Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Trīs gadu laikā KHL izslēgs vēl 3-7 sportiski, finansiāli un komerciāli vājākos klubus

Trīs gadu laikā KHL izslēgs vēl 3-7 sportiski, finansiāli un komerciāli vājākos klubus
Dmitrijs Čerņišenko pasniedz Gagarina kausu Iļjam Kovaļčukam
Foto: Sputnik/Scanpix

Jau ziņojām, ka no Kontinentālās hokeja līgas dalībnieku pulka izslēgti tādi klubi kā Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg", taču notikušajā līgas valdes sēdē tika pieņemti arī būtiski lēmumi nākamo sešu gadu stratēģijas sakarā. Līga grasās ievērojami samazināt algu griestus, kā arī atvadīties no sportiski, finansiāli un komerciāli vājākajiem klubiem, tos iespēju robežās aizstājot ar potenciāli spēcīgākiem klubiem no ārzemēm.

Jau aiznākamajā sezonā vairs tikai 24 dalībnieces
Kontinentālās hokeja līgas pirmajās divās sezonās čempionātā piedalījās 24 komandas, nākamajās divās sezonās – 23, toties pēc tam tika ieviesta līgas paplašināšanas politika, kuras rezultātā iepriekšējā regulārajā sezonā startēja jau 29 vienības. Nu līga atkal krasi mainīs savu redzējumu un jau 2018./19.g. sezonā atgriezīsies pie 24 komandu skaita – tieši šāds skaits tiek uzskatīts par optimālu tuvāko gadu stratēģijā.

SezonaSk
2008./09.24
2009./10.24
2010./11.23
2011./12.23
2012./13.26
2013./14.28
2014./15.28
2015./16.28
2016./17.29
2017./18.27
2018./19.24

Klubi tiks izslēgti pēc īpaši sastādīta ranga
Tātad nākamajā sezonā tiks izslēgti vēl trīs klubi, un paredzams, ka tas tiks izdarīts pēc īpaša ranga, kuru veidos astoņas sadaļas – sportiskie rezultāti, finansiālie rādītāji un stabilitāte, komerciālie rādītāji, TV reitingi, haļļu ietilpība un apmeklētība u.tml. Kā līgas mājaslapā stāsta prezidents Dmitrijs Čerņišenko, tieši pēc šāda ranga "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg" arī izrādījās pašreiz vājākie klubi līgā. "Rangs būs publisks. Vismaz es to atbalstu," sacīja Čerņišenko. "Katrai sezonai būs sava sistēma, sava proporcija – šobrīd 30% ranga veido sportiskie sasniegumi. Publicēsim šo rangu un parādīsim, kuri ir nākamie trīs kandidāti uz izslēgšanu."

"Lieta tāda, ka līgai vajadzīga konkurētspējīgāka vide. Atstatums finansiālajā ziņā starp vadošajiem klubiem un pastarīšiem ir astoņkārtīgs. Tas liecina par nopietnu noslāņošanos starp KHL spēlējošajiem klubiem," Čerņišenko atbildēja uz kritiku par "Metallurg" izslēgšanu, uzsverot, ka klubs vienkārši nespēja izturēt līgas prasības. "Diemžēl "Metallurg" pamatrādītājos bija pēdējā vietā, tostarp arī apmeklētības ziņā. VHL vidējā apmeklētība reizēm ir lielāka nekā šim klubam. Tādēļ šādu novērtējumu uzskatām par taisnīgu. Žēl, ka šim lēmumam ir tik emocionāla reakcija, bet klubam bija daudz laika, lai sagatavotos. Savukārt daudzie spēlētāji, kuru tas sagatavojis Krievijas izlasei, bija skolas, nevis paša KHL kluba nopelns. VHL ietvaros skola varēs turpināt darboties un funkcionēt pat labāk nekā tagad."

Vēlas piesaistīt pa diviem ārzemju klubiem gadā
Kaut arī pēc 2018./19.g. sezonas dalībnieču skaita samazināšana vairs netiek plānota, tas nenozīmē, ka klubi vairs netiks izslēgti. Cenšoties uzlabot līgas konkurētspēju un finansiālo spēku, valde pieņēma lēmumu, ka varētu turpināt izslēgt pa diviem klubiem gadā – ar nosacījumu, ja vietā nāktu divi spēcīgi ārzemju klubi. Čerņišenko piebilda, ka liela interese par pievienošanos līgai ir no Āzijas puses. "Domāju, ka piekritīsiet – vāji krievu klubi, kuri nevairo līgas pievilcību, ir jāaizstāj ar spēcīgām ārzemju komandām."

"Mūsu tirgū tik daudziem krievu klubiem neeksistē pietiekami liels augsta līmeņa hokejistu skaits. Pašreizējā leģionāru ierobežojuma politika neļauj cerēt, ka krievu klubi spēs piesaistīt ārzemniekus un celt KHL līmeni. Līga šādi nevarēs attīstīties," uzskata Čerņišenko. "Tāpat neizslēdzu, ka būs vēl lielāks sadalījums pa konferencēm. Ja Austrumos būs pieaugums, tad no loģistikas viedokļa tas būs pareizi."

Arvien stingrāki algu griesti
Valde pieņēma lēmumu arvien samazināt algu griestus. Šosezon tie būs 900 miljoni rubļu [14,3 miljoni eiro], bet nākamos divus gadus tie tiks samazināti vēl pa 50 miljoniem rubļu līdz 800 miljoniem [12,7 miljoniem eiro] 2019./20.g. sezonā, kurā katra komanda drīkstēs no šā aprēķina izslēgt pa vienai zvaigznei. Savukārt, sākot ar 2020./21.g. sezonu, algu griesti būs jau 600 miljonu rubļu [9,5 miljonu eiro] apmērā, tiesa gan, no algu budžeta izslēdzamais zvaigžņu skaits tiks palielināts līdz divām. Saglabāsies arī atkāpe par to, ka algu budžetā netiks ierēķināti 20% spēlētāju individuālo prēmiju, tāpat netiks ierēķinātas prēmijas par godalgotām vietām.

SezonaRubļiEiro*Zvaigznes
2017./18.900 miljoni14.3 miljoni
2018./19.850 miljoni13.5 miljoni
2019./20.800 miljoni12.7 miljoniviena
2020./21.600 miljoni9.5 miljonidivas

*pēc pašreizējā kursa

Sankcijas parādniekiem
"Tāpat līga ir pieņēmusi nopietnu lēmumu pret klubiem, kuri spēlētājiem ir parādā algas," sacīja Čerņišenko. "Mums ir septiņi astoņi klubi, kuri regulāri kavē algu izmaksu. Vidējais kavējuma ilgums ir 200 dienas, bet kopējais parāda apjoms šajā sezonā bija bezprecidenta – vairāk nekā miljards rubļu [vairāk nekā 15,9 miljoni eiro]. KHL ar to nesamierināsies. Pieņemts lēmums, ka klubiem, kuri parādus nenodzēsīs līdz 1. jūlijam, tiks piespriests sods 20% apmērā no summas, kuru klubs spēlētājiem ir parādā."

Vēlas samazināt valsts finansējuma īpatsvaru
Krievijas profesionālajā sportā noteicošais ienākumu avots ir valsts finansējums, un arī Kontinentālā hokeja līga nav izņēmums. Iepriekšējā sezonā līgas klubu kopējie ienākumi bija 50 miljardi rubļu [795 miljoni eiro], no kuriem vairāk nekā pusi – 52% jeb 26 miljardus rubļu [413 miljonus eiro] – veidoja valsts struktūru un uzņēmumu finansējums. 34% jeb 17 miljardus rubļu [270 miljonus eiro] veidoja privātais finansējums un tikai 6% jeb trīs miljardus rubļu [48 miljonus eiro] veidoja komerciālie ienākumi. Līgas vadība vēlas to mainīt, un raksta sākumā pieminētajā klubu rangā kā viens no faktoriem tiks ņemta vērā arī atkarība vai, pozitīvā gadījumā, neatkarība no valsts budžeta līdzekļiem. Klubu izdevumi bija 52 miljardi rubļu [827 miljoni eiro], no kuriem algas veidoja 45%.

Izmantotie resursi:
«КХЛ не будет мириться с долгами». Комментарии...
https://www.championat.com/hockey/a...


, 2017-05-26 09:44, pirms 8 gadiem
Naftas cena nokritusies un krievam sāk nauda beigties ?
, 2017-05-26 09:46, pirms 8 gadiem
Dinamo nav variantu!
, 2017-05-26 09:48, pirms 8 gadiem
Ārpolitikas ieviešanas sadaļa rangā arī būs publiski pieejama?
, 2017-05-26 09:55, pirms 8 gadiem
Supermencs rakstīja: Dinamo nav variantu!
Tā kā DR ir ārzemju klubs (KHL kontekstā), domāju, ka to neviens "ar varu" no KHL nedzīs, kamēr vien Savickis spēs sagrabināt nepieciešamos grašus. Ja neskaita sportiskos rezultātus, pārējie kritēriji DR ir līmenī (salīdzinoši)..
, 2017-05-26 09:56, pirms 8 gadiem
Tad ta gan attīstība. Leģionāru limits, tagad mistiska klubu izslēgšana.
, 2017-05-26 09:59, pirms 8 gadiem
Jasaka godīgi vismaz uz papīra izskatās ka iet uz labo pusi, izņemot kritērijus kā izslēdz klubus, tur būtu jābūt tikai un vienīgi sportiskajam principam, bet vēl jo projām ir ārpolitikas princips, izslēgsim Krievijas klubus vietā ņemsim ārzemju.
Žēl ka realitāte būs savādāka.
, 2017-05-26 10:00, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Tā kā DR ir ārzemju klubs (KHL kontekstā), domāju, ka to neviens "ar varu" no KHL nedzīs, kamēr vien Savickis spēs sagrabināt nepieciešamos grašus. Ja neskaita sportiskos rezultātus, pārējie kritēriji DR ir līmenī (salīdzinoši)..
Bet kā tos sportiskos sasniegumus uzlabot?
, 2017-05-26 10:06, pirms 8 gadiem
Lieliskas ziņas.
, 2017-05-26 10:08, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Tā kā DR ir ārzemju klubs (KHL kontekstā), domāju, ka to neviens "ar varu" no KHL nedzīs, kamēr vien Savickis spēs sagrabināt nepieciešamos grašus. Ja neskaita sportiskos rezultātus, pārējie kritēriji DR ir līmenī (salīdzinoši)..
Savickis neko negrabina, RD budžetu veido KF valsts uzņēmumu nauda.
, 2017-05-26 10:14, pirms 8 gadiem
Supermencs rakstīja: Dinamo nav variantu!
Ņemot vērā to, ka Dinamo ir vairāk politisks, nekā sportisks projekts, es teiktu, ka ir varianti! Dinamo taču taisīja, lai vietējām cccp atraugām būtu iespēja skatīt vaigā tēvijas hokeja varoņus, lai tiktu uzturēta saikne ar krieviju. Ne velti arēnā vienmēr ir vietējie, kas fano par krievu komandām.
Ceru, ka es kļūdos un Dinamo izmetīs no tās bedres nākamos. Kā teica V.Koziols vienā intervijā... Dinamo viens no noteikumiem KHL ir būt viduvējai komandai un nepretendēt uz Gagarina kausu.. Tad kāpēc fanot?
, 2017-05-26 10:15, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Savickis neko negrabina, RD budžetu veido KF valsts uzņēmumu nauda.
Es jau nesaku, ka tā ir Savicka nauda, vienkārši viņš ir tas, kurš to naudu izlūdzas saviem kungiem.
, 2017-05-26 10:20, pirms 8 gadiem
SuperZoss rakstīja: Ņemot vērā to, ka Dinamo ir vairāk politisks, nekā sportisks projekts, es teiktu, ka ir varianti! Dinamo taču taisīja, lai vietējām cccp atraugām būtu iespēja skatīt vaigā tēvijas hokeja varoņus, lai tiktu uzturēta saikne ar krieviju. Ne velti arēnā vienmēr ir vietējie, kas fano par krievu komandām.
Ceru, ka es kļūdos un Dinamo izmetīs no tās bedres nākamos. Kā teica V.Koziols vienā intervijā... Dinamo viens no noteikumiem KHL ir būt viduvējai komandai un nepretendēt uz Gagarina kausu.. Tad kāpēc fanot?
Kur viņš šitādu murgu teica? beidz taču d!rst! un kad Slovan bija konferences fināla (vai pat finālā?) - tāpēc viņus izmeta? ahaha
, 2017-05-26 10:25, pirms 8 gadiem
Savukārt rakstā minētie privātie sponsori nospiedošā vairumā gadījumu ir Putina uzticības personas vai organizācijas, kas tik un tā saistītas ar Kremli.

Tās nav starptautiskas korporācijas vai brīvajā tirgū pelnoši krievu uzņēmumi, kas sponsorē KHL.

6% komerciālie ienākumi izklausās jau tuvāk patiesībai, lai gan visdrīzāk būs drusku pārspīlēts arī ar šādu ciparu. Citiem vārdiem sakot, KHL par katru nopelnīto rubli iztērē
vismaz 20 rubļus no valsts kases tiešā vai pastarpinātā veidā.

Aritmētika ir vienkārša. Lai KHL kļūtu par tirgū balstītu projektu (kā NHL), algas būtu jāsamazina par aptuveni 20 reizēm. Tātad algu griestiem būtu jābūt zem miljona eiro.

Krievs ar savām smieklīgi zemajām biļešu cenām, zemo apmeklētību un sponsoru trūkumu nav spējīgs komerciāli uzturēt pat vidēja Eiropas līmeņa - EBEL, Allsvenskan - kvalitātes čempionātu.

Līdz ar to visi šie rakstā minētie soļi nav jāuztver kā mēģinājums kaut ko labot ,ja vien līdz ar visu šo netiks krietni celtas biļešu cenas, utml.

Šī ir gulbju dziesma KHL. Protams, ja rakstā minētais ir patiesība, jo krievam nekad nevar ticēt.
, 2017-05-26 10:35, pirms 8 gadiem
Ehh kaa man patika luukot statistikas raadiitajus par NHL:
3 klubi regulaari straada ar miinusiem , lielakie miinusi - 400'000 dolaari sezonas laikaa... un tikai 3(!!!) klubiem!!!

Savukaart arturika bezdarbnieka un parejo varenajai KHL - 2 klubi tik straada ar pelnju!

Bet nu protams, Bezdarbniekam Arturikam Abramam jau taisniiba! KHL varenaaka liiga pasaulee! Varenaakaa stulbiibas zinja- pavisam noteikti!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 10:42, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: KHL varenība aug un nevis pa dienām vai nedēļām, bet pa stundām!
Tev tur taisniiba!
Vareniiba izskeertiibas zinjaa krievu KHL projektu veel buus gruuti kaadam paarspeet!
Bet tu kljuudies!
Naudas izskeerdiibas vareniiba tur aug ik peec minuutes!
Videeji sekundes laikaa KHL zaudee ap 50'000 eur.
Rekini taalak pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 10:57, pirms 8 gadiem
"Tādi klubi klubi kā" Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg" - gribētu zināt, kas tie ir par tādiem Metalurgam un Medveščakam līdzīgiem klubiem? ... Vai varbūt tomēr konkrēti - Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg"? Mazliet jau derētu rubīt ko raksta! Puče sācis ņem darbā 5klasniekus?
, 2017-05-26 11:04, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Savukaart arturika bezdarbnieka un parejo varenajai KHL - 2 klubi tik straada ar pelnju!
Tu nopietni tici, ka kaut viens klubs tur strādā ar peļņu?
, 2017-05-26 11:08, pirms 8 gadiem
Prātīgs lēmums, līgas kvalitāte jāuzlabo. Jāpaliek tikai superklubiem.
, 2017-05-26 11:20, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tu nopietni tici, ka kaut viens klubs tur strādā ar peļņu?
Zinot kādas algas tiek maksātas, strādāt ar peļņu KHL ir utopija.
, 2017-05-26 11:22, pirms 8 gadiem
Algu griestu jēgu gan es nesaprotu. Tādi SKA, Cska to pārkāpj ar uzviju, bet nekādas sankcijas neseko. Kovaļčuka un Dacjuka alga kopā jau veido tos algu griestus.
, 2017-05-26 11:27, pirms 8 gadiem
Beidzot arī KHL kaut ko dara, lai beidzot kaut cik sakārtotu to bardaku kurš valda līgā.
Vēl tik jāizveidot kaut kas līdzīgs AHL (MHL nav AHL analogs)
, 2017-05-26 11:27, pirms 8 gadiem
Vienā teikumā sakot - Krievijas hokeja līga plāno izslēgt Krievijas klubus, lai dotu vietu aziātiem.
, 2017-05-26 11:29, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Algu griestu jēgu gan es nesaprotu. Tādi SKA, Cska to pārkāpj ar uzviju, bet nekādas sankcijas neseko. Kovaļčuka un Dacjuka alga kopā jau veido tos algu griestus.
Nekas nav jāsaprot, to visu izsaka vienā vārdā - kolhozs.
, 2017-05-26 11:36, pirms 8 gadiem
KolhozaHujevaLaža
, 2017-05-26 11:38, pirms 8 gadiem
Dinamo pedeja sezona, varbut...
, 2017-05-26 11:51, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Prātīgs lēmums, līgas kvalitāte jāuzlabo. Jāpaliek tikai superklubiem.
tad jau tikai divi paliks
, 2017-05-26 11:53, pirms 8 gadiem
Ahmeds rakstīja: Dinamo pedeja sezona, varbut...
un tā ntos gadus no vietas
, 2017-05-26 11:55, pirms 8 gadiem
izlecējus no abiem galiem jāapgriež. citādi cccp laika ACSK sanāk. šajā gadījumā pat divi izlecēji
, 2017-05-26 11:57, pirms 8 gadiem
Beigās Ska pret Cska varēs 60 reizes spēlēt vieni pret otru
, 2017-05-26 12:03, pirms 8 gadiem
nu ja būs atkal pēdējie līgā tad protams ,ka tuvosies loģiskam galam,bet ja vispār ,tad es nekādu loģiku tur nesaskatu izņemot to ,ka krieviem vienkāŗši nav naudas ar ko pavilkt līgu un meklēs bagātos aziātus lai piesaistītu,jo domāju ka eiropiešiem tie lidojumi uz krievijas plašajām ārēm nemaz neliekas kārdinoši arī par krievu naudu..tak krietni labāk spēlēt vai Šveicē vai DEL līgā un pārvietoties autobusā vai vismaz lidojums skaitāms minūtēs vai kādu stundu un dzīvot labā vidē,nevis krievijas viesnīcās utt.
, 2017-05-26 12:03, pirms 8 gadiem
pēc raksta var saprast, ka izslēgšana attieksies tikai uz Krievijas klubiem.
un mazinot algu griestus, DR lielākas cerības
, 2017-05-26 12:12, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tev tur taisniiba!
Vareniiba izskeertiibas zinjaa krievu KHL projektu veel buus gruuti kaadam paarspeet!
Bet tu kljuudies!
Naudas izskeerdiibas vareniiba tur aug ik peec minuutes!
Videeji sekundes laikaa KHL zaudee ap 50'000 eur.
Rekini taalak pats.
Nevienaa ex-CCCP valstii neviens hokeja klubs nestraadaa ar pelnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 12:21, pirms 8 gadiem
Daniels Rejs rakstīja: "Tādi klubi klubi kā" Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg" - gribētu zināt, kas tie ir par tādiem Metalurgam un Medveščakam līdzīgiem klubiem? ... Vai varbūt tomēr konkrēti - Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg"? Mazliet jau derētu rubīt ko raksta! Puče sācis ņem darbā 5klasniekus?
No Krievijas raksti? Iemācies latviešu valodu, pirms puksti.
, 2017-05-26 12:24, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nevienaa ex-CCCP valstii neviens hokeja klubs nestraadaa ar pelnu
Ir tikai viena postpadomju valsts, kurā ir brīva sabiedrība un kurā hokejs ir populārs. Tā ir Latvija. Taču mūsu iedzīvotāju skaits ir par mazu, lai šeit jebkad būtu pro hokeja līga.

Tāpēc ir visai loģiski, ka nestrādā ar peļņu, jo pārējās valstis ir atpalikuši, autoritāri caurumi, kur hokeju stutē valsts nauda.
, 2017-05-26 12:28, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Ir tikai viena postpadomju valsts, kurā ir brīva sabiedrība un kurā hokejs ir populārs. Tā ir Latvija. Taču mūsu iedzīvotāju skaits ir par mazu, lai šeit jebkad būtu pro hokeja līga.

Tāpēc ir visai loģiski, ka nestrādā ar peļņu, jo pārējās valstis ir atpalikuši, autoritāri caurumi, kur hokeju stutē valsts nauda.
Nerunajot par iedzivotaju maksatspeju..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 12:36, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nerunajot par iedzivotaju maksatspeju..
Lietuvā basketbola otrajā līgā ir faktiski pro klubi.

Maksātspēja ir. It sevišķi Rīgā un tuvākajā apkārtnē, kur dzīvo puse valsts.

Nav pietiekami daudz tautas, lai varētu izveidot vairāk par dažiem pro hokeja klubiem. Attiecīgi pat bez Ģinamas nebūtu no skatītājiem pietiekami augsta interese apmeklēt vietējo līgu kvalitātes, intrigas trūkuma un citu iemeslu dēļ.

Mums ir pārāk fragmentēta interese par lielu daudzumu sporta veidu, lai radītu kaut ko vairāk par pusprofesionālu čempionātu jebkādā sporta veidā.

Šī tēma ir 100x jau apzelēta.
, 2017-05-26 12:40, pirms 8 gadiem
Tagad fuņveidīgie varēs pārliecināties par patieso ģinamas misiju. Ja turpinās kulties pa apakšgalu un netiks izsviesti, tad pat funarinam būs jāatzīst, ka tas viss ir tikai un vienīgi liels zombēšanas mehānisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 12:42, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ir atzīstami būt savas valsts patriotam. Es tomēr negribu piekrist, ka Latvija ir pārāk maza lai mums jebkad būtu profesionāla hokeja līga.
Es arī negribu piekrist, bet neesmu atrauts no realitātes.

Demogrāfiskā dinamika ir tāda, ka pēc paaudzes mēs būsim aptuveni pusotrs miljons. Pat pieaugot labklājībai un palielinoties imigrācijai, migranti diez vai būs hokeja fani. Sadalām to pusotru miljonu tālāk pa sokeristiem un bimbambolistiem. Atlikums ir Luksemburgas līmeņa bāze. Viņiem ar visām baņķieru bagātībām nav pro futbola līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 12:59, pirms 8 gadiem
Būs problēmas tiem kuri vēlas šo līgu saukt par krievu līgu. Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu. Krievu klubi samazinās, ārzemju klubu skaits pieaug-tas būtu lieliski. Interese tikai par KHL palielinātos un arī mazāk būtu jāceļo par netīkamo Krieviju. Piemēram 24 klubi-12 krievu, 12 ārzemju. 2 apļu turnīrā 46 spēles nedaudz par amz, bet 2 apļos tikai sanāk aptuveni tikai 3 tūres sezonā pa Krieviju (katrā vidēji 4 spēles). Spēļu skaits gan jau būs ap 60-tātad 4 - tūres sezonā pa Krieviju.
, 2017-05-26 13:00, pirms 8 gadiem
Kā,mūsu mīļotais un varenais klubs ģinama var tikt izslēgts???Funis to toč nepārdzīvos!Lai gan es piekrītu Funim,ka khl ir totāls un pilnīgs mēsls.
, 2017-05-26 13:02, pirms 8 gadiem
Kāda jēga paplašināt uz Āziju ? Ķipa Āzijā pēkšņi uzradīsies baigie hokeja talanti ? Vai tas krievs cer, ka paši krievi gribēs kautkur ellē ratā Ķīnā vai Korejā spēlēt ? Nogriezt komandu skaitu līdz 20 un normālus algu grieztus, tā lai kkādi SKA nenolasa pus all-stār tīmu.
, 2017-05-26 13:02, pirms 8 gadiem
Interesanti ka krievs to līgu pats ir nosaucis par krievijas atklāto čempionātu, ierakstījis to oficiālajā līgas mājaslapā, bet fuņka stāsta, ka esot baigi grūti to tā nosaukt
, 2017-05-26 13:03, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Kāda jēga paplašināt uz Āziju ? Ķipa Āzijā pēkšņi uzradīsies baigie hokeja talanti ? Vai tas krievs cer, ka paši krievi gribēs kautkur ellē ratā Ķīnā vai Korejā spēlēt ?
Ķipa KHL mērķis ir hokejs...
, 2017-05-26 13:06, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Interesanti ka krievs to līgu pats ir nosaucis par krievijas atklāto čempionātu, ierakstījis to oficiālajā līgas mājaslapā, bet fuņka stāsta, ka esot baigi grūti to tā nosaukt
Kaut kad atpakaļ skatījos un nekādu "atklāto" neredzēju - bija vienkārši Krievijas čempionāts. Tagad gan negribas burties un meklēt.
, 2017-05-26 13:07, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Interesanti ka krievs to līgu pats ir nosaucis par krievijas atklāto čempionātu, ierakstījis to oficiālajā līgas mājaslapā, bet fuņka stāsta, ka esot baigi grūti to tā nosaukt
Tu lasīt proti.
"Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu".

Nosaukt var daudz ko par daudz. Kaspijas ezeru arī sauc par jūru, bet no tā viņa par jūru nekļūst. Es rakstīju nākotnē (pasaku priekš tiem ,kuri latviešu valodā darbības laikus pat neatšķir). Ja būs 50% Krievijas klubu, tad...- tā ir nākotne.

"
, 2017-05-26 13:08, pirms 8 gadiem
Labi, nemiers dīdīja un sameklēju - bildē. ';
, 2017-05-26 13:09, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Kā,mūsu mīļotais un varenais klubs ģinama var tikt izslēgts???Funis to toč nepārdzīvos!Lai gan es piekrītu Funim,ka khl ir totāls un pilnīgs mēsls.
Pārdzīvošu. NHL ir vislabākais, KHL - vissliktākais. To saku speciāli tikai tev( pa īstam tā nedomāju, bet uz bērniņiem dažreiz tas iedarbojas nomierinoši).
, 2017-05-26 13:12, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Labi, nemiers dīdīja un sameklēju - bildē.
Malacis-neesi slinks, bet to jau visi zina. Bieži ir jāatšifrē abrevatūras arī skolā.
Piemēram kas ir PSRS. Ja uzraksta Padomju savienība, tad atšifrējums ir nepareizs.
Kas ir KHL? Tā arī es šo līgu saucu. Kad abreviatūra būs AKHL-atklātā Krievijas hokeja līga , tad tā arī saukšu.
Visu laiku rakstu ko nozīmē šie burti KHL.
, 2017-05-26 13:17, pirms 8 gadiem
reinz rakstīja: Ārpolitikas ieviešanas sadaļa rangā arī būs publiski pieejama?
Ļoti loģisks jautājums. Man nav ne mazāko šaubu, ka vismaz Austrumeiropas valstu klubu dalības jēga KHL tiek vērtēta saistībā ar to, cik šī dalība vairo šo valstu pilsoņu uzticēšanos Krievijas ārpolitikas propagandai. Ja jūtami nevairo, tad kluba dalība KHL nav lietderīga. Acīmredzot RD dalība šai ziņā joprojām tiek vērtēta kā produktīva vai vismaz ar cerību, ka tuvākajā nākotnē produktivitāte varētu pieaugt. Bet es domāju, ka nepieaugs, jo man šķiet, ka mūsu sabiedrība tomēr kļūst izglītotāka un krievu blefiem vairs diez ko netic.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 13:22, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tu lasīt proti.
"Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu".

Nosaukt var daudz ko par daudz. Kaspijas ezeru arī sauc par jūru, bet no tā viņa par jūru nekļūst. Es rakstīju nākotnē (pasaku priekš tiem ,kuri latviešu valodā darbības laikus pat neatšķir). Ja būs 50% Krievijas klubu, tad...- tā ir nākotne.

"
Jā, es protu lasīt un es esmu izlasījis, kā krievi šo turnīru dēvē. Tu jau man pagātnē esi oponejis šajā jautājumā, pie esošās proporcijas. Un ja krievi turnīra nosaukumu paši oficiāli neizmainīs tas paliks tas kas ir, neatkarīgi no ārzemju komandu īpatsvara.
, 2017-05-26 13:23, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kaut kad atpakaļ skatījos un nekādu "atklāto" neredzēju - bija vienkārši Krievijas čempionāts. Tagad gan negribas burties un meklēt.
Ui, laikam pat tā bija, kaut kad fuņkam pat biju iekopējis, bet šis tāpat tiepās pretī. Laikam pirmajos gados bija atklātais, bet tad "atklātība" klusi no reglamenta pazuda
, 2017-05-26 13:25, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Malacis-neesi slinks, bet to jau visi zina. Bieži ir jāatšifrē abrevatūras arī skolā.
Piemēram kas ir PSRS. Ja uzraksta Padomju savienība, tad atšifrējums ir nepareizs.
Kas ir KHL? Tā arī es šo līgu saucu. Kad abreviatūra būs AKHL-atklātā Krievijas hokeja līga , tad tā arī saukšu.
Visu laiku rakstu ko nozīmē šie burti KHL.
krancis atkal ieslēdza muļķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 13:27, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Ui, laikam pat tā bija, kaut kad fuņkam pat biju iekopējis, bet šis tāpat tiepās pretī. Laikam pirmajos gados bija atklātais, bet tad "atklātība" klusi no reglamenta pazuda
Nav jau nekāds noslēpums, ka krieva acīs Latvija ir nekas cits kā noklīdusi guberņa.
, 2017-05-26 13:34, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: krancis atkal ieslēdza muļķi
Parasts pamatskolas uzdevums. Atšifrē abreviatūru KHL.
, 2017-05-26 13:41, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Parasts pamatskolas uzdevums. Atšifrē abreviatūru KHL.
pamatskolas uzdevums - izlasi, kas tiek rakstīts aiz abriveatūras. Un tas nav tās abriveatūras atšifrējums.
, 2017-05-26 13:43, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es arī negribu piekrist, bet neesmu atrauts no realitātes.

Demogrāfiskā dinamika ir tāda, ka pēc paaudzes mēs būsim aptuveni pusotrs miljons. Pat pieaugot labklājībai un palielinoties imigrācijai, migranti diez vai būs hokeja fani. Sadalām to pusotru miljonu tālāk pa sokeristiem un bimbambolistiem. Atlikums ir Luksemburgas līmeņa bāze. Viņiem ar visām baņķieru bagātībām nav pro futbola līgas.
Ideālais variants mums, kā es to redzu, ir čempis ar 10 klubiem, no kuriem īsteni profesionāli ir aptuveni puse, pārejie pusprofesionāli. Piekrītu, ka pilnīgi profesionālu līgu, vismaz ne tuvāko 10 gadu laikā, izveidot neizdosies. Pieaugot labklājībai es tomēr ticu, ka uz kādu 2022. gadu mums būs līga, kurā spēlēs kāds ducis nopietnu izlases kandidātu. Līmeņa ziņā tas būtu aptuveni Dānija, Norvēģija. Šķiet, ka pagaidām tie ir griesti.
, 2017-05-26 13:44, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Lietuvā basketbola otrajā līgā ir faktiski pro klubi.

Maksātspēja ir. It sevišķi Rīgā un tuvākajā apkārtnē, kur dzīvo puse valsts.

Nav pietiekami daudz tautas, lai varētu izveidot vairāk par dažiem pro hokeja klubiem. Attiecīgi pat bez Ģinamas nebūtu no skatītājiem pietiekami augsta interese apmeklēt vietējo līgu kvalitātes, intrigas trūkuma un citu iemeslu dēļ.

Mums ir pārāk fragmentēta interese par lielu daudzumu sporta veidu, lai radītu kaut ko vairāk par pusprofesionālu čempionātu jebkādā sporta veidā.

Šī tēma ir 100x jau apzelēta.
No otras puses, amatieru hokejs ir ļoti populārs. Tātad kkāda bāze ir un potenciāls izaugsmei ir.
, 2017-05-26 13:47, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es arī negribu piekrist, bet neesmu atrauts no realitātes.

Demogrāfiskā dinamika ir tāda, ka pēc paaudzes mēs būsim aptuveni pusotrs miljons. Pat pieaugot labklājībai un palielinoties imigrācijai, migranti diez vai būs hokeja fani. Sadalām to pusotru miljonu tālāk pa sokeristiem un bimbambolistiem. Atlikums ir Luksemburgas līmeņa bāze. Viņiem ar visām baņķieru bagātībām nav pro futbola līgas.
Ha, tikko iedomājos, ka futbols būs galvenais ieguvējs no imigrantu pieauguma. Tas ir interesants jautājums.
, 2017-05-26 13:48, pirms 8 gadiem
"Mūsu tirgū tik daudziem krievu klubiem neeksistē pietiekami liels augsta līmeņa hokejistu skaits. Pašreizējā leģionāru ierobežojuma politika neļauj cerēt, ka krievu klubi spēs piesaistīt ārzemniekus un celt KHL līmeni. Līga šādi nevarēs attīstīties,"

Šis jau ir smieklīgi - tā vietā, lai paceltu leģionāru limitu vietēiem klubiem, labāk izveidosim klubu āzijā kur šādas leģionāru limitu problēmas nebūs
Ja gri celt līmeni, lai atceļ leģu ierobežojumu, palaiž visu brīvā tirgū un viss - nu ja 2. šķiras kanādieši izkonkurēs visus krievus, tad izkonkurēs - varēs iespringt, lai visos vhl`os izaudzinātu konkurētspēīgākus čaļus un viss. Bet šie te kkā grib izlavierēt starp divām pretējām lietām - grib saglabāt siltumnīcas apstākļus krieviem un tai pašā laikā augstu līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 13:52, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: pamatskolas uzdevums - izlasi, kas tiek rakstīts aiz abriveatūras. Un tas nav tās abriveatūras atšifrējums.
Es tavu uzdevumu protu izpildīt. Aiz abrevatūras ir rakstīts-Krievijas atklātais čempionāts. Es izpildīju, tagad pamēģini ar otru piegājienu izpildīt manējo-atšifrē abreviatūru KHL.
, 2017-05-26 13:53, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es tavu uzdevumu protu izpildīt. Aiz abrevatūras ir rakstīts-Krievijas atklātais čempionāts. Es izpildīju, tagad pamēģini ar otru piegājienu izpildīt manējo-atšifrē abreviatūru KHL.
Tu tiešām tagad klaji melosi, apgalvodams, ka tur ir minēts "atklātais"?
, 2017-05-26 13:55, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Krievu pārspīlēto vēlmi mērīties krāniņiem ar ASV, daži te uzskata kā draudu Lativjas neatkarībai! Kāda tur nafig ietekme?!
Krievu valoda arēnā, Nila un citu Krievijas ietekmes aģentu grozīšanās Savicka ložā, Šlesera kampaņa arēnā. Arī paši krievu sporta žurnālisti ir izteikušies, ka ģinamo krievijai jāturpina finansēt, lai "lai dotu cerību krieviem, kurus mēs pēc 1991. gada tur (Latvijā) pametām".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 14:02, pirms 8 gadiem
RHL -Russian hockey legue? vai Kontinental hockey legue ? Jeb KHl ir redzama atskiriba,nesaprotu kur tev visi ruskijus jauc ieksaa?
, 2017-05-26 14:07, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tu tiešām tagad klaji melosi, apgalvodams, ka tur ir minēts "atklātais"?
Arī ar otro piegājienu neprati atšifrēt KHL. Gaidām trešo mēģinājumu.
, 2017-05-26 14:07, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Viņu varēs saukt par kaut ko citu, ja nebūs dalījums KF pilsoņi vs citi dalībnieki. Ja nekādas kvotas neatiektos uz dalībvalstu spēlētājiem un visi būtu vienadi, tad arī varetu saukt par kaut ko citu, ka Krievijas čempi.
Tad sauksim Krievijas atklātais čempionāts, kurā 50% ir no Krievijas.
, 2017-05-26 14:12, pirms 8 gadiem
"Atstatums finansiālajā ziņā starp vadošajiem klubiem un pastarīšiem ir astoņkārtīgs..."
Vajag algu griestus ievērot! Tad arī būs konkurētspējīgākas komandas. Neticu, ka visi aizlaidīsies uz NHL automātiski, ja algas apgriezīs. Runa varētu būt par max 10 spēlētājiem visā līgā. KHL ir jābiedz dzīties pakaļ NHL, jo noķert (vai kaut tuvu pietuvoties) līmeni (gan sportisko, gan organizatorisko) ir pilnīgi neiespējami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 14:16, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Arī ar otro piegājienu neprati atšifrēt KHL. Gaidām trešo mēģinājumu.
KHL Kontinentālā hokeja līga - Krievijas čempionāts hokejā.
Kur Tu pamanīji "atklāto" ?
, 2017-05-26 14:23, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: KHL Kontinentālā hokeja līga - Krievijas čempionāts hokejā.
Kur Tu pamanīji "atklāto" ?
Es pat nepievērsu uzmanību kā tur rakstīts krieviski nolikumā. Oficiāli laikam saucas Krievijas čempionāts hokejā. Skaidrs ka tas ir atklātais čempionāts, jo savādāk ārvalstu klubi tajā nevarētu piedalīties.
Tev gandrīz izdevās pareizi atšifrēt abreviatūru. Bet abreviatūra ir bez tavas piebildes aiz daļsvītras. Abreviatūras atšifrējums ir Kontinentālā hokeja līga. Jo atšifrē ko nozīmē burti bez dziļāka skaidrojuma.
, 2017-05-26 14:25, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tagad fuņveidīgie varēs pārliecināties par patieso ģinamas misiju. Ja turpinās kulties pa apakšgalu un netiks izsviesti, tad pat funarinam būs jāatzīst, ka tas viss ir tikai un vienīgi liels zombēšanas mehānisms.
Vienmēr un visur ir komandas kuras visu laiku kuļas pa apakšgalu. DR misija ir laba līmeņa hokejs visus sezonui Latvijā, vietējiem rast iespēju spēlēt labā līgā, priecēt skatītājus utt.
, 2017-05-26 14:25, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: KHL Kontinentālā hokeja līga - Krievijas čempionāts hokejā.
Kur Tu pamanīji "atklāto" ?
Tiešām ceri, ka funarins atzīs to, ko visu laiku noliedzis?
No tā glumekļa nesagaidīt - visādi locīsies, tēlos muļķi utt, bet ne jau atzīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 14:47, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tiešām ceri, ka funarins atzīs to, ko visu laiku noliedzis?
No tā glumekļa nesagaidīt - visādi locīsies, tēlos muļķi utt, bet ne jau atzīs.
Cilvēks nevar atzīt to ko patiesi neatzīst. Ar to mēs atšķiramies, ka es necenšos uzspiest savas domas citam, bet man cenšas kaut ko uzspiest atzīt to ko es uzskatu par nepareizu.
Tu un citi var uzskatīt ka DR ir domāts kā maigā vara, kā okupantu veidojums, kā kjlubs bez perspektīvas vai tml. Katram ir tiesības uz savām domām. Es neuzspiežu nevienam domāt tāpat kā es. Man savi uzskati, citiem savi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 14:47, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tiešām ceri, ka funarins atzīs to, ko visu laiku noliedzis?
No tā glumekļa nesagaidīt - visādi locīsies, tēlos muļķi utt, bet ne jau atzīs.
Precīzi sevi noraksturoji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 14:51, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es pat nepievērsu uzmanību kā tur rakstīts krieviski nolikumā. Oficiāli laikam saucas Krievijas čempionāts hokejā. Skaidrs ka tas ir atklātais čempionāts, jo savādāk ārvalstu klubi tajā nevarētu piedalīties.
Tev gandrīz izdevās pareizi atšifrēt abreviatūru. Bet abreviatūra ir bez tavas piebildes aiz daļsvītras. Abreviatūras atšifrējums ir Kontinentālā hokeja līga. Jo atšifrē ko nozīmē burti bez dziļāka skaidrojuma.
Abriveatūra ar atšifrējumu ir tikai daļa no nosaukuma. Tev tika parādīts pilnais nosaukums. Tu komentāros to vari saukt kaut par Mārupes čempionātu, bet oficiālais nosaukums ir oficiālais nosaukums un tur tev pretargumentu nav.
, 2017-05-26 14:52, pirms 8 gadiem
tad jau pohodu drošvien no līgas izmetīs nākošsezon Yogru , Amur , Severstaļ
, 2017-05-26 14:52, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tiešām ceri, ka funarins atzīs to, ko visu laiku noliedzis?
No tā glumekļa nesagaidīt - visādi locīsies, tēlos muļķi utt, bet ne jau atzīs.
Neceru un zinu ka šis glumeklis nav gatavs izlasīt to, kas rakstīts. Bet lasa jau arī citi
, 2017-05-26 14:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Abriveatūra ar atšifrējumu ir tikai daļa no nosaukuma. Tev tika parādīts pilnais nosaukums. Tu komentāros to vari saukt kaut par Mārupes čempionātu, bet oficiālais nosaukums ir oficiālais nosaukums un tur tev pretargumentu nav.
Volks jau arī visu laiku piesauc kaut kādu LAČ(pieļauju, ka domāts Latvijas Atklātais Čempionāts), lai gan oficiālais nosaukums ir pavisam cits. Var jau saukt par KHL ar visu atšifrējumu, bet krievi paši uzskatāmi norāda, kas ir kas.
, 2017-05-26 14:55, pirms 8 gadiem
Vieni un tie paši strīdi pie katra DR raksta. Pašiem jau nav apnicis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 14:57, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Būs problēmas tiem kuri vēlas šo līgu saukt par krievu līgu. Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu. Krievu klubi samazinās, ārzemju klubu skaits pieaug-tas būtu lieliski. Interese tikai par KHL palielinātos un arī mazāk būtu jāceļo par netīkamo Krieviju. Piemēram 24 klubi-12 krievu, 12 ārzemju. 2 apļu turnīrā 46 spēles nedaudz par amz, bet 2 apļos tikai sanāk aptuveni tikai 3 tūres sezonā pa Krieviju (katrā vidēji 4 spēles). Spēļu skaits gan jau būs ap 60-tātad 4 - tūres sezonā pa Krieviju.
Kā tad! Par kādiem 50% nekrievu klubu iekš KHL Tu raksti?
Patīk Tev tas vai nepatīk, bet visi KHL nekrievu klubi barojas no Parašas siles, un kad šī nauda izbeigsies, tad izbeigsies arī šie klubi. Tas nu ir reāls fakts.
, 2017-05-26 14:57, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vieni un tie paši strīdi pie katra DR raksta. Pašiem jau nav apnicis?
Vismaz labi, ka Tu šo kolhoza klubu izmešanas rakstu iedalīji pie rakstiem par ģinamku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 14:59, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es tavu uzdevumu protu izpildīt. Aiz abrevatūras ir rakstīts-Krievijas atklātais čempionāts. Es izpildīju, tagad pamēģini ar otru piegājienu izpildīt manējo-atšifrē abreviatūru KHL.
Funs, atkārtošos, bet tomēr atkal uzdošu Tev šo jautājumu-ja nerātni puikas uz Tava malkas šķūnīša ir uzšņāpuši vārdu ''xyu'', tad kas ir šai šķūnītī? Malka, jeb tas ko puikas uzšņāpa uz tā durvīm?
, 2017-05-26 15:05, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: bezjēdzīgas pūles..cilvēkiem skolā nav iemācīts domāt....nju tad jau arī nekad nespēs to darīt..
piekrītu Funim pilnībā-sports ir sports,un nav ko to jaukt ar politiku!!
Tiešā tā, sports ir sports, tik nez kāpēc, paši Krievi savā čempionātā politiku jauc iekšā tā, ka tik turies.. Un ne tikai kolhozā vien. Arī PČ - šie nez kādēļ skraida riņķī apkārušies georga lentēm, vācijā svin savu ''uzvaras dienu'' utt. Bet redz, sports esot sports... KHL sakarā sports nav tikai sports..
, 2017-05-26 15:11, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs, atkārtošos, bet tomēr atkal uzdošu Tev šo jautājumu-ja nerātni puikas uz Tava malkas šķūnīša ir uzšņāpuši vārdu ''xyu'', tad kas ir šai šķūnītī? Malka, jeb tas ko puikas uzšņāpa uz tā durvīm?
Nerātnu puiku rupju uzrakstu uz šķūnīša tu salīdzini ar abreviatūru KHL.
, 2017-05-26 15:11, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tiešā tā, sports ir sports, tik nez kāpēc, paši Krievi savā čempionātā politiku jauc iekšā tā, ka tik turies.. Un ne tikai kolhozā vien. Arī PČ - šie nez kādēļ skraida riņķī apkārušies georga lentēm, vācijā svin savu ''uzvaras dienu'' utt. Bet redz, sports esot sports... KHL sakarā sports nav tikai sports..
Neņem viņu galvā, jo viņš vienmēr pie šīm tēmām ieslēdz muļķīti.
, 2017-05-26 15:12, pirms 8 gadiem
ravetajs rakstīja: RHL -Russian hockey legue? vai Kontinental hockey legue ? Jeb KHl ir redzama atskiriba,nesaprotu kur tev visi ruskijus jauc ieksaa?
Atver KHL.RU mājaslapu, un uzliec peles kursoru uz atvērtās cilnes. Izlasi kas tur rakstīts - Krievi skaidri un gaiši paskaidro, ka tas ir Krievijas čempionāts hokejā. Kas zīmīgi - Krievi paši saviem iedzīvotājiem to pozicionē kā Krievijas čempionātu hokejā, bet ieslēdzot angļu versiju - vārdi "Krievijas čempionāts'' pazūd! Smieklīgi. Tas šo to norāda, ne? Bet ne tu, ne Funis to neatzīs nekad.
, 2017-05-26 15:13, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nerātnu puiku rupju uzrakstu uz šķūnīša tu salīdzini ar abreviatūru KHL.
Atkal ieslēdzi muļķīti?
Nē, es to salīdzinu ar to, ka ne vienmēr vajag ticēt nosaukumam, jo zem nosaukuma var slēpties pavisam kas cits.
, 2017-05-26 15:14, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nerātnu puiku rupju uzrakstu uz šķūnīša tu salīdzini ar abreviatūru KHL.
A kādēļ nerātnu? Puikas varbūt ko citu bija nomaskējuši zem burtiem. Un tas pat nav svarīgi - jo šķūnītī joprojām ir malka, ne tā? Tāpat kā KHL ir Krievijas čempionāts hokejā (un ne tikai). To paši Krievi skaidri un acīmredzami arī ir norādījuši.
, 2017-05-26 15:15, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tiešā tā, sports ir sports, tik nez kāpēc, paši Krievi savā čempionātā politiku jauc iekšā tā, ka tik turies.. Un ne tikai kolhozā vien. Arī PČ - šie nez kādēļ skraida riņķī apkārušies georga lentēm, vācijā svin savu ''uzvaras dienu'' utt. Bet redz, sports esot sports... KHL sakarā sports nav tikai sports..
Smieklīgākais ir tas, ka "sports ir sports", lielākoties, brēc tie paši, kuri katrā sev izdevīgā brīdi to politiku iesaista sportā(lasi, kad runa ir par jeņķiem, Latvijas attiecībām ar parašu utt.).
Grozi kā gribi - sports ir bizness un sports ir politika.
, 2017-05-26 15:17, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkal ieslēdzi muļķīti?
Nē, es to salīdzinu ar to, ka ne vienmēr vajag ticēt nosaukumam, jo zem nosaukuma var slēpties pavisam kas cits.
Tev pilnīga taisnība. Krievijas čempionāts hokejā patiesībā ir atklātais Krievijas čempionāts hokejā. Kurā vietā es ieslēdzu muļķīti? Man nepieleca. Uzprasīju atšifrēt abreviatūru.
, 2017-05-26 15:18, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Smieklīgākais ir tas, ka "sports ir sports", lielākoties, brēc tie paši, kuri katrā sev izdevīgā brīdi to politiku iesaista sportā(lasi, kad runa ir par jeņķiem, Latvijas attiecībām ar parašu utt.).
Grozi kā gribi - sports ir bizness un sports ir politika.
"ja neesi par krieviem, tad atbalsti amerikosus" ir viens no nepolitiskākajiem lozungiem sc vēsturē
, 2017-05-26 15:19, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: "ja neesi par krieviem, tad atbalsti amerikosus" ir viens no nepolitiskākajiem lozungiem sc vēsturē
pendosus - tas jau tagad vatēm ir modē
, 2017-05-26 15:21, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Smieklīgākais ir tas, ka "sports ir sports", lielākoties, brēc tie paši, kuri katrā sev izdevīgā brīdi to politiku iesaista sportā(lasi, kad runa ir par jeņķiem, Latvijas attiecībām ar parašu utt.).
Grozi kā gribi - sports ir bizness un sports ir politika.
Sports ir sports - to beiži saka visdažādākie cilvēki kuri saistīti ar sportu-treneri , spēlētāji, darbinieki, žurnālisti no dažādām valstīm dažādos kontinentos. Man teiciens sports ir sports asociējas pirmkārt ar to ka sportā var viss kaut kas notikt pat brīnumi (Leicester gadījums), tas nav teātris. Politika kaut kādā mērā ir visur iekšā - mākslā, sportā, ikdienas dzīvē, bet politika arī ir pakļauta ... naudas varai. Mūsdienu sabiedrība ir ļoti izteikti komercializējusies. Nauda nosaka ļoti daudz, politika iet naudas pavadā.
, 2017-05-26 15:23, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pilnīga taisnība. Krievijas čempionāts hokejā patiesībā ir atklātais Krievijas čempionāts hokejā. Kurā vietā es ieslēdzu muļķīti? Man nepieleca. Uzprasīju atšifrēt abreviatūru.

Bez komentāriem!
, 2017-05-26 15:27, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Āmuram vienmēr pilnas tribīnes, nav iemesla.
algas viņiem kavējas
, 2017-05-26 15:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Sports ir sports - to beiži saka visdažādākie cilvēki kuri saistīti ar sportu-treneri , spēlētāji, darbinieki, žurnālisti no dažādām valstīm dažādos kontinentos. Man teiciens sports ir sports asociējas pirmkārt ar to ka sportā var viss kaut kas notikt pat brīnumi (Leicester gadījums), tas nav teātris. Politika kaut kādā mērā ir visur iekšā - mākslā, sportā, ikdienas dzīvē, bet politika arī ir pakļauta ... naudas varai. Mūsdienu sabiedrība ir ļoti izteikti komercializējusies. Nauda nosaka ļoti daudz, politika iet naudas pavadā.
Reslings ir sports, jeb tomēr teātris?
Tīrs jēdziens ''sports'' bez jebkādām saistībām ar visām iepriekš nosauktām negācijām, beidzās ar to mirkli, kad cilvēki sāka sacensties sportā savā starpā, un, jo īpaši, kad ar sportu sāka pelnīt naudu. Pat amatieru līmenī sports nav tīrs līdz ar brīdi, kad tu sāc to izmantot kā sacensību ar kaut ko.
, 2017-05-26 15:29, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Āmuram vienmēr pilnas tribīnes, nav iemesla.
vispār ja labi padomā , tad tiešām nebūtu gudri izslēgt Amur no līgas , jo tālajos austrumos tik 3 komandas ir + ar Bartuļa komandu derbiji ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 15:37, pirms 8 gadiem
Žīdi un krievi paši iznīcina Krievijas hokeju. Man kā bijušajam KHL līgas fanam tas gaužām nepatīk.
, 2017-05-26 15:57, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Reslings ir sports, jeb tomēr teātris?
Tīrs jēdziens ''sports'' bez jebkādām saistībām ar visām iepriekš nosauktām negācijām, beidzās ar to mirkli, kad cilvēki sāka sacensties sportā savā starpā, un, jo īpaši, kad ar sportu sāka pelnīt naudu. Pat amatieru līmenī sports nav tīrs līdz ar brīdi, kad tu sāc to izmantot kā sacensību ar kaut ko.
Katram sava izpratne kas piemēram ir reslings. Man reslings nav sports, tā ir māksla kura mani nesaista. Sports , māksla , politika-visi tie jēdzieni nav konkrēti no ...līdz. Nav precīza robeža. Citam reslings ir sports, citam māksla. Es arī sporta spēles uztveru mākslas elementus, spēju priecāties par hokeju, futbolu kā mākslu.
Kērlings ir sporta veids,kurš daudziem nepatīk. Man ļoti patīk kērlings, mazliet laikietilpīgs, gribētos raitāku darbību, bet ne par velti to sauc par šahu uz ledus. Būs kas uzreiz iebildīs ka kērlings nav sports. Daudzi domā tā-man nepatīk tādēļ tas nav sports. Mna nepatīk pat riebjas sumo, bet tik un tā saku sumo ir ļoti cienījams sporta veids. Man viņš ir pretīgs ,bet savā reģionā, valstī populārs. Ja man nepatīk , tas nenozīmē ka tas ir nepareizi vai slikti. Mēs neprotam cienīt citu viedokli.
, 2017-05-26 16:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Katram sava izpratne kas piemēram ir reslings. Man reslings nav sports, tā ir māksla kura mani nesaista. Sports , māksla , politika-visi tie jēdzieni nav konkrēti no ...līdz. Nav precīza robeža. Citam reslings ir sports, citam māksla. Es arī sporta spēles uztveru mākslas elementus, spēju priecāties par hokeju, futbolu kā mākslu.
Kērlings ir sporta veids,kurš daudziem nepatīk. Man ļoti patīk kērlings, mazliet laikietilpīgs, gribētos raitāku darbību, bet ne par velti to sauc par šahu uz ledus. Būs kas uzreiz iebildīs ka kērlings nav sports. Daudzi domā tā-man nepatīk tādēļ tas nav sports. Mna nepatīk pat riebjas sumo, bet tik un tā saku sumo ir ļoti cienījams sporta veids. Man viņš ir pretīgs ,bet savā reģionā, valstī populārs. Ja man nepatīk , tas nenozīmē ka tas ir nepareizi vai slikti. Mēs neprotam cienīt citu viedokli.
Tu vispār filtrē ko pats savos komentāros raksti, jebšu vienkārši laid brīvā stailingā?
, 2017-05-26 16:09, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu vispār filtrē ko pats savos komentāros raksti, jebšu vienkārši laid brīvā stailingā?
Ko es uzrakstīju nepareizi?
, 2017-05-26 16:13, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Amurs ir tā pati Ķīna, tagd visa pasaule seko varenās Ķīnas panākumiem. Āmuru izslēgs priekšpēdējo, pirms KuļLun
pats tak tikko minēji , ka Amur itkā nevajdzētu slēgt ārā , jo skatītāji nāk uz spēlēm
, 2017-05-26 16:30, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ko es uzrakstīju nepareizi?

Viss skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 17:23, pirms 8 gadiem
Ja nespēj argumentēti atbildēt , tad bez komentāriem , viss skaidrs, ieslēdz muļķīti utt. Skumīgi ka loģiski kontrargumeti trūkst.
, 2017-05-26 17:35, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nespēj argumentēti atbildēt , tad bez komentāriem , viss skaidrs, ieslēdz muļķīti utt. Skumīgi ka loģiski kontrargumeti trūkst.
Un kurā brīdī tu argumentē savu viedokli? Patika un personīgie uzskati īsti nav pielīdzināms argumentam. Tu mal visu laiku vienu un to pašu, bez reāla pamatojuma, bet kad kāds norāda uz kļūdām, to ieslēdz atpakaļgaitu un sāc papildināt savus komentārus - pagriežot visu tā, it kā tu to jau sen būtu zinājis, sapratis, bet pārējie vienkārši ir muļķi, jo nesaprot tavu ''nepārprotamo'' loģiku.
Tu visu laiku mal, ka KHL nav Krievijas čempionāts hokejā, jo redz, KHL tulkojams kā ''Kontinentālā hokeja līga'' bet kad tev norāda, ka pat Krievi to sauc par Krievijas čempionātu - tu vienkārši turpini malt par to, kas slēpjas aiz burtiem KHL, nevis par to, ko Krievi paši ir norādījuši.
Tas ir pat ignorējot to visu pārējo aisberga daļu kas slēpjas aiz KHL/Krievijas čempionāta..
, 2017-05-26 17:36, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nespēj argumentēti atbildēt , tad bez komentāriem , viss skaidrs, ieslēdz muļķīti utt. Skumīgi ka loģiski kontrargumeti trūkst.
Pārlasi savus komentārus, un tad sapratīsi, kāpēc es vairāk neko necenties tev atbildēt.
, 2017-05-26 18:21, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nespēj argumentēti atbildēt , tad bez komentāriem , viss skaidrs, ieslēdz muļķīti utt. Skumīgi ka loģiski kontrargumeti trūkst.
Pats bez seguma visu laiku raksti tukšus palagus un no citiem prasi argumentus. Tavi spēcīgākie argumenti- katram sava izpratne un "es tā domāju".
, 2017-05-26 19:03, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Būs problēmas tiem kuri vēlas šo līgu saukt par krievu līgu. Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu. Krievu klubi samazinās, ārzemju klubu skaits pieaug-tas būtu lieliski. Interese tikai par KHL palielinātos un arī mazāk būtu jāceļo par netīkamo Krieviju. Piemēram 24 klubi-12 krievu, 12 ārzemju. 2 apļu turnīrā 46 spēles nedaudz par amz, bet 2 apļos tikai sanāk aptuveni tikai 3 tūres sezonā pa Krieviju (katrā vidēji 4 spēles). Spēļu skaits gan jau būs ap 60-tātad 4 - tūres sezonā pa Krieviju.
Ja līga joprojām būs pakļauta KF sporta ministrijai, kā tad to sauksim?
, 2017-05-26 19:11, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Pats bez seguma visu laiku raksti tukšus palagus un no citiem prasi argumentus. Tavi spēcīgākie argumenti- katram sava izpratne un "es tā domāju".
Es izsaku savas personīgās domas,kuras nevienam neuzspiežu. Man citi grib uzspiest savas domas, tādēļ prasu argumentus. Viņi to uzskata par absolūto patiesību, tādēļ prasu argumentus.
, 2017-05-26 19:12, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Un kurā brīdī tu argumentē savu viedokli? Patika un personīgie uzskati īsti nav pielīdzināms argumentam. Tu mal visu laiku vienu un to pašu, bez reāla pamatojuma, bet kad kāds norāda uz kļūdām, to ieslēdz atpakaļgaitu un sāc papildināt savus komentārus - pagriežot visu tā, it kā tu to jau sen būtu zinājis, sapratis, bet pārējie vienkārši ir muļķi, jo nesaprot tavu ''nepārprotamo'' loģiku.
Tu visu laiku mal, ka KHL nav Krievijas čempionāts hokejā, jo redz, KHL tulkojams kā ''Kontinentālā hokeja līga'' bet kad tev norāda, ka pat Krievi to sauc par Krievijas čempionātu - tu vienkārši turpini malt par to, kas slēpjas aiz burtiem KHL, nevis par to, ko Krievi paši ir norādījuši.
Tas ir pat ignorējot to visu pārējo aisberga daļu kas slēpjas aiz KHL/Krievijas čempionāta..
Tev ir pilnīga taisnība.
, 2017-05-26 19:12, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pārlasi savus komentārus, un tad sapratīsi, kāpēc es vairāk neko necenties tev atbildēt.
Pārlasīju un secināju, ka esmu sarakstījis totālas muļķības. Ceru ka tagad pareizi atbildēju.
, 2017-05-26 19:15, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pārlasīju un secināju, ka esmu sarakstījis totālas muļķības. Ceru ka tagad pareizi atbildēju.
Un jau atkal - uztaisi sevi par svētu viedo, kamēr visi citi - muļķi. Nu nav vērts..
, 2017-05-26 19:15, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja līga joprojām būs pakļauta KF sporta ministrijai, kā tad to sauksim?
KHLKFSMPL-Kontinentālā hokeja līga Krievijas federācijas sporta ministrijas putina līga.
, 2017-05-26 19:21, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: KHLKFSMPL-Kontinentālā hokeja līga Krievijas federācijas sporta ministrijas putina līga.
Āksties kā gribi, bet fakts nemainās- krievu līgai ir komanda Rīgā.
, 2017-05-26 19:27, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pārlasi savus komentārus, un tad sapratīsi, kāpēc es vairāk neko necenties tev atbildēt.
Nu nav jau tik traki. Ja salīdzina Fuņa tekstus ar to ko raksta Huļibans ar visādiem Rietumvilcieniem tad skaidrs ka zemāk noteikti ir kur krist.
, 2017-05-26 19:38, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Āksties kā gribi, bet fakts nemainās- krievu līgai ir komanda Rīgā.
Protams ka Krievijas līgā ir komanda no Latvijas (Rīgas).
, 2017-05-26 19:39, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Un jau atkal - uztaisi sevi par svētu viedo, kamēr visi citi - muļķi. Nu nav vērts..
Es piekrītu - atkal slikti. Tad tu vēlies lai es tev un Namejam piekrītu vai nepiekrītu. Rakstu ka tev pilnīga taisnība - slikti, oponēju - atkal slikti. Tad ko tu īsti gribi.
, 2017-05-26 19:59, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es piekrītu - atkal slikti. Tad tu vēlies lai es tev un Namejam piekrītu vai nepiekrītu. Rakstu ka tev pilnīga taisnība - slikti, oponēju - atkal slikti. Tad ko tu īsti gribi.
Lielākā daļa no šeit esošajiem insektiem grib, lai Latvijā pērtiķbols rullētu Hokeja vietā!!!
Tā tendence bija pamanāma vēl no E-Sporta laikiem Dinamo atjaunošana ir tikai piesegums viņu trulajām idejām, patiesībā tā ir pērtiķbola lobēšana un skaudība par LV Hokeja auditorijas dominanci publiskajā informatīvajā telpā
, 2017-05-26 20:19, pirms 8 gadiem
Paši krievi raksta, ka līdz 2022.gadam KHL pārsauks un turpmāk sauksies Kitajskaja hokejnaja liga!
, 2017-05-26 20:20, pirms 8 gadiem
Jāsaka,ka nu jau ir pagājis pietiekoši ilgs laiks lai saprast,ka Rus ideja ar " ārzemju klubu piesaisti ir izgāzusies " . Tos visus vajadzētu izmest no KHL.
Kā arī saīsināt nabadzīgo komandu skaitu elitē. RSL tomēr skan daudz labāk.
Krievijā nevienam profesionālajam sportam nav nākotnes komerciālā nozīmē,jo visu kontrolē kremlis. Un bez to atļaujas pat cilvēki ar idejām un prasmēm neko nevar ieviest. Bet kremļa žurku vienīgā prasme ir naftas naudas draudzīga skomuņizģivaņije.
, 2017-05-26 20:51, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu nav jau tik traki. Ja salīdzina Fuņa tekstus ar to ko raksta Huļibans ar visādiem Rietumvilcieniem tad skaidrs ka zemāk noteikti ir kur krist.
Huļibanu es pilnībā un absolūti ignorēju. Brīnos ka ar viņu vel kāds cenšas kontaktēties, jo personiski uzskatu, ka viņam vislabāk kontakts veidotos ar psihiatru.
, 2017-05-26 21:04, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Lielākā daļa no šeit esošajiem insektiem grib, lai Latvijā pērtiķbols rullētu Hokeja vietā!!!
Tā tendence bija pamanāma vēl no E-Sporta laikiem Dinamo atjaunošana ir tikai piesegums viņu trulajām idejām, patiesībā tā ir pērtiķbola lobēšana un skaudība par LV Hokeja auditorijas dominanci publiskajā informatīvajā telpā
Jā, bīskaps ar bansu ir slēptie bimbja fani un viņus ļoti satrauc hokeja popularitāte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 21:15, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, bīskaps ar bansu ir slēptie bimbja fani un viņus ļoti satrauc hokeja popularitāte
Ak nē, Tu mani atkodi...
, 2017-05-26 21:17, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Visticamāk, ka šķūnītī kāds ir "nolicis kluci".
Bet prieks, ka neesi pametis novārtā diskusijas par Krievijas hokeja līgu!
Kāda tur diskusija, ja viss tas ir apbružāts miljons reižu.
, 2017-05-26 21:22, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Ak nē, Tu mani atkodi...
Es jau naiva, neko nenojautu, bet burts gan Šerloks īsts, uzreiz Tev cauri redz
, 2017-05-26 21:22, pirms 8 gadiem
samērā labs gājiens no KHL vadības puses, tādējādi uzlabojot līgas kvalitāti. Dinamo varēs sākt dalību Baltkrievijas līgā, kas būtu viņas līmenim atbilstošāka.
, 2017-05-26 21:32, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, bīskaps ar bansu ir slēptie bimbja fani un viņus ļoti satrauc hokeja popularitāte
Nav tā! Tie ir slēptie amerikosu aģenti. Trampa troļļi.
/šeit nav politikas/
, 2017-05-26 21:41, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es jau naiva, neko nenojautu, bet burts gan Šerloks īsts, uzreiz Tev cauri redz
Paranojiķim burtam, kā kaut kur nesakrīt domas ar kādu, tā tūlīt sāk visur rēgoties lielie melnie basketbolisti, islamisti, amerikosi utt.. "Ahā! jūs pret RD un krieviem. Skaidrs! tātad esat par bimbambolu, par ASV un islama ieviešanu LV!"
, 2017-05-26 22:06, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Paranojiķim burtam, kā kaut kur nesakrīt domas ar kādu, tā tūlīt sāk visur rēgoties lielie melnie basketbolisti, islamisti, amerikosi utt.. "Ahā! jūs pret RD un krieviem. Skaidrs! tātad esat par bimbambolu, par ASV un islama ieviešanu LV!"
Jap, dedukcijas spējas ir augstākā līmeņa- ja nav melns, tad ir balts un, ja nav balts, tad nekas cits, kā melns, nemaz nevar būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 23:04, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: off topic, ko darīsi pašvaldību vēlēšanās, balsosi par Sesku?
Es balsošu par Liepājas partiju, bet Seskam ielikšu mīnusiņu. Laiks viņam paiet malā, jo viņš jau smagi stagnē, un stipri grauj LP prestižu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 23:13, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Vot, vot! Es arī domāju, ka aizsēdējies par ilgu. Nu jau pietiek vilkt nāsī!
Nav man pārliecības, ka jebkurš,kurš nonāktu mēra amatā nevilktu nāsī, bet šoreiz ir stāsts, ka Liepājai vajag jaunas idejas, jo vecās jau pa lielam ir realizētas. Kaut kam saistošam jānāk.
P.S. Tieši šovakar LTV1 bija Liepājas pašvaldības vēlēšanu mēru kandidātu debates. Labais! Ko tik nevarēja dzirdēt. Žēl,ka Tu nevarēji redzēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 23:25, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Normāli. Savulaik Spamā pat biju uzsācis alkonautu uzskaiti
Dzirdēju, ka Argonautam ir pamatīgas problēmas ar alko. Tā ir taisnība?
, 2017-05-26 23:25, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Kāpēc tad ne? Kā reizi skatījos Tiesa gan, visu raidījumu neredzēju.
Jautri,ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 23:28, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nezinu, jo tas nav spameris.
Argonauts ir NHL specs, kas ir daudz svarīgāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-26 23:32, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: OK, bet es nevaru iedot izziņu par viņa atkarību no alko. Prrotams, aizdomīgi tas ir, ka pa naktīm sēž un čolē NHL, bet tur varētu būt iejaukti arī citi stimulatori.
Domā, ka šis alko lieto kopā ar enerģijas dzērieniem?
, 2017-05-27 04:44, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es balsošu par Liepājas partiju, bet Seskam ielikšu mīnusiņu. Laiks viņam paiet malā, jo viņš jau smagi stagnē, un stipri grauj LP prestižu.
Tev pajāt ka LP ar Saskaņu sadarbojusies?