Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Māris Jass pievienojas "Neftekhimik"

Māris Jass pievienojas "Neftekhimik"
Māris Jass
Foto: Ondrej Bobek

Kontinentālajā Hokeja līgā par vienu Latvijas hokejistu vairāk. Ņizņekamskas "Neftekhimik" noslēgusi līgumu ar mūsu aizsargu Māri Jasu, kurš sezonu sāka Slovākijā.

25 gadus vecais aizsargs sezonas sākumu pavadījis Slovākijas komandā "Skalica", kuras sastāvā šosezon 24 mačos nopelnīja sešus rezultativitātes punktus (1+5) un 71 soda minūti.

Vladimira Krikunova trenēta Ņižņekamskas komanda ar 25 mačos izcīnītiem 34 punktiem ieņem 8. vietu Austrumu konferencē. Nākamais mačs šodien savā laukumā plkst. 18:00 pret Čeļabinskas "Traktor".

Jass Latvijas izlases sastāvā piedalījies divos pasaules čempionātos, bet klubu karjeras laikā bez jau pieminētās "Skalica" komandas pārstāvējis citu slovāku komandu "Nitra", kā arī Prāgas "Slavia", Toljati "Lada" un "Liepājas Metalurgu".

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:40, pirms 14 gadiem
als rakstīja: A ti mņe rot ņezatikaj! Es jau saprotu! Tev jau kā Liepājas "kaitniekam" patīk, ka RD kā tādi bērni diezgan pamatīgi palažojas gandrīz katrā pēdējā spēlē....
Patīk vai nepatīk, bet tā ir taisnība (tā arī Jakuševs pasaka), ka treneris nav javaino, ja spēlētāji nespēj ievērot trenera norādijumus,spēles disciplīnu u.t.t.
Vispār paskaties to raidijumu.

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:43, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: par ko ir stāsts?
Stāsts par RU hokejā notiekošo. treneru maiņu manikālo māniju. Un visbiežāk bez kāda normāla pamatojuma u.t.t.
Interviju sniedz Aleksandrs Jakuševs.

  +5 [+] [-]

, 2010-11-25 11:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patīk vai nepatīk, bet tā ir taisnība (tā arī Jakuševs pasaka), ka treneris nav javaino, ja spēlētāji nespēj ievērot trenera norādijumus,spēles disciplīnu u.t.t.
Vispār paskaties to raidijumu.
Tātad treneris ir nulle, ja nespēj piespiest savus padotos pildīt viņa norādijumus. Tāpat arī jebkurā fabrikā būs bardaks, ja direktors nespēs piespiest padots strādāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:45, pirms 14 gadiem
kādēļ man liekas, ka agrāk izlasē arī bija tāds Jass. es nevaru saprast, ar kuru es jaucu...

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:46, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Rīt 14:20.
Tajā ir intervija ar slaveno Maskavas ,,Spartak'' spēlētāju Aleksandru Jakuševu.
Viņš intervijā pastāsta ļoti daudz interesantas lietas.
Būs jāuzmet aci

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:48, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: kādēļ man liekas, ka agrāk izlasē arī bija tāds Jass. es nevaru saprast, ar kuru es jaucu...
ir spēlējis pasaules čempjos 2006 un pagaišā ja nemaldos

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:48, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patīk vai nepatīk, bet tā ir taisnība (tā arī Jakuševs pasaka), ka treneris nav javaino, ja spēlētāji nespēj ievērot trenera norādijumus,spēles disciplīnu u.t.t.
Vispār paskaties to raidijumu.
Pie Znaroka visi pilda, tad laikam treneris nav atstaajis parak labu pirmo iespaidu.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 11:49, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Tātad treneris ir nulle, ja nespēj piespiest savus padotos pildīt viņa norādijumus. Tāpat arī jebkurā fabrikā būs bardaks, ja direktors nespēs piespiest padots strādāt.
Laikam Šupleram savējiem spēlētājiem jasit pa galvu ar nūju

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 11:50, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Pie Znaroka visi pilda, tad laikam treneris nav atstaajis parak labu pirmo iespaidu.
Pie Znaroka laikam paklausīgāki spēlētāji, un nevis brīvdomātāji.

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:50, pirms 14 gadiem
Pirmais džakals KHL!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 11:51, pirms 14 gadiem
priekšnieks rakstīja: ir spēlējis pasaules čempjos 2006 un pagaišā ja nemaldos
Vai tik tas nebija Mareks Jass,kas spēlē LV izlasē?

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pie Znaroka laikam paklausīgāki spēlētāji, un nevis brīvdomātāji.
Nu jebkuraa kolektiivaa, kas skaitaams vairaakos desmitos, ir izleceji vai cilveeki ar savadaaku domashanu.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-25 11:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patīk vai nepatīk, bet tā ir taisnība (tā arī Jakuševs pasaka), ka treneris nav javaino, ja spēlētāji nespēj ievērot trenera norādijumus,spēles disciplīnu u.t.t.
Vispār paskaties to raidijumu.
Šuplera gadijumā, problēma jau nav piespiešanā, bet tajā aspektā ka viņš sevi ir izsmēlis iekš RD.
Tagad kad RD fani prasa viņa atlaišanu, Tu pārmeties viņa aizstāvjos?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-25 12:03, pirms 14 gadiem
kādēļ man liekas, ka agrāk izlasē arī bija tāds Jass. es nevaru saprast, ar kuru es jaucu...

Vel ir Mareks Jass, kursh ir uzbrucejs, bija baigais talants un 18 gadu vecumaa 90-tajos aizbrauca pie Tihonova uz CSKA, bet karjera vinjam neizveidojaas, itkaa traumas mociija, veel jau gan kaa tuuristu vinju laikam pat uz OS 2002 panjeema, tagad speelee SMS Credit Latvijas Virsliigaa.
Tad veel ir saliidzinoshi jaunais Koba Jass, kursh ir speeleejis dazhaas Latvijas jaunatnes izlasees, nesen bija pa LM, tagad preciizi nezinu.
Vinji visi triis ir savstarpeeji radinieki, no Latvijas chigaanu Jasu dzimtas. Laikam taa, ka Mareks un Maaris ir pusbraalji, bet Koba- braaljadeels

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 12:05, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šuplera gadijumā, problēma jau nav piespiešanā, bet tajā aspektā ka viņš sevi ir izsmēlis iekš RD.
Tagad kad RD fani prasa viņa atlaišanu, Tu pārmeties viņa aizstāvjos?
Ko nozīmē izsmēlis??
Tad jau mēs varam runāt arī par Zinetulu Bilaļetdinovu, kura AK Bars atkal spēlē kā pa viļņiem. Tas nekas, ka daudzu šobrīd neveiksmīgi spēlējošo KHL izteikto līderu komandu treneri atsaucās uz viņu, un viņa darba metodēm. Pat Bikovs.
Cits stāsts varētu būt, ka RD treneru štābs ir japapildina ar vairākiem augstas klases speciālistie, jo kuras KHL komandas treneru štābu neaplūko, tā ne mazāk par 6 treneriem.
Neesmu kaismīgs Šuplera fans, bet vienkārši piekrītu Jakuševa teiktajam, ka ar trenera atlaišanu diezgan reti uzreiz izdodās atrisināt komandas problēmas, jo ļoti reti KHL kāds analizē patiesos iemeslus komandas vājajam sniegumam. Vairāk vadās pēc principa-ja komanda zaudē, tad noteikti vainīgs galvenais treneris.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-25 12:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tik tas nebija Mareks Jass,kas spēlē LV izlasē?
Nē, Mareks jau sen nav izlases tuvumā.

Marekam augstākā pakāpe karjerā bija Maskavas Dinamo
rezervistu soliņš, var teikt, ka Mārim karjera veiksmīgāk veidojusies.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-25 12:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko nozīmē izsmēlis??
Tad jau mēs varam runāt arī par Zinetulu Bilaļetdinovu, kura AK Bars atkal spēlē kā pa viļņiem. Tas nekas, ka daudzu šobrīd neveiksmīgi spēlējošo KHL izteikto līderu komandu treneri atsaucās uz viņu, un viņa darba metodēm. Pat Bikovs.
Cits stāsts varētu būt, ka RD treneru štābs ir japapildina ar vairākiem augstas klases speciālistie, jo kuras KHL komandas treneru štābu neaplūko, tā ne mazāk par 6 treneriem.
Neesmu kaismīgs Šuplera fans, bet vienkārši piekrītu Jakuševa teiktajam, ka ar trenera atlaišanu diezgan reti uzreiz izdodās atrisināt komandas problēmas, jo ļoti reti KHL kāds analizē patiesos iemeslus komandas vājajam sniegumam. Vairāk vadās pēc principa-ja komanda zaudē, tad noteikti vainīgs galvenais treneris.
Izsmēlis tādā ziņā ka kamandas spēlē nekas īpaši nemainās, mēs bieži tiekam atkosti. Pēdējās nedēļas laikā gan ir parādijusies intresanta vairākuma izspēle, pirmā maiņa+Karsums un viss apmēram gada laikā.
Protams ka trenerus atlaiž bieži bez nopietna pamata, bet tas taču notiek jebkurā dzīves jomā, ja nemainīs neko, sākas stagnācija. Viņš jau nav bērnu treneris kurš māca slidot vai pareizi krist uz ledus un to viņš mierīgi var darīt vienā vietā visu mūžu. Šupleram ir pilnīgi citi uzdevumi.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-25 12:20, pirms 14 gadiem
super, super, dawaj mari turies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-11-25 12:31, pirms 14 gadiem
Tad jau drīz redzēs viņu pa TV pret Dinamo.Prieks, ka tā novērtē latviešu spēlētājus.

     [+] [-]

, 2010-11-25 12:31, pirms 14 gadiem
Prieks par mūsējiem!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-25 12:40, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Šeit ir tā atšķirība starp NHL un KHL. Visi sekoajm līdzi KHL, jūtam līdzi RD. Bet tas, ka kāds mūsu spēlētājs pievienojas kādam KHL klubam, netiek pienācīgi novērtēts. Ja, kāds mūsejais paras'tiu līgumu ar NHL, tad komentāri būtu 100tiem un pozitīvas emocijas visiem. K'ds man var nepiekrist, bet domāju vairums domā tāpat. Bet nu veiksmi Jassam.
Darba dienas sākumā 2 stundu stundu laikā 50 komentāri. Ko tu vēl gribi??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-25 13:01, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šuplera gadijumā, problēma jau nav piespiešanā, bet tajā aspektā ka viņš sevi ir izsmēlis iekš RD.
Tieši tā! Onka jau nav slikts, bet RD jau nevajag "labu onku", bet treneri, kas var veidot un uzlabot komandas buksējošo spēli, jo Jūlis izskatās, ka vairs pats nesaprot kā viņš varētu komandas spēli uzlabot un Jūlis pagaidām "brauc" tikai uz saviem vecajiem lauriem, jo nekādus taktiskos vai "specbrigāžu" uzlabojumus komandas spēlē es joprojām neredzu.... izskatās, ka RD spēlē vairāk pēc inerces un no sērijas "kā sanāks".... ja sanāk un spēle "aiziet", tad var vinnēt, ja nē tad visdrīzākais būs kāsiens....

     [+] [-]

, 2010-11-25 13:02, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tik tas nebija Mareks Jass,kas spēlē LV izlasē?
liekas ka šis pac

     [+] [-]

, 2010-11-25 13:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tik tas nebija Mareks Jass,kas spēlē LV izlasē?
hokejs.lv | Atslēgas vārdu...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 13:07, pirms 14 gadiem
džasana pārķikas boģe

  -2 [+] [-]

, 2010-11-25 13:39, pirms 14 gadiem
Shitais ir taads pats vien aljiks kaa Shirokovs!

     [+] [-]

, 2010-11-25 13:39, pirms 14 gadiem
Prieks, ka mūsējie čaļi KHL parādās ne tikai Dinamo Rīga komandā.

     [+] [-]

, 2010-11-25 13:42, pirms 14 gadiem
AndrisVV rakstīja: Prieks, ka mūsējie čaļi KHL parādās ne tikai Dinamo Rīga komandā.
Labi,ka paraadaas,bet arii daudzi pazuud,jo nespeej nostabilizeeties!Shitais domaajams,ka nebuus uz ilgu laiku!Cipulis ar naakoshsezon visticamaak speelees kaut kur zemaak!Taaka rotaacija notiek,bet speeleetaaju skaits augstaa liimenii nepalielinaas!

     [+] [-]

, 2010-11-25 13:59, pirms 14 gadiem
Tas priecē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-25 14:23, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Pēc 5 gadiem - 30% KHL latvieši

Nebutu slikti.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-25 14:25, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Pēc 5 gadiem - 30% KHL latvieši

Ļoti iespējams, ka nākošā sezonā KHL ārpus Latvijas varētu spēlēt tikai Pujacs, ja RU tiks noteikts vel stingrāks leģionāru limits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja