Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Avangard" sūdzas par tiesāšanu

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Avangard" sūdzas par tiesāšanu
Aleksandrs Svitovs
Foto: ITAR-TASS

Neapmierinātību ar tiesāšanu pēc kārtējās KHL čempionāta spēles vētraini izrādījuši Omskas "Avangard" spēlētāji, kas savā laukumā pagarinājumā piedzīvoja zaudējumu Novokuzņeckas "Metallurg" 3:4. Omskas klubs bija nemierā ar tiesāšanu arī pēc zaudējuma iepriekšējā mačā "Torpedo".

Pēc zaudējuma "Torpedo" 2:3 ar enerģisku tiesnešu "medīšanu" izcēlās omskiešu galvenais treneris Veins Flemings, kurš pat mēģināja iekļūt telpā, kurā uzturējās arbitri. Treneris vēlējies parunāt par tiesāšanas niansēm, kas likušas soģiem otrajā trešadaļā līdz spēles beigām noraidīt Jakubu Klepišu, bet mača beigās ar disciplināro sodu sodīt Jaromiru Jāgru.

Šoreiz pēc tam, kad "Metallurg" guva uzvaras vārtus, tiesnešiem uzklupa viss "Avangard" kvartets, kas atradās laukumā. Mājinieku sašutumu izsaukusi tiesnešu bezdarbība brīdi, kad sitienu pa seju saņēmis viens no "avangardiem". Jau nākamajā mirklī metalurgi varēja svinēt uzvaru, bet "Avangard" – sākt trenkāt tiesnešus. Sevišķi izcēlās komandas kapteinis Aleksandrs Svitovs, kurš pagrūda galveno tiesnesi, bet pēc tam arī raustīja līnijtiesneša ķiveres aizsargstiklu. Par šiem izgājieniem viņš jau pēc spēles saņēma 25 minūšu disciplinārsodu.

Preses konferencē Flemings atzina, ka tiesāšana bijusi identiskai tai, ar kādu viņa komanda sakārusies pēdējos mačos, taču arī sacīja, ka spēlētājiem bija jāspēlē ar pilnu atdevi no pirmās minūtes. Savukārt mača galvenais arbitrs Tranovs no Jaroslavļas atklājis, ka īsti nav redzējis šo epizodi, piebilstot, ka "Avangard" var iesniegt protestu, ja to vēlas. Omskas kluba vadība tiešām lemj par izšķirošo mirkļu videoieraksta nosūtīšanu KHL.

"Avangard" šobrīd nepārdzīvo labākos laikus, KHL turnīrā regulāri zaudējot punktus, un, šķiet, arī "kasīšanās" ar tiesnešiem liecina par problēmām klubā. Kā jau eSports.lv ziņoja, Omskas klubam ar izcīnīto punktu mačā ar "Metallurg" pietika, lai nobīdītu uz 12.vietu Rīgas "Dinamo" un pašam pakāptos uz 11.pozīciju. Tomēr jāpiebilst, ka "Avangard" spēlētāji arī aizvadījuši par maču vairāk.

Izmantotie resursi
championat.ru
khl.ru

1 2 36 komentāri
Slēpts komentārs: Number 0

  +6 [+] [-]

, 2009-01-27 00:04, pirms 16 gadiem
piekrītu tam, ka tiesāšana mēdz būt tendencioza..... sačakarē visu spēli....

  -4 [+] [-]

, 2009-01-27 00:05, pirms 16 gadiem
Varbūt spēlēt kā lakrosā, t.i. bez tiesnešiem...?

  -4 [+] [-]

, 2009-01-27 00:06, pirms 16 gadiem
Edit: frīsbijā nevis lakrosā!
Slēpts komentārs: m211

  -3 [+] [-]

, 2009-01-27 00:09, pirms 16 gadiem
nu KHL tiesnešu līmenis ir viens no zemākajiem, kādu esmu redzējis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-27 00:10, pirms 16 gadiem
Pie zaudeemvienmeer tiesneshi vainiigi, pashiem ar tagad nepatiik ka tiesaa pret vinjiem, kad tiesaa pret RD tad nav nekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 00:14, pirms 16 gadiem
kriksis rakstīja: jautajums kas mani jau ilgi moka,kapec dinamo speles netiesā ari kada latvijas tiesnesu brigade???
letinji shodien Traktor-Lada svilpa

 +12 [+] [-]

, 2009-01-27 00:16, pirms 16 gadiem
kriksis rakstīja: jautajums kas mani jau ilgi moka,kapec dinamo speles netiesā ari kada latvijas tiesnesu brigade???
Nu vispār jau godīgāk būtu ja Dinamo un krievu komandu spēles tiesātu brigādes no Baltkrievijas vai Kazahstānas.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-27 00:18, pirms 16 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: letinji shodien Traktor-Lada svilpa
Kuri tad mums tur svilpo? Odiņš vai Zviedrs? Vismaz drusku satrenēsies un varēs tikt galā ar Latvijas playofiem. Parasti jau viņiem tur sūdīgi gāja.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-27 00:23, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Kuri tad mums tur svilpo? Odiņš vai Zviedrs? Vismaz drusku satrenēsies un varēs tikt galā ar Latvijas playofiem. Parasti jau viņiem tur sūdīgi gāja.
судейская бригада
Главный: Одиньш Э. (Рига)
Линейные: Эглитис А. (Рига), Балодис Ю. (Рига)

     [+] [-]

, 2009-01-27 00:28, pirms 16 gadiem
Mums jau tikai labi Avangards paliek bez viena no līderiem un par šādu izgājienu Svitovs var dabūt arī 3-4 spēļu diskvalifikāciju.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 00:30, pirms 16 gadiem
Nu viņi arī sāk čīkstēt,bet ko bija teikt Dinamo,kad viņus tiesāja kekompetentā brigāde,spēlē pret rupekļiem no Vityaz!?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 00:32, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Nu vispār jau godīgāk būtu ja Dinamo un krievu komandu spēles tiesātu brigādes no Baltkrievijas vai Kazahstānas.
Piekrītu, par to vajadzētu vēl apspriesties ar KHL vadību, bet iedomājaties situāciju, ja mūsu pašu spēli tiesātu kāds latviešu tiesnesis, kā uz to reaģētu krievi un kā mēs reaģējam visu šo laiku, kad mūs tiesā tieši krievu tiesneši!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 00:36, pirms 16 gadiem
Nez var kut kur redzet video ar to tiesnesu grustisanu???

     [+] [-]

, 2009-01-27 00:44, pirms 16 gadiem
kur var redzeet AHL all star game?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 00:48, pirms 16 gadiem
varbūt te - pac gan vel nepaskatiijos . video.hawk.ru

edit: tomeer tikai gols un drusku omskiesha nogaashana. incidents stuurii palika.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-27 01:19, pirms 16 gadiem
Na sydej oni podajyt lyt6e puskaj igrajyt kak xokiisti a ne kak ga...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-27 01:20, pirms 16 gadiem
Y sebja doma vigratj nemogyt,AVANGARD,JAGR,jept im v 16 nelza bitj daze

  +4 [+] [-]

, 2009-01-27 02:10, pirms 16 gadiem
Es varbūt varu piekrist, ka spēle ar Vityaz tiesneši bija "kautrīgi" uz skarbāku mēru pieņemšanu pret "jaukajiem viesiem". Taču kopumā man gan nešķiet, ka krievu tiesneši tiesātu tendenciozi pret RD. Līdz ar to paceļot jautājumu par to, ka dafai BY un KAZ tiesā mūsu spēles, drīzāk tiks panākts negatīvs efekts. Krievu tiesneši tiesā kā tiesā - krievija ir milzīga un komandu ir daudz. Taču no konkrētajām valstīm gan ir pa 1 komandai, un ja RD būs konkurentos ar kādu, tad ...
+ vēl arī faktors, kas ir (vairāk gan pagātnē) 100% pierādījās basītī BBL līgā. Latvietis latvietim ir latvietis, jeb nav lielāka prieka latvietim, kā redzēt to, kā citam latvietim neiet. Skaidrāk sakot - leišos pret mūsējiem svilpa mazāk (vai pat nesvilpa vispār) nekā pašmājās.

     [+] [-]

, 2009-01-27 02:56, pirms 16 gadiem
Crazydarkman rakstīja: Pie zaudeemvienmeer tiesneshi vainiigi, pashiem ar tagad nepatiik ka tiesaa pret vinjiem, kad tiesaa pret RD tad nav nekas
Pie zaudeemvienmeer tiesneshi vainiigi, pashiem ar tagad nepatiik ka tiesaa pret vinjiem, kad tiesaa par labu RD tad nav nekas

  +1 [+] [-]

, 2009-01-27 07:02, pirms 16 gadiem
Ak vai, nevar būt?! Vai tad nav tā, ka tiesneši tiesā par sliktu tikai mums?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-27 07:36, pirms 16 gadiem
tas ir labais: Martins Karsums of the Providence Bruins chipped in with five points (2g, 3a)!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-27 08:22, pirms 16 gadiem
Parasti tikai lūzeri sūdzās par tiesnešiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-27 08:47, pirms 16 gadiem
Maiklz rakstīja: Es varbūt varu piekrist, ka spēle ar Vityaz tiesneši bija "kautrīgi" uz skarbāku mēru pieņemšanu pret "jaukajiem viesiem". Taču kopumā man gan nešķiet, ka krievu tiesneši tiesātu tendenciozi pret RD. Līdz ar to paceļot jautājumu par to, ka dafai BY un KAZ tiesā mūsu spēles, drīzāk tiks panākts negatīvs efekts. Krievu tiesneši tiesā kā tiesā - krievija ir milzīga un komandu ir daudz. Taču no konkrētajām valstīm gan ir pa 1 komandai, un ja RD būs konkurentos ar kādu, tad ...
+ vēl arī faktors, kas ir (vairāk gan pagātnē) 100% pierādījās basītī BBL līgā. Latvietis latvietim ir latvietis, jeb nav lielāka prieka latvietim, kā redzēt to, kā citam latvietim neiet. Skaidrāk sakot - leišos pret mūsējiem svilpa mazāk (vai pat nesvilpa vispār) nekā pašmājās.
pilnigi pareizi.tiesnesi kludas abos virzienos.tiesi riga spelejot RD noraidijumi ir mazak ka izbraukumos,un tiesnesi vienmer pietiesas majniekiem par labu. tas ir ''majas spelu sindroms''. un tiesnesi ari negrib sacakaret savu karjeru t.i. netiesat starptautiskos macus. un nav tie maci tik svarigi,pagaidam,ka vilktu ara tikai krievu komandas. ja riga bus finala,tad tiesnesi varetu nelaut uzvaret kausu.
tiesnesi ir starptautiskas kategorijas un vinus vero ari starpt.hokeja federac. ir protams ari rupjas kludas,bet kludas visi.
nu mums tad ir liela emociju izpausme,kas ir tikai normali.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 08:49, pirms 16 gadiem
Nav neērti d.irst uz Omsku, kas meklē taisnību?
Es pat ļoti sagaidu, ka RD tiks pleiofos, tad jūs visi redzēsiet, kā māk tiesāt krievu strīpainie. Mierīgi notiesās, lai svešie nelecās. Un tad jūs čīkstēsiet par netaisnību un būsiet jau Omsku aizmirsuši...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-27 09:28, pirms 16 gadiem
Domāju ar tiesāšanu KHL ir normāli, biju gaidījis ,ka mums būs vairāk jācieš no tiesnešiem.Komandas ir stipri līdzīgas un daudz ko izšķir nianses. Reizēm pat atkārtojumos grūti pateikt-bija sods vai nebija? Labi,ka mūsu tiesneši arī tiek tiesāt KHL,nav nekas dzirdēts,ka būtu kādas lielas kļūdas pieļāvuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 10:15, pirms 16 gadiem
Nu bet ja komanda regulari izrada neapmierinatibu ar tiesnesiem, tad ari svitrainie sak skibi skatities uz to komandu un gremdet. Tipa uz laukuma noteiceji esam mes un ja vel mutiti virinasit dabusit vel Savejie jaaizstav!!!!

     [+] [-]

, 2009-01-27 14:38, pirms 16 gadiem
Nu nevar visu vainu uzvelt tiesnešiem. Nav jau tā, ka svilpj tikai vieniem par labu. Ja tev ir vairākums, ņem un iemet vienu otru reizi, un rezultāts būs cits.Ja ir meistarība, tad svilpšanu nevaj tik traki vainot. Vai tiesneši pie vainas, ka pēc zaudētiem punktiem Avangards ir tuvu 17.vietai? Dinamo 8 spēļu zaudējumu sērijā arī tiesāja jocīgi, bet tāpēc komandā ir uzbrucēji, kuriem ir jāiemet. Nevar iemest, pats vainīgs. Meistarība...

     [+] [-]

, 2009-01-27 15:10, pirms 16 gadiem
Šī komanda māk izcelties....tikai neizceļas tabulā, ja nu vienigi ar savu negaiditi zemo vietu tabulā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 36 komentāri