Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Vityaz'' pagarina līgumus ar kaušļiem, Minskas ''Dinamo'' uzdevums – iekļūt pusfinālā

''Vityaz'' pagarina līgumus ar kaušļiem, Minskas ''Dinamo'' uzdevums – iekļūt pusfinālā
Dārsijs Vero - pagājušās sezonas rupjākais KHL hokejists
Foto: www.boeboda.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Čehovas ''Vityaz'' pagarinās līgumus ar trijiem leģionāriem – Dārsiju Vero, Brendonu Sagdenu un Krisu Saimonu.

Protams, šie spēlētāji vairums līdzjutējiem palikuši atmiņā nevis ar savu rezultatīvo un skaisto spēli, bet gan ar savām rupjībām. Šie trīs spēlētāji pagājušajā sezonā bija vieni no rupjākajiem ''Vityaz'' hokejistiem. Kriss Saimons, ar kuru komanda plāno pagarināt līgumu tuvākajā laikā, pagājušajā sezonā 30 spēlēs sakrāja 25 rezultativitātes punktus (13+12), kā arī nopelnīja.110 soda minūtes.

Ja par Saimonu vēl pilnīgas skaidrības nav, tad par pārējiem abiem hokejistiem ir zināms tas, ka viņi turpinās spēlēt ''Vityaz''. ''Mēs ticam šiem agresīvajiem hokejistiem, tāpēc arī pagarināsim līgumus ar viņiem,'' saka komandas ģenerālmenedžeris Aleksejs Žamnovs. Dārsijs Vero pagājušajā sezonā 34 spēlēs sakrāja piecus rezultativitātes punktus - (1+4), kā arī sakrāja 374! soda minūtes. Brendonam Sagdenam desmit spēlēs (1+1) un 122 soda minūtes.

Tāpat kļuvis zināms, ka čehu hokejists Dominiks Granaks, kurš iepriekš spēlēja zviedru komandā ''Rogle'' (50 spēlēs – 10+19), karjeru turpinās Oļega Znaroka vadītajā OHK "Dinamo". Tāpat uz OHK "Dinamo" no Mitišču ''Atlant'' pārgāja Mihails Balandins (55 spēlēs – 5+13). Ivans Ņeprajevs (44 spēlēs – 4+9), kurš aizvadītajā sezonā aizstāvēja Maskavas ''Dinamo'' krāsas, tagad spēlēs ''Atlant'' komandā.

Jau ziņojām, ka vakar Minskas ''Dinamo'' noslēdza līgumus ar desmit spēcīgiem leģionāriem. Šodien zināms, ka komandas uzdevums jaunajā sezonā – iekļūt Gagarina kausa pusfinālā.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru
eliteprospects.com

  +1 [+] [-]

, 2010-05-28 11:46, pirms 15 gadiem
Skaļi teikts paraksta līgumus ar kaušļiem, piemēram tas pats Saimons, ļoti, ļoti solīda statistika, par Vero piekrītu, nezinu kāpēc Vitjaz ar viņu vispār parakstīja līgumu, par Sagdenu arī līdzīgi. Protams nesakoties uz to Vitjaz sezonas izskaņā parādīja ļoti solīdu hokeju, izcīnīja vairākas uzvaras pēc kārtas, katrā ziņā gaidāma ļoti interesanta sezona.

  +9 [+] [-]

, 2010-05-28 11:46, pirms 15 gadiem
piedodiet, bet pēc izskata tas Vero tāds "hļupiks'' vien liekas

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 11:47, pirms 15 gadiem
file rakstīja: Interesanti ir tas, ka Saimonam ir 782 spēles NHL...
Nekas pārsteidzošs tas nav, jo piemērām tādu Saimonu ar Vero vispār nevar salīdzināt, jo Saimons ir tiešām ļoti labs hokejists!
Un tu arī aizmirsi pieminēt ka tajās spēlēs NHL, viņš ir iespējis gūt vairāk kā 300 punktus, laikam 304, ja nemaldos!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-28 11:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti, ļoti ceru, ka tā nenotiks... Nu nav vajadzīga šī antihokeja sērga arī Eiropā...
Manuprāt tieši tas mazliet palīdzētu uz;abot hokeju, jo tagad pārāk daudz apslēptās rupjības, bet, tad katrā komandā būtu kāds, kas pretinieku var pārmācīt, izkautos godīgi un miers!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 11:50, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti, ļoti ceru, ka tā nenotiks... Nu nav vajadzīga šī antihokeja sērga arī Eiropā...
tad jau NHL ir antihokejs..

  +4 [+] [-]

, 2010-05-28 11:51, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Manuprāt tieši tas mazliet palīdzētu uz;abot hokeju, jo tagad pārāk daudz apslēptās rupjības, bet, tad katrā komandā būtu kāds, kas pretinieku var pārmācīt, izkautos godīgi un miers!
nu nē - tas ir pats tizlākais, kas hokejā pastāv: 2 gorillas lupījās un tiesneši stāv malā un blisina acis... es gribu hokeju nevis 2 tītaru tusnīšanos uz ledus.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-28 11:51, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Manuprāt tieši tas mazliet palīdzētu uz;abot hokeju, jo tagad pārāk daudz apslēptās rupjības, bet, tad katrā komandā būtu kāds, kas pretinieku var pārmācīt, izkautos godīgi un miers!
Izkautos kā Avangard pērn pret Vitjaz?

  -4 [+] [-]

, 2010-05-28 11:52, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: tad jau NHL ir antihokejs..
jā. tieši tāpēc man NHL nepatīk.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-28 11:52, pirms 15 gadiem
Ribeiro rakstīja: Mums arī noderētu Ivanāns, lai varētu šiem kadriem pa ķobi sadot.
Es domāju, ka šiem pa ķobi var iedot arī Karsums, Sprukts, Jēkabs un vēl daži !Tie 3 tā uzreiz prātā ienāca !

  +6 [+] [-]

, 2010-05-28 11:52, pirms 15 gadiem
Visi tikai peerk legjionaarus, pa 10 gabaliem, a mums aizgaja labakais bombardieris, un tie lopi pat veel nav tikushi skaidriibaa ko vinji "gribeetu redzeet" RD sastaava, pat vityaz, visas komandas kautko dara lietas labaa, a mees domaajam par kautkaadu "Lukasu Kasparu" ?
Kaa tas var buut, es ljoti ceru ka mums buus vismaz viens speletajs ar ko varesim lepoties katra speelee- lidzigs marcelam, zinu ka pat HK "Veetra" jaunais lietuvieshu klubs dara vairak kautko lietas laba, Sejejam chista laikam piestav vinja uzvards, jo droshvien dalju naudas jau kautkur ir paseejis. Kapec mums vienmer jabut, atvainojiet par izteicienu "bom*iem" - kapec mes nekad nevaram izdarit kautko sakarigu, tajaa sastaava zinja, bet mums japriecajas par kautkadu RIPAS KONTROLES MEISTARU - aleksandru niziviju, kursh bullishus met ideali vienaadaa stilaa, un par kautkaadiem andersoniem?
SANJEMATIES, ept. es nevaru noskatities uz shito vairs, man nervi bruuk.

     [+] [-]

, 2010-05-28 11:55, pirms 15 gadiem
ehhh... varēja jau ar Ozo sarunāt, lai aizliek vārdu par RD Saimonam... Kriss pierādīja, ka spēj ļoti labi nospēlēt kad komandai tas ir visvairāk vajadzīgs... turklāt Rīga arī nav tā komanda, kur pašsaprotami ir spēlētājiem katru spēli izkauties...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-28 11:57, pirms 15 gadiem
hoorai rakstīja: Visi tikai peerk legjionaarus, pa 10 gabaliem, a mums aizgaja labakais bombardieris, un tie lopi pat veel nav tikushi skaidriibaa ko vinji "gribeetu redzeet" RD sastaava, pat vityaz, visas komandas kautko dara lietas labaa, a mees domaajam par kautkaadu "Lukasu Kasparu" ?
Kaa tas var buut, es ljoti ceru ka mums buus vismaz viens speletajs ar ko varesim lepoties katra speelee- lidzigs marcelam, zinu ka pat HK "Veetra" jaunais lietuvieshu klubs dara vairak kautko lietas laba, Sejejam chista laikam piestav vinja uzvards, jo droshvien dalju naudas jau kautkur ir paseejis. Kapec mums vienmer jabut, atvainojiet par izteicienu "bom*iem" - kapec mes nekad nevaram izdarit kautko sakarigu, tajaa sastaava zinja, bet mums japriecajas par kautkadu RIPAS KONTROLES MEISTARU - aleksandru niziviju, kursh bullishus met ideali vienaadaa stilaa, un par kautkaadiem andersoniem?
SANJEMATIES, ept. es nevaru noskatities uz shito vairs, man nervi bruuk.
paaudzies dēls, te nav Krievija, kur visi "potenciālie" (nevis reālie) darījumi tiek izbazūnēti - pienāks laiks un uzzināsim jauno sastāvu... tas, ka klubs neizplata baumas, nenozīmē ka viņi nestrādā

  +7 [+] [-]

, 2010-05-28 12:00, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Izkautos kā Avangard pērn pret Vitjaz?
Tieši tāpēc, lai nebūtu tādas epizodes, kā Avangard pret Vitjaz, es esmu par to lai KHL mazliet pamainītu noteikumus!

  +9 [+] [-]

, 2010-05-28 12:00, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti, ļoti ceru, ka tā nenotiks... Nu nav vajadzīga šī antihokeja sērga arī Eiropā...
Var jau teikt, ka "takoi hokkej nam ņe nužen", taču šis sporta veids visā pasaulē tiek pozicionēts kā ātrākā un rupjākā komandu sporta spēle. Hokejistus pielīdzina mūsdienu gladiatoriem utt. Par to, kas spēlē un nespēlē hokeju vienā labi zināmā dziesmā Ļevs Ļeščenko dzied... .
Ta ka patīk vai nē, kautiņi un asinis ir šīs spēles neatņemama sastāvdaļa. Cita lieta, cik tas ir pamatots. Ja "šova dēļ", tad nē, ja komandu interesēs (aizstāvot, laužot spēles gaitu) - pieļaujami.
Slēpts komentārs: hoorai

     [+] [-]

, 2010-05-28 12:02, pirms 15 gadiem
putnz rakstīja: ehhh... varēja jau ar Ozo sarunāt, lai aizliek vārdu par RD Saimonam... Kriss pierādīja, ka spēj ļoti labi nospēlēt kad komandai tas ir visvairāk vajadzīgs... turklāt Rīga arī nav tā komanda, kur pašsaprotami ir spēlētājiem katru spēli izkauties...
Saimons manu prāt sanāktu diezgan sālīti, priekš mums! Bet tu tev taisnība, viņš tiešām būtu ļoti noderīgs, jo nemaz tik ļoti rupjš spēlētājs viņš nav, vienkārši pašlaik, manuprāt, iekūlies nepareizā komandā!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-28 12:04, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Var jau teikt, ka "takoi hokkej nam ņe nužen", taču šis sporta veids visā pasaulē tiek pozicionēts kā ātrākā un rupjākā komandu sporta spēle. Hokejistus pielīdzina mūsdienu gladiatoriem utt. Par to, kas spēlē un nespēlē hokeju vienā labi zināmā dziesmā Ļevs Ļeščenko dzied... .
Ta ka patīk vai nē, kautiņi un asinis ir šīs spēles neatņemama sastāvdaļa. Cita lieta, cik tas ir pamatots. Ja "šova dēļ", tad nē, ja komandu interesēs (aizstāvot, laužot spēles gaitu) - pieļaujami.
NHL oficiālā nostāja attiecībā uz jeņķu hamburgrijēju resnajā pakaļām skatītāju beņķos - nekas vairāk.

P.s. un kāpēc tas netiek pieļauts tādās hokeja zemēs kā Zviedrija, Čehija, Somija? arī CHL līgās tagad tas ir stipri ierobežots....

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 12:06, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Saimons manu prāt sanāktu diezgan sālīti, priekš mums! Bet tu tev taisnība, viņš tiešām būtu ļoti noderīgs, jo nemaz tik ļoti rupjš spēlētājs viņš nav, vienkārši pašlaik, manuprāt, iekūlies nepareizā komandā!
8 diskvalifikācijas NHL, tiešām parāda, ka viņš ir "dieva jēriņš".

youtube.com: YouTube
- Chris Simon Two-Hands Ryan...

youtube.com: YouTube
- Chris Simon steps on jarkko ruutu

  +6 [+] [-]

, 2010-05-28 12:07, pirms 15 gadiem
hoorai rakstīja: Visi tikai peerk legjionaarus, pa 10 gabaliem, a mums aizgaja labakais bombardieris, un tie lopi pat veel nav tikushi skaidriibaa ko vinji "gribeetu redzeet" RD sastaava, pat vityaz, visas komandas kautko dara lietas labaa, a mees domaajam par kautkaadu "Lukasu Kasparu" ?
Kaa tas var buut, es ljoti ceru ka mums buus vismaz viens speletajs ar ko varesim lepoties katra speelee- lidzigs marcelam, zinu ka pat HK "Veetra" jaunais lietuvieshu klubs dara vairak kautko lietas laba, Sejejam chista laikam piestav vinja uzvards, jo droshvien dalju naudas jau kautkur ir paseejis. Kapec mums vienmer jabut, atvainojiet par izteicienu "bom*iem" - kapec mes nekad nevaram izdarit kautko sakarigu, tajaa sastaava zinja, bet mums japriecajas par kautkadu RIPAS KONTROLES MEISTARU - aleksandru niziviju, kursh bullishus met ideali vienaadaa stilaa, un par kautkaadiem andersoniem?
SANJEMATIES, ept. es nevaru noskatities uz shito vairs, man nervi bruuk.
iedzer nervu zāles un beidz čīkstēt..
Sējējam nav jaapmierina tādu bērneļu ziņkāre..

     [+] [-]

, 2010-05-28 12:10, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 8 diskvalifikācijas NHL, tiešām parāda, ka viņš ir "dieva jēriņš".

youtube.com: YouTube
- Chris Simon Two-Hands Ryan...

http://www.youtube.com/watch?v=3hKeVb_G-PI
Nhl tas ir mazliet savādāk, un ir atšķirība starp vārdiem,`` nemaz nav tik rupjš``, un ``dieva jēriņš``!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-28 12:13, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: NHL oficiālā nostāja attiecībā uz jeņķu hamburgrijēju resnajā pakaļām skatītāju beņķos - nekas vairāk.

P.s. un kāpēc tas netiek pieļauts tādās hokeja zemēs kā Zviedrija, Čehija, Somija? arī CHL līgās tagad tas ir stipri ierobežots....
A, es atvainojos, ar ko eiropieši no šiem amīšiem atšķiras? Ja nemaldos, Senajā Romā teica, ka tautai vajag maizi un izkalaides... . Nekas jau mainījies nav.

Jā, tur, iespējams, tas jau "zašķaļivajet" un visi jau pārāk grib tās asinis, taču pamatā tas pats ir arī Eiropā.

Somiem kautiņi neslikti sanāk, ta ka ar to pieļaušanu ir kā ir. Ja par pārējām līgām, tad viss ir atkarīgs no izpildītājiem. Ja kaujas divi policisti tas ir viens, bet ja kaujas visi un barā, tad - pavisam kas cits. Līgām nevajag invalīdus ražot, tāpēc arī ierobežo. Tajās PRO līgās, kur kautiņi tiek sodīti visai minimāli to laikā nekas "ūber" nenotiek - puiši izkaujas un katrs uz savu "budku" aiziet.

     [+] [-]

, 2010-05-28 12:13, pirms 15 gadiem
Nu jop... ko var raudaat par to ka DR kautko muhljii utt. Atradushies manageri ibio. Cik var atkaaartot: DR naudas ir tik cik ir, ne santiima vairaak. Ja speeleetaajam tiek piedaavaats labaaks liigums citaa komandaa, tad nafig vinju par visu varu pietureet? DR speeleetaaji nav taadas zvaigznes lai par vinjaam pleestos uz nebeedu. Tas, ka Ozo ir nepiecieshams komandaa paraadija pagaajushaa sezona, jo Ozo komandu maaceeja sapurinaat uz laukuma un taads hokejists ir vajadziigs vairaak nekaa liigas labaakais snaiperis. Komandaa vajadziigs ne tikai trenneris, bet speeleetaajs no kura jaunajiem celji triic, bet ir arii aizmugures sajuuta.
Manaa veerteejumaa DR no pashmaaju baalelinjiem vajadzeeetu patureet visus braaljus Redlihus, Galvinju, Darzinju, Ankipans, Karsumu, Spruktu, Meija, Bukarts, Socha (bet laikam vinsh izveeleesies ZA) un varat mani noriet bet Lavinsh un Sorokins ar ir paturami. Paareejie? Ja jau Sasham Njizhivijam piedaavaa siltu vietinju, lai iet.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 12:15, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Nhl tas ir mazliet savādāk, un ir atšķirība starp vārdiem,`` nemaz nav tik rupjš``, un ``dieva jēriņš``!
Ja hokejists apzināti, ar nesliktu vēzienu ievelk pretiniekam ar nūju pa seju, tad par kādu atšķirību starp NHL/KHL un "nemaz nav tik rupjš" var būt runa?

     [+] [-]

, 2010-05-28 12:17, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja hokejists apzināti, ar nesliktu vēzienu ievelk pretiniekam ar nūju pa seju, tad par kādu atšķirību starp NHL/KHL un "nemaz nav tik rupjš" var būt runa?
Runa ir par to, ka viņš bez kaušanos, arī ļoti labi māk iemest ripu vārtos un piespēlēt! Un tādā komandā kā RD viņš iederētos ar to, ka būtu tāds kā līderis, un tās rupjības nebūtu vajadzīgas, bet Vitjaz visi no viņa to gaida,ka viņš izdarīs kādu stūlbību uz laukuma!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-28 12:19, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Runa ir par to, ka viņš bez kaušanos, arī ļoti labi māk iemest ripu vārtos un piespēlēt! Un tādā komandā kā RD viņš iederētos ar to, ka būtu tāds kā līderis, un tās rupjības nebūtu vajadzīgas, bet Vitjaz visi no viņa to gaida,ka viņš izdarīs kādu stūlbību uz laukuma!
Mest golus un piespēlēt viņam arī Čehovā neviens netraucē (un to viņš arī veiksmīgi dara), taču šādi izlēcieni kā pret Holvegu vai Rūtu parāda, ka tomēr vecajam indiānim kkas mieru neliek... .

Un NHL no viņa neviens stulbības negaidīja, bet šams tāpat visādus pigorus rādīja.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-28 12:25, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Hokejs ir Kanādas spēle un tātad rupja spēle! Man šķiet, ka tieši Eiropā tiek spēlēts pseidohokejs, jo šajā gadījumā ir jāskatās uz hokeja izcelsmi un tad var spriest, kurš ir pareizais un kurš nepareizais.
Vai tik pirmie hokeju nesāka dragāt briti un tad tas ar kuģiem aizceļoja pāri dīķim.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 12:27, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Hokejs ir Kanādas spēle un tātad rupja spēle! Man šķiet, ka tieši Eiropā tiek spēlēts pseidohokejs, jo šajā gadījumā ir jāskatās uz hokeja izcelsmi un tad var spriest, kurš ir pareizais un kurš nepareizais.
Nu tā jau nav arī, ka kanādieši spēlēja hokeju, kamēr eiropieši sēdējā nabu kasīdami.
Eiropas hokejs ir vairāk vai mazāk ir bendija transformācija (sākumā jau tā arī bija, ka bendijisti pārgāja uz mazo laukumu un spēlēja tur), līdz ar to šāda agresīvā spēle nebija tik izteikta, taču tās bija pietiekoši, vienīgi neviens mērķi izkauties nelika pirmajā vietā (kā tas ir/bija pāri okeānam), jo tam Eiropā ir citas spēles (piemēram, regbija dažādi paveidi, kuros spēle notiek "sādža pret sādžu" formātā).

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 12:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: jā. tieši tāpēc man NHL nepatīk.
Atklāti sakot, man tas ir jaunums

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 12:33, pirms 15 gadiem
Manuprāt attiecību izskaidrošana, spēles gaitas lauzšana ir tikai normāla hokeja sastāvdaļa. Žamnovs malacis, mēģina lauzt stereotipus Eiropā.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-28 12:34, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Atklāti sakot, man tas ir jaunums
tikai tagad pamanīji?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 13:24, pirms 15 gadiem
par kautiņiem - ir pilnīgi normāli atļaut izkauties atklāti, čaļi izplūcas un ir miers... kautiņu laikā ir daudz mazākas iespējas gūt nopietnas traumas, nekā tad kad šādas epizodes netiek pieļautas... iznāk uz nākamo maiņu spēlētājs un ieliek kādu bortā no aizmugures ar galvu pa priekšu...

hoorai rakstīja: ko tu tur gvelz pajol?
kaada iespeeja, ka mums buus kaut viens normaals AUGSTA liimenja speletajs, nevis kautkaads kaspars?
NEKAADA.
viss ko tu tajaa sastaavaa redzeesi jaunu , ir visaadi andersoni.
karsumam manliekas vajadzeetu tos jaunos iegruust bortaa, kaa vinjsh toreiz zviedru iegruuda.
vienkaarshi kad dinamo atkal sezonas sakuma pap*sis 10 speles pec kartas, tad tu kautko citu runaasi, gudriniek.
redzu, ka tev izpratne par hokeju ir maza - tāpat izpratne par katra hokejista lomu komandā un to kurš ir un kurš nav augstas klases spēlētājs... RD vājais pērnās sezonas sākums bija ne tik daudz no spēlētāju komplektācijas atkarīgs, bet gan no neprecīza treniņu grafika un treneru darba, taču pieļautās kļūdas tika veiksmīgi labotas, kas sezonas beigās mums atnesa panākumus... tā kā aiztaisi pāksti mazais pajol - hokeja sezona ir tikko beigusies (Eiropā), un līdz nākamajai ir vēl labi tālu

  +2 [+] [-]

, 2010-05-28 13:31, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti, ļoti ceru, ka tā nenotiks... Nu nav vajadzīga šī antihokeja sērga arī Eiropā...
Kāpēc antihokeja? tas ir Tavs viedoklis un arī pieturēsimies pie tā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-28 13:46, pirms 15 gadiem
Minskas "Dinamo" - Augsti lido, zemu krīt

  +3 [+] [-]

, 2010-05-28 13:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pievienojos,mums tāds šovs nah nav vajadzīgs. Tiem kam patīk kautiņi lai skatās NHL.
Ir jāizprot hokeja vieta Z-Amerikas vērtību pasaulē - bizness ar šova elementiem, piemērots amerikāņu pasaules uztveres modelim, kas strādā daudzus gadu desmitus un Krievijas oligarhu krānu staipīšanas līga- Khl. Hokejists ir savas valsts, zemes, kultūras produkts. Mentalitātes atšķirības amerikāniskā dzīvesveida un provinciālās Eiropas cilvēkos manifestējas hokeja tradīcijās. Krievijā tas daļēji izriet no bendija kā bezkontakta sporta veida pirmsākumiem hokejā.