Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dāvana" Šupleram sagrāves formā

Jānis Pārums

"Dāvana" Šupleram sagrāves formā
Artis Ābols un Juliuss Šuplers
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šovakar Rīgas "Dinamo" hokejisti sava trenera Juliusa Šuplera dzimšanas dienā piedzīvoja graujošu zaudējumu pret bijušā Latvijas izlases galvenā trenera Pjotra Vorobjova vadīto komandu Toljati "Lada" - 0:6.

Šodien tribīnes pulcēja manāmi mazāk līdzjutēju nekā dienu iepriekš spēlē pret Kazaņas "AK Bars", taču "Dinamo" fani, kā ierasts, bija dzirdami un dedzīgi atbalstīja savu komandu. Treneri lēma, ka šovakar rīdzinieku vārtus sargās uz divu mēnešu pārbaudes laiku paņemtais zviedru vārtsargs Daniels Sperle, kurš līdz šim "Dinamo" rindās jau bija aizvadījis trīs pilnas spēles un vienā spēlē vārtus sargājis divas trešdaļas.

Spēle sākās diezgan aktīvi. Jau ceturtajā minūtē rīdzinieki palika mazākumā, taču Pjotra Vorobjova vadītajai "Lada" komandai vairākumā reāli apdraudēt "Dinamo" vārtus neizdevās. Nedaudz vēlāk pēc asas komandas biedra piespēles izcelties bija vāru priekšā esošajam Laurim Dārziņam, tomēr mača rezultāts netika atklāts. Trešdaļas pirmajā pusē kopumā vairāk un bīstamāk uzbruka "Dinamo", taču nevienu vairākumu komanda šajā laikā nenopelnīja – divus mazākumus gan. Tie gan tika aizvadīti veiksmīgi un vārti nosargāti neieņemti.

13. minūtē kļūdījās aizsargi, taču Daniels Sperle vārtos nospēlēja sekmīgi, liedzot Toljati hokejistiem atklāt spēles rezultātu. Jau pretuzbrukumā rīdzinieki pie "Lada" vārtiem savērpa tādu karuseli, ka pretiniekiem atlika pārkāpt noteikumus. Reāli apdraudēt pretinieku vārtus divās vairākuma minūtēs gan izdevās tikai vienreiz. Trešdaļas izskaņā iniciatīvu pārņēma "Lada". Vairākkārt Sperle komandu glāba, taču ripa tomēr atrada ceļu uz "Dinamo" vārtiem un pēc Georgija Pujaca metiena zviedru vārtsargs bija spiests kapitulēt – 0:1. Pēdējās perioda minūtes rīdzinieki aizvadīja vairākumā, tomēr ripu pretinieku vārtos neizdevās iedabūt.

Jau pašā otrās trešdaļas sākumā "Dinamo" hokejistiem bija vairākas izdevības gūt pirmos vārtus, taču vai nu sekmīgi nospēlēja pretinieku vārtsargs Vasīlijs Košečkins vai mūsējiem pietrūka precizitātes uzbrukuma noslēdzošajā fāzē. Sestajā minūtē rīdzinieki iekrita pretuzbrukumā un glābējs nebija arī Sperle – 0:2. Te gan jāpiebilst, ka aizsargi vārtu priekšā nepietiekami novaktēja Sergeju Andronovu. Nedaudz vēlāk sekoja divi noraidījumi, kas nozīmēja, ka pusotru minūti būs jāpaliek trijatā pret pieciem. "Lada" hokejistiem nebija nepieciešams daudz laika, lai izmantotu lielo skaitlisko vairākumu – 0:3.

Ar to gan rīdzinieku nedienas nebeidzās – trešdaļas 14. minūtē rīdzinieki vēlreiz nospēlēja neveiksmīgi aizsardzībā un Sperle kapitulēja jau ceturto reizi. Komandas treneri uzreiz pieņēma lēmumu veikt vārtsargu nomaiņu un laukumā sūtīt Sergeju Naumovu. Ātri vien Naumovam nācās iejusties spēlē, tomēr līdz perioda beigām Sergejs nosargāja neieņemtus. 16 sekundes līdz trešdaļas beigām turklāt viņš atvairīja soda metienu. Kopējais rezultāts gan pēc otrās trešdaļas optimismu nudien neraisīja – 0:4!

Vairs "Dinamo" nebija ko zaudēt, tāpēc noslēdzošās 20 minūtes rīdzinieki uzsāka aktīvi, taču visus rīdzinieku plānus gūt kaut vienus vārtus izjauca kārtējais noraidījums. Spēlējot mazākumā pēc Andronova metiena pirmo reizi spēlē spiests kapitulēt bija arī Sergejs Naumovs – 0:5. Trīsarpus minūtes līdz spēles beigām viņš rupji kļūdījās un jau 0:6. Atlikušajā laikā rīdziniekiem neizdevās gūt pat goda vārtus.

Jāpiebilst, ka šodien "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers atzīmē 58 gadu jubileju. Vai cik nepatīkamu dāvanu viņš saņēma no saviem hokejistiem...

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas "Dinamo" – Toljati "Lada" 0:6 (0:1, 0:3, 0:2)
Vārti: 17:59 0:1 Pujacs (Drugovs, vair.), 25:20 0:2 Andronovs (Bodrovs), 27:35 0:3 Petrovs (Čerņikovs, vair.), 33:18 0:4 Ketovs (Vorobjovs, Panovs, vair.), 44:04 0:5 Andronovs (Vorobjovs, vair.), 0:6 56:36 Kotovs.
Vārtsargi: Sperle (no 33:18 Naumovs) – Košečkins

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +35 [+] [-]

, 2008-10-27 21:07, pirms 16 gadiem
Žēl,ka nesagādājām dāvanu trenerim dzimšanas dienā.Es pa īstam esmu šokā pa šādu spēli kā var būt šāds rezultāts.Pujac nodevējs joks.

 +38 [+] [-]

, 2008-10-27 21:08, pirms 16 gadiem
Kártéjo reizi jásaka - ar RD ká ar bitém,nekad neko nevar zinát
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-10-27 21:08, pirms 16 gadiem
Owned!

 +86 [+] [-]

, 2008-10-27 21:08, pirms 16 gadiem
Vot nelieši! nekad nepirkšu žiguli!

 +10 [+] [-]

, 2008-10-27 21:08, pirms 16 gadiem
Nozheelojami ://

 +46 [+] [-]

, 2008-10-27 21:08, pirms 16 gadiem
Labi ka vismaz Pujacs golu iemeta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2008-10-27 21:08, pirms 16 gadiem
Murgs ne spēle!

 +32 [+] [-]

, 2008-10-27 21:08, pirms 16 gadiem
gribēju ko iepirst, bet pēc šādas spēles nav ko teikt vienkārši
Slēpts komentārs: kasagrande
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2008-10-27 21:09, pirms 16 gadiem
Mūsējie jau labi izskatījās - paši slidoja, paši nūjas turēja, gan jau hokeju arī iemācīsies spēlēt

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:09, pirms 16 gadiem
Nizivijs??nu nez,pamaníju tikai ar divám minútém uz noraidíto solinja

 +32 [+] [-]

, 2008-10-27 21:09, pirms 16 gadiem
teevainis rakstīja: Nožēlojamie DINAMO pretekļi. Neko nejēdz. Pilnīgi D O R N I. kaut viņi izkristu uz 2. KHL līgu.
no coment par tavu līmeni

 +29 [+] [-]

, 2008-10-27 21:09, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: Vot nelieši! nekad nepirkšu žiguli!
Tu arī nebūtu pircis tāpat !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-27 21:09, pirms 16 gadiem
skumji, bettaa ir viena atsevishkja speele un es ticu ka 3dien buus pavisamn cits hokejs un daudz pozitiivaaks rezultaats uz tablo!!! veiksmi dinamieshiem

  +6 [+] [-]

, 2008-10-27 21:09, pirms 16 gadiem
daudz baltu dieniju

 +23 [+] [-]

, 2008-10-27 21:09, pirms 16 gadiem
Vismaz prieks par Pujaca golu!

  +8 [+] [-]

, 2008-10-27 21:09, pirms 16 gadiem
Daudz laimes dzimšanas dienā Šupler!!!

Spēle galīgā dupsī!!! lai nu ko, bet 0:6 pret žiguļiem... Sliktākā kāda redzēta Dinamo izpildījumā! Kas pa vainu, eij nu sazin... Arī pret Avangard bija div dienas pēc kārtas, bet otrā spēle bija ļooti laba! Sperli ar vainot nekur nevar īpaši, jo ielaida mazākumos un aizsargi neatstrādāja.
Jāspēlē tālāk, jācīnās!
Pietrūka arī mājas sienas, arēna!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:10, pirms 16 gadiem
Melnā diena šodien. Ko padarīsi. Protams, ka neviens to negaidīja, viens vēl vakar pie raksta uzrakstīja, ka mūsējie šodien uzvarēs ar 4:0, bet redz, ka sanāca otrādi...

Trešdien jārāda viss, ko mākam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-10-27 21:10, pirms 16 gadiem
SKARBI!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:10, pirms 16 gadiem
labs virsraksts spēle galīgi garām... galīga dirsā viss iŗ... nu neko ceram un nākamo spēle

 +12 [+] [-]

, 2008-10-27 21:10, pirms 16 gadiem
kā teica Ozerovs " takoj hokej nam njenuzjen"

 +12 [+] [-]

, 2008-10-27 21:10, pirms 16 gadiem
Такой хоккей нам не нужный!

  +5 [+] [-]

, 2008-10-27 21:10, pirms 16 gadiem
teevainis rakstīja: Nožēlojamie DINAMO pretekļi. Neko nejēdz. Pilnīgi D O R N I. kaut viņi izkristu uz 2. KHL līgu.
Man liekas, ka nemaz nevar izkrist, jo šīs visas komandas ir uz palikšanu, tā kā NHL! !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-27 21:11, pirms 16 gadiem
gan jau davana ir- uzlika ntas štukas uz LADU un kartiibaa....

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:11, pirms 16 gadiem
Tagad vien atshkiriibaa no sezonas saakuma jaacer ka buusim 16niekaa!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

 +17 [+] [-]

, 2008-10-27 21:11, pirms 16 gadiem
VISMAZ 0:7 varēja trenerim uzdāvināt, citādi pēc šadas spēles bez 0,7 nav ko darīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:11, pirms 16 gadiem
apsweicu jūli ar husqarnu dzimenē ... daudz baltu dieniņu laimiņā doti diženi raženi dzīvojoti...apsweicu jūliti

  +6 [+] [-]

, 2008-10-27 21:11, pirms 16 gadiem
Krutie fani studijā.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:11, pirms 16 gadiem
Ļoti auksts līmenis cerams ka mūsu nevainojamos aizsargus aistās aizsargi!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:12, pirms 16 gadiem
Nedzirdéjám "sekss ir labs"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:12, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu ko, paanalizēsim spēli???
var jau!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:12, pirms 16 gadiem
Aizsardzības hokeju mīlošā Vorobjova komanda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kasagrande
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:13, pirms 16 gadiem
normaali...

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:13, pirms 16 gadiem
nu ko salaboni]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:13, pirms 16 gadiem
teevainis rakstīja: eu nopietn, tu pretekl?
jā, tu pretekl!

  +7 [+] [-]

, 2008-10-27 21:13, pirms 16 gadiem
kas tie par piedzērušiem faniem tagad studijā? mana ome runā optimistiskāk

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:13, pirms 16 gadiem
teevainis rakstīja: eu nopietn, tu pretekl?
Tu esi gudrs

  +6 [+] [-]

, 2008-10-27 21:13, pirms 16 gadiem
Pirmajā trešdaļā skatoties Eiropas NHL spēli aizmigu, un labi vien ir - piecēlos, kad bija 0:5. Protams, ka tādu spēli neturpināju skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:14, pirms 16 gadiem
riiga neruulee shodien

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:14, pirms 16 gadiem
Nav jau ko analizēt, viss ir redzams kā uz delnas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:14, pirms 16 gadiem
Labi fani!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:14, pirms 16 gadiem
Murgs ir beidzies, bet tik un tā saulīte iespīdēs arī mūsu dārziņā! Katram gadās pa kādai neveiksmei un cerams Rīgas Dinamo šī bija pēdējā! Ņeftehimik kritīs!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:14, pirms 16 gadiem
Pārdodu žiguli - 6:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:15, pirms 16 gadiem
Letiņu fani labākie.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:16, pirms 16 gadiem
darusmas

  +8 [+] [-]

, 2008-10-27 21:16, pirms 16 gadiem
Bērziņš profesionāls 100% vārtu gūšanas momenta izpļurinātājs... jau kuro reizi aizmet garām tukšiem vārtiem! Nesaprotu kā tā var???

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:16, pirms 16 gadiem
Galiigi garaam. pec veiksmiiga sezonas sakumā Tagad esam galiigi auzaas

  +7 [+] [-]

, 2008-10-27 21:16, pirms 16 gadiem
Marlboroxxl rakstīja: Pārdodu žiguli - 6:0
skaties, ka traktors pēc laika nav jāpārdod!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:16, pirms 16 gadiem
Kaut kas līdzīgs Latvijas izlasei ?

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:16, pirms 16 gadiem
ziguli atgrieziisies latvijaa un tad vinji redzees,ka mees ar taadaam masiinaam vairs nebraukaajam

  +4 [+] [-]

, 2008-10-27 21:17, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: var jau!
Sāksim ar to ka RD nenormāli zaudēja cīņu pie apmalēm! Tāda sajūta,ka LADA tur darija ko gribēja!
Puišiem patiesībā grūti ko pārmest,jo atkal nelaimīgā atklimatizācija,vakar jau spēlēja,bet LADA Matuļa vārdiem strēba soļanku un sēžot tribīnēs analizēja mūsējo spēli!
Koziola vēlme izcelties ir iznākusi ar lielu mīnusa zīmi,jo tie daži somi,kas nejauši bija iemaldijušies ledus arēnā neguva to labāko iespaidu par RD!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-27 21:17, pirms 16 gadiem
Kaa lai atkal aizmieg!!?!?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:18, pirms 16 gadiem
Sliktākā spēle, ko esmu redzējis Dinamo izpildījumā. Redzējāt, Vestkots jau bija saģērbies pēdējā periodā.

Vienīgais prieks šajā spēlē, ka Pujacs iemeta golu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:19, pirms 16 gadiem
pujacam hat-trick vajadzēja un tad vismaz viens prieciņš būtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:19, pirms 16 gadiem
vismaz pujacs guva vārtus

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:19, pirms 16 gadiem
Ladas speletaaji 1) ljoti tehniski, 2) lieli un gari hokeisti (massivi) 3) Lada bija svaigaaka 4) Ladai bija preciizas piespeeles 5) dzelzhaina aizsardziiba

bet ja LADA buutu R.D. vietaa, diezvai nospeleetu ar taadu rezultaatu! vana ir fiz. sagataviibaa!!! ne velti Shuplers to teica sezonas saakumaa!

ps. bet patika ka Koziols teica, ja spelee buus taada kada vinja bija, noteikti buus jaunie speleetaaji un buus jauni uzvardi, visu prom uz Riga2000 (kaut man liekas pat tur diez vai kas sanaktu)

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:19, pirms 16 gadiem
nebriiniishos ja muuseejie netiks labaako 16niekaa...

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:20, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Sāksim ar to ka RD nenormāli zaudēja cīņu pie apmalēm! Tāda sajūta,ka LADA tur darija ko gribēja!
Puišiem patiesībā grūti ko pārmest,jo atkal nelaimīgā atklimatizācija,vakar jau spēlēja,bet LADA Matuļa vārdiem strēba soļanku un sēžot tribīnēs analizēja mūsējo spēli!
Koziola vēlme izcelties ir iznākusi ar lielu mīnusa zīmi,jo tie daži somi,kas nejauši bija iemaldijušies ledus arēnā neguva to labāko iespaidu par RD!
Nu jā, bet vakardienas spēle bija daudz labāka, šodien bija kā bija, bet kuram tad gribētos tādai bagātai komandai kā Kazaņās Ak Bars rādīt Pinķu arēnu un teikt, ka mēs še spēlējam ?

P.S Frīstailistiem pa pakaļu!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:20, pirms 16 gadiem
Nāks lielāki sūdi, šitie aizmirsīsies...
arī no šā pēriena gan jau būs kāds labums.

Gaidu trešdienu.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:20, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: Vot nelieši! nekad nepirkšu žiguli!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:20, pirms 16 gadiem
Dodiet ātrāk mājas spēles,tad būs pavisam savādāk,redzams ka atbalsts trūkst..!!
Bet par spēli,grūti kaut ko pateikt,labāk paklusēšu!Bet kā saka pēc melnām dienām,vienmēr nāk baltās..!Tā kā būs viss oke,parādīs vēl mūsējie ka nav ar pliku roku ņemami!Ticu,zinu ka viss būs labi!Sarauj Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:20, pirms 16 gadiem
Gadas!!!!!!!!!!!
Nakamas speles vel bus, bus ari uzvaras un skaistas speles, gan sava laukuma gan ari svesos ledus laukumos!!! Jaizvedina galvas, jaizgul nogurums un jasak spelet atkal ta ka spelejam sezonas sakuma!!!!
Spele nu , galigi sapiti musejie,nogurums+ laika joslas maina +.... daudz ko parastais lidzjutejs nemaz nezin. Lada neko tadu neparadija, izmantoja musejo nevaribu sodien un vis!!!!
P.s. SVEICIENS JŪLIM DZIMENĒ!!! HIP HIP URAAA!!!!!
P.s. tagad ari redzesim kas ir kas no RD lidzjutejiem

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:20, pirms 16 gadiem
daudz baltu dieniņu zāģīša dienā...urā urā a vispār cik jūlim paliek

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:20, pirms 16 gadiem
nu ko lai saka musu puikam tika dota ispeja spelet shada liimenii! diemshel var redzet ka daudzi nevelk! secinajums janjem vel kadi 3 legionaari lai dinamo butu konkuretspejiga komanda jo ar diviem normaliem 5ciniekiem ir pa maz!!! gaidu jau miinusus no nacionaalistiski noskanjotiem vaniem

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:20, pirms 16 gadiem
Nekas! Kam negadās! Nakamo spēli javinnē!Un tad dabūsim atpūsties 2ned. un viss atkal būs labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:21, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Sāksim ar to ka RD nenormāli zaudēja cīņu pie apmalēm! Tāda sajūta,ka LADA tur darija ko gribēja!
Puišiem patiesībā grūti ko pārmest,jo atkal nelaimīgā atklimatizācija,vakar jau spēlēja,bet LADA Matuļa vārdiem strēba soļanku un sēžot tribīnēs analizēja mūsējo spēli!
Koziola vēlme izcelties ir iznākusi ar lielu mīnusa zīmi,jo tie daži somi,kas nejauši bija iemaldijušies ledus arēnā neguva to labāko iespaidu par RD!
Vēl jau tas, ka Vorobjovam ir laba pieredze ar Latvijas sagrāvēm un gan jau viņš zināja, kas jādara, lai mūsējie nevarētu iemest golus.

  +4 [+] [-]

, 2008-10-27 21:22, pirms 16 gadiem
Fani pārdzīvo,-administrācija -(veprji,rumpīši,āži,žīdi)- skaita Kāpostu!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:22, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: daudz baltu dieniņu zāģīša dienā...urā urā a vispār cik jūlim paliek
58
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:22, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: skaties, ka traktors pēc laika nav jāpārdod!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:22, pirms 16 gadiem
Cereesim ka shis zaudeejums naaks tikai par labu un liks daudziem aidomaaties

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:23, pirms 16 gadiem
Spēle bija drausmīga, jau pie otrā vārtu zaudējuma viss bija skaidrs...

Bet varēja būt arī sliktāk! Lada varēja mūs uzvarēt ar rezultātu 0:7 Pujacam negūstot 7os vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:24, pirms 16 gadiem
Es jau būtu aizdevis kādus 20 milj USD, bet visas Islandes bankas nobankrotēja, un mana naudiņa pazuda! !

Lai varētu vēl kādu spēlētāju nopirkt!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:24, pirms 16 gadiem
teevainis rakstīja: pārgudrais atradies.? preteklis.
Čista pēc taviem komentāriem par tavu līmeni ir skaidrs visiem...
Normāls tu nēsi,jo tu te kautkādus 10gadīga bērna komentārus iemet ar tādu domu kautko nodirs.

Esmu pārliecināts ka tu esi nestilīgs,resnītis ar brillītēm un visu laiku raudi...

  +4 [+] [-]

, 2008-10-27 21:24, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: --->ivars77

Nu bet attieksme tev likaas OK? atljauties zaudeet ar 0-6, Lavinsh iesit pretiniekam peec gola, Westcott 4 noraidijumi...cik mums vispaar reaalu vaartu momentu bija???
Kā jau pēc iepriekšējās spēles rakstiju,tad viena no problēmām ir tā,ka letiņi nejūt aizmugurē konkurentu elpu! Arī leģionāri!
Nevar prasīt no hokejistiem,kas vel pagājušo sezonu kapājās dažādās ne pārāk augsta līmeņa līgās vai slīpēja soliņu NHL,pēkšņi rādītu ilgstošā laika periodā labu spēli!
Ja komanda sezonas vidū sāk sūdzēties par nogurumu,tad jajautā,kas notiks vēlāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:25, pirms 16 gadiem
Pēc šādas spēles vienīgās cerības ka Ivars77 pateiks mums RD faniem kādu labu vārdu mierinājumam. Nākotnē ja nebūs kur spēlēt mājas spēles vajadzētu atrast laukumu Abrenē ja viņiem ir, intresanti kā Krievijā politiķi uz to reaģētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:26, pirms 16 gadiem
Mana omiite ar droshi vien buutu izvilkusi sauso speeli Ladas vaartos!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā jau pēc iepriekšējās spēles rakstiju,tad viena no problēmām ir tā,ka letiņi nejūt aizmugurē konkurentu elpu! Arī leģionāri!
Nevar prasīt no hokejistiem,kas vel pagājušo sezonu kapājās dažādās ne pārāk augsta līmeņa līgās vai slīpēja soliņu NHL,pēkšņi rādītu ilgstošā laika periodā labu spēli!
Ja komanda sezonas vidū sāk sūdzēties par nogurumu,tad jajautā,kas notiks vēlāk!
Bet no R2000 jau nav daudz ko ņemt!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:27, pirms 16 gadiem
gan jau letiņi ar kaut kad sāks lādēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:27, pirms 16 gadiem
teevainis rakstīja: Nožēlojamie DINAMO pretekļi. Neko nejēdz. Pilnīgi D O R N I. kaut viņi izkristu uz 2. KHL līgu.
IZSTAS KA TU DAUDZ JEDZ FANS ATRADIES

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:27, pirms 16 gadiem
taads kauns, taads kauns. LM speeleetu, vismaz par ivaru vareetu panjirgaaties, bet ko tagad?
zheel, ka neizpluucaas, eh ...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:28, pirms 16 gadiem
chau! ataa rakstīja: Mana omiite ar droshi vien buutu izvilkusi sauso speeli Ladas vaartos!
Viņa nemaz līdz Arēnai nebūtu tikusi!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:28, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vēl jau tas, ka Vorobjovam ir laba pieredze ar Latvijas sagrāvēm un gan jau viņš zināja, kas jādara, lai mūsējie nevarētu iemest golus.
Nu,tas,ka Pjotrs ir labs analītiķis nevienam nav noslēpums,un arī viņš ir atkodis,kā jaspēlē pret RD!
Kā jau teicu,tad latviešu nacionālā slimība zaudēt pēc spēkiem vājākām komandām rullē! Trīs sausie zāģi no četriem pret komandām,kas zemāk tabulā par RD!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:29, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu arī nebūtu pircis tāpat !
NEVARI ATĻAUTIES

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:30, pirms 16 gadiem
Smagi<-----tikai to es varu pateikt.!

šādi nevar turpināt.!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:30, pirms 16 gadiem
leģionāri vairs nevelk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 21:30, pirms 16 gadiem
tikai aklais nevarēja redzēt, ka:
1) Lada bija 2X ātrāka par mūsējiem gliemjiem;
2) katrs Ladas hokejists ir zaldāts un precīzi ir tajā vietā un laikā,kur ģenerālis (Vorobjovs, lasīt) liek, nevis kā mūsu spēlētāju totāls proizvols - Galviņš nemitīgi uzbrukuma "smailē" Petrovickis rokas vicina, kur vajag un kur nē
3) leģionāri ir "izpumpēti" sezonas sākumā, jo patiesībā bez viņiem citu vilcēju nav un letiņi ir lielākoties nulles (atkārtošos, bet atkārtošana - zināšanu māte - Bērziņš, Dārziņš, Galviņš, Cipulis, Ankipāns)
4) Širokovs kā kapteinis neder, jo, ja Šuplers nevar iedvesmot un savākt čaļus, tad vajag tādu, kas var iedot pa muti tiem, kas nespēlē, nezinu, kurš tas pat varētu būt Petrovickis varbūt

labi, pīs, pofig zāģis, bet nepatīk, ka bija pilnīgi bezcerīgi

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:30, pirms 16 gadiem
laba davana galvenam trenerim dzimene

  -4 [+] [-]

, 2008-10-27 21:30, pirms 16 gadiem
edgarito rakstīja: vienos vārtos!!!!! toljati ''lada'' @:@:@:@
slims esi ?

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:30, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vēl jau tas, ka Vorobjovam ir laba pieredze ar Latvijas sagrāvēm un gan jau viņš zināja, kas jādara, lai mūsējie nevarētu iemest golus.
Arī tad kad mūs trenēja vins zināja kas jādara, lai mēs neiemestu golus Un vinam tas izdēvās

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:31, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet no R2000 jau nav daudz ko ņemt!
Tā jau ir Koziola,(kas lielijās,ka labi dara savu darbu,un ir baigais profesionālis atšķirībā no puikiem laukumā),problēma! Lai meklē kadrus ārzemēs,lai pārpērk letiņus no citām līgām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:32, pirms 16 gadiem
tagad brauks uz riigu,gan masalskis vesels,vieniigais ko vini var dariit iet dzert uz vieteejo vecriigas baarinju............un kauties,bet pat to nejeedz,jo masalskis atraavaas,un gan arii paareejie,bet ne tik traki...............peec siis speelees,var redzeet,ka reaali var speeleet tikai ar japaaniem,bet saubos vai tur vini buutu pirmie,suck...........visi profesionaali hokejisti,bet no aizsardziibas tik pat daudz cik man no baleriinas.......ar sito speeli vini tikai pieraadiija,ka ir otraa liimena komanda..........riebjas vnk ko teikt,bet reaali smird,kaut esmu par hokeju......ja mees vinneejam,tad 3 pret 2........4 pret 2..............a kada zaudeejam,tad taa kaartiigi 6 pret 0vai 7pret 0.............vot vineeneejaam minskas dinoamo,8 pret 5...........taa jau arii nebija speela.vinnettu 8 pret 2.........nju nav,vnk ko kert,saakumaa likaas,nju mazums nogurums,gadiijaas,bet seit no comment,reaali suck...........

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:32, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,tas,ka Pjotrs ir labs analītiķis nevienam nav noslēpums,un arī viņš ir atkodis,kā jaspēlē pret RD!
Kā jau teicu,tad latviešu nacionālā slimība zaudēt pēc spēkiem vājākām komandām rullē! Trīs sausie zāģi no četriem pret komandām,kas zemāk tabulā par RD!
Kā tad nu pjotrs nezinātu kā jāspēlē pret komandu kurā spēlē 80% LV izlases, kuru viņš trennēja 1 gadu un spēlēja PČ 2006. gadā Rīgā, un Ladā arī spēlē Žora, kurš LV izlases aizsardzības spēlētājus zin kā savus piecus pirkstus!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:32, pirms 16 gadiem
Jā puse no RD spēlētājiem jau izkatās, ka čempis ir apnicis un viņi būtu ar mieru beigt sezonu jau tagad, tas bija paredzams...

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:32, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: Sorry bet sodien LM parietu parie rigas dionamo kaa nav ko redzet!!
man ir bail, ka taa tieshaam notiktu

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:33, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: gan jau letiņi ar kaut kad sāks lādēt
ja tā turpinās tad tikai treniņos

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:34, pirms 16 gadiem
Tik zemu KHL tabula neesam bijusi vel 14!! + jauns lideris ir patreiz Salavat solo visiem patreiz pa prieksu!!! Divas nakamajas speles zagi un busim jau arpus 16!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:36, pirms 16 gadiem
Drausmīga spēle!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:36, pirms 16 gadiem
arprac urliki muus zirnii atstaja.... ka var vinnet ja pat vairakuma slido pa savu zonu ta itka butu mazakuma un ka butu janovelk laiks.... murgs ne spele...

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:36, pirms 16 gadiem
Vartsargi nav vajnigi,aizsardziba nekada,bet Galvins-vispar klauns uz cirku

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:36, pirms 16 gadiem
pepperoni rakstīja: Bērziņš profesionāls 100% vārtu gūšanas momenta izpļurinātājs... jau kuro reizi aizmet garām tukšiem vārtiem! Nesaprotu kā tā var???
GAIDU JAU SEN KA VINA VIETU IEŅEMS PEČURA

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:36, pirms 16 gadiem
Spēle bija nebaudāma. Ja vakar pie 1-0 pēc Ankipāna piespēles Hosa būtu trāpījis praktiski tukšajā stūrī, spēle būtu pavērsusies citādi, bet šodien RD hokejs bija pilnīgi nebaudāms.

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:37, pirms 16 gadiem
helsinku speeles pilniiga izgaashanaas, neviens nenaaca skatiities, labaak tad pinkjos speeleetu un buutu papildus emocijas, bet speele pilniigi nekaada, ja vairaakumos jaaiet zonaa IEMETOT ripu un tad skrienot pakalj tad man truukst vaardu..

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:38, pirms 16 gadiem
priekšnieks rakstīja: GAIDU JAU SEN KA VINA VIETU IEŅEMS PEČURA
Es gaidu ilgāk, un ja saliktu Pečur un Redlihu vienā maiņā, tad būtu super!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:38, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā tad nu pjotrs nezinātu kā jāspēlē pret komandu kurā spēlē 80% LV izlases, kuru viņš trennēja 1 gadu un spēlēja PČ 2006. gadā Rīgā, un Ladā arī spēlē Žora, kurš LV izlases aizsardzības spēlētājus zin kā savus piecus pirkstus!
Beidz!
Kādu gadu viņš trenēja??Labi,ja četri mēneši viņam iznāca trenēt LV izlasi!Un pie tam labu laiciņu atpakaļ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:39, pirms 16 gadiem
Pēteris Vorobjovs parādīja dinamiešiem vellu: "Še Jums, ka mani no izlases izmetāt pēc 2006.gada čempja."

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Biedz!
Kādu gadu viņš trenēja??Labi,ja četri mēneši viņam iznāca trenēt LV izlasi!Un pie tam labu laiciņu atpakaļ!
2 gadu laikā LV izlase ir ļoti mainījusies?

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:40, pirms 16 gadiem
tas ir vnk psc, nevar jau uzreiz norakt, bet vechi kautkaa saakushi izlaisties. sperle pahodu ik pa briidim aizmieg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:40, pirms 16 gadiem
tas ir P.I.Z.D.E.C!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:40, pirms 16 gadiem
Nu nekaaa labu es pagaidam nesaredzu,musejie saak zaudet formu,saksies driizi cinja mums par 16,17vietu...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:41, pirms 16 gadiem
jeeepisss rakstīja: Čista pēc taviem komentāriem par tavu līmeni ir skaidrs visiem...
Normāls tu nēsi,jo tu te kautkādus 10gadīga bērna komentārus iemet ar tādu domu kautko nodirs.

Esmu pārliecināts ka tu esi nestilīgs,resnītis ar brillītēm un visu laiku raudi...

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:41, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: Man spele patika tada zinja ka izcelu 127.50 Ls sovakar
laimīgais, varēsi naudiņu ielikt cūciņā!

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:42, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: 2 gadu laikā LV izlase ir ļoti mainījusies?
Nu,pietiekami,lai vairs nevarētu paļauties uz vecām zināšanām!
Vienīgi,ja Žora ir pielicis savu līko pirkstu,lai Pēteris iegūtu jaunu info!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:42, pirms 16 gadiem
Ganjau gudrie atkal teiks ka 2 speles 2 dienu laika un ka nogurums tiri piri.. blenas tas visas ira.. atrak pa laukumu kusteties saktu.. nevis kad vairakums vini knapi kajas uz prieksu velk... kas butu RD bez legionariem vispar.. man liekas ka nekas...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:43, pirms 16 gadiem
ilinens rakstīja: Pēteris Vorobjovs parādīja dinamiešiem vellu: "Še Jums, ka mani no izlases izmetāt pēc 2006.gada čempja."
Nekur neviens viņu neizmeta,jo pats saprata,ka tas ir bezcerīgs pasākums,un tāpēc notinās par galveno uz Voskresenskas Himik!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:44, pirms 16 gadiem
Vai tik beigas nebus ta ka apkaunos RIGAS DINAMO vardu???????????

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:44, pirms 16 gadiem
curks rakstīja: Ganjau gudrie atkal teiks ka 2 speles 2 dienu laika un ka nogurums tiri piri.. blenas tas visas ira.. atrak pa laukumu kusteties saktu.. nevis kad vairakums vini knapi kajas uz prieksu velk... kas butu RD bez legionariem vispar.. man liekas ka nekas...
vai arii teiks,ka atklimatizeeties vajadzeeja,somiijaa baigais aukstums,cali nebija pieradusi.........

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:44, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,pietiekami,lai vairs nevarētu paļauties uz vecām zināšanām!
Vienīgi,ja Žora ir pielicis savu līko pirkstu,lai Pēteris iegūtu jaunu info!
Nu tas būtu tikai loģiski, ja padalītos ar info!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:44, pirms 16 gadiem
nekas varbut vel lietuvas energiju kadreiz vinnes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:46, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: da ne 150 uz karti parejos 27.50 jaatstaj uz kadu gardu kumosu kas bus tuvakaja laika
jaaa, ja man būtu naudiņa ko likt es arī būtu laimīgs šovakar!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:46, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Es gaidu ilgāk, un ja saliktu Pečur un Redlihu vienā maiņā, tad būtu super!
VEL JATIEK VALA NO TRIBONCOVA

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā jau pēc iepriekšējās spēles rakstiju,tad viena no problēmām ir tā,ka letiņi nejūt aizmugurē konkurentu elpu! Arī leģionāri!
Nevar prasīt no hokejistiem,kas vel pagājušo sezonu kapājās dažādās ne pārāk augsta līmeņa līgās vai slīpēja soliņu NHL,pēkšņi rādītu ilgstošā laika periodā labu spēli!
Ja komanda sezonas vidū sāk sūdzēties par nogurumu,tad jajautā,kas notiks vēlāk!
Kozis jau solīja ka strādā lai to elpu pakausī justu. Par pašu spēli pat nav ko teikt, spēles nebija.
Komanda tagad sezonas vidū nospēlēs ar Naftasķīmiķi Piņķos un tad labu laiku atpūtīsies (no spēlēm), tik uz brīdi aizskries pa Liepājas halli paslidināties

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:48, pirms 16 gadiem
starp citu, shodien atkal visspamanakais bija Shirokovs.
bet MVP titulu iedeva Nizhivijam... nu treneris labaak zin.

Veel buutu labi ja Shirokovs visiem sadotu pa muti, kas negrib speleet. (bet tad tieshaam, kapteinim bija jaabuut Petrovickim )

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:48, pirms 16 gadiem
sveiki! eu mister Laviņ,izbeidz vienreiz pleckaties un panjem tak vienreiz ta normali to Janu "opā",lai var normāli spēlēt,nevis visulaiku likt sevi pieminēt negatīvā nozīmē,es tak redzu,es tak to jūtu,ka sen neesi dabujis! Tribuncovs ari ir pieskatāms pie tiem "lieliski" spēlējošajiem latviešiem Dinamo sastāvā!Vienīgo,ko varu uzslavēt ir Sotnieks-tiešām cenšas un normāli cīnās!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:48, pirms 16 gadiem
priekšnieks rakstīja: VEL JATIEK VALA NO TRIBONCOVA
ņifiga, jātiek vaļā no bērziņa, dārziņa un galviņa, pārējos var pārstrukturizēt pa normālām maiņām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:50, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: da ne 150 uz karti parejos 27.50 jaatstaj uz kadu gardu kumosu kas bus tuvakaja laika
Par vineto naudu vismaz tu Supleram kautko uzdaavini

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:50, pirms 16 gadiem
jaasaak arii buus pikis likt speeleem laikam,reaala iespeeja nocelt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:52, pirms 16 gadiem
Un tātad pēc šodienas spēles esam jau 14.vietā !
Cik tad zemu kritīsim?
Pilnīgi piekrītu komandas prezidentam starplaikā - Kau kas ir jādara ar steigu. Jāmaina nost tos, kuri negrib un nedara! savādāk nekas tur nesanāks.
Protams ka līmenis līgā ir augsts un grafiks arī ļoti saspringts. Prasa labu fizisko sagatavotību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:52, pirms 16 gadiem
ja, un Tribuncovs - tas ir pisdauskas......... tikai 2min no vinja un nekada labuma

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:53, pirms 16 gadiem
Nu ja visu verte objektivi tad latvijas hokeja jau laikam tas ir ka likums uzvareet liderus(atlant,avangard) vai ar nospelet ka lidzigs ar lidzigu ka vakar... bet kad preti uznak speka sameros lidzigs pretinieks tad ir vai nu sagrave ka sodien vai zaudejums ar 3 vart starpibu... Kautka atgadina Latvijas izlasi(atseviskas spelees)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:55, pirms 16 gadiem
Trakākais jau ir tas, ka šitā čakarējoties krītam arvien zemāk un būs arvien grūtāk pēc tam apakaļ augšā uzrāpties.
Šeit jau nav vainīgi tikai mūsu bālēliņi, bet visi - visa komanda ieskaitot sezonas sākumā daudzsološos leģionārus!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Kozis jau solīja ka strādā lai to elpu pakausī justu. Par pašu spēli pat nav ko teikt, spēles nebija.
Komanda tagad sezonas vidū nospēlēs ar Naftasķīmiķi Piņķos un tad labu laiku atpūtīsies (no spēlēm), tik uz brīdi aizskries pa Liepājas halli paslidināties
Diemžēl,bet RD tiešām izskatijās tik mazspējīgi,ka Kreipāns ar to otru komentētāju trešā perioda vidū sāka atklāti fanot par LADU!
Ja,godīgi,tad nezinu ko var sagaidīt no RD trešdien Piņķos,jo viņi ir nikni pēc velna! Ja Šuplers atradīs pareizos vārdus un piegājienu,tad varētu būt,kā cietēji būs naftenieki,bet var arī sanākt otrādi,jo mūsējiem tomēr tās meistarības tā pamaz!
Labāk,lai naftenieki dabū pa ādu,nekā sabojā svētkus Liepājā,kad zāģa gadijumā būs vel niknāki,un kā zināms,tad arī LM nepārdzīvo īpašu pacēlumu!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:55, pirms 16 gadiem
paskatoties allhockey.ru..........pavisam skumji paliek,redzot visas sodienas speeles rezuultaatus.....lai nu kaa,bet taa jau nevar speeleet........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 21:56, pirms 16 gadiem
Visiem ar labu nakti!
Nāks trešdiena ar jaunu spēli,un ar jaunām emocijām! Tāpēc pietaupieties!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 21:57, pirms 16 gadiem
ko cepas te visi, nu nebus kartibas kamer komanda speles zudusi paaudze, tribuncovs un co! viestur gaidam parmainas ka soliji! gribu dzirdet suplera komentu, atkal mals to pasu KLASNAJA KOMANDA, SILNIJ SOPERNIK utt. liekas driz ari shuplera kungam naksies doties uz riga 2000. tad redzesiet ka nometis vinu ja sadi tiks haotiski mainiti speletaji!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 21:59, pirms 16 gadiem
Piekrītu iepriekš tiempar to moto frīstailu. Pilnīgs sviests! Pēc grūtām izbraukuma spēlēm pat nevar savās mājaš uzspēlēt, jo nav kur.
Arēnā uzrīkota būvbedre.
Nezinu, kam mums tā arēna. var jau saprast atpelnīšanu un t.t. Bet tad kāda velna pēc mums tā arēna. Lai top cita (ja atrodas naudas maisi).

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:01, pirms 16 gadiem
John1973 rakstīja: Protams ka līmenis līgā ir augsts un grafiks arī ļoti saspringts. Prasa labu fizisko sagatavotību.
Kā tad!
Tas viss ir sekas galīgi garām sastādītam kalendāram,kad komandai kura spēlē divas dienas pēc kārtas ar komandu,kas nedēļu atpūtusies!
Ja KHL ar kaut ko grib līdzināties NHL,tad lai sastāda normālu (ritmisku) kalendāru!

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:01, pirms 16 gadiem
pazemojoši....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:02, pirms 16 gadiem
skaidrs, ka shis bija izbraukuma spelju turpinajums musejiem, bet pretiniekiem izbraukums, tachu bez spiediena no tribinem un pretinieka. RD jau ieprieksh raadija, ka gruta izbraukumu serija ved pie sagraveem. Un vel psihologiskais faktors... RD zemapzinja shi bij majas spele un domaja ka ies vieglak, ka jau majas, bet ne vella. Laba maciba, tachu atgriezties turnira augshpuse bus daudz grutak. Zhel lidzjuteju, kas iztereja 140Ls + vel 100Ls notrieca un finala 2 speles 2 zagji ar 2-8 vartu attiecibu,,,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 22:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā tad!
Tas viss ir sekas galīgi garām sastādītam kalendāram,kad komandai kura spēlē divas dienas pēc kārtas ar komandu,kas nedēļu atpūtusies!
Ja KHL ar kaut ko grib līdzināties NHL,tad lai sastāda normālu (ritmisku) kalendāru!
Nu nu. Tā nu nav.
Arī mums ir bijis brīvs, kamēr citi kapājušies.
Paņem gudriniek uztaisi pats visiem optimālu grafiku ievērojot visas vēlmes un prasības, kā arī ģeogrāfisko izvietojumu!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:04, pirms 16 gadiem
tie komentetaji ar ka parasti nelaimi piesauc. ka Redz Lada 17 vieta vai kura tur vairakuma izspeele. un se teu tris bankas samet vairakuma.. Butu meli aiz zobiem labak turejusi nevis nelaimi piesaukusi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:04, pirms 16 gadiem
PēterisP rakstīja: ņifiga, jātiek vaļā no bērziņa, dārziņa un galviņa, pārējos var pārstrukturizēt pa normālām maiņām
KO tu dirsss... Tie ir jaunie un taadus vajag, nafig tos vecos!!! Lai brauc uz Iiriju stradaat!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:08, pirms 16 gadiem
Es vienkārši ieturēšu klusumu, lai pašiem un viumā visiem ir par ko padomāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 22:09, pirms 16 gadiem
Cerēsim uz to labāko trešdien !
Di-na-mo, Di-na-mo Rīga !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:10, pirms 16 gadiem
mūsējiem beidzot jāsāk krat punktiņi savādāk būs zjopā

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:12, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: mūsējiem beidzot jāsāk krat punktiņi savādāk būs zjopā
Tajā vietā gandrīz šobrīd jau esam !

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 22:12, pirms 16 gadiem
he supleram labu davanu uzdavinaja torti ar 6 sveciteem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:14, pirms 16 gadiem
nu koziolam ir jāsāk darboties...es domāju ka uz nākamo spēli RD būs milzīgas pārmaiņas

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:15, pirms 16 gadiem
tauta paskatas Diena ko Kaziols izpipejis.. Izradas sits ar baigais gudrinieks ira....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:18, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu komentam no šodienas " Diena" :

Mikel 22:16
Kada ir galvenaa problema ja to Rigad dinamo nesaprot....taa ir pietiek tureet veco raudzi,un savu laiku ripas kalpus ka,Lavins,Tribuncovs,Naumovs un co....
Taalak,ir janem komandas sastava obligaati Zviedri,Somi,un kads Amerikaanis,tas uzreiz piedos komandai elastiibu,un prasmi.
Vel kas es domaaju ka Mr.Suplers neder kaa treneris,ne jau riga2000 skola te ir jasniedz,Ir janem kads lielaaks profisionaalis,varbuut Zviedru vai Kanaadas specialists.
Un vel loti nopietna lieta ta ir komandas personals,dakteri un masieri un fizio...Jabut ari kadiem jauniem no malas ar citam pieejam,nevie PENSIONAARI MUUZILGIE!!!!,tas ir loti svarigi,jo ar sitaadam slodzem ir jaspej hokejistiem atguut speka rezerves un vinu fizisko formu,tas ir 100% uz so cilveeku pleciem!!!!
Ja sis viss tiktu ieviests un istenots tuvaakaja laika vai ari no jaunas sezonas,tad rezultaati butu aciimredzami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:21, pirms 16 gadiem
viss ir kaa parasti, neaizmirsiisim , ka taa bija 2. izbraukuma spele, kuraa parasti ir ljoti smagi, vismaz nebij 0-7

  -3 [+] [-]

, 2008-10-27 22:22, pirms 16 gadiem
pilnigi piekritu!!!! tads suda hokejs, pilniga miskaste, pilnigs aunu un lohu bars!!!!
teevainis rakstīja: Nožēlojamie DINAMO pretekļi. Neko nejēdz. Pilnīgi D O R N I. kaut viņi izkristu uz 2. KHL līgu.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 22:23, pirms 16 gadiem
njā...izskatijās ka šodien pilnīgi nevienam nav spēka (izņemot Štālu) un pa tiesībā var saprast, jo divas dienas pēc kārtas spēlēt pret divām ļoti labām aizsardzības komandām nav viegli......tagad jātpūšās, jāanalizē kkas un jāaizmirst šis murgs un jaunām domām un cerībām 3dien Piņķos jāparāda spēks...
Un nav ko tagad dirsties tagad, jo sezona ir gara, būs kāpumi un kritumi un ideāls piemērs ir Detroitas Red wings pagājušā sezonā...zaudēja 1:5 Thrashers, 1:5 Blue Jackets, 2:6 Blakhawks u.c rezultāti, bet kas notika sezonas beigās? viņi kļuva pa čempioniem..protams bēdīgi, ka zuadējām komandai ko varējām paņemt, bet ko darīt, šoreiz uzvarēja viņi, nākamreiz mēs

  +6 [+] [-]

, 2008-10-27 22:24, pirms 16 gadiem
Klausījos Koziolu, un pirmajā brīdī likās, ka viņam ir taisnība, bet 3.periodā neviļus pārdomāju viņa teikto par hokejistu profesionalitāti un administrācijas šausmīgo nogurumu, tāpēc mani secinājumi un jautājumi Dinamo administrācijai:

1. Neapšaubu, ka šitās 2 spēles nebija lēts prieks, bet pati administrācija izdarīja hokejistiem izdarīja lāča pakalpojumu: cik saprotu, džeki no agra rīta uz Helsinkiem tika vesti ar autobusu, nevis ar lidmašīnu! Pirms tam puiši salīdzinoši nesen atlidoja no Omskas, kur laika starpība ir laikam 4 stundas. Pārbrauciens bija par smagu, ņemot vērā nesenās spēles "netālajā" Omskā.
2. Ir tāda lieta kā cilvēku, nu labi, hokejistu fizioloģija, kad aklimatizācijas izraisītās problēmas ir neatņemama organisma sastāvdaļa. Kāda sakritība Novokuzņeckā tika zaudēts ar 0-7 un tā bija 4.aklimatizācijas diena. 0-3 Omskā bija pirms 4 dienām un šodien bija 0-6. Viestur! Es to gan negribētu norakstīt uz profesionalitātes trūkumu. Paslido pats pie šādām slodzēm un pārlidojumiem! Redzēs, kāds būs Viestura lietderības koeficients?! Nespēja ripu savaldīt elementārās situācijās, Naumova neloģiskā kļūda 6.vārtu zaudējumā - tas ir tikai un vienīgi nogurums, kas izraisa nespēju koncentrēties un izdarīt pareizo lēmumu.
3. Kāpēc nemitīgi pie pirmās iespējas tika teikts - hallei jābūt vismaz laikam 5000 ļaužu ietilpīgai (tas izrietot no KHL prasībām), tāpēc jāspēlē Espoo. Tad kāpēc pret Minsku un trešdien varēs spēlēt mazajā Inbox hallē, kas neatbilst KHL prasībām? Vai tā nav divkosība?
4. Komandu dalības mērķis sacensībās ir iegūt pēc iespējas augstāku vietu un punktus, pēc kā tiek noteikta komandas meistarība un panākumi. Nevar noliegt, ka arī hokejs tiek spēlets sev un skatītājiem. Pieņemam, ka uz hokeju Rīgā vidēji atnāk 7500 Viestura minētie salielītie skatītāji. Inbox hallē esot ~1500 vietu apollo.lv: Apollo - Sports: Biļešu skaits uz Rīgas un...
Sanāk, ka ~6000+6000 hokeju dzīvajā neredzējušo skatītāju dēļ spēles tiek pārceltas uz Espoo + citas ne mazās izmaksas, lai gan Inbox hallē var spēlēt?! Protams, abi klubi ir ar vārdu, bet iespējamie 3 vai visi 6 punkti tabulā, kas būtu varbūt iegūti Inbox hallē, man būtu vērtīgāki par šodien pretim dabūtiiem 0 punktiem, spēlētāju papildus nogurumu pārbraucot turp un atpakaļ (varbūt jau pārlidojot?), psiholoģisko bedri, publiskiem apvainojumiem hokejistiem, neņemot vērā cilvēku fizioloģiju un vēl citi šeit neminēti blakusdefekti (nevis efekti!)
5. Protams, ir problēmas ar ripu dabūšanu vārtos, bet tā jau Latvijas hokeja sistēmas un Latvijas treneru vaina. Šajā hokejistu vecumā puikiem kaut ko būtisku iemācīt ir grūti.
6. Ceru, ka Dinamo administrācija no kļūdām mācās, un es šajā saskatu Dinamo administrācijas vainu. Puiki ir tikai izpildītāji un kalendāra ķīlnieki, melnā darba darītāji, kas Viesturam, Aigaram, Guntim pelna lielu latu. Viņiem šito puiku priekšā būtu galvas jānoliec!
7. Neapskaužu trešdien Neftehimik - puiki tik švaki 2 spēles pēc kārtas nenospēlēs, tā kā viss būs kārtībā un puiki nesalūzīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:24, pirms 16 gadiem
FAIL!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:28, pirms 16 gadiem
allen zūdi miglā nolādētais apdirsēj

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:28, pirms 16 gadiem
Kautkā neiet tai Somijā bet vispār šoreiz švaki.

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:28, pirms 16 gadiem
Mikel 22:16 rakstija
Kada ir galvenaa problema ja to Rigad dinamo nesaprot....taa ir pietiek tureet veco raudzi,un savu laiku ripas kalpus ka,Lavins,Tribuncovs,Naumovs un co....
Taalak,ir janem komandas sastava obligaati Zviedri,Somi,un kads Amerikaanis,tas uzreiz piedos komandai elastiibu,un prasmi.
Vel kas es domaaju ka Mr.Suplers neder kaa treneris,ne jau riga2000 skola te ir jasniedz,Ir janem kads lielaaks profisionaalis,varbuut Zviedru vai Kanaadas specialists.
Un vel loti nopietna lieta ta ir komandas personals,dakteri un masieri un fizio...Jabut ari kadiem jauniem no malas ar citam pieejam,nevie PENSIONAARI MUUZILGIE!!!!,tas ir loti svarigi,jo ar sitaadam slodzem ir jaspej hokejistiem atguut speka rezerves un vinu fizisko formu,tas ir 100% uz so cilveeku pleciem!!!!
Ja sis viss tiktu ieviests un istenots tuvaakaja laika vai ari no jaunas sezonas,tad rezultaati butu aciimredzami.

ja nems somus zviedrus amerikanus. moz vel kadu mongoli ar pasauksim.. tad kas tas par RD vairs bus. Kur paliks tad jaunie kuriem pirma sezona tik augsta limena hokejaa.. Nevajag jau uzreiz gaidiit kad bus tikai uzvaras... ja ne pirmaja sezonaa tad nakamaja vai aiznakamaja bus jau labaak.. Bet par tiem vecajiem ar tribuncovu prieksgala gan butu kaziolam toc japadoma.. ja nevar pakusteties tad nau ko speleet...

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:29, pirms 16 gadiem
nevajag cepties vajag vārīties

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:32, pirms 16 gadiem
Nu esam tikaai 14.vietā, 5 punktus virs PO robežas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 22:34, pirms 16 gadiem
pilnigs mesls, piekritu ko dinamo no visas sirds novelu, faking duraku bars
teevainis rakstīja: Nožēlojamie DINAMO pretekļi. Neko nejēdz. Pilnīgi D O R N I. kaut viņi izkristu uz 2. KHL līgu.

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:34, pirms 16 gadiem
John1973 rakstīja: Pilnīgi piekrītu komentam no šodienas " Diena" :

Mikel 22:16
Kada ir galvenaa problema ja to Rigad dinamo nesaprot....taa ir pietiek tureet veco raudzi,un savu laiku ripas kalpus ka,Lavins,Tribuncovs,Naumovs un co....
Taalak,ir janem komandas sastava obligaati Zviedri,Somi,un kads Amerikaanis,tas uzreiz piedos komandai elastiibu,un prasmi.
Vel kas es domaaju ka Mr.Suplers neder kaa treneris,ne jau riga2000 skola te ir jasniedz,Ir janem kads lielaaks profisionaalis,varbuut Zviedru vai Kanaadas specialists.
Un vel loti nopietna lieta ta ir komandas personals,dakteri un masieri un fizio...Jabut ari kadiem jauniem no malas ar citam pieejam,nevie PENSIONAARI MUUZILGIE!!!!,tas ir loti svarigi,jo ar sitaadam slodzem ir jaspej hokejistiem atguut speka rezerves un vinu fizisko formu,tas ir 100% uz so cilveeku pleciem!!!!
Ja sis viss tiktu ieviests un istenots tuvaakaja laika vai ari no jaunas sezonas,tad rezultaati butu aciimredzami.
Tomēr gribētos lai vairāk tiktu nodarbināti vietējie talanti, nedomāju ka mums ir jāpārbāž komanda ar Zviedru utt. leģionāriem. Un arī leģionāru limits arī cik atceros ir 8 spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:36, pirms 16 gadiem
Ai,nu jácer,ka neftehimiku vinnésim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:38, pirms 16 gadiem
Kera, Shuplers tacu teica, ka komandas fiziskaa sagataviiba ir zem kritikas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:40, pirms 16 gadiem
allen vācies mīzeli

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:41, pirms 16 gadiem
vai arii KHL nenoverteeja un sevi paarverteeja, bet ja hokeists nevar pavilkt tadu rezhiimu, tad shii sezona ka trampliins uz NHL, nu tad sorri....
tad vinjam jaaspelee kaut kur Itaalija. (vismaz pa Siciiliju pabraukaasies)

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:41, pirms 16 gadiem
janem toc komanda tad mongoli....

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:41, pirms 16 gadiem
pofig nav jau nekādi pleijofi veel par ko raudat, kautgan ir tā mazliet beediigi 0:6 ... regulārā sezona... zaudeeja zaudeeja... buus vel uzvaras... taka turaas!

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:42, pirms 16 gadiem
Viss pareizi, bet ja Viesturs ir ielicis t.s. savu naudu KHL mārketingā, tas skan baigi laikam altruistiski. Nu tas ir tā, ka tu daudz domā laikam vairāk par citiem, nevis par sevi Tā neko sev biznesiņš... Un ja vēl par Vietura naudu KHL ir iemesls uztaisīt tur prezentāciju, tad KHL tik pasitīs uz pleca latvju bāleliņiem. Lai gan es neticu, ka šitā vizīte Somijā Dinamo bosiem ir tik finansiāli neizdevīga. Gan jau KHL noteikti kaut ko piemeta. Parastie ļaudis jau aizkulises neuzzinās.

davisr1g rakstīja: --->kera

RD ir biznesa projekts Un arii par KHL mees vel nevaram buut droshi, tapeec bija svariigi speelet Somijaa, nedomaaju ka pats Viesturs par to bija sajusmaa! Intervijaas vinsh tik saka to ko vinjam liek

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 22:43, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: pilnigi piekritu!!!! tads suda hokejs, pilniga miskaste, pilnigs aunu un lohu bars!!!!
piz.dec tu esi pelnijis ordeni neko tik "sakariigu" neesmu dzirdeejis

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:43, pirms 16 gadiem
ha ha ha...!!! gatavojamies nakamajiem kasieniem, jus nozelojamie optimisti

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:43, pirms 16 gadiem
Martons rakstīja: pofig nav jau nekādi pleijofi veel par ko raudat, kautgan ir tā mazliet beediigi 0:6 ... regulārā sezona... zaudeeja zaudeeja... buus vel uzvaras... taka turaas!
zaudeja us sesinieka un zirniii atstaja musejos. sava veida nirgasanaas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-27 22:47, pirms 16 gadiem
allen tu esi ņurņiks ,kad RD uzvar tu nekomentē bet kad zaudē tad izcelies ar gudrību

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:50, pirms 16 gadiem
man pie pakalas tavas domas tapat ka pie pakalas si rd komanda, viens milzigs PO
paske12345 rakstīja: allen tu esi ņurņiks ,kad RD uzvar tu nekomentē bet kad zaudē tad izcelies ar gudrību

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 22:50, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: ha ha ha...!!! gatavojamies nakamajiem kasieniem, jus nozelojamie optimisti
tu esi laikam viens to tiem, kas raxta idiotismus un domā, ka ar to citiem boja dziivi

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:51, pirms 16 gadiem
nu žēl. bet ladas uzvara nebija īsti godīga, manuprāt. viņi bija pārāk labi atpūtušies.

Lai veicas vismaz trešdien!

     [+] [-]

, 2008-10-27 22:51, pirms 16 gadiem
curks rakstīja: zaudeja us sesinieka un zirniii atstaja musejos. sava veida nirgasanaas..
tas ir sports...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:55, pirms 16 gadiem
skatoties jau baigā žults krājās... bet izskatot līdz 10, atgūts sirds līdzsvars kā teica mūsu godājamais komentētājs - laikam jau 1x sezonā bija jābūt arī šādam zaudējumam. Un es ļoti ceru, ka leģionāri neuzskata, ka ar rezultatīvu sezonas sākumu jau pietiek garantētam līgumam ar kādu NHL vai biezo KHL klubu nākamai sezonai... un arī vietējiem puikiem jāsaprot, ka šeit kā uz delnas redzams viņu īstais varējums un tirgus vērtība. Šāda rezultavitāte būs švaks arguments pirms nākamās sezonas šantažēt Koziola k-gu, prasot lielāku līgumu Jo patreiz izskatās, ka puikiem tiek doti visi priekšnosacījumi uguņot skatītāju priekam: 1) spēlēt Latvijas klubā (mājās, neatrautiem no ģimenes utt) par normālu atalgojumu, 2)spēlēt publikai, kuras līdzjušanas degsmi citas komandas var apskaust 3) normāli kolēģi - leģionāri atbalstam, par kuriem tiešam var teikt, ka tie sevi atpelna, nevis apēd mūsu bāleliņu iztikas minimumu. Ko vēl? Būs vien jāatzīst, ka vaina jāmeklē sevī, jo "objektīvo apstākļu" vairs tā kā nav. Tāpēc - lai veicas! Jāsāk klapēt arī tie, kas tabulā ir zemāk par mums!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:56, pirms 16 gadiem
allen tad kādeļ tu lien un komentee te

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 22:56, pirms 16 gadiem
Martons rakstīja: tas ir sports...
jau otro reizi sibiriesi ar ta patas izdarijaa.. ja bus tresa reize tad jau ta bus likumsakariba!!!!!!1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 22:59, pirms 16 gadiem
dzusss rakstīja: Ļoti auksts līmenis cerams ka mūsu nevainojamos aizsargus aistās aizsargi!!!!
man veel tagad salst..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-27 23:00, pirms 16 gadiem
4uwis rakstīja: tieshaam nozheelojami.. un tieshaam domaaju, vai likt uz RD, iegaaza..
nu jaa.. tas ir risks... vari ieguuut miljonu... vai arii pakast

     [+] [-]

, 2008-10-27 23:01, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: skatoties jau baigā žults krājās... bet izskatot līdz 10, atgūts sirds līdzsvars kā teica mūsu godājamais komentētājs - laikam jau 1x sezonā bija jābūt arī šādam zaudējumam. Un es ļoti ceru, ka leģionāri neuzskata, ka ar rezultatīvu sezonas sākumu jau pietiek garantētam līgumam ar kādu NHL vai biezo KHL klubu nākamai sezonai... un arī vietējiem puikiem jāsaprot, ka šeit kā uz delnas redzams viņu īstais varējums un tirgus vērtība. Šāda rezultavitāte būs švaks arguments pirms nākamās sezonas šantažēt Koziola k-gu, prasot lielāku līgumu Jo patreiz izskatās, ka puikiem tiek doti visi priekšnosacījumi uguņot skatītāju priekam: 1) spēlēt Latvijas klubā (mājās, neatrautiem no ģimenes utt) par normālu atalgojumu, 2)spēlēt publikai, kuras līdzjušanas degsmi citas komandas var apskaust 3) normāli kolēģi - leģionāri atbalstam, par kuriem tiešam var teikt, ka tie sevi atpelna, nevis apēd mūsu bāleliņu iztikas minimumu. Ko vēl? Būs vien jāatzīst, ka vaina jāmeklē sevī, jo "objektīvo apstākļu" vairs tā kā nav. Tāpēc - lai veicas! Jāsāk klapēt arī tie, kas tabulā ir zemāk par mums!


Pilniba piekritu.. tik nevaru saprast kapec ir ta kad uzvar stiprakus bet zaude vajakiem vai sava limena komandai....

     [+] [-]

, 2008-10-27 23:01, pirms 16 gadiem
garaam

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 23:06, pirms 16 gadiem
curks rakstīja: Pilniba piekritu.. tik nevaru saprast kapec ir ta kad uzvar stiprakus bet zaude vajakiem vai sava limena komandai....
es par šito pašu domāju arī vidusskolā spēlējot sacenes gan voļukā gan futenee tīrākā psihaloģija...

     [+] [-]

, 2008-10-27 23:08, pirms 16 gadiem
Martons rakstīja: es par šito pašu domāju arī vidusskolā spēlējot sacenes gan voļukā gan futenee tīrākā psihaloģija...
bet ta notiek tikai latvijas hokejaaa..

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 23:15, pirms 16 gadiem
nu dinamo pedejaa laikaa kautkaa sakushi zaudeet!!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 23:15, pirms 16 gadiem
Kādēļ smuki spēlējam pret stiprajiem, bet zaudējam vājajiem?
Ļoti vienkārša atbilde - stiprajiem tāds Rīgas Dinamo nav interesants. Mēs sev varam melot, ja gribam, par to, ka RD ir ļoti populārs Krievijā, tā nav, spēcīgajiem klubiem spēkes pret RD nav prioritāte, viņi tāpat pietiekami komfortabli jūtas tabulā, lai neispringtu par lieku zaudējumu, skatītājiem arī spēles ar RD ir neinteresantas, to var apskatīties apmeklējumu satatistikās, līdzjutējiem vairāk interesē Krievijas klubu savstarpējās spēlēs. Nereta situācija ir tā, ka, ja RD ir jāspēlē pret kādu klubu divas reizes pēc kārtas, tad pirmajā RD labi nocīnās, bet otrajā zaudē. Kāpēc?! Pretinieka nenovērtēšana, otrajā spēlē Krievijas klubs parāda savu pārākumu. Vājajiem klubiem gan RD ir pat ļoti interesants, jo vājajiem klubiem katrs punkts ir svarīgs par iekļūšanu pleiofos, tādēļ viņi sitās ar visiem pretiniekiem, kapā no pirmās līdz pēdējai minūtei un RD ir komanda, kurai punktus atņemt nav grūti.
Būsim taču reālisti - mēs te Latvijā varam spiegt aiz laimes, ka ir tāds klubs Rīgas Dinamo un atsevišķiem spēlētājiem tā ir lieliska iespēja uzspēlēt šādā līmenī, bet Krievijā KHL interesē tikai politiķus.

     [+] [-]

, 2008-10-27 23:18, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: Vot nelieši! nekad nepirkšu žiguli!
Šitas labs!!!!! Pujacs malacis! Vismaz prieks par viņu!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 23:18, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: pilnigs mesls, piekritu ko dinamo no visas sirds novelu, faking duraku bars
ja jau ir tik traki neviens tev neliek skatities

     [+] [-]

, 2008-10-27 23:20, pirms 16 gadiem
hip hip uraa, suminaats trenera kungs

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 23:21, pirms 16 gadiem
Īpašie sveicieni Sergejam Pečuram. Labs lēmums mēģināt tikt Rīgas Dinamo, tikai žēl, ka šosezon būs jāpaliek bez spēļu prakses.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 23:29, pirms 16 gadiem
Ar tādu spēli nav ko jādara pat BAČa.

     [+] [-]

, 2008-10-27 23:40, pirms 16 gadiem
interesanti, kas pa vainu bija Vestkotam, kuru 3.periodā īsu brīdi parādīja uzvalkā? Vai nu trauma, vai arī atsēdināja malā pēc entajiem, laikam 3 noraidījumiem 1.periodā?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 23:52, pirms 16 gadiem
Labi, ka Šupleram nav vārda dienas latviešu kalendārā!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-28 00:13, pirms 16 gadiem
teevainis rakstīja: Nožēlojamie DINAMO pretekļi. Neko nejēdz. Pilnīgi D O R N I. kaut viņi izkristu uz 2. KHL līgu.
pirms raxti shaadu komentu iznjem dinamo bildi no profila

     [+] [-]

, 2008-10-28 00:13, pirms 16 gadiem
Ar shaadu spēli Lietuvas čempi nenjemtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-28 00:22, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Kādēļ smuki spēlējam pret stiprajiem, bet zaudējam vājajiem?
Ļoti vienkārša atbilde - stiprajiem tāds Rīgas Dinamo nav interesants. Mēs sev varam melot, ja gribam, par to, ka RD ir ļoti populārs Krievijā, tā nav, spēcīgajiem klubiem spēkes pret RD nav prioritāte, viņi tāpat pietiekami komfortabli jūtas tabulā, lai neispringtu par lieku zaudējumu, skatītājiem arī spēles ar RD ir neinteresantas, to var apskatīties apmeklējumu satatistikās, līdzjutējiem vairāk interesē Krievijas klubu savstarpējās spēlēs. Nereta situācija ir tā, ka, ja RD ir jāspēlē pret kādu klubu divas reizes pēc kārtas, tad pirmajā RD labi nocīnās, bet otrajā zaudē. Kāpēc?! Pretinieka nenovērtēšana, otrajā spēlē Krievijas klubs parāda savu pārākumu. Vājajiem klubiem gan RD ir pat ļoti interesants, jo vājajiem klubiem katrs punkts ir svarīgs par iekļūšanu pleiofos, tādēļ viņi sitās ar visiem pretiniekiem, kapā no pirmās līdz pēdējai minūtei un RD ir komanda, kurai punktus atņemt nav grūti.
Būsim taču reālisti - mēs te Latvijā varam spiegt aiz laimes, ka ir tāds klubs Rīgas Dinamo un atsevišķiem spēlētājiem tā ir lieliska iespēja uzspēlēt šādā līmenī, bet Krievijā KHL interesē tikai politiķus.
nečīksti, tāds RD lielākajam vairumam tomēr ir interesantāks nekā Tavi bebri, pat starp ogrēniešiem. Un Tava teorija ka RD atņemt punktus nav grūti ar ir garām, RD ir vidusmēra komanda nevis punktu donors kā ASK, Latgale un R2000 BAČā. Ja kas galīgi garām ir doma par to ka stiprajiem tie 3 punkti pret RD ir nesvarīgi un viņi neiespringst par "lieku zaudējumu". Par to ka RD nav nekādi populārie Krievijā var piekrist, bet principā viņiem svarīgāk ir būt populāriem Latvijā un pustukšas tribīnes daudzviet ir ne tikai uz RD spēlēm

     [+] [-]

, 2008-10-28 00:24, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Īpašie sveicieni Sergejam Pečuram. Labs lēmums mēģināt tikt Rīgas Dinamo, tikai žēl, ka šosezon būs jāpaliek bez spēļu prakses.
kapeec bez prakses? vinsh tach Riiga2000 spelee!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-28 00:53, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: laimīgais, varēsi naudiņu ielikt cūciņā!
Nu seit ir vēl labāki koificienti: partybets.com

     [+] [-]

, 2008-10-28 01:10, pirms 16 gadiem
Varu pateikt tikai vienu. Ja visi hokeju spēlētu tā kā to dara "Lada", tad hokejs būtu tikpat populārs kā nasingbols.

     [+] [-]

, 2008-10-28 01:13, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Labs hokejs abu komandu izpildijuma. Patika Dinamo spele videja zona. Nedaudz vairak veiksmes, un spele vareja aiziet pavisam cita gultne. Labs hokejs.
vecīt, ko Tu no hokeja saproti?

     [+] [-]

, 2008-10-28 02:52, pirms 16 gadiem
kur ta visi slavetaji palikusi

     [+] [-]

, 2008-10-28 02:57, pirms 16 gadiem
shirley rakstīja: nu žēl. bet ladas uzvara nebija īsti godīga, manuprāt. viņi bija pārāk labi atpūtušies.

Lai veicas vismaz trešdien!
man liekas musejie labi atputusies

     [+] [-]

, 2008-10-28 04:04, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Kādēļ smuki spēlējam pret stiprajiem, bet zaudējam vājajiem?
Ļoti vienkārša atbilde - stiprajiem tāds Rīgas Dinamo nav interesants. Mēs sev varam melot, ja gribam, par to, ka RD ir ļoti populārs Krievijā, tā nav, spēcīgajiem klubiem spēkes pret RD nav prioritāte, viņi tāpat pietiekami komfortabli jūtas tabulā, lai neispringtu par lieku zaudējumu, skatītājiem arī spēles ar RD ir neinteresantas, to var apskatīties apmeklējumu satatistikās, līdzjutējiem vairāk interesē Krievijas klubu savstarpējās spēlēs. Nereta situācija ir tā, ka, ja RD ir jāspēlē pret kādu klubu divas reizes pēc kārtas, tad pirmajā RD labi nocīnās, bet otrajā zaudē. Kāpēc?! Pretinieka nenovērtēšana, otrajā spēlē Krievijas klubs parāda savu pārākumu. Vājajiem klubiem gan RD ir pat ļoti interesants, jo vājajiem klubiem katrs punkts ir svarīgs par iekļūšanu pleiofos, tādēļ viņi sitās ar visiem pretiniekiem, kapā no pirmās līdz pēdējai minūtei un RD ir komanda, kurai punktus atņemt nav grūti.
Būsim taču reālisti - mēs te Latvijā varam spiegt aiz laimes, ka ir tāds klubs Rīgas Dinamo un atsevišķiem spēlētājiem tā ir lieliska iespēja uzspēlēt šādā līmenī, bet Krievijā KHL interesē tikai politiķus.
jā, tiešām. tie paši Mitišču Atlant. Ieradās Rīgā, trīsot no satraukuma gaidām par spēli ar CSKA (datums izdomāts, pretinieku komanda arī) 2009. gada 11. februārī (derbijs taču, kā nekā). Rīgas Dinamo kaut kādā sestajā vietā- %$%#, nenovērtēsim šitos, nespēlēsim, bet daiļslidošanas tulupus parādīsim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 06:56, pirms 16 gadiem
ta bija haltura..

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:05, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: kapeec bez prakses? vinsh tach Riiga2000 spelee!
un cik spēles viņš ir aizvadījis?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 07:13, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nečīksti, tāds RD lielākajam vairumam tomēr ir interesantāks nekā Tavi bebri, pat starp ogrēniešiem. Un Tava teorija ka RD atņemt punktus nav grūti ar ir garām, RD ir vidusmēra komanda nevis punktu donors kā ASK, Latgale un R2000 BAČā. Ja kas galīgi garām ir doma par to ka stiprajiem tie 3 punkti pret RD ir nesvarīgi un viņi neiespringst par "lieku zaudējumu". Par to ka RD nav nekādi populārie Krievijā var piekrist, bet principā viņiem svarīgāk ir būt populāriem Latvijā un pustukšas tribīnes daudzviet ir ne tikai uz RD spēlēm
Es čīkstu? Nezinu, vai vakar skatījies TV un esi lietas kursā, ko teica džekiņš, kuram vārds sākas ar V un uzvārds sākas ar K, bet čīkstu nevis es bet tieši viņš vakar čīkstēja. Ja cilvēks ir n-tos gados saistīts ar hokeju un tagad pēkšņi tēlo nikno onku, jo redz atsevišķi spēlētāji nevlek to līmeni (nez kāpēc?!), tad gribot, negribot seja savelkas smīnā Un tas nav saistīts ar interesēm, LAČiem, BAČiem, KHLiem utt, vienkārši ir lietas, kuru iznākums ir objektīvi izskaidrojams un tas, kas notiek ar Rīgas Dinamo ir pat ļoti objektīvs reālās situācijas atspoguļojums, jo tieši tāda līmeņa klubs RD arī ir un bija no pirmās sezonas spēles. Pārsteigums un neobjektīvs iznākums bija dīvaini garā mājas spēļu uzvaras sērija.
Ja gribi, vari man iebilst, tikai nejauc iekšā BAČ, Bebrus vai aiz loga līstošo lietu, jo tam ar RD nav nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:24, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: kapeec bez prakses? vinsh tach Riiga2000 spelee!
Labi, es Tev palīdzēšu - lūk ir links uz Rīga2000 spēlētāju statistiku BAČ pointstreak.com , atrodi man tur lūdzu, cik spēles ir aizvadījis Sergejs Pečura, cik vārtus guvis, cik piespēles izdarījis, soda minūtes, nu vai kaut ko citu. Uzreiz varu pateikt, ka vari laiku netērēt un nemeklēt, Pečura Rīga2000 rindās nav aizvadījis nevienu spēli.

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:29, pirms 16 gadiem
sex?

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:41, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es čīkstu? Nezinu, vai vakar skatījies TV un esi lietas kursā, ko teica džekiņš, kuram vārds sākas ar V un uzvārds sākas ar K, bet čīkstu nevis es bet tieši viņš vakar čīkstēja. Ja cilvēks ir n-tos gados saistīts ar hokeju un tagad pēkšņi tēlo nikno onku, jo redz atsevišķi spēlētāji nevlek to līmeni (nez kāpēc?!), tad gribot, negribot seja savelkas smīnā Un tas nav saistīts ar interesēm, LAČiem, BAČiem, KHLiem utt, vienkārši ir lietas, kuru iznākums ir objektīvi izskaidrojams un tas, kas notiek ar Rīgas Dinamo ir pat ļoti objektīvs reālās situācijas atspoguļojums, jo tieši tāda līmeņa klubs RD arī ir un bija no pirmās sezonas spēles. Pārsteigums un neobjektīvs iznākums bija dīvaini garā mājas spēļu uzvaras sērija.
Ja gribi, vari man iebilst, tikai nejauc iekšā BAČ, Bebrus vai aiz loga līstošo lietu, jo tam ar RD nav nekāda sakara.
Man arī vakar sanāca mazliet smiekli pēc intervijas ar Koziolu,jo lai nu kuram,bet viņam jau pavisam noteikti jazin kāpēc RD tā spēlē!
Viņš jau var stāstīt,ka tiek strādāts,lai piesaistītu jaunas asinis RD,bet rodas jautājums-vai RD ir atraduši normālus sponsorus,kas sponsorētu normāla (laba) līmeņa spēlētāju iegādi? Vai Itera būtu stipri palielinājuši savu kapitāldaļu RD?
Varbūt es esmu slikti informēts,bet neko tādu neesmu dzirdējis!
Cerēt,ka nākošās sezonās viss būs labāk ir nepamatoti,jo šobrīd prognozēt pēkšņu mūsu puiku meistarības pieaugumu vai Jagra,Jašina tipa leģionāru iegādi ir stipri grūti!
Piekrītu Tev,ka bāzt acī mūsējo (ne)varēšanu BAČā ir ne pārāk godīgi,jo tam visam nav nekāda sakara ar RD un KHL!

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:52, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Viesturis vakar bij nepajokam nikns kā jau es teicu spēlētājam var piedot zaudi ja viņi cīnās līdz pēdējam,bet kad zaudē bez cīņas spara tad tas nav piedodams 6-0 tas jau ir haoss uz laukuma !!!!! es naivi ceru ka RD vadiba iedos iespēju citiem pašmāju spēlētājiem !!! salīdzinot kā LADA vakar pie graujoša rezultāta neatlaida grožus un savu vārtsargu atstāja sausā,tas bij cīņas spars.Runājot par nogurumu,tad visi tajā līgā ir cilvēki un nogurst vienādi,atšķirība ir sportiskajā sagatavotībā !!!!! ar šādu degsmi ja rd sezonas beigās tiks play off būs brīnums,par ko stipri šaubos.
pilnīgi piekritu Tavam rakstītam

     [+] [-]

, 2008-10-28 08:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man arī vakar sanāca mazliet smiekli pēc intervijas ar Koziolu,jo lai nu kuram,bet viņam jau pavisam noteikti jazin kāpēc RD tā spēlē!
Viņš jau var stāstīt,ka tiek strādāts,lai piesaistītu jaunas asinis RD,bet rodas jautājums-vai RD ir atraduši normālus sponsorus,kas sponsorētu normāla (laba) līmeņa spēlētāju iegādi? Vai Itera būtu stipri palielinājuši savu kapitāldaļu RD?
Varbūt es esmu slikti informēts,bet neko tādu neesmu dzirdējis!
Cerēt,ka nākošās sezonās viss būs labāk ir nepamatoti,jo šobrīd prognozēt pēkšņu mūsu puiku meistarības pieaugumu vai Jagra,Jašina tipa leģionāru iegādi ir stipri grūti!
Piekrītu Tev,ka bāzt acī mūsējo (ne)varēšanu BAČā ir ne pārāk godīgi,jo tam visam nav nekāda sakara ar RD un KHL!
nu jāsaka ir laikam tā
Vieča grib ribku sjesķ i n.... sesķ, nevar jau ar tiem līdzekļiem kas viņam ir kaut ko vēl piedabūt klāt
vajadzēja kaut ozo ko vairāk piedāvāt, varbūt džekos būtu radies arī kāds mazs dzinulis spēlēt labāk redzot ka spēlē tāds spēlētājs
...tikai žēl ka viņam arī spēļu prakse mazliet sarukusi

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 08:11, pirms 16 gadiem
Neviena LABA vārda par šo spēli.... ej tu nost..

     [+] [-]

, 2008-10-28 08:21, pirms 16 gadiem
Vai tiešām RD būtu izšāvuši savu pūlveri? Nu ceru ka nē! Varbūt vienkārši melnā diena.

     [+] [-]

, 2008-10-28 08:47, pirms 16 gadiem
Prieks par Pujacu
bet žēl protams ka tik bezcerīgi

     [+] [-]

, 2008-10-28 09:13, pirms 16 gadiem
Tāda spēle kā vakar pat Baltkrievijas čempī neder, RD bija totāla nulle. Viss tiek norakstīts uz nogurumu, jautājums, kas tad ir profesionāļi?

     [+] [-]

, 2008-10-28 09:40, pirms 16 gadiem
Kā teica PSRS hokeja Guru Tihonovs,-cik mēnešus pirms sezonas gatavojās ,tik ilgi labi spēlē.
Redzams ka lielākā daļa mūsu puišu līdz treniņu uzsākšanai ir tikai sauļojušies un aliņus trenējuši
Neprofesionāla attieksme!
Nu a ja mūsu bāliņi nevar,tad jāmaina nost.Lai brauc uz kādu Grieķijas līgu,iespējams tur pat starpbrīžos varēs ar večiem ieraut kādu METAXiņu,uzkost fetakiņu

     [+] [-]

, 2008-10-28 10:05, pirms 16 gadiem
so speli noralstija dienu ieprieks,ja legionari nemetis ,skaiti "zagis"sak piepildities mani paragojumi.
Ja neuzvaresim rit,ar to bus viss,komanda bus norakstama.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:18, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es čīkstu? Nezinu, vai vakar skatījies TV un esi lietas kursā, ko teica džekiņš, kuram vārds sākas ar V un uzvārds sākas ar K, bet čīkstu nevis es bet tieši viņš vakar čīkstēja. Ja cilvēks ir n-tos gados saistīts ar hokeju un tagad pēkšņi tēlo nikno onku, jo redz atsevišķi spēlētāji nevlek to līmeni (nez kāpēc?!), tad gribot, negribot seja savelkas smīnā Un tas nav saistīts ar interesēm, LAČiem, BAČiem, KHLiem utt, vienkārši ir lietas, kuru iznākums ir objektīvi izskaidrojams un tas, kas notiek ar Rīgas Dinamo ir pat ļoti objektīvs reālās situācijas atspoguļojums, jo tieši tāda līmeņa klubs RD arī ir un bija no pirmās sezonas spēles. Pārsteigums un neobjektīvs iznākums bija dīvaini garā mājas spēļu uzvaras sērija.
Ja gribi, vari man iebilst, tikai nejauc iekšā BAČ, Bebrus vai aiz loga līstošo lietu, jo tam ar RD nav nekāda sakara.
Es vakar skatījos un ļoti labu dzirdēju ko viņš teica, un negāja runa par LĪMENI, bet gan par ATDEVI un CĪŅASSPARU, tik Tu cienītskungs saklausīji to ko vēlējies, nevis to pat ko bija runa. Tika pat piesaukts konkrēts piemērs, Petrovickis, kurš nerādot nekādus brīnumus bet vienmēr cīnoties, arī Aļiks Širokovs. Protams - Tev kā RD skauģim vienmēr būs ērts situācijas skaidrojums ka uzvaras ir haļavas un pretinieku nenoskaņošanās, bet zaudējumi likumsakarības. Par objektīvo lietu skatījumu - jauna komanda, kura pirmo gadu spēlē līgā, bet te jau profiem skaidrs gan varējums, gan vieta...es neesmu tik gudrs nezinu viņu objektīvo vietu, bet cenšos cienīt esošos sasniegumus nevis noniecināt tos.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-28 10:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piekrītu Tev,ka bāzt acī mūsējo (ne)varēšanu BAČā ir ne pārāk godīgi,jo tam visam nav nekāda sakara ar RD un KHL!
es cenšos būt par visām mūsu komandām, tik nesaprotu kapēc vislaik jālasa kā tiek nolikta komanda kura spēlē labāk nekā cerēts, bet nedzird konstruktīvu kritiku par citām, kuras spēlē sliktak nekā cerēts, pats kasagrande bieži iepin RD pie citām tēmām, protams es esmu bezgala nekorekts ja norādu ka LV ir arī citas komandas kam stipri pietrūkst profesionalitātes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:40, pirms 16 gadiem
VNK treneris ir tāds lohs ka laiž kkadu zviedru vārtos un vēl pārtrauc līgumu ar Masaļski

P.S ja Sperle nestāvēja vārtos tad sorry
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:48, pirms 16 gadiem
John1973 rakstīja: Pilnīgi piekrītu komentam no šodienas " Diena" :

Mikel 22:16
Kada ir galvenaa problema ja to Rigad dinamo nesaprot....taa ir pietiek tureet veco raudzi,un savu laiku ripas kalpus ka,Lavins,Tribuncovs,Naumovs un co....
Taalak,ir janem komandas sastava obligaati Zviedri,Somi,un kads Amerikaanis,tas uzreiz piedos komandai elastiibu,un prasmi.
Vel kas es domaaju ka Mr.Suplers neder kaa treneris,ne jau riga2000 skola te ir jasniedz,Ir janem kads lielaaks profisionaalis,varbuut Zviedru vai Kanaadas specialists.
Un vel loti nopietna lieta ta ir komandas personals,dakteri un masieri un fizio...Jabut ari kadiem jauniem no malas ar citam pieejam,nevie PENSIONAARI MUUZILGIE!!!!,tas ir loti svarigi,jo ar sitaadam slodzem ir jaspej hokejistiem atguut speka rezerves un vinu fizisko formu,tas ir 100% uz so cilveeku pleciem!!!!
Ja sis viss tiktu ieviests un istenots tuvaakaja laika vai ari no jaunas sezonas,tad rezultaati butu aciimredzami.
Pirmkārt, lasu lasu un domāju, cik ļoti pātgudri ir šeit komentētāji - viena spēle un tādas gudrības bīda smiekli nāk . Labi Te viens mineja ka sezonas sākumā pagāšajā kā kāsa visie Detroita...kas notika tālāk ?

Patīk neminēšu nikus-kad RD uzvar krit ekstāzē, kad zaudē tad noliek, loģika tassaucās-tad labāk kā ivars77 vienmēr negativs vienalga kāds šots.

Bet šim kometam ko citēju pateikšu vienu NEPIEKRĪTU, parādi kurš NO JAUNAJIEM LATVIEŠIEM IR LABĀKS PAR ŅIŽIVIJU? Neesi domajis, ka ir kapumi-kritumi mēdz būt, pirmais šads kāsiens, bet pirmstam bijam zaudejuši jau ari 6-1 sibirija nu un? Tapec janoliek?
Nevajag krīzi taisīt-lūk mini Laviņu tribuncovu, paga, bet ko rādijis ir westkoks? Esam objektivi, rezultātu veido visa komanda ne 1 vai 2! Tu mini kā veco nederigo Naumovu, pasaki ir viņam ko pārmest? Slikti stāv? Uzskatu ka stāv ideāli un nav kur parmest, ja nu vienig vakardienas 6jos vartos sakļūdijas-bet tam jau nekada nozime vakar vairs nebija, toties cik izvilka ripas daud!Un sperle? Zin tādiem ka tu pargudrajiem gribētos pa seju uzsaut!

Treškārt kozjols - nomētāja baigo gudrīti, a kurš vainigs LADA nedelu bija atputusies musejie no omskas atbrauca jau brauca uz treninju somija viesnicu pie hales dabut nevareja ka jabrauc stundam ilgi? Del ta ari ir pargurums, pat nhl nav 6 speles 10 dienas, galu gala daudzi aizmirst vienu lietu, ja nebutu dubultparbrauksana, kas citam komandam bija maskava->somija bet mums maskava->riga->somija un spele butu latvija musejie ta enbutu aprguruši-p'mēģiniet pagulet 3-4 h un nospelet PAMEGINIET, pat nhl ta nav tur pirmkart komandas rupejas lai viss ir ideali speletajiem! NOLIKT VIEGLI, bet domat logiski šeit daudzi nemak, nejau vecuma vaina vai nevelesana spelet, tie kas to nesaprot, aicināti komentēt šaha, biatlona un citu zveru sporta veidus!

     [+] [-]

, 2008-10-28 10:51, pirms 16 gadiem
caupis rakstīja: VNK treneris ir tāds lohs ka laiž kkadu zviedru vārtos un vēl pārtrauc līgumu ar Masaļski

P.S ja Sperle nestāvēja vārtos tad sorry
Kur sperle vainojams bija? Ok otrajos varto neveiksmigi nobidija ar nuju ripu bet, kur vainot? Masalskis pakasa sibirija vins nospeleja sezonas sakuma kad enviens nebija ieslildijies no lielajiem grandiem halavnas speles, un pluss parejas pret viduslaniem. Nejau vartsargos ir problema!!!!

     [+] [-]

, 2008-10-28 10:56, pirms 16 gadiem
Daudz laimes! he he he ... ne velti Vorobjovs ar dūri sita pret deniņiem, kad bija izlases treneris ... ar piebildi - во придурки!!! ...
Nu nav Dinamo spēcīgs un ne velti to sauc par Out sider!
cerēsim, ka saņemsies un vismaz play-off pirmajā kārtā tiks, kaut vai no 16 vietas ... veiksmi un turam īkšķus!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:58, pirms 16 gadiem
Nu ko Tu padariisi ne vienmēr veicas

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:08, pirms 16 gadiem
un tiem kas bibojas te atcerieties to, ka merkis pirms sezonas ari bia tikt 16 stiprako vidu ta ka kozjola raudasana likas park uzspeleta, cikstulis dzive un biznesa, un sitads taisijas gazt lipmanu

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:30, pirms 16 gadiem
Kā man derdzas šie ņaudētāji, sporta patērētāji, savu problēmu un kompleksu risinātāji uz citu (šajā gadījumā Dinamo) rēķina!!!
Ir pilnīgi skaidrs, ka komanda ir pārgurusi un šī iemesla dēļ nekādus brīnumus nevajadzētu gaidīt arī spēlē ar "Neftehimik", kas uzņēmis ļoti labus apgriezienus...
Ikviens fans zina, ko spēj "Dinamo"!!! Ja "Dinamo" nevar, tātad tam ir nopietns iemesls. Visi testi rāda, ka komandai ir pārslodze! Bet ņaudētājiem - eksaltēti sievišķīgais dīlērijs...

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:51, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es čīkstu? Nezinu, vai vakar skatījies TV un esi lietas kursā, ko teica džekiņš, kuram vārds sākas ar V un uzvārds sākas ar K, bet čīkstu nevis es bet tieši viņš vakar čīkstēja. Ja cilvēks ir n-tos gados saistīts ar hokeju un tagad pēkšņi tēlo nikno onku, jo redz atsevišķi spēlētāji nevlek to līmeni (nez kāpēc?!), tad gribot, negribot seja savelkas smīnā Un tas nav saistīts ar interesēm, LAČiem, BAČiem, KHLiem utt, vienkārši ir lietas, kuru iznākums ir objektīvi izskaidrojams un tas, kas notiek ar Rīgas Dinamo ir pat ļoti objektīvs reālās situācijas atspoguļojums, jo tieši tāda līmeņa klubs RD arī ir un bija no pirmās sezonas spēles. Pārsteigums un neobjektīvs iznākums bija dīvaini garā mājas spēļu uzvaras sērija.
Ja gribi, vari man iebilst, tikai nejauc iekšā BAČ, Bebrus vai aiz loga līstošo lietu, jo tam ar RD nav nekāda sakara.
Par "reaalaas situaacijas atspoguljojumu" runaajot, gribi teikt, ka taas pietiekami daudzaas uzvaras ir neobjektiiva nejaushiiba, bet shis konkreetais zaudeejums objektiiva likumsakariiba?

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:57, pirms 16 gadiem
DAUDZ LAIMES DZIMŠANAS DIENĀ!!!

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:59, pirms 16 gadiem
Man ar nepatika vakardienas VK izteikumi... ne jau profesionalitātē un attieksmē bija vaina...
Dinamo 10 dienās ir aizvadījis 6 spēles - 18/20/22/23/26/27 +pārlidojumi...

     [+] [-]

, 2008-10-28 15:33, pirms 16 gadiem
kaa tik tizli var speeleet

     [+] [-]

, 2008-10-28 16:13, pirms 16 gadiem
Sākuma entuziasms ir beidzies ! Sākusies ir ikdienas rutīna kur ir smagi jāstrādā, tikai ne visi ir tam gatavi.
Atcerieties pagājšgada Maticina interviju ~ no tā ka BAC( lielaakaa dalja RD) spīlerim maksaas vairāk un dos spēlēt labākā līga vins(spiilers) labāks un meistarīgāks neklūs. RD bez Importniekiem ir taspats liimenis kas LM un arī R2k un arī Ogrei un Latgalei.
Patiesībā jau visu nosaka nauda, un tikai... cik nu labus Legionārus kurs var nopirkt, tik arī ir... savējie !?
Iedodiet Latgalei 150 limonus un tā būs KHL un NHL cempions reizē.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 16:48, pirms 16 gadiem
Sena anekdote.
Komandas īpašnieks pirms spēles saka spēlētājiem: "Jūs jau ziniet, ka trenerim šodien dzimšanas diena. Un ziniet, kas būtu vislabākā dāvana."
Spēlētāji atbild: "Par vēlu. Mēs jau nopirkām kaklasaiti."

     [+] [-]

, 2008-10-28 17:15, pirms 16 gadiem
Prochital pochti vse kommenti ochen nravitsa chto pishet KASAGRANDE,realno rassuzdajet...hochu narvatsa na diskussiju..chego vi ozidajete ot RD?vam chto realno ne jasno,chto bolshej chasti igrokov nashih latvijskij, v zizni bi ne sigrali v superlige (KHL)..Ankipans,berzinsh,Galvinsh,Cipulis..smeshno...i M.Redlihs ..dla vseh nih eto ogromnij shans cerez RD sigrat na takom urovne...Bil poslednij raz na matche SKAinamo,vidno bilo kak nashi dajut pasi v nikuda!!! Klass igri sovsem drugoj..prijatel s komandi ,bil v Helsinki videl igr protiv AK BArsa,toze samoje skazal...rebjata,pojmite, u nas realno ne tot sostav chtob nadejatsa na chto to,ja uveren,posle 50 igr vsjo vstanit na svoji mesta,Hossa eto ne car i Bog...daj Bog chtob probilis v play off..

  -2 [+] [-]

, 2008-10-28 17:59, pirms 16 gadiem
Piečakarēti fani, tik tamdēļ, lai taukainie un āžveidīgie rumpīši saraustu piķi- par baltu velti neviens neies Somijā reklamēt KHL,pārcels spēles prom no Arēnas...Un solītās tiešraides no izbraukuma spēlēm? Varbūt, kungi grib radīt intrigu- RD smagi cīnās par play off ?Neticās,ka šī līga ir priekš latvju faniem - tikai un vienīgi tikai šo kampēju dēļ! Žēl komandas,trenera,mums VAJADZĪGS šis līmenis,arī šī līga -bet bez Faniem nebūs arī Panākumi.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-28 18:19, pirms 16 gadiem
.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 18:33, pirms 16 gadiem
vislabak naumovs iekapaja to 6to golu

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 21:04, pirms 16 gadiem
stulbi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 17:40, pirms 16 gadiem
viņi taču arī ir cilvēki nevis kkādi supermeni! tas jau bija gaidāms ,jo nogurums ņēma virsrok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja