Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sakāve finālā, kauss ceļos uz Jaroslavļu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Sakāve finālā, kauss ceļos uz Jaroslavļu
Sandis Ozoliņš saņem balvu par 2. vietu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas Dzelzceļa kausa izcīņas fināla spēlē mājinieki, Rīgas ''Dinamo'' hokejisti, atzina Jaroslavļas ''Lokomotiv'' pārākumu ar 5:1, nespējot nosargāt pirms gada izcīnīto titulu. Vienīgos vārtus mājinieku labā ar izveicīgu darbību pie pretinieku cietokšņa guva Tomašs Surovijs.

Šodien tika noskaidrots 2. LDz kausa izcīņas uzvarētājs. Vakar cīņā par iekļūšanu finālā Rīgas ''Dinamo'' pretiniekus atstāja bez variantiem, uzvarot ar 5:1. Likumsakarīgi sastāvā izmaiņas netika veiktas, vienīgi vārtos Krisa Holta vietā stājās Mikaels Telkvists. Savukārt lokomotīves treneru korpuss jaunos hokejistus nosūtīja atpūtā, šovakar laukumā laižot spēcīgāko pieejamo sastāvu.

Mājinieki pateicoties spēlei vairākumā pirmo trešdaļu uzsāka aktīvāk, bet pēcāk iniciatīva nonāca ''Lokomotiv'' rokās. Ripa biežāk uzkavējās ''dinamiešu'' zonā, tika izdarīti vairāki bīstami metieni, ar kuriem galā tika Telkvists, tiesa, ripas bieži atlēca tieši pie vārtiem, un tikai veiksme ļāva saglabāt neizšķirtu. Pārsvars nospiedošāks palika vairākumā un, kamēr Rodrigo Laviņš viesojās uz sodīto soliņa, viesi atklāja mača rezultātu. Aleksandrs Koroļuks izdarīja precīzu metienu vārtu apakšējā stūrī - 1:0, ''Lokomotiv'' vadībā.

Nākamajā minūtē viens pret vārtiem palika Ņikita Kļukins, bet viņa metienu pēdējā brīdī iztraucēja Broks Troters, - ripa lidoja pāri vārtiem. Tomēr viesi savu panāca, atkal izmantojot vairākumu. Viduszonā pārtverta ripa, aizsargs Aleksandrs Gusjkovs ieslidoja rīdzinieku aizsardzības zonā un ripu trieca zem vārtu pārliktņa - netipisks vārtu guvums vairākumā, 2:0 viesu labā. Arī turpinājumā jaroslavļiešu pārsvars bija nospiedošs, taču rezultāts nemainījās - 2:0. Tiesa, metienu attiecība bija grajoša, - uz Telkvista vārtiem bija raidīti 14 metieni, kamēr Dmitrijs Kočņevs pretējā cietoksnī tika galā ar vienīgajiem diviem raidījumiem.

Otrā perioda pirmajās minūtēs laukumā bija izgājis cits ''Dinamo'', - aktīvāka spēle abās zonās, bīstami metieni, tomēr cerēto neizdevās panākt, proti, vārti netika gūti. Tikmēr ''Lokomotiv'' panāca 3:0. Negaidītu metienu izdarīja Aleksandrs Gaļimovs, un šķietami tveramu ripu nespēja apturēt Telkvists, zaudējot jau trešos vārtus, tomēr galvenais treneris Juliuss Šuplers turpināja uzticēties zviedram, maiņu neizdarot.

Turpinājumā joprojām vairāk uzbruka mājinieki, taču bez rezultāta. 3:0 pirms pēdējām 20 pamatlaika minūtēm, lai gan varēja būt vēl bēdīgāk, - pēdējā uzbrukumā aizsargs Karels Rahuneks ripu raidīja pret vārtu stabu, bet Telkvists pamanījās to aizķert. Šoreiz metienu skaits jau bija rīdzinieku labā (10:9), taču tas bija tikai likumsakarīgi, - ''Lokomotiv'' vairāk domāja par savu vārtu drošību, neaizraujoties ar uzbrukumu veidošanu.

Trešais periods sākās ar ātru rīdzinieku vārtu guvumu vairākumā. Sandis Ozoliņš meta no zilās līnijas, Kočņevs ar šo raidījumu tika galā, taču ripu atsita vārtu priekšā. Tur izveicīgākais bija slovāks Tomašs Surovijs, panākdams 1:3. Turpinājumā mājinieki aktīva centās samazināt starpību līdz minimālai, taču tas neizdevās. Pēc Trotera piespēles meta Miķelis Rēdlihs. Kočņevs glāba. Mazākums viesiem izvērtās par murgu, - teju divas minūtes aizsardzība tika turēta sasprindzinājumā, taču vēlamo neizdevās paveikt, joprojām 1:3.

''Dinamo'' uzbruka, taču zaudēja arī ceturtos vārtus. Vidus zonā kļūdījās Arvīds Reķis, sekoja klasisks pretuzbrukums, kuru ar vārtu guvumu noslēdza Konstantīns Rudenko - 4:1 ''Lokomotiv'' labā. Turpinājumā viesi bija tuvāk piektajam vārtu guvumam, nevis ''dinamieši'' - otrajam. Un beigās tā arī notika, - 5:1 panāca Kļukins. ''Lokomotiv'' pārliecinošs triumfs LDz kausa finālā, bet rīdziniekiem - otrā vieta, četrās spēlēs divas uzvaras un divi zaudējumi. Nākamā un pēdējā pārbaude jau nākammēnes, Liepājā pret fārmklubu ''Liepājas Metalurgs''.

Rīgas ''Dinamo'' - Jaroslavļas ''Lokomotiv'' 1:5 (0:2, 0:1, 1:2)

Vārti: 08:27 Koroļuks (Gusjkovs, Vasičeks, vair.) 0:1, 12:48 Gusjkovs (Demitra, Rahuneks, vair.) 0:2, 26:06 Gaļimovs 0:3, 40:21 Surovijs (Ņiživijs, Ozoliņš, vair.) 1:3, 52:42 Rudenko (Lehterā, Tkačenko) 1:4, 57:42 Kļukins (Kaļjaņins, Jarčuks) 1:5
Vārtsargi: Telkvists - Kočņevs

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Mikaels Telkvists (Kriss Holts); Oskars Cibuļskis - Sandis Ozoliņš, Aleksandrs Ņiživijs - Marks Hartigans - Tomašs Surovijs; Arvīds Reķis - Krišjānis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns; Rodrigo Laviņš - Kristaps Sotnieks, Roberts Bukarts - Broks Troters - Miķelis Rēdlihs; Jānis Andersons - Jēkabs Rēdlihs, Gints Meija - Andris Džeriņš - Vitālijs Karamnovs

VIetu sadalījums LDz kausā

1. Jaroslavļas ''Lokomotiv''
2. Rīgas ''Dinamo''
3. Mitišču ''Atlant''
4. Maskavas ''OHK Dinamo''

LDz kausa izcīņas kalendārs

Dat.LaiksSpēleRezultāts
24.08.15:30Lokomotiv – Atlant4:0
24.08.19:30Dinamo R – OHK Dinamo4:2
25.08.15:30OHK Dinamo – Lokomotiv2:4
25.08.19:30Dinamo R – Atlant3:5
27.08.15:30OHK Dinamo – Atlant3:2
27.08.19:30Dinamo R – Lokomotiv5:1
28.08.15:30Atlant – OHK Dinamo5:4 PM
28.08.19:30Dinamo R – Lokomotiv1:5

''Dinamo'' pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
02.0818:00Rīgas ''Dinamo'' - Ņižņekamskas ''Neftekhimik''5:2Cibuļskis(2); Hartigans; Dārziņš; Surovijs
06.0819:00Rīgas ''Dinamo'' - Habarovskas ''Amur''2:3 PMŅiživijs; Hartigans
10.0812:00Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo''3:2 PHartigans; Dārziņš; Reķis
11.0816:00Astanas ''Barys'' - Rīgas ''Dinamo''4:2Džeriņš; Dārziņš
13.0812:00Mitišču ''Atlant'' - Rīgas ''Dinamo''2:3 PMSurovijs; Karamnovs; Ņiživijs (p.m.)
14.0810:00Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant''2:1 PMŅiživijs (2)
24.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - OHK ''Dinamo''4:2K.Rēdlihs; Surovijs; Laviņš; Ozoliņš
25.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant''3:5Hartigans; Bukarts; Karsums
27.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Jaroslavļas ''Lokomotiv''5:1Ņiživijs; Sprukts; Karsums; Troters; M.Rēdlihs
28.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Jaroslavļas ''Lokomotiv''1:5Surovijs
03.0918:30''Liepājas Metalurgs'' - Rīgas ''Dinamo''

 +96 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Mikaelu Telkvistu uz Liepāju !!!

 +31 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Ļoti daudz kas nesanāca, būs kur piestrādāt.

 +14 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Njā, hokejs tiešām ir neparedzama spēle. Vienā dienā var uzvarēt ar 5-1, nākamajā zaudēt ar tādu pašu rezultātu.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
žēl.. bet nu malači tā vai tā.

 +14 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Zaudējām, jo Julim nebija melnais uzvalks ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +80 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Šis turnīrs vismaz mums bija vērtīgs, jo esam noskaidrojuši, kurš mums būs pirmais vārtusargs. (Holts)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +87 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Telkvists jau otrā savā spēlē ielaiž 5 vārtus. Es tomēr sliecos uz to, ka sezonas sākumā Holtam jābūt Nr. 1.

 +10 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Lokomotīvs atriebas

 +14 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
mūs noņēma no trases.

 +25 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Kauns šodien!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-28 21:36, pirms 14 gadiem
Lokomaīve spēlēja savu spēli un Dinamo nebija vnk izredžu uzlaust Loko aizsardzību

 +12 [+] [-]

, 2010-08-28 21:37, pirms 14 gadiem
VAI AR TADU VARTUSARGU MUMS IR KO DARIT SAJA SEZONA!!!???

 +87 [+] [-]

, 2010-08-28 21:37, pirms 14 gadiem
Telkvistam LDZ kausa 3 spēlēs 13 ielaisti vārti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-08-28 21:37, pirms 14 gadiem
Telkvists nebija savā vietā vaidzēja likt Holtu vārtos !

  +7 [+] [-]

, 2010-08-28 21:37, pirms 14 gadiem
Vakardienas scenārijs Tikai šoreiz par sliktu mums

 +16 [+] [-]

, 2010-08-28 21:37, pirms 14 gadiem
Lokomotīve vnk pārbrauca pāri Dinamo...

 +10 [+] [-]

, 2010-08-28 21:37, pirms 14 gadiem
zaudejaam cinaa, bet nezaudejaam karaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: jazzy

  +4 [+] [-]

, 2010-08-28 21:38, pirms 14 gadiem
Bija teiciens - zaudēt mācībās, uzvarēt kaujā
Neviena komanda nedabūs Gagarina kausu - Dinamo cīnīsies kā karā

 +53 [+] [-]

, 2010-08-28 21:38, pirms 14 gadiem
Reķis pagaidām ļoti atgādina Tribuncovu...(kas nav labi)

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 21:38, pirms 14 gadiem
Tas jau bija gaidaams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-28 21:38, pirms 14 gadiem
Nevar jau arī Telkvistu visā vainot, būtu mūsējie arī šodien piecus golus iemetuši, kas zin, kā viss būtu beidzies

  +8 [+] [-]

, 2010-08-28 21:39, pirms 14 gadiem
Nesaprotu Jūli... kaapeec vajadzēja vārtos likt Telkvistu ja vakar pierādijās tas ka Holtam spēle iet no rokas... Labi vajag abiem dot spēlēt bet nu mačā par kausu gan vareeja likt stabilāko un tas kā jau redzējām ir Holts...

  +1 [+] [-]

, 2010-08-28 21:39, pirms 14 gadiem
Te bij bazars nesen, ko uz Liepaju sutit!

Ka butu ar Reki un Lavinju?! Znaroks, ta vismaz Lavinju olimpiade nosedinaja mala, ko Shuplers vel gaida?! Uz Farmu abus!

Tas ka pakasa, tas abi, vismaz nebus ka pagajshgad, bet vng tracina!

  -4 [+] [-]

, 2010-08-28 21:39, pirms 14 gadiem
Kur ir palicis Lauris Dāržiņš?

 +63 [+] [-]

, 2010-08-28 21:39, pirms 14 gadiem
jazzy rakstīja: ne temata bet ja kads nezinaja OHK Dinamo ir Olega Harijsa Klubs Dinamo
wtf?

 +11 [+] [-]

, 2010-08-28 21:39, pirms 14 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: Varēja Jēkabs beigās tam Vasīčekam pa muti iedot
Koroļukam, ne Vašīčekam, viņš (Vašīčkes) izglāba Jēci no 2 min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-08-28 21:39, pirms 14 gadiem
Sprukts MVP

  +5 [+] [-]

, 2010-08-28 21:40, pirms 14 gadiem
galvenais lai play off iekļūst nesaprotu šupleru bet tas tā holts rulee labāak

 +16 [+] [-]

, 2010-08-28 21:40, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: bļa lunis Telkvists
Īsti neredzēju, ka pie kāda vārtu zaudējuma viņš būtu vainojams, tīrākā aizsargu vaina visos zaudētajos vārtos.

 +36 [+] [-]

, 2010-08-28 21:40, pirms 14 gadiem
tagad nevajag te nomelnot Telkvistu!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-08-28 21:40, pirms 14 gadiem
kaus mums ir smieklīgs nevar ieliet shampi kas tas par kausu

 +19 [+] [-]

, 2010-08-28 21:41, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: atriebība ir salda.tik nesaprotu,ja holts nostaveeja izclu macu.ko banka lika telkvistu
Laikam nesaproti , ka šĪ bija PĀRBAUDES SPĒLE!

  +7 [+] [-]

, 2010-08-28 21:41, pirms 14 gadiem
badža rakstīja: VAI AR TADU VARTUSARGU MUMS IR KO DARIT SAJA SEZONA!!!???
Protams, ka ir ko darit.

  -4 [+] [-]

, 2010-08-28 21:41, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: tava formula ir 5 Profili un Burns kabatā?
VARBUT EMOCIJAS TU AKST
Slēpts komentārs: Reinis10

  +1 [+] [-]

, 2010-08-28 21:42, pirms 14 gadiem
Atriebība ir salda, īpaši ja ar tādu pašu rezultātu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2010-08-28 21:43, pirms 14 gadiem
nekas mēs paņemsim Gagarinu.

 +27 [+] [-]

, 2010-08-28 21:43, pirms 14 gadiem
Jūlis runā kā Džamšuts ..

 +74 [+] [-]

, 2010-08-28 21:43, pirms 14 gadiem
monitors88 rakstīja: nekas mēs paņemsim Gagarinu.
Un Jūlis paņems Karīnu

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 21:43, pirms 14 gadiem
sporta fans28 rakstīja: Kur ir palicis Lauris Dāržiņš?
viņam rokas trauma.

 +11 [+] [-]

, 2010-08-28 21:44, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Gribētu redzēt Tas nav punduris Ribins pret kuru var kļūt par tautas varoni !
labs

  +7 [+] [-]

, 2010-08-28 21:44, pirms 14 gadiem
monitors88 rakstīja: nekas mēs paņemsim Gagarinu.
Etamu stoljiku bolshe ninaljivatj...

 +17 [+] [-]

, 2010-08-28 21:45, pirms 14 gadiem
Nekas, Nekas!! Sezonā mēs viņiem parādīsim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 21:45, pirms 14 gadiem
Bauer_ rakstīja: viņam rokas trauma.
Paldies ,ka patieci.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 21:46, pirms 14 gadiem
Nesaprotu kur te visiem stress,kaut vai par Tellkvistu...tikai un vienīgi sezonas sākums rādīs kur un kā vārtos stāvēs,turpinās šādi,ilgi laiku te nepaliks..nekur nav arī teikts,ka Holts tagad spēs stāvēt labāk...

     [+] [-]

, 2010-08-28 21:46, pirms 14 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: Varēja Jēkabs beigās tam Vasīčekam pa muti iedot
vareeja abiem iedot stangaa gan vasicekam gan otram plluutiizeram siikajam!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +10 [+] [-]

, 2010-08-28 21:47, pirms 14 gadiem
Telkvists ritiigs caurums,buutu vinna algu Edzzam maksaajussi un vis buutu ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-28 21:47, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Īsti neredzēju, ka pie kāda vārtu zaudējuma viņš būtu vainojams, tīrākā aizsargu vaina visos zaudētajos vārtos.
Laiks, vecīt, paņemt stiprākas brilles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-28 21:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Gribētu redzēt Tas nav punduris Ribins pret kuru var kļūt par tautas varoni !
Jā, Ješku takā dēlu pastūma malā.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-28 21:48, pirms 14 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: Nesaprotu kur te visiem stress,kaut vai par Tellkvistu...tikai un vienīgi sezonas sākums rādīs kur un kā vārtos stāvēs,turpinās šādi,ilgi laiku te nepaliks..nekur nav arī teikts,ka Holts tagad spēs stāvēt labāk...
Ja godigi, tad Holts to vienu speli Staveja parliecinoshak, neka Telkvists visas 3... Bet, ka ir, ta ir... Mes te var njaudet cik patik, tapat bus ta, ka Shuplers nolems, kam kaste jastav...

 +20 [+] [-]

, 2010-08-28 21:48, pirms 14 gadiem
Imigrants rakstīja: Šis turnīrs vismaz mums bija vērtīgs, jo esam noskaidrojuši, kurš mums būs pirmais vārtusargs. (Holts)
Pagaidām Holts izskatās daudz labāks, bet es neņemos tādus secinājumus izdarīt ka Holts būs arī sezonā pirmais numurs.
Nevar šādus secinājumus izdarīt pēc dažām spēlēm. Masaļskis pirms gada septembrī izskatījās vājāks par Pruseku, bet sezonā iespēlējās un bija lielisks. Dodu procentus 70% ka Holts būs pirmais, nevis 100% kā te daudzi spriež.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-28 21:49, pirms 14 gadiem
10 telkvistus par vienu MASALU- (kurss) un duljevski+reki +sotnieku - pret vienu SKRASTINJA slidu!

 +39 [+] [-]

, 2010-08-28 21:49, pirms 14 gadiem
Visvairāk kaitināja tā krievu babka kas katru reizi fano par krieviem

  -1 [+] [-]

, 2010-08-28 21:49, pirms 14 gadiem
jjaanka rakstīja: Ja pēc šīs spēlēs Holts nebūs NR1,tad ar Naumovu nav kkas kārtībā,pēc sasniegumiem nav jāvērtē spēlētājs
AK Bars līdzjutēji jau rakstot RD fanu klubam līdzjūtības vēstuli.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-28 21:50, pirms 14 gadiem
Es uzskatu ka 20% procentu zaudējām,jo nebija lētās biļetes !salīdzinot ar vakardienu!būstu pilna zāle un!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-08-28 21:50, pirms 14 gadiem
Kur vaina Telkvistam....Pirmie divi varti veiksmīgi šķīlieni,trešie -tādus iemet riezi dzīvē-kāpēc jālamā vārtsargs.Runājot par komandu-lieliski ,ka ir kapātajs vārtu priekšā Surovijs.Pietrūkst aizsargs ar labu šķīlienu,bet kopumā cerams viss būs labi!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 21:50, pirms 14 gadiem
badža rakstīja: VAI AR TADU VARTUSARGU MUMS IR KO DARIT SAJA SEZONA!!!???
Skaties uz gaišo pusi-mums ir Holts(pēc šīm spēlēm daudz pārliecinošāks par Tekvistu)...
Slēpts komentārs: rihardo

  -4 [+] [-]

, 2010-08-28 21:52, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Te bij bazars nesen, ko uz Liepaju sutit!

Ka butu ar Reki un Lavinju?! Znaroks, ta vismaz Lavinju olimpiade nosedinaja mala, ko Shuplers vel gaida?! Uz Farmu abus!

Tas ka pakasa, tas abi, vismaz nebus ka pagajshgad, bet vng tracina!
LM nav nekāda atkritumu kastē, kurā katrs var iemest kas lieks.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-28 21:53, pirms 14 gadiem
vot kā var 2 dienu laikā aizvadīt tik daudz atšķirīgas spēles. saprastu ja tadi rezultati (5:1;1:5) butu sezonas sakuma un beigas, tad jaa. bet nu nejau 2 dienu laikā. !

 +15 [+] [-]

, 2010-08-28 21:53, pirms 14 gadiem
nevar jau visā vainot tagad vārtsargu, lai gan piekrītu ka par daudz Telkvists laiž iekšā. vajadzētu tomēr vairāk uz Holtu balstīties jo tam čalim cīņasspara un ambīciju netrūkst. tomēr kā jau teicu arī komanda neparādīja šoreiz savu labāko spēli. to varējām redzēt vakar.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-28 21:54, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Īsti neredzēju, ka pie kāda vārtu zaudējuma viņš būtu vainojams, tīrākā aizsargu vaina visos zaudētajos vārtos.
Bet nu varēja jau viņš arī kādu ripu pamanīties izvilkt,galu,galā olimpiskais čempions...

 +11 [+] [-]

, 2010-08-28 21:54, pirms 14 gadiem
Nu nekas. Vakar sakapājām šos, jo bijām labāki. Šodien bijām ne tik labi un dabujām pa mizeli.
Un par vārtusargiem. Telkvists protams ir augstas klases. Var jau būt nevar izdarīt vēl secinājumus, kaut gan sezona tuvojas, bet tomēr... mans favorīts v-sarga pozīcijā nummur viens ir Holts, vismaz pec līdz šim redzētā. Tam čalim ir iekšā spēlēs, sevi pierādīt un augt. Azartiskums daudz lielāks manāms. Varbūt tas mānīgs priekštats, jo kā jau amītis. Telkvists tāds vēsais zviedrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-08-28 21:54, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Un Jūlis paņems Karīnu
nē, lai Jūlis iet bekās es ņemšu Karīnu.

     [+] [-]

, 2010-08-28 21:54, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Īsti neredzēju, ka pie kāda vārtu zaudējuma viņš būtu vainojams, tīrākā aizsargu vaina visos zaudētajos vārtos.
Un tā 13 reizes piecās spēlēs. Sagadīšanās, vai sauss fakts?

 +21 [+] [-]

, 2010-08-28 21:55, pirms 14 gadiem
arturs92 rakstīja: Visvairāk kaitināja tā krievu babka kas katru reizi fano par krieviem
+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2010-08-28 21:56, pirms 14 gadiem
Šī spēle pierādija to,ka mums vajag vairāk tādus spēlētājus kā Vasičeks(liels,spēcigs,ar labu tehniku) . Mazo,ātro ēra ir pagājusi. Kad mums būs vairāki tāda tipa spēlētāji,tad arī būs lielāki panākumi.

P.S. Saprotu,ka tūlīt 'fani','exsperti' un nīdēji sāks likt man mīnusus-man no tā sliktāk nepaliek

  -2 [+] [-]

, 2010-08-28 21:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LM nav nekāda atkritumu kastē, kurā katrs var iemest kas lieks.
nu kape uzreiz musarnjks? Krieviju shie nevelk, nu mosh pie belariem shiem labak veiksies...

  +1 [+] [-]

, 2010-08-28 21:56, pirms 14 gadiem
husqvarna rakstīja: nevar jau visā vainot tagad vārtsargu, lai gan piekrītu ka par daudz Telkvists laiž iekšā. vajadzētu tomēr vairāk uz Holtu balstīties jo tam čalim cīņasspara un ambīciju netrūkst. tomēr kā jau teicu arī komanda neparādīja šoreiz savu labāko spēli. to varējām redzēt vakar.
ka vini var cinities ja viniem jauztraucas ka Telkvists neielaiž vartus kad bija holts tad vini spele agresivi kad ir Telkvists pa aisardzibu jalaužas un tas ir slikti .

  +7 [+] [-]

, 2010-08-28 21:56, pirms 14 gadiem
nav jau tik traki, viņi vakar atslāba mēs pielikām, mēs šodien atslābam viņi pielika.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-28 21:56, pirms 14 gadiem
kāds var pateikt kas par bardaku notiek? kapēc uz Tellqvist formas rakstīts Tellkvists? tikpat labi varētu arī latviskot trottera uzvārdu, holta, hartigana!!!

 +21 [+] [-]

, 2010-08-28 21:57, pirms 14 gadiem
Par DUĻEVSKI jautaajumi lieki,labākais + pagājušo sezonu komandāaa!!! SĒJĒJ,koncentrējies,DUĻEVSKIS vecs,maziņš,viņa laiks jau sen beidzies,MALACIS RODŽER,shodien labus plusus savāci!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-28 21:58, pirms 14 gadiem
emiLL rakstīja: kāds var pateikt kas par bardaku notiek? kapēc uz Tellqvist formas rakstīts Tellkvists? tikpat labi varētu arī latviskot trottera uzvārdu, holta, hartigana!!!
Liepājā visiem uzvārdi tiek rakstīti latviski, laikam pieradina.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-28 21:58, pirms 14 gadiem
Telkvista vietā Lūsiņu jeb kādu citu no MŪSU jaunajiem vārtsargiem

  +4 [+] [-]

, 2010-08-28 21:58, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Liepājā visiem uzvārdi tiek rakstīti latviski, laikam pieradina.

     [+] [-]

, 2010-08-28 21:59, pirms 14 gadiem
telkvists caurums...
otra spele ielaisti 5 varti...
un panema ka 1 vatsargu? hmmmm

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:00, pirms 14 gadiem
aigar21bab rakstīja: telkvists caurums...
otra spele ielaisti 5 varti...
un panema ka 1 vatsargu? hmmmm
nu ja bet holts cinas par katru cenu lai viņi neiemestu

 +19 [+] [-]

, 2010-08-28 22:00, pirms 14 gadiem
var jau protams vainot Telkvistu..manaa ieskataa gan tikai trešaja golā..bet nu sorry veči..ar vieniem iemestiem tomēr grūti vinnēt..Laviņs kā Laviņs..pārsteigums ka Reķis tik vāji laiž,,un ne jau tikai šajā spēlē..katrā ziņā labak tomēr zaudējums kaut kādā sētas kausa finālā..nekā paviegla vinne un eiforija džeku pauros..īstie mači jau vēl tikai priekšā

  -1 [+] [-]

, 2010-08-28 22:00, pirms 14 gadiem
Izbrīnu izraisīja Telkvista spēles lasīšana....es saprotu nav fiziskā formā utt. bet dīvaini šķita pāris viņa lēmumi:
1) pirmā perioādā esam iespiesti zonā, ripa slīd no aizvārtes, tā vietā lai piespiestu ripu un apstādinātu spēli (lai nomainītos) zviedrs paņem un ripu aizspēlē uz stūri, lai aizsargi cīnās;
2) otrā periodā, kad mums tālais soliņš, spēlējot mazākumā ir līdzīga situācija, un Telkvists atkal paņem ar nūju un aizspēlē stūrī, lai gan čaļi jau nepilnu minūti aizstāvās savā zonā....

p.s. Dāvidam šodien būšot 69 poza....jo to viņš saskata skatoties uz Reķi un Kr. Rēdlihu

  +1 [+] [-]

, 2010-08-28 22:01, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Un tā 13 reizes piecās spēlēs. Sagadīšanās, vai sauss fakts?
Paskaties kādus vārtus viņš ielaida, dažos no tiem 13 ir viņa vaina, pret Atlant un Loko bija daudz ātrie, kuros reāli neko nevarēja izdarīt.

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:01, pirms 14 gadiem
mozs rakstīja: Telkvista vietā Lūsiņu jeb kādu citu no MŪSU jaunajiem vārtsargiem

  +1 [+] [-]

, 2010-08-28 22:01, pirms 14 gadiem
pringles rakstīja: vot kā var 2 dienu laikā aizvadīt tik daudz atšķirīgas spēles. saprastu ja tadi rezultati (5:1;1:5) butu sezonas sakuma un beigas, tad jaa. bet nu nejau 2 dienu laikā. !
Vienkārši vakar Lokomotīvei jau bija nodrošināta vieta finālā.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-28 22:01, pirms 14 gadiem
Smacee nost rakstīja: var jau protams vainot Telkvistu..manaa ieskataa gan tikai trešaja golā..bet nu sorry veči..ar vieniem iemestiem tomēr grūti vinnēt..Laviņs kā Laviņs..pārsteigums ka Reķis tik vāji laiž,,un ne jau tikai šajā spēlē..katrā ziņā labak tomēr zaudējums kaut kādā sētas kausa finālā..nekā paviegla vinne un eiforija džeku pauros..īstie mači jau vēl tikai priekšā
pasaki ka var nevainot ja holts vartos mes vinejam ar 5-1 un tad kad ir Telkvistu viss apmest otradi

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:03, pirms 14 gadiem
Smacee nost rakstīja: var jau protams vainot Telkvistu..manaa ieskataa gan tikai trešaja golā..bet nu sorry veči..ar vieniem iemestiem tomēr grūti vinnēt..Laviņs kā Laviņs..pārsteigums ka Reķis tik vāji laiž,,un ne jau tikai šajā spēlē..katrā ziņā labak tomēr zaudējums kaut kādā sētas kausa finālā..nekā paviegla vinne un eiforija džeku pauros..īstie mači jau vēl tikai priekšā
Zini no savas zilās līnijas grūti iemest vārtus ja tev visu laiku jāuztraucas par vārtu drošību.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-28 22:04, pirms 14 gadiem
,,Olimpiskais Telkvistsdiez vai buutu cieniigs Edgaram vai Prusekam dvieljus pasniegt...bet viltiigais juulis varbuut sleepj DUUZI (HOLTU) piedurknee?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-28 22:04, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Liepājā visiem uzvārdi tiek rakstīti latviski, laikam pieradina.
žēl ka tu necieni manu viedokli.

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:05, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Zini no savas zilās līnijas grūti iemest vārtus ja tev visu laiku jāuztraucas par vārtu drošību.
nu zini ja taa uztraucaas par savu vaartu droshiibu ka ljauj briivi mest pa kasti un laist 2 pret 1 uzbrukumaa tad esi izcils hokeja taktikjis..neesi gadiijumaa Gretzky trenneejis beerniibaa?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-28 22:06, pirms 14 gadiem
lions991 rakstīja: ,,Olimpiskais Telkvistsdiez vai buutu cieniigs Edgaram vai Prusekam dvieljus pasniegt...bet viltiigais juulis varbuut sleepj DUUZI (HOLTU) piedurknee?
Telkvistam ir speles stils tapatas ka Edgaram

  +7 [+] [-]

, 2010-08-28 22:06, pirms 14 gadiem
butu ielikusi tad labak lusinju ito nebutu 5varti ielaisti

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:06, pirms 14 gadiem
aigar21bab rakstīja: butu ielikusi tad labak lusinju ito nebutu 5varti ielaisti
piekritu piekritu bet es liktu holtu

  +8 [+] [-]

, 2010-08-28 22:06, pirms 14 gadiem
ko tas reķis tur dar es nez sorokins tak labaks

 +10 [+] [-]

, 2010-08-28 22:08, pirms 14 gadiem
Apsveicu Rīgas Dinamo ar izcīnītu 2. vietu turnīrā, kas ņemot vērā spēcīgos pretiniekus noteikti ir labs rezultāts. Vienīgi runājot par pēdējo spēli Telkvists vismaz pagaidām noteikti nepārliecina.

 +17 [+] [-]

, 2010-08-28 22:08, pirms 14 gadiem
cik strauji mainas rezultats tik strauji atbalstitaji met kazokus uz otru pusi , aizmirstot, ka sis bija tikai parbaudes turnirs ka tads ... hmmm man vel likas, ka atbalstit nozime ari atbalstit, kad to visvairak vaig, kad zaude, nevis tikai tad, kad uzvar... hmm, laikam nekad to nesapratisu, nu zauejam zaudejam, labak tagad neka sezona

  +5 [+] [-]

, 2010-08-28 22:10, pirms 14 gadiem
Lieckalniņš MVP?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-28 22:12, pirms 14 gadiem
Kāpēc mums komandā nav latviešu vārtsarga?

  +8 [+] [-]

, 2010-08-28 22:12, pirms 14 gadiem
Chris Holts ir daudz labāks vārtsargs.Protams kā pats Šuplers pēc spēles teica ka ir jādod iespēja katram paspēlēt! nu jācer kad sāksies sezona Holts piedalīsies vairāk spēlēs

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:14, pirms 14 gadiem
Kā es saku nākam sezon viņi visi vellu matīs!! AR Holtu vai bez bet mēs viņus saliksim!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-28 22:14, pirms 14 gadiem
mozs rakstīja: Kāpēc mums komandā nav latviešu vārtsarga?
Ir mums Lūsiņš!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-28 22:18, pirms 14 gadiem
Bet nav ko seerot -pie kausa varam pielikt ABRENES dzelzcelja karti un Zorgevicu, rumpiiti un buldozeru- par padomjdeveejiem! MEESneesam skopi, kaut nabagi!

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:18, pirms 14 gadiem
Dzelzinieks rakstīja: Kā es saku nākam sezon viņi visi vellu matīs!! AR Holtu vai bez bet mēs viņus saliksim!
holts is best

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:18, pirms 14 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Ir mums Lūsiņš!
Viņu jau nelaiž vārtos

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:20, pirms 14 gadiem
mozs rakstīja: Viņu jau nelaiž vārtos
holtu ielaiz vartos un viss :b

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:21, pirms 14 gadiem
Lieckrāniņš

  -1 [+] [-]

, 2010-08-28 22:21, pirms 14 gadiem
san4uks18 rakstīja: Chris Holts ir daudz labāks vārtsargs.Protams kā pats Šuplers pēc spēles teica ka ir jādod iespēja katram paspēlēt! nu jācer kad sāksies sezona Holts piedalīsies vairāk spēlēs
holts uz play-off

 +12 [+] [-]

, 2010-08-28 22:23, pirms 14 gadiem
Reķi uz pansionātu, Šupleru pie smadzeņu ārsta.. Kā var laist Reķi, mazākumā un vairākumā? Kur mūsējiem šodien spēks, ātrums, uzvaras kāre.. Nu ja ar tādu negribēšanu viņi netiks tālāk, nekā pagājušajā sezonā, tad es nezinu..

P.S vēl aizvien nesaprotu, ar ko Sorokins bija sliktāks, pa, Reķi, Laviņu, Cibuļski.. Reķi uz Metalurgu! Sorokinu uz Dinamo!

  +9 [+] [-]

, 2010-08-28 22:24, pirms 14 gadiem
rihardo rakstīja: holts is best
Protams! Kad tas divmetrīgais monstrs iestājas kastē! Tā pretinieks jau vien baidas spert kāju mūsu zonā! Galu galā viņš ķer ripas stāvot kājās, kuras mūsu spēlētājiem vajadzētu ļoti augstu palēkties lai noķertu! To viņš pierādija vakardienas spēlē!

  -3 [+] [-]

, 2010-08-28 22:24, pirms 14 gadiem
mozs rakstīja: Viņu jau nelaiž vārtos
Vai Holts kāda hokeja ripa,ka šo jalaiž vārtos??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-08-28 22:26, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Holts kāda hokeja ripa,ka šo jalaiž vārtos??
Vispār par Lūsiņu gāja runa ja pamanīji

  +7 [+] [-]

, 2010-08-28 22:27, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: varu saderēt, ka tie kas tagad te noliek telkvistu vēlāk viņu būs gatavi uz rokām nēsāt...nu gluži tāpat kā edgaru un pruseku savlaik, kad pēc neiveiksmīgām spēlēm nolīodzināja ar zemi, bet pēc labām cēla debesīs....sauciet vien sevi vēl par labākajiem faniem pasaulē, smiekli nāk
+1 pilniiigi piekriiitu

  +5 [+] [-]

, 2010-08-28 22:28, pirms 14 gadiem
Sakiet ko gribat, bet Telkvists pagaidaam suukaa ledu!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-28 22:29, pirms 14 gadiem
lai vai kaada buutu bijusi speele, bet es atkal nonaacu pie labum vecaas jau sen zinaamaas atzinas, areena alus ir saldaaks un dziive skaistaaka

SARAUJ!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 22:29, pirms 14 gadiem
aaa33 rakstīja: Sakiet ko gribat, bet Telkvists pagaidaam suukaa ledu!
suukaa tikai tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-28 22:34, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: fuj, tu savā skaistajā ķermenī lej to mīzalnieku?
Lai arī kāds būtu alus, esmu nonācis pie secinājuma: KAd skatos hokji, alu nedrīkst dzert!! Būs zāģis!! šodien baudīju Piebalgas alu!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 22:35, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: fuj, tu savā skaistajā ķermenī lej to mīzalnieku?
paldies, jaa, nekas cits tam cauri neiet

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 22:36, pirms 14 gadiem
Tiesto#1 rakstīja: suukaa tikai tu
varbuut klausoties muusu komenteetaajus tev tas taa neliekas, kuri peec katriem ielaistiem vaartiem, pasaka ka tie bija nereaalaakie, nenjemaamaakie utt
khl tv komenteeja subjektiivi, kur neko labu par Telkvistu neteica un 3 vaarti bija vnk cirks
kaut vienu normaalu seivu no Telkvista peedeejaas 2 speelees vari atgaadinaat!

  +9 [+] [-]

, 2010-08-28 22:37, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: varu saderēt, ka tie kas tagad te noliek telkvistu vēlāk viņu būs gatavi uz rokām nēsāt...nu gluži tāpat kā edgaru un pruseku savlaik, kad pēc neiveiksmīgām spēlēm nolīodzināja ar zemi, bet pēc labām cēla debesīs....sauciet vien sevi vēl par labākajiem faniem pasaulē, smiekli nāk
bet padomaa pats! es nekad nenolieku muusu speeleetaajus, bet ja vini nospeelee suudiigi, vai tad vini ir jaaslavee? taa ir normaala reakcija, Latvijas hokeja fans nav stulbs

  +4 [+] [-]

, 2010-08-28 22:38, pirms 14 gadiem
Krievu Lokomotīve brauc pa Latviijas dzelzceļu nu neko darīt

Man daudz vairak patik Holts nekaa Tellkvists.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-28 22:40, pirms 14 gadiem
aaa33 rakstīja: varbuut klausoties muusu komenteetaajus tev tas taa neliekas, kuri peec katriem ielaistiem vaartiem, pasaka ka tie bija nereaalaakie, nenjemaamaakie utt
khl tv komenteeja subjektiivi, kur neko labu par Telkvistu neteica un 3 vaarti bija vnk cirks
kaut vienu normaalu seivu no Telkvista peedeejaas 2 speelees vari atgaadinaat!
Es TEV atgaadinu tikai to,ka taas ir TIKAI paarbaudes speeles,taapeec es negribu neko spriest peec shiim speeleem naaks regulaarais chempionets,tad viss buus redzams.......

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 22:42, pirms 14 gadiem
Njā, zviedru Miķelis tāds švaks sāk izskatīties. Gribētos domāt, ka pāries.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-28 22:46, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā Par Holtu vislabāk man patika tas, ka Ozo nevarēja atcerēties kur tik ļoti redzēts hokejists līdz atcerējās, ka vienbrīd spēlējuši kopā Rendžeros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 22:49, pirms 14 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: Nevis kopā spēlējuši, bet abi bijuši rangers treniņnometnē
Paldies par labojumu!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-28 22:53, pirms 14 gadiem
Dinamo faneļiem asaras x(

  +4 [+] [-]

, 2010-08-28 22:56, pirms 14 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: Varēja Jēkabs beigās tam Vasīčekam pa muti iedot
Un jēga? Nejau Vašičeks tur iesāka to visu traci, bet gan atturēja no lieka konflikta... Tici man, spēles gaitu vairs mainīt nevarēja...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 23:00, pirms 14 gadiem
Imigrants rakstīja: Šis turnīrs vismaz mums bija vērtīgs, jo esam noskaidrojuši, kurš mums būs pirmais vārtusargs. (Holts)
Piekritu, uz galveno turniru bus zinams...bet aizmegina bija abi....

 +14 [+] [-]

, 2010-08-28 23:10, pirms 14 gadiem
Atceros, kā pirmajā Dinamo spēlē pret Znaroka komandu pāri malai nogāzās viens no urlām, kuri mūžīgi sēž un plivina krievijas karogus, kondīcija bija laikam tāda pati, kā šodien un džeks nāca lejā pa kāpnēm un pārgāzās pāri. Dabūja labi un visi urlāni aizlasījās droši kad uz slimnīcu. Ieteiktu tos viet1ejos urļukus vairs TV nerādīt, bet parādīs īstos komandu fanus no Krievijas, jošitajiem ir vienalga, kura krievu komanda spēlē, galvenais ka Rīdzinieki dabū pa pakaļu. Fui. Novēlu viņiem vairāk dzert un ar savām urlu problēmām cīnīties

     [+] [-]

, 2010-08-28 23:17, pirms 14 gadiem
Lai Lokomotīve paliek uz dzelzceļa, Dinamo lidos kosmosā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-08-28 23:49, pirms 14 gadiem
Nu Holts stāv pārliecinošāk vārtos,it kā jau tikai 3.vārti Telkvistam bija tādi šaubīgi,bet nav sajūtas,ka kaut ko neņemamu izvelk!Vai tiešām Štāls ir vājāks par Karamnovu,Meiju,Bukartu,ka viņam nedod uzspēlēt?Nu teiksim kopā ar Troteru un M.Rēdlihu Bukarta vietā un ar normālu spēles laiku!Aizsardzībā nepārliecinoši izskatās Reķis.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-28 23:49, pirms 14 gadiem
rihardo rakstīja: Telkvistam ir speles stils tapatas ka Edgaram
un paareejiem 1000 vaartsargu pasaulee

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 00:04, pirms 14 gadiem
Štāls spēlēs tad kad saņems atļauju no Sējēja kunga.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-29 00:07, pirms 14 gadiem
Imigrants rakstīja: Šis turnīrs vismaz mums bija vērtīgs, jo esam noskaidrojuši, kurš mums būs pirmais vārtusargs. (Holts)
tas, ko mēs esam vai neesam noskatījuši, ir par maz:}
svarīgi, lai noskatītu Naumovs kopā ar Šupleru.

detalizētāk: simetriski pret Lokomotiv. 5:1 un 1:5 «...

  +4 [+] [-]

, 2010-08-29 00:15, pirms 14 gadiem
da sodien vispar bez variantiem...un vartsargam neaizgaja spele! loko bija daudz stiprak! galvenaja spele turnira vini paradija ka jaspele..

  +3 [+] [-]

, 2010-08-29 00:22, pirms 14 gadiem
Telkvistam bišķi pietrūkst azarta, kas bija manāms Holtam vakardienas spēlē

  +6 [+] [-]

, 2010-08-29 00:24, pirms 14 gadiem
Šajā kausā Dinamo bija 2 sliktas spēles, kurās aizsardzība bija galīgā dirsā, bet uzbrukums kaut kur buksēja. Par nelaimi abās spēlēs vārtos gadījās Telkvists... Gluži nomelnot Telkvistu šeit nevarētu, jo it īpaši šodienas spēlē bija tik daudz 3v1 un 2v1 uz mūsu vārtiem, ka nelabi metas.
Precīzi, spēcīgi metieni un nosegts skats arī šodien lielākoties iegāza Telkvistu. Šajā gadījumā Holta augums ir pluss, jo dod lielāku iespēju kaut ko redzēt uz laukuma, ka arī nedaudz vairāk nosedz vārtu rāmi.
Vismaz pirmajā spēlē pret lokomotīvi es neredzēju tik daudz bīstamus un precīzus metienus uz Dinamo vārtiem (daudzi no tiem tika nobloķēti), šodien aizsardzības nebija.
Jā, Telkvista forma ir tālu no ideālas, bet, piemēram, Holta ripas atsišana nevis ķeršana daudzos gadījumos var būt liktenīga. It īpaši mazākumā ripa ir jātver nevis jāatsit priekšā/sānos.

Protams, Holts šobrīd vārtos izskatās labāk...

     [+] [-]

, 2010-08-29 00:36, pirms 14 gadiem
Nepareiza vārtsarga izvēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-29 01:00, pirms 14 gadiem
AK Bars budžets ļauj pasūtīt kādu tālāk... Pie tam tur tā pasūtīšana ir diezgan lielā cieņā, ja komanda slikti nospēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-08-29 07:10, pirms 14 gadiem
Imigrants rakstīja: Šis turnīrs vismaz mums bija vērtīgs, jo esam noskaidrojuši, kurš mums būs pirmais vārtusargs. (Holts)
pagaidām tas skaidrs tikai mums ar Tevi, Jūlis šādās reizēs parasti savādāk dara piemēram pērn vajadzēja 3 mēnešus un priekšpēdējo vietu līgā, lai viņš saprastu, ka vārtos biežāk jāstāv labākajam no komandā esošajiem kīperiem

  +3 [+] [-]

, 2010-08-29 09:31, pirms 14 gadiem
Nesters rakstīja: AK Bars budžets ļauj pasūtīt kādu tālāk... Pie tam tur tā pasūtīšana ir diezgan lielā cieņā, ja komanda slikti nospēlē.
RD arī pirmajā sezonā iedeva vilka pasi Petrovickim jaunākajam, Šperlem. Pagājušajā sezonā Fosters, Svets.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-29 10:06, pirms 14 gadiem
Zaudēja kaujā, bet uzvarēja karā. domāts LOKO

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 10:31, pirms 14 gadiem
nu gan sudigi.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-29 10:38, pirms 14 gadiem
Kā zaudējums tā pasaules labākie fani sāk nolikt savējos un meklē vainīgos , jo jūtās gudrāki par jebkuru treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 11:21, pirms 14 gadiem
Kaads tiesham nezin kas ta weretu but par dziesmu kas skan pirms periodiem radot labakos momentus

  -2 [+] [-]

, 2010-08-29 11:25, pirms 14 gadiem
Vajadzēja pagrauzt skrūves...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-29 12:02, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Telkvistam LDZ kausa 3 spēlēs 13 ielaisti vārti!
kur tu ņēmi 13? pret OHK 2; Atlant 5; Lokomotiv 5; un kopā sanāk 12

     [+] [-]

, 2010-08-29 13:08, pirms 14 gadiem
mūsējie labi turējās.....cienīgs zaudējums!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-29 13:18, pirms 14 gadiem
BookiesNightmare rakstīja: mūsējie labi turējās.....cienīgs zaudējums!
Labi turējās? Kur vēl cienīgs zaudējums, ja sāk spēlēt tikai 3. periodā...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-29 14:04, pirms 14 gadiem
aaa33 rakstīja: varbuut klausoties muusu komenteetaajus tev tas taa neliekas, kuri peec katriem ielaistiem vaartiem, pasaka ka tie bija nereaalaakie, nenjemaamaakie utt
khl tv komenteeja subjektiivi, kur neko labu par Telkvistu neteica un 3 vaarti bija vnk cirks
kaut vienu normaalu seivu no Telkvista peedeejaas 2 speelees vari atgaadinaat!
man kaa jau kuro reizi netaa Ltv7 suukaaja,kad nebija iespeejams paskatiities,un arii skatiijos khl tv,un tur es tev piekriitu par visiem 100 %.Komenteetaajs neliekulloja,bet teica kaa ir par Telkvistu,un es piekriitu,kad tagad vinnss ir noteikti savaa nelabaakajaa formaa.Ne velti ne NHL ne KHL kur nu veel citaas liigaas,neviens vinnu negribeeja,to pieraada vinnu peedeejo gadu statistika,kad ccalla labaakie gadi aiz muguras.Cereesim kad vinnss ietur pauzi,un driiz saaks speeleet kaa labajaas sezonaas

  +1 [+] [-]

, 2010-08-29 14:09, pirms 14 gadiem
Skatoties tīru statistiku uz papīra tu gan aizmirsi, ka viņš ļoti daudz sēdējis kā 2. vārtsargs...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-29 14:25, pirms 14 gadiem
Ozoliņš šajā bildē kā tie reklāmas kartona hokejisti No offence!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja