Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Aņisins un Znaroks velta skarbus vārdus Omskai

Andris Liepa
Andris Liepa

Aņisins un Znaroks velta skarbus vārdus Omskai
Leo Komarovs un Mihails Aņisins
Foto: Aleksandrs Safonovs, championat.com

Vakar KHL fināla izšķirošajā 7. spēlē Oļega Znaroka vadītais Maskavas „Dynamo” ar 1:0 pārspēja Omskas „Avangard”, iegūstot savā īpašumā Gagarina kausu. Pēc mača skarbus vārdus Omskai veltījis uzvarētāju uzbrucējs Mihails Aņisins.

Jāmin, ka 7. spēle norisinājās Omskā, un pēc zaudētās spēles komandas līdzjutēji izsvilpa uzvarētājus un meta dažādus priekšmetus. Pēc mača augumā mazais uzbrucējs Mihails Aņisins sacījis: „Omska? Tie ir beigti lauki, kas mūs izsvilpa un meta monētas. Viņi vēlreiz ir jāsit [krieviski tas skanēja tā Омск – это деревня, конченная, которая нас освистывала, кидала монеты. Еще раз им быть битыми.]. Ja negribat tikt sasistiem, sitiet pirmie. Tāda ir mūsu Čehovas devīze. Viņi tika sasisti, bet mēs esam čempioni!” Aņisins sezonu sāka Čehovas „Vityaz” un pateicās arī šai komandai: „Milzīgs paldies „Vityaz”, kas šajā sērijā arī bija par mums.”

Daudz diplomātiskāks šajā sakarā ir KHL prezidents Aleksandrs Medvedevs: „Omskieši fantastiski juta līdzi, taču pārdzīvot zaudējumu mājās ir ļoti grūti. Tāpēc piedosim viņiem dažas robežas pārkāpšanas. Tas notika vilšanās dēļ, nevis apzināti.”

Oļegs Znaroks: „Tiem, kas juta līdzi mums, paldies. Tiem, kas bija pret mums, arī paldies, jo tas mūs uzvilka. Domāju, uzvarējām pelnīti, puiši ir malači. Omskas līdzjutēji? Uzskatu, ka viņiem nebija tiesību tā rīkoties. Tas neparāda viņus no labākās puses. Taču svētku noskaņa tāpēc nesabojājās. Es vēlreiz sapratu, ka… nu jūs sapratāt. Plāni? Pagaidām nezinu. Gribētos ātrāk tikt mājās, atpūsties.”

Izmantotie resursi:
Футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...

  +9 [+] [-]

, 2012-04-26 10:33, pirms 13 gadiem
Tie līdzjutēji jocīgi, sauc savu mīļo "sudja pida*as" par tīrāko pārkāpumu celis celī, par ko reāli vajag dot lielāku sodu par 2 min.

 +18 [+] [-]

, 2012-04-26 10:37, pirms 13 gadiem
Komarova intervija pilnīgā pālī
Празднование. От финальной сирены до Москвы
...
!
no 4.23 sek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: chilli

 +31 [+] [-]

, 2012-04-26 10:40, pirms 13 gadiem
Pilnigi piekritu, bij kauns skatities, kaaa Dinamo uz ledus priecajas un pari lido pudeles un citi mesli... Pashi vainigi, ja serija ir vadiba 3-1 un nespej vinnet!

 +11 [+] [-]

, 2012-04-26 10:46, pirms 13 gadiem
Aņisins esot apsolījis peldēties Gagarina kausā salietajā šampanietī (vietas viņam tur kā baseinā). Acīmredzot, pēc tam ir ticis arī ārā, ja reiz devis tik simpātisku interviju. Malacis! Čehova - MVD - Dinamo biedrība (arī mūsu sētas Dinamo lielajam Dinamo ir devusi ieguldījumu - deleģējusi Filipu Novāku) - visi čempioni!!!

Starp citu, kāds ir redzējis Maskavas Dinamo uzvarētāju kreklus? Tur ap Gagarina kausu ir Maskavas Dinamo dalībnieku karogi. Arī Latvijas! Sīkums, bet patīkami

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 10:52, pirms 13 gadiem
pelnīti...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-04-26 11:02, pirms 13 gadiem
chilli rakstīja: Ka tik mazajam Aņisinam šos izteicienus nenākas nožēlot nākamajā sezonā ... ja vien protams atkal nespēlēs Vityaz un aiz muguras nebūs kādi 5tafgaji ...
Un ko tad viņš nepareizi pateica? Pilnīgi piekrītu Aņisinam... Ja pārdzīvojat, jāiet ārā , lai sitās savā starpā, ne jau hokejistiem prieki jābojā.

     [+] [-]

, 2012-04-26 11:03, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Arī Dinamo ģērbtuvēs (gan Maskavā, gan Omskā) līdzās Krievijas, Somijas, Slovākijas un Čehijas karogiem pakārts Latvijas karogs.
Tieši tā. Tur augstāk ieliktajā video arī var redzēt. Haris malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 11:05, pirms 13 gadiem
Autoram tulkojums šai Aņisina frāzei vajadzētu būt "Omska, tie ir galīgie lauki, kas mūs izsvilpa un meta pudeles. Viņi vēlreiz tiks sisti/sakauti. Ja negribat tikt sakauti, sitiet pirmie. Tāda ir Čehovas devīze". Kaut kā "beigtie lauki" skan dīvaini un pat žargonā skan diezgan bezjēdzīgi un "mūsu" pie Čehovas devīzes, rada maldīgu priekštatu, ka Aņisins it kā atbalsta Čehovas metodes, kaut gan izteicās neitrāli un hvz vai viņš tās atbalsta sirdī vai nē.

  +8 [+] [-]

, 2012-04-26 11:06, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: es gan neatceros ka pēc spēles lidzjuteji 2006 gadā mestu uz laukuma pudeles, monētas..


Rīgā to visu fani adresēja mača tiesnešiem, bet vakar tas viss atklāti tika veltīts spēlētajiem un visam Maskavas Dynamo kolektīvam.. tas bija cūciski!!
Ivaram viens pīpis, viņam galvenais, kā īstam latvietim, kaut ko riebīgu pateikt par saviem tautiešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-04-26 11:08, pirms 13 gadiem
Runājot par šīm intervijām, Medvedevs kā parasti uzvedas ne tā kā to vajadzētu līgas galvenajam vecim, grūti iedomāties ka Betmens vai Sterns pēc pagājušā gada fināliem teiktu, ka bija par Bruins vai Mavericks vai vilktu uzvarētāju cepuri galvā kā to izdarīja Medvedevs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fire
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 11:19, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dažs labs šeit komentārus rakstošais vai nu nebija vel tad dzimis, vai arī aizmirsis, kas notika 2006. gada PČ Rīgā. Spēlē starp LV : CAN.
Vakar Omskā notikušais bija tikai pupu mizas ar toreiz notiekošo arēnā ''Rīga''.
Opap pričom te Rīga???
Ir konkrēts notiks Omskā, nevis citā pilsētā.

Es pats toreiz biju sašutis par tiesāšanu, kas tiešām bija absurda un zem jebkuras kritikas. Daudzi tās reizes idiotismi, kā ripas izmešana pāri bortam pretinieka laukuma pusē, mūsdienās vairs nepastāv, bet Latvija par to saņēma vairākus noraidijumus. Protams mest kaut ko laukumā ir absolūti nepieņemami, bet varbūt tās reizes skatītāju reakcija bija viens no pilieniem kas mainija noteikumu traktēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 11:26, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dažs labs šeit komentārus rakstošais vai nu nebija vel tad dzimis, vai arī aizmirsis, kas notika 2006. gada PČ Rīgā. Spēlē starp LV : CAN.
Vakar Omskā notikušais bija tikai pupu mizas ar toreiz notiekošo arēnā ''Rīga''.
Salidzinaji.... 2006. gada ar mesliem tika nometati tiesnesi, kuri tiesaja pec daislidosanas nevis hokeja noteikumiem ( toreiz ka atceramies Fazelam bija ienakusi galva ideja, ka hokeju jatiesa ta lai izskaustu speka speli un jebkada veida tuvcinu) nevis Kanadiesi.
Kanadiesiem netika veltitis neviens parmetums.
Turpreti Omskas fani vakar ar mesliem nometaja Dinamo speletajus, jo sie redz maitas tadi atlavas Omskai no rokam izraut jau tikpatka izcinitu Gagarina kausu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 11:36, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nu Omskas līdzjutēji apstiprina Radas teikto: ''Kolhoz!''
Pirmkārt tu jauc pilnīgi dažādas lietas – Radulovam pretenzijas bija par halli... Otrkārt, tad jau puseiropa ir kolhozs... Atceries kaut vai Turcijā, kā mūsu futbolists tika nomētāts ar visādiem mēsliem, pēc Laizāna gūtajiem vārtiem. Tāpat šosezon, cik futenē nav bijuši gadījumi, kad spēlētāji tiek nomētāti ar ar sniega pikām un visādiem mēsliem....
Salīdzinot ar Eiropas futbola urlām, AVA līdzjutēji tādi paklausīgi jēriņi vien ir....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 11:43, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Sākās!
Nu sagooglē un parādi! Nekas nav pretī!
Apskaties kādi Vankuverā bija nemieri pēc pagājušā gada finālspēles pret Bruins.

  +7 [+] [-]

, 2012-04-26 11:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pavēro par ko RD līdzjutēji svilpj arēnā ''Rīga'', tad vispār liekas ka mūsu hokeja līdzjutejiem par hokeja noteikumiem ir maza nojausma.
ehh, Ivaronkul atkalt tev tā Rīga uz mēles vietā un nevietā Tā pati kura tev pilnīgi vienaldzīga un po u.t.t.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 11:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dažs labs šeit komentārus rakstošais vai nu nebija vel tad dzimis, vai arī aizmirsis, kas notika 2006. gada PČ Rīgā. Spēlē starp LV : CAN.
Vakar Omskā notikušais bija tikai pupu mizas ar toreiz notiekošo arēnā ''Rīga''.
Arī pilnīgi atšķirīgas lietas... MDynamo uzvarēja godīgā cīņā 7 spēļu sērijā, neviens neliedza AVA pie rezultāta 3:1 paņemt 4. uzvaru.

Savukārt 2006. gada PČ Rīgā – tā nebija tiesāšana, bet kaut kāds cirks, tiesnesis ar neatbilstošuy kvalifikāciju un absolūti neizpratni par spēles noteikumiem. Saprotama bija līdzjutēju reakcija, jo:
1. Gadu vai pāris atpakaļ jau PČ izlasi izčakarēja Šindels, neieskaitot 2 acīmredzamus golus pret USA
2. Līdzjutēji bija ilgu laiku gaidījuši šo notikumi, kuru vienā mirklī izčakarēja vien strīpains klauns... Un varbūt pat labāk, ka tā notika, jo Kira šajā ziņā ir mīkstais un pakaļā līdējs IIHF...
Vislabāk man patika tie noraidījumi Lūkera izpildījumā, kad abu komandu spēlētāji nesaparata, kuram ir jāiet uz soliņa un par ko....

  -3 [+] [-]

, 2012-04-26 11:45, pirms 13 gadiem
žirga rakstīja: anisins cirvis droska pec tam atvainosies visime ko patecis
Znaroks nekad neraud un Aņisins nekad neatvainojas. Tie ir mužiki no rūdīta tērauda, tādi, par kādiem bērnībā sapņoja kļūt Čaks Noriss.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 12:00, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dažs labs šeit komentārus rakstošais vai nu nebija vel tad dzimis, vai arī aizmirsis, kas notika 2006. gada PČ Rīgā. Spēlē starp LV : CAN.
Vakar Omskā notikušais bija tikai pupu mizas ar toreiz notiekošo arēnā ''Rīga''.
Diez ko tad tik briesmīgu tai Rīgā toreiz izdarija? Tupeli uzlidināja? Bet ne jau pēc spēles! Un tupele bija domāta tiesnesim! Protams tas arī godu mūsu publikai (ne visiem, bet savai daļai) nedara, kaut gan (gan jau arī, ka pats saproti), ka arī nevar visus fanus tagad vilkt pēc vienas mērauklas, jo katrā pūlī var būt pa urodam vai provokātoram, bet vakar Omskā lidoja hvz kas uz laukuma un pie tam "optom" un brīnums, ka kāds no MD spēlētājiem kādu savainojumu neguva. Zaudēt ir jāmāk!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 12:00, pirms 13 gadiem
Tad jau sanāk ka Canucs fani arī ir urlas, ka izdemolē puspilsētu. Visur ir pa darvas pilienam medus mucā. Bet Avangard faniem žulti labāk vajadzēja izgāzt uz savējiem, ka nevarēja paņemt sēriju kad bija 1:3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 12:03, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Arī Dinamo ģērbtuvēs (gan Maskavā, gan Omskā) līdzās Krievijas, Somijas, Slovākijas un Čehijas karogiem pakārts Latvijas karogs.
Arī ģērbtuvēs viņiejm ir visu to valstu karogi pie sienas kuru spēlētāji vai treneri pārstāv MD (bija arī LV karogs)! To labi varēja redzēt pēcspēles "pārtijā" kad visi dzēra šampi no kausa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-26 12:09, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Diez ko tad tik briesmīgu tai Rīgā toreiz izdarija? Tupeli uzlidināja? Bet ne jau pēc spēles! Un tupele bija domāta tiesnesim! Protams tas arī godu mūsu publikai (ne visiem, bet savai daļai) nedara, kaut gan (gan jau arī, ka pats saproti), ka arī nevar visus fanus tagad vilkt pēc vienas mērauklas, jo katrā pūlī var būt pa urodam vai provokātoram, bet vakar Omskā lidoja hvz kas uz laukuma un pie tam "optom" un brīnums, ka kāds no MD spēlētājiem kādu savainojumu neguva. Zaudēt ir jāmāk!
Nu vispār tika mestas daudz monētas, kas ir pilnīgs idiotisms ņemot vērā sekas, ko tāds priekšmets var izraisīt. Sīkie kas vāca monētas no ledus katrs pa vairākiem latiem saskrubināja.

  -4 [+] [-]

, 2012-04-26 12:10, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nu ja,ka bija.
Kāpēc visi uzreiz metās virsū NHL? Otro sindroms?
Ko lūdzu? Nesapratu šī komentāra slēpto jēgu.

     [+] [-]

, 2012-04-26 12:13, pirms 13 gadiem
Dēļ dažiem "indivīdiem" uzreiz pateikt, ka visi līdzjūtēji ir, kā teica Znaroks: "...nu jūs sapratāt" gan nav pareizi.
Protams, ka dažiem not 10 tūkstošiem, kas zāli piepildīja visas sezonas garumā uzdeva nervi. Katrā ciemā ir [Sc cenzēts] (cilvēki, kas nedaudz atšķiras no pārējiem), arī pie mums. Cik reizes par to esmu pārliecinājies. Skatītāji gatavi nolinčot tiesnesi, bet apskatoties pēc spēles video, tiesnešiem taisnība.
Ar to ir vienkārši jārēķinās, ka tā būs.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 12:14, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu vispār tika mestas daudz monētas, kas ir pilnīgs idiotisms ņemot vērā sekas, ko tāds priekšmets var izraisīt. Sīkie kas vāca monētas no ledus katrs pa vairākiem latiem saskrubināja.
Kaut kāds Čēpē ir noticis visur, nav balto un melno. Rīgā ar nebija nekas tāds ar ko lepoties, bet tur bija sava situācija kam maz sakara ar šeit aprunāto. Ivaram tak vajag remdēt savu sāpu un izgāzt žulti, lai cilvēks ņemas

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 12:18, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu vispār tika mestas daudz monētas, kas ir pilnīgs idiotisms ņemot vērā sekas, ko tāds priekšmets var izraisīt. Sīkie kas vāca monētas no ledus katrs pa vairākiem latiem saskrubināja.
Tikai tās monētas tika mestas ne jau pretinieku spēlētājiem, bet soģiem (kas protams tāpat godu mūsu faniem tad nedarija)! Kamēr vakardienas gadijumā visi tie sūdi tika mesti tieši uz MD spēlētājiem un jau pēc spēles! Sajūti atšķirību!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 12:28, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tikai tās monētas tika mestas ne jau pretinieku spēlētājiem, bet soģiem (kas protams tāpat godu mūsu faniem tad nedarija)! Kamēr vakardienas gadijumā visi tie sūdi tika mesti tieši uz MD spēlētājiem un jau pēc spēles! Sajūti atšķirību!
Vide, kas pastāv bijušajā PSRS, nepieļauj varbūtību, ka kaut kas var tikt izcīnīts godīgi, tāpēc, ja uzvar ne "mana" komanda, tad diagnoze ir skaidra - viss ir nopirkts un iestājas svēts sašutums, kas manifestējas cūcībā. Turklāt visi ir pārliecināti, ka tā ir pareizi. Mirkļa emocijas.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 12:29, pirms 13 gadiem
Prieks par Znaroku un Vītoliņu! Panākums arī Latvijas hokejam!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 12:34, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Kaut kāds Čēpē ir noticis visur, nav balto un melno. Rīgā ar nebija nekas tāds ar ko lepoties, bet tur bija sava situācija kam maz sakara ar šeit aprunāto. Ivaram tak vajag remdēt savu sāpu un izgāzt žulti, lai cilvēks ņemas
A es nekur neteicu, ka situācija bija tāda pati. Vienkārši piebildu, ka tika mestas arī monētas, ne tikai kurpe, kas ir idiotisms, ņemot vērā iespējamās sekas.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 12:35, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Kaut kāds Čēpē ir noticis visur, nav balto un melno. Rīgā ar nebija nekas tāds ar ko lepoties, bet tur bija sava situācija kam maz sakara ar šeit aprunāto. Ivaram tak vajag remdēt savu sāpu un izgāzt žulti, lai cilvēks ņemas
Laikam jau jāpaliek iecietīgākiem pret Ivaru, ja runā ka cietums cilvēku var sačakarēt pāris gados, tad četrus (!!!!) gadus, katru dienu, viena doma ie@irst, arī noteikti atstāj savas sekas.

 +10 [+] [-]

, 2012-04-26 12:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī Vācijai tagad ir savs Gagarina kausa ieguvējs.
Vācijas karogu gan nekur MD ģērbtuvēs nemaniju... Latvijas bija gan!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 12:37, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tikai tās monētas tika mestas ne jau pretinieku spēlētājiem, bet soģiem (kas protams tāpat godu mūsu faniem tad nedarija)! Kamēr vakardienas gadijumā visi tie sūdi tika mesti tieši uz MD spēlētājiem un jau pēc spēles! Sajūti atšķirību!
Manuprāt nekādas atšķirības, met sū...us soģim, spēlētājiem, treneriem vai kaut vai ledus tīrītājam tās vienalga nonāk uz ledus un uz viņas uzbraukt un nomaukties var jebkurš.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 12:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nav sāpe.
Man vienkārši veidojas smaids uz lūpām,kad sākās dalīšana mēs-jūs.
Mēs neesam ne ar ko labāki, tikai kā vienmēr nostrādā faktors-visi cilvēki kā cilvēki, bet kur mēs tādi labi un pūkaini esam radušies?
Protams, ka arī šajā jautājumā ir izņēmumi, kā jebkurā lietā un vietā, bet kopējā tendence ir šāda.
Kāds Tev mēs??? Katrs raksta savā vārdā, izklāsta savus uzskatus. Kas Tev ir ar to kolektīvo atbildību? Krievu laiki beigušies, ko Tu visur viņu bāz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 12:41, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāds Tev mēs??? Katrs raksta savā vārdā, izklāsta savus uzskatus. Kas Tev ir ar to kolektīvo atbildību? Krievu laiki beigušies, ko Tu visur viņu bāz?
Acīmredzot Ivaropapam to Homo Soveticus garu nav tik viegli no savas būtības "izravēt"....
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-26 12:47, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Acīmredzot Ivaropapam to Homo Soveticus garu nav tik viegli no savas būtības "izravēt"....
Nē,draugs, Tu kā Maskačkas iedzīvotājs, visticamāk pat nemēģini tikt vaļā no padomju gara.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 12:57, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tātad Hari krievi ciena, bet Značokam uzlikuši mīksto.
Krievi saka, ka Znaroks ir savējais

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 13:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dažs labs šeit komentārus rakstošais vai nu nebija vel tad dzimis, vai arī aizmirsis, kas notika 2006. gada PČ Rīgā. Spēlē starp LV : CAN.
Vakar Omskā notikušais bija tikai pupu mizas ar toreiz notiekošo arēnā ''Rīga''.
Šaubos,vai tiesāšana bija ti kdrausmīga kad tad, tiesnesim, bija jāpamet valsts, jo bija bīstami šeit atrasties.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 13:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,draugs, Tu kā Maskačkas iedzīvotājs, visticamāk pat nemēģini tikt vaļā no padomju gara.
Atkal Tu no tēmas novirzies! Ko Tu zini no kā es gribu vai negribu tikt vaļā? No visā kā gribēju (pīpēšana, alkohols) jau sen esmu ticis vaļā! Arī no padomju domāšanas esmu ticis vaļā laikam atšķirībā no Tevis, jo izskatās, ka Tu vēl domā "kolektīvi"! Un runa te dotajā momentā neiet par mani, bet par Tevi! Es jau te "nemēsojos" un runāju tīri savā vārdā kamēr Tu gribi runāt no mūsu visu vārda! Tavās replikās vēl tik trūka vārdiņa "biedri"!

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 13:08, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tātad Hari krievi ciena, bet Značokam uzlikuši mīksto.
Asprātis! Klepish ūsas jau laikam prikola pēc uzaudzēja?

     [+] [-]

, 2012-04-26 13:24, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: nākamajā sezonā,sīko krupi Aņisinu par šiem vārdiem ''silti'' uzņems Omskā.pa bieti dabūs,ka nemetas
Nu kaut vai sametīs tam Aņisinam, bet tāpat pa dirsu dabūs ar trīs vārtu starpību, mudaki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-26 13:29, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Atkal Tu no tēmas novirzies! Ko Tu zini no kā es gribu vai negribu tikt vaļā? No visā kā gribēju (pīpēšana, alkohols) jau sen esmu ticis vaļā! Arī no padomju domāšanas esmu ticis vaļā laikam atšķirībā no Tevis, jo izskatās, ka Tu vēl domā "kolektīvi"! Un runa te dotajā momentā neiet par mani, bet par Tevi! Es jau te "nemēsojos" un runāju tīri savā vārdā kamēr Tu gribi runāt no mūsu visu vārda! Tavās replikās vēl tik trūka vārdiņa "biedri"!
Neizskatās, jo atšķirībā no tevis es cenšos runāt/rakstīt vispārināti, bet Tu agrāk vai vēlāk nonāc pie sava diskusijas/strīda pretinieka personiskas nolikšanas.
Es jau vairs tam nepievēršu īpašu uzmanību, jo šādu fruktu ir bezgala daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 13:30, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Asprātis! Klepish ūsas jau laikam prikola pēc uzaudzēja?
Bet kāds te sakars ar šo spēlētāju?

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 13:32, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Biedru : Ivara,Aigara,als un huy,cīņa
Da labi,visi jūs esat padomijas ražojums ar savdabīgiem uzskatiem,uztveri un nekur no tā netiksiet vaļā. Sojuz nerušimij,aizmirsāt ?
Tas gan.
Bet vel tā paaudze,kas nebūs ar CCCP domāšanu zem galda staigā, jo arī kas uzreiz pēc 1991. gada ir dzimuši ir stiprā savu vecāku ietekmē.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 13:33, pirms 13 gadiem
Komarovs un Jalasvāra - SIFON i BORODA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 13:46, pirms 13 gadiem
No sērijas-Nacionaļnije osobennosķi russkovo hokeja...

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 13:56, pirms 13 gadiem
Ko dara Lietuvas karogs Omskas arena?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 13:57, pirms 13 gadiem
Gizis rakstīja: Arī Liepājai tagad ir savs superidiņa nosaukuma ieguvējs.
Kāpēc - "tagad" ?

Sen.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 14:02, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nav sāpe.
Man vienkārši veidojas smaids uz lūpām,kad sākās dalīšana mēs-jūs.
Mēs neesam ne ar ko labāki, tikai kā vienmēr nostrādā faktors-visi cilvēki kā cilvēki, bet kur mēs tādi labi un pūkaini esam radušies?
Protams, ka arī šajā jautājumā ir izņēmumi, kā jebkurā lietā un vietā, bet kopējā tendence ir šāda.
Izlasi vēlreiz visus pirmos komentārus un pasaki kurā vietā kāds kaut ko salīdzināja! Tieši tu pats iesaki salīdzināšanu par kuru pēc tam ņēmies.
Taisnība jau vien ir, tev tik viena doma, kur varētu pakakāt uz tautiešiem. Vai tu pats to nejūti???

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 14:14, pirms 13 gadiem
Jaunvirs rakstīja: Komarova intervija pilnīgā pālī
Празднование. От финальной сирены до Москвы
...
!
no 4.23 sek.
Jautrie čaļi Jalasvaara vispār nefilmē neko

  -4 [+] [-]

, 2012-04-26 14:21, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Kāpēc - "tagad" ?

Sen.
Tev ir iespēja man to acīs pateikt.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:30, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nepiekrītu. Tie jau ir juku laiku produkti. Ar citiem tarakāniem bēniņos.
Tie tarakāni no paaudzes uz paaudzi paliek ar vien vairāk, nevar teikt ka mēs bijām tādi pat kā vecāki, vai vecvecāki. Mans darbs ir saistīts ar telpu iznomāšanu un mēs izlaidumus vai jauniešu ballītes neņemam ne par kādu naudu. Viņi labi zina savas tiesības, tikai ne pienākumus, neklausa vairs ne skolotājus, ne arī vecākus. Paaugsies vēl pāris gadus, sāks strādāt un smadzenes būs vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 15:00, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet kāds te sakars ar šo spēlētāju?
Sakara ir vairāk nekā Tavam padebīlajam jociņam-apgalvojumam "Tātad Hari krievi ciena, bet Značokam uzlikuši mīksto"! Ja vēl nezināji, tad krievi Znaroku uzskata par savu (krievu) treneri! Uzbraucieni tikai kārtējā uzbrauciena pēc (Znarokam) neko labu par Tevi, vecīt, neliecina!

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 15:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nav sāpe.
Man vienkārši veidojas smaids uz lūpām,kad sākās dalīšana mēs-jūs.
Mēs neesam ne ar ko labāki, tikai kā vienmēr nostrādā faktors-visi cilvēki kā cilvēki, bet kur mēs tādi labi un pūkaini esam radušies?
Protams, ka arī šajā jautājumā ir izņēmumi, kā jebkurā lietā un vietā, bet kopējā tendence ir šāda.
Tika runāts par notikumiem Omskā, tas biju Tu kurš sāka te iepīt Rīgu un kaut ko salidzināt. Tu vīriņ dikti pārmet to ko pats aktīvi dari. Tava pasaule ir sadalīta melnbaltās kategorījās tad to apsmaidīšanu sāc ar sevi, spogulim mājas vajadzētu atrasties

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 15:19, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Sakara ir vairāk nekā Tavam padebīlajam jociņam-apgalvojumam "Tātad Hari krievi ciena, bet Značokam uzlikuši mīksto"! Ja vēl nezināji, tad krievi Znaroku uzskata par savu (krievu) treneri! Uzbraucieni tikai kārtējā uzbrauciena pēc (Znarokam) neko labu par Tevi, vecīt, neliecina!
Man pofig par ko krievi viņu uzskata.
Viņš ir Vācijas pilsonis.Punkts.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 15:21, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tika runāts par notikumiem Omskā, tas biju Tu kurš sāka te iepīt Rīgu un kaut ko salidzināt. Tu vīriņ dikti pārmet to ko pats aktīvi dari. Tava pasaule ir sadalīta melnbaltās kategorījās tad to apsmaidīšanu sāc ar sevi, spogulim mājas vajadzētu atrasties
Es atšķirībā no daudziem varu arī par sevi pasmaidīt,ja izdaru kaut ko ne tā.Un varu arī godīgi atzīt,ka esmu kļūdijies.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 15:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es atšķirībā no daudziem varu arī par sevi pasmaidīt,ja izdaru kaut ko ne tā.Un varu arī godīgi atzīt,ka esmu kļūdijies.
Klau, Tu nu ja tevi paklausās tak esi viens malacis! Ja vēl tai muldēšanai būti segums...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 15:48, pirms 13 gadiem
Ko var gribēt,ja līga Kolhozs,vadība Kolhoza priekšēdētāji un fani tādi paši Kolhoznieki!

     [+] [-]

, 2012-04-26 15:49, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Klau, Tu nu ja tevi paklausās tak esi viens malacis! Ja vēl tai muldēšanai būti segums...
Nezināju,ka mani pazīsti ne tikai virtuālā vidē.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 16:11, pirms 13 gadiem
kolhoza atkal nekartibas....

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 16:30, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezināju,ka mani pazīsti ne tikai virtuālā vidē.
kur pazīstu, par to runāju

     [+] [-]

, 2012-04-26 20:16, pirms 13 gadiem
"pēdējie lauki''
Ulrihs rakstīja: Autoram tulkojums šai Aņisina frāzei vajadzētu būt "Omska, tie ir galīgie lauki, kas mūs izsvilpa un meta pudeles. Viņi vēlreiz tiks sisti/sakauti. Ja negribat tikt sakauti, sitiet pirmie. Tāda ir Čehovas devīze". Kaut kā "beigtie lauki" skan dīvaini un pat žargonā skan diezgan bezjēdzīgi un "mūsu" pie Čehovas devīzes, rada maldīgu priekštatu, ka Aņisins it kā atbalsta Čehovas metodes, kaut gan izteicās neitrāli un hvz vai viņš tās atbalsta sirdī vai nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 22:13, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Ko var gribēt,ja līga Kolhozs,vadība Kolhoza priekšēdētāji un fani tādi paši Kolhoznieki!
Crazy fans riot in Vancouver after 2011 Stanley...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja