. Arī ja mūs pie sevis ņemtu Elitserien vai SM Līga, es būtu abām rokām par RD pārdislocēšanai...Diemžēl, kamēr tādas līgas nav un ziemelos no Kolkas nevienam mūs nevajag, nav citas alternatīvas kā raudzīties krievu dīvainībās un katru gadu tomēr priecāties, ka tā KHl kaut švakiem soļiem, bet tomēr mļin attīstās uz priekšu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-29 19:55, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Pirmssezonas pārbaudes turnīrs ar vidēji 500 skatītājiem pa spēli, ko beigās nagla nopērk Zalcburgas ''Red Bull''?... Ja Eiropas Trofeja ir Abraga vīzija par Eiropas hokeja nākotni, tad sorry... es labāk KHL.
Nedaudz pārspīlē ar tiem skaitļiem un tas vispār ir ļoti labi saprotams, ka cilvēkiem augusta vidū hokejs ne sevišķi interesē. Protams, gadījums ar Red Bull tiešām nav labākā līgas reklāma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-29 19:57, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Jāsāk ar grīdu,nevis griestiem. Bet tur ar to visu lielas problēmas.
Biezie grib tērēt $,nabagie to nevar.
Lai cik stulbi tas neskanētu,pagaidām viss notiekošais ir pareizākais(manuprāt).
Jo pie šī reglamenta var eksistēt gan nabagi,gan biezie.
Mana doma,visam savs laiks.
Nav atbilstošu arēnu,popularitātes utt.
Lēnam viss iet uz priekšu.
Kāpēc tu mēģini balansēt uz augšu, kad reālāka ir balansēšana uz leju?

  -1 [+] [-]

, 2012-03-29 20:00, pirms 13 gadiem
Man liekas, ka viskrutākais hokeja eksperts ir tas, kurš šeit neko nekomentē par to! kkādu huiņu visi gvelž.. <---- bļetstvo es ar vairs pie ekspertiem neskaitos.. neko darīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-29 20:11, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Jāsāk ar grīdu,nevis griestiem. Bet tur ar to visu lielas problēmas.
Biezie grib tērēt $,nabagie to nevar.
Lai cik stulbi tas neskanētu,pagaidām viss notiekošais ir pareizākais(manuprāt).
Jo pie šī reglamenta var eksistēt gan nabagi,gan biezie.
Mana doma,visam savs laiks.
Nav atbilstošu arēnu,popularitātes utt.
Lēnam viss iet uz priekšu.
Vo vo piekrītu!
Bet vieglākun reālāk ir ieviest griestus!!
Grīdu ieviešot daudziem klubiem būtu jaatvadās!
Protams, ja KHL būtu stingri nolēmuši, ko īsti grib ar šo līgu panākt, tad ieviest grīdu varētu mierīgi!
Atsakoties no vājām komandām un pieslēdzot biezākos no eiropas! Līgas līmenis tikai augtu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-29 20:17, pirms 13 gadiem
Kā jau es teicu, ieviešot zemākus griestus, kāds KHL superstārs aizies prom, bet ne jau visiem vieta NHL atradīsies. Turklāt KHL ubagi tāpat ir maksātspējīgāki par par jebkuru citu Eiropas blici, līmenis īpaši neciestu it īpaši, ja atceltu leģionāru ierobežojumus, slaucot Eiropas līgas kārtīgi moš vidēji līga kļūtu vēl spēcīgāka, ja Vityazam nebūtu jāpārmaksā par vietējo kadru.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-29 20:17, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ir trešais variants,ieviešot grīdu un griestus.
Paceļot grīdu un nolaižot griestus.
Tad paliktu stiprākie klubi,Top spēlētāji pa tiem sadalītos vienādi.
Labi leģionāri un labi vietējie spēlētāji attiecībā valstij.
Tad arī nāktos atvadīties no ubagiem,bet līga noteikti iegūtu.
Atalgojumi kļūtu daudz adekvātāki. Vienu vārdu sakot vienu plusi līgai,izņemot ubagu klubus.
es te nepalasīju variantus, bet var jau ieviest Licenžu sistēmu.. 10 komandām A licenze uz kuru teiksim Grīda neiedarbojas, un Griesti ir par pāris ļimoniem augstāka! B licenze tiem kuriem strikti jāievēro Griesti un grīda..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-29 20:21, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Naivs esi ?
Acīmredzot. Kas par vainu? Tu domā, ka Morozovs, Hossa vai Sušinskis mestos uzreiz uz NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-29 20:23, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: es te nepalasīju variantus, bet var jau ieviest Licenžu sistēmu.. 10 komandām A licenze uz kuru teiksim Grīda neiedarbojas, un Griesti ir par pāris ļimoniem augstāka! B licenze tiem kuriem strikti jāievēro Griesti un grīda..
Kā Eirolīgā? Tas jau ir kaut kāds hibrīdvariants,kaut kas pa vidu, starp čl un ziemeļamerikas variantiem. KHL vnk ir pārāk daudz klubu

     [+] [-]

, 2012-03-29 20:24, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Doma zvērīga nav ko teikt
Nākamais solis izveidot klubu līdzīgi PSRS laiku CSKA
Ka tu domā,pret tādu diskrimināciju ubagiem nebūtu iebildumu ?
Tad kau labāk tikt no viņiem vaļā un raut pa nopietno
Nu bet ja negribat, tad nespēlejat!!! Domāju ka spēlēt gribētāju ir vairāk kā negribētāju!!
Un tāds avtomobilist savus talantus var ražot arī VHL!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-29 20:28, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: Kā Eirolīgā? Tas jau ir kaut kāds hibrīdvariants,kaut kas pa vidu, starp čl un ziemeļamerikas variantiem. KHL vnk ir pārāk daudz klubu
nu kkas līdzīgs..
jāsāk jau ar to ka jānosaka pieļaujamais klubu daudzums.. ta huj vienu gadu 24 nākamajā 27 neko nevar saprast, vsp pārāk viegla iekāpšana šajā līgā, kas to visu padara nenopietnu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-29 20:35, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Divu domu nav ka tā būtu,nerunājot par leģionāriem.
Kāpēc RD nespēlē Top izlašu špīleri ?
Ja tu domā,ka visus labākos ir izpirkuši,tad tu maldies Eiropā ir virkne labu špīleru,bet RD,Vitjaz utt viņus nesaista. Un nesaistīs,kamēr tie klubi nespēs apmierināt viņu pieprasījumu.
Neticu. Sušinskis, Hossa saņemtu, cik saņēmuši, bet vidējais krievu Ivans bez skanīga uzvārda saņemtu mazāk. Vityaz labi ārzemnieki kā tādi neinteresē, un RD vispār ir īpaša komanda. Pilna Minska un Astana ar ārzemniekiem un viņi nebūt nav līgas smagsvari, viņus šie griesti nemaz neskartu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-29 20:47, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ko tur ticēt,es tev uzdevu jautājumu kāpēc tad RD nav top Eiropas līmeņa leģionāru ?
Teiksim tādu kā : Eliteprospects.com - Jaroslav Bednar

Eliteprospects.com - Jean-Pierre Dumont

Eliteprospects.com - Esa Pirnes

Kas pie velna ir Sušinskis un Hosa,ja ne KHL otršķirīgi spēlētāji ?
Hosa vēl zemāks. Ārpus RD viņu nevienam vairs nah nevajag.
Sušinskis jau ir vēsture. Antikvārs,nekas vairāk.
Pats jau arī salicis topošos sirmgalvjus aka Ventspils tūristus!!
Par Hosu visa tava NLA izplosītos savā starpā..

  +3 [+] [-]

, 2012-03-29 20:53, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ko tur ticēt,es tev uzdevu jautājumu kāpēc tad RD nav top Eiropas līmeņa leģionāru ?
Teiksim tādu kā : Eliteprospects.com - Jaroslav Bednar

Eliteprospects.com - Jean-Pierre Dumont

Eliteprospects.com - Esa Pirnes

Kas pie velna ir Sušinskis un Hosa,ja ne KHL otršķirīgi spēlētāji ?
Hosa vēl zemāks. Ārpus RD viņu nevienam vairs nah nevajag.
Sušinskis jau ir vēsture. Antikvārs,nekas vairāk.
Tie tavi leģionāri toč izskatās pēc Igguldeniem un Trotteriem, ja viņi būtu desmit gadus vecāki un Eiropieši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-29 20:58, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tie tavi leģionāri toč izskatās pēc Igguldeniem un Trotteriem, ja viņi būtu desmit gadus vecāki un Eiropieši.
Būtu šogad Rīgā tāds Iguldens un Troters....

  +2 [+] [-]

, 2012-03-29 20:59, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu šie vēl ir prece. Par Hosu ārpus KHL,piekrītu.
Bet es viņu minu KHL ietvaros.
Un te viņi nav nekas.
Savukārt manis minētie divi KHL jau spridzināja krievijā.
Jean-Pierre Dumont es līdz šai dienai brīnos,kāpēc viņš nav KHL top klubā,vai NHL.
Dumonts- domāju iemīlējies Šveicē!!
Un vsp jau nevar neko pateikt kas ir kas .. Uz Elisonu tgd ar skatītos ar greizu aci ja nebūtu jau labu cenu sev krievzemē uzsitis!!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-29 21:01, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Sušinskis jau ir vēsture. Antikvārs,nekas vairāk.
Artefaktu daudz KHL, pie tam gandrīz visos klubos.

Par KHL lielākais mīnuss ir Krievijas atklātais čempis, kur noteikumus diktē visi (krievu federācija īpaši ar tretjaku priekšgalā) izņemot pašus klubus. Reglaments tiek nepārtraukti mainīts, ilgtermiņā neviens nedomā visi dzīvo šodienai jo nevar jau zināt kas būs tālāk. Krievu klubi pakļauti daudziem ierobežojumiem. Reglaments tiek apiets un pārkāpts nepārtraukti.
Tāpēc vispirms vajag reglamentu visiem klubiem vienu un ilgtermiņā piemēram 5 gadi. Un tur iestrādāt grīdas un griestus.
Un protams infrastuktūru (halles).
Un uzņemšanas noteikumus jauniem klubiem.
Pagaidām visur ir liels haoss un nekas neliecina, ka kaut kas mainīsies līdz Sočiem, pēc tam redzēs kur un kā aizies projekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-29 21:24, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: KHF un Tretjaks tas bez šaubām ir viens no lielākajiem KHL enkuriem.
Tāpēc es esmu diezgan rezervēts pret tādu līgu kas būtībā ir Krievijas čempionāts. Tretjaks jau izdara spiedienu samazināt spēļu skaitu, krievu komandām vārtsargi ļeģionāri tik noteiktu skaitu spēļu var spēlēt. Par jaunajiem spēlētājiem KHL. Par MHL līgu tas pats stāsts.

Nevaru iedomāties ja asv vai Kanādas hokeja federācija sāktu regulet NHL .
Tāpēc līgai jākļūst neatkarīgai, tik kā to panākt manuprāt klubiem jādomā. Tik es redzu apburto loku.
Klubi visi barojas no valsts vai Putins ar ukazu uzliek par pienākumu kādam gāzes vai naftas kantorim uzturēt klubu.
Tāpēc jau Tretjaks visu regulē kā, kam, ar ko un kur spēlēt.
Ja nepakļausies aizies pie Putina un būs kā federācijai un valstij vajag.
Neredzu pagaidām nekādu ceļu uz sakārtošanos.

     [+] [-]

, 2012-03-29 21:32, pirms 13 gadiem
Nu lūk, viss pagaidām notiek tā kā tas bija ieplānots... kas notiks tālāk? laiks rādīs.

     [+] [-]

, 2012-03-29 21:34, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: Tāpēc es esmu diezgan rezervēts pret tādu līgu kas būtībā ir Krievijas čempionāts. Tretjaks jau izdara spiedienu samazināt spēļu skaitu, krievu komandām vārtsargi ļeģionāri tik noteiktu skaitu spēļu var spēlēt. Par jaunajiem spēlētājiem KHL. Par MHL līgu tas pats stāsts.

Nevaru iedomāties ja asv vai Kanādas hokeja federācija sāktu regulet NHL .
Tāpēc līgai jākļūst neatkarīgai, tik kā to panākt manuprāt klubiem jādomā. Tik es redzu apburto loku.
Klubi visi barojas no valsts vai Putins ar ukazu uzliek par pienākumu kādam gāzes vai naftas kantorim uzturēt klubu.
Tāpēc jau Tretjaks visu regulē kā, kam, ar ko un kur spēlēt.
Ja nepakļausies aizies pie Putina un būs kā federācijai un valstij vajag.
Neredzu pagaidām nekādu ceļu uz sakārtošanos.
Runājot par to spēļu skaitu, manuprāt, tas bija domāts, ka kalendārs paliks blīvāks jeb mazākas pauzes, vairāk spēles, bet varbūt pārpratu.
Tas 35% no spēlēm obligāti jānospēlē krievu vārtsargam, tas gan ir pilnīgs stūlbums..

     [+] [-]

, 2012-03-29 21:45, pirms 13 gadiem
Jopis25 rakstīja: pajautājiet hokejistiem, ko viņi domā par KHL un tad būs jums visiem atbilde vajag nevajag utt....
Vislabāk jau pajautājiet tiem hokejistiem, kuri paši KHL netiek spēlēt

     [+] [-]

, 2012-03-29 22:08, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ko tur ticēt,es tev uzdevu jautājumu kāpēc tad RD nav top Eiropas līmeņa leģionāru ?
Teiksim tādu kā : Eliteprospects.com - Jaroslav Bednar

Eliteprospects.com - Jean-Pierre Dumont

Eliteprospects.com - Esa Pirnes

Kas pie velna ir Sušinskis un Hosa,ja ne KHL otršķirīgi spēlētāji ?
Hosa vēl zemāks. Ārpus RD viņu nevienam vairs nah nevajag.
Sušinskis jau ir vēsture. Antikvārs,nekas vairāk.
Nedomāju ka Bednars un Pirnes ir ar kaut ko labāki par Sušinski un Hosu.